Traian Basescu, la TVR 1: Impresia mea e ca tara nu mai e condusa de politicieni ci de procurori, de magistrati

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 12 octombrie 2015, 21:04 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la TVR
Foto: Captura TVR1
"Nu e zi de la Dumnezeu fara ca membri CSM, de la parchete, de la Inalta Curte sa nu atace politicieni. Nu exista nicio legislatie care sa ii atentioneze pe magistrati ca nu pot face aprecieri de dimineata pana seara la adresa unei alte puteri. Impresia mea e ca tara nu mai e condusa de politicieni ci de procurori, de magistrati", a afirmat luni seara fostul presedinte Traian Basescu. Invitat in emisiunea "Vorbeste liber" de la TVR 1, Basescu a mai declarat ca, "dupa ce zece ani am sustinut fara rezerve orice actiune a justitiei, constat ca din punct de vedere al viziunii am gresit sustinand structurile de forta, nu am atentionat ca in paralel trebuie respectate drepturile omului cu sfintenie".

HotNews.ro a transmis LIVE TEXT cele mai importante declaratii ale lui Traian Basescu

Despre alegerile din PSD:

  • Nu am auzit de cand sunt in viata politica sa faci asemenea scrutine interne cand ai un singur candidat
  • Rezultatul, care inteleg ca inca nu a fost anunta oficial, probabil va fi 99,99%, nu se caude la un asemenea lider sa nu ai 99%, cum avea si predecesorul sau dinainte de revolutie, rezultatul ii va da lui Dragnea o putere incredibila, in raport cu guvernul
  • Va aparea intrebarea: cat e credibila e sustinerea luptei anticoruptie atat timp cat acest partid in corpore alege in fruntea lui un om deja condamnat pentru frauda electorala
  • PSD va fi mult mai putin credibil. Ponta a demisionat din motive legate de justitie, si nu e inca in situatia de a fi fost condamnat, Dragnea, care e condamnat, a devenit presedintele partidului
  • S-a schimbat un presupus om care incalca legea cu unul care aproape sigur a incalcat-o
  • Dragnea a avut nevoie sa voteze tot activul de partid pentru a-i legitima urmatoarele actiuni
  • Dragnea in mod categoric daca i se va intinde mana unor negocieri le va face
  • Insa ce s-a intamplat la ultima motiune legitimeaza ce spune Oprisan, vom continua sa avem premier de la PSD
  • Ultima motiune a confirmat ca exista o majoritate solida a actualei coalitii
  • Singura problema ar fi UNPR si in raport cu atitudinea pe care o vad la Oprea, cel putin pana acum nu a dat semne ca ar fi dispus sa o faca, desi trebuie sa uite de povestea cu sustinerea interesului national
  • La ultima motiune parlamentarii dansului au stat in banci pentru a-l sustine pe Ponta, cand stie foarte bine care e efectul extern
  • Eu nu pot sa pun semnul egal intre Victor Ponta si interesul national
  • Daca Oprea crede ca membrii de partid se fac cum a primit el stelele de general, se insala, nu are cum sa ajunga la un milion de membri de partid
  • (despre PSD si PNL) Si asa sunt acuzati ca fac blat. Uitati-va la cum sunteaza legea votului prin corespondenta... uitati-va la primaria capitalei. Cand s-a pus problema unui prima interimar consiliul, cu majoritate PNL, a votat un primar interimar UNPR
  • De fapt USL  nu s-a desprins, uitati-va in teritoriu
  • Nici PSD, nici PNL, nici UDMR nu vor acest vot
  • Pentru ei diaspora e nisip miscator, de aceea ii pacalesc pe romanii din strainatate ca vor avea vot prin corespondenta

Despre majorarile salariale

  • Am pronosticat deja ca riscam ca in 2018 sa revenim la situatia din 2009 - 2010, mai ales ca avem deflatie, deci veniturile cresc
  • Atat timp cat deficitul la fondul de pensii se apropie de 20 mld lei, cat de sustenabil e sa maresti si salariile in acelasi timp, sa cresti si salariul minim pe economie
  • Nu spun ca nu trebuiau facute anumite economii, dar trebuia gasit un echilibru cu crearea de locuri de munca

Despre justitie

  • Nu e zi de la Dumnezeu fara ca membri CSM, de la parchete, de la Inalta Curte sa nu atace politicieni
  • Politicienii nu au un for care sa spuna vedeti ca puterile sunt egale si pana ma condamnati nu aveti dreptul sa facei aprecieri publice
  • Acest tip de aprecieri e continuu la procurori
  • Nu exista nicio legislatie care sa ii atentioneze pe magistrati ca nu pot face aprecieri de dimineata pana seara la adresa unei alte puteri
  • Impresia mea e ca tara nu mai e condusa de politicieni ci de procurori, de magistrati
  • Eu nu spun ca un procuror nu poate vorbi despre situatia clasei politice, fa-o frate, dar nu face propaganda daca vrei sa ai statutul acela de intangibil
  • Eu constat, dupa ce zece ani am sustinut fara rezerve orice actiune a justitiei, constat ca din punct de vedere al viziunii am gresit sustinand structurile de forta, nu am atentionat ca in paralel trebuie respectate drepturile omului cu sfintenie
  • Plec de la premisa ca cel mai vinovat om, prins in flagrant, si acesta - nu ma refer la Oprescu - are dreptul la o ancheta corecta si la un proces corect
  • Nu cred ca a fost vreun om caruia sa ii spun ca e vinovat inainte sa il condamne justitia
  • Nu ma gandesc la cel care a furat, ma gandesc la cat sufera familia unui om care e intemnitat, indiferent pentru ce
  • Sa profiti de asta, sa mai lovesti familia, mi se pare lipsit de decenta...

Despre politica externa, UE si Rusia

  • Daca ati observat, amenintari de la cancelarul austriac, premierul olandez, daca nu primiti refugiati taiem banii - lista e mai lunga, inclusiv presedintele Hollande. Ei ne scot ochii pentru niste bani iar de la Bucuresti nu am vazut pe nimeni dandu-i replica la nivel cancelarului austriac - cati IT-isit romani, medici ai in UE?
  • V-am dat inapoi banii aia prin specialisti scoliti. Cat profit ati repatrait, vreti sa va spun de Rompetrol, dl Cancelar austriac?
  • Nu ar fi indraznit sa spuna asa ceva daca eu eram presedinte
  • Dezavuez total abordarea legata de migratie, nu e cea corecta
  • Abordarea cu cotele ar trebui sa fi voluntara, cine i-a chemat sa ii primeasca, si doamna Merkel are aici problemele domniei sale
  • Anuntul public sa vina refugiati in Germania a fost catastrofal
  • Romania greseste daca saptamana viitoare nu corecteaza pozitia sa spuna nu, noi am analizat, nu primim refugiati
  • Povestea cotelor nu face decat sa stimuleze migratia
  • Eu nu ma uit la Ungaria, ma uit la Romania, eu imi stiu interesul national
  • Povestea cotelor nu exista in tratatele UE
  • Am 23 de milioane de someri in UE, e populatia Romaniei plus Moldova. Am in randul tinerilor somaj de 25 pana la 30%. Nu am in Europa resursa pentru piata muncii? Am.
  • Sa spun aduc sirieni ca am nevoie pe piata muncii din  Germania, cand UE are 23 de milioane de someri, e incorect
  • Nu exclud posibilitatea ca generozitatea doamnei Merkel sa fi fost stimulata pentru ca se afla pe lista scurta a celor care putea primi premiul Nobel pentru pace. Nu as vrea sa pun pe seama acestei dezvoltari pozitia domniei sale
  • Hai sa ii impartim intre noi ca pe oi, asta e propunerea, ii mutam ca pe valize
  • Daca tot ai spus haideti copiii mei in Europa, lasa-i sa se duca unde vor

Despre criza din Siria

  • Solutia e incheierea sub orice mijloace a situatiei din Siria
  • Avem Siria, Irak, Libia, destabilizata complet, care a devenit poarta de iesire din Africa
  • Foarte multi cred ca acolo e un simplu razboi. Mi-ar lua cateva ore sa se inteleaga cat e de complicat. Avem Statul Islamic, opozitia moderata, care mai taie si ea cate un cap de crestin, avem statul sirian, avem kurzii, in nord si avem: SUA, cu pozitie, Turcia, cu alta pozitie, Arabia Saudita, care e impotriva SI, dar si a lui Assad, Iranul plus Hezbollah, cu Assad, impotriva SI, si mai sunt de enumerat
  • Si avem Rusia care a venit pe solutia pragmatica corecta pe care eu o sustin de trei ani
  • Problema numarul 1 e situatia din Siria. Vrem sa trimitem trupe? Nu. Dar fara trupe nu pot pacifica Siria. Gasesc o solutie sa echipez armata siriana, sa faca liniste in sase luni, intr-un an, in teritoriul sirian
  • Eu spun acest lucru de trei ani. Rezultatul a fost inactiune si bombardamente. Au luat solutia rusii, nu de la mine
  • Faptul ca nu am intervenit in timp sa folosim o armata regulata e o mare pierdere pentru occidentali
Despre declaratiile lui Juncker si relatia UE - Rusia
  • Din declaratiile lui Juncker, Rusia trebuie tratata cu mai mult respect. Ok, toata lumea o respecta, care cu convingere, care din frica
  • UE sa nu mai cedeze dictatelor venite de la Washington - nu poti sa spui asa ceva cand stii foarte bine ca UE nu e capabila sa isi asigure singura securitatea
  • UE nu e pregatita sa faca fata unui conflict militar cu o putere de talia Rusiei
  • Cum poti spune nu ne intereseaza Washington?
  • De ce sunt impotriva acestui tip de afirmatii? Junker nu facea aceste afirmatii fara acord de la Berlin si Paris
  • Cu cat respect sa tratezi Rusia cand acum cativa ani a facut tandari Georgia, acum cateva luni a anexat Crimeea? In Ucraina au facut deja 2 republici independente, cu cat respect sa o tratezi?
  • Cat de credibil poate fi Jean Claude, prietenul meu, daca vedeti filmele ne vedeti pupandu-ne
  • Categoric presedintia trebuia sa reactioneze
  • La trilaterala Franta- Germania-Rusia nu s-a mai vorbit despre Crimeea
  • Conditiile de autonomie vor fi imediat translatate Transnistriei
  • Au creat un adevar politic, i se va intampla Moldovei imediat...
  • Romania nu isi poate permite sa renunte la parteneriatul extrem de strans cu SUA
  • Rusii nu au dreptate, nu s-a incalcat niciun tratat (legat de scutul antiracheta)
  • Eu vad ca Ucraina e sacrificata de dragul relatiei cu Rusia
  • Romania nu mai are centura de siguranta pe care o avea cu Ucraina
  • Deja Tarul Putin a muscat din Ucraina
  • Ce se va intampla cu Moldova, cum vor reactiona aliatii din UE cand se vor intampla lucruri mai rele?
  • Nu imi e clar in ce calitate negociaza Merkel si Hollande cu Putin problema Ucrainei
  • Daca e pe relatie bilaterala, parca aveam o politica externa comuna
  • Daca se trece de Ucraina, ce urmeaza? Care e urmatoarea concesie care i se face lui Putin?

Despre viitorul sau politic

  • As putea consolida si crea un partid care sa devina important si care sa nu fi fost partener la toate compromisurile tranzitiei

Despre o eventuala candidatura la Primarie:

  • O, e atat de departe subiectul...























8306 vizualizari

  • +3 (25 voturi)    
    Vorbeste excelent! (Luni, 12 octombrie 2015, 21:29)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    E singura opozitie la USL care s-a intins pe ambele maluri ale Dambovitei politice sub forma PSD si PNL si care mimeaza democratia, fiind de fapt aceeasi mizerie.
    • +7 (11 voturi)    
      de aia l-am votat (Marţi, 13 octombrie 2015, 7:51)

      adyQde aia l-am votat [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      dar ca tara e condusa de procurori nu prea il cred.
      nu cred ca picat vreun cap nevinovat de politician pana acuma....s-a cam ofticat el ca s-au luat astia de febletzea lui...
      • +9 (9 voturi)    
        Conducere (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:28)

        Close [anonim] i-a raspuns lui adyQde aia l-am votat

        Pai Traiane, cand politicienii alesi sa ne conduca sunt miezul criminalitatii nu e si normal sa vina justitia sa conduca?
    • 0 (2 voturi)    
      pai DA! (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:48)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Cand 99% din clasa politica este alcatuita din infractori este normal sa para ca procurorii conduc tara.
      Ati fost in frunte dar nu ati curatat clasa politica de alde Videanu si Pinalti si acuma va mirati ca ai dvs. camarazi sunt controlati de procurori ?
  • +10 (16 voturi)    
    :/ (Luni, 12 octombrie 2015, 21:51)

    țuțăr [anonim]

    atita timp cat politicienii se ocupa de afaceri ( nu de politica tarii ci de politica buzunarului propriu) si sunt corupti pina in maduva , tara va fi guvernata de procurori si magistrati, la ce sa ne asteptam?

    ieri , alaltaieri spuneati ca nu ati reusit decat sa ingenuncheati sistemul,si ca acum isi revine.

    unde spuneti adevarul , cand atacati procurorii sau cand afisati regrete?
  • +1 (15 voturi)    
    ...bade ioane, vremea-i de iubit...ba, de traiane (Luni, 12 octombrie 2015, 21:52)

    Miky113 [anonim]

    De cind si pina cind tzara trebuie condusa de politicieni ?!
    Rolul politicienilor e altul. Sa faca legi Si apoi sa le respecte..
    Se pare ca nu fac nici una, nici alta.
  • +1 (17 voturi)    
    inca unul care... (Luni, 12 octombrie 2015, 22:19)

    exilatul [utilizator]

    care isi arata "nimicia"...hai si-tir!
  • +6 (12 voturi)    
    Si e foarte bine asa (Luni, 12 octombrie 2015, 22:20)

    KostasP [utilizator]

    Cel putin inca 10 ani de acum incolo.
  • +2 (16 voturi)    
    stai linistit (Luni, 12 octombrie 2015, 22:21)

    ceghevara [utilizator]

    Stai linistit Traiane, e fix la fel ca pe vremea ta, condusa de securisti.
  • +7 (23 voturi)    
    penibil (Luni, 12 octombrie 2015, 22:23)

    coloneze [utilizator]

    ai luat o razna baiete! arata mi un procuror sau judecator care a facut vreo afirmatie la adresa oamenilor politici. ai ajuns mai rau decat nastse si ponta la un loc. azi cocos a afirmat ca ti a platit campania electorala. se strange latul traiane?
  • +12 (22 voturi)    
    Basescu si justitia (Luni, 12 octombrie 2015, 22:37)

    banel [utilizator]

    Citind declaratiile lui Basescu nu pot sa nu remarc doza mare de ipocrizie. Justitia functioneaza acum la fel ca si pe vremea sa, cu mentiunea ca daca atunci urmarea doar USL-isti, acum se uita la ambele tabere. Atacurile sale la adresa justitiei au aparut dupa ancheta inceputa impotriva Elenei Udrea, iar asta nu e o coincidenta.

    Inca are meritul de a fi pus pe picioare o justitie care functioneaza, dar daca va continua cu aceste declaratii, lumea va uita acest lucru.
  • +11 (15 voturi)    
    tara condusa de politicieni (Luni, 12 octombrie 2015, 22:39)

    sorin [anonim]

    ara e condusa de politicieni de 100 de ani, si praful s-a ales.
    Ori se schimba politicienii ori ii lasam pe procurori sa ne conduca, mai rau nu poate fi, ori cu 100% Dragnea ori fara procente Kovesi... parca mai bine cu Kovesi.
  • +12 (12 voturi)    
    De acord pana la faza cu justitia (Luni, 12 octombrie 2015, 22:52)

    OmulNou [utilizator]

    Procurorii sunt "in lumina reflectoarelor" fiindca la noi clasa politica e o adunatura de hoti, nu ca ar avea procurorii prea multa putere.

    In rest, de acord, mai ales in ceea ce priveste Ucraina...

    Ce se va intampla acolo...
  • +10 (14 voturi)    
    Dupa 10 ani (Luni, 12 octombrie 2015, 22:58)

    Trojan.H [utilizator]

    Tara este asa cum a lasat-o dupa 10 Traian Basescu.
    • +1 (7 voturi)    
      pate ca ataca justitia (Marţi, 13 octombrie 2015, 1:21)

      zeita anticoruptiei [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Pare ca ataca justiția, dar nu cred ca face el ăsta :))
      Mai acuza ca vor unii sa dinamiteze mandatele, se descurca de minune și singur :))
  • +12 (16 voturi)    
    Sper sa ramai complet pe dinafara. (Luni, 12 octombrie 2015, 23:09)

    ouyang [utilizator]

    NU dle fost presedinte. Nu vreau ca justitia sa se opreasca pana ce nu curata cloaca numita politica. O mana de imbuibati incompetenti fara viziune, fosti securisti, milionari de carton imbogatiti prin jaf si familiile lor agramate. Lasa loc unora ce pot ridica tara asta. Pa.
  • +6 (20 voturi)    
    Dublu discurs, meteahnă veche... (Luni, 12 octombrie 2015, 23:36)

    marki [utilizator]

    „am gresit (...) nu am atentionat ca in paralel trebuie respectate drepturile omului cu sfintenie".
    O zicere plină de miez, cu adresă directă, bag seamă...
    Când erau săltați adversarii politici, se pare că nu-l deranja deloc pe fostul președinte că drepturile omului nu erau respectate „cu sfințenie”.
  • +4 (14 voturi)    
    INTERVIURI IN OGLINDA ! (Luni, 12 octombrie 2015, 23:37)

    Susufler0 [utilizator]

    Ar fi foarte util ca TVR sa il invite si pe Presedintele Klaus Verner Iohannis si sa-i ia un interviu referitor la : 1. alegerile interne din PSD si relatiile de colaborare pe care le va avea Cotroceniul cu noul Presedinte al PSD 2. pozitia presedentiei vis a vis de majorarile salariale ; 3. despre justitie ; 4. despre politica externa ; relatiile cu UE si Rusia ; 5. despre problema migratiei; cotele; pozitia Romaniei ; 6. despre criza siriana, pozitia Romaniei ; 7. despre declaratia lui Juncker si relatia UE - Rusia ; 8, despre politica UE fata de Ucraina, pozitia Romaniei 9. despre proiectele prezidentiale viitoare;
    • +12 (12 voturi)    
      Intr-o singura emisiune!? (Marţi, 13 octombrie 2015, 0:17)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      Poate in programul de revelion de la 22 la 06 sa faca un interviu in care sa atinga toate subiectele astea. Da' tot nu cred...
      • +4 (8 voturi)    
        iohannis, ca elefantul printre portelanuri (Marţi, 13 octombrie 2015, 3:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        Ai dreptate, dar sper ca fiind vorba de Presedintele Romaniei TVR va fi suficient de gentila sa faca un serial cu raspunsurile lui KI .Mai sper totodata ca raspunsurile sa ramana de actualitate, sa nu fie depasite de dezvoltarea evenimentelor. In fine, mesajul meu era ca Iohannis se misca greu, e nesigur si teribil de novice in probleme, in timp ce Basescu le "viseaza".
  • +6 (18 voturi)    
    A fost vreodata condusa de politicieni? (Luni, 12 octombrie 2015, 23:48)

    Serban B. [anonim]

    Vor veni domnule Basescu politicieni ce nu fura in cele din urma. Sa conduca DNA tara asta pana atunci! Daca cresterea economica este de 3% cand politicienii nu fura si conduce DNA-ul, FIE!
  • +8 (20 voturi)    
    vai vai vai (Luni, 12 octombrie 2015, 23:49)

    Nevermind [utilizator]

    saracutii politicieni... ntz ntz ntz... Nu cumva a inceput sa te doara de ei de cand ai redevenit (sic) unul? Cand erai pres cu imunitate si te ascultau cei care asculta, erau rai si corupti politicienii astia. Are probleme lenutza (cel putin, sper :D) si brusc procurorii sunt rai?
    • +1 (5 voturi)    
      Evident (Marţi, 13 octombrie 2015, 0:24)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      ca ai dreptate!
  • -3 (13 voturi)    
    Ma bucur ca a revenit pe scena politica. (Marţi, 13 octombrie 2015, 0:04)

    Ionut [anonim]

    Din pacate, cred ca avem nevoie de el.
    • 0 (0 voturi)    
      M-as fi bucurat si eu daca nu ar fi cantat (Miercuri, 14 octombrie 2015, 2:47)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

      melodia udrei -cu drepturile coruptilor ! La Prima Udrea a spus ca sa recuperam banii dar sa nu mai bagam la puscarie (se referea la infractiunile economice) , ca e inuman etc .Udrea isi pregateste terenul poate nu pentru Gala Bute ci Microsoft etc..
      Dar dnul Basescu nu se poata sa nu inteleaga ca nu poate zbura legat de o piatra ? Sa nu inteleaga ca poate vorbi doar despre eliminarea arestului preventiv in alte infractiuni decat coruptia/traficul de influenta/mita politicienilor si cele cu violenta ?!
  • +3 (11 voturi)    
    Cand se apropie de tine, statul nu mai e de drept (Marţi, 13 octombrie 2015, 0:40)

    andipetre [utilizator]

    Da, domnule Basescu, sigur, imediat ce justitia iti gaseste smecheriile pe care le faceai, brusc nu mai e buna. Si, brusc, "drepturile omuluii" nu mai sunt respectate.

    Sa inteleg ca pana acum ai zis ca vrei justitie independenta, care sa nu se sperie de politicieni, doar pentru ca credeai ca nu o sa se atinga de fapt de politicienii "de frunte"?

    Cand ma gandesc ca te-am votat de 2 ori, ma simt la randul meu furat sau fraier pentru ca am crezut ca "statul de drept" al domniei tale era autentic.
  • -2 (10 voturi)    
    ha,haaa... (Marţi, 13 octombrie 2015, 1:14)

    Codruta N [utilizator]

    pe cand ieseau dosare peste dosare "la comanda" si toti marlanii sateliti ai partidului lui melitzau prin presa, nu il deranja asa tare!! :p
    apropo: de patriciu a uitat? cine s-a referit cu obstinatie la el, pe cand nu era condamnat? >:)

    ce ciumete cu dublu discurs! chiar ne crede pe toti tampiti? crede ca l-am uitat? nu l-am uitat! timp de zece ani a transformat in pulbere sperantele celor care au facut prostia de a avea incredere in el si a-l vota in 2004 - si sansele romaniei de a evolua!
  • +4 (10 voturi)    
    T. Basescu ataca Justitia si Poporul Roman ! (Marţi, 13 octombrie 2015, 2:16)

    Basescu si Clanul lui Cocos /Udrea ! [anonim]

    Fara suturi din partea SUA -UE-NATO T. Basescu si (mai toata) clasa politica ,furau si fura ,cu sau fara Justitie -Poporul Roman. Statul a devenit bolnav si profund corupt .

    Romania pana 89 furata de PCR //Romania dupa 89 = fura PSD , fura PNL , fura UDMR , fura Deputatii , fura Senatorii , fura Ministri , fura Prim Ministri , fura Prefectii , fura Sefi C. Judetene , fura DIICOT , fura ANAF , fura Politia , fura Primarii , fura ect .ect .ect. ...


    Pana cand Doamnelor si Domnilor -Basescu , Iliescu , Nastase , Ponta, Voiculescu , Becali , Udrea Cocos , Bica , Mondial , Vangheli ,Mazare , Tariceanu, ......???


    SUA-UE-NATO-SRI-DNA-ANI -CSM-ICCJ

    vs.

    Rusian Supracoruption in East Europe and Romania.
  • +5 (9 voturi)    
    adevarat (Marţi, 13 octombrie 2015, 7:17)

    toxx [utilizator]

    decat condusi de o sleahta de hoti, care nu fac altceva decat sa FURE, (comparati cazul primarului din Roma care se presupune ca a cheltuit 20000 euro pentru niste dineuri, si a demisionat cu nenorocitii de la noi care fura zeci de milioane si vorbesc la TV arogant) mai bine condusi de procurori. Bineinteles, linia este fina, pentru a nu cadea in extrema politiei politice, dar la ce se intampla acum in Romania, doar cu frica de puscarie si ani multi mai putem incetini coruptia generalizata. Te-am votat de doua ori Base, esti excelent in tot ce spui si faci mai putin la capitolul justitie. Mai usor cu pianul pe scari, pentru ca doamna Udrea nu e usa de Biserica !
  • +4 (6 voturi)    
    Gresit (Marţi, 13 octombrie 2015, 7:36)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Tara e condusa de hoti si a fost condusa de hoti de 25 de ani. De securisti si progeniturile lor si din toata scursura din FSN din care a facut parte si mafia portocalie. Daca ar fi fost condusa de JUSTITIE, astazi am fi avut puscariile pline si averile mafiotilor confiscate. JALNICA orestatie a unui fpst presedinte
  • +3 (3 voturi)    
    Aiureli (Marţi, 13 octombrie 2015, 8:15)

    Martinezu [utilizator]

    L-am votat si sunt dintre asa numitii basisti. Cu afirmatia de aseara ii gasesc o mare problema. E a doua oara cind spune ca Oprescu nu a fost prins in flagrant.
    Tara nu este condusa de procurori in nici un caz. E condusa de Ponta, Gragnea, shealhta de ministri si parlamantari.Din pacate, marea lor majoritate AR trebui sa aibe de a face cu procurorii.
    Basescu cred ca si-a pierdut o buna parte dintre cei putini care il mai sustineau.
    Din pacate si noi pierdem o voce care lupta pentru partea justitiei. Una din singurele. Ce mai urmeaza? Monica Macovei sa il apere pe Hrebenciuc?
    • 0 (0 voturi)    
      Pai a fost mai mult decat flagrant ! (Miercuri, 14 octombrie 2015, 2:58)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      DNA, stiind cu cine se pune (e sustinut de toti sefii de partide pe care probabil i-a "servit" si de securistii dati afara in 1989) are 7 terabiti de inregistrari cu fecalele lui+denunturi+banii marcati in buzunar ! La explicatia ca erau imprumut nici Vanghelie nu s-ar fi pretat ! Primind banii in noapte DNA nu putea organiza flagrant (in intelesul legii) ca mai nou nu au voie sa intre in casa omului dupa ora 22.
      Asa ca cetatenii onesti raman pe cont propriu !!
  • +2 (2 voturi)    
    da (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:06)

    george [anonim]

    de obicei nu vorbesc asa. dar azi e o exceptie. mai du-te ma in gatu militiei. de cand mai chiiorpec conduc politicienii tara ? ba animalule politicienii aia reprezinta sau ar trebui sa inceapa sa reprezinte interesele cetatenilor cinstiti nu sa-i fure asa cum au facut-o pana acum .. mars la kkt PS si nu-l mai pomeni pe Cel de sus . Ipocrit nesimtit ce esti.
  • 0 (0 voturi)    
    ai sictir! (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:19)

    lili [anonim]

    Aplaudai la momentul cand Adrian Nastase era ridicat de procurori iar a cum cand portocaliii tai sunt saltati zi de zi pentru fraude de sute de milioane de Euro pe care LE RECUNOPSC, fraude facute cand erai pratic Primul Ministru al Romaniei(Boc era figurant!) acum te-a apucat grija drepturilor omului!
    Sictir!
    O mizerie de individ!
    Succes DNA, sunt convinsa ca aveti destule dovezi penale sa-l ridicati si pe el!
  • 0 (2 voturi)    
    Serios ca nu-kl inteleg pe omul asta? (Marţi, 13 octombrie 2015, 15:35)

    bogdan1477 [utilizator]

    oare ce-o vrea sa obtina cu discursul asta? Ca nu pricep.
    Vrea sa rupa din electoratul PSD? Asta nu prea se poate ca n-are ce da la schimb, iar electoratul PSD voteaza tot timpul cu cine da mai mult.
    Vrea sa rupa din electoratul de dreapta? NU vad cum poate face asta cu discurs demn de antena3... Electoratul de dreapta poate fi doar alungat definitiv cu astfel de discurs...
    Vrea sa se asigure ca ingroapa definitiv PMP? Deja nu mai e nevoie, ca partidul ala oricum e la 2-3 % si n-are nici un potential de crestere...

    Deci nu pricep ce crede Basescu ca va obbtine prin discursul asta anti-justitie. Mai ales cind pina mai ieri discursul sau era diametral opus...
    • -1 (1 vot)    
      cum ce urmareste?! (Marţi, 13 octombrie 2015, 17:02)

      lili [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

      Cand atatia fosti PDListi de-ai lui fac carare la DNA si mai si RECUNOSC faptele penale de sute de milioane de Euro, ce altceva sa zica?!
      Nu mai zic de madam Udrea a lui, care mai are de mers prin tribunale multa vreme, cine stie ce-o asteapta in continuare.. si chiar T Basescu, eu nu cred ca el nu are ceva penal, sunt convinsa ca DNA are destule impotriva lui dar exista motive sa le tina ascunse asa cum le-a tinut pana la plecarea lui T Basescu de la CotrocenI!
      Are multe motive sa vorbeasca asa si toate legate de matrapazlacurile facute de el si de apropiatii lui cat a fost la Cotroceni!
      Doar nu credeti ca el este curat, dupa 2 mandate de primar de Bucuretsi si 2 de Presedinte?!!
      • +1 (1 vot)    
        CE NE FACEM, FETELOR CU BASESCU ASTA ? (Marţi, 13 octombrie 2015, 20:25)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui lili

        De fapt tu iti doresti cu ardoare ca Basescu sa aiba "ceva penal", nu-i asa ? Mai, anti basistelor, Lili, Codruta, fiti barbate si exprimati-va sentimentele refulate fata de Basescu, pe fata. Recunoaste ca ti-ar placea sa-l vezi la puscarie. Nu te mai ascunde cu : " eu nu cred ca el nu are ceva penal".. Urati-l domnule, pe fata ! Aveti insa o mare problema. Cu fiecare dosar penal pe care il va castiga, il veti uri si mai tare. Cu cat perspectiva puscariei ,care oricum este f.f. indepartata se indeparteaza si mai mult, cu atat ura celor care vor sa-l vada priponit pe Basescu creste exponential. Iar Basescu (voi banuiti asta!) ,nu va face niciodata puscarie !Imi pare rau pt. voi, imi pare bine pt. el.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai si cu ce il ajuta?!? (Miercuri, 14 octombrie 2015, 20:56)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui lili

        Daca pdl-istii fac carare la dna, ce ce-i ajuta basescu cu reactiile astea la adresa DNA rupte parca din discursul lui bombonel??? Spera oare ca dna se va speria si va lasa pdl-istii in pace??? Cu discursul asta reuseste doar sa se faca de ris, atita tot. Chiar urmarit de dna de ar fi, scopul lui ar trebui sa redevina la putere, nu sa continuie sa se sinucida politic....
  • 0 (0 voturi)    
    vai (Miercuri, 14 octombrie 2015, 1:44)

    kdkd [anonim]

    Nene basescu,curat ghinion...nu mai puteti fura voi ca in codru...ma dau lacrimile de nenorocirea ce s o abatut asupra voastra
  • 0 (0 voturi)    
    Baba si mitraliera sau Base si anti-coruptia! (Miercuri, 14 octombrie 2015, 3:01)

    deval [utilizator]

    Dle Basescu, cum de ne dati lovitura de gratie cu aceste remarci ? Oare chiar nu va amintiti ca ati decretat in CSAT (acum 10 ani) ca coruptia este atentat la siguranta nationala ? Daca stim despre ce vorbim, atunci tot ce tine de coruptie trebuie sa aiba un tratament special (arest preventiv/pedepse/ recuperare ) !! Va deranjeaza arestul preventiv in cazul CORUPTIEI ? Oare sa nu stiti ca actiunea in acest caz e similara actiunilor mafiei ?! Coruptul nu semneaza facturi, chitante cand ia spaga ! Fara arestul preventiv cum sa spuna adevarul un supus feudal de pe mosia lui dragnea/mazare/frunzaverde /oprisan etcetc care daca isi pierde slujba nu are cu ce plati lumina luna viitoare !!! In urma cercetarilor (fara arest preventiv , fara denunturi) ar fi facuti vinovati doar soferii, secretarele si portarii institutiilor!! Nu cred ca nu intelegeti asta dle Basescu !!
  • 0 (0 voturi)    
    Adio , dar raman cu DNA ! (Miercuri, 14 octombrie 2015, 9:34)

    deval [utilizator]

    Politicianul corupt nu e orice hot sau evazionist chiar daca finalitatea e tot o hotie, o furaciune. Pana si hotul de buzunare are o etica, o decenta-daca e sanatos la cap-si nu fura banii de pensie ai unei babe cocarjate chiar daca i-ar fi la indemana !
    Politicianul pe care l-am ales cand ma fura e ca si cum i-as fi lasat cheia de la casa (i-am oferit increderea) si el in lipsa, imi goleste casa !! Ma asteptam sa spuneti ca deobicei ceea ce orice om onest vrea sa auda :
    -sa fie marite pedepsele pentru coruptie (sau macar sa nu poata fi reduse),
    -sa nu se mai prefaca guvernul/anaf ca nu pot recupera de la finantatorii lor,
    -ca o data cu suspiciunea de coruptie ar trebui sa se analizeze intreaga avere si ce nu poate fi justificat sa fie confiscat (si nu impozitat cu 16% cum e acum intr-un fel de "spalare a banilor "de catre stat) si tot asa !! Hai sa vedem daca prin legislatie si sumele alocate anti-coruptiei, Romania vrea sa tina in frau coruptia sau o incurajeaza !!!
    Nu cred ca dnul Basescu nu observa ca justitia nu "ataca" politicienii decat dupa ce e atacata si o face tarziu, in termeni vagi si fara consecinte prin CSM , dna Kovesi si dna Stanciu, in conditiile in care procurorii si magistratii nu au voie sa se exprime public in legatura cu dosarele... Sigur ca nu apar Justitia ci doar munca, profesionalismul procurorilor DNA si nu restul ratatilor , spagarilor "lui Nitu".Nu toti judecatorii ci doar o minoritate care judeca independent de ce vrea puterea, antena 3, de inghesuiala din penitenciar etc, etc


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri