Marian Munteanu, despre acuzatia ca ar fi facut comert cu arme: Eu in viata mea nu am facut comert cu nimic / Cu exceptia unor discutii politice, nu am avut niciun fel de alta colaborare cu Virgil Magureanu

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 aprilie 2016, 22:46 Revista Presei | Radio TV

Marian Munteanu la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Candidatul PNL la Primaria Capitalei, Marian Munteanu, a negat sambata seara, la Antena 3, acuzatiile referitoare la faptul ca ar fi facut comert cu arme.

"Eu in viata mea nu am facut comert cu nimic, nici cu cartile pe care le-am editat nu am reusit sa vand mare lucru, pentru ca probabil nu a fost un editor foarte eficient. Eu am facut servicii, mai precis de resurse umane in mediul civil, cunoscute de altfel pe piata economica, lucru firesc, normal, intr-o economie de piata si eu zic cu oarecare succes. Eu sunt multumit ca, impreuna cu colegii mei, la vremea aceea am putut realiza o activitate de resurse umane de prestigiu, oricum firma respectiva reusind sa ramana singurul operator efectiv de pe piata, restul concurentilor nostri fiind companii straine mult mai puternice", a afirmat Munteanu, potrivit Agerpres.

El a sustinut ca aceasta acuzatie este fara acoperire, iar firma sa - Valahia - a avut "o activitate mica".

"Orice firma din Romania poate fi usor verificata nu numai la Registrul Comertului, la Administratia Fiscala, o sa vada ca cifra de afaceri, probabil, ca nu ne-ar fi permis sa vindem nici macar o trotineta mai acatarii. (...) A publicat niste carti, a fost o firma cu o activitate mica", a mai spus Munteanu.

El a raspuns astfel acuzatiilor aparute intr-o carte - "Mostenitorii Securitatii" - a istoricului Marius Oprea, fost membru al PNL.

Istoricul Marius Oprea a precizat, la Antena 3, ca nu mai sustine aceasta acuzatie.

"Nu sunt absurd sa merg pana in panzele albe cu o afirmatie care se dovedeste a fi neacoperita. Am scris ceea ce am scris intr-o nota de subsol a acestei carti", a aratat Oprea.

Marian Munteanu: Cu exceptia unor discutii politice, nu am avut niciun fel de alta colaborare cu Virgil Magureanu
    
Candidatul PNL la Primaria Capitalei, Marian Munteanu, a mai declarat sambata seara la Antena 3 ca intentia sa de a candida la Presedintie in anul 2000 s-a bazat pe un proiect politic propriu, pe care l-a prezentat mai multor partide mici, si a respins vreo colaborare de alt tip, in afara celei politice, cu fostul sef SRI Virgil Magureanu.

"In anul 2000 exista riscul sa se reia o administratie de tip Ion Iliescu sau Corneliu Vadim Tudor. Eu mi-am permis sa elaborez un proiect politic, oarecum asemanator cu cel al lui Emil Constantinescu (...), semana oarecum si cu proiectul actual al dlui Iohannis, adica bazat pe ideea de oprire a unui declin din aceasta coruptie. Am discutat cu cateva partide mici in vremea aceea, partidul dlui Druc, dlui Tabara, dlui Magureanu. (...) Eu nu cer scuze. Nu aveam incredere (n.r. in Magureanu), ca dovada ca omul nici nu m-a sustinut. Era o sala intreaga de oameni de la trei partide. Le-am prezentat programul. Oamenii au spus ca e un program foarte bun. Bravo! Si cand ne-am retras sa discutam mai departe n-a mai fost bun. Acum ce era sa fac? Daca ei n-au vrut?", a explicat Munteanu la Antena 3, potrivit Agerpres.

El a sustinut ca nu a avut niciun fel de colaborare cu Virgil Magureanu, cu exceptia unor discutii politice.

"Cu domnul Magureanu, cu exceptia acelor discutii politice, (...) n-am avut niciun fel de alta colaborare, de niciun tip. N-as fi avut cum sa am pentru ca eu si domnul Magureanu suntem din lumi diferite. Magureanu este un domn care a condus un serviciu important al tarii, un om politic, un om care are un mediu al dansului, are contactele si relatiile dansului, eu nu fac parte din aceasta lume. Dar asta nu inseamna ca nu ne putem intalni in anumite situatii", a aratat Munteanu.

Candidatul PNL a subliniat ca este un adept al dialogului.

"Ma asez la masa cu orice om politic, discut civilizat, dar asta nu inseamna automat ca sunt de acord cu propunerile acelui om sau solutiile pe care le ofera. Eu cred in dialog. Mi se pare ciudat ca traim intr-o lume in care incercam sa promovam ideile de toleranta, de dialog, de constructie si sa mi se reproseze ca stau de vorba cu niste oameni... Daca cer cuiva votul cer pe baza proiectelor si propunerilor pe care le ofer, nu pe baza de perceptie. Acolo era un program care si astazi cred eu ca-l pot prezenta spre critica", a adaugat Munteanu.

Intrebat daca ar mai candida la Presedintie, Munteanu a spus: "Nici poveste! Avem presedinte. De ce sa candidez la Presedintie? Eu cred ca domnul Iohannis o sa mai aiba un mandat (...), daca isi va duce la bun sfarsit propunerile. Eu am fost foarte de acord cu conceptele pe care dansul le-a lansat, dar depinde de dansul daca va realiza acest proiect foarte generos care e abia la inceput. Mi se pare prematur sa discutam acum".

El a mai precizat ca, spre deosebire de anul 2000, cand a intentionat sa candideze la Presedintie, Romania se afla in prezent pe un alt traseu. "Trebuie sa luptam sa ducem la bun sfarsit lucrurile bune incepute acum", a mai afirmat acesta.


Citeste mai multe despre   






















5359 vizualizari

  • -4 (46 voturi)    
    el (Sâmbătă, 16 aprilie 2016, 23:44)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    saracu', n-a facut comert cu nimic, nici macar cu propria constiinta, dar neavind asa ceva, are dreptate, n-a facut comert cu nimic.
    • -5 (9 voturi)    
      raspuns bex (Duminică, 17 aprilie 2016, 8:53)

      LiviuDrula1 [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      De unde sti ca nu are condstiinta ? de la Antene Il cunosti atat de bine ca sa postezi asemenea bazaconii - poate ati fost impreuna in piata universitatii in 1990 sau la venirea minerilor
    • -1 (5 voturi)    
      Sigur (Duminică, 17 aprilie 2016, 11:02)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      că este extrem de ”corupt ” raportat la vanghelii, oprești , bușoaie , onțani, negoiți, chilimani, halaici , băsei și câți or mai fi ....
    • -1 (9 voturi)    
      magureanu (Duminică, 17 aprilie 2016, 12:28)

      andreitr [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      nu e nici pe departe patriotul pe care-l crede MM. Alaturi de iliescu, magureanu este credincios estului (moskva) care l-au adus la putere. MM a reprezentat intotdeauna un pericol pentru ei, asa ca, (de ce nu?) acestia au avut grija sa-l compromita asa incat MM sa nu se mai poata justifica. Eu am incredere ca Marian Munteanu va gasi solutia corecta. Hai MM!
      • +1 (3 voturi)    
        Sa-l compromita ? (Duminică, 17 aprilie 2016, 21:19)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

        Dar de ce s-a lasat compromis ? L-au tarat cu arcanul ?
        A VRUT sa fie langa Magureanu. Din acest motiv, nu am incredere in el.
        • -1 (1 vot)    
          Nu știi ce vorbesti (Luni, 18 aprilie 2016, 2:00)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Din păcate cam așa este. Cu arcanul l-au luat. Iar faptul că întâi a fost băgat la pușcărie nu a fost decât începutul. Te las pe tine sa închideți ce a fost după...
  • +5 (33 voturi)    
    brusc (Sâmbătă, 16 aprilie 2016, 23:45)

    xanti [utilizator]

    Firea nu isi mai face campanie la antena 3 ,nu mai are de ce.
    In acest moment USL are doi candidati Firea si MM.
    Alegem dintre cei doi ,Nicusor va fi pe 3.
    • +5 (11 voturi)    
      MAI TERMINATI CU NEICUSOR DAN (Duminică, 17 aprilie 2016, 7:42)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Baiatu'ala nu stie sa spune ce avere are si cum a
      facut-o.
      Atata tam-tam cu hala matache si alte paiante, ca m-am saturat!
      Sa se duca sa-si salveze orasul natal, Fagaras, care este in colaps!
  • +2 (38 voturi)    
    M.M. - O miscare super desteapta a PNL (Duminică, 17 aprilie 2016, 0:09)

    D-or [utilizator]

    A reusit sa mute atentia de pe coruptie si esecul politicilor de dreapta pe nationalism versus globalizare.
    Nationalismul le va aduce probabil victoria in alegerile locale, nu doar in Bucuresti, ci, prin contagiune, si in tara, dupa care ar trebui sa paleasca in intensitate pina la alegerile parlamentare.

    Cu riscuri, totusi. Cind te joci cu focul...
    • -1 (33 voturi)    
      Candidatul M.M. (Duminică, 17 aprilie 2016, 0:20)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Candidatul M.M. are bube dar si eu sunt de acord ca PNL a facut o miscare desteapta. Daca e adevarat ca exista o frustrare la nivel national, (eu cred ca da) este mai bine sa fie canalizata spre PNL decat spre altii..chiar si cu unele riscuri. Acum depinde si cum trateaza PNL de acum incolo situatia. Mai important.
      • +4 (6 voturi)    
        raspuns cinevatus ( si altor zvonari) (Duminică, 17 aprilie 2016, 8:51)

        LiviuDrula1 [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

        Daca esti asa de informat ca are bume te rog fi mai explicit - asa ficare din noi are si parti negative dar ddepinde in ce msura
      • +3 (7 voturi)    
        De aia îi spune PNL. (Duminică, 17 aprilie 2016, 8:57)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Adică NAȚIONAL.La PNL naționalismul a fost dintotdeauna,numai nu a fost clamat.Privind înapoi,chiar și istoric,liberalii au avut acel naționalism de bun simț,care merită păstrat și cultivat.
  • -1 (5 voturi)    
    Aventura M. Munteanu, a lui si a bucurestenilor! (Duminică, 17 aprilie 2016, 5:56)

    hotnewsfil [utilizator]

    Se spune despre un om care se descurca in orice situatie ca este 'uns cu toate alifiile'.
    Marian Munteanu nu mai este cel din 1990. Este firesc sa fi devenit un om mai informat, mai "adaptat" la realitatile din tara noastra, asa cum s-au derulat acestea in ultimii douazecisisase de ani. Se vede pe el ca "a evoluat", ca este deja uns cu multe alifii, mult mai rafinate decat cele pe care le folosesc cei mai multi dintre politicieni (multi ramasi niste trogloditi).
    A candida pentru o functie politica la un nivel atat de inalt - primarul capitalei -, inseamna fie ca te consideri pregatit corespunzator administrativ si POLITIC, fie ca esti un inconstient sau un ambitios care vrea s-o faca si 'pe-asta', fara sa se gandeasca la interesele bucurestenilor, ci numai la ale lui., strict egoiste.
  • -6 (6 voturi)    
    FENECHIU PRIMAR!!!! (Duminică, 17 aprilie 2016, 6:48)

    Blue_James [utilizator]

    Viitorul PRIMAR al BUCURESTIULUI este domnul Daniel FENECHIU!!!!Inteligent, cinstit, puternic moral el este solutia pentru un BUCURESTI MODERN!!!Daniel FENECHIU!!!!
  • +6 (12 voturi)    
    ... (Duminică, 17 aprilie 2016, 7:20)

    cartograful [utilizator]

    nu vreau sa iau apararea lui MM ca nu-mi e neaparat simpatic, dar mai lipsesc acuzatiile ca are la sediu masini de tiparit de bani falsi, samd si suntem fix in anii '90. Cum se zice...mai rasfirati baieti, mai rasfirati!
  • +1 (7 voturi)    
    mai e intrebarea (Duminică, 17 aprilie 2016, 7:23)

    andrei1245 [utilizator]

    lui Patraulea:

    pe dvs ce va recomanda?

    totusi pt primaria Bucuresti?

    in afara de distrugerile fatadelor de la Universitate si a ierbii verzi si a florilor din fata de la teatrul national,ulterior replantate cu succes de ortaci?

    ar fi o razbunare sa angajati ortaci pentru spatiile verzi din bucuresti!
  • +6 (6 voturi)    
    Nu sunt de acord... (Duminică, 17 aprilie 2016, 7:36)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Nu sunt de acord cu multe atitudini ale domnului Marian Munteanu,in acelasi timp respectand eroismul, martirajul domniei sale din anii '90.De exemplu,mi se pare inacceptabil, la istoricul sau sa apara la A3, o mizerabila oficina a unui mafiot.Dar dezlantuirea asta impotriva sa, ma dezgusta si ma determina sa-l accept si sa analizez serios optiunea de a-l vota!
  • +4 (10 voturi)    
    Nu prea (Duminică, 17 aprilie 2016, 8:01)

    Cetateanu [utilizator]

    Nu-mi prea dau seama ce gandire a avut inalta conducere PNL (desi ma rog e cam greu sa crezi despre ei asa ceva) dar este clar ca ANTENA 3 face un joc cel putin ciudat: a luat trei gloabe ( Munteanu, Popescu/Piedone si Vanghelie) in brate, si le promoveza. Acum nici nu-mi dau seama cui vor sa faca un bine: lui Firea lui Nicusor Dan?
  • -1 (11 voturi)    
    comentriu (Duminică, 17 aprilie 2016, 8:49)

    LiviuDrula1 [anonim]

    Toate minciunile șuse in crca lui MM ( garda de firt nationalism extremism comertul cu afrme etc.) de zvonerii pdecum ziaristul de 2 bani Tapalaga demonstreaza ca comunistilor-PSD le ii e frica de el si vor sa-l elimine in favoarea Dnei Firea.( Antene) Intradevar MM a luptat inca din 1990 impotriva dictaturi comuniste si mimnerilor lui Iliescu ( care l-au si maltratat) lucru care il favorizeza . Il voi vota cu incredere
  • -2 (8 voturi)    
    Canditatura lui marian munteanu. (Duminică, 17 aprilie 2016, 8:58)

    Theros [utilizator]

    De ce incercam sa ne ascundem dupa cires. Este o enormitate sa consideri ca pnl , cu "liderii" lor de frunte johannis , ghorghiu, blaga, predoiu, boc , vass etc a facut o mutarea "desteapta" . Daca ar fi fost o mutare desteapta atunci, acest "liberal" notoriu johannis- analfabateul si avarul, NU S-AR FI DEZIS IMEDIAT , desi se stie ca el la impus pe mm , la presiunea sefilor acestuia de la SRI, unde este angajat cu acte in regula , desi mintea nu il califica pentru munca intr-un serviciu secret. Prin acesta mutare asa-zisul pnl si-a semnat pierderea alegerilor de anul acesta -locale si generale. Atunci vom vedea cum un evazionist notoriu, care a obtinut prin acte false o sumedenie de proprietati , ca nu este vorba numai despre case, va mai avea curajul sa conteste o HOTARARE DEFINITIVA SI IREVOCABILA a Uunei CURTI DE APEL!! Dar singura lui scuza este ca el nici nu stie ce a facut!!IN ORI CE TARA CIVILIZATA DIN LUME UN ASEMENEA INDIVID SI-AR DA IMEDIAT DEMISIA. ASTA ASTEPTAM SI NOI TINERII GENERATIEI FACEBOOK SA SE INTAMPLE CAT MAI REPEDE PENTRU BINELE ROMANIEI!!!
    • +1 (3 voturi)    
      .....in "ori ce" (Duminică, 17 aprilie 2016, 21:28)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      tara civilizata.....
      intai inveti sa scrii corect la liceul primar si apoi postezi pe net!!!!
      sau ai facut liceul primar pe "feisbuc"?
  • +3 (9 voturi)    
    Va mai amintiti (Duminică, 17 aprilie 2016, 9:25)

    munuc [utilizator]

    ... cum au "gasit" minerii in sediul PNT droguri, arme, masini de tiparit bani?...
    Cam genul asta de acuzatii se reiau acum impotriva lui Marian Munteanu. Rasu plansu.
  • -1 (9 voturi)    
    din ce in ce mai penibil. (Duminică, 17 aprilie 2016, 9:27)

    ouyang [utilizator]

    toata ziua se scuza, planuri nimic, doar fum. ditamai partidul fara niciun om curat bun de candidat? nu-si mai revine never peneleul dupa batjocurile astea de propuneri. e clar pentru toata lumea, e un partid la fel de corupt si lipsit de viziune ca psd. e si singura explicatie de ce au putut fi prostiti atat de usor de ponta.
  • +1 (7 voturi)    
    Ne minte in fata (Duminică, 17 aprilie 2016, 9:54)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dar adevarul va iesi la iveala repede iar PNL (=USL=FSN) mai repede decit au crezut mafiotii portocalii vopsiti in liberali si duduka Gorghiu demagoga care a dus partidul in groapa cu opozitia ei de carton
  • +2 (10 voturi)    
    bun candidat (Duminică, 17 aprilie 2016, 11:26)

    puiu54 [utilizator]

    Eu am trait acele vremuri cand MM a fost unul din liderii celei mai mari manifestatii anticomuniste si pentru democratie., cand voi toti ati votat cu Iliescu iar acum il faceti kgbist,securist, infiltrat de securitate si alte gogomanii. De parca Iliescu voia sa-si bata singur cuie-n talpa. Nu stiu daca ar fi un bun primar dar e un om care a incercat sa faca ceva pentru Romania. Dar atunci ca si acum "noi muncim dar nu gandim" si votam PSD,PNL,UDMR adica floarea coruptiei din Romania. E totusi bine ca PNL il sustine.Altfel degeaba candideaza deoarece romanii voteaza partidele cele mai corupte. Nu ca ca celelalte n-ar fi.
  • +1 (3 voturi)    
    degeaba... (Duminică, 17 aprilie 2016, 19:29)

    astronaut [utilizator]

    ii faceti loc lui Basescu , pentru ca nu va candida asa ca ati face bine daca ati separa cum se spune in popor
    ''ficatul de ca..t '', si va-ti da seama ca MM este cel mai tare candidat din tot ceea ce este pe piata la ora asta !!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă