Liviu Dragnea: Cea mai mare problema a Romaniei o reprezinta prejudiciile aduse de actualul Guvern. / Plus: Avem nevoie de un program de guvernare sanatos, care sa produca crestere economica. Parteneriatele strategice vor fi respectate, un Guvern PSD nu va schimba cursul Romaniei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 6 noiembrie 2016, 21:22 Revista Presei | Radio TV

Liviu Dragnea
Foto: Captura Realitatea TV
Presedintele PSD Liviu Dragnea a declarat din nou, duminica seara, la Realitatea Tv, ca social-democratii vor stabili nominalizarea pentru functia de premier "doar dupa alegeri", subliniind ca PSD "nu va intra la guvernare cu PNL, cu atat mai putin cu Dacian Ciolos prim ministru". El a adaugat ca "Noi nu discutam despre persoane. Am spus zilele trecute ca Romania nu mai are nevoie de un lider mesianic. S-a vazut si la domnul Ciolos in seara asta, un mic plagiat" (Dacian Ciolos a spus, in discursul tinut la mitingul PNL, ca viitorul nu se poate construi cu "lideri mesianici" - n.red.) Liviu Dragnea a mai afirmat ca "Romania are nevoie de un program de guvernare sanatos, care sa produca crestere economica" si a acuzat Guvernul Ciolos ca este cel mai slab din ultimii ani: "Astazi, cea mai mare problema a Romaniei o reprezinta prejudiciile aduse de actualul Guvern, miliarde de euro pierdute". Dragnea sustine ca Guvernul Ciolos este mai slab decat Guvernele Ciorbea, Boc si Ponta.

"Ministrul Muncii a spus ca oamenii sunt pomanagii si trantori, adica astia sunt oamenii pe care ii guverneaza", a mai spus liderul PSD.

Declaratiile vin in contextul in care PSD a votat numeroase "pomeni electorale" in ultima perioada in Parlament, iar premierul Dacian Ciolos si membrii Guvernului sau au avertizat ca aplicarea acestor masuri risca sa duca Romania in situatia din anul 2010.


"Atunci cand s-au manipulat alegerile incercand sa se creeze un lider mesianic, rezultatul a fost dezastruos", a adaugat Liviu Dragnea, aluzie la Dacian Ciolos.

Liderul PSD mai spune ca "Nu intram intr-o guvernare cu PNL, cu atat mai putin cu Dacian Ciolos prim ministru."

"Daca nu sunt prosti, inseamna ca sunt vanduti, pe romaneste", a adaugat el, cu referire la membrii actualului Guvern.

Intrebat de moderator daca crede ca Dacian Ciolos "nu vrea sa dea" mariri salariale: "Cred ca nu stie", a raspuns Liviu Dragnea.

Intrebat de moderatorul emsiunii, Rares Bogdan, ce il deranjeaza la Dacian Ciolos, liderul social-democrat a raspuns: "E un om care a mintit cand a spus ca nu se va implica in lupta politica, in campania electorala. De asemenea, un om care nu isi asuma, nu intra in batalia politica, dar vrea sa beneficieze de asta."

Liviu Dragnea a mai spus ca s-a intalnit cu premierul Dacian Ciolos pentru a discuta despre cele 102 taxe nefiscale care ar urma sa fie elimnate dupa ce PSD a votat in Parlament o lege in acest sens. Guvernul a anuntat ca analizeaza posibilitatea sa atace legea la Curtea Constitutionala. Dragnea spune ca, in urma discutiei, primul ministru a afirmat ca nu va ataca legea la CCR, liderul PSD sustinand ca acuzatia ca nu exista acoperire bugetara este falsa.

"Am avut o intalnire cu premierul Ciolos pe aceasta tema. Dupa ce am discutat si am prezentat ce poate face Ministerul de Finante, premierul ati vazut ca a iesit si a spus ca nu va mai ataca la Curtea Constitutionala", a precizat Liviu Dragnea.

  • Dragnea: Raspandirea de informatii false legate de buget intra sub incidenta Codului Penal

Liviu Dragnea a transmis Guvernului si ca raspandirea de informatii false legate de bugetul tarii "intra sub incidenta Codului Penal" si reprezinta "un atentat la securitatea nationala", iar PSD "s-a cam saturat" de aceasta situatie, potrivit Agerpres.

Dragnea sustine ca Guvernul ar avea la dispozitie 29 miliarde de lei, pe care nu le poate cheltui pana la sfarsitul anului, pe cand majorarea salariilor tuturor bugetarilor cu 15% reprezinta un efort bugetar de 5 miliarde lei: "Ei au deja 29 miliarde lei necheltuiti, pe care nu ii vor cheltui. Vreau sa spun ceva, si nu o spun sub forma de amenintare, spun doar ca noi ne-am cam saturat. Faptul ca ei folosesc informatii nereale, exista articolul 404 din Codul penal - comunicarea sau raspandirea prin orice mijloace de stiri, date sau informatii false sau documente falsificate, cunoscand caracterul fals al acestora, daca prin aceasta se pune in pericol securitatea nationala, se pedepseste cu inchisoarea de la 1 la 5 ani. Eu le spun foarte clar, fara patima, fara nervi si fara dusmanie, sa se gandeasca foarte serios, sa nu mai minta, sa nu mai dea informatii false, pentru ca 29 miliarde de lei necheltuiti inseamna un prejudiciu pentru Romania si, de asemenea, sa spui ca sari din deficitul bugetar pentru ca se aloca 5 miliarde de lei in plus din cele 29, pe care oricum ii ai si nu poti sa ii cheltui, asta inseamna ca este un atentat la securitatea nationala."

Presedintele PSD a cerut Guvernului "sa aduca cheltuielile de anul viitor anul acesta, poate scapa", in caz contrar s-ar putea "sa dea cu subsemnatul toti".

Dragnea sustine si ca Guvernul are "o atitudine anti-Romania": "Daca nu sunt prosti, inseamna ca sunt vanduti, ca sa vorbim foarte clar, romaneste. Cum adica nu dai subventiile la agricultorii romani pana in august? (...) Anti-romani, toti. De ce nu s-au absorbit fondurile europene?"

Intrebat daca il considera anti-roman pe premierul Dacian Ciolos, Liviu Dragnea a raspuns: "Nu el conduce Guvernul?".

  • Dragnea: Parteneriatele strategice pe care le are Romania vor fi respectate

Liviu Dragnea a mai declarat duminica seara ca parteneriatele strategice pe care le are Romania vor fi respectate, iar la ambasadele din Bucuresti "nu exista vreun motiv sa se indoiasca de faptul ca un Guvern condus de PSD schimba cursul Romaniei".

"Eu am avut, in toata perioada de cand am fost ales presedintele PSD-lui si pana astazi si cat oi mai fi presedintele PSD-ului, o pozitie foarte clara in acest domeniu: parteneriatele strategice pe care le are Romania, cu SUA, cu Franta, cu Polonia, cu alte state, nu numai ca vor fi respectate, vor trebui sa capete mai multa substanta, inclusiv economica. Din punct de vedere al pozitiei noastre geostrategice, din punct de vedere al faptului ca suntem acum aproape o insula de stabilitate in aceasta zona foarte framantata, stabilitatea politica, economica, securitatea, cresterea economica, prosperitatea si democratia, respectarea statului de drept in Romania sunt fundamentale. Pozitia mea si a PSD-ului este foarte clara. Nu exista niciun fel de ezitare (...) Nu exista niciun motiv, absolut niciun motiv, cred ca nici la ambasade nu exista niciun motiv sa se indoiasca de faptul ca un Guvern condus de PSD schimba cursul Romaniei. Categoric nu", a spus Dragnea, citat de Agerpres.

El afirma ca o dovada a celor afirmate este faptul ca investitiile straine in perioada guvernarii Ponta au crescut, iar scutul antiracheta a fost finalizat in aceeasi guvernare.












Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
7002 vizualizari
  • +82 (88 voturi)    
    M-a convins (Duminică, 6 noiembrie 2016, 21:56)

    ipolitic [utilizator]

    Omul asta m-a convins. A spus clar si raspicat ceea ce doresc si eu: "Romania are nevoie de un program de guvernare sanatos, care sa produca crestere economica"
    Poate pana acum am fost un pic nehotarat, dar acum e "cristal-clear": in veci nu voi vota cu PSD.
    • +25 (25 voturi)    
      iar ne uitam la penibilul ala (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:51)

      LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      si la istericalele lui ?
      Da, ala cu batista si cravata, mare iubaretz de tzara.
      • +7 (9 voturi)    
        Moderatorul ce-a făcut? (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:04)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

        Trebuia cel puțin să râdă și sa-l ia rău de tot la mișto.
        • +7 (7 voturi)    
          Mafia roșie kaghebista se vrea (Luni, 7 noiembrie 2016, 13:33)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui nick24

          in fruntea țării iar. Pesedeii vor iarăși să fure pentru ei și mafia lor.
    • +37 (37 voturi)    
      Teleroman! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:49)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Ce cerstere economica poate sa aduca acest individ cand exista o asa mare saracie, lipsa de infrastructura si dezvoltare economica in judetul in care acest element a fost presedinte de consiliul judetean timp de vreo 12 ani? Dar el are casa in Alexandria cu iesire la 2 strazi, piscina si teren de tenis!
      De ce nu il intreaba nimeni din presa, cum vrea sa dezvolte Romania, cum a dezvoltat judetul Teleroman? Seful baronilor vrea sa fie premier?
    • +37 (37 voturi)    
      Dl Dragnea are dreptate! (Luni, 7 noiembrie 2016, 0:33)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      "Romania are nevoie de un program de guvernare sanatos, care sa produca crestere economica"

      Statisticile Eurostat arata ca in primul semestru din 2016 Romania a inregistrat una din cele mai mari rate de crestere economica din UE. Conform rationamentului dlui Dragnea, asta denota ca avem un program de guvernare sanatos.

      Se pare ca treaba merge ca pe roate de cand PSD nu mai e la putere. Hai sa mergem la vot in decembrie, ca sa ne asiguram ca ramane tot asa !
    • +1 (15 voturi)    
      si totusi ... PSD va cistiga zdrobitor (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:32)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Omul asta e destept, stie sa promita convingator, chiar daca minte cu nerusinare.

      Pupatorii lui de moaste sfinte , cele 3 milioane homofobe,xenofobe si iubitoare de hoti ii vor vota cu ochii inchisi .
      • +3 (3 voturi)    
        pana si pupatorii de moaste... (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:38)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Incep sa se indoiasca de omul asta si partidul lui...

        Vremea buna de afara de obicei anunta schimbari importante. Te rog nu rata acest sfarsit de an!

        Schimbarea se simte si se vede la fiecare pas!
        Dar pana departe mai este mult...

        P.S.
        Sunt multi mutanti care au trecut din barca P$D in cea de la PNL, dar deocamdata este mai bine asa.. Pana la urmatoare runda cand...
        • -1 (1 vot)    
          PNL sau PSD (Luni, 7 noiembrie 2016, 17:41)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          PNL sau PSD aceeasi mizerie, nu uita asta ..
    • +16 (16 voturi)    
      Demonstrația mincunilor lui Dragnea 1 (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:48)

      FlaviuBota1 [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      Principalul indicator macroeconomic confirmat de Eurostat, indicator ce arată dezastrul economiei României este productivitatea muncii unui angajat sau pe înțelesul tuturor valoarea medie creată de un angajat într-o oră (PIB / numărul de ore lucrate de angajații din țară într-un an). Acest indicator este egal cu 5,6 €/oră el fiind de 12 ori mai mic ca maximul din UE și de aproximativ 5,7 ori mai mic ca media în UE.
      Valoarea medie creată într-o oră de un angajat de 5,6 €/oră se împarte astfel:
      • 1,01€/oră revine angajatorului ca profit mediu;
      • 2,52 €/oră revine angajatului ca venit mediu net;
      • 2,07 €/oră revine statului ca impozit, taxe și contribuții legate de salarizare.
      Venitul mediu net de 2,52 €/oră este cauza salariilor mici din România.
      Vin și pun întrebarea. Cum pot partidele să vină cu oferte populiste de creșteri salariale fără ca productivitatea muncii unui angajat să crească? Simplu, prin acordarea de sporuri salariale în lei și nu în euro. Populația se va bucura neștiind că valoarea venitului orar net exprimată în euro va rămâne practic aceiași, de 2,52 €/oră , modificarea cursului de schimb și inflația refăcând imediat echilibrul. Singura cale de a se putea acorda creșteri salariale reale este creșterea productivității muncii!!!
      Acordarea însă de sporuri salariale numai unor categorii socioprofesionale va produce scăderea nivelului de trai celorlalte categorii socioprofesionale fără creșteri salariale, media rămânând tot 2,52 €/oră !!!
      Pentru a demonstra cele susținute prezint variația a patru indicatorii în perioada 2008 -2015:
      1. Salariul minim brut (în lei);
      2. Cursul de schimb (în €);
      3. Rata inflației (în %);
      4. PIB-ul (în miliarde €) deoarece euro spre deosebire de leu a avut o stabilitate mai mare.
      Continuarea în postarea următoare
    • +15 (15 voturi)    
      continuare (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:49)

      FlaviuBota1 [anonim] i-a raspuns lui ipolitic

      Constatăm următoarele:
      1. Procentul de creștere economică (PIB) a fost de 11,4% (de la 139,7 la 159 miliarde € ).
      2. Procentul de creștere al salariului minim brut a fost de 100% (de la 540 lei la 1050 lei). Normal ar fi trebuit să crească numai cu 11,4% (61,56 lei) dar măsurile populiste a guvernelor aflate la guvernare, au crescut salariul minim brut chiar și în anii de recesiune
      3. Aceste creșteri nesustenabile a produs creșterea cursului de schimb cu 20,9 % (de la 3,68€ la 4,45€) și a inflației cu 38,1 % efectul cumulat fiind de 59 %. Practic o creștere de 318,6 lei s-a topit în inflație și creșterea cursului de schimb.
      4. Diferența de 138,44 lei a fost acoperită prin neefectuarea de investiții un lucru foarte grav.
      • +5 (5 voturi)    
        exista si un cerc vicios al ne-investitiilor (Luni, 7 noiembrie 2016, 15:12)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui FlaviuBota1

        Practic natia si-a pierdut indemanarea de a gandi si de a socoti proiecte mai mici sau medii, nu mai vorbim despre proiectele majore necesare dezvoltarii infrastructurii de transport.

        ca orice deprindere si abilitatea de a redacta/concepe proiecte se dezvolta si se mentine atat timp cat practici "sportul" respectiv.

        Daca nu te pregatesti pentru investitii, in fapt nu te pregatesti nici macar mental pentru redactarea de proiecte. Si chiar daca vin toti banii din lumea asta tu ramai doar un simplu spectator sa vezi cum vin si mai apoi cum pleaca....

        Daca cumva te apuci de treaba si trece de faza hartie peste hartie si ajungi in implementare, incet, incet sa se roteasca mai multe rotite implicate in acest mecanism - de exemplu nu mai stai 10 ani la o licitatie si nici nu mai o contesta orice gigel cand sansele de a face o afacere sunt mult mai multe si mai diversificate - si economia incepe sa tureze pe partea de dezvoltare pe termen mediu si lung.

        De aceea cred ca este nevoie de un proiect de tara - pentru ca sunt multi gigei care actioneaza dezarticulat ca urmare a nefolosirii lor , corecte si oneste, vreme indelungata. Un push de genul - hai ca se poate corect, onest si in timp- poate sa ii calibreze si pe acestia in mare schema a proiectelor mai mici,dar importante pentru ei si familiile lor...

        Daca ar fi sa ne intoarcem in istorie am putea spune ca acum suntem inca in perioada in care omul nu este inca biped si culege din copac fructe si este fericit...Omul a inceput sa mearga in doua picioare numai atunci cand si-a dorit sa manance si altceva decat ce avea de jur imprejurul sau - deci progresul vine la pachet cu ceva efort si cu dorinta de a avea mai mult si mai repede...
        • +1 (1 vot)    
          Chestia cu proiectele e grele rau... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:27)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Nu doar abilitatea de a gandi in perspectiva si a transpune gandirea respectiva intr-un proiect este de ajuns - la urma urmei o gramada de corporatisti o poseda si ea se poate usor capata. Este vorba de intregul complex birocratic care preia proiectul si il macina marunt si il amana, poate o shpaga este necesara pentru a unge rotitele, pana se obtin aprobarile se schimba reglementarile, pana se reobtin aprobarile, se schimba conditiile economice si proiectul nu mai este fezabil, si tot asa...
    • +14 (14 voturi)    
      Ce a impiedicat PSD sa faca un asemenea program? (Luni, 7 noiembrie 2016, 11:27)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Ce i-a oprit pe PSD-isti sa faca un program sanatos de guvernare care sa produca crestere economica? Pofta de hotie, asta i-a impiedicat.
      Cateva explicatii la replicile lui Dragnea, explicatii pentru cei care nu cunosc jargonul comunistoid:
      "Ministrul Muncii a spus ca oamenii sunt pomanagii si trantori, adica astia sunt oamenii pe care ii guverneaza" - adica ăștia vă spun adevărul în față, în loc să vă aburească, așa cum facem noi...
      "Atunci cand s-au manipulat alegerile incercand sa se creeze un lider mesianic, rezultatul a fost dezastruos" - atac la Johanis, dar rezultatul este caraghios, vezi cazurile Iliescu - Năstase - Ponta
      Intrebat de moderator daca crede ca Dacian Ciolos "nu vrea sa dea" mariri salariale: "Cred ca nu stie", a raspuns Liviu Dragnea - în continuarea celebrei replici a lui Vanghelie "Ai dracu' prosti, astia nici sa fure nu stie..."; concluzia lui Dragnea: nu votați pe cei care nu știu să mituiască și să fure
    • +6 (6 voturi)    
      Foarte rau faci, Romania e pe drumul cel (Luni, 7 noiembrie 2016, 14:25)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      bun: soselele se surpa, spitalele sunt surse de infectie, scolile se darama pe elevi, sistemele informatice publice se prabusesc tot la doua zile etc....deci ei nu vor schimba nimic asa cum nu au schimbat nici in cei 18 cat au fost la guvernare...omul are unul din putinele lui momente de sinceritate
  • +50 (54 voturi)    
    A, PSD are un program de crestere economica? (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:12)

    taro [utilizator]

    Sa inteleg ca un PSD-ist a gasit o metoda prin care se poate fura "Crestere economica"?

    Sau poate incasarile la buget merg numarate de mai multe ori la statistica? Dragnea e specialist numarari multiple. Voturi, statistica de la PIB....
  • +51 (55 voturi)    
    Dragnea: Tehnocratii sun nepregatiti sa fure (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:14)

    zzztop [utilizator]

    Aici are si el dreptate. Adevaratii condamnati penali din PSD au experienta necesara. Ce sa caute tehnocrati in Guvern daca ajunsi acolo irosesc prilejul?
  • +56 (58 voturi)    
    In 18 ani nu au produs un program sanatos (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:16)

    ilex2013 [utilizator]

    prin care sa nu cadem in gropi pe sosele, sa nu murim cu zile in spitale, sa nu ne cada tavanele in cap in scoli dar daca ii alegem vor face toate astea de la anul....si totusi sunt destui care il cred..
  • +14 (16 voturi)    
    HMMM (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:26)

    C.Catalin [utilizator]

    NU INTRA=NU SE IMPLICA....deci cum e pana la urma domnule Dragnea.....este sau nu mincinos? Si daca nu este un mincinos, atunci cine este (tu, Ponta, Tariceanu, Basescu si multi altii)?
  • +57 (59 voturi)    
    Credeam ca prejudiciul adus de Ponta ,Romaniei (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:29)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    ...e de neegalat !
    De exemplu cele 560 mil. usd ,datorate de KazMunaiGaz pt. rafinaria Petromidia ,anulate de Ponta.
    Trebuie sa fi retardat mintal, sa nu vezi ca PSD - ul e plin de infractori !
    • +5 (5 voturi)    
      crestere economica (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:04)

      sareta [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      ...si totusi sunt peste 7 milioane de retardati ,peste 3 milioane analfabeti,peste 180.000 de plagiatori,300 parlamentari peste numarul votat de bobor,peste 12 milioane de romanasi verzi ce au dosare penale ,cel mai mare numar de avocati per cap de rezident.Toate realizate de guvernarile PSD! Aceste "rezultate"nu pot duce decat la votul pe vecie acordat PSD.
    • +13 (13 voturi)    
      De ce sa ascultam pe un infractor ... (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:56)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

      dandu-ne lectii de guvernare. Un infractor nu ne poate da decat lectii de furat. De ce naiba il tot bagati in stiri pe acest nimeni furacios cu panseurile lui cretine. El si Vantu, intelectualii neamului, ne dau sfaturi de cum sa fie condusa Romania? Mai apare din cand in cand si Nastase, cel mai mare hot din istoria Romaniei si cateodata si decrepitul Iliescu, cand mai primeste vreun ordin de cracanat. Lasati-ne, nu ne trebuie stiri cu astia. Doar daca au ajuns la beciul domnesc sau, Doamne iarta-ma, la cimitir.
  • +27 (33 voturi)    
    in traducere (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:30)

    N.S. [utilizator]

    sunt atat de incompetenti ca nu stiu nici macar sa fure!
  • +24 (24 voturi)    
    PSD = Cel mai mare partid de hoți (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:37)

    Mediteranean [utilizator]

    PSD = Cel mai mare partid de hoți pe care l-a avut vreodată România!
  • +21 (21 voturi)    
    Brain farthing in stil teleoltean (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:42)

    Locke Lamora [utilizator]

    Il mai crede cineva pe penalul asta? Hmmm, destui, ceea ce va fi extrem de nasol pt Romania.
    • +4 (6 voturi)    
      Din pacate foarte multi, (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:56)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      o sa vedem la alegeri cand vor fi din nou votati cei cu cele mai multe dosare penale asa cum au fost votati la locale
    • +2 (2 voturi)    
      be happy! (Luni, 7 noiembrie 2016, 15:22)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Romanul nu neaparat este un mare intelept dar fripturist este cu siguranta...

      cand a fost sa dea mana cu sovieticul roamnul, spre deosebire de alte neamuri (cehi, ungurir, polonezi) a facut acest lucru cu mare convingere desi regele putea sa ofere mai mult, dar nu a priceput tugulanul si curentul ii ducea spre orizonturile rosii ...

      Asa ca acum tugulanul de rand a vazut el ca este un altfel de moment in 2016 si incet si sigur o sa inceapa sa uite de talhari...

      Dar cum romanul are mintea cam scurta si de indata ce isi scurteaza parul - haircut - cam de acolo i se trage uitarea rapida...Naravul ramane narav.
  • +16 (16 voturi)    
    Mos Craciun (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:43)

    oltean50 [utilizator]

    Exista Mos Craciun halterofil . Anul acesta aduce in sac mai mult decat a adus in 26 ani . iti multumim domnule Dragnea ca ne-ai convins sa credem din nou ca Mos Craciun exista .
    Dar va rog , trimiteti-l prima data in Teleorman ca este unul dintre cele mai sarace judete din Romania gospodarit mult timp de domnul Dragnea . Dar nu te duce pe domeniul Dragnea si mergi prin satele si orasele saracite de acest domn.
  • +9 (9 voturi)    
    Mos Craciun (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:43)

    oltean50 [utilizator]

    Exista Mos Craciun halterofil . Anul acesta aduce in sac mai mult decat a adus in 26 ani . iti multumim domnule Dragnea ca ne-ai convins sa credem din nou ca Mos Craciun exista .
    Dar va rog , trimiteti-l prima data in Teleorman ca este unul dintre cele mai sarace judete din Romania gospodarit mult timp de domnul Dragnea . Dar nu te duce pe domeniul Dragnea si mergi prin satele si orasele saracite de acest domn.
  • +16 (16 voturi)    
    Investitii (Duminică, 6 noiembrie 2016, 22:56)

    Tizzy [utilizator]

    De ce nu lasa PSD impozitul tot la 16 % si sa nu faca alte taieri cu impact la buget iar cu banii ce zice ca i-ar avea sa acopere gaurile lasate la buget din acele taieri sa le investeasca in infrastructura ? Nu ar fi oare tara mai castigata asa ?
  • +10 (10 voturi)    
    CEL MAI PROBABIL (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:00)

    Zalmoxis [utilizator]

    ca se refera la Monta ca o sa il numeasca prim dupa alegeri
  • +19 (19 voturi)    
    prosteala nu mai tine (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:00)

    CRMS [utilizator]

    PSD o sa aiba surpriza ca multi dintre cei carfe nu votau de obicei o sa voteze impotriva lor la aceste alegeri.
    Prosteala demagogica a PSD-ului nu mai tine decat la cei ce traiesc din pomenile electorale de dinainte de alegeri...ma rog... si la cei care au votat-o pe Firea.
  • +21 (21 voturi)    
    Poate sa ne arate (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:10)

    adrian88000 [utilizator]

    programe economice extraordinare, cu crestere economica uriasa si cu veniturile "din buzunarul oamenilor " triplate. NU ESTE CREDIBIL. Oameni care ar trebui sa puna in practica aceste fantasmagorii sunt
    niste sarlatani. NU SUNT CREDIBILI!
    Dragnea , un puscarias, ne arata hartiute cu planurile lui ? NU TINE!
  • +21 (21 voturi)    
    Sa nu-l uitam pe Tariceanu (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:12)

    adrian88000 [utilizator]

    si afacerea Sterling. Asa pentru inceput !
  • +20 (20 voturi)    
    este de un tupeu (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:22)

    NWalker [utilizator]

    infricosator si gretos acest personaj.cea mai mare problema a Romaniei o reprezinta existenta si perpetuarea PSDului!
  • +18 (18 voturi)    
    pute-gura... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:26)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    ... cine ne scapa de imputitul asta ? imi e o greata cand il vad cu ce nesimtire poate minte, cu ce nesimtire ne considera pe toti idioti.
  • +16 (16 voturi)    
    exact (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:41)

    Enofereus [utilizator]

    ...si brusc Herastraul a inghetat bocna iar nasul domniei sale a iesit prin ecran
  • +19 (19 voturi)    
    cea mai mare problema a Romaniei... (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:42)

    Confuzu [utilizator]

    este PSD si al sau fruntas penal, condamnat pentru frauda electorala (din pacate cu suspendare)...
  • +14 (14 voturi)    
    Jos comunistii! (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:42)

    I [utilizator]

    Jos psd!
  • +18 (18 voturi)    
    o mizerie de politician (Duminică, 6 noiembrie 2016, 23:45)

    Cititor_HN [utilizator]

    este criminal ce face, manipuleaza cu nerusinare masa de votanti PSD. Mi-e scarba!
  • +20 (20 voturi)    
    Iertați-mă că îndrăznesc, domnu' Dragnea... (Luni, 7 noiembrie 2016, 0:14)

    marki [utilizator]

    dar cea mai mare problemă o reprezintă faptul că un condamnat penal definitiv conduce cel mai mare partid din România. Iar candidații cu care „defilați” sunt după chipul și asemănarea d-voastră, urmăriți penal sau trimiși deja în judecată. Să vă împrospătez memoria cu câteva nume?
    1. Victor Ponta, judecat pentru mai multe infracțiuni de fals îndosarul în care a fost trimis în judecată și Dan Șova. Sub control judiciar în dosarul finanțării dubioase a vizitei lui Tony Blair în România.
    2.Lia Olguţa Vasilescu, trimisă în judecată pentru luare de mită și spălare de bani pentru finanțarea campaniei electorale din 2012.
    3.Ecaterina Andronescu-urmărită penal în dosarul licențelor Microsoft.
    4. Mircea Drăghici, trimis în judecată într-un dosar de corupție (pus pe locul doi la Camera Deputaților)
    5. Niculae Bădălău, acuzat de trafic de influență (deschide lista candidaților pentru Senat la Giurgiu)
    6. Iulian Iancu, cercetat penal într-un dosar disjuns din cel al fostului judecător constituțional Toni Greblă
    (candidează pe prima poziție la Camera Deputaților în Constanța)
    7. Ovidiu Donțu, cercetat de DNA pentru luare de mită. Ar fi primit bani pentru a aranja o licitație de transport public (pe poziția 3 la Senat în Suceava).
    Mai sunt și alții (din PSD sau din partidele aliate). Îi găsiți aici: http://www.euractiv.ro/justitie/penalii-care-vor-sa-intre-in-parlament-lista-celor-certati-cu-justitia-si-ne-cer-votul-5761
    • -12 (12 voturi)    
      Qed (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:06)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui marki

      Lista dosarelor politice antipsd e chiar mai lunga... Da cu plagiatele se mai aude ceva? Dar cercetarea penala in cazul Transgaz ori al Cuminteniei, aduce vreo demisie ceva? Acum, nu peste 8 ani.
    • +16 (16 voturi)    
      Se lucreaza puternic (Luni, 7 noiembrie 2016, 10:29)

      BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui marki

      la inducerea ideii ca nu e nimic anormal ca un condamnat definitiv sa poata ajunge chiar prim-ministru.
      Ieri la Antena 3 (mare mizerie) Radu Tudor (parca as ail cheama pe realizator) a bagat una de mi-a stat ceasul - cica de ce ar fi Romania mai catolica decat Papa si nu ar accepta ca Dragnea sa fie prim-ministru, chiar asa, condamnat definitiv (sau Tariceanu care este in proces penal) atata timp cat - SIC - si domana Lagarde, Director FMI, este cercetata intr-un process penal in Franta....
      Doamne, cat de nesimtiti pot fi acesti oameni - noi ne zbatem in oceanul coruptiei si al mizeriei umane - si ei ne propun un condamnat definitiv ca prim-ministru.
      Si mai era si d.nul Cihireac, care mai sa-l omoare pe Johannis pentru indrazneala de a limita - vezi Doamne - accesul democratic al unui cetatean la functii politice. Noaptea mintii!
      Mai oameni buni, noi intelegem ca trebuie sa mancati si voi ceva, dar parca e prea mult. Voi nu traiti in tara asta? Pe voi chiar nu va mai intereseaza de copii vostri?
      • +4 (4 voturi)    
        fereastra lui Overton (Luni, 7 noiembrie 2016, 16:28)

        andrei1232000 [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

        asa se numeste procedeul Radu Tudor, sau teoria FERESTREI OVERTON, considerată prototipul tehnologiei manipulării opiniei publice.

        cautati pe net.

        dl Bogdan Ficeac, invitat des la A3 este expert in manipulare, cu studii in SUA. a scris si o carte.
  • +28 (28 voturi)    
    a urinat in direct pe orice om cu minim bun simt (Luni, 7 noiembrie 2016, 0:47)

    L8MA [utilizator]

    Am vazut o parte din interviu, acest infractor dovedit si condamnat definitiv de instantele de judecata a scos o fituica cu nu stiu ce lege care zice de siguranta nationala legand-o tovaraseste de faptul ca Dacian Ciolos nu a cheltuit nu stiu cate miliarde si ca fapta s-ar incadra pentru o pedeapsa cu inchisoarea intre 1 si 5 ani.
    Adica hotzii astia care au ruinat Romania la propriu si care nu au raspuns in fata legii aproape deloc pentru ce au cheltuit ilegal in interes personal nu mai zicem pentru furturile masive de miliarde si miliarde si vor sa-l trimita (chiar si ipotetic) la puscarie poate pe singurul premier onest din ultimii 25 de ani, pentru ca NU au cheltuit nu stiu ce??????!!!!!...
    Un tupeu mai obraznic,mai nesimtit, mai penal si mai toxic decat tupeul pesedistilor nu poate fi imaginat.
    Cand ii auzi vorbind iti vine sa versi la propriu.
    • +9 (9 voturi)    
      Care bani? (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:01)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      Că există deficit bugetar, ca să se plătească salariile bugetarilor și pensiile, inclusiv cele speciale, trebuie să ne împrumutăm pt completare.
      Apoi sunt o mulțime de lucrari executate și cu întârzieri la plată.
    • +8 (8 voturi)    
      prejudicii aduse cui? (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:59)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      Voua, PSD-ului? Partidelor politice, in general?
      Da, este un prejudiciu imens, pt. ca ne punem tot mai des intrebarea ce nevoie avem de voi, o pletora de profitori ordinari, paraziti, hoti, mincinosi, puturosi, banditi de drumul mare, care-si dau legi numai pentru ei, intangibili in fata justitiei?

      Si, draguta, "prejudiciul" este exclusiv opera voastra: voi, PSD si PNL ati adus la putere acest guvern, pt. ca niciunii nu ati vrut sa va bagati la guvernare, toti ati vrut sa stati pe margine sa va faceti hotiile in liniste, sa va scapati hotii de DNA, in timp ce altcineva sa duca greul.
      Ati crezut ca o sa iesiti curati, uscati si fericiti inaintea alegatorilor? Nu, va vom taxa ca niciodata!!!
  • +18 (18 voturi)    
    Nu, "domnule" (Luni, 7 noiembrie 2016, 1:15)

    siska [utilizator]

    dragnea, ordinea ar fi alta : LEGI sanatoase, clare, explicite, stabile pe termen lung, fara portite de scapare, apoi "curatenie" in "esaloanele superioare" la nivel national cu confiscare de averi "la greu, de la al' cu tita-n gura pin la al' cu barba sura" pina la a "n"-a spita a evazionistilor, hotilor si coruptilor, promovarea in functii a celor CU ADEVARAT "scoliti" (nu plagiatori cu j'de mii de lucrari "copy-paste" si, implicit, restabilirea credibilitatii la nivel national si international in fata investitorilor !) si apoi se poate vorbi de programe, planuri economice (eventual si pe termen mai lung), proiecte, etc. Pina nu le faceti pe astea, totul e un mare bla-bla-bla-bla-bla, sau cum se spune in popor:"rahat cu apa rece" ...
  • +10 (10 voturi)    
    Acest ... (Luni, 7 noiembrie 2016, 7:38)

    didiutzu [utilizator]

    ... domn e decat un mincinos cinic!!
  • +12 (12 voturi)    
    ma, condamnatule... (Luni, 7 noiembrie 2016, 8:53)

    astronaut [utilizator]

    chiar crezi ca suntem prosti , tine minte , chiar daca castigati (Dmne ferestene), tu , monta , moliceanu nu o sa aveti ocazia sa stati pe fotoliul de p. ministru ,pentru ca NU O SA FITI NOMINALIZATI de Presedinte niciodata ! ce te vei face daca o sa fie o alta nominalizare tot de la voi , cred ca vei fi aruncat cu farasul la ''lada de gunoi'' a PSD-ului !!
  • +10 (10 voturi)    
    nu are cum (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:03)

    gb [utilizator]

    PSD nu a vrut sa schimbe cursul Romaniei in ultimii 26 de ani, normal ca nu o va face nici de acum inainte
  • +11 (11 voturi)    
    eram sigur !!! (Luni, 7 noiembrie 2016, 9:36)

    liviu_ [utilizator]

    asta se traduce in "am promis multe, dar cand o sa venim la guvernare, o sa dam vina pe fostul guvern pentru promisiunile pe care nu o sa le tinem!"

    se pregateste omu pentru o eventuala guvernare...
    ce sa mai zici... in 27 de ani de la revolutie in care f putine investitii in infrastructura si f multa coruptie... singura problema e guvernul Ciolos!

    asta inseamna imunitatea parlamentara... sa poti minti
    cu nerusinare fara sa-ti poata face nimeni nimic!
  • +10 (10 voturi)    
    drac nea (Luni, 7 noiembrie 2016, 10:02)

    Valitu [utilizator]

    ar fi cazul să te retragi la nemeritată odihnă pe vastul domeniu ce ți-l ai ”încropit” în teleorman și să ne mai scutești de inepțiile și brașoavele expirate pe care le scoți din gură ca un scamator ordinar ce ești.
  • +9 (9 voturi)    
    Cea mai mare problema a Romaniei (Luni, 7 noiembrie 2016, 11:31)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Este partidul de infractori psd care a distrus si furat tara de peste 25 de ani. Cancerul politicii Romanesti nu poate fi rezolvat decat prin metode radicale. Degeaba incearca DNA sa stopeze hotiile ca la fiecare arestat psd are 10 noi infractori pe lista sa-i puna in pozitii de unde pot fura cu patru maini
  • +6 (6 voturi)    
    traducere (Luni, 7 noiembrie 2016, 12:15)

    chirvasamar [utilizator]

    prejudiciile aduse de actualul guvern... PSD-ului , evident. Ca nu au mai putut sa fure din banul public...
  • +9 (9 voturi)    
    Ce „poate sa zica unii” (Luni, 7 noiembrie 2016, 12:48)

    dt1961 [utilizator]

    "Astazi, cea mai mare problema a Romaniei o reprezinta prejudiciile aduse de actualul Guvern, miliarde de euro pierdute".
    Si eu care eram convins ca PSD in primul si primul rand a adus asemene prejudicii de vreo douazeci si multi ani incoace , de cand se afla permanent la „hățurile” patriei.
    Dracos Dracnea asta domle! Zici ca are diaree cerebrala la cate ineptii mai debiteaza.
  • +3 (3 voturi)    
    "prejudiciile aduse de actualul Guvern" PSD-ului (Luni, 7 noiembrie 2016, 19:17)

    OviCti [utilizator]

    Nu mai pot sa fure astia nimic, au doar cosmaruri cu DNA, Codruta Kovesi si Raluca Pruna!
    Ce "cap in gura" si-au luat acum in prag de sarbatori !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi