Vasile Dincu: O cauza a lipsei de autostrazi este numarul mare de arii protejate, care blocheaza dezvoltarea

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:27 Revista Presei | Radio TV

Vasile Dincu
Foto: Facebook - Vasile Dancu
Vicepremierul Vasile Dincu a declarat, la Digi24, ca Romania nu are autostrazi din cauza ineficientei cheltuirii banilor, dar si pentru ca sunt prea multe zone protejate, aproximativ 25% din suprafata tarii, ceea ce blocheaza dezvoltarea infrastructurii, relateaza News.ro.

"Este incapacitatea administrativa legata de modalitatile in care ne planificam resursele si controlam modul in care se cheltuie banii din administratie", a spus Dancu, intrebat despre motivul pentru care Romania are atat de putine autostrazi.

El a adaugat ca o alta problema este numarul mare de arii protejate din Romania, care blocheaza dezvoltarea.

"Am construit zone protejate, vreo 25% din teritoriul Romaniei sunt zone protejate si in aceste zone protejate se poate construi foarte greu. Credeam noi atunci si autoritatile locale credeau in momentul respectiv ca aceste zone protejate vor aduce finantare de la UE sau din alta parte, dar deocamdata ne blocheaza dezvoltarea, inclusiv a unor tronsoane de autostrada", a spus ministrul Dezvoltarii, la Digi 24.

Ministrul Transporturilor, Sorin Buse, a declarat, vineri, la Brasov, ca in 2017 vor fi construiti 150 de kilometri de autostrada, "de zece ori mai multi" decat in acest an, fiind vorba despre portiunile Lugoj-Deva, Sebes-Turda, Suplacu de Barcau-Bors.

"Anul acesta nu o fie zero kilometri, anul acesta o fie 15 kilometri. Lotul II Lugoj-Deva  va fi gata pe 15 decembrie. Am fost acolo saptamana trecuta si lucrarile sunt foarte avansate. Anul viitor o sa fie de zece ori mai multi, adica 150 de kilometri de autostrada. Vorbim tot de portiunea Lugoj-Deva, dar si de Sebes-Turda, plus Suplacu de Barcau-Bors chiar portiunea unde s-a reziliat contractul cu Bechtel. Cei 26 de kilometri, daca demaram acum licitatia, cand incepem sezonul, in martie, ar putea fi terminati in sase luni. Vom face eforturi mari ca sa nu mai existe intarzieri pe viitor. De exemplu, la licitatii nu vom mai impune un termen clar, ci un interval, de exemplu intre un an pentru firmele care lucreaza foarte bine si 18 luni pentru constructorii mai putin eficienti. La licitatie vor avea castig de cauza cei care vor oferi cel mai scurt termen", a spus ministrul Sorin Buse, care a participat la inaugurarea tronsonului I al centurii ocolitoare a Brasovului.

Ministrul a spus ca mai multe autostrazi sunt prioritare in anii urmatori. El a precizat ca urmeaza sa fie lansat procesul de licitatie pentru mai mult de 500 de kilometri de autostrada, respectiv Targu Neamt -Iasi -Ungheni, Craiova-Pitesti, si se are in vedere si deblocarea Comarnic-Brasov, unde au fost facute contestatii.

"Am deblocat si sectorul cuprins intre Sibiu si Sighisoara si vrem sa lansam licitatie si pentru portiunea intre Sighisoara si Brasov. Am discutat cu toti reprezentantii constructorilor carora le-am cerut sa se incadreze in termenele de durata si cost. Oamenii au inteles mesajul. Sunt companii care au facut lucruri extraordinare in alte tari si trebuie sa faca si aici cum au facut acolo", a mai spus ministrul Transporturilor.

Intrebat cum pot fi prevenite accidentele in care sunt implicate mai multe masini, precum cele de pe Autostrada Soarelui, ministrul a spus ca in Romania sunt doi factori: traficul foarte agresiv si ignorarea totala a pericolului.

"Din experienta mea, lucrand in companii au automobile, un numar foarte mic este atribuit conditiilor drumului. La noi in tara sunt doi factori: traficul foarte agresiv si ignorarea totala a pericolului. Soferii isi asuma riscuri intr-un fel de teribilism fara sa se gandeasca ca un astfel de gest poate nenoroci 20 de oameni. Din combinatiile astea doua ajungem la astfel de situatii. Cand lucram la o companie privata aveam o scoala de conduita preventiva unde erau inrolati toti soferii care aveau accidente la activ sau cei care prin natura functiei lor conduc mult. Veneau in poligon unde erau pusi sa franeze ca sa vada in cat timp te opresti la o viteza de 50 kilometri pe ora de exemplu. Nu invatau, dar li se schimbau perspectivele", a mai spus Sorin Buse.


Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
8153 vizualizari
  • +41 (49 voturi)    
    cine impiedica constructia de tunel ? (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:34)

    un domn [utilizator]

    in Europa sunt N situatii similare, motiv pentru care tunelul este solutia...nea Vasile acum vine cu cioace de tip P$D
    • -12 (18 voturi)    
      Mda. Inteligenta intrebare! (Duminică, 20 noiembrie 2016, 17:10)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Money, money, money....

      Cam de cate ori mai scumpa e o autostrada suspendata/ scufundata/ subterana etc etc fata de una la suprafata ?

      Vezi ca stii si tu ? Mai bine taceai si sorbeai o gura de ceai.
      • +7 (7 voturi)    
        nu e vorba de toata autostrada (Luni, 21 noiembrie 2016, 9:51)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Daca treci printr-o zona protejata trebuie doar a asiguri trasee pentru animale, ca sa nu te trezesti cu ele printre masini. Deci nu trebuie dusa toata autostrada prin pamant sau prin aer.
    • +19 (23 voturi)    
      Nu credeam sa invat sa rand cu f****l (Duminică, 20 noiembrie 2016, 18:51)

      serban b [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Vai Domnule Dancu, ati facut dumneavoastra asa un sondaj si v-ati dat seama ca ariile protejate incurca socotelile?
      Lasati-ma sa ghicesc, contractul Bechtel a fost mancat de o bacterie protejata? Pai hai s-ai facem felul intr-o noapte, domnu Dancu. Vin cu dumneavoastra, omoram bacteria, da-o dracului de arie protejata.
      Nu mai poti face nimic in tara asta de munti, pomi, rauri, si mai ales tehnocrati. astia ne omoara cu zile, domnu Dancu!
      Dar va zic eu solutia domnu Dancu... Sunt ari protejate, de hoti, Jilava, Gherla, Poarta alba, stiti cum e, ... astea is arii cu adevarat protejate. Iar locatarii lor, au incurcat rau socotelile in ceea ce priveste autostrazile...
      • 0 (0 voturi)    
        Traducere (Luni, 21 noiembrie 2016, 21:46)

        SilaDe Antrei1 [anonim] i-a raspuns lui serban b

        Prin arii protejate, domnul Dancu vrea sa zica terennuri cumparate de politicieni, gata sa fie speculate cind se va construi autostrada.
        Din aceasta cauza autostrazile, adica planurile lor, se tot muta ba pe la Sibiu ba pe la Brasov si pina la urma pe nicaieri fiindca sefilor de la celebrul CNADNR le e frica sa nu calce pe vreun bec.
        Si asa avem niste crimpeie de autostrazi care nu duc nicaieri.
        Despre furt si hotie la drumul mare, ca asta e autostrada un drum mare, nu mai vorbim. Noi nu vrem fonduri europene pentru constructia de infrastructura ca acolo nu prea putem sa furam. Maiu bine o facem cu banii nostri. Adica ne facem ca o facem, dar n-o mai facem ca am furat banii.
        Domnule Dancu dati mesajele astea cu dedicatie - pentru votantii PSD! Atentie! Mare anunt! Sa stie toata natia PSD de ce n-avem autostrazi! Ca ei saracii cred orice vine de la antena 3 si rtv ghita. Cred pina si prostia ca ponta a fost cel mai bun prim ministru. Si ca dragnea va declansa jihadul dupa ce psd va cistiga alegerile. Si ca tehnocratii au taiat pensiile si salariile.
        A propos de guvernul tehnocrat. Nu cred ca a avut Romania in istoria sa un guvern mai socialist care intr-un an sa creasca intr-o asemenea masura salarii si pensii.
    • +14 (14 voturi)    
      Ariile (Duminică, 20 noiembrie 2016, 18:54)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      protejare pot fi si-n sol.Sic!

      Bechtelul a plecat pentru ca la fiecare 2m de sapatura gaseau cateo vatra dacica.Urma descarcarea arheologica si..tot asa...
      In rest,ai dreptate.
  • +41 (43 voturi)    
    si cauza (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:46)

    john06 [utilizator]

    incompetentei tale in tot acest an,care o fi?ai inceput cu gargara,cu reforma in administratie si lasi dupa tine un mare NIMIC,.de departe cel mai slab ministru din guvernul Ciolos.
    • +9 (9 voturi)    
      pesedistul (Luni, 21 noiembrie 2016, 7:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui john06

      nea dancu (ca si asta e independent ca si oparescu), cu figura lui de om doct si educat, ca sa zic asa, declama pentru plebea pesedista in mod special, ca natura e de vina pentr faptrul ca nu avem autostrazi. nu incompetenta si mita, nu.
  • +41 (43 voturi)    
    vorbeste prostia (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:50)

    c99a [utilizator]

    Din pacate ariile protejate nu includ guvernul si parlamentul. Se pare ca aceste 2 institutii sunt infestate cu o specie care dovedeste din plin prostie, nesimtire si tupeu.
  • +32 (36 voturi)    
    25% Eronat (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:53)

    kllaus [utilizator]

    25% din teritoriul Romaniei zone protejate?! Sigur e o informatie falsa. Sa lasam pretextele astea ridicole.
    • +21 (27 voturi)    
      Dancu, gulgutierul de profesie. (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:09)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      Culmea ironiei ar fi ca acele zone protejate care i-ar opri pe ei sa construiasca autostrazi, nu sunt nicum un impediment in calea idustriei de exploatarea a lemnului.
      Gulgutierul PSD-ului si omul cu sondaje al SRI e vicepremier tehnocrat. Sa ne mai povesteasca Tplaga cum Ciolos nu stie sa faca si jocuri politice marunte.
    • +1 (3 voturi)    
      25% (Duminică, 20 noiembrie 2016, 20:29)

      T1beriu [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      Nici mie nu mi-a venit sa cred si am cautat sa vad daca este adavarat (asa cum ar trebui sa facem toti :)


      http://www.hotnews.ro/stiri-mediu-21290126-guvernul-23-noi-arii-naturale-protejate-din-romania-vor-incluse-reteaua-ecologica-europeana-natura-2000.htm
  • +16 (18 voturi)    
    Vorba dulce (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:53)

    ICosmin [utilizator]

    ...mult n-aduce, dar te-nvarte si te duce!
    E bun Dancu cu vorba, dar mai bune sunt faptele. Am inteles pactul politic, Ciolos nu s-a bagat in odaia lui Dancu. Dar pana la urma sunt ceva fapte si transparenta in ministerul lui sau actioneaza ca un serviciu secret?
    Altfel, pe linia PSD, pare sa fie un ministru excelent (pentru ei). :)))
  • +20 (22 voturi)    
    Bula, sa traiasca! (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:54)

    cerceteaza [utilizator]

    Umbla pe vremea lui Ceasca un banc cu Bula, care a ajuns ministru, desi era ultimul in clasa. Cred ca i se potriveste si lui Dancu.
    In alte tari nu exista zone protejate, cu alte cuvinte, pentru ca acolo s-au construit sosele cu toptanul.
    La asa prostie, nu putea, ast Bula, decat sa ajunga ministru.
  • +23 (29 voturi)    
    o minciuna sfruntata (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:55)

    de-departe-vin [utilizator]

    afirmatia vicepremierului e o minciuna sfruntata, o dezinformare mizerabila. nu exista o asemenea restrictie pentru construirea de autostrazi in zonele protejate!!!! Europa occidentala e plina de astfel de exemple. iata unul din cele mai elocvente: vestita Old Forest din sudul Marii Britanii, una dintre cele mai cunoscute si mai mari rezervatii naturale din tara, este strabatuta in lung si in lat de autostrazi. evident exista anumite masuri de protectie, dar nu exista interdictia de a construi autostrazi. Atentie la minciuna care vrea sa conduca lumea!
  • +29 (31 voturi)    
    Bun (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:55)

    V. Veroiu [utilizator]

    Atunci intreb si eu de ce avanseaza asa lent constructia celor deja aprobate. Sunt ursi in calea utilajelor?
  • +33 (35 voturi)    
    incredibil (Duminică, 20 noiembrie 2016, 14:56)

    pardalian [utilizator]

    Dancu si PSD au preocupari verzi. Ii doare pe ei la basca de conservarea mediului. Bine ca se construiesc micro-hidrocentrale pe rauri de munte si se defriseaza la ras 3 hectare pe ora. Sper sa crapati toti pesedisti infecti!!
  • +25 (27 voturi)    
    Sa avem pardon (Duminică, 20 noiembrie 2016, 15:00)

    marr.io [utilizator]

    Nu o mai dati in scuze de politician. Lipsa de autostrazi este consecinta incompetentei, a lipsei de implicare si responsabilitate a tuturor celor implicati. Aici includ TOATA CLASA POLITICA TRECUTA SI ACTUALA si toti prostii promovati pe criterii politice sau de interese. Pana nu vedem la conducere pe cineva competent, care sa stie cu ce se mananca meseria, secondat de manageri de proiect capabili si responsabilizati mancati mult c_a_c_a_t.... si pute rau. Dar de banii care nu ii primesc la timp de la stat cei care construiesc cand vorbiti. Stiti de ce avem cele mai scumpe drumuri di Europa (cel putin)? PENTRU CA STATUL NU PLATESTE LA TIMP LUCRARILE EXECUTATE. Vreti sa va detaliez dle Dincu.
    • 0 (0 voturi)    
      de acord cu (Luni, 21 noiembrie 2016, 18:31)

      un_anarhist_moderat [utilizator] i-a raspuns lui marr.io

      responsabilitatea TUTUROR jigodiilor care au condus, conduc si vor conduce tara ramasa (printre altele) fara autostrazi...
      unde nu mai sunt de acord este partea cu "la conducere cineva competent... meserias... etc" (tehnocrat adica?)... principalul atribut al celui / celor de "la conducere" trebuie sa fie buna-credinta... am promis autostrazi (de exemplu)? m-a votat lumea pentru aceasta? pai atunci TREBUIE sa le fac! dau carevasazica ORDIN musuroiului de birocrati din linia a 2-a, a 3-a... a x-a pe care ii am in aparatul administrativ (si pe care-i plateste contribuabilul care VREA autostrazi) sa gaseasca solutiile tehnice pentru a rezolva problemele... si termen clar... (la modul: "daca nu rezolvati in x zile afara, sa vina altii care pot!"
      altfel ramanem ca si pana acum cu discutiile, justificarile postarile si spumele errr... criticile si justificarile... si fara autostrazi... sau sanatate... sau invatamant... sau justitie... sau...
      societatea nu va avea nimic atata timp cat promisiunile de campanie nu devin contractuale dupa alegeri, atata timp cat cei pe care ii MANDATAM sa ne conduca nu au OBLIGATIA sa-si onoreze statutul de reprezentanti ai societatii (si NU Dumnezei pe care dreptul divin i-a instapanit peste tara), atata timp cat alegerile NU se vor organiza la 6 luni astfel incat mariile lor sa trebuie sa dea prompt socoteala... si nu in ultimul rand: atata vreme cat cetateanul, pus in fata alegerii intre 2 (3 - 4...x) "rele", nu va avea posibilitateal de a refuza intreaga "oferta", NU vom avea nici macar drumuri decente - de autostrazi nici vorba...
  • +23 (25 voturi)    
    ce idee ti-a venit mai vasile (Duminică, 20 noiembrie 2016, 15:03)

    iuliusd [utilizator]

    fura miliarde de euro si tu ne vorbesti de desene animate
  • +18 (20 voturi)    
    vai de capul nostru (Duminică, 20 noiembrie 2016, 15:42)

    voxpopulix [utilizator]

    a deblocat sectorul sibiu - sighisoara? Ce inseamna asta, o sa construiasca ceva la anul sau o tin tot cu acte, studii de fezabilitate si alte metode prin care pot lua spaga.

    Nici un avans cu Sibiu Pitesti
    Brasov Comarnic
    Brasov Fagaras

    Ei lucreaza la maxim doua proiecte in acelasi timp, desi ar putea fi paralelizate si terminate mai devreme de 2567.

    Imi este clar ca acesti incompetenti nu o sa faca nimic pana in 2020.
    • +9 (9 voturi)    
      incompetent? (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:05)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      mai rău! Un propagandist odios, unelata neosecuristilor care au anexat tara ca sa o fure cum vor ei.
    • +25 (25 voturi)    
      La Brașov-Comarnic este Ponta cu cortul. (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:24)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      Nu pot lucra la Brașov-Comarnic,pentru-că stă Ponta și Șova cu cortul.Dîncu zice că-i arie protejată-cortul și animalul din el.
      • +3 (3 voturi)    
        ANIMALELE (Duminică, 20 noiembrie 2016, 19:30)

        nesuferitu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        .
  • +12 (12 voturi)    
    Asta ne ia de prosti (Duminică, 20 noiembrie 2016, 15:54)

    fanegr1ja [utilizator]

    Dancu, marele sociolog, vorbeste de parca romanii nu au avut ocazia sa vada si la altii cum se face si cum se poate. Au si ei arii protejate, pun pret pe asigurarea tranzitului animalelor din loc in loc pron constructii speciale, sunt solutii. Dar cine sa le aplice? O administratie politizata de PSD-partidul stat? Cine sa implementeze masuri de siguranta rutiera si cine sa aplice legea daca conducatorii PSD-ului sunt niste penali nenorociti? Ce mesaj transmite asta celor ce ar trebui sa cheltuiasca banul public pentru biene public? Pai mesajul este acela de indemn la furt si coruptie. Si uite asa dupa 26 de ani si miliarde de euro cheltuite, azi ne vine unu ca Dancu sa ne spuna ca defapt liliecii si soferii sunt de vina. Mama voastra de hoti nenorociti!
  • +9 (9 voturi)    
    tampenii electorale (Duminică, 20 noiembrie 2016, 15:57)

    Francisc 1 [utilizator]

    iarna nu-i ca vara si altele asemenea
  • +8 (8 voturi)    
    O fi (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:03)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dar mai ales nepasarea, furtul, interesele mafiote ale grupuului criminal din care FACI PARTE. Dâncu e unul din mafiotii rosii - ujn propagandist de doi lei si un maestru al mnanipularii in folosul ciumei rosii din care face parte
  • -8 (10 voturi)    
    Puncte de vedere . (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:07)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Situatia asta cu ariile protejate , da batai de cap economiei , in general si se explica prin complicitatea factorilor de decizie din ministere , in speta , Min. Mediului , care , pentru a beneficia de sprijinul mascat al diverselor oengheuri , in disputa politica si nu numai , sponsorizeaza puzderia de taietori de frunze nonprofit , contribuind din plin la formarea si perpetuarea unei specii de profitori si paraziti in buna regula . Statul roman poate scapa de majoritatea oengheurilor daca inaspreste legislatia de infiintare si existenta a acestora si daca opreste finantarea absurda a celor care pun mereu caruta inaintea cailor , doar ca sa fie niste Gica contra de profesie .
  • -19 (25 voturi)    
    mai sa fie, (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:22)

    victor L [utilizator]

    toata tara e un muzeu :P tehnocratilor.
    • +11 (11 voturi)    
      Aici gresesti Victor L (Duminică, 20 noiembrie 2016, 20:47)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Dancu nu e un tehnocrat. El este unealta pesedista insarcinat de dragnea cu d mic sa saboteze din interior guvernul de tehnocrati adevarati. Si sa protejeze interesele partidului. Crezi ca intamplator Dancu sta ca curca pe oua si conduce fostul minister al lui dragnea?!
  • +5 (5 voturi)    
    ??? (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:41)

    AndreiBacs [anonim]

    traim vremuri in care Romanul nu-l lasa pe Roman sa faca treaba, isi dau unii altora peste mana...sa moara caprele tuturor.....Dancu parea un om logic, nu prea cosea cu ata alba, dar vad ca s-a scrantit si el.
  • +7 (9 voturi)    
    Ce? (Duminică, 20 noiembrie 2016, 16:53)

    Amoredivino [utilizator]

    Deci pentru un viezure și-un șocâț nu avem autostrăzi acum? România asta ar trebui să fie un fel de paradis cinegetic!
    Când a chelit Vereștoy toți munții - nu mai erau arii protejate?
  • +6 (6 voturi)    
    Asta chiar ca macane urat ! (Duminică, 20 noiembrie 2016, 17:26)

    Miky113 [utilizator]

    A iesit domnu vice de la naftalina, si multa dreptate are adunata sub mustata !

    Spre exemplu:
    - de la aeroportul Oradea pana la Suplac e aria protejata BalcanTrophy.
    -de la Nadaselul la Turda e aria protejata Somesul Marishel
    -de la Turda la Sebes e aria protejata Valea Vinului
    -de la Sibiu la Pitesti e aria protejata Dealu Negru
    -de la Comarnic la Brasov e aria protejata Lacul Vacaresti
    -de la Pitesti la Craiova e aria protejata DeVeselul
    -.etc
  • +5 (5 voturi)    
    nu apreciez gasirea unor motive ..... (Duminică, 20 noiembrie 2016, 17:38)

    TRABI [utilizator]

    L-as intreba pe dl.Dincu , de ce nu a luptat pentru demararea si definitivarea infrastructurii , cat a ocupat functii importante politice , mai ales in psd .
    Cand gasesti explicatii , ca nu s-a putut , ca exproprierile-s multe si cu justitia pe drum , ca-s zone protejate , ca nu s-au chltuit banii vum trebuie , ca psd nu a putut , sau nu a fost el cu soselele , atunci suntem lamuriti . Cine se complace in situatii de mers cu tara in regres si gaseste justificari , nu este bun in continuare pentru politica . Sau poate chiar ii apara pe psd-isti ca n-au facut nimic .
    O fi bun la universitate , dar in politica si mai ales in functii de decizie nationala , nu cred .
    Poate ca i s-a facut prea multa reclama peste ce ar fi . Norocul ca ceva mai normal a mers in Romania in guvernarea Ciolos , a fost ca l-am avut pe Iohannis presedinte si pe Ciolos premier . Daca nu era unul ca Ciolos premier , Iohannis ar fi avut un cosmar mai mare decat Europa .
    Eu raman la observatia reala , ca cei care au fost in politica pana acum si tara a mers tot in regres , ajungand la urma Europei , nu mai au ce cauta in politica-parlament -judet -primarie .. .daca vrem sa schimbam ceva in bine . Sunt oameni capabili foarte multi si care-s ocoliti pentru ca nu le aluneca sifonul banilor publici prin mana . Nu se va schimba nimic , atat timp cat veti baga in parlament vechile figuri de la toate partidele care sunt acum in parlament si nu au facut nimic bun pentru omul de rand .
    Vom alege USR si Alianta Noastra
  • +1 (5 voturi)    
    Helvig, Dragnea, Sevil Shhaideh, Dancu in urma (Duminică, 20 noiembrie 2016, 17:55)

    ty [utilizator]

    astora nu ramane nici macar o frunza. A facut Udrea mai mult la dezvoltare decat toti astia la un loc.
  • +7 (9 voturi)    
    Ca sa vezi, Romania e in Guiness Book (Duminică, 20 noiembrie 2016, 17:59)

    Locke Lamora [utilizator]

    si la arii protejate si la 15km de autostrada intr-un an. Altii au poduri mai lungi de atat.
  • +3 (5 voturi)    
    Minciuni (Duminică, 20 noiembrie 2016, 18:58)

    burebista [utilizator]

    Voi a-ti furat mai rau ca turci si rusi la in loc ;.psd nu a facut nimic in 27 de ani; la fel ca si acest gargaragiu certaret de basinescu.
  • +9 (11 voturi)    
    iaaa.... (Duminică, 20 noiembrie 2016, 19:33)

    nesuferitu [utilizator]

    HAI SA MORI TU? altu' care incearca sa ''abureasca bursucul''.... pai nesimtiti de politicieni, de atata amar de timp nu faceti altceva decat sa frecati menta, si acum gasiti motivatii cat se poate de imbecile?
  • +9 (11 voturi)    
    Propagandistul HDancu,prea bun,prea de la tzara (Duminică, 20 noiembrie 2016, 19:35)

    Plagarus [utilizator]

    Ariile protejate acopera 7% din Romania,nu 25 % cat stie tovarasul ista.
    Rezervatii stiintifice, parcuri nationale, monumente ale naturii, rezervatii naturale si parcuri naturale.
    One man show,penibil in toate cele.Daca tot a sezut degeaba ministru al dezvoltarii,ar fi trebuit macar sa ne lumineze ca ariile protejate sunt doar pe hartie.
  • +5 (7 voturi)    
    SIngura (Duminică, 20 noiembrie 2016, 19:41)

    Cetateanu [utilizator]

    Singura arie protejata este cea a excrocilor/javre profitoare transpartinice niste floricele rare? (Centaurea CYanus) de care chiar cand se ia ustitia raman cu banii oricat at fi furatj si nu intra la bulau.
  • +9 (11 voturi)    
    Bade Vasile! (Duminică, 20 noiembrie 2016, 20:43)

    dt1961 [utilizator]

    ”zone protejate, aproximativ 25% din suprafata tarii, ceea ce blocheaza dezvoltarea infrastructurii”
    "Am deblocat si sectorul cuprins intre Sibiu si Sighisoara si vrem sa lansam licitatie si pentru portiunea intre Sighisoara si Brasov”
    Am si eu doua intrebari:
    1. In „zonele protejate” in afara defrisarii aproape 100% a padurilor ce se mai poate face, legal bineanteles?
    2. Autostrada Sibiu - Sighisoara.... va face legatura intre Sibiu si Brasov?
    Eu v-as propune sa „deblocati” si un proiect de autostrada Sighisoara-Odorhei sa faca legatura gata cu Pitestiul asa poate ajungem si la Brasov.Of Doamne!
    Sunt sigur ca si d-tra ati plagiat testele la Geografie cand erati in clasa intai pregatitoare.
  • +4 (6 voturi)    
    "zone protejate" (Duminică, 20 noiembrie 2016, 23:18)

    g01an [utilizator]

    hue. ii incurca... zonele protejate. cum ar fi cele unde le este locul politicienilor romani. evident ca asta este cauza, politicienii care incearca sa faca tot felul de invarteli ca sa ocoleasca la a ajunge intr-o zona protejata de personalul penitenciarelor din Romania.
  • +5 (7 voturi)    
    ai da-o dracului... (Luni, 21 noiembrie 2016, 1:35)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    a mai nascocit o gaselnita. Care arii protejate bre? Miile de hectare defrisate? Muntii lasati fara paduri? Unde-s ariile alea protejate? Bag seama ca Dancu asta e prost gramada, putea fi si el mai inventiv. Cine naiba l-a propulsat prin guverne? Parca vad ca ne trezim cu asta prim-ministru.
  • +2 (2 voturi)    
    "Vom face eforturi mari ca sa nu mai existe (Luni, 21 noiembrie 2016, 8:56)

    Stapanu [utilizator]

    intarzieri pe viitor." / ce patetic!!!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi