Traian Basescu: Caineste, ma uit la PNL ca la o solutie de alianta, cu mine premier

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:31 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la RTV (arhiva)
Foto: romaniatv.net
Presedintele PMP, Traian Basescu, a declarat duminica seara, la Romania Tv, ca se uita "caineste" la PNL ca posibil partener de alianta dupa alegerile parlamentare, afirmand ca nu este exclus ca PMP sa sustina un guvern PNL, dar ca premier trebuie sa fie el, potrivit Mediafax.

''Pai, daca nu va fi cu PSD, sigur ca, asa, caineste, ma uit la PNL ca la o solutie, desi doamna Gorghiu a spus ca nu vrea sa faca alianta cu PMP'', a spus Traian Basescu la RTV, intrebat daca ia in calcul o alianta cu PNL si USR dupa alegeri.

Presedintele PMP nu a exclus posibilitatea de a sustine un guvern PNL. ''Daca va fi sa sprijinim, o vom face cu conditii, printre care sa fie si un premier care sa dea o speranta ca stie sa conduca tara asta din punct de vedere executiv'', a subliniat Basescu.

Intrebat cine ar putea sa fie acel premier, fostul sef de stat a afirmat ca el. Liderul PMP a precizat ca nu este interesat de functia de presedinte al Senatului.












Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
5593 vizualizari
  • +15 (29 voturi)    
    Si Udrea ministrul justitiei (Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:36)

    banel [utilizator]

    Altfel nu sunt de acord.
    • +7 (13 voturi)    
      si Mircea Basescu (Luni, 28 noiembrie 2016, 12:03)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui banel

      ..pe la Interne...
  • +5 (21 voturi)    
    Umor de Vacanta Mare (Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:41)

    un domn [utilizator]

    de la un Mare Pirat...
  • +8 (20 voturi)    
    ... (Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:45)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    esti la acelasi nivel cu PSD...
  • +9 (27 voturi)    
    Dezgustator (Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:54)

    mitg [utilizator]

    Daca e Basescu premier, am putea la fel de bine sa-l avem pe Tariceanu si Dragnea, ca doar amantrei au avut o linie identica de gandire in ultimul an: "justitia trebuie subordonata".

    Treci la gunoi.
  • -5 (29 voturi)    
    basescu (Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:56)

    bobyrou [utilizator]

    ar fii cel mai bun prim ministru pe care l-a avut vreodata Romania.
  • -3 (19 voturi)    
    Ahahahahahahaha!!! (Duminică, 27 noiembrie 2016, 22:59)

    Nyk1 [utilizator]

    Băsescule, nota 10! Hai că m-ai binedispus!

    Luați aminte de la Băse, asta e atitudinea cu care se câștigă alegeri!
  • +7 (23 voturi)    
    daa (Duminică, 27 noiembrie 2016, 23:21)

    muciflenduri [utilizator]

    Sunt curios cine voteaza pmp, in afara de membrii de partid.
    • -8 (18 voturi)    
      eu (Luni, 28 noiembrie 2016, 0:57)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      votez, si nu sint membru de partid, numai asa ca sa moara astia ca tine de ciuda.
      Altfel, membri, nu membrii.
      • +2 (12 voturi)    
        mda (Luni, 28 noiembrie 2016, 8:41)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        poate daca erai membru de partid erai mai putin intolerant si mai putin analfabet...
      • +5 (7 voturi)    
        Ai comis-o! (Luni, 28 noiembrie 2016, 12:37)

        Barthales [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Știi tu ceva, dar în cazul de față nu ai nimerit. În exprimarea lui daa, cuvântul membrii este articulat, deci forma corectă este cu doi i. Dacă vrei un exemplu în care forma corectă este cu un i: ”Sunt curios cine votează pmp, în afară de câțiva (niște, unii, 2, 1000000 de) membri de partid”.
      • +2 (6 voturi)    
        lol (Luni, 28 noiembrie 2016, 15:24)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Buna treaba, stiam eu ca pe HN pot gasi oricand niste agramati dornici sa-si expuna cariile.
        Acu' vazand cata gramatica stii, nu e tocmai surprinzator ca votezi PMP. La fel cum n-as fi fost surprins daca votai PSD.
        • +2 (2 voturi)    
          oricind (Luni, 28 noiembrie 2016, 22:09)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          te pot ajuta sa-mi vezi cariile, mai ales ca sint barbat, deci va fi cu atit mai placut pentru tine.
    • 0 (8 voturi)    
      Cei care nu inteleg ca in parlament avem un singur (Luni, 28 noiembrie 2016, 8:35)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      partid , o coalitie a praduitorilor devenita in timp mafie si care au doar diferite sigle si denumiri psdaldeprupnlpmp ! Basescu a fost primul care a inteles in 2004 ca noi am inteles cam ce fac ei la varful politicii si a castigat cu discursul anticoruptie pe care l-a mentinut cat a putut ! Din ce vorbeste din 2015 arata ca nu a inteles nimic din ce s-a facut ca sustine sau ca e santajat sa joace cum ii canta Coana Leana !!
      • -2 (4 voturi)    
        nici macar (Luni, 28 noiembrie 2016, 15:29)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui deval

        Ma indoiesc ca Basescu e santajat de Udrea, e pur si simplu narcisist si isi doreste sa fie mereu in atentia publica.
        Imi imaginez ca daca va cadea in uitare, isi va gasi sfarsitul sarind de pe intercontinental, dupa ce in prealabil va fi chemat televiziunile sa-i imortalizeze ultimul discurs.
  • +8 (26 voturi)    
    nu inteleg... (Duminică, 27 noiembrie 2016, 23:38)

    Enofereus [utilizator]

    daca la PNL te uiti caineste, la PSD dai din coada? Nu mai esti credibil tovarashe capitan....
  • +1 (21 voturi)    
    pai, n'ar fi rau sa incercam (Duminică, 27 noiembrie 2016, 23:50)

    korkodell [utilizator]

    votati pmp !
  • -1 (15 voturi)    
    hai Traiane !!! tara are nevoie de reforma ! (Luni, 28 noiembrie 2016, 0:37)

    mirceacr [utilizator]

    nu e altul mai capabil si potrivit pentru functia asta la momentul acesta !

    ...si nici timp ! ..ajunge cata apa a curs pe Dunare cu Ponta si PSD in 27 de ani !
  • +9 (17 voturi)    
    Deci ce concluzie tragem ? (Luni, 28 noiembrie 2016, 1:03)

    Sparafucile [utilizator]

    Ca Basescu e-n stare sa alieze PMP-ul cu orice partid care-i garanteaza lui postul de prim ministru . Adicatelea , daca i l-ar oferi PSD-ul ar strimba din nas ? Ar vomita de dezgust ? Nicidecum . Asta ne permite sa-i punem un diagnostic lui Basescu : nu este un om de principii ci un om de interese . Si pentru ca acest tip de comportare trebuia sa poarte un nume i s-a zis POLITICIANISM . Desantat , am adauga noi .
    • 0 (10 voturi)    
      Tupeu de borfas identic cu cel emanat de (Luni, 28 noiembrie 2016, 9:10)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      ponta/udrea/tariceanu/ghita !! La fel cum
      - inlocuieste anticoruptia cu Unirea (pentru care "lupta"vre-o doua saptamani inainte de alegeri) ca obiectiv de tara ;
      -a promovat parlament cu 300 parlamentari si a impus uninominalul care ne-a adus 600 de plosnite in parlament;
      - promoveaza acum drepturile coruptului cu titlul de drepturile omului;
      -ne spune ca sunt oprimati de justitie chiar cei de care ne-a cerut sa-l aparam in 2012;
      -ataca justitia care actioneaza pe legea(noul Cod Penal) facuta de guvernul LUI, adoptat de Boc prin asumarea raspunderii in 2009 si aplicat din 2014 cand a inceput sa fie posibil ca sa fie si inceputa lupta anticoruptie, nu doar trambitata;
      -desi a sustinut in strategia de aparare 10 ani ca coruptia e amenintare la statul de drept si siguranta nationala lasa ca legea sa treaca cu numai 5 ani pedeapsa pentru coruptie si fara nici o prevedere privind recuperarea prejudiciilor..
      Asa incepe inventarul foarte lung pe care il poate face un fost sustinator, stampilat de fostul presedinte ca si "pupator voluntar"(uitand sa mentioneze pupatorii retribuiti desigur ) intrat in fibrilatii nu la vederea catuselor ci la pretentiile fostului sef al sistemului corupt de a se pune iar in fruntea sistemului .........
      • -1 (5 voturi)    
        right on (Luni, 28 noiembrie 2016, 15:34)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui deval

        L-am sustinut si eu pana cand a inceput sa puta a hoit. M-a convins cu condamnarea comunismului, si promovarea DNA, dar apoi a avut grija sa-mi arate ca doar umplea o nisa, il durea pe el la basca de comunisti si corupti, dar intuise capital politic din astel de manevre.
    • 0 (4 voturi)    
      base (Luni, 28 noiembrie 2016, 13:12)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      va vrea sa se alieze cu absolut oricine care-l propune prim ministru.
  • +9 (21 voturi)    
    caineste? (Luni, 28 noiembrie 2016, 1:20)

    Nevermind [utilizator]

    poate javreste
  • -3 (5 voturi)    
    Si la PSD? (Luni, 28 noiembrie 2016, 7:02)

    Pac-pac [utilizator]

    La PSD banuiesc ca se uita...pisiceste, nu?
  • -3 (7 voturi)    
    “Mai, ce blestem o fi pe poporul asta de a ajuns (Luni, 28 noiembrie 2016, 8:20)

    deval [utilizator]

    pana la urma sa aleaga intre doi fosti comunisti?" spunea acum 12 ani.Cel mai mare speculator din politica romaneasca, dnul Basescu a uitat ca in 2004 a avut functia de premier si a refuzat-o !! Cel care a promovat de la Cotroceni anticoruptia cu strigaturi fara sa o asimileze, care a "aparat" justitia cata vreme aceasta nu i-a afectat interesele si care o ataca si el acum, cand nu mai e la butoanele cu care s-a jucat 10 ani de-a anticoruptia....
    Udrea experta in a aplica coruptia cu mana altora, ne spune : " Este singurul om care ridica in picioare o sala atunci cand intra acolo neanuntat. Mi s-a intamplat sa vad asta intr-un..... restaurant" Cred ca e definitoriu pentru cei doi si dezonorant pentru cei care ii mai sustin !!
  • +2 (12 voturi)    
    Respect (Luni, 28 noiembrie 2016, 9:10)

    Marius_23 [utilizator]

    Va felicit pentru atitudine domnule presedinte . Aseara inainte de culcare am urmarit un colaj in care principalul personaj erati dumneavoastra . Ma bucur ca suferiti de o singura boala . Aveti boala pe hoti .
    • -3 (7 voturi)    
      :)))) (Luni, 28 noiembrie 2016, 11:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      Cat timp hotii nu sunt portocalii si nu-i cheama base, nu? :))))))
    • 0 (6 voturi)    
      Romania e sugrumata de coruptie si nu de hotii de (Luni, 28 noiembrie 2016, 13:42)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      buzunare la care probabil va referiti !! Daca nu ati fost in Romania in ultimii doi ani va inteleg ! Aflati ca in acest timp am inteles ce nu putea sa spuna antena 3 cand arunca cu laturi pe basescu ! Ei stiau ca acesta vrea doar suprematia spagilor , indepartarea celorlalti de la coruptie astfel incat sa aiba combinatorii LUI (ca udrea/cocos/pinalti) acces in detrimentul lui florica/pescariu care detineau monopolul !! Numai ca nu puteau spune ce spun eu !! Adica era o batalie intre hoti la care am fost facuti partasi si noi, cetatenii !!
      • +4 (6 voturi)    
        Eu am incredere in acest om (Luni, 28 noiembrie 2016, 14:08)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui deval

        Am urmarit si eu o perioada si ma amuzam copios . Eram curios cam cati ani de inchisoare o sa faca dupa ce termina mandatul, stiam ca nu este adevarat . Uita ca nu a facut nici unul . Basescu nu apara pe nimeni, a zis doar ca un fost inalt demnitar nu a fost incatusat in timpul anchetei . Fiecare om are dreptul la un proces echitabil, sa nu sa fie condamnat sub presiunea strazii .
        Cert este ca lupta impotriva coruptiei a inceput in forta in timpul primului mandat si din acest motiv l-am ales pentru cel de-al doilea . Nu regret .
        Si eu urasc coruptia si oamenii de nimic care devin extrem de influenti si bogati doar prin furturi si spagi, ne distrugem nu doar demografic ci si din punct de vedere al calitatii umane . Marea problema sunt LEGILE deci pedepsele . Ar trebui modificate si pentru echivalentul a 1.000 de euro o luna de inchisoare si da-i tata inainte la furat daca mai ai tupeu !
        • 0 (4 voturi)    
          Stiti cine a facut aceasta lege care prevede (Luni, 28 noiembrie 2016, 18:29)

          deval [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

          maxim 5 ani pentru coruptie si din care lipsesc masurile privind recuperarea si chiar obligativitatea instituirii sechestrului ? Va spun eu : Bica, Predoiu in 2009 au girat o versiune lasata la minister de dna Macovei. In timp ce latra de la Cotroceni spunand ca e amenintare la statul de drept (chestiune adevarata) legea era adoptata prin asumare de Boc fara nici o modificare a parlamentului ...si intra in vigoare in 2014 !! Aveti impresia ca unii ca Mazare, Constantinescu puteau fi luati vre-o data de pe Constanta fara SRI si catuse ? Urinau si azi pe noi si stateau in functii pana la moarte sau cat vroia muschiul lor ! E clar ca nu stiti ce e coruptia, ca o suprapuneti/asimilati cu evaziunea, furtul , ca nu stiti ca e greu de dovedit mai ales cand e aplicata prin "supusi" dar nu ma indoiesc stiti ca similara cu actiunea mafiota legata de droguri in care rar sunt incatusati efectiv sefii !! Nici eu nu sunt experta dar lucrand in domeniul fiscal am mai multa tangenta cu subiectul...Basescu trecut in tabara praduitorilor chiar asta exploateaza (defectiuni ale legii, faptul ca procurorii nu au dreptul sa vorbeasca despre dosare, complexitatea coruptiei) ! DNA incatuseaza ca asa spune legea si pune in arest preventiv pentru a face curaj subordonatilor sa spuna ce stiu (simplist spus) !! Cand Udrea o sa-si ia ce merita o sa-l faca pulbere pe Basescu iar dvs o sa regretati ca ati ramas inca doi ani pe post de "pupator voluntar"cum ne-a gratulat pe toti de curand...
          • +2 (2 voturi)    
            Inteleg (Luni, 28 noiembrie 2016, 22:20)

            Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui deval

            Totusi daca nu a trimis legea inapoi si eventual sa o atace e destul de grav .
            Mai grav este ca din 2014 nu a schimbat-o nimeni, asta ar insemna ca le convine si altora . Am sa ma interesez in legatura cu aceasta lege .
            • -1 (1 vot)    
              Ca nu deranjeaza nici pnl sau psd nu ma (Marţi, 29 noiembrie 2016, 5:09)

              deval [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

              mira ca doar vorbim de o cooperativa aclatuita exact ca mafiile din fractiuni care isi disputa/impart prada si care asaltati din 2014, de la intrarea in vigoare a Noului Cod Penal actioneaza in haita ! Eu faceam remarca in contextul in care basescu s-a promovat 10 ani ca stegar al anticoruptiei si legea a fost aprobata prin asumare de guvernul Boc pentru ca a zacut in Parlament fara sa fie luata in discutie si promulgarea s-a facut fara comentarii ! Ca un amanunt seful comisiei pentru aceasta lege a fost Monta....Asta e unul din numeroasele motive pentru care nu numai ca regret ca l-am sustinut ca simplu cetatean (si care nu tin de faptul ca e necioplit, grobian, amator de alcool sau altele asemenea) dar resimt si o oarecare responsabilitate ca nu am cautat raspunsuri la intrebari pe care mi le puneam mult inainte de a-si da el singur "in petic" !!
              • +1 (1 vot)    
                2014 (Marţi, 29 noiembrie 2016, 10:01)

                Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui deval

                Luarea de mita 2-7 ani, banii si bunurile obtinute sunt confiscate, darea de mita 1-5 ani ... Poate imi dati dumneavoastra un link, am cautat pe mai multe site-uri si cam asta imi da .
                E cam putin 7 ani dar nu e catastrofal, totusi daca cineva vrea sa faca mai mult se poate . Nu poate societatea civila sa stranga semnaturi pentru a initia modificare la lege ? Coruptia ne confisca dreptul la demnitate la urma urmei .
                • 0 (0 voturi)    
                  Aveti dreptate, initial a fost 2-7, in 2014 (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 11:25)

                  deval [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

                  a fost modificat art 289 al legii 286/2009 la 3-10 (pentru functionarul public) . Iar cel care da mita, intre 2-7ani desi diferenta de gravitate a faptei mie imi pare imensa intre cel care da, (si care poate fi si un analfabet) si cel care ia mita si care isi asuma un rol social politic sau administrativ, fie ca e ales sau numit !! Da, coruptia ne ia dreptul la demnitate, resurse, dezvoltare, sanatate, educatie, si "netratata"corect aduce, cum vedem si un nationalism caragialesc promovat de aplicantii/protectorii coruptiei, de fosti securisti si turnatori...Eu am un program de legi, nu am cum sa va dau link...
              • 0 (0 voturi)    
                Cum era cu santajul ? (Marţi, 29 noiembrie 2016, 13:53)

                Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui deval

                Banuiesc ca urmariti stirile .
                • 0 (0 voturi)    
                  Din pacate, da, urmaresc stirile dar (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 11:24)

                  deval [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

                  nu inteleg contextul in care faceti referire la santaj. Daca va referiti la codul penal, sanctiunea e: 1-5 ani sau 2-7 ani daca e obtinut si un folos material .
                  • 0 (0 voturi)    
                    Nu stiu cum se face (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 21:06)

                    Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui deval

                    Dar de multe ori roata chiar se invarte . A fost acuzat de santaj .
  • 0 (10 voturi)    
    Cum a zis ca se uita? (Luni, 28 noiembrie 2016, 10:13)

    JustinCase [utilizator]

    Chioraste?
  • 0 (6 voturi)    
    ce face alcoolul din om (Luni, 28 noiembrie 2016, 14:43)

    Francisc 1 [utilizator]

    neom


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi