Tariceanu, despre Legea 90 care interzice numirea unui premier cu antecedente penale: Suntem in fata unei aberatii. E o defectiune grava in lege si trebuie rezolvata

de I.C.     HotNews.ro
Duminică, 18 decembrie 2016, 13:39 Revista Presei | Radio TV

Calin Popescu-Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele ALDE Calin Popescu Tariceanu sustine ca a prevederea din Legea 90/2001 care interzice numirea in functia de premier a unei persoane condamnate penal contrazice Constitutia si ca reprezinta "o defectiune grava in lege", care trebuie rezolvata, daca nu in acest moment, atunci pentru viitor.

"Si acum cei care au promovat-o isi pun intrebari: <<ce a fost in capul lor?>> Vii si interzici niste drepturi civile, cand nici instanta nu le-a limitat", a declarat Tariceanu la Digi24.

Tariceanu a declarat ca a convenit impreuna cu Liviu Dragnea ca "viitoarea propunere de prim-ministru va fi un candidat comun PSD + ALDE". Intrebat despre cine este vorba, Tariceanu a refuzat sa dea un nume.

"Si eu si Liviu suntem doi oameni cu cunostinte politice si nu vrem sa aruncam Romania intr-un razboi. Trebuie tinut seama de votul democratic", a afirmat liderul ALDE.

In ceea ce priveste Legea 90/2001, Tariceanu sustine ca "noi suntem in fata unei aberatii, o astfel de prevedere pare sa opereze pe viata. Nici pedepsele nu se dau, decat in rare cazuri, pe viata". "Atata vreme cat nu exista o interdictie data de instanta, ea vine sa contrazica partea constitutonala".

"Nu fac  pledoarie. Atunci cand vedem defectiuni grave in lege, trebuie rezolvate", a mai afirmat liderul ALDE, adaugand "daca nu se rezolva acum, macar pentru viitor".























11645 vizualizari

  • +84 (94 voturi)    
    incredibil (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:43)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    ca sa angajezi un paznic iti trebuie cazier. bre, taricene, tu ai angaja ma la tine un paznic care are cazier pentru furt de motociclete?
    • +41 (45 voturi)    
      Ticalos mai e Tariceanu asta.... (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:22)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Primii bani si-a facut prin fraudarea bursei, cu bani imprumutati de la Patriciu, care stia ca valoarea actiunilor la Petrom va creste dupa vanzare. A intrat cu 400.000E in functia de PM obtinuti dupa cum am vazut si a iesit cu 40 de milioane, timp in care afacerile falimentare pe care le avea au devenit dintr-o data prospere. A facut toate compromisurile posibile in Senat pentru a-si pastra postul, i-a /// lui Ponta si a atacat permanent justitia, oricand a avut prilejul, speriat de zanganitul catuselor care-l asteapta inca rabdatoare. Acum isi continua atacurile la adresa statului roman. Oare nu cerceteaza nimeni legaturile acestui specimen cu Moscova? Prietenia cu Patriciu, apartenenta la partidul fabricat la Moscova pentru asa-zisul dizident Campeanu si permanenta lui in viata politica, functiile pe care le-a avut in ciuda atacului continuu la statul roman, duc la concluzia foarte plauzibila ca individul este un///.
      • +14 (14 voturi)    
        /// (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:01)

        Unu-2 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        /// Lucuri ce nu pot fi spuse la nivelul conducerii PSD sint spuse de acest personaj.
        Eu nu ma mir ca astfel de personaje exista ci doar ma mir ca opozitia nu are un antidot la acest personaj, unul care sa-i bata obrazul public la orice aberatie debitata de Tariceanu. Opozitie om la om, si declaratie la declaratie, pe tot terenul, sa inteleaga corect lucrurile omul de pe strada.
        Ma mir cum astfel de personaje folosesc si televiziuni ca Digi24 sa-si imprastie rahatul, fara nici o repercursiune.
    • +40 (42 voturi)    
      Mai omule (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:06)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      tu n-ai inteles ca pe Domnul Dragnea il vrea poporul, ce este asa de greu; mai uita-te si tu la Antena 3 sa ti se explice. Legea este pentru paznici.
      • +19 (29 voturi)    
        Realitatea (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:34)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

        Un popor de hoti nu poate sa vrea decit pe cineva dupa asemanarea lui. Oamenii onesti au plecat din tara scârbiti. Au ramas cei care au loc de veci. SI mafiotii neosecuristi care sa fure in continuare cit vor.
    • +6 (6 voturi)    
      Da, aberația sunteți voi (Duminică, 18 decembrie 2016, 18:39)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Și ăia de vă votează. Faptul că nu sunteți în pușcărie nu ar trebui să vă dea tupeu ci să vă dea timp să vă retrageți pe ușa din dos.
    • +9 (9 voturi)    
      toate sunt posibile (Duminică, 18 decembrie 2016, 18:57)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Cand poporul ticalos nu merge la urne ! Ne conduc 18 per cent talhari !
    • +4 (4 voturi)    
      lege pentru eliminarea guliilor din cetate (Duminică, 18 decembrie 2016, 23:09)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      Faceti o lege prin care sa fie retras automat dreptul de vot pentru toti cetatenii care nu au mers la vot o perioada mai lunga de 3 ani !
  • +50 (58 voturi)    
    /// (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:44)

    Astronautul [utilizator]

    Daca vrei sa te angajezi intr-o firma mica sau multinationala, daca ai cazier nici nu se uita. Esti "pa" din start.

    Se pare ca parlamentar e ok sa fii sau sa conduci o tara.
    • +19 (21 voturi)    
      tradiceanu, (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      ca si ciorbea, e dator vandut psd. fara ajutorul hotilor din psd nu ar fi reusit sa ajunga al doilea om in stat si acum isi plateste datoriile. bunul simt, morala, etica, responsbi;itatea, respectul pentru lege,...,astea-s vax nula pentru ei. noi sa le respectam. ei? ei sunt parlamentari, sunt mai presus de orice.
  • +52 (58 voturi)    
    Just (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:44)

    CristiGex [utilizator]

    trebuie modificata legea in asa fel incat sa fie obligatorie minim o condamnare pentru accesul la fotoliul de ministru.
    • +39 (43 voturi)    
      razi tu, razi (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:16)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui CristiGex

      dar "din interior" asa ceva are sens.

      Cu macar o condamnare dovedesti mai usor partidului ca stii sa furi banii statului pentru ei.

      Ca doar nu te pune partidul ministru ca sa rezolvi problemele fraierilor.
  • +46 (48 voturi)    
    schimbare lege 90 (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:52)

    liluta [utilizator]

    Si pe mine ma deranjeaza niste legi? Nu vreti sa le schimbati pentru ca ma deranjeaza? Eu, de exemplu doresc ca nici un condamnat de orice fel sa nu aiba dreptul sa fie inPparlament, nu doar in Guvern, nici in administratia locala, in functii de conducere sau in functii de decizie. Le dau voie sa fie "sefi" in penitenciare. Sa-i conduca pe cei ca ei, nu pe noi care neplatim taxele, prin care voi va luati salariile si comisioanele grase.
    Ce ziceti de asta? Schimbati Legea, dar faceti-o mai dura, n-o schimbati
    • +13 (15 voturi)    
      daca te rogi de ei nu faci nimic (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:09)

      drop [utilizator] i-a raspuns lui liluta

      trebuie sa mergem peste ei in parlament altfel nu facem nimic.
  • +34 (38 voturi)    
    Anunt din partea unui alegator (Duminică, 18 decembrie 2016, 13:55)

    IonFromRaion [utilizator]

    Domnule Tariceanu (si alti politicieni):

    Opriti-va din avantul euforiei si reflectati la actiunile viitoare.

    Poporul a votat un partid, nu o persoana, aka Dragnea.

    Poporul este dezgustat de spectacolul patetic reprezentat de incercarea de a-l scoate pe Dragnea mai alb ca Alba ca Zapada.

    Toti care se vor asocia cu aceasta INCALCARE A LEGII pe care o promovati cu nonsalanta, vor ramane in istorie ca niste presuri politice.

    Ati fost un personaj marcant al PNL, insa alianta cu PSD v-a aruncat in derizoriu.
  • +32 (36 voturi)    
    Sa-i luam direct din puscarie (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:00)

    mircea112 [utilizator]

    Eu zic ca tot guvernul sa vina direct de la Jilava, cred ca avem oameni capabili, scriitori care ar putea sa faca parte din Guvern la Jilava. Sunt total deacord cu Domnul Tariceanu, e nedemocratic ca un penal sa nu poata sa fie prim ministru! ce naiba! pentru ce am luptat la revolutie? Sa vina vreun intelectual? Cum poate conduce un intelectual stie ala sa fure?
  • +31 (35 voturi)    
    Pai atunci ... (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:03)

    grongobar [utilizator]

    ... sa legifereze direct ca e obligatoriu ca premierul sa fi fost condamnat penal ca e mai simplu !
  • +16 (18 voturi)    
    defectiune (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:10)

    sareta [utilizator]

    Si cine-s imbecilii care au facut Legea asta , care sa le faca mai mult rau lor, decat altora ? Oare nu sunt cunoscuti de Domnia sa al 2 -lea OM in stat ? Precis sunt din cei alesi din nou de "bobor "...
    • +6 (6 voturi)    
      alte vremuri (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:45)

      ctalex76 [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      Pe vremea cand au facut-o nu-i atingea nici musca.
      Se certau in campani dar dupa se impacau, ca ramanea ceva de impartit.
      Pe vremuri Justitia era corecta, nu abuziva ca acum
  • +23 (27 voturi)    
    /// (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:20)

    Lucian P. [utilizator]

    Astea sunte legile pe care le faceti VOI!!! Nu sunt bune acum ca va sunt impotriva? Dar normal, astfel de legi sunt bune doar cand ii blocheaza pe cei din opozitie. Ca doar in 2001 cine s-ar fi gandit ca peste 15 ani tot parlamentul o sa fie plin de penali, ca atunci erau vremuri linistite, fara scandaluri, lumea se chinuia si voi ati furat in voie. Nu vrei o lege sa interzica bunul simt? Ca v-ar fi mai usor.///
  • +32 (36 voturi)    
    Instigare (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:22)

    Anjo [utilizator]

    Acest individ este un tradator al intereselor acestei tari. Acum intr-un mod voalat instiga la incalcarea legii. Domnule Tariceanu, in afara de legea civila/penala mai este si o alta lege care este mai presus de toate. Legea bunului simt. Care la tine lipseste cu desavarsire. Maine poimaine se va umple Parlamentul cu violatori, pedofili si alti infractori de drept comun care au dreptul sa participe deoarece o trompeta pe numele Calin Popescu Tariceanu a instigat la anularea unei legi de foarte mult bun simt care interzicea unui condamnat definitiv sa fie membru al Guvernului. Domnule Tariceanu daca mai ai ceva onoare ar fi extraordinar sa iti dai o demisie si sa te ascunzi undeva unde sa nu te gasim si sa te tragem la raspundere pentru toate relele facute acestei tari.
    • +14 (16 voturi)    
      Acest individ (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:35)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Anjo

      E si va mai fi AL DOILEA OM IN STAT !! De aceea toti considera Romînia o tar de r*t, acum, daca vom avea si un PM condamnat pentru furt. România e o tara fara viitor.
  • +28 (32 voturi)    
    /// (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:22)

    AliKimiku [utilizator]

    Sa ii explice cineva /// ca nici gestionar nu poti sa fii daca ai o condamnare penala. Si ca a fi prim-ministru nu e un drept constitutional.
    • 0 (0 voturi)    
      oameni buni (Luni, 19 decembrie 2016, 13:02)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      noi am ales parlamentari, nu ministri sau prim ministri
  • +16 (18 voturi)    
    /// (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:24)

    schroedinger [utilizator]

    Cam ce ar trebui sa se intample in tara asta ca sa fie odata normalitate?
    • +8 (8 voturi)    
      Chiar vrei sa stii?! (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:36)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      O noua revolutie, cinci ani de lege martiala pentru "trierea cadrelor", o noua constitutie in care presedintele are 33% putere (ca si parlamentul si justitia), si un nou cod penal cu pedepse foarte dure pentru cei care ocupa o functie prin juramant si incalca legea.
      Asta pentru inceput...
    • +6 (6 voturi)    
      încă o revoluţie ! (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:48)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      dar care, spre deosebire de precedenta, să ducă lucrurile până la capăt !
  • +23 (27 voturi)    
    Dacă tot vreți un pușcăriaș! (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:31)

    asavreau [utilizator]

    Puneți-l prim ministru pe Voiculescu sau Vântu.Stau cazați la pușcărie și-i aduc gardienii la Guvern când este nevoie.Dacă tot vreți să vă bateți joc de România,făceți-o de pomină.Blestemați să fie cine au votat cu gașca lui Tăriceanu.Sau constituit partid numai ca să saboteze forțele democratice.///.
  • -15 (33 voturi)    
    hehe (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:39)

    Mazeta [utilizator]

    Cei care cer respectarea orbească a legii uită că în curând PSD va face legea.
    • +21 (23 voturi)    
      Mazeto, (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:40)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ai dreptate!
      Si mie mi-e teama ca va fi ca-n 2001-2004.Furau pesedeii de rupeau pamantu',iar organele se ocupau de buticari,zarzavagii....
    • +12 (14 voturi)    
      Si e bine? (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:02)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Intreb si eu...
    • +5 (5 voturi)    
      Absolut, in curand se va da legea 91 (Duminică, 18 decembrie 2016, 19:45)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      In Parlament si Guvern intra doar hoti condamnati. Cei in curs de condamnare vor plati Extra, pt ca nu-s hoti plini inca, eventual cu dottorat.
      Doara ca pana or da ei legea 91, trebuie sa respecte legea 90...sau tu sugerezi ca NU?
  • +21 (25 voturi)    
    Nici nu ma mai enervez (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:42)

    omezu [utilizator]

    Stiu deja ca are furtul si minciuna inscrise in ADN si nu poate face decat astfel de afirmatii! Dar chiar nu este vina lui, poporul care voteaza l-a vrut inca o data acolo. Sa ne fie de bine!
  • +5 (19 voturi)    
    din pacate (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:59)

    Iulian_c [utilizator]

    intr-un fel are dreptate ... ca principiu, o persoana condamnata care si-a ispasit pedeapsa n-ar trebui sa aiba nici un drept ingradit ....
    DAR
    ... atata timp cat Dragnea este inca sub incidenta pedepsei ar trebui sa fie aplicabil articolul... faptul ca e cu suspendare e doar un privilegiu al unei prime condamnari. Instanta ar fi trebuit sa fie mai clara si sa exprime si interdictia dreptului de a fi ales pe perioada pedepsei...
    • +7 (9 voturi)    
      dragnea (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:00)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Iulian_c

      nici macar nu si-a ispasit pedeapsa.
      dragnea este in cursul executarii pedepsei de 2 ani.
      doar executarea pedepsei este fara privatiunea de libertate.
      in rest, e un parnaias.
    • 0 (0 voturi)    
      va multumesc! (Luni, 19 decembrie 2016, 16:54)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Iulian_c

      Asa ar trebui sa procedeze toate instantele atunci cand judeca delapidari, abuzuri si alte fapte care conduc implicit sau explicit la coruptie.

      Instanta inca nu a sesizat pericolul care ne paste pe noi,simpli cetateni, cand lupii astia flamanzi, fara de restrictii, se arunca in parlament.

      Oare instantele pot sa vada mai departe de 2 randuri si 3 paragrafe??? Zi si io la suparare!
  • +16 (22 voturi)    
    Tariceanu e defect nu legea, dar oricum (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:59)

    ilex2013 [utilizator]

    practica obisnuita a politicienilor nostri este sa modifice legea dupa cum ii avantajeaza pe ei....si sa o aplice retroactiv, si la cate bube au in cap alesii nostri trebuie ori modificate toate legile si Constitutia ori sa se renunte complet la legi pentru ca azi o lege te avantajeaza maine nu, deci cel mai bine este fara legi complet - poporul roman nici nu s-ar supara si vorba lui Iohannis "poporul are intotdeauna dreptate"
  • +16 (22 voturi)    
    Obraz gros (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:59)

    Eucamine [utilizator]

    Politicienilor voi n-ati auzit de bun simt.
  • +19 (21 voturi)    
    Cum de i se intampla toate doar lui Dragnea ! (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:20)

    Susufler0 [utilizator]

    In capul lui se sparg toate regulamentele "arhaice" si toate legile "aberante" si asta tocmai acum cand ar fi trebuit sa se bucure si sa culeaga doar mierea victoriei, ca si asa a avut parte de destula fiere din partea justitiei Justitiei.

    Eu am raspunsul dar o sa ziceti ca fac misto de el. Bine... bine... Totul i se trage de la faptul ca, in ziua referendumului de demitere a lui Basescu, a fost fotografiat la vot fiind incaltat cu sandale peste ciorapi flausati rosii . Din acea zi a renuntat la sandalele lui norocoase si la ciorapii flausati iar necazurile au inceput sa curga garla : dosarul cu referendumul, dosarul de abuz in serviciu (cel cu Bombonica), divortul de Bombonica, pierderea alegerilor prezidentiale de catre Ponta, descoperirea Legii 90,(de catre unii, rai), descoperirea Regulamentului (tot de catre cei rai) etc, samd, scl.

    PS. E momentul unei schimbari. Si tare mi-e teama ca PSD-ul se va napusti sa schimbe pe langa "prunele" astea de legi si legile "ananas" ale justitiei (de organizare si functionare a Magistraturii, Parchetelor), de organizare a CCR. In treacat, pt ca Dragnea nu a prevazut bani pt construirea de penitenciare, se vor impiedica intr-o zi de pragul Parlamentului si atunci , de nervi, vor vota si o amnistie si o gratiere.

    PPS. Asta asa, ca sa nu i se intample tot ce-i naspa doar lui Livache. Sa mai patimim si noi !
    • +9 (11 voturi)    
      ! (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:31)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Am ras cu lacrimi! Da' chiar asa, ce-o fi facut cu sandalele si cu ciorapii rosii?Cand au facut partajul au ramas la Bombonica si le-a aruncat?Le-a luat un amarat care acum se mira cat noroc a dat peste el, fara sa stie de la ce i se trage? Nu vom sti niciodata.
    • -4 (4 voturi)    
      să înţeleg că dacă am fi mers toţi la vot (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:55)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      în sandale peste ciorapi frotir roşii, referendumul ar fi reuşit ?
      păi de ce spui asta abia acum ? îmi vine să îmi smulg barba, fir cu fir, că nu mi-a venit ideea asta la timp...
      ///
      • +3 (3 voturi)    
        Cum ? M-ai injurat si raii astia de la HN (Duminică, 18 decembrie 2016, 18:48)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        te-au cenzurat ?

        Pai ei n-au aflat ca ati castigat voi alegerile ? Si inca si detasat ! Ptiu drace, uite ca nu le e frica !
      • +1 (1 vot)    
        cautare (Luni, 19 decembrie 2016, 9:49)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Obsesiile sunt boli la mansarda. Asa ca du-te si te cauta...
  • +27 (27 voturi)    
    Sunt de acord ca exista o defectiune ... (Duminică, 18 decembrie 2016, 15:47)

    motanul_gri [utilizator]

    ... grava in Legea 90, cea care interzice unui condamnat penal sa devina premier.

    Defectiunea consta in faptul ca se limiteaza doar la primul ministru. Consider ca prevederea ar trebui extinsa in cazul tuturor ministrilor si parlamentarilor. Un fel de lege a lustratiei impotriva penalilor.
    • +2 (2 voturi)    
      nu (Luni, 19 decembrie 2016, 9:50)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      Nu numai la prim-ministru, la toti ministrii...
    • +2 (2 voturi)    
      Art 2 din Legea 90/2001ii are in vedere (Luni, 19 decembrie 2016, 12:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      si pe ministri.
      • +1 (1 vot)    
        in legea 161/2003 actualizata este prevazut (Luni, 19 decembrie 2016, 16:50)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        clar la sectiunea definitii si principii

        Articolul 70
        Prin conflict de interese se înţelege situaţia în care persoana ce exercită o demnitate publică sau o funcţie publică are un interes personal de natură patrimonială, care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a atribuţiilor care îi revin potrivit Constituţiei şi altor acte normative.

        Articolul 71
        Principiile care stau la baza prevenirii conflictului de interese în exercitarea demnităţilor publice şi funcţiilor publice sunt: - imparţialitatea,
        integritatea,
        transparenţa deciziei şi
        supremaţia interesului public.

        Nu cred ca mai este nevoie sa se adauge ceva in plus.
        • +1 (1 vot)    
          Foarte corecta observatia ! (Luni, 19 decembrie 2016, 19:01)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Din pacate atrage-le atentia politicienilor pesedisti cu privire la ce spun cele 2 articole si la persoana Presedintelui lor si ai sa vezi cum reactioneaza.

          PS. Pana la politicieni care nu iti sunt la indemana, zi-le lui xgroho, Mazetei, lui Gustav, lui Jacalfons si celorlalti ! ;)
  • +17 (17 voturi)    
    agitatie (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:34)

    mita sucila [utilizator]

    ...ne agitam degeaba
    cat timp nu vom gasi o cale ca macar 60% din romani sa vina la vot, vor face ce vor
    (legea asta va fi prezentata ca fiind ucigasa de copii la A3 si Rtv, asadar votantii lor nu se vor clinti)
    • -4 (4 voturi)    
      ce cale ? (Duminică, 18 decembrie 2016, 18:01)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui mita sucila

      obligativitatea votului nu ar face decât să îi îndârjească pe cei ce nu votau să anuleze votul, sau mult mai grav, să voteze la întâmplare...
      o soluţie mai elegantă, dar imposibil de implementat de guvernele noastre cărpănoase, ar fi un bonus de 1000€ acordabil fiecărui cetăţean pe baza prezeţei colantului pe dosul ci, ce certifică prezenţa la vot.
      • +2 (2 voturi)    
        prost (Luni, 19 decembrie 2016, 9:51)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        "Prostului degeaba-i spui, el o tine pe a lui"...
      • +1 (1 vot)    
        Pe cale de educatie (Luni, 19 decembrie 2016, 12:25)

        M. G. [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Educatia civica ar trebui sa le fie "injectata" de familie si apoi de scoala. Exista si o astfel de materie intr-o perioada, in clasele gimnaziale. Populatia, mai ales cea tanara, ar trebui sa inteleaga rostul exprimarii votului, mecanismele functionarii democratiei.
        Apoi, nu merge cu educatia, se poate aplica si amenda.
  • +5 (5 voturi)    
    noarmal ca e aberanta... (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:40)

    liviu_ [utilizator]

    pentru niste hoti... toate legile care pedepsesc hotia sunt aberante...

    eu zic sa scoadem cazierul... la dracu... de ce sa nu desfiintam puscariile , sa desfiintam codul penal si legea junglei nene...
    da macar cu banii economisiti o sa aiba bani sa dea toate pomenile electorale!
    si-n rest... toti romanii o sa doarma cu pusca in brate si cu un ochi deschis
  • 0 (8 voturi)    
    Mai oameni buni... (Duminică, 18 decembrie 2016, 16:44)

    Elsil [utilizator]

    Problema e falsa. In momentul in care s-a votat PSD-ul, se stia foarte bine cine il conduce...deci s-a votat in cunostinta de cauza. Ei pot face acum ce vor. Sa fi iesit la vot , nu sa va plangeti acum. E cam tarziu, nu credeti?
    • +5 (5 voturi)    
      cand berbecii isi dau cu parerea (Duminică, 18 decembrie 2016, 19:03)

      un.robot [utilizator] i-a raspuns lui Elsil

      daca cineva castiga alegerile nu inseamna ca poate sa schimbe toate legile si sa faca absolut tot ce vrea

      exista niste limite constitutionale, un presedinte, niste servicii secrete, un DNA si multi judecatori... hai, ca nu e asa greu de priceput, pesedist scolit in Burkina Faso!
  • +3 (3 voturi)    
    bvo (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:38)

    snowden [utilizator]

    bine Tari ;). trage tare ca inca se mai poate...
  • +10 (10 voturi)    
    Of, Legea asta... (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:48)

    Gelu007 [utilizator]

    Aveti dreptate d-le Tariceanu, intr-adevar suntem in fata unei aberatii: un condamnat penal vrea cu orice pret sa fie prim ministru intr-un stat de drept. Faza si mai aberanta este ca voi parlamentarii, in loc sa tineti de respecarea Legii, cautati din rasputeri justificari si portite ca el totusi sa ajunga in functie.
  • -6 (8 voturi)    
    si totusi, (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:51)

    demaGOCU [utilizator]

    Dragnea nu va fi lasat sa ajunga premier, iar la alegerile urmatoare PSD o sa ia 10% bonus pentru ca unii vor ramane cu impresia ca Dragnea e persecutat politic. La fel ca la Colectiv, cand Ponta a fost dat jos nedemocratic (da, de acolo vin cele aproximativ 5% voturi in plus pt PSD). Dragnea e perfect constient ca nu are cum sa ajunga prim-ministru. Lasa lumea sa fiarba pentru ca asta va aduce voturi PSD la urmatoarea alegere. Voi sunteti destepti ca berbecii si ii faceti jocul. PNL si USR au scor asa mic pentru ca indiferent de educatie, electoratul de "dreapta" are un IQ mic. Roazboinicii tastaturii regurgitand sloganuri. Foarte usor de manipulat prin populism ideologic.
    • +2 (2 voturi)    
      ponta (Luni, 19 decembrie 2016, 9:54)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

      Ponta a fost dat jos nedemocratic !? Aiurezi. Si-a dat demisia la presiunea gastii din jurul lui, nu a strazii...Vezi ce amestec are in treaba asta tov. Dragnea, care de multa vreme il sapa...
  • +7 (7 voturi)    
    ``Suntem`` (Duminică, 18 decembrie 2016, 17:59)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Adica `sunteti`, voi si toate cartitele bolsevice infiltrate in toate `partidele politice`. Decand vorbesti in numele meu, /// ?
  • +3 (3 voturi)    
    Foarte bine (Luni, 19 decembrie 2016, 6:45)

    feisbuk [utilizator]

    Eu astept un pedofil sef al senatului, si, de ce nu, un criminal, prim-ministru. Presupun ca un ministru proxenet nu ar fi o problema asa mare.

    Ca daca instanta nu interzice, de ce sa ne cramponam de legi?

    Cat despre naftalina lui Motociclu, mai e Romania un stat national unitar?
  • 0 (0 voturi)    
    don tariceanu, (Luni, 19 decembrie 2016, 11:33)

    iodixit [utilizator]

    aveti un handicap mintal? oare legea nu interzice acederea la functii a oamenilor cu probleme psihice?
  • +1 (1 vot)    
    o (Luni, 19 decembrie 2016, 14:20)

    I [utilizator]

    daca nici asta nu arata ca Tariceanu este omul rusilor, nu stiu ce sa mai zic. Cum ne explica el frumos ca e bine sa avem un hot dovedit ca sef la bani!

    Ati votat, ALDE, acum platiti!
  • +1 (1 vot)    
    io nu stiu de ce cascam gura la Motocicleanu... (Luni, 19 decembrie 2016, 16:37)

    ..13 [utilizator]

    Pentru ca intr-o tara normala am fi aflat de mult cu ce umbla Monta, Dragnea si Moliceanu si ii scoteau altii afara din carti inca inainte de a se aseza in motocicleta.

    Acum - ca se vad pe cai mari - umbla cu tot felul de declaratii - in spatele lor insa se afla aceeasi oameni si aceleasi interese care, parol, nu sunt romanesti si destinate unei cresteri economice sustenabile...

    Nu numai cetatenii au dreptul sa se exprime ci si institutuule abilitate ale statului ar trebui sa faca putina curatenie, pe ici, pe colo, prin partile importante...

    Carevasazica astept schimbarea schimbarii de zor!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri