Liviu Dragnea sustine ca s-a gasit o gaura de 10 miliarde de lei in buget si ca va face o comisie parlamentara de ancheta pentru Guvernul Ciolos

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:12 Revista Presei | Radio TV

Liviu Dragnea
Foto: Agerpres
Presedintele Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea, a anuntat duminica seara, la Romania TV, ca va face o comisie parlamentara de ancheta, pentru ca "s-au gasit probleme mari in Guvern". Liderul PSD sustine ca bugetul are o gaura de 10 miliarde de lei.

"Din pacate Klaus Iohannis nu a cerut explicatii premierului Ciolos sau ministrului Anca Dragu pentru ce s-a intamplat la Finante la finalul anului. O sa le cer eu maine. Vom face o comisie parlamentara de ancheta pentru ca este ilegal ce s-a intamplat acolo. Au facut o rectificare pozitiva in noiembrie. Acum totul ne arata ca veniturile sunt mai mici. Asta e ilegal. Cine a mintit trebuie sa plateasca. Bugetul are o gaura de 10 miliarde de lei. Asta trebuia sa ceara presedintele. Vom cere noi insa aceste explicatii. I-am cerut ministrului de Finante sa faca o verificare clara in minister. Vom face o comisie de ancheta parlamentara imediat", a declarat Liviu Dragnea, conform romaniatv.net.

Liderul PSD a sustinut ca se afla in situatia in care "bugetul Romaniei pe 2017 are o gaura de 10 miliarde de lei, pe care sigur ca o sa o acoperim, dar care puteau sa se duca in lucruri bune pentru romani".

"Cinci persoane ar trebui sa fie chemate prioritar. Premierul, ministrul Finantelor, ministrul Fondurilor Europene, seful ANAF si presedintele Consiliului Fiscal. Sa vedem si cum dl presedinte de la Consiliul Fiscal a dat aviz, de fapt a certificat ca aceste date sunt reale. (...) Sa iasa la iveala adevarul ultimelor zile din acest an si de ce s-a evitat si intarziat instalarea noului guvern", a spus Dragnea.

Liderul PSD a facut si un apel catre "cei care au pierdut alegerile" sa isi pastreze ratiunea si echilibrul. "Nu imi aduc aminte sa fi fost in tara noastra asemenea presiuni. Sunt institutii fundamentale ale statului de drept. Ele trebuie sa simta ca sunt libere sa actioneze", a declarat Dragnea, cu privire la ultimele iesiri ale oficialilor de la Palatul Cotroceni.

"In ceea ce priveste eventuala incercare de intimidare a domnului Iordache, eu va spun ca nu si-au gasit omul. E un ministru plin, un om cu picioarele pe pamant. El intelege ca trebuie sa sprijine justitia, sa faca totul ca judecatorii sa se simta liberi, dar pe de alta parte, Iordache nu va ramane indiferent sau se va preface ca ce se intampla in ultimele zile nu se vede. Nu e un ministru de paie", a insistat Dragnea.























58261 vizualizari

  • +127 (143 voturi)    
    Uuu (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:15)

    mitg [utilizator]

    Cred ca la fundul gropii se afla chiar Bombonica.

    Serios acuma, se numeste deficit bugetar, care este strict rezultatul pomenilor ce le tot primeste tara din 2012 pan-acum.
    • +110 (118 voturi)    
      Comisia NANA Reloaded (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:42)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Va mai amintiti Comisia NANA pt care Antena 3 si Romania TV au facut sute de emisiuni? N-a avut niciun efect, niciun rezultat ! Cam asa va fi si cu aceasta comisie PSD-ista, e doar CIRC !
      • -96 (122 voturi)    
        totuși (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:31)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Ancheta nu o să aibă nici un rezultat, dar o să fie amuzant să-i vedem pe Întâiul Șomer al Țării și pe Miss Piggy dând explicații transpirați.
        • -64 (80 voturi)    
          Daca s-ar fi dat pomeni am fi dus-o bine! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:53)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Mitul pomenilor

          Tot vad useri, probabil aceeași persoana care scrie extrem de mult, spunând ca romanilor li s-au dat pomeni de către un guvern sau altul. Care pomeni, unde se găsesc ele? Daca într-adevăr beneficiam de asa ceva o duceam bine ceea ce nu s-a întâmplat.
          • +74 (82 voturi)    
            LOL (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:16)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Din pomeni nu o duci mai bine, ramai la fel de sarac ca inainte sa primesti pomana ... daca votantii PSD ar cere locuri de munca si imbunatirea mediul de afaceri si a economiei atunci da, ati fi dus-o mai bine.

            Dar mna, asa e in Rromanistan, la pomana primii, la munca mai subtire.
            • -52 (58 voturi)    
              Si ce locuri de munca dorești sa fie create? (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:32)

              dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

              Da niște exemple de locuri de munca care ar trebui create și justifica economic apariția lor.

              Indiferent ce ai cauta sa inventezi vei ajunge la concluzia ca deja sunt prea multe joburi în domeniul respectiv și trebuie dați afara oameni nu angajați.
              • +43 (49 voturi)    
                Asa e, in Romanistan nu e nevoie (Luni, 9 ianuarie 2017, 2:55)

                Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                de locuri de munca, doar de hoti si de postaci ca tine.
              • +28 (30 voturi)    
                >>>>>>>>>>>>>>> (Luni, 9 ianuarie 2017, 5:58)

                Invincible [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                Ce destept esti, Dragneo! :))))

                Nu cumva buba la noi e ca nu prea avem domenii, iar alea pe care le avem sunt anemice?
                Industrie grea mai avem ma, Dragneo? :D
              • +11 (15 voturi)    
                esti slab (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:47)

                antijohanis [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                sau gras nu conteaza ai creier mic
                tre ajustat cadrul legislativ care sa favorizeze crearea de locuri de munca in functie de cererea pietii
              • +17 (19 voturi)    
                bre dumitrica (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:52)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                Mergi prin Ardeal si vezi ce somaj e acolo. Zi ca stii sa faci ceva si nu ai loc de munca si te iau aia de pe strada direct. Daca sefii tai ar face o autostrada din arad/timisioara spre Moldova sii una spre oltenia/muntenia, ar veni imperialistii (aia sorosisti care vor sa ne faca piata de desfacere ieftina) si ar construi o grama de fabrici si uzine, pentru simplul fapt cca la noi salariile sunt mai mici decit in alte zari. Da' cind afla ca din vaslui sau teleorman faci o zi si-o noapte cu tirul pina in ungaria, le cam trece cheful. Si cind mai vad si toate aleratiii leislative de la noi, cu salariul minim dublat in 5 ani, cu taxe care apar si dispar saltaminal, cu legi date cu dedicatie, le trece cheful. Iar stapinii tai fix asta vor, asistati sociali platibili cu 100 de lei in plus la ajutor, nu angajati la privat care nu mai asculta de sefu' al mare.
              • +17 (19 voturi)    
                caraghios !!! (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:15)

                asada [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                Ba dumitricaaaaaaa !!!!! Tutarul mazeta te impinge de la spate sa fii un caraghios !!! Ai auzit ba de investitii (de orice natura )!? acelea creiaza locuri de munca . Stapinii tai taie in mod constant sume petru investitii ,pentru a va asigura pomenile pentru care ii votati cu sarg. Asa ca plimba ba ursul de pe acilea !!!!
              • +11 (11 voturi)    
                locuri de munca (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:58)

                akillies [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

                ai atunci cand ai investitii.
                Daca s-ar da drumul la constructiile de autostrazi si drumuri nationale ar fi create foarte multe locuri de munca.
                Daca s-ar incuraja dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, ar fi create locuri de munca.
                Daca s-ar elimina stigmatizarile(legata de varsta) de pe piata muncii, s-ar crea locuri de munca prin transfer de experienta si instructaj la locul de munca.
                Daca s-ar repune pe picioare scolile industriale, s-ar ocupa locuri de munca
                Si sunt atatea si atatea de spus... dar cum sa ajunga la urechile deja umplute cu r***t?!?
            • +6 (6 voturi)    
              pai... (Luni, 9 ianuarie 2017, 13:35)

              gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

              locuri de munca ar fi...la autostrazi...de exemplu, da' e mai bine sa stai acasa si sa iei ajutorul social pana la adanci batraneti decat sa te scoli dimineata si sa mergi la lucru...
          • +44 (50 voturi)    
            Una filosofică... (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:49)

            AlinL [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Din pomeni n-o duci mai bine. Pomana doar te ține în viață cât să poți vota.

            Să ți-o spun pe-a dreaptă, m-am enervat la ultimele alegeri când am văzut ce proști sunt conaționalii mei să voteze niște promisiuni goale. Pe urmă, am dat cu sete cu 5000 de lire în contul de economii (doar în luna trecută) și mi-am zis: "Mai bine nefericit ca mine și cu contul plin decît fericiți ca voi ăștia care jubilați că a câștigat PSD-ul și aveți burta goală. " Nu cred că un pensionar obișnuit din România va lua în următorii ani 5000 de lire mărire de pensie de la guvernul PSD. Tata spre exemplu va primi aprox. 50 de Euro. Pentru asta juisați?Pentru 50 de Euro pe lună?Vreți să dați foc la țară? Dați mă, spălați-vă pe cap cu ea! Eu sarmale pot să mănânc și-n Marea Britanie. Noroc bun și să nu ziceți că nu v-am zis.
            • -16 (22 voturi)    
              mai taci... (Luni, 9 ianuarie 2017, 7:47)

              petre56 [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

              comentariu de oligofren gen "taranul cu Masseratti""
              • +14 (14 voturi)    
                Argumentează, nu jigni! (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:10)

                Spiky [utilizator] i-a raspuns lui petre56

                Ai ceva de zis la comentariul de mai sus? Oferă argumente, nu băga strâmbe degeaba. Ai argumente? Prezintă-le! Jignești? Singura concluzie este că adevărul celor spuse de el doare, și te simți cu musca pe căciulă; argumente nu ai, dar replică vrei să dai! Atunci jignești. Hai, ciocu mic și joc de glezne, postac komunistoid!
              • +10 (10 voturi)    
                Noi stiam ca esti taran (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:28)

                ac [utilizator] i-a raspuns lui petre56

                Doar ca n-ai masseratti. Vad ca ai acces la net, in schimb.
            • -4 (10 voturi)    
              felicitari pt. cele 5000 lire (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:03)

              cezarjipa [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

              Sa speram ca nu-s doar mentale, si, desigur, ca se vor repeta lunar, si in final, ca sunt relevante pt. altcineva decat tine personal.
            • +8 (14 voturi)    
              sigur ca nu va lua! (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:54)

              Crioan [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

              Sigur ca nu va lua o marire semnificativa, dar acum vedeti si MOTIVUL: domnul Dracnea ar fi vrut sa creasca pensiile si slariile, sa anuleze taxele, dar nu se poate din cauza nemerniciolo soroshisti, care au furat! Ciolos a durat zece milairde, asa ca samranul guvern pedesere nu va putea face nimci bun, din cauza "grelei mosteniri"!
              • +3 (7 voturi)    
                instrumentist .... (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:30)

                asada [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

                Ba tu iesti trompeta PSD care canta dupa ureche !!??? Invata ba si tu notele ca sa poti schimba partitura !!!
                • 0 (0 voturi)    
                  OK, sunt trompeta! (Marţi, 10 ianuarie 2017, 12:07)

                  Crioan [utilizator] i-a raspuns lui asada

                  Dar Dvs. vreti sa facem un pariu ca electoratul va "inghiti" explicatia lui Dracnea?!
              • 0 (0 voturi)    
                Daca nu stii e... 2017 (Luni, 9 ianuarie 2017, 19:19)

                morometu [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

                Deci mareste din ce incaseaza psd-ul ca bugetul pe noul an porneste de la 0. Aici e durerea! Nu se trece de la un an la celalalt.
            • +5 (5 voturi)    
              pai... (Luni, 9 ianuarie 2017, 13:43)

              gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

              conationalii de care faci vorbire sunt doar 3.41mil din 18.92mil cu drept de vot...chestia e ca datorita unei minoritati de 18% vom suferi toti...dar mai ales cei care produc ceva in tara asta...
              • +5 (5 voturi)    
                Probleme (Luni, 9 ianuarie 2017, 16:46)

                AlinL [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

                Cu toții avem de fapt două probleme:

                1. Numărul mare de absenți la vot.
                2. Oferta JALNICĂ din partea tuturor partidelor parlamentare.

                PSD-ul este orice, numai partid de stânga nu. Se folosește de mită electorală ca să ajungă la putere, pe urmă promovează același sistem de pile, cunoștințe și relații (concurență neloială) binecunoscut.

                În concluzie, avem un partid de dreapta conservator (cu obiceiurile balcanice) și mafiot, un PNL slab și decuplat de la electorat care s-ar putea să ajungă precum PNTCD-ul, un satelit al PSD - ALDE, o opoziție slabă - USR este neformat încă.

                În concluzie, avem o dreaptă ticăloșit/conservatoare (PSD), o dreaptă imorală și nevertebrată (PNL-ul) și un USR adoctrinar care face eforturi spre a se naște. O stângă veritabilă nu există în România.

                Va trebui să punem cu toții umărul în anii care vin. PSD-ul + ALDE este o combinație toxică și, ne place sau nu, au o majoritate parlamentară puternică. Nu-i nimic, nu mor caii când vor câinii. Lumea s-a schimbat și nu mai suntem în 1990. Pot schimba legile dar nu pot îngropa 10% din populația românească din afara țării după cum nu pot strivi nici oamenii serioși și consacrați din România.
                • +1 (1 vot)    
                  pai... (Luni, 9 ianuarie 2017, 18:59)

                  gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui AlinL

                  foarte corect ce spui...problema este ca tot asteptam o schimbare care nu mai vine...
                  • 0 (0 voturi)    
                    Societatea civila (Luni, 9 ianuarie 2017, 19:25)

                    morometu [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

                    ...nu-si cunoaste si nu-si apara drepturile. Tolereaza si inghite orice minciuna. Inactiunea noastra a ...nascut monstrii.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Va rog sa ma credeti... (Luni, 9 ianuarie 2017, 19:32)

                    AlinL [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

                    ...ca daca as avea o solutie rapida as spune-o si as incerca sa o implementez. De unde sunt, am facut cat am putut, am incercat sa imi ajut tara si semenii, atat in Romania cat si in Marea Britanie. Raul este mare si se vindeca greu. Timpul trece. As vrea sa am ceva mai bun de spus dar nu am. Pot doar sa va spun ca va inteleg. Eu am ales sa plec din tara si imi pare rau ca s-a ajuns aici. Nu dau lectii nimanui si nu-mi fac un titlu de glorie din faptul ca am plecat din Romania. Nu am uitat de unde am plecat si atat cat am putut, cu fapte nu cu vorbe, am ajutat si voi ajuta in continuare. Fiecare trebuie sa isi gaseasca un drum in viata. Este bine sa ne aducem aminte ca cele mai mari schimbari in bine pe lumea asta au venit de la medici, ingineri, profesori, inventatori fel de fel. Schimbarea trebuie sa porneasca de la oameni ca mine si ca d-voastra, fiecare incercand sa faca ce e mai bine pentru sine dar si pentru restul societatii, chiar cu riscul de a trebui sa-ti recunosti ca, uneori, trebuie sa pleci din sanul societatii in care te-ai nascut si ai crescut, ca sa nu te pierzi datorita circumstantelor nefavorabile. Tehnic te poti oricand intoarce.
          • +10 (12 voturi)    
            Suna la 1-800-TELDRUM (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:49)

            ac [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Si le gasesti acolo. Poate iti da si tie o galeata cu o piatra cubica, o panseluta, si inevitabila sticla de ulei.
          • +16 (16 voturi)    
            pomeni.. (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:50)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            1. taxe si impozite eliminate la pachete de 102 la numar... fara nicio baza bugetara (adica fara acoperire in buget), desi s-a tot subliniat acest aspect - > multe din aceste tacxe si impozite trebuie acoperite de la bugetul de stat(dar e mai greu sa se faca conexiunile in universul p$d).
            2. mariri de pensii (punctul de pensie) si salarii minime, fara acoperire la buget(ca aia din privat rezolva repede problema prin concedieri masive) - > asta e o masura care a generat automat someri, a crescut nivelul somajului si a determinat alte cheltuieli neprevazute la buget.
            3. marirea ajutoarelor sociale fara acoperire la bugetul de stat, dar si fara o buna gestionare a cazurilor sociale(au ajuns sa primeasca jutoare sociale toti lenesii si nesimtitii din Romania, in schimbul unor voturi)

            cateva pomeni electorale.
            pomana inseamna orice este primit fara sa existe buget pentru asa ceva si mai ales, fara sa existe productivitate in acest sens. Adica, atata timp cat nivelul serviciilor oferite e de la prost spre nemaipomenit de prost, nu ai cum sa ai un surplus pentru mariri, iar daca fortezi acele mariri(mai ales politic) determini prabusirea intregii intreprinderi (de exemplu RATB, RADET, ELCEN).
            pomana e ceea ce politicienii dau, dar nu detin, nu dau de la ei ci de la toti Romanii pentru anumiti Romani!
            Statul asta sufera de management defectuos, mai ales cand avem guvern p$d!
            • +7 (9 voturi)    
              Penalul, incompetența economică și cercul vicios (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:16)

              Spiky [utilizator] i-a raspuns lui akillies

              La fel ca în cazul forfetarului de tristă amintire a PDL, mărirea salariului minim s-ar putea să se lase cu concedieri masive. De aici cercul vicios al anafurii fiscale: mai puțini cotizanți la buget (cei concediați) și mai mulți încasatori de la buget (tot ăia). Dorel Hițlerul de Teleorman s-a trezit că n-are biștari pentru câte promisiuni a făcut, așa că bagă la înaintare ”greaua moștenire”, aceeași gogoașă PDSR-PSDistă ( când FSN a predat CDR guvernarea, erau circa 50 mil. dolari (adică mărunțiș) în buget. Când CDR a predat în 2000 PDSR-ului (aceeași Mărie roșie comunistă a FSN-FDSNului) guvernarea, bugetul era la nivel normal, CDR scosese țara din falimentul FDSNist. Dar așa sunt comuniștii, mint fără să clipească și fără să se rușineze.
          • +8 (10 voturi)    
            ca sa vezi !!!! (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:05)

            asada [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Ba dumitrica ai naibii astia de la PSD ,tocmai de la impartirea pomenelor au gasit sa va dea deoparte pe tine si pe milogul sef " mazeta"!!!??? Sa va vina sa turbati ,nu alta impreuna cu seful vostru (frizerul cu mustacioara teleormanean ) !!!! Cum sa lipseasca atatia bani din prada la care sperati sa va inbuibati cu toti !!!!
        • +50 (52 voturi)    
          Comisia nu e competenta (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:37)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Curtea de Conturi trebuie sa faca analiza. E imposibil sa gasesti o gaura in buget in cateva zile de peste 2 Milliarde de eur.

          De ce aceasta informatie nu a fost facuta de Prim ministru sau de ministerul Finantele, tinand cont ca Dragnea a mentionat ca acesst Guvern e al Romaniei nu al psd ului?
          • +36 (38 voturi)    
            2 zile Guiness Book (Luni, 9 ianuarie 2017, 1:58)

            moka [utilizator] i-a raspuns lui cladob

            Nici kpmgul impreuna cu toate celelalte firme de audit n-ar izbuti sa gaseasca asa ceva in 2 zile.
          • +9 (9 voturi)    
            gaura (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:57)

            Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cladob

            Pai comisia parlamentara e "de-a noastra", Curte de conturi le-ar da cu flit demontand minciuna. Care are un singur scop, sa acopere alta minciuna. "Noi v-am da, dar proasta mostenire..."
        • +7 (7 voturi)    
          mazeta (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:53)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Tot "mazeta", adica prost...
          • +2 (2 voturi)    
            mazeta si (Luni, 9 ianuarie 2017, 19:14)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

            dragnea, s-au grabit ca fata mare la maritat.
            unul nu stie ca pentru bugetul 2016 se fac incasari pana pe 25.01.2017, sau poate chiar si inca o luna (cu penalizarile de rigoare, binenteles, pt. cei care vor intarzia) si abia dupa aceea se trage linie si se aduna veniturile.
            celalalt se bucura apriori ca proasta-n mijlocul targului ca Ciolos si Dragu vor fi luati la intrebari de maretele si imbatabilele comisii parlamentare. or fi numai doctori in economie prin comisiile alea si nu stim noi? mazeto, vezi ca sunt suficiente articole in HN de azi in care ai sa gasesti deja explicatiile alea. transpira si tu un pic si gasestele si, mai ales, sper sa pricepi ce zic oamenii astia doi, ca nu-i decat aritmetica elementara. pe urma explica-i tu lu dragnea sta, luminatul.
      • +42 (48 voturi)    
        Ba da, doar ca rezultatul a fost ca vinovatul (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:28)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        nu a fost Basescu ci primarii pesedisti si presedintii comisiilor de improprietarire care au fost trimisi in judecata.
        De ce n-ar fi si acum asa ? Vor sa-l infunde pe Ciolos si se va ajunge la Ponta si Valcov si la Orlando de la Discoteca !
      • +8 (10 voturi)    
        Circ si TV (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:16)

        vladf [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        Cel mai probabil Ciolos a facut un proiect de buget, iar acest proiect a luat in calcul reducerea TVA, majorarea salariilor ... etc si necesarul solicitat de ministere.

        Eu care sunt pe langa subiect nu ma mira o lipsa de 10 miliarde, dar Dragnea o numeste gaura cand ea se traduce simplu in necesar.

        Da nu avem bani, nu producem nimic si de la an la an o sa intre mai putin bani in tara, cei plecati la munca ori se stabilesc definitiv ori le mor parintii pe aici asa ca puie bani.

        Sa vedem de unde scoate Dragnea banii astia, ca doar vrea sa taie taxe, impozite, accize, hai sa vedem si faptele nu doar promisiunile ..... daca tot suntem iresponsabili macar sa fim pana la capat.

        Din cate tin eu minte nu exista un buget aprobat pt. 2017, doar un proiect din care reiese ca nu sunt bani.
    • +78 (86 voturi)    
      Ce mutra de om rau are in poza !!!! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:46)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Cu gura schimonosita de ura proletara, cu mustata tremurand de furie. La un moment dat o sa-si dea seama si asistatii pe cine au votat.
      • +71 (77 voturi)    
        ba n-o sa-si dea seama (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:13)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        pt ca dragnea nu e nou, placa nu e noua, psd-ul nu e nou. au tot avut timp sa-si dea seama ce si cum dar nu poti forma ganduri cu 2 sinapse
      • +46 (50 voturi)    
        .... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:24)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        N-or sa-si dea seama, ma sperie cat de spalati pe creier sunt unii. Cand ii aud, sper sa ne salveze dnul Dragnea, sa nu ne lase, daca si el ne lasa de izbeliste ne ducem de rapa. Pe bunee? Grupa de varsta 65+ toti. Tinerii cred ca au alta placa, nu prea cunosc gandirea tinerilor votanti PSD pentru ca nu cunosc, dar conform statisticilor exista.
        • +5 (5 voturi)    
          ba din toate generatiile (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:47)

          Pepelea [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Sunt si o parte din varstnici care nu au pus botul la pomenile electorale, sa stii - si nu au votat PSD. Si in schimb au votat PSD si multi dintre cei mai tineri, ceea ce e cu adevarat trist. De aia bazinul lor electoral ramane cam acelasi, indiferent ca trec anii. Inregimenteaza permanent noi „victime” carora le surade ceea ce vad la ei: lipsa de gandire logica, violenta verbala (si poate nu numai), munca subtire, smecheria, tepuiala si capatuiala din osul pe care il scapa statul cel generos cu pomanagiii.
      • -29 (29 voturi)    
        ..esti.. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:46)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        ...bun ... linistit potzi practica psihiatria si /sau criminalistica ... . Succes !
        • +5 (7 voturi)    
          Multumim (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:50)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          Nu te inscrii pe lista la tratament?
        • +3 (3 voturi)    
          x (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:58)

          rexulet [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

          nu credeti ca aveti cam multe voturi negative ?
          poate nu ceilalti sunt vinovati
      • -25 (29 voturi)    
        Nu e frumos ca Base, recunosc! (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:27)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        nici ca premierul de la Grivco....
      • +10 (16 voturi)    
        tocmai, ca nu-si vor da seama! (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:57)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Dracnea nu din rautate, ci din instinct de autoaparare face acuzatia asta: stie bine ca NU ARE DE UNDE sa scoata banii pentru toate maririle de salrii si pensii, pentru taierile de taxe.
        Atunci?
        Singura solutie este sa dea toata vina pe guvernul anterior, din momnt ce de 27 de ani merge foarte bine cu pretextul "greua mostenire!"
      • +3 (3 voturi)    
        are mutra de prost nu de rau (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:14)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        pe dragnea il stii dupa fata aia de taran
      • +3 (3 voturi)    
        pai... (Luni, 9 ianuarie 2017, 13:50)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        ura proletara e simulata...individu are vila cu teren de tenis cu nocturna...furia e defapt panica...daca nu-i iese, pe unde scoate camasa?
    • +50 (52 voturi)    
      Uuu (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:12)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui mitg

      Pomenile electorale au fost votate de cam toți parlamentarii,în frunte cu PSD-iștii,nici cu ceilalți nu îmi e rușine,iar cei favorizați au fost bugetarii.
      • +35 (37 voturi)    
        Interesant (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:26)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

        Daca promisiunile electorale nu pot fi indeplinite, presupun ca Dragnea nu mai are mult timp la sefia PSD cu tot cu anchete si audieri. De aia e asa de speriat.
    • +47 (49 voturi)    
      sigur (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:47)

      Gaga-mic [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ca e o gaura uriasa...
      iaca lotrii trebuie sa achite promisiunile electorale = pomenile angajate; n-au de unde toate ca tara e saraca, asa cum stim ca e si a fost; ce fac lotrii? pai zic ca au furat altii, ca ei vor sa dea la toata lumea da nu e de unde ca au furat aialalti....
      fuck it
      cine esti tu, fiecare roman in parte, sa lasi o banda de oligofreni slugarnici condusi de o banda de hoti dovedita ca e banda si ca e de hoti sa-ti tina pusculita?
      iata noaptea fara speranta zorilor de zi.....
    • +37 (39 voturi)    
      Vrea sa scape cu o minciuna (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:00)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      A intels ca a facut promisini fara acoperire si, dupa obiceiul lor, o da in spatele adversarilor.
    • +27 (27 voturi)    
      I-a dibuit Nea (Nenea) Dracu'!Nu le-a mers! (Luni, 9 ianuarie 2017, 4:54)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Drac-nea (sau, altfel, 'neaDrac' sau 'nenea Drac') : "bugetul Romaniei pe 2017 are o gaura de 10 miliarde de lei, pe care sigur ca o sa o acoperim, dar care puteau sa se duca in lucruri bune pentru romani".
      Comisia va gasi cei zecemiliarde de lei dositi acasa la Ciolos si la Anca Paliu Dragu, in cotetul gainilor, sub cuibar.
  • +92 (108 voturi)    
    Clasic Iliescu PCR! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:16)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Luam puterea, invocam greaua mostenire si in acest timp furam si punem lepre la butoane! D E M I S I A daca nu puteti sa va onorati promisiunile! JOS PSD!
    • +12 (22 voturi)    
      situatia (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:20)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      putea fi evitata daca fiecare guvern care si-a desfasurat activitatea din 1990 pana in zilele noastre ar fi predat stafeta cu un fel de audit, proces verbal. Daca la o simpla fabrica se practica acest stil de munca, acolo unde este vorba de o tara de ce nu se poate? Nimeni nu ar fi invocat ulterior "greaua mostenire". Pe de alta parte, mai stia si poporul adevarul sau macar o parte din el.
      • +48 (52 voturi)    
        Se numeste executie bugetara (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:33)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Si e un document public.

        Conform acelui document, guvernul Ciolos a incheiat anul bugetar cu deficit de 2,6% din PIB, in limitele bugetului aprobat de majoritatea PSD in 2015.

        Ce face acum Dragnea e circ ieftin. E imposibil ca majoritatea sa construiasca noul buget in care sa fie cuprinse toate promisiunile electorale, pe de o parte, iar pe de alta parte sa intre cu deficitul sub 3% din PIB.

        Acest lucru e imposibil.

        Asa ca nu mai ramane decat sa faca circ. Le-au furat tehnocraii banii si au fugit cu ei in Elvetia.

        Dragnea chiar ne ia de prosti
        • +5 (11 voturi)    
          da, circ ieftin pentru ca PSD VOR SA FURE (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:22)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          ca un mare bolsevic acest Dragnea ACUZA IN MOD FALS cu buna stiinta "un furt de 10 miliarde" care AZI nu exista

          tocmai pentru a FURA EI, PSD, 10 miliarde !!!!??!! ca apoi sa aiba deja vina pe guvernul Ciolos !


          este cea mai pur sange acuzatie tipic bolsevica, impletita cu o alba-neagra (unul face circ, si altul fura)
        • +6 (12 voturi)    
          nu ne ia, chiar suntem! (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:05)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

          Cel putin electoratul pedesere va inghiti gogoasa asta, promisiunile electorale nu se pot indeplini din cauza nemernicilor de tehnocrati, care au fugit cu banii!
          Nu stiu de executie bugetara, sau de audit la nivel de fabrica, dar inainte de 1989 se facea chiar la nivel de persoana, inainte de a ma transfera de la o intreorindere socialista la alta, a trebuit sa obtin o gramada de semnaturi ca nu aveam datorii la o sectie sau alta, la bibilioteca, la echipament, la CAR, la financiar, la caminul uzinei, etc.
          Intr-o tara normala nu este POSIBIL sa se piarda contractul original cu Bechtel sau sa dispara intr-o gaura zece miliarde de lei ....
    • +23 (25 voturi)    
      P (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:44)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      uie MSD!
  • +74 (78 voturi)    
    Aha ... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:17)

    A_Radu [utilizator]

    Deci nu vor fi bani de pensii de salarii si pensii pentru ca as usual vechea guvernare a lasat gaura in buget ... frumos, vechea strategie aplicata over and over again ... Mai jegosilor , nu controlati voi cam tot ce misca in parlament, comisii de buget finante, etc ... acum va dati seama ca nu sunt bani si gata ati gasit dusmanul de clasa, vinovatul de serviciu pentru care voi nu va veti tine promisiunile ... mustacios jegos si bolsevic
    • +37 (39 voturi)    
      gresit (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:28)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      vor fi bani pentru toata lumea ca le sar babele cu forasele si galetile in cap si le aprin ulei-ul in cap. nu mai sunt bani pentru ei. visteria "e goale bre".
  • -53 (61 voturi)    
    gaura doar de 10 miliarde? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:18)

    demaGOGU [utilizator]

    ...vorbit totusi de cel mai slab guvern post-decembrist si recunoscut ca atare atat de putere cat si de opozitie!
    • +21 (29 voturi)    
      Dar (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:04)

      HChifteluta [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Nu si de populatie si mediul de afaceri.
    • +21 (25 voturi)    
      tovarasele... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:19)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Guvernul a executat bugetul votat de psd-ele. Nu aduceau ei venituri de acasa. Si au fost discutii aprinse pe aceasta tema. Dar cand votezi ca dai...""fara numar'' asumati si pomenile.
    • +28 (30 voturi)    
      Ciolos a guvernat un an. Restu de 26? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:46)

      Gogu2014 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sau tot Basescu ii de vina? Te rog eu mai fa o pauza de la Antena3 si Romania tv, cauta si alte posturi, poate vezi opinii diferite.
    • +34 (36 voturi)    
      A fost cel mai bun Guvern (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:55)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Din toate timpirile pentru Romania. Au aratat cum se guverneaza intr o democratie, TRANSPARENT, punand cetatenii Romaniei in centrul activitatii lor, au ridicat stafeta.
    • +14 (16 voturi)    
      i-a dat laptele in foc? (Luni, 9 ianuarie 2017, 4:51)

      tufa_de_venexia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      bulibasa di dracnea in campanie a bagat pe foc si laptele sporea in ceun si aplaudacii de pe margine se rugau "sporeste-l doamne!"
      Iote ca laptele a sporit pana ce-a ramas taciunele de razuit de pe ceaun.
    • +2 (6 voturi)    
      guvernul ponta? (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:26)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      da. cel mai prost.
    • +5 (5 voturi)    
      gogu (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:04)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pe alocuri cand vrei sa-i spui unuia ca e prost ii spui "gogu"...
    • +3 (3 voturi)    
      gogu (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:04)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pe alocuri cand vrei sa-i spui unuia ca e prost ii spui "gogu"...
  • +48 (54 voturi)    
    comisie parlamentara? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:20)

    hot news [utilizator]

    pai daca lipsesc bani nejustificat..sesizeaza dna,parchetul,organele competente
  • +44 (52 voturi)    
    pentru Lord Of Teleormanistan (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:20)

    un domn [utilizator]

    din 1990 pana la Cel Mai Cinstit Guvern patronat de Puie Monta si Kkrau, unde sunt Bugetele votate de Parlament ?le am cautat in Monitorul Oficial si nu lea m gasit : cat realizat/ cat gaura/ cat depasit....cum facem ? iesim in Strada sa Maturam P$D sa aflam asta ?
  • +55 (57 voturi)    
    dracnea cu nasu fin a gasit gaura de la covrig (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:22)

    mnicku [utilizator]

    acu ca le da cu virgula au gasit motivul perfect sa nu aplice " masurile bune pt romani"

    10 mlrd lei

    Q pt mustache : cum ati acoperit gaura din bugetul psd de acum 4 ani cind era cca 2 mil euro ???????
    • +31 (33 voturi)    
      Aceiasi figura pe care a facut-o si Ponta (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:34)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      cand a devenit Prim ministru ! A cautat saci cu bani prin birourile de la Palatul Victoria si fiindca nu a gasit a dispus ca fiecare ministru sa asmuta comisia de control a ministerului asupra ministrilor pdl.

      PS. Greaua mostenire, de !
    • +3 (3 voturi)    
      sa vedeti (Luni, 9 ianuarie 2017, 16:25)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      ce o sa fie. o sa asmuta toate organelle de control pe buticari, soferi, pietoni, babe care se uita prea mult pe vizor, fosti ministri primari pentru a le da niste amenzi, sa fie bani la buget.
      Cand a venit ponta a batat faza aia cu antifraud de rascoleau fiecare butic.
      ia dat lu unu 10000 lei amenda la un chisc de scara de bloc ca nu avea trecut un pret la produse.
      eu am luat 500 lei amenda ca eticheta mea nu era conforma. conforma cu ce nici in ziua de astazi nu stiu.
  • +48 (50 voturi)    
    Chiar asa de rapid sa fie "decat"..... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:22)

    gigiN [utilizator]

    ...dragnea ? I-a si furat deja ?!?!
  • +46 (50 voturi)    
    Guvernu lu Drac nea (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:22)

    ady77 [utilizator]

    Oare cum io fi gasit asa repede?
    A luat toate ministerele la rand, a cautat prin sertare pana a ajuns la suma?
    • +30 (32 voturi)    
      exact (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:16)

      keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      la asta ma gandeam si eu !!!
      o fi facut facultatea de finante /matematica de la Craciun si pina in prezent, la FF, tradus la Fara Folos !
      ce d_b_toc ! ales dupa chipul si asemanarea celor care au votat dezastrul asta !
  • +84 (94 voturi)    
    Gata! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:23)

    gruianul [utilizator]

    Gata, nu mai e bani! :D
    • +73 (77 voturi)    
      PSD vrea scandal si audienta pt Antena 3 (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:38)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui gruianul

      o comisie PARLAMENTARA nu face 'ANCHETE' ci poate sa faca doar AUDIERI, ceea ce e diferit !

      ANCHETELE se fac doar la Parchet, de catre procurori ! Iar judecata se face la Judecatorie, nu la Antena 3.

      de fapt PSD vrea circ, ca Antena 3 si ceilalti slujitori ai PSD sa tina poporul ocupat in timp ce Dragnea se ocupa de legi
      • +2 (2 voturi)    
        mare e gradina Domnului (Luni, 9 ianuarie 2017, 16:27)

        Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        nu inteleg cine poate da un minus la un adevar!!!
        chiar ca suntem fara scapare...
    • +42 (42 voturi)    
      rad si plang (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:45)

      raduxo [utilizator] i-a raspuns lui gruianul

      Nu mai pot sa adaug nimic la analiza dumneavoastră comprehensiva a situației
      • 0 (0 voturi)    
        Va multumesc (Luni, 9 ianuarie 2017, 20:50)

        gruianul [utilizator] i-a raspuns lui raduxo

        Sa stiti ca m-am straduit mult! :D
  • +59 (63 voturi)    
    Suntem zguduiti de aceasta gaura! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:23)

    Pionierul [utilizator]

    Stimate Mare Maestru al combinatiilor,dumneata esti un obisnuit al gaurilor in bugete.Vezi cum ai lasat Teleormanul.M-am uitat astazi,din curiozitate, pe datele economice ale judetului si sunt o varza.Numai vila matale,este singura constructie mai acatarii,cu care se mandreste si secretara-ministru.Daca o vinzi,ne mai redresam.Sanatate maxima si sa ne mai zici ca este interesant.
  • +69 (87 voturi)    
    sigur! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:23)

    LC71 [utilizator]

    soros a plecat, in curand va fi vinovat si soarele ca rasare de la est pt incompetenta si esecul PSD.
    • +34 (38 voturi)    
      . (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:46)

      Evq [utilizator] i-a raspuns lui LC71

      Nu, nu, de la est e bine. E aiurea că apune la vest, pentru că vestul e de vină și pentru apusul măreței civilizații române, etc etc.
    • +49 (55 voturi)    
      daca era ceva ilegal ar fi sesizat parchetul (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:55)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui LC71

      daca gaseau ceva ilegal ar fi putut sesiza parchetul dar PSD vrea circ in Parlament pt Antena 3
  • +55 (57 voturi)    
    chiar ma intrebam cand se pune placa (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:26)

    gica pantalon [utilizator]

    well, nu a durat mult si sobolanul de sub nasul lui dragnea arata cu degetul
  • +67 (71 voturi)    
    Zau, mai teleormanean smecher? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:27)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Dar o comisie parlamentara pentru vanzarea pe o spaga de 800 de milioane de dolari impartita doar intre Nastase, DIP si Mitrea, a Petrom cu toate bogatiile subsolului date pe 90 de ani, nu faceti?
    Dar una pentru Rompetrol, trecut prin Parlament tot pe spagi?
    Dar pentru ce-a facut Tariceanu in 2008 cand a spart 3,5 miliarde de euro in doar o luna de campanie electorala cand a mituit poporul si a facut wc-uri la sate de 65.000 de euro bucata, toti acest bani provenind din vinderea BCR, faceti o comisie?
    Dar pentru stergerea datoriilor Rompetrol catre Romania in valoare de 600 de milioane de dolari, facuta de Ponta printr-o ordonanta de urgenta, nu faceti?
    Ne crezi pe toti electoratul tau imbecil, Dragnea? De pensionari comunisti, asistati sociali, nomenclaturisti si oameni de partid?
    Mi-e scarba de tine, Dragnea!
    • +21 (25 voturi)    
      Corect (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:36)

      antiILICI [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Foarte bine spus.
      Au distrus tara au vindut-o ptr comisioane grase care le-au ntrat in buzunar. Comunistii si securistii adusi la putere de criminalul ilici.
      Tot psd-ul e o cloaca de jeguri comuniste si securiste care se bazeaza doar pe asistatii social, analfabeti si puturosi.
      Avem si noi o vina mare: nu am iesit la vot
  • +79 (87 voturi)    
    :)) (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:27)

    raduxo [utilizator]

    prea clasic prea ca la tara mai Liviule ... stiam ca nu e vina ta ... dracu' te-a pus sa dai de unde n-ai
    • +54 (56 voturi)    
      acu vine replica lu' Ciolos: (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:33)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui raduxo

      "ti-am zis ca nu sunt bani. Sucker...."
    • +23 (27 voturi)    
      Pai nu a dat (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:43)

      Anonym [utilizator] i-a raspuns lui raduxo

      A dat imaginatie la populatia amagita
      Daca lumea si acum, dupa 25 de ani sa viseze in continuare...
      Cand o sa vina iar o criza sa ii vedem cum le place realitatea: o sa dea iar vina pe americani, rusi, chinezi si care or mai fi? Si atunci vor fugi de realitate...
  • +65 (75 voturi)    
    Intreb si eu (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:28)

    ac [utilizator]

    In ce calitate? De cetatean privat? Sau cum are acces, la ce documente etc.
    Poti sa fii seriful stelar al unui partid care cistiga cu 104%. Din punct de vedere guvernamental esti tot un privat cu atita acces ca oricare altul.
    • +28 (32 voturi)    
      legile sunt pentru (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:07)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui ac

      cine le respecta :)

      ps
      Rezultate finale la referendum: 77,78% - unicameral, 88,84% - maximum 300 parlamentari
    • +16 (18 voturi)    
      Intreb si eu : (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ac

      UNDE-S POSTACII PSD-ULUI ?
  • +64 (76 voturi)    
    Manualul PSD (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:28)

    W. [utilizator]

    Asta e dupa manualul de prostit prostii.
    Partidul v-ar da prosperitate, dar e mostenirea grea.
    Majoritatea votantilor de PSD isi inchipuie ca undeva la Ministerul de Finante era o galeata mare de bani si ea a fost jefuita la plecare. De fapt, sigur asa se va sugera la Antena 3. Ca visteria a ramas goala.
    Parca zilele trecute zicea Mugur Isarescu ca economia a incetinit in trimestrul 3.
  • +55 (69 voturi)    
    Bun (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:29)

    intruderul [utilizator]

    pe principiul asta,daca e adevarat ca exista o gaura de 10 miliarde in buget (sanchi!) vreau si eu ca cetatean o comisie formata din oameni apolitici care sa faca inventarul bugetului lunar.Pai sa nu se mai intample nene sa dispara bani,nu-i asa?
    • +42 (44 voturi)    
      facem dle comisie (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:44)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

      cu secretara de la scoala, cu pitipoanca din Ilfov si controlam.
  • +50 (52 voturi)    
    Matematici... diferențiale! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:30)

    gmb72 [utilizator]

    Mai nene, vezi ca Cioloș a calculat bugetul după matematica aia care se învață la școală, nu după matematica după care ai calculat tu programul PSD (conform căreia 3-3=3, adica toți primesc și nimeni nu plătește!).
    Și apropo, școala, e chestia aia pe care voi le vreți cat mai des închise și cat mai proaste, capabile sa producă doar asistați social dependenți de clasa politica și nu oameni independenți capabili sa trăiască și sa gândească după cum ii duce capul....
  • +38 (40 voturi)    
    incredibil (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:30)

    Irizat [anonim]

    nu vad ce ar putea sa gaseasca acea comisie - e neverosimil ca ciolos ar fi furat ceva.
    dar gugustiucii cu 2 neuroni care traiesc si respira prin antene si romania tv au inregistrat deja acuzatia adusa de draCnea; daca a spus-o draCnea, e adevarat si cu asta basta.
  • +38 (40 voturi)    
    Greaua mostenire (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:35)

    constan [utilizator]

    La promisiunile facute de Dragnea eu cred ca gaura este mult mai mare,oare ce ne mai asteapta?
  • +33 (35 voturi)    
    Aoleu, (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:38)

    mihai_gelu [utilizator]

    l-a uitat pe Vlad Voiculescu, inamicul nr.1 al poporului roman.
  • +28 (30 voturi)    
    il inteleg sa fie suparat.. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:42)

    exilatul [utilizator]

    "" puteau sa se duca in lucruri bune pentru romani"" ( a uitat sa precizeze care "romani" )....e vorba de banii "lipsa"...daca ar fi adevarat ( ceea ce nu cred ) ar insemna mai putin de furat pt escroci...
  • +33 (35 voturi)    
    Suna cunoscut (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:43)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Am mai intalnit aceasta poezie.
    Despre buget:
    Era pe cand nu se zarea
    Azi i-l vedem si nu e!
    In epoca Nastase patru case.
    In epoca Tariceanu...
    Noi am da tot boboru...
    Dar e gaura in buget ca actualul parlament a facut pomeni electorale ca sa castige alegerile.
  • +41 (43 voturi)    
    ! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:45)

    tudorr [utilizator]

    Hopa, v-ati dat seama ca v-ati luat teapa cu pomenile si nu aveti cu ce umple gaurile? :))))))
  • +45 (49 voturi)    
    Catati la alta masa ! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:47)

    mariusxmarius [utilizator]

    De 4 luni de zile toti va zic ca:
    NU SUNT BANI PT. POMENI !!!
    Acum cand PSD-ul a descoperit asta, incearca sa dea vina pe alti!
    Catati la alta masa, lichelelor!

    Ca sa ai bani trebuie sa investesti, sa muncesti, sa strangi cureaua daca e necesar, nu din pix se fac banii !!!
  • +39 (43 voturi)    
    ... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:54)

    xerxes2001 [utilizator]

    Si cum a fost stablita aceasta gaura???A venit Dragnea si a decretat asta? E limepde .. vrea sa dea vina pe altii, asa ca sa iasa PSD cu basma curata
    • +12 (14 voturi)    
      ehhh (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:26)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui xerxes2001

      E obisnuit cu prospaturi si a evaluat rapid si profesionist largimea gaurii :D
    • +3 (5 voturi)    
      Cine daca nu Dracnea (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:21)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui xerxes2001

      Sa descoperi o gaura in buget in doua zeile inseamna sa fii expert. SI cine e mai priceput la furat ca el? Hotul vede hoti peste tot asa ca givernul RUSINII nationale tot cu de astea ne va manipula ca sa justifice de ce NU VOR PUTEA sa indeplineasca minciunile gogonate cu care a mintit prostimea (cei care i-au votat)
  • +40 (44 voturi)    
    xxx (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:55)

    manusha [utilizator]

    Cand au descoperit gaura neagra? In aceste doua zile de dupa investire cand nici nu stiau bine pe ce usi sa intre in birouri? M-as fi mirat sa nu inceapa leprele cu vreo diversiune.
  • +39 (43 voturi)    
    Nu se mai fac măriri de salarii și pensii. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:55)

    asavreau [utilizator]

    Ce repede su venit cu scuza minciună.Crede cineva că în 4-5 zile se poate face o analiză financiară?Dragnea,ca în campania electorală,este pus pe scandal ,vrea să le ofere românilor bâlci să nu poată întreba de promisiuni.Dobitoci oameni care au votat asemenea indivizi!Acum primesc minciuni.
  • -47 (53 voturi)    
    ciolanis e de fapt un hot ordinar (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:55)

    demaGOCU [utilizator]

    surpriza? Doar pt fraieri.
    • +5 (5 voturi)    
      ianuarie (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:12)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

      Cine e prost in "ianuarie" va ramane asa in vecii vecilor...
  • -31 (41 voturi)    
    de ce antepronunta unii.... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:56)

    king david hotel [utilizator]

    cititori HN?
    Poate e adevarat, poate nu. Ce ar zice Descartes? (nu e din Teleorman, dar avea mustata).
    • -21 (31 voturi)    
      Păi e de la PSD (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:19)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      De ce să lași o chestie așa măruntă ca adevărul să îți stea în cale?

      Pentru cititorii HN e simplu: dacă e PSD e rău, dacă e USR (înainte era PDL) e bine.

      Fapte? Dovezi? Ce-s alea? Important e să dăm comunismul jos (să nu le spuneți cumva că a căzut deja acum vreo 20 de ani că încep să plângă).
    • +22 (28 voturi)    
      Moromete, avea IQ peste lord of TR (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      amandoi din Teleorman, Primul Cinstut - Floare Rara, al II lea Penal Declarat si cu Diploma de penal similar cu MBA, Descartes Nu avea treaba cu penalii...tu INSA ii adori !
    • +15 (19 voturi)    
      Deficit bugetar (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:46)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Cunosti notiunea? Adica s-au cheltuit mai multi bani decat erau planificati. Si atunci...gaura!!! Venituri-ioc! Incearca si tu exercitiul acesta acasa si vezi daca poti cheltui mai mult decat ai. E foarte simplu. Despre asta s-a tot vorbit, presedintele a tot respins niste legi... Acum s- a tras linie. Au fost mai multe avertizari. Citeste rapoartele lui Isarescu. Sunt pe intelesul tuturor. Cine se autopronunta ??? Bani nu cresc pe camp.Orice lege votata cu aplomb aduce dupa ea si consecinte economice.
  • +45 (49 voturi)    
    HAHA! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:56)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    Gata baieti "am gasit o gaura de 10000 de miliarde", noi am vrea sa va dam tot ce v-am promis in campanie, dar nu putem.
  • +52 (56 voturi)    
    Dragnea cauta scuze (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:57)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Da, mai Dragnea, a plecat cabinetul Ciolos cu 10 miliarde de lei acasa, in valize.
    Acum, cand ati inceput si voi sa vedeti cum se calculeaza bugetul, nu mai merge cu desene pe hartii cum faceati prin studiourile TV. Acum e pe bune, cu cifre reale.
    Mincinosilor.
  • +33 (37 voturi)    
    Liviu...10 miliarde... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:59)

    Sorin Constantin [anonim]

    Zice Dragnea că au găsit o gaură de 10 miliarde la,,guvern"și că precedenții au făcut o rectificare de buget la sfîrșitul anului trecut,așa o fi,sau poate nu.
    Acum întrebarea este,dacă s-a făcut o rectificare anul trecut,cît a reprezentat aceasta și pentru ce s-au folosit banii?Pentru prime și cadouri acordate bugetarilor?Pentru investiții?Pentru...
  • +44 (48 voturi)    
    haha (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:00)

    Anonym [utilizator]

    A mai zis ceva de 10 miliarde mai la sfarsitul anului trecut: "Raman necheltuiti 10 miliarde de lei. Atat costa autostrada Bucuresti-Sibiu"

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-21501456-dragnea-shhaideh-romania-sevil-spsu-copiilor-stea-casa-nu-mai-uite-televizor.htm

    Deci dintr-un surplus de 10 miliarde (tot el a zis), avem acum o gaura de 10 miliarde? Adica 10+10=20 miliarde :)))

    Cum a ajuns tara asta sa arunce un parvenit cu miliarde, ba cu plus ba cu minus.
    Avand in evident se abereaza, nu ramane decat concluzia ca se abereaza pentru electoratul ce a decis sa il voteze chiar crezand fanteziile electorale.

    Macar atat lucru sa inteleaga si ei, cand din +10 zici peste nici 2 sapt -10 ... e ceva minciuna la mijloc. Clasic Dragnea.
  • +38 (42 voturi)    
    Post-electorale (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:03)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Incepe manipularea post electorala. Șo pe ei, băieți, că voi pesediști sunteți curați ca scroafa când iese din mocirla plină cu noroi.
  • +36 (40 voturi)    
    Minciuni (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:03)

    PisleagGeorge1 [anonim]

    Minciuni. Gaura aia in Buget e de pe vremea lui Ponta. Si asta e o minciuna buna a lui Dragnea ca sa mareasca taxele sa isi mai faca el niste vile in plus. Sau sa ne mai vanda din tara la straini. Cam asa stie PSD sa acopere gaura bugetara.
  • +38 (42 voturi)    
    e clar (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:05)

    kokos [utilizator]

    sorosistii au furat banii!Ba mincinosule de Dragnea , doar acum cateva zile ai declarat ca Romania a ramas cu bani necheltuiti si ca masurile de crestere a salariilor si pensiilor puteau fi luate in decembrie de Ciolos dar n-a vrut si acum vi si zici ca ai gasit o gaura de 10 mld?Nu ti-e rusine , nesimtitule?Asta-i praf in ochi pt. fraierii care v-au votat:noi vrem sa va dam ce v-am promis dar nu mai sunt bani pt. ca I-au furat sorosistii lui Ciolos!Mu ha ha !!!!
  • +35 (39 voturi)    
    hm (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:06)

    Cryptos [utilizator]

    Si uite asa ...a ramas excrocul Dragnea in functie ...votat de oamenii care au crezut ca are de unde scoate banii de salarii... A scos scuza "din palarie" ca si un magician...si le-a spus oamenilor de ce nu poate marii salariile...de parca nu sgtia...o tara de idioti...care voteaza excroci...
  • +42 (44 voturi)    
    A inceput operatiunea NU SUNT BANI (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:07)

    nikulae [utilizator]

    Pe principiul "sa mor io ca am vrut dar nu am de unde" ... . Pe cat de previzibila pe atat de badaran gandita operatiunea, tipic P$D.
  • +38 (42 voturi)    
    Dragnea e un geniu (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:09)

    MPopa [utilizator]

    Astia de la Deloitte si Pricewaterhouse cred ca s-au ascuns sub birouri de jena. Lor le trebuie cateva luni sa faca un audit financiar la nivel guvernamental, Dragnea l-a facut intr-o saptamana! Acum vom afla ca Julien Ciolos a furat cele 10 miliarde cu valiza si i-a ingropat in curtea vilei pe care-o are pe Coasta de Azur. Sa vezi apoi indignare pensionara.
    • +20 (22 voturi)    
      Te rog sa nu minti. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:37)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui MPopa

      Banii nu sunt pe Coasta de Azur, sunt in gradina din Pericei. :P
      • +12 (14 voturi)    
        Din cauza voastra acu trebuie sa sape iar (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:42)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

        Julien in gradina casei parintesti !

        PS. Of-of-of, ca nu va mai potoliti guri bogate ce sunteti !
        • +11 (11 voturi)    
          Nu poate ajunge la ei ... (Luni, 9 ianuarie 2017, 4:35)

          za-k [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ca nu e dezapezita strada si curtea :)
  • +22 (24 voturi)    
    i se agita mustata (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:19)

    ValentinV [utilizator]

    Ce? V-au luat banii aia de deficit de i-ati fi furat voi si nu mai aveti ce fura? Hai cu scandalul Dragnea, hai. Vezi ca Ciolos nu mai e prim ministru sa il chemi tu cand vrei in Parlament :))) A.. mi-am amintit. Nu il chemi si pe Ponta sa vezi daca totul a fost in regula? Poate de atunci lipsesc banii si Ciolos saracul nu s-a prins :p
  • +21 (23 voturi)    
    Dragnea, (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:23)

    adrian88000 [utilizator]

    fa tumbe , fa ce vrei tu, dar adu acesti bani la buget. Sapa in gradina domeniului tau si scoate banii pe care i-ai ascuns."Romanul vrea sa simta in buzunar " .
    Altfel vei simti tu pe spinare !
  • +23 (25 voturi)    
    acum 4 ani (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:27)

    zigot [utilizator]

    cand nu au marit salariile profesorilor, au gasit o motivatie aidoma: am gasit mai putini bani la buget si nu putem mari salariile;
    acum au identificat deja o gaura: 10 miliarde lei
    va amintiti de doamna aceia grea din psd, parca doamna plumb(pb), care acum cca 1 luna spunea ca sunt bani la buget care trebuiesc cheltuiti si anume pe salarii?
    sa fi stiut ca nu va fi pusa " la munca" si vrea sa se razbune pe vocalista din banie? totul este posibil in colectivitatea psd.
    asteptam rezultatele anchetei parlamentare conduse de PREA CUNOSCUTII: serban nicolae si maestrul
    nicolicea , sau sa nu le mai asteptam fiind cunoscute.
    ce zici dl ciorbea?
  • +24 (26 voturi)    
    uite asa (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:32)

    gopo2016 [utilizator]

    s-au scos cu pensiile si salariile pe care nu pe pot justifica ca le-au "marit" o sa zica ca e gaura si nu de unde sa dea la oameni, mare escroc si gunoi dragnea, hotul to hot ramine nu conteaza ce fura, ieri a furat un ou azi fura toata romania
  • +29 (31 voturi)    
    Creste datoria publica (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:36)

    n.dumiritu [utilizator]

    Dragnea pregateste aruncarea blamului pentru clipa apropiata cind va trebui sa ceara imprumuturi pentru finantarea deficitului. Asta i-a fost tactica pregatita: "am anticipat venituri pe baza unor estimari nerealiste; v-am dat voua, popor, venituri si scutiri de taxe; sintem obligati sa mergem sa ne imprumutam ca sa va dam in continuare". Intotdeauna bugetul e fortat pina la rupere pt. a da salarii si pensii. Nu este lasata nici o marja de 2% de incertitudine, de criza, de avarie, de confort. Asta fac toti demagogii: dau cu larghete acum din venituri iluzorii viitoare. Si fiindca nu au veniturile, se duc cu punga in mina la camatari. Ca doar nu demagogii au de plata. Demagogii ocupa palatele puterii, se fitiie prin lumea toata, isi aranjeaza afacerile proprii si ale neamurilor lor si la urma lasa datoriile in sarcina altora. Asa au facut tot timpul.
    • +4 (6 voturi)    
      exact (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:32)

      greenforest [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      asta cred si eu. Se pregateste pt ceva.

      Ori pt un imprumut, ori pt a gasi scuze ca sa mareasca anumite taxe si impozite ( care vor fi platite de sectorul privat), ori cam asta e suma pe care vrea sa o sifoneze.

      Numa bine
  • +34 (36 voturi)    
    MANIPULARE ORDINARA (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:39)

    DoiPisoi [anonim]

    Asta este O INSULTA LA ADRESA INTELIGENTA ACESTUI POPOR !!!

    NE CRED PROSTI !!!

    Vor spune

    Nu putem sa marim pensii si salarii
    Nu putem sa APLICAM PROGRAMUL

    PENTRU CA CIOLOS A FURAT BANII !!!

    Crede cineva ???

    RUSINE !!!
    RUSINE !!!
    RUSINE !!!
    Asta manipulare este O INSULTA LA ADRESA INTELIGENTA ACESTUI POPOR !!!

    ACESTA ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA UN PAMFLET
    • +20 (22 voturi)    
      nu este o insulta (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:59)

      Enofereus [utilizator] i-a raspuns lui DoiPisoi

      inteligenta acestui popor este redusa sau inexistenta. E de fapt o stare de indobitocire. Numai asa imi explic cum acesti hoti au ajuns iar la butoane. Toate minciunile secretate de acesti neocomunisti sunt crezute de votacii loiali. Daca le pui in fata ochilor dovezi, vor spune ca sunt contrafacute. Daca le spui cati sunt codamnati/acuzati pentru coruptie iti vor spune ca sunt dosare la comanda. Trist dar adevarat.
  • +18 (20 voturi)    
    Acum serios. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:44)

    OvidiuTudor [anonim]

    Parerea mea este ca intr-adevar la sfarsit de an Guvernul A PLATIT 10 mld de lei din DEFICITUL PROGNOZAT.

    Dragnea baga ca Ciolos ar fi facut rectificare pozitiva ceea ce ar insemna ca se cheltuiesc IN PLUS ca sa produca confuzie cu BALANTA PE PLUS a BUGETULUI. Nu uitati -sau amintitia- ca la 9 luni, deficitulera de abia 0,5% fata de 2,99 cat il lasase bugetul lui Puie Monta pe care-l executa Ciolos. La sfarsit de an s-au platit facturile PNDL etc etc.

    Este ca la banca, la contractul de plata a telefonului, banca il achita din contul tau in ultima zi a scadentei, de ce sa-l plateasca mai repede ?

    Asa ca, Puie dragnea.
    • +9 (11 voturi)    
      Avem si explicatia pt ce nu ameninta cu DNA-ul ! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:45)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuTudor

      Nea Livache, nea Livache, cu ce-mi umbli ! Rusine !
  • +21 (23 voturi)    
    mda... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:45)

    liviu_ [utilizator]

    dragnea incepe operatiunea "nu putem sa ne indeplinim pomenile... parton promisiunile electorale din cauza guvernului Ciolos"
  • +31 (33 voturi)    
    Mingea este in terenul lui Ciolos (Duminică, 8 ianuarie 2017, 22:56)

    pardalian [utilizator]

    Are acum o ocazie uriasa sa-i de-a peste bot acestui sobolan mustacios. Dar argumentat, cu hartii, calcule, dovezi. Si dupa sa-l dea in judecata pt calomnie. Si nu doar el ci si toti ceilalti acuzati ca au furat. Si sa-i aminteasca cineva jegului de dragnea ca hotul striga intotdeauna hotii. Infama creatura a creat nepasarea celor care nu au votat.
    • +19 (21 voturi)    
      cam inutil (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:18)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      o tehnica de manipularea este sa provoci sentimente pt ca impactul este mai mare.
      degeaba vii ulterior cu rationamente.
      deja proletarul necajit este revoltat ca l-au furat politicienii...
  • -21 (27 voturi)    
    OHOHOOO! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:04)

    miculescu-rucar [utilizator]

    "Cinci persoane ar trebui sa fie chemate prioritar. Premierul, ministrul Finantelor, ministrul Fondurilor Europene, seful ANAF si presedintele Consiliului Fiscal. Sa vedem si cum dl presedinte de la Consiliul Fiscal a dat aviz, de fapt a certificat ca aceste date sunt reale."
    Sa-l vedem pe nenea prof.univ.dr.,economist sef rb,presedinte consiliu fiscal cum ne explica el ca productivitatea muncii in ro e scazuta!
    abia asteptam sa vedem explicatiile tehnice ale guvernului tehnocrat!
    • -11 (13 voturi)    
      explicatiile guvernului tehnocrat (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:38)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      adica datul cu subsemnatul la intrebarile puse de auditorii Curtii de Conturi aRomaniei!
      Intrebarea nr.1:Cunoasteti prevederile art...din Legea Finantelor Publice nr/.. referitoare la includerea in
      Raspuns:Subsemnata ad,fiica lui..si ..la intrebarea pusa de auditorul Curtii de Conturi a Romaniei declar urmatoarele......
    • +4 (4 voturi)    
      mic (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:19)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Numele "Miculescu" vine de la creer mic, cumva?
  • +10 (12 voturi)    
    are dreptate (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:10)

    bogdanlungu [utilizator]

    nu e un ministru de paie, e un ministru de carpa.
  • +16 (18 voturi)    
    ei vor sa fure 10 mld si pregatesc justificarea (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:12)

    leeloo2 [utilizator]

    ...
  • +16 (18 voturi)    
    Guvernul PSD. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:12)

    DorelDorel2 [anonim]

    Aceasta asa zisa gaura in buget descoperita acum de Dragnea, desi inca nu a existat un proces de predare-primire cum se face si cand preiei o amarata de gestiune la un magazin sau , ..., daramite cand preiei gestiunea unei tari nu este nimic altceva decat o scuza electorala pentru ca PSD sa nu isi onoreze promisiunile electorale si sa le amane pana or gasi bani pentru ele. Ei stiau ca nu au bani pentru ce au promis in campania electorala dar ce importanta are asta ca prostimea si asistati sociali i-a votat si i-a votat in numar mare si au fost mintit inca odata si tot nu vor invata minte ca doar de le spune prostime. In ceea ce priveste Dragnea si gasca lui obiectivul lor a fost clar, sa obtina puterea cu orice pret si dupa aia totul e simplu ca doar sunt la cascaval. In scurt timp o sa modifice si codul penal si e liber la furat cu acte in regula din nou.
  • +13 (15 voturi)    
    Cand cresti cheltuieli fara a gasi sursa venituril (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:12)

    morometu [utilizator]

    cum se numeste? Ce ati votat inainte de alegeri si de unde acopereati voi cheltuielile? Nu v-a pasat. ''Gaura'' ta se numeste DEFICIT. Acum sa vedem de unde o acoperi. Si fara CIRC ...te rog! Iar anul asta ati plusat. Astept sa va vedem propunerea de buget. Cand construiesti bugetul, nu te doare pixul dar cand il executi efectiv...atunci sa vezi ce gaura. Hai...ma da 100 de lei ca nu te doare gura dar...pe copii nostri ii vei cocosa cu dobanzi si datorii.
  • +23 (25 voturi)    
    io-te (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:20)

    spy [utilizator]

    a dat eficienta in voi:
    - noii ministrii audiati si aprobati in juma' de ora (in medie)
    - nici nu s-au mutat in cabinete si in 3 zile au analizat sute de mii de hartii si au descoperit marea frauda
  • +23 (25 voturi)    
    Cea mai mare ipocrizie !! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:21)

    Ochiana [utilizator]

    Acum vor sa dea vina pe "greaua mostenire" ca sa justifice ca nu au cum sa aplice programul lor complet nerealist.
    Mai mare ipocrizie nu am vazut !!!
    Ei au votat in parlament "pomenile electorale" si reducerile a 102 taxe si acum striga 'Hotul "

    Numai ultimele masuri luate de joia trecuta costa bugetul tarii 5.1 miliarde lei, adica jumatate din suma pe care o pretind ca e lipsa.

    Vezi http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-21515900-document-majorarile-salariale-propuse-finante-cresc-cheltuielile-5-1-miliarde-lei-ele-vor-duce-cresterea-consumului-iar-buget-vor-intoarce-1-8-miliarde-arata-finantistii.htm
  • +17 (19 voturi)    
    10 miliarde ! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:43)

    AlexanderNagy [anonim]

    Cu echipa lui de ignoranti, secretare si ingineri de scaune nu avea timpul necesar sa constate ca lipsesc 10 miliarde de lei. Dar recunosc ca PSD stie exact ce trebuie romanilor: victimizare, gura mare in massmedia, promisiuni mincinoase.
  • +11 (13 voturi)    
    dragnea si vechea mostenire (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:47)

    simi00032 [utilizator]

    dragi votanti psd cu regret va anunt ca o viata mai buna la care a-ti sperat a fost 0 iluzie , daca Ciolos ia de la Soros cateva miliarde de dolari este posibil ca messia de teleorman sa va faca fericiti daca nu o sa va curga balele la rtv sau antena3 privind la genialii analisti care va v-a explica cum au furat tehnocratii miliarde de euro Am indicat pe Soros ca potentiala sursa financiara avand in vedere ca ciolos este copilul nelegitim a marelui magnat -vezi rtv si antena 3 care au facut aceasta descoperire
  • -12 (14 voturi)    
    Ancheta (Duminică, 8 ianuarie 2017, 23:59)

    vi_escu [utilizator]

    Ancheta si la puscarie cu cei care au dat gaura. Confiscare extinsa.
    • +4 (4 voturi)    
      campi (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:21)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Bat campii, nene...
  • +10 (12 voturi)    
    ciudat (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:05)

    razeshu [utilizator]

    Ministrul Constantin a declarat de curand la Digi ca cifrele lasate de Ciolos sunt foarte apropiate de valorile gasite de ei la descalecare. Deci cine minte ? Nu cumva or fi pus P$D -ii in program niste numere cu virgula plasata prost ? Ori s-a razgandit Dragnea si nu mai gireaza guvernul cu viloiu personal ?
  • +12 (14 voturi)    
    Ne-am scos !!! (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:39)

    Miky113 [utilizator]

    Drahnea va taia gaura in felii; si o s-o imparta cui are de mai multa trebuinta: mosilor si babelor.
    Fiecare va primi cate-o gaurica.

    Ce fel de rroni sunt noi sau vechi ???

    Glorie stamosilor comunisti, nepotii nu va fac de rusine
  • -17 (19 voturi)    
    ce s-au mobilizat postacii... (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:40)

    king david hotel [utilizator]

    O fi avand dreptate Dragnea si au iesit tehnocratii la atac ....la persoana...


    Mai rasfirat, mai rasfirat...am vazut la vot cati sunt cu PNlul!
    • +6 (10 voturi)    
      Dracnea o sa imprumute tara curand (Luni, 9 ianuarie 2017, 2:57)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      sub pretextul platii pensiilor si pomenilor voastre....ghici ciuperca ce o sa se intample cu banii???
    • -1 (5 voturi)    
      Propunere! (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:43)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui king david hotel

      Propun sa se voteze de acum incolo pe Facebook ca sa voteze si asteia din realitatea virtuala si sa nu-i mai injure pe romanii care nu au iesit la vot din "sictir"
      pentru ei.
  • +14 (18 voturi)    
    Intelegeti odata (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:51)

    ab4 [utilizator]

    Singura modalitate de stirpire a "ciumei rosii" este scoaterea ei in afara legii, asa cum a fost, de fapt, pina in momentul falsificarii alegerilor din 1947. Comunismul nu apartine poporului roman, nu a facut parte niciodata din fibra noastra, numai ca noi am uitat un pic asta (dar ne putem aminti usor studiind biografia lui Maniu, de exemplu). Ideologia asta a luat ostatic poporul rus din 1917 si de atunci ne terorizeaza cu "beneficiile" ei. Ciuma, dupa cum ii spune si numele, a intrat in Romania in 1946/1947 si de atunci face ravagii prin mintile oamenilor. Odata instalata, este destul de greu (dar nu imposibil) de extirpat. Americanii stiu asta, sa ne amintim "vinatoarea de comunisti" din anii '60. Ideologia de stinga, cu "protectia sociala" este doar paravanul vizibil. In spate sunt combinatorii care au drept scop numai si numai "pastratea privilegiilor". Parsivenia maxima a modului lor de operare este ca extrag "oameni cheie" sau oameni cu putere de influenta, ii spala pe creier si ii "reimplanteaza" in organismul social (ex. Iliescu. Exercitiu de gindire: Credeti ca Iliescu e roman ? - n-are nici o treaba !). Organismul social neavand anticorpii dezvoltati il accepta ca unul din interior si de aici incep problemele. Solutie ? Plan pe termen lung 50-100 de ani, atacat sistematic la radacina + in paralel trezit constiinta oamenilor sau plan pe termen scurt - care ? - Petre Tutea l-a explicat clar: comunistii aveau frica doar de legionari.
    • +9 (15 voturi)    
      Legea Ticu si Proclamatia de la Timisoara (Luni, 9 ianuarie 2017, 1:18)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ab4

      la care asezonam cu un parlament de max 100 parlamentari apolitici ! numiti de Societatea Civila NICIODATA membrii de partid - indiferent ca sunt de la P$D,penele,usere,iudemeremaldie,severinihashdoioo,prostanacii dragostea mihaelei,etc....oameni care NU au fost nici membrii pecere ! PUNCT !
  • -18 (22 voturi)    
    Si totusi (Luni, 9 ianuarie 2017, 1:28)

    Eric_Cartman [utilizator]

    Vad ca o gramada de persoane lanseaza un atac furibund asupra mustaciosului Dragnea...

    Si totusi... daca are dreptate? Hai sa asteptam cateva zile si apoi sa tragem concluziile...

    S-ar putea sa avem mari surprize...
    • +4 (6 voturi)    
      ipocirzie maxima (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:08)

      Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui Eric_Cartman

      PSD-ul a sustinut guvernul Ciolos, a avut majoritate in toate comisiile, inclusiv cea de buget. Pana acum ce au pazit? Cand s-a facut rectificarea ce a pazit?

      Acum in 5 zile s-au prins ca lipsesc 10 miliarde. Hai sa fim seriosi, astia sunt cei pe care i-am votat.
  • +5 (11 voturi)    
    Stiu eu (Luni, 9 ianuarie 2017, 3:37)

    KostasP [utilizator]

    E clar ca lumina zilei. I-a luat ciolos, fiul lui soros.
  • +9 (11 voturi)    
    Invocati legea (Luni, 9 ianuarie 2017, 3:52)

    publicul [utilizator]

    Invocati legea nr. 544/2001 ca guvernul sa faca publice aceste "informatii". Asa se demonteaza o minciuna.
  • +13 (15 voturi)    
    Acu' citeva zile ... (Luni, 9 ianuarie 2017, 4:35)

    za-k [utilizator]

    ziceau ca Ciolos are 30 miliarde in plus si nu vrea sa dea la oameni :)
  • +13 (15 voturi)    
    sper sa faca o comisie (Luni, 9 ianuarie 2017, 5:35)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca sa-i fie demontate minciunile desantate ! ne crede prosti pe toti nimeni din tara asta nu stie ce-i la deficit bugetar? sa vezi ce gaura va fi la anul cu noile lor pomeni ( si gaura trecuta e data in mare tot de pomenile lor plus avantajele " specialilor" )
    • +5 (7 voturi)    
      Pomeni pe naiba (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:09)

      Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nu vor da nimic oamenilor, doar vor da vina pe altii, vor distruge justitia si vor fura din ce in ce mai mult.
  • +12 (14 voturi)    
    se cheama deficit bugetar (Luni, 9 ianuarie 2017, 5:40)

    Francisc 1 [utilizator]

    acelasi deficit pe care tu cu amicul tariceanu vreti sa-l dublati , ideea ca se da din nou vine pe " greaua mostenire " ca sa nu se duca la bun sfarsit minciunile electorale.
  • +7 (9 voturi)    
    GOGOSI ... (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:06)

    Radu3945 [utilizator]

    cred că si-a dat seama ca nu poate acoperi financiar tot ce a promis in programul de guvernare si a gasit solutia.....gaura in buget ! ce destept.....
  • +10 (12 voturi)    
    bla bla bla criptocomuniste (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:21)

    EararNina [anonim]

    Toate fac parte dintr-un plan: Anuntam 1 milion de lucruri S.F., bagam chestia cu greaua mostenire (cum descopera ei "gauri"), turnatul cenusii in cap: "Noi am vrut, dar nu putem ca nu avem", mai dam totusi, vorba unui ciuruit celebru din 1989, inca 100 de lei la salariu ca sa ii anesteziem la cap pe fraieri, cat timp fraierii sunt in oniric si sibilinic bagam Legile Amnestierii care ne dor. Si facem iar o martea neagra mai dodoloata si fara cracnire si dat inapoi la insistentele UE, SUA etc., ca acum cativa ani. Nice. Si toate astea pentru ca o parte din popor avea alta treaba pe 11 decembrie, iar fidelii rosilor au fost mai constiinciosi, ca intotdeauna
  • +8 (10 voturi)    
    Face parte din... (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:26)

    gamoto [utilizator]

    ... ciclul " mostenirea grea a regimului de trista amintire" cu care incepe fiecare nou guvern in Romania ultimilor aproape trei decenii!
  • +5 (7 voturi)    
    aberații (Luni, 9 ianuarie 2017, 8:44)

    barbu007 [utilizator]

    chiar îl crede cineva?
  • +6 (8 voturi)    
    Teleormanul Mare ( ex-Romania) (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:13)

    EararNina [anonim]

    Toate fac parte dintr-un plan: Anuntam 1 milion de lucruri S.F., bagam chestia cu greaua mostenire (cum descopera ei "gauri"), turnatul cenusii in cap: "Noi am vrut, dar nu putem ca nu avem", mai dam totusi, vorba unui ciuruit celebru din 1989, inca 100 de lei la salariu ca sa ii anesteziem la cap pe fraieri, cat timp fraierii sunt in oniric si sibilinic bagam Legile Amnestierii care ne dor. Si facem iar o martea neagra mai dodoloata si fara cracnire si dat inapoi la insistentele UE, SUA etc., ca acum cativa ani. Nice. Si toate astea pentru ca o parte din popor avea alta treaba pe 11 decembrie, iar fidelii rosilor au fost mai constiinciosi, ca intotdeauna
  • +5 (7 voturi)    
    Romania (mai) are (încă) două probleme ! (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:22)

    Fisherman [utilizator]

    1 - Nu există o Procedură pentru transferarea Gestiunii Statului de la o Guvernare la alta ???

    Când a fost dat jos ultimul Guvern Ponta totul a fost în regulă ?
    Cum, Ce și Cât a preluat Guvernul Cioloș ?

    Atunci când Iliescu a decretat: ”-Guvernul se demite !” în Decembrie 1989 oare a fost efectuată verificarea Gestiunii Statului care urma să fie preluată de către Guvernul Frontului Salvării Naționale de la Guvernul PCR ?
    Cum, Ce și Cât a preluat Guvernul FSN ?

    2- Președintele Camerei Deputaților, fără a avea dovezi clare, a lansat în spațiul public o foarte gravă acuzație asupra unor persoane din Guvernul precedent !
    Dl. Dragnea constată că aceste persoane au colaborat în crearea unei ”găuri în Venituri” printr-o manevră ilegală.
    Oare nu trebuia dovedită această ilegalitate și apoi anunțată începerea urmăririi penale de către Instituțiile abilitate ale statului de drept ?

    Oare acele ”cinci persoane” nu se află cumva într-o situație în care imaginea lor publică ar trebui protejată contra daunelor produse de acuzații nedovedite încă ? Oare ce instituție a statului de drept are obligația de a exercita această protejare ?

    Dacă se dovedește că nu a existat o ilegalitate va plăti, oare, Dl. Dragnea pentru calomnierea unor demnitari ai statului ?
    • -4 (4 voturi)    
      Sigur ca trebuie dovedita (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:23)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Nu stiu de ce va repeziti toti sa latrati isteric in loc sa asteptati sa vedeti ce dovezi aduce si ce descopera comisia.
  • +9 (11 voturi)    
    Oda (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:26)

    oxbridge [utilizator]

    Ayatollahului de TR, si muezinilor din jurul sau. Asadar, iubite carmaci, atoatestiutor si intaiul intre egali, primeste o veche dar actuala oda, initial pentru alt oltean acum la Ghencea:

    Jurăm din milioane de inimi şi destine,
    Din orice fel de sânge ne murmură în vine,
    Jurăm bătrân şi tânăr, femeie şi bărbat,
    Credinţă româniei, necondiţionat,
    Că ţara-i bogăţia ce vejnic ne rămâne,
    Şi glasul ei ce îndeamă deşteaptă-te române,
    Nu ne-nspăimântă nimeni cu forţa sau cu sila,
    Trăiască libertatea, trăiască românia,
    Trăiască Dragnea, partidul şi poporul,
  • +7 (9 voturi)    
    văz că vorbeşte Dragnea în numele (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:28)

    Canache [utilizator]

    guvernului. De ce deaq nu-l desfinţează ?
    Face parlamentul dragnea de toate şi gata. Secretarul general al Partidului Comu.... hotărăşte
  • +8 (10 voturi)    
    Nesimtitul ! (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:45)

    liviul2006 [utilizator]

    acum e vina altora ca nu au bani. Au planuit minciuna asta inca de cand au facut promisiunile (minciunile) electorale

    Sloganul PSD: "Minciuna pe minciuna se scoate !"
  • +2 (8 voturi)    
    mare bou a fost Cilos! (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:52)

    Crioan [utilizator]

    Dracnea a gasit o solutie geniala: a gasit o gaura de zece miliarde, deci "greau mostenire" este motivul pentru care pedesereul nu isi va respecta formidabilele promisiuni electorale!
    Evident ca, si daca ar aresta si executa fara judecat pe toti membrii fostului Guvern, nu au de unde sa recupereze cele zece miliarde, asa ca una, ba chiar doua guvernari pedesere o vro duce bine dand toata vina pe "greau mostenire"!
    Pe Ciolas de ce nu l-a dus capul la asta?!
    De ce nu a zis, a doua zi de la investire, ca au gasit o gaura de zece miliarde de la guvernarea Ponta!?
  • +7 (9 voturi)    
    Oltean scrobit, mergi naibii la scoala sau pune (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:58)

    deval [utilizator]

    sa vorbeasca pe cei ce stiu ce spun ! Cum sa afectezi (cu o rectificare bugetara) bugetul anului viitor ,ambuscatule ?! Intr-o rectificare se muta sumele intre articole bugetare, intre ministere si catre bugetul de stat (restituiri de sume necheltuite si/sau neredirectionate) !!?? Si in orice caz nu poti sa "iei" din bugetul anului/perioadei urmatoare, macar si numai pentru ca acesta nu exista !!!
  • +6 (8 voturi)    
    "TRIBUNALE ALE POPORULUI" (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:11)

    grimis [utilizator]

    Uite că a-ţi găsit vinovaţii,iar acum urmează consecinţele
    1.nu se măresc salariile bugetarilor,artiştilor,preoţilor etc.
    2.nici la pensionari pensiile,
    3.asistaţii sociali,nu vor primi în plus
    4.la fel copii,nu vor avea alocaţii mărite.
    Toate acestea se vor arunca în grădina guvernării Cioloş.
    Stilul acesta,ne aduce aminte de trecutul securisto-comunist bolşevik când minciuna era la putere iar duşmanii poporului erau vânaţi, pedepsiţi cu închisoarea.
  • +7 (9 voturi)    
    O gaura care se cere umpluta (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:13)

    krampus [utilizator]

    Promisiunile lui Dracnea costau se pare 10 miliarde de lei iar acum odata cu anuntata gaura din bugetul Romaniei apare si gaura in promisiuni, asa ca Mos Gerila din Teleorman nu mai are bani de cadouri pentru cei mici. Pentru cei mari s-or mai gasi niscaiva contracte uitate pe fundul bugetului, ba un stadion pentru cei ce trudesc cu mingea, ba o sosea invizibila, ba un aeroport desenat pe hartie... Este momentul sa ne intoarcem si la gaura din steag pentru ca se armoniza perfect cu situatia reala din Romania si toti avem prin casa lucruri de care ne putem lipsi asa ca n-ar fi o problema sa le bagam in gaura si s-o umplem.
  • +8 (10 voturi)    
    io v-am zis (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:15)

    CRMS [utilizator]

    Astia de-si iau bacu' la 30 de ani nici sa adune nu prea stiu...de folosit Excel-ul ce sa mai vorbim
  • +7 (9 voturi)    
    si daca... (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:22)

    liviu_ [utilizator]

    se dovedeste ca nu e adevarat isi dai demisia impreuna cu toata sleahta ta?!
    vrei motive: calomnie, incompetenta, necunoasterea unor elemente de baza de economie s.a.m.d.
  • +7 (9 voturi)    
    Gaura zisa si deficit (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:23)

    ComentNews [utilizator]

    Limbajul de Teleorman nu poate fi schimbat prea usor!

    In opinia lui Dragnea este ilegal tot ce au facut altii! inclusiv legea care nu permite unuia condamnat pentru FRAUDA sa conduca un guvern, adica sa gestioneze bugetul unei tari!

    Va veni el cu legitimitatea pe care tot sustine ca o are si ne va arata cum este cu statul de drept! grele vremuri ne asteapta! poate iesim din letargie si noi votantii care citim cate ceva si opozitia care a pierdut teren inacceptabil.

    Nu trece zi sa nu sper ca UE si SUA nu ne vor lasa din nou prada "noua insine" ca tare prost a ales natia asta
  • +7 (9 voturi)    
    fumigene, diversiune (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:42)

    nedumeritul [utilizator]

    fumigenele si diversiunile si calomniile lui Dragnea sunt la limita legii. E frate geaman cu Ponta.
    In mai multe tari s-au infiintat comisii pentru demascarea minciunilor politicienilor proprii sau ale unor puteri straine. La noi nu e cazul deoarece ar fi "infiltrate " imediat, sau ar fi creata intentionat pentru a grupa si controla "nemultumitii" si indignatii"
  • +6 (6 voturi)    
    of...ce petarde inutile (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:43)

    trem [utilizator]

    Unde o fi jena si rusinea? Ti-o fi frica de Ciolos? Te ia cu durere la lingurica ca toate cate ai promis iti vor sapa propria groapa?

    Chiar spui prostii, dar bineinteles ca 'nebunii' care se vor uita la schizo-televiziuni te vor crede si nu vor vrea sa stie de altceva.

    Ai mai primit o sansa sa faci ceva bun pentru oameni si tu te zbati in lupte goale cu trecutul imediat. Nu te ajuta.
  • +3 (3 voturi)    
    Liviu Dragnea a gasit ogaura in bugetul Ciolos (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:35)

    Bradisor [utilizator]

    Ia luat Basescu cu sacosa lui Udrea
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo marinarului! (Marţi, 10 ianuarie 2017, 13:23)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Bradisor

      Inseman ca aduce mai mult cu Superman decat cu originalul Popeye, sacosa ai trebuie sa fi fost gigantica, de au incaput acolo zece miliarde!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Cum poate avea „gaură” un buget care n-a fost încă (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:44)

    hic sunt leones [utilizator]

    făcut?
  • +4 (4 voturi)    
    soros (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:51)

    stupidu [utilizator]

    a furat soros cele 10 miliarde :))))
  • +5 (5 voturi)    
    ma intrebam cand incepe vaicareala (Luni, 9 ianuarie 2017, 13:52)

    603 [utilizator]

    Ma si mir ca nu a inceput mai devreme sa se vaite. As fi putut sa-mi pun casa gaj ca asa va face psd-imea. Vom trai intr-o tara monstruoasa.
  • +3 (3 voturi)    
    livache roubini ot teleorman (Luni, 9 ianuarie 2017, 16:31)

    revo [utilizator]

    bai, livache, in ce calitate te esprimi talica pe marginea bugetului? Fratica, astea e trebi care te depaseste mult de tot.
    Rezuma-te la ce stii tu sa faci mai bine: numara voturi!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi