Liviu Dragnea: M-am cam saturat sa fiu acarul Paun, orice initiativa in PSD eu sa decontez / Nu sunt de acord cu gratierea faptelor de coruptie, dar nici cu atacurile violente la adresa lui Serban Nicolae / Nu am discutat in partid despre cooptarea UDMR la guvernare

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 7 martie 2017, 21:24 Revista Presei | Radio TV

Liviu Dragnea
Foto: Captura Antena 3
Presedintele PSD Liviu Dragnea a reiterat marti seara, la Antena 3, ca nu sustine amendamentele propuse de senatorul PSD Serban Nicolae privind gratierea inclusiv a celor condamnati pentru coruptie, subliniind ca exprima aceasta pozitie in calitate de sef al partidului. "Eu cand exprim o pozitie, ea reprezinta PSD", a spus Dragnea, care a adaugat ca, in schimb, nu este de acord cu "atacurile destul de violente la adresa lui Serban Nicolae, pentru ca nu putem contesta ideea de dezbatere". Liderul PSD a mai afirmat ca nu s-a discutat in interiorul partidului o posibila cooptare a UDMR la guvernare, dar ca, pe viitor, nu exclude nimic.

Declaratiile lui Liviu Dragnea:

  • (Despre amendamentele lui Serban Nicolae la legea gratierii) Pozitia mea foarte clara si explicita este ca nu sunt de acord cu gratierea faptelor de coruptie
  • (Mihai Gadea: Nu sunteti de acord in calitate de sef al partidului sau pe persoana fizica?) Eu nu sunt pe persoana fizica. Cine spune ca are o functie importanta... nu poate sa glumeasca cu functia detinuta - sa ai o pozitie cand porti haina de presedinte al Camerei, alta cand porti haina de presedinte al PSD. Stiu ca am fost acuzat ca am luat partidul pe persoana fizica, dar eu cand exprim o pozitie, ea reprezinta PSD
  • In schimb, nu sunt de acord cu atacurile destul de violente la adresa lui Serban Nicolae, pentru ca este o dezbatere in Parlament. Parlamentarii au propuneri, amendamente, dezbaterile au inceput, nu putem contesta ideea de dezbatere in Parlament, nu putem contesta dreptul unui parlamentar de lansa o propunere in dezbatere
  • Eu nu sunt de acord cu amendamentele, dar pe de alta parte, va spun sincer, m-am cam saturat sa fiu in continuare acarul Paun, oricine are o initiativa in PSD, eu sa decontez
  • Am decontat cu referendumul, un referendum pe care nu l-am inceput eu, dar pe care l-as sustine si acum pentru ca a fost legitim si votat de peste 7,4 milioane de romani. Am decontat pentru initiative precum cea a dlui Ciuhodaru, prin care vrea sa fie condamnati oamenii care ies in strada si care demonstreaza
  • Pe fond, proiectul dlui Tudor Ciuhodaru este corect intr-o societate normala si democratica, dar nu aceasta perioada
  • Eu am vorbit cu colegii mei si le spun in continuare: indiferent cat de buna este o masura sau o initiativa, ea trebuie explicata foarte bine inainte. Pentru ca altfel exista o parte destul de bine organizata din presa - si nu numai, si cateva ONG-uri - care la orice initiativa, daca nu o explici bine inainte, denatureaza sensul, intentia
  • Nimeni nu poate interzice dreptul de initiativa al unui parlamentar, dar le-am si spus colegilor mei, este o minima obligatie ca inainte de a depune o initiativa, sa intrebe si la grupul parlamentar sa vada daca are sustinere. Daca nu are sustinere, poate merge inainte, dar nu reprezinta punctul de vedere al partidului
  • Doar legea gratierii nu rezolva problema din penitenciare. Este nevoie de o dezbatere larga despre regimul de detentie. Au murit oameni in penitenciare
  • Le-am spus si ministrilor intr-o intalnire informala, le spun si acum: ei nu prezinta ceea ce fac. Nu poate fi lasat numai prim-ministrul sa comunice. Nu trebuie sa comunic numai eu, nici nu sunt in Guvern - asta nu inseamna ca nu pot si nu am dreptul sa comunic si o sa comunic in permanenta, pentru ca este raspunderea mea ca Guvernul sa-si indeplineasca angajamentele din campanie -, dar societatea trebuie sa afle ce face Guvernul si sa genereze dezbateri
  • Niste masuri care vor fi luate in perioada urmatoare, bune, trebuie anuntate si lansate in dezbatere, pentru ca altfel ramanem agatati doar de acest mare subiect: cum sa fie bagati oamenii la puscarie


  • Care este interesul strategic in UE? Noi inca nu l-am definit
  • Daca presedintele a declinat aceasta propunere de consultare, eu vreau sa generez o dezbatere in Parlament, o dezbatere deschisa
  • Eu vreau sa existe aceasta atmosfera de calm, sa ne comportam ca o tara normala, care isi urmareste interesul strategic. Acesta a fost si sensul apelului catre presedinte sa genereze consultari cu partidele politice
  • Sunt planuri facute de actualul presedinte al CE care pot avea efecte majore pentru Romania. In aceasta perioada se reasaza polii de putere in Europa. Presedintele nu trebuie lasat singur aici. Doar presedintele nu poate rezolva lucrul acesta
  • Nicio tara din UE nu stie unde va fi maine, e nevoie de voci coerente, de un punct de vedere comun si articulat. Este cel mai important subiect al acestor zile. Suntem intr-un moment de cumpana, Romania - trebuie sa fim constienti de lucrul acesta
  • Eu vreau sa am o relatie normala cu presedintele, i-am spus public; un raspuns explicit nu am primit, dar urmarind atitudinea sa in ultima perioada sper ca raspunsul sa fie cel pe care il astept, ca relatia sa fie una normala
  • Eu nu mai vreau sa fie razboi Klaus Iohannis - Liviu Dragnea. Nu e tara nici lui Dragnea, nici a lui Iohannis, si continuand acest razboi sfasiem tara, iar la final nu castiga nici Iohannis si nici eu, dar nici tara

Dragnea, un nou mesaj de pace pentru presedinte: Iohannis si Grindeanu ar trebui sa se intalneasca la Bruxelles sa stabileasca pozitia Romaniei privind situatia UE


  • (Vreti sa invitati UDMR-ul la guvernare?) Acum nu avem in partid aceasta discutie. In general, nu exclud lucruri in politica. Dar nu am avut si nu avem aceasta discutie in partid care sa ne duca spre o dorinta de a face acest lucru
  • In schimb, cu colegii de la UDMR avem o colaborare foarte buna in Parlament si sper sa fie din ce in ce mai eficienta. Ei au si votat Guvernul, nu au votat motiunea de cenzura si in multe initiative legislative voteaza impreuna cu noi. Deci. relatia cu ei este foarte buna. Mi se par ca si formatiune politica, ca si membri, oameni destul de seriosi in activitatea din Parlament
  • (Despre OUG 13 sau actele normative declarate neconstitutionale) Nu cred ca daca un act normativ a intrat in vigoare, iar apoi este declarat neconstitutional, cei care au participat la realizarea acestui act ar trebui sa raspunda in vreun fel. Se intampla oricarui guvern.


Dragnea: Nu poti sa intorci capul si sa spui ca nu exista oameni de alta orientare sexuala; trebuie gasita o solutie si pentru ei



Citeste mai multe despre   






















7697 vizualizari

  • +34 (40 voturi)    
    Ramai sa decontezi doar penal,mai draga (Marţi, 7 martie 2017, 21:34)

    Plagarus [utilizator]

    Coniventza cu soferul matate,Serban Nicolae este evidenta, asa ca Tel Drum.
    • +23 (23 voturi)    
      la placinte inainte, la razboi inapoi (Marţi, 7 martie 2017, 22:27)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Pai de laudat el se lauda cat pentru tot partidul, remember "doar eu stiu tot programul de guvernare".

      Dar de cate ori calca pe bec el nu stie, ceilalti au facut, el nu poate, nu stie, el e mic, din teleorman si nu stie ce face astia din bucuresti.
      • +7 (7 voturi)    
        Spune pe fata ca el "ne-ar baga putin la puscarie (Miercuri, 8 martie 2017, 9:50)

        si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        pentru ca il injuram din Piata ", dar ... nu acum ! FMM de jegos !!!

        "Am decontat pentru initiative precum cea a dlui Ciuhodaru, prin care vrea sa fie condamnati oamenii care ies in strada si care demonstreaza.

        Pe fond, proiectul dlui Tudor Ciuhodaru este corect intr-o societate normala si democratica , dar nu aceasta perioada "
    • +3 (3 voturi)    
      fabuloase interviurile astea la A3 (Miercuri, 8 martie 2017, 10:36)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Plagarus

      pur si simplu fabuloase.
    • 0 (0 voturi)    
      Sef (Miercuri, 8 martie 2017, 20:12)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      nu mai jonglati cu hainele politice pe care le puteti imbraca. Mult mai bine va sta cu o uniforma in dungi.
  • +32 (32 voturi)    
    w t f (Marţi, 7 martie 2017, 21:35)

    mihai.mihaita [utilizator]

    dragnea sus dragnea jos!

    pai nu vad decat cuvantul lui din tot guvernul asta!
    • +10 (10 voturi)    
      daca tot (Miercuri, 8 martie 2017, 9:04)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      zice ca s-a saturat sa raspunda de tot ce misca psd-ul, sa-si dea demisia din fruntea clicii pe care inca o conduce.
  • +25 (27 voturi)    
    Pai nu mai faceti prostii daca nu vrei ... (Marţi, 7 martie 2017, 21:36)

    za-k [utilizator]

    sa decontezi :)

    Dar la tine e clar, tu nu vrei sa decontezi la inchisoare deci iti calci toate slugile pe cap sa bage legi sa te scape!
  • +34 (36 voturi)    
    Liviu Dr.Agnea la A3 e periat bine de ... (Marţi, 7 martie 2017, 21:39)

    za-k [utilizator]

    Gidea cu interbari puerile, ridicare la fileu si nici un fel de incisivitate.

    Nimic din ce ar trebui intrebat nu e intrebat.
    Jalnic de patetic!
  • +24 (28 voturi)    
    da restu? (Marţi, 7 martie 2017, 21:54)

    optiunea-2 [utilizator]

    si in spitale mor oameni
    si in scoli si gradinite se imbolnavesc copii de frig
    si pensionari sunt care nu au un colt de piine
    si?
    aia din penitenciare ispasesc o pedeapsa... ar trebui sa le fie si pedepsele mai lungi (nu 2-3 ani ci 10-15-20ani) si detentia mai dura... sa le para rau ca au ajuns acolo...
    inchisoarea din romania, in conditiile actuale, este nesemnificativa cu gravitatea faptelor; daca in anglia pentru aceeasi fapta iei 15-20 de ani, in romania scapi cu 2-3 ani... si poate mai putin. parlamentul/guvernul/basescu/ponta/iohanis/pnl/psd chiar si judecatorii in proportie de 89% sunt mafioti! mai sunt sperante infime cu dna si citiva judecatori cu caracter!
    in rest, romania este condamnata la disparitie pe termen mediu-lung... si intoarcerea in evul mediu...
  • +27 (29 voturi)    
    dracnea (Marţi, 7 martie 2017, 22:03)

    cladob [utilizator]

    esti penal

    prin definitie vei fi gratiat daca intra legea, indiferent ce crezi matale
  • +28 (30 voturi)    
    Of dommnule Dragnea (Marţi, 7 martie 2017, 22:03)

    Ord [utilizator]

    nu va mai asculta nimeni din partid. De ce nu mergeti in Brazilia la un tenis, poate va mai relaxati in aceste vremuri tulburi.
    • +18 (18 voturi)    
      care domn? ca eu vad un condamnat penal (Marţi, 7 martie 2017, 22:27)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      sau mai nou si penalii sint domni -
  • +20 (20 voturi)    
    Usor (Marţi, 7 martie 2017, 22:47)

    Soljenitin [utilizator]

    Pai, da-ti demisia, Livache, si scapi de calvarul asta. Usor ca "buna ziua"!
  • +15 (15 voturi)    
    Doar cu amendamentele nu esti de acord???? (Marţi, 7 martie 2017, 23:16)

    moka [utilizator]

    Am crezut ca nu esti de acord cu legea in totalitatea ei.
    Eu zic ca pana nu este clar cine va beneficia de ea si care este necesitatea, sa nu va apucati de votat.
  • +19 (19 voturi)    
    sa ne spuna livache , daca stie , (Marţi, 7 martie 2017, 23:19)

    kokos [utilizator]

    ca tot moare de grija puscariasilor, cati oameni au murit in puscarie si cati in spitale.
  • +17 (17 voturi)    
    E si ordinar... (Marţi, 7 martie 2017, 23:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    .. nu numai hot... Castelul di Teleorman si Fortareata braziliana nu-i mai plac...
  • +22 (24 voturi)    
    Hai sa tragem linie (Marţi, 7 martie 2017, 23:36)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Deja mi s-a luat.

    Din Ianuarie incoace Dragnea e intrebat continuu diverse. Este intrebat de taxe, o da la intors ca sa vedem ce face KJ pentru ca incercase sa o intoarca si nu stie. Apoi cand sa inceapa planul de guvernare ca sa vedem. Cand s-a dat OUG13 a zis ca nu stie despre ce e vorba. Cand a fost intrebat daca se abroga a zis ca nu stie, nu crede. Cand s-a abrogat a zis ca el mereu a vrut sa fie abrogata (desi parea ca de la Grindina a pornit OUG14). Cand s-a dat proiectul de lege OUG13 a zis ca nu stie. Cand a fost intrebat ce e cu el a zis ca e mai bine ca au fost amendamente si scos ce nu era ok in OUG. Cand trebuia retras a insinuat ca el asa decisese (desi din ce parea sa extragi din zisele agramatului Ciordache, a pornit tot de la Grindina). Cand a fost propunerea facuta pentru puscarie "nu pentru protestatari" surpriza, iar nu stia Dragnea si se "distanteaza" de propunere. Cand z aparut propunerea de gratiere, repeta povestea.

    Nu, saracul nu stie nimic sau se distanteaza.

    Pai prietene, nu esti tu Dumnezeu? Ce fel de sef si presedinte esti daca habar nu ai ce fac subalternii tai si ei fac de capul lor?

    Eu vad asa lucrurile, daca tragi linie:
    1. Minti cu nerusinare si nu vrei sa recunosti - caz in care iti sugerez sa-ti dai demisia de onoare (cauta cuvantul in DEX ca stiu ca nu-l cunosti)
    2. Nu stii sa(-ti) gestionezi oamenii - caz in care nu esti un sef bun, deci da-ti demisia
    3. Lumea nu te mai respecta si fac toti de capul lor orice ii taie fara sa se consulte cu tine - caz in care esti inutil, deci da-ti demisia.

    Deci, daca tragem linie, ce iese? Iti zic eu: tu. Tu iesi din partid.

    Alta intrebare?
  • +5 (5 voturi)    
    Tovarasul Dragnea (Miercuri, 8 martie 2017, 8:22)

    stcris [utilizator]

    crede ca mai merg strategiile astea bolsevice...cum ca n-ar fi de acord,etc.Asemanator cu tactica politestul bun /politistul rau...Ca sa para si el putin mai "normal" in ochii prostilor, comparativ cu cate unul "de serviciu" care face/propune cate o tampenie !Noi stim de fapt de unitatea penalilor din PSD;sunt sigur ca va veti intelege voi ,la partid si o dati cum trebuie adica cum va convine voua NU CUM AR FI NORMAL IN ORICE TARA DEMOCRATICA !Oricum intr-un partid ca PSD unde nu exista democratie unitatea cu forta este binecunoscuta de partenerii internationali...Ne mai miram de ce suntem tratati ca cetateni de rang inferior peste tot (lasand la o parte comportamentul individual al unora dintre noi)...
    Nici nu ne asteptam la idei bune si ceva bun pt tara sau la promovarea valorilor democratice de la partidul continuator (PSD,PDSR,FSN) al unuia de tip bolsevic precum a fost PCR.
    Sunteti jalnici... !!!
  • +5 (5 voturi)    
    In strada, pan' guvernul o sa cada. (Miercuri, 8 martie 2017, 8:23)

    Mark2009 [utilizator]

    Acesti ticalosi ne mint, ne fura si ne distrug. Ajunge.

    Jos guvernul ticalos !
  • +6 (6 voturi)    
    @ " ... m-am cam saturat ..." (Miercuri, 8 martie 2017, 8:29)

    Observatore [utilizator]

    Exista remediu : Demisia .
  • +8 (8 voturi)    
    Livache e un fraier ! (Miercuri, 8 martie 2017, 9:23)

    Susufler0 [utilizator]

    Nu a vazut ce bine i-a mers lui Ponta trei ani si jumatate ?

    De ce ? Pt ca dimineata la guvern era prim ministru si sustinea un proiect de lege, impotriva caruia vota apoi seara in Parlament, in calitate de deputat !

    Ajungea acasa seara tarziu iar noaptea, in calitate de simplu cetatean, il injura pe Basescu pe facebook.

    Pai Dragnea poate vorbi in atatea calitati incat numai acar paun nu are cum sa fie considerat : " pe persoana fizica", presedinte de partid, Presedintele Camerei Deputatilor, infractor dovedit si condamnat, penal aflat in curs de judecata, etc.

    Ehe, ce usor i-ar fi atunci cand o zbarceste intr-o declaratie, sa revina si sa spuna ca a declarat ce a declarat nu in calitatea in care au crezut reporterii ca el declara ce declara, luandu-se in mod simplist dupa locul in care a facut declaratia pe care a facut-o si nu dupa locul in care trebuia sa ajunga si sa dea declaratia pe care a dat-o !

    PS. Simplu, nu ?
  • +7 (7 voturi)    
    adica... (Miercuri, 8 martie 2017, 9:25)

    liviu_ [utilizator]

    serban asta.... omu cu inteligenta unui gandac lobotomizat.... poate sa jigneasca toti oamenii din strada fara sa-i zica nimeni nimic.... latrinele la fel (mai ales mircea badea), tariceanu etc etc etc....

    in schimb noi nu putem sa atacam coruptii...
    sictir ba interlop infect de esti! termina cu frustrarile ... stim ca nu te mai tine... obecu muncii... cu atat mai mult cu una de 24 de ani.... da pentru asta nu tre sa-ti reversi furia pe o tara intreaba ba boule ca p*** tot moarta o sa-ti ramana!
  • +4 (4 voturi)    
    Iarasi vorbe de claca... (Miercuri, 8 martie 2017, 9:27)

    Petru-DoruCiuca [anonim]

    Cand Dragnea deschide gura, gata, iese si minciuna!
  • +7 (7 voturi)    
    ipocrizie la superlativ (Miercuri, 8 martie 2017, 10:05)

    sorin2011 [utilizator]

    Ipocrizie la superlative .. cateva saptamani in urma(nu luni sau ani ) , acest "cetatean condamnat " - tremura ca nu-si va exercita puterea fie direct fie prin inyterpusi ;
    Acum , cand vede ca PLANUL ( nu programul ) de guvernare , s-a voalat , scoate castane cu mana altora - rusinos si demn doar de comunisti ! prosti .
    In continuare , mi e greu sa inteleg cum accepta anumiti oameni din PSD prostitutia morala in fata unui ipocrit , prefacut .
  • +3 (3 voturi)    
    Hai demisioneaza odata! (Miercuri, 8 martie 2017, 10:32)

    parol_monsher [utilizator]

    Si apoi dispari, du-te si mananca banii furati in Teleorman.
  • +2 (2 voturi)    
    Amendamentele ... (Miercuri, 8 martie 2017, 10:51)

    AEV [utilizator]

    Amendamentele lui Nicolae referitoare la corupți vor fi aprobate în parlament cu o majoritate zdrobitoare, care îi va avea în frunte pe toți cei care acum se pronunță impotriva respectivelor amendamente (inclusiv mulți din așa-numita opoziție) !!!!!!!!!! Sărmană țară, lipsită de mecanismele elementare de apărare a democrației și de autoreglare!
  • +1 (1 vot)    
    Nu se linistesc ipocritii (Miercuri, 8 martie 2017, 11:06)

    BanateanulVesel [anonim]

    "Liviu Dragnea a vorbit in nume personal, nu in calitate de lider al partidului. Comparativ cu Dragnea, Serban Nicolae este un fel de "bulica franaru" in PSD. Multi au dreptul sa propuna, singurul care decice este dracnea. Ei arunca mingea de la unul la altul, un scenariu gata pregatit si bine pus la punct. Prostimea le crede, cainii latra, iar caravana, adica legea va trece. :)
  • +2 (2 voturi)    
    caragiale (Miercuri, 8 martie 2017, 12:42)

    Ipse1954 [utilizator]

    Caragiale: iubesc tradarea, dar ii urasc pe misei. La asta e invers!
  • +2 (2 voturi)    
    ce vorbesti franz... (Miercuri, 8 martie 2017, 13:58)

    mitocanu [utilizator]

    pai daca esti vocea psd si nu esti de acord cu amendamentele lui serban nicolae, da–l afara din partid....cum indrazneste sa contrazica partidul....sau este doar o figura de stil...pe chirica l–ai executat imediat...hai arata ca esti consecvent...sau total este un aranjament ca sa te scape de bulau...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri