Mircea Rednic si-a dat demisia; C-tin Zotta: Deaconu a fost junior la Steaua. Tolontan: Oficialii FRF nu cunosc regulamentul

de Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 20 martie 2008, 22:58 Revista Presei | Radio TV

Dezamagire uriasa pentru jucatorii rapidisti
Foto: Kanal D
Precedent istoric in fotbalul romanesc: derby intrerupt, bataie la vestiare intre jucatori si intre fanii celor doua echipe in jurul stadionului. Mircea Rednic si-a dat si el demisia imediat dupa meci. "Oricum mi-as fi dat demisia dupa acest meci. In aceasta seara a castigat fotbalul romanesc", ar fi declarat ironic Rednic, potrivit lui Catalin Tolontan.

Mircea Rednic in Gazeta Sporturilor: "Din cauza mea se intimpla toate astea! De cind am venit la Rapid, suporterii nu m-au dorit si au creat aceasta tensiune care a daunat jucatorilor. Cu siguranta voi pleca".

Ion Craciunescu a declarat la Kanal D ca Steaua a castigat meciul cu 3-0 si nu se poate reveni asupra hotararii arbitrului. Daca eram in locul arbitrului Deaconu si eu as fi oprit jocul.

Adrian Porumboiu la Sport.ro:  Daca arbitrul chiar a fost lovit atunci decizia sa de a opri jocul este corecta.

C-tin Zotta, presedinte Rapid, a declarat la Realitatea TV ca totul a fost premeditat si ca arbitrul Deaconu a fost juniorul Stelei. Zotta spune ca au fost incidente la vestiare fiindca tensiunea era mare, dar ca nu e vorba de ceva grav.

Valeriu Argaseala,
presedintele clubului Steaua,  spune ca stelistii au fost agresati la vestiar si ca sunt izolati acolo iar securitatea nu le este asigurata (Realitatea TV).

Catalin Tolontan sustine ca nicun oficial FRF nu vrea sa faca o declaratie clara fiindca niciunul nu  cunoaste regulamentul.

Ionut Lupescu a declarat la Realitatea TV ca arbitrul are acoperire pentru decizia luata dar nu stie exact regulamentul si nu stie daca meciul va fi castigat de Steaua cu 3-0 sau se va rejuca.

George Copos la Sport.ro: Decizia nu este regulamentara. Arbitrul nu ne-a acordat cele 3 minute prevazute de regulament. Nici nu stim daca arbitrul a fost lovit sau daca nu a fost cumva lovit de un stelist. Arbitrul Deaconu a gresit si poate ca a facut asta intentionat.

Nae Manea, director tehnic Rapid la B1 TV: Nu se poate sa procedezi asa la un asemenea derby. Stelistii au fugit prea repede la vestiare. Nu erau batai in tribune, nu au fost in pericol, deci nu aveau motive sa se comporte asa. Nu este adevrata ca jucatorii s-au batut la vestiare.

Gigi Becali la Realitatea TV: Nu am luat legatura cu jucatorii. Nu sunt ingrijorat fiindca nu suntem in jungla. Ar trebui sa castigam cu 3-0. Asa am aflat de la Craciunescu si alti specialisti,a sa s-a intamplat in intreaga Europa.

Marian Iancu la Fanatik Show: De ce sa piarda Rapidul meciul cu 3-0? De unde se stie ca acel suporter a fost un rapidist? Poate era stelist. Noi, Poli Timisoara, nu am vrea ca Steaua sa plece ca din pusca, ci am prefera jucarea ultimelor 15 minute din meci, in alte conditii.

Reuters: Obiectele aruncate au fost mai multe (brichete si pietre). In min 72, o piatra l-a lovit in cap si in min 73 a oprit meciul, la 6 minute dupa ce Sapunaru a marcat... Conform regulamentului FRF, Rapid ar putea fi penalizata cu o infrangere la 3-0, 10 puncte de penalizare si suspendarea stadionului. Zotta acuza fanii Steaua pentru provocarea deliberata a incidentului
























6582 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    premeditare clara! (Joi, 20 martie 2008, 23:38)

    guardia [anonim]

    cine a urmarit evolutia evenimentelor in acest retur, corelat cu desfasurarea evenimentelor la acest meci, isi da seama ca totul a fost premeditat! pute de la o posta, nici nu trebuie sa fii prea inteligent ca sa iti dai seama ca e lucratura; din pacate, fotbalul nu se mai joaca pe teren, ci in culise; rusine.
    • 0 (2 voturi)    
      O minte limpede (Joi, 20 martie 2008, 23:52)

      Dr Poienaru [anonim] i-a raspuns lui guardia

      De asemenea minti avem nevoie, de cei care striga "rusine!" corelat cu "premeditare!", eventual laconic "huooo!". Lumineaza-ne, ce era cu distinsii suporteri?
    • +1 (1 vot)    
      da ? ... (Vineri, 21 martie 2008, 8:52)

      cris [anonim] i-a raspuns lui guardia

      a-si fi curios sa stiu cat s-a antrenat acel suporter pt a-l putea nimeri pe arbitru in cap, ca pe urma sa vina cineva sa zica: totul a fost premeditat...ma lasi.
      • +1 (1 vot)    
        :)) (Vineri, 21 martie 2008, 9:30)

        miha [anonim] i-a raspuns lui cris

        de acord cu tine, da' invata si tu sa scrii....:)) ce-i aia "a-si" ? e mult mai simplu... " as"
    • 0 (0 voturi)    
      cititi declaratiile de dinainte de meci (Vineri, 21 martie 2008, 13:01)

      elaxxx [utilizator] i-a raspuns lui guardia

      Premeditare este provocarea ... faptul ca au nimerit arbitrul este noroc... dar la fel de bine putea decide arbitrul ca intrerupe jocul si in cazul in care este lovit un jucator (ca doar arbitrii de vreo 3 etape incoace au "grija" de Steaua)
      Oricum steaua se astepta la masa verde .. iar cand au vazut ca se joaca au facut in asa fel sa ajunga la tot masa verde ....
      cititi in fanatik pe 18.03 declaratia lui dica
  • 0 (2 voturi)    
    rusine (Joi, 20 martie 2008, 23:40)

    tetra [anonim]

    sunt stelist, dar imi este rusine de ce s-a intamplat in aceasta seara. nu a fost un incident care sa impuna oprirea meciului. este vorba de un arbitru las, care s-a grabit si ne-a rapit un final de derby frumos, in care orice se putea intampla. si imi mai este rusine de comentariul lui Cosmin Baleanu si Ion Craciunescu de la Kanal D, clar partinitor si josnic. dar despre caracterul domnului Craciunescu, care simte nevoia sa se razbune cum prinde ocazia pentru ca a fost lasat in afara "carutelor cu bani" din FRF, nu mai am nimic de spus. imi aduc bine aminte de stilul dansului de arbitraj. o rusine pentrul fotbalul romanesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Un oficial al FRF (Joi, 20 martie 2008, 23:47)

    cititor [anonim]

    Ca domnul Lupescu (oficial al FRF si fost fotbalist) nu cunoaste regulamentul jocului de fotbal si al arbitrilor nu ma mira, dar sa recunoasca asta in direct pe un post de televiziune nu as fi putut sa o cred. Astept cu interes reactia domnului Mircea Sandu, daca va avea vreo reactie.
  • +1 (1 vot)    
    asa va trebuie (Vineri, 21 martie 2008, 0:04)

    tester [anonim]

    eu sunt de parere ca e o decizie corecta. daca suporterii s-ar fi comportat civilizat nu s-ar fi ajuns in situatia asta. e vina lor.
    • +1 (1 vot)    
      care din ei? (Vineri, 21 martie 2008, 0:29)

      tetra [anonim] i-a raspuns lui tester

      sigur, dar care din ei sunt de vina? stelistii sau rapidistii? ca in toata harababura asta nu am auzit sa se spuna ca bricheta a venit din sectorul rapidist...de unde stim ca nu a venit din sectorul stelist? si atunci ce facem? acuzam Rapidul de proasta organizare? ce ai vrea sa faca? sa puna camere video individuale...astea sunt abureli...un fapt ramane ca Diaconu a cedat nervos...in caz de incapacitate a arbitrului central, exista arbitru de rezerva...repet..sunt stelist, dar prefer sa pierdem pe teren decat rusinea asta...
      • 0 (2 voturi)    
        de ce? (Vineri, 21 martie 2008, 1:29)

        MKro [anonim] i-a raspuns lui tetra

        si eu sunt suporter stelist, si poate imi explici tu de ce ar trebui sa-mi fie rusine? cu ce a gresit Steaua in seara asta? suntem cu totii bolnavi daca dam vina pe acest club pentru tot ce s-a intamplat, cand suporterii au lovit oficiali si jucatori adversi la un meci ORGANIZAT DE CLUBUL RAPID. nu de Steaua, atentie! asta pentru partea cu rusinea.

        si inca ceva, sectorul stelist era departe de zona de teren unde a fost lovit Deaconu. Care, apropo, nu trebuie sa astepte sa aiba fata plina de sange ca sa opreasca un meci daca sa arunca cu obiecte din tribune. Chiar crezi ca se poate juca fotbal incercand sa te feresti de proiectile?
        • 0 (2 voturi)    
          vai de steaua noastra (Vineri, 21 martie 2008, 10:19)

          nea marin miliardarul [anonim] i-a raspuns lui MKro

          imi pare rau MKro, dar tetra are dreptate. nu meritam aceasta "victorie", pentru simplul motiv ca si eu am fost pe stadionul nostru (ghencea) si am vazut cu ochii mei (cum ai vazut si tu daca mergi pe stadion) cum o "mana de stelisti" aruncau pe teren cu tot ce le venea la indemana. si mai mult decat atat cred ca aceste apucaturi nu sunt caracteristice doar stelistilor si rapidistilor, cred ca este o chestie generala! ai auzit ca farul a castigat meciul cu steaua la masa verde? NU. nici nu era meritat. imi este rusine nu de echipa steaua ci de "suporterii" ei si de totzi ceilaltzi asa zisi suporteri din cauza carora nu-mi pot lua sotia si copilul la meci! si atat!
  • +2 (2 voturi)    
    scenarii fanteziste! (Vineri, 21 martie 2008, 0:12)

    mc.neal [anonim]

    romanii au, in general, o imaginatie bogata si fantasmagorica de-a dreptul, care nuse lasa dezmintita nici in legatura cu intamplarile de la meciul rapid-steaua. unul-pe teren a existat o singura echipa rapid- te intreb atunci de ce -i coman la spitaal? altul-totul a fost premeditat; de catre cine? fiecare are un scenariu propriu, infunctie de tabara din care face parte. nu putea fotbalul sa fie mai sus decat alte sectoare din romania; uitati-va la fotbal si aveti harta (graficul) evolutiei romaniei din toate p.d.v.-dela conducatori la spectatori trecand pe la cluburi. si atunci de ce a-ti avea pretentii de la fotbal?
  • 0 (2 voturi)    
    Are dreptate Jabba! (Vineri, 21 martie 2008, 0:22)

    donose [anonim]

    Nu-mi place deloc de Marian Iancu, dar acum are dreptate. De unde se stie ca acel suporter era rapidist? Rusinos.
  • +1 (1 vot)    
    In sfarsit (Vineri, 21 martie 2008, 0:37)

    anonim [anonim]

    Atata timp cat nu se vor lua masuri in privinta galeriilor... asa va fi intotdeauna. Eu zic ca nu au fost jocuri de culise cum s-a scri mai sus. Sunt de parere ca ar trebui sa facem o comparatie intre derby-urile din Anglia.. unde suporterii stau la 4 metri de jucatori..Acolo de ce nu se arunca cu brichete s.a.m.d.? Daca ati urmarit pana la finalul transmisiei, ati fi vazut cum cei de la Rapid incercau sa sparga "peretele" care ii desparteau de teren. Trist... dar adevarat. Jocul a fost castigat de suporterii stelisti de data asta.
    • 0 (2 voturi)    
      n-ai dreptate (Vineri, 21 martie 2008, 0:48)

      kafka [anonim] i-a raspuns lui anonim

      nu mai comparati cu anglia, spania sau mai stiu eu ce. stii de ce nu se arunca cu brichete? pentru ca se stie ca arbitrul isi face treaba corect, ca nu se umbla cu gramezi de bani...si stai tu linistit ca si acolo se intra pe teren, se mai lasa cu bataie, nu e raiul fotbalului..si nu e anglia culmea civilizatiei...doar ca suporterului ii e mi frica sa arunce cu bricheta cand se stie filmat din toate colturile...
  • -1 (1 vot)    
    catre guardia (Vineri, 21 martie 2008, 1:14)

    razvan [anonim]

    nici nu esti prea inteligent :P
  • +1 (1 vot)    
    ANORMALI (Vineri, 21 martie 2008, 5:06)

    normal la cap [anonim]

    sunt stelist,sunt rapidist.bla,bbla bla.
    sunteti niste idioti care nu realizeaza ca violenta nu isi are locul pe stadioane si din cauza comportamentului oribil al 'galeriilor-tovarashi de beute si violenta',orice om normal nu poate merge pe un stadion si urmari un meci SPORTIV in conditii de securitate personala...a-ti auzit de femei si familii sa cumpere bilete.
    arbitrul a procedat corect si fiecare om normal la cap ar fii procedat corect.ce importanta are daca echipa x sau y castiga iar pe stadion cativa isi pierd dintii,chiar si viata.
    o idiotenie.
    daca sunteti tari si mari,aveti chef sa muriti,sau sa va bateti pentru o cauza nobila,nu mai aruncati ,urlati,sau va metamorfozati in animale de la atata pasiune,va inrolati in armata si va reglati nivelul testosteronului,daca nu pentru tara,macar pentru familiile voastre.
    iar o disputa sportiva se joaca pe teren nu in tribune sa strada.daca sunt probleme de arbitraj,sunt oameni din cluburi ,platiti care sa se ocupe de rezolvare pe o cale legala.

    afotbalist,aviolent,
  • +1 (1 vot)    
    anti violenta (Vineri, 21 martie 2008, 6:11)

    gigimpro [anonim]

    De acord ! Anti-violenta !

    Eu am o alta nedumerire ! Bozovici lovit cu un surub in tur.. meciul continua.. La Steaua-Dinamo arde tribuna, stadionul acoperit cu fum de cateva ori.. meciul continua, pe Ghencea statia de amplificare a lu' xenofobu' de safta emite cantece provocatoare, xenofobe, rasiste.. meciul se joaca... apoi tanti arbitru (acelasi care in tur a facut pierdut surubu') e lovita (oare, ca inca nu am vazut sa-l loveasca nimic) si opreste prompt meciul... Nu violentei ! dar cand aplicam aceeasi unitate de masura si rapidului si bitangilor comunismului (steOAIA si Potamo) ?
  • 0 (0 voturi)    
    super steaua (Vineri, 21 martie 2008, 8:13)

    schumi [anonim]

    ar trebui ca steaua sa-si faca re-branding. sa se cheme de anul viitor f.c. olt scorniceshti sau victoria bucuresti. aaa... mai era una: flacara moreni.
  • -1 (1 vot)    
    cultura pura (Vineri, 21 martie 2008, 8:29)

    lordul667 [anonim]

    cum poate iancu sa debiteze asemenea prostii sa se rejoace ultimele 15 minute din meci dar na poli e infratita cu rapidul si sa nu mai dea atat cu ciocul ca de 3 ani promite ca poli va juca intr-o cupa europeana eu ii sugerez sa se inscrie in intetoto
  • +1 (1 vot)    
    clar premeditat (Vineri, 21 martie 2008, 8:43)

    dragos [anonim]

    nu tin cu niciuna din echipe, dar cine mai are imaginile poate vedea cum Lacatus se indrepta spre vestiare in hohote de ras.
    sa le fie rusine stelistilor daca vor sa castige astfel meciurile
  • +1 (1 vot)    
    aranjament pe fata (Vineri, 21 martie 2008, 8:45)

    neutru [anonim]

    cititi on line /cancan/ si vedeti foto si pricepeti . nu mai e de comentat . furt calificat .
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate (Vineri, 21 martie 2008, 9:25)

      MKro [anonim] i-a raspuns lui neutru

      mare dreptate ai, trei oameni care urmeaza sa arbitreze impreuna un meci important se intalnesc inainte de disputarea lui intr-un loc public. speta e evidenta! sa vina politia! cum au indraznit sa se vada arbitrii intre ei? nu-i asa?

      maturizeaza-te!
    • 0 (0 voturi)    
      cata prostie!! (Vineri, 21 martie 2008, 11:03)

      indignat [anonim] i-a raspuns lui neutru

      astfel de oameni ca tine, care pun botul la toate verzele si gogosile din tabloidele instigatoare la violenta, astfel de oameni au dus la oprirea meciului!
      Eu as fi vrut sa vad un derby excelent dus pana la capat dar ii dau dreptate arbitrului. Ar trebui interzis accesul pe stadion sau oprite toate meciurile cu astfel de huligani in tribune si poate asa s-ar invata minte! Situatiile extreme cer solutii extreme!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Sanctionati publicul, nu echipa (Vineri, 21 martie 2008, 9:16)

    Daniel [anonim]

    De acord cu arbitru, nu se accepta violenta in tribune. Astfel spectatorii primesc cartonas rosu si meciul continua sau se rejoaca fara spectatori. Ce importanta are ca cel care a aruncat e rapidist sau stelist? In tribuna pot fi si criminali si psihologi si femei de serviciu si actori si orice. Putem permite accesul numai unui anumit profil psihologic ? Nici un organizator de meci nu poate face asta. Publicul trebuie sanctionat, nu echipa! Mai trebuie umblat la regulamente...
    Si in final... totul e un circ.
    • +1 (1 vot)    
      Adevarul (Vineri, 21 martie 2008, 9:56)

      Suporter stelist [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu jucatorii echipei Rapid sunt vinovati. Ei isi facusera treaba in teren in mod sportiv. Vinovat este clubul ca nu a luat masuri sa preintampine ce s-a intamplat (adica firma de paza angajata clubului nu a verificat spectatorii sa nu aiba obiecte ce pot fi aruncate pe teren). Oriunde in lume este pedepsit clubul si indirect jucatorii prin pierderea meciului, suspendare de teren sau depunctare in clasament. In fond Rednic care nu este iubit de galeria rapidista a avut dreptate "meciul l-au pierdut spectatorii". Aseara daca Rapid a pierdut meciul acest lucru nu se datoreaza jucatorilor din teren ci oficialilor clubului Rapid si suporterilor clubului.
  • 0 (0 voturi)    
    Arbitru cu coloana vertebrala (Vineri, 21 martie 2008, 9:18)

    Beck [anonim]

    Ne plangem de ani de zile de incidentele de la meciuri, ne plangem ca arbitrii sunt lasi cand sunt luati de gat de catre jucatori si nu intrerup meciul, ne-am plans mereu si am adus in discutie toate evenimentele jenante din sportul romanesc ca fiind o rusine pentru fotbalul nostru. Acum, acele evenimente din trecut au devenit motiv pentru care nu trebuia sa intrerupa meciul. Rusina sa va fie voua, celor ce acuzati acest arbitru ca a avut curajul sa faca ceea ce nici un arbitru roman nu ar fi facut. De aici ar trebui pornite toate masurile impotriva conducatorilor de club din romania, impotriva huliganilor care zic ca sunt suporteri, impotriva jucatorilor care au uitat sa joace fotbal. Conducatorii clubului rapid ar trebui sa dea startul acum unor represalii nemaintalnite in fotbalul romanesc impotriva huliganilor nu sa tipe ca a fost premeditat. Fara imaginile televizate probabil ar fi spus ca si-a dat singur cu piatra in cap ca sa intrerupa meciul.
    In Romania de azi e o crima sa aplici un regulament...devii complice la nu'stiu ce mare complot.
    TOATA STIMA PENTRU ARBITRUL DEACONU
  • +1 (1 vot)    
    tot gramatica (Vineri, 21 martie 2008, 9:19)

    N [anonim]

    Dupa cum merg treburile ar trebui suspendat tot campionatul. In acest timp ziaristii ar putea sa studieze linistiti gramatica limbii romane astfel incat sa nu mai produca fraze ca aceasta: "Catalin Tolontan sustine ca niciun oficial FRF nu vrea sa faca o declaratie clara fiindca niciunul nu cunosc regulamentul". Zilele trecute o persoana de la tineretul unui partid facea aceeasi greseala, iar voi va amuzati si va etalati eruditia.
  • +1 (1 vot)    
    nu va mai victimizati!! (Vineri, 21 martie 2008, 9:21)

    Bogdan [anonim]

    Hai sa terminam cu prostiile! Era o ploaie de brichete si de pietre, nu doar o piatra pierduta care l-a lovit intamplator pe arbitru! Si ca cel care l-a lovit pe arbitru e rapidist e clar, deci hai, fara teorii aiuristice. Nu-i mai faceti pe stelisti lasi, sa fie barbati si sa recunoasca faptul ca si-au facut-o cu mana lor. Cat despre ideea asta cu trei minute, va informez ca au trecut 3 min. Am revazut imaginile si am cronometrat.
    Faptul ca a castigat la masa verde nu face cinste Stelei, dar nici nu trebuie sa-i injuram. Daca mai stateau pe teren iesea cu bataie. Poate ca Rapidul a fost prima victima a unei astfel de decizii, e adevarat, dar trebuia sa se intample pana la una ca asta.
    N.P. M-am saturat sa aud de "microbistii" care devasteaza tramvaie, trenuri, distrug tot ce intalnesc ina cale, injura cu birjarii, se bat ca animalele si se prevaleaza de faptul ca "sustin" echipa. Niste trogloditi
  • 0 (0 voturi)    
    Decizie corecta, dar meciul trebuie reluat. (Vineri, 21 martie 2008, 9:32)

    Generalu [anonim]

    Eu cred ca este o decizie corecta, nu conteaza daca cel care a aruncat este suporter stelist sau rapidist, trebuiau controlati la intrare mai riguros, fortele de ordine sunt de vina ;).
    Problema este ca decizii ca aceasta trebuiau sa se ia si la alte partide si, avand un precedent, oficialii rapidului si fortele de ordine ar fi asigurat securitatea jucatorilor si a arbitrilor.
    Parerea mea este ca totusi meciul ar trebui sa fie continuat din momentul respectiv, iar echipa Rapidului sa fie depunctata si amendata exemplar.
  • 0 (0 voturi)    
    minicuni (Vineri, 21 martie 2008, 9:37)

    minciuni [anonim]

    Cand a spus Argaseala ca au fost agresati jucatorii la vestiar?
    De ce mintiti?
    Huuuuuaaaaaa
  • 0 (0 voturi)    
    nu e asa simplu (Vineri, 21 martie 2008, 9:41)

    liviu [anonim]

    sunt mai multe probleme aici
    1 - jandarmii au fost de kko (nu ai voie cu brichete etc) - trebuie sa nu uitam incompetenta lor de a asigura ordinea
    2 - arbitru s-a cam pripit sa intrerupa meciul, ceea ce este destul de ciudat, nu stiu regulamentul, dar nu se opreste un meci chiar asa aiurea. chiar sunt curios daca sunt dovezi video ca a fost prit. Noua ne place fraza cu "acoperit de regulament", ceea ce este de fapt o forma legala de a trage niste sfori;
    3 - actiunile trebuie facute si impotriva clubului, DAR cei care trebuie sa platesca sunt cei care au gresit (suporterii) si mai ales cei care au aruncat... Atata timp cat vinovatii reali vor scapa nepedepsiti nu se va realiza nimic. Nu costa asa mult un sistem de supraveghere... (atentie e o diferenta intre a pedepsi conform legii si a abuza de forta si a bate le ei aiurea -> diferenta care nu prea exista in romania)
    4 - trebuie sa se si asigure un arbitraj corect, sunt sigur ca daca lumea ar sti ca-s arbitrati corect nu ar mai fi asa violenti
    5 - mentalitatea romanului ca pe stadion sunt numai huligani... si ca te poti duce pe stadion daca ai chef sa te bani (ca suporter sau jandarm) dauneaza enorm... sunt suporteri care se duc numai pentru scandaluri, si jandarmeria nu le face nimic... d c au in continuare voie pe stadion dupa ce au facut prosti?
    6 - un complot stelist este putin probabil dar nu imposibil
    7 - ar trebui sa se actioneze pentru stoparea a acestor evenimente si nu sa se certe ca aiuritii stelistii cu rapidistii

    Cam asta ar fi... trist este ca este tipic romanesc, cand te uiti la fotbal iti dai seama d c e romania in kkt si invers...
    Ne meritam soarta pentru ca suntem fraieri (ca popor)
    PS: nu-s nici stelist, nici rapidist
  • +1 (1 vot)    
    pacat (Vineri, 21 martie 2008, 9:45)

    kanne [anonim]

    dupa tot scandalul cu cine o fi de vina, eu pot sa spun un singur lucru: pacat de dani coman, s-a accidentat degeaba!
  • +1 (1 vot)    
    Propunere (Vineri, 21 martie 2008, 9:45)

    Lica [anonim]

    UEFA ar trebui sa ne lase acasa cam 4-5 ani pana facem ordine in casa noastra.
  • 0 (0 voturi)    
    Presa e de vina (Vineri, 21 martie 2008, 10:12)

    eu_tata_lor [anonim]

    Ce atatea declaratii incendiare.. toata presa e un tabloid... nush care fotbalist s-a culcat cu nush cine...

    nush ce patron a facut declaratii belicoase.. fratilor sunteti a patra putere in stat.. puteti sa autocenzuratii parile unor oameni care nu gandesc..

    voi invrajbiti suporterii... rusine voua.. in goana dupa bani si faima deveniti sclavii marile figuri autohtone.. toata lumea spune in toate ziarele ca becalli e prost... dar din asta traiti.. fara el a-ti fi muritori de rand...

    uitati-va cum arata presa sportiva.. la stirile tv din sport: nush care se culca cu nush cine.... gagica lu nush care e mare tzatzoasa si are poze in reviste..

    in cotidianele de sport daca decupati pozele color nu ramane nimic... ziaristi de doi bani.. RUSINE.

    tot timpul aratati cu degetul pe arbitru pe jucatori.. de cand nu ati mai scris o cronica in care sa spuneti ce driblinguri superbe a facut un jucator... si daca ati scrie.. ar fi degeaba.. pentru ca ati obisnuit animalul de prada(publicul) sa vrea sange.. fara sange e ca un dependent de droguri fara doza.. RUSINE
    • 0 (0 voturi)    
      Bine zis! (Vineri, 21 martie 2008, 14:33)

      ortodox [anonim] i-a raspuns lui eu_tata_lor

      Bravo ai pus punctul pe i. Restul comenteaza degeaba pana nu isi dau seama de aceste lucruri.
  • +1 (1 vot)    
    decizie gresita (Vineri, 21 martie 2008, 10:13)

    Adriana [anonim]

    Sunt suportera a stelei dar o decizie ca cea in care Steaua castiga cu 3-0 meciul mi se pare gresita tinandu-se cont de faptul ca este un meci decisiv. Cred ca o rejucare a meciului din primul minut cu stadionul fara suporteri ar fi o decizie mai buna si ar multumi pe toata lumea. Iar ca o sanctiune pt Rapid ca echipa gazda jucarea tuturor meciurilor pana la sfarsitul campionatului cu portile inchise. Si atunci castiga cine este mai bun.
    • 0 (0 voturi)    
      Decizie corecta (Vineri, 21 martie 2008, 10:53)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Adriana

      Adriana de ce ca suporter al Stelei nu ai vazut ca Nesu a fost bombardat toata repriza a doua din tribuna a 2-a unde era galeria rapidista cu diverse obiecte care din fericire nu l-au atins? De ce nu ai vazut ca aceeasi galerie rapidista l-a huiduit cand a aratat arbitrului ca se arunca in el din tribuna? Ce trebuia sa faca sa renunte la a mai apara flancul stang al Stelei ca sa scape fara capul spart.
      Rejucare a meciului intrerupt de arbitrul partidei pe motiv ca a fost lovit de unde ai mai auzit? Nu este bine ca s-a petrecut asa ceva dar sa nu sanctionam aceasta este si mai rau.
  • 0 (0 voturi)    
    SI TOTUSI (Vineri, 21 martie 2008, 10:30)

    roberto [anonim]

    Bagati detectoare de metale si control coroporal la intrare, bagati camere video de supraveghere si la piscarie cu bagabontii din galerii.

    ps: Rapid a organizat meciul. Nu are nici o legatura cu cine a aruncat cu obiecte. Poate a fost sfantul Ilie. Clubul Rapid trebuie sa plateasca. Ce vina are echipa? Pai Sapunaru era sa il ia la bataie pe arbitru. Locul sapunului e in alta parte. Locul lui Zotta la fel.
  • 0 (0 voturi)    
    Inca un Vanghelist (Vineri, 21 martie 2008, 10:32)

    Racnetul Carpatilor [anonim]

    Catalin Tolontan sustine ca nicun oficial FRF nu vrea sa faca o declaratie clara fiindca niciunul nu cunosc regulamentul...... Bai Vangheliotule, invata romaneste!
    N.R. Multumim pentru observatie. Am corectat.
  • 0 (0 voturi)    
    Tigani (Vineri, 21 martie 2008, 10:50)

    T [anonim]

    Nici vorba de premeditare. Premeditarea presupunea sa platesti arbitrul sa intrerupa meciul. De ce nu l-ar fi platit sa dea penalty ptr Steaua in min 3, cand Dica a fost busculat in careu? Daca Deaconu a facut junioratul la Steaua, cum spune Zotta, de ce a primit 7 etape suspendare dupa ce a dezavantajat Steaua in meciul FC National - Steaua. Daca era premeditare, de ce Deaconu nu a anulat golul lui Sapunaru, ptr motiv de fault la portar, la faza premergatoare?

    Sunteti penibili cu premeditarea asta
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo arbitrului (Vineri, 21 martie 2008, 11:07)

    mat [anonim]

    Asa ar trebui sa faca fiecare arbitru in tara... Daca oficialii FRF si Ligii sunt prea corupti sa faca ceva in privinta violentei in stadioane atunci sa faca arbitrii. Un meci e un meci nu e razboi. Daca va arde de razboi, plecati voluntari in Irak sau Afganistan. Dar lasitatea suporterilor se vede ca doar in gasca sunt viteji.
    Sa opreasca toate meciuri si depunctarea la toti. Poate asa "conducatorii" vor intelege ce insemna sa investesti in fotbal frumos.

    Bravo Deaconu
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo arbitrului (Vineri, 21 martie 2008, 13:03)

    cameleonul [anonim]

    Sunt stelist intradevar, dar ce a facut arbitrul aseara foarte bine ca a facut-o. Din cauza tampitilor si huliganilor care zic ei se numesc "galerie" , nu mai vin pe stadion nici singur , nici cu nevasta mea. Pe stadion nu se stie altceva decat sa se injure, care mai de care sa arate ca este mai tare in muschi, etc... Luati aminte de la galeria lui Poli Tmisoara, pana si atunci cand pierd la scor, ei tot canta si isi sustin echipa. In legatura cu decizia arbitrului il FELICIT ptr curajul de care a dat dovada , de a intrerupe meciul, ptr ca si-a asumat o mare responsabilitate. Este un comentariu mai sus care acuza si presa pt. reportajele pe care le publica si care in mare parte incita. II dau dreptate si lui, si presa este de vina pt ceea ce scrie pt ca instiga pe anumiti analfabeti la toate prostiile pe care le fac. Si sunt de acord cu arbitrul, poate asa le deschide ochii oficialilor si si acestia cateva masuri mai drastice. Iar presedintii ce cluburi poate mai termina si ei cu declaratiile alea tampite pe care le fac, ptr ca si acelea ii instiga pe anumiti "suporteri" sa faca ceea ce fac.
  • 0 (0 voturi)    
    Sapunaru (Vineri, 21 martie 2008, 16:49)

    Stefan [anonim]

    Sunt curios ce pedeapsa va primi Sapunaru, l'am vazut dupa meci indreptandu'se spre galeria Rapidului, incitandu'i si strigand "m..e Steaua".
    Pina la urma acest sapunar e "folbalist" sau "galerist".
  • 0 (0 voturi)    
    ce fugea zotta... (Vineri, 21 martie 2008, 19:01)

    coyless_barbaru [anonim]

    Ce fugea zotta. A uitat cand il fugarea Gino prin Cotroceni. Acum vede si el ce a simtit saracu' Gino cand a facut furt pe fata pt UTC-ist.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version