Blaga: "3 pasaje subterane la Piata Sudului, Iancului si la Razoare"   Oprescu: "Autostrada suspendata care traverseaza Bucurestiul de la Nord la Sud"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 12 mai 2008, 23:26 Revista Presei | Radio TV

Oprescu si Blaga spun "Vorbe Grele"
Foto: Antena 2
Invitatii lui Victor Ciutacu la emisiunea "Vorbe Grele" (Antena2), candidatul PDL la primaria capitalei, Vasile Blaga, si candidatul independent Sorin Oprescu au incercat sa prezinte cateva dintre solutiile lor pentru rezolvarea problemei traficului.

"Bucurestenii trebuie sa petreaca cat mai putin timp in trafic, iar abordarea mea este una integrata", a declarat Vasile Blaga. Domnia sa a continuat mentionand ca principala problema in traficul din capitala este aceea ca nu exista rute alternative si ca intersectiile principale sunt prea aglomerate.

"Pana in toamna, 6 dintre cele mai aglomerate bulevarde vor avea culoar unic pentru autobuze si taxiuri. Inelul principal de centura se va inchide pentru marire anul viitor in aprilie, odata cu terminarea pasajului Basarab", a continuat Vasile Blaga.

"Referitor la intersectiile prea aglumerate, se vor face 3 pasaje subterane: la Piata Sudului, la Piata Iancului si la Razoare. Se vor mai face si 5 strapungeri, cu termen de realizare pana in 2011, una dintre ele fiind pe traseul: Splaiul Independentei - peste Soseaua Virtutii - pe langa Lacul Morii - prin spate la Carrefour - direct pe A1", a mai spus "buldogul".

De cealalta parte, Sorin Oprescu a fost si el de acord ca situatia marilor intersectii trebuie rezolvata si a dat cateva nume de astfel de puncte de congestionare a traficului pe care domnia sa doreste sa le "rezolve" : Intersectia Lujerului, Mihai Bravu, Razoare si "intersectia de la iesirea din Nord a Bucurestiului".

Oprescu a pus in fata un plan nou: "Voi incerca aducerea unei autostrazi suspendate care sa traverseze Bucurestiul de la Nord la Sud. Avem de facut doar 25 de km de autostrada, iar strainii fac 1 km intr-o luna. Rezolvam problema in 2 ani". 












VIDEO Pagubiti in noaptea nuntii. Cum au ramas fara bani doi tineri din Sibiu, chiar dupa petrecere

Nunta de vis s-a transformat in nunta de cosmar pentru doi tineri din judetul Sibiu. Hotii le-au furat din casa toti banii primiti in dar, in timp ce mirii si cativa invitati continuau petrecerea a doua zi dupa marele eveniment.
14360 vizualizari
  • +2 (2 voturi)    
    As adauga eu o alta solutie (Luni, 12 mai 2008, 23:38)

    Win Tin Tin [anonim]

    Repararea si largirea centurii, si optimizarea cailor de acces. De ce nu zice nimeni de asta? Costa mult terenurile langa Bucuresti, nu?:)
    • +1 (1 vot)    
      centura (Marţi, 13 mai 2008, 0:09)

      dd [anonim] i-a raspuns lui Win Tin Tin

      din cate stiu centura tine de ministerul transporturilor si nu de primarie.
  • +2 (2 voturi)    
    Soluţii (Marţi, 13 mai 2008, 0:14)

    Wasile [utilizator]

    Eu aş propune parcări, astfel încât s-ar elibera o bandă de circulaţie. Aş propune mai multe autobuze, mai bune. Aş propune ca metroul să nu mai circule la 15 minute, ci la cinci, ca să nu mai fim sardele (a, pardon, metroul este la Min. Transportului şi nu avem ce-i face, deci îndurăm).
    Aş propune un sistem în care firmele care desfăşoară activităţi pentru primărie la infrastructură (străzi, trotuare, stâlpi, canalizare, etc.) să fie clasificate - dacă nu ai un anumit grad de încredere, nu ai voie să licitezi pentru un anumit proiect. Astfel cernem toate acele companii care mai mult încurcă decât descurcă.
    Mai mult, în loc de criteriul financiar, aş acorda lucrările pe baza raportului "bani pe unitatea de timp". Adică, cine face treaba ieftin şi repede câştigă licitaţia. Nu mă interesează să o facă la juma de preţ, dar în cinci ani, timp în care toată zona este calamitată.
    Fiind un aborigen din Berceni, şi că tot se aminti în articol de Piaţa Sudului... a venit o firmuliţă (să-i zicem Mari Villa) să refacă calea de rulare a tramvaiului... bun... însă de vreo săptămână, intersecţia este blocată, şi maşinile fac slalom prin gropi de 20-40 cm. Alooooo! Păi bucşăraia la Dacie cine mi-o plăteşte cât trec pe acolo, de cel puţin două ori pe zi?
    Nu sunt de acord cu sintagma "ca să-ţi fie mai bine, trebuie să-ţi fie mai rău". Refacerea Şos. Colentina nu trebuia să dureze atât. Trebuia să se lucreze zi şi noapte, cu sute de muncitori şi utilaje, tocmai pentru a asigura că NU se face praf circulaţia.

    Deci, stimaţi candidaţi la primărie, idei aveţi cu toţii. Străpungeri, împungeri, traversări, şosele suspendate, jospendate sau cine-ştie-ce. Da' cum le faceţi? Că dacă se fac la fel ca acum, cu distrugerea până la imposibilitate de mişcare a circulaţiei, mai bine lăsaţi-le aşa. Nu vreau să îmi fie mai rău ca să-mi fie mai bine... vreau să-mi fie direct mai bine... e chiar atât de greu să renunţăm la licitaţii trucate pentru un amărât de Bucureşti
    • -2 (2 voturi)    
      Da, nu se poate renuntza la licitatzii trucate: (Marţi, 13 mai 2008, 8:22)

      Piciu' [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      Deci Wasile, pui bine problema, probabil ca vrei cam mult in Romania de azi. Dar uite de ce nu se poate renuntza la licitatzii trucate: deci avem o campanie electorala in plina desfasuarare, da? Foamea de bani a candidatzilor e mai mare ca oricand, deci si spnsori cu INTERESE MARI dau tarcoale, e adevarat ca la candidatzii mai eligibili. Dupa ce sponsorul baga banu', o sa vrea sa-l si scoata, ca doar e Romania, nu? (in paranteza fie spus asta se intampla si in US). Pai si cum crezi ca scoate sponsorul banii dupa ce castiga candidatul preferat? din licitatzii cu dedicatie, nu?

      Deci hai sa psopunem alta chestie: de urgentza TRANSPARENTZA asupra fondurilor de campanie, de unde vine banii si cat?! Asta sa spuna top 5 candidati la primarie! Adica DNA stie sa urmareasca punga cu milionu' lu' Jiji la cluj, dar li se inmoaie picioarele la alegeri, sau cum?!?! ALO!!
  • +1 (3 voturi)    
    solutia traficului (Marţi, 13 mai 2008, 0:25)

    capcaunul [anonim]

    pai sa propunem bechtel ptr solutia d'lui oprescu, poate in anul 3000 (cand vom fi din nou copii) va avea si Bucurestiul autostrada suspendata.. ca sa nu mai zic ca la calitatea la care va fi facuta, la urmatorul mare cutremur vom avea cateva mii de tone bune de primit in cap..

    pasajele lui blaga vor ciurui 'podeaua' capitalei, dezmortind din somn legiunile de sobolani si aurolaci.. din cand in cand case din zona se vor narui, dar \greaua mostenire' si 'cel de sus' vor fi tapii ispasitori..

    to'arasi, nu va imbatati cu apa rece.. bucurestiul are nevoie de culoare de sens unic si taxa de acces ca si londra.. pai de sa vina parasuta de la periferie, posesoare mandra a unei masini straine, pana in centrul capitalei, cand s'ar putea pur si simplu pogora din metrou, masina fiind lasata in una din uriasele parcari ce s'ar putea construi la capetele metroului.. ce atata mercantilitate cand vine vorba de spatii - orice capitala care se respecta are parcari corespunzatoare, desi terenul poate valoreaza milioane.. sunt anumite chestii care sunt musai, nu poti sa nu le faci..
    • +1 (3 voturi)    
      copaci, poluare (Marţi, 13 mai 2008, 9:27)

      Bogdan S [anonim] i-a raspuns lui capcaunul

      capcaun parasuta, daca nu ai metrou ce faci?

      Un motiv sa nu-l votez pe Oprescu: autostrada suspendata care sa taie orasul. La cata poluare e in oras asta mai lipsea. Sa faca naibii sosele de centura . Mai bine ar da o lege prin care sa nu se mai taie nici un copac, si sa planteze copaci in locul stalpilor si panourilor publicitare. Voi vreti panouri publicitare pe spatiul primariei, al orasului?

      Despre camioanele care lasa noroi prin tot orasul nu zic nimic. In vest cand lucreaza la strazi sa schimbe o bordura pun pamantul in saci, nu-l lasa sa-l ia vantul.

      Nici pe Blaga nu-l votez. Cum sa inchida centura? Nu gaseste un euro contruct 99 care sa o mareasca fara sa o inchida?

      in loc sa aduca planuri clare pentru prelungirea metroului, ei se cearta cum sa mai asfalteze si sa modifice niste strazi. Marii arhitecti.

      La mine in cartier ( baneasa) dupa ce au asfaltat strazile au venit de la apanova si au sapat aproape la fiecare intersectie. Au lasat neacoperit in urma lor si acum sunt gropi . Exista controlul calitatii la primarii? Vine cineva sa zica "lucrarea e ok" ? Se plimba careva cu masina sa zica: aici e groapa, trebuie astupat! ?

      Bine ca se refera numai la "aglumeratii"
      • +1 (1 vot)    
        deviant (Marţi, 13 mai 2008, 16:15)

        capcaunul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan S

        pai, maricico, as largi centura rapid ptr cai de acces la statiile de metrou de capat.. nu-i mai bine asa decat sa o freci cum o freci tu de obicei? ar fi si orasul mai curat si mai placut sa te plimbi prin el..
  • +2 (2 voturi)    
    oameniii (Marţi, 13 mai 2008, 0:35)

    gini bini [anonim]

    autostrada suspendata?:)) un fel de bypass, nu?:))
  • 0 (0 voturi)    
    asa asa (Marţi, 13 mai 2008, 1:31)

    cris [anonim]

    oare oare o sa vedem si in ROmania o strada suspendata????
    • +1 (1 vot)    
      sigur ca da ... (Marţi, 13 mai 2008, 8:33)

      radu [anonim] i-a raspuns lui cris

      daca ne uitam la discovery sau national geographic ... LOL
  • +1 (1 vot)    
    Autostrada suspendata in oras! (Marţi, 13 mai 2008, 8:43)

    Nae Calo [anonim]

    Pai cum, strainii le darama pe cele deja facute si fac tuneluri, iar noi cu primarii nostri mari specialisti abia le facem?
  • +1 (1 vot)    
    CENTURAAAA ne salveaza !!!! (Marţi, 13 mai 2008, 8:52)

    Centurion [anonim]

    Lasa ti balivernele cu sosele suspendate si construi ti cel putin o CENTURA cu 4 benzi .
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Marţi, 13 mai 2008, 9:05)

    liviu [anonim]

    pana nu vad ca se incep (si termina) lucrarile nu mai cred nimic indiferent cine-ar iesi primar
  • +3 (3 voturi)    
    Numai suspendari are in cap PSD (Marţi, 13 mai 2008, 9:48)

    Orban [anonim]

    Autostrada suspendata? Ha, ha, ha, ce gluma buna.
    Oprescule, ai mintea suspendata in creanga.
    Nu putem face o centura sau un pasaj si facem strazi suspendate?
  • 0 (0 voturi)    
    vorbe goale (Marţi, 13 mai 2008, 9:53)

    Alias [anonim]

    3 pasaje! o autostrada suspendata! cine da mai mult? cine da teleportare? cine da hoteluri ca-n dubai de 1 km inaltime? jipane la tot cartieru! care da mai mult?
  • +1 (1 vot)    
    Solutii pentru transport si circulatie (Marţi, 13 mai 2008, 10:23)

    Popescu Emilian [anonim]

    In primul rand nu exista posibilitatea de a construi cateva autostrazi la nivelul terenului din cauza situatiei din teren (cladiri construite aiurea si regimul de inaltime)Nu exista posibilitatea de a se face racordarile laterale la principalele artere de circulatie pe ambele sensuri..
    De ce sa fac autostrada suspendata de la N-S si eventual E-V cand exista posibilitatea de a se realiza inelul de centura exterioara cu racordari pe ambele sensuri cu toate arterele de circulatie care asced de la exterior spre interior si spre exterior.
    La fel trebuiesc 2 inele de circulatie in interior si la fel cu racordari la principalele artere de circulatie din interiorul Bucurestiului.In zona primului inel din zona centrala accesul sa fie permis numai cu autorizatie de circulatie pentru care sa se perceapa o taxa de circa 200 lei pe luna.Permisul sa fie pentru fiecare luna de alta culoare.
    Principala contributie la decongestionarea circulatiei este o organizare exemplara a transportului in interiorul orasului,metrou,electric si autobuze.Mijloacele de transport de suprafata sa se faca pe culoare unice ale acestor mijloace de transport.Pe acete cai de rulare nu au acces alte mijloace de transport.In acest caz cei care nu respecta aceste culoare sa fie aspru sanctionati cu o amenda de minim 100 lei si suspendarea dreptuli de acces cu mijlocul de transport in interiorul orasului timp de o luna.
    Mijloacele de transport din afara orasului sa nu aiba acces in interiorul inelului exterior.Sanctiune de 100 lei.
    Situatia se poate imbunatati in cel mult 2 luni de zile daca se introduce un sistem de taxe si amenzi care sa-i descurajeze serios pe participantii la trafic
    Sa se treaca imediat la stabilirea intersectiilor unde sa se respecte numai virajul la dreapta si interizicerea celui la stanga si sa se introduca cat mai multe sensuri giratorii care pot rezolva multe cazuri de indisciplina.
    • 0 (0 voturi)    
      iar permise colorate? (Marţi, 13 mai 2008, 13:54)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Popescu Emilian

      nu cred ca e cazul sa ne mai gandim la solutii cu etichete colorate in geam pe post de permis, suntem totusi in 2008. Exista sisteme automate care sunt mult mai eficiente. Daca aveti timp, aruncati o privire la:
      http://www.lta.gov.sg/motoring_matters/index_motoring_erp.htm
      Sistemul e bestial, poti sa treci pe sub poarta de taxare cu 100 la ora. Ai permis de trecere, bine, nu ai, iti vine factura acasa in cateva zile. Plus 10$ pt procesare :)
  • 0 (0 voturi)    
    complectare la coment. anterior (Marţi, 13 mai 2008, 10:29)

    Popescu Emilian [anonim]

    In loc de autostrazi suspendate se pot folosi autostrazi subterane in tunele bine consolitate si rezistente contra presiunii asa cum exista si in alte orase mari si din care prin racordari la reteaua exterioara pe ambele sensuri se poate realiza o buna circulatie si pe care sa fie onstruite mai multe parcaje subterane.
  • 0 (0 voturi)    
    Too god to be true (Marţi, 13 mai 2008, 11:20)

    Casargoz [anonim]

    Nu vor face nimic. Managementul traficului cu care se lauda Videanu, a inceput in 2002, acum la sase ani se la semnarea formalitatilor pentru imprumut abia daca a demarat faza unu, desi proiectul trebuia terminat in 2007. Vorbe, vorbe vorbe,
    Si multi bani imprumutati care se risipesc fara a realiza ceva.
    Largirea soselei de centura este precum podul peste dunare de la Braila, in functie de guvernare avem mereu un alt proiect, ba vin japonezii, ba se face in parteneriat cu chinezii, ba vine parteneriatul public privat, nimeni nu impune celor ce fac mari ansambluri de locuinete sa construiasca si infrastructura, asa se face la o investitie de 20 de milioane de euro cum a fost cazul Europa House si American House au profit de 120 milioane de euro, iar infrastructura se face din taxele platite de romani, asa cum a fost cazul zonei comerciale Baneasa, unde de acces s-a ocupat Ministerul transporturilor.
  • 0 (0 voturi)    
    nu mai bine facem alt bucuresti? (Marţi, 13 mai 2008, 11:27)

    nu mai bine facem alt bucuresti? [anonim]

    O mie de vorbe un ban nu fac... ce vorbiti voi de autostrazi cand in noile cartiere rezidentiale care "respecta" standardele vezi strazi cu latime de 1 jeep jumate in care cu greu te strecori.. in timp va fi nevoie si acolo de o strada mai lata... ce se va face? care sunt solutiile? intrebatii pe aia care au dat autorizatii de constructii.. dar intrebarea cea mai grava... cum intra pompierii?

    pentru cine sa facem autostrazi.. pentru aia care au facut turn de 25 de etaje in victoriei? sau pentru aia care fac altul in piata presei? Oameni buni.. in costul cladirii trebuie sa intre si costurile cu infrastructura.. cati oameni incap in cladirile alea? 1000... din care 250 au masina... ce se intampla cand ies 250 de masini o data din cladire ? dar cand ies si ceilalti 750?

    Spuneti ca metroul e aglomerat.. uita-ti-va la ambuteiaje.. toti sunt cate unul in masina... e eficient sa ai o salupa de jeep si sa fii singur.. incarci 6 m ... in 12 de autobuz incap 100 de persoane...

    Si oricum... toti suntem buni de gura... ati vazut demonstratie impotriva lucrarilor de constructie... de cand nu ati mai vazut o grava a soferilor?
    atat timp cat ne vom scoate ochii pe forum vom ramane doar cu scos ochii pe forum.. strazile raman la fel
  • +2 (2 voturi)    
    Solutii & Promisiuni (Marţi, 13 mai 2008, 12:10)

    ioana [anonim]

    Nu m-am hotarat cu cine sa votez inca. Ascult si eu atenta ce zic candidatii. Dintre toti, Sorin Oprescu mi se pare nu doar populist ci lipsit total de bun simt fata de alegatori. Nu propune nimic concret! <Vom face curatenie, vom rezolva problema traficului etc etc>. Oare iese el cu matura de dimineata? Care e solutia concreta? Iar autostrada aia suspendata ... sincer, ma ia cu vertij. Nu cunoaste chiar nimic? N-are consilieri sa ii spuna ca toate studiile de fezabilitate (pe care cu mandrie le-am tradus) facute de japonezi ne spun ca nu se poate?
    Ma intreb daca in afara de promisiuni aiurea mai are si altceva sa ne spuna.
  • +1 (1 vot)    
    Solutii (Marţi, 13 mai 2008, 12:33)

    radical [anonim]

    De fapt e praf in ochi, nu neaparat pentru ca nu o sa se tina de cuvant. Se poate face si centura si autostrada suspendata (evident nu in termenele propuse de ei, dar se pot face). In bucuresti sunt oficial 2 milioane de locuritori, neoficial peste 4. Este natural ca numarul de masini sa ajunga pe undeva pe la 1 milion in viitorul apropiat (in trafic in unele zile). Solutiile astea nu rezolva nimic.

    Propun eu una: Buldozer, dinamita si camioane de curatare. Radem tot si o luam de la capat. Este singura sigura.
  • +2 (2 voturi)    
    Vorbim mult si fara folos! (Marţi, 13 mai 2008, 12:44)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Avem de ales intre programe, noi nu suntem profesional vorbind capabil sa scoatem proiecte din burta numai pe baza faptului ca am fost in strainatate si aia au. Avem de luat Bucurestiul asa cum este, cu bune si cu rele si sa scadem gradual procentajul celor rele. Avem nevoie de programe viabile, facute cu profesionalism si nu inventii futuristice de sorginte electorala.
    Luati programele candidatilor, cititi-le si alegeti pe cel care va aduce mai aproape de viziunea voastra privind viitorul Bucurestiului.
  • 0 (0 voturi)    
    Master Plan Transport (Marţi, 13 mai 2008, 14:18)

    bagator de seama [anonim]

    Din cate se spunea mai acum o vreme se lucra la un moment dat la un Master Plan privind transportul in Bucuresti. Din "surse" stiu si ca acest MP a fost terminat (asa sa fie?). L-a studiat vreunul dintre candidati? De fapt ar fi interesant sa se si publice pe undeva, caci un astfel de studiu si solutiile propuse in urma lui ne-ar privi pe toti. Stiu ca s-au facut masuratori profesionale de trafic si mai stiu (din gura in gura) ca sistemul acela mirific de semaforizare inteligenta face parte din solutiile propuse in cadrul acelor studii de trafic.
    Ce anume e adevarat din toate astea? Macar existenta unui astfel de studiu ne-ar arata ca in ceasul al doispelea (fara cateva minute) s-a gandit cineva sa puna problema unitar si la nivel strategic - ceea ce pana acum nu s-a facut.
  • +1 (1 vot)    
    Solutiile lui "Blaga" (Marţi, 13 mai 2008, 14:41)

    Alin [anonim]

    Spun "Blaga" pentru il banuiesc pe domnul Basescu de suport tehnic. Cred ca tot ce s-a facut si pe timpul lui Videanu, din aceleasi motive se poate afirma ca s-a facut pe timpul lui "Videanu".
    Si ca in multe dintre cazuri, mai ales cele legate de domeniul sau de munca solutiile sunt foarte bune. Daca ar reusi sa se implementeze rapid solutiile cu strazi supraterane, subterane, pasaje la intersectiile aglomerate , inele de centura de autostrada, semafoare inteligente, parcari mult mai multe, interzicerea parcarilor pe strazile aglomerate si sanctionarea dupa interzicere, s-ar putea circula in Bucuresti rapid si gratis. Dar numarul de masini/Bucuresti creste de la an la an si la un moment dat va exploda mamaliga. Asa ca pana atunci eu cred ca ar trebui introdusa taxa de circulatie prin Bucuresti.
  • 0 (0 voturi)    
    putem si avem cu ce (Marţi, 13 mai 2008, 15:34)

    Venit si ramas [anonim]

    Trebuie inceput cu ce avem si se poate face repede, cu minim de blocaje. Se vad inceputurile: anul asta au aparut presemnalizarile, indicatoarele care lipseau cu desavarsire. Sistematizarea se poate face incepand cu studierea planului de strazi si introducerea sensului unic pe cat mai multe strazi - nu numai pe stradute, unde exista deja. Parcarile "ne doare" de mult timp - sunt hale industriale ramase de izbeliste care trebuie doar consolidate si amenajate, pe structura usoara, etajata, pe 5 sau mai multe niveluri. Astfel de hale exista chiar si in centru. La fel, exista case inalte care pot fi rascumparate de primarie, in zone centrale, si se pot ridica parcari supraetajate. Se elibereaza cel putin cate o banda de circulatie pe sens pe toate marile bulevarde. Apoi putem cheltui si cu metroul, cu tramvaiul (de ce se baga bani in 34 care oricum are metrou dedesubt?!) astfel incat sa fim motivati sa alegem transportul in comun. Acum fac masaj si sauna gratuit si in metrou, si in autobuz, mai miros si doi nespalati si ascult doua manele simultan si ajung la destinatie gata de crima!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce de proiecte (Marţi, 13 mai 2008, 16:06)

    Mihai [anonim]

    1) pasajul ala de la Basarab chiar se termina in aprilie 2009, cum zice Blaga? Sau undeva prin 2010 + x ani?
    2) In loc de autostrada prin centrul Bucurestiului (si care aparea si-n proiectul lui Adriean) de ce dracu nu se fac 2 centuri? Asta veche s-o faca dracu de 4 benzi (cica se vor chinui vreo 2 ani s-o lateasca) si sa faca cercul complet si la inca vreo 5-10km sa mai faca una de 6 benzi, care sa lege cele 3 autostrazi (sau cate or sa fie pana la urma). Ca aia veche si cu 4 benzi tot sufocata o sa fie, ideea e sa ramana aia pt cei care ar dori sa ajunga din nord in sud, in loc s-o ia prin centru, si pe aia de 6 benzi sa o lase pt "tranzitari".
    3) multe multe MULTE parcari, nu neaparat subterane, pot sa fie si turnuri de 10 etaje. Sa luam ca exemplu p-ta Alba Iulia, unde in centru e un ditamai rond unde s-a facut un kkt de parcare, cu taxa, care oricum e jumatate goala, pt ca masinile sunt parcate in 2-3 randuri pe marginile acelui sens giratoriu. Ia sa se faca acolo o parcare ca la unirea, cu 10 etaje, cu lifturi si cu politai care sa dea amenzi la cei care blocheaza masinile de pe margine...
    4) Unde se face pasaj subteran la P-ta Iancului? Asa, de curiozitate. Ca din ce am citit acum nici 3 luni o sa existe o magistrala de metrou venind din Dr. Taberei pana in Pantelimon, si una din statii ar fi la P-ta Iancului. Deci, sunt si eu curios cati ani o sa fie blocata intersectia, nu de alta dar locuiesc in zona.
  • 0 (0 voturi)    
    Ideei pt. viitoarele strazi (Marţi, 13 mai 2008, 16:35)

    Dorel - sef de santier [anonim]

    Caile ferate care nu mai sunt folosite, cum este cea din militari (spre cotroceni) ar putea fi transformate in sosele, alta idee ar mai fi prelungirea strazilor de la periferie pana in linia de centura (care va fi pe 4benzi) sa nu mai fii obligat sa iesi din oras pe un singur bulevard daca pleci intr-o anuita directie. Sunt lucruri simple, care nu consta prea multi bani. Autostrada suspendat costa f. mult si nu cred ca ne-o permitem, mai ales cand dorim sa facem magistrala 5 de metrou.
  • 0 (0 voturi)    
    CENTURAAAA (Marţi, 13 mai 2008, 17:16)

    anonimus [anonim]

    O centura cu 3 benzi pe sens asa cum au marile orase din Europa cred ca ar rezolva problema traficului din Bucuresti.
  • +1 (1 vot)    
    simplu (Marţi, 13 mai 2008, 19:06)

    Florin [anonim]

    problema se rezolva in primul rand cu educatie. cand derbedeii cu bmw vor parca in locurile unde este loc se va fluidiza circulatia. cata vreme haimanalele si curvele carora nu le pasa de bani parcheaza pe banda 2 si 3 pe motiv ca au treaba si la cativa metri de ei este loc liber se vor produce ambuteiaje. abia apoi putem discuta de rezolvari prin infrastructura
  • 0 (0 voturi)    
    Buldogul si smecherasul ! (Marţi, 13 mai 2008, 22:16)

    martin [anonim]

    Problema circulatiei in Bucuresti nu se va rezolva acceptabil prea curand, tinand seama si de cresterea exponentiala a numarului de masini, care nu se poate limita legislativ prin masuri pecuniare, fiindca Romania nu e pregatita si nu va fi mult timp, iar romanii nu sunt nici nemti,nici englezi.
    Buldogul Blaga propune deci masuri de imbunatatire limitata prin continuarea lucrarilor consistente facute in timpul lui Videanu, ale carui merite se vor intelege ulterior, dupa ce contracandidatii cretini si oamenii lor se vor ocupa de altceva decat de marea idiotenie numita "borduriada" ,in care cei mai destepti (Diaconescu,Gusa) de fapt nici nu cred.
    Smecherasul Oprescu are in schimb o rezolvare completa a circulatiei prin construirea unei autostrazi suspendate peste tot Bucurestiul, de la nord la sud sau invers. Este o solutie atat de science-fiction,incat numai un disperat si in totala necunostiinta de cauza, poate emite. Actualul pasaj in constructie de la Basarab are o istorie de 8 ani si poate se va rezolva peste un an si jumatate. Asa ca o autostrada suspendata de cel putin 10 ori mai mare este imposibila practic.
    Oprescu sau nu intelege nimic sau intelege si minte. Exista tonomati care incearca sa acrediteze ideea ca are sondaje foarte bune, Cu astfel de minciuni,pana si acesti analisti o sa se ascunda in paduri !
  • 0 (0 voturi)    
    fcuk (Marţi, 13 mai 2008, 23:31)

    fcuk u all [anonim]

    SUGETI POOOLA MAAAA!!!! NE-AM SATURAAAT!!!
  • 0 (0 voturi)    
    autostrada prin oras (Joi, 15 mai 2008, 10:07)

    UnQSam [anonim]

    Bucurestiul e un oras sufocat, muribund, poluat la maxim.
    Autostrada prin centrul capitalei e ca un pumnal infipt in inima orasului. E lovitura de gratie !
    Ca sa scapam de poluarea din oras trebuie sa impingem circulatia mashinilor cat mai in exterior si anume pe centura. O centura cu 2-3 benzi pe sens reduce traficul din oras si de asemenea ajuta si la curatarea aerului respirat de bucuresteni !
  • 0 (0 voturi)    
    Blaga (Luni, 26 mai 2008, 19:12)

    babaul [anonim]

    Blaga sa se duca sa roada un os doar e buldog


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă