Duel anost Blaga-Oprescu pigmentat cu muzica populara

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 11 iunie 2008, 22:39 Revista Presei | Radio TV

Blaga si Oprescu
Foto: Antena 1
Cei doi candidati la Primaria Capitalei, Vasile Blaga si Sorin Oprescu, s-au intalnit in emisiunea "Eu cu cine votez?" (Antena 1) fiind sustinuti din "tribuna" de colegi de partid si prieteni. Fara intepaturi si replici acide, pigmentata cu momente muzicale, cadouri si momente emotionante, emisiunea electorala a parut mai degraba un fel de "Iarta-ma".

Candidatii si-au reluat promisiunile si au raspuns punctual la intrebarile moderatoarei.

Centrul istoric este, in opinia ambilor candidati, punctul de plecare pentru crearea unei identitati puternice pentru Capitala. Daca Blaga promite renovarea cladirilor si a monumentelor, ridicarea serviciilor la un nivel european si atragerea de turisti, Sorin Oprescu spune ca trebuie refacuta atmosfera vechiului Bucuresti in jurul centrului istoric, "centru care nu exista decat desenat pe niste pancarte".

Blaga spune ca este singurul care vine cu solutii si termene de realizare concrete si a amintit de performantele sale de la Ministerul de Interne.

Sorin Oprescu spune ca in centrul programului sau "sta omul si bucuresteanul" facand o comparatie cu perioada Renasterii.

Daca Blaga spune ca l-ar lua viceprimar pe Sorin Oprescu "cu conditia ca acesta sa nu-si mai paraseasca postul ca data trecuta si sa nu se ocupe numai de toaletarea statuilor, Sorin Oprescu spune ca l-ar lua director general la departamentul privind siguranta cetateanului, "acolo unde experienta lui certa ar fi de mare ajutor".

"Sunt convins ca bucurestenii stiu sa aleaga intre proiecte concrete si vorbe goale" a fost mesajul lui Blaga pentru alegatori, in timp ce Oprescu le-a transmis: "Daca vreti sa scriem istoria dupa 18 ani de sperante si asteptari o putem face pe 18 iunie".
























6444 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    va rog (Miercuri, 11 iunie 2008, 23:13)

    Dari [anonim]

    daca se poate sa-mi dati si mie un link la emisiune, sau adresa blogurilor lui Blaga/Oprescu - probabil pe acolo este ceva.
    va multumesc
  • -1 (5 voturi)    
    Stiti cine l-a ucis pe Iosif Sava? (Miercuri, 11 iunie 2008, 23:43)

    Tommy [anonim]

    Intrebati-l pe Oprescu, directorul spitalui Universitar Bucuresti la acea vreme, unde a murit Iosif Sava?
    Cum nu stie? sa-i amintim; Iosif Sava a murit la unul dintre multele spitale conduse simultan de S. Oprescu ? D e ce suferea Iosif Sava?
    Cancer de intestinul subtire!
    Ce a cautat la 'spitalul universitar' si nu s-a dus la Fundeni?!
    Pai l-a invitat ''specialistul'' Oprescu ''sa-l faca bine''!
    ...si l-a facut!
    Asta trebuia sa se discute la Antena 1!
    • +3 (3 voturi)    
      tin cu blaga dar acum chiar ca bati campiile (Joi, 12 iunie 2008, 0:43)

      horace [anonim] i-a raspuns lui Tommy

      teoctist stia ceva legat de nelinistea ta dar saracul din pacate nu a apucat sa iti dezvaluie secretul
    • +2 (2 voturi)    
      bati campii (Joi, 12 iunie 2008, 9:16)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Tommy

      1 - canceru e cam incurabil... si cel la intestine sigur e incurabil...
      2 - fundeni e specializat pe oncologie... dar fiecare spital are sectie de oncologie..........
      daca vrei sa critici pe cineva manar documenteazate inainte despre chestiile astea
      a si era sa uit... faptu ca e director de spital nu inseamna ca e responsabil pentru tot nu are cum sa se ocupe de tot...
    • +2 (2 voturi)    
      Subscriu (Joi, 12 iunie 2008, 9:23)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Tommy

      Si eu tin cu Blaga, dar afirmatiile astea nu au nici o legatura cu realitatea. Directorul unui spital nu poate fi in mod normal tras la raspundere pentru moartea unui pacient. Cel care este direct responsabil de viata pacientului este doctorul care se ocupa de caz.

      Sa sugerezi ca directorul spitalului este responsabil pentru fiecare pacient in parte este o tampenie.
    • +3 (3 voturi)    
      Esti aberant (Joi, 12 iunie 2008, 10:33)

      Octavian [anonim] i-a raspuns lui Tommy

      Prietene, esti aberant.
      Si tu si aia care au votat pozitiv comentariul tau anost.
  • -7 (9 voturi)    
    Blaga e terminat (Joi, 12 iunie 2008, 2:28)

    Costantin [anonim]

    Sincer va spun, Blaga imi provoaca mila. Oprescu il distruge in orice confruntare directa, iar cand nu mai are ce spune intra pe automat: Solutii nu dicutii, Oprescu e partas la mineriade. E jenant pentru un fost ministru. Nota 10 totusi lui Blaga la capitolul memorie, pentru ca poate reproduce papagaliceste multe date si replici invatate pe de rost. La spontaneitate insa, nota 2. La fel si lui Boc. Astia sunt oamenii PD-L-ului. Repeta ca niste aparate ceea ce dicteaza "tatucul" :). Oprescu in schimb e magistral!
    • +4 (4 voturi)    
      corect (Joi, 12 iunie 2008, 8:39)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Costantin

      Mai ales la partea elementara de geometrie cu diametru, raza si circumferinta cercului. Tot Oprescu il depaseste pe Blaga cu ajutorul autostrazii suspendate. Probabil ca a citit destul de mult Asimov si ii place ideea de a deschide geamul la etaju' 3 si sa vezi masini. Dar proiectele lui Blaga nu se ridica la standardele lui Oprescu. Felicitari.
    • +5 (5 voturi)    
      gresit (Joi, 12 iunie 2008, 9:26)

      johny [anonim] i-a raspuns lui Costantin

      m-am uitat si eu la emisiune... dar am vazut cu totul altceva.

      Oprescu o dadea-n balarii, nu stia cum sa mai traga de timp sa nu termine fraza cu 30 de secunde mai devreme si sa se faca de ras... a fost jalnic. E un om total lipsit de proiecte si perspectiva...
    • +4 (6 voturi)    
      Oprescu stie ca pierde! (Joi, 12 iunie 2008, 9:42)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Costantin

      Am vazut un Oprescu pierdut, fara imaginatie, fara discurs si cu un gand de a scapa odata de aceasta candidatura care nu-i mai surade caci stie ca pierde. La fiecare emisiune televizata Oprescu pierde pentru ca nu are nici proiecte dar nici suflu ca sa tina o confruntare cu Blaga care devine din ce in ce mai bun!
    • 0 (2 voturi)    
      e magistrala albastra sau suspendata (Joi, 12 iunie 2008, 10:29)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui Costantin

      Oprescu e magistrala albastra sau suspendata?
    • +2 (4 voturi)    
      da da da (Joi, 12 iunie 2008, 10:41)

      sepia [anonim] i-a raspuns lui Costantin

      dle stefan v, blaga va sperie foarte tare.
      spuneti ca Blaga nu este spontan? Rar am vazut un raspuns mai complet si mai competent in privinta reactiei la o situatie de urgenta, cum ar fi un cutremur.

      Respect pentru dl Blaga... nu sunt partinitor, nu pot spune ca Oprescu este intr-un fel si Blaga in alt fel, dar cel din urma va fi cel dintai.

      Pur si simplu, proiectele lui blaga sunt realiste, are experienta de management in administratie. Il doresc primar!
  • +4 (6 voturi)    
    te da pe spate... (Joi, 12 iunie 2008, 5:28)

    babarotii din carpati [anonim]

    Phuaaa, Sorincescu von Oprescutzen e magistral, are niste aere de te da pe spate, cu moaca aia a lui de mistocar , ca pacient sigur iti inspira incredere. Nu mai vorbesc ca primar...parca vad, primul lui telefon daca va iesi primar va fi de genul :" Si tatucule Ion... acum ce fac?"
  • +6 (6 voturi)    
    un duel pentru primarie nu poate fi decat... (Joi, 12 iunie 2008, 6:28)

    judex [anonim]

    anost, pentru ca trebuie sa se desfasoare pe baza de programe serioase si idei. Problemele Bucurestiului nu sunt simple deloc. Fara o abordare realista si programe realizabile, fizic si financiar, nu se poate schimba nimic in bine. De asemenea, lucrurile nu se pot rezolva peste noapte, ci intr-o perioada, evident, rezonabila si cu mult sprijin politic. Ma indoiesc ca un asa-zis "independent" poate face ceva. Ca bucurestean, care vrea sa traiasca intr-o capitala mai frumoasa si mai civilizata, as prefera un ardelean serios si gospodar.
    • -3 (5 voturi)    
      ma tot minunez (Joi, 12 iunie 2008, 8:42)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui judex

      cat de ipocriti sunt unii...auzi, sa vrei un "bucuresti frumos condus de un ardelean serios si gospodar". voi nu aveti mai limite? chiar nu va este rusine? daca venea PNL-ul sau PSD-ul cu un candidat ardelean ziceati ca nu e bun pentru Bucuresti ca a trait intr-un oras micut, ca nu e familiarizat cu problemele unui oras de dimensiunile Bucurestiului si, normal, ca 322, mineriade etc.
  • +4 (6 voturi)    
    Oprescu la reanimare (Joi, 12 iunie 2008, 8:14)

    sorin [anonim]

    Treaba voastra! E Bucurestiul vostru Micul Paris, cand ploua Marea Venetie! Putei sa va indoiti macar o clipa ca Blaga a venit din Ardeal sa va arate voua cum se gestioneaza un oras fie el si Bucurestiul?Contracandidatul lui. d-l Oprescu nu este decat un smecheras, fiu de securist si prieten cu progeniturile Ceausestilor Ce traba poate face un om ca asta? Se trzeste la ora 11 si e total neserios. Daca ar mai trai nenea Iancu Caragiale l-ar folosi ca personaj in piesele sale Si are o fata sifonata de-ti vine sa crezi ca-si pierde noptile la poker. Ascultati-ma frati bucuresteni Nu-l ratati pe Buldog ca va mananca sobolanii si cainii comunitari Si inca ceva...NICI UN PRIMAR NU POATE FACE TOTUL DE UNUL SINGUR! Mai puneti si voi mana pe lopata si nu va mai dati in cap cu ea...folositi-o la infrumusetarea Bucurestiului ...ca acolo traiti Succes Blaga
    • -2 (4 voturi)    
      nu chiar (Joi, 12 iunie 2008, 9:18)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui sorin

      in romania se pune problema sa se vrea...
      daca se vrea se si poate...

      blaga oricum e terminat asa ca....
      promite pasarela de la basarab care a aproape terminata.... sa fim seriosi...
      daca construiesc eu un supermarket ieftin in bucuresti in timpul mandatului lui l-ar promite si p-ala chit ca nu are nimic de a face cu el...
      tot ce promite sunt proiecte deja aprobate si finantate (vezi metrou, lia manoliu etc)
      makar sa ne minta si el cu ceva mai inventiv...
      • +3 (3 voturi)    
        PASAJUL PUTEA FI TERMINAT DIN 2004 (Joi, 12 iunie 2008, 12:46)

        *** Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui liviu

        Si astazi altele ar fi fost problemele bucurestenilor

        Dar nu a vrut PSD

        Isi CERE oprescu IERTARE pentru ca a fost COMPLICE cu PSD impotriva bucurestenilor ?

        "In privinta parcarii de la Gara de Nord si a pasajului de la Gara Basarab, Dan Ioan Popescu a apreciat ca acestea nu sunt proiecte de maxima urgenta. "

        Dan Ioan Popescu Presedinte PSD Bucuresti,
        Sursa: Ziua, 28 martie 2003
  • 0 (0 voturi)    
    subtila invitatie la absenteism (Joi, 12 iunie 2008, 8:30)

    alex [anonim]

    putin off-topic, nu pot sa nu comentez de titlul emisiunii, "Eu cu cine votez?" care mi se pare ca face referire la cetateanu turmentat din piesa lui Caragiale.
    Electoratul e in starea asta e o realitate trista.

    Stiu ca anumite partide vor ca electoratul sa nu stie cu cine sa voteze si eventual sa nu mearga la vot si mi se pare ca titlul emisiunii e o subtila invitatie la absenteism.

    Candidatii nu sunt nemaipomeniti, totusi sunt diferiti, deci cred ca avem de unde alege.
  • +3 (3 voturi)    
    Caderea idolilor ! (Joi, 12 iunie 2008, 8:40)

    martin [anonim]

    Am urmarit putin blazat finala electorala de la Antena I, care a fost decenta , relativ corecta, dar si plictisitoare. Blaga a fost echilibrat si nu a putut, datorita formatului emisiunii sa reliefeze aberatiile lui Oprescu, pe cand Oprescu nu s-a jenat sa-l faca pe Blaga vames si militian.
    Acest "independent " Oprescu continua sa faca parte din cei 322 de eroi profund anti-Basescu, el cerand ritos schimbarea pentru Bucuresti, dar desigur cu conditia caragialiana sa nu se schimbe constitutia , legile si nimic din ce le creaza confort prietenilor sai antibasescieni .
    Oprescu e un Catavencu perfect, care acum denumeste autostrazile zburatoare, secante, dar vrea acum 2,una de la Nord la Sud si alta de la Vest la Est.
    Dar de fapt vreau sa vorbesc despre caderea idolilor. Am avut sentimente de apreciere pentru Iliescu, care au fost inlocuite in timp de o adevarata ura pentru acesta, ca politician pe care il apreciez acum ca pe cel mai nefast adversar al innoirii Romaniei.
    Dar ieri m-a scarbit profund un alt idol decazut al anilor 90. Petre Roman a indraznit sa vina la intalnirea electorala alaturi de profund PDSR-istul Oprescu si a sfidat ordinar pe fostii sai colegi din PD, care l-au inlaturat de la conducerea PD in mod absolut democratic, nu prin complotul de noapte aplicat lui Iliescu.
    Iliescu s-a revenit chiar prea bine, intimp ce Roman se zbate jalnic intre viata si moarte, din punct de vedere politic si nu va mai reveni in veci!
  • +2 (2 voturi)    
    Succes Blaga (Joi, 12 iunie 2008, 8:48)

    Radu [anonim]

    Daca un fiu de securist crescut si educat pe banii poporului oprimat , ajunge primar al Capitalei , va fi o rusine pentru intreaga natiune. Atunci de ce miile de morti la revolutie? De ce suferintele a 20 de ani de tranzitie? Mai bine tranzitie de la comunism la neocomunism. Vom avea o noua epoca de aur si un viitor luminos numit Oprescu.
  • +1 (3 voturi)    
    Oprescu-Vorbe goale (Joi, 12 iunie 2008, 9:15)

    Alegator [anonim]

    Am vazut din nou la emisiunea asta cat de aerian e Oprescu.Vorbea de proiecte ca un "doctor in administratie" (crede el),nu ca un doctor,doctor.Ca-n povesti,zicea ca o sa planteze atatia pomi,ca or sa se rataceasca oamenii cand vin de la servici,in aplauzele frenetice ale unor " doamne " aduse in platou de diversiunea lui Felix ca sa-l sustina si gata-gata sa aibe si orgasm de placerea spuselor lui. Iar el,ratacit in himere savura aplauzele ca pe un mare succes care-l facea sa se creada deja primar general.Tot ce a spus erau vorbe goale,dar asta nu e o sustinere deghizata a lui Blaga. Sustinerea lui Blaga vine de la sine fiindca nu nu incearca sa ne abureasca cu propaganda de spectacol.
    • -2 (2 voturi)    
      Cele doua rele (Joi, 12 iunie 2008, 10:36)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui Alegator

      S-a ajuns la aceasta situatie pentru ca "jucatorul" basescu a creat din PD-L o sperietoare pentru democratie chiar mai mare decat a fost PSD vre-o data! Sub conducerea lui PD-L lasa impresia ca nimeni din Romania nu are voie sa aiba o alta parere ca altfel devine "mogul sau oligarh" si DNA sare pe el,ceea ce nu s-a intamplat nici macar la apogeul PSD din 2000~2004! Asa s-a ajuns ca un om ca Blaga sa fie respins inclusiv de mine pentru ceea ce reprezita si pentru ideea ca va fi supus al lui Basescu. Altfel desi episodul sef de vama coroborat cu averea spune destul de mult depre probitatea lui este evident ca el este cel competent,dar este si vulnerabil la directiva Basescu! Si uite asa a ajuns pana si in Timisoara sa se alieze PNT si PNL cu PSD decat sa ajunga PD_L la putere caci astia parjolesc pamantul si tradeaza dupa cum le e mai bine si zice ZEUS!
      • +2 (2 voturi)    
        Un rau continuu de 18 ani : PSD-PNL (Joi, 12 iunie 2008, 11:51)

        Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        Un rau mortal pentru democratie, PSD si PNL au IMPREUNA, pentru prima data in cei 18 ani de la revolutie, puterea sa inchida pentru totdeauna evolutia democratica a romaniei.

        PSD si PNL au IMPREUNA la activ eliminarea de la guvernare a PDL TOCMAI pentru ca PDL nu a vrut sa renunte la reforme si statul de drept.
        Cei care urasc DEMOCRATIA - urasc statul de drept intotdeauna.

        PSD si PNL au impreuna PROPRIETATEA TUTUROR TELEVIZIUNILOR cu influenta. restul nu mai conteaza pentru ca influenta in media inseamna sa ai puterea sa creezi subiecte, adica sa faci AGENDA PUBLICA.

        PSD si PNL au transformat televiziunile, dintr-un mijloc PUBLIC de infromare - intr-o ARMA POLITICA.

        PSD si PNL au IMPREUNA cotrolul unei parti enorme din economia Romaniei, dupa vanzarea PETROM si ROMPETROL in plina CRIZA ECONOMICA MONDIALA.

        PSD si PNL au strans IMPREUNA in ultimii 18 ani, dupa jafurile facute acestei tari, peste 300 de ani de puscarie.

        PSD si PNL au ajuns in stare sa renunte la porice fel de diferente doctrinare pentru a ramane in continuare LA PUTERE.

        PSD si PNL sunt cel mai mare pericol pentru democratie si statul de drept in Romania.
        • -2 (2 voturi)    
          Un pic de logica exista? (Joi, 12 iunie 2008, 12:58)

          Arthur [anonim] i-a raspuns lui Polul de Stanga Dreapta

          Bineinteles ca de la un fanatic basescian nu te poti astepta la argumente logice sau ca sa cedeze in fata adevarului dar mai fac totusi un efort:
          1.Alianta DA s-a format prin fortarea PNL (care avea la acea data cca. 20% in sondaje) de catre Stolojan caci prietenul Basescu ar fi trebuit sa-si dea demisia (asa cum a prosis cand a fost ales ) daca nu aducea partidul la minim 12%.
          2. La acea data ideologia PD este foarte de stanga (ma rog cata ideologie incapea in Basescu.Berceanu,Blaga ,Videanu etc.) caci era membru in IS si ii facea de dreapata pe PSD!
          3.Probabil in mintea dvs. liberalii erau un mare pericol pentru democratia minereasca a FSN unde erau membrii (ba chiar cu functii)si domnii tovarasi Videanu,Blaga ,Berceanu si alte nume ilustre din PD.
          4. Mai lasti-o balta cu -L de langa PD caci el apartine unor transfugi penibili din PNL si care deja s-au topit in PD -ul basescian.
          5. Daca Realitatea ,Cotidianul,EvZ, RL,Gardianul, partial Ziua si Adevarul sunt pesediste s-au peneliste atunci intradevar acestea domina mass-media. Daca nu,NU!
          6. Asa ca idee : cand s-a vandut Midia barilul era cca.20$ ,iar Petrom cca.25$ asa ca chestia cu criza mondiala era doar in creierul dvs. Nu mai spun ca cel putin Midia era o gaura neagra care nu produsese decat pagube si a carei privatizare cazuse de 3 ori,iar Patriciu a angajat in 3 ani cca.5000 de oameni si a platit miliarde la buget.
          7. Vezi ca Zeus Basescu a declata despre Falca, Gutau sau Mazare ca au fost alesi de catre un electorat care stie ce e cu prezumtia de nevinovatie . Ori mogulii si oligarhii citati nu beneficaza de asta ,ori sunteti ilogic!
          Ma opresc aici caci oricum nu cred ca am vre-o sansa sa va clintesc fanatismul!
          PS
          Eu am votat cam in sila de 3 ori cu Basescu ,dar incerc acum sa-mi rascumpar aceste pacate.
          • +2 (2 voturi)    
            Un rau continuu de 18 ani, PSD-PNL : TELEVIZIUNILE (Joi, 12 iunie 2008, 13:38)

            *** Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui Arthur

            Monitorizare CNA: PSD si PNL au avut in martie cele mai multe aparitii la emisiunile de dezbateri politice
            de Attila Biro
            Joi, 24 aprilie 2008

            Cristian Diaconescu, cel mai mediatizat candidat la Primaria Bucuresti
            de D.G. HotNews.ro

            Vineri, 30 mai 2008, 19:01 Actualitate | Politic

            Cel mai vizibil candidat la Primaria Generala a Capitalei, cu 36 de aparitii, a fost Cristian Diaconescu (PSD), urmat de Vasile Blaga (PD-L) si de Sorin Oprescu, cu cate 22 de aparitii la televiziuni. Diaconescu este lider si in clasamentul personalitatilor politice care au beneficiat de cele mai multe prezentari pozitive (7), iar Andrei Chiliman a fost cel mai criticat candidat din Bucuresti (3 prezentari negative), releva un raport intocmit de Agentia de Monitoritorizare a Presei.
      • +2 (2 voturi)    
        ma, (Joi, 12 iunie 2008, 12:08)

        ddd [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        ma, tu esti Nastase
        • -2 (2 voturi)    
          nu cred, (Joi, 12 iunie 2008, 12:22)

          comentator [anonim] i-a raspuns lui ddd

          dar Polul de Stanga Dreapta este sigur *** (adica 3 stelute din stelutele lui Base). si poate mai are si alte identitati...
  • +2 (2 voturi)    
    18 (Joi, 12 iunie 2008, 9:27)

    anonim [anonim]

    daca oprescu a zis "Daca vreti sa scriem istoria dupa 18 ani de sperante si asteptari o putem face pe 18 iunie" atunci sustinaturii lui sa mearga pe 18 la vot
  • +2 (2 voturi)    
    in schimb, am vazut circ aseara la Antena 3 (Joi, 12 iunie 2008, 9:29)

    judex [anonim]

    Omul cu laptop-ul a dat un nou recital de "delirium tremens", la emisiunea lui Gadea.
  • -2 (2 voturi)    
    Blaga = Videanu (Joi, 12 iunie 2008, 10:47)

    Octavian [anonim]

    Blaga este acelasi lucru cu Videanu.
    Votam primar aici, nu votam politic, sau asa ar trebui.
    Este simplu: Amandoi sunt de la acelasi partid, Videanu e chiar sef de campanie pentru Blaga, Blaga preia proiectele anterioare.
    Blaga va continua pe aceeasi linie in acelasi ritm domnilor!
    Lasati mineriada, revolutia din '89 si aia pasoptista, lasati muncitorii ceferisti impuscati pe liniile de la Grivita de guvernul liberal, macelul de la 1907 facut de taranisti, si pe greci cu Eteria lor de la '821... NU TINE VRAJEALA.

    Retineti: Daca nu v-a placut de Videanu , nu votati pe Blaga, na.
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate, asta si vom face! (Joi, 12 iunie 2008, 11:44)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      La primul tur am votat numai eu cu Blaga, adica 1 vot. Acum, la turul 2, Blaga va avea de la mine si prietenii mei, care nu au votat in primul tur, 6 voturi.
    • +2 (2 voturi)    
      De ce nu are Oprescu proiecte ? (Joi, 12 iunie 2008, 12:28)

      Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      Raspunsul e simplu: ca sa nu i se ceara socoteala niciodata.
      Toata "socoteala" pe care o va da, va fi aranjata si servita noua "indirect" de televiziunile care il promoveaza oricum non-stop pe el si PSD-PNL.

      Iata cum arata un om "care da socoteala".
      E clar ca nimeni n-a auzit niciodata de acest bilant facut de videanu ...!

      Pai daca contine lucruri bune - atunci sigur nu veti auzi vreodata de el.
      De auzit vom auzi doar minciunile PSd si PNl despre "bordurile" lui videanu, pe care n-au reusit sa le probeze nici macar trimitand Curtea de conturi la primarie special pentru asta.

      CUM ARATA NISTE PROIECTE REALIZATE :

      RAPORT ÎN STRADĂ
      PREZENTARE SUCCINTĂ A 3 ANI DE MANDAT
      AZI, DESPRE INFRASTRUCTURĂ ŞI TRANSPORT PUBLIC


      CE AM PROMIS…
      Reabilitarea străzilor nu e o treabă de mântuială
      Suntem prea săraci ca să ne permitem reparaţii ieftine. Fonduri de 475 de milioane de euro de la Banca Europeana de Investiţii sunt destinate reabilitării a 190 de străzi principale, incluzând şi reabilitarea sistemului subteran de reţele utilitare. Din septembire 2005 până în decembire 2008. Asta înseamnă că asfaltul nu va ma fi spart imediat după ce a fost pus, pentru a repara o ţeavă. Asta înseamnă lucru bine făcut.
      • Modernizări şi extinderi drumuri: 190 de bulevarde şi străzi principale
      • Modernizare şi extindere reţea distribuţie apă
      • Modernizare şi extindere reţea canalizare

      Managementul traficului
      • Sistemul de Poziţionare Globală a autovehiculelor RATB prin GPS
      • Sistemul de taxare automată la RATB
      • Creşterea siguranţei şi confortului în transport

      Autobuzele transportă oameni, nu saci
      • Achiziţionarea a 300 de autobuze necesare modernizării sistemului de transport public de călători la standarde europene
      • Piaţa Obor: staţia va fi protejată printr-un acoperiş ce se va întinde până la traversarea pietonală, sub forma unei arcade

      CE AM REALIZAT

      - va continua -
      • +1 (1 vot)    
        Cronica ne-televizata (Joi, 12 iunie 2008, 12:58)

        *** Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui Polul de Stanga Dreapta

        (si anosta) a realizarilor si ne-realizarilor unui Primar al Bucurestilor

        CE AM REALIZAT
        - continuare -

        • INFRASTRUCTURA RUTIERĂ

        ►225 străzi (cu şi fără linii de tramvai) şi tronsoane de străzi reabilitate, cu o lungime totală de 283 km, din care:
        - 100 străzi aflate în întreţinere şi gestiune multianuală
        - 125 străzi în perioada de garanţie contractuală
        ► 61 străzi în curs de execuţie cu o lungime totală de 71,5 km
        ► 16 străzi cuprinse în proiecte de supralărgiri, străpungeri, penetrări, pasaje rutiere şi pietonale
        ► 40 de străzi în procedură de licitaţie în vederea reabilitării sistem rutier
        ► 30 de străzi aflate în programele de întreţinere curentă anuală şi în curs de pregătire pentru includerea în programele de reabilitare viitoare
        ► Proiecte de investiţii vitale, aflate în diverse faze de implementare, pentru Municipiul Bucureşti:
        ►supralărgire Şos. Pipera şi pasaj denivelat
        ►supralărgire Str. Niţu Vasile
        ► supralărgire Bd. Constantin Brâncoveanu
        ► supralărgire şi modernizare Bd. Expoziţiei
        ► străpungere Str. Buzeşti – Str. Berzei – Str. Uranus
        ►străpungere Bd. Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu
        ► arteră de străpungere Str. Doamna Ghica – Bd. Chişinău şi pasaj suprateran peste C.F. (Str. Heliade între Vii – Şos. Pantelimon)
        ► străpungere Str. 1 Mai
        ►penetraţie Prelungirea Ghencea – Domneşti (Str. Braşov – limita administrativă)
        ►penetraţie şi racord Splaiul Unirii (Autostrada Bucureşti – Constanţa)
        ►penetraţie Splaiul Independenţei – Str. Ciurel – Autostrada Bucureşti – Piteşti
        ►penetraţie Bd. Timişoara
        ►terminal transport public Piaţa Sf. Vineri
        ►pasaj auto subteran Şos. Nordului – Str. Elena Văcărescu
        ►modernizare Piaţa Romană şi pasaj pietonal
        ►modernizare Piaţa Eroii Revoluţiei şi pasaj pietonal subteran
        ►îmbunătăţire condiţii de circulaţie Piaţa Muncii
        ►îmbunătăţire condiţii de circulaţie Piaţa Obor
        - va continua -
      • -2 (2 voturi)    
        CE AM REALIZAT (continuare) (Joi, 12 iunie 2008, 13:07)

        comentator [anonim] i-a raspuns lui Polul de Stanga Dreapta

        pai 2 ani si jumatate nu am facut nimic benefic (pentru oras ma refer).

        apoi, venind alegerile si fiind presat puternic de Base si partid, m-am apucat in tromba sa refac infrastructura pe niste artere importante, vizibile. binenteles, fiind in criza de timp, am inceput pe toate arterele concomitent si am creat un mare haos in viata de zi cu zi a bucurestenilor. asa cum am promis, toate lucrarile au fost terminate chiar inainte de termen: de ex. stefan cel mare :))) (poate am exagerat un pic cu 5-6 luni, dar ce mai conteaza, important e ca se vor termina...)

        am inceput implementarea sistemului inteligent de semaforizare si am promis ca in mai va fi gata, ceea ce s-a si intamplat...ei, si aici exagerez putin, ca in realitate doar Magheru este functional, restul mai spre toamna-iarna (nu stiu sigur anul)...

        am mai reusit cu mari eforturi ca in ultima sedinta sa dau PUZ P+30 pentru 5 cladiri...similar, pe terenul lui Titan Mar se pot construi 2 cladiri turn (ce misto)...ei, bine totul este corect documentat, aprobat etc. ce puteam eu sa fac daca asa s-a votat in consiliu...

        ceea ce regret amarnic, este ca nu am reusit sa termin cartierul de vile din parcul Bordei din cauza lu' marlanu' ala de Chiliman, dar nu poate fi totul perfect in viata...

        Si la final nu uitati ca:

        BLAGA V-A CASTIGA!!!
        • +2 (2 voturi)    
          CE AM REALIZAT - INFRASTRUCTURA RUTIERĂ (Joi, 12 iunie 2008, 13:33)

          *** Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui comentator

          Cronica ne-televizata (si anosta, bineinteles) a realizarilor si ne-realizarilor unui Primar al Bucurestilor

          - continuare • INFRASTRUCTURA RUTIERĂ -

          ►modernizare Piaţa Arcul de Triumf şi pasaj pietonal
          ►Începând cu anul 2005 au demarat lucrările de reabilitare a pasajelor şi podurilor rutiere, fiind finalizate:
          ►podul Grant
          ►podul Floreasca
          ►pasajul Mărăşeşti
          ►În anul 2006 au fost iniţiate primele proiecte de reabilitare unică (sistem rutier şi linie de tramvai) pe străzi aflate în administrarea Primăriei Municipiului Bucureşti: ►Bd. 1 Decembrie 1918
          ►Bd. Iancu de Hunedoara
          ►Şos. Ştefan cel Mare
          ►Şos. Colentina
          ►Calea Moşilor
          ►Şos. Olteniţei
          ►Tot în anul 2006, a început execuţia Pasajului Suprateran Basarab, care închide inelul principal de străzi din Municipiul Bucureşti. Se estimează că lucrările se vor finaliza în primăvara anului 2009.
          • +2 (2 voturi)    
            • REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI (Joi, 12 iunie 2008, 13:49)

            *** Polul de Stanga Dreapta [anonim] i-a raspuns lui *** Polul de Stanga Dreapta

            Cronica ne-televizata (si anosta, bineinteles) a realizarilor si ne-realizarilor unui Primar al Bucurestilor - continuare

            • REGIA AUTONOMĂ DE TRANSPORT BUCUREŞTI

            •În prezent, RATB asigură mobilitatea cetăţenilor pe o arie de 1.811 km2, din care 228 km2 reprezintă Municipiul Bucureşti. Operează cu un parc de 2.092 vehicule, după cum urmează:
            •506 tramvaie, pe o reţea de 286 km, având un număr de 23 linii ce totalizează 430 km traseu
            •296 troleibuze, pe o reţea de 144 km, având un număr de 19 linii ce totalizează 304 km traseu
            •1.290 autobuze, pe o reţea de 1368 km, având un număr de 119 linii (din care 50 linii preorăşeneşti) ce totalizează 2.962 km traseu
            • Reţeaua de transport public a RATB are 2.681 staţii permanente de oprire, din care 578 staţii de tramvai, 86 de troleibuze, 1776 de autobuze şi 241 staţii comune de autobuze şi troleibuze, cu o interstaţie medie de 0,529 km
            • Anual, cu mijloacele de transport RATB se efectuează 829 milioane de călătorii, dintre care 366 milioane cu tramvaiul, 81 milioane cu troleibuzul şi 382 milioane cu autobuzul
            • Primăria Municipiului Bucureşti a demarat în ultimii ani o amplă campanie de achiziţie de mijloace de transport moderne, în paralel cu acţiuni de modernizare a infrastructurii de tramvai. Până la sfârşitul anului 2007 au fost achiziţionate:
            • 500 de autobuze Mercedes Citaro
            • 84 de troleibuze Astra Irisbus Citelis
            • Au fost modernizate 23 de tramvaie
            • Au fost reabilitaţi peste 120 km infrastructură de tramvai, din care 88 km cale proprie
            • Tot la sfârşitul anului 2007, au fost contractate alte 500 de autobuze Mercedes, dotate cu aer condiţionat în cabina călătorilor, ce sunt introduse în circulaţie pe măsura livrării, până la sfârşitul anului 2008
            • Din decembrie 2006, RATB a lansat sistemul automat de taxare – SAT, ce foloseşte soluţii ultramoderne, standardizate, card-ul „contactless” oferind posibilitatea extinderii utilizării acestuia şi pentru alte aplicaţii.
            - VA CONTINUA -
        • -2 (2 voturi)    
          alo, gramatica (Joi, 12 iunie 2008, 13:53)

          Octavian [anonim] i-a raspuns lui comentator

          ce bine stii sa contorizezi SF-uri :))
          mai bine pune mana pe cartea de gramatica, vezi ca ai dat cu mucii in fasole fix la urma, cand tocmai era sa am o indoiala ca Oprescu va castiga atunci cand ai abuzat de o cratima: poate vroiai sa scrii "VA CASTIGA" si nu "V-A CASTIGA" :))))))))))))))))
          Sa le spui la aia la partid sa iti dea materialul complet si corect, inclusiv cu lozinca de la urma :)))))))))))
          • -2 (2 voturi)    
            O sancta simplicitas (Joi, 12 iunie 2008, 14:26)

            Catalin [anonim] i-a raspuns lui Octavian

            Octaviane, comentator la sfarsit a citat dintr-o brosura renumita scoasa de catre Videanu si PDL in care chiar asa scria BLAGA V-A CASTIGA!
            Adica, si spun asta ca sa intelegi, fiindca stim ca pentru unii e mai dificil, era vorba de un citat deja celebru al unui mare mare intelectual, cu multe realizari, portocaliu, numit Videanu!
            O sancta simplicitas! Unde nu e, nici Dumnezeu nu cere....
            • -2 (2 voturi)    
              Aoleo (Joi, 12 iunie 2008, 15:34)

              Octavian [anonim] i-a raspuns lui Catalin

              Daca ati ajuns sa acceptati licente poetice de la pedelisti inseamna ca sunteti talibani rau de tot, voi chiar sunteti membrii de partid. PA.
              • -2 (2 voturi)    
                Ba pardon (Joi, 12 iunie 2008, 15:50)

                Catalin [anonim] i-a raspuns lui Octavian

                Aiurea licenta poetica! Videanu s-a dovedit a fi un semidoct, un incult snob (ii place sa se plimbe prin saint tropez la brat cu nevasta in papornita vuitton), un agramat! Vezi tu, fiindca a recidivat cu v-a...ulterior scriindu-l legat cand trebuia despartit (ai google, cauta daca vrei textul)
                Cam cum sunt majoritatea geniilor portocalii!
                Oricum o dai, aicea ai furat-o!
          • -2 (2 voturi)    
            V-A PRINS! (Joi, 12 iunie 2008, 14:41)

            Chiar el [anonim] i-a raspuns lui Octavian

            ADEVAR:
            Din realizarile marete ale primarului in ultimul mandat
            sursa: Ziare.com
            Videanu ne asigura ca PD-L "v-a" castiga Primaria Capitalei
            Marti, 15 Aprilie 2008, ora 16:00
            Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, a scris, intr-o emisiune transmisa in direct la Antena 2, ca "PD-L, prin V. Blaga, v-a castiga PMB".
            Videanu a incercat, duminica, sa o convinga pe moderatoarea Oana Stancu, precum si pe invitatii emisiunii ca PD-L va castiga alegerile pentru Primaria Generala.
            Astfel, edilul sef al Bucurestiului a luat o hartie pe care a scris "PD-L, prin V. Blaga, v-a castiga PMB!", mesaj pe care il dateaza si il semneaza.
            Hartia a fost aratata la camerele de luat vederi si s-a putut vedea eroarea gramaticala comisa de primar. Documentul a fost aratat, din nou, pe Antena 3, luni seara.
            ....
            Vedeti ca putem si noi cu citate din presa?
            E ceva fantastic Google asta! Nu mai poti ascunde nimic!
          • 0 (0 voturi)    
            @Catalin & Chiar el (Joi, 12 iunie 2008, 17:48)

            comentator [anonim] i-a raspuns lui Octavian

            Thanks guys! Ati vazut ce fericit a fost cand a recunoscut o eroare gramaticala? :))))

            nu trebuia sa-i spuneti si voi ca era de la Videanu citire, ca acuma i-ati rasturnat sistemul de valori...:)))

            hai mai Octavian, nu mai plange, te rugam noi frumos...
  • +2 (2 voturi)    
    Bucurestiul la misto (Joi, 12 iunie 2008, 10:56)

    Constanteanu [anonim]

    Sunt din constanta si din experienta de cetatean cu un primar care vine cu solutii demonstrate, viabile si cu bani sa poata face acele lucruri, cu sustinere atat politica cat si civila, pot sa va spun ca oprescu o sa termine bucurestiul in jumatate de an.

    Degringolada din bucuresti se va dubla cel putin cu oprescu si va fi un oras mistocar si tare fantezist.

    Problema nu e cine candideaza este cine va vota pe candidati.

    Daca cei din bucuresti nu realizeaza cine este mai bun este problema lor, vor avea parte de o persoana pe care sa o injure ca nu are ce solutii sa dea sau pe cineva care are solutii sau nu le-a pus in practica. aceasta este viziunea realista. O alta viziune ar fi ca multumeasca persoanei cu solutii care le-a pus in practica sau celui care nu a facut nimic si bucurestiul va fi si mai dat peste cap.
  • +2 (2 voturi)    
    Oprescu o mare dezamagire (Joi, 12 iunie 2008, 14:18)

    Vasilache [anonim]

    Dl. Oprescu n-a fost niciodata un manager. Orice mic manager de srl are cu totul un alt discurs: mai practic, mai aplicat. Un manager real nu-si permite sa bata campii cu "mancatul stampilelor" si alte aiureli de le-am auzit aseara. Poate imi vor replica unii ca Oprescu este un om de viziune. Nici macar, n-am auzit nimic care sa semene cu o viziune. Urme slabe de declaratii sforaitoare. Mie mi se pare, dl. Oprescu,cel mai slab candidat, inferior si lui Gusa, ca sa nu mai vorbim de Orban. E mai mult un fel de Pavelescu eternul "jignit" ( apropos, nu inteleg de ce-l tot invita televiziunile si pe asta, intrucat nu comunica niciodata nimic, doar misca mandibula.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version