Cum rezolva Blaga si Oprescu problemele Capitalei cu un ceas desteptator si o foarfeca de gradina

de Viorela Marin     HotNews.ro
Joi, 12 iunie 2008, 23:16 Revista Presei | Radio TV

Oprescu si Blaga la "Angajam primar!"
Foto: Pro TV
Cei doi candidati la Primaria Capitalei, Vasile Blaga si Sorin Oprescu, s-au reintalnit pentru o noua confruntare, de data aceasta la editia finala a emisiunii "Angajam primar!" (Pro TV), moderata de Cristian Tabara. Cei doi aspiranti la fotoliul de primar general al Capitalei au fost supusi unor probe diverse prin care au fost nevoiti sa ofere solutii la problemele spinoase cu care se confrunta Bucurestiul: traficul infernal, problema cainilor vagabonzi, lipsa autorizatiilor pentru taximetristi, problema locuintelor sociale, etc.

Sustinuti din "tribuna" de colegi de partid si apropiati, cei doi si-au adresat reciproc intrebari, si-au impartit cadouri, dar si replici acide. "Demagogie, numele tau este Oprescu!" a atacat Blaga. "Disperare, numele tau e Blaga!", a replicat Oprescu.

In privinta traficului din Capitala, candidatii si-au reluat promisiunile si au punctat principalele solutii pe care le au in vedere.

Oprescu sustine in continuare: terminarea constructiei la podul Basarab pentru inchiderea inelului 1 si prefigurarea inelului 2, constructia 'secantei' nord-sud, eficientizarea transportului in comun prin amenajarea culoarelor unice si punerea in functiune a unui sistem de minibus cu trasee flexibile si puncte fixe, strazi noi, prin marirea suprafetei de drumuri de la 15% la 30%, necesar unui trafic "lejer". De asemenea, candidatul independent a precizat ca lucrarile se vor face pe rand, una cate una, pentru a nu incurca traficul.

Blaga a sustinut ca va implementa un sistem de management al traficului prin care se doreste reducerea la jumatate a timpului petrecut in trafic, inchiderea inelului principal odata cu finalizarea lucrarilor la pasajul Basarab, realizarea a 3 pasaje subterane (in Piata Iancului, Piata Sudului si Razoare), amenajarea a peste 100.000 de parcari, din care 11.000 subterane in 17 locatii, si 90.000 pe cele 396 de sosele care sunt in administrarea Capitalei, constructia diagonalei Nord-Sud (Buzesti-Berzei-Uranus), un sistem de transport public integrat, "prin care direct din tramvai cobori cu liftul la metrou", si continuarea lucrarilor pentru centura Capitalei.

Intr-una din probe, Vasile Blaga o fost pus in fata mai multor reprezentanti ai ONG-urilor care sustin drepturile animalelor, care i-au cerut candidatului PDL sa semneze o declaratie de angajament ca va repecta legea. De cealalta parte, Oprescu a fost nevoit sa faca fata protestului taximetristilor care au acuzat insuficienta autorizatiilor de functionare. Oprescu a promis reanalizarea acestor autorizatii, dar si depistarea si sanctionarea piratilor din taximetrie.

Cei doi candidati la Primaria Capitalei au avut ocazia de a-i oferi adversarului un cadou simbolic. Blaga i-a oferit lui Oprescu un ceas desteptator, fiindca "prietenii domnului Oprescu spun ca nu prea are obiceiul sa vina la timp si ca in campanie a intarziat la toate conferintele de presa". Oprescu i-a daruit, in schimb, o foarfeca de gradina, pentru a o "folosi la gradinarit, daca-i va face placere" si pentru a taia legatura cu stapanul, daca va iesi primar (referindu-se la porecla de buldog a lui Blaga).

Despre liniile directoare ale viitorului mandat de primar general al Capitalei, candidatul independent a precizat ca va urmari mai ales dimensiunea sociala a dezvoltarii orasului, in cazul in care va castiga alegerile. Vasile Blaga promite sa faca din Bucuresti un oras curat, frumos si prosper.
























8443 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Scandalul ultimului balci electoral ! (Vineri, 13 iunie 2008, 8:08)

    martin [anonim]

    Ieri la PRO TV, a avut loc ultimul balci electoral al acestei campanii . Cristian Tabara a incercat sa stapaneasca acest show, in care au lipsit ideile si proiectele, favorizandu-l pe Doctoru Smecherila, care nici nu are asa ceva, inafara de celebra autostrada zburatoare, poreclita acum pudic secanta, ca sa se mai piarda urmele prostiei.
    Probele au fost normal cam imbecile, cum a fost intalnirea cu niste fufe secretare, din pacate foarte realiste si cu doua grupuri de contestare, bine reglate, unul al prietenilor animalelor gata sa-l manance pe Blaga si unul al taximetristilor cam sedati si buni pentru aroganta lui Oprescu.
    Cea mai interesanta a fost sala. Pentru Blaga au venit normal lideri ai PD-L , personalitati publice si artisti, iar manifestarea a fost decenta, adica in linia Blaga. In schimb pentru " independentul" Oprescu au militat lideri importanti ai aliantei nocive a celor 322, remarcandu-se Crin Antonescu, Victor Ponta, Pavelescu cel ciudat etc . Dar cireasa pe tortul Oprescu au fost 2 maini stangi ale aliantei 322 (sau poate mai curand gatlejuri) adica Codrin Stefanescu (de data asta cu scalpul la el ,nu cape afise) si rebutul PD-L Marius Marinescu luat de bun de PC si autor a unei legi pentru caini, care le da mai multe drepturi decat oamenilor, cum numai in Romania poate sa se faca.
    Astia 2 din coada cozii au facut atata scandal ,incat Tabara a vrut sa-i evacueze din sala, dar de fapt au inviorat balciul si ar trebui sa primeasca un bonus.
    Si acum la vot si dumnezeu sa ocroteasca Bucurestiul si Romania de prosteasca impostura !
    • 0 (2 voturi)    
      solutii, nu discutii = un part (Vineri, 13 iunie 2008, 11:27)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui martin

      la una din probe candidatii au fost rugati sa spuna un obiectiv cuantificabil si un termen pana la care vor indeplini acel obiectiv.
      oprescu a spus ca face 3 strazi din centrul vechi in 3 ani - perfect cuantificabil - sunt sau nu strazile circulabile pietonal si cu magazine la sfarsitul celor 3 ani.
      blaga (polutii nu solutii) a zis ca reduce timpul pierdut in trafic in 2 ani, indiferent de mijlocul de transport. si peste doi ani va spune ca a realizat acest obiectiv indiferent de rezultat. nu poate fi cuantificat timpul de acum si de atunci. sigur vor fi unii care vor spune ca fac jumatate si sigur vor fi unii care vor spune ca fac dublu. prin evitarea unui raspuns clar si cuantificabil blaga a aratat ca e departe de "solutii, nu discutii" si e mai aproape de altceva (am scris mai sus).
      • 0 (0 voturi)    
        CUM MINTE SISTEMUL PSD-PNL-PNTCD : "centrul vechi" (Vineri, 13 iunie 2008, 13:02)

        *** [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Oprescu MINTE. in centrul vechi n-ai voie sa demarezi nicio lucrare pana cand arheologii nu dau OK - altfel spus n-ai voie sa faci nimic pana cand nu sapa ei mai intai, pt. fiecare ramasita arheologica sau caramida veche gasesc ei acolo in pamant.

        Asta e LEGEA.

        Lucrarile la centrul istoric au inceput in 2005 si stau pe loc si acum pentru ca sunt obligati sa astepte terminarea lucrarilor arheologilor.

        dar bineinteles ca oprescu - avand in spate tot SISTEMUL : PSD-PNL-PNTCD-PC-etc poate sa spuna orice minciuna cu televizoru.
        • 0 (0 voturi)    
          MINTI (Vineri, 13 iunie 2008, 14:16)

          Octavian [anonim] i-a raspuns lui ***

          Minti ca o gazeta americana, pardon, pedelista!
          Uite, era un sit arheologic pe Calea Victoriei, langa Palatul Telefoanelor, in timp record sit-ul a fost descarcat de sarcina arheologica si in timp si mai record a rasarit un frumos hotel in acel loc.
          Se stia ca acolo mai era de sapat, mai gaseau din cand in cand arheologii cate un ciob sau o oala, nu comori, dar pana la urma asa s-a considerat, ca nu mai are rost si gata.
          Deci musiu ANONIM, ia zi tu, unde era LEGEA?! si zi tu cine a incalcat-o? :))))))) iti zic eu: Videanu sau Basescu, care era primar in vremea aia, ups, ups, astia sunt de la PDL ups ups
          • 0 (0 voturi)    
            CUM MINT PSD-istii - "centrul istoric" (Vineri, 13 iunie 2008, 15:14)

            *** [anonim] i-a raspuns lui Octavian

            E simplu sa MINTI povestind barfe.
            Adevarul e greu - de-aia se inhama putini la terfeleala.
            Centrul istoric se numeste istoric uite de ce, si uite ce au de facut arheologii acolo:

            Despre situaţia Centrului Istoric, edilul şef a declarat:

            "Am cerut proiectanţilor să ne prezinte în cadrul Comisiei Tehnice de Urbanism detaliile legate de reabilitarea fiecarei străzi din Centrul Istoric.

            MAREA PROBLEMA ESTE DESCARCAREA ARHEOLOGICA. Faptul că procedurile sunt destul de greoaie, face să nu ne încadrăm în termenele pe care le stabilisem iniţial.

            Ministerul Culturii ne-a ajutat destul de mult, am stabilit împreună o procedură, dar sunt şi aspecte de natură profesională, de natură tehnică, care îi determină pe arheologi să lucreze mai mult, inclusiv decizia legată de vestigii (dacă le conservăm sau le punem în valoare).

            Nu-i o decizie uşoară.

            Pentru Hanul Zeţarilor s-a luat decizia să-l punem în valoare. Acum trebuie să actualizăm proiectul pe care îl avem, să-l modificăm, astfel încât să-l punem în valoare. Fiecare decizie se ia de Comisia Naţională a Monumentelor, iar noi trebuie să ne conformăm acestor decizii.
            Revitalizarea Palatului Curtea Veche este un alt proiect al municipalităţii din zona Centrului Istoric. În prezent are loc o dezbatere între profesionişti legat de modul de conservare a zonei Curtea Veche. Tot avem dezbateri la Comisia Tehnică de Urbanism.

            Chiar când o să discutăm, cred că ar fi interesant şi pentru dumneavoastră să participaţi. N-aş vrea să mă transform eu în purtătorul de mesaje al celor două opinii şi să vedeţi dezbaterea. Au fost câţiva dintre dumneavoastră care au fost acolo. E interesantă dezbaterea".

            04.12.2007
            CONFERINŢA PRIMARULUI GENERAL ADRIEAN VIDEANU
            DIN DATA DE 4 DECEMBRIE 2007

            http://www1.pmb.ro/pmb/primar/cpresa/2007/conferinte/conf_2007-12-04.htm
          • 0 (0 voturi)    
            CUM MINTE SISTEMUL PSD-PNL-PNTCD : "Patrimoniu" (Vineri, 13 iunie 2008, 15:20)

            *** [anonim] i-a raspuns lui Octavian

            Cerintele SOCIETATII CIVILE au fost si sunt foarte ferme in legatura cu PROTEJAREA PATRIMONIULUI ISTORIC.
            Nimeni nu-si poate permite sa-si bata joc de istorie.

            Din "Pactul pentru Bucuresti", semnat de asociatii ale societatii civile, si asumat de Vasile Blaga :

            PACTUL PENTRU BUCURESTI
            http://www.revista22.ro/html/index.php?art=4507&nr=2008-04-23


            E. Patrimoniu istoric

            1. Prin Hotarare a CGMB, se va reveni la reglementarea de urbanism PUZ Zone Protejate, acolo unde nu s-au acordat inca autorizatii de constructie. Termen: 1 ianuarie 2009. In continuare, nu se vor aproba Planuri Urbanistice Zonale (PUZ) care sa modifice reglementarea urbanistica din PUG in Zonele Protejate si in Zona Centrala.
            2. Se va inventaria fondul de imobile cu valoare arhitecturala care nu sunt monumente istorice, pana cu un an inainte de finalul mandatului. Ele se vor clasifica prin Hotarare a CGMB intr-o noua categorie: imobile nedemolabile. Se vor interzice demolarile in Zonele Protejate si in Zona Centrala pana la terminarea inventarierii pentru fiecare dintre ele.
            3. Se va propune un program specific de protectie si reabilitare a monumentelor istorice si a Zonelor Protejate. Termen: 1 iunie 2009. Primariile vor aloca cel putin 5% din bugetul anual programului de conservare si restaurare a patrimoniului istoric. Se va infiinta o structura a PMB insarcinata cu protectia patrimoniului istoric. Termen: 1 ianuarie 2009. Se va institui un sistem de amenzi drastice pentru proprietarii de imobile din Zonele Protejate care le provoaca sau le permit degradarea.
      • 0 (0 voturi)    
        orice ar veni - tot o sa fie rau (Vineri, 13 iunie 2008, 13:43)

        c [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Un candidat independent inseamna mai putin bani pompati in campaniile electorale ale unui partid sau in interesele unui partid. Si in toamna o sa fie campanie electorala. Banuiesc ca Oprescu ar putea sa mai limiteze asta, ...dar nu e garantat ca o sa limiteze asta.
        Oricum e naspa, sa-l votezi pe Oprescu care o sa se loveasca de opozitia tuturor si sa aiba Bucurestenii de suferit, sau sa-l votezi pe Blaga si toti banii bucurestenilor sa ajunga in campania electorala sau la firmele partidului, si sa nu fim bagati in seama inca 4 ani de acum incolo, cum a facut PD-L-ul pana acum.
        • 0 (0 voturi)    
          curtea de conturi e condusa de oamenii lui Oprescu (Vineri, 13 iunie 2008, 14:24)

          *** [anonim] i-a raspuns lui c

          de la PSD

          din punctul asta de vedere, blaga va fi controlat la sange, asa cum au fost traian basescu si videanu, pentru ca sefia curtii nu s-a schimbat din vremea lui nastase.

          in schimb, tot din punctul asta de vedere, oprescu va avea liniste sa fure cat vrea, pt. ca nimeni nu-l va controla pe el

          Corpul de control al primului ministru iarasi nu-l va controla, pt. ca si PNl-ul il sustine, deci are "acoperire totala".

          Apoi, televiziunile stau toate in spatele lui Oprescu, deci niic din partea lor nu va avea probleme, si iarasi : va fi liniste totala.

          de la oameni ca Blaga si videanu ramane ceva de pe urma lor

          Mostenirea lui Adriean Videanu
          Ziare.com, 10 Iunie

          Pentru Adriean Videanu acestea sunt ultimele zile ca primar general al Capitalei. Ma indoiesc ca este cuprins de mari nostalgii, ci, mai degraba, avand in vedere obstinatia cu care a refuzat o noua candidatura, trebuie sa fie nerabdator sa scape de corvoada care nu i-a prea adus beneficii, dar i-a provocat multa bataie de cap si mari prejudicii de imagine.

          Ce fel de primar a fost Adriean Videanu? Slab, vor fi tentati sa raspunda spontan majoritatea soferilor din Bucuresti, toti cei care au fost muscati de caini vagabonzi, toti cei care au luptat iarna cu nametii, iar vara cu gunoiul, dar si toti cei oripilati de haosul urbanistic din Bucuresti.

          Si probabil ca, in felul lor, au toti dreptate. Dar pentru a fi cu adevarat corecti ar trebui sa ne gandim ce a facut totusi si ce putea face actualul primar general.

          Bilantul sau spune ca in timpul mandatului lui Adriean Videanu au fost reabilitate 225 de strazi principale printre care Soseaua Stefan cel Mare, Soseaua Oltenitei, Calea Mosilor, Soseaua Colentina, Calea Floreasca.

          Mai sunt in lucru Calea Vacaresti, Soseaua Mihai Bravu, Drumul Sarii si bulevardul Mircea Eliade care au termen de finalizare in toamna acestui an.

          Tot in mandatul actualului primar au debutat lucrarile la Pasajul suprateran Basarab, a inceput.
      • 0 (0 voturi)    
        ma refereamexact la vorbele goale (Vineri, 13 iunie 2008, 16:23)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian

        daca la oprescu e simplu de verificat la blaga e simplu de ascuns dupa deget
  • +1 (1 vot)    
    Victima sistemului (Vineri, 13 iunie 2008, 8:08)

    Dianora [anonim]

    Cand am vazut aliniati frumos in primul rand al sustinatorilor Dlui Oprescu pe reprezentantii a vreo patru partide (Ponta, Antonescu, Marinescu, Pavelescu, etc.) mi-am zis ca este cam mult pentru un candidat independent si dusman al politicului. Cand au inceput sa se si manifeste aratand cam toate calitatile care-i fac pe romani sa-i antipatizeze pe politicieni si facandu-l pe Cristi Tabara sa-i ameninte ca-i da afara (de, isi permite ca mogulul lui n-are dosar nici la CNA nici la CNSAS) ma asteptam ca Dl. Oprescu sa-i invite el sa plece, daca el se bazeaza pe Bucuresteni, nu pe partide ori macar finca-i strica imaginea. N-a facut-o si ma tem ca, daca se uitau multi la show, el chiar devine de abia acum victima sistemului ticalosit care-l tine in brate.
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Vineri, 13 iunie 2008, 8:13)

    Opposite [anonim]

    Hopa, Oprescu a-nvatat ceva din toata campania asta: cuvantul "secanta".
  • -1 (1 vot)    
    Alo pdl-eii ...ne vedem la alegeri de FLORII (Vineri, 13 iunie 2008, 8:57)

    x [anonim]

    Alo pdl-eii ...ne vedem la alegeri de FLORII :)))))
  • +1 (1 vot)    
    Confruntarea (Vineri, 13 iunie 2008, 9:07)

    Dr Marutza [anonim]

    Cum se zice? Spune-mi cu cine te-aduni, ca sa.ti spun cine esti! Oprescule, Oprescule, vazandu-ti sustinatorii, am mai adaugat argumente convingatoare ca sa nu te votez! Nu ca m-as fi simtit tentat vreodata s-ao fac, dar cu atata "independenta", m-au trecut fiorii!
    A fost o confruntare intre bun simt, argumente solide si seriozitate (Blaga) si incompetenta, baloane de sapun si aroganta (Oprescu).
    • 0 (0 voturi)    
      RE:confruntarea (Vineri, 13 iunie 2008, 10:53)

      C5 [anonim] i-a raspuns lui Dr Marutza

      tin nu numai sa ma alatur la cele scrise de Dvs.si desigur gindinte la fel de sute si sute de mii de locuitori a Bucurestiului (si nu numai),dar mai mult decit atit doresc sa subliez ceva foarte important zic eu pt. orsicine care doreste sa fie CORECT indiferent de culoarea lui politica si de partid : este adevarat ca promisiuni a lui Blaga si Oprescu pot deveni doar promisiuni insemnind practic o minciuna depistata cu dezamagire dupa 4 ani mai tirziu (anul 2012),DAR inca din start Oprescu are marele handicap ca el DEACUM NE-A MINTIT si anume cu basmele de "independent".Cum putem noi sa dam crezarea unui om care imbratiseaza fatis astfel de "calitati" (minciuna vizibila si unui copil)?sa ne gindim cu totii fara patima la acest aspect si vom avea raspunsul la dilema : CINE DIN CEI DOI
      • 0 (0 voturi)    
        plus de argumente (Vineri, 13 iunie 2008, 13:44)

        Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui C5

        Multumesc, C5! Oare de ce crede multa lume ca a fi pentru Un candidat sau altul, inseamna sa te aliniezi unui partid sau unui anume personaj politic? De multe ori iti alegi preferintele prin simpla comparatie cu ceilalti. Independent inseamna inainte de toate sa gandesti independent, ori ce om de bun simt il mai crede pe acest doctoras uns cu toate alifiile ca e independent?? Asta-i trebuie Bucurestiului? Un om care si-a construit o cariera prin minciuna si fals, care a ajuns sa candideze prin fals de semnaturi (lucru clar demonstrat!), care habar n-are de ce inseamna urbanistica si care e mester doar la ironii de obor si bascalie de cartier, n-are cum casiga increderea celor care mai au oleaca de judecata!!
        Astea-s argumentele, intarite cu fiecare noua aparitie si confruntare .
        N-o fi Blaga intruchiparea perfectiunii, dar inspira incredere prin seriozitate si argumente convingatoare. Papagalii care-l escoteaza pe Oprescu, si-au dovedit lipsa de caracter si cu alte ocazii, pe care oamenii n-ar trebui sa le uite asa de repede!
  • 0 (0 voturi)    
    e indiferent pe cine cistiga (Vineri, 13 iunie 2008, 9:18)

    LEVI [anonim]

    Primul lucru de prioritate maxima ar fi sa obligi bucuresteni sa repecte legea sa fie disciplinati in trafic,politisti sa nu fie spagari lucru omposibil de realizat asa ca e totuna pe care votati dintre astia!schimbarea va fi posibila cind bucuresteanul de rand a intelege
  • +1 (1 vot)    
    Basescul lor (Vineri, 13 iunie 2008, 9:38)

    adrian [anonim]

    Am vazut si eu emisiunea de ieri si am avut surpriza (nu prea ma uit la televizor) sa constat o diferenta uriasa intre Oprescu si Blaga.

    Oprescu e ca Basescu fata de un Geoana virginal si palid (adevarat, Blaga e mai competent, dar ideea e acolo).

    Blaga nu are nicio sansa, din pacate: un om politicos si civilizat, responsabil si principial - intr-un oras de marlani, gospodine vulgare si tataici isterici.

    Oprescu castiga , nu este nicio indoiala cunoscandu-mi cat de cat concetatetii. Este El, mult-asteptatul, mesiah pentru toata clasa politica in fata unui Basescu carismatic si inexplicabil.

    Acum, au si ei Basescul lor.
  • +1 (1 vot)    
    Am vazut cu ochii mei pe cei 322! (Vineri, 13 iunie 2008, 9:44)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Toti sustinatorii doctorului Oprescu erau dintre cei 322 de parlamentari care se opun democratizarii tarii si dezvoltarii unui sistem bazar pe lege in Romania. Langa Ponta, Marinescu, Pavelescu, Codrin Stefanescu, statea martafoiul pseudo-liberal Antonescu, pe care domnul Tabara era sa-l dea afara impreuna cu Marinescu, deoarece viciau declaratiile domnului Blaga.
    Cu alte cuvinte, de cand s-a inscris in politic, domnul Crin Antonescu nu a facut altceva decat a mintit cu buna stiinta electoratul de dreapta. Domnia sa, ieri, prin apropierea frateasca mai cu seama de domnul Ponta cu care schimba impresii si glumite, ne arata ca de fapt face parte din baietii pusi de PSD pentru a fi pe partea ailalta a esicherului, dar de fapt pentru a sustine ciolaniada pornita de Iliescu si securistii lui.Rusine!
    Cat despre Oprescu, a batut campii ca intotdeauna si nu a avut nici un mesaj pentru electorat.Oprescu pare ca stie ca va pierde si pare plictisit de acest rol care nu-i va aduce decat infrangerea.
    Blaga a fost mai bun ca altadata, a facut fata cu brio diversiunile puse la cale de Sarbu, finul lui Geoana, impotriva lui. Felicitari!
    Am vazut oameni de calitate, Boc, Stolojan, Negoita si o armata de jigodii gen Ponta, Crin Antonescu, Pavelescu, Codrin Stefanescu, Marius Marinescu.
    Au facut o mare greseala aceste jigodii ca l-au sustinut pe domnul Oprescu, mai ales in maniera lor de golani.
    Toata lumea a fost oripilata de comportamentul sustinatorilor domnului Oprescu.
    Blaga este pe departe cel mai bun!
    • 0 (0 voturi)    
      liberalul... (Vineri, 13 iunie 2008, 10:59)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Crin Antonescu orin prezenta si comportarea sa a ridicat "prestigiul" PNL-ului.Nu-i asa D-le Tariceanu?
    • 0 (0 voturi)    
      322 ?! (Vineri, 13 iunie 2008, 14:21)

      Octavian [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Mai nene, ma ne lasi cu 322 si cu minerii???
      Pana la urma acei mult huliti 322 cred ca aveau dreptate, uite-te la ZEUS asta de Basescu, cum s-a sters la fund cu Constitutia pe care a mizat in 2004 aparand la iRealitatea TV si implicandu-se o ora intreaga in prime time in politic incercand sa ne explice cat de comunist e Oprescu... asta se cheama imixtiune aiurea in politic. Asa ceva nu se face, asta a incercat sa faca si Iliescu in 2004 si l-au pocnit toti peste gura, dar deh, Iliescu nu este ZEUS, ZEUS este numai unul, BASESCU !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Bucurestenii il merita pe Oprescu (Vineri, 13 iunie 2008, 10:01)

    gi [anonim]

    Oprescu este coclit, dar este "bucurestean". Poate dupa 4 ani capitala va privi altfel pe "ne"-bucurestenii capabili.
  • 0 (0 voturi)    
    Raspuns pentru Adrian ! (Vineri, 13 iunie 2008, 10:15)

    martin [anonim]

    Nu stiu precis care Adrian esti, ca sunt mai multi, unii mercenari tampiti ,dar parca n-ai fi. Ai scris ceva atat de criptic, de nici nu e clar cu cine esti. E adevarat ca Blaga e civilizat si competent, dar nu e condamnat sa fie invins de impostorul perfect Oprescu ,ratusca cea urata a lui Iliescu.
    E adevarat ca sunt multi stupizi in Bucuresti, dar nu atatia incat sa asigure succesul unui 0 perfect, obraznicul Oprescu!
    • +1 (1 vot)    
      Raspuns pentru martin (Vineri, 13 iunie 2008, 10:51)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui martin

      Martin,

      Daca prima intrebare pe care ti-o pui cand citesti un comentariu este "cine scrie", parerea mea (cu respect) este ca ai inceput lectura in cheie gresita.

      La fel si cand iti exprimi perplexitatea: "nu e clar cu cine esti."

      Politica nu ar trebui sa fie fotbal. Sau, daca vrei, e un meci in care e posibil ca echipa ta sa nu joace, dar sa trebuiasca totusi sa alegi (din spirit civic).

      Ca sa ma explic totusi: nu sunt nici apolitic (sau anarhist), dar nici nu pot sustine cu inima usoara pe niciunul dintre candidatii din turul doi. Din motive insa diferite.

      Oprescu e (personal) de nesustinut, din motive evidente. E un personaj atat de caragialesc, incat aparitiile lui au aproape o valoare artistica!

      Blaga e (personal) foarte eligibil. Pare intr-adevar un om de bun simt, ceea ce e foarte rar.

      Din pacate, politica in Romania se face altfel, cel putin din 2004 incoace. Se face fiind mai marlan decat celalalt, mai impertinent, mai lipsit de indoieli, mai lacrimogen si numarand public mai multe oua. Asta functioneaza, la asta rezoneaza concetatenii nostri astazi. Iar la asta (indiferent de unde a invatat Oprescu lectia, de la Iliescu sau de la Basescu, sau daca e pur si simplu talentat din nastere!), Oprescu se pricepe mai bine.

      In orice caz, asta am vazut eu in emsiunea de ieri.

      Eu o sa votez (cred) cu Blaga, dar numai pentru ca stiu ca pierde.
    • 0 (0 voturi)    
      completare (Vineri, 13 iunie 2008, 11:07)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui martin

      In completare, motivul pentru ca nu-l votez pe Blaga cu inima usoara este ca face parte dintr-un partid care nu a facut nimic de 8 ani intr-o primarie in care se puteau face un milion de lucruri destul de usor. Au ratat ocazia de a capitaliza foarte facil un electorat de 2 milioane de oameni, prin actiuni relativ simple: drumuri (decente, nu hiperautostrazi), curatenie, parcuri etc. Au ales sa nu faca nimic.
      • 0 (0 voturi)    
        pacat ca erau consilieri psd (Vineri, 13 iunie 2008, 13:06)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Cumva si in mandatul Basescu si in mandatul Videanu s-au facut o gramada de lucruri, doar ca asa e romanu', sa nu-si plateasca taxele da' sa aiba drumuri bune si ieri daca se poate.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu votez Oprescu, nu omul lui "Bordureanu" (Vineri, 13 iunie 2008, 11:01)

    Mihai [anonim]

    Avem nevoie de o schimbare sa mai faca cineva si treaba nu numai sloganuri si desene pe asfalt.
    Ne-am saturat de bataia de joc la adresa banilor nostrii cu primari din PD care folosesc materiale de la propriile firme(vezi Videnanu) sau de la clienti "politici".
    50% reducere la timpul petrecut in trafic - ce gogoasa electorala, numarul de masini e in crestere si Blaga nu s-a gandit sa scoata traficul din Bucuresti cu o centura serioara si face trei pasaje sa duca tot tranzitul mai repede in centrul, sa vezi dans la Unirea, Romania si Universitate, oricum urmeaza Pasajul Universitate si Pasajul Eroilor si Pasajul Romana etc. la cate firma prietene mai aveti datorii domnule Blaga. De sensuri giratorii nu a auzit nimeni, sau nu e eficient pentru ca sunt contracte prea mici, trebuie sa investim 100-200 milioane Euro in fiecare intersectie, la fel ca in cazul Pasajului Basarab.
    Idei proaste si paguboase pentru Bucuresteni dar banoase pentru "prietenii" din partid.
    • 0 (0 voturi)    
      Curtea de conturi e condusa de oamenii lui Oprescu (Vineri, 13 iunie 2008, 12:57)

      *** [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      din PSD
      care au rascolit primaria si n-au gasit nimic.

      Asa ca las-o jos ca m-am saturat de minciuni PSD-iste.
  • 0 (0 voturi)    
    Circul si circarii (Vineri, 13 iunie 2008, 12:17)

    Gabi M [anonim]

    Oprescu si galeria lui au facut circ si atat!Daca asa se comporta oamenii politici(C.Antonescu,Ponta,Stefanescu,Marinescu,Pavelescu) de ce se mai mira ca au o cota atat de scazuta de credibilitate!Si, la ce s-au gandit C.Antonescu,Pavelescu cand l-au sustinut pe Oprescu si implicit pe Iliescu la 18 ani dela mineriada din 15 iunie?Asa ne reprezinta ei pe cei care i-am votat in 2004?Sa treaca pe fata la PSD si sa lase PNL-ul si PNTCD-ul sa fie intradevar de dreapta.Voi vota Blaga-serios,competent si in niciun caz pe omul lui Iliescu care ne-a macelarit in mineriade!
  • 0 (0 voturi)    
    Din nou raspuns pentru Adrian ! (Vineri, 13 iunie 2008, 13:40)

    martin [anonim]

    Eu ti-am raspuns dumitale de fapt la cea de a doua postare (Basescul lor), dar vad acum ca aveai si un comentariu anterior si apoi 2 raspunsuri pentru mine. Acum raspund pentru toate in ansamblu :
    - Sunt de acord cu nepotrivirea de detaliu semnalata, dar esentialul este ca Blaga chiar vrea sa indeplineasca cat mai multe lucruri si chiar e obligat la asta de necesitatile politice. In acest timp Catavencu Oprescu poate promite orice ,fiindca nu va trebui sa indeplineasca nimic, campania lui fiind doar pentru imagine si cu dorinta de a urca exponential spre noi obiective pentru Iliescu si PDSR sau chiar in propriul beneficiu politic.
    -Catavencu Oprescu poate are anumite asemanari histrionice cu Basescu, dar sunt de suprafata. Basescu are substanta si chiar un plan de actiune pentru schimbarea clasei politice, desi e posibil sa nu reuseasca. Pe cand Oprescu se incadreaza perfect in actiunea concertata a celor 322 ,de a impiedica cu orice pret aceasta schimbare.
    - In ceeace priveste situatia din Bucuresti nu sunt de acord ca in ultimii 8 ani nu s-a facut nimic. Pana la inceputul lui 2005 totul a fost paralizat de PDSR, care a dat banii si competenta la sectoare si a blocat toate proiectele.De atunci sub Videanu a inceput o activitate tot mai vie, desi nu perfecta, mai ales ca toate problemele se agravau zilnic prin cresterea accelerata a numarului de masini. S-au atacat mai multe obiective in acelasi timp, pentru ca altfel orasul s-ar fi blocat complet. Din motive politice evidente, s-a lansat si nascocirea cu bordurile, care din pacate a prins mult prea bine.
    -Consider ca alegerea lui Blaga, care a invatat sigur multe din aceasta campanie extrem de politizata, va fi benefica pentru oras, pe cand alegerea lui Catavencu Oprescu ,va fi un dezastru pentru Bucuresti, desi isi va lua rapid jucariile si va pleca, dupa porunca stapanului sau Iliescu !
    • 0 (0 voturi)    
      Confuzie (Vineri, 13 iunie 2008, 15:16)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui martin

      Confuzie de nume, primul comentariu ("Solutii ...") nu este al meu.

      Altfel, sunt de acord, cum spuneam ca Oprescu este de nesustinut. Ramasagul ramane insa ca va castiga. Dupa show-ul de aseara nu am nicio indoiala.

      Imi pare sincer rau pentru Blaga pe care il votez, in contra curent. Este pur si simplu depasit de modul prezent de a face politica electorala in Romania. Discursul ales de PDL este de altfel foarte criticabil. O dau in sus cu Bucurestiul care nu se conduce cu glume, telenovele etc. Asta in Romania, Bucuresti, unde totul este gluma si telenovela. Apoi toata emfaza pe competenta, cuvant etc. Competenta nu a starnit niciodata in Romania reactii emotionale de sustinere. Poate in Elvetia. In Romania, cum spunea (si nu mai repet) altele sunt "sound-bites"-urile care conteaza.
  • 0 (0 voturi)    
    Cu ce ramem de la Adriean Videanu - 1 (Vineri, 13 iunie 2008, 14:27)

    *** [anonim]

    Mostenirea lui Adriean Videanu
    Ziare.com 10 Iunie 2008,

    Pentru Adriean Videanu acestea sunt ultimele zile ca primar general al Capitalei. Ma indoiesc ca este cuprins de mari nostalgii, ci, mai degraba, avand in vedere obstinatia cu care a refuzat o noua candidatura, trebuie sa fie nerabdator sa scape de corvoada care nu i-a prea adus beneficii, dar i-a provocat multa bataie de cap si mari prejudicii de imagine.

    Ce fel de primar a fost Adriean Videanu? Slab, vor fi tentati sa raspunda spontan majoritatea soferilor din Bucuresti, toti cei care au fost muscati de caini vagabonzi, toti cei care au luptat iarna cu nametii, iar vara cu gunoiul, dar si toti cei oripilati de haosul urbanistic din Bucuresti.

    Si probabil ca, in felul lor, au toti dreptate. Dar pentru a fi cu adevarat corecti ar trebui sa ne gandim ce a facut totusi si ce putea face actualul primar general.

    Bilantul sau spune ca in timpul mandatului lui Adriean Videanu au fost reabilitate 225 de strazi principale printre care Soseaua Stefan cel Mare, Soseaua Oltenitei, Calea Mosilor, Soseaua Colentina, Calea Floreasca.

    Mai sunt in lucru Calea Vacaresti, Soseaua Mihai Bravu, Drumul Sarii si bulevardul Mircea Eliade care au termen de finalizare in toamna acestui an.

    Tot in mandatul actualului primar au debutat lucrarile la Pasajul suprateran Basarab, a inceput proiectul de management al traficului, bazat pe "semafoare inteligente", si au fost realizate 84.000 de locuri de parcare.

    Traduse, cifrele acestea spun ca Adriean Videanu a declansat cu adevarat modernizarea Bucurestiului, adica, de fapt, mai mult decat a facut insusi Traian Basescu.

    A scurmat Capitala pentru ca alta metoda de reabilitare a infrastructurii nu s-a inventat. Sigur ca strategia aleasa, cu foarte multe lucrari in acelasi timp si putine rute alternative, a fost deficitara, insa rezultatele suferintelor din ultimii ani se vor vedea mai tarziu, iar roadele le va culege viitorul primar, indiferent cine va fi el.
  • 0 (0 voturi)    
    MULTUMIRE si BUCURIE (Vineri, 13 iunie 2008, 15:58)

    Octavian [anonim]

    Sunt multumit si bucuros ca la acest articol (despre politica si primari) sunt mult mai putine comentarii decat la articolul cu Dumneze, credinta si nivelul IQ-ului. Asta inseamna ca toti ne dam seama ca acela este un subiect mai important, ca pana la urma actorii de pe scena politica sunti TOTI o apa si-un pamant mai ales de cand nu-i mai avem printre noi pe adevaratii seniori, Coposu si Ratiu...
    Si daca toti sunt o apa si-un pamant propun sa-l votam pe Oprescu.
    DE CE?
    Pentru ca e mai distractiv, sa-l vedem pe Basescu, iubitul nostru conducator, primul carmaci intre carmaci, Zeus, Mesia-ntre noi, stralucitul strateg, racnetul Dobrogei, farul nostru calauzitor, zambetul lui larg din prime-time care nu incape decat pe plasmele alea cu diagonala de peste 1m, ochisorii lui care se admira unul pe altul cu vor iesi turbati din orbite si isi v-a spune:
    U.E. , MI-AU SPUS..... (vezi filmuletul de pe YouTube in care cel mai marlan dintre marlani care este marlan cand afla ca a iesit primar al capitalei ii striga contracandidatului U.E. , ti-am spus!!! si toti chicoteau bucurosi in jurul lui, Negoita, Blaga & restul gastii).
    Asa ca, pentru amuzament, pentru ca biletele la acest circ politic le platim super-scump , SA NE DISTRAM, acum la acest minunate alegeri... sa mergem la vot, sa votam fratilor, ca sa nu fi murit chiar degeaba tinerii aia la Revolutia din 1989, ca ei au iesit in frig si s-au imbolnavit de pneumonie mortala ca erau gloantele reci in plamani si nu au stat in casa la adapost sa se uite la TV...
    • 0 (0 voturi)    
      SISTEMUL LA PUTERE PSD-PNTCD-PNL-PC (Vineri, 13 iunie 2008, 16:34)

      *** [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      In concluzie:

      In afara de preocuparea si obsesia pentru basescu voi, "SISTEMUL" mai produceti ceva pentru tara asta, mai faceti ceva, mai lucrati, ca sa spun asa pentru BANII CU CARE VA PLATIM ?


      In parlament SISTEMUL vostru are doar probleme de dosare: cat de mult sa le mai amane, ce legi sa mai faca doar ca sa nu ajunga inapoi in cercetare.

      ce ne facem noi, cu SISTEMUL vostru
      CAT VA MAI PLATIM DEGEABA

      Parlamentul – seiful dosarelor miniştrilor

      13 IUNIE 2008

      Peste câteva zile se fac două luni de când procurorii au solicitat Parlamentului aprobarea pentru începerea urmăririi penale împotriva unor foşti şi actuali miniştri: Adrian Năstase, Miron Mitrea, Codruţ Sereş şi Paul Păcuraru. Este vorba de acelaşi Parlament care s-a bătut la Curtea Constituţională pentru a obţine această prerogativă, despre care Parchetul susţinea că aparţine şefului statului. Ei, bine, cu toate acestea, acum, Senatul şi Camera Deputaţilor întârzie să ia o hotărâre, oricare ar fi aceea, iar sfârşitul actualei sesiuni parlamentare se apropie cu paşi repezi.

      http://www.gandul.info/puterea-gandului/parlamentul-seiful-dosarelor-ministrilor.html?4237;2705946
  • 0 (0 voturi)    
    Elodia e cu noi (Vineri, 13 iunie 2008, 17:56)

    Dianora [anonim]

    Copii, vesti bune. OTV o cauta sambata pe Elodia pana dupa miezul noptii, deci babele opresciene vor dormi tarziu, iar Zeus de la Cotroceni a pus de ploaie. Nu va mai vaietati mioritic ci mergeti la vot duminica. Eu am in familie doi tineri la studii in strainatate si vreau sa aiba unde sa se intoarca.
  • 0 (0 voturi)    
    alternativa (Sâmbătă, 14 iunie 2008, 12:48)

    UN BUCURESTEAN SCARBIT [anonim]

    fratilor, 18 ani ati votat pe ai vostri in Bucuresti si uitati-va unde am ajuns..zgarie nori in loc de parcuri, trafic auto ca in India, mafia panourilor, a pietelor si culminand cu bordurilre lui Videanu..asa ca dragilor ciocu-mic si lasati-l si pe Oprescu sa vedem ce poate!
    Duminica avem o sansa!
    mai vorbim peste 4 ani....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri