VIDEO/ Victor Ciorbea: Am salvat Romania de la dezastru

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 16 iunie 2008, 0:43 Revista Presei | Radio TV

Victor Ciorbea
Foto: Realitatea TV
Victor Ciorbea si Victor Ponta au avut o disputa verbala violenta, duminica seara, la Realitatea TV. Victor Ponta i-a reprosat lui Ciorbea ca este un "simbol al dezastrului pentru Romania" si ca a fost un foarte slab premier.

In replica, Ciorbea a reactionat extrem de energic (parca nu ni-l aminteam asa) acuzandu-l pe Ponta ca este o nulitate ca politician si avocat, "un micut" si spune ca reformele sale au salvat Romania de la un dezastru. "Pentru asta ar trebui sa primesc felicitari si nu injurii. M-am saturat sa tot fiu injurat de atatia ani", spune Ciorbea.

Fostul premier spune ca a iesit din politica fiindca nu avea nicio sansa intr-o lume de "banditi si fii de comunisti si securisti", si ca la iesirea sa din PNT acesta se afla la o cota buna in sondaje si nu cum se sustine ca "si el a fost groparul partidului".

Video cu Ciorbea extrem de nervos



...intra si Monica Tatoiu in "ecuatie"

























14195 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    nicodata sa nu spui niciodata (Luni, 16 iunie 2008, 1:21)

    Cornel123 [utilizator]

    Pentru prima oara imi place de Ciorbea ....
    • +9 (9 voturi)    
      subscriu... (Luni, 16 iunie 2008, 1:48)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Cornel123

      Subscriu la cele spuse anterior, Dl. Ciorbea are dreptate, iar Ponta e un dobitoc.
      • +1 (1 vot)    
        si o nulitate :) (Luni, 16 iunie 2008, 21:47)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

        din pacate a ajuns unde a ajuns nu prin munca si rezultate, ci prin dat din gura si inclinat din cap (si prin pile, relatii, cunostinte)...
    • 0 (0 voturi)    
      Victor Ponta... (Luni, 16 iunie 2008, 23:09)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui Cornel123

      ...e o nulitate. Ciorbea chiar a luat masuri excelente din punct de vedere economic.
  • +8 (8 voturi)    
    Adevarul este ca Po(a)nta ar trebui sa taca (Luni, 16 iunie 2008, 1:33)

    Lorenzo Monkson [anonim]

    Po(a)nta sa taca...este intr-adevar un micut, crescut in umbra lui Iliescu, Hrebenciuc, etc....mama ce de Pleiade in jurul lui...
    • +1 (5 voturi)    
      nu l-ai vazut cind joaca basket (Luni, 16 iunie 2008, 2:15)

      cthulhu [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo Monkson

      mereu da din gura desi e penibil - si penibil e putin spus.
      in mod sigur are impresia ca e mai bun decit michael jordan, larry bird si magic johnson la un loc - noroc ca e in politica, altfel cistiga de unu singur titlurile FIBA, NBA, olimpic si mondial

      de altfel e exact genul de om care prinde la romani - gura mare care se lauda ca stie de toate si face de toate desi daca il iei la bani marunti e o nulitate (nu ca ciorbea ar fi mai bun)
    • +1 (1 vot)    
      Francezii au o vorba pentru ce a facut Ponta asear (Luni, 16 iunie 2008, 15:02)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Lorenzo Monkson

      se spune "caca nerveux" (pardon de expresie, este foarte plastica si foarte relevanta).

      Sper sa treaca de webmaster :), scuze, "n-am avut alta rima"
  • +3 (3 voturi)    
    ponta = e cu vaca (Luni, 16 iunie 2008, 1:45)

    sdfgsg [anonim]

    ponta e cu vaca...
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo Ciorbea (Luni, 16 iunie 2008, 6:35)

    detzu [anonim]

    TOATA STIMA , ORICUM POLITICA IN ROMANIA IN 96 ERA MAI BUNA CA IN ULTIMII 8 ANI , NOROC CU EU CA ALTFEL am fi fost total becalizatzi si manelizati intr-o tzara de mitici
  • +6 (6 voturi)    
    Ponta = zero, cretin inganfat, incredibil (Luni, 16 iunie 2008, 8:40)

    Anonymous [anonim]

    In mintea mea cea proasta, oamenii intra in politica sa ajute natiunea. Asta se face atunci cand tu stii sa faci ceva si vrei sa ii ajuti pe semenii tai prin aceste cunostinte/experiente ale tale.

    Ce stie sa faca domnul Ponta? Mi se pare ca a intrat in politica direct de pe bancile scolii ... o fi el mai destept si a ajuns la concluzia ca nu trebuie sa stie sa faca nimic? NU! si asta e prea simplu de observat, plus ca oamenii cu adevarat destepti isi continua scoala sau au slujbe tehnice avansate in domeniul lor. Are Ponta vreo experienta sau vreun 'knowledge' extraordinar? NU! si asta e simplu de vazut. A intrat Ponta in politica sa ajute Romania? NU! daca intra in politica sa ajute Romania, pleca deja acum de acolo. A facut Ponta ceva pentru Romania pana acum? NU! si asta e simplu de vazut.

    Asa ca cu ce drept acest om este in parlamentul Romaniei? Cu ce drept apare cu aroganta si da lectii pe la televizor etc?

    Cand vad acesti stupizi imi pare bine ca am plecat din Romania .... pacat sper si cred ca ne desteptam incet incet.
  • +4 (4 voturi)    
    Sublim! (Luni, 16 iunie 2008, 9:00)

    V [anonim]

    m-am uitat de 3-4 ori la primul clip! sper ca oamenii calificati pe care ii mai avem sa nu se mai fereasca sa faca politica sau macar sa ne mai spuna adevarul din cand in cand...
    • 0 (0 voturi)    
      oameni calificati (Luni, 16 iunie 2008, 21:58)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui V

      oamenii calificati au cam plecat din Romania dupa 90 in mai multe valuri. cei care au ramas au fost si sunt, in majoritate, "de-ai lor". este cam nasol ca dintre tineri, doar cei asemeni lui Ponta ajung sa faca politica...
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta lasa-ne , lasa-ne ! (Luni, 16 iunie 2008, 9:01)

    alex [anonim]

    Ciorbea are perfecta dreptate ! Dar nu inteleg ce mai cauta papagalul de ponta pe la televizor sa murdareasca sticla aiurea , s-a vazut cit a obtinut de la 31% din cei care au fost la vot , cu alte cuvinte asta este o furnica , cred ca si eu as obtine mai multe voturi ca si Po(a)nta
    Ha Ha HA
  • +4 (4 voturi)    
    Acesta este adevarul. (Luni, 16 iunie 2008, 9:12)

    AREDELEAN [anonim]

    La sfarsitul anului 1996 ,in visteria Romaniei mai erau 0,4 miliarde dolari.Datoria externa era de peste 8 miliarde dolari .Datoria interna era de peste 20 miliarde dolari .Blocajul financiar depasea 300.000 de miliarde lei la cursul din 1996.Romania era in stare de faliment.Fesenistii cand au plecat din sediul guvernului au furat si prizele de curent.
    • 0 (0 voturi)    
      reforma (Miercuri, 18 iunie 2008, 8:01)

      juv [anonim] i-a raspuns lui AREDELEAN

      adevarata reforma capitalista s-a facut in1996-2000,tara era in faliment ,toate bancile furate de catre fsn=pcr=psd+pdl.anu se uita rfforma in minerit pe care englejii au facut-o in 10 ani.este adevarat ca romanii au saracit pt ca au trebuit sa plateasca nomenclaturistii si securistii[legea conservarii masei-daca cineva fura altii trebuie sa puna la loc ] romanii au sanctionat aspru pntcd-ul..cu certitudine ca acest ponta este un nimiciar ca procuror si-a turnat colegul panait care s-a sinucis!!??ma bucur ,comentariile s-au mai schimbat ,fata de aceasta perioada dar hotii sunt liberi[amintiti-va eliberarea lui temesan-bancorex in 2001.
  • -10 (10 voturi)    
    BRAVO PONTA (Luni, 16 iunie 2008, 9:12)

    relu [anonim]

    In 96 si eu am votat cu cei de la Conventie si m-au dezamagit. Portocalii frustrati se agata de orice!? Cica acum le place si Ciorbea! Stiu ca pe acest site nu prea sunt lasati sa scrie si cei care au opinii contrare lui bashescu si ai lui!? Ciorbea a uitat ca a fost procuror ceausist? Se tot lauda cu faptul ca a fost sef de promotie si-i desconsidera pe ceilalti juristi. Si Ponta este un jursit foarte bun, fiind si lector universitar. BRAVO PONTA!
    • +7 (7 voturi)    
      ponta (Luni, 16 iunie 2008, 9:37)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui relu

      nu e decat un putoi care sa invarte in jurul a cativa nenorociti precum Iliescu, Nastase, Vacaroiu, etc. deci e o persoana cu un caracter indoielnic.
      • +7 (7 voturi)    
        Ponta (Luni, 16 iunie 2008, 10:04)

        Ciotea Traian [anonim] i-a raspuns lui razvan

        Ponta este tanarul profitor in politica alaturi de ceilalti tineri strecurati in parlament. Adrian Nastase este mentorul(parintele) sau profesional si politic.Speranta romanilor ca tinerii intrati in politica vor schimba aceasta tara este ,ca multe altele , o simpla iluzie. Romania nu are decat o singura sansa (tarzie si din afara ei),care se va baza pe reglementari europene , control european, constitutie europeana, etc. Din interiorul tarii ori ce efort s-ar face din partea unor grupuri s-au persoane bine intentionate este sortit esecului, dat fiind interesele oculte care au cangrenat Romania. Si cand te gandesti ca toate acestea au legatura directa cu un singur om, care a condus aceasta tara circa 10 - 11ani.
      • +6 (6 voturi)    
        nulitatea Ponta (Luni, 16 iunie 2008, 11:13)

        OBSERVATOR [anonim] i-a raspuns lui razvan

        De acord.Ponta este un oportunist.Va aduceti aminte ca in calitate de sef al corpului de control al lui Nastase a facut la toate judetele un "control" al tuturopr baroniulor prentru afacerile lor murdare.Nu s-a publicat nici-un raport despre cele constatate.Apoi Nastase i-a chemat pe rand pe baroni la centru perntru a-i mustra parintesta probabil pentru ai obliga sa contribue pentru a fi lasati in pace.Ce ai de zis Po(an)a ?
    • +3 (5 voturi)    
      Un PARVENIT (Luni, 16 iunie 2008, 10:39)

      George [anonim] i-a raspuns lui relu

      Ponta a terminat o facultate particulara si a fost facut asistent universitar de dl. prof Neagu, care e o alta eminenta cenusie a PSD. Macar Neagu stie carte!
      • -2 (4 voturi)    
        bati campii Georgica (Luni, 16 iunie 2008, 14:05)

        relu [anonim] i-a raspuns lui George

        De atata ura fata de PSD si stanga bati campii?!! Inainte de a spune minciuni era bine sa te informezi! Iata ce scrie pe site-ul Camerei deputatilor la CV-ul lui Ponta:
        1987 - 1991 liceul “Ion Neculce” Bucureşti;
        1991 - 1995 Facultatea de Drept, Universitatea Bucureşti;
        2000 master în Drept penal internaţional la Universitatea din Catania, Sicilia;
        2002 absolvent al Colegiului Naţional de Apărare;
        2003 doctor în Drept penal al Universităţii Bucureşti;
        2003 master “Management Politic” Institutul Social Democrat;
        2004 cursant al “Summer Programme in History, Politics and Society”, Exter College, Universitatea Oxford
        Mi-e scarba de toate pedelaturile care spun numai minciuni si iar minciuni. Cine nu e cu ei este impotriva lor! Asa este si fluturas la Suceava! Un simpatizant al strajerilor Bucovinei (aliatii Garzii de fier).
        • +2 (2 voturi)    
          master in drept in Sicilia (Luni, 16 iunie 2008, 14:29)

          ilie [anonim] i-a raspuns lui relu

          =)) Victoras Ponta are masteratul in drept facut la Universitatea din Catania, Sicilia - probabil ca din Comisie faceau partea Vito Corleone, Salvatore Maranzano si Toto Riina
          • -3 (3 voturi)    
            CV Ciorbea (Luni, 16 iunie 2008, 14:52)

            relu [anonim] i-a raspuns lui ilie

            Glumita portocalie! Dupa voi, intelectualii sunt numai de dreapta. Te inseli amarnic! In general cu stanga, sunt intelectualii care nu se baga in politica.
            Iata si CV-ul lui Ciorbea luat de pe site-ul firmei sale de avocatura:
            "Victor Ciorbea, avocat in cadrul companiei Ciorbea&Ciorbea si in acelas timp presedinte al fundatiei “Alianta Nationala Crestin-Democrata”, s-a nascut in localitatea Ponor, judetul Alba, la 26 octombrie 1954. Absolvind in anul 1979 Facultatea de Drept din Cluj cu Summa Cum Laude si specializandu-se in Dreptul Civil si Comercial, dl. Ciorbea a obtinut, din 1990 pana in present, numeroase premii si diplome din partea a diverse insitute de cercetare, organizatii, fundatii si institutii, printer care se numara si diploma de specializare in management, eliberata de Case Western Reserve University of Cleveland, Ohio, in anul 1992. Victor Ciorbea isi incepe activitatea profesionala in 1979, ca judecator la Curtea Bucuresti, apoi ca procurer si chiar lector univeritar la Facultatea de Drept".
            Cu toate ca Ciorbea are o anumita varsta, deci si experienta mai multa, mie unul nu mi se pare ca ar fi cu mult mai pregatit decat Ponta.
            • 0 (0 voturi)    
              n-ai inteles nimik (Marţi, 17 iunie 2008, 11:57)

              elaxxx [utilizator] i-a raspuns lui relu

              nu diplomele conteaza ci ceea ce stii iar ponta nu stie mai nik diplome poat sa aiba cu zecile si sa se stearga cu ele la fund,
              pana acum in 18 ani doar reformele lui Ciorbea au fost incercate in rest nimeni nu a facut vreo reforma economica.
              Iar reforma inseamna austeritate o periaoda cae din pacate nefiind completate a fost degeaba ...si pana acuma s-a trait biine... cand o sa vina cineva cu CAP nu c...r cum sunt neocomunistii si va vrea o reforma sa faca pana la capat va dura cel putin 5 ani si va fi o austeritate mult mai nasola decat a fost pe vremea aceea ...pentru ca s-a cladit o economie pe o fundatie subreda.
              Dar se pare ca toti sunt egoisti si se gandesc doar la azi, maine cine vine aici si incearca sa traiasca sa se descurce... noi sa fim sanatosi si imbuibati azi, maine nu conteaza.
  • +4 (4 voturi)    
    Ponta ala micu (Luni, 16 iunie 2008, 10:51)

    Marian Popescu [anonim]

    Ciorbea are dreptate. Ponta este nu mic, este foarte mic. Pentru mine valoarea lui ca politician s-a aratat la alegerile parlamentare din 2004 cand, fiind responsabil la judetul Gorj, a pierdut in fata aliantei. PSD ar fi castigat cu Mischie. Totusi, micul profitor este bagat in fata, probabil de cei care vor sa-i creeze o platforma. El nu are nimic cu social democratia. toate interventiile lui sunt politicianiste. Nu am auzit de la el nici o idee despre ce trebuie facut din punct de vedere legislativ. Toate interventiile sale sunt legate numai de situatia politica si lupta pentru putere.
  • +4 (4 voturi)    
    bravo ciorbea (Luni, 16 iunie 2008, 11:24)

    adi [anonim]

    Are dreptate Ciorbea, era un om prea bun si cu prea mult bun simt pentru politica de la noi! Se vede k are origini sanatoase de ardelean si principii clare dupa care se ghideaza.
  • +3 (3 voturi)    
    Ciorbea nu are cu cine. (Luni, 16 iunie 2008, 11:37)

    mircea [anonim]

    Cu hiene ca ponta sau videanu nu ai cum sa discuti pentru ca sunt alunecosi si sunt profi in a te face sa te simti ridicol. Sunt reprezentativi pentru clasa politica romaneasca.

    Ciorbea a spus unor lucruri pe nume, insa a fost facut sa para ridicol de cei doi valutisti.

    Eu ma intreb cine l-a trimis pe Ciorbea in lumina reflectoarelor, pentru ca am senzatia ca nimic nu mai e lasat la voia intamplarii, mai ales la iRealitatea.

    Domnu hadriean, domnu ponta, ma intreb cum de puteti sa tineti spatele drept, pentru ca stiu ca sunteti nevertebrati, atat voi cat si toti politicienii din tara asta. V-ati vandut sufletele ca sa va umpleti buzunarele voi si clientii vostri. Dumnezeu sa va ierte.
    • +3 (3 voturi)    
      Ciorbea redivivus! (Luni, 16 iunie 2008, 12:10)

      Un fost penetist [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Felicitari D-le Ciorbea!
      Asa Va vreau.Combativ.Ati facut imense servicii Romaniei in timpul CDR-ului.Am toata stima si mult respect ptr.Dvs.Sunt convins ca veti avea si in viitor un cuvant greu de spus in politica romaneasca.Va doresc succes!
  • +4 (4 voturi)    
    Crampei de normalitate.. (Luni, 16 iunie 2008, 12:22)

    Mihaela [anonim]

    Am vazut emisiunea in diresct si sincer nu mi-a venit sa cred la ce am asistat. Nu mi-a venit sa cred cu ce tupeu si aroganta a putut sa se manifeste acest marunt om. Ponta nu reprezinta nimic dpdv politic. Nu a performat in nicio functie, nu a reusit sa castige o functie prin vot direct. Ba mai mult, pe unde a fost, mai mult a incurcat decat sa descurce..
    In ceea ce il priveste pe Ciorbea, numai respect. Mai rar oameni competenti si responsabili in politica romaneasca. Imi pare bine ca mai exista oameni care spun lucrurilor pe nume si nu se feresc in spatele unor fraze pompoase dar lipsite de continut. Si-mi pare rau ca un astfel de politician, mai ales dupa rezultate sale, a fost marginalizat si apoi fortat sa iasa din politica. Iar noi toti am asistat fara sa facem nimic. Cred ca ne meritam pe deplin situatia.
    • 0 (0 voturi)    
      vot direct? (Luni, 16 iunie 2008, 18:49)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Mihaela

      "... nu a reusit sa castige o functie prin vot direct"

      Bine ca a castigat Oprescu prin vot direct. Foarte tare, ce sa spun.
      • 0 (0 voturi)    
        vot direct, da (Luni, 16 iunie 2008, 23:32)

        Mihaela [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Asta inseamna castigarea unui mandat prin vot direct, adica alegi direct persoana si nu o lista sau un partid care desemneaza ulterior respectivul ocupant al postului. In speta, functiile publice atribuite prin vot direct sunt: primar, presedinte de consiliu judetean, presedinte al tarii.Votul direct poate exista un diverse sisteme electorale, atat in cel reprezentativ (cum era inainte la noi) dar si in cel uninominal majoritar (cel din prezent).
      • 0 (0 voturi)    
        vot direct (Luni, 9 februarie 2009, 16:29)

        turmentatuţ [anonim] i-a raspuns lui adrian

        ... totusi Ponta e un zero foarte foarte mic. Pe urma e totusi trist ca dl. Ciorbea a fost indepartat in primul rand prin lucratura "alesului" basescu
  • +3 (5 voturi)    
    Fapte convergente (Luni, 16 iunie 2008, 13:16)

    V. Cociorbea [anonim]

    "Pentru ca nu sunt nici bolsevic, nici securist, nici fiu de-al lor, nici nomenclaturist, n-am nici o sansa in politica si de aia m-am restras"

    1996. La noi in scoala Victor Ciorbea era denigrat sistematic, inca de la primii lui pasi in politica.
    2006. Directiunea - aceeasi, de dinaintea erei noastre - l-a primit in institutie cu flori, pe Vadim.
  • -3 (3 voturi)    
    Si pe Ciorbea cine-l salveaza ? (Luni, 16 iunie 2008, 13:45)

    Rollo Tomasi [anonim]

    Si pe Ciorbea cine-l salveaza ?
  • -1 (3 voturi)    
    Cine defineste solutia corecta (Luni, 16 iunie 2008, 14:01)

    Avem optiuni? [anonim]

    Atat Ciorbea cat si Ponta sunt din genul "lasati-ne sa lucram", oameni care spun adevaruri vizibile si cu ochiul liber, de parca ar fi descoperit roata. Am avut un premier care ne-a spus de mai multe ori ca vom strange cureaua "pentru ultima data" si facea apel la sentimentele patriotice pentru a rezista crizelor. Insa propriile "masuri de salvare de la dezastru" au fost un dezastru, au clocit FNI-ul cu Ciumara la Finante, se faceau ca nu stiu despre incalcarea embargoului impus Iugoslaviei, facilitatile de promovare si atragere a investitiilor straine si locale au stralucit prin absenta, s-au "copt" cateva falimente bancare... Cei 15,000 de specialisti au fugit in munti si ne-au lasat pe mana unor ageamii cu morga de ministri si fiice care studiau in strainatate. Nici cu Ponta nu vreau sa fac doi pasi umar la umar, fost procuror fiscal, om de paie pus pe sticla, substanta vorbelor sale se pierde in limbajul de lemn - asta daca ar exista vreo substanta. Bine a spus Ciorbea marele adevar: sila ne e de lipsa de alternative, dar cine e de vina ca alegem iar raul mai mic? Si care e solutia?
  • +3 (3 voturi)    
    nici unul, nici altul (Luni, 16 iunie 2008, 14:38)

    liviu [anonim]

    Domnul Ciobea poate a fost bine intentionat, dar prost informat si cam atat. La venirea CD-ului la putere am primit o oferta de a intra in PNT-CD, dar am refuzat - o. Dupa cateva luni cel care a facut aceasta oferta a inceput sa prospere : a luat bani imprumut de la Bancorex, i-a transformat in marci,in martie s-a dublat valoarea cursului si s-a pricopsit. Un lucru de mentionat este ca acel credit era subventionat de stat , se platea doar 15% din dobanda reala ( restul suporta statul ). Cum ai facut bani ? O intrebare foarte buna .Am facut afaceri cu statul . Un raspuns foarte corect la vremea respectiva . Deci, asa s-a dus Bancorex-ul si alte banci .Politicieni sau viitori politicieni in slujba " statului " . PSD-isti, PNT-isti, PNC-isti sau cum va mai numiti , toti ati sapat la goapa din care ne chinuim sa iesim .
  • +3 (3 voturi)    
    Politicieni fara scapare (Luni, 16 iunie 2008, 14:45)

    Miha [anonim]

    Consider ca daca dl Ciorbea a reusit sa iasa din politica, inseamna paradoxal ca nu a fost constrans sa ramana.Spun asta pentru ca in general am observat ca se intra in politica pentru "ciolan" sau pentru a scapa de datorii cum este cazul unui candidat din Bv, bagat la inaintare de catre un partid cu promisiunea ca daca prinde un post in primarie (adica daca prinde o sfoara de tras in primarie)datoriile catre stat facute din pura prostie si neglijenta ii vor fi sterse. Cum se poate intampla asa ceva in conditiile in care sunt o gramada de oameni care fac puscarie pentru ca de foame au furat un porc sau un borcan de mancare?Cum se poate sa fim pusi in fata faptelor implinite, adica sa trebuiasca sa alegem doar dintr-o categorie de oameni, a celor iresponsabili, care nu-s in stare sa conduca o societate comerciala nici macar pe linia de plutire, ba mai mult, sa plateasca salariile angajatilor, dar au tupeul sa sustina ca pot sa conduca o comuna, un oras, un judet ba chiar sa ai aiba o sfoara de tras pentru tara in conditiile in care datoriile, esecurile si escrocheriile le sunt la vedere..Uite ca se poate si din nefericire se vede ca ne-am impacat cu asta si rezistam cu greata in stomac.Dovada este numarul de votanti.Cred ca asistam la un mare teatru in viata politica si ca mai toti stiu unul de celalalt dar se menajeaza de frica sa nu li se intoarca acuzele.Cei care nu o fac sunt prea putini, marginalizati neauziti sau .Traim intr-o tara in care majoritatea este reprezentata de parveniti snobi si inchipuiti ca in cazul lui Ponta.Nu am fost niciodata admiratoarea lui Ciorbea si Tatulici, dar pentru aceasta emisiune, bravo domnilor!!!
  • -1 (5 voturi)    
    a fost dezastru (Luni, 16 iunie 2008, 15:32)

    comentator [anonim]

    perioada 96-2000 a fost cea mai neagra din istoria post-decembrista, sa fim seriosi...iar ciorbea, come on guys, vai de steaua lui...nu mai tineti minte cum tinea cu dintii de scaun??? ba-si dadea demisia, ba continua...

    a fost penibil...nu stiu ce mai spera el in acest moment, fiindca politic este terminat...

    ca sa nu mai spunem ca statea langa lis, un maaaaarrrreeeeee primar al capitalei...un adevarat erou...
    • -1 (3 voturi)    
      nu zau? (Luni, 16 iunie 2008, 16:42)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui comentator

      guvernarea CDR a fost compromisa de banditul basescu si gasca lui! iar Ciorbea, cat a apucat, a facut niste lucruri care ne-au permis, mai apoi, sa iesim din kkt! asa ca voi, fesenisti ordinari, fie ca sugeti la PSD sau PDL, ciocu mic si joc de glezna! cat de curand vom incalca drepturile omului si va vom pune sa va justificati averile pana la ultimul leut! sa vezi ce buluceala va fi la bulau! se supara UE? je m'en fiche, decat asemenea porcarie mai bine singuri! hai pa si pe curand.
  • +3 (5 voturi)    
    Comentator-a fost dezastru.Citeste ce a (Luni, 16 iunie 2008, 16:18)

    profesor [anonim]

    scris Ardelean.Este purul adevar.Daca tu, erai prim ministru ce faceai cu numai 0,5 miliarde dolari existenti la dispozitia guvernului la inceputul anului 1997 ?Hai sa gandim ,nu sa clevetim!Ca feseneii ,au luat dupa alegerile din 1996 si prizele de curent a fost o realitate .
  • +5 (5 voturi)    
    Ciorbea si Constantinescu merita... (Luni, 16 iunie 2008, 16:41)

    Zsolt Bodola [utilizator]

    ..... muulta recunostiinta. Chiar daca e la moda sa iti bati joc de ei. Dar as asunt romanii: ii iubesc mai mult pe aia care ii calaresc dar fac figura buna, decat pe cei ce sunt sinceri si fac ce trebuie.
    Ciorbea a avut curajul sa atinga subiecte sensibile si dureroase. Constantinescu a avut ceea mai eficienta politica externa. Si sa nu uitam de Isarescu, cel care a contruit relansarea economica in 2000.
    De pe urma curajului si muncii acestor 3 oameni au trait atat PSD (intre 200 si 2004) cat si PNL-PD.
    In loc sa isi bata joc de ei, romanii ar trebui sa ii stimeze.
    • 0 (0 voturi)    
      Lasa-ne (Marţi, 2 decembrie 2008, 17:20)

      anna [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

      Lasa-ne cu Constantinescu si Isarescu.......
      • 0 (0 voturi)    
        lasa-ne (Luni, 9 februarie 2009, 16:48)

        turmentatu' [anonim] i-a raspuns lui anna

        ca ne e tare greu sa gandim. Se poate sa lesine neuronu' de suprasolicitare.
  • +3 (3 voturi)    
    tot respectul Dle CIORBEA (Luni, 16 iunie 2008, 18:10)

    Lucian Devian [anonim]

    ma bucur ca le aratati romanilor din tara realitatea , asta este fsn ! ,fsn2 si cu tradatori de la pnl; 3 grupuri mafiote uniti la furat ,care sa fure mai mult. ponta asta; un nimeni o nulitate
    care nu are rusine si caracter,bun simt,dragoste de tara si neam ,niste tigani care provin din secu si pcr nomenclatura si fii lor. cand ne-am intilnit la new yorc v-am spus eu cu lancea lui horia se va face dreptate in romania . da horia acarui urmas sinteti dumneavoastra si eu copii de motzi sinceri si cinstiti.sa candidati la presidentia romaniei ca si independent si cred ca veti reusi ,veti avea multa sustinere esiti din nou infata, romania are nevoie de oameni ca dumneavoastra.
  • +2 (2 voturi)    
    e bun (Luni, 16 iunie 2008, 18:29)

    monica [anonim]

    nu-mi vine a crede ce-mi vad ochii, Ciorbea nervos...da ce bine-i sta asa...si parca are si oleaca de dreptate, vorba domnului Tatulici.
  • +1 (1 vot)    
    secrete (Luni, 16 iunie 2008, 22:48)

    alex [anonim]

    Cred ca multe din actele lui Constantinescu si Ciorbea intra in legea secretului de stat, asa ca vom mai astepta vro 10-15 ani pana sa aflam ce a fost in capul lor cand au luat niste decizii extrem de nepopulare. Abia atunci o sa realizam ca nu au facut rau tarii...
  • 0 (2 voturi)    
    Ponta (Luni, 16 iunie 2008, 22:54)

    alex [anonim]

    M-am uitat si la clipuri. GRETOS. La Ponta ma refer.
    Cum sta cu bratul petrecut dupa scaun, ca la restaurant dupa doua pahare de vin, si vorbeste la per-tu cu un om mai in varsta care a fost prim ministru al unei tari. ABSOLUT GRETOS. Tinarul Titulescu my ass...
  • 0 (0 voturi)    
    PNTCD (Sâmbătă, 15 noiembrie 2008, 12:32)

    Aurel Teodorescu [anonim]

    Astazi,in Romania politica inseamna lupta pe viata si pe moarte intre comunisti(sub orice masca: membri a unui partid politic,tineri,batrani,indiferent de sex,origine,religie etc.) si nationali-taranisti. P.N.T.C.D. trebuia sa fie urmasul demn al P.N.T.-ului creat de Mihalache si Maniu si sa continue lupta pentru a scapa Romania din ghearele bestiei comuniste.N-a putut sa fie deoarece nu a avut lideri; a avut,ce-i drept presedinti.Ba mai mult:din Statutul P.N.T.C.D.au sters prevederea referitoare la principiul anticomunist al partidului dupa ce,mai inainte ,stersesera de pe pagina de titlu a ziarului DREPTATEA sloganul: TRIBUNA DE LUPTA IMPOTRIVA COMUNISMULUI.Despre Ponta se poate spune ca este produsul omului nou comunist,deci cei care afirma ca la 22 dec 1989 a disparut ,ca prin farmec, comunismul si deci si comunistii, sunt chiar comunistii,fie ei noi sau vechi,iar cei care ii cred sunt niste bieti oameni fara minte. P.N.T.C.D. va salva Romania atunci cand va avea un Lider.

    Aurel Teodorescu
  • 0 (0 voturi)    
    politica (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:32)

    marius pop [anonim]

    sunt un fost ofiter din cadrul CTJ mi-am dat demisia in 1996 am intrat in politica la PNTCD dar dupa alegeri am urat oameni din acest partid singurul pe care lam stimat mai departe si pana azi ai fost dumneata VICTOR CIORBEA .De atunci si pana anul acesta am spus oricarui prieten sau om cu cine am vorbit ca singurul care ar fi putut face ceva ptr tara asta ai fi fost dumneata un om corect si capabil dar bine inteles daca nu tear fi tradat colegii dar restul punctelor mele de vedere in legatura cu ce sa intamplat atunci le-am auzit spuse de dta in emisiunea lui NASU si in sfarsit dupa multi ani am dormit o noapte fericit si totusi nu te inteleg de ce ai fost impotriva lui base de alegeri si ai ales tabara cealalta ,credema ca si eu lam urat pe BASE ca de la el a pornit caderea guv V.C. dar totusi ma gandesc ca el a facut ce ia dictat P.R. poate a gresit dar e singurul care vrea sa faca ceva dar cunoscand cat de adanci sunt anfipte radacinile PSD an toate institutile mai dureaza ani sa se faca dreptate.,daca nu lar fi lichidat pe generalul BUNOAICA ar fi fost altaROMANIA pacat ca cei care lau facut disparut sunt liberi.Daca ai timp trimitemi raspuns la treaba cu BASE
  • 0 (0 voturi)    
    politica (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 12:13)

    Andrei [anonim]

    Domnul Victor Ciorbea este un politician de prima mana si ceea ce a facut dumnealui in economie a evitat un faliment national.Ponta e o nulitate in orice domeniu.
  • 0 (0 voturi)    
    Politica (Joi, 6 septembrie 2012, 20:17)

    Politica de zi cu zi [anonim]

    Domnul Victor Ciorbea este un om deosebit , trecut prin viata , cu scoala si cu un nivel de cultura mult mai avansat decat al domnului Victor Ponta , dl. Ponta ar trebuii sa recunoasca ca nu este in masura sa judece spusele Dl. Ciorbea si sa lase toate aceste "toane" pentru alte persoane care le pot admite , domnul Ciorbea are o eperienta politica deosebita , dar dea lungul anilor multa lume , nu a facut nimic altceva decat sa rada pe seama Dl. Ciorbea dau un exemplu' [Vacanta Mare] asa ca parerea mea este ca domnul Victor Ponta nu este nimic altceva decat un pupincurist scuzati-mi expresia


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi