VIDEO/ Echipa "Sintezei zilei" il decoreaza pe presedintele Basescu cu "Inaltul ordin Ken Lee cu esarfa"

de Dan Gorun     HotNews.ro
Joi, 3 iulie 2008, 0:06 Revista Presei | Radio TV

Echipa de la "Sinteza zilei" (Antena 3) a continuat si in acesta seara "Serialul Basescu-episodul 1234" depasind cu mult "Serialul Elodia" de pe OTV. Stan, Gadea si Cristoiu au constatat (evident, cum altfel?!) ca engleza presedintelui este foarte proasta, drept pentru care "i-au acordat" sefului statului "Inaltul ordin Ken Lee cu esarfa".

Stan nu l-a putut uita nici pe Carmazan: "Bai Carmazane, daca americanii se intreaba daca Bush este idiot, eu pot sa ma intreb daca Basescu e prost gramada ma? Amenda la mine ba Carmazane... pot sa te intreb daca esti prost gramada, ma?"





















4742 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    Un singur cuvant.... (Joi, 3 iulie 2008, 0:20)

    Felix [anonim]

    PENIBILI.
    • +3 (3 voturi)    
      niste papagali (Joi, 3 iulie 2008, 12:51)

      johny [anonim] i-a raspuns lui Felix

      niste clovni care nu mai stiu ce sa faca pentru a se da in spectacol... jenibil :)... parca mi-e si rusine de rusinea lor cand ii privesc :D
  • +10 (12 voturi)    
    Indivizii astia.... (Joi, 3 iulie 2008, 0:27)

    Ken Lee [anonim]

    Sunt cel putin imbecili...
  • +9 (13 voturi)    
    un idiot (Joi, 3 iulie 2008, 0:28)

    andrei [anonim]

    Stan , esti un papagal. Se vede de la o posta ca esti un fraier
  • +11 (13 voturi)    
    otvizarea Romaniei (Joi, 3 iulie 2008, 0:32)

    Dan [anonim]

    Penibil!
  • +13 (13 voturi)    
    stire (Joi, 3 iulie 2008, 0:36)

    vonomir [anonim]

    stimabile daca si ce face vali stan e stire atunci poate ar tb sa schimbati colectivul din redactie.
  • +8 (10 voturi)    
    Stan (Joi, 3 iulie 2008, 0:51)

    dan [anonim]

    stanica asta cu fata de rusnak, nu ar putea sa se duca la mamica lui rusoaica si taticu putin ...putzin? ...ba chiar de tot?!
  • +9 (11 voturi)    
    Balaceanca (Joi, 3 iulie 2008, 0:58)

    T [anonim]

    In Romania se pare ca au ajuns sa transmita direct din spitalul de nebuni Balaceanca ... intr-o societate semi-normala, pe indivizii astia ii tineai cu camasa de forta si calmante, ii scoteai la plimbare legati in lesa, in curtea spitalului, frumos pe gazon, le dadeai comenzi simple, culcat, sezut, aport, sa le inteleaga si ei ...

    Nashpa moment oricum.
  • +8 (10 voturi)    
    Staneeeee (Joi, 3 iulie 2008, 0:59)

    cainele vandaluz [anonim]

    Teroristii doarme...ti-or intrat neuronii in sevraj?! Altfel iti sade bine langa hidrocefalul binocular si cu Piticul Utecila alaturi, pe post de carpeta de acompaniament. Penibililor.
  • +5 (7 voturi)    
    politichia asta ne omoara (Joi, 3 iulie 2008, 1:12)

    john [anonim]

    Deci, nu suport politica, nici pe Base dar Stan asta nu e prost dar pe bune ca nu-l inteleg de ce se da in stamba si tot trage de rating si face emisiunea aia sa-l linga in f... pe Voiculescu si sa arunce cu noroi in celelalte tembeliziuni? Ii place sa apara pe sticla? Da bine la populatie? Sau care-i faza ca n-o inteleg? De ce arunci ma cu noroi in toti? Te crezi mai breaz? Toti vad cate o barna in ochiul celuilalt dar paiul? Unde-i domle paiul???
  • +5 (5 voturi)    
    Financiar vorbind... (Joi, 3 iulie 2008, 1:24)

    george [anonim]

    E un selling point sa vorbesti rau despre presedinte.
  • +9 (9 voturi)    
    limbistii lui felix motanu (Joi, 3 iulie 2008, 1:38)

    Mihai [anonim]

    intr- o lume normala si civilizata, unii ca stan laptop, gidea, cristoiu si alti cativa de la rahatul ala de televiziune ar fi undeva la marginea societatii. Niste lingai si pupincuristi care pentru un pumn in plus de verzisori sunt in stare sa-si vanda si parintii. Afara din tara puslamalelor impreuna cu seful vostru, cel care a nenorocit o tara, un turnator infect, cel care a furat banii impuscatului, cel care a devalizat banci, cel care a distru suflete felix motan alias voiculescu. Are dreptate Basescu cand spune de tonomate. Acesta este adevarul. Suntem inca condusi de securisti. Nu te lasa Base. Te sustinem pana la capat !
    • +3 (3 voturi)    
      Nu este 'FELIX" (Joi, 3 iulie 2008, 12:59)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Felix motanul, prin natura functiei pe care a avut-o, nu a fost nici pe departe un turnator oarecare, fiind in fruntea unei institutii de fabricat valuta , "Crescent", (printre foarte putinele din tara), patronata neoficial de catre securitate. Ca atare este necesara o rectificare; conducatorul unei astfel de institutii a avut grad de General in securitate. Turnatoria se preta la personalul din subordine, mai precis in partea inferioara a salariatilor respectivei institutii, nu la conducatorul ei "general". De retinut ca, conducatorul unei astfel de institutii beneficia de foarte multe facilitati.
    • -2 (2 voturi)    
      :) (Joi, 3 iulie 2008, 16:56)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      intr-o lume comunista intr-o dictatura etc... ar fi exact acolo unde zici tu ... dar asa cum Turcescu si Realitatea il slavesc pe tovarasul presedinte asa Antena are dreptul la libera exprimare sa-i evidentieze greselile...
      asa cum si OTV-ul are dreptul sa imagineze scenarii scrie in Constitutie ... tare ciudat mi se pare cum mai ales adeptii PDL vor sa emita ideea ca cine nu gandeste ca ei trebuie fie eliminat fie marginalizat,au dat in boala PSD-ului de acum cativa ani ... dar parca astia nu erau asa de bolnavi ...
  • +7 (7 voturi)    
    staneeeee (Joi, 3 iulie 2008, 2:03)

    suca [anonim]

    esti prost baaaaa!
    si nu este o intrebare.
    tu nu vezi ca nu te baga base-n seama?
    • +7 (7 voturi)    
      ai pus punctul pe I (Joi, 3 iulie 2008, 3:59)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui suca

      pai tocmai aici este problema lui Stan,ca nu-l baga in seama si de aia face spume in fiecare seara.Decit sa-l vad pe Stan patitu mai bine ma uit la ce minuni a mai facut nevasta lui Tolea moldoveanu,e chiar mai interesant decit dezbaterile nebuloase de pe antenele lui Voiculescu.Aseara ,Diaconescu era s-o bage pe mineca cu Magda,care a venit chitita sa se sinucida in direct.Fraiera si asta,acum chiar ca nu mai are sanse sa ia copilul in custodie cu asemenea apucaturi.
  • +12 (12 voturi)    
    Mi-e sila ! (Joi, 3 iulie 2008, 2:54)

    Un Jurnalist [anonim]

    SCRISOARE DESCHISA CATRE ANTENA 3 SI JURNALISTILOR DIN ROMANIA


    Sunt profund scarbit de ceea ce se intampla in curtea postului dumneavoastra de televiziune (fie el si privat).Continutul insa,iata,este public si nu oricum,ci fiind etichetat ca produs al unor "JURNALISTI"

    Astfel de specimene manjesc ceea ce altii s-au chinuit sa construiasca:o media corecta,echidistanta si echilibrata.Fara interese sau maini de lins.

    Ce se intampla la "SInteza Zilei" nu este jurnalism, nu este pamflet,nu este circ, este deja o jignire nationala.

    Cand acel autotintitulat "domn" isi permite sa ia in ras institutia statului (asa cum e ea cu bube sau fara bube in cap),isi permite sa se adrese unui presedinte de stat (indiferent care ar fi acesta) cu apelative de genul: "bai esti prost?,bai cutare, etc..", nu face altceva decat sa isi bata joc de o natiune intreaga.

    Suntem liberi sa schimbam canalul,dar iata, nu putem scapa de abjectiile proliferate peste masura in respectiva emisiune,pentru ca se propaga viral pe toate canalele media.

    Adresez o rugaminte pe aceasta cale,tuturor jurnalistilor onesti si corecti, cu minime notiuni de deontologie profesionala, sa boicoteze orice stire legata de acest post tv sau emisiuni apartinand acestui canal de televiziune.

    Propagand astfel de mizerii,nu facem altceva decat sa ne murdarim meseria de jurnalist.Sa nu uitam ca rolul nostru este de informare si nu de a oferi paine si circ,cea din urma fiind ocupatia bufonilor.


    Va multumesc.
    • +6 (6 voturi)    
      va multumim... (Joi, 3 iulie 2008, 8:03)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Un Jurnalist

      o atitudine responsabila si de bun simt. Din pacate, insa, mi-e teama ca nu veti fi ascultat. Din pacate, insa, Romania este pe o panta foarte periculoasa. Asa cum observa o distinsa domnisoara mai jos, avem si noi un presedinte mai bun si ne batem joc de el. Din pacate, consecintele acestor fapte abominabile vor fi suferite tot de romanul simplu, caruia i se inchide orice sansa de a trai intr-o tara normala, civilizata si prospera. Ca sa va reamintesc unde a adus Romania guvernul tradator PNL/Tariceanu-PSD/Iliescu, acum avem 11 milioane de asistati, fata de 4 milioane in 2004. Si evident..."cei mai asistati" sunt clientela politica a PNL, rusine nationala, chiar sub nivelul lui Nastase.
    • -2 (4 voturi)    
      De acord... (Joi, 3 iulie 2008, 12:05)

      dl K [anonim] i-a raspuns lui Un Jurnalist

      Sunt de acord cu dvs, nu este jurnalism ceea ce se face la emisiunea in discutie. Limbajul din categoria "bai, esti prost?" nu are ce cauta in spatiul public.

      Nu va cer reciprocitate, insa vreau sa cred ca aceleasi frisoane de revolta va cuprind si cand auziti apelative gen "pasarica" sau raspunsuri gen "daca te sui pe birou iti arat", adresate jurnalistelor, de catre presedintele Basescu.

      O atitudine nepartizana in aceasta privinta cred ca ar fi mult mai productiva decat subiectivitatea maladiva care pare a polua orice dezbatere publica in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      si mie (Joi, 3 iulie 2008, 15:45)

      cts [utilizator] i-a raspuns lui Un Jurnalist

      Subscriu la aceasta scrisoare. Si cred ca oricine citeste acest text, dincolo de convingerile politice, va face acelasi lucru.

      Avem nevoie de normalitate.
    • -1 (1 vot)    
      libera exprimare ? (Joi, 3 iulie 2008, 17:01)

      aa [anonim] i-a raspuns lui Un Jurnalist

      domnule "jurnalist"... etic si corect am si eu o intrebare articolul din Constitutie legat de libera exprimare va e cunoscut ?

      mi se pare constructiv sa evidentiezi defectele cuiva , il poti ajuta sa le corecteze .

      as mai avea o intrebare ceea ce fac Turcescu si altii la Realitatea va provoaca aceeasi scarba ?

      daca da , va felicit sunteti inca integru,daca nu sunteti doar un oarecare din cealalta tabara.
    • +1 (1 vot)    
      De ce anonim? (Joi, 3 iulie 2008, 21:26)

      C [anonim] i-a raspuns lui Un Jurnalist

      De ce anonim, domnule jurnalist? Aveti dvs demnitatea si pasiti in fata.
      Altfel, intrutotul de acord cu continutul scrisorii!
  • +8 (8 voturi)    
    Felix Felix.. (motanel scump, mirosi sfarsitul?) (Joi, 3 iulie 2008, 3:44)

    Marius [anonim]

    Dragilor sinteziti, penibili mai mari ca voi nu am mai vazut si sincer ma bucur sa va citesc disperarea (poate chiar frica de un nou mandat la Cotroceni?). Efectul asupra electoratului ramane zero, cu toate eforturile voastre, in timp ce un nou mandat devine certitudine. Cu tot respectul pentru Nea' Felix care va semneaza cecurile cu mare drag dupa aceste "prestatii reusite", VA PIERDETI VREMEA iar la momentul potrivit, aceste atacuri vor fi folosite impotriva voastra, cu mare castig de altfel. In Romania, "victima des atacata" castiga simpatie (ex: Oprescu). Nu Ati Invatat Absolut Nimic. Cat timp Basescu este mai inteligent ca voi nu pot decat sa ma bucur si sa va urez sa o tineti tot asa. Noapte buna Romania.
  • +9 (9 voturi)    
    incredibil............... (Joi, 3 iulie 2008, 4:22)

    Ana [anonim]

    Ce pot spune pt. inceput este doar "cainii latra si caravana trece" Dl. Basescu nici nu te baga in seama. Asculta-ma pe mine, rahat cu ochi si mot sub nas: traiesc departe de Romania de 18 ani si vad de peste oceanul Atlantic cum sunteti priviti. Ar trebui sa va fie rusine pentru ca in sfarsit Romania are un presedinte bun si poporul il sustine. deci, latri la luna, baiete. Dar parca, rahat cu ochisi mot sub nas, acum cateva emisiuni de caracterizai singur ca esti idiot. Ai avut si tu dreptate odata.
  • +7 (7 voturi)    
    Stane lasa-ne (Joi, 3 iulie 2008, 7:01)

    zack [anonim]

    Penibil e omul asta.E atat de prost incat nu-si da seama ci,dimpotriva.crede ca e tare.Exista explicatii medicale pentru asemenea cazuri,pacat ca spitalul de nebuni nu are obligatia sa adune dementii de pe strada.
  • +9 (9 voturi)    
    lipsa de bun simt (Joi, 3 iulie 2008, 7:08)

    io [anonim]

    lipsa de bun simt si de respect fata de presedinte este promovata ca politica media ... penibil
  • +8 (8 voturi)    
    decoratie cu esarfa (Joi, 3 iulie 2008, 7:45)

    toma arnautu [anonim]

    Celor trei mostenitori , nostalgici ai sinistrei sotiial monstruosului dictator, le acord, [entru prestatia lor fara cusur in linsu lui Felix , Ordinul " Trecerea prin izmene "cu esarfa.
    Sa aiba si ei ! in cur al l
  • +5 (5 voturi)    
    Dovada caraghioasa a democratiei ! (Joi, 3 iulie 2008, 8:05)

    martin [anonim]

    Emisiunea Sinteza Zilei ca si toate antenele sunt total discreditate, iar prestatia lui Stan Laptop este fix o bomboana murdara pusa pe tort, ca sa nu scriu coliva.
    Exista si o palida compensatie. Inca o data, acuzatiile ridicole de dictatura a lui Basescu si in care `multii sai adversari cred sau se fac ca ar crede, sunt absolut dezmintite. Nu cred ca mai exista pe pamant un conducator, care sa fie atacat cu atata prostie salbatica si sa nu reactioneze.
    Este un dictator atat de netipic, incat nu poate exista cu adevarat !
  • -5 (5 voturi)    
    engleza basesciana (Joi, 3 iulie 2008, 8:18)

    dax [anonim]

    Bai nu imi plac cei de la Sinteza zilei dar au dreptate in privinta englezei basesciene,, este intradevar o noua limba, un nou dialect, engleza basesciana, pe care doar presedintele o intelege. Probabil i se impleticeste limba de la alcool
    • +2 (2 voturi)    
      Re engleza (Joi, 3 iulie 2008, 10:31)

      Gabriel T. [anonim] i-a raspuns lui dax

      Inseamna ca iti placea engleza Iliesciana :)).

      Cand doi oameni cu limba nativa diferita vorbesc de obicei sunt fericiti ca se inteleg.
      O situatie foarte exemplara este cand vine un strain si vorbeste intr-o limba romana stalcita. Pun pariu ca il prrivesti cu admiratie si nu cu scarba deci ... gandeste mai mult cand faci afirmatii ... omul asta nu a impresionat o tara prin limba engleza ci prin modul cum foloseste limba romana
      • 0 (0 voturi)    
        e o oarecare diferenta (Joi, 3 iulie 2008, 17:13)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Gabriel T.

        Tovarasul Iliescu desi avea accentul ala rusesc penibil vorvea corect si fluent engleza si franceza e o diferenta de la cer la pamant Basescu are probleme mari cu engleza din NEFERICIRE.
  • +3 (3 voturi)    
    Decoratii (Joi, 3 iulie 2008, 8:46)

    Comentatoru' [anonim]

    Ce face ratingul din om! Fiară. Poate ar fi cazul ca, cei care fac acest show, să trecăpentru o searăde partea cealaltă si să urmarească non stop vreo 3,4 emisiuni de-ale lor, înregistrate. Sigur n-ar avea răbdare sa se autourmărească până la sfarșit. QED
  • -5 (5 voturi)    
    aici se vede mentalitatea de TURMA din Romania (Joi, 3 iulie 2008, 8:49)

    ANdrei [anonim]

    ce pot sa va zic...dupa ce am citit comentariile unora dintre voi...nu pot sa zic decat ca sigur a-ti prins zilele lui ceausescu cand nu aveai voie sa zici un cuvant...sunteti penibili voi nu acel om cu studii....si cu tupeu sa se ia de oricine...asta inseamna presa...uitati-va si la britanici si la francezi si oriunde vreti voi....presa nu inseamna "ca maria a fost violata de costica in sura" sau ca "ion a luat-o razna si a omorat vreo 3 persoane" deci bai mentalitate de roman comun uite de asta nu se schimba nimic in tara pentru ca voiiiiii cei care comentati aici voi chiar credeti in alesii vostri :))) si mergeti la vot ca sa il votati pe basescu pt ca e cool frate...da basescu e cool......sunteti jalnici penibili si mie rusine de voi....natie de indiferenti si inculti si fricosi....de asta va fura toti...pentru ca sunteti servili intereslor celor care folosesc ce au pe umeri...voi refuzati sa o faceti din lejeritate...pt ca na...omul este un lenes cognitiv...insa la voi...e mai mult de atat...mai iesiti si voi in lume...omul asta va arata cum se face presa...si LIBERTATEA presei...din afara...nu "libertatea presei" de la noi...se vede ca inca nu stiti ce inseamna LIBERTATE....desi altii au murit la timisoara pt ea...voi radeti de ei in fiecare zi...ipocritilor si incultilor ce sunteti...turma de oi proaste... mi-e jena ca sunteti romani
    • +2 (2 voturi)    
      Esti patetic (Joi, 3 iulie 2008, 10:04)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui ANdrei

      Prietene, ne bucuram ca ii iei apararea acelui "om cu studii si tupeu". Tupeu ar fi daca ar veni intr-adevar la emisiune cu niste argumente concrete, nu cu niste acuze de genul "ma-ta-i proasta". In conditiile in care oameni din Antene sunt dati afara sau penalizati pentru ca l-au filmat pe voiculescu din nu stiu ce unghi care i se pare lui ca nu il avantajeaza, nu stiu sincer ce credibilitate mai poti avea de la acest trust.

      Si pana la urma, care este problema ta? Asa cum ei au dreptul sa il faca pe Basescu in toate felurile, de ce te revolti cand altii nu sunt de acord? Dupa parerea ta, toti ar trebui sa fim anti-basescu altfel suntem ipocriti si inculti asa ca nu stiu sincer cine a fost mai afectat la creier de epoca de aur... Eventual, toate televiziunile sa transmita circul asta de emisiune, nu?
    • 0 (2 voturi)    
      asa este, (Joi, 3 iulie 2008, 10:15)

      xilviu [utilizator] i-a raspuns lui ANdrei

      ai dreptate
    • +1 (1 vot)    
      sunt liber sa iti zic ca (Joi, 3 iulie 2008, 10:32)

      FlorinM212 [utilizator] i-a raspuns lui ANdrei

      ESTI BOU!
      Deocamdata Stan si compania nu au patit nimic. Sunt liberi sa debiteze ce prostii vor. Asa ca explica din nou ce ai de comentat ca o dai in sus si in jos cu LIBERTATEA PRESEI.

      Doar pentru ca sunt liberi sa zica tot ce le trece prin cap nu inseamna ca trebuie sa o faca. Ai inteles 'frate' ? cool?

      Din pacate nu poti sa iti scoti Antenele din pachetul de cablu. Asa ca, din moment ce platim pentru aberatiile alea, consider sa suntem liberi sa ne spunem parerea. Si din moment ce parerile sunt destul de clare (mai citeste o data comentariile daca nu te-ai prins) tu esti cel care esti penibil.

      Si pentru ca sunt liber mai o zic o data: ESTI BOU!
    • +2 (2 voturi)    
      pt Andrei (Joi, 3 iulie 2008, 10:34)

      elis [anonim] i-a raspuns lui ANdrei

      nu toti am trait in comunism sa poate eram mici la sc primara dar nu stiu cati ani ai tu ca sa poti face diferenta esti un om "cult" dupa cum se ... vede dar nu uita ca si in democratie bunul simt ii caracterizeaza pe oameni ori acest individ nu prea are si stim cu totii pe cine serveste.Libertate -democratie - jurnalism hai sa fim seriosi ce face acest idivid este unic ca si tine de altfel si jena ar trebui sa ti fie tie ca esti roman pt ca gandesti asa.
    • +3 (3 voturi)    
      Jenant comentariu (Joi, 3 iulie 2008, 11:59)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui ANdrei

      Suntem pentru libertatea presei, chiar asa cum o intelege patronul antenelor.
      Daca va revoltati la interminabilul serial Elodia de pe OTV nu inteleg de ce nu va revoltati si la serialul Basescu de pe antene.
      Inteleg frustrarea lui Stan, frustrare datorata eliminarii din echipa de consilieri de la Cotroceni (acum inteleg si de ce), dar ca realizator de emisiune sa te confunzi cu nea stan este penibil.
      Aici nu este vorba de curaj ci poate doar de curajul nebunului. Sunt si altii care critica dar nu au iesiri de Balaceanca, scuzati limbajul.
      Acum sa vorbesti despre interese in casa spanzuratului... stim bine ce interese sunt in spatele antenelor ca dor Voiculescu este patron.
      Nu inteleg cum accepta Cristoiu (probabil remuneratia este mare) sa se prostitueze langa stan. Macar are o jena in privire.
      Cum poti sa accepti ca om normal o emisiune care are acelasi subiect de ani buni, ai dreptate la Timisoara au murit degeaba, pentru ca toti psihopatii frustrati sa apara pe sticla.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Joi, 3 iulie 2008, 18:54)

      stefan pop [anonim] i-a raspuns lui ANdrei

      draga ANdrei,

      apreciem efortul de a scrie o compunere. Bravo, ai reusit.
      pentru data viitoare te rog sa incerci sa nu mai folosesti cele 3 puncte.
      nu este frumos sa abuzezi de ele si nici macar nu e o mare smecherie stilistica, ci doar dovada lipsei unui stil.

      si inca ceva. scrie de 1000 de ori libertate cu litere mici - fara copy paste
  • +3 (3 voturi)    
    din pacate oamenii chiar urmaresc... (Joi, 3 iulie 2008, 9:57)

    un roman [anonim]

    aceasta jenibila "transmisie"...si le fac rating
    • -1 (1 vot)    
      din pacate (Joi, 3 iulie 2008, 17:21)

      aa [anonim] i-a raspuns lui un roman

      din pacate unii urmaresc Antenele
      tot din pacate unii urmaresc Realitatea
      tot din pacate unii urmaresc OTV ... si toti fac rating
      asta e ghinion ... nu pot fi de accord toti oamenii ... domnule "un roman" ceea ce dumneavoastra vedeti ca fiind din pacate altii vedea ca "din fericire" un pic mai sus.
  • +2 (2 voturi)    
    ce penibil (Joi, 3 iulie 2008, 10:50)

    marx [anonim]

    hotnews dupa aia de la antena 3. de cand ce face un retardat sluga la voiculescu este stire? ne prefacem indignati de stan&co, dar o dam ca stire sa le mai facem putina reclama. mi-e teama ca multa lume care se declara socata de ce fac baietii aia acolo, sunt de fapt mari fani ai emisiunii: ia sa vedem cum il mai terfelesc putin pe presedinte in seara asta, sa avem de ce sa radem maine la birou, cu aerul ca nu suntem de acord, evident.
    • +1 (1 vot)    
      pai stai asa (Joi, 3 iulie 2008, 14:12)

      Reshape [utilizator] i-a raspuns lui marx

      Nu e penibil... eu am scos toate antenele de pe televizor (ultima a cazut Antena 1 din cauza ca nu exista jurnal de stiri fara Piedone) asa ca singura mea sursa de informare in privinta derapajelor astora e "gura lumii" din care face parte si hotnews.
  • -1 (1 vot)    
    razboiul media continua (Joi, 3 iulie 2008, 11:24)

    vogel [anonim]

    razboiul media dintre SOV si Voiculescu la a cita batalie a ajuns?
    le luati apararea colegilor de la I(realitatea) tv?
    fata de dumitrescu si cretulescu macar astia 3 mai au logica. panicatii aia doi baga spaima in spectatori. li se vad venele umflate cind sunt pe sticla. astia de la antene au inceput sa faca bascalie. turcescu unde e? l-ati exilat? ardei gheoghe ce a patit?
    toti sunteti la fel, antene sau realitati. fara scupule si cu un grad mare de imbecilitate.
  • -1 (1 vot)    
    Din fericire, oamenii urmaresc ! :-) (Joi, 3 iulie 2008, 11:26)

    gogu [anonim]

    Cand vad gasca de ultrasi care posteaza aici plini de ura, chiar ma tem pentru viata baietilor astia.

    Voi de de nu va uitati mai bine la Elodia ?

    Dincolo de derapajele lor, chiar sunt amuzanti si chiar au dreptate : am avut un cizmar analfabet, un activist filorus si un marinar smecher.

    Halal tara !
    • +1 (1 vot)    
      mda (Joi, 3 iulie 2008, 12:07)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui gogu

      sunt amuzanti pentru unul cu intelectul ca al tau, ceva mai mic decat al unui pui de gaina. la fel de amuzanti ca si "La bloc", Vacanta Mare sau emisiunile de divertisment de pe Antena1.
      astia-i avem, cu astia defilam:))
      vorba bancului "tara de cacat, atentate de cacat" :)))
      • +1 (1 vot)    
        Ciao Darwin! (Joi, 3 iulie 2008, 12:57)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui cosmin

        Chiar sunt curios cum arata segmentarea celor care fac asa o audienta nemaipomenita acestui spectacol de prost gust. Cunosc cativa care se delecteaza si nu rateaza nici o emisiune a marelui om de carti posesor de laptop si, sincer, as fi cel putin jenat sa stiu ca sunt alaturat acestei categorii sociale. Sunt aceiasi care aplaudau ortacii dupa curatenia care au facut-o in Bucuresti...
        Pacat de Gadea, promitea cand era la Realitatea, e clar ca toti acesti isteti au un viitor in televiziune foarte limitat... Jos palaria in fata lui Tuca!
  • +1 (1 vot)    
    moderatorul? (Joi, 3 iulie 2008, 15:31)

    stef [anonim]

    Eu sunt pentru libertatea presei si marturisesc ca m-am amuzat urmarind clipul postat aici.
    Totusi, asemenea clipuri sau modalitati de exprimare nu isi gasesc locul intr-un format ce se pretinde un talk-show politic serios. Aici este problema, iar responsabilitatea nu este a domnilor Stan si Cristoiu – care in definitiv fac ce stiu dansii mai bine, ci a moderatorului, care nu numai ca permite caderea in hilar, ci o si incurajeaza.
    Inclin sa cred ca domnul Gadea uita ca are unele responsabilitati fata de profesia sa, fata de formatul afisat al emisiunii, si poate si fata de telespectatori. Daca emisiunea Stan/Cristoiu/Gadea ar fi incadrata in zona de divertisment cred ca nimeni nu ar avea nimic de obiectat. Eu unul am dificultati in a incadra spectacolul oferit de domnii Stan si Cristoiu in categoria talk-show-urilor politice, fie ele mai mult sau mai putin serioase.
    Cred ca o dovada in sensul asta ar fi si faptul ca domnul Stan aduce intotdeauna extrase care pot justifica manifestarile sale doar din emisiuni de divertisment de peste ocean, niciodata dintr-un talk-show politic serios.
    As dori sa il felicit cu aceasta ocazie pe domnul Razvan Dumitrescu pentru excelenta sa emisiune, pe care o ascult cu placere in fiecare zi la radio in masina in drumul catre casa.
  • +1 (1 vot)    
    l-a auzit vreodata cineva..... (Joi, 3 iulie 2008, 15:38)

    judex [anonim]

    pe codosul Cristoiu cum vorbeste engleza, sau asta vorbeste numai rusa?
    • 0 (0 voturi)    
      ha ha ha (Joi, 3 iulie 2008, 17:16)

      aa [anonim] i-a raspuns lui judex

      Cristoriu are vreo functie oficiala in statul roman ?
      repezinta poporul si tara la vreo intalnire NATO ?
      si plus de asta celalalt individ cu laptopul i-a atras atentia tovarasului presedinte , si pe ala am vazut(dedus) ca stie bine si engleza si franceza.
      • 0 (0 voturi)    
        ti-as aminti numai... (Joi, 3 iulie 2008, 17:50)

        judex [anonim] i-a raspuns lui aa

        engleza vorbita si scrisa de Clinton (ti-aduci aminte de pluralul "potatos"?) si Bush. Dar, asta nu i-a impiedicat sa fie presedintii celui mai puternic stat din lume.
        • 0 (0 voturi)    
          lol (Vineri, 4 iulie 2008, 18:18)

          aa [anonim] i-a raspuns lui judex

          Bush si Clinton vorbesc nativ engleza sau si la asta se pricepe idolul dvs. absolut Basescu mai bine decat oricine ?
  • +1 (1 vot)    
    nu sint greseli mari (Joi, 3 iulie 2008, 15:38)

    cel mult inabilitati [anonim]

    exprimarea lui base in engleza nu e flagranta.
    vali stan se cauta nod in papura.
    e corect sa spui 'is the question for myself?'
    nu e extraordinar dpv stilistic dar e admis
    point inseamna si punct.
    e mai putin folosit dect period, e adevarat, dar nu e pr-z un false friend.
    pronuntia e poate caraghioasa, dar se poate spune ca e marcata de intonatia romanesca, ceea ce e ok pt. presedintele romaniei.
    chestiunea nu merita tratata cu atita vehementa si incrincenare.
    cine stie engleza isi da seama ca vali stan a exagerat si poate banui ca a avut de demonstrat o teza impusa dinainte.
    choose your battles wisely, mr. stan...
    • 0 (0 voturi)    
      sunt flagrante (Joi, 3 iulie 2008, 17:28)

      aa [anonim] i-a raspuns lui cel mult inabilitati

      1.is the question for myself?
      nu este corect e o exprimare fortata.
      2.point e folosit in alte contexte,nu e o chestie grava dar demonstreaza necunoasterea limbii
      la o limba straina nu e suficient la nivel diplomatic sa te inteleaga ceilalti cat de cat o limba CORECTA , o traducere CORECTA presupunere o traducere in spiritul limbii si nu o traducere pe rand a cuvintelor.
      legat de ultimile afirmatii sincer nu merita urmarite concluziile trase nici pe Antene nici pe Realitatea.
      legat la ultima afirmatie cu alegerea luptelor pe asta a ales-o chiar bine nu putea iesi decat invingator ... asta cat timp cat i se mai permita sa critice pe cei aflati la putere.
  • 0 (0 voturi)    
    intamplare (Joi, 3 iulie 2008, 16:53)

    aa [anonim]

    Intamplarea face sa fi vazut aceasta bucata de emisiune ... de obicei nu urmaresc Antenele decat pe filme asa cum nu urmaresc nici Realitatea din aceleasi motive chiar.

    Citatele din articol au fost oarecum scoase din context intentionat sau nu de catre autorul articolului ,asa consider eu...Individul cu laptopul Stan parca ?! a dat alta nuanta acelor cuvinte impreuna cu realizatorul.,
    inregistrarea nu mi se pare a fi completa.

    Oricum in aceeasi emisiune au aratat cum administratia prezidentiala da publicitatii date incomplete despre discutiile domnului presedinte in afara ( 2 rapoarte oficiale ale administratiei prezidentiale si cel de pe site-ul nato)
    de asemenea au ridiculizat necunoasterea limbii engleze si situatia penibila la adresa Romaniei generata de domnul presedinte si translatorul acestuia la NATO.

    Imi aduc aminte ca se ridiculiza pe vremuri prestatia lingvistica a altui presedinte si accentul sau rusesc :) , macar acel fost presedinte vorbea fluent si corect cele 2 limbi oficiale NATO franceza si engleza...era educat la Moscova ce-i drept dar tot educatie era. NU zic ca era mai bun sau rau dar nu se facea, si nu ne facea de ras ca actualul presedinte.

    In alta ordine de idei unde gasesc CV-ul acestui "analist" Stan ca am inteles ca e profesor Conferentiar ... dar nu gasesc nimic despre el...
    sunt curios sa stiu si eu cine e si cat de competent e cand emite tot felul de afirmatii ...
    • 0 (0 voturi)    
      incerci sa ne convingi ca Iliescu a fost mai bun? (Joi, 3 iulie 2008, 17:47)

      judex [anonim] i-a raspuns lui aa

      Chiar nu mai ai pic de bun simt? Acest distrugator al Romaniei nici nu mai trebuie pomenit vreodata. Da-mi si mie un singur exemplu de ce a facut acest ticalos bine pentru Romania. ca iti dau eu exemple de ce ce a facut impotriva tarii si poporului sau (daca or fi ale sale) de nu le poti duce !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        nu vreau sa te conving de NIMIC (Vineri, 4 iulie 2008, 18:22)

        aa [anonim] i-a raspuns lui judex

        draga domnule adorator de dictatori portocalii am comparat cunostintele de limbi straine a 2 presedinti romani si prestanta lor in relatiile exerne, epitele insirate de dvs. nu se pot referi la niciuna dintre cele 2. si nu exista termen de comparatie la capitolele amintite Basescu e inferior lui Iliescu.
        ca tot vorbim de bun simt cum ma intreb cum isi permite cineva sa pretinta ca cineva nu are bun simt atunci cand nu-i impartaseste ideile politice ? pentru cultura dvs. generala doar Basescu si portocalii pun etichete de genul daca nu e cu noi trebuie sa fie cu ceilalti ... si trebuie sa dispara.
  • 0 (0 voturi)    
    hold your horses flagrantule (Joi, 3 iulie 2008, 18:26)

    raspuns lui 'sunt flagrante' [anonim]

    ok, iti apreciez acuratetea si exigenta.
    si eu sint o persoana exigenta si mai ales autoexigenta
    dar spune-mi te rog, sincer:
    cite puncte i-ai scadea unui elev pt. 'is this question for myself'?
    dar pt. point in loc de period?
    fii exigent cu intregul context si recunoaste:
    in niciun caz nu i-ai da sub nota de trecere NUMAI pt. atita lucru.
    acum gindeste-te ca astea sint greseli facute in conditii de exprimare orala libera, la piept cu ziaristii straini... si aplica-i un coeficient de eroare in conditii de reactie rapida.
    sint greseli omenesti, mai degraba inabilitati, nu sint fatal errors.
    e drept, ar fi avut optiunea sa vorbeasca romaneste cu translator (care oricum merge in delegatie), dar asta e fudulia romanului sa se dea poliglot, iar base ca presedinte peste un popor de "dastepti" e un bun exponent al nostru...
    (dar asta e alta discutie, recunoaste)
    aplauze lui vali stan pt. exigenta lui cotidiana, are multe de zis, in multe privinte.
    dar... eu cred ca de data asta a exagerat si a facut figura de chitibusar fara... 'point'!
    ok, rizi de iliescu pt. "the ducks come from the trucks": aia e groasa!
    dar nu faci atita tevatura pt. un myself in loc de me...
    iar dsp. point, daca tot sintem exigenti si tipicari, hai sa consultam webster-ul (mergi direct la #8):
    http://www.merriam-webster.com/dictionary/point
    • 0 (0 voturi)    
      portocalii vor sa reinventeze engleza (Vineri, 4 iulie 2008, 18:29)

      aa [anonim] i-a raspuns lui raspuns lui 'sunt flagrante'

      legat de puncte si de 'is this question for myself'...
      raspunsul e toate.Daca ar fi la o intalnire diplomatica l-as da afara pe motiv de incompetenta.

      legat de alte comentarii chair nu am glumit nu urmaresc autoimpus Antenele si Realitatea.


      legat de Iilescu nu stiu exprimarea si nici contextul.

      legat de WEBSTER:
      am si eu o intrebare cunosteti cum se pun sensurile in dictionar in ce ordine si daca da ...ma intereseaza de ce nu pomeniti nimic de sensurile de la 1 la 7 .

      orice copil de 7-8 ani va recunoaste stangaciile FLAGRANTE in exprimarea presedintelui.
  • 0 (0 voturi)    
    D-ne iarta-i pt. ca nici nu stiu ce fac (Joi, 3 iulie 2008, 19:40)

    Paul [anonim]

    toate (si sint multe) reactii de revolta si indignare fata de acesti ticalosi,obraznici si nu numai de la Antena3 mai ales la o asa zisa emisiune de dupa orele22.00,dar doresc sa mai adaug cevaf.important :pe cind caraghiosul de pitic Cristoiu(de care cineva ironic zicea de el ca "are gura precum arata vaginul unei prostituate uzate")incepe sa devina din ce in ce mai senil si fals,pe cind acea caricatura numita Stan despre care in occident orsice psihiatru chiar inceptator fiind l-ar interna gratis,atunci acel impostor Gidea stie ce face si cauta sa duca oamenii de nas aratind o fata "inteligenta si naiva"in loc de una extrem de ticaloasa si PERICULOASA.
  • 0 (0 voturi)    
    o sa vedeti (Joi, 3 iulie 2008, 19:46)

    Virgil [anonim]

    nu m-ar mira si sint aproape sigur ca asa se va si intimpla : intr-o seara racoroasa cu o adiere de vint placuta in timp ce un bolnav mintal cu numele (intimplator)Stan care mergea spre casa etc.,au aparut din umbra doi tinerei cu o cagula pe cap si o maciuca in miini si..dai bataie tataie ; saracul Stan va trebui sa-si vinda calculatorul pt.tratamente.nu m-ar mira si cred ca i s-ar cuveni intr-o tara in care nimeni nu-i poate inchide acea gura urita,scirboasa si care scuipa voma
  • 0 (0 voturi)    
    INCREDIBIL :)) (Joi, 3 iulie 2008, 23:05)

    Anonymous [anonim]

    asa ceva nu se poate ... sunt atat de prosti stan et co si atat de jenanti incat e mai comic decat orice comedie hahaha .... sunt prostia intruchipata acesti "jurnalisti" hahaha
  • 0 (0 voturi)    
    PS (Joi, 3 iulie 2008, 23:07)

    Anonymous [anonim]

    Culmea este ca traiesc in america si l-am vazut pe Basescu cum vorbeste engleza, nu pronunta extraordinar dar e chiar destul de dezinvolt in exprimare ...
  • 0 (0 voturi)    
    REPLICA la "Un Jurnalist" (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 1:29)

    Un Jurnalist [anonim]

    De ce trebuie sa fie mereu un nume in fata unui semnal de alarma?

    Nu are credibilitate,decat daca este agatat un nume in acea scrisoare deschisa ?

    Cred ca priviti doar forma si ignorati cu totalitate problema de fond.

    Nu libertatea de exprimare este pusa in discutie in mesajul meu, ci limbajul si adresarea de joasa speta,ambele folosite intr-un spatiu public MEDIA de catre niste oameni care se autointituleaza jurnalisti.

    Nu pun in discutie nici moralitatea lui Basescu nici a lui Nastase,nici a oricarui alt om politic.Lumea e libera sa ii judece pe fiecare in parte cum doreste,dar atunci cand ajungem la astfel de "spectacole" ,trebuie sa tragem linie si sa facem o delimitare clara intre ce inseamna o analiza si ce inseamna improscarea cu dejectii verbale in stanga si in dreapta.

    Nu discut partizanatele,nu discut verticalitatea unor oameni politici,nu discut toate astea pentru ca, nu ele reprezinta subiectul discutiei de fata.

    Pun in discutie CONTINUTUL canalelor media, care tind sa devina canale in cel mai peiorativ sens al cuvantului,in cazul de fata,pun in discutie continutul absolut abject al emisiunii "Sinteza Zilei",o emisiune care nu respecta reguli elementare, ce tin in primul rand de respectul fata de cel care urmareste programul si caruia ii este adresat.

    Nu aveam nimic de comentat, daca "domnul" cu laptopul avea capacitatea de a ironiza elegant.
    In definitiv,totul se rezuma la educatia (ne)primita acasa,la modul in care parintii te sfatuiesc sa fii politicos,cinstit si bine educat. Da, da...notiuni absolut hilare pentru cei mai multi din aceasta tara.

    Dovezile, le avem pe sticla,deghizate in niste cuvinte stranii : "rating".

    Democratia si libertatea de exprimare,sunt folosite deseori ca scuturi, in spatele carora se ascund mediocritatea si incapacitatea de a gandi un produs elegant,pentru ca, domnii mei, materia cenusie ar trebui folosita intr-un mod creativ,chiar si atunci cand vrem sa atacam public institutiile statului..

    Cele bune,
    Adi
  • 0 (0 voturi)    
    Mascaricii (Marţi, 8 iulie 2008, 16:02)

    cristian [anonim]

    Gadea se lauda cu audienta lui mare, dar nu isi da seama ca toata lumea se uita ca la niste clovni penibili.Ce tembeli.
    E adevarata vorba aia ca mama idiotilor e mereu insarcinata.
    In cazul de fata a facut tripleti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri