Catalin Tolontan: Oamenii vor vedea meciurile cand vor plati. Trustul familiei Voiculescu greseste acum

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 29 iulie 2008, 23:40 Revista Presei | Radio TV

Fanatik Show
Foto: Telesport
Intervenit telefonic la "Fanatik Show" (Telesport) redactorul sef al GSP, Catalin Tolontan, nu a dat sperante ca vom putea vedea prea curand toate meciurile.

"Oamenii vor vedea meciurile cand vor plati pentru asta, prin firma lor de cablu care va da banii ca sa-si mentina cota de piata. Nu am nicio rezerva sa spun ca trustul condus de familia Voiculescu greseste in momentul de fata, dar gresesc si oamenii care adopta o atitudine populista in privinta drepturilor de televizare. Daca meciurile ar trebui date gratis la toata lumea, de ce nu se da si petrolul atunci?", afirma jurnalistul.

Tolontan spune ca Antena 1 si RCS negociaza gresit, dar acuza si firmele de cablu si televiziune digitala (UPC, Dolge) ca "negociaza smechereste" mizand pe o presiune populara care ar trebui sa-i determine, in final, pe castigatorii licitatiei sa renunte la o parte din banii solicitati pentru a transmite meciurile.

Jurnalistul acuza Liga si pe Dumitru Dragomir ca "programeaza meciurile in mod ostil fata de castigatorii licitatiei", mai multe meciuri fiind programate la aceeasi ora, facand astfel ca GSPTV sa nu poata transmite toate meciurile dorite de public.























7814 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    S a suit capitalismul in copac (Miercuri, 30 iulie 2008, 0:02)

    Pink Elephant [anonim]

    Domnule Tolontan, cand erati incaltat cu tenisi si spargeati seminte pe stadion, dupa ce intrati prin spartura gardului, cum se vedea meciul?

    Pana si romanii, acum peste 2000 de ani subventionau "panem et circenses", considerandu-le in folosul poporului si nu se mai gandeau la profit, desi erau mai avizi de aur.

    Castigurile mari trebuie sa vina din publicitate, indiferent de forma pe care o imbraca aceasta si nu din monopolul diverselor retele de cablu sau posturi de televiziun. Va cred ca de la inaltimea dvs. nu se mai vede clar in jos, dar lumea e saraca si amarata. Sportul e printre putinele distractii ramase.

    Fiti mai intelept si nu mai aruncati rautati gratuite ca renunta lumea si la cotizatia zilnica catre gazeta.
    • 0 (0 voturi)    
      unde pot vedea pe net meciul POLI- Dinamo? (Sâmbătă, 8 noiembrie 2008, 20:19)

      MIREL [anonim] i-a raspuns lui Pink Elephant

      unde pot vedea pe net meciul POLI- Dinamo?
  • +2 (4 voturi)    
    nesimtitii (Miercuri, 30 iulie 2008, 0:49)

    dorel [anonim]

    a scos canalul de tv maoney chanel, ca sa se razbune pe realitatea, in fond se razbuna pe clienti
    am trimis o petitie, un email la rcs-rds, mi-a trimis raspuns cam asa,ca nu are audienta respectivul canal tv, money chanel, i-am dat replica, si anume ca sunt multe alte canale care are mai putina audienta
    ei sunt monopol in orasul sibiu, in sensul ca sunt singurii cablisti, daca era concurenta renuntam demult la acestia, mai au si servicii de proasta calitate, in caz ca se defecteaza internetul sau telefonul fix, ti-l remediaza dupa o saptamana
    • 0 (4 voturi)    
      Rcs (Miercuri, 30 iulie 2008, 7:23)

      Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Rcs cea mai rapace firma de TV,inca de la infiintare. Nu o intereseaza nimic altceva de cit banii.Foarte erau a facut intactul ca a infiintat GSPTV. Putea da ffffmeciurile pe Antene si era OK.Pe mine m-a perdu de client.
    • 0 (2 voturi)    
      alternative (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:04)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Dolce, Digi TV, Boom si mai era una al carei nume nu mi-l amintesc acum...
      • 0 (0 voturi)    
        Digi TV (Miercuri, 30 iulie 2008, 12:06)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

        Digi TV tine de RCS&RDS.
        • 0 (0 voturi)    
          ok... (Miercuri, 30 iulie 2008, 12:43)

          Claudiu [anonim] i-a raspuns lui Mitica

          Da, asa e Mitica, ai dreptate... :)

          Raman totusi celelalte variante, astfel incat nu se poate spune ca nu exista alternative.
        • 0 (0 voturi)    
          poate a vrut sa zica focus sat (Miercuri, 30 iulie 2008, 19:08)

          viomobil [anonim] i-a raspuns lui Mitica

          desi nu stiu daca mai exista, pt ca din cate stiu upc au varianta digitala a canalelor, care e tot pe cablu (asau fibra, ma rog)...si mai era max tv.
    • +1 (1 vot)    
      posibilitati mai sunt::)! (Miercuri, 30 iulie 2008, 9:26)

      ORban [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Poti sa apelezi in Sibiu si la serviciile BOOM.
  • +3 (5 voturi)    
    Tin sa-l contrazic pe Tolontan (Miercuri, 30 iulie 2008, 1:07)

    SKB [anonim]

    Vad meciurile si acum, desi nu platesc.

    Am fost candva client RDS, dar am renuntat la ei fiindca cel putin de doua ori pe saptamana imi cadeau sau internetul sau telefonia sau amandoua. Suportul tehnic la RDS e o chestie care au auzit ei ca e bine sa o aiba, atat doar ca habar nu au cum se face.

    Am trecut la UPC si nici prin cap nu-mi trece sa revin la RDS, avand in vedere ca mi-am pierdut o zi din viata doar ca sa reziliez contractul cu ei.

    Am internet de la UPC, sopcast si stiinta si nu mi-e rusine sa le folosesc.

    Asa ca pana la urma ii dau dreptate la Tolontan doar ca trustul sau greseste. Ar putea lua bani de la UPC si DOLCE in loc sa nu ia nimic.
    • +2 (4 voturi)    
      Dreptate ai (Miercuri, 30 iulie 2008, 2:09)

      radukku [anonim] i-a raspuns lui SKB

      Am vazut 2 meciuri cu sopcast si chiar daca are o calitate cam de 70% fata de cea de la tv, nu e asa rau. Ma gandeam sa trec la rds, enervat pe upc ca nu transmit canalele astea chiar daca de servicii nu ma pot plange in ultima vreme, dar acum vad ca rds sunt "the bad boys". Bine ca am internet ca lumea de la upc si vad meciurile ...
      Sanatate Tolo! Fiti si voi in pas cu evolutia tehnologica. Programe gen sopcast vor fi viitorul televiziunilor. Invatati sa traiti din reclame nu din tactici monopoliste.
      • 0 (0 voturi)    
        Linkuri sopcast (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:22)

        Gigi Duru [anonim] i-a raspuns lui radukku

        Eu ma uit pe cool-tv.net :) Altcineva ?
        • +1 (1 vot)    
          si eu..si e ok (Miercuri, 30 iulie 2008, 12:04)

          nicky [anonim] i-a raspuns lui Gigi Duru

          mda..nici nu a inceput campionatul si deja posesorii de net au putut sa vada meciurile..cool-tv.net mege destul de bine si decat nimic, tot am putut sa vad meciurile.....eu sunt abonat upc si sunt foarte dezamagit de prestatia lor in general ( la mine in oras numai ei au monopol) dar in aceasta situatie as fi foarte dezamagit de upc daca ar prelua gsp-urile in conditiile impuse de rcs..

          cea mai mica vina o au telespectatorii romani ( ca si-au manifestat un interes exagerat pt o liga de culise), dar principalii vinovati sunt dragomir, cluburile ( ca nu ii intereseaza decat banii) si mogulii de presa ( avizi de a pune monopol sau de a castiga diverse razboaie cu rivalii)...deci telespectatorul e pe ultimul loc, din pacate si a devenit victima colaterala

          p.s. am intrat pe net sa vad cum s-au acordat drepturile tv in premier league....pai aici sunt stabilite si orele de disputare a meciurilor si fiecare meci a fost scos, separat, la licitatie : de ex. meciul de sambata de la 14:45 a fost castigat de o televiziune, cel de la ora 17 de alta si tot asa pana la ultimul mei al etapei, cel programat lunea la ora 22...dar vorbim de civilizatie, nu de capitalism salbatic......oare era asa de greu sa copiem modelul englez???
      • 0 (0 voturi)    
        ajutor (Duminică, 3 august 2008, 13:16)

        ramona [anonim] i-a raspuns lui radukku

        sunt abonata la upc, am internet si cablu de la ei.
        cum sa fac sa vad meciurile AJUTOR!!!
        EXPLICA-MI DACA VREI.
        sanatate si multumiri anticipate
    • 0 (0 voturi)    
      gramofon (Sâmbătă, 20 septembrie 2008, 22:31)

      victoru [anonim] i-a raspuns lui SKB

      dar, cum e cu uploadul in aceasta clona p2p, stimate cunoscator, nu cumva se pupa cu 139 8 care face ravagii cu /gramofonul/ lor?
  • 0 (6 voturi)    
    pay per wiev, fratilor ... (Miercuri, 30 iulie 2008, 2:04)

    coriolan nepriceputeanu [anonim]

    eu nu as da meciurile, daca stiu k am ecsclusivitate pe piata, vreau sa platiti !

    numai ajutoare, subventii, o tara de asistati social ...
    uitati-va si cum e pe afara !

    cand spun toate astea, stiu k vor sari multi deontologi cu facultati facute pe sest, dar e timpul sa ne platim biletul la concert-nu sa dea partidul "x" sau "y" moaca, la "bobor".

    singura chestie ce nu o inteleg la nesimtitul de voiculescu, e ...dc nu da posibilitatea, asa cum e si afara, sa aibe societatile de cablu, pachete cu acele canale si, cine vrea, sa poate plati sa vizioneze. doar sunt multi paisonati de fotbal, eu sunt unul dintre ei, nu am la rds ci la upc.
    si, k sa mai imbunez tonul, va ofer si o posibilitate sa puteti vedea meciurile.

    PS : accesati urmatorul link, pt a VIZIONA MECIURILE din DIVIZIA lu MITICA, aici :

    www.PATRICKdan.BLOGspot.com

    gasiti linkul la adresa de mai sus !
  • +6 (8 voturi)    
    foarte bine! (Miercuri, 30 iulie 2008, 2:12)

    vio [anonim]

    Foarte bine! In felul asta exista o sansa ca aceasta mizerie, numita Liga I, sa treaca acolo unde ii este locul: in derizoriu...
    • +3 (5 voturi)    
      subscriu! (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:06)

      Claudiu [anonim] i-a raspuns lui vio

      E mult mai multa liniste pe posturile TV si mai putine modalitati pentru jegurile din fotbal de a-si arunca dejectiile. Asa ca, din partea mea, nici sa nu fie transmise meciurile, pentru ca nu e nici o paguba!
      • 0 (0 voturi)    
        Bine zis (Miercuri, 30 iulie 2008, 16:10)

        fane [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

        Asa baietii! Asta e solutia. Sa ignorati, nu sa platiti.
        Haideti pe ei! Haideti pe ei! Haideti pe ei, pe mama lor!
  • +1 (3 voturi)    
    ce nesimtit/i (Miercuri, 30 iulie 2008, 7:11)

    iliescu [anonim]

    deci credeam ca o sa fie reclama mai scumpa dar ei nu vor decat banii din buzunarele romanilor
  • +4 (4 voturi)    
    Pay per view (Miercuri, 30 iulie 2008, 7:16)

    Pay per view [anonim]

    De acord sa platesc ptr ce vad. Dar atunci nu mai vreau reclame. Ceea ce nu e cazul la multe canale tv preluate de pe cablu, care au reclama garla.
  • +2 (2 voturi)    
    exista si alte solutii (Miercuri, 30 iulie 2008, 7:58)

    remus [anonim]

    Pentru toti cei care nu sunt abonati RDS dar aveti internet ! Exista programe care se pot instala pe calculator si la care puteti recepta programe de televizor din toata lumea inclusiv Romania ! Succes
  • 0 (0 voturi)    
    discutabil (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:11)

    Edi [anonim]

    argumente au ambele tabere, dar alta este greseala. ce nu se intelege este ca RDS-Antena1 doreste ca doar clientii UPC, Dolce, etc sa plateasca, nu si clientii lor (clientii RDS). Consortiul RDS-Antena1 doreste 1euro/luna de la fiecare client al concurentei. Acesta este un cost pt concurenta, cost care trebuie scos de undeva. Daca acest euro se va regasi in pachetul de baza al concurentei inseamna ca abonamentul va creste intre 15% - 25%. Acum sa facem niste calcule. Concurenta detine un porofoliu de clienti de aproximativ 1,7 mil clienti (UPC 1,2, NewCOm, DigitalCable, Dolce, Etc). 1,7 mil x1 eurox12 =X. Sa zicem ca formula anterioara nu este neaparat corecta, atunci intervine factorul psiholog la clientii concurentei, adica acolo unde este posibil acestia vor migra catre RDS. Deci oricum o dam cei care nu vad meciurile in primul rand se datoreaza intereselor financiare. Presupanand ca principiul "platesti vezi" este corect, de ce consortiul nu cere o suma da 15 eurocenti ? Banuiesc ca formula de sus este relevanta si daca nu ma insel contractul este pe 4 ani. Astept argumente sau contra-argumente.
    Toate cele bune,
    Edi
  • 0 (4 voturi)    
    RDS vs. BOOOM TV (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:20)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    De fro 4 ani am cablu gratis de la UPC.
    Ma gandeam sa intru in legalitate, asta doar pentru meciuri, respectiv sa-mi fac abonament la cablu (sic!).

    Sunt intr-o mare dilema. Ce sa aleg ?

    RDS pentru Liga 1. ( :S ... sigh)
    BOOOM TV pentru Primera si Calcio. (!)

    Ma ajutati putin ? :p :)))
  • 0 (4 voturi)    
    meciuri (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:31)

    codrea [anonim]

    Atata timp cat televiziunile platesc pentru drepturile de difuzare ale meciurilor este normal sa-si si recupereze banii, iar legea soc. com. ii obliga sa faca si profit.
    Asa ca nu va mai vaicariti ca nu va pica mura-n gura meciul la TV. Si pe stadion se plateste intrarea si costa muuuuult mai mult ca la TV.
    Romanul s-a obisnuit sa se uite la TV moaca, si, eventual, sa dea banii doar pe tigari, bere si seminte.
    Singura marlanie din toata faza asta e facuta de Dragomir cu programarile meciurilor tari la aceeasi ora.
    • +1 (3 voturi)    
      Singura javra (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:52)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui codrea

      este Voiculescu nu Dragomir. Banii se recupereaza din publicitate, maestre. Si Telesport pana acum un an sau doi cerea bani pentru receptie fiind codat; acum au renuntat.Si-au dat seama ca mai mult castigi largind baza de persoane care te urmaresc prin publicitate.
      • 0 (0 voturi)    
        sigur (Miercuri, 30 iulie 2008, 13:49)

        meciuri [anonim] i-a raspuns lui gabifm

        Desigur si din publicitate. Dar fiind un contract intre doua firme private, in cazul de fata, ar suna asa: grupul lui voiculescu da UPC-ului meciurile urmand ca grupul lui voiculescu sa-si recupereze banii din publicitate. Cum ti se pare ca suna? Este normal ca UPC-ul sa plateasca pentru acest lucru.
        • 0 (0 voturi)    
          Banii pe publicitate (Miercuri, 30 iulie 2008, 14:56)

          gabifm [utilizator] i-a raspuns lui meciuri

          ii incaseaza cel ce detine drepturile de transmitere (Antenele+RDS). UPC-ul nu incaseaza nimic. Ce de la TVR, PROTV sau Realitatea castiga UPC-ul (sau alta firma de cablu) vreun din publicitate?
  • 0 (2 voturi)    
    Da' cu Money Channel ce-ati avut ?? (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:55)

    Siladefotbal [anonim]

    Eu sunt din Brasov, aici e monopol RDS. Au scos Euronews (!!!) si Money Channel si au bagat de doua ori GSP. Sa se spele cu GSP pe cap. Le-am ras din grila si mi-am bagat de doua ori Discovery.
    • +1 (1 vot)    
      pentru Siladefotbal (Miercuri, 30 iulie 2008, 13:58)

      dodo [anonim] i-a raspuns lui Siladefotbal

      bravo, bine ai facut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • -1 (3 voturi)    
    are dreptate (Miercuri, 30 iulie 2008, 8:57)

    andrei [anonim]

    ca nu imi amintesc ca privitul gratis la tv al meciurilor de fotbal sa fie un drept al omului sau ceva asemanator. cine vrea fotbal, sa plateasca. dar nu cred ca asa isi scot banii.
  • 0 (2 voturi)    
    draga tolomacule... (Miercuri, 30 iulie 2008, 9:14)

    lucy [anonim]

    meciurile nu au fost niciodata date gratis la populatie... unde traiesti, nu stii ca toata lumea plateste abonament?
    daca clanul voiculescu a dat o caruta de bani pt drepturile de televizare, e problema lor, dar trebuiau sa se gandeasca si cum vor recupera banii... pentru nimic in lume nu as plati in plus ca sa vad "facaturile " din liga I... si as fi chiar bucuros sa dea faliment voiculescu... ce a facut el a fost total lipsit de fair play... daca vreau sa vad fotbal adevarat, raman meciurile din campions league sau din campionatele italiei, angliei, spaniei...
    de ce tebuie un alt canal numai pentru sport, cu meciuri din liga I, ca sa ma uit la fel de fel de oameni care isi dau cu parerea sau fac fel de fel de scenarii... un meci dureaza 90 de minute, atat ma uitam, comentariile le fac eu cu prietenii, in asta consta frumusetea fotbalului... nu sa ma uit la tv sa vad comentarii 24 de ore din 24 cu meciuri din liga I de la aomeni gen becali, borcea, sau altii ca ei...
    s-auzim de bine dom'le tolontan, sa va dea voiculescu caruta de bani promisa si incearca sa-ti schimbi ochelarii, poate asa vezi mai bine fotbalul romanesc...
  • 0 (2 voturi)    
    Şi în căruţă şi în teleguţă (Miercuri, 30 iulie 2008, 9:22)

    pay per view la toată lumea! [anonim]

    Din câte înţeleg eu problema e că RCS/Intact vor şi bani de la cablişti şi vor şi în pachetul de bază, adică pachetul ăla pe care trebuie să-l cumpere toţi abonaţii, pentru a nu le fi afectată audienţa, implicit veniturile din publicitate, cum s-ar întâmpla în cazul unui pachet separat, cu tarifare separată
    Până una alta, să trăiască netul şi sopcast-ul! :))
  • +1 (1 vot)    
    ma bucur ! (Miercuri, 30 iulie 2008, 9:23)

    ciampas [anonim]

    Sunt un mare microbist al sportului, si in special, al fotbalului, dar acum ma bucur ca nu se dau partidele de liga I la TV. in primul rand nu sunt "obligat" sa stau cu ochii pe sticla sa vad toate partidele care n-au avea ce cauta nici in liga aII-a, sa vad toate mizeriile din liga lui Mitica.Imi aduc aminte cum stateam cu urechea langa aparatul de radio sa-l ascul pe ghitulescu sau pe soare transmitand fotbal. Cel dinaintea mea avea dreptate SA TREACA IN DERIZORIU !!!
    Totusi stau si ma intreb " Cum a putut un post care nu exista in ziua licitatiei sa castige licitatia?"
  • +1 (1 vot)    
    Cool (Miercuri, 30 iulie 2008, 9:41)

    Adrian [anonim]

    Am putea face altceva ... inregistreaza cineva meciurile si le pune pe torrente ... si le are toata lumea .... moca :D

    gen thepiratebay.org :D

    ............. bine ca meciurile din Liga vor fi la TVR ;)
  • +2 (2 voturi)    
    f bine (Miercuri, 30 iulie 2008, 9:53)

    noubadi [anonim]

    tolontane, nici nu stii ce fericit mis de cand nu mai ma impiedic in rahatul vostru cand butonez spre animal planet. Asta ii cel mai bun lucru care se putea intampla. Mai taraf tv sa dispara si incep sa cred in viitor.
  • -3 (3 voturi)    
    anonim (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:01)

    alex [anonim]

    Cine vrea sa vada meciurile sa plateasca. Mai uitativa si inafara tari.
    Suntem o tara de milogi!
    • +1 (1 vot)    
      platim (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:33)

      vic [anonim] i-a raspuns lui alex

      Nu se pune problema daca plastesti sau nu. platesc. ce nu inteleg este de ce trebuie sa imi schimb provider-ul cand si cum vrea felix. Cat despre milogeala, acceptarea oricarui rahat care ti se baga pe gat oare cum se numeste.
      mai vezi cum e si prin alte tari. tari, nu cuba sau coreea...
      hai pa!
    • +2 (2 voturi)    
      pt alex si altii ca el (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:58)

      lsm [anonim] i-a raspuns lui alex

      Pana acum crezi ca am vazut meciurile gratis??? Am platit abonament la cablu ceea ce inseamna ca am platit inclusiv pentru a vedea meciurile. In plus, stii bine ca se mai plateste pe factura de curent electric si taxa radio - tv (deci platim de doua ori pentru acelasi serviciu, ca doar TVR il vad tot pe cablu, nu?). Daca tu crezi ca esti milog, asta este treaba ta, dar nu ne baga si pe noi in aceeasi oala cu tine!
  • +2 (2 voturi)    
    gsp (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:21)

    ass [anonim]

    Interesanta pozitie pentru domnul Tolontan ... dar sa nu uitam ca tot ce inseamna baze, stadioane, adica infrastructura in fotbalul romanesc provine din "bunurile intregului popor". Daca "gigei" din fotbalul romanesc isi ridicau ei maretie de stadion, etc. atunci poate se putea discuta de "platesti ca sa vezi".
  • +1 (1 vot)    
    O pierdere mare (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:31)

    Marius [anonim]

    Intr-adevar o pierdere extraordinara pentru natiunea romana. Tot rahatul si scursorile aciuiate pe linga Liga I vor fi ascunse nou. Pierdem ca nu-i mai vedem pe goriloii de Gigi, Borcea, Copos, Mititelu etc. "Specialistii" in fotbal, "oamenii" din fotbal.

    Plus toata cacatisurile de talk-show-uri pe teme de etapa si in care se lungeste guma cit nu tine. Fiecare faza este atent analizata de o droaie de dropii scapate pe TV-eu.

    Se poate si fara voi, domnilor. Si nu pot spune ca e rau !
  • +1 (1 vot)    
    fotbal (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:38)

    cici [anonim]

    "Oamenii vor vedea meciurile cand vor plati." Tolontane, nu platim destul televiziunea de 2 ori pe luna ?
  • +1 (1 vot)    
    Sa platim, sa nu platim ... (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:40)

    Shpid3r [anonim]

    Vad ca sunteti impartiti in 2 tabere: cei care sunteti dispusi sa platiti si vi se pare normal, si cei care sunteti indignati de acest lucru.

    Daca ati analiza putin ce exista in acest moment, ati vedea ca de ex HBO (legal) ofera programe de calitate contra cost, unde NU EXISTA RECLAME. Deci, urmand exemplul unui post care totusi rezista de mai bine de 10 ani si o face admirabil, ar fi de inteles daca se lanseaza un post folosind o codare, iar contra cost sa ti se instaleze codorul.

    Astfel, pe langa taxa pe care o platesti pt cablul tv (restul programelor FREE, cu publicitate), vei plati o taxa pentru acest post unde nu mai exista decat sport curat, fara clipuri bergenbier intre 2 pase.

    Un alt exemplu bun sunt filmele vizionate pe net (nu transmisiuni Tv, ci clipuri/trailere de pe siteuri de specialitate). Tendinta tuturor transmisiunilor publicului larg este sa iti introduca 2-3-4 reclame, ca sa-si scoata banii de la producatorii lor. Astfel, ei ofera o piata/audienta semnificativa, tu te uiti ca sa vezi ce te intereseaza si compania de emisie e incantata de profit.
  • +1 (1 vot)    
    O mare prostie.... (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:43)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    Vor 1 euro/meci/luna...bun.....sa implementeze sistemul PPV...nu sa plateasca toata lumea un abonament mai mare, pentru ca nu toata lumea se uita la meciuri.

    Problema nu este aceea ca oamenii nu vor sa plateasca, problema este ca trustul RDS/RCS/Intact doreste sa traga o noua teapa populatiei, marind artificial abonamentele de baza, astfel incat ei sa inacaseze sume considerabile de bani, chiar daca peste 30% din abonatii celorlalte firme de cablu nu urmaresc meciuri de fotabl in general sau Liga 1 in particular.

    Concluzia, traim in Romania, unde inca se pot scoate bani din piatra seaca, obligand populatia sa plateasca servicii pe care nu le foloseste, mergandu-se in continuare pe ideea ca noi, clientii, nu suntem altceva decat niste vaci de muls, singurul nostru scop existential fiind sa le umplem buzunarele unor animale care nu se mai satura.

    Solutii exista, insa nu sunt la fel de profitabile si ar obisnui populatia cu un anumit grad de civilizatie, ceea ce nu se doreste, pentru ca un client educat/avizat este un client pretentios/periculos.

    S-ar putea implementa foarte simplu sistemul PPV (Pay per View), utilizat de peste 10 ani in tarile civilizate, prin care pot fi oferite spre vizionare absolut toate meciurile din Liga 1, platindu-se o taxa suplimentara pe langa abonament (sa presupunem ca ar costa 1 RON vizionarea unui meci).

    Pur si simplu nu se face altceva decat se apasa un buton si banii ajung in contul celui care are drepturi de difuzare, abonatul urmand sa plateasca acest cost odata cu factura lunara.

    La 1 RON/meci, oricine si-ar permite sa urmareasca alte 5 meciuri sa zicem, in afara de cele transmise de Antena 1, ajungand sa plateasca inca 5 RON/luna pe langa abonamentul de baza, depasindu-se astfel pragul de 1 euro/luna cerut de trustul cretin de mai sus, ceea ce ar duce la o satisfacere de 70-80% a pretentiilor de acum, care mie mi se pare absolut rezonabila.
  • +1 (1 vot)    
    Continuare... (Miercuri, 30 iulie 2008, 10:55)

    Popa Mihail Ioan [anonim]

    Dar, sistemul PPV presupune niste costuri initiale din partea operatorului de cablu (pe care si le-ar putea scoate introducand inca 10 bani/meci sa spunem, ajungand la 1,1 RON/meci), existenta unei infrastructuri care sa permita PPV si achizitionarea echipamentelor suplimentare.

    Iar cum in Romania afacerile se fac prin investirea unei sume x de bani, strocandu-se apoi profitul la maxim, fara reinvestirea vreunui leu decat in situatii de criza, vor mai trece cativa ani pana cand si la noi va aparea sistemul PPV, asta in timp ce in tarile civilate transmisiile HD sunt la ordinea zilei.

    Tara de rahat, companii de rahat, mentalitati de rahat si indivizi cu impresii de mari licurici, alde Tolontan, care are impresia ca abonatii UPC vor sa vada meciuri moca.

    Nu vrem sa vedem meciuri fara sa platim, dar dorim sa avem optiunea de alege sa le vedem sau nu, nu sa platim abonamente mai mari ca sa vede spectacolul fotbalistic de ,,mare clasa,, oferit de echipe ,,cu traditie,, ca CS Otopeni sau Pandurii Targul Jiu.
  • +1 (1 vot)    
    o gramada de destepti (Miercuri, 30 iulie 2008, 11:15)

    cosmin [anonim]

    "cine vrea sa vada meciurile sa plateasca"...toti isi dau cu parerea si de stiu, si de nu...
    nu e o problema in a plati sau nu pentru a vedea meciurile, problema este magaria pe care au facut-o rcs, adica sa ceara 2euro/abonamentX3,4milioane abonati UPC si ceilalti=6,8 milX10 luni sezon=68 mil. deci cam cat au dat ei pe toate drepturile pe 3 ani. aici nu mai adunam profitul din publicitate.
    deci rcs crede ca toti sunt fraieri numai ei sunt destepti. e normal ca upc sa nu fie de acord cu asa tentativa de jaf.
    deci sa platesti sunt de acord, dar sa fi luat de fraier nu.
  • +1 (3 voturi)    
    RDS+Intact=Prostie (Miercuri, 30 iulie 2008, 11:36)

    same.dan [utilizator]

    Eu sunt client la RDS de aproape un an si am fost super multumit de calitatea cablului+internet+telefon, inclusiv pretul. De cand au castigat acea licitatie, sunt ingrijorat ca o sa creasca pretul la abonamente sau o sa scada calitatea oferita de firma ca sa amortizeze costurile, ceea ce nu-mi convine.

    Ma pot lipsi linistit de cele cateva meciuri care poate le urmaream din Liga si as fi incantat sa le bage intr-un pachet separat, nu as plati nici macar un un €-cent, nu cred ca merita. Incep deja sa caut alternative la RDS, mai ales ca vreau sa trec pe digital.

    In ce priveste programele scoase din grila, sunt cateva programe care oricum le scot eu: 0TV, DDTV, KakaritasTV, ManeleTV+ etc, asa ca 2-3 in plus nu conteaza. Problema este cand incep sa ceara bani in plus pentru ele.
  • 0 (0 voturi)    
    lumea fotbalului (Miercuri, 30 iulie 2008, 11:45)

    directia 5 [anonim]

    nu putea scapa de balele' baietilor destepti' ,ea, este o reflexie in oglinda a parlamentului,un amestec dezgustator de militieni,securisti si activisti comentata de 'jurnalisti' care vaneaza vulgul [invitati permanent ,borcea ,clanul becali,mitica] si pigmentata cu toata nesimtirea din lume.Fapte, 2 redactori TVR 'uita' sa anunte conducerea de rata scadenta pentru drepturile de televizare, rezultatul TVR pierde dreptul de transmisie a meciurilor 'vedeta' iar cei 2 'uituci' se regasesc taman la tv concurente.Domnule Tolontan este firesc ca noi ,suporterii, sa platim pentru servicii dar la fel de adevarat este ca in Ro exista si o lege antimonopol ,lege calcata in picioare de militianul Mitica si securistul Felix
  • -1 (1 vot)    
    ce popor ciudat (Miercuri, 30 iulie 2008, 11:47)

    kllaus [anonim]

    se pare ca inca ne-au mai ramas multe reminescente ale comunismului prin sange. Important este ca chiar nu gandim. Cand a cumparat Boom toate meciurile din ligile vestice, pe care acum cativa ani le vedeam gratis, nu a protestat nimeni. Desi cu totii stim ca acelasi lucru se intampla si in alte tari civilizate(ori platesti fiecare meci, ori mergi la stadion), la noi inca sunt multi care incearca sa agite apele degeaba. Greseala incepe din faptul ca Liga profesionista a scos drepturile de televizare cu niste clauze aiurea. S-au mai bine zis Dragomir e de vina. Pana la urma orice firma privata are dreptul sa faca ce vrea o data ce a marcat banul. Pe de alta parte , a sustine ca publicitatea este marele salvator este iarasi o mare greseala, intrucat nu platesti meciul, dar cumperi apoi berea cu 10% mai scump. Si alte produse.
    • 0 (0 voturi)    
      Disputa nu este NUMAI (Miercuri, 30 iulie 2008, 15:10)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui kllaus

      de a plati sau nu ci faptul ca se va mari valoarea abonamentului prin introducerea in pachetul de baza!!!!!!!!!
      Sa il introduca separat (cum este HBO, AXN, etc) si sa il iau daca VREAU eu NU ca ma obliga.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu vreau sa platesc... Am cui? (Miercuri, 30 iulie 2008, 15:30)

      Anti-Trust [anonim] i-a raspuns lui kllaus

      Incearca sa mergi la UPC sa spui ca vrei sa platesti ca sa vezi meciurile. Se poate?
      Iti spun eu: NU.

      Magaria nu este ca postul este "pay-per-view" ci ca este transmis doar de RCS-RDS. Iar asta nu se intampla in nici o alta tara pentru ca este ILEGAL! Se incalca grav legile concurentei intre operatorii de cablu. Alo, Consiliul Concurentei, mai traiesti?

      Daca ar fi dupa judecata ta, toata Romania ar trebui sa treaca pe RCS-RDS, pentru ca ei au monopol in transmiterea postului. Ti se pare ok?
  • +1 (3 voturi)    
    Ce bine (Miercuri, 30 iulie 2008, 11:52)

    Opuk [anonim]

    Nu se mai dau meciuri la TV ? :-)
    Ce bine, chiar se uita cineva la analfabetii aia care dau in minge pana o ia naiba, la arbitrii aia corupti si la mafiotii aia care-si zic "conducatori de club" ?

    In sfarsit o veste buna ....
  • +1 (1 vot)    
    Sunt alternative rcs/rds.. (Miercuri, 30 iulie 2008, 12:43)

    Ciprian [anonim]

    sunt alternative la rds in cazul cresterii abonamentului de baza. Cel putin in bucuresti exista posibilitatea de a avea semnal tv pe fibra optica. calitate buna si optiunea de a-ti alege efectiv ce canal vrei sa vezi. Prin tara, in afara de UPC mai exista si Boom. In cazul cresterii pretului abonamentului de baza se va face o miscare catre aceste companii. Eu oricum intentionez sa ies din RDS in maxim 3 luni.

    cautati si alternative...
  • +1 (1 vot)    
    Alternative (Miercuri, 30 iulie 2008, 12:47)

    Ciprian [anonim]

    Incep sa apara (cel putin in Bucuresti) companii care ofera IPTV si la care iti alegi din start canalele care vrei sa le vizionezi. NU se plateste in plus daca nu vrei sa vezi mareata divizie 1. Deci se poate sa traim cu aceeasi bani si sa fara sa il aud pe gigi la tv laudandu-se cu cunostinetele sale in ale pastoritului echipei...

    F bine.. cine vrea sa vada batjora de la divizia 1, ls sa plateasca, ca doar capu face, capu doare :)
  • +2 (4 voturi)    
    povesti (Miercuri, 30 iulie 2008, 13:28)

    mihu s [anonim]

    propun difuzarea meciurilor pe canalul meteo.
    becali la zoo.
    microbistii la scoala :D.
  • +1 (1 vot)    
    de ce sa platesc? (Miercuri, 30 iulie 2008, 14:32)

    rimo [anonim]

    tot nu pricep, de ce sa platesc in plus pentru a vedea un meci?
    pana acum daca am [platit abonamentele tv, nu inseamna ca am platit si meciurile? audienta nu mai inseamna nimic? de ce se masoara?
    daca ei cred ca acest program are audienta, isi recupereaza banii din audienta si , eventual, reclame.
    asa ca nu o sa platesc niciodata in plus pentru meciuri din liga I!
    asta nu inseamna ca le primesc de pomana, dam o groaza de bani la abonamente!
    s-auzim de bine!(si despre fotbalul romanesc!)
  • 0 (0 voturi)    
    Daca ei cred ca pot (Miercuri, 30 iulie 2008, 15:18)

    gabifm [utilizator]

    tine un canal TV NUMAI cu meciurile de doi lei din liga 1 si talk-show-rile lor de doi bani SE INSEALA!!
    ORICUM, EU, NU LE UREZ SUCCES!!
  • 0 (0 voturi)    
    BOICOTATI GSP SI ANTENELE !!! (Miercuri, 30 iulie 2008, 15:21)

    Anti-Trust [anonim]

    Nu mai cititi Gazeta Sporturilor nici pe hartie si nici pe net! Ei castiga bani din faptul ca noi prostii care "trebuie sa platim" le accesam site-ul.

    Nu va mai uitati la Antene! Ei castiga bani din faptul ca noi prostii care "trebuie sa platim" le crestem audienta.

    Haideti sa facem cu totii petitii la firmele de cablu la care avem abonament SA ELIMINE ANTENELE din grila. Sa-l vedem atunci pe broscanul securist, cand o sa piarda zeci de mii de euro pe zi din publicitate, ce o sa faca. Se mai tine batos in negocieri sau transmite meciurile pentru toata lumea?

    Intr-o tara in care aproape totul a ajuns pe mana smecherilor ex-securisti, sa le demonstram ca fotbalul trebuie sa ramana al nostru!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu vreau fotbal romanesc pe bani. (Miercuri, 30 iulie 2008, 15:48)

    jimmy [anonim]

    Am cumparat deja Boom. Pai niciodata Divizia 1 romaneasca nu merita vazuta contracost. Sa-l vad pe Penescu, Mititelu si chiar pe colegul tau Ioanitoaia cand, la vreo faza importanta, nu poti emite nici o parere pentru ca imaginile sunt jalnice si comentariile penibile. Mai urmaresc si eu Novantesimo Minuto si alte emisiuni...Fotbalul romanesc este la fel de departe de fotbalul italian cum este si diferenta dintre cele doua popoare. Chestiune de educatie. Cate despre conflictele voastre avand ca miza market share si mult orgoliu,va spus I don't care!
  • 0 (0 voturi)    
    Neinteresant (Miercuri, 30 iulie 2008, 17:08)

    Klaus [anonim]

    Ok, deci ca sa vedem un campionat in care turma lui Becali face legea, un campionat blatuit, trebuie sa ne abonam la RCS/RDS sau DIGI? Imi pare rau, dar nu o sa plec vreodata de la DOLCE pentru a trece la concurenta doar pentru ca acestia detin drepturile de televizare pentru un campionat blatuit. Putin imi pasa de derbyurile bucurestene sau cine stie ce altceva. Sincer, sper sa castige si in acest an o echipa din afara Bucurestiului. Mi-e scarba de campionatul acesta si de blaturile ce au loc. Prefer sa ma uit la Bundesliga, Premier League, Serie A, Ligue 1 sau Primera, dar sa platesc pentru liga lui mitica? Sa pun suflet pentru Becali ca arunca cu banii de cate ori are ocazia? Sa pun suflet pentru celalalt Becali, adica Ion? Sa ma intereseze ca X, Y sau Z fotbalist si-a luat BMW sau cine stie ce caruta? Haideti ca deveniti comici baieti :)))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    Plecati acasa!!! (Miercuri, 30 iulie 2008, 17:57)

    George [anonim]

    F.C. Farul, de exemplu, a renuntat anul acesta sa mai vanda abonamente, pentru ca, intr-un oras cu 250.000 de locuitori, n-a solicitat nimeni asa ceva!!! Toti cei 150-200 de spectatori ai meciurilor din sezonul trecut de acasa ale Farului au fost o mica galerie si probabil rude de-ale fotbalistilor care oricum intrau moca. In putinele etape cand au venit la stadion cateva mii de spectatori, acestia au venit de fapt sa vada echipa adversa. Ca sa fie treaba completa, de anul acesta s-au scumpit biletele. Poti gasi modalitati mai bune sa alungi lumea de la stadion? Mare atentie, eu cred ca asta se si doreste de fapt, oamenii au probleme importante de rezolvat si noi, astia care vrem sa ne uitam la fotbal adevarat se pare ca ii cam incurcam. Fotbalul romanesc nu traieste din banii spectatorilor si telespectatorilor, ci din banii negrii ai mafiei aflate la conducerea cluburilor, a ligii si a federatiei si de ce nu, din mass-media. Masurile astea cu programarea meciurilor la aceeasi ora, netelevizarea unor meciuri si costuri suplimentare pentru cei care doresc sa le vada la televizor demonstreaza din plin acest lucru.
  • 0 (0 voturi)    
    meciuri moka (Miercuri, 30 iulie 2008, 21:51)

    bogdan [anonim]

    sunt din cand in cand conectat la chestia asta cu meciuri,fotbal sau cum ii zice...am citit si acum ce zice domnul asta tOLONTAN si raman stupefiat.El a ramas pe vremea de dinainte de 89, familia(oricare ar fi ea zic eu)a platit niste bani si nu putin...eL ce vrea ,sa f..a pe gratis numai asa de amorul artei?tOLONTANE, ce sa zic..nu ma intereseaza cine te plateste dar cu siguranta pe mine nu m-ai pacali sa te fac angajatul meu,incurci foarte mult lucrurile,esti depasit ai tupeu dar unul care te duce la groapa.NU MAI DA NIMENI GRATIS,PLATITI DACA VRETI CEVA,numai asa aveti dreptul de a cere ceva de calitate!!!! Tu insa,tOLONTANE esti de cacat,cum oi fi tinut in functie?
  • 0 (0 voturi)    
    Tolo esti dus rau de tot... (Joi, 31 iulie 2008, 20:46)

    Done [anonim]

    ... si are dreptate Mircea Badea cand te ia in barca. Pai sa ajungi sa compari petrolul cu fotbalul ce se joaca in liga I tre' sa fi un mareeeee do... Geniu! Da' a trebuit sa se inventeze porcaria asta de GSPTV1,2,3,4, Tz. ca sa nu aiba restu' lumii la ce sa mai plateasca cablu la RDS. Daca din 50 de canale 2-3 sunt straine, 7-8 sunt de fotbal (nu am nimic in privinta fotbalului, da' ca sa privesc un meci care s-a jucat acum doua secole mi se pare razna rau de tot)... ce sa mai Antenele lui Voicu. si RDES=Love=VARZA pentru noi ceilalti.
  • 0 (0 voturi)    
    Meciurile n-au fost niciodata gratis (Vineri, 1 august 2008, 13:05)

    etcxyz [anonim]

    Mai terminati cu prostia asta!!! Tolontan a spus ceea ce l-au platit sa spuna. Fotbalul nu a fost niciodata gratis ... nu stiu voi dar eu mereu am platit abonamentul de cablu si pana nu demult era chiar foarte scump. Televiziunile cumpara drepturile de transmisie ale meciurilor ca sa-si faca rating iar eu platesc ca sa le vad. Nu vad de ce as plati mai mult decat pana acum ca sa am in plus 3 canale care transmit reclame 24/24h si in weekend 6 meciuri???!!!!!
    Campionatul de fotbal este considerat de "interes public" iar ceea ce face RDS/RCS este ilegal! Bineinteles ca nu se va sesiza nimeni de asta pentru ca nu vor sa strice afacerile securistului Felix.
  • 0 (0 voturi)    
    Daca vreti sa vedeti meciurile (Marţi, 5 august 2008, 0:02)

    Dozy [anonim]

    Aruncati un ochi aici http://turnuldesomn.wordpress.com/2008/07/27/gsptv-123-live/
    Eu am vazut cateva dintre ele, iar calitatea transmisiei e ok.
  • 0 (0 voturi)    
    gsptv (Sâmbătă, 9 august 2008, 22:51)

    Luta [anonim]

    eu cred ca licitatia s-a facut in numele antenei1,apoi a aparut gspuriletv1 ,2,79 cite vor fi,dar nici pe net sa nu putem veaea este o si mai mare porcarie,nu voi mai cumpara niciodata cit voi traii Gazeta sporturilor,si nici la programele trustului,unde se pot vedea meciurile,asa ar trebuii sa procedeze intreaga populatie,precis e inplicat si acest mincinos dela ligain toata mascarada aceasta,vor pierde si din punct de vedere politic D.V.si M.D.rezultatele se vor vedea mai tirziu, poporul ROMIN nu UITA


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă