Corina Suteu, director ICR: Cred ca reprezentam Romania in mod extraordinar si ne simtim descurajati de aceste atacuri

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 12 august 2008, 0:39 Revista Presei | Radio TV

Corina Suteu
Foto: Antena 3
Subiectul expozitiei Institutului Cultural Roman de la New York a fost dezbatut, luni seara, atat la "Stirea zilei" (Antena 2) cat si la "Sinteza zilei (Antena 3) unde au fost invitati in studio Corina Suteu, director ICR de la New York si Cristian Neagoe, purtator de cuvant al institutului amintit.

Corina Suteu a declarat ca expozitia a fost prost prezentata in tara, ca a fost un gest artistic facut cu documentare pentru care ne-au felicitat toate Institutele Culturale.

Intrebata de moderatorul emisiunii daca nu se gandeste sa-si dea demisia pentru scandalul creat, Corina Suteu a replicat spunand ca expozitia poate fi analizata doar de expertii interni ai ICR care pot spune daca a fost vorba de o greseala sau nu.

"Sa-ti asumi greseala si sa-ti dai demisia inseamna o ardere a etapelor. Cred ca ICR reprezinta Romania si o reprezinta in mod extraordinar. Nu a gresit decat in a-si imagina ca reuseste sa fie suficient prin succesele avute in SUA. Trebuie sa ne configuram si mai bine in a explica in tara ceea ce facem noi acolo", si-a argumentat pozitia directorul ICR din New York.

Corina Suteu spune ca textele pornografice ale lui Cristian Neagoe pot fi discutate din punct de vedere literar, dar ca ele nu il pot impiedica pe acesta sa-si exercite atributiile in cadrul postului din ICR, "post pe care l-a ocupat prin concurs si in care a facut lucruri foarte bune".

"Imi plac destul de mult textele mele, dar las pe altii sa decida cat de bune sunt. Textele acestea nu intra in contradictie cu postul meu de coordonator de comunicare al ICR de la New York", a spus si Cristian Neagoe care i-a acuzat la randul sau pe cei din trustul Intact si pe moderatorii Antenelor ca incearca sa creeze un scandal in interiorul ICR si-l opune pe el, in acest conflict, impotriva conducerii.

Suteu si Neagoe au incercat sa demonteze acuzele lui Valentin Stan (precum si cele aparute in presa) ca au folosit simboluri naziste interzise de legislatia Romaniei cat si de cea a statului New York aratand, cu articole de cod penal, ca nu s-a incalcat nicio lege in acest caz.

La "Stirea zilei" , moderatoarea Gabriela Vranceanu Firea a pus tunurile pe presedintele ICR, Horia Roman Patapievici. Invitat sa raspunda pentru continutul eseurilor omului de cultura a fost Emil Boc. Moderatoarea a citit mai multe fragmente din opera lui Patapievici acuzandu-l pe acesta ca denigreaza poporul roman.

Emil Boc sustine si el ca e vorba de literatura si a facut o comparatie cu textele lui Emil Cioran. In opinia liderului PD-L, nu trebuie amestecata opera lui Patapievici cu natura postului pe care-l ocupa si in care a facut numeroase lucruri bune. Intervenit telefonic in timpul emisiunii, Augustin Buzura, fost presedinte al ICR a reluat acuzele la adresa expozitiei si a conducerii institutului.
























4695 vizualizari

  • -4 (6 voturi)    
    Expozitia ca expozitia, dar bannerul? (Marţi, 12 august 2008, 2:12)

    Un roman la NY [anonim]

    Cam asa arata bannerul ICR-ului in centrul Manhattanului: http://picasaweb.google.com/un.roman.la.ny/ICRNYVa las sa decideti singuri care este imaginea Romaniei aici.
    • +6 (8 voturi)    
      ... (Marţi, 12 august 2008, 7:20)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui Un roman la NY

      Deci asta e faimoasa expozitie antisemita a ICR?! Inafara de bannerul inofensiv de plictisitor si invizibil, expozitia mi se pare inofensiva per ansamblu ba chiar imi plac unele lucrari.
  • +2 (4 voturi)    
    ICR (Marţi, 12 august 2008, 2:49)

    Peter Badesco [anonim]

    Corina,...nici un roman care a avut legaturi cu Securitatea nu trebuie sa fie asociat cu IRC. Dupa noi,...nici macar oamenii care au trecut pe strada unde a locuit Daniel Daianu nu trebuie introdusi in ICR. ce nu e clar in cea ce spunem ,..?
  • +4 (6 voturi)    
    Valentin Stan (Marţi, 12 august 2008, 3:02)

    Virgil Ix [anonim]

    Mah, Valentin Stan asta e profesor. E platit de statul roman. sunt sigur ca daca i-ar analiza cineva opera s-ar prapadi de ras. De ce nu o face nimeni?

    Ce educatie da el studentilor lui? Iata o intrebare la care domnul profesor ar trebui sa raspunda?

    Examene trecute cu damigeana de vin de catre Stan acum vreo cinci ani, cand nu era la antena si bea de stingea, cursuri elucubrante si nu in ultimul rand moralitatea domnului profesor Stan sunt argumente destule ca sa zboare. Ca doar altfel decat pe pile (sau "legaturi") cum sa fi intrat el ca profesor? Cred ca oricine poate sa-si dea seama de calitatile intelectuale si morale ale lui Stan.

    Si totusi el e platit din banii nostri!!! Toti contribuim la salariul domnului Stan.


    Vad ca apare un Valentin Stan pe pagina unibuc. Nimic actualizat. E doar cu numele. Si are adresa de email pe hotmail. Nici adresa de mail oficiala nu i-au dat. http://www.unibuc.ro/ro/cd_valstan_ro
    L-or fi dat afara, poate. De la minister, afara, de la SNSPA, afara. Numai distinsul domn Voiculescu se bazeaza pe el. O sa-l dea si Voiculescu afara pana la urma.

    Deci ce lucrari a facut Stan asta, sa ne luminam si noi privind activitatea lui stiintifica. Hopa, iata si o carte: http://www.editura.unibuc.ro/cat_pol.htm Publicata bineinteles pe banii contribuabilului roman si nu pe banii distinsului domn Voiculescu.
    Tare smecher acest stan, veti spune.

    Sa ne explice, domnule Gadea, acest Stan cum e posibil sa fie conferentiar fara sa aiba doctoratul?
    De ce n-are lucrari, articole? Pe ce ia banii de fapt? Ca a fost un bun student la Stefan Gheorghiu?
    Ba mai ia bani si de la o universitate particulara, nu-i dau numele ca sa nu o fac de ras.
    • 0 (0 voturi)    
      Stan (Vineri, 15 august 2008, 5:25)

      Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui Virgil Ix

      Dar ce lucrari are Papievici astade il li lingi?In afara de lucrarea aia politica prin caredefaimeaza poporul roman ce a mai scris?Macar Stan asta e profesor si nu pretinde ca e un mare filozof ca papievici si nu e in fruntea ICR care reprezinta Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        Patapievici fata cu Stan (Joi, 16 octombrie 2008, 0:39)

        Val Jordiu [anonim] i-a raspuns lui Ion Codreanu

        Cind va scrie Stan ceva de nivelul OMULUI RECENT al lui Pata?
  • 0 (4 voturi)    
    corina suteu (Marţi, 12 august 2008, 3:15)

    anonim [anonim]

    functia nu are nici o legatura cu viata privata a persoanei. corina suteu este,, cred atit cit am auzit ,,o persoana serie.Arta este imaginatia dar este greu de inteles de alti
  • +2 (6 voturi)    
    Impostorii in hora (Marţi, 12 august 2008, 7:43)

    Observatorul [anonim]

    Scandalul ICR este o ocazie excelenta pentru impostorii de toate felurile de a castiga capital media.

    Sunt patru categorii de impostori:

    1. Primii impostori sunt retrograzii care nu inteleg ca o expozitie de street art este normala si in general binevenita. Acestia se folosesc de ocazie pentru a trage cu tunurile in gasca lui Patapievici si pentru a impusca diverse obiective politice. Argumentatia celor care au ceva cu expozitia a fost PENALA.

    2. A doua categorie de impostori sunt cei de la ICR, mafia intelectuala care paraziteaza institutul si care isi imparte proiecte, bani, capital media "ei intre ei". Acestia au primit o ocazie nesperata de a-si demonstra legitimitatea in relatie cu tot felul de dinozauri protocronisti, cu Vacaroiu si alte figuri sinistre. Se abate astfel atentia de la un control al fondurilor si al criteriilor de acordare a acestora catre diversi indivizi.

    3. A treia categorie de impostori sunt respectivii "artisti", care capata dintr-o data recunoastere. Din anonimi devin celebri, iar productiile lor devin astfel "valabile". Problema trage un semnal de alarma cu privire la arta contemporana romana, ale carei mize sunt foarte mici, marunte. Anacronismul artei contemporane romane, ramasa in stadiul de "protest" prin pornografie si de lupta cu "dinozaurii" se oglindeste si in discursul anemic pe care diversi reprezentanti il practica. De altfel, apararea "curatoriala" a proiectului a fost anemica, depasita de situatie si in general superficiala.

    4. A patra categorie de impostori sunt tot felul de persoane care au astfel ocazia de a se baga in seama. In general pentru a apara expozitia, de la acelasi nivel anacronic, prin care incearca sa ofere valoare proiectului doar pentru ca acesta se lupta cu Vacaroiu si Sinteza Zilei, deci cu mentalitatea retrograda din Romania.

    O ocazie excelenta pentru impostori sa isi dea mana si sa demonstreze inca o data FRATERNITATE.
    • 0 (4 voturi)    
      Cum... (Marţi, 12 august 2008, 11:12)

      Efimitza [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

      le stii 'mneata bobocule, mai rar!
    • -1 (3 voturi)    
      primul om lucid (Marţi, 12 august 2008, 12:23)

      stefan Pop [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

      foarte tare domnule
    • 0 (0 voturi)    
      tot cu i incepe (Miercuri, 13 august 2008, 22:09)

      pantera [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

      chiar te crezi desteptul desteptilor ?nu fi imbecil .Ai atata venin in scris incat te suspectez ca faci parte dintre cei care au conceput prostia aratata lumii. Chiar nu-si dau seama ca expozantii au fost felicitati de misto?
    • 0 (0 voturi)    
      Exp. (Vineri, 15 august 2008, 5:39)

      Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui Observatorul

      Ma rog !Pentru cine e organizata expozitia? Pentru specialisti sau pentru publicullarg!? Ce tot ii dati cu specialistii?Papusile alea cu falus,poneiul si cele lalte grafitti is puse pentru specialisti?De ce specialistii astia trebuie sa mearga la NY ca sa judece elucubratiile unor minti limitate la sex si la Arta care o poti vedea pe toate WC-urile publice ?Eu cred ca arta trebuie sa reprezinte frumosul din viata noastracare sa dureze si sa incinte.
  • +4 (6 voturi)    
    cei de la antena 3 (Marţi, 12 august 2008, 8:00)

    me [anonim]

    am urmarit discutia aseara si mi s-a parut un vis urat. stan si gadea au dat dovada de o lipsa acuta de logica - in mod voit, evident. scopul lor a fost sa discrediteze cat de mult posibil doi oameni inteligenti, competenti si din pacate artisti (ma refer la cristi aici). iar masele de telespectatori care inghit fara sa mestece gogoasele lui stan/gadea sunt incepand de aseara cei mai mari dusmani ai icr - ny in special.
    cristi neagoe reprezinta o generatie intreaga - generatia mea. este printre putinii care au reusit sa ajunga undeva in romania si sa miste ceva intr-un mod profesionist si liberal. din pacate, inca nu traim intr-o democratie iar presa de la noi este doar o gura de canal prin care ies aburii dinozaurilor care inca ne conduc. penibil si dureros.
    • +4 (6 voturi)    
      Stai linistit (Marţi, 12 august 2008, 10:27)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui me

      Cei care care pun botul la ce debiteaza gadea si stan vor da uitarii ce au uitat aseara in numai cateva zile. Anticipez ca subiectul asta va fi lasat deoparte inca din seara asta, fiindca urmeaza o serie de emisiuni legate de schimbarea lui Morar si de ce se va intampla astazi la Cotroceni.

      Ca o paranteza, m-a amuzat gadea care se amageste cu cei 50% din telespectatori care au studii superioare, in conditiile in care mai nou tot romanul urmeaza o facultate de am devenit o tara de intelectuali.
  • -2 (4 voturi)    
    virgilut (Marţi, 12 august 2008, 8:21)

    nt [anonim]

    Mai Virgil Ix, ai dat-o in bara rau de tot! Orice puteai scrie despre VS numai cea ce ai scris nu. Nu stiu daca a avut sau nu probleme cu bauturica, cum si cand a devenit conferentiar, dar in mod sigur are sali pline de studenti care se duc la cursurile lui chiar daca nu au examen cu acesta. Cred ca nu se duc la cursuri pentru ca nu ar avea ce invata. Asa ca revizuieste-ti opiniile puiule.
    • +2 (4 voturi)    
      Fata tatii, (Marţi, 12 august 2008, 10:24)

      Virgil Ix [anonim] i-a raspuns lui nt

      NT, daca Becali ar tine cursuri, ar trebui sa le tina pe stadion. Faptul ca Laptop are sali pline nu inseamna ca se pricepe la ce face. Opera domniei sale nu este zero, este cu minus, pentru ca a scris numai tampenii.

      Imi inchipui cum decurge un curs de-al domnului Stan:
      Acesta secatura de Kissinger , descreieratul de Max Weber, cu tembeli ca Iliescu, Basescu, Constantinescu tara asta e sortita pieirii, secatura de ministrul de Externe din perioada ....
      Prostul facut gramada de Mihai Ungureanu, in intelegere cu sceleratul de Basescu, etc. Aceasta este viziunea despre istorie a reputatului profesor Stan.

      Nu stiu daca le zice asa la curs, dar studentii lui se mai uita si la televizor sa vada ce zice domn profesor.

      Acesta este gandirea omului Stan! Nu o spun eu, o spune CNA-ul. Ce sa facem cu el? Ar trebui ca parintii sa stie cu cine invata copiii lor.
      http://www.cna.ro/Decizia-nr-305-din-22-04-2008.html

      De asemenea, si tu recunosti ca e ceva adevar in faptul ca Stan asta le cam are cu bauturica, eram sigur ca nu sunt doar zvonuri. Se vede si dupa fata lui, de altfel. Si domnul Stan ar trebui sa stie ca nu e legal sa fie conferentiar fara doctorat. Cineva ar trebui sa se sesizeze - procuratura? universitatea - si sa-l dea afara.

      Cum naiba sa nu se duca studentii la cursurile lui? Copiii sunt atrasi de astfel de specimene, ei se duc si la circ, se uita la tot felul de tampenii pe MTV, sigur ca le place Stan... Problema este ce educatie le da acest om.
      Asa ca fata tatii, lasa-o balta cu audienta lui Stan intre studenti. Baga-te in discutii la care te pricepi.
    • +3 (3 voturi)    
      domnul stan? (Marţi, 12 august 2008, 12:38)

      stefan pop [anonim] i-a raspuns lui nt

      citind replica de mai sus nu am cum sa nu recunosc stilul inconfundabil.

      asa sa fie?
  • -4 (6 voturi)    
    scarba (Marţi, 12 august 2008, 8:29)

    liviu [anonim]

    Dupa cum am remarcat dnul Neagoe incerca sa ne transmita ceva , dar nu prea am inteles ce . Poate ca este literatura ce face dumnealui, dar ar trebui sa si-o publice pe banii lui si din alta postura si anume de independent. Cat despre comparatia cu ce a scris Emil Cioran , imi arata cat de ipocrit poate fi acest domn .
    Ce este mai deranjant este ca acest '' papitoi'' , acest '' trepadus '' reprezinta statul roman sau mai bine zis cultura acestui popor .
    • +4 (6 voturi)    
      indignatii pudici de serviciu (Marţi, 12 august 2008, 10:28)

      sempere [anonim] i-a raspuns lui liviu

      dl. Neagoe nu-si scrie proza pe banii Statului. La ICR e un angajat, ce au scos la iveala antenistii e cu totul altceva.
      Gadea si Stan l-au pus pe Neagoe sa-si citeasca proza in direct pe tonul "ia uite ce magarii ai putut sa scrii". Baiatul a avut sange si a citit, desi nu era nici emisiune literara si nici nu avea in fata critici sau experti in asa ceva.
      Sa citesti astfel de materiale intr-o emisiune gen Sinteza Zilei a fost total nepotrivit.

      Dar dl. Neagoe are voie sa publice ce fel de literatura vrea, nu vad de ce i-ar fi ingradit acest drept pt faptul ca lucreaza la ICR.

      Iar pe cei care s-au indignat cu pudoare la genul de literatura promovat de dl. Neagoe, ii invit sa mai mearga la teatru din cand in in cand si sa vada niste piese savuroase, cum ar fi "Sado-maso blues bar" (Teatrul Foarte Mic) sau "Tampoane parfumate" (Bulandra).
      • 0 (0 voturi)    
        Arta (Vineri, 15 august 2008, 5:49)

        Ion Codreanu [anonim] i-a raspuns lui sempere

        Sint ingrijorat.se dezvolta o "arta "a Wc ului.Si vor tot mai multi ca Neagoie care vor scrie sdau vor copia de pe peretii Wcurilor ce le trece prin cap unora.Nici Neagoie nici altcineva nu vor avea tupeul lui papievici ca sa ajunga directorul unui institut ca ICR.Doar daca or mai gasi un presedinte timpit ca asta al nostru.
    • +1 (1 vot)    
      Liviule - e clar frate (Marţi, 12 august 2008, 15:17)

      stefan pop [anonim] i-a raspuns lui liviu

      nu te pricepi
  • -5 (7 voturi)    
    Cultura romaneasca peste hotare (Marţi, 12 august 2008, 8:55)

    Un roman [anonim]

    Doamna respectiva si tot clanul pe care il platim noi sa-si expuna arta pornografica si ideile "futuriste" la ei fiindca iniante de a face asa ceva trebuie sa vedem daca ne reprezinta pe noi, (astia multi) ceea ce expun fiindca acolo nu scria expozitia lui XXXX ci Romania. Cand au explodat manelele la noi, desi nu au nici o conotatie pornografica doar ca era o muzica ce ii imbogatea pe unii, toata lumea a sarit ca nu ne reprezinta, domnilor dar TAMPENIA asta ne reprezinta?Si inca ceva, chiar nu se putea face o expozitie cu ceea ce avem noi traditional? Ce pretentii sa mai avem la cel "multi" sa pastreze cultura si traditia cand actiunile celor care ar trebui sa fie un exemplu lasa de dorit. Si in loc sa aplaneze si sa recunoasca ca a fost o scapare incearca sa ne convinga ca este ARTA.Domnilor sa stiti ca si filmele porno tot arta sunt dar nu participa la Oscar sau la alte festivaluri.
    • 0 (0 voturi)    
      roman "adevarat" (Marţi, 12 august 2008, 12:56)

      george [anonim] i-a raspuns lui Un roman

      Bravo roman "adevarat"! Halal sa-ti fie!
      Atentie, sunt unii care nu vor sa faca parte din cei multi(sti ce spunea Lapusneanu), de care sa aiba grija Iliescu si care au fost invatati sa le spuna altii cati copii sa faca, ce sa manance, ce temperatura sa aiba iarna in casa. Acestu "unii" vor sa-si conduca ei viata si sa stabileasca ei ce le trebuie.
      Exista un concurs pentru filme porno similar cu Oscar.
  • +5 (7 voturi)    
    multi prosti (Marţi, 12 august 2008, 9:35)

    Ed___ [anonim]

    ce am vazut eu in acea emisiune: dl Gadea atacand virulent si incercand sa distruga reputatia unui tanar doar pe baza a ce scrie in mod literar!!
    _
    faptul ca imi place sau nu ce scrie, este alt subiect, dar sa incriminezi un om pentru faptul ca scrie, este total aberant.
    _
    eu am vazut doar o clasica emisiune Antena3 in care "reporterul" "moderatorul" dl Gadea si "invitatul" dl Valentin Stan au trecut la denigrare pe fata.
    _
    cum poti sa acuzi pe cineva ca "bea urina"?? are dovezi dl Gadea?
    _
    rusinos!
    _
    bine ca acel tanar sa comportat exemplar si lea dat o lectie.
    • -3 (5 voturi)    
      mai Ed, mai (Marţi, 12 august 2008, 9:46)

      comentator [anonim] i-a raspuns lui Ed___

      se spune: "si le-a dat o lectie". asa este, multi prosti...
  • +2 (4 voturi)    
    Antenisti mandria tarii (Marţi, 12 august 2008, 9:42)

    Mircea [anonim]

    Incredibili antenistii astia. Dupa ce anumite comentarii de bun simt sunt cenzurate, mai vine nea gadea si zice: ia uite ce de comentarii; bineinteles ca toate sunt favorabile lor (cu mici exceptii si anume injuraturile adresate).
    Extrem de violenti/agresivi baietii astia.
    in legatura cu marea daravela ICR, eu nu inteleg, atata vreme cat nimeni nu s-a sesizat (ma refer la autoritati) nici in SUA nici aici, ma intreb: ce autoritatea lui peste are stan sa spuna despre uni si alti ca au incalcat legea? Ca pe asta se bate moneda. Daca e sa te iei dupa Antena 3, ei sunt singurii care stiu ce e bine si ce e rau, iar Stanica e tata zmeilor.
    Ca nu ne place expozitia? Asta e cu totul altceva si se discuta intr-o emisiune de profil.
  • +4 (6 voturi)    
    Mie mi s-a facut greatza de comentariile (Marţi, 12 august 2008, 9:45)

    andreea [anonim]

    rau voitoare care balacaresc in toate chipurile ICRul. Si ce ma intristeaza cel mai mult este ca multe din comentarii par a fi scrise de persoane care desi ar fi putut sa se informeze inainte de a arunca cu pietre - daca utilizeaza internetul se pot informa, nu? - nu o fac. Si comenteaza in continuare total pe langa subiect, doar din dorintza de " a curge sange".
    Pacat.
  • +4 (6 voturi)    
    propunere (Marţi, 12 august 2008, 10:00)

    Mitik [anonim]

    Propun sa le ardem cartile in piatza, sa terminam cu manifestarile retrograde ale acestor elemente burghezo imperialiste.
    In vederea apararii ordinii socialiste propun numirea d-lui.V Stan in functia de ministru al culturii, dl VCiutacu ministru justitiei, dl.Gadea ministru secretar de stat cu propaganda, iar tovarasul Felix, marele roman patriot si iubitor de tara, in functia de prsedinte al tarii.
  • +4 (6 voturi)    
    Gadea s-a facut de ras (Marţi, 12 august 2008, 10:24)

    Tes001 [anonim]

    Gadea a reusit sa se faca de ras. cu emisiunea de ieri. A demonstrat cit de ingust e la minte si cit de putine il despart de Diaconescu de la OTV. Asta este nivelul emisiunii. Probabil Paler se zvircoleste acolo unde e, cind isi vede discipolul chinuindu-se in intunericul prostiei. Un lucru mai vreau sa adaug: comentariile de pe site-ul Antenei 3 sunt filtrate cu grija pentru a crea "realitatea" care le place. Si ei cred ca fac televiziune? Fac rating balacarindu-se in rahat
  • +3 (7 voturi)    
    care profesionalism? (Marţi, 12 august 2008, 11:05)

    adi [anonim]

    Gadea si Stan au fost patetici. Intentia lor clara a fost sa discrediteze ICR-ul. Ideea in sine e plina de nesimtire si felul cum au facut-o e patetic. In fond sunt niste simplii analisti ce nu au nimic in comun cu arta, in orice fel s-ar exprima ea.
    Cristian Neagoe s-a comportat foarte ok si le-a dat o foarte buna lectie. Este grotesc cum se incearca amestecarea vietii private si cat de usor se dau anumite imagini intime pe televizor. Adica in timp ce Cristian Neagoe vorbea, pe ecran se aratau poze ce nu aveau nicio legatura cu discutia.
    Lipsa de profesionalism din partea realizatorilor.
    In ceea ce priveste expozitia de la ICR - si celebra zvastica - iar nu au avut dreptate. Ca fapt divers, imaginea unui cal colorat si cu o svastica pe fund am vazut-o si in filmul "La Vitta e bella" (cand Guido fura "Principessa" de la nunta). Filmul e italian si a luat un oscar...chiar de la americani.

    A fost fain la final cand Cristian Neagoe a aratat "un exponat" de la MNAC - apropos - Stan habar nu avea de MNAC :))
  • +3 (5 voturi)    
    Nu m-am uitat la emisiune (Marţi, 12 august 2008, 11:09)

    Alin [anonim]

    Dar cred ca oricum Gadea si Stan se fac de ras.
  • -4 (4 voturi)    
    Sa concluzionam... (Marţi, 12 august 2008, 11:46)

    sorinm [anonim]

    O intrebare, valabila la modul general, ar fi daca aspecte din viata privata (accesibile printr-o forma sau alta publicului larg) sau alte activitati publice ale unei persoane pot sa fie in contradictie cu postul oficial pe care o persoana il ocupa. Parerea mea este ca da, unele aspecte pot sa intre in contradictie, iar persoana respectiva ar trebui sa-si prezinte demisia sau sa fie demisa. De exemplu nu poti fi autor de filme porno si ambasador in acelasi timp (chiar daca legea nu ar interzice acest lucru). Nu poti denigra istoria unei natiuni si in acelasi timp sa fii reprezentantul oficial al ei. Mergand pe aceasta ideea riscam sa devenim cel putin penibili.

    Revenind la expozitia de la New York, poate ca aceasta nu a incalcat nici o lege romaneasca sau americana, poate ca a fost un fel de arta, dar se pune problema daca a promovat sau nu imaginea Romaniei. Ori haideti sa fim seriosi, exponatele respective in nici un caz nu au promovat aceasta tara. In plus, multe persoane s-au simtit ofensate de cele expuse acolo. O expozitie poate fi buna sau proasta, dar daca aduce ofense chiar si unei singure persoane ea poate fi catalogata drept un dezastru. Cele prezentate acolo sunt la limita acceptabilitatii, iar eu consider ca la nivel de institutii nationale nu ar trebui sa riscam sa ne jucam cu asa ceva, nu de alta, dar toate acestea se pot intoarce repede impotriva noastra, si atunci noi toti, nu doar cei aflati in pozitii oficiale, vom purta intreaga raspundere.
    • +4 (4 voturi)    
      diferenta dintre porno si arta erotica (Marţi, 12 august 2008, 12:17)

      sempere [anonim] i-a raspuns lui sorinm

      Exista o diferenta clara intre pornografie si arta erotica. Desigur, cine n-are habar, s-a gasit acum sa dea lectii de moralitate.
      Exista de asemeni o mare diferenta intre reviste pornografice si reviste literare care publica proza sau poezie erotica.
      Ai auzit de carti precum "Tropicul Cancerului", "Tropicul Capricornului", "Lolita", ca sa-ti citez din cele clasice?

      In "Tropicul Cancerului" Miller descrie intr-o situatie discursul monoton al unui companion la cina ca fiind ca si cum "si-ar fi scos penisul sau circumcis si ar fi facut pipi pe noi".
      E vorba de un un roman publicat in anii 30 cand in Romania femeile nu aveau nici macar drept de vot. Credeam ca in Romania anului 2008, oamenii sunt ceva mai dechisi la minte.
      • -1 (1 vot)    
        diferenta dintre arta si arta (Marţi, 12 august 2008, 12:58)

        semmere [anonim] i-a raspuns lui sempere

        voi, cei deschisi la minte, care va bucurati sufletul cu o astfel de arta, faceti-o pe banii vostri, nu pe banii celor care nu reusesc sa va inteleaga. daca ati ales sa va ascundeti depravarea in spatele cuvintelor si sa prezentati drept frumos o 'arta' urat mirositoare, care transmite un imens dispret fata de valorile traditionale (pentru voi, perimate), fiti macar cinstiti si nu pretindeti ca aceasta arta poate sa reprezinte o natiune.
      • -1 (1 vot)    
        RE: (Marţi, 12 august 2008, 14:16)

        sorinm [anonim] i-a raspuns lui sempere

        Eu nu am spus ca exponatele respective ar fi porno sau ca ele ar trebui interzise cu desavarsire. Am spus doar ca ele nu ar trebui inaltate la nivel de valori nationale deoarece, in mod cert, reprezinta o ofensa adusa unui numar mai mic sau mai mare de persoane.
  • -4 (6 voturi)    
    M-am uitat la bannere si la lucrari (Marţi, 12 august 2008, 11:51)

    Dan [anonim]

    Marturisesc ca sunt dezgustat de calitatea "lucrarilor" prezentate. Sunt o mana de oameni pilosi care consuma banii oamenilor muncitori si pierd timpul pe acolo cu dejectiile alea "artistice"
  • -5 (5 voturi)    
    NU pe banii mei (Marţi, 12 august 2008, 11:57)

    ion roata [anonim]

    Nu mi-au placut niciodata cei de la "sinteza zilei" - asa cum nu-i pot crede niciodata pe rusi. Cu toate astea, aseara m-am uitat la emisiune. Ma interesa ce aveau de spus cei ce pe banii nostri ne reprezinta. Voiam sa inteleg cum au ajuns acele desene sa fie expuse. Trebuie sa precizez ca in materie de arta sunt, pe o scara de la 1 la 10, undeva la 1.
    Am inteles ca ce s-a expus s-a bucurat de aprecierea celor care nu sunt "oligofreni" in materie de arta.
    Am vazut ca oamenii platiti de statul roman sunt mandri de ce au realizat si privesc superior la cei ce nu inteleg si cu ingrijorare la cei ce vor sa se foloseasca de aceasta situatie pentru a regla alte conturi.
    Daca in privinta valorii artistice oarecum m-am lamurit (am auzit si alte pareri despre expozitie cu alte ocazii), nu am inteles care e mesajul transmis de aceste desene. Amestecul de obscen, de simboluri religioase, de figuri hidoase, texte, etc. din aceasta "opera de arta" imi produce greata; sunt platitor de impozite si nu vreau din banii mei sa se plateasca asa ceva, oricat de valoroase ar fi considerate de mintile depravate ale unor asa-zisi artisti.
  • +5 (5 voturi)    
    i-a demascat! traiasca viziunea unica! (Marţi, 12 august 2008, 12:08)

    nedumeritu' [anonim]

    1. Dl Gadea este cumva ziarist? adica incearca sa prezinte diverse puncte de vedere in mod profesional si neutru? sau este un acuzator care stie adevarul suprem si-l vrea pt noi toti?
    2. Ar fi fost utila parerea unor artisti romani?
    3. Ar fi fost utila parerea unor beneficiari straini ai serviciilor ICR? In fond acestia sunt grupul tinta al ICR, si LOR trebuie sa le placa! Daca le place lor si nu-i place lui Gadea/Stan who the f... cares?
    4. Toti moderatorii TV (presupusi ziaristi) au zilnic sansa sa: promoveze abordari civilizate, sa educe sistematic audienta, sa dovedeasca ca nu sunt demascatori din anii '50. De data asta nu prea au reusit nici una din astea.
  • -2 (2 voturi)    
    nu credeam (Marţi, 12 august 2008, 13:42)

    comentator [anonim]

    ca exista atatia ipocriti...nici nu mi-a trecut prin cap ca vor fi atatea opinii pro-ICR...

    mai ipocritilor, adica voi cei care intelegeti formele supreme de exprimare prin intermediul artei, va urez sa va impodobiti casele numai cu astfel de capodopere pe care le indragiti si laudati in asemenea fel.

    iar despre baiatul care bea urina, va rog frumos...acuma o da ca, vezi Doamne, fictiune. cine pune botu' la asa ceva e vraiste. baiatu' mai trage o marijuana, mai rade o pasarica, se mai racoreste cu o gura de urina (pura frate) etc. anyway, cine-mi explica si mie cum poti sa ajungi la 21-22 de ani coordonator de comunicare al unei institutii de stat la NY? nu-mi spuneti, prin concurs. hai pe bune...hmmmm, mda, e destul de credibil...

    pentru fanii lui HRP, nu uitati ca sunteti o "radiografie a fecalei" si aveti "fete patibulare" samd

    sunteti patetici
    • +1 (1 vot)    
      carul cu boi (Marţi, 12 august 2008, 14:18)

      adi [anonim] i-a raspuns lui comentator

      bai tata e problema lui daca se drogheaza sau daca bea urina. e viata lui.

      omul isi face treaba bine la ICRNY.

      ce ai zice de niste poze cu tine cu nevasta-ta in pat direct pe ecranul tv la ora de maxima audienta? ma rog...nevasta-ta sau mana dreapta...

      daca tie nu iti place expozitia sau nu o intelegi...asta e...treci peste ea. uita-te la "carul cu boi" sau stai la rand la Gioconda si pozeaza-te cu ea in fundal.

      inainte de a arunca cu noroi...arunca-ti un ochi pe site-ul ICRNY, oamenii aia au ceva activitate.
      Pana la urma activitatea ICRNY nu se adreseaza romanasilor ci "niuiorchezilor" si din cate se pare nu s-au simtit prea lezati.
      • -1 (1 vot)    
        acuma ca stii (Marţi, 12 august 2008, 14:43)

        comentator [anonim] i-a raspuns lui adi

        ca sunt tatal tau, da-mi voie fiule sa-ti spun ca a fost doar o aventura de o noapte. eram putin "sedat" (aveam voie ca eram in timpul liber) si m-am intalnit cu mama ta etc.

        imi pare rau ca nu am putut sa fiu langa tine si sa te educ; de aceea ai si ajuns in asa hal...

        deci in conceptia ta, poti sa faci ce vrei atata timp cat iti faci treaba bine...de unde stii tu ca acest individ isi face bine treaba...asta-i o presupunere...dar este o certitudine ca se drogheaza si ca bea urina, sustine misa, scrie texte pornografica (nu literatura erotica asa cum o "indulcesc" unii)...intelegi tu?

        eu (ca si majoritatea oamenilor cu un minim de bun simt) nu sunt de acord sa-l platesc pe acest individ...poate maxim un urina (pardon, in natura)...

        cam atat, nu mai pierd timpul cu tine ca oricum esti carcotas (dar in sensul negativ al cuvantului)
        • +1 (1 vot)    
          platitori la stat:) (Marţi, 12 august 2008, 15:35)

          adi [anonim] i-a raspuns lui comentator

          da exact poti face ce vrei in particular...atata timp cat treaba pentru care esti platit ti-o faci bine.
          numai un frustrat se poate lega de viata personala a cuiva. ce te intereseaza pe tine ca omul sustine sau nu pe cineva? de ce atata inversunare? ia zi, nu te-au primit in randul lor si te-ai ofticat putin?
          nu comentez ce scrie baiatul pentru ca nu sunt critic literar dar tu poate ca esti si faci deosebirea bine intre pornografie si literatura erotica.
          voi astia care va credeti "arbitrii" si "burici ai pamantului" ati vrea ca toti sa se supuna acelorasi gusturi? ia zi omule cu bun simt, platitor la stat, cam ce fel de cultura ai vrea sa vada americanul? (cultura platita din banii tai.) dar francezul? ce are voie sa vada?
          frustrarea e mare, nu? domnule...io am platit...acum ce fac?
          nu faci nimic, uita-te la tv mai departe bucura-te de el si ia-l de bun ca te invata multe.
          numai bine!
          (primele 2 paragrafe ale tale de mai sus au fost amuzante, recunosc. ceea ce ma bucura, inseamna ca ai potential.)
        • +1 (1 vot)    
          ajuta la frustrare (Marţi, 12 august 2008, 15:51)

          adi [anonim] i-a raspuns lui comentator

          ar mai fi ceva.

          vezi tu, spui ca nu esti de acord sa-l platesti pe acest individ, defapt asta te doare. te simti cam mic...mmm? nu te intreaba nimeni daca esti de acord, daca e bine daca e rau...

          groaznic...
          mai schimba canalul...ia vezi OTV-ul ce mai zice?
          poate un meci, ceva? poate se mai dezbate un "ofsaid". poti suna acolo sa-ti versi oful.
    • +1 (1 vot)    
      comentator draga (Marţi, 12 august 2008, 15:24)

      stefan pop [anonim] i-a raspuns lui comentator

      e clar sa nu te pricepi.
      Vreau sa te intreb...cu ce se spala cel mai bine carpetele cu rapirea din serai - din anii 70, alea din matase naturala - ca sa nu le iasa culoarea?
      dar pielea bej de Q7 cum se curata de pete ce shauorama sau shoarma de la dristor?
  • +1 (1 vot)    
    simulacri de jurnalisti (Marţi, 12 august 2008, 13:46)

    Ed___ [anonim]

    si dl Gadea si dna Firea vorbesc mai mult decat toti invitatii la un loc !

    si inca ceva Mircea ai comentat corect, asa este...
    cenzureaza la greu pe siteul Antena3 orice comentariu care nu este favorabil !!
    ca apoi sa zica ca uite ca "lumea este de accord cu noi"

    patetici... mint nu numai poporul ci se mint si singuri pe ei insasi.
  • 0 (0 voturi)    
    PUTE (Marţi, 12 august 2008, 16:29)

    Observator [anonim]

    PUTE de IMPOSTORI!
  • -1 (1 vot)    
    "Mari artisti" din banul public (Marţi, 12 august 2008, 16:38)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Tot tam-tam-ul asta din jurul ICR are de fapt aceeasi cauza ca multe alte lucruri din Romania: un buget prea mare, rezultat al unei taxari excesive! Si unde sunt multi bani, vor fi intotdeauna si multi indivizi dornici sa-i toace...

    Sub pretextul grijii de cei multi, care chipurile nu stiu si nu pot nimic, dar sunt foarte buni cand e vorba de a fi taxati, tot felul de institutii (politice, economice, culturale, religioase etc.) toaca banul public, asa de abundent, pe tot felul de investitii, reprezentari bla-bla-bla, din care de foarte multe ori nu trag beneficii decat foarte putini - castigatori ai unor licitatii masluite, "artisti emergenti" fara nici o valoare etc.

    ICR nu e decat una din aceste institutii, iar cei de acolo, spre rusinea lor, se ascund in spatele a tot felul de "neutralitati" pentru a justifica risipa banilor colectati din taxe si impozite pe "academii" organizate de impostori si turnatori, "expozitii" ale unor "artisti emergenti" etc.

    Din pacate n-am auzit nici un cuvant din partea celor de la ICR despe posibila lor responsabilitate: doar ca ei nu fac judecati de valoare, ei sunt neutri, bla-bla-bla.

    Lucrul e cu atat mai surpinzator cu cat in fruntea ICR e un indelung exersat emitator de judecati de valoare, d-l Patapievici, care pretinde ca nu-si da seama ca tocmai din cauza acestei capacitati a ajuns acolo, declarandu-se dintr-o data "neutru".

    Daca ar avea cat de cat simtul investitiei culturale, cei de la ICR ar trebui sa canalizeza banul public spre promovarea unor valori cat de cat consacrate si de o mai larga recunoastere, nu sa-l risipeasca pe "emergenti" care deocamdata nu spun mai nimic. In fond Brancusi a ajuns ce-a ajuns prin forte proprii, iar "emergentii" ar trebui sa demonstreze intai ca au si ei cat de cat asa ceva, chiar daca nu la nivelul unui Brancusi.
  • 0 (0 voturi)    
    expozitia NY (Marţi, 12 august 2008, 18:14)

    bunoco [anonim]

    Nu inteleg dece se face atita mare vilva , ca ci cum sunt romani reprezentati inafara granitelor?? tot asa cum sunt prezentati in interriorul lor, romania nu mai are oameni de arta valorosi , nu mai are arta , sau artisti, cui ii pasa cum sunt reprezentati romani in afara uitativa la cum romani isi trateaza femeile la programe autohtone la televiziuni, toate sunt imbracate parca ar fi tirfe de mahala , cu siini aproape afara , in bikini s.a.m.d. cum tatati animalele in Romania ( ursi in custi pe la restaurante , animale in gradini zoologice care mor de foame si neglect etc) aceia este imaginea adevarata a Romaniei care este vazuta de toata lumea in Occident , si in Italia unde romani este egal cu tigan , ce va mai preocupati cum este reprezentata Romania, cind pe politicieni dvs ii doare chiar in cot , dealtfel si pe restul populatiei tarii caci in Romania de azi nu mai sunt intelectuali ci doar tarani
  • +2 (2 voturi)    
    Noi romanii suntem experti in orice (Marţi, 12 august 2008, 18:44)

    andreea [anonim]

    1. toata lumea isi da cu parerea daca expozitia e buna sau nu, daca oamenii aia isi fac treaba bine sau nu, daca ne reprezinta sau nu. pe baza a ce ? suntem toti critici de arta ?
    2. poate ca desenele acelui baiat nu sunt reprezentative pt Ro, adica daca s-ar face un referendum nu l-ar agrea multi. Ar fi trebuit sa faca un desen despre hotii si crime si atunci sigur era reprezentativ pt Ro.
    3. de ce nu-i intrebam pe cei carora le-a fost pregatita expozitia daca le-a placut. ati citit henry miller ? americanii acu multi ani au avut reactii asemanatoare cu ale prezentatorilor de la antena 3 la aparitia primelor lui romane, dupa care l-au consacrat si face parte din cultura lor.
    4. dovada cenzurii mesajelor anti Gadea&Satan de la Antena 3 este numerotarea mesajelor: 1, 2, 17, 35 , etc. Va imaginati ce contin mesajele dintre aceste numere.
    5. angajatii de la ICR prezenti ieri in emisiune mi-au dat impresia de oameni inteligenti, destupati la cap si cu argumente rationale - mai rar astfel de angajati in institutiile de stat, pline de secretare acre si functionarasi preocupati de programul de lucru, prime, shpagi, etc.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu trebuie sa fii expert (Miercuri, 13 august 2008, 7:17)

      Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui andreea

      1. pentru a-ti da cu parerea ajung libertatea de expresie, garantata de Constitutie si Conventia Europeana a Drepturilor Omului, si dreptul moral pe care-l are orice contribuabil din ai carui bani ICR traieste.

      2. desenele imi sugereaza o combinatie intre experimentele inceputului de secol 20 si psihedelicii ani '60 ai aceluiasi secol, ceea ce nu mi se pare foarte creativ; suspectez ceva metamfetamine - sa-l trimitem atunci si pe Sisu sa ne "reprezinte"!

      3. cei carora le-a fost pregatita expozitia au si platit pentru ea? Contribuabilii romani da.

      4. despre Antene n-are rost sa vorbim, e clar pentru oricine ce se intampla acolo.

      5. inteligenta nu te scuteste de responsabilitate.
      • 0 (0 voturi)    
        Stiri bune, stiri rele, expo bune, expo rele (Miercuri, 13 august 2008, 12:20)

        andreea [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul turmentat

        1. ok, dar cei de la Antena 3 nu doar isi dadeau cu parerea ci ACUZAU. Asta cu contribuabilii .... Nu putem controla cum sunt folositi banii din impozite si taxe si sunt o multime de destinatii cu care probabil nu suntem de acord, dar asta e, statul hotaraste. Aici insa eu am inteles ca exista un interes ca sa ne fie fluturata expresia "banii contribuabililor romani" - si anume sefia ICR. Asta cu e buna expo, ne reprezinta, ba nu e buna de nimic e similara cu initiativa stiri bune si stiri rele. Dragi angajati ai ICR, desenati doar soare, norisori, ingerasi, floricele si nu se va lua nimeni de voi.

        2. asta am inteles ca e doar una din expozitiile realizate acolo. despre celelalte de ce nu si-a dat nimeni cu parerea ? au asteptat sa apara ceva iesit din comun ca sa atace ? ce ne tot agitam cu zvastica ? Lasa-i pe evrei sa sara in sus daca se simt atacati.

        3. nu stiu dk au platit americanii sa vada expo. contribuabilii romani platesc oricum. daca nu pt asta, pt altceva.

        4. nu e clar chiar pt oricine ce se intampla la antene, decat daca toate mesajele postate acolo sunt "fabricate"

        5. probabil daca faceau niste chestii de forma, foarte politically correct, daca se faceau ca muncesc, nu se lua nimeni de ei si continuau sa aiba un job caldutz. Poate ca vor mai mult.
  • -1 (1 vot)    
    expozitia (Marţi, 12 august 2008, 19:25)

    zuzu [anonim]

    Nu stiu ce au cautat cei doi la emisiune, si daca tot s-au dus de ce nu s-au pregatit (adica da domle "exista wikipedia" ). Pt mine nu a reiesit deloc ca sunt doi oameni intelegenti, cu toate ca presupun ca sunt.
    In rest nu sunt deloc de acord cu genul de judecare acelor care nu apreciaza expozitia -inculti, prosti, impotriva libertatii de exprimare etc deaocere expozitia nu are nu mesaj clar, sau macar citibil cat de cat fiecare interpreteaza dupa gust. Am citit undeva ca poneiul este o ironie. Ironie la ce? La svastica, holocaust, evrei, nazism, ponei, la ce?
  • 0 (0 voturi)    
    REGRUPAREA ISLAMULUI (Vineri, 15 august 2008, 15:04)

    ROBERT HORVATH NEW YORK [anonim]

    islamul se regrupeaza .omar marwa anbaki are expozitie personala la icr new york (cei doi romani sunt doar decor) ancheta americana continua.patapievici la putere. marinarul este mintit, santajat si inpins spre balcon.sper sa fiu contactat de fosti colegii cineasti absolventi iatc. in curand vesti bune.scandalut icr abia incepe.
  • 0 (0 voturi)    
    SFARSITUL LUI PATAPIEVICI (Joi, 21 august 2008, 13:55)

    robert horvath [anonim]

    O ZI BUNA PENTRU ROMANIA

    Cu ocazia incheierii expozitiei antisemite, ICR da un comunicat in care niste mizgalituri oribile ale unor golani sunt declarate "un succes al artei de avangarda din Romania, care incepe sa fie luata in considerare de institutii de mare prestigiu din domeniul artei(precum Muzeul National de Arta Contemporana ) si a condus la stabilirea unor colaborari intre graffierii din Romania si institutii artistice de peste Ocean". Autorii uita sa explice ca aceste institituti isi au sediul in South Bronx sau in alte cateva ghetouri unde nici politia nu are curajul sa patrunda. Mentionind grupul de la New York Magazin se spune "nici una din persoane nu este calificata sa emita pareri profesioniste despre arta,de vreme ce nu poseda nici educatia si asa cum rezulta din luarile de pozitie, de un primitivism estetic deprimant - nici informatia necesara pentru a emite opinii pertinente" Lasind pe Grigore Culian care a creiat cel mai bun ziar de opinie de limba romana si pe profesorul Marinescu sa se apere singuri, sunt nevoit sa ma prezint si sa fac corectile necesare.

    Ma numesc Robert Horvath si sunt de meserie cineast. Am absolvit facultatea de film IATC (fiind coleg de an cu Mircea Daneliuc cu care am facut un film de institut impreuna) Am lucrat la pricipalele studiouri in special la Televiziunea Romana. Mi-am facut educatia politica in anchetele securitatii. Am fost acuzat de spionaj, pentru trimitera in Occident a unor materiale filmate despre Ceausescu.Scapat cu viata am ajuns in America in 1977. Am pornit de la nimic. Fiind atras de lumea modelelor, am mai facut o facultate(Fashion Institute of Technology, New York) Aici am fost coleg cu Kiyoko, actuala mea sotie,renumit fotograf japonez, Actualmente imi continui profesia la studioul meu de film si televiziune cu sediul in Manhattan, New York si Tokio. Sunt cunoscut deasemenea ca ilustrator, designer, pictor. sub numele de Deva. Ultima expozitie personala DE LA DALI
  • 0 (0 voturi)    
    SFARSITUL LUI PATAPIEVICI (Joi, 21 august 2008, 13:58)

    ROBERT HORVATH NEW YORK [anonim]

    atentiune expozitia de la ny nu a fost romaneasca ci una islam fascista toate lucrarile antisemite sunt facute de aceiasi mana diabolica omar marwan anbaki. el a desecrat pe un perete intreg doua menore un lucru care nu va fi iertat usor. cu multe saptamani in urma am facut un memoriu ambasadei anutand contactarea fbi si cerand verbal prin ilinca ilie ca sie sa intervina. nu se poate face nimic. diplomatia este paralizata iar serviciile nu sunt lasate sa sa actioneze. totul se face ca clanul icr sa nu fie york deranjat. nu demult grupul de expozanti a atacat si vandalizat cladirea oficiala a statului ,cu drapel si stema ,la intrare .fatada pricincipala a fost manjita cu grafitti de cativa metri. ( document video /// ) consulul pavoni a primit ordin de sus sa nu intervina si afugit la bucuresti. seful statului trebue sa raspunda in fata parlamentului pentru cele intamplate. apararea teritoriului este o datorie constitutianala.lucrurile au scapat de sub orice control. aici in america este mare nervozitate. antidefamation league ma anuntat personal pe mine si pe culianu redactor la new york magazin ca a inceput actiune impotrva celor vinovati.vor actiona si altii. tin legatura cu departamentul de stat. scandalul cel mare,cel international,abia acum incepe.
    august 20,2008 new york robert horvath
  • 0 (0 voturi)    
    demisia presedintelui (Sâmbătă, 23 august 2008, 7:52)

    robert horvath new york [anonim]

    STARE DE URGENTA
    Robert Horvath, New York: “Săptămâna trecută, în premieră mondială, membrii sectei lui Neagoe au atacat şi au vandalizat clădirea oficială a statului român cu steag şi stemă la intrare. Serviciul de pază a primit ordine să nu intervină. Grafitti şi termeni scatologici - 4-5 metri - au mânjit consulatul, misiunea permanentă şi ICR. Această acţiune a avut loc la New York, la lumina zilei, la cinci minute de sediul ONU. Nimeni nu a fost arestat sau trimis în tribunalul militar. Peste o zi, lumpenii sunt aplaudaţi la conferinţa de presă ICR Patapievici. Preşedintele are datoria constituţională de a apăra teritoriul şi demnitatea cetăţenilor. Băsescu trebuie chemat în faţa Parlamentului urgent”.(urmariti pe www.badin,ro video)
  • 0 (0 voturi)    
    romanii criminali sau eroi (Joi, 28 august 2008, 7:17)

    robert horvath [anonim]

    Robert Horvath- Scrisoare deschisa catre Regele Mihai I al Romaniei

    Robert Horvath: „Românii, criminali sau eroi?“


MAJESTĂŢII SALE REGELE MIHAI I AL ROMÂNIEI

Sire,

Mă numesc Robert Horvath şi sunt de profesie cineast, absolvent al Institutului de Artă Teatrală şi Cinematografică Bucureşti (I.A.T.C.) şi am lucrat în mai multe studiouri mari din România, îndeosebi la Televiziunea Română. Actualmente, îmi continui activitatea la studioul meu de film, cu sedii în New York şi Tokio. Sunt cunoscut, de asemenea, sub numele de Deva (oraşul unde m-am născut) în calitate de grafician, ilustrator şi pictor.

Majestate,

Fiind un erou al copilăriei mele, am purtat întodeauna, în buzunarul pantalonilor, o monedă de argint cu efigia Dumneavoastră. Această monedă mi-a fost confiscată de Securitate şi niciodată înapoiată. Fiind acuzat de spionaj (prin transmiterea unor materiale filmate despre Ceauşescu spre Occident), mi-am propus ca, în cazul în care scap cu viaţă, să nu uit nimic şi să mă alătur celor care au vrut o contra-revoluţie în România. Acest lucru ar fi însemnat readucerea adevăratelor valori la vârful ţării şi reversarea revoluţiei sociale care a adus la conducere scursura mahalalelor, adunată cu pleava de leneşi de la marginea satelor. M-am alăturat celor care au vrut să reinstaureze mult hulitul regim “burghezo-moşieresc”, care, într-un timp istoric extrem de scurt, a adus prosperitate şi intrarea ţării în civilizaţia europeană.

Am vrut să aducem înapoi un regim care să redea demnitatea Armatei Române, mereu terfelită şi acum, peste noapte, acuzată de uciderea a aproape jumătate milion de români evrei; am vrut o întoacere la Dumnezeu şi la Biserică; am vrut o reîntoarcere la adevărata cultură; am vrut o şcoală unde copiii să nu înveţe minciuni şi să vină acasă plângând auzind că părinţii şi bunicii lor au fost cei mai mari criminali de război. Am crezut în reconciliere, în iertarea celor care au greşit, dar şi în pedeapsirea celor care au ucis. Mă refer, aici
  • 0 (0 voturi)    
    basescu terorist (Duminică, 7 septembrie 2008, 21:02)

    ROBERT HORVATH USA [anonim]

    REGIMUL BASESCU, UMBRELA PENTRU TERORISTII ISLAMICI
Scandalul ICR este o farsa fara precedent. Sa pus pe piciore un scenariu care creiaza impresia unei dezbateri democratice.Senatul intervine pentru a da validitate nemultumirii majoritatii intelectualitatii fata de clanul Patapievici.Dar toata vanzoleala este mentinuta la suprafata, pentru a nu pune in pericol un sistem abuziv si corupt. Cand valurile devin mai periculoase pentru vasul prezidential, “serviciile” intevin in forta pantru a linistii apele. Linstea este atat de adanca ,incat nimeni nu indraznesre, nici macar in soapta, sa atinga problemele reale a scandalului ICR. Media este pentru moment tinuta in frau, dar adevarul nu va putea ascuns multa vreme. Clanul de la putere joaca pentru timp ,crezand ca o minune il va salva de la pierire. Dar cand scandalul expozitiei ICR,de la New York intra in atentia editorialului de la statiunea tv AL-JAZEERA si incepe sa faca deliciul mediei arabe, un urias scandal international, se intrevede la orizont. In curand Presedintele Basescu trebue sa explice intregii lumi civilizate cum a fost posibil ca o institutie oficiala a statului Roman sa organizeze si sa sponsorizeze o expozitie antisemita de o salbaticie si o agresivitate fara precedent. Dansul trebue sa explice aliatilor cum a fost posibil ca diplomatia si serviciile speciale, sa dea zprijin logistic si moral unei expozitii RADICAL ISLAMICE In New York. In cele din urma va fi obligat sa ceara scuze Romanilor, ca a pus un “grup de interese”, inaintea intereselor si imaginii tarii.
Conspiratia tacerii incearca sa acopere urmatoarele;
Expozitia “Freedom for Lazy people’” nu a fost o expozitie romaneasca ci una araba.Autorul delirului antisemit se numeste OMAR MARWAN AMBAKI, nascut in Bagdad., Este cetatean irakian si are legaturi cu cercurile iraniene. Sub mana sa diabolica, visul presedintelui iranian Mahmoud Ahmadinejad de a creia din antisemitism o forma de arta, a prins viata.(Artistii romani au fost numai decorul s
  • 0 (0 voturi)    
    TISMANEANU DEPORTAT DIN USA (Marţi, 9 septembrie 2008, 1:36)

    robert horvath usa [anonim]

    ATENTIUNE.
SUNT DE ACORD CU AVIZUL COMUNITATII ROMANE AMERICANE, DE A INCEPE DEPORTAREA  LUI TISMANEANU, DIN STATELE UNITE. VA PLECA CU PATAPIEVICI,MORAR, UNGUREANU, DIRECT IN VENEZUELA,UNDE VOR  FI PRIMITI DE PIONERI LA AEROPORT   
( in curand amanunte in articolul pe doua pagini “DEPORTAREA AGENTULUI VOLODEA” din New York Magazin )
ROBERT HORVATH, N.Y.
   
  • 0 (0 voturi)    
    arta,arta,arta (Marţi, 9 septembrie 2008, 1:39)

    ROBERT HORVATH NEW YORK [anonim]

    PENTRU CEI INTERESATI IN DE ALE ARTEI, SITE-UL MEU ESTE
http://www.devagallery.com

    CU GANDURI BUNE DE PESTE OCEAN
ROBERT HORVATH (DEVA)
  • 0 (0 voturi)    
    500.000$ furati la icr new york (Duminică, 5 octombrie 2008, 7:36)

    robert horvath [anonim]

    Cea mai contraversata expozitie a anului " The Dialectics of Terror " care trebuia sa aiba loc la Chelsea Art  Museum a fost anulata.
    Nu mica mi-a fost surpriza sa aflu ca anularea s-a datorat unor asa numiti artisti, din care unul e Cristi Pogacean, despre care directoarea si fondatoarea muzeului Dorothea Keeser spune: "An artist has to go one step beyond against terrorism, and not just show very banal photos which we see every day in ... television… That's not art". Comentarii similare au facut majoritatea celor care s-au aratat jigniti si intrigati de vulgaritatea, de lipsa oricaror coordonate morale, a lucrarilor in cauza. Despre opera lui Cristi, opinia a fost unanima - o imbecilitate. 'Capodopera' reprezentativa a artei romanesti, in conceptul Institutului Cultural Roman, este plimbata, via Venetia-Berlin-New York, sub denumirea de "Rapirea din Serai". Pe o carpeta de balci, s-a imprimat o imagine preluata de la televiziunea AL Jazeera, cu cei patru jurnalisti capturati la Bagdad. Aceasta manea vizuala este transmisa vestului de catre artistul plasat pe locul 3673 in clasamentul artistic mondial, cu o valoare de market 0 (nici o vanzare). Pentru a ocupa acest loc, ICR a cheltuit in jur de 300.000 $ numai pentru expozitionarea protejatului sau. Dar cacealmaua de gang, pusa la cale de aventurierii de la ICR cu dealeri de arta americani si europeni se va sparge in curand, ca un balon de sapun, tocmai din cauza scandalului din jurul expozitiei anulate in Chelsea
  • 0 (0 voturi)    
    pipi trimes acasa (Joi, 16 octombrie 2008, 15:35)

    robert horvath [anonim]

    Balul urinarilor din New York a luat sfarsit
    ( Cristian Neagoe trimis acasa)
    Mesaj 1 Please note that as of October 10, I completed my mission at the Romanian Cultural Institute in New York.
    From now on please send your messages to Stefania Ferchedau, Events coordinator Thank you.
     Cristian Neagoe

    Mesaj 2 fragment Subject: Secta satanista la ICR New YorkAmbasada Romaniei in Washington DC
Ambasada Romaniei in Washington DC
Adrian Cosmin Vierita Stimatedomn, .Asa numitii artisti fac parte din secta satanica Zacusca Senzual.Conducatul  acestei secte cu ramificatii internatiole este Cristian Neagoe  directorul de programe la centrul din NY. Aceasta secta combina satanismul, drogurile cu o ideologie indreptata impotriva orcarei credinte sau forme de umanism. Va pun la dispozitie doua materiale. Aceste materiale trebue imediat transferate specialistilor. Pentru a asigura protectia cetatenilor din cladirea Consulatului Roman, Cristian Neagoie trebuie imediat arestat.Autoritatile americane sunt foarte ingrijorate de infiltrarea acestor satanisti pe filiera diplomatica.Va asigur ca situatia este extrem de grava.
    Robert Horvath
New York
    Las consideratiei dumneavoastra, daca exista vreo legatura intre cele doua mesaje. Articolul "ICR este un club satanic" cu fotografii si documente, sta la dispozitia oricarui publicatii care vrea sa sparga cenzura.


     


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri