Aparitie inedita C.T. Popescu: Am ales sa apar cu aceasta palarie fiindca mi-as dori ca Obama sa fie si presedintele Romaniei

de Ionut Baias     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 3:23 Revista Presei | Radio TV


Cristian Tudor Popescu
Foto: Realitatea TV
Cunoscutul jurnalist, Cristian Tudor Popescu, a avut o aparitie inedita in emisiunea "Cap si pajura" (Realitatea TV), de vineri seara, avand pe cap o palarie in culorile SUA. "Am venit cu acest frumos clop din plasticul cel mai pur pentru ca eu as fi fost fericit ca Obama sa fie si presedintele Romaniei", a declarat Cristian Tudor Popescu.

Emil Hurezeanu si C.T. Popescu au dezbatut situatia de dinaintea alegerilor si au facut referiri la ziua nationala. Cei doi s-au aratat dezamagiti de faptul ca ziua de 1 Decembrie incepe printr-o parada militara: "E o zi a fortei spiritului si nu una a fortei militare. Noi ne aflam intr-o lupta acum, dar cu totul de alta natura. Asa incepeau zilele nationale pe vremuri".

Cei doi jurnalisti au sustinut chiar ca ziua nationala a Romaniei ar trebui sa se tina intr-o alta zi "care sa nu aiba alta semnificatie decat aceea de a ne gandi cu totii la ceea ce inseamna Romania pentru noi".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















4440 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    respectul se dobandeste (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 3:53)

    john doe [anonim]

    Va felicit domnilor pentru emisiunea Cap si Pajura de la TV "nu vreau sa fac pub".Admirand poza domnului CT Popescu nu vreau decat sa fac o remarca.De ce ati aparut cu o palarie pe care unul ma trimite la Napoleon si gandul lui de a avea o Europa Unita "Globalizare"=Prostime=masa populara si sunteti convins ca ziua nationala a Romaniei ar trebui serbata in alta zii si nu aceea de 1 Decembrie?O zii a mai ramas din an in afara de cele religioase pe care le serbeaza "romanul","ortodoxul" in care ar trebui sa avem identitate nationala si sa nu o numesc patriotism in care sa recunoastem, nu ne regasim decat prin ce "mai furam,tepuim,dam cunoscutilor,tragem pentru noi...."
  • +8 (10 voturi)    
    mai terminati odata cu americanii (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 5:10)

    Laura [anonim]

    Obama e bun doar pentru americani, pentru ca ei l-au ales. Daca ar veni Obama in Ro, l-ati manca cu fulgi cu tot, daca nu ar fugi el mancand pamantul.
    Stau de 4 ani in State, si ma exaspereaza idolatrizarea de catre romani a tot ceea ce este american. Din experienta mea de aici, am inteles ca nu tot ceea ce este american este bun si pentru romani.
    Principalul lucru pe care as vrea ca romanii sa-l imprumute de la americani ar fi patriotismul lor. Cum vad eu ca functioneaza - tara mea trebuie sa fie cea mai frumoasa, cea mai curata, si eu fiind american, fac tot ceea ce imi sta in putinta ca America sa fie number one. Eu vad patriotismul manifestat in multe feluri, printre care - fac curat in fata casei, nu tai fata cand conduc (de-aia nici nu claxonez niciodata, pentru ca ceilalti soferi nu taie fata), sunt atent si politicos cu oamenii din jur, promovez oamenii pentru ca sunt capabili, nu pentru ca "asa trebuie", tolerez diverse culturi si orientari religioase, sprijin handicapatii si alti oropsiti ai soartei. As mai putea continua, dar se intelege ideea.
    Pana cand nu vom imprumuta modul asta de gandire, nu vom progresa ca popor.
    Obama nu este Isus inca. Si daca este, vorbim peste 2000 de ani.
    Mesaj pt CT Popescu, desi ma cam indoiesc ca trece pe aici - Dle Popescu, cunoasteti atatia oameni capabili in Romania. Chiar nu este nici unul care sa fie Obama "Made in Romania"? Daca-l gasiti si-l promovati, particip cu fonduri (modeste, din pacate) pentru campania electorala, si o sa-mi conving toti prietenii si rudele sa voteze cu el/ea.
    • +2 (4 voturi)    
      CTP (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 7:54)

      pintea [anonim] i-a raspuns lui Laura

      Bravo ! bine remarcat Patriotismul este cheia, exact in sensul remarcat de dv. Patriotismul la noi a fost pus la zid odata cu ceausismul si inlocuit cu egoismul de ultima speta si "smecherismul" mioritic. Nu va exista o persoana, fie ea si President-ul providential mult asteptat care sa ne schimbe modul de a fi si a gandi daca n-o vom face noi insine. Nici macar Obama -asa cum crede CTP!. Ziua nationala ar fi un moment cand am putea schimba fiecare ceva si in aceasta idee as dori sa-l vad cat mai repede pe CTP cu un clop de Maramu' pe cap sau "in cap" (asa s-a exprimat chiar el in emisiune). Doamne ajuta!
    • -2 (4 voturi)    
      Pentru cei pierduti cu totul in spatiul american (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 10:44)

      Camelia [anonim] i-a raspuns lui Laura

      Doamna/domnisoara Laura,

      Eu am inteles ca nu tot ce este american este bun si pentru romani fara sa petrec nici o clipa in America.

      Din experienta mea de om ce traieste in Romania, pot sa va spun ca ati perceput gresit cum ca romanii idolatrizeaza tot ce e american. Probabil asta faceati dv, din moment ce ati ales America, in locul Romaniei.
      Ma scuzati totusi ca va intreb, ca un om ce nu intelege, de ce nu ati putut face ceea ce spuneti (nu taiat fata, nu claxonat, facut frumos curat in curte, atentie, politete, etc) IN ROMANIA, ca sa va dovediti PATRIOTISMUL despre care vorbiti? si poate sa fiti un model pentru altii, nu numai prin banii pe care i-ati cheltui intr-o campanie electorala?

      In incheiere am sa va spun ca nu cred ca ati inteles mesajul pe care voia sa-l transmita dl. Popescu. Probabil v-ati rupt prea mult de spiritul romanesc ca sa va mai puteti exprima in cunostinta de cauza. Sau ca sa va mai permiteti sa va exprimati in vreun fel.
      • 0 (0 voturi)    
        Intai iesi sa vezi cum e in alte parti... (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 18:22)

        Clip [anonim] i-a raspuns lui Camelia

        Madam Camelia,
        Laura are perfecta dreptate. Daca nu ai fost in State sa vezi, nu vorbi despre ceva ce nu stii! Ori crezi ca realitatea e ceea ce vezi la TV!? Sunt multe lucruri rele in State si multi (ca sa nu spun majoritatea) americanilor prosti sau usor de prostit, insa lucrurile care sunt bune, apoi intr-adevar sunt bune! Si sunt multe astfel de lucruri bune!
        Nu mai spun nimic, fiindca Laura a spus exact ce trebuia!
      • 0 (0 voturi)    
        sunt patrioata (Duminică, 30 noiembrie 2008, 3:31)

        Laura [anonim] i-a raspuns lui Camelia

        Dna. Camelia, dati-mi voie sa va spun ca sunteti mai inteleapta ca mine (si ca CTP, by the way). Eu a trebuit sa vad cu ochii mei. Am venit aici la studii, la o varsta la care nu prea stiam ce vroiam de la viata, si trebuie sa spun ca am facut asta din doua motive - unul, pentru ca era un vis, care nu speram in viata asta sa se realizeze, si doi, pentru ca am putut. Ca sa explic mai bine punctul doi, in Ro eram secretara, si in State fac PhD, adica voi fi profesor universitar in curand.
        Nu vreau sa intru in amanunte, dar am platit destul de mult acest 'one-way ticket'. Imi vad parintii si prietenii o data la doi ani (lipsa de fonduri, sunt studenta dintr-o tara in dezvoltare), si ma simt ca o insula in mijlocul oceanului, inconjurata de 300 de mil de oameni care nu sunt ca mine.
        Inainte sa plec, insa, ma comportam (aproape) cum ma comport aici. Spun aproape, pentru ca am invatat intre timp sa fiu tot timpul cu zambetul pe buze si sa transmit optimism celor cu care ma intalnesc zi de zi, indiferent de problemele mele. Dar nu mi-am schimbat prea mult comportamentul de cand locuiesc in State, exceptand, bineinteles, inaintarea in varsta. (Mi-au zis-o diversi prieteni si rude).
        In primul an de stat departe de tara mi-am dat seama ca sunt fundamental si iremediabil romanca. Si am luat hotararea constienta de a nu deveni altceva. Sunt un ambasador (minuscul) al acestei tari, si tuturor oamenilor cu care ma intalnesc le spun ca sunt romanca.
        Ca sa inchei, e drept, sunt cam rupta de realitatea din Romania, dar asta nu inseamna ca nu-mi pasa de viitorul tarii mele.
        Sunt romanca, voi fi romanca pana mor, doar locatia e relativa.

        In alta ordine de idei, cunoasteti (cititorii Hotnews) pe vreo persoana care ar putea fi proclamat Obama "Made in Romania"? Sa-l ajutam sa devina cunoscut, si sa-l alegem noi. Sa nu ne mai lasam pe mana politicienilor. Sunt constienta ca un razboi nu poate fi castigat doar cu un soldat, dar poate ne adunam mai multi.
        Toate cele bune!
      • 0 (0 voturi)    
        completare (Duminică, 30 noiembrie 2008, 3:33)

        Laura [anonim] i-a raspuns lui Camelia

        am uitat sa spun, nu am vazut emisiunea in cauza, reactia mea initiala a fost strict la articolul postat pe Hotnews.
    • +1 (5 voturi)    
      daca tinea si un balon in mana ,ce rau facea ? (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 14:28)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Laura

      De mult am dubii despre sanatatea mintala a respectivului ,in sensul ca are o prezenta TVista usor inconfortabila -are fobie la apa calda , la Gigi Becali si la Basescu -si in mod clar bate campii legand solutia Obama de Romania -aici problema este coruptia si lupta anticoruptie -Romania a trecut de putin pe langa pericolul ca niste famiglii indigene :Nastasuci , Mitronauti,Popesteni ,Hrebeciucisti samd sa isi fi impartit tara definitiv
      in SUA lupta este anticriza , tara este deja impartita intre famiglii, lupta este pentru recastigarea increderii internationale
      sa il voteze CTP pe Melone Geobama si PSD ca stim cat de antisistem era el la Scanteia !
  • 0 (4 voturi)    
    oare ce ar trebui sa purtam (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 5:46)

    directia 5 [anonim]

    noi pe cap pentru a protesta impotriva acestei carpe kaghebiste a mass mediei?acest Saint-Just al 'presei' nu a putut sa se abtina de a nu veni cu un mesaj subminal anti-prezidential in pragul alegerilor parlamentare fara nici o legatura cu presedentia
    Din pacate acest 'jurnalist' si 'analist' duhnind a 'scanteia' constituie un 'model' pt. jurnalismul de tip 'raket' practicat in Ro-a se vedea art. despre taxele practicate de presa pt. camp. electorala
    Astazi in Ev.Zilei d-na Culcer denunta lipsa de solidaritate a presei in fata agresarii unui jurnalist ,Feri Predescu,de catre renumitul baron psd,mazare, dar se pare ca pt. ctp singurul care ataca presa este base iar ura sa viscerala fata de base capata valente patologice
    daca pentru aceasta dara a tancurilor sovietice-ctp-totu devine explicabil ,pentru hurezeanu -un jurnalist pt. care multi dintre noi au riscat ani buni de inchisoare ascultand ul la EuLibera,si platit de contribuabilul american ani buni-este greu de explicat bascularea in tabara oligarhilor cu miros de petrol,dar poate Plesita are totusi o explicatie
    • +1 (3 voturi)    
      aveti DREPTATE (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 9:41)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui directia 5

      C.T.Popescu il urmareste pina la obsesie pe D-nul Traian BASESCU(ii este frica de dinsu si simte ca Basescu este mult mai inteligent si puternic=barbat decit el)In mai multe declaratii televizate sau articole din ziar reuseste sa infiltreze in acei care il asculta,il citesc o enorma cantitate de ura,dispret si bineinteles nu numai.Fanatizmul cu care trateaza "dragostea lui fara margini" fata de Obama.. drept o contra a dispretului si a urii cu care se refera mai ales la D-nul Presedinte practic arata TOT ; este penibil,rautocios plin de vanitate si departe de a fi superior precum se crede.Problema cu astfel de oameni este ca niciodata nu vor recunoaste greselile,handicapurile lor .Eu propun sa-l lasam mai departe "indragostit" de Obama si sa ne vedem de treaba.
      • 0 (2 voturi)    
        Pai cum. . . (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 11:55)

        Vali Cel batran [anonim] i-a raspuns lui Paul

        . . . sa-l iubeasca CTP-ul pe Presedintele Basescu cand acesta odata ales i-a luat lui si altora ca el sinecura publicitatii guvernamentale? Si stii ce a insemnat asta? Aproape falimentul ziarului Adfevarul! Or pierderea milioanelor de Euro nu se uita asa usor ba chiar daca ar putea l-ar elimina si fizic pe faptas.
      • 0 (0 voturi)    
        vezi ca scrii cu Majuscula! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:42)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Paul

        or, din cate stiu,basinescul tau nu s-a remarcat cu nimic care sa-i justifice majuscula (D-nul Presedinte)!
  • -1 (1 vot)    
    mesajul lui ctp zice (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 8:35)

    englezu [anonim]

    Geoana, acest Obama al Romaniei.
  • -3 (3 voturi)    
    O noua religie. (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 8:43)

    AlinN [anonim]

    Dl CTP, ca multi oameni are nevoie sa creada in ceva ca sa evolueze, sa devina mai bun prin aceasta credinta. Din pacate este destul de periculos sa te apuci sa crezi in oameni. Ii recomand cu caldura domnului CTP religia crestin ortodoxa, si riscul de a fi dezamagit va fi inexistent.
  • 0 (0 voturi)    
    Zodiacul de presa zis CTP ! (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 13:08)

    martin [anonim]

    Din capul locului declar ca nu-mi place acest individ dotat cu o inteligenta rea provenita evident din partea negativa a fortei din filme dar si din politica.
    Inca de cand era scriitor SF, i-am remarcat ideile inteligente, dar mai ales faptul ca nu are deloc darul scrisului, adica e ilizibil.
    Ca ziarist a ales o cale mai buna ,in care e ajutat de inteligenta rea,dar reala, precum si de cunostiintele largi .
    Partea proasta este ca este extrem de orgolios si vrea sa aiba intotdeauna dreptate.
    Seamana cu una din cele mai nocive inventii ale epocii post-revolutionare si ma refer la zodiac. Ca si in prevestirile zodiacale, multe din cele spuse de CTP sunt adevarate, posibile sau probabile, dar el ne obliga sa-l credem integral, ceeace mintile libere se opun.
    CTP spune ca-i place Obama si e dreptul lui. Mie nu-mi place Obama si e dreptul meu, mai ales ca poate fi o mare deziluzie.
    Problema e ca Prostanacul Geoana se crede un Obama al Romaniei, ceea ce e un urias caraghioslac.
    Dar lui Cristian Tudor Popescu, caruia ii place ca i se zise americanizant, CTP, i-a mers cel mai bine in timpul PDSR-ului si incearca ,tinand cont si de invidia si ranchiuna fata de Basescu, sa puna o proptea proprie la o eventuala dezastroasa victorie a unui PSD, neschimbat deloc fata de FDSN si PDSR !
  • 0 (2 voturi)    
    alegator depresiv (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 13:57)

    Anca [anonim]

    Intrebari pentru domnul Hurezeanu : de ce va compromiteti prin aparitia in emisiuni alaturi de un personaj sinistru ca dn. CTP? Vom scapa vreodata de asemenea indivizi manipulatori plini de venin? romanii vor ajunge sa priceapa manipularile grosolane emise prin televiziuni de catre slugile dusmanilor nostri?
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Anca, gresesti (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 15:43)

      Balaceanu [utilizator] i-a raspuns lui Anca

      Si eu simt uneori nevoia de a-l da cu capul de toti peretii pe Cetepeu. I-am si spus-o de cateva ori. Dar nu uit niciodata ca are unele scanteieri atinse de aripa geniului. Si pentru asta il si simpatizez.
  • +1 (1 vot)    
    cetepe bampiru (Sâmbătă, 29 noiembrie 2008, 16:50)

    mascalzone [anonim]

    Imi place cum de fiecare data cand e vorba de ctp, apar tot felul de indivizi care dau cu ad hominemul in el (care apropo e un sofism), apar teorii cu comploturi invizibile in care ctp stoarce milioane de euro si isi bate copiii pt ca i-au cerut inca o felie de salam.

    Totusi ctp nu e omul care sa se complaca intr-un lux opulent, nu umbla cu gagicute, nu e bagat in mega businessuri si smenuri cu statul roman. De unde toate povestile astea cu ctp care incaseaza bani de la psd si nu stiu de unde? Serios, undeva teoriile astea nu sunt plauzibile. Ce ar face omul asta cu banii? Conduce o dacie for fck's sake.

    Dincolo de limitele lui personale, mi se pare ca de cele mai multe ori promoveaza decenta, gandirea logica si o anume moralitate de bun simt.

    Chiar am avea nevoie de o zi in care sa reflectam la noi toti, dincolo de micul patratel in care lucram si traim.

    Stim cu totii cateva teme: sa mai strangem gunoiu dupa noi din paduri dupa 1 mai, sa ne comportam civilizat in trafic, sa facem ceva si pentru ceilalti romani in momentul in care ajungem intr-o pozitie de putere si in general putin mai mult respect si curatenie ne-ar face viata mai suportabila.
  • 0 (0 voturi)    
    Culori steag (Duminică, 30 noiembrie 2008, 0:02)

    Idioteque [anonim]

    N-am vazut emisiunea si totusi... poza care apare aici mai mult ma duce cu gandul la steagul Olandei sau al Frantei si nu al SUA... dar sa'l lasam pe CTP sa-si tina palaria si parerile pentru el (daca s-ar putea).
  • 0 (0 voturi)    
    ctp (Duminică, 30 noiembrie 2008, 12:34)

    nt [anonim]

    ce-ar fi sa se mute in america, sa astepte ceo 20 de ani sa devina cetatean american si il va avea pe barak obama presedine, fara sa-l impuna si altor romani! poate, noi ceilalti, suntem multumiti cu basescu al nostru (tot are el oe relatie speciala cu marele licrici.
    • 0 (0 voturi)    
      vorbeste pt tine, nu in nume colectiv, ba! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:45)

      modrogan [anonim] i-a raspuns lui nt

      daca tu esti multumit sa fii condus de un betiv obsedat sa ajunga dictator, treaba ta, dar nu mai scrie in viata vietilor tale Noi, scrie Eu, OK?
  • 0 (0 voturi)    
    CTP (Duminică, 30 noiembrie 2008, 12:39)

    Gepetto [anonim]

    CTP a fost mai totdeauna un personaj controversat. Mai degraba hulit decat iubit. Sincer, nu sunt adeptul kilogramelor de venin aruncate pe hartie sau pe "sticla". Problema este insa ca in Romania ESTE NECESAR asa ceva! Eu una m-am saturat de "yesmen"-i! Mai vreau si un CTP suparat pe toata lumea, un Dinescu mistocar - pentru care ori nea Vasile ori Tariceanu au cam aceeasi valoare -, un Stan care sa dea cu Bsescu de pamant asa, de amorul artei. CTP este o figura sinistra? Dar parlamentarii care dorm pe la sedinte pe zeci de mii de RON ce sunt? Dar ministrii care guverneaza tara asta ca pe propria mosie si o spoliaza fara pic de bun simt, aia ce sunt? "Cavaleri ai tristei figuri"? Nu, fereasca Dumnezeu, ii jignesc pe Don Quijote si Sancho Panza. Guvernantii nostri sunt Don Coyote si Sancho Panda...Inplis, comentariile facute de CTP contin multe adevaruri si mult realism, n-aveti decat sa spuneti ce vreti! De fapt, stiti ce nu place la CTP? Faptul ca le spune romanilor cum sunt: lenesi, indolenti, laudarosi, needucati...Asta nu suportati voi! Ca omul are dreptate!!! A bon entendeur, salut! Pardon, cine are urechi de auzit, sa auda!!!!!!!!! Ca pentru multi si limba romana este o CORVOADA, nu o comoara...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by