Bogdan Niculescu Duvaz: Programul "Rabla" se va relua de maine

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 28 ianuarie 2009, 21:10 Revista Presei | Radio TV


"Editie Speciala"
Foto: TVR1
Deputatul PSD Bogdan Niculescu Duvaz a anuntat intr-o Editie speciala pe TVR 1 ca programul "Rabla" va fi reluat de maine. "El trebuia reluat de la 1 ianuarie, dar din cauza unor probleme nedorite a fost amanat. Anunt in premiera ca-l vom relua de maine".

Constantin Stroe, vicepresedinte Dacia, spune ca accepta si o reducere a taxei de poluare in speranta ca aceasta va ramane stabila pentru mult timp iar piata se va debloca. Stroe sustine ca Dacia nu vrea bani de la statul roman dar sustine ca fara "taxa de poluare" si programul "Rabla" ar fi lipsita de doua parghii importante pentru redresarea companiei.

Vicepresedintele Dacia sustine totusi ca ar trebui infiinta de guvern, in regim de urgenta, un fond de sustinere a furnizorilor fiindca acestia "sunt inn niste probleme groaznice si nu vor putea lucra chiar daca se dezgheata piata".

  • "Ma vad nevoit sa recunosc cu umilinta ca in 2009 speram sa vindem mult mai multe masini in Germania decat in Romania fiindca germanii au grija de tara lor si elimina masinile vechi prin acordarea unei prime de casare de 2500 de euro", spune Stroe.

  • "Dacia este o masina ieftina cu preturi incepand de la 6400 de euro cu TVA-ul inclus si garantie de la 18-36 de luni. Masina noastra, spune vicepresedintele Dacia, are euro 4 ceea ce inseamna ca e de 4 ori mai putin poluanata decat un BMW de 12 ani. Trebuie sa spune cam vrem sa salavam Dacia, asa cum americanii spun ca vor sa salveze General Motors"








  • Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















    1647 vizualizari

    • +1 (1 vot)    
      Frumont si Stroe (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 21:35)

      Adrian I [anonim]

      Bai Fourmont...sau cum te-o chema,mai scoate-l si tu pe Stroe asta prin lume,ca tot in comunism crede ca se afla...cum...? aaaa..! si tu vrei taxa de inmatriculare,atunci la Moscova cu amandoi !
    • +1 (1 vot)    
      Trebuie sa spune cam vrem sa salavam Dacia, asa cu (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 21:53)

      alex nambani [anonim]

      cu tot respectul..dar banii lui GM cred ca raman in State(daca gresesc imi dau din start un vot negativ), iar profitul Dacia ramane sau merge?
      ...germanii au grija de tara lor si elimina masinile vechi prin acordarea unei prime de casare de 2500 de euro"-de ce? In afara de Ford si Opel (GM) ce firme mai produc auto in Germania?
      • 0 (0 voturi)    
        auto in Germania (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 23:49)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui alex nambani

        In cazul in care n-ai auzit de urmatoarele: BMW (in Munchen), Mercedes & Porsche (in Stuttgart), Audi (in Ingolstadt) si VW in Wolfsburg. Hai sa nu-mi spui ca n-ai auzit de VW ca nu te cred :-)
        • 0 (0 voturi)    
          era retorica.. (Joi, 29 ianuarie 2009, 0:42)

          alex nambani [anonim] i-a raspuns lui Marius

          da ' firmele de care zici sunt nemtesti? asa cum Dacia e romaneasca? :)))
    • 0 (0 voturi)    
      casa verde (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 21:54)

      donache [anonim]

      Da' cu programul Casa Verde ce au facut? L-au ucis inainte de nastere?
    • 0 (2 voturi)    
      rugaminte (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 22:06)

      Sorin [anonim]

      Sunt de la o firma, cu participare franceza, impachetam fum. Avem si export. Rog pe aceasta cale guvernul sa instituie o taxa pe fumul impachetat adus "de afara" astfel incat sa putem vinde in liniste produsul nostru romanilor. Evident, salvati prin asta conturile noastre, ale detinatorilor firmei, dar, ceea ce e mai important, salvati astfel cateva servicii, ale unor oameni de aici, din tara. De ce sa fie valabila o lege doar pentru un anumit domeniu de activitate?
      Multumesc.
    • 0 (0 voturi)    
      din ciclul: vai ce-mi plac glumele mele :) (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 22:21)

      cris [anonim]

      ce gluma buna, dacia vs bmw
      sa ne spuna dl Stroe la ce altceva mai se compara dacia noua cu un bmw de 12 ani , in afara de pret
      • 0 (0 voturi)    
        :))) se compara, intrucat.. (Joi, 29 ianuarie 2009, 0:45)

        alex nambani [anonim] i-a raspuns lui cris

        fraierii de la BMW n-au fost in stare-nici prin cap nu le-a trecut- de exemplu sa ofere OPTIONAL directie servo pe diesel, ceea ce Dacia a reusit!!! Adica daca omu' n-are bani, dar are muschi inseamna ca n-ar trebui sa conduca masina noua?
        • 0 (0 voturi)    
          buna gluma, dacia vs bmw (Joi, 29 ianuarie 2009, 22:39)

          robo [anonim] i-a raspuns lui alex nambani

          ..si leguma asta de Stroe care este acolo de cand a iesit prima dacie pe poarta uzinei, sa ne mai lase cu comunismele lui, sa vanda dacia unde are chef, nu sa cerseasca taxe la guvern pentru sprijinirea francezilor
    • +1 (1 vot)    
      intunericul total si ceata din romania (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 22:45)

      george1962 [anonim]

      mare gargara tot ce spune stroe...euro 4 polueaza de 4 ori mai putin si dacia e o masina ieftina...mai exista si fiat si altele. In US, produc masini si toyota si honda...chiar acolo la ei. Nu se pune problema la fosti mari GM, ford, chrysler sa planga la senat ...bagati o taxa pentru astea straine. De ce nu se lasa piata sa regleze domeniul? Daca e dacia asa ieftina si buna, nu mai cumpara romanul bmw de 12 ani....care are ca si audi si alte firme garantie la caroserie de minim 10 ani. Nu vreau sa vorbesc despre optiuni, ca la logan sari de 10 mii de euro ca sa ai airbag samd. Eu am un audi B4, adica 80 din 95...sunt gata oricand sa fac orice test comparativ cu o dacie logan. Din pacate ne place sa o furam de la francezi. De ce nu se face la pitesti, mioveni sau in romania vw polo si altele germane? de ce nu aud nimic de masini electrice in romania? are renault program pentru israel...dar noi suntem o colonie....nu trebuie sa luam second hand din germania, trebuie la logan si sandero cu drag...daca e ingrijorat de salarile angajatilor, sa isi reduca singur salariul cu 30%, sa dea un exemplu...
    • 0 (0 voturi)    
      rable si garantii (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 23:00)

      mink [anonim]

      @ rabla: (idee de taximetrist, buna, de altfel): de ce nu se instituie si o prima de casare (mai mica, eventual)neconditionata de achizitionarea unei masini noi? sunt destui care au un mormanel de fiare in fata blocului / casei, dar nu bani suplimentari si nici intentia de-a mai cumpara vreo masina

      @ "garantie" dacia: "garantie de la 18-36 de luni". spuneti-i, fratilor, Indesit... daca tot are un an jumate' garantie! sunt masini de spalat care au 2 ani garantie!
    • 0 (0 voturi)    
      sa nu va mai aud (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 23:06)

      Gura [anonim]

      S-a spus clar la TVR1 ca nu se scoate taxa pana nu se pune alta in loc printr-o lege iar principiul va fi ca la o masina mai veche sa se plateasca mai mult.M-am saturat de voi,hai gata NU VA MAI DATI MARI IN AUDI 80
      • 0 (0 voturi)    
        si predicat (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 23:23)

        george1962 [anonim] i-a raspuns lui Gura

        Pentru gura..daca a spus la tvr, asa o sa fie...negresit:)) nu poti sa te dai mare, indiferent de masina decat daca esti prost. Treaba e ca astia de la dacia ne cred prosti....si sandero e ieftina dar la pretul de inceput, e cheala. Daca nu sti despre masini, vezi pe net, preturi si ce iti ofera masina. Eu spun ca dacia e scumpa la banii ceruti. Anul trecut se bateau cu pumnii in piept, ce mult au vandut. Pai daca e competitiva, se vinde. E ca la manele....se asculta doar in romania. In germania sunt destui amarati..adica turci , balcanici etc...de aia se vinde si acolo, si in franta
    • -1 (1 vot)    
      parere personala (Miercuri, 28 ianuarie 2009, 23:18)

      anonim [anonim]

      A trebui sa ne gandim la economia romaneasca. Nu zice nimeni sa salvam doar Dacia. Ideea este sa readucem pe linia de plutire industria auto, reprezentata si de Dacia si de celalte firme care fabrica sau comercializeaza masini noi in Romania. Nu pricep de ce se incapataneaza cu totii impotriva acestei taxe auto si a masurilor minime ce pot fi luate. De ce romanii nu gandesc si merg dupa zicala "Sa moara si capra vecinului"? De ce sa nu ne dam NOUA o mana de ajutor? De ce vreti masini vechi aduse din afara fara a plati macar 1 leu impozit pe ele? De ce tot oamenii care nu muncesc sunt recompensati (ex carausii de masini care fac si 5 mii de euro pe luna muncind 4 zile)... De ce nu vreti sa dati o sansa oamenilor care muncesc si concep in industria auto? Astia sunt romanii: atat de rai... De multe ori am ajuns la concluzia ca romanii se impart in mishei, naivi (chiar prosti in adevaratul sens al cuvantului) si cativa oameni cinstiti si cu cap care nu cum sa isi croiasca drum prin viata din cauza celorlalti... Intrabati-va fiecare din ce categorie faceti parte... Imi pare rau ca v-am jignit pe marea majoritate, dar sa stiti ca mai aveti o sansa: PUNETI MANA SI MUNCITI si nu mai incercati sa shuntatzi sistemul...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Joi, 29 ianuarie 2009, 0:32)

        superior [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Prietene,
        muncesc mult si corect si castig foarte bine pentru Romania...am adus un polo personal din Germania la 4000 euro, masina este super si am facut toate testele (frana, suspensii, gaze,etc.). Am cumparat-o cu cateva zile inainte de triplarea taxei. Pana la 11.000 euro un logan care sa se apropie de dotarile polo-ului mai este cale lunga, vreo 7.000 euro....crezi ca merita Loganul pentru cateva sute de km pe luna pe care ii face sotia? Si nu vorbim doar de bani ci de pragmatism...poate in locul meu alegeai loganul, singurul motiv putea fi daca acei 7000 de euro "supliment" nu ii munceai ci ii castigai la loto.
        Si de ce vrei sa platesc eu supliment taxa auto...daca aduceam logan de 2 ani si nu polo avea vreo importanta ca a rulat in Germania si nu in Romania? Nu fiti penibili, va rog frumos...
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns (Joi, 29 ianuarie 2009, 21:36)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui superior

          Inteleg perfect punctul dumitale de vedere: e vorba de o decizie personala. Si mie imi place marca asta, dar de ce nu ai ales sa iti cumperi un polo nou daca tot iti place atat de tare? Probabil din cauza banilor...

          Subiectul totusi era altul. Ideea era sa gasim niste solutii, sa se ia niste masuri care sa scoata economia din aceasta criza... Si cum prea multa industrie nu se face in Romania (sunt foarte multe firme care DOAR VAND produse din afara la noi in tara), o solutie ca sa iesim la liman este sa aducem pe linia de plutire si sa reusim sa scoatem din nou profit macar din industria auto, unde se CONCEPE ceva in Romania. Ca din alte domenii (vezi agricultura, turism... etc) slabe sperante sa gasim ceva profitabil...

          Dumneata esti un caz particular. Eu vorbeam de cei care fac trafic cu masini din afara si care nu platesc nici un fel de taxe. Banuiesc ca stii ca exista si in Romania firme care comercializeaza si masini vechi, dar si aceste firme platesc un impozit statului pentru masinile vandute. Si se aduna si de aici bani la buget...
        • 0 (0 voturi)    
          inca un raspuns (Joi, 29 ianuarie 2009, 21:54)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui superior

          Loganul si alte masini din aceeasi clasa se adreseaza oamenilor cu venituri medii (nu cu un castig foarte bun pentru Romania!!!). Pentru acesti oameni cu venituri mici si mijlocii e mai bine sa le oferi niste facilitati sa isi cumpere o masina noua, care sa le ofere siguranta lor si celorlalti participanti la trafic (pentru ca o masina noua raspunde oricum mai bine decat una veche!!!... fie ea si una nemteasca)... Si investitiile pe care le faci intr-o masina noua sunt vizibil mai mici decat intr-una veche, ba chiar se ofera si niste garantii la inceput... Ideea e sa incurajam oamenii sa cumpere produse noi, ca sa continuam acest ciclu existential: unii produc, altii consuma si le platesc producatorilor... etc. E simplu! Trebuie doar ca oamenii sa cugete macar un pic... Nu cer romanilor sa inteleaga acest lucru.. vad ca le e greu... Oricum macar de-ar face ceva sa iasa din criza asta... ca in rest ce mai conteaza...
    • 0 (0 voturi)    
      dacia rabla (Joi, 29 ianuarie 2009, 2:42)

      popys [anonim]

      Ba sa va ia dracu , cu dacia voastra cu tot ce dracu dati cu dacia in sus dacia in jos e libertatea fiecaruia sa aleaga ce masina vrea ma zapaciti de cap javrelor dacia nu merita mai mult de 4500 euro si cu sta gata putin imi pasa ca-i prostiti pe alti eu dacie o sa iau cind o fi 4500 . BA ATIT FACE LOGANU VOSTRU nici un leu in plus girgiuvenii majoritatea au masini pe bulgaria ia ca ma duc la Ruse sa iau una de acolo ca de sintem in UE si am dreptu sa circul sa moara STROE si FURMONT . Hai sa va vad in faliment ca prea bociti ca nu vindeti faceti japca cu lumea bagati loganu omului pe git vrea nu vrea trebuie sa va ia voua loganu ca de aia va agatati atit de taxa aia lesinaturilor nu vedeti ba ca oamenii nu au bani bancile nu da credite si chiar daca da la ce dobinzi cer cit face loganu vostru pe 4-5 ani cit plateste omu in plus la el ? De ce nu vindeti voi fabrica in rate fara dobinda fara alte comisioane ba ? Aaaa ! Vreti sa-i inrobiti pe oameni la banci Aha ! m-am prins eu voi va bagati banu gramada in buzunar iar prostu plateste dublu loganu vostru . Ba am luat si eu un lising si de nu mi-am blestemat si ziua cind m-am nascut firme lising iti ia si pielea dupa tine cind nu te astepti apare o factura cu diferente curs ba nustiu ce comision de iti vine sa te dai cu capu de pereti . Oameni buni luati-va fiecare ce masina vreti dar fiti rai cu ei ( dileri) ca voi platiti nu va lasati imbroboditi de vinzatori ca aia var vinde masini si cu defecte numai sa-si ia comision pina luati o masina frecatii sa le vina boala pe ei .Atit.
    • 0 (0 voturi)    
      Cit costa Dacia? (Joi, 29 ianuarie 2009, 11:26)

      micu [anonim]

      Daca vor sa supravietuiasca, sa o de pina trece criza fara "Adaos comercial"..adica sa bage in pret numai cheltuielile cu materialele, fortza de munca, energia, etc, dar nu si PROFITUL ala mare...sa o vinda la 5000 $ cum au zis initial...iar pt viitor sa inceapa repede sa studieze sa o faca HYBRID cum fac altii, caci altfel in urmatorii 5 ani va faliment sigur, chiar si ieftina.
    • 0 (0 voturi)    
      dacia... (Joi, 29 ianuarie 2009, 16:56)

      sile [anonim]

      Tuturor astora care cumpara masini Dacia le spun pe direct:
      -Sunteti niste prosti,bah!!
      Adica cum sa vreti voi,bah,sa protejati industria nationala,sa pastrati locuri de munca pentru concetatenii vostri,sa dati o sansa tinerilor sa invete tehnica,sa favorizati existenta unui brand prin care tara asta sa se faca cunoscuta in lume??

      Pai nu-i mai simplu sa te dai fitzos,sa critici munca altora,ca poate doar asa nu se va observa cat de prost iti faci tu insuti treaba sau cat de smecher esti??!!!

      Distrugeti,bah,si ultimile farame de industrie romaneasca ca doar se stie ca vocatia dintotdeauna a poporului asta a fost sa stea la coada vacii sau rezemat in bita linga oaia nationala si sa priveasca cu invidie la realizarile altora.

      Si nu uitati.Penultimul loc din Europa ne este rezervat in continuare,cata vreme o sa mai avem multi din astia care carcotesc in permanenta, asa ca nu va sfortati prea mult!!
    • 0 (0 voturi)    
      sa nu va mai aud (Joi, 29 ianuarie 2009, 18:06)

      gura [anonim]

      Am vazut comparatii intre un logan nou si un audi 80.Eu sunt mai tanar si nu stiu cum arata aceasta masina. Mi-a promis un nene adventist care lucreaza la o vulcanizare ca dupa slujba de sambata merge sa-mi arate sub un pod un audi 80. Dar nu mai am rabdare si sunt inebunit dupa o astfel de masina si mai ales de testul comparativ propus de cineva de mai sus.Stie cineva cat costa o astfel de masina si cat am de platit taxa,e retro ,are 80 de CP,va rog ?


    Abonare la comentarii cu RSS

    ESRI

    Întâlniri on-line | #deladistanță

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

    Aici puteti modifica setarile de Cookie

    hosted by
    powered by
    developed by