Mihai Seitan: Se pregateste egalizarea varstei de pensionare. Femeile vor avea pensii mai mari decat in prezent

de M.M.     HotNews.ro
Miercuri, 5 august 2009, 13:21 Revista Presei | Radio TV

Mihai Seitan
Foto: Rompres
Egalizarea varstei de pensionare intre barbati si femei ar putea aduce pensii mai mari acestora din urma, a declarat, la RFI, consilierul premierului pe probleme sociale, Mihai Seitan.

Autoritatile pregatesc un proiect prin care si barbatii si femeile se vor retrage din campul muncii la varsta de 65 de ani. O salariata iese la pensie in prezent la 60 de ani.

Masura ar avantaja atat sistemul de pensii, cat si pe beneficiarii acestuia, precizeaza Mihai Seitan.

"Marind varsta de pensionare, categoric ca si durata contributiei creste, sumele cu care se contribuie sunt mai mari, ca atare pensiile vor fi mai mari pentru persoanele in aceste situatii, in timp, evident", precizeaza consilierul premierului Emil Boc.

E cinic sa profiti de pensie doar trei ani?

Speranta de viata in Romania este printre cele mai mici din Uniunea Europeana. La barbati e de 68 de ani, iar la femei, de 75. Intrebat de RFI daca nu e putin cinic sa profiti de pensie doar trei ani, Mihai Seitan spune ca situatia sta altfel.

"Nu asa se pune problema. Discutati de speranta de viata medie a barbatilor si femeilor, care este adevarata, numai ca ea contine in general mortalitatea la toate varstele. Acolo este inclusa si mortalitatea copiilor de sub un an, acolo este cuprinsa si mortalitatea la varsta de 15 ani si asa mai departe. Din punct de vedere al pensiilor, speranta de viata a persoanei care iese la pensie este de 12, 14 ani, chiar 16 ani, in previziunea urmatorilor zece ani. Deci un pensionar nu va trai in medie doi - trei ani cu pensia, ci va trai 12, 14, 16 ani, ca in multe alte tari europene", explica Mihai Seitan.

Varsta de pensionare nu se majoreaza peste 65 de ani

Consilierul premierului mai spune ca, deocamdata, Guvernul nu intentioneaza sa majoreze varsta de pensionare peste 65 de ani.

"In momentul de fata, nu. Avand in vedere situatia demografica a Romaniei, situatia evolutiei sperantei de viata in Romania, ajungerea la 65 de ani atat pentru barbati, cat si pentru femei, intr-o perioada de timp relativ scurta, istoriceste vorbind, deocamdata este suficient", apreciaza consilierul.

"Sigur, multe alte tari isi pun problema de a face acest lucru, de a creste si mai mult varsta de pensionare. Sunt tari in Uniunea Europeana care au varstele sarite de 65 de ani, ajung la 68 de ani in Norvegia, de exemplu. Au alta situatie demografica. Noi nu putem sa facem in acest moment, pentru o perioada previzibila de 20, 30, 40 de ani o alta evolutie asupra varstelor de pensionare", declara Mihai Seitan.


Citeste mai multe despre   



















4226 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    ....si tinerii (Miercuri, 5 august 2009, 13:37)

    Criss [anonim]

    Bine ca va ganditi cum sa majoarati varsta de pensionare! Si tinerii? La ei nu va ganditi? Si chiar si la cei care nu mai vor si nu mai pot sa stea in serviciu. Unii chiar au muncit si au dreptul sa aiba o pensie si sa se bucure de ea. Poate ar fi mai bine sa-i cautati pe cei care au iesit la "pensii" medicale... degaba. Pentru boli imaginare si fiindca se plictisisera de munca.
    • -1 (1 vot)    
      nu doar tinerii... (Miercuri, 5 august 2009, 14:03)

      Dana [anonim] i-a raspuns lui Criss

      Nu numai ca nu se gandesc la cei tineri, dar nici la cei batrani nu se gandeste nimeni. Nu le e rusine sa aduca varsta de pensionare la femei la 65 de ani ??? Se pare ca nu. In societatea romaneasca femeia este cea care duce greul, ele nasc pruncii, ele se chinuie cu cresterea lor, ele sunt si bucatarese si menajere. Vor mai ajunge oare sa se bucure de pensie ???
      Cata nesimtire la misoginii care conduc aceasta tara si ale caror neveste habar nu au cum sa gestioneze un buget de cateva sute de lei pe luna, ca sa-l imparta si pt mancare si pentru haine de scoala. Ca de un concediu in afara localitatii de domiciliu, nici nu se pune problema.
      POPOR INDOBITOCIT DESTEAPTA-TE !
      • +1 (1 vot)    
        tu ai dreptate... (Miercuri, 5 august 2009, 14:33)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dana

        dar numai in primele 2 propozitii, restul cam dau dovada de misandrie...

        la ora actuala, barbatul este discriminat pentru ca munceste cu 5 ani mai mult ca femeile (si traieste cu cativa ani mai putin). nu zic ca sunt de acord cu aceasta lege, (care nu da dovada decat de faptul ca guvernul, daca ar putea, ne-ar pune sa lucram de cand suntem spermatozoizi pana cand ajungem schelete) zic numai ca limbajul tau este cam deplasat.
        • 0 (0 voturi)    
          nu ai dreptate deloc (Miercuri, 5 august 2009, 17:02)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui liviu_

          cu este deplasat limbajul Danei? Are dreptate in tot. femeia depune acasa munca suplimentara in parte egala cu cea normata de la servici doar ca cea de acasa este neretribuita. mama ta si sotia ta, daca ai, muncesc in plus pentrur tine sa iti faca curat ,sa spele si sa calce haine si lenjerie, sa gateasca. Toata aceasta munca este neretribuita. Asta arata caracterul tau de "mascul" ca nu pot sa zic "barbat" cand emiti asemenea judecati vis-a-vis de o femeie. Nu mai discutam de caracterul celui care propune acesta lege fara sa gandeasca un pic la implicatii. Nu mai discutam ca multe femei dupa iesirea la pensie au grija de nepoti.
          • 0 (0 voturi)    
            zi cu ce am gresit... (Miercuri, 5 august 2009, 18:04)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui andrei

            chiar sunt curios...
            femeile nu muncesc cu 5 ani mai putin ca barbatii? asta nu e discriminare???
            sau si aici este ca si cu rasismul: cand un alb da o palma unui negru e rasism, cand un negru da o palma unui alg nu e nimic....

            si nu inteleg ce treaba are munca de la srvici cu cea de acasa... sa stii ca si barbatii cand ajung acasa nu stau cu burta-n sus... (poate in cazu tau o fi altfel mai stii...)
          • 0 (0 voturi)    
            era sa uit... (Miercuri, 5 august 2009, 18:07)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui andrei

            unde este egalitatea intre barbati si femei daca unii se pensioneaza la 60 si unii la 65...

            bine cel mai bine ar fi sa se micsoreze varsta de pensionare a barbatilor ca sa ajunga la acelasi nivel cu a femeilor si nu invers ;)
        • +1 (1 vot)    
          pt Dana (Miercuri, 5 august 2009, 17:44)

          Cocu [anonim] i-a raspuns lui liviu_

          Si ce ar trebui sa faca poporul, in opinia ta? Sa iesim toti in strada pentru a cere dreptul femeii la nemunca? Concediul platit de doi ani pe cap de copil este din cale afara de lung. Aia cu spalatu-n casa, mai las-o moale, ca alea tinere sunt toate Cosmo Girls si au menajere, iar alea batrane sunteti obisnuite cu frecatu podelelor. Tot pe noi sta raspunderea muncii, si beneficiem de pensie trei ani, pana murim. Ar trebui ca varsta de pensionare la femei sa fie 72 de ani, sa moara si capra vecinului.
          • 0 (0 voturi)    
            menajere.... (Vineri, 7 august 2009, 15:29)

            vio [anonim] i-a raspuns lui Cocu

            poate nu stii ca pentru cresterea copilului beneficiaza de concediu si barbatii (foarte multi ) si inca ceva 98% din femeile din romania gatesc , spala , pun conserve si alte chestii pe care barbatii le fac cand au chef ... dar nu prea au !
      • +2 (2 voturi)    
        Misoginism (Miercuri, 5 august 2009, 14:58)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui Dana

        Sa nu uitam ca pentru nasterea si cresterea copiilor statul roman ofera concedii platite (prenatal, postnatal si de cresterea copilului) in jur de 2 ani de copil.
        Si eu sunt femeie si mi-ar place sa ies la pensie cat mai devreme (la 40 de ani daca se poate), dar n-as numi misoginism egalizarea varstei de pensionare.

        Acum aproximativ un an o femeie a dat in judecata statul roman pentru discriminare. Era obligata sa iasa la pensie la limta de varsta (58 de ani) si a castigat in instanta dreptul sa lucreze pana la 65, la fel ca barbatii.
        (dupa care tatal meu(57 ani) se gandea serios sa dea si el statul in judecata pentru discriminare si sa ceara sa iasa la pensie cu femeile :) )
        • 0 (0 voturi)    
          fiecare decide (Miercuri, 5 august 2009, 17:33)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui Ana

          Este liber fiecare sa decida daca dupa varsta legala ramane sa lucreze in continuare sau nu. Sunt oameni care sunt obligati din cauza unor rate la banci sa mai lucreze sau poate isi ajuta financiar copii la rate, poate sunt siguri si nu au motivatie sa mearga acasa, locul d emunca fiind forta motrice care ii tine in viata. Dar sunt si oameni munciti care abia asteapta pensia sa se odihneasca sa isi vada de sanatate si de batranete sau de nepoti sau pur si simplu sa se bucure de timp liber. e drpetul celui care munceste de exemplu de la terminare liceului, adica de la 18 ani, care intre timp a facut si o facultate poate....omul ala e satul de munca de efort ala isi doreste pensia ca pe un premiu pentru viata muncita.
      • +3 (3 voturi)    
        misoginii (Miercuri, 5 august 2009, 15:27)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Dana

        da... deci misoginii care aduc femeile la aceleasi standarde cu barbatii!!! rusine lor!!! cum o sa tratezi o femeie si un barbat la fel??? doar nu sunt egali, nu??? iar misoginii astia cred ca sunt.

        in rest sunt de acord cu critica la adresa celor care ne conduc
        • 0 (0 voturi)    
          lol (Miercuri, 5 august 2009, 17:49)

          alex [anonim] i-a raspuns lui alex

          Deci:

          a. daca femeile sunt discriminate e misoginism pentru ca sunt discriminate
          b. daca femeile sunt tratate la fel ca si barbatii e tot misoginism pentru ca femeile nasc, cresc, calca, ne spala la fund samd si lor li se cuvine mai mult
          c. daca femeile ar fi tratate mai bine decat barbatii tot ar fi vorba de misoginism, pentru ca femeile nu au nevoie de favoritisme si sunt ele singure in stare sa faca si sa dreaga. Cine sunt in fond barbatii astia sa isi dea cu parerea?

          Eu propun deci urmatorul lucru ca sa nu mai zica nimeni ca e misoginism: sa faca femeile ce vor si noi sa avem o alocatie de la statul perfect pe care il vor crea femeile constand in 5 beri zilnic, acoperirea costurilor cu masina si cablu TV (doar canale sport). Si sa ne caute cand vom avea nevoie de ele... :)))

          Acuma serios, nu prea inteleg excitarea asta cu pensiile. E o masura normala, si foarte bine sa creasca varsta de pensionare si sa fie la fel la femei ca si la barbati. Ca romanii traiesc 68 de ani e vina lor (betivi, mananca numai prostii, nu se ingrijesc). Sunt alte tari mai sarace in care lumea traieste mult mai mult (exemple: Albania, Bosnia, Macedonia). Sa se ingrijeasca si atunci se vor bucura de pensie mai mult.
    • +1 (1 vot)    
      Nu avea grija! (Miercuri, 5 august 2009, 14:38)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Criss

      Exista destule locuri de munca. Si da, inca functioneaza celebrul PCR (Pile, Colegi, Relatii) in diverse institutii, de stat si chiar si private.

      Mie mi se pare corect ca si femeile sa iasa la pensie la 65 de ani, daca tot se doreste egalitate (nu de alta dar mai sunt si barbati care gatesc, fac curat, au grija de copii, etc). Poate ar trebui facute totusi niste nuante.

      Ma gandesc ca o "bunica" care iese la pensie la 60 totusi ajuta la cresterea nepotilor, altfel ar trebui angajata o bona (care nu cred ca plateste impozit la stat)
      • 0 (0 voturi)    
        egalitate (Miercuri, 5 august 2009, 15:54)

        Bunica [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        Mie mi se pare corect sa iesim la pensie la 60 de ani indiferent ca suntem barbati sau femei.
        Sau in cazul in care egalizarea nu se face la varsta de 60de ani sa se aleaga o varsta intermediara intre 60 si 65 de ani.
        Cat despre barbatii care fac curat , gatesc si au grija de copii las-o mai moale. N-am intalnit inca barbatul roman care sa faca asa ceva doar daca nu cumva e vreun fatalau ratat care sta acasa tot pe banii nevesti-sii.
        • 0 (0 voturi)    
          Aici radio Erevan (Miercuri, 5 august 2009, 16:15)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui Bunica

          Alo...bunicutzo, nu te-a pus nimeni sa zici "DA" la starea civila. Daca nu iti place sa faci mancare, copii si sa-i cresti nu o face...nu te impiedica nimeni. Sau gaseste-iti un barbat care sa faca toate astea in timp ce tu te uiti la telenovele si mergi la shopping si solar. Eu unul sunt cam sictirit (si prin urmare misoginit) de viziunea asta "cat de muncite sunt femeile si cum le fac ele pe toate in familie". Daca ar fi adevarat ar avea speranta de viata mai mica dar culmea...o au mai mare. Statistica nu minte...
    • 0 (0 voturi)    
      HAHALELELOR (Miercuri, 5 august 2009, 16:50)

      ION DIN RASCOALA !!!!!! [anonim] i-a raspuns lui Criss

      Pai lor le trebuie, ca au salarii de nesimtiti si le convine sa STEA IN PARLAMENT PANA LA 65 DE ANI, iar dupa sa beneficieze de pensii speciale ( de ex. 80 % din ultimul salariu si nu dupa contributiile pe care le-au avut pentru pensie de-a lungul anilor ).

      Voi chiar nu ati invatat nimic din lectia" CEAUSESCU" sau vreti sa explodeze iar MAMALIGA ?, chiar credeti ca sub acoperirea DEMOCRATIEI, puteti sa faceti orice, comparati Norvegia cu Romania ?
  • 0 (0 voturi)    
    dar cei peste 50 de ani (Miercuri, 5 august 2009, 14:05)

    gigi [anonim]

    pe care nici o firma nu-i mai doreste unde vor mai munci inca 15 ani?
  • -1 (3 voturi)    
    sugestie (Miercuri, 5 august 2009, 14:07)

    MARIAN [anonim]

    Ridicati varsta de pensionare la 99 de ani. Ce mai pierdeti vremea ??? Sa fim toti slugile voastre si voi calaii nostri. Guvernanti nenorociti...
    • 0 (0 voturi)    
      pensie furata (Miercuri, 5 august 2009, 15:57)

      Costea Alina [anonim] i-a raspuns lui MARIAN

      acesta este adevarul ,vom plati pentru pensie numai pentru nemernicii care se imbogatesc batandu si joc de drepturile noastre
  • +2 (2 voturi)    
    speranta de viata si pensia (Miercuri, 5 august 2009, 14:12)

    www.pensiata.ro [anonim]

    Varsta de pensionare este acum pentru barbati de 63 ani si 8 luni iar pentru femei de 58 ani si 8 luni ; In Romania uniformizarea varstei de pensionare ar trebui facuta undeva pana la varsta de 63 ani. Dar cel mai important este ca acestor oameni care se apropie de varsta de peste 5 ani sa li e ofere sansa sa ajunga cu adevarat la pensie din ,,campul muncii" ; Cei mai multi cauta pensionarea anticipata sau chiar pe caz de boala, desi continua sa munceasca sub alte "forme" pt a-si mentine nivelul de trai. Daca ne gandim ca traim prea mut trebuie ca statul sa nu uite ca pt cei care nu prind varsta pensionarii banii cotizatii in toata perioada in care a fost activ, in marea majoritate a cazurilor, nu-i mai vede nimeni.
  • 0 (0 voturi)    
    d c (Miercuri, 5 august 2009, 14:35)

    liviu_ [utilizator]

    nu uniformizam scazand la 60 varsta de pensionare???
    nu se poate nu... trebuie sa fim sclavi pana murim...
  • 0 (0 voturi)    
    in general (Miercuri, 5 august 2009, 14:59)

    ioba [anonim]

    cei care au muncit din greu nu apuca virsta de pensionare (cu mici exceptii). Cei care au fentat tot timpul sunt foarte activi si la virste inaintate. Ar munci (dormi) in parlament pina la 65 de ani, probabil ca ar munci (dormi) si pina la 75 la fel de bine.

    Mai mult ca sigur ca si la Cotroceni se poate munci pina la adinci batrinete.

    Tinerii sa fie linistiti. Locuri de munca unde sa nu apuce virsta de pensionare vor fi tot timpul.
    • 0 (0 voturi)    
      Aham (Miercuri, 5 august 2009, 16:18)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui ioba

      Si zici ca daca "au fentat tot timpul sunt foarte activi si la varste inaintate". Nu vrei sa spui asta de exemplu pensionarilor germani sau japonezi care fac turism in toata lumea dupa pensionare...sa le zici ca prea sunt activi si sigur au frecat 30-40 de ani duda.
  • -1 (1 vot)    
    Se pregateste egalizarea varstei de pensionare (Miercuri, 5 august 2009, 15:03)

    irina [anonim]

    Este furt pe fata, vor obliga asfel femeile ( satule de anii de munca combinati si acasa si la servici, si poate doritoare sa mai creasca vre-un nepotel ) sa se pensioneze anticipat si le vor penaliza la cuantumul pensiei !
    Deci, dragi guvernanti, noi, cei care nu furam si traim numai din salarii, va rugam frumos : bagati-ne impozite si contributii cat mai mari cand suntem in putere, si dati-ne cat puteti de putin cand vom fi batrani si fara putere. Astfel veti scapa de noi foarte repede. Va foarte multumim !
  • 0 (0 voturi)    
    clasa exploatata.. (Miercuri, 5 august 2009, 15:22)

    mery [anonim]

    oameni buni pe cine am ales?oare ei nu gandesc ca nimeni nu tine o femeie in productie pana la 65 ani?am 50 de ani in ultimi 5 ani am lucrat la 3 firme care au intrat in lichidare pe rand.acum sunt in somaj si caut de munca,toate bune si frumoase pana aud ca ai 50 de ani,stimati guvernanti dati si solutii cum am putea noi femeile sa lucram pana la 65 ani?
  • 0 (0 voturi)    
    ipocrizie (Miercuri, 5 august 2009, 16:21)

    ada [anonim]

    hm...de ce nimeni nu pune problema sanatatii mintale a unei persoane la 65 de ani?
    e clar ca la acea varsta nu mai esti atat de rational ca la 50 sau 40!!
    si inca ceva, se doreste sa lucram pana la 65 de ani...dar pe ce posturi si pe ce salarii...nu cred ca o sa mai putem "alerga" dupa contracte, sa vorbim 3-4 ore la telefon cu clientii pe zi si sa facem fata cerintelor angajatorului ca unui om pana la 50-55 ani.
    ce anume vom lucra?!... nimic, nimeni nu va angaja sau pastra persoane peste 55 ani la firma lor..poate ar trebui statul sa fie obligat sa le asigure un post...dar nu cred ca le convine...pilele lor ar trb sa-si gaseasca in alta parta un post si chiar sa munceasca nu doar sa se faca....
    cea mai simpla solutie..este munca la negru, exista fonduri private de pensii si altele unde poti sa-ti depui cand si cat vrei si oricum pensia va fi mai mare ca cea de la stat...
  • +1 (1 vot)    
    PENSIA SUPLIMENTARA !!!!! (Miercuri, 5 august 2009, 17:23)

    cela [anonim]

    Nici in comunism nici acum -nimeni-nu vorbeste de pensia suplimentara -de 3% sau 5% pe care o platim fiecare din salariu ,separat de ceece plateste angajatorul . Daca faceti un calcul sumar la salariu minim de acum -considerind ca pe acesta il vei avea 3o ani(doar ipotetic) se stringe o suma de 51000 lei fara dobinda . Bani pe care in tarile civilizate iti sint achitati cash sau lunar dupa cum optezi . La deces ,diferenta de care nu ai beneficiat este achitata mostenitorilor. DECI -STATUL ROMAN FURA de ani de zile acesti bani care nu i se cuvin . Daca tu ai pune la banca acesti bani retinuti obligatoriu din salar - la pensionare ai avea o suma frumusica , DE CE NE OBLIGA STATUL SA COTIZAM ACEASTA SUMA FARA SA EXISTE UN CONTRACT IN ACEST SENS ??????? Daca mai luam in calcul ce platesc angajatorii pt. salariatii lor -ies niste sume -de care daca i-am lua la intrebari nu ar stii unde sint . Si tot timpul este o vaicareala generala ca nu sint bani de pensii ,. INTREBAREA ar fi unde sint acesti bani ???? CE fac acesti nenorociti cu ei ?? DEsigur le convine ca dupa pensionare sa traim cit mai putin sa le ramina cit mai multi bani pt. interesele lor. E CINEVA DE ACORD CU MINE . ????
  • 0 (0 voturi)    
    anii munciti (Miercuri, 5 august 2009, 17:42)

    andrei [anonim]

    De ce nu se ia in calcul doar anii munciti si nu vartsa de pensionare. Sunt persoane care din diverse motive muncesc de la 16 ani si fac scoala in paralel (o colega a fiicei mele a fost nevoita sa se angajeze dupa implinirea vartsei de 16 ani, in paralel si-a terminat liceul si acum este la facultate). Pai compari un asemenea caz cu al unuia care s-a tot scolit pana pe la 30 de ani si abia a poi si-a gasit de munca? Stiu cazuri de copii care prefera sa fac 2 facultati, mai fac si un masterat, doctorat dar nu au o zi de munca la activ. Ii apuca 30 de ani in povestea asta. Si tu ii scoti la pensie tot la 60 si ceva pe amandoi. Nu este normal ca ala care munceste de la 16 ani sa fie satul de munca, sa astepte pensia?
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Joi, 6 august 2009, 9:22)

    cip. [anonim]

    Fostii securisti la ce virsta au iesit la pensie ( daca au iesit ) si ce pensii au ? Dar fostii activisti de pcr ?
  • 0 (0 voturi)    
    Observ (Joi, 6 august 2009, 17:46)

    Ionut [anonim]

    ca astia ne fura pe fata iar oamenii se cearta cine e mai avantajat dintre femei si barbati in sistemul de pensii. Mai bine le-am da banii degeaba ca si asa nu apuca nimeni sa manance din pensia aia la peste 65 de ani. Mama are 55 de ani si 29 de ani in campul muncii. La ora actuala nu se poate pensiona din cauza ca ii lipseste un an in campul muncii, dar nici sa munceasca nu mai poate avand in vedere ca are probleme medicale serioase, dar nu ata de serioase ca sa se poata pensiona medical. Asa ca dupa 29 de ani de munca a ajuns sa fie intretinuta de catre fiul ei. Cam asa stau lucrurile, si asta pentru ca guvernantii nostrii baga mainile in fondul de pensii. Asta cu pensia la stat devine o gluma pe zi ce trece.
  • 0 (0 voturi)    
    Scenarii de pensionare (Vineri, 7 august 2009, 10:25)

    Agamita Pensionache [anonim]

    Interesanta viziune. Sa detaliez : lucrez de la 19 ani (din care scadem stagiul militar, perioada care -chiar daca se considera vechime in munca - nu este perioada de cotizare ). Asta inseamna ca la virsta de 65 de ani voi avea 44 de ani si 8 luni de de cotizare ( presupunand ca voi fi angajat fara "pauze"! ).In functie de speranta medie de viata voi primi , teoretic , o pensie intre 3 ani ( calculand in functie de speranta medie de viata , statistic determinata ) si 12 -16 ani , in functie "sperantele" d-lui Seitan. Personal consider posibila -dupa frenezia cu care creste virsta standard de pensionare - o a treia varianta , extrem de profitabila pentru fondul de pensii : pensionarea post-mortem , cu o pensie unica , in cuantum modic , primita de mostenitori la pomana de sase saptamani . Asadar , Romanie , sa-ti fie tarana usoara si coliva usor digerabila celor ce vor gusta din ea ! ( In caz contrar , recomand Mezin Forte-fara prescriptia medicului)
  • 0 (0 voturi)    
    pensionare=egalitate (Sâmbătă, 8 august 2009, 19:39)

    dodo [anonim]

    sunt f suparata ca niste nemernici au marit atît vîrsta de pensionare ca sa nu ami ajungem sa luam pensii. bine ar fii ca cei tineri sa puna bani8 la teschericha si sa plece cînd vor ei din cîmpul muncii sa nu mai fie sclavi la stapîni,ca fiecare se duce la serv pentru bani.fa bani sa-ti ajunga pîna mori si baga-i undeva pe tîmpitii astia.
  • 0 (0 voturi)    
    Mihai Seitan (Duminică, 9 august 2009, 11:36)

    RR [anonim]

    Acest omulet, ca si in cazul legii salarizarii unice, si acum measteca aer si se ineaca cu aiureli. Este clar, s-a nascut dintr-o aiureala, tot dintr-o aiureala a ajuns consilier si acum vorbeste pe intuneric. Ce s-a ales de prostiile debitate in cazul legii unice de salarizare. Nimic. Iese in evidenta prin astfel de enormitati. Uitati-va la moaca lui si spuneti daca seamana cu a unui om sanatos la creier. Despre tineri cand urmeaza a incepe lucrul si unde daca se lucreaza pana la 65 ani, avand in vedere ca locurile de munca se desfiinteaza si nu se creeaza nu vorbeste. El vorbeste din punctul lui de vedere crezand ca va fi dus la cimitir din functia de consilier, dar daca l-ai duce intr-o mina, intr-o otelarie sau chiar in invatamant la clasele 1-4 nu cred ca ar mai gandi asa. Noroc ca cei care measteca vant nu sunt auziti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică