Traian Basescu: Vrem ca a doua transa de la FMI sa mearga la bugetul de stat, nu la BNR

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 5 august 2009, 21:20 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu la 'Editie speciala'
Foto: Captura TVR1
Traian Basescu a anuntat, miercuri seara, intr-o editie speciala de pe TVR 1, ca va cere FMI ca a doua transa a imprumutului sa intre in bugetul de stat, si nu la BNR. Banii vor merge catre salarii, pensii si investitii. Basescu a adaugat ca deficitul bugetar prognozat pentru finalul acestui an va fi de 8% - 8,5%, mult peste prognoza convenita cu FMI de 4,6%.

In cadrul acordului cu FMI, Romania s-a angajat sa trimita banii de la FMI la BNR pentru sustinerea rezervei valutare. Intrarea acestor fonduri in bugetul de stat ar insemna ca bugetul este in imposibilitatea de a acoperi cheltuielile curente si ar putea da un semnal extrem de puternic agentiilor de rating.


Aparatul de stat ar trebui redus cu peste 10 mii de oameni

Seful statului a vorbit si despre masurile anuntate de premierul Emil Boc de reducere a aparatului de stat cu 9.200 de posturi spunand ca o astfel de masura trebuia luata mai din timp si-si exprima speranta ca masura nu va ramane doar la nivelul declaratiilor ca pana acum. Acesta crede ca numarul celor disponibilizati ar trebui sa ajunga la 10-15 mii de oameni.

"Cu totii suntem de acord ca avem o birocratie excesiva si lipsita de competenta. E o oportunitate buna ca sefii de institutii publice sa-si selecteze angajatii. Testele de competenta trebuie sa se dea insa pentru toti si nu unul sa fie intr-o camera si altii in alta", sustine presedintele.

"PDL si PSD, in loc sa discute problemele de fond privind reducerea aparatului de stat,  isi pierd timpul discutand ce sa faca cu Elena Udrea. E si un dram de inconstienta aici. Totul este privit din punct de vedere politic in vederea alegerilor prezidentiale si din aceasta cauza nu se iau masurile care se impun cu necesitate", apreciaza seful statului.

Acesta spune ca actualul Guvern a avut si realizari notabile spunand ca Romania avea o datorie de 22 de miliarde de euro pe termen scurt, iar aceasta datorie a fost redusa la 18 miliarde, gratie muncii depusa de Ministerul de Finante. De asemenea, colaborarea dintre BNR si MF ce a  dus la reducerea inflatiei la 5%, a fost data ca exemplu de catre Traian Basescu.

Despre Republica Moldova

Presedintele Basescu a explicat ca ajutorul acordat lui Voronin dupa alegerile trecute a constat in contributia la formarea majoritatii si a Guvernului. Seful statului spune ca Romania nu a facut decat sa urmeze politica europena din acel moment, dar ca Voronin a tradat increderea tututor si s-a dovedit a fi un bolsevic care a pus institutiile statului impotriva propriilor cetateni.

Despre moguli

"Subteranele de care vorbea Emil Constantinescu au devenit acum atat de transparente. Priviti la mogulii din presa. Sunt oameni care in acest moment nu au mai putut privatiza ce era de privatizat fiindca am blocat privatizarea. Furia ii face sa se alieze transparent intr-o batalie incorecta. Cei care au supt din Romania fara rusine au vrut sa faca asta si in mandatul meu, dar nu le-a mai mers" a declarat Traian Basescu.

Presedintele nu a vrut sa spuna insa nici un nume de ziarist care ar scrie la comanda si ar avea interese murdare in presa, dar spune ca-i apreciaza pe ziaristii care-l critica cinstit fara sa-l jigneasca.


Citeste mai multe despre   























6861 vizualizari

  • -7 (75 voturi)    
    Pirates of Cotrocenian-ultima parte (Miercuri, 5 august 2009, 21:24)

    Madalinux [utilizator]

    Oooooh a inceput campania electorala!Tic-tac-tic-tac--mai avem putin si-ti spunem:"La revedere"!
    • +9 (69 voturi)    
      ghinion (Miercuri, 5 august 2009, 21:32)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui Madalinux

      iti spunem tie la revedere...
      • +5 (45 voturi)    
        Si mie..si la mai multi.. (Joi, 6 august 2009, 0:34)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui metronom

        Ai sa spui la revedere...te lasam cu base sa traiesti bine... Ne vedem dupa urmatoarea revolutie.
        • +15 (25 voturi)    
          ok (Joi, 6 august 2009, 8:42)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui bgd

          nu iti place base, pe cine votezi ca presedinte?
          • 0 (14 voturi)    
            Pe Antonescu....si stii de ce? (Joi, 6 august 2009, 12:44)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

            Pt ca la noi in tara Presedintele este de forma. Parlamentul are puterea. Iar eu prefer un presedinte diplomat, cu bun simt si linistit. Cand presedintele va avea mai multa putere...probabil voi lua in considerare alte calitati....dar pana atunci mi se pare cea mai buna alegere.Parerea mea.
            Am mai spus-o si o mai spun...pe Basescu l-as pune prim ministru. Mi se pare perfect pt functia asta....dar ca presedinte nu mi se pare bun deloc. Cred ca ar face o treaba foarte buna in aceasta calitate....dar ca presedinte mai mult rau face.
            La fel si Geoana...l-as vota si pe el ca presedinte daca n-ar avea partidul ala super corupt in spate...
            Sunt oameni potriviti pt fotoliul de la Cotroceni...la fel cum e potrivit si Basescu pt functia de p.m....probabil cel mai potrivit din tara.
            • 0 (6 voturi)    
              neah (Joi, 6 august 2009, 13:52)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui bgd

              Basescu PM? Gresit. Daca esti bun de gura, teatru si drama ieftina, nu inseamna ca stii sa FACI ceva. Doar sa PARI. Iar el chiar stie sa PARA si sa se dea ceea ce nu e.
              Ai uitat cat timp a fost ministrul transporturilor? De primarie, nu ma zic. QED.
          • 0 (2 voturi)    
            corect... (Joi, 6 august 2009, 12:58)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

            daca ajungi la concluzie sami spui si mine...
            nu dealta dar eu nici cu pistolu la tampla nu pot alege pe cineva pe care l-as vota din actualii candidati...
        • +3 (17 voturi)    
          Ete scartz, chiar credeti ca mai incapeti :) (Joi, 6 august 2009, 8:49)

          Haita [anonim] i-a raspuns lui bgd

          E lumea plina de voi, dar plecati, sunt posturi de palmasi bune de tot dincolo de granita.

          Acolo macar scapi de grija de a face politica.
      • -12 (22 voturi)    
        da da (Joi, 6 august 2009, 7:53)

        un roman [anonim] i-a raspuns lui metronom

        tic tac tic tac scapam de voi de coruptii pdl,asa ca mars si afara cu piratul de la cotroceni
    • +7 (71 voturi)    
      nu il plac pe Basescu, dar il voi vota, (Miercuri, 5 august 2009, 21:50)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

      efectiv nu vad un altul mai bun si mai hotarat...
      • +2 (54 voturi)    
        un mincinos (Miercuri, 5 august 2009, 22:30)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        ce zice ca: "Cei care au supt din Romania fara rusine au vrut sa faca asta si in mandatul meu, dar nu le-a mai mers."
        ce nu le-a mers?
        avem un exemplu luna trecuta
        ridzi
        • +5 (43 voturi)    
          Ridzi... (Miercuri, 5 august 2009, 22:54)

          martianu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          e cautata de paduchi acum... deci nu cred ca i-a mers, cum i-a mers lu` bombonel in mandatul PSD... si care inca se mai ascunde dupa fusta lor.
          Ridzi nu e sprijinita de PDL asa cum e bombonel sprijinit de PSD.
          Deci gigel tata, daca tot te platesc aia sa mananci castane, macar fa-o calumea.
          • +4 (30 voturi)    
            pt martianu (Miercuri, 5 august 2009, 23:32)

            Lang [anonim] i-a raspuns lui martianu

            Da dar nici Riti n-a furat cum a furat Nastase. Daca ala e in libertate, pe Riti si cu Leanta de ce le-ai lua la intrebari? Alea-s hoate de buzunare, pe langa borfasii PSD.
          • +7 (13 voturi)    
            PSD (Joi, 6 august 2009, 9:02)

            dedeiu [anonim] i-a raspuns lui martianu

            fiind prieten bun cu PNL si restul de partide, aia care au plecat de mana cand PD-L a cerut anchetarea lui Nastase.
        • -6 (20 voturi)    
          ridzi (Joi, 6 august 2009, 3:37)

          unknown [anonim] i-a raspuns lui gigi

          .. nu stiu daca basescu se referea la gainarii gen ridzi.
        • -4 (14 voturi)    
          ridzi nu a furat (Joi, 6 august 2009, 8:26)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui gigi

          si chiar daca a furat, a facut-o pentru o cauza buna, pentru EBA
      • -1 (51 voturi)    
        SIMPATII ELECTORALE (Miercuri, 5 august 2009, 22:34)

        CURIOSUL [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        De curiozitate,imi poti spune si mie ce a facut bun pentru tara in acesti ultimi 4 ani ?
        Si daca a fost un factor de unire a fortelor politice pentru mai binele acestei tari sau a fost un factor de dezbinare:
        Si daca este hotarat in ce este hotarat?
        Si cam care ar fi calitatile pentru care nu ai dori sa incerci cu altul?
        • 0 (40 voturi)    
          Bai curiosule, ca sa nu ramai fraier,iti spun eu: (Joi, 6 august 2009, 0:11)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui CURIOSUL

          Iata ce a facut si ce incearca sa faca de aproape 5 ani si de ce un altul nu exista in Romania:
          1. ne-a aratat mocirla in care ne scaldam de aproape 20 de ani, un sistem muribund, cladit pe furt, spaga, cunostinte si incompetenta, sistem mafiot instaurat de Iliescu in 1990.
          2. ne-a aratat si cine sunt cei care nu vor propasirea Romaniei ci stagnarea ei, pauperizarea ei pentru a putea fi manipulata: PSD, PNL, PC, Vantu, Voiculescu, Patriciu
          3. A condamnat comunismul asa cum nu a facut-o Iliescu sau Constantinescu
          4. a eliberat presa, care acum da in el, de Nastase si sistemul mafiot al PSD
          5. a realizat cea mai buna lege a educatiei de pana acum si o va implementa in curand cu toata opozitia PSD si PNL care au interese in aceasta zona.
          6. a facut din DNA, prin numirea lui Morar, o adevarata institutie in slujba cetateanului (vezi curatenia din fotbal) care a trimis in judecata sute de hoti care sunt insa scapati apoi de magistrati
          7. incearca sa reformeze si sa puna in slujba poporului toate institutiile statului punand presiuni, atat cat se poate, pe ele si pe conducatorii lor (justitia, educatia)
          Traian Basescu nu e perfect, nici noi nu suntem, dar in comparatie cu adversarii lui e cel mai bun, cel mai competent si cel mai curajos sa se bata pentru crezul lui.
          Va invinge pentru ca stie sa invete din greseli si este cel mai bun politician pe care l-a avut Romania in ultima jumatate de secol.
          Calitati: competent, curajos, autodidact, merge pana la capat.
          Ce sa uneasca? Hotii cu hotii, aia buni cu hotii? Presedintele nu trebuie sa fie un factor de unire intre fortele politice care vor raul tarii cum sunt PSD si PNL si cei care vor sa mearga, macar si taras inainte, cum e PD-L! Cu asemenea partide nu faci pacte, ii termini!
          • -5 (21 voturi)    
            Stimabile (Joi, 6 august 2009, 8:17)

            nufarul alb [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            luminati-ne si pe noi, va rugam:

            1. ce parere aveti despre actul de nepotism cu numarul de masina - EBA; cum il apreciati dumneavoastra ?

            2. ce parere aveti despre promovarea in Guvern a doua picioare blonde la conducerea Turismului ? cum apreciati dumneavoastra acest fapt ?

            Va multumesc anticipat stimate domn !
            • +6 (20 voturi)    
              Asa este nufarule! (Joi, 6 august 2009, 9:33)

              domino63 [anonim] i-a raspuns lui nufarul alb

              Te supara doua picioare blonde, dar cel garantate de Vanghelie, care au mai nenorocit o data invatamantul probabil ca iti sunt pe plac.
              Nu v/am auzit niciodata spunand ceva despre fii lui Nastase (cate case, tablouri, matusi...), Geoala, Mitrea, ... sau ma rog nimic despre presedintele PNL care si/a tras amanta europarlamentar. E greu sa fii obiectiv cand urasti. Omul ala - MarianEugen - ti/a explicat ceva; tu in veninul in care te scalzi, nu vezi nimic, nu stii nimic si te intorci exact ca ceea ce nu/ti place, la acelasi subect. UIta/te la antene sim realitati si vei avea un orizont de ciocolata. Incearca sa/ti folosesti capul omule, nu te lasa influentat. Nimeni nu spune ca Basescu e cel mai bun, dar in comparatie cu ceilalti, marinarul chiar are busola. Ceilalti... interese.
          • -5 (15 voturi)    
            Mai monseur! (Joi, 6 august 2009, 8:55)

            maria [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Ai uitat la pct-ul 2 PDL-ul! In rest, nici nu vreau sa-ti mai fac alte observatii, ca esti manjit si obositor rau!!!
          • -5 (13 voturi)    
            imi pare rau (Joi, 6 august 2009, 8:58)

            curiosul [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Draga Elena,

            Regret cele spuse.
            Te inteleg ca-l iubesti si-l aperi.
            Si eu as face la fel daca as fi indragostit.
          • +1 (9 voturi)    
            de ce nu in ultimii 15 ani ? (Joi, 6 august 2009, 10:53)

            accipiter [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            De ce nu extindeti perioada la ultimii 15 ani ? Sa puteti punctata , putin , si chestiunea "Flota" , si chestiunea "casa din Mihaileanu" , si chestiunea "Luxten" si altele asemenea ?

            Sau asemenea chestiuni nu prezinta relevanta ?
            • +2 (4 voturi)    
              ete fleosc (Joi, 6 august 2009, 13:18)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui accipiter

              Chestii "minore"... ca si in cazul Ridzi...:D
              Nici nu stiu unde e adevarul absolut... Basescu ca prosteste lumea pe fata sau prostii care-l cred neconditionat si stupid...
          • -2 (12 voturi)    
            ce a facut Basescu??? (Joi, 6 august 2009, 11:02)

            marius [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Tu cred ca traiesti pe alta lume... ce naiba a facut concret Basescu pentru Romania???

            Sa le luam in ordine:
            1. Condamnarea comunismului... ce ti-a adus tie sau acestei tari, in mod concret? Cati fosti comunisti au fost obligati sa renunte la ciolan? Toata treaba a fost un exercitiu de imagine... cum e tot la Basescu.

            2. Dosarele securitatii... ce mare scofala a mai fost si aia? Dupa 45 de ani de comunism au fost gasite vreo 3 persoane in randul politicienilor care au fost servite drept carne de tun pentru presa... in rest liniste si pace... din nou, un exercitiu de imagine.

            3. Basescu e hotarat sa faca ce? Un om hotarat sa faca ceva chiar face, nu doar da din gura la televizor si apoi nimic. El se victimizeaza tot timpul, lupta cu toata lumea, desi nu lupta cu nimeni pentru ca toti sunt o apa si un pamant. Misiunea lui este sa ne mai pacaleasca o data pentru inca 5 ani, sa ne convinga ca se face ceva... si sa mai avem inca o data rabdare cu ei... Dar Romania merge din inertie si din suturile primite de la vest... Sa nu uitam ca Basescu a promis ca va fi un presedinte al tuturor romanilor, dar au trecut 5 ani de mandat si ce s-a schimbat in Romania? Ah, da, a adus la guvernare un guvern de incompetenti... Si l-ai vazut pe Basescu in fiecare saptamana pe undeva prin tara pana acum, cand am intrat in anul electoral? Din nou, imagine.

            4. Si nu in ultimul rand sa nu uitam ca familia lui Basescu e foarte bogata si nu prea isi poate justifica averea. Nici pana astazi nu stim exact ce legatura are Ioana Basescu cu Puiu Popoviciu... iar Basescu tace desi a promis lumina in acest caz. Nu am sa mai intru si in detaliile legate de EBA si caz tipic de nepotism romanesc nerusinat. Si sa nu il uitam nici pe Mircea Basescu.

            5. DNA... DNA??? ANI??? Ce au facut aceste institutii concret? Cati mari hoti ai saraciei romanesti a inchis DNA? Cati au fost condamnati definitiv? Cred ca nu imi poti numi unul singur. DNA are ca misiune simularea televizata a justitiei. ANI la fel.
        • +3 (9 voturi)    
          curat simpatii electorale! (Joi, 6 august 2009, 10:25)

          diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui CURIOSUL

          ce e aia "unire a fortelor politice pentru mai binele acestei tari"??? unde ai mai vazut asa ceva in afara de ultimul discurs al lui Voronin?

          in multe e hotarat! pe unele le-a dus pana la capat (vezi condamnarea comunismului), pentru altele nu ezita sa isi manifeste sprijinul (vezi administratia si educatia). nu uita ca el nu are puteri constitutionale pt a FACE schimbarea - asta e treaba celor 3 puteri din stat & a populatiei, nu a presedintiei!!!

          suntem si noi un pic loviti de amnezie: din 2004 pana acum tara s-a schimbat enorm. dar nu suntem multumiti: vrem ca totul sa se schimbe peste noapte. deh! asta dovedeste ca si poporul e cu picioarele pe pamant ;)
          • -1 (7 voturi)    
            nu a facut nimic! (Joi, 6 august 2009, 12:52)

            marius [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

            Oameni buni, lasati-o pe aia cu condamnarea comunismului! Daca aceea e singurul lucru dus la capat de Basescu atunci omul acela nu isi are rostul pe acel scaun... si din pacate asa si este. Condamnarea Comunismului este 0 atata timp cat nu are niste consecinte palpabile. E un lucru simbolic, de imagine.

            In ceea ce priveste educatia, ce a facut Basescu sa spunem ca a fost bine? L-a obligat pe Tariceanu sa promita marirea salarilor desi nu erau bani si acum ii minte in continuare pe profesori...

            Dar Basescu va iesi din nou pentru ca tara e plina de naivi care isi spun sperantele in acelasi om care nu a facut nimic, dar care isi creaza o imagine de erou cu mare abilitate.
      • 0 (36 voturi)    
        esti mazochist? (Joi, 6 august 2009, 0:33)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

        atunci, voteaza-l! in ce ma priveste, v-as pune le dispozitie o parte din teritoriul romaniei, voua, astora, basescienii, sa va conduca el, pana crapa!
        • +5 (27 voturi)    
          e buna asta (Joi, 6 august 2009, 1:18)

          zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui eeeuuuu

          Un fel e Vatican bazat pe religia basesciana ( neoceausismul post-pdsr-ist)
        • +1 (9 voturi)    
          nu-s maZochista?! (Joi, 6 august 2009, 11:26)

          Ana Pauker [anonim] i-a raspuns lui eeeuuuu

          Mon cher, esti mai inversunat si habotnic decat toata liota de comunisti sovietici care si-au batut joc de parintii si bunicii nostri in 'perioada romanitica a Anei Pauker si a lui Walter Roman' (tatal marelui liberal Petre Roman!). Tu nu faci schimb de idei.Si ca tine sunt multi cei care isi expun doar punctul lor de vedere, intr-o maniera care pe mine, una, ma sperie -ultimativi, lipsiti de respect fata de om sau functia lui in stat, inversunati, veninosi si foarte convinsi ca numai ei sunt detinatorii adevarului absolut, parerea lor este cea care trebuie acceptata de noi, restul. Ca sa nu mai spun de ironia evidenta, jignitoare si de prost gust. Nu asa se fac comentarii si schimburi de opinii - cu patima! Nu asa vom alege omul potrivit la alegerile din noiembrie. Prin sodomizarea d-lui Presedinte Basescu nu veti obtine decat efectul invers!
          • 0 (8 voturi)    
            ah, intelectualo... (Joi, 6 august 2009, 13:28)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ana Pauker

            Ti-ai pus problema ca ironiile si veninul vin din observarea realitatii? Cand vezi cati oameni pun botul la demagogia si ipocrizia marca Base/PDL, ce "arme" mai raman? Hal de pseudo-intelectuali... La orice incercare de discutie pe baza de argumente/dovezi (forfetar, EBA, Ridzi, casa Mihailean, frauda electorala, etc.) ti se raspunde ca esti penal, aservit psd, bla-bla...
            Ca tot va dati cerebrala... Stimata Doamna/Domnisoara, faptul ca ati scris presedinte cu majuscula spune multe...
      • -5 (21 voturi)    
        Eu nu+l plac pe Basescu si deci NU-L VOI VOTA (Joi, 6 august 2009, 8:05)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

        Pentru ca nu sunt nici masochist nici schizofrenic.
        *
        Asta cu "nu vad altul mai hotarat"
        este buuuna ....primul contracandidat care o sa aiba curajul si fantezia sa ii spuna in fata ca e un badaran si o rusine pentru Romania ...ii va inmuia genunchii derbedeului.
        Basescu a epuizat de mult spontaneitatea...
        ...ma uitam aseara la ce nivel de perfectiune a ajuns cu construirea de trasee pe care
        are el asezate bucatiel de discurs
        "spontane" indelung stiliyate in fata oglinzii
        impreuna cu armata de consilieri...
        Am numarat ...de cel putin 11 ori a
        bagat+o pe aia cu...."si inca ceva..." cliseu verbal cu care ...pokerist de 2 bani...face introducerea pentru
        a arunca ceea ce considera el a fi niste
        bombe ...
        *
        Contracandidatii badaranului nu au de facut
        decat sa se dezbare de fascinatia
        de sarpe cu clopotei
        cu care l-a ametit pe Nastase la ultima confruntare de a ajuns Bombo sa se invinga singur...fascinatie care se transmite din om in om pana la gioanele de azi.
        Tariceanu s-a prins primul si l-a contrat 3 ani jumate de nu i s-a dezumflat ficatul Basescului nici pana azi, oricate comprese anul acesta asa numitul premier Boc.
        Iar Tariceanu era totusi mai domn decat Crin Antonescu...poate si altii ... de la care badaranul va primi
        o replica adecvata
        dupa dupa 5 ani de.... Da sa ne traiti !
        Sa +l vedem atunci cat de hotarat va fi...
        eu cred ca va avea nevoie de pemparsi.
    • +1 (33 voturi)    
      mai madalinache cu nux... (Miercuri, 5 august 2009, 23:59)

      bucur [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

      tu speri sa vina alde Geoana sau Oprescu? Mult succes si speranta desarta. Dupa cum vad eu treaba, s-ar putea ca balanta sa se incline tot spre Basescu...a cam avut dreptate . Vorba reclamei de la Cava Dòro: n-ai cu cine, niste...
    • -4 (10 voturi)    
      nu (Joi, 6 august 2009, 0:39)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

      "Gînduri curg, si acoperã lumea,
      Ghem de fire înnodate,
      Se în-coardã ºi a-coardã
      În tot ce-i fals si nu vibreazã."

      Campanie la TVR? CINE se uita la TVR? Hai sictir!
    • +4 (20 voturi)    
      Adio, Medeline! (Joi, 6 august 2009, 8:06)

      Maverick [anonim] i-a raspuns lui Madalinux

      Ah, ce-mi place de Basescu! Cum va face pe toti, intelligentsia cu Volga la scara, a liceelor 24, Groza si Caragiale (Geoana, Oprescu, Mizil, Olteanu, Roman si alte ejusdem farinae), sa spumegati... Cum se inerveaza la un semn toata pletora de ziarizdi si ziarizde...Fa-i, domnule comandant!
  • +24 (28 voturi)    
    mutati munca de la ghisee in online si pe Internet (Miercuri, 5 august 2009, 21:34)

    Ovidiu [anonim]

    bagati semnatura electronica pentru cine poate si vrea sa foloseasca Internetul....

    pentru cei care le plac cozile si mutrele acre ale unor functionare lasati 20-30% in ghisee, deja ajungem la 20-30.000 persoane....

    pentru functionarii nesimtiti bagati un sistem de reclamatii ca nu ai unde sa reclami acritura de la ghiseu si unele sunt atat de sigure pe scaunul lor de zici ca le-a crescut scaunul din fund....

    vindeti CFR-ul catre Deutsche Bahn fie si pe 1 euro, pentru ca au mai vrut sa il cumpere odata dar nu stiu cine nu a fost de acord sau unde s-a blocat tranzactia.... sunt conditii execrabile cele din vagoanele din Ro....

    nu mai bagati banii pe care ii luati din impozitele noastre in chestii care nu mai sunt renatabile de 20 de ani si au pierderi de sute de milioane in fiecare an....400 mil euro in Oltchim, de ce???

    Guvern/Parlament:

    - politicienii care lipsesc nemotivat de la servici sa le fie redus salarul si beneficiile procentual;

    - la peste 30% absente nemotivate intr-o luna DESFACEREA CONTRACTULUI DE MUNCA.

    - Roberta Anastase a promis afisarea online a prezentelor.... Cand o va face ?
    • +11 (17 voturi)    
      la pastele cailor! (Joi, 6 august 2009, 0:44)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      sau la sfantu-asteapta, tot aia!
  • +38 (40 voturi)    
    Fomistii... (Miercuri, 5 august 2009, 21:42)

    Ovidiu [anonim]

    Congresul SUA are 435 de membri.

    Franta are 577 députés.

    Bundestag-ul Germaniei are 614 seats.

    Romania:

    Senatul+ Camera Deputatilor: 137+ 334 = 471

    Avem mai multi politicieni decat SUA, desi suntem de 12 ori mai putini decat americanii.

    Nu credeti ca ar trebui umblat un pic si la numarul de scaune aici ? Chiar ne putem permite sa ii tinem pe toti fomistii acolo?
    • +6 (32 voturi)    
      Asa e (Miercuri, 5 august 2009, 22:27)

      Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Ai pus punctul pe i, ce sa mai... Ar trebui un parlament unicameral.
      • +13 (23 voturi)    
        daaaaa!!! (Joi, 6 august 2009, 0:49)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui Rhadoo

        ca sa treaca legile prin "marea adunare nationala" cum se lauda generalul patton ca va trece prin linia siegfried! sa te trezesti pe cap cu legi tampite pe care sa nu mai ai unde sa le blochezi, sa decida dupa capul lor, dar haznaua sa ni se goleasca noua in cap. asta inseamna parlament unicameral!
    • 0 (12 voturi)    
      teroristule (Miercuri, 5 august 2009, 22:39)

      corbul [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      ce faci domne, omori 100 de oameni sau nu sti sa calculezi???
      Congresul SUA are 535 oameni.
      House of Representatives - 435 plus 6 non-voting members
      Senat 100
    • +3 (3 voturi)    
      comentarii (Joi, 6 august 2009, 13:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Bravo pentru comentarii. Date concrete si la obiect.
      Partea proasta e ca o sa vina vreun "intelectual" de "dreapta" si o sa te faca penal, psdist sau altceva de genul...

      Apropo de functionari nesimtiti. Stii ce nu exista pentru bugetari? RASPUNDERE. De orice fel. Pt. lucrul facut prost, nefacut, etc.
  • -6 (56 voturi)    
    m-am saturat de Base (Miercuri, 5 august 2009, 21:52)

    dumi [anonim]

    omul asta ar trebui sa-si ceara scuze fata de poporul roman, pentru ca i-a inselat asteptarile, si sa se retraga. n-are realizari, n-are nimic!
    • +10 (46 voturi)    
      si kakaya prablema??? (Miercuri, 5 august 2009, 22:18)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui dumi

      daca te-ai saturat de basescu, ai alternative luminoase:

      crin
      geoanel prostanacu
      duda securistu
      oprescu
      etc..
      • +2 (6 voturi)    
        Duda securistul... (Joi, 6 august 2009, 12:49)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui bizonul

        De parca Basescu ar fi mai breaz...
    • +5 (41 voturi)    
      Vantu si Felix (Miercuri, 5 august 2009, 22:29)

      metronom [utilizator] i-a raspuns lui dumi

      au realizari mai pe gustul tau?
    • +1 (37 voturi)    
      Domnul Presedinte Traian Basescu (Miercuri, 5 august 2009, 22:43)

      radu [anonim] i-a raspuns lui dumi

      omul acesta este patriot , bine intentionat, doreste progresul Romaniei. sper sa candideze, sa fie reales si sa schimbe in bine aceasta tara.
      • +1 (5 voturi)    
        hmmm (Joi, 6 august 2009, 13:38)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Sper ca este o ironie ceea ce ai spus mai sus. Daca nu... Trist. Si tu si faptul ca sunteti mai multi.
        • -1 (5 voturi)    
          Stii ce este "frumos" la tine? (Joi, 6 august 2009, 14:27)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          Ura! Daca esti tanar, esti de plans - doar ai avut ministru PSD, garantat Vanghelie! Daca esti batran, nu ai invatat nimic - a trecut viata degaeba peste tine. Schimbul de idei presupune opinii chiar si contrare. Tu esti obisnuit sa asculti doar ceea ce spui. Daca asa intelegi tu sa "dialoghezi", de ce nu stai in fata oglinzi? Nu/ti dai seama ca asa cum procedezxi, determini o reactie adversa de aceeasi intensitate? Nu/l inghitii pe Base? Treaba ta, dar incearca sa ii lasi si pe altii sa puna ce vor ei, nu ceea ce vrei tu. Sincer, ar trebui sa... nevermind!
          • +2 (4 voturi)    
            mai degraba scarba (Joi, 6 august 2009, 15:38)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui domino63

            Dupa cum ziceam... Mai degraba scarba. Si nu o neg. Initial am incercat sa discut pe baza de argumente (inca o mai fac cand am cu cine). Stii ce s-a intamplat? Am fost catalogat ca penal, psdist, etc. Mea culpa daca la prostie extrema raspund cu ironie extrema. Poate nu este alegerea ideala, insa imi asum reactiile adverse.
            Inca ceva. Nu e vorba ca nu-l inghit pe Base. L-am votat in 04 si ii recunosc calitatile de manipulator. Ca este un demagog de prima mana, iar e altceva. Nu-i inghit si ma scarbesc in schimb cei care cred in demagogia, ipocrizia si populismul ieftin pe care se bazeaza (ii exclud pe membrii de partid sau cei care au rude/interese). Pentru ca ei imi schimba viata prin votul lor bazat pe 2 neuroni. Ca tot faceai referire la varsta... stii de ce tot zic ca trist? Pentru ca exista atatea surse de informare...
            Scuza-ma ca nu fac parte din cei care cred doar pentru ca asa li se spune.
            • 0 (4 voturi)    
              Si consideri ca... (Joi, 6 august 2009, 16:05)

              domino63 [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

              demagogia altora e mai buna ca a altora? Cei 25.000 de euro pentru fiecare roman care se intoarce acasa, nu e demagogie? Sa votezi cresteri cu 50% ale salariilor profesorilor dupa care sa sari gardul in cealalta parte, nu e demagogie? Faptul ca un partid care se vrea primul in tara "poporul pesedist" este reprezentat de un analfabet ti se pare normal? Ca unii demagogi ii judeca pe altii cu alte unitati de masura ti se pare corect? Cand se aplica unitati de masura diferite pentru aceeasi infractiune, nu este demagogie, minciuna, manipulare? Cand Nastase fuge intre fustele parlamentului, care il apara, e moral? Cand un ministru este demis pentru fapte infinit mai mici, de catre acelasi parlament, nu mai e dictatura altor demagogi? Nu fac parte din categoria celor care il aduleaza pe Basescu, dar nici din a celor pentru care biblia media o reprezinta realitatea, antenele, tvr1, ... o groaza de ziare, fituici... Tie nu ti se pare ca este ceva putred cand un om este atacat in haita de altii care nu sunt cu nimic mai buni? Fie si faptul ca sunt toti impotriva unuia si ma determina sa fiu atent la cei din haita. Faci cum crezi dar daca citesti cu ura si scrii cu razbunare, esti echidistant?!
              • +2 (2 voturi)    
                Bun... (Joi, 6 august 2009, 17:10)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui domino63

                Dialog.
                Ca sa-ti raspund la o mare parte din intrebari o sa-ti spun o vorba de-a mea re. PDL. Cu ocazia asta o sa intelegi de ce sunt mai enervat de astia decat.de restul... Daca toate partidele sunt curve, sa fii matroana stabilimentului da' sa te dai virgina si sa zbieri la celelalte ca sunt curve, e prea de tot.
                Cam despre asta e vorba. La psd se asteapta toata lumea sa umble cu propaganda ieftina. Eu unul nici nu-i mai bag in seama. Insa cea practicata de PDL este CREZUTA. De catre pseudo-intelectuali creduli cu vedenii (NB) de dreapta.
                Desi etalonul nesimtirii si arogantei in politica romaneasca a fost stabilit de psd, macar acum mai lasa "ciocul mic" cand e cazul. Nu tot timpul, ca dupa aia isi pierd antrenamentul.
                Gresit. Dupa cum ti-am zis, citesc cu scarba si scriu cu ironie. Taioasa, dar amara.
                Apropo, ca tot ai amintit de 50% marire salarii la profesori. Cate palme si-a luat Tariceanu de la Basescu/PDL atunci? Si era in plina campanie electorala... Probabil este singurul lucru pentru care il admir pe Tariceanu, ca in rest...
                Inca ceva. Ziceai ca esti atent la haita. Vezi sa nu te "injunghie" pe la spate "victima" cat timp atentia ta este in alta parte... Nu de alta, dar n-ai fi primul care pateste asta.
                • +1 (1 vot)    
                  Mi/a facut placere (Joi, 6 august 2009, 18:16)

                  domino63 [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

                  sa "stau" de vorba cu tine. In mare parte ai dreptate, dar crezi ca daca nu explici, ironia ta fina nu este perceputa ca ura? Crezi ca daca ii scoti pe cei din psd (+acoliti) din ecuatii, daca nu spui nimic despre ei, argumentele tale au vreo sansa sa fie crezute? Nu te mai mira ca esti catalogat in fel si chip. Trage in toti cu aceleasi gloante acolo unde ii doare tare. Sper sa ne mai "intalnim"! Si poate cu mai multa substanta. Ura, chiar si justificata, nu aduce nimic bun. Ironia, aluzia, sarcasmul, poate mai au o sansa! Oricum, ca sa inchei, mi/a facut placere. Sanatate!
                  • +2 (2 voturi)    
                    La fel... (Joi, 6 august 2009, 23:51)

                    Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui domino63

                    Conteaza pentru mine daca ironia si comentariile acide sunt percepute gresit de catre cineva ca tine care intelege un argument si cu care se poate purta un dialog. Spalatii pe creier ma lasa rece. Cel mult imi mai maresc scarba de care vorbeam.
                    Re. psd si acoliti. In domeniul asta nu prea ai ce sa schimbi. Au o baza relativ stabila de votanti nostalgici si cu un nivel discutabil de educatie (exceptie cei care au vederi de stanga si se regasesc doar ca optiune politica). Crezi ca o sa se schimbe ceva in Vrancea sau in sectorul 5 de ex.? Daca da, nu in viitorul apropiat. Nici macar PDL/PNL/altii nu se baga acolo decat pentru palmares. De asta am zis ca nu-i mai bag in seama. Vezi tu... povestea cu 25K eur nu a atras voturi. Insa vocalizele PDL/Base re. 50% marire salarii, da. Aici e "problema" mea. Sa mai amintesc ca prea-curatii se dau de dreapta/centru-dreapta? :D
                    Nice talking to you too. Poate ne mai "incrucisam"...
  • -2 (28 voturi)    
    Despre bugetari si firme (Miercuri, 5 august 2009, 22:16)

    Wgvd [utilizator]

    In Romania sunt la ora actuala 1100 000 firme si in acelasi timp 1300 000 bugetari deci o firma din Romania tine in brate un bugetar. Asta nu ar fi mare lucru dar de cand cu impozitul forfetar firmele degeaba mai trag spre un profit in minus pentru ca forfetarul se plateste pe rulaj. Drept urmare aprox 150000 firme s-au suspendat. ok. deci statul castiga si din salariile bugetarilor si din salariile patronatelor cu tot cu angajati. Deci statul poarta mare parte din vina pentru ca notiunea de forfetar este in cazul nostru o TAXA. Asa ca nu mai sariti pe bugetari ci pe: - Parlament, Cdep, Ministere, Agentii guvernamentale, institutiile si firmele de stat care in continuare merg in pierdere si de ce sa nu mearga.. sefi de birouri, presedinti directori samd. cel care munceste in sis bugetar are un amarat de 10 mil max 12 .. din care i se ia si impozit..deci de ce sa taiem iara frunzele de la buruiana cand putem sa taiem radacina..
    • -10 (20 voturi)    
      Exact asa! (Miercuri, 5 august 2009, 22:48)

      Madalinux [utilizator] i-a raspuns lui Wgvd

      Excelent punctat!!
    • -6 (22 voturi)    
      esti tare! (Miercuri, 5 august 2009, 22:49)

      Nick [anonim] i-a raspuns lui Wgvd

      Prietene, daca ai in cap asta: "firmele degeaba mai trag spre un profit in minus"..... mai bine stai acasa si scrie in Oracol.....
      Firmele, din toata lumea asta trag la P R O F I T!
      Sti ce-i asta? Nu? Stai jos, 4, vorbim la toamna!
      • +2 (2 voturi)    
        Partial corect (Joi, 6 august 2009, 11:48)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Nick

        Dpdv economic dreptatea e 100% de partea ta....firmele trag la PROFIT. Ce ne facem insa cu firmele care au fost infiintate (si te asigur ca nu sunt putine) special pentru alte scopuri decat profitul. Scopurile pot fi dupa caz: plata unor contributii sociale si impozite mai mici (microintreprinderi), decontarea pe firma a diverselor achizitii personale (masini) etc. Stim cu totii ca atat timp cat profitul e f. mic, zero sau avem pierdere scapam de povara impozitului de profit. Astfel profitul distribuit sub forma de dividende este insusit prin decontarea cheltuielilor fara plata obligatiilor fiscale.
  • -5 (43 voturi)    
    Iar? (Miercuri, 5 august 2009, 22:19)

    un roman [utilizator]

    Iar abereaza asta in direct?
    A luptat el cu mogulii si cu coruptia? Poate in vise!
    • -1 (33 voturi)    
      vantule....., tu esti? (Miercuri, 5 august 2009, 23:47)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui un roman

      ........sau clona lui de mucava?
      zici ca nu lupta dictatorul base cu tine?
      Pai vezi ca ai sa ne dai inapoi banii furati de la FNI. Iesi un pic pe strada, asa, fluierand, sa vezi ce ti se intampla cand dau cu ochii de tine investitorii tepuiti...... Sa vezi cum luptam noi sa-ti smulgem ficatii pe c...r si inima pe gura, nu dictatorul base.
      A, inteleg, ti-e dor de muieraticul Milica, care te ocrotea bine, si-ti mai oferea celebritatea la tv, ca sa vedem noi toti cum stie invinsul structurilor sa imparta dreptatea.
      Pe "dictator" nu-l vrei.... Dar pe noi, pe investitorii FNI, ne vrei?
      Ca noi te vrem...........
      • 0 (4 voturi)    
        De la un fost pseudoinvestitor FNI (Joi, 6 august 2009, 11:58)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui ionescu

        Din cate imi aduc eu aminte dl. Vantu nu a fost condamnat pentru teapa FNI. Nici macar nu s-a inceput urmarirea penala pentru el. Vina cea mai mare la FNI apartine acelora care au semnat (pe proprie raspundere si nesiliti de nimeni) cotatiile saptamanale aberante pentru unitatea de fond. Apoi o vina si mai mare o are CNVM-ul, care nu a fost in stare sa controleze "fenomenul". In al treilea rand o vina (e drept un pic mai mica) o avem noi, investitorii lacomi prin lipsa de cunostinte economice (alea care ne-ar fi ajutat sa ne dam seama ca asemenea randamente ale investitiilor sunt aberante).

        Ca sa fiu si mai clar...pot fi si eu acuzat ca sunt un mic "Vantu". Pentru simplul motiv ca pana la caderea definitiva a sandramalei am bagat bani acolo si am scos (cu randamente foarte mari). Per total (pentru simplul motiv ca am mai si scos bani din fond din cand in cand) cred ca la mine paguba a fost mai mica.

        Cat despre domnul Vantu, poate Maria Vlas sa cotcodaceasca pana maine ca el e autorul (moral sau cum o mai fi el), cotatiile unitatilor de fond nu le semna Vantu. Daca avea responsabilitate Maria Vlas isi dadea demisia in ipoteticul moment in care dl. Vantu i-a zis sa supraevalueze unitatea de fond. Cum nu a facut-o...e vinovatul numarul 1. E ca si cum ai spune ca daca eu ma duc maine la BNR si le zic sa-mi vireze 1mld de euro in contul meu personal, ei daca o fac e vina mea in vreun fel. E vina celui care aproba si executa asa ceva.
      • -1 (1 vot)    
        din aceeasi serie (Vineri, 7 august 2009, 9:07)

        un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui ionescu

        As vrea sa ne dea si domnul Basescu flota inapoi.

        Ce spui? Nu a fost condamnat pentru asta?
        Pai nici Vantu nu a fost condamnat in cazul FNI.
  • +5 (27 voturi)    
    zau? (Miercuri, 5 august 2009, 22:46)

    Nicky [anonim]

    Capitane, cand sunt banii tai spui ce vrei sa faci cu ei,cand sunt ai altora se spune: Sar'mana boiere!
    Vai, vai...... de noi!
  • +7 (31 voturi)    
    Regula de 3 S a Presedintelui (Miercuri, 5 august 2009, 22:48)

    MARFA [anonim]

    1. Tot ce s-a facut bine de altii trebuia facut mai devreme.
    2.Tot ce s-a facut bine la ordinul meu a fost candva imposibil.
    3. Toate masurile bune luate de altii sunt pe jumatate din ceea ce as fi facut eu.

    Astea sunt mostenite de pe nava Razboieni:
    1. Comandantul de nava are intotdeauna dreptate.
    2. cand comandantul nu are dreptate se aplica Punctul nr.1.

    Vant la pupa de la Sorin
    • -9 (29 voturi)    
      asta (Miercuri, 5 august 2009, 23:29)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui MARFA

      Asta duce nava Romanica la fund, dar sa sti ca "Comandantul de nava are intotdeauna dreptate."
      e regula de aur pe toate navele din lume!
  • -7 (35 voturi)    
    pe cine alegem? (Miercuri, 5 august 2009, 22:52)

    andu [anonim]

    Dupa referendum actiunile lui basescu au fost ciudate, in marea lor majoritate lipsite de logica si populiste, au fost "la plesneala" chiar daca are dreptate nu mai are credibilitate. Suntem in rahat pina la gat, cine ne scoate? exclud PSD, geoana, antonescu...
    • +8 (34 voturi)    
      Pynthaea Latronus Optimus Maximus (Joi, 6 august 2009, 0:33)

      Pintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui andu

      Eu va voi scoate,cine altul? De ce crezi ca nu curge banu' in tzara asta,ca tot romanu' e disperat din lipsa banilor si ca--vorba lui Blaga--o mare parte din localitati nu mai au bani nici cat sa aprinda becul de luna viitoare???Practic,toti banii din bancile romanesti sunt ai mei,de'aia nu se deblocheaza creditarea,trebuie sa mi-i pot retrage pe toti oricand vreau eu,la orice ora! Cum s-a ajuns aici e o poveste lunga,cu extensiune galactica,dar doua lucruri trebuie sa va fie clare: 1) banii respectivi au fost initial plasamente financiare straine,nu au fost banii cetatenilor romani; si: 2) nu voi investi nici un leutz (vorba lui Boc) in statul asta pentru a-i redresa economia atata vreme cat il mentineti pe ticalosul ala de Basescu la Cotroceni,un nemernic care a indatorat tzara la FMI pe cheltuiala mea anticipata (ca voi si-asa erati potentialmente complet ruinati,nu produceti ca tzara mai nimic)!!! Se-aude,Romaniaaaaa? Sper ca ati percutat la fix,asta vara,cand eram la ananghie,ma milogeam eu de voi sa ma ajutati cu o suma ridicola dar nimenea nu s-a ingramadit sa-mi intinda o mana de ajutor! Acuma--ironia sortzii!-- ati ajuns cu totii la cheremul meu...dar noroc ca am o inima buna,chiar vreau sa-mi ajut poporul in suferintza! Singura conditie: fara Basescu presedinte!!!!!!!!! Obligati-l sa se retraga din cursa prezidentiala si dup'aia mai vorbim,ca de la Imperiu la Republica,fireste! Ave!
      • -3 (17 voturi)    
        Cum mai e prin Slobozia, Sen? (Joi, 6 august 2009, 7:58)

        Maverick [anonim] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        Tot cald, tot cald de te ia de cap?
      • -3 (15 voturi)    
        Bravo Haiduce... (Joi, 6 august 2009, 10:41)

        neomul [utilizator] i-a raspuns lui Pintea Haiducul

        Foarte subtil, însă majoritatea au să-ți ia comentariul ad-literam :))) Într-adevăr, cei ce jecmănesc țara de ani de zile sunt aceeași, nu se schimbă și tocmai ei arată cu degetul spre Băse. Și spun poporului TÂMPIT să tragă în el că se uită chiorâș și a fost marinar și are fată ...în fine, cum are, DECI el e sursa malefică a tuturor nenorocirilor din țara asta. Săraca țară proastă.
        Domnule fost și viitor Președinte Băsescu,
        bravo pentru curajul de care ați dat dovadă până acum, de atitudinea luată față de Bombonel, de partide, de săraca Basarabia, etc.
        Dar pentru a putea face ceva cu țara asta ar trebui invitați toți boierii la curte și puși la masă. Cum a făcut Țepes. Păcat că epoca în care trăim nu ne permite astfel de măsuri. Însă noi, alegătorii, avem puterea de a face acest lucru, de a-i da la o parte. Hai să fim deștepți măcar odată în viața noastră, în loc să fim ”descurcăreți”. Cât pentru pupincuriștii, lingăii și slugele care s-au îmbulzit cu toate id-urile din dotare să bage minusuri lui Băse, o să vă târâți pe jos ca șărpii după alegeri, că acolo n-o să aveți decât un id. Hai baftă și să trăiți așa cum vă așterneți.
  • +9 (31 voturi)    
    Nu-i vina mea ca am memorie... (Miercuri, 5 august 2009, 23:15)

    Taranistu [anonim]

    ...astfel imi aduc aminte ca dl Basescu spunea ca imprumutueile astea astronomice sunt "centura de siguranta" etc. Acum cere direct bani pentru a pompa in masuri populiste care sa-l faca pe el presedinte si pe clica baronilor PDL-PSD mai departe guvernanti. Bani la bugetul de stat: se stie cand intra, nu se mai stie unde se duc si cine-i inghite! Stim numai ca cineva va trebui sa dea acesti bani inapoi. Adica, printre altii eu si fiii mei. Sigur, si EBA, numai ca ea are un salariu mult superior veniturilor mele, dupa ce scad forfetaru lu peste.
    E adevarat ca alternativa (Antonescu, Geoana, Duda) este slaba, jalnica, respectiv firava, dar cu Basescu avem certitudini: siguranta ca mai bine nu va fi! Taranistii sunt blocati de jermele Milut, vai de biata tara! Vai de noi!
    • -7 (21 voturi)    
      d-le taranist (Joi, 6 august 2009, 0:55)

      directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Taranistu

      imprumutul acordat de FMI vine in transe-prima transa a stabilizat cursul leu/euro si a redus inflatia,aici la 'inflatie' cred ca a contribuit putin si criza care a 'izbutit'-cu exceptia 'petrolistilor' care nu numai ca au ramas incremeniti la 150 dolari pe baril, dar l au [pretul la pompa] si umflat nitel,adica saptamanal, chiar daca acum barilul este putin peste 60 dolari,-
      Daca FMI accepta ca urmatoarea transa s a mearga la buget, atunci ne vom intoarce in anii '90 cand transele soseau numai cand Ro isi onora angajamentul din acordul standard,nu degeaba tary a rupt acordul in 2005 cu FMI,nu ar mai fi umflat aparatul bugetar si impana cu sute de agentii clientelare
  • -1 (11 voturi)    
    mai putini (Joi, 6 august 2009, 0:04)

    Luci [anonim]

    Eu propun un nr de 1 deputat/senator per judet, cred ca e suficient....
    • +3 (3 voturi)    
      Nu e suficient... (Joi, 6 august 2009, 13:00)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Luci

      Acel deputat/senator...nu poate cunoaste absolut toate problemele din judet.
  • +7 (27 voturi)    
    FMI (Joi, 6 august 2009, 0:34)

    zdragomir [utilizator]

    Bagati banii in buget ca nu mai are sefu' de unde sa injecteze bani in campania sa! Reeeepeedeeeee, pana nu vine lumea din concediu!
  • +7 (25 voturi)    
    se spune altfel: (Joi, 6 august 2009, 0:54)

    eeeuuuu [utilizator]

    "daca v-ati saturat sa traiti, bine!"
  • -6 (28 voturi)    
    desigur (Joi, 6 august 2009, 3:32)

    ana boldor [anonim]

    Desi traiesc temporar in Canada ,mie imi place tare mult de Presedintele Basescu. E un patriot.

    Sper sa fie reales
    • +8 (26 voturi)    
      ia-l cu tine! (Joi, 6 august 2009, 6:00)

      eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui ana boldor

      si lasa-ne pe noi fara el!
  • -3 (17 voturi)    
    Are dreptate ! (Joi, 6 august 2009, 7:37)

    ION [anonim]

    Presedintele are dreptate ! Sunt multi lingai in presa care pentru un pumn de bani scriu ce vor mogulii ..... Marfa contra bani. Daca va candida, il voi vota cu toata inima, pentru ca este un om care stie ce e bun pentru Romania. Ce fac ceilalti in afara sa latre la el ? NIMIC ? Ce se face cand cineva vrea sa urnesca treaba inspre mai bine?
    I se da in cap si il umilesc ziaristii incompetenti. De aceia Base va fi votat de multa lume si va iesi victorios din primul tur. Va e ciuda ? Faceti si voi ceva bun pentru tara, nu numai sa criticati.....
  • -3 (19 voturi)    
    selectie (Joi, 6 august 2009, 8:09)

    j [anonim]

    datorita faptului ca in institutiile publice sunt simpatizanti PSD si PNL pt.ca ei au mai fost la guvernare,este normal ca si noi PDL-ul sa avem oamenii nostri.Deci ii dam afara pe primii si-i pastram pe ai nostri.Pe Basescu l-am auzit cu datul afara a 20% a bugetarilor inca de anul trecut din septembrie ,cand inca nu se prea discuta la noi de criza,deci ne-am saturat de abureala,totul este politic.Base te-am votat de fiecare data dar nu vreau sa te mai vad!
  • +1 (21 voturi)    
    Mai rasfirati baieti ! (Joi, 6 august 2009, 8:42)

    Dianora [utilizator]

    Cred ca ati facut noapte alba in subteranele din Kiselef. Lucrati la gramatica si pastrati-va energia ca mai e mult pana la alegeri.
  • +2 (28 voturi)    
    basescu da sau nu (Joi, 6 august 2009, 8:49)

    anonin [anonim]

    N-as fi crezut niciodata ca voi ajunge atat de revoltata incat sa iau atitudine in acest mod.
    Sunt absolut socata sa vad cata lume ( vezi tot felul de sondaje) este inca manipulata de acest Basescu.
    Cu tot respectul pentru institutia prezidentiala, acest individ nu ne reprezinta. Pe mine cel putin sigur nu si imi place sa cred ca mai exista romani la care nu le place marlania, dictatura(chiar nu vedeti ce trafic de influenta face),si aroganta vecina cu prostia.
    Presedintele trebuie sa fie o imagine a statului respectiv, nu el face politica, legile , nu conduce guvernul in interesul unui partid.
    Sunt apolitica dar doresc binele acestei tarisoare si doresc din suflet ca romanii sa se mai trezeasca odata .
    Meritam ceva mai bun si avem ceva mai bun .
    Sunt oameni capabili in tara asta care ar face ceva mai mult pentru noi toti.
  • 0 (16 voturi)    
    Abia astept sa scapam de Basescu si de sleahta (Joi, 6 august 2009, 9:11)

    Cioara vopsita [anonim]

    pdl.
    nu au facut nimic, doar au inglodat tara in datorii si si-au vazut de campanii publicitare pe la ministerele patronate.
    cat despre psd, ce sa mai spun ....
    alianta demonica ...... cica pentru a scoate tara din criza.
    ei bine nu, pentru furaciune.
    • -2 (14 voturi)    
      200.000 de firme inchise anul asta (Joi, 6 august 2009, 9:38)

      stan papuse [anonim] i-a raspuns lui Cioara vopsita

      ... asta a realizat Basescu si guvernul lui condus de o servitoare .
      • +5 (17 voturi)    
        200.000 - incredibil! (Joi, 6 august 2009, 10:28)

        rainman [utilizator] i-a raspuns lui stan papuse

        Hai sa zicem ca sunt vreo 100.000 de fapt. Si eu mi-am inchis una din firme. Si cunoscuti de ai mei si-au inchis din firme. Si culmea, supravietuim! Si cel putin eu nu dau vina pe Basescu pentru situatia asta. Nici pe Boc. In contextul actual aveam cu una in plus decat imi permiteam. Pariu pe o 100 de euro ca nu esti in situatia de a inchide o firma. Si mai pariez 100 de euro ca esti unul din cei 90% dintre romani care crede ca situatia in care este se afla se datoreaza guvernului sau presedintelui, masonilor sau americanilor.
        Un sfat celor care vreti sa scapati de Basescu:se poate sa traiti bine indiferent cine este la guvernare. Trebuie doar munca si putina chibzuinta. Si cam atat! Simplu,nu?
        Dar in schimb ce sa vezi. O natie de femei plangacioase. Si de super analisti politici si economici cu diplome.
        Rezumat: suntem femei plangacioase cu diplome care nu muncim si dam vina pe Basescu pentru incompetenta noastra.
        • +3 (7 voturi)    
          plangaciosii sunt la stat - bugetarii (Joi, 6 august 2009, 11:15)

          dan [anonim] i-a raspuns lui rainman

          problema e ca masurile guvernului nu au fost sa incurajeze economia ci sa o diminueze si mai rau...

          ce sa munceshti daca nu ai pt. cine?
      • -3 (9 voturi)    
        esti dezinformat (Joi, 6 august 2009, 10:50)

        claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui stan papuse

        doar in ultimele 3 luni in Romania s-au inchis un miliard de firme si au fost concediati 10 miliarde de romani.
        • -1 (5 voturi)    
          ai incurcat cifrele, (Joi, 6 august 2009, 12:16)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui claudiopolis

          realitatea este urmatoarea-un miliard de firme au inchis 10 miliarde de romani pt 3 luni-vad ca multi se arata oripilati ca sunt firme care dau faliment,pai asta este un sem de normalitate intr o economie de piata, sau se doreste o revenire la o economie planificata in care pierderile s a fie asumate de intreaga societate
  • +8 (12 voturi)    
    complet gresit (Joi, 6 august 2009, 10:29)

    Iulian [anonim]

    De ce sa injectezi bani intr-un sistem fundamental defect? De ce vrei sa finantezi un monstru disfunctional? Unul dintre conceptele de baza in management este "merciless love": scoate-i din joc pe low performeri.
    Tocmai cand se crease un pic de perceptie grava si simt al urgentei apropos de tampeniile din sectorul public reusind un kick-start in mobilizarea resorturilor sale vascoase... guess what? Hai sa le oferim o perna de salvare, sa se culce "monster baby" la loc: banii de la FMI.
    Modul sanatos este: lasa-i sa demonstreze cum se restructureaza prin forte proprii, apoi stimuleaza cu finantare exact zonele care demonstreaza potential de turnaround si lasa frunzele moarte sa pice. Altfel nu faci decat sa amani inevitabilul aruncand bani in aberatiile sistemice din sectorul public romanesc din acest moment.
    • +5 (7 voturi)    
      subscriu (Joi, 6 august 2009, 11:19)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Iulian

      ai perfecta dreptate; trebuie taiat in carne vie trebuie... e criza si e grav, nu e loc de socialism...
  • +2 (10 voturi)    
    E vai de Romania! (Joi, 6 august 2009, 11:08)

    marius [anonim]

    Cu asa politicieni si guvernanti incompetenti. Boc a iesit repede sa ne spuna ca nu vom platit nici un Leut din buzunarul nostru pentru imprimutul luat de la FMI... ca sa aflam astazi ca lucrurile urmeaza sa se schimbe. Sa vedem ce mai zice acum. Indatoreaza Romania ca sa nu taie salarii si ca sa nu piarda voturi in an electoral.

    Votati schimbarea, oameni buni... oricare ar fi aceea. Poate (de fapt sigur) dam de oameni mai competenti care sa ne conduca in conditii de criza.
  • +1 (5 voturi)    
    cred ca suntem intr-un mare / (Joi, 6 august 2009, 11:10)

    dan [anonim]

    inteleg ca nu mai sunt bani pt. salarii, pensii

    niciodata nu o sa se restructureze bugetarii, de ce? pt. ca si ei(politicienii) sunt bugetari

    cum sa dea afara consilierii si ioshce joburi de umplutara pt. nepotisme...

    guvernul de ce draq nu e skimbat? suntem in cacat acu, deci inseamna ca guvernul nu a luat deciziile necesare la inceputul anului...

    oricum mie mi se pare ilogica kestia cu cresterea taxelor pt. a creste venitul la stat... mult mai logic si benefic pt. economie este scaderea taxelor, asa incurajezi si economia, si s-ar putea sa intre si mai multi bani in buget decat daca omori ca pe domino economia cu forfetarul... eu ziceam un TVA mai mic si impozite mai mici... sa faci in asa fel incat sa susti oarecum firmele care au probleme din cauza crizei... se inchide o firma, se mai inchid si altele colateral...

    da' ei sunt politicieni, d'ashtia cu gargara multa, egoiesti si prosti... zic prosti pt. ca duc tzara de rapa si e in dezinteresul lor (nu mai au ce sa fure)
  • -2 (8 voturi)    
    PAFARISTUL SEF (Joi, 6 august 2009, 11:31)

    radu [anonim]

    FMI a raspuns deja ca nu finanteaza deficitele bugetare ale tarilor pe care le asista. Poate sa vrea Basescu si sa-i finanteze campania electorala, ca tot acelasi raspuns primeste. E amuzant cum omul asta se tot baga in lucruri pe care nu le pricepe dar are o siguranta de zici ca e doctor in economie cand debiteaza ineptii. "Vrem", noi , Maria noastra, sa fie ca "noi". "Vrem" ca banicile sa dea credite ieftine la tot poporul. "Am blocat privatizarea"!!!! Pai s-a cam terminat privatizarea dom' sef.
    Am facut sa rasara soarele, sa ploua, sa bata vantul!"Noi", Basescu!
    Multumim Maria Ta pentru nepretuitele idei pe care ni le transmiti! Multumim ca nu avem autostrazi pentru ca ai crezut tu ca nu avem nevoie,
    Multumim ca ne asculti telefoanele, multumim ca ai transformat guvernul, serviciile secrete, procuratura,parlamentul in slugi personale, iar tara asta in feuda propie!
    Multumim, poti sa pleci!
  • +6 (8 voturi)    
    Aveti nevoie de bani pentru campania electorala (Joi, 6 august 2009, 12:25)

    Tedu [anonim]

    Sigur ca vreti sa mearga la buget. Aveti nevoie de bani pentru campania electorala, acum voturile se cumpara la bucata, deci o campanie costa foarte mult, aveti nevoie sa furati din bani ca sa platiti voturile. Fraier ala care mai voteaza (pe bani sau pe gratis) candidatul sustinut de PDL, PSD, PNL sau alt partid "traditional". Si pseudo-independentul Oprescu e sustinut de o parte din PSD, asa ca tot in categoria lor intra. Pe mine unul nu ma mai fraieriti.
  • 0 (2 voturi)    
    Propunere ! (Joi, 6 august 2009, 18:43)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Sa nu se dea nici un ban pentru campanie electorala! Campaniile se duc cu banii dati pentru cumpararea locului in parlament si senat + catei( consilieri,secretari etc.)Daca e criza ! Uite ca bani se gasesc pentru "investitii politice" cu scadenta imediata dupa alegeri.Parol ! DDD


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version