Dan Nica: Nu iau in calcul varianta demisiei. Cel ce ar trebui sa demisioneze este Emil Boc. Dupa plecarea mea sigur se vor frauda alegerile

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:35 Revista Presei | Radio TV

Dan Nica
Foto: AGERPRES
Prezent la emisiunea "Ora de foc" (Realitatea Tv), ministrul de interne Dan Nica a vorbit despre dialogul sau cu presedintele Traian Basescu purtat miercuri seara la Cotroceni si a cerut public "luarea unei decizii in regim de urgenta", aratandu-se ferm convins ca in momentul in care acesta va pleca de la carma Ministerului de Interne alegerile prezidentiale din acest an vor fi fraudate.

Iata cele mai importante declaratii ale ministrului de Interne, Dan Nica:
  • Discutia cu presedintele a durat aproape 10 minute. Eu am o retinere de a face public discutiile cu presedintele, dar i-am spus ca nu iau inca in calcul varianta demisiei
  • Am zis ca cel care trebuie sa isi dea demisia este Emil Boc. Cel care a venit cu cele doua minciuni ar trebui sa isi dea demisia. Eu, ca sa pot sa-mi dau demisia, ar trebui sa fi facut ceva

  • Stabilitatea tarii depinde de seriozitatea si de intelepciunea celor care se ocupa de ea. Cum credeti ca i-au privit oamenii de rand pe Boc si pe Basescu atunci cand au venit,  cu doua luni de zile inainte de alegeri, si au propus ca ministru de Interne seful de campanie electorala al lui Basescu?
  • Basescu mi s-a parut usor jenat in aceasta seara cand am purtat discutia la Cotroceni
  • Eu solicit public luarea unei decizii in regim de urgenta. Ori se semneaza cererea de revocare, ori nu. Au pornit aceasta criza, obligatia lor e sa ne scoata din ea cat mai rapid
  • N-am inteles de ce Traian Basescu nu a semnat cererea de revocare imediat
  • Dupa plecarea mea sigur se vor frauda alegerile. Este o actiune prea elaborata, mult prea bine pusa la punct. Vor sa dea marea lovitura. Ministerul de Interne este incomod. Ministerul de Interne nu fura, dar poate sa te opreasca. Din aceasta cauza acest minister este asa de important.


Citeste mai multe despre   





















3351 vizualizari

  • +18 (34 voturi)    
    Si daca esti tu acolo, (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:38)

    lsm [anonim]

    nu se vor frauda in beneficiul "stim noi" cui? De ce tii cu dinti de acest minister? Nu pentru acest lucru?
    • 0 (4 voturi)    
      corect (Joi, 1 octombrie 2009, 8:56)

      loctite [utilizator] i-a raspuns lui lsm

      de obicei dar si din batrani ne-a ramas o vorba: hotul striga hotii!!!
  • +15 (31 voturi)    
    go (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:41)

    porky [anonim]

    sper ca acum sa ti se dea si un sut undeva,il meritzi arogantule
  • -12 (26 voturi)    
    solutie simpla (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:50)

    taranistu [utilizator]

    Vasile Blaga sa devina ministrul independent si al Opozitiei al Administratiei si al Internelor, acelasi domn sa fie seful de campanie al partidelor celor mai importante, tot domnul Blaga sa coordoneze fraudarea in mod proportional-egal pentru fiecare dintre acestea! Ma alatur preainteleptului nostru presedinte care nu intelege ce au ceilalti cu el, ca cu grija lui el ne iubeste pe noi toti: activ, iubitor, jucator, iar noi ar trebui sa zicem ca ne aruncam si de pe bloc pentru el! Ca cum sa va spun, nu trebuie sa te si arunci, e suficient sa zici! Pa cuvantu mieu!
    PS: Va rog sa nu mai deranjati pe Presedintele nostru ca azi e in doliu, mai lasati-o drq de criza, a murit ...Generalul! Astazi dl presedinte plange si fara un gram de whiskey!
    • +13 (21 voturi)    
      Si mai simplu! Troaca si PSD/PNL la putere (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:09)

      David Cristian Troaca [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      sa fure si voturile si banii de la buget pentru niste amarate de alegeri !
  • -16 (28 voturi)    
    Afara! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 22:53)

    Sun Tzu [utilizator]

    Sa plece Boc cu toti pesedei si pedelei - FSN si sa plece invartindu-se si prostul de Basescu.Tara asta arde-oamenii n-au ce pune pe masa pentru a doua zi,iar piratul mai vrea 5 ani sa calareasca Romania.Rusine basescule.Lasa-ne!!!
    • +2 (16 voturi)    
      nu e mai usor (Joi, 1 octombrie 2009, 1:39)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Sun Tzu

      sa plecati voi LA MUNCA???
  • +15 (29 voturi)    
    NICA PAREA BEAT ! (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:03)

    cela [anonim]

    Un discurs incoerent,dezlanat si agramat. Basescu ar face bine sa-l dea afara de urgenta pe acest incapabil care nu a putu formula 2 fraze coerente din care sa intelegi ceva. De exemplu l-a prins sau nu pe criminalul de la Brasov de la casa de schimb valutar???????? Groaznic. N-am stiut ca e atat de prost acest om. Sau sant asa de nervosi ca nu mai pot compune o propozitie. Si Vanghelie delira pe la congresul lor de la Romexpo . Alt analfabet . Rusine . Totusi PSD mai avea si niste oameni cit de cit , Unde au disparut ? S-au retras in munti >???
    • +9 (21 voturi)    
      Posibila explicatie (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:46)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui cela

      " Basescu mi s-a parut usor jenat in aceasta seara cand am purtat discutia la Cotroceni". Cred ca a fost exact invers: mataluta te-ai cam scapat in pantaloni...
  • +13 (23 voturi)    
    Fraierii din PSD (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:18)

    Claude [anonim]

    Nu-si dau seama ca mutarile fara cap de raspuns la mutarile politice ale lui Basescu ii dau tot acestuia din urma dreptate.
  • +11 (21 voturi)    
    Oameni inconstienti, acuzatii grave (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:27)

    cet23 [anonim]

    Oameni inconstienti, acuzatii extrem de grave, tendinte spre paranoia... Nica asta isi inchipuie ca el e indispesabil pentru a nu fi fraudate alegerile... Nu stiu daca crede asta, dar daca da, e cam paranoic..
    Este o limita in care te opresti cu atacurile. Nu le continui decat daca ai dovezi.
    Cu toate ca ma voi duce la alegeri si voi vota cu Basescu, nu pot sa nu-mi amintesc de reactia lui Basescu de acum cativa ani, cand, atunci cand impresia la un moment dat era ca va pierde, urla si el in gura mare ca alegerile sunt fraudate.
    Daca candva alegerile vor fi fraudata, nimeni nu va mai crede.
    • +12 (18 voturi)    
      PSd-ul a fraudat alegerile mereu... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:44)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui cet23

      asa ca putem spune ca sunt experti in asa ceva.
      Problema e totusi acuzatia foarte serioasa, pe care dl Nica nu o poate sustine.
      As putea sa-l intreb pe dl Nica cum a aflat de autobuze? Nu cumva voia sa inchirieze si el/ai lui cateva?? Sau mai nou, cu asta se ocupa ministerul de interne, in loc sa tina in frau toti hotii si borfasii??
      • -2 (2 voturi)    
        Acuzatii (Joi, 1 octombrie 2009, 9:22)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui haiducul

        Pai, asa cum spunea cel de dinaintea ta, mai sunt si altii care tre sa-si sustina acuzatiile foarte serioase si nefondate: de ex. Basescu, 2004
      • +1 (1 vot)    
        Frauda!? (Joi, 1 octombrie 2009, 10:09)

        Mirciuc [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

        Frauda la urne nu se face de partide ci de indivizi, cetateni care nu dau 2 bani pe alegeri si care doresc sa cistige cu orice pret ciolanul, ori sa se puna bine cu mai marii zilei.

        Din nefericire sunt mult prea multi mancutzi printre conationali, precum si destui semidocti care se dau drept "profeti".
  • +10 (18 voturi)    
    - (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:37)

    valy [anonim]

    de ce nu te iei de mana cu prostanacul (_iliescu stie !) si va duceti !....unde a dus.... iapa !?
  • -11 (15 voturi)    
    basescu incepe sa piarda..... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:48)

    dorinteodor [anonim]

    nu sint nici pe departe fan nica si nici nu am o parere buna despre el. dar de data asta basescu a cazut intr-o capcana: daca-l da afara pe nica se va spune ca de aia l-au dat ca sa fraudeze alegerile si nica nu-i lasa.....inca odata spun: nu stiu care este realitatea dar, cu cererea de demisie a lui nica, basescu a cazut ca fraieru intr-o capcana......

    acum nu-i mai ramine decit sa respinga cererea lui boc si deci nica sa continue sa fie ministrul de interne.....

    pe de alta parte cu adevarat, lui nica nu i se poate reprosa nimic. in afacerea cu autobuzele, despre care nici acum nu stiu care este adevarul, el putea spune ca nu era o declaratie a ministrului de interne ci o declaratie politica a omului politic nica.....
    • +14 (20 voturi)    
      N-ai inteles nimic... (Miercuri, 30 septembrie 2009, 23:56)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      ... mai bine culca-te... Basescu nu prea a dovedit in patru ani ca e fraier. Ca are excese de limbaj sau comportament, sau de actiune politica, asta da! Dar niciodata nu a picat pina acum de fraier....
      • -6 (14 voturi)    
        nu? (Joi, 1 octombrie 2009, 1:28)

        ciob [utilizator] i-a raspuns lui Claude

        mai bien era basescu fraier sau oricum altcumva si traiam si eu un pic mai bine!!! asa cu ce ma incalzeste ca nu e fraier? un presedinte nu e un jucator sau unul pe care sa am prilej cand il vad l-a televizor sa zic "mama ce le-o mai trage astora" presedintel e un garant, un model, o instantza suprema , etc.
        • +1 (5 voturi)    
          E război. Maniere elegante, după... (Joi, 1 octombrie 2009, 7:58)

          Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui ciob

          Suntem prinşi de 20 de ani într-o reţea mafiotă care, totuşi, îl urăşte pe Băsescu mai mult decât pe oricine altcineva. Ca să trăieşti "mai bine" într-un stat controlat de Mafie, ar trebui să faci compromisuri morale sau chiar să faci parte din "sistemul ticăloşit". Eu cred sincer că Băsescu este eficient în războiul cu Mafia, rezultatele se văd, dar vor fi palpabile doar în viitor. Ca om onest, înarmează-te cu un pic de răbdare şi ai încredere. Sunt mulţi oameni cu bani, dar fără o conştiinţă curată. Ori, aşa ceva nu se poate cumpăra de nicăieri ; şi e condiţia esenţială pentru a trăi cu adevărat bine.
          • -1 (3 voturi)    
            Miza (Joi, 1 octombrie 2009, 9:26)

            kinn [anonim] i-a raspuns lui Alex2009

            "Razboiul" lui Basescu cu Mafia e doar lupta lui de a ajunge seful ei. Ori ai impresia ca Basescu e Corrado Cattani si Ridzi e Silvia Conti, amandoi jertfiti pe altarul dreptatii ?

            Miza in acest scandal este una singura: controlul serviciului secret al internelor, singurul care nu ii e supus lui Basescu si care ii mai poate produce surprize: neplacute pentru el, dar placute pentru noi, pe care ne intereseaza adevarul.
        • +3 (3 voturi)    
          Mai flacau! (Joi, 1 octombrie 2009, 8:03)

          Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui ciob

          Traiesti bine daca muncesti mult si bine. Si ca tu sa poti munci mult si bine ar fi treaba legislativului sa voteze legi bune si a guvernului sa le aplice. Nu este treaba Presedintelui! Cand el a spus ,, sa traiti bine ,, s-a bazat pe angajamentele lui Tariceanu ca ii va fi aliat si ajutor. Or stim cum a actionat Tradiceanu si de aici confuzia ca o duci prost din cauza Presedintelui. Daca nici acum nu ai inteles cauta o franghie, ca sapun banuiesc ca ai!
          • -2 (2 voturi)    
            Pielea ursului din padure (Joi, 1 octombrie 2009, 9:28)

            kinn [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

            Adica a vandut pielea ursului din padure. "Romani, sa traiti bine!" (... dar numai daca Tariceanu ..., daca ..., daca ...). Parca pe atunci nu zicea nimic de "daca".
        • 0 (4 voturi)    
          Pai da (Joi, 1 octombrie 2009, 9:03)

          defav [anonim] i-a raspuns lui ciob

          mi se pare absolut corect -nu inteleg punctarea asta negativa-ce a facut base cu adevarat bun pentru tara asta ?Se vede ceva?
          Face numai calcule de smenar politic , e un ahtiat dupa putere ,asa sint toti numai ca el joaca mai bine ,nu ca l-ar ingrijora prea tare poporu'.
          Hai ca astept voturi negative, ca sint buni unii la treaba asta.
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Joi, 1 octombrie 2009, 7:35)

        CaddY [anonim] i-a raspuns lui Claude

        Claude, stai jos, 4.
      • -1 (5 voturi)    
        tu ai inteles vreodata? (Joi, 1 octombrie 2009, 8:15)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Claude

        in primul rind vad ca "echipa" de azi dmineata are 8 membrii. in al doilea rind, toate vin cu timpul si timpul ca basescu sa piarda tocmai a venit.... ghiciti repede cine va creste....
  • -3 (15 voturi)    
    mda... (Joi, 1 octombrie 2009, 1:13)

    ciob [utilizator]

    basescu luase o mie de fetze numai pe aceea de impaciutor nu! asa ca, in cautare de realizari joaca acum in rolul sfatosului care cujeta la linistea politica si binele tzarii...sa ii spuna lui mutu ca nu a comandat el "remanierea" lui nica!!! maestre, cortina s-a ridicat acum vede toata lumea cu ce te-ai ocupat pe la cotroceni!
  • +1 (7 voturi)    
    Nica ! (Joi, 1 octombrie 2009, 5:32)

    Badea Ioan [anonim]

    Acum chiar nu-l inteleg pe presedinte ! De ce nu-i trage un shut in dos acestui mirlan ???
    Auzii !!!!!!! Hotul striga hotiiiiiiiii ! "Vezi tu doamne ! Daca iese Basescu ! Alegerile au fost fraudate !!"
    Asta-i toata idea ! Deci:
    1- PSD -"MIROS" deja ca nu au nici-o sansa !
    2- PSD -REFUZA sa nominalizeze pe altcineva ! Hopa !!!!!!!!!! Deci NICA este cel care trebuia sa "aranjeze" alegerile ! Nu mai este timp de inlocuitori ????
    3-Cu sau fara inlocuitor mi-ar place sa vad prin 20-21- Noiembrie tot PSD-ul afara din Guvern !
    4-Ce gindire de "retardati" ! Multumesc !
  • -1 (3 voturi)    
    gura pacatosului... (Joi, 1 octombrie 2009, 5:54)

    zaboo [utilizator]

    adevar graieste!
  • 0 (4 voturi)    
    cum spuneam.. (Joi, 1 octombrie 2009, 7:24)

    egroeg [anonim]

    sa vedeti complicatii si reactii.
    deja dl. Nica a acuzat direct Guvernul si PDL-ul ca
    vor frauda alegerile.Dl.Basescu este pus in situatia sa decida fie demiterea lui Boc,fie a lui Nica.Oricare va fi ea,va duce la deteriorarea serioasa a imaginii PDL.Tot mai mult se adevereste ca nu au fost inspirati cerand revocarea lui Nica sau solicitandu-i sa demisioneze.Numai ca ,la noi,orice este posibil si nu m-ar mira ca pana luni sa-i vedem "PUPAT PIATA 'DEPENDENTEI"
  • +3 (5 voturi)    
    MULTI VAD PUTINI PRICEP ! (Joi, 1 octombrie 2009, 7:56)

    dana [anonim]

    IN CONSTITUTIE , art.107. (3) si (4) ; 85 (2) ,(3), ne explica de ce sta presedintele . nica fiind propus pentru revocare ,daca presedintele aproba , fara acordul Parlamentului nu poate numi nici macar un interimar la MAI , fara acordul PSD , chiar daca toti ministrii psd demisioneaza . Aici e dilema si de asta i-a cerut sa demisioneze .
  • -2 (4 voturi)    
    Toate aceste declaratii . . . (Joi, 1 octombrie 2009, 7:57)

    Gheorghe [anonim]

    . . . despre fraudarea alegerilor imi aminteste de celebra schita a lui Caragiale ; Doi sarlatani. Am luat eu banii copiilor ca sa nu-i fure altul! valeu maica astia ce raman fraudeaza ei in loc sa fraudez eu!
  • -2 (6 voturi)    
    Nica (Joi, 1 octombrie 2009, 8:33)

    ela [anonim]

    faptul ca sustine mereu povestea cu fraudarea (se refera la psd oare?}ca si cum acest lucru nu l ar putea face oricare ar fi la conducere si mai ales ca psd continua cu farsa spune multe si mai ales ca nu se gandesc la tara continuind cu orgoliile.Daca ar fi un primministru dela psd credeti ca ar ceda asa cum pretind lui Boc?Eu cred ca nu mai ales ca il au mentor pe tartorul ILIESCU.Sunt penibili si nu ne demonstreza decat faptul ca nu le pasa decat de ei.Vin alegerile sper sa aveti parte de ceea ce meritati.
  • -4 (4 voturi)    
    din pacate.... (Joi, 1 octombrie 2009, 9:04)

    egroeg [anonim]

    asa cum s-au etalat pana acum dl.Boc si dl.
    Basescu, exista premisa savarsirii unei erori nefaste,respectiv crearea conditiilor ca PSD sa
    revina la conducerea tarii. Eu cred ca ne-a fost
    suficienta guvernarea lor anterioara si daca va fi asa,chiar ca PDL-ul ar fi de condamnat.
    • 0 (0 voturi)    
      in acest caz (Joi, 1 octombrie 2009, 10:21)

      egroeg [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      indiferent cine imi acorda vot negativ, nu face decat sa confirme ca am dreptate,cu atat mai mult daca sunt PSD-isti.
  • +4 (4 voturi)    
    nici poveste... (Joi, 1 octombrie 2009, 9:04)

    agora [anonim]

    ..cu el se fraudeaza pentru unii ..fara el pentru altii???? Nu stiu care fura mai tare ? Asta sa fie cauza? Ma gandesc cu jale la intreaga noastra istorie cand mereu romanii s-au invrajbit intre ei si asa au profitat altii Nu mai departe decat secolele de stapanire ale otomanilor cand se parau unii pe altii la Poarta Se practica cu succes de secole delatiunea ,santajul si alte cele si cand 2 se cearta al 3-lea castiga Oare chiar nimeni nu stie sa invete din propriile greseli ca de istorie nu prea cred ca au mai auzit ceva iar de citit ...nici poveste
  • -2 (4 voturi)    
    oare??? (Joi, 1 octombrie 2009, 9:14)

    agora [anonim]

    Acu ca ma gandesc mai bine chiar nu-l mai pricep pe Nica ..sa fie chiar asa de subtil sau naiv??? Poi turismul asta electoral de care dumnealui se teme asa groaznic i-ar avantaja cel mai tare chiar pe PSD-isti Cum? Simplu :se stie ca ei au mare priza la sate ; pe aceia i-ar putea cel mai usor manipula ca de 100 de lei ..ce nu face omu' s-o castige Sau gresesc????
    • +3 (5 voturi)    
      Da, gresesti (Joi, 1 octombrie 2009, 9:39)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui agora

      Da, gresesti. Pentru ca Basescu are priza la sate, nu Geoana. S-au mai schimbat lucrurile de acum 5 ani, si in plus nu-s alegeri parlamentare, ci prezidentiale. La sate, oamenii simpli au tot auzit de Basescu in sus, Basescu in jos, Basescu a mers pe la toate sarbatorile in ultima vreme etc. La sate, Basescu e mostenitorul tatucului Iliescu, si nu Geoana. De Geoana n-a auzit mai nimeni, el e mai sclivisit, nu e cu bai de multime, cu poante. La tara, Geoana e un baiat de oras fara nici o priza.

      Bazinul electoral al lui Geoana e format in principal din oameni mai educatii, de la oras, care se simt trasi pe sfoara de Basescu cu promisiunile lui de acum 5 ani. Astia au migrat spre Geoana si Antonescu, in contrapartida, insa, Basescu a castigat voturile celor de la tara, mai simpli, unde i-a luat locul tatucului Iliescu.
      • 0 (0 voturi)    
        "lideri de opinie" (Joi, 1 octombrie 2009, 14:29)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui kinn

        eu vad un pic altfel: la sate manipularea antene&realitati este mai slaba decat la oras. In esenta eu pornesc de la o naivitate distribuita destul de gaussian in intreaga populatie doar ca orasenii au acces mai mare la "lideri de opinie"...
  • -1 (5 voturi)    
    Propunere (Joi, 1 octombrie 2009, 9:19)

    radu77 [anonim]

    Propun ca toti membrii PDL sa apara pe site si sa dae la geoale oricui.. psd, pnl, udmr, rusi, americani si nemti... deja sunt multi aparuti dar trebuie sa fie si mai multi. ati invatat ceva dela presedintele vostru si al tarii.. puneti in practica: injurati, jigniti.. totul pt victoria prea iubitului fiu al poporului.. primul intre primii.. un JB de 20 ani cum s-ar spune dar mult mai tare.. bafta.. si hai sa fim cinstiti: lupta este cine fura mai bine: PSD sau PDL.. turcu spune: rahat cu apa rece!!!
  • 0 (0 voturi)    
    alegeri si nunumai ... (Joi, 1 octombrie 2009, 10:42)

    ori cum ar fi .... [anonim]

    ... T.Basescu castiga din primul tur (si va face economie la buget fara turul 2...) iar apoi scapam de 'fiara rosie'; ciudat ca 'ei' sunt conisliati de cetateni ai unei atri care ar trebui sa ne fie prietena...
  • 0 (0 voturi)    
    maimutza presedinte+marean care este (Joi, 1 octombrie 2009, 10:48)

    Ivan Turbinca [anonim]

    Problema se va complica dupa alegerile prezidentiale, in eventualitatea castigarii lor de catre maimutza oprescu.Si are sanse mari, caci pulimea il va vota doar pt. ca e medic.Mai ales ca tinerii si intelectualii nu se vor duce la vot - o vor face insa tzaranoii impinsi de popi, in special oltenia si mioldova, care au votat intotdeauna cu comunistii.
    Asa ca imi inchipui deja un guvern condus de marean care este...impozit diferentiat, ca sa se bucure pulimea din nou, fasole si carnati la toate manifestarile, prostanacu' la toate posturile TV , matusa tamara curata-ca-lacrima, nea nelu erou national etc
    • 0 (0 voturi)    
      Nica (Joi, 1 octombrie 2009, 12:52)

      doru [anonim] i-a raspuns lui Ivan Turbinca

      Poltronul asta de Nica se vede pastratorul "votului curat",daca pleaca el se vor frauda alegerile.......hai sictir dom Nica.
      Ivane ai dreptate ,tara e plina de tembeli cu drept de vot,la tara e jale.......asta e democratia...cu prosti
      • 0 (0 voturi)    
        electorale (Joi, 1 octombrie 2009, 15:20)

        sa voteze numai ... [anonim] i-a raspuns lui doru

        cei care platesc un impozit la stat, restul sa astepte ce hotarasc aomenii care fac ceva ...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version