Crin Antonescu: Ion Iliescu este de apreciat pentru ca in anii '90 nu a pus armata sa impuste oameni in Piata Universitatii

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 26 octombrie 2009, 21:45 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu
Foto: HotNews.ro
Candidatul PNL la prezidentiale, Crin Antonescu, a declarat la "Stirea zilei" (Antena 3) ca  Ion Iliescu este de apreciat pentru ca in anii '90 nu a pus armata sa impuste oameni in Piata Universitatii.

Acesta l-a atacat apoi pe seful statului spunand ca nu vrea sa-si imagineze ce ar fi facut Traian Basescu daca conducea Romania atunci "stiind ca acesta nu suporta criticile, nu suporta o majoritate parlamentara potrivnica".

Liderul PNL a mai spus ca traseul lui Ion Iliescu de la partidul comunist la cel al unui politician care a ajuns sa lupte pentru Constitutie si pluralism genereaza "optimism din punct de vedere antropologic" si este "un efort care merita salutat".

Antonescu nu a ezitat insa sa se distanteze de Iliescu spunand ca nu are nimic in comun cu acesta "spre deosebire de Mircea Geoana care si-a depus candidatura de mana tot cu 'bunicuta' dupa ce a promis sa reformeze partidul".

Candidatul PNL a declarat ca vrea sa fie presedinte pentru un singur mandat pentru a nu se spune ca urmareste "alte scopuri" si crede ca romanii nu au nevoie de "un presedinte pacifist, ci mai degraba de unul care sa nu fie scandalagiu".


Citeste mai multe despre   






















4180 vizualizari

  • +44 (50 voturi)    
    trist daca gandeste asa (Marţi, 27 octombrie 2009, 0:45)

    cioaca [anonim]

    votati-l voi pe asta.. care incearca sa-l puna intr-o lumina buna pe omul care a facut cel mai mult Romaniei dupa revolutie
    • +36 (40 voturi)    
      niste nemernici revolutionarii (Marţi, 27 octombrie 2009, 4:01)

      alex [anonim] i-a raspuns lui cioaca

      Da sigur domnu Antonescu, asa este ... niste nemernici acei revolutionari din '89, la fel ca si studentii maltratati de bietii mineri (ce raspundeau patriotic apelului conducatorului pe care il salutati cu stima) ... io zic sa le si intentati dosar penal. cum si-au permis ei sa-l streseze pe tavarici Ilici? pe scurt, ma dezgustati, domnule.

      "romanii au nevoie de un presedinte care sa nu fie scandalagiu" - aha, deci cu alte cuvinte, spus taraneste, un alt expert in ce nu e bine in loc sa ne concentram pe ce ar fi benefic. O gandire total falimentara reprezantand exact ceea ce NU avem nevoie (ca sa fiu in ton cu gandirea falimentara pe placul dvs). Ceea ce ar merita salutat domnul meu nu este traseul criminal al tovarasului Iliescu, cel pe care-l admirati, ci un mod de gandire, intentii si activitati constructive (raul moare apoi innecat, de la sine) ... suntem satui de experti in "ce nu e bine".

      Cand agenda si discursul dvs va include altceva decat "jos basescu", poate ati merita ascultat ... ati fi insa cam greu de suportat stiindu-va idoli Iliescieni aveti deci nu va chinuiti ... va urez cale batuta, si pe cat se poate de adanca, in obscuritate.
      • -11 (15 voturi)    
        Sunt socat !!! (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:19)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui alex

        De ce comentarii am reusit sa citesc pe aici.
        Mai oameni buni, voi ne ziceti noua (cei care nu-l simpatizam pe Basescu) ca suntem manipulati de antene si realitatea...dar voi sunteti exemplul cel mai bun de manipulare grosolana din partea unui ziar.
        Antonescu in discursul sau il ataca pe Iliescu intr-un mod subtil....dar se pare ca trebuie declaratii razboinice si jignitoare ca sa intelegeti un atac. Incredibil. Daca nu ati urmarit emisiunea, va rog frumos sa o urmariti si sa fiti atenti la ce spune....atenti tare, pt ca vorbiti prostii aici. Prostii mari.
        Iar pt HotNews...nu e frumos ce faceti. Modul asta de dezinformare este extrem de josnic, mai ales ca vine din partea unui ziar care se vrea a fi impartial. Dar probabil nici nu veti posta acest mesaj, asa ca inchei.
        • +12 (12 voturi)    
          cred ca te inseli (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:28)

          dumil [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

          ironiile astea subtile nu tin in declaratii publice.
          Public, mesajul trebuie sa fie cat mai direct si clar pt ca nu-si pierde nimeni timpul cu subtilitatile domnului Crin...

          Incheind paranteza, Crin nu are nici un interes sa-l atace pe iliescu ci pe basescu. Ca l-a ironizat si pe Iliescu intre paranteze este partea a doua si neimportanta in contextul actual.
    • +25 (31 voturi)    
      intrebare de 100 de puncte (Marţi, 27 octombrie 2009, 4:23)

      calugaru' vaxile [anonim] i-a raspuns lui cioaca

      adresata dlui klaus iohanis: "suntetz de acord cu afirmatia dlui antonescu? raspunsuri admise: da sau nu".

      macar ne lamurim cu neamtzu'.
    • -23 (33 voturi)    
      O gandire realista (Marţi, 27 octombrie 2009, 7:55)

      Alexandru [anonim] i-a raspuns lui cioaca

      Da, probabil ca o sa il votez pe Antonescu fiindca, lasand la o parte interpretarile aiurea pe care le da presa declaratiilor lui, este capabil sa faca o comparatie intre doua guvernari, cea din 90 si cea de acum, cu argumente valabile.
      • +16 (22 voturi)    
        Relitate relativa (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:38)

        cohan [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

        Mie mi se pare de preferat guvernarea de acum, celei din 90 (daca e sa alegem una dintre cele doua).
        Spuneai ceva de ”argumente valabile” pe care le aduce d-ul Antonescu.
        Poti sa ne dai un exemplu?
      • +15 (21 voturi)    
        Un adevarat liberal (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:46)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

        Un adevarat liberal ca Crin (cacofonia nu e gresita) nu poate sa nu admire pe cel ce punea minerii sa bata intelectualii si descoperea arme, dolari si droguri la sediul PNL. Dar daca asa vrea patronul lui Patriciu care la randul lui face ce vrea patronul de la Moscova trebuie sa-l ridicam in slavi pe criminalul ce a distrus 20 din istoria Romaniei. Voti Crinul si o sa aveti parte din nou de mineri in Bucuresti. Adevarati intelectuali liberali. Si se pretind de bun simt.
      • +2 (2 voturi)    
        Bravo tie! (Joi, 29 octombrie 2009, 17:23)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

        Uite asertiunile lui Antonescu (pe care tu le interpretezi ca "argumente valabile):
        - Iliescu e bun pentru ca a chemat minerii. E bun pentru ca putea sa cheme armata, in locul minerilor??!!
        - Basescu e rau pentru ca "el ar fi chemat armata si nu minerii" ??!!
        :)) :)) :)) :))
        Acestea fiind zise, nu cred ca mai am ce discuta cu tine, zau asa...
    • +19 (25 voturi)    
      Este incredibil modul in care gandeste! (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:32)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui cioaca

      nu-mi vine sa cred. asa gandeste un candidat la presedintie!
      oare vom ajunge sa-l admiram si pe el ca la mitinguri nu va pune armata sa traga in oameni?
      • -11 (13 voturi)    
        alegeți graul de neghină (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:07)

        Apostolul [anonim] i-a raspuns lui gabifm

        Cele scrise ,cred că sunt scoase din context.
        Si așa ar trebui să analizați cele spuse.Eu cred
        că uitați că in deranjul din 89 romanii nu au fost
        informați.Si acum se incearcă să se găsească
        vinovați.(in mare parte inventați)Uitați că in alte
        cancelarii se hotărase divizarea Romaniei-vezi
        Tg.Mureș-(au picat sarbii mai tarziu).Dacă se
        tragea exista motiv de ripostă.
        In altă ordine de idei dl.Antonescu este in
        campanie electorală.Nu-i trebuiesc dușmani
        din partea susținătorilor PSD,gandind că
        electoratul PNL ințelege și nu-i scoate din
        context cele afirmate.
        Am simțit nevoia să vă aduc aminte nu să-l apăr.
        • +2 (2 voturi)    
          Care-i graul? (Joi, 29 octombrie 2009, 17:28)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Apostolul

          Sa-l feliciti pe Iliescu pentru ca nu a chemat armata e o nebunie, domnule "Apostol". Na-re nici o legatura cu politica, e nebunie pura!!!

          Stiti de ce a apelat Ilustrul salvator al neamului la mineri? ARMATA N-A VRUT sa intervina, bine? Vedeti interviurile lui Ilici din vremea aia si ascultati cum le reproseaza sefilor armatei ca "nu s-au implicat". :))

          Informatiile sunt pe net, inregistrarile sunt reale, nici macar Ilici nu le neaga. Cu oameni ca voi, nici n-are nevoie...
          Va meritiati soarta si fiecare minut de comunism si democratie cu fata cumana!!!
          • 0 (0 voturi)    
            Scuze (Joi, 29 octombrie 2009, 17:50)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            "N-are". Mi-a scapat din graba.
  • +32 (40 voturi)    
    istorie moderna (Marţi, 27 octombrie 2009, 0:58)

    misescu [utilizator]

    Crin A. si implicit PNL ii spala imaginea lui Ion Iliescu. La ce oare sa ma mai astept?!
    • +22 (26 voturi)    
      si cand te gandesti.... (Marţi, 27 octombrie 2009, 7:34)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui misescu

      Ca l-am privit ca pe o alternativa la inceput, ca pe cineva caruia nu mai trebuie sa-i dam votul "negativ".
      Acum Ilici il va alinta si pe asta cu titlu de prostanac oare ?
      • +15 (21 voturi)    
        Pe Crin (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:46)

        ina eyre [utilizator] i-a raspuns lui rov

        nu cu alintul "prostanac" il va gratula, ci "lingushica".
  • +33 (39 voturi)    
    Re: Iliescu si Crin (Marţi, 27 octombrie 2009, 0:58)

    F. [anonim]

    Mda, armata a fost pusa sa traga la revolutie. Dupa aia bitele minerilor au fost suficiente ca sa protejeze .. straturile de flori din piata Universitatii. Halal liberalism.
  • +34 (42 voturi)    
    Crinule,Crinuleeee!!!!! (Marţi, 27 octombrie 2009, 0:59)

    dvribe [anonim]

    Daca taceai,filozof ramaneai!!!N-a pus armata,a pus ,,militiile populare,,(minerii adica!).Cine iti este sef de campanie isi poate face harachiri.Oricum,halal sef de partid liberal roman.Si nu uita:gura bate fundul.Ptiu!!!!!!
  • -27 (33 voturi)    
    Dar nu orice fel de Constitutie. (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:01)

    bgd [anonim]

    Ci o Constitutie pe placul lui...la fel cum vrea si Basescu acum sa faca. Fiecare vrea sa impuna un anumit sistem...binenteles...din interese proprii.
    Daca Basescu vrea control absolut asupra institutiilor, Iliescu a vrut control absolut...si atat. Un fel de comunism acceptat de UE. Basescu e un fel de copie micsorata a lui Iliescu.
    SI da...este de apreciat Iliescu pt ca nu a pus armata sa traga in oameni...avand in vedere ca e un comunist convins. Chiar ma mir cum de nu a facut-o...
    • +14 (16 voturi)    
      Ai grave carente in perceptia (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:36)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      democratiei, a respectului fata de viata, fata de om.
      Am senzatia ca vii din alta lume.
      • -6 (8 voturi)    
        Mda...ma asteptam sa-mi spui si de ce... (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:24)

        bgd [anonim] i-a raspuns lui gabifm

        In felul asta doar ma jignesti.
    • +5 (5 voturi)    
      iara ai aparut???? (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:31)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      asa asa..la datorie..Pai poate ca trebuai sa te impuste pe alde tine..ca mai scapam de astfel de specimene...Credeam ca s-a depasit de mult momentul..se pare ca nu.
      Rusine domnule..se pare ca tu munesti..nu gandesti...
    • +2 (2 voturi)    
      Mirare?! (Joi, 29 octombrie 2009, 17:35)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Draga BGD, am apreciat si apreciez fervoarea cu care-l aperi pe dl. Antonescu.
      Doar ca incepi sa derapezi usor; esti ca-n bancul cu politistul si acvariul: intri ca tine si iesi ca el??

      Cum adica te miri ca n-a chemat armata????? Voi sunteti intregi mai oameni buni?
      Cum adica?????????????

      Vezi ca sunt niste filmulete cu Iliescu cand le multumeste minerilor. Asculta ce spune si incearca sa intelegi, ok? Armata n-a vrut sa se bage si el n-avea destula putere s-o cheme; a incercat, dar n-a putut.

      In al doilea rand, daca chema armata, cadea mai omule, tot asa de sigur ca si Ceasca! Ce-a facut Iliescu e CRIMA, nu incepe sa-l lauzi si tu.
      Gandeste cu capul tau, lasa-i dracu de candidati!!!
      Daca Antonescu il lauda pe Iliescu, gandindu-se ca poate-l sprijina in turul al II-lea, tu n-ai de ce! Pe tine nu te sprijina nici dracu daca mai vin minerii o data in piata si afla ca esti liberal, bine?
  • +31 (35 voturi)    
    Bravo Crinutzu (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:02)

    Mucles [anonim]

    ........................................................

    Tie nuz place da Geoana si da Hrebenciuc, daz place da Patriciu si da Iliescu, este? Mai da vreo doua de-astea si cred ca te retrag liberalii din campanie inainte da vot! Sa vezi ce urekeala iei miine, abia astept sa citesc si sa vad cum o speli si p-asta, cum te dezici da Iliescu... esti varza, mafrend!
  • +29 (37 voturi)    
    Fara cuvinte... (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:04)

    vlad tepes [anonim]

    ...mare e gradina Domnului,dar si mai mare a fost gradina PNL-ului cand au scormonit printre toate gunoaiele partidului si l-au gasit pe crin antonescu...mare pacat de toti intelectualii ce apar pe tv alaturi de el...
  • +32 (40 voturi)    
    in sfarsit! (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:08)

    sam [anonim]

    avem o claritate!
    De ce p77a mea m-am inscris in pnl in ianuarie 1990?
    de bou.Ca sa apara cretinul asta ce nu are nici cea mai vaga relatie cu doctrina liberala,sa-l pupe in cur pe cel mai dur comunist posibil?
    Reneg PNL,nu exista in Romania,e un partid de imbuibati si securisti.La gunoi cu voi,tradatorilor!
    • +12 (14 voturi)    
      Gresesti (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:50)

      cohan [utilizator] i-a raspuns lui sam

      PNL nu inseamna Antonescu, Orban, Bogdan Olteanu, Patriciu etc. Cunosc o groaza de membri PNL care sunt revoltati la fel ca tine.
      Iti mai aduci aminte ca Patriciu a sponsorizat campania PSD? Nici nu a negat dar nici n-a dat vreo explicatie.
    • +8 (10 voturi)    
      Gresesti (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:50)

      cohan [utilizator] i-a raspuns lui sam

      PNL nu inseamna Antonescu, Orban, Bogdan Olteanu, Patriciu etc. Cunosc o groaza de membri PNL care sunt revoltati la fel ca tine.
      Iti mai aduci aminte ca Patriciu a sponsorizat campania PSD? Nici nu a negat dar nici n-a dat vreo explicatie.
  • +36 (38 voturi)    
    Si nici la Revolutie nu a omorat prea multi (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:09)

    Axul [anonim]

    Multumiri lui Iliescu pentru ca "teroristii" au omorat numai vreo mie de persoane. Daca punea armata sa traga, omora cateva zeci de mii pe zi. S-a abtinut totusi, de teama ca nu o sa-i mai multumeasca Crin Antonescu dupa 20 de ani.
  • +27 (33 voturi)    
    Un mandat? (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:10)

    Sarsaila [anonim]

    Pai nuz trebe decit vreo trei luni, baietzica, de fapt! Pina realizezi ca ai fost o papusica de paie.
    Si de ce nu vrei decit un mandat? Vrei doar sa fii si tu presedinte, asaaa, pentru cv? Sa te respecte lumea, ce naiba!
  • +32 (34 voturi)    
    atunci sa votezi tu cu el mai crin (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:11)

    mohicanu [anonim]

    pai daca tot il pupi in fund pe ilici, te mai voteaza prostimea, acum ti'ai dat arama pe fata; macar pe geoana il intelegem ca e din acelasi partid, dar TU? dupa ce alergi? dupa comunisti? pai de ce nu zici asa mai Crinulet? Fiti o adevarata mAJORITATE transparenta! Liberalii si Comunistii de la PSD + cireasa de pe tort ILIESCU
  • +30 (34 voturi)    
    jegul asta vorbeste de pacifism??? (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:18)

    zaboo [utilizator]

    el care alearga pe maidanul politicii sa croiasca cu bata de miner pe Basescu cat e ziua de lunga??? jegul asta care defileaza cu Klau_nnis in chip de mascarici electoral - fara sa aiba cea mai vaga intentie sa CONSTRUIASCA ceva??? nu face decat sa darame, sa vaneze vrajitoare in comisii "de specialitate" - asta, fireste, in rarele ocazii in care nu chiuleste!! el care declara - impotriva oricarui bun-simt si impotriva Constitutiei - ca, daca va fi ales presedinte, il va desemna premier pe klau-nnis - semn ca acea Constitutie trebuie respectata numai de Basescu - nu si de deseuri petroliere ca 'mnealui!! la el nu mai sunt valabile consultarile si alte chestii neinsemnate prevazute in Constitutie!
  • +17 (21 voturi)    
    sub orice critica... (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:29)

    Bogdanstyle [anonim]

    "este de apreciat pentru ca...nu a pus armata sa impuste oameni in Piata Universitatii."
    Domnule, cum de poti concepe asa situatii?! Poate doreai sa il lauzi pe dl Iliescu si nu ai gasit cuvintele cele mai potrivite..

    In dulcele limbaj de lemn...
    "optimism din punct de vedere antropologic"
    Chiar si asa..antropologic?!!!! Sa-i spuna cineva ca "suna" dar nu e de acolo.
    • +22 (24 voturi)    
      sa-l propuna careva (Marţi, 27 octombrie 2009, 2:11)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Bogdanstyle

      pentru un Nobel pentru pace... ce dreaq va faceti ca nu pricepeti generoasa idee???
  • +18 (22 voturi)    
    si eu ma bucur (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:36)

    gabriela [anonim]

    ar trebui, in aceeasi logica, sa ma bucur ca ceausescu n-a pus tunurile pe bucuresti sau pe timisoara si ca datorita acestei generozitati pot sa aud astazi astfel de enormitati
  • +24 (28 voturi)    
    wow (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:42)

    Dan D. [utilizator]

    Uite ca sint bune si interview-urile astea la ceva, arata ce au oamenii in cap :-) Si uite-asa s-a impushcat Crin Atonescu singur in picior...
    • +15 (19 voturi)    
      in piciorul cu care vorbea =)) (Marţi, 27 octombrie 2009, 2:07)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Dan D.

      ca alta "iesplicatie" n-am, frate!
      • +8 (10 voturi)    
        Mai rau (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:35)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Cred ca s-a impuscat chiar la "intrepicior".
  • +23 (27 voturi)    
    link (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:44)

    dustyF [utilizator]

    Hai ca-i tare faza cu doar un mandat=))

    Bai Crinule da BOU mai esti...Si vrei ca lumea sa te mai voteze...:))

    Mai bine nu mai vrei tu nici un mandat si te duci la culcarica ca ne doare mintea de ce poti debita..si cred ca ai gresit partidu`...locul tau e in p0la la Iliescu;)
    • +13 (17 voturi)    
      mai degraba in tarile calde... (Marţi, 27 octombrie 2009, 2:03)

      Ovidiu S [utilizator] i-a raspuns lui dustyF

      s-o ia pe Adina lui si sa mearga undeva sa stea la plaja ca n-are treaba cu politica.
  • +20 (24 voturi)    
    CUM??? (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:50)

    stefan [anonim]

    Ce enormitati spui?
    Si ne ceri voturile sa fii presedinte?
    Niciodata....................
    • +7 (9 voturi)    
      NICIODATA (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:11)

      viotom [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Niciodata nu voi vota un om care face astfel de afirmatii, asta-i "comunist cu fata umana", sa-i fie rusine ca-si bate joc de noi cei care am sperat f mult in 1990 si nu ne-am ales cu nimic datorita cucuvelei Iliescu
  • +23 (27 voturi)    
    vai de capul tau... (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:51)

    Ovidiu S [utilizator]

    mai omule, tu iti dai seama ce vorbesti? :)) Mai zii 2-3 din-astea si nu treci de 10%. La urma urmei fiecare va primi ceea ce merita! Penibil...
  • +15 (21 voturi)    
    mai copii (Marţi, 27 octombrie 2009, 1:58)

    aliodor [anonim]

    oare nu va e clar nici dupa 20 de ani lumina ca secu e-n toate, e-n cele sunt si-n cele ce maine vor merge la vot ?

    PNL?, PNT ?
    pai aveau astia sa iasa la suprafata in 90 daca nu le dadea secu voie ?

    terminati cu senioru (care-l voia pe ILIESCU candidat PNT la alegeri in 90...) si alte prostii..
    ii avea secu in buzunar pe toti.

    mai bine vedeti sa nu intarziati la vot ca stricati imaginea RO in lume..
  • -14 (18 voturi)    
    CATA ura (Marţi, 27 octombrie 2009, 2:22)

    X [anonim]

    cu cata ura vorbiti , mai toti... puteti sa nu fiti de acord cu el, dar are dreptate. Orice om care devine mai bun, indiferent de scara, face ceva ce trebuie apreciat. daca d-l Antonescu spunea ca il apreciaza pe Iliescu, care e vinovat (cred) pentru multe din crimele de la revolutie, sau pentru tolerarea acestor baroni "social-democrati" atunci era de criticat.
    dar cu cata ura puteti vorbi pentru ca a indraznit sa spuna ca Iliescu nu e chiar diavolul si daca omul a facut si ceva bun merita apreciat. la fel in realtia cu goma si cu regele Iliescu merita apreciat. NU SINT INSA un sustinator al lui Iliescu.

    Sau va temeti ca nu o sa mai iasa B si trebuie sa desfiintati pe cine nu e cu el?
    Oricum , ura nu e buna iar daca cineva poate aprecia masurat si punctual chiar si pe un adversar , asta e mai curand de laudat, stiti ceva gen fair-play. Sau trebuie sa ne desfiintam in limbaj cu totii ca sa parem ca sintem intransigenti (cu altii, nu cu "ai nostri")?

    Ganditi-va la cate am sperat acum 5 ani si la ce s-a realizat concret din cele declarate acum 5 ani, ar trebui asadar sa fim mult mai moderati in sustineri si respingeri.
    Cu bine
    • +17 (17 voturi)    
      Mai bun? (Marţi, 27 octombrie 2009, 6:06)

      Andreia [anonim] i-a raspuns lui X

      Cum adica mai bun? Cum a devenit Iliescu mai bun? Asa din proprie initiativa? Eu vad doar un nene care tare ar mai fi vrut sa "joace dur", dar nu a putut pe cat a vrut... A inceput in forta, revolutia, p-ta universitatii, dar valurile schimbarii erau prea mari... revolutiile din europa de est, dezintegrarea URSS, cresterea ponderii UE in zona noastra, extinderea NATO... Nu a jucat pe cat de dur a vrut, ci doar cat a putut, suficient sa pierdem un deceniu din cele 2 pe calea modernizarii RO. Iar acum sa il tratam ca pe un bunicut moderat reformator? Sa ii multumim ca nu e Lukasenko? Hai sa fim seriosi! Doar nu putem sa ne aruncam in derizoriu propria noastra viata in asemenea hal! Noi am trait perioada aceea si stim ca o puteam trai mai bine si mai curat daca nu era Iliescu!
  • +16 (16 voturi)    
    Halal (Marţi, 27 octombrie 2009, 4:04)

    griffonu [utilizator]

    Nu credeam sa vad un membru al partidului liberal - necum pe presedintele lui, candidat la presedintia tarii - spunand ca Iliescu e de laudat pentru ca n-a comis o atrocitate. Ironie, misto sau ce-o vrea sa fie... fraza denota o lipsa de tact crunta, pentru ca in continuare mi-e greu sa-mi inchipui un cinism atat de mizerabil.

    Nea' asta vrea sa uneasca fortele Romaniei si sa le conduca spre bine? Vai de capul lui...
  • +18 (20 voturi)    
    Iliescu nu e de admirat, ci de aruncat in puscarie (Marţi, 27 octombrie 2009, 4:44)

    vanator de prostanaci [anonim]

    Iliescu nu e de admirat deloc, nu a trimis aramata ci minerii! Nici Gorbaceov nu a facut asta, nimeni decat comunistii chinezi. Singurul loc al lui Iliescu e in puscarie, iar PNL/Antonescu ar trebui sa zica asta raspicat!
  • -8 (8 voturi)    
    hai sa vorbim si de altii... (Marţi, 27 octombrie 2009, 5:41)

    dic [anonim]

    care ar fi aia, sau care ar fi un bun presedinte ptr romania, care bineinteles nu participa la alegeri.
    • -1 (7 voturi)    
      Radu Duda (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:31)

      dustyF [utilizator] i-a raspuns lui dic

      Cred ca ar fi cel mai bun, pentru ca:

      -stie de bun simt
      -stie sa se comporte cu o clasa peste toti politicienii
      -IUBESTE Romania(astilalti au privatizat tot si ceva pe deasupra si acum suntem in pom, tara fara industrie, fara nik)
      -e din afara sistemului actual!!
      -chiar vrea sa transforme Romania, pentru ca el chiar reprezinta Romania si ce a fost ea odata inainte

      Acum stiu ca o sa-mi sara in cap toti baietii si o sa-l denigreze in fel si chip, dar eu chiar cred ca nu merita! Inainte sa faci asta uite-te la politicieni si la dosarele lor de coruptie(de care stim noi) dosite si cum niciunul nu infunda puscaria. Cum sotia lui Paunescu a ucis o familie intreaga, lasand o biata fetita orfana(in accidentul cu Jeep-ul familiei pentru cei care au uitat - ca la altul ii facea dosar de ucidere din culpa), si cum sta ea bine si fara grija zilei de maine!!

      Halal clasa politica!
  • +14 (14 voturi)    
    xxx (Marţi, 27 octombrie 2009, 7:03)

    Dar.. [anonim]

    ... pe mine de ce nu ma apreciaza nimeni? Nici eu n-am impuscat oameni in Piata Universitatii. Daca doar de atat ai nevoie sa fii apreciat, laudele mele unde "ie"?
  • +15 (17 voturi)    
    va multumim, domnule iliescu!!! (Marţi, 27 octombrie 2009, 7:30)

    Andreea [anonim]

    Crine, dadusi cu doctrina-n balta!
  • +16 (18 voturi)    
    Diferenta dintre Iliescu si Basescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 7:56)

    Paul [anonim]

    Domnule Antonescu , diferenta intre reactia lui Iliescu si a lui Basescu privind Piata Universitatii este diferenta intre un om destept si unul intelept.
    Omul destept iese dintr-o incurcatura in care un intelept nu intra niciodata.
    Probabil cu alt presedinte decat Iliescu nu ar mai fi fost nevoie de "Piata Universitatii"
    Asta nu inseamna ca Basescu este un intelept ,are destule defecte si imi doresc un presedinte mai bun,
    Erati singurul din actualii candidati care promitea o schimbare, dar se pare ca trebuie sa mai asteptam
  • +16 (18 voturi)    
    bv dl Antonescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:06)

    cel mai liberal [anonim]

    Intodeauna am inclinat spre liberalism dar cand vad ca asta a ajuns sa fie presedintele PNL declarand asa ceva mi-e scarba.Sper din tot sufletul ca declaratiile facute de antonescu sa dezamageasca cat mai multi liberali si sa nu il mai voteze...mi-ar fi rusine cu un presedinte ca asta.
  • +12 (14 voturi)    
    ANDREI PLESU, RAZVAN UNGUREANU (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:19)

    FIAT LUX !! [anonim]

    vrem candidatura unor oameni cu capete luminate !! , voi nu sunteti romani ?? aveti sanse maxime !!
    de romania nu se poate vorbi decat in termeni de iliescu-secu / rromi / patriciu / voiculescu.. & co ????????
  • +14 (16 voturi)    
    in lipsa de gloante, buna si o ciomageala sanatoas (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:21)

    doru-t [anonim]

    bine nea crine, au scapat cu o dojana parinteasca si cu o ciomageala pe cinste.
    halal, ia mai votati mai, haaaai haaaai !
  • +13 (15 voturi)    
    javră comunistă (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:32)

    kk [utilizator]

    Se pare că aflăm lucruri noi. Chiar nu mă gândeam de omu ăsta că ar putea spune lucruri de genul acesta. "Moarte intelectualilor"? Javră comunistă ce eşti, m-am lămurit şi cu matale. Ia sa ne uităm puţin la lecţia de istorie: http://www.youtube.com/watch?v=Shi4Wr5n-pc
  • +12 (14 voturi)    
    jalnic (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:43)

    ego sum [utilizator]

    dom' crin, impusca-ti mata singurel staff-ul de campanie ca dupa inca vreo doua traznai d-astea reusesc baietii sa te duca la procente negative !!! :)
  • +16 (18 voturi)    
    Omule, tu gindesti cind vorbesti???? (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:45)

    Claude [anonim]

    Cum Dumnezeule mare vrei sa fii un presedinte de tara?????
  • +12 (14 voturi)    
    Antonescu ....slugarescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 8:55)

    doru [anonim]

    /,iliescu a promovat tot ce e mai nociv acum in politica ,a fost paravan pentru marii imbogatiti ai revolutiei,din cauza lui suntem cum suntem acum ca tara.
    daca ai ajuns sa l aperi pe acest iuda al postcomunismului esti clar vopsit.
  • +13 (15 voturi)    
    ati pierdut ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:28)

    Andrei [anonim]

    M-ati pierdut ca votant ...erati cel mai mic rau dintre toti candidatii, dupa afirmatiile de mai sus, va salut, imi ANULEZ VOTUL .
  • +15 (17 voturi)    
    Are dreptate... (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:35)

    flavioindy [utilizator]

    Are dreptate si Basescu asta cand ii baga pe toti in aceeasi oala: Iliescu, Voiculescu, Patriciu, Geoana, Antonescu... Si ei nu fac altceva decat sa demonstreze ca asa e.
  • -8 (10 voturi)    
    Asa site, asa utilizatori... (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:47)

    Inginerul [anonim]

    Ma uit la comentarii si ma loveste tristetea cand imi dau seama cat de usor sunt manipulati unii oamenii.

    In loc de interpretari tendentioase, mai bine v-ar interesa un citat.

    Antonescu: "Văzându-l pe Băsescu, încep să apreciez că în '90 Iliescu nu a pus armata să ne împuşte" http://www.realitatea.net/antonescu--vazandu-l-pe-basescu--incep-sa-apreciez-ca-in-90-iliescu-nu-a-pus-armata-sa-ne-impuste_649332.html

    Eh, cum e? Parca nuanta e altfel atunci cand n-o interpreteaza un ziarist anonim asa cum vrea el.

    Nu m-ar mira ca mesajul asta sa nu apara.
    • +10 (10 voturi)    
      Mirobolant (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:05)

      lnorogul [anonim] i-a raspuns lui Inginerul

      Da, asta scuza toata afirmatia! Ne uitam per ansamblu la declaratie sa vedem ca totusi ideea este extrem de concilianta la adresa lui Iliescu? Ceva ce n-as fi crezut niciodata ca va veni din partea unui lider liberal...
      Comentariu: eu vreau o declaratie de la Crin care sa nu-l includa pe Basescu. Sa vad ce stie el, ce vrea el, ce poate el, ce face el, nu ce prost/rau e Basescu. Din ce vad io alegerile astea nu sunt pt a alege un presedinte, ci sunt pt a alege daca-l mai vrem sau nu pe Basescu. Cel putin asta imi induc restul candidatilor, foarte amicali intre ei...
    • 0 (0 voturi)    
      wow (Miercuri, 28 octombrie 2009, 3:19)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Inginerul

      intr-adevar, inseamna cu totul altceva (pffff). Poate se referea la parerea de rau ca Iliescu nu a facut-o, cel putin cu unii dintre candidatii la Presedentie...
    • +1 (1 vot)    
      Tendentios? (Joi, 29 octombrie 2009, 21:54)

      Demo [utilizator] i-a raspuns lui Inginerul

      A, uite care era intelesul!
      Iliescu e mai bun decat Basescu :)) :))
      Adica Iliescu, care in realitate chiar a chemat minerii e un om bun; Basescu (care in realitate nu a chemat minerii) e un om rau pentru ca el ar fi chemat armata :))
      Esti un geniu, multumesc mult pentru ajutor. Uite cum era sa judec un om nevinovat ca fiind un limbau si-un aservit.
      Cat p-aci sa cred ca presedintele Partidului National Liberal, partid ale carui sedii au fost devastate, ai carui membrii au fost batuti de oamenii negri din mina, il lauda sau ii gaseste scuze celui care si-a batut joc de PNL ("am gasit la peneleu si peneteu: droguri, masini de facut bani si manifeste fasciste").
      :))
      P.S. Nici macar nu ma intereseaza ce mai raspunzi.
  • +7 (7 voturi)    
    aveti dreptate,dle Antonescu... (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:54)

    egroeg [anonim]

    Iliescu nu a tras in oameni,el a chemat doar minerii...si mai vreti sa fiti ales cu inalta gandire
    ce o afisati (pardon,prostie)
  • +7 (7 voturi)    
    Iliescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 9:56)

    elis [anonim]

    pai cine era mare sef la "revolutie"?dar cred ca dela Solesti vaslui se vedeau altfel impuscaturile din Bucuresti.Dar mortii depe strazile din Bucuresti, mineriadele cine e raspunzator de ele?Esti penibil dle candidat la Cotroceni deja aplici - corb la corb nu si scoate ochii dar n ai ajuns inca corb.
  • +5 (9 voturi)    
    Crin face blat cu Basescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:02)

    liviu [anonim]

    Crine, ce faci omule, chiar vrei sa ne convingi sa votam cu Basescu?
  • +7 (9 voturi)    
    Mass Media ce face ??? (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:33)

    AlexSiposMS [utilizator]

    Grav este ca media scrisa si tv , Realitatea sau Antena 3 au ignorat complet aceasta afirmatie , care e cel putin SCANDALOASA . Dar daca agenda publica o fac tonomatii de presa atunci cred ca idiotul asta de Crin nu va pati nimic din punct de vedere a imaginii . Si e mare pacat . Daca spunea asta Basescu era breaking news , erau emisiuni speciale cu alde Ravan Dumitrescu si gloata sa de analisti si la fel la ceilalti mascarici , Gadea si omul cu laptopul Valentin Bran sau cum o cheama ....
  • +4 (6 voturi)    
    daca tacea filozof raminea (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:56)

    albastru de Romania [utilizator]

    si uite asa, partial cu regret, tot pe base ramine sa il votez.
    chiar nu poate apare nici o alternativa la acesti nesimtiti ( ma refer la toti), ma uitam cu stima la Johaniis, dar cine se face frate cu Dracu ( psd) e negru si el in ceru gurii.
  • +6 (10 voturi)    
    fenomenal (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:56)

    lnorogul [anonim]

    Aici a ajuns liberalismul romanesc.. Si cand te gandesti ca oamenii aia care protestau in '90 erau probabil in mare parte de convingeri liberale... Oare le place ce aud? In orice mod ar fi zis-o , este o declaratie care descalifica apartenenta lui a orice ideologie alta decat a ciolanului
  • -4 (8 voturi)    
    manipulare (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:59)

    Mihai [anonim]

    intamplator am vazut emisiunea cu pricina, iar declaratiile acestea sunt total scoase din context.
    presa din romania e total complice la degradarea societatii ... rusine...
  • +2 (6 voturi)    
    coment (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:08)

    anon [anonim]

    se poate si exagera cu prostia, domnule Crin Antonescu
  • +5 (9 voturi)    
    La revedere domnule Antonescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:13)

    cetatean nemultumit [anonim]

    Domnule Antonescu, ati mai pierdut un vot, votul meu !!! Iliescu ar trebui sa stea in puscarie pentru crimele din timpul mineriadelor. Iar dumneata Domnule Antonescu ar fi bine sa te duci dupa el , tot la puscarie. Mi-ati dovedit ca sunteti penibil.
    PACAT!
  • -5 (9 voturi)    
    Scandalos este modul grav ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:25)

    Marse [anonim]

    ..in care Hotnews a denaturat declaratia lui Crin Antonescu: "Vazandu-l pe Basescu, incep sa apreciez ca in ′90 Iliescu nu a pus armata sa ne impuste". A nu se uita ca in primavara lui '90 Crin era in Piatza, air Basel era secretar de stat in Ministerul Transporturilor, extrem de ocupat cu gasirea vagoanelor necesare minerilor.
    • +6 (8 voturi)    
      In timp ce tu aplaudai minerii (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:52)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Marse

      Din datele istorice obiective Ministerul transporturilor a fost cel ce s-a opus efectiv transporturilor de mineri .
      • -3 (5 voturi)    
        Jignesti ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:19)

        Marse [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        ... la adapsotul anonimatului, cea ce arata nivelul tau moral. Chestia cu neimplicarea MT e o gluma sinistra.
  • +2 (6 voturi)    
    Micuţul broscoi exoftalmic (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:35)

    Baciul Moldovean [anonim]

    Micuţul broscoi exoftalmic orăcăie după cum cântă bătrâna cucuvea cominternistă.
    Tovarăşul Ion Ilici Iliescu trebuie că e mândru de faptul că generalul Caraman (DIE/SIE) a înfiinţat PNL-ul. Au jucat timp de 20 de ani acelaşi rol greţos de opozanţi de serviciu ai FSN/PDSR/PSD. Încet, încet ies la iveală toate trădările şi înţelegerile oculte.
    Ăsta să fie proiectul politic al lui Crin? Republica Griviţa Roşie? Mulţumesc,nu!
  • +2 (6 voturi)    
    Gretos (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:50)

    Ovidiu [anonim]

    E de-a dreptul gretos ce zice, dar nu ma mira, incepe sa devina evidenta coalitia Grivco. El uita un lucru, poate minor, poate nu.Basescu are marele merit sa ii fure mandatul lui Adrian Nastase.Va rog sa ma credeti este singurul motiv pentru care noi acuma avem posibilitatea de a comenta pe un site liber..Restul e Can-Can
  • -2 (4 voturi)    
    "Neputand sa inteleaga..." (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:10)

    Eva [anonim]

    Fiecare om are calitati si defecte. Daca observi ca exista un rau mai mic sau unul mai mare in anumite conditii, se poate spune ca esti obiectiv. Dar in Romania este la moda sa injuri si sa scuipi mizerii...cu genul asta de oameni nu se poate purta o discutie civilizata. Chiar si Basescu are o calitate pe care eu personal am observat-o dar e atat de firava in raport cu defectele incat nu o mai vede nimeni...
  • +4 (4 voturi)    
    de minune... (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:33)

    egroeg [anonim]

    va prinde intelepciunea populara prin zicala "fiecare pasare pe limba ei piere".
    Unii spun ca iarasi canta cucuveaua aducatoare de vesti proaste pe la unele usi...
    dar sa-ti canti singur sfarsitul...trebuie sa fii neghiob.
  • +4 (4 voturi)    
    stire de prima pagina (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:14)

    first [anonim]

    Hei Hotnews, de ce nu puneti articolul in susul paginii..
    E relevant ...
  • +3 (5 voturi)    
    Votati Basescu! (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:24)

    ghorghe [anonim]

    Basescu niciodata nu a ras de poporul lui. A fost hulit de clasa politica cum nu cred ca unul dintre noi am fi rezistat tocmai pentru ca a vrut sa le taie domeniul public de unde au furat in voie si fara masura. Daca ar fi avut executivul lui Tradiceanu de partea lui, multe s-ar fi schimbat in tara asta. A dat inamovibilitate judecatorilor si acestia ca niste borfasi de clasa au inteles ca pot face ce vor muschii lor numai avere sa iasa. Intr-un cuvant dupa ce s-au vazut unsi in functiile lor si au aflat din Constitutia Iliesciana ca nimeni nu-i mai poate schimba nici cel care i-a numit i-au dat cu flit Presedintelui si cum romanul este obisnuit ca toate relele sa i se traga de la capul statului acum i-l scoate tot pe el vinovat. Pe asta au si contat lichelele neamului cocotate in functii de raspunfere. V///
  • +4 (6 voturi)    
    Iliescu, minerii si uitucii (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:47)

    b09d4n [utilizator]

    Crin si PNL au adoptat o directie de stanga. Legile propuse de PNL in parlament sunt copiate la indigo din propunerile legislative care au fost propuse de PSD acum cativa ani si au fost respinse la vremea lor.

    Acum vedem si simpatia lui Crin fata de Iliescu. Cum poti simpatiza pe cineva care a dat o lovitura de stat si pus frana democratiei zeci de ani ?!

    Ce ar trebui Crin ? Sa uit cum in '99 am primit mail in companie in care primieam instructiuni despre ce sa facem in cazul in care minerii ne atata compania ?!
  • +4 (4 voturi)    
    Sa nu uitam (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:50)

    Cristian [anonim]

    Se pare ca pana si tzaranisti au uitat ce au indurat in '90. Aripa Sarbu il sustine pe Crin.
    Vai de mama noastra.
    Daca Basescu ar fi asa de rau de ce naiba nu inchide Tv-urile tonomat.
    Cred ca toata valorile in care am crezut in '90 au disparut. Victoria cu orice pret.
    Ceau ar fi fericit. Dupa 20 de ani revolutia a murit.
  • +3 (3 voturi)    
    crin antonescu+ion iliescu=cretin+criminal (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:22)

    razbunatorul [utilizator]

    In ziua de 13 iunie 1990 Ion Iliecu a dat ordin telefonic de folosirea minitiei de razboi impotriva ,,legionarilor care au pus steagul verde pe sediul M.I.''
    Recunoscuti legal 4 morti si 18 raniti prin impuscare
    Ene Viore - presedinte Asociatia Victimelor Mineriadelor 1990-1991 din Romania- www.avmr.ro
  • +2 (2 voturi)    
    Trist! (Marţi, 27 octombrie 2009, 19:40)

    Ramona [anonim]

    Nefericita afirmatie chiar daca a fost facuta pentru a-l ataca, in fond, pe Basescu. Daca tot incearca sa isi imagineze cum ar fi fost daca era Basescu presedinte atunci, si-ar putea imagina Crin Antonescu Romania de acum daca nu existau mineriadele?
  • +1 (1 vot)    
    departe de adevar (Miercuri, 28 octombrie 2009, 8:44)

    ella2009bv [anonim]

    O gandire total falimentara reprezantand exact ceea ce NU avem nevoie
  • +1 (1 vot)    
    Unde e schimbare? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 22:06)

    ciudat [anonim]

    Amice ai innebunit ?! Eu chiar nu cred stirea asta! Cred ca vreun reporter a scris gresti.
    Prietene, incercam de 20 de ani sa scapam de comunisti, o sa mai traiasca in 20 de ani ca au deja odrasle ....dar macar noi, cei putini, sa ramanen demni, verticali....Noi suntem azi aici in haos si inconjurati de mafia fostilor comunisti si "gratie" dlui Iliescu.
    Prietene, tu trebuie sa reprezinti o mica parte a poporului care nu este murdara, care nu este manhita, care nu este compromisa.NU ne compromite!
  • +1 (1 vot)    
    finish (Miercuri, 28 octombrie 2009, 23:09)

    aloe vera [anonim]

    hm,cred ca viitorul este mai negru pecat pare!a murit LUMINITA! deabia acum am observat!
  • +1 (1 vot)    
    arctic (Miercuri, 28 octombrie 2009, 23:13)

    aloe vera [anonim]

    crin spala izmenele lui iliescu,totusi la un om normal ar trebui sai fie scarba,nu?
  • 0 (0 voturi)    
    Cine l-a consiliat pe Crin? (Sâmbătă, 31 octombrie 2009, 8:28)

    oradean [anonim]

    Iliescu spalat de Crin Antonescu! Trebuie retinuta afirmatia pentru dezbaterile urmatoare. Cine l-a instruit pe Crin: Saftoaia? Zoe Petre? Mircea Diaconu? Emil Constantinescu? sau ... Andrei Marga? Daca nu, sa se delimiteze de acest individ corigent la istorie!
  • 0 (0 voturi)    
    ”crinul” (Duminică, 1 noiembrie 2009, 8:34)

    Gheorghe Neagovici [anonim]

    Nu mi-a plăcut niciodată acest individ șters,inactiv,inutil,autointitulat ”profesor”,dar trebuie să admit că este mai imbecil decât am crezut.El confirmă incă o dată faptul că,în prezent, pnl este identic cu psd.
  • 0 (0 voturi)    
    postare (Duminică, 1 noiembrie 2009, 8:54)

    Gheorghe Neagovici [anonim]

    Ar trebui să vă felicit pentru reinstaurarea cenzurii?
  • 0 (0 voturi)    
    Comunistule (Vineri, 27 noiembrie 2009, 12:59)

    www.vladlacisco.wordpress.com [anonim]

    cum se poate sa nu-ti fie rusine de ce afirmi? Ar trebui sa consideram atunci ca Iliescu a fost cel mai bun presedinte pentru ca nu a starnit un al doilea holocaust?


    Daca ar trai acum Bratianu si fondatorii PNL te-ar scuipa in fata tradator nerusinat. Si ne-ai mai mintit cu bunul simt in campanie.

    Rusine din nou!!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi