Cezar Preda (PD-L): Ion Iliescu ar fi fost mult mai linistit intr-un comunism cu fata umana 

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 27 octombrie 2009, 10:37 Revista Presei | Radio TV

Cezar Preda
Foto: Rompres
Ion Iliescu ar fi fost mult mai linistit intr-un comunism cu fata umana, iar pentru el a fost inutila si democratia din ultimii 20 de ani, a declarat vicepresedintele PDL Cezar Preda, intr-un interviu pentru RFI. Luni, presedintele de onoare al PSD a spus ca audierile in comisiile parlamentare ale ministrilor propusi pentru cabinetul Croitoru sunt inutile. Opozitia a preferat “sa o lalaie”, a afirmat Preda.

"Eu cand aud vorbindu-se de domnul Iliescu - eu am intrat mai tarziu in politica -, pentru domnia sa inutila cred ca a fost si democratia asta de 20 de ani. Dumnealui era mult mai linistit intr-un comunism cu fata umana. Dar asta-i viata, asta-i societatea romaneasca!", a afirmat Preda.

Politicianul democrat-liberal a comentat declaratia lui Iliescu, afirmand ca "lucruri pe care domnia sa le considera inutile se fac conform Constitutiei si aici as vrea sa va spun un lucru pe care nu l-a negat absolut nici un om din aceasta Opozitie ad-hoc: daca Traian Basescu, ca presedinte al Romaniei, facea un lucru care era pe langa Constitutie, in secunda doi acesti oameni ar fi atacat la Curtea Constitutionala. Or numai se clameaza moralitatea unei asemenea numiri, unei asemenea desemnari si nu constitutionalitatea, iar daca noi ne jucam intre chestiuni morale, imorale si constitutionale, atunci avem o problema. Deci domnul Ion Iliescu poate sa spuna multe chestii, cred ca inainte de a spune asemenea chestii ar trebui sa raspunda la multe, multe intrebari care vizeaza inutilitatea unei atitudini sau unei abordari".

Referindu-se la faptul ca audierile ministrilor desemnati in comisiile parlamentare vor avea loc miercuri, joi si vineri, in conditiile in care PDL a cerut ca votul final din plen sa se dea miercuri, Cezar Preda a spus ca cei din opozitie "au preferat sa o lalaie, ma scuzati de expresia folosita, apreciind ca Parlamentul are dreptul sa se gandeasca 48 de ore, pe urma sa mai amane o saptamana pana face plenul si sa-i faca cadou presedintelui de ziua dansului un vot in Parlament. Mi se pare nu numai neserioasa, dar si periculoasa aceasta abordare, stiind ce angajamente avem cu Fondul Monetar si unde trebuie sa ne gaseasca aceasta intalnire, intr-un Guvern stabil si pana la urma intr-o Romanie pusa pe picioare".


Citeste mai multe despre   






















1484 vizualizari

  • +11 (31 voturi)    
    Eu votez (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:46)

    nano2k [utilizator]

    Eu votez cu oricine se bate PE BUNE cu Iliescu si sleahta lor care ne-au distrus viitorul.
    • +3 (19 voturi)    
      Mda (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:20)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Noroc cu Baselu si sleahta lui de Elene, Monici si Adrieni care se gandesc numai la cat de bine sa-ti fie tie. Chiar crezi ca politicienii iti vor tie binele? Cati ani ai, fara suparare?
      • 0 (16 voturi)    
        Nu are legatura cu varsta (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:10)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Iliescu a facut si inca face mult rau tarii asteia, asta e sigur. Baselu face si el si chiar si tu de ai fi la carma tarii ai face, nu zic nu.

        Dar Iliescu ne-a mintit atunci, ne-a manipulat si a adus minerii sa omoare oameni.

        Astia de acum sunt hoti, dar nu poti zice ca sunt criminali, cel putin nu inca.
        • -1 (13 voturi)    
          hai sa le mai dam 5 ani (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:14)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

          sa devina si ei criminali, nu?
          pai daca e sa fim cinstiti asa ar trebui. Daca tot l-am lasat pe ilici 3 mandate, oare nu se supara base daca prinde numa unu?

          cat despre minciuna si manipulare... oricat ar fi vrut ilici, la nivelul la care o face basescu nu ajunge nici in 3 vieti.
          • +2 (4 voturi)    
            2 rele (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:43)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui justin

            Am zis eu sa-i lasam sa devina criminali?
            Daca devin, asta e.

            Insa sunt 2 chestiuni diferite aici si trebuie sa repet. Unul ESTE criminal, altul NU ESTE (inca). Am pus si "inca" pentru a fi corect, sa nu dezavantajez numai o parte.
            Alege tu intre cei 2.

            In plus, observ ca Basescu e peste tot. Eu nu l-am pomenit decat ca si raspuns si nu am zis ca il sustin.

            De ce ne impiedicam de Basescu la fiecare pas? In articol se spune ca Cezar Preda spune ceva despre Iliescu.
            • 0 (2 voturi)    
              punctual (Marţi, 27 octombrie 2009, 21:52)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              1. asta e? ori esti prea tanar sa tii minte ce s-a intamplat acum 20 de ani ori esti inconstient.

              2. stiu ca nea base iti spune ca e in lupta directa cu ilici. totusi, nu-l vad pe ilici pe lista candidatilor.

              3. base era implicit in subiect. sincer nu as vrea sa mai aud de el pentru multa vreme.

              4. preda spune ceva ce crede el ca ar gandi ilici. un asemenea articol nu isi are sensul dar se pare ca hotnews e bine platit.
              • +1 (1 vot)    
                Ce s-a intamplat stimabile? (Miercuri, 28 octombrie 2009, 9:29)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui justin

                1. Cu varsta las-o mai moale ca nu tine. Apoi, spune tu ce s-a intamplat acum 20 de ani. Nu uita sa te referi la acest episod eroic al neamului nostru:

                http://www.youtube.com/watch?v=Cbe3VSlAOTI

                Cam vorbesti fara tine si elimini din ecuatie realitatile. Sa nu uitam si ca "teroristii arabi", dupa ce au facut victime in toata tara nu sunt de gasit. Sunt buni teroristii astia, nu?

                Apoi, din tot regimul ceusist singurii care au platit (ca sa taca pe veci) au fost chiar Ceausestii. Atat.

                Spune tu ce altceva mai conteaza acuma, la 20 de ani?

                2. Ilici nu candideaza. Foarte bine, ca l-ar linsa romanii, care dupa 20 de ani s-au mai trezit si ei.

                3. Da, pentru frustrati Base e mereu implicit in toate. Ori e bun ori e bun Base asta. Daca CHIAR e in toate, poate il si beatificam. Daca nu, inseamna ca avem de-a face cu o noua Securitate comunista care te facea sa crezi ca e prezenta in tot si in toate.

                4. OK.
          • +1 (3 voturi)    
            zi-mi te rog (Marţi, 27 octombrie 2009, 16:05)

            jo [anonim] i-a raspuns lui justin

            care sunt mijloacele de manipulare de care dispune base? cum o face? pe ce cale ajunge mesajul lui la oameni?

            manipulare e cand 3 trusturi media (tv, radio & ziare) interpreteaza intentionat incorect anumite fapte pe care le vara pe nas oamenilor.

            iata un exemplu (desi ti-as putea da o puzderie!): PDL a produs dezastrul economic actual pt ca somajul e la 6,3%. asta e un mesaj puternic, transmis frecvent de cele 3 trusturi. e o interpretare falsa pt ca evita sa precizeze:
            - somajul in ro a crescut de la 4,7 (in aug 08) la 6,3 (in aug 09)
            - in tarile OCDE media de crestere a somajului a fost de 2,3% (fata de 1,6% in ro), ajungand la 8,6% in aug 09 (si la 9,6% in zona euro in aceeasi perioada)
            - din ianuarie 09 pana in aug 09 somajul in ro a scazut de la 6,9% la 6,3%, asta in vreme ce in zona euro a crescut
            sursa: http://www.oecd.org/dataoecd/12/5/43860167.pdf

            daca astfel de mesaje transmise de moguli (si menite a dirija voturile intr-o anumita directie) nu sunt manipulatorii, atunci ce dumnezeu mai e aia manipulare???
            • -1 (3 voturi)    
              Hai sa ne bagam in vorba (Marţi, 27 octombrie 2009, 22:02)

              Pantera Roz [anonim] i-a raspuns lui jo

              Hai sa lasam deoparte problema Cu Iliescu aparuta cuidat pe tapet intr-o perioada cind chiar este discret si oricum nu ne va maio in fluenta viata in mod major si sa luam numai partea asta cu somanjul.Doua situatii explica atitudinea lui Jo asta:ori esti prost,ori esti prost.Cummsa inghiti minciuna cu nivelul scazut al somajului?Pai la noi sunt milioane de oameni in somaj si se raporteaza numai ce este SOMAJ IN PLATA,restul este ignorat.Mai grav ca nici nu exista perspective pentru acesti oameni,nu tu locuri de munca,nu tu investitii in derulare,nimic,nimic,nimic.
            • 0 (2 voturi)    
              jo (Marţi, 27 octombrie 2009, 22:03)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui jo

              exemplul tau mi se pare fara rost. in primul rand pentru ca nu am prins mesajul respectiv si in al doilea rand pentru ca STIU care este situatia. Nu, nu pdl/basescu sunt de vina pentru cresterea somajului.

              Cand se spune in schimb ca guvernul boc a primit nota 1.3 pentru masuri anti-criza, ca basescu vrea dintr-o data referendum pentru "binele natiunii", ca s-a refuzat iohannis tot pentru "binele natiunii" sau ca ceilalti presedinti de partid sunt tradatori pentru ca nu accepta propunerea LUI atunci ar trebui sa iti pui intrebari. Si ti-am dat doar cateva exemple recente.

              basescu a inventat cativa termeni care prind bine la public dar care nu au o valoare: 322, sistemul ticalosit, tonomate, oligarhi samd. Pozand in razboinicul luminii care ne apara pe noi cei simpli si se lupta cu "umbrele trecutului" nu face altceva decat sa manipuleze masele. Orice om nornal care cunoaste democratia nu poate sa creada ca Parlamentul care reprezinta votul exprimat al majoritatii populatiei nu mai demult de 1 an de zile este acum un
              virus care trebuie combatut, o cangrena a societatii. Un mesaj in acest gen aveau hitler si ceausescu...
    • +5 (13 voturi)    
      Nu se bate nimeni PE BUNE (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:20)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Daca se batea pe bune cineva cu el si cu psd-istii....trebuia de mult sa fie in parnaie..si el si Nastase. Asa ca...totul e o vrajeala electorala.
      • +2 (4 voturi)    
        Ba se bat pe bune (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:30)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

        insa pe la spate. Metodele folosite cele onisnuite, bani si sex. Santaj la greu.
        De ce nu intra nimeni la parnaie?
        Pai isi fac socoteala, ca-n Caragiale. Daca tot am folosit dosarul asta si-am capatat ce-am vrut, de ce sa-l dau in gat pe respectivul, mai bine il pastrez si il folosesc si data viitoare.
    • +8 (22 voturi)    
      Oricine se bate pe bune (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:20)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      cu Iliescu si sleahta lor nu are nicio sansa in fata lor. Nu vezi ca Basescu se chinuie, cu mijloace corecte de cinci ani nu poate sa faca nimic.

      Pe astia nu-i bati decat daca esti mai perfid decat ei.

      Asa ca alege daca ai pe cine.
      • -3 (17 voturi)    
        se chinuie? (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:59)

        scepticu [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Mai curand se chinuie cu fiica-sa , cu fratele lui si cu elena udrea (si altii mai mici ).
        Bre - se chinuie SA-I FIE BINE !
        Oricum are o calitate incontestabila: mai tot timpul misca ceva si tulbura apele .
        Cat despre eficienta - vad ca in ultimul timp a cam lasat-o moale cu coruptii ( ca de suntem la guvernare !)
        • +1 (9 voturi)    
          Iliescu a fost mult mai smecher ca el (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:28)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui scepticu

          si a miscat mult mai mult. E mult mai eficient sa lucrezi pe la spate in liniste, decat pe fata cum face Basescu in sistemul asta ticalosit al tarii noastre.

          Basescu a facut si el un mic sistem ticalosit ca sa aiba cu cel lupta in campania electorala. Insa e diferenta mult prea mare. Iliescu si mogulii sunt mult mai puternici. Folosesc deja toate armele, de la mita electorala, amenintari cu puscaria pana la santaj sexual. Va iesi presedinte Agamita asta de la PSD.
          • +2 (4 voturi)    
            Vorbe de tip "Dormi in pace, ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:58)

            Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Constantin

            FNI lucreaza pentru tine".

            Ce tot aveti toti cu linistea, looserilor ?
            Va retine sa mergeti la discoteca ?

            Ba sa ii toace de sa le sara ochii, macar in cativa ani le taie draq cheful sa mai fure, ca probabil va fi prea costisitor. Uite si tu cati bani au bagat in campaniile astea.
            • 0 (2 voturi)    
              Liniste (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:06)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui Hadrian

              Liniste trebuie sa fie, daca vrei sa-i lucrezi pe la spate pe moguli si sa le dai in cap. Astia au nasuri fine, si nu vor musca niciodata dintr-o momeala cu zurgalai.
      • +3 (3 voturi)    
        Se chinuie de ochii lumii (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:19)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Ceva concret?
        • -1 (1 vot)    
          Ca in Caragiale (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:22)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Toata lumea se face ca nu stie si, de fapt, toata lumea stie de scrisoarea pierduta.

          Ce a declarat Vanghelie despre informatiile pe care le are de la DGIPI?

          De ce crezi ca s-a logodit EBA pe ascuns cu Syda?

          De ce a declarat Basescu ca Syda e mult mai sanatos ca Hrebenciuc?

          Raspunde la intrebari si vei vedea cum il santajeaza mogulii pe Basescu.
    • +4 (10 voturi)    
      ... (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:49)

      festinalente [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      ia-te de mana cu Basescu si mergeti la 9 la tratament. Cezar preda bate campii si e lipsit de coerenta. Neavand de cine sa se mai ia pentru a mai creste credibilitatea chelului se ia de Iliescu. Basescu? Creeaza probleme pentru a le rezolva.
      • +3 (5 voturi)    
        Ai dreptate..... (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:13)

        Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui festinalente

        Iliescu al vostru, blestemul Romaniei, nu creaza probleme ca sa nu le rezolve nimeni. Asta si vrea cardsaia jefuitorilor si tradatorilor, PSD/PNL/UDMR. Vor liniste ca sa poata fura in continuare fara sa fie deranjati. ce conteaza ca pensionarii si alte categorii sunt in pragul dezastrului?!
      • +1 (1 vot)    
        Basescu peste tot (Marţi, 27 octombrie 2009, 15:12)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui festinalente

        Bai, iubitori de mineri. Ce legatura are Basescu in aceasta discutie?

        Il uram pe Basescu la un moment dat, dar cand vad ca scormoneste bine in sleahta de iliescioti si securisti, parca incep sa-l simpatizez.

        Chiar ma gandesc ca poate as fi facut o greseala sa nu il votez. Daca javrele pesediste sar in sus cand apare Basescu, atunci baiatul asta e chiar ok.
  • -2 (10 voturi)    
    Urmasii lui Traian (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:56)

    DA [anonim]

    Ca sa fi linistiti vrea presedintele nostru multiubit sa il instaureze.
    Cu un parlament unicameral (ca in Cuba si China) si puteri marite pentru presedinte drumul e sigur.
    • +1 (1 vot)    
      spalare pe creier (Marţi, 27 octombrie 2009, 15:44)

      jo [anonim] i-a raspuns lui DA

      asa se numeste amentintarea asta cu "dictatura basesciana".
      de ce nu a reusit revolutia din aprilie de la chisinau? pt ca: toate mediile de informare in masa erau controlate de putere, pt ca marea majoritate a populatiei e sub-educata socio-politic si pt ca puterea economica a indivizilor din moldova e prea mica iar infrastructura prea subdezvoltata pt a le fi permis indivizilor sa transmita informatia de la Soroca la Cahul si pt a se mobiliza, organiza & deplasa in spatiu astfel incat revolta sa se generalizeze la nivelul intregii tari.

      avand in vedere gradul de dezvoltare socio-economic din romania zilelor noastre, impunerea unei dictaturi e practic imposibila.

      daca dictatura e imposibila, manipularea e inca in floare: daca marea majoritate a madiilor de informare transmit acelasi tip de mesaj vreme de cativa ani (furnizand interpretari aberante si ocultand aspectele incomode ale problemei), pana la urma o parte a populatiei ajunge sa ia de buna informatia transmisa, asa cum faci tu cu teama ta de dictatura...
  • -3 (11 voturi)    
    DA, SI...?? (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:57)

    escu [anonim]

    Asa este, Ion Iliescu s-ar fi simtzit mai bine intr-un comunism cu fatza umana decat intr-un capitalism salbatec....dar si foarte multzi altzi romani !!!
    Deci care-i problema? Cei doi Preda in general vorbesc ca sa se afle in treaba !
  • -3 (7 voturi)    
    Naivitate, sau nu (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:59)

    Q [anonim]

    Chiar sunteti naiv(sau nu) in a crede ca nu se doreste de fapt perpetuarea lui Boc-anila pana la alegeri, cu tot statul major PD-L de la deconcentratele din teritoriu, acolo unde se "convinge" alegatorul. Cat priveste pe Iliescu,
    parca stiu ca nu candideaza, lasati-l pe seama istoriei(cred mai obiectiva).
    • 0 (2 voturi)    
      naivitate, da. sa il uitam pe iliescu? (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:38)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Q

      eventual sa uitam si ce s-a intamplat in '89
  • -3 (9 voturi)    
    Iliescu e istorie (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:18)

    anonim [anonim]

    Poate nu-l mai baga nimeni in seama.
    Sper ca si Basescu si PD-L sa devina istorie. Un prim pas e acum la vot.
  • -4 (8 voturi)    
    comunism cu fata umana sau democratie de vitrina? (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:18)

    elena [anonim]

    Nu am fost niciodata de acord cu doctrina comunista, dar cred ca este de preferat un comunism cu fata umana ca cel al dlui Iliescu, decat o democratie falsa sub care se ascunde un dictator, ca in cazul Presedintelui.
  • +5 (7 voturi)    
    PSD vrea liniste (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:18)

    Florin [anonim]

    daaa, aceste partide PSD, PNL, UDMR vreau liniste, vrea la mica intelegere sa poata fura :-).
    Noi nu suntem deacord, vrem sa stim cine fura, vrem sa li se spuna pe nume la corupti, vrem sa fie pedepsiti si nu acoperiti de partidele lor, exeplu Nastase.
    Geoana va aduce liniste si ambianta intre Hiene.
    Hienele lui care-l folosesc de marioneta.
  • +5 (11 voturi)    
    Mai vorbim dupa alegeri... (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:20)

    Ritzi Pitzi [anonim]

    PSD nu poate guverna in coalitie cu alt partid. Setea de putere este prea mare...

    Dupa cum evolueaza lucrurile, incep sa cred ca declaratia d-lui Nica in legatura cu autobuzele electorale a fost premeditata la nivel inalt, mizandu-se pe reactia logica a primului ministru de a-l demite pentru declaratii iresponsabile, urmand ca apoi sa plece toti ministrii PSD "in semn de protest". Ceea ce s-a si intamplat.

    Comportamentul "coalitiei" din Parlament ma face sa parafrazez o lozinca din timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial: "Totul impotriva lui Basescu, totul pentru victorie !" Asta par sa spuna in cor onor' parlamentarii nostri, de parca ei ar alege presedintele, nu poporul...

    Propun ca referendumul pentru modificarea structurii si dimensiunii Parlamentului sa mai cuprinda o intrebare : "Sunteti de acord cu limitarea la doua a numarului de mandate pentru care poate se poate candida pentru Parlamentul Romaniei ?"
    Poate asa vor deveni mai responsabili cei alesi si vor mai lasa locul si altora mai capabili si inca neharsiti in smecherii politice..
    • -1 (1 vot)    
      tanti ritzi (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:25)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      daca in textul tau inlocuiesti presedinte cu parlament si invers vei vedea nu numai o lozinca ci si pasii prin care s-a ajuns la razboi.

      ps: propunerea cu mandatele de parlamentari limitate e proasta. va face doar sa ingroase randurile celor care primesc pensii grase. in schimb limitarea la 2 mandate (poate 1) nu ar fi chiar rau...
  • -6 (18 voturi)    
    Pdl (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:22)

    ion ion [anonim]

    Fara Basescu, PDL o va lua pe urmele PNTCD. Din pacate, PDL nu mai e un partid, n-are nicio ideologie, e o gasca care se gindeste numai la smecherii. Smechereala este singura lui ideologie. Si cum romanii apreciaya smecheria...exista
    • +6 (12 voturi)    
      nu de alta... (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:40)

      gheorghe gheorghe [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      da` e chiar ca in bancurile cu ion si gheorghe ce ai scris tu acolo. ai facut o struto-camila 1. pntcd-ul e partid cu traditie, pdl-ul nu. abia ce isi face o ideologie ceea ce nu e neaparat un lucru rau;2. pnl-ul are traditie si isi baga picioarele in ea; 3. psd-ul nu e gasca e mafie ceea ce e crunt, plus ca nu prea vad pe nimeni sa se remarce... tot cu bunicuta dupa ei, iar alti lideri, ca sa ne exprimam ca vanghelie, lipseste cu desavarsire.

      concluziile te las pe tine sa le tragi... ideea e ca pdl-ul incepe sa mai scoata pe piata si altceva decat base`, desi parerea mea e ca au o politica de cadre dezastroasa... dar cativa sunt chiar ok. poate isi revin.
    • +5 (13 voturi)    
      Basescu si PDL (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:40)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      sunt bine intetionati. Au dorit sa curete tara de impostori si profitori. Insa Basescu a fost un prost. Cum si-a inchipuit ca, in Romania, poti sa-i infrangi pe Iliescu si moguli cu mijloace corecte? Poate sa aiba Basescu zece mandate si poporul de partea lui nu va putea sa faca le faca nimic daca-i corect, in sistemul asta ticalosit numit Romania.

      Pe astia nu poti sa-i invingi daca daca esti mai perfid ca ei, si folosesti sistemul ticalosit impotriva lor, asa cum ei il folosesc impotriva lui Basescu acum.
      • +1 (3 voturi)    
        in principiu (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:55)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        aveti dreptate,dar daca base s ar folosii de sistemul ticalosit unde ar mai fi optiunea noastra ?cum am deosebi 'raul mai mic' de raul cel mare ?si in plus sistemul ticalosit perfectionat de iliescu are destui 'anticorpi'-moguli,presa,justitie,politicieni,o parte a societatii civile,sindicate,etc, pt a rejecta un corp strain insinuat in sistem
        • 0 (0 voturi)    
          Basescu miroase la fel ca ei (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:15)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui directia 5

          I-a in loc sa-i fi aratat cu degetul pe moguli, incepea incet, incet sa la cante in struna. Se lasa mituit astfel incat mogulii sa-l aiba la mana. si sa-l injure poporul. In felul asta era perfect camuflat si putea lansa atacul. Nu un atac pe fata ca n-ar fi reusit, un atac perfid pe la spate, ceva din interiorul sistemului. Incaiera doi moguli intre ei cu un plan bine urzit. Sa vezi ce mizeria iesea la suprafata, si cum le iesea mogulilor prin piele sistemul ticalosit.
      • -1 (1 vot)    
        ai dreptate (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:26)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        hai sa ii dam lu base puterea deplina poate asa ne scapa de toti...

        ps: mesajul este ironic
        • +1 (1 vot)    
          Solutie (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:05)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui justin

          Decat sa fi ironic mai bine ai veni cu o solutie.

          Cum sa facem sa nu mai spargem oglinda noastra scumpa in lupta noastra sfanta cu sistemul ticalosit?
    • -2 (6 voturi)    
      definitie (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:42)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui ion ion

      Cand ai definit PDL-ul te-ai gandit cumva la PSD ? Prea se potriveste cu descrierea ta.?
    • +3 (5 voturi)    
      si eu care credeam ca PC-ul este cel mai smecher.. (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:45)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui ion ion

      si eu care credeam ca PC-ul este cel mai smecher..!
      Exista chiar si fara membrii! (in afara celor ce lucreaza-n trus)
    • +2 (8 voturi)    
      ce ideologie? (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:50)

      alex [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      ce partide au o ideologie?
      PSD - partid "de stanga", dar care se opune echitatii pensiilor si salariilor, dorind ca imbuibatii lor sa aiba beneficii cu nemiluita???

      PNL - partid "de dreapta" in care libertatea cuvantului este ingradita de presedintele partidului cu amenintarea excluderii din partid daca parlamentarii nu voteaza motiunea asa cum vrea crin? Un partid care care se opune cu vehementa curentului liberal?

      PSD + PDL = ce?
      Ce partid are ideologie?

      PDL este partid de centru dreapta, promoveaza libera exprimare, antreprenoriatul, modernizarea Romaniei.

      PNL este partid oligarhic de petrolisti, o shleahta de oameni de la Bucuresti decid soarta intregului partid la nivel national, ei decid daca sa ramana la guvernare sau nu!!! Asta este liberalism?

      PSD - ciuma partidelor romanesti, chipurile in ajutorul celor saraci, dar care adaposteste cei mai bogati politicieni, ale caror averi au crescut nesimtit de mult sub obladuirea lui iliescu...

      Si atunci, de care ideologie vorbesti mai ion ion???
      • -2 (2 voturi)    
        Uiti, uiti! (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:09)

        vio [anonim] i-a raspuns lui alex

        Imi amintesc ca PDL n-a avut greata sa se alieze nici cu sleahta de oligarhi petrolisti de la PNL, nici cu ciuma partidelor, adica PSD. Ba chiar cu ultimul a reusit sa realizeze "VISUL" presedintelui Basescu.

        Altfel, PDL e imaculat, doar ca se cupleaza mereu cu "cei rai". Si apoi tipa ca e virgin!
  • +4 (6 voturi)    
    Tovarasul... (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:40)

    domino63 [anonim]

    ilievici, ar fi fost mult mai linistit daca isi manca pensia acasa, la gura... sobei. Daca ar fi stat la soare, daca si/ar fi plimbat nepotii (dar nu a avut timp sa faca copii, ca doar era revolutionar), daca isi plimba catelul (d'asta o fi avut timp sa faca?)...
    Dar el, nu!
    Trebuie sa arate ca Lenin! O sa fie curand si asa... cu picioarele in sus! La cati morti are pe constiinta, nici pamantul nu/l mai primeste!
  • +1 (3 voturi)    
    Partidele din Romania (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:12)

    Todo [anonim]

    cam astea sunt:

    PSD: asociatie de oameni de afaceri cu varii interese personale, strinsi la inceput in jurul lui Ilici (promotorul capitalismului national si a socialismului cu fata umana). Acum ca vremea lui Ilici a trecut, se descurca ei si singuri, dar trebuie musai sa fie la putere

    PDL: asociatie de oameni de afaceri strinsi in jurul unui singur om (Seful cel Mare). A reusit sa schimbe vechea camarila Nastase- Cozmanca -Hrebe cu actuala camarila Videanu- Berceanu-Blaga

    PNL : asociatie de oameni de afaceri cu valente liberale, pusi si ei (ca si cei de mai sus ) pe capatuiala, si atat

    UDMR: de 15 ani la putere, si le place. Nu le plac micile intreruperi, ca cea de anul asta.
  • +1 (5 voturi)    
    jos comunistii, jos Iliescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 12:13)

    I [utilizator]

    Iliescu ar fi dorit un comunism cu fata umana dar cu pumni de fier.
  • -2 (4 voturi)    
    Comunismul nu e BICAMERAL!! (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:05)

    vio [anonim]

    PDL se cam contrazice.
    El vrea o noua mare adunare nationala, o singura camera, dar se teme de comunismul lui Iliescu.
    Care, culmea, vrea parlament bicameral, ca in orice democrtaie cu traditie.
    Deh, portocaliul orbeste.
  • -1 (3 voturi)    
    D-l Preda (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:08)

    Pantera Roz [utilizator]

    are mare dreptate aici.Dar l-as intreba:Basescu nu ar fi mult mai linistit intr-o dictatura personala?!
  • +2 (4 voturi)    
    Panterei Roz si celorlalti ca ea (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:45)

    CD [utilizator]

    Poltica facuta de PSD+PC,PNL,UDMR,inclusiv ''majoritatea'' este materializarea controlul Rusiei care s-a infiltrat puternic la BNR ,prin Bogadn Olteanu ,tocmai pentru ca strategia de cenvergenta la euro sa fie deconspirata .Aceasta a fost prima ''mare alianta '' a partidelor anti-Basescu .
    Iar in hora denigrarilor PDL si Basescu sunt prinsi toti de-alde Vanghelie ,Oprescu, etc tinuti aproae prin interese legate de spolierea avutiei nationale .
    DEa ceea Dinu Patriciu l-a defaimat crunt pe Bogadan Olteanu(labilpsihic,lipsit de loialitate etc ...) de aceea Crin Antonescu se dezice de Patriciu ,pentru ca diversiunile sa estompeze mintea romanilor si sa nu vada exact prsetatia antinationala,pe fata in favoarea Rusiei ,a prezidentialilor si a parlamentarilor .
    Acesta este jocul Rusiei si partidele 65% il fac cu
    elan.
    Celorlalti, care sunt prinsi in joc , mintea le este intunecata de lacomie si speranta ca tot mai este ceva de furat ...
    • -1 (3 voturi)    
      D-le, (Marţi, 27 octombrie 2009, 14:30)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui CD

      ce scenarii fantasmagorice va bantuie...Ce limbaj lemnos,de anii '50...E 2009,oct. 27...Treziti-va..PS:.Ati fost activist PCR sau UTC?!
  • +1 (1 vot)    
    Lectia de istorie: 13-15 iunie 1990 (Marţi, 27 octombrie 2009, 16:00)

    Geo [anonim]

    Suntem o natie care a uitat repede "3 zile de istorie ...": http://www.youtube.com/watch?v=28frNfd9VNU&feature=related , sau aici http://www.youtube.com/watch?v=Shi4Wr5n-pc&feature=response_watch
  • 0 (2 voturi)    
    comunistul iliescu (Marţi, 27 octombrie 2009, 17:22)

    lupu [anonim]

    comunismul NU poate avea faţă umană. Prăbuşirea economică a României a început cu Iliescu şi Petre Roman care a făcut "pariu cu agricultura şi a decretat industria ca fiare vechi". Şomerii să la mulţumească lor în primul rând şi să nu mai vină la Bucureşti să latre la guvern conduşi de înbuibaţii şi corupţii de lideri sindicali care îi deturneză spre direcţii eronate. Un guvern de opt luni nu poate fi vinovat de situaţia de azi pregătită şi amplificată de guvernul de patru ani a lui Tericeanu. Numai ticăloşiile din ultimile luni de guvernare se încadrează la trădare. Se lăfăie în continuare în fotoliu de parlamentar, arogant şi suficient reuşind să-şi impună acolitul năşit, nulitatea comunistă în materie bancară românizat Oltenu. La fel de umflat în pene se burică şi Petre Roman încercând diverse piste de a se băga iar în faţă. Doi indivizi, care în orice ţară democratică ar fi la puşcărie pentru subminarea economiei naţionale. Iar liderii sindicali latră la Boc că aşa au primit ordin dacă vor să parvină. Iliescu care la acoperit pe Roman, în calitate de fost activist de partid ştia şi a şi profitat în anii 1950 de naţionalizarea caselor când, după miezul nopţii veneau cu camionul miliţiei şi evacuau din casă sau apartament familia propietarului şi instalau activişti, securişti şi acoliţi ai partidului comunist în casa şi bunurile Pe aceste considerente tovarăşul Nelu a scos legea 112 prin care prvede că nu se vor retroceda decât casele în care mai locuiesc foştii proprietari (sic!) iar ceilalţi în termen de 6 luni să ceară despăgubiri. Nici Ceauşescu nu şi-a permis să vândă casele naţionalizate în schimb a construit peste un milion de locuinţe în care orice salariat putea obţine, după un număr de ani, un apartament cu chirie modică sau să-şi cumpere apartamentul în rate şi dobânzi minime.Aşa a umplut Nelu tribunalele cu zeci de mii de dosare. Ia lăsat pe alţii să se îmbogăţească fraudulos făcând panaramă de modestia lui. Astora şi acoliţilor lui trebuie să le mulţ
  • -1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 28 octombrie 2009, 23:59)

    m-vic [anonim]

    si pedelistii sunt foarte linistiti in idiocratia pe care o instaureaza
    altfel, nu vi se pare ca-s cam multi nea mustata care se dau destepti in tara asta? ce sunteti bre? europeni sau araboi? :))) mashculilor ce esteti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă