Confruntare Geoana-Antonescu

Geoana: Nu vreau sa raspund atacurilor lui Antonescu fiindca am putea forma o majoritate parlamentara alaturi de PNL

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:25 Revista Presei | Radio TV

Geoana si Antonescu - colaj
Foto: Agerpres
Mircea Geoana si Crin Antonescu s-au intalnit, miercuri seara, intr-o confruntare electorala pe Antena 3. Confruntare este cam mult spus, din moment ce candidatii s-au intrerupt si acuzat reciproc pe toata durata emisiunii. Candidatul PSD l-a acuzat pe Crin Antonescu ca-si construieste campania pe atacuri murdare la adresa sa si spune ca alege sa nu-i raspunda pentru a pastra relatiile cu un partid alaturi de care ar putea forma majoritatea parlamentara dupa alegerile prezidentiale.

Crin Antonescu l-a facut in permanenta mincinos pe Mircea Geoana acuzandu-l ca a fost populist in ceea ce priveste "salarizarea profesorilor", ca "a fost fermecat de Traian Basescu", ca face vizite la Moscova si ca au inchis firmele mici prin aplicarea impozitului forfetar.

Mircea Geoana a limitat dezbaterea anuntand, la inceputul emisiunii, ca trebuie sa plece la o alta televiziune unde era invitat. Emisiunea s-a incheiat imediat dupa plecarea sefului PSD.


Dialog
Crin Antonescu: Spuneti-mi cu ce am gresit? V-am acuzat ca duceti tara de rapa si bagati in faliment firmele mici cu impozitul forfetar? Cu asta am gresit?
Mircea Geoana: Sa va amintesc ca ati fost la guvernare atata timp cu PDL?
Crin Antonescu: Dumneavoastra si dl. Basescu sunteti reprezentantii aceluiasi sistem.
Mircea Geoana: Dumneavoastra sunteti mai vechi ca mine in politica.



Cum se descriu candidatii
Crin Antonescu: Sunt diferit de ceilalti candidati prin trecutul meu, prin atitudinea mea. Eu cred ca pentru viitorul Romaniei e nevoie de un presedinte care sa fie suficient de puternic, sa fie independent fata de propriul partid, de diferite clici, de inregistrari aparute peste noapte... Un om care sa nu minta si un om care sa aiba curajul sa-si asume reformarea institutiilor si a clasei romanesti.

Dialogul se intrerupe si cei doi incep sa se faca din nou mincinosi vorbind despre cresterea salariilor profesorilor.

Mircea Geoana: Vreau sa scot din saracie 4 milioane de romani si sa-i duc in clasa medie. Dumneavoastra vreti interesul doar anumitei categorii. Credeti ca tuturor le merge bine ca celor din jurul lui Patriciu?

Crin Antonescu: Ati promis sau nu ca atunci cand veti veni la guvernare veti vota marirea salariilor la profesori?
Mircea Geoana: Atunci cand subordonatul dumneavoastra, dl. Vosganian, a venit in parlament si ne-a spus ca sunt bani as fi votat legea cu doua maini fiindca stia ca profesorii au nevoie de salarii marite. Ulterior s-a dovedit ca nu avem bani si ca dl Vosganian a facut informari neintemeiate.

din nou cearta si acuze reciproce

Mircea Geoana: Viitorul presedinte trebuie sa faca o majoritate parlamentara inainte de Craciun si sa faca un plan anticriza foarte clar.
din nou cearta pe "cine este vinovat de inchiderea firmelor
Intrebarea este: acceptam ce spune Basescu ca abandonam lupta impotriva crizei? Nu. A treia mare misiune a presedintelui este sa asigure continuitatea marilor proiecte de dezvoltare incepute si sa asigure o functionare corecta a institutiilor.

din nou acuze reciproce

Crin Antonescu: Va rog frumos sa ma lasati si pe mine sa vorbesc fiindca eu v-am ascultat in tacere si va spun ca nu mi-a fost usor sa ascult un asa discurs plictisitor. Sa va amintesc ca iarasi mintiti? Nu sunteti dumneavoastra cel care ati spus ca ati fost fermecat de Traian Basescu ca sa faceti Coalitie?
Mircea Geoana: Recunosc ca pana la formarea acestei Coalitii cu PDL, prima in istoria partidului, nu am crezut tot ce se spunea despre Traian Basescu... Domnul Antonescu are dreptate in multe din lucrurile spuse si sper sa facem ceva impreuna si dupa prezidentiale... Stiti ca eu sunt un om de cuvant care crede in institutiile democratice de tip occidental si ca am intrat tarziu in politica animat de dorinta de a face bine. Fie ca dupa 6 decembrie sa nu mai fie Traian Basescu presedinte.



Citeste mai multe despre   























5845 vizualizari

  • +27 (39 voturi)    
    geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:30)

    marius [anonim]

    mai fratilor, acu inteleg de ce fuge Geoana. E slab tare, Base il termina din doi timpi si trei miscari. Sper sa intre el in turul 2, ca sa fim siguri ca iese Base. Crin, daca r fi avut mai multa substanta decit retorica, ar fi meritat mai mult. Mai are de invatat si el.
    • -18 (30 voturi)    
      nu chiar (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:45)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui marius

      sincer Geoana se descurca mai bine decat ma asteptam. Ma asteptam sa fie facut praf. E putin sifonat dar nu asa rau cum m-as fi asteptat
      • -5 (25 voturi)    
        Da (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:55)

        Sammy [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

        A inceput prost dar si-a revenit.. Cred ca se descurca mai bine decat se astepta chiar si el :)))))
        • +2 (2 voturi)    
          ... (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:44)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Sammy

          trist pentru Geoana.
          1. "Nu raspunde pentru ca poate o sa fie aliat cu antonescu" - arata ca nu are coloana vertebrala si ca nu este in stare sa fie puternic. Iar daca face alianta cu cineva care il ataca, arata ca nu este nici destept.
          2. Vizitele pe furis la Moscova - ridica semne de intrebare legate de interesul national
          3. Greva de la metrou (despre care se considera ca e comandata de psd) - lipsa de simt politic.
          (si mai sunt)
          ...pacat pentru el, cu un partid ca PSD in spate altcineva ar fi putut avea sanse reale la presedentie.
      • +24 (26 voturi)    
        menajare (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:03)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        s-a vazut totusi ca Crin l-a menajat, caci Geoana o luase in brate pe aia cu majoritatea dupa alegeri. Crin trebuia sa preseze mai mult, Geoana nu avea nici o sansa. Se vede ca nu e genul de om care sa aiba replica imediata, ii trebuie timp de gindire si consultare cu Hrebe et co.
        Sincer nu imi place deloc ideea unei aliante intre astia doi, Crin cedeaza usor, iar Geoana e manipulabil de ai lui.
        • +4 (12 voturi)    
          Politicianul derbedeu (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:34)

          Observatorul [anonim] i-a raspuns lui marius

          De fapt Crin Antonescu si Mircea Geoana sunt doi derbedei. Problema se incheie aici.
          • 0 (0 voturi)    
            nu prea stii sa te exprimi (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:47)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

            cei doi nu sunt derbedei.
      • +16 (18 voturi)    
        /// (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:17)

        m.s. [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        unde s-a descurcat geoana atat de bine? in fata oglinzii!? :))
    • +24 (26 voturi)    
      jalnic (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:06)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui marius

      Si mie mi s-a parut incredibil de slab....statea si incasa de la crin una dupa alta...."mincinos", "neserios", "nu stiti sa va tineti cuvantul dat", etc. Cred ca mincinos i-a zis de minim 5 ori....Tot ce-a putut sa spuna a fost de tipul: "nu vreau sa va raspund, va respect, nu vreau sa stric relatiile" etc. Libidinos si plin de persuasiune. La un moment dat credeam ca o sa-l ia in brate pe antonescu ca sa-i dovedeasca cat de mult il pretuieste.....Jalnic
    • +8 (8 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 19 noiembrie 2009, 7:17)

      florian [anonim] i-a raspuns lui marius

      asa este.
  • 0 (22 voturi)    
    o da (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:35)

    srt [utilizator]

    Din "Dialog" deja prevad o 'dezbatere' cu multe injurii si fara substanta.

    O fi chiar asa de greu sa pastrezi un ton civilizat si sa te raportezi la programe politice?

    PS: Go go Anttena 3. Ai multe antecedente de dezbateri civilizate si obiective.
  • +19 (23 voturi)    
    Praf il face pe Geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:40)

    Adrian [anonim]

    M-as bucura ca Antonescu sa fie in Turul 2
    As vota cu el sa il dau afara pe Geoana si in turul2 cu base :D
    • -5 (7 voturi)    
      mda (Joi, 19 noiembrie 2009, 1:02)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Eu de mult susţin că votul universal e o tâmpenie...
  • +9 (25 voturi)    
    Geoana si Antonescu.... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:44)

    Ion Popescu [anonim]

    ...arata cata dreptate are Basescu cand spune de interese, Daca Antonescu e pe firul Patriciu, ce sa mai zicem de Geoana, marioneta lui Voiculescu si a lui Vantu....merita sa lasam tara pe mana unor oameni de afaceri "cinstiti" sau duminica sa votam cu Basescu ?
    • -8 (24 voturi)    
      Raspuns pentru un postac PDL-ist! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:01)

      NEMERNIC(fost stefan) [anonim] i-a raspuns lui Ion Popescu

      Da, sa votam cu Basescu, nu ca ar fi cu mult deosebit de restul.
      Nici el n-are realizari in mandatul de presedinte. Ce trece el la realizari sunt de fapt consecinte ale muncii altora si cu ceva vreme inainte.
      Iar in calitate de ministru de transport are ca realizari: 0(ZERO) Km de autostrada, o groaza de bani incasati prin taxa ce-i poarta numele.
      De asemenea ca realizari importante: Darimarea guvernului Ciorbea, Trintirea lui Petre dupa "Petre esti cel mai bun!" si episodul "Draga Stolo!"
      Si el are gasca lui.
      Dar din pacate vorba de acum 5 ani e inca valabila: Ce pacat ca romanii au de ales tot intre 2 comunisti.
      Ce pacat ca inca nu avem pe cineva in care sa avem incredere: Crin unul din marii chiulangii din parlament cu zero realizari ca ministru al tineretului. Daca avea le zicea.
      Geoana, un fiu de general de secu(chiar daca zice el din armata) si activist si el.
      Oprescu un hot (ajuns doctor prin frauda).S-a uitat repede scandalul cu articolele, nu-i asa?
      Vadim- unul din lingaii lui Ceausescu. Nu stiti cautati prin biblioteci colectia Saptamana culturala a Capitalei.
      Becali, un cioban cu o avere greu de justificat. (cine o fi si in spatele lui?)
      Iar ceilalti si ei in limita erorilor din sondaje.
  • +26 (30 voturi)    
    Geoana e in corzi la Antena 3 (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:46)

    Mihai13 [anonim]

    Geoana e facut praf de Antonescu pe Antena 3. Se vede de ce evita confruntarile la TV. Merita vazut.
  • +13 (19 voturi)    
    Cum? (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:51)

    NEMERNIC(fost stefan) [anonim]

    Dupa scandalul de azi cu TVR cum s-au inteles asa de repede sa apara la Antena?
    Intreb si eu, de, nu de alta sa stim si noi.
  • +15 (23 voturi)    
    dsfsry (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:53)

    amalia21 [anonim]

    Intr-una din iesirile sale televizate, de pe la inceputul campaniei electorale, Geoana a spus ca sa auda tot romanul ca, daca ajunge el la Cotroceni sau Antonescu, tot PSD ajunge la butoane... Mai vrea cineva PSD la guvernare? Trebuie sa scapam de PSD, de comunisti... Basescu trebuie sa iasa presedinte!
  • -19 (23 voturi)    
    Geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 22:54)

    Mona Pop [anonim]

    Mie mi se pare ca chiar are sens ceea ce zice Geoana, e singurul care nu a cazut in capcana scandalurilor si a certurilor... E usor sa arunci cu noroi, e mult mai greu sa vi cu soluti. Iar Antonescu seamana in aceasta seara cu o tzatza din piata, in afara de spume nu face si nu zice nimic, rusine!
    • +8 (8 voturi)    
      sens (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:22)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Mona Pop

      are sens pe naiba. sens adica interese de grup.
  • +8 (22 voturi)    
    Antonescu merita sa fie presedinte (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:00)

    Costi [anonim]

    Slab de tot acest Geoana, (nu degeaba la numit iliescu prostanac) rechinii din PSD fac ce vor din el.
    • +10 (16 voturi)    
      ... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:16)

      m.s. [anonim] i-a raspuns lui Costi

      intr-adevar, extrem de slab geoana. dar nu vad de ce spui tu ca antonescu merita sa fie presedinte. lamureste-ma. ce a facut el sa merite asta? a facut ceva? daca da, a facut-o atat de bine ca nu se vede,,,
  • +18 (20 voturi)    
    invitatii (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:06)

    srt [utilizator]

    "are o invitatie la o alta televiziune"

    Haideti domnule Geoana, nici la televiziunea mogulului senator PSD, Felix nu va simtiti bine?

    Atunci unde vreti sa fugiti (va recomnd pe luna, acolo nu sunt oameni inteligenti)?
  • -11 (17 voturi)    
    Dragi concetateni, (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:10)

    hcd [anonim]

    Voi ori sunteti aplaudaci ai PDL sau PNL, ori incapapili sa sintetizati discursul celor doi prezidentiabili.
    Interesul clar al lui Crin Antonescu e sa mai smulga cateva voturi din toate partile, fiindca e la vreo 12 pp in spatele lui candidatului PSD, cu sanse sa-l ajunga in cazul in care geoana omoara pe cineva sau apare pe vreo caseta porno cu maica-sa.
    De cealalta parte, Geoana stie f bine cum stau lucrurile in sondaje, si el nu vrea sa-acuze sau sa-l infurie deloc pe Crin, deoarece o sa vrea cat mai multe dintre voturile lui in turul doi.
    Geoana s-a descurcat Foarte bine, tinand cont ca Antonescu l-a atacat mai tot timpul, si i-a raspuns cu mult calm si diplomatie demontandu-i foarte abil toate acuzatiile.
    In final s-a vazut (cel putin asa mi s-a parut mie), ca Geoana e omul mai puternic, si prin propunerea pe care i-a adresat-o lui Crin de a guverna impreuna.
    • +11 (13 voturi)    
      sigurrr (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:23)

      marian [anonim] i-a raspuns lui hcd

      da, sigurrrr, si marmota invelea cioco cioco.
    • +15 (17 voturi)    
      Geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:26)

      lucianohara [utilizator] i-a raspuns lui hcd

      Geoana si puternic, baba si mitraliera, dupa ce va fi invins ori de antonescu ori basescu in alegeri vedem cat de puternic e Geoana.
      Si faptul ca ma faci, pe mine si pe restul oamenilor care au postat, aplaudac ma duce cu gandul la faptul ca nu poti sa iti exprimi opinia, lucru pe care noi bine sau prost il facem, si astfel doar indeplinesti rolul de sustinator al lui Geoana.
      A da si data viitoare vino cu argumente mai plauzibile ca sa sustii ce spui,
    • +6 (10 voturi)    
      da domnule bizon (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:41)

      theman [utilizator] i-a raspuns lui hcd

      sau mitic ? normal ca-i propune sa guverneze impreuna .... ca sa nu dea in el ....sau ai crezut altceva ? vezi ca se mai imparte faina din partea psd-ului ... sa-ti fie de bine
  • +17 (17 voturi)    
    GATA A REUSIT SA FUGA!!!! (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:11)

    slider [utilizator]

    sper ca l-am scos latimp din gura leului!
  • +15 (17 voturi)    
    Ati vazut (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:14)

    lucian [anonim]

    Ati vazut ca sa terminat emisiunea mai devreme? Gadea a zis ca stati putin sa luam o pauza de mai multe ori dupa care a spus ca emisiunea se incheie.
    A pregatit telefoanele Voiculescu imediat, iar faptul ca Ciuvica sa contrazis cat de cat cu Geoana s-ar putea sa-l faca pe Felix sa ii taie din salariu.

    Hmm Geoana a aruncat prosopul in fata lui Antonescu.
    • +13 (13 voturi)    
      Exact (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:28)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Cica iau pauza urgent dar defapt au incheiat emisiunea ... transpirase geoana prea mult?
    • +14 (18 voturi)    
      SA TE FAC SA INTELEGI (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:31)

      laur [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Voiculescu a inceput inca de acum peste 5 luni pariind pe martoaga Geoana.Credea ca cu ea va intrece armasarul Basescu. Geoana s-a dovedit a fi martoaga rapanoasa, si in plus nici nu vroia sa dea DARUL , milioanele catre Voiculescu.Cand mogulul a inteles ca calareste o basina fasaita, a incercat sa scimbe calul---respectiv sa se suie pe Crinut.Ramane de vazut daca acesta accepta sau cu timpul ii va da o copita in cap. Tot ceea ce stiu acum e ca Base ii trage copite la greu lui Felix. Ma rog, armasar vechi , harsit, invatat cu multe. Eu am pus banii pe Base .Tu pune-i pe VADIM, BECALI, etc, ca sa castig eu. HAI PA
      • +7 (9 voturi)    
        hmm (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:46)

        lucianohara [utilizator] i-a raspuns lui laur

        cred ca nu ai inteles ce am vrut sa spun, banii mei sunt plasati sigur(tot pe Base).
        A arunca prosopu=expresie din box a renunta la lupta pe motivul ca esti dominat de adversar
      • -2 (4 voturi)    
        Mirtoaga minca jarul... (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:02)

        Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui laur

        si muri pa loc!
  • +9 (11 voturi)    
    Slab Geoana (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:22)

    George [anonim]

    (null)
    • +6 (8 voturi)    
      Asa s-a spus si despre Base (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:29)

      MiniMe [anonim] i-a raspuns lui George

      SItuatia e foarte delicata acum, nu va mai repeziti sa trageti concluzii!...
      Si Geoana si Basescu se poarta cu manusi cu Antonescu, iar acesta stie foarte bine si da in ei fara mila, cu scopul de a deveni cit mai "greu" dupa alegeri, la negocierile pentru viitorul guvern... Base spune ca vrea guvern cu PNL, Geoana spune ca vrea guvern cu PNL.... E si normal, fiecare stie ca nu are destul pentru majoritate fara ajutor PNL. Mie personal, mi se pare ca totusi Antonescu da mai tare in Geoana decit in Basescu, ceea ce ofera o alternativa mai putin extremista a electoratului anti-Geoana. Adica ia voturi de la Basescu in primul tur, crezind probabil ca poate chiar sa il devanseze si sa ajunga in turul 2! De la electoratul lui Geoana are mult mai putine sanse sa traga ceva spre el in faza asta... Oricum nu are nimic de pierdut, ca atare profita la maximum!
      In alta ordine de idei, Basescu si Geoana nu vor sa se intilneasca de fapt inainte de primul tur, tocmai pentru a nu fi fortati sa isi consume artileria inutil, stiind ca oricum trec in turul 2. Abia atunci sa vedeti adevaratul macel, atunci sa vedeti singe pe pereti! Aveti rabdare, vampirilor! ;)
  • +11 (13 voturi)    
    Duelul dobitocilor... (Miercuri, 18 noiembrie 2009, 23:40)

    Nagymama [anonim]

    Apai , fratilor o vazui si p-asta!!Duelul dintre cei doi dobitoci care tot complotand si iar complotand, ne-au dus pana ici!! Atata pierdere de vreme pt tara asta ca sa se ajunga la concluzia ca tot ... Besescu iese!! De ce dracu a facut si imposibilul PNL sa rupa alianta D.A. nu poci sa inteleg!!! Baselu iese. Clar!!!
    • 0 (6 voturi)    
      Ai zis bine "poci" (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:51)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Nagymama

      Se stie cine a rupt alianta DA...
      Acuma na..cine vrea sa accepte, accepta...cine nu..se minte incontinuare...
  • +13 (13 voturi)    
    Geoana e in politica din '89, securist mincinos! (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:01)

    john [anonim]

    Geoana, fiu d egeneral de securitate, papusa creata de Iliescu & co pentru epoca post-Nastase (adica dupa falimentul lui Bombo), cu o alura asa occidentala demagogica si aer de pseudo-intelectual KGBist, este domnilor in politica din '89, a fost purtator de cuvant in guvernul Vacaroiu, apoi functionar in MAE, apoi ambasador la Washington si cartita sub presedentia Constantinescu etc etc E un comunist infect, ca tot PSD-ul din care se trage, un securit cu acte in regula, din miezul actiuni, spre deosebire de Basescu, despre care ne putem inchipui ca avea treaba doar cu porturile si strainatatea.

    Ia zis-o bine Antonescu : e un mincinos, un fraier care canta dupa script si un loser.
  • +8 (10 voturi)    
    Crin Antonescu ATENTIE dragule (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:08)

    Liberty NOII GOLANI [utilizator]

    Sa nu iti faca impresia ca in turul 2 am sa votez cu Geoana. Nu mi-a placut ca ai evitat niste subiecte tari de tot. Sper sa treci in turul doi ca de nu votul meu din pacate il dau lui Baselu. P.S. Nu vreu alianta cu Ilici , Vanghelie , Hrebenciuc. Nastase, Mazare, si multi alti. Hai ANTONESCU.
  • +1 (7 voturi)    
    crin (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:21)

    anonim [anonim]

    parfumul de crin este ametitor deaceia cei doi prezidentiabili se feresc de confruntari
  • +8 (8 voturi)    
    Dl. Geana - Dl. Mare Pacalici (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:42)

    yoyo_man [anonim]

    urmarind simulacrul de la antena 3 am ramas scirbit. m-am mutat la realitatea si m-am amuzat copios cind moderatorii si invitatii din studoiu ( bineinteles fara Dl. Ponta ) rideau efectiv de interventia absolut penibila a D.lui Geoana. momentul poate fi catalogat ca absolut jenant pentru un candidat la postul de presedinte. din punctul meu de vedere singura postura care i se potriveste acestui candidat este cea de PACALICI. morala poate fi concretizata astfel : "oricine numai geoana NU"

    PS : felicitari realizatorilor si invitatilor din acesta seara a emisiunii ora de foc de la RT, multumesc ca ati reusit sa-l ignorati ( lasindu'l sa taca ) pe dl. Ponta. acesta sa fie secretul unei emisiuni placute ?
  • -4 (10 voturi)    
    CRIN ANTONESCU PRESEDINTE (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:45)

    MARIUS [anonim]

    Este incomparabil Crin cu ceilalti doi! Parca este din alta lume.. parca este de la mine.. din casa! ADEVARAT si curajos.. Ma felicit ca intotdeauna am votat corect!
    1. In '90 am votat partidele istorice impotriva comunistului criminal care a adus minerii..
    2. In '92 am votat la fel.. si cu Emil Constantinescu
    3. In '96 tot cu dreapta si cu Emil care a devenit si presedinte
    4. In 2000 am votat cu dreapta (fara PD care era de stanga) FARA SA DECID INTRE VADIM SI ILIESCU
    5. In 2004 am votat cu D.A. FARA SA VOTEZ PENTRU PRESEDINTE (INFRACTORUL DE BASE CARE E IN STARE SA CALCE SI SA FACA CADAVRE NU PT IDEOLOGIE SI PUTERE (CA ILIESCU) CI NUMAI SI NUMAI PENTRU PUTEREA PROPRIE!
    6. VOI VOTA CRIN ANTONESCU DESI POPORUL NU IL MERITA.. ESTE EXEMPLAR..
    • +3 (5 voturi)    
      CRIN ANTONESCU PRESEDINTE (Joi, 19 noiembrie 2009, 1:08)

      Gogu [anonim] i-a raspuns lui MARIUS

      Şi de ce ţipi? Încet nu poţi să vorbeşti?
      • +5 (5 voturi)    
        Lasa omul in pace (Joi, 19 noiembrie 2009, 1:34)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

        emotia a fost prea puternica pentru el :)) :))
    • +5 (5 voturi)    
      Mi-au dat lacrimile (Joi, 19 noiembrie 2009, 1:34)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui MARIUS

      Sunt sigur ca si pe Crin l-ar bufni plansul... Poate reusim sa-ti facem rost de un poster in marime naturala? Asa,ca sa fie de la tine de acasa?

      Pacat ca-i casatorit, hm?

      Uite mai ca si minoritatea asta are gusturi... politice!:))
    • +6 (6 voturi)    
      este exemplar... (Joi, 19 noiembrie 2009, 5:17)

      gaby [anonim] i-a raspuns lui MARIUS

      s-a vazut cat este de exemplar.
      V- a preda PNL dupa alegeri direct in bratele PSD.
      O mare alianta de dreapta a pnl cu psd.
      Nu a rezultat clar din asa zisa dezbatere?
  • +3 (7 voturi)    
    adio parfum de femeie (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:50)

    gabriela filip [anonim]

    http://www.ziua.net/display.php?data=2009-11-18&id=261921


    antonescu ar putea pacali electoratul cu replicile lui mai tineresti, dar acel electorat nu are noroc...mogulii s-au reorientat prea tarziu, nu mai are timp sa recupereze crinut, odio parfum de de femeie!
  • +1 (5 voturi)    
    Editoru'?! (Joi, 19 noiembrie 2009, 0:51)

    Marius [anonim]

    Hmmm... cenzura si pe hotnews.. Asta chiar ca e o surpriza!! Am trmis un mesaj ok dar destul de transant si.. se citeste (digera) destul de greu de editorul blogului.. atat de greu ca nu mai apuca sa fie postat!! nais.. n am ce spune!
  • -5 (9 voturi)    
    raspuns pentru ion popescu (Joi, 19 noiembrie 2009, 1:11)

    anonim [anonim]

    inca 5ani cu BASE ? clica lui este mai rea decat alui Geoana E de preferat un miros de parfum de CRIN decat de BASE(e sulfuros) si te sufoca.
  • +6 (6 voturi)    
    antonescu l-a spulberat pe geoana (Joi, 19 noiembrie 2009, 2:18)

    S0B0 [anonim]

    sfarsitul unei cariere politice: crin antonescu l-a facut praf pe mircea geoana la sinteza zilei ! http://bit.ly/g8MJ0
  • +6 (6 voturi)    
    Prostanacul (Joi, 19 noiembrie 2009, 2:29)

    Suedezul [anonim]

    7 decembrie 2009.Stire senzationala in Jurnalul National.Mircea Geoana,parasit de sotie si batut de soacra sa a cerut azil politic in Federatia Rusa.
  • -3 (7 voturi)    
    3 idioti (Joi, 19 noiembrie 2009, 2:54)

    Alinu [anonim]

    Basescu cu Popoviciu, Antonescu cu Patriciu, Geona cu Voiculescu, Vantu... fiecare cu mogulii lui.

    Merita sa votezi?
    • +3 (3 voturi)    
      stai asa (Joi, 19 noiembrie 2009, 8:10)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Alinu

      Ca popoviciu e deasupra tuturor. Cu popoviciu sunt si Basescu si Tariceanu ->PNL si Geoana -> nastase. Toti au primit cate ceva ca sa nu se supere, cel mai mult l-au ajutat Nastase si Tariceanu.
    • +3 (3 voturi)    
      da (Joi, 19 noiembrie 2009, 8:27)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Alinu

      daca nu votezi favorizezi fara sa vrei electoratul unui partid(nu dau nume).
  • +6 (6 voturi)    
    grija mare (Joi, 19 noiembrie 2009, 8:09)

    florin [anonim]

    grija mare mai rumminilor ca de iasa geoana praful o sa se aleaga de tara asta,o sa ne conduca boritul ala de vanghelie si hrebe ,geona nu va fi un presedinte adevarat ci o papusa manevrata prin sfori de ei ,va spun eu ca pentru cei multi ar fi bine sa iasa basescu care v a termina cu cele 250000 de pensii nesimtite de peste 50000000 de lei si cu salariile aberante ,bani platiti din imprumuturi externe ,bani care in loc sa se duca in economie pentru a crea locuri de munca si adezvolta tara ,se duc la niste imbuibati pentru a avea batineti fericite ,asa ca grija mare cu cine votati
  • +2 (2 voturi)    
    crin !spune DA! (Joi, 19 noiembrie 2009, 8:59)

    mneli [anonim]

    crin a gresit acceptind intilnirea de la a3. geona trebuia fiert in suc propriu pina vineri la dezbatere. sper ca isi da seama ca a intrat in capcana psd atita timp spre disperarea electoratului de dreapta. crin antonescu nu uita ! poporul acesta merita refacerea alintei DA, dupa alegeri
  • +1 (1 vot)    
    o parere (Joi, 19 noiembrie 2009, 10:56)

    Alexandra [anonim]

    Daca nu intelegeti ca dl.Iliescu l-a caracterizat cel mai bine PROSTANACUL, credeti-ma nu a gresit.
    Nici nu aveti idee in ce fel a tinut discursuri prin teritoriu. Doamne cateva secunde am crezut ca nici nu a fost revolutie peste Romania.Sa vezi oameni adusi cu forta de la toate institutiile de stat acolo unde PSD controleaza tot. Incredibil...incredibil numai la mitingurile lui Ceausescu am mai vazut asa ceva... ati simtit vreodata firori reci pe coloana vertrebrala??? Imi vine sa plang....aveam 28 ani la Revolutie si eram bucuroasa ca nu am mai mult... Trebuie dizolvat acest partid. Liberali ajutati-ne...
    • +1 (1 vot)    
      Confruntare sau dezbatere? (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:42)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Alexandra

      Din pacate candidatii vin in campanie sa ii bata pe ceilalti nu sa castige prin propriile realizari/proiecte/strategii economice. Cheia succesului pentru fiecare dintre ei este demonizarea adversarului pe principiul ca alegatorul o sa aleaga raul cel mai mic. La capitolul asta toti politicienii mai au foarte mult de invatat. Nu sunt in curtea scolii sa arate care e mai tare si mai frumos, sunt in fata unei natiuni pe care ar trebui sa o conduca prin masuri economice, prin strategii de politica externa. Faptul ca un candidat il face pe altul la replici nu ma incalzeste cu nimic. Exista un proverb romanesc: Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia.
  • 0 (0 voturi)    
    Atitudinea lui Geoana mi se pare de bun simt (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:20)

    Simona [anonim]

    Atitudinea lui Geoana mi se pare de bun simt. Dar Crin Antonescu vrea neaparat sa cistige si asta e concluzia, ca daca nu il ataca pe Geoana nu are cum sa intre in turul doi. Asta se cere, scandal, asa vrea poporul. Numai daca faci scandal atragi atentia si gasesti oameni de partea ta :(
  • 0 (0 voturi)    
    Vrabia Mihai Viteazu (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:24)

    Lucian [anonim]

    Nu-ti mai face atatea planuri, Geonel. Ceva-mi spune ca in cazul nefericit in care vei castiga alegerile, PNL va forma o majoritate cu PD-L, UDMR si grupul minoritatilor nationale. Atunci sa te vad, daca vei face tu ce-i pretindeai lui Basescu, adica sa respecte majoritatea parlamentara la desemnarea premierului!
  • 0 (0 voturi)    
    alegeri (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:53)

    zoe [anonim]

    mafia P S D ista trebuie desfiintata urgent,acum sunt vicleni si cauta o alianta cu liberalii, dar tot ei sa fie vioara intai, si sa se mentina vechile structuri de tip comunist. in scolile din pts directorii pesedisti iau elevii si ii folosesc in scopuri electorale, pentru indoctrinare si frumusete in sprijinul psd. atmosfera in aceste scoli este ca in anii 50, cu urmariri,sabotaje , raportari,favori zare pentru lingusitori,etc.
  • 0 (0 voturi)    
    am sentimentul... (Joi, 19 noiembrie 2009, 11:56)

    egroeg [anonim]

    din aparitiile sau neaparitiile din ultima vreme...ca acesti doi CATINDATI "se lupta din greu" sa deruleze campania in favoarea dlui Basescu.
    Spuneam canda intr-un comentariu ca inca nu a aparut un alt candidat care sa ma faca sa ma gandesc ca as putea sa-i dau votul,dar,acum,cei doi m-au convins ca ar fi o greseala sa le dau votul lor.Sper sa vada/inteleaga tot romanul ce eroare ar fi ca PSD-PNL sa acceada din nou la putere.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu nu vreau sa continue guvernarea PSD PNL (Joi, 19 noiembrie 2009, 12:22)

    Corina [anonim]

    Azi la realitatea unul din staful de campanie a lui Geoana a zis ca lucrurile se decid in teritoriu comunicand direct cu oamenii. Se pare ca asa procedeaza si Crin Antonescu,
    Prin spate injuraturi grosolane si pe fata atacuri de "gentelmen".
    Eu nu-mi doresc linistea nesfarsita din guvernarea PNL cu PSD pe fata si pe dos, vezi doamne, cu oameni educati, care si-au agonisit averile prin furt, acoperiti de protocoale si comisioane ultrasecrete. Nu imi par unii mai breji ca altii. Nici Traian Basescu, pe care il votez din nou, nu va mai putea gresi in viitorul mandat. In aceste doua guverne trantite, am vazut ca in Romania exista si altfel de oameni. Era de bun simt ca liberalii sa ii sprijine. Dar nu ei vin cu Klaus Yohannis...
  • 0 (0 voturi)    
    scor Antonescu:basescu,geoana 2-0 (Joi, 19 noiembrie 2009, 12:37)

    cititor [anonim]

    S-a vazut clar ca Antonescu ii domina pe cei doi;basescu si geoana
    Acestia sunt incapabili sa sustina o confruntare bazata pe idei,o discutie de substanta.
    Ar fi un dezastru sa nu iasa Antonescu
    • 0 (0 voturi)    
      subscriu (Vineri, 20 noiembrie 2009, 16:01)

      ana [anonim] i-a raspuns lui cititor

      asta va fi scorul si la finala crin antonescu2-0 cu oricare
  • 0 (0 voturi)    
    ingrijorare este numele tau ... (Joi, 19 noiembrie 2009, 16:56)

    anabela [anonim]

    1-aveti mare grija la concluziinu va grabiti sa decideti 2va grabiti sa calica-ca apoi sa ziceti ;v-am zis eu ca nu-i asa ?daca obsr. au toti pacatele lor afisate deacum,daca tot va pronuntati in scris unde nimeni nu va vede si ziceti ca ar fi bine sa cistige d-l basescu atunci convingeti-va 100% si constiinta voastra si atrageti cit mai multi votanti ca sa se realizeze acest eveniment care ar aduce bucuria i casele voastre si a altordovediti ca sinteti consecventi si hotariti si chemati poporul romin la vot romini dupaq 6decem.basescu presedinte!!!!!!!!!(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    Antonescu (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 23:44)

    Costel [anonim]

    Un nume pe care PNL-istul nu stie sa-l cinsteasca .Rusine Crin .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică