Ion Iliescu: Eu sunt un avantaj pentru Mircea Geoana. Cel mai important lucru pentru tara este stoparea lui Basescu

de RFI     RFI Romania
Luni, 23 noiembrie 2009, 12:18 Revista Presei | Radio TV

Saraci si cinstiti
Foto: HotNews.ro
Ion Iliescu sustine, intr-un interviu acordat RFI, ca el este un avantaj pentru Mircea Geoana si nu un inconvenient, iar "cele 30 si ceva la suta reflecta tocmai sprijinul pe care i l-am acordat". Presedintele de onoare al PSD a afirmat ca referendumul este o demagogie ordinara, inventata de Basescu si care "nu are nicio finalitate".

Iata declaratiile facute de Ion Iliescu la RFI Romania:
  • Asta e o demagogie ordinara, referendumul acesta inventat de domnul Basescu, referendum care nu are nici o finalitate, pentru ca orice modificare a Constitutiei presupune - e o reglementare prin Constitutie - o actiune parlamentara, cu doua treimi de voturi in Parlament, pentru a putea promova niste modificari ale Constitutiei. Dansul a facut din aceasta chestiune o manevra electorala pentru alegerile prezidentiale. De fapt, trebuia respinsa, actiunea celor cinci ONG-uri era corecta, n-avea ce sa caute aceasta suprapunere pentru alegerile prezidentiale a unui referendum care nu are nici o finalitate, nu poate sa aiba o finalitate.
  • Eu cred ca daca priviti rezultatele votului, trebuie sa vedeti si alt aspect: domnul Basescu abia a trecut de 30%, el care avea cu un an - doi in urma cote inalte, peste 50%. Deci domnul Basescu si-a pierdut sprijinul unui puternic bazin electoral. Lumea s-a saturat de prezenta domnului Basescu in fruntea statului, care a fost factorul cel mai perturbator in viata publica, in fiintarea si in activitatea institutiilor de stat. Deci daca vreti este un vot anti-Basescu, limpede, clar. Deci eu cred ca la turul al doilea se vor redistribui voturile de la alti candidati spre domnul Geoana, deci un vot anti-Basescu.
  • Cred ca sunt un avantaj (n.red. Pentru Mircea Geoana), adica cele 30 si ceva la suta reflecta tocmai sprijinul pe care i l-am acordat. Pentru tara, in momentul de fata, cel mai important lucru este stoparea domnului Basescu.


Citeste mai multe despre   





















5185 vizualizari

  • +36 (36 voturi)    
    a da? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:21)

    srt [utilizator]

    Daca o sa-mi treaca vreodata prin cap sa-l votez pe Geoana o sa ma gandesc la tine.
    • +36 (36 voturi)    
      halal avantaj (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:54)

      andra [anonim] i-a raspuns lui srt

      Dle.Iliescu...mai bine va abtineati sa faceti comentariul asta. Nu de alta dar...in primul rand mai toata lumea stie ca sunteti in spatele marionetei Geoana...iar in al2lea...cel putin pentru tineret si pentru cei ce inca mai au capul pe umeri, dvs.nu reprezentati un avantaj. Ci doar o imagine a comunismului!
      • +18 (22 voturi)    
        Te inseli (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:08)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui andra

        Iliescu este un politician care stie foarte bine sa se foloseasca de romani. Uita-te ce sistem politic a facut folosindu-se, aproape exclusiv, de dorinta de parvenire a politicianul roman. Nu are nici un fel de remuscari in a folosi tot spectrul negativ al caracterului uman pentru a-si atinge scopul.

        Este un om care manevreaza cu usurinta intelectuali, ce sa mai vorbim de masa
        poporului roman. Chiar si al aceasta varsta e un adversar redutabil si nu trebuie subestimat.
        • +9 (9 voturi)    
          Gulguta otravita ! (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:32)

          Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          @ Iliescu aproape l-a ajuns pe Stalin in perversitate.Cred ca la 50 de ani de la trecerea de care nu scapam nici unul, va lasa urme perverse gen Rep.Transnistriana.Cand votati Geoana vedeti Bunicuta cu zambetul Mefistofelic ,codita,cornitele si codoiul.DDD
  • +31 (33 voturi)    
    o fi (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:22)

    marius [anonim]

    o fi un avantaj pt. cei cu sub 10 clase. Tre sa iesim la vot, altfel vine restauratia.
  • +27 (29 voturi)    
    In sfarsit, (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:23)

    ciupi 2 [utilizator]

    Iliescu s-a pus de acord cu Parvulescu si la nivel declarativ :)
  • +23 (23 voturi)    
    batranul edec comunist (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:23)

    radu [anonim]

    nimic de comentat
  • +28 (30 voturi)    
    Da, asa este, cel care acopera lovitura de stat (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:23)

    Citizen Kane [utilizator]

    si care este responsabil de moartea a peste 1000 de persoane la revolutie este un mare avantaj.
    La fel cum si VanGhelie este un mare avantaj pentru toti intelectualii din Romania.
    Votati PSD... ?
  • +37 (37 voturi)    
    deci (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:23)

    dacicul [anonim]

    in consecinta, il votam pe ilici, nu pe Geoana.........macar sa stim
    • +28 (28 voturi)    
      De parca nu am sti (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:35)

      Close [utilizator] i-a raspuns lui dacicul

      Stim deja de 20 de ani. Stiam cand l-am (l-au) votat in '92, stiau cand l-au votat in 2000. S-a stiut din ziua 1 ce comunist aruncam in scaunul prezidential.

      Acum oamenii vor sa arunce in scaunul ala papusa incompetenta a unui comunist ramolit dar care nu vrea sa moara odata.

      Rusine Romaniei ca oameni ca astia ajung in turul doi.
    • +25 (25 voturi)    
      Asta e... (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:44)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui dacicul

      pentru cine l-a votat si inca il va vota pe Geoana, pardon Iliescu....
  • +27 (27 voturi)    
    nea Ilici esti dus... (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:25)

    catalin [anonim]

    Daca mai da Ilici 3 declaratii ca asta iar Vanghelie inca un discurs ca aseara ..Basescu poate sa bea linistit pana pe 6 dec...are minim 55%. Ce tampitei ... macar din punctul asta de vedere Basescu are superechipa de campanie!
    Alea iacta est!
    • +18 (18 voturi)    
      Da, corect (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:00)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Nu stiu pe cine mai are in spate Basescu, in afara de Lazaroiu. Dar sunt niste oameni extrem de competenti. Teatrul pe care l-au incercat cu doborirea guvernului si manevra Johannis era menita sa puna in genunchi pe oricine, era o chestie serioasa, un alt candidat ar fi cedat sub presiune. Nu stiu cum a reusit, i-a driblat perfect, a evitat sa faca greseli si a intrat in alegeri nesifonat deloc.Oricine l-a consiliat in perioada asta, a facut o treaba exceptionala. Cred ca si cei din PSD chiar daca nu recunosc, respecta asta
      • +10 (10 voturi)    
        da, asa este (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:19)

        ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

        si mi-a facut placere sa citesc comentariul dv.
        mai mult, cand a declarat ca cine voteaza geoana de fapt ii da votul lui iliescu ... mai stiti ce agitatie a fost si atunci? si s-a dovedit ca a avut dreptate prin chiar declaratia acestuia din urma.
        nu este personajul meu preferat dar are abilitatea de a se transforma, de a evolua si mai ales de a nu ceda.
        imi pare rau, dar celor care nu sunt de acord le spun doar imaginati-va candidatul pe care l-ati votat in postura lui basescu macar in aceste ultime 2 luni ...
  • +21 (21 voturi)    
    Bine Nea Nelu! (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:25)

    gogu [anonim]

    La lupta!... Au ruginit sabiile in teaca!!!! daca-i iei alaturi de matale pe Marean, pe Bombo si peGuzganul rozaliu, treaba e ca si facuta... nu ia Prostanacu nici cat a luat acu.
    PS. tare basca de aseara, bre! Da rasu!!!? unde ierea zambetul matale fermecator? A cam disparut...

    ;(((
  • +27 (27 voturi)    
    stoparea din ce? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:26)

    MirceaA [utilizator]

    e clar de ce si Iliescu si Voiculescu si Vantu vor stoparea lui Basescu.
  • +24 (24 voturi)    
    demagogie? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:26)

    salvenilus [anonim]

    mdea, si iliescu avea in urma cu multi ani vreo 80 la suta. cum interpretam cele aproape 30 la suta ale lui geoana obtinute cu sprijunul lui iliescu? nu tot ca pe un vot negativ?
    referendumul arata cu o majoritate covarsitoare ce vor oamenii. cine ignora chestia asta se sinucide politic. In acest sens ii urez succes dlui Iliescu si celor pe care ii sustine :)
    • -12 (12 voturi)    
      sa nu confundam mere cu pere (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:48)

      Unu din multime [utilizator] i-a raspuns lui salvenilus

      Intr-adevar referendumul a trecut cu majoritate. Insa Basescu are putin peste 30%, nu confundati succesul referendumului cu cel al lui Basescu. Majoritatea oamenilor pe care ii cunosc au spus de la bun inceput, in turul 2, vot anti-Basescu. Macar Pesedeii fura organizat, nu ca pdl care sar ca hienele pe primul les. Jos Basescu !
  • -14 (16 voturi)    
    Aveti dreptate (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:27)

    elena [anonim]

    E absolut corect tot ce ati spus in ce priveste referendumul.. Sper sa se adevereasca si restul ...
    • +15 (15 voturi)    
      De ce au votat romanii referendumul? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:44)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui elena

      Pentru ca parlamentarii huzuresc pe banii nostri si nu fac nimic.

      Referendumul ii va schimba? In nici un caz. Aici este demagogia, pentru ca referendumul nu este solutia pentru rezolvarea problemei.

      Cum ii putem schimba pe parlamentari? Nu-i putem schimba, insa putem sa folosim banii de la buget in mod inteligent. Aplicam tactica mogulilor: vreti sa huzuriti pe banii romanilor, votati ce vor romanii. Mogulii nu se pot pune cu bugetul Romaniei.
  • +24 (26 voturi)    
    O coalitie ANTI-PSD (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:27)

    cristi [anonim]

    Cred ca acest lucru este cel mai util Romaniei. Sa lasam frustrarile deoparte si sa terminam revolutia neterminata din decembrie! E o prostie sa stai politic intr-o coalitie anti-Base atata timp cat Base se dovedeste un adversar a comunismului cu fata umana, clamat de Iliescu.
    • +17 (17 voturi)    
      Foarte corect spus (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:40)

      relu [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Atata timp cat Iliescu,Hrebenciuc,Nastase,Vanghelie si ai lor lupta impotriva lui Basescu este clar ca basescu are dreptate .Nu ne-am saturat de basescu.Ne-am saturat de Iliescu si Nastase ,de Prostanacul lui Iliescu
    • +14 (14 voturi)    
      Corect (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:47)

      Buratino [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Mi se pare corecta interpretarea data. Trebuie sa terminam odata revolutia inceputa. Ii respect pe toti alegatorii, si deci si alegerea celor 30% de alegatori ai lui Geoana. Mi se pare totusi foarte trist ca, dupa atatia ani, nu se vede ceea ce este evident, nu se vede cum mai ales PSD-ul a fost cel care a tras de os, care a tars de putere, care si-a infipt bratele lungi ale caracatitei peste tot pe unde au putut. Nu inteleg orbirea acestor oameni in a vedea decendenta pe linie fsn-ista a comunismului cu fata umana si a lui Iliescu. Ma bucur ca totusi referendumul este validat, este un semn de saturatie al opiniei publice privind nesimtirea majoritatii parlamentarilor, ma bucur ca in acest fel clasa politica este taxata de opinia publica, si sper sa inteleaga corect acest lucru.
  • +15 (15 voturi)    
    viseaza mosu' (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:29)

    ginel [anonim]

    Viseaza mosu' in continuare. O sa se trezeasca peste 2 saptamani.
  • +17 (17 voturi)    
    La orice ma sfatuieste Iliescu... (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:30)

    Gigel [anonim]

    Eu fac exact invers. O data nu mi-a demonstrat ca are interesul tarii in minte. Dimpotriva, tot ce a facut a facut pentru el si pentru rusi.

    Sa-l oprim pe Basescu, zice el? Inseamna ca exact invers trebuie sa facem!
  • +12 (12 voturi)    
    ce e bine pentru tara (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:30)

    saab [anonim]

    "Pentru tara, in momentul de fata, cel mai important lucru este stoparea domnului Basescu."
    Corect, nene Ilici, insa ai spus doar jumatate de adevar: tre sa ste stopam si pe matale deasemenea (impreuna cu gasca PSDista, fireste).
    Ar fi primul pas catre normalitate.
  • -9 (17 voturi)    
    f bine punctat (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:31)

    Wgvd [utilizator]

    Este exact realitatea. Om politic cu puterea lui iliescu nu o sa vada Romania in 100 de ani
    • 0 (6 voturi)    
      Puterea (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:14)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Wgvd

      Atata numai ca si-a folosit puterea pentru prostii.
      In rest, da, a fost un om politic bun. Strict politic.
  • +12 (12 voturi)    
    . (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:31)

    radukku [utilizator]

    sustinandu-l pe prostanac esti un avantaj pentru tara. Esti un avantaj pentru ca ne dam seama cine e in spatele lui, vedem comunismul cum incearca sa revina asemeni unui zombie in putrefactie.
  • +12 (12 voturi)    
    Vladimir Ilici kaghebescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:32)

    costi [anonim]

    vazandul pe Ilici cu sapca lui de comisar sovietic am avut o viziune asupra viitorului acestei tari : se intorc la jaf nastase si ai lui
  • +12 (12 voturi)    
    20%? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:32)

    mda [anonim]

    Se pare ca Iliescu vorbeste pentru cei 20% care au votat NU la referendum. Ceilalti 80% sunt niste idioti care pot fi ignorati oricand de domnia sa. Cum le zice bunicutza nu le zice nimenea.
    Na ce vrei, scoala de partid de la Moscova.
  • +14 (14 voturi)    
    dilema (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:32)

    gabi [anonim]

    D-le Iliescu dvs chiar nu va lasati pana nu ne omorati cu zile?
  • +10 (12 voturi)    
    Gata!!! (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:32)

    Jimbo [anonim]

    Când scapam de tine oare? Si de fostul PCR ? Demagogie? Fie, insa dacă Parlamentul, pe care noi l-am pus acolo nu ne respecta vointa, evidenta zic eu.... Atunci cu siguranţă avem nevoie de alegeri anticipate. Cum vreţi sa primeasa Geoană voturi când iese nea Cucu in față? Recliva asta ne-a ţinut vreo 15 ani pe loc. Îmi pare rău de PNL ca are un Tudor Chirilă in frunte. Voi vota anti-PSD/PCR/Iliescu
  • +8 (10 voturi)    
    sper (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:32)

    danandreipaval [utilizator]

    ca odata si odata sa scapam de dumneata tovarase GOLAN!!

    Ce mult mi-ar place daca ai pleca la Moscova ca doar stii limba la perfectie.

    Alta varianta ar fi sa plantezi panselute la Universitate si poate te prinde un miner sau doi

    Mai draga
  • +6 (10 voturi)    
    o demagogie? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:34)

    anton [anonim]

    O demagogie? Pai 78% din romani aproba referendumul...si cred ca 99% din romani isi doresc sa va vada in fata judecatorului, domnule Ilici.
  • +6 (10 voturi)    
    mosuleee! (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:34)

    geordan [anonim]

    istoria cade pe tine, te ingroapa si tu sustii sus si tare ca este deasupra. meri de-ti cheltuie linistit pensia si lasa partidul sa se reformeze, inainde de a-i produce vreo ruptura. tocmai de aia vremea lui Geoana nu a venit!
  • +7 (11 voturi)    
    scirba (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:34)

    Vasile [anonim]

    Puteti sa-mi explicati si mie de ce mi se face scirba atunci cind deschide asta gura?
    Nu trebuie sa-mi explicati stiu de ce. Din cauza lui si a acolitilor lui mi-am parasit tara in 1990.
    Si stau si ma intreb, de ce este inca in libertate si nu acolo unde de fapt ii este locul, intr-o celula la Jilava?
  • +8 (10 voturi)    
    Iliescu redivivus (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:35)

    vlad [anonim]

    batranul politruc sovietic a iesit la rampa : cu sapca de politruc si limbaj de lemn . E frica mare ca se va dezvaluii ce s-a intamplat in Dec 89.Si atunci Ilici va arata adevarata fata .Aia urata si patata de sange .
  • +9 (11 voturi)    
    este adevarat (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:36)

    ego sum [utilizator]

    d-le iliescu, sunteti un avantaj pentru dl. geoana: il ajutati in mod real sa piarda alegerile!
  • +9 (11 voturi)    
    Inca mai important pentru tara este... (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:37)

    Daniel [anonim]

    ...stoparea lui Iliescu sa revina la putere prin interpusi manevrabili gen Geoana.
  • +6 (8 voturi)    
    Votam Iliescu ? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:40)

    Oana [anonim]

    Hai sa-l votam pe Iliescu in turul 2
    Hai Iliescu , Hai Iliescu , Hai Ceausescu.
  • +7 (9 voturi)    
    Iliescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:41)

    elis [anonim]

    poate stiti de unde si a luat sapca care o purta ieri seara pt.ca semana cu Lenin daca nu i o favoare prea mare.Cei de stopat sunt aliatii tov.Iliescu ar fi bine sa nu mai iasa cu "invatarurile de partid si de stat" vorba decedatului.HAI LA VOT SA TERMINAM CU EI!
  • +12 (14 voturi)    
    Gresit (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:41)

    laip13 [utilizator]

    Cel mai important lucru este stoparea d-voastra si a partidului d-voastra. Multi tineri ca mine nu vor sa puneti mana pe putere din nou. Deci, cred ca va fi un vot ANTI-PSD
  • +9 (11 voturi)    
    Referendum ptr Iliescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:49)

    Marcu [anonim]

    Hai sa facem un Referendum cu intrebarea "vreti sa ajunga Iliescu la puscarie?" si sa vedeti atunci procente, sa vedeti atunci demagogie!
  • +5 (5 voturi)    
    Romania politica (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:57)

    TheOne [anonim]

    Trebuie sa iasa la vot toti sub 50 de ani toti care isi dau seama ca PSD-ul este un PCR mai mic (vizita la Moscova spune multe..). Nu spun ca Presedintele in functie este sfant sau ca partidul care-l sustine este dar avem de ales intr-o reintoarcere a comunismului si situatia de acum care nu este nici ea prea buna.
  • +5 (7 voturi)    
    Vanghele ministru daca-l votam pe Geoana ! (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:58)

    Dan.m [utilizator]

    In vecii vecilor Iliescu , Bombonel si Vanghele n-o sa mai conduca tara asta.
    Cine-l vrea pe Iliescu ministru de interne? Vanghele la Invatamant ?
  • +6 (6 voturi)    
    Ideologul coalitiei anti-Basescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:00)

    Justin Puscasu [anonim]

    "Cel mai important lucru este sa-l stopam pe Basescu".
    Cel mai important lucru pentru cine? Pentru tara? Pentru baronii PSD? Pentru cei 322, care se si vad plecati acasa inainte de a-si fi amortizat cheltuielile electorale?
    Daca cineva mai avea indoieli in legatura cu cine este ideologul coalitiei anti-Basescu, acum afla direct de la sursa.
  • +5 (5 voturi)    
    Geoana, cumpara-ti urgent parasuta... (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:04)

    Ronin [utilizator]

    ...ca o sa cazi de sus....bolsevicu` asta batran pregateste ceva. Varianta 1 - castiga Geoana (sper sa nu), pleaca la Cotroceni iar el ia partidu`. Varianta 2 - pierde Geoana (doamne-ajuta), ii face vant de la etaj, baga discursu` ala cu fripturistii si forteaza o revenire spectaculoasa. Concluzia: PSD-ul nu are sanse sa scape, noi` ailalti....da!!!!
  • +8 (8 voturi)    
    cum zicea si armstrong (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:07)

    mda [anonim]

    un avantaj mic pt geoana, un dezavantaj imens pt tara
  • +5 (5 voturi)    
    aiurea nea nelu! (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:08)

    airamerica [utilizator]

    Basescu, Antonescu, Becali.... orice e mai bun decat PSD. Orice este in conflict cu PSD este bun pentru tara...
  • +7 (7 voturi)    
    tara? cine-i tara tovarase? (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:10)

    remystyk [anonim]

    pentru tara ziceti ca e "importanta stoparea lui Basescu" ?
    dar dvs ( PSD) va identificati cu tara?
    tara asta despre care ati pomenit tocmai si-a exprimat vointa pentru forma de parlament pe care si-o doreste . sau aici nu mai e vorba de tara?
    nu va e jena sa spuneti " tara " atunci cand va referiti la egoistele interese de partid ?
    de ce nu luati in seama ce zice tara, legitim intr-un referendum?
    deci linia ramane aceeasi ca inainte de `90 : partidul decide ce e bine pentru popor ; poporul aplauda marele conducator!
    urale si ovatii!
    rusine sa va fie !
  • +9 (9 voturi)    
    Este avantajul comunist (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:11)

    Anto [anonim]

    Iliescu nu e avantajul lui Geoana, este mentorul lui Geoana, deschiderea catre Rusia, catre comunism si indatorare. Cat a fost presedinte doar asta a facut, ce ar putea face un suspus al lui?
  • +9 (9 voturi)    
    Rusinea Romaniei (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:12)

    Minerul vesel [anonim]

    Tovarese Ilici, desi nu sunt fan Basescu, nu pot sa ma abtin sa observ ca, desi stiam ca nu aveti bun-simt, inca nu vreti sa dati drumul la ciolan....oare nu va ajung destulele rele pe care le-ati comis pina acuma, mai e inca nevoie sa invrajbiti????
    Poate ar trebui odata spus adevarul despre "emanatia Dvs": in Regie, in decembrie 1989, cind incepuse adevarata Revolutie la Timisoara, se vehicula deja printre studenti numele Iliescu, ca fiind cel care il va urnma pe Ceausescu. Ce ziceti, si astea sunt tot gogorize, precum inregistrarile cu Dvs. multumindu-le minerilor?????????
  • +3 (3 voturi)    
    sa votez cu Iliescu??? (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:25)

    Andrei [anonim]

    mai bine nu mai merg la vot decat sa votez cu "geoana" cu litere mici!!!
    sa votez cu vanghelie un analfabet .. sau cu iliescu?? nope,,, prefer dl Basescu!
  • +3 (3 voturi)    
    JOS COMUNISMUL (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:25)

    lulutza [anonim]

    nu pot sa cred ca mai exista oameni care se intorc sau au ramas cu fata spre comunism...domnule iliescu tre sa dispareti si cei care va sustin.
  • +1 (1 vot)    
    Pentru ce tara ? (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:26)

    AfterD [anonim]

    "Cel mai important lucru pentru tara este stoparea lui Basescu "

    Adevar ai grait tataie. Pacat ca ai uitat sa ne spui si pentru care tara e cel mai important lucru ? Ca desi incepe tot cu "R" si se termina to cu "ia" , nu cred ca-i vorba de Romania. O fi important pentru patria adoptiva a mataluta, tara aia in care papusa domniei voastre tot face vizite pe sest ?
  • +5 (5 voturi)    
    alegeri (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:32)

    vali ristoiu [anonim]

    santeti un avantaj .... dar pentru basescu
  • +5 (5 voturi)    
    referendum (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:38)

    caplimpede [utilizator]

    Se impune un referendum prin care sa scoatem din viata publica aceasta otrava, numita Iliescu Ion! Helmut Kohl, Gorbaciov si Margaret Thatcer au stiut sa se retraga. De ce ii este greu lui Iliescu sa o faca?
  • +4 (4 voturi)    
    cel mai important lucru pt. tara, (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:38)

    nahir [utilizator]

    care nu inseamna o mana de nehaliti obisnuiti cu furtul pe fata, este sa scape de alde voi : iliescu, nastase, geoana, vanghelie, hrebenciuc, tariceanu, voiculescu, robert negoita, agaton-gagaton, seres, remes-caltabos si, fii sigur ca vor urma si fluturii din pdl.
    intai si-ntai sa scapam de voi, ca urmeaza si altii, dupa cum am zis mai sus.
  • +5 (5 voturi)    
    jos iliescu (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:43)

    ion voicu [anonim]

    cel mai bun lucru pentru tara este procesul comunismului si CONDAMNAREA lui iliescu. cind se va intimpla acest lucru vom avea certitudinea ca traim intr-o adevarata democratie.
  • +4 (4 voturi)    
    ilici (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:46)

    alexandru [anonim]

    Nu mai crapa Iliescu asta o data ?Nu-i ajunge cat am tras dupa el ,si cat am patimit ?Chiar nu poate fi trimis la un azil ?
  • +3 (3 voturi)    
    disperare (Luni, 23 noiembrie 2009, 13:56)

    tg [anonim]

    Normal ca asta isi doreste sa nu-l mai intrebe nimeni de revolutie si mineriade !
  • +3 (3 voturi)    
    Cel mai important pentru tara (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:01)

    bogdan [anonim]

    Este scoaterea definitiva din politica a activistului PCR Ion Iliescu si trimiterea in judecata a infractorului Adrian Nastase. Sunt pentru mine cheile evolutiei spre o tara democratica. Au valoare de simbol un fel de reluare a Declaratiei de la Timisoara (simplist afara din politica cu activistii PCR - cei ce au figurat pe statele de plata PCR !; la inchisoare cu infractorii).
    Atunci ne vom gandi la doctrine, viziuni nuante. pana atunci mai este de luptat !
  • +2 (2 voturi)    
    Ion Iliescu: Eu sunt un avantaj pentru Mircea Geoa (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:01)

    MCC [anonim]

    Mare avantaj, dupa ce l-a numit prostanac.
  • +2 (2 voturi)    
    pe cine votam? (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:03)

    anonim [anonim]

    citind comentariile ma bucur sa vad k exista in Romania multi oameni cu capul pe umeri care vad lucrurile asa cum sunt cu adevarat.......sper sa fie tot mai multi....si acest lucru sa se vada la alegeri.....bravo voua!!!!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    nu votez Geoana... (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:09)

    Tom Macaragiu [utilizator]

    ...pentru ca este un prostanac, o marioneta umflata de interesele neocomunistilor care ii finanteaza campania.
    Nu il votez pentru ca la cate afise, bannere, si alte dracii electorale a pus pe strazi si in sacosele prostimii, pare ca datoria electorala a crescut serios. Asta inseamna ca odata veniti la putere, toti parvenitii din spate, il vor obliga sa le imparta diverse favoruri economice ca sa isi recupereze sumele investite in prostanac.
    Evident datoria asta se va stinge tot cu banii mei, ai tai si ai altora care cotizeaza fara sa vrea.
    Sper ca Basescu sa se concentreze pentru a dezintegra masinaria electorala a PSD din Oltenia, Muntenia, Dobrogea. Acolo PSD-ul umileste oamenii cu tot soiul de plastice ieftine si promisiuni stralucitoare. Oamenii aia trebuie luminati cumva, sa inteleaga si ei pe ce lume sunt. Cunosc teleormaneni care au votat cu Geonel pentru ca au primit o sacosa cu un pix si un calendar cu sigla PSD.
  • +2 (2 voturi)    
    o sa fii un avantaj... (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:32)

    nazgul [anonim]

    ...pentru toata tara, dupa ca o sa parasesti acest pamant. Si nu ca sa pleci in concediu la Moscova cea draga si iubita, ci intr-un sejur permanent langa prietenii si indrumatorii tai Lenin, Stalin Trotzky, Andropov, Ceasca, Tito si alti dinozauri care trebuiau sa dispara demult...
  • +3 (3 voturi)    
    piata Universitatii (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:49)

    angel [anonim]

    eu sper sa nu crapi pina la ziua judecatii - sa fii acuzat si judecat pentru ce s-a petrecut in 13-15 iunie.
    Un fost golan, actual alcoolic si drogat
  • +1 (1 vot)    
    Cu cine a vota Iliescu? (Luni, 23 noiembrie 2009, 14:55)

    nel [anonim]

    Uitati cu cine a votat Iliescu.
    Gura pacatosului adevar graieste...
    :)):))

    http://www.youtube.com/watch?v=IYIItBuAfMQ
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu si alegerile. (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:44)

    mircea [anonim]

    Iliescu,cu simt comunist adevarat va sustine intodeauna un prostanac care sa poata fi manevrat in sensul consevarii privilegiilor proprii si ale clicii mafiote care aproape a acaparat Romania.E clar ca Geoana esta acum omul pe care Iliescu se poate baza in vederea realizarii propriilor interese.
  • 0 (0 voturi)    
    ce bine ca sunteti... (Luni, 23 noiembrie 2009, 15:45)

    george [anonim]

    citind comentariile am inteles de ce am ajuns in situatia in care suntem... noi nu putem lupta cu criza... noi nu putem... nimic...
  • +2 (2 voturi)    
    Iliescu!! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:01)

    Minerul [anonim]

    Stau si ma minunez,cand vad,ca mai nou toate televiziunile incep o re-promovare a tovarasului Nea nelu,care a adus minerii la Bucuresti,care a vandut 80% din tara,si care a scapat ,bine mersi si de instanta de judecata.
    In primul rand ,televiziunile astea de rahat,gen Antena3,RealitateaTv care ar trebui sa-si ceara scuze public in fiecare seara,inainte de stiri,pentru manipularea care a ajuns la nivel de arta.Rusine gunoaielor din PSD si rusine celor care l-au votat pe Geoana.vreti comunism?va este dor?amintiti-va de 13-15 iunie(mineriada).
  • +3 (3 voturi)    
    ilici (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:10)

    alexandru [anonim]

    Exact declaratiile astea, prin care tovarasul contrazice dorinta a circa 80% dintre votanti, te mobilizeaza sa le infigi stampila in...
  • +1 (1 vot)    
    Pro-Basescu inainte (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:12)

    Alien in Romania [anonim]

    mai baieti mai !!! incepe sa imi placa in sfarsit in tara asta. adica incep in sfarsit sa fiu multumit de ce se intampla.
    in sensul ca vad atatea comentarii anti-psd-iste (de fapt anti-comuniste) si numai voturi de +++.
    asa va vreau. sunt fericit pentru ca ieri...in + de asta...romania...prin referendumul asupra limitarii numarului de parlamentari la 300...a facut un pas mare...substantial...e o realizare mare pentru romania. clar...nici nu se pune problema...cu basescu inainte...e singurul de acolo sus capabil sa faca ceva...e singurul om cu adevarat care incearca sa schimbe ceva...asa cum e el. populist...nu mai stiu cum..etc..etc...dar e departe cel mai valoros om politic al romaniei...de departe...restul sunt numai pleava pe langa el...eu de aia il votez...ca in partide nu am incredere.(editat de HotNews.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    Esti un mare avantaj!!! (Luni, 23 noiembrie 2009, 16:49)

    alex220w [anonim]

    Daca nu erai tu nici noi nu ajungeam unde suntem acum,adica sa imprumutam bani de la banci,daca nu erai tu nu se imbogatea bombonel subit peste noapte,si tot daca nu erai tu nici PSD-ul nu era plin de baroni grasi. E clar ca se vede disperarea si in discursul lui ... o sa va linisteasca Base pe toti asa in numele nostru..
  • +2 (2 voturi)    
    mare avantaj !!!!!!!!!! (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:10)

    Sharkey [anonim]

    uite cum o sa castige base alegerile... cu avantajele gen ilici, bombo, marean, hrebe, mazare.... si alte avantaje similare...
  • +2 (2 voturi)    
    Decat Iliescu, mult mai bine Basescu! (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:11)

    Emy [anonim]

    Acum mi s-a confirmat ceea ce credeam initial. Cel care i-a dat binecunoscuta porecla lui M.Geoana, "Prostanacul" acum il sustine, k sa scape Romania de Basescu , vezi Doamne. Lasa "Bunicutzo" , ca decat pe tine si pe "Prostanac" il prefer pe "Marinar".
    Votati Basescu!!
  • +1 (1 vot)    
    sigur il sustine ... (Luni, 23 noiembrie 2009, 19:45)

    vasilica [anonim]

    ilici pe Prostanac??!
    mie unuia mi se pare ca in loc sa il ajute, ii pune bete-n roate :). orice delcaratie face, este total impotriva "prostanacului"
    citeam zilele trecute pe hotnews ca Antonescu a spus ca la alegerile trecute l-a votat pe basescu pentru ca era "raul cel mai mic" in compartie cu bombonel nastase. la fel cum l-a votat (ca marea majoritate de altfel) pe ilici in defavoarea lui Vadim.
    ar trebui sa fii tampit, dupa parerea mea, ca acum sa dai o palma celor cativa ani de orientare pro-vestica a romaniei (nu am spus democratie, dar avem o sansa) si sa te intorci la rusi (care sunt total incompatibili laora actuala cu democratia). daca antonescu va face alianta cu tovarasii ar insemna sa fie tampit, iar mie nu mi-a facut pana acum o atare impresie.
    daca vreti sa aveti pe constiinta macar unul din mortii fara vina ai anului 1989, voti Geoana! eu n-am s-o fac!
  • +1 (1 vot)    
    vox populi (Luni, 23 noiembrie 2009, 20:47)

    doru [anonim]

    Iliescule ,sa te fereasca Dumnezeu ,in care nu ai crezut niciodata,sa ti inchipui ca vei putea eluda vointa exprimata clar in Referendum.Daca faceti asta va ingroapa Basescu ajutat de 15 milioane de romani.
    Nu uitati ca alegatorii de acum nu sunt aia de acum 20 de ani un urma , prostiti cu "sa fie liniste"
  • -3 (3 voturi)    
    opinnie (Luni, 23 noiembrie 2009, 21:51)

    andreea [anonim]

    Mircea Geoana e speranta / Viitorul tarii e / Sa-l votam de data asta / Candidatul PSD!"
  • 0 (0 voturi)    
    ILIESCU IMPORTANT PT GEOANA (Marţi, 24 noiembrie 2009, 22:04)

    GEORGIA [anonim]

    Cu siguranta va dati seama ce important este domnul ILIESCU ma intreb oare dc nu si-a dat seama ca lumea nu-l suporta.. L-a jignit cineva cumva?el jigneste pe toata lumea dar pe le nu se vede
  • 0 (0 voturi)    
    avantaj tu (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 18:39)

    vandy [anonim]

    Avantajul ar fi daca ai desfiinta struto-camila PDS.Ti-ai spala o parte din pacate. Ai naruit visele a 23 miliane de romani, sa nu uiti lucurl asta!
  • 0 (0 voturi)    
    am o singură întrebare ...... (Joi, 26 noiembrie 2009, 5:09)

    Dan [anonim]

    nu este nimeni capabil în România să-i facă felul bunicuţei? aşa , după tradiţia noastră binecunoscută !
  • 0 (0 voturi)    
    e parerea mea (Joi, 26 noiembrie 2009, 13:10)

    koko [anonim]

    Sunt de acord cu persoana aceasta ca Basescu nu mai e bun ,dar ce a facut bun CANCERUL acesta a ultimilor 20 de ani.Nimic .A inchis ochii la toate potlogariile PSD ului ,acest cancer care ne-a manca tineretea celor de-o virsta cau mine (in 90 aveam 18 ani si mare incredere in el).Acum sunt somer dupa 14 ani de munca si nuimic nu ma va face sa cred ca influienta acestui CANCER intr-un viitor guvern PSD-PNL va fi mai buna.Mie groaza sa ma gindesc la cei tineri.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:17)

    goagalitz [anonim]

    Nu ai disparut, broscoi raios? Vezi ca te-ai patat pe bot ca ceausescu inainte de final. Ai grija,cauta-te pe la doctori. Suna-l pe Oprescu, poate te trateaza cu niste ser mortuar.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:31)

    goagalitz [anonim]

    Broscoi odios,ciuma bubonica,te-a lovit parckinsonul si alzheimerul? Tu ce educatie elementara si comportament civilizat ai avut in '90? Uiti c-ai chemat minerii te scape de petrica romanu si le multumeai calduros c-au dat cu bata in oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    Lumea s-a saturat de tine,Iliescule!! (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 9:56)

    ticuta2IV1940 [utilizator]

    Daca tu ai disparea de pe scena politica ar fi liniste in tara asta,nu ar mai avea cina sa irite populatia naiva mituita cu doi mici si o bere de catre baronii creiati de tine in teritoriu.Cum se poate scapa de tine?,pai uite cum:-sa renunte partidul la tine in cadrul actiunii de purificare a lichelelor.
    -sa renunti tu de buna voie la a mai irita populatia
    ceace cred ca nu ai s-o faci niciodata
    -sau sa se intample ceva imprevizibil,dar cred ca si atunci vei avea influienta asupra prostanacului si a mogulilor.Tu nu vrei constitutie modificata ,tu o vrei pe cea creeata de tine ,cand ai masluit voturile,in avantajul baronilor si mogulilor de astazi.Rusine sa-ti fie pt. tot raul ce l-ai facut acestui popor.
  • 0 (0 voturi)    
    rusine CANCERULUI (Marţi, 1 decembrie 2009, 15:36)

    koko [anonim]

    chiar acum ma uit la tv si vad reactiile timisorenilor la pactul psd pnl si micutul pntcd si pot sai spun domnului ion cancerul socialist ca cele 30 de procente sunt ale unor oameni inca mintiti


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică