Roberta Anastase la RFI: PDL va dialoga nu cu Crin Antonescu, ci cu alegatorii liberali, pentru a-i atrage de partea lui Basescu

de RFI     RFI Romania
Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:01 Revista Presei | Radio TV

Roberta Anastase
Foto: Agerpres
Partidul Democrat-Liberal va dialoga nu cu Crin Antonescu, ci mai degraba cu alegatorii liberali, pentru a-i atrage de partea lui Traian Basescu, a declarat presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase (PD-L). Intr-un interviu pentru RFI, Anastase a afirmat ca obiectul referendumului va deveni realitate, daca Traian Basescu ramane presedinte. Daca insa iese un presedinte-marioneta, adica Mircea Geoana, sansele ca referendumul sa fie aplicat sunt nule.

  • Dialogul este un element necesar in orice democratie. Nu e nici un fel de problema sa discutam. Vom discuta in mod special cu votantii lui Crin Antonescu, deci cu oamenii care de fapt au dat un vot dreptei, acei oameni instruiti, acei oameni cu optiuni doctrinare, care nu vor accepta niciodata sa-l voteze pe Mircea Geoana.
  • Aceasta alianta PNL - PSD functioneaza de foarte mult timp. A functionat si pe vremea guvernarii Tariceanu, printr-o sustinere netransparenta, a functionat si in acest an de zile in Parlament. Eu sunt convinsa ca oamenii nu voteaza dupa intelegerile pe functii pe care le fac liderii politici si sunt convinsa ca atunci cand vin la vot voteaza pentru cel pe care il considera cel mai bun. Mai degraba ma astept in momentul de fata la un sentiment de dezamagire fata de Crin Antonescu, pentru ca oamenii care au iesit la vot sa-l voteze pe Crin Antonescu, chiar au crezut ca este altceva.

Despre referendum
  • In mod normal, un referendum care a fost incuviintat de un numar atat de mare de oameni, fiind un referendum valid, nu poate fi ignorat de nici o clasa politica.
  • Sanse foarte mari (n.red. ca referendumul sa devina realitate), daca Traian Basescu va fi presedintele Romaniei in continuare, aproape nule daca va iesi un presedinte-marioneta, Mircea Geoana. Procedural, practic, se demareaza constituirea unei comisii constitutionale, care sa faca proiectul de Constitutie, apoi acest proiect trece prin votul Parlamentului, iar dupa aceea avem acel referendum constitutional care consfinteste formula definitiva a Constitutiei.

Rep: Acest proces poate incepe acum ?

R.A.: Sigur, ar putea sa inceapa de maine, numai ca majoritatea parlamentara a decis ca ne vom revedea dupa sase decembrie.


Citeste mai multe despre   























3658 vizualizari

  • -6 (40 voturi)    
    Doamna Anastase... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:11)

    bgd [utilizator]

    Din cei 7 mil si ceva de romani care au votat Da la referendum....doar vreo 3 l-au votat pe Basescu. Asa ca nu va asteptati ca restul de 4 mil si ceva sa creada ca doar in cazul in care Basescu iese presedinte, decizia referendumului sa se puna in aplicare.
    • +18 (34 voturi)    
      daca nu era basescu oare mai exista un referndum? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:25)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui bgd

      pun aceasta intrebare catre liberali.
      • -10 (26 voturi)    
        nu... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:43)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        pentru ca nimeni nu era atat de diabolic ca sa se foloseasca de referendum pentru a obtine voturi
        • +7 (9 voturi)    
          sper sa vina si altii cu planuri asa diabolice (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:04)

          george [anonim] i-a raspuns lui liviu_

          imi plac planurile de felul asta , indiferent cum sunt diabolice sau nu .
          Dar stai asa .. este diabolic planul sa mai scapam de profitorii din parlament ??
          Pe ce lume suntem, daca si ceea ce dorim cu totii ni se pare suspect atunci cind se apropie de realitate ?
          • +2 (4 voturi)    
            Este foarte suspect (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:51)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui george

            sa scapam de profitorii din parlament.

            Este irational, pentru un om cu judecata sanatoasa, sa nu profite de pozitia sa din parlament. In parlament vor fi intotdeauna profitori atata timp cat e democratie.
      • -7 (21 voturi)    
        Nu...evident (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:52)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        Insa toate intentiile aparent bune au disparut in momentul in care l-a pus in ziua alegerilor.
        Daca il punea sa zicem cu o luna inainte..avea un 10 curat...dar asa are doar nota de trecere. Observi unde greseste? E plin de idei bune...insa le aplica in cele mai proaste momente.
        • +11 (15 voturi)    
          naiv (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:01)

          carmabox [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Esti tare naiv daca ai impresia ca se strangeau 50%+1 intr-o zi cu soare, oricare alta decat a alegerilor prezidentiale. Tu daca ai vrea sa-ti vina lumea la o petrecere, ai pune-o marti?
          • +3 (11 voturi)    
            Poate sunt naiv... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:18)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui carmabox

            Dar totusi, lasand la o parte unicameralul si bicameralul....cred ca ar fi venit oamenii la vot sa reduca numarul de dinozauri din parlament. Sau cel putin vreau sa cred asta...
        • +8 (10 voturi)    
          insa erau alegatori suficienti? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:03)

          cititor [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Pentru ca un referendum sa fie validat, prezenta la vot trebuie sa fie de minim 50% dintre alegatori.

          Daca era organizat oricand altcandva, eu cred ca nu s-ar fi dus la vot 50% dintre alegatori. Cu atat ca au fost alegerile prezidentiale s-au stras 50%.. dar altfel nu cred ca se realiza nimic.

          Constiinta civica in Romania de abia acum incepe sa prinda radacini (se vede clar prin prezenta destul de ok la vot).

          Pana acum ignoranta si nepasarea a fost ceea ce i-a caracterizat cel mai bine pe romani (reminescente de la comunisti.. cand nu aveai voie sa zici nimic.. resemnare..)
        • +3 (5 voturi)    
          da, sunt de acord cu tine (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:09)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui bgd

          si maine as vota un politician cu intentii ca aceasta, doar ca nu avem de unde alege si odata la 4 ani avem parte de cateceva.
        • +6 (8 voturi)    
          Alegere buna (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:32)

          fulgerika [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Eu apreciez ca au fost puse in aceiasi zi, pentru ca nu am asa mult timp liber. Daca erau puse in zile diferite, foarte probabil nu mai ajungeam la referendum.
        • +3 (7 voturi)    
          Si in plus... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:37)

          hahalera [anonim] i-a raspuns lui bgd

          ar fi urlat televiziunile de stiri binecunoscute cum ca "uite, in plina criza Basescu organizeaza un referendum inutil ca sa mai cheltuiasca niste bani de la buget". deh, ce sa-i faci, asa-i cand tii cu tot dinadinsul sa critici ceva sau pe cineva... oricum gasesti ceva in neregula. Pentru asta s-a inventat probabil si expresia "a cauta nod in papura".
    • +5 (21 voturi)    
      Astia din PDL (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:32)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

      nu-si pot sa-si inchipuie cum rationeaza un liberal.

      Doamna Anastase eu vreau ceva concret de la PDL, nu aplicarea solutiilor de dragul solutiilor.

      Eu stiu ca parlamentul unicameral si reducerea numarului de parlamentari nu va schimba modul de gandire si votare al parlamentarului roman.
      • +6 (24 voturi)    
        :))))) (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:41)

        BiBy [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Alo, nenea!? Eu am votat Crin numai si numai ca sa nu intre Geoana in turul 2. Vroiam un tur 2 constructiv Basescu-Geoana.. Si acum sa votez Geoana? hahahaha :)))
        • +1 (5 voturi)    
          Ai fost manipulat de sondaje (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:40)

          fulgerika [utilizator] i-a raspuns lui BiBy

          Si pe mine m-a batut acest gand cand ziceau astia ca Geoana si Antonescu se bat pentru locul doi. Daca intra Antonescu in turul doi cred ca erau probleme mai mari.

          Eu as interzice publicarea sondajelor in perioada de campanie. Sa si le foloseasca intern daca vor, dar sa nu mai duca lumea in eroare. Poate ca voiam sa votez cu X-ulescu dar vazand ca sta prost in sondaje ...
      • +7 (11 voturi)    
        Cuvinte mari graiesti... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:08)

        carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Vrei ceva concret? Nu stiu cum ti se pare tie ca nu-i deja destul de concret ceea ce incearca PDL-ul sa faca in 'n' directii., si preferi sa umfli vorbe goale cu funda. N-ai inteles mare lucru....nu incearca nimeni sa schimbe "modul de gandire si votare ale parlamentarului roman", referendumul vizeaza altceva...dar vad ca e usor sa fii critic si vesnic nemultumit...poate ne spui tu ceva concret in priviinta asta.
        • -2 (6 voturi)    
          Sa puna un premier de la PSD sau PNL (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:37)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui carmabox

          si-l votez pe Basescu. E simplu nici nu trebuie sa se inteleaga cu Antonescu.

          Tot ce vrea este ca premierul si presedintele sa nu se afle in aceiasi barca politica.
      • +2 (2 voturi)    
        nu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:18)

        ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        nu-l va schimba, doar priviti scorul lui geoana ... dar face macar un pas!!!
    • +1 (13 voturi)    
      Se va pune in aplicare... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:35)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Scurt moment de prostie..scuze :)
    • +7 (15 voturi)    
      Punctul de vedere al lui Crin Antonescu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:01)

      Dan.m [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      Declaratia lui Antonescu a fost pripita si a fost exprimata sub punctul lui personal de vedere , nu si al partidului. Partidul voteaza PD-L. Primarii nu voteaza cum spune Antonescu.
      PDL are sprijinul PNL in mod cert.
      • -3 (9 voturi)    
        Nu prea vad cum..... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:26)

        dexter [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

        Atata timp cant PD-L.ul si conducatorul ei prea iubit le-au tras-o in mod constant celor de la PNL.

        Alta buba.....PD-L a fost in socialista europeana pana in 2005.....ideologic sunt exact ca PSD-ul.....asa ca hai sa o lasam moarta cu ce partid stralucitor e PD-Lul...si cum vezi doamne alegatorii PNL o sa fuga repede repede sa-l voteze pe base.
        Ce o sa se intample e ca alegatorii pnl nu vor merge la vot.....caz in care geoana castiga.
    • +3 (7 voturi)    
      restul de 4 mil (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:10)

      all gaarf [anonim] i-a raspuns lui bgd

      restul de 4 mil care au votat pentru ref sa-si aminteasca de optiunile psd,pnl ref.la modernizarea sistemului parlamentar,al legislatiei haotice ce ne guverneaza in momentul de fata la dorinta lor de a pastra neatins cadrul de privilegii iar daca reusesc sa-si puna pe primul loc dorintele deja exprimate la ref.vor vota basescu garantia ca reformele vor continua ,daca nu vor vota la comanda intereselor celor ce manevreaza din umbra(vezi intalnirea de luni patriciu nastase melescanu vor fi vorbit despre impaduriri?
    • +5 (5 voturi)    
      nu ... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:16)

      ego sum [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      sigur va fi primul lucru pe care geoana & gasca il vor face ... sunteti naiv!
      • -2 (6 voturi)    
        Il vor face...cu siguranta(daca vor ajunge acolo) (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:28)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui ego sum

        Nu sunt atat de prosti incat sa se opuna vointei poporului...inclusiv vointei electoratului PSD. PSD-istii au o gramada de defecte...dar sa stiti ca prosti nu sunt.
  • -1 (39 voturi)    
    ..... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:19)

    ana [anonim]

    Voi nu sunteti de dreapta.Nu va intra asta in cap?Sunteti marionete ale lui basescu si incompetenti pe deasupra.
    • +1 (21 voturi)    
      dar PNL e de dreapta.... si marmota... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:27)

      Ann [utilizator] i-a raspuns lui ana

      Cele mai de dreapta initiative legislative PDL le-a luat (de ex. legea salarizarii unice). Sa-ti intre asta in cap!
      • -2 (10 voturi)    
        sau (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:03)

        if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Ann

        Impozitul forfetar, cresterea taxelor pe timp de criza, imprumuturi pentru plata salariilor la stat - ne-au rupt cu atatea initiative de dreapta.
      • -1 (9 voturi)    
        legea salarizarii unice nu este o lege de dreapta! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:12)

        eugen [anonim] i-a raspuns lui Ann

        pentru ca limiteaza in modul cel mai de stinga posibil ,cistigurile salariale!nu pe criterii de performanta ci pe criterii de casta !asa ca las-o moarta !
        • 0 (8 voturi)    
          Prieten anonim (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:05)

          Scippio [anonim] i-a raspuns lui eugen

          Legea salarizarii unice se refera la salariile bugetarilor, adica cele suportate din banii publici. Este firesc sa impuna niste limite. Daca vrei salariu nelimitat te duci si lucrezi in sitemul privat. Asat se intampla in orice stat civilizat.

          Habar n-ai ce e stanga si dreapta
          • +1 (5 voturi)    
            prietene anonim scippio... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:43)

            eugen [anonim] i-a raspuns lui Scippio

            legea salarizarii unice e drept ca se refera la salariile bugetarilor ,suportate din bani publici,dar asta in nici un caz nu o face o lege de dreapta ,asta spre buna ta informare !ba chiar este o lege cu o puternica influenta de stinga ,intrucit stabileste niste delimitari salariale bazate pe apartenenta la o "casta"
            asa ca probabil tu ai niste probleme in a delimita dreapta de stinga!dar eu te inteleg,esti in aceeasi barca cu "marinarul" basescu asa ca poti sa vezi doar ceea ce-ti convine asa cum iti convine
        • 0 (4 voturi)    
          Sa mori tu ! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:56)

          zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui eugen

          Legea aia se aplica la bugetari bai asta. Bugetari asa ca tine,. Si va limiteaza la trasu' de sporuri nesimtite din banii pe care ii producem noi ceilalti. Oricum jumatate dintre voi stati la cafea juma de zi, e suficient sa intri intr-o agentie de stat ca sa vezi asta.
    • +5 (17 voturi)    
      De la Ana la Caiafa (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:31)

      Citizen Kane [utilizator] i-a raspuns lui ana

      Cam asa a fost pana acum in frumusetea de parlament al Romaniei. Dar... cand dicteaza interesul personal sau de partid, mama-mama ce se mai lucreaza. Nu stiu ce culoare aveti dumneavoastra dar tonul si modul imi spune ca aveti afinitati cu orban si vanghelie.
      Concluzia evidenta: dumneavoastra a cui marioneta sunteti?
      • -2 (4 voturi)    
        :) (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:29)

        ana fan [anonim] i-a raspuns lui Citizen Kane

        Hotii striga hotii.......tovare citizen....las-o balta....Ana nu a atacat pe nimeni....a spus un adevar
    • +2 (14 voturi)    
      .... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:40)

      ilav [utilizator] i-a raspuns lui ana

      ana, nimeni nu crede ca Base e de dreapta! Cred ca nici el nu crede asta. Dar, din pacate, tara asta se va duce de rapa cu o guvernare de stanga. Si asta ne asteapta... Adevaratii liberali, nu vor accepta niciodata o guvernare de stanga sau promisiuni care ii vor transforma in niste marionete.
    • +2 (6 voturi)    
      Vorbind despre principii (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:09)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui ana

      Aceste "sentinte" vin cumva din partea unui om de dreapta care va vota stanga doar pentru ca asa dicteaza un alt om care nu reprezinta o doctrina ci un grup de interese?
    • +1 (9 voturi)    
      Bravo ana (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:27)

      lll [anonim] i-a raspuns lui ana

      Da....PD-L..nu e de dreapta.
      Daca as fi sef de campanie la PSD cu asta as incepe.....PD-L nu e de dreapta......e cum bate vantu si cum zice Base
      • -3 (3 voturi)    
        nu e dreapta (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:28)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui lll

        e centru-dreapta. Si cu PNL se duce in stanga (si toti stim ce e pe acolo) ne forteaza sa votam PDL.
  • +3 (27 voturi)    
    Un sfat pentru Basescu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:22)

    Vlad [anonim]

    Dle basescu, daca chiar vreti sa mai castigati inca un mandat nu mai dati voie fetelor de Mall din gasca "pipitzelor" (ma refer la Udrea, Anastase, eba) sa iasa cu declaratii fiindca nu pot sa va faca decat rau.
    • 0 (20 voturi)    
      da asa e (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:31)

      moreira [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      da asa e, mai bine trimiti pe nea iliescu sau pe vanghelie ca sunt tari buni la delcaratii....nu?
      • 0 (20 voturi)    
        Nea' (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:40)

        Araya [anonim] i-a raspuns lui moreira

        Nea Iliescu si Nea Vanghelie erau pana acum o luna in coalitie cu baselu. Eu parca asa tin minte...lol
        • +3 (9 voturi)    
          corect si toata ziua in scandaluri la cat de bine (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:56)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Araya

          cooperau, ce incerci sa insinuezi? ;-)
        • +1 (5 voturi)    
          Da mai (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:06)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Araya

          Dar nici unul nici celalalt n-au vrut din capul locului si cum au prins momentul, cum au iesit.

          N-am dreptate? :))
      • -1 (11 voturi)    
        L-ai mai vazut tu pe Vanghelie pe la tv? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:43)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui moreira

        Eu nu :).... Asta ar trebui sa inteleaga si pitipoancele astea....mai ales madam Udrea.
        Iliescu nu se poate abtine..el inca se crede cineva...si continua sa-i aduca deservicii lui Geoana...nu ca asta ar fi un lucru rau.
        • +6 (8 voturi)    
          Draga bgd (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:53)

          Citizen Kane [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Chiar aseara a avut o interventie "edificatoare" zicea el pe irealit...Pitipoanca sau nu, putin respect pentru om nu ar strica sau bun simt cum zicea Antonescu Crin.
          • +1 (3 voturi)    
            Aaaa... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:03)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Citizen Kane

            Eu nu ma uit la irtv...
            • +2 (2 voturi)    
              pai daca nute uiti..de ce spui ca nu l-ai vazut?? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:26)

              marlene [anonim] i-a raspuns lui bgd

              e drept, nici eu nu l-am vazut la tv..insa mesajul lui a aparut si pe hotnews. Asa incat..las-o mai moale ca..nu l-am vazut.
              • +1 (3 voturi)    
                Sa stiti ca eu nu stau sa caut (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:34)

                bgd [utilizator] i-a raspuns lui marlene

                Toate articolele din ziarul asta. Nu l-am vazut. Atat. Nu am vorbit pt 100 de oameni...am vorbit doar pt mine. Daca dvs ati vazut un articol cu vanghelie aici....f bine. Eu nu l-am observat.
          • +3 (3 voturi)    
            respect? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:08)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Citizen Kane

            ca sa-l oferi trebuie sa-l si primesti, eu asa am invatat! cata vreme niste terchea-berchea se pretind "oameni de stat", daunand grav intereselor mele de cetatean si contribuabil, nu consider ca le datorez vreun pic de respect!
        • +3 (7 voturi)    
          da (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:54)

          moreira [anonim] i-a raspuns lui bgd

          l-am vazut pe minunatul vanghelie chiar acum 2 zile la realitatea dupa ce a iesit primul exit poll, bineinteles facea glumite f destepte ca si el....
          • 0 (0 voturi)    
            Am vazut-o si eu pe madame Udrea (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:24)

            simion [anonim] i-a raspuns lui moreira

            cum spunea ca i-a retinut loc la coafor lui Crin Antonescu.
            Pana la urma Crin Antonescu a fost un candidat la presedintie care a iesit onorabil si pentru care au iesit la vor sute de mii de oameni draga doamna Udrea.
            El a ridicat partidul, dvs ce ati ridicat?
        • +2 (4 voturi)    
          eu da.. chiar ieri (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:24)

          marlene [anonim] i-a raspuns lui bgd

          iar daca consideri ca iliescu nu face rau dandu-i sfaturi lui geoana..te sfatuiesc s afaci o vizita pana la mama rusia.
      • -1 (3 voturi)    
        crezi ... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:13)

        eugen [anonim] i-a raspuns lui moreira

        ca eba este mai culta decit vanghelie,ca in mod sigur vanghelu` este mai inteligent.....
    • +2 (12 voturi)    
      subscriere (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:46)

      Pop [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Trebuie sa recunosc ca, sunt hotarat sa votez o continuitate. Asta ca sa nu fie vreo ,,neintelegere''!
      Subscriu la aceasta opinie si consider ca, trebuie ca omul Basescu sa se exprime fara portavoci si sa fie activ prin comunicare directa cu potentialii alegatori. Asa poate face ca, multi dintre alegatorii nehotarati dar care au un inceput de opinie contrara lui Geoana & co sa exprime un vot favorabil lui. Parerea mea....
      Intre un discurs (cel putin) lipsit de continut, bazat pe fraze folosite in multele congrese (...sa facem totul....sa fie liniste...., etc.) si un discurs la obiect, concret, punctual este preferat, zic eu, cel de al doilea.
  • +1 (15 voturi)    
    cei 300 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:25)

    traiante [anonim]

    sper ca reorganizarea sa inceapa cu voi, oamenii portocalii, impreuna cu primul marinar al tarii
  • +1 (15 voturi)    
    Poate se refera la electoratul lui Becali (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:25)

    gigi [anonim]

    Doaman Anastase sa se uite putin peste sondaje.
    Daca se uita cu atentie vede ca electoratul lui Crin e format in majoritate din cei cu studii superioare.

    Asa ca pastile din astea nu functioneaza la ei. Nici mici, nici bere, nici 4euro....nu mai merge.

    PDl nici nu stii cat de mic incepi sa fii.

    Intr-un an poate-o puneti de-o alianta cu PNTcd; 50%-50%
    • -1 (11 voturi)    
      studii foarte superioare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:55)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Ai perfecta dreptate. Ba chiar putem spune ca electoratul lui Crin e format din oameni cu studii foarte superioare cu 7-8 ani de facultate nu 5 ca prostii ceilalti.
  • +5 (17 voturi)    
    Bai PDLicilor... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:27)

    Gigi [anonim]

    ...am votat la referendum pentru ca era acolo, la indemana si nu pentru ca nu as fi considerat ca e o prostie. Mi se rupe de numarul de camere si de numarul de parlamentari...vreau autostrazi, vreau sa nu se mai moara in spitale, vreau invatamant serios, vreau crestere economica, vreau justitie eficienta, vreau combaterea crizei, vreau locuri de munca, vreau sa nu mai creasca preturile si in general vreau lucruri care ma afecteaza pe mine ca cetatean in viata de zi cu zi...nu prostiile astea de genul sa fie 471 ...sa fie 300 sa fie -200 sa fie 10000, in 3 camere, in doua camere, intr-o garsoniera, la mansarda, la subsol etc.

    Asa ca dialogati voi cu alti alegatori liberali ca eu va trantesc usa in nas si mai si arunc cu o bordura dupa voi daca va vad :)...
    • +3 (9 voturi)    
      stai tu linistit (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:18)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      Liniste, calm, ca nu esti singurel...il ai pe nea Geoana si maretul partid sa te puna la caldurica si sa-ti tot faca, sa-ti dea, sa-ti bage-n buzunare. Si nici nu trebuie sa te duca capul prea mult, sa stii cum functioneza institutiile statului si cum decurge un proces, ajunge o tenta de ton "smecherit", o obraznicatura colo-colo, o stampila, si aia e. Convietuire placuta tovarase!
  • +2 (14 voturi)    
    pick me !!! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:27)

    Tataie [anonim]

    Va rog, dialogati cu mine ! Eu am votat Crin fara sa fiu membru PNL si durandu-ma in cot de doctrinele de drepta/ stanga. Oau, abia astept sa prind un PDL-ist la usa sa vezi ce-i fac :)
  • +2 (14 voturi)    
    ha ha ha (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:27)

    Cristi [anonim]

    "...cu oamenii care de fapt au dat un vot dreptei, acei oameni instruiti, acei oameni cu optiuni doctrinare..."

    Basescu chiar crede ca lumea s-a dus la vot cu viziuni doctrinare, gata sa voteze drepta sau stanga. S-a votat persoana, sau in functie de ordinul de partid. La fel cum a castigat si Eba voturi ... cu ordin de la pardit, ca ea n-avea nici viziune, nici orientare politica, nici cultura ... si doar banii isi partidul lu' tatuca ...

    Diaspora voteaza vrea schimbare, ca in ultimii 5 ani prea s-a dus dracu tara in care ne-am nascut!
    • +3 (9 voturi)    
      PNL Patriciu (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:56)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Imi pare rau pt tine , dar diaspora a votat , in proportie de 78% cu Basescu, deci nu vrea schimbarea cu o marioneta trasa de sfori de Patriciu, care va fi adevaratul prim+ministru.
    • +1 (5 voturi)    
      sau (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:21)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      diaspora trebuie sa gandeasca mai mult si mai istet, ori sa vorbeasca in nume propriu si sa nu fluture substantive colective, mai ales cand nu e cazul.
  • -1 (21 voturi)    
    sorry (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:28)

    srpc [utilizator]

    nu ti-as vota protectorul, duduie, nici sa ma pici cu ceara!
  • +1 (19 voturi)    
    Electoratul liberal ... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:32)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    ... sa aleaga un Presedinte sustinut de un partid de "yesman"-i ? Fara pic de coloana vertebrala, fara pic de demnitate ?

    Doamna Anastase poate ca nu va dati seama, sau mai bine am sa pun pe seama aerului rece de afara ce face rau la tenul de manechin: jigniti liberalii cu astfel de muraturi electorale.

    Spiritul liber nu se lasa manipulat de un "tatuc" atotstiitor. Incercati pe la PNG.
  • +4 (28 voturi)    
    MOTIVE pentru a vota BASESCU in 6 dec. (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:36)

    Mara [anonim]

    MOTIVE pentru a vota BASESCU in 6 dec.:
    * Condamnarea comunismului
    * Legea salarizarii unitare
    * Cota unica 16%
    * Intrarea in UE (ok, ok - e efort colectiv)
    * Legea educatiei nationale
    * DNA mai curajos
    * Vot uninominal
    * Libertatea presei
    * Insula Serpilor castigata
    * Cetatenie mai usor de primit de catre moldoveni
    * Are 6 televiziuni potrivnice
    * A desemnat sefi SRI si SIE (pe Maior si Saftoiu de la PSD, respectiv de la PNL)
    * Are dusmani 3 din primii 4 miliardari din Romania (cine s-ar mai lupta in tara asta cu Patriciu - 1.6mld, Voiculescu - 1.6mld, Vantu - 1.2 mld - in euro - total peste 5mld euro cu 3% din PIB; ma iau fiori cand ma gandesc)
    * Are dusmani pe: Vanghelie, Iliescu, Hrebenciuc, Vadim, Norica, Bogdan Olteanu (viceguvernator BNR fara sa aiba habar finante), Orban (a facut 33% din romani tigani sau analfabeti)
    * Cand a fost acuzat in dosarul flota in 96 a renuntat la imunitate si in 97 a fost anchetat si achitat de parchet (cine a mai facut asta in Romania? Vadim a fost acoperit de nenumarate ori de PSD sa nu raspunda penal)
    * Organizarea celui mai mare summit NATO la Bucuresti
    * Masuri nepopulare (dat afara bugetari si concediu fara plata) in perioada alegerilor (nu a mai facut nimeni ceva similar in Romania; altul ar mai fi asteptat o luna, doua, sa treaca perioada de campanie electorala)
    * E sincer; la ceilalti vad doar o fatada falsa (urmareste, de exemplu, ce reper moral are Geoana!)
    * Isi recunoaste greselile (de exemplu ca a fost membru de partid cat a fost plecat ani de zile pe mare) si isi mai cere si scuze uneori (si aici as vrea un contra exemplu)
    * Nu ataca murdar, inutil si surd (drept contraexemplu, vezi atacurile de la Antena3 contra lui T.B.).

    Multumesc lui Ciprian ca, sintetizind cele de mai sus, ne (re)aminteste noua, romanilor, ca avem suficiente motive in 6 dec. sa votam TRAIAN BASESCU, salvindu-ne astfel de "alternativa rosie".
    • +3 (15 voturi)    
      dusmani cam multi (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:40)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui Mara

      cam multi dusmani are. Ce presedinte in lumea asta are asa multi dusmani? Si daca ar fi niste corupti, trebuie gasita o cale de compromis ceva, nu conflict cu toata lumea care fura si nu iti da tie nimic. Ca asa si Ritzi, Udrea, Berceanu fura dar ei sunt buni ca sunt de-ai lui
      • 0 (0 voturi)    
        solutii (Marţi, 24 noiembrie 2009, 15:16)

        laura [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        Se fura, toata lumea stie sau macar banuieste. De ce nu se dau cateva LEGI care sa limiteze aceste apractici? Exemplu: in Slovenia tot ce depaseste 150000euro si nu poate fi justificat, este confiscat de stat!!! Si pot fi si alte legi (care sa pedepseasca subminarea economiei, s a m d). Un om, (oricare ar fi el) in pozitia de presedinte - nu are cum sa lupte singur impotriva coruptiei!
    • 0 (10 voturi)    
      Adevaruri, minciuni si dezinformari... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:47)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mara

      Toate puse la un loc. Nu-i frumos asa...
    • 0 (12 voturi)    
      Mda... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:47)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Mara

      * Condamnarea comunismului
      -un comunist care condamna comunismul. bleah!

      * Legea salarizarii unitare
      -ceva bun in principiu, prost conceputa. astept s-o vad aplicata.

      * Cota unica 16%
      - nu vad legatura cu Basescu

      * Legea educatiei nationale
      -neconstitutionala, cu toate ca a fost elaborata sub conducerea d-lui (mic) profesor de drept constitutional BOC.

      * DNA mai curajos
      -n-am simtit asta. e la fel

      * Vot uninominal
      -un uninominal mai de balta asa. o mascarada.

      * Insula Serpilor castigata
      -iar nu vad legatura cu Basescu. Demersurile au fost incepute cu mult inaintea lui. E la fel cu integrarea in UE aici.

      * Cetatenie mai usor de primit de catre moldoveni
      -cu ce-i incalzeste asta pe somerii romani?

      * Are 6 televiziuni potrivnice
      -asta nu e chiar de lauda. Atunci cand nu reusesti sa te intelegi cu nimeni, ar trebui sa dea de gandit.

      etc...etc...

      Obisnuieste-te cu ideea, vom avea alt presedinte.
      • 0 (0 voturi)    
        Gigeleee (Marţi, 24 noiembrie 2009, 19:58)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        * Niciun presedinte anterior n-a condamnat comunismul. Nici macar declarativ, daramite in mod oficial, solemn, in fata Parlamentului, a poporului si a intregii lumi.
        * Principiu bun pentru sectorul bugetar, urmeaza sa vedem cat de bine va fi aplicata
        * Cota unica n-a fost inventia lui Base, dar nici nu s-a opus.
        * Legea Educatiei a fost conceputa impreuna cu PSD-ul si Androneasca
        * DNA mai activ. Au mai iesit nume la suprafata, chiar si din tabara portocalie. Pe vremea lui Ilici era pace si liniste, iar Nastase isi facea casele, isi numara ouale, mai importa niste chinezarii etc etc etc
        * Votul uninominal a fost facut harcea-parcea de catre PSD+PC+PNL
        * Insula propriu zisa n-a fost castigata, doar suprafata platoului continental. Sa nu uitam ca Insula a fost efectiv pierduta de catre Adrian Severin, pe vremea tratatului cu Ucraina.
        * Prefer sa primeasca cetatenie romana moldovenii din R. Moldova, sa aiba acces la piata fortei de munca din Romania, sa poata lucra in Romania si sa trimita bani la familiile lor. Macar in felul asta putem sprijini cresterea nivelului de trai in Basarabia.
        * Televiziunile alea "potrivnice" sunt o parte importanta a mass-media aservita politic jocurilor de interese.

        etc. etc.

        Basescu si PDL-ul au alte defecte care nici mie nu-mi convi. Dar decat sa votez cu Prostanacul (aka Umbra lui Ilici) si toata gasca lui (Nastase, Vanghelie, Mazare, Mitrea, Gusa, Ponta etc.) prefer pe Boc, Udrea, EBa & Co.
    • 0 (12 voturi)    
      Du-te tare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:48)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui Mara

      Frate nu mai ai loc de comentatori dinastia neplatiti (sau poate platiti), du-te frate si lasa-ne cu argumentele tale a la Elena Udrea si Anastase..
      Eu am oaresce ureche muzicala.. nu sunteti cumva Traian Basescu?
    • -1 (11 voturi)    
      ma faci sa rad... (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:02)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mara

      sa luam pe rand:
      * condamnarea comunismului: ei si? si eu pot condamna comunismul. nu a fost nimeni condamnat pentru lovitura de stat. toti care au stiut ceva au murit in accidente ciudate etc... noi de fapt nu stim nimic de revolutie si de comunism... eu vreau raspunsuri nu condamnari...
      * legea unica de salarizare si cota de 16%: chiar crezi ca a dat-o el??? hai sa fim seriosi.
      * Intrarea in UE : eram intrati in UE taoretic. el numai a fos presedinte din s-a efectuat. sa nu mai vorbim ca am intrat in momentul in care nu mai avea cine intra: adica ultimii... ne-au luat din mila practic...
      * Legea educatiei nationale : ??? care lege??? eu vad educatia tot la pamant. materie tot multa. profesori incompetenti etc...
      * DNA mai curajos - huh??? succesele DNA se masoara in condamnari. ca l-au arestat 10 zile pe becali sau ce au mai facut e vas albina. pana nu intra unul cu adevarat smecher in puscarie eu consider ca DNA mananca bani degeaba
      * Libertatea presei -> era si inainte. nemaivorbind ca ii convine libertatea presei ca are cu cine se certa chestii gen: " tiganca imputita" etc...
      * Insula Serpilor castigata - nu este meritul lui! deloc. s-a intamplat in timp ce era el presedinte. asta NU face victoria a lui.
      * Cetatenie mai usor de primit de catre moldoveni: avand in vedere ca nu prea stiu care-i treaba o sa zic ca ai dreptate.
      * Are 6 televiziuni potrivnice: asa si? d c il face asta bun de presedinte?
      * A desemnat sefi SRI si SIE (pe Maior si Saftoiu de la PSD, respectiv de la PNL): ok bravo lui... dar se stie clar ca "Sefii" astia sunt niste papusi cu sfori puse acolo si nimic mai mult
      * Are dusmani 3 din primii 4 miliardari din Romania: si daca intradevar DNA era bun, acesti miliardari erau la zdup, deci nu a facut nimic in justitie. nu are dusmani pentru ca vrea sa fie arestati, ci pentru ca sunt la alte partide. e numai chestie politica.
      ...
    • -2 (10 voturi)    
      continuare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:02)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mara

      * Are dusmani pe: Vanghelie, Iliescu, Hrebenciuc, Vadim, Norica, Bogdan Olteanu, Orban: - si hittler avea dusmani 80% din planeta asta inseamna ca era bun? e fortata comparatia cu hittler, dar nustiu ce treaba au dusmanii cu calitatile unui om? dimpotriva multi dusmani inseamna ca nu este diplomat
      * Cand a fost acuzat in dosarul flota in 96 a renuntat la imunitate si in 97 a fost anchetat si achitat de parchet...: asta e un lucru de laudat intradevar, dar asta nu inseamna ca nu este vinovat. justitia din romania nu a arentat nici un om smeche (vezi flota, tigaretele, etc)
      * Organizarea celui mai mare summit NATO la Bucuresti: ce treaba a avut basescu cu nato? poate sunt eu nestiutor, dar am mari indoieli ca presedintele e cel ce organizeaza astfel de chestii
      * Masuri nepopulare (dat afara bugetari si concediu fara plata) - si d c sunt astea bune? daca ai cauta pe net, ai observa ca masurile astea sunt diametral opuse cu tari ce au iesit din criza (Germania, franta etc)
      * E sincer;- ce te face sa crezi ca e sincer? ii citesti gandurile?
      * Isi recunoaste greselile - asta poate intra la masuri populiste. dar hai sa zicem ca ai dreptate
      * Nu ataca murdar, inutil si surd (drept contraexemplu, vezi atacurile de la Antena3 contra lui T.B.). -> poftim???? cred ca nu te-ai uitat suficient la dezbateri... eu m-am uitat 3 minute din intamplare si l-am vazut cum vroia sa-l faca mincinos pe antonescu... asta nu e atac murdar? si mai pot urma, dar basesu nu face parte din universul meu atat de mult incat sa stiu toate prostiile care le-a spus
    • +1 (9 voturi)    
      tanti mara (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:09)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui Mara

      asta-i lista de la partid pe care trebuie sa marsati in acest moment?

      m-a pufnit rasul cand am vazut enumerate de tine marile realizari ale carmaciului.

      Daca astea sunt toate realizarile carmaciului atunci scuza-ma dar eu vreau schimbarea! Ca sa nu fiu acuzat ca nu vorbesc argumentat ti le iau pe rand:
      - condamnarea comunismului - doar condamnarea nu ajuta cu absolut nimic. Nu am vazut pe nimeni platind pentru crimele comunismului. TB a recunoscut in schimb ca este comunist si nu doar ca membru de partid. Probabil tocmai asta e motivul principal pentru care nu-l mai vrem pe Base: DOAR DA DIN GURA!
      - 16% = PNL
      - UE - daca e efort colectiv NU e meritul lui base
      - legea educatiei a fost declarata neconstitutionala... mai incearca
      - DNA mai curajos... no comment :)
      - vot uninominal... la fel ca referendumul de acum, doar o simpla arma electorala fara un avantaj pentru noi romanii.
      - insula serpilor - serios? a fost base la proces?
      - libertatea presei? pai era cenzura inainte?
      - moldovenii - da, am vazut ca l-au votat masiv... dupa declaratii ultra nationaliste nici nu ma mir. Ramane sa promita autonomie ungurilor sa-l voteze si ei.
      - 6 tv potrivnice.... neah... are milioane de romani potrivnici.
      - masuri nepopulare... trebuiau luate de mult... in schimb el sustine marirea cu 50% a salariilor invatatorilor. doar pentru voturi in plus. cand a zis Tariceanu ca nu sunt bani a garantat plata lor... acum a uitat.
      - e sincer ... din nou no comment


      Scriind toate aceste raspunsuri mi-ai adus aminte de ce trebuie sa merg la vot in 6 Dec!
    • 0 (6 voturi)    
      motive (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:13)

      dram [anonim] i-a raspuns lui Mara

      ma gandesc pe cine as putea vota ca odata ales sa avem guvern cu sustinere parlamentara ?
    • 0 (6 voturi)    
      excelent Mara (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:13)

      george [anonim] i-a raspuns lui Mara

      ce simpatizant PNL , PSD poate raspunde la aceasta lista reala de realizari si mult curaj.
    • +1 (3 voturi)    
      motive (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:08)

      mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui Mara

      ...N-am sa repet ce s-a mai spus, insa priviti-l clar in ochi pe dl. Basescu cand vorbeste ( opriti sonorul TV-ului)! Inspira falsitate si agresivitate de la mare distanta! Nonverbalul il tradeaza!
      • -2 (2 voturi)    
        subiectiv (Marţi, 24 noiembrie 2009, 15:19)

        laura [anonim] i-a raspuns lui mihai_k2003

        culmea, mie imi inspira cu totul altceva! Il simt onest si bine intentionat pt tara.Dar, stiti dvs, "frumusetea e in ochii privitorului".
  • -2 (20 voturi)    
    Capcana liberala (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:36)

    vlad [anonim]

    papusari din spatele scenei politice au planuit o capcana cu ajutorul marionetei antonescu .PSD va cadea in aceasta capcana cu gandul ca va putea rasturna ulterior un guvern.dar nu va mai putea .pentru ca daca vor sa il rastoarne pe iohannis au nevoie ori de pnl ori de pdl ceea ce nu se va intimpla. se stie ca seful guvernului este cel care face ce vrea .adica iohannis . deci degeaba se agita psd isti .nu vor capata decat posturi locale . fiind criza nu valoreaza nimic .iohannis in schimb nu stim precis pe cine reprezinta . ce mecanisme il propulseaza pe acest om. putem doar presupune ca s-au facut niste negocieri franco-germane care au zis ;iohannis .ptr ca nu avem etnie franceza in Romania .Ce interes au : Romania colonie franco germana.Si mai au interesul ca Basescu sa nu castige De ce ? Basescu reprezinta noua burghezie nationala romana care doreste un alt loc pe scena economica si politica . Stim ca scena politica este dominata de oameni de carton la fatada si tragatori de sfori in spate .Ptr cine se trag sforile ? cui profita !! cine a profitat de Romania ? vezi privatizarile strategice :Germania,Austria,Franta .
    Buna ziua romani ! vati trezit din prietenia romano sovietica ? o sa capatati alta
    • +2 (2 voturi)    
      capcana (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:17)

      mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui vlad

      ....Draga Domnule,

      Sa te auda |Domnul sa ne faca colonie franco-germana. Sa ne aduca disciplina, cinstea si cheful de munca franco-german!


      Inca odata !

      S A T E A U D A D O M N U L!
  • +7 (13 voturi)    
    Un alt sfat (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:37)

    tomane [anonim]

    Schimbati stilul campaniei . Nu-l mai atacati pe Geoana. Aveti motiv sa atacati “monstruoasa coalitie parlamentara”. Votantii lui Crin sau Geoana au votat si la referendum pentru schimbarea parlamentului.
    Basescu poate fi mai radical spunand ca votul pentru el este votul si pentru a duce la bun sfarsit a dorintei populare de schimbare a parlamentului (dizolvare+ alegeri anticipate+modificarea constitutiei).
    Un nou slogan :Sa va dizolvati bine !
    • -3 (7 voturi)    
      Ati starnit revolta bunului simt! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:57)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui tomane

      Basescu si PD in infatuarea lor agresiva s-ar putea sa ia o plasa mare de tot agresandul-l pe Antonescu si electoratul lui! Antonescu nu parea hotarat sa mai participe la campanie lasand electoratul lui sa aleaga cum crede,dar prin marlaniile basesciene l-a provocat sa faca campanie pentru Geoana . Si mai tineti minte ce s-a intamplat in '96 cand Roman tot cu 20% a mers de mana cu Constantinescu : a cazut "invincibilul Ilici" asa ca mult mai micutul Basescu o sa se duca pe mare cu barcuta de inchiriat!
      • -2 (4 voturi)    
        scuze (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:11)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Arthur

        voiam sa-ti dau +
      • 0 (0 voturi)    
        eu am reusit (Marţi, 24 noiembrie 2009, 16:00)

        fpanait1 [utilizator] i-a raspuns lui Arthur

        ti-am dat +:)
  • +2 (10 voturi)    
    referendumul o vrajeala..cu constitutia din romani (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:40)

    jiji [anonim]

    tema referendumului nu are nici o sansa sa treaca de parlament. pt un parlamentar suna cam asa : "vrei sa-ti pierzi maine locul de munca?" cu siguranta, NU =))
    • -2 (2 voturi)    
      Mai exista o momeala, banii (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui jiji

      In fata banilor locul de munca nu are nicio sansa cu parlamentarii pe care ii avem.
  • 0 (12 voturi)    
    Cum sa votam Basescu??? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:45)

    Maxmind [utilizator]

    Adica dupa ce votam Antonescu acum sa-l votam pe Basescu? :)))

    Adica ce rost ar avea? Probabil PD-L-istii sunt invatati cu electoratul lor de pacalici si aplaudaci, cu hraparetii de galuste si cu oamenii-galeata..

    Noi NU vom vota Basescu pentru ca este sub demnitatea noastra.. Romania inca mai are o sansa cu un prim-ministru ca Johannis si o alianta oricare ar fi ea fara PDL..
    • 0 (8 voturi)    
      Bine, mai, minimind! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:23)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui Maxmind

      Voteaza pesede! E peste puterea mea de intelegere. Poate doar atat sunteti in stare. Sa ganditi pana la nivelul lui vanghelie.
      Daca pedeleii sunt sub voi, care sunteti mai si tari, cum de nu sunteti si peste pesede? Nu e cumva ilogic!?
      Sau aveti o majoritate parlamentara care va sfatuieste sa nu aveti asa ceva?!
      Cum il vei putea vota pe cel care este fiul celui ce a ucis si inainte si dupa 22 decembrie?!
      Ai si uitat?
      Atunci asta meriti. Ai sa vezi peste cerva timp pe ce ai pus stampila. De n/o sa ai la dulceata de trandafiri de/o sa te apuce greata. Dar va fi prea tarziu. Dumnezeu sa te ierte. Copilul tau n/o va face!
      • +2 (4 voturi)    
        domino63 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:30)

        Tom [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Vezi ca a vorbit miss Romania 1993. despre cum sta treaba cu stanga si dreapta in Romania
        te rog sa iei notite si sa transmiti mai departe pe linie de partid
  • 0 (14 voturi)    
    disperare (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:46)

    Mircea [anonim]

    Vedem o mare disperare a PDL-ului legata de pierderea puterii de catre tatucul Traian.
    Ce vor face fetele de suflet ale dumnealui? Vor ramane fara job, privilegii si afaceri cu statul, afaceri care le sunt atat de facile.
    Ce au coinstruit ei pd-listii in mediul privat, pe cont propriu, de la zero? Absolut nimc, banul public sa traiasca!
    Cine este Roberta Anastase, pe cine reprezinta, ce merite deosebite are, o fii si ea fata lu tata?
    Sa va dau si rspunsul: "Tatal sau, Cornel Anastase, a fost inainte de 1989 director la uzinele 1 Mai din Ploiesti, iar mai apoi subprefect de Prahova" Wikipedia
    Deci oameni de dreapta, fara legatur cu comunismul:-)
    Puneti fratilor mana si cititi ca ne prostesc astia inca 5 ani.
    • -1 (7 voturi)    
      fiecare cu ce-l doare! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:13)

      geordan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      vedem de fapt un om care vrea sa impinga lucrurile inainte si o multime care se opune pierderii privilegiilor. cine nu invata din istorie, risca sa o repete. foamete exista peste tot, cu atat mai mault la opozitie. deci, sa mai si judecam inainte de a lasa frau liber sentimentelor primare.
    • 0 (6 voturi)    
      50 de ani de comunism (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:19)

      Izolatu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Ar fi cazul sa ne maturizam in a face afirmatii, de dragul de a ne da mari. Inainte de 1989, marea majoritate a cetatenilor erau membrii de partid, adica comunisti. Unii erau comunisti adevarati, convinsi, altii erau de conjunctura, caci se stie prea bine, ca daca nu erai membru de partid, nu puteai urca in functie, oricat de capabil ai fi fost. Deci, 90-95% dintre oamenii politici de azi (intelegand si copii acestora), sunt fosti comunisti. Degeaba incercam sa gasim in aceasta perioada oameni curati ca lacrima care sa faca politica. Nu au facut politica inainte de '89, cand era necesar pt a promova; acum nici atat. Nu toata lumea este avida de putere, avere, etc. Nu inseamna ca daca culoarea politica e alta decat ''rosu'', atunci acei politicieni sunt fara de ''pata comunista'' dobandita inainte de '89. Mai trebuie sa treaca inca 40-50 de ani, va trebui sa ne schimbam mentalitatile balcanice si abia dupa aceea sa indraznim sa mai comentam cate ceva. Succes ROMANIA!
  • 0 (14 voturi)    
    super BANC!!!!!!!!! (Marţi, 24 noiembrie 2009, 11:51)

    geoana [anonim]

    Traian Basescu il cheama urgent la Cotroceni pe Gheorghe Pogea pentru indicatii pretioase.
    -Sa-mi scoti de unde stii 2 miliarde de euro pentru modernizarea penitenciarelor si asigurarea celor mai bune conditii de trai puscariasilor.
    -De unde,Sefu'?Daca am avea banii astia i-am da la invatamant.
    -Mai,tu crezi ca dupa alegeri eu ma duc la scoala?!
  • -5 (11 voturi)    
    referendum (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:17)

    nu spun numele [anonim]

    Oameni buni... A facut cineva un calcul, ca la nivel national cat sa cheltuit pentru mediatizarea si organizarea referendumului? Nu fiti naivi, PDL si Base vrea toata puterea, nu este vorba de leafa a 170 de oameni, si despre economii la buget... La nivel national banii despre care vorbim la parlamentari este o picatura... Nu acolo se duc banii, ci la contractele dubioase, la lucrari publice care nu pot fi controlate. Este parerea mea, poate ca gandesc gresit. Oricum UE din 2013 impune parlamentul cu doua camere, deci topirea senatului si camerei deputatilor este o solutie temporara.
    • +4 (6 voturi)    
      BRAIN WASHING (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:39)

      Citizen Kane [utilizator] i-a raspuns lui nu spun numele

      Sa discutat de atatea ori tema aceasta. UE nu poate impune. Punct.
      Asta se intampla doar in dictatura; esti de la psd; Aduceti dictatura in Romania?
    • -2 (2 voturi)    
      UE nu impune nimic (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:36)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui nu spun numele

      Ia verifica cate state membre UE au parlament unicameral?
  • +6 (6 voturi)    
    referendum2009 (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:35)

    comentatoru zurliu [anonim]

    ceea ce se uita referitor la referendum este ca 88% au votat pentru reducerea numarului de parlamentari.Ma indoiesc de faptul ca va fi usor sa-i convingi pe acestia sa ridice mana si sa voteze modificarea numarului de camere ale parlamentului DE LA DOUA LA UNA.De fapt asta au votat romanii la referendum: reducerea cheltuielilor cu parlamentARII, FIE EI PNL,PSD SAU DE ORICE ALTA CULOARE...
  • +3 (9 voturi)    
    modernizarea (Marţi, 24 noiembrie 2009, 12:59)

    tecuceanu [anonim]

    Eu stiu ca de 20 ani astept sa se intample ceva. Omu" asta (Presedintele) nu poate lupta singur. Cred ca toti i-am injurat cel putin odata pe parlamentari pentru ..pensii speciale , aranjamente, si toate porcariile ce le fac zi de zi. I-am avut pe Iliescu si pe ai lui 20 ani din care 15-16 la putere si restul in umbra. Noroc cu UE ca ne-a impins de la spate ca altfel era ca si Ucraine si Belarusul. Tineti minte ca treceau anii si cehii , ungurii si polonezii se plimbau prin Europa si noi pazeam ambasadele vestice nopti si zile pentru o viza ?
    Timpul pierdut o sa-l recuperam dar greu. Haideti sa nu mai pierdem alt timp si sa facem ceva sa se schimbe ceva.Credeti-ma , politicienii daca ii obligi se vor schimbadar sa fim perseverenti.
    Asa nu mai poate continua. Nici eu nu-l simpatizez 100% pe Basescu dar e unicul ce a ajuns acolo sus si vrea sa faca ceva pentru noi. Nu va preocupa ca e improscat cu noroi de prea multe ori in ultimul timp.
    • +1 (3 voturi)    
      sus (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:43)

      clepsidra [anonim] i-a raspuns lui tecuceanu

      vreti sa spun functiile lui geoana in ultimii 10 ani in aparatul de stat a romaniei.
      ministru de externe: cati ani?
      presedintele senatului : cati ani ?
      a contribuit la formarea guvernelor romaniei : cel putin de 10 ani incoace
      a sustinut din umbra ca un las un guvern : "tariceanu " fara a avea curajul s-o declare explicit doar ca sa-si pastreze privilegiile el si ai lui
      de ce nu a faut nimic din ce promite acum
  • -1 (3 voturi)    
    Care mase (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:21)

    Alex [anonim]

    Nu prea mai exista sustinere din partea maselor pentru Basescu. Majoritatea voturilor le-a obtinut prin hotie si minciuna. Dar pe 6 decembrie alegem Geoana!
  • +2 (4 voturi)    
    Dezbinati (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:54)

    miki [anonim]

    Domnilor ,nu faceti confuzii.Ideea este ca daca Basescu nu vroia referendum,reducerea parlamentarilor si unicameral,nu aveati( voi votantii)nici de la Geoana si mai putin de la papagalul Antonescu.Asta a
    vrut sa spuna.Acest rau,Basescu,cel putin atat cit a facut ,a facut ceva,ceilalti ...
    Geoana-acum la 50 de ani,familie,copii- nu are casa sta in chirie insa, ziua de nastere si-o tine cu 30000 euro;
    Antonescu-de chiulangiu ce-a fost ,o sa fie replica PNL a lui Iliescu-sarac -cu duhul si curat;Un adevar mare incultura,foamea si lipsa de informatii corecte a dezbinat tara,tot ce comunismul a adunat.In comunism,oameni se ajutau intre ei,faceau case,unu lucra la unt -aducea,unul la carne-aducea astazi datorita convingerilor de rahat politice sunt dezbinati,crezindu-se unii mai buni ca altii.Nimic mai fals,asa conduc ei mai usor,pot face ce vor.Citi liberali au cistigat ceva ca Antonescu are 22%?Citi vor pierde ceva ca miine vor vota Basescu?
  • 0 (2 voturi)    
    electorat PNL (Marţi, 24 noiembrie 2009, 13:55)

    mihai_k2003 [anonim]

    ....exceptand aceasta gandire "adanca", Doamna Anastase mai poate si altceva? Eu i-am urmarit evolutia si m-as cam indoi. Cu astfel de oameni aduce Domnul Basescu reformarea clasei politice???
  • +1 (3 voturi)    
    trebuie facuta diferenta (Marţi, 24 noiembrie 2009, 14:48)

    easy [anonim]

    intre antonescu si ceea ce a propus basescu, adica sa reduca numarul de inutili din parlament.
    asadar daca iese geoana e clar ca asta n-o sa se intample.
    apoi mi se pare extrem de stupid ca doua partide, respectiv psd si pnl, sa aiba ca motto de campanie distrugerea lui basescu, si nimic despre popor sau despre orice altceva,
    da-ti-mi un motiv sa votez pe cineva care doreste sa distruga pe altcineva, dar nu doreste sa faca nimic pentru mine...va spun eu, e greu de gasit.
    sper ca votantii lui antonescu sa isi revina si sa nu dea votul comunistilor.
    s-auzim de bine
  • 0 (0 voturi)    
    Anastase (Marţi, 24 noiembrie 2009, 16:30)

    mihai [anonim]

    a fost miss in 93, cu un tatic comunist, director de fabrica, care in 89 a luptat impotriva revolutionarilor, inchizandu-i pe muncitori in incinta fabricii, sudand portile ei. Si acum e pornita impotriva comunistilor. Mi-e greata.
  • -2 (2 voturi)    
    haha (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:14)

    ionel [anonim]

    Se pare ca pdl e constient ca nu are nicio sansa fara votantii candidatilor eliminati! Dar atata timp cat votantii au ochi sa vada si urechi sa auda nu vor vota cu tiranul din nou...

    Cat despre referendum...a fost o mare bataie de joc...lumea nu a stiut ce a votat! Lumea nu a stiut ca se vota si altceva decat presedinte!
  • -2 (2 voturi)    
    jos tiranul (Marţi, 24 noiembrie 2009, 17:15)

    andreea [anonim]

    Doamna Anastase,daca va putem numi asa ca doar faceti parte din grupul de prietene Nutzi,Ridtzi,Basescu nu poate vb cu votantii PNL,deoarec nr mare de vtant al acestui partid sunt tineri studenti,ori ei sunt scarbiti de situatia ca nu taiesc bine.Singura placere a voastra este sa va ascundeti dup referendum.propriul referndum.jos calaul.Geoana presedinte!
  • -1 (1 vot)    
    Alo, duduia ? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:34)

    Mihnea [anonim]

    Dialogheaza pana nu mai poti, ca tot impotriva marinarului votez.
  • -1 (1 vot)    
    Cum? (Marţi, 24 noiembrie 2009, 21:49)

    Mihai [anonim]

    Cum poate Basescu sa spere sprijin electoral de la un partid pe care a dorit sa-l distruga, de la un partid pe care l-a obstructionat in permanenta pentru ca statea in calea ambitiilor lui si a cercului sau de interes. Cum poate? Eu sunt alegator liberal, apelul lui Base la mine este egal cu 0, ba mai mult nu poate decat sa ma convinga sa merg pe mana lui Geoana, care si el este o "solutie imorala" pt noi, romanii cu bun simt!
  • -1 (1 vot)    
    Daca vrea sa castige Basescu ar trebui.. (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 19:21)

    Aurelian [anonim]

    Daca Basescu vrea sa castige alegerile sa se autodenunte.Si sa-si indemne si clica de partid in frunte cu Videanu Udrea ....sa o faca .Asta inseamana reforma politica.Johannis va va ajuta.
  • +1 (1 vot)    
    Iliescu TERORISTUL (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 20:32)

    Dan B.Charles [anonim]

    iliescu,voiculescu,vadim,nastase,patrici,vanghelie si gasca de talhari comunisti vor dicta din nou pentru urmatorii 20 de ani.cu prostanacu la putere romania va ajunge corea de nord al europei.noile puscari pentru democrati sunt deja planuite iar echipe de batausi,tortionari si ucigasi au inceput pregatirile.ati uitat blestemul comunist? votati geoana si teroristii.
  • -1 (1 vot)    
    zau? (Joi, 26 noiembrie 2009, 9:45)

    otto [anonim]

    uite eu sunt liberal, votez de fiecare data pnl si cu candidatul lor la prezidentiale. n-a iesit antonescu de data asta. nu-i nimic, data viitoare.

    dar cum poti sa imi ceri sa votez cu basescu? nu o sa fac niciodata asta. o sa votez cu celalalt, indiferent cine este, votam si cu vadim daca ar fi ajuns in turul 2 cu basescu, votam si cu eduard manole, numai sa nu iasa basescu iar.

    cum poti sa ceri alegatorilor liberali sa voteze cu basescu dupa ce l-ai calcat in picioare pe tariceanu ani de zile si nu ai tinut cont de parerile lui (ma reger aici inclusiv la legile date de parlament si promulgate de basescu)

    mai bine geoana de 100 de ori decit basescu. de furat probabil ca nu o sa fure mai mult decit basescu, blaga, videanu, berceanu si udrea la un loc, dar cel putin nu o sa mai fie scandal si tiganeala.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică