Dinu Patriciu despre filmul in care Basescu pare ca loveste un copil: Ma bucur ca a aparut aceasta caseta pentru ca da o anumita imagine despre acest scelerat

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 26 noiembrie 2009, 21:52 Revista Presei | Radio TV

Dinu Patriciu
Foto: AGERPRES
Prezent joi seara la Realitatea TV, omul de afaceri Dinu Patriciu a comentat imaginile din campania din 2004 in care Traian Basescu pare ca ar fi lovit un copil. "Sunt un martor lipsit de credibilitate datorita adversitatii simtite fata de Traian Basescu. Marturisesc ca ma bucur foarte tare ca a aparut aceasta caseta pentru ca da o anumita imagine despre acest scelerat". Patriciu, care a declarat in premiera miercuri seara - tot la Realitatea TV - ca il uraste pe Basescu din cauza lovirii unui copil, sustine ca a fost martor la scena desfasurata in 2004. Intrebat de ce nu a vorbit despre incident inainte de prezidentialele din 2004, Patriciu a declarat ca la acel moment credea ca Basescu nu are nici o sansa sa ajunga presedinte.

Declaratiile omului de afaceri Dinu Patriciu:

  • Sunt un martor lipsit de credibilitate datorita adversitatii simtite fata de Traian Basescu.
  • Acel copil, care nu era un aurolac, a strigat la un moment dat "Traiasca Iliescu!". Lumea din jur a ras. Au trecut cateva zeci de secunde pana la episodul prezentat in imagine. Traian Basescu l-a lovit de doua ori. In primul episod l-a lovit in plex cu dosul mainii. Al doilea episod este cel din imagini.
  • Ca si la prima lovitura, acel copil nu stia prea bine ce i se intampla. Prima lovitura a fost ceva mai usoara decat cea de-a doua.  Marturisesc ca ma bucur foarte tare ca a aparut aceasta caseta. Pentru ca da o anumita imagine despre acest scelerat.
  • Va marturisesc, aseara cand am relatat intamplarea in public, am facut-o in speranta ca de undeva, poate, va aparea aceasta caseta.
  • In 2004 nu aveam proba. Atunci am cautat-o, dar nu am gasit-o.
  • Langa mine, pe scena, se mai aflau cateva persoane. Un domn pe nume Florin Anghel, un domn pe nume Severin, dl Theodor melescanu, Calin Popescu Tariceanu si sotia sa
  • Stiu ca se pot construi teorii ale conspiratie cum ca as fi avut caseta si ca eu am dat-o presei. Dar eu nu o aveam, ci stiam doar de ea. Si am sperat ca va aparea.
  • Atunci, pe loc am incercat sa obtin inregistrarea. Am vorbit cu patronul acelei televiziuni din Campina. Chiar in aceeasi seara. Tin minte ca as fi vrut sa am aceasta proba, si va dau cuvantul meu de onoare ca daca as fi avut-o, ar fi aparut atunci. Toti prietenii mei pot depune marturie ca le-am tot povestit acest episod.

Contactat telefonic, liderul PNL, Crin Antonescu a declarat:

  • Eu cred ca imaginile nu sunt trucate, dar nu are importanta ce cred eu. Nu are rost sa discutam daca este sau nu trucaj. Sunt pur si simplu ingrozit, nu de caseta, ci de reactia din aceasta seara a presedintelui care il incrimineaza complet.
  • Un om normal, cat de cat educat, care vrea sa fie presedinte de stat in Europa ar fi trebuit sa spuna: "Eu nu am lovit niciodata in viata mea un copil". Acesta era raspunsul care putea sa legitimeze un om normal. Nu am spus ca imaginile sunt reale, dar reactia nu a fost una normala.


Citeste mai multe despre   






















8253 vizualizari

  • +49 (63 voturi)    
    ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:56)

    Aph [anonim]

    Iata si adevaratul scop al intalnirii de la sediul fundatiei d-lui. Patriciu.
    • +31 (41 voturi)    
      Patriciu, sabia dreptatii !acceleratu si sceleratu (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:16)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Unde esti tu Monstruoasa Coalitie care il dadeau jos pe Cuza si aduceau un neamt cu valijoara -un sarantoc,dar neamt! !!???
      Monstruoasa Coalitie PSD+PNL+UDME+PRM de astazi vrea sa il debarce pe Basescu si sa aduca un neamt Iohannis la fel de pafarist ca si Carol ,la fel de pierdut....nu mai tine cu lovitura de stat ca acum 130 de ani ,tine cu votul prostimii hipnotizate in masa de promisiuni desarte....si filmulete in care Base da "un pumn"de dos de laba si pustiul rade de nu mai poate ca o facuse pe amarata aia ,nebuna !
      Patriciu care aluat numai bataie la scoala ,ca era ca si acum un zero fizic, nu poate face diferenta dintre un pumn si un dos de palma ,la cate a luat ...
      • +18 (22 voturi)    
        Realitatea TV = Nulitatea TV ?-recomandare (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:33)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        undea efectuat Geoana un stagiu cand era ambasador in SUA ; raspuns :la institutul Aspen din Colorado - recunoaste singur in cartea de colorat pe care a lansato -daca nu descopera Realitatea TV ca este institutul masoneriei mondiale ,inseamna ca nu e Realitatea TV e Nulitatea TV !
        deci vom avea un presedinte si mason,si spion rus si ofiter de securitate-3 in 1 acum si cu gust de gaina ,cum spune reclama ? fereste Doamne, Romania
        • -4 (6 voturi)    
          Reactia lui Basescu: (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:12)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          ""Nu-mi dau seama ce se întâmplă, a spus copilul ceva urât. Vă asigur că voi da o explicaţie publică. Eu nu-mi dau seama ce se întâmplă, lăsaţi-mă să mă consult cu cei care au fost cu mine. Trebuie să vedem, copilul a spus ceva urât, m-a înjurat, a vorbit urât femeii. Voi oferi explicaţii publice.""
          • 0 (0 voturi)    
            slow motion, mirrored, high quality (Vineri, 27 noiembrie 2009, 22:00)

            lol [anonim] i-a raspuns lui Anonim

            http://www.yodablog.info/2009/11/video-dovada-ca-basescu-l-lovit-cu.html
            • 0 (0 voturi)    
              ... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:11)

              m.s. [anonim] i-a raspuns lui lol

              :))) esti amuzant.. acum apar filmulete ca ciupercile dupa ploaie... doar doar o crede in continuare prostimea tarii ca omul asta (Basescu) chiar omoara/ucide/ distruge oameni :))))
      • +4 (10 voturi)    
        historia magistra vitae... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:44)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Acest "sarantoc" cum il numesti tu pe cel care avea sa devina regele Carol I a facut pentru Romania mai mult decat facusera toti conducatorii dinaintea lui (poate cu execeptia lui Stefan cel Mare si a lui Mihai Viteazu).
        De am avea mai multi conducatori din astia "sarantoci" ne-ar fi mult mai bine....
        "Lovitura de stat" din 1866 a fost un moment de rascruce din istoria tarii, altfel am fi ramas la statutul de tara balcanica subdezvoltata.
        Pacat ca ai ramas cu istoria invatata in anii de comunism....
        • 0 (2 voturi)    
          scuze juju, ce a facut carol I ?frunzareste-ne (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:50)

          Eneas [anonim] i-a raspuns lui gigi

          ..cateva realizarti ? pactul secret cu Germania si AustroUngaria ? altceva?
        • -2 (8 voturi)    
          Asa este (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:51)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Bravo pentru postare!
        • +2 (2 voturi)    
          ;) (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:59)

          Ficus [anonim] i-a raspuns lui gigi

          "...altfel am fi ramas la statutul de tara balcanica subdezvoltata."


          a, si acum ti se pare ca suntem altfel???
          LOL
        • 0 (4 voturi)    
          Subscriu (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:19)

          Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui gigi

          As vrea sa avem macar un om politic azi de calibrul regelui Carol I sau Ferdinand I.
          In schimb avem parte de laturi in campania electorala si nu idei, laturi la care ar stramba din rat pana si un porc infometat.
      • -1 (1 vot)    
        Neamtul cel mai pierdut (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:50)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Si tot mai bine decat ce am avut parte de 20 de ani incoace.
      • +19 (21 voturi)    
        Memoria selectiva a domnului Patriciu (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:50)

        Arcasu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Va multumesc domnule Patriciu pentru ca m-ati luminat.: v-a revenit memoria taman acum, cand mai sunt 10 zile pana la turul II si trebuie sa scoateti toate armele josnice pentru a-l invinge pe Baselu, cosmaru' dvs. (pentru fraierii care cred ca sasu' de azi are vreo legatura cu printul de la 1866, il bagam la inaintare pe iohannis, pentru prostii care nu prea vad bine bagam pumnu'-n-gura unui copil).
        Ca tot vreti sa scapati de el, de ce nu v-ati amintit de asta acum 2 ani si jumatate, la referendumul pentru suspendarea presedintelui, din primavara lui 2007? Si era de mult istorie, nu?
        Da' nu, v-ati prins abia acum ca nu-l puteti bate pe Marinel cinstit, pe idei, fapte, ideologie, ci aveti nevoie de 3 feti-frumosi si de o facatura marsava.
        Sa va mai spun cum votam eu si cu tot neamul meu?
        Alles Gutte!!
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:13)

          m.s. [anonim] i-a raspuns lui Arcasu

          daaa , patriciu a facut rapid un exercitiu de memorie si si-a adus aminte ca mai demult a facut acest filmulet. stresul de campanie e de vina :)))))
    • +24 (30 voturi)    
      FACATURA !!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:37)

      Alegator [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Stimati telespectatori,

      voi vedeti cum este "grabita" imaginea in momentul cu pricina??

      uitati-va la mana lu' ala, arata a pumn, lovitura???

      sa-mi bag p... in ea de politica infecta, de psd-isti, patrici si tot !

      Disclaimer: mi se rupe de Basescu, da' NU VREAU SA MAI VAD PSD IN FATZA MEA !!! asa ca de-al dracu' o sa-l votez PE EL !!!
      • +11 (11 voturi)    
        Si eu (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:29)

        Nu Base [anonim] i-a raspuns lui Alegator

        :)); josnic oricum; sunt din aia care voiam sa stau acasa
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:14)

          m.s. [anonim] i-a raspuns lui Nu Base

          nu nu, nu sta acasa, hai la vot! hai sa il votezi pe base, sa nu iasa pesedistii :))
      • 0 (0 voturi)    
        Superman (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:59)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Alegator

        Se pare ca Basescu a imprumutat niscaiva reactii fulgeratoare de la Superman. Numai el putea sa loveasca asa de fulgerator incat sa nu i se vada mana. Cred ca secventa respectiva a fost data cu incetinitorul si totusi mai are o trena in urma ei.
    • +15 (15 voturi)    
      everybody is kungfu fightin' (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:01)

      Brusli [anonim] i-a raspuns lui Aph

      Eu cred ca bruce lee se rasuceste in mormant cand vede ca avem politicieni asa de rapizi de mana...

      Daca nici asta nu e trucaj ieftin nu stiu care mai e...Copilul de lovit ce e rade la final...Daca era in fotbal banuiesc ca se tavalea pe jos urland ;-) si toti ceream pinalti...

      Uimitor cat de disperati sunt toti sa il vada pe Basescu jos. Uimitor cum atatia oameni pot crede ca Basescu poate sa fure mai mult decat hoardele psd-iste, altoite acum de un om care a profitat de gaurile sistemului ca sa ajunga dezgustator de bogat...

      Uimitor ce natie usor de dus de nas suntem...
  • -31 (43 voturi)    
    Rusine! (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:56)

    Lucian [anonim]

    Ca acest filmulet e produsul mogulilor este clar si de necontestat.Ca Geoana ne vinde intereselor Rusiei la fel.Imi pun intrebarea Basescu ca presedinte cum poate lovi un copil ca un las.Barbatii care lovesc copii si femei nu stiu cum pot fi calificati cu atat mai mult cu cat Presedintele ar trebui sa fie un exemplu.Pai prostimea cand o sa vada la tv cum Presedintele loveste un copil o sa li sa para normal sa plesneasca orice copil chiar si pe nevasta-sa.Si asa suntem pe primul loc la violenta domestica.Imi pare rau ca Antonescu nu e in turul 2,sincer.Mai bine ma fura Patriciu si Vantu decat sa fiu batut maine pe strada eu sau copilul meu.
    • -12 (28 voturi)    
      pe Maria Basescu o fi altoit-o? (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:22)

      Florenteina [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Acum, ma faci sa ma gandesc daca nevasta-sa nu si-o fi primit si ea corectiile de rigoare cand Batausul si-a iesit din fire?
      Maria Basescu are acea privire de femeie maltrata, am vazut multe la viata mea, sunt ca niste caprioare speriate...
      • +1 (7 voturi)    
        "mai bine un bataus/decat un spion la rusi (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:43)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Florenteina

        hai ca rimeaza ,tzatzico !
        • -4 (6 voturi)    
          Tipic (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:52)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          pentru mitocani.
      • +6 (6 voturi)    
        Se rezolva in "30" secunde (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:05)

        JC [utilizator] i-a raspuns lui Florenteina

        Daaaaaaaaaaaaaaa.. Cred ca se poate face un film si cu asta. Se rezolva imediat si niic nu costa atat de mult doar cateva mii de euro, iar pentru mine :d (patricel) asta este un maruntis.

        asta era, trebuia sa fac un film in car eo bate pe nevastasa. ma da bou am mai fost!!!!
      • -6 (8 voturi)    
        aboslut corect (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:17)

        danan [anonim] i-a raspuns lui Florenteina

        Fireste ca si-a luat-o!
        Biata femeie si-a luat-o de la EBA, care mosteneste aceeasi gena de vilolenta ca si tatal ei.
        Se vede clar ca este terorizata, saraca este martora tacuta a multot abuzuri din partea lui Traian Basescu, care o insala in vazul lumii cu Elena Udrea.
        Dramatic!
        De acceea, nu trebuie sa fie reales.
    • 0 (0 voturi)    
      ,,,, (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:15)

      goagalitz [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      :)) da da da, o sa te urmareasca basescu, daca te vede cu copii, si te bate de nu te vezi. LOL :)))
  • +26 (42 voturi)    
    nu va lasati pacaliti!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:57)

    volpe [anonim]

    daca va uitati mai atenti la aceasta inregistrare, puteti vedea ca este trucata! fata copilului se lumineaza doar in momenul asa-zisei loviri (apoi incepe sa rada), iar nimeni din jur nu are reactie! tot spre sfarsit se poate vedea un cadru care pare sa fi fost taiat si montat (capul barbatului din spate, se roteste de 2ori la fel)
    • -8 (14 voturi)    
      Ride? (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:25)

      medic [anonim] i-a raspuns lui volpe

      Nu cred ca ride.
      Daca ai avea o oarecare experienta, MACAR te-ai putea gindi ca reactia copilului poate fi un rictus.
      Atit; doar sa emiti ipoteza.
      Pentru studiu/analiza, sint altii, mai pregatiti profesional, care sa discearna ceea ce "se vede".
      In mod sigur elementele principale ale analizei vor fi puternic mediatizate.

      Pacat ca nu se discuta si de aspectul moral-comportamental al celui care DA lovitura (la o viteza mica de vizionare se vede PUMNUL STRINS, nu dosul palmei; ca parca dosul palmei ar fi fost mai scuzabil).
    • -11 (13 voturi)    
      plange! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:28)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui volpe

      plange copilul!!! urla!!! nu rade! chiar nu ati vazut niciodata un copil plangand??? cum puteti fi atat de orbi?????
    • -7 (9 voturi)    
      Facatura pe dracu (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:05)

      Johnny [anonim] i-a raspuns lui volpe

      Uitati-va la fetele celor din jur care se uita mirati spre copil dupa lovitura. Asta e, l-a lovit, nu e nicio teorie a conspiratiei, pur si simplu asta e matelotul care ne conduce tara
    • -1 (1 vot)    
      .... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:17)

      goagalitz [anonim] i-a raspuns lui volpe

      of doamne, nu vezi ca vorbim pe aici pentru chiori sau pentru PSD-isti!? ori nu vad, ori se fac, ori sunt platiti sa nu vada si sa comenteze si mai mult... :( e atat de clar ca e facatura, ca si un copil de 2 ani ar rade cand ar vedea asa ceva :)))
  • +19 (39 voturi)    
    si romanii sunt fraieri toti (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:58)

    maroon [anonim]

    sa ii creda pe moguli. Nici un politician nu ar fi facut asta in campanie, pt ca stia ca daca o face nu mai ajunge unde vrea, veci. Asa ca il cred pe Basescu in stare de multe, insa de asa ceva, nu.
    Orice om care vede ce se intampla acum la Realitatea, ce vb Patriciu si restul isi poate da seama ca de frica ce le e ca nu va iesi Geoana si ca fac orice sa se vada cu sacii in caruta.
    • +23 (27 voturi)    
      Gentleman-ul Patriciu (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:18)

      vali.d [utilizator] i-a raspuns lui maroon

      Daca tot se da om cu bun simt poate dlPatriciu sa ne povesteasca o intimplare de acum citiva ani in care l-a pocnit pe actorul Jude Law?
      Intimplarea s-a petrecut pe aeroport unde Law venise ptr o sesiune de filmari ce urma sa o aiba in Romania cu ocazia filmului Cold Mountain.Se indrepta spre masina,iar in momentul in care a incercat sa bage deschida portiera,moralistul nostru a navalit pe el si l-a luat la pocneala fara sa mai intrebe nimic.Ulterior a zis ca a confundat masina si credea ca Law vrea sa o fure.Ptr cine are dubii in legatura cu evenimentul sa caute in colectia Catavencu,ziar care face parte din trustul Realitatea.Acum putem sa ne dam seama cam ce parere si-a facut Law despre romani si cam ce imagine ne-a facut conul in lume.Macar Basescu nu e atit de ipocrit sa se dea baiat fin si manierat.La Patricu daca zgirii un pic suprafata tot un mirlan vei gasi sub ambalaj,dar mirlanul are s pretentia de a fi luat de domn.
      • -3 (5 voturi)    
        Si probabil (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:56)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui vali.d

        Ca Jude Law era un copil de 10 ani pe vremea aceea. Asta in cazul in care ce povestetsti tu este adevarat.
      • +5 (5 voturi)    
        real (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:58)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui vali.d

        Asa este o intamplare reala doar ca masina chiar ii apartinea firmei lui patriciua si fusese inchiriate de castel film pentru vip-urile de la filmul respectiv.
        masina lui patriciu era garata mai in spate si era un range rover identic cu cel pe care il conducea actoeul avand inscriptionat grup rompetrol pe ea.
      • 0 (0 voturi)    
        intocmai (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:36)

        ana [anonim] i-a raspuns lui vali.d

        asa este cum zici, nu mai este nevoie sa caut nici o colectie Catavencu
    • -3 (5 voturi)    
      Nici vorba (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:54)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui maroon

      Romani sunt cei mai destepti domnule, nu asa va spus Basescu acu o luna sau doua?!
      De destepti ce sunt bat pasul pe loc de 20 de ani si aleg tot felul de manelisti si batausi ca sa-i conduca!

      Mama ce popor 'dashtept' sunteti. Probabil ca traiti bine!
  • +9 (23 voturi)    
    Palma data unui copil (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:58)

    claudiu [anonim]

    Fara a justifica gestul lui Basescu.....s-a mai intamplat si la alti candidati...in Franta acum cativa ani, Francois Bayrou, candidat la presedintie palmuieste un copil care, pare-se ii umbla prin buzunare
    http://www.youtube.com/watch?v=pvfQdgYpOSg
    • -11 (17 voturi)    
      Doua rele (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:07)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui claudiu

      Nu fac o fapta buna.
  • +25 (45 voturi)    
    mic aranjament (Joi, 26 noiembrie 2009, 21:59)

    marius d.t. [anonim]

    lucrez in domeniu! si mie mi se pare ca exact in mom. cind Base intinde mina spre copil ca e rulat putin mai repede. E o chestie de fractiune de secunda, ochiul uman abia percepe. E un trucaj. Iar faptul ca vine de la Paturiciu nu ma mira! De ce acum? Intamplator?
    • -20 (34 voturi)    
      esti comic (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:05)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui marius d.t.

      da da....lucrezi in domeniu, numai ca domeniul se cheama "cum sa-i gasim scuze matelotului"
    • +5 (19 voturi)    
      inca ceva (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:14)

      mar [anonim] i-a raspuns lui marius d.t.

      Cred ca este chstie de fizica, ia dosarul sau ce este, sulu, deci se ridica. Pai cum poate sa faca o miscare in fata, ce mana are ca lungime, si unde este echilibrul. Conform legilor fizicii ar trebui sa cada peste copil. In plus viteza mainii in raport cu rigiditatea corpului.
      Si distanta dintre el si scena, mult prea mare.
      Oribil. Oricum specialistii pot stabili.
      • -3 (5 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:57)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui mar

        probabil ca basescu etse ca si Popeye si are bratul mai greu decat restul corpului si asa intinzand bratul va cadea automat peste copil.

        Doamne mare mai e gradina ta...
    • -5 (19 voturi)    
      reactia lui Basescu in direct la RTV (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:23)

      voila [anonim] i-a raspuns lui marius d.t.

      Basescu nu a negat ferm atunci cand a fost intrebat daca l-a lovit pe copil. Pe mine daca m-ar intreba cineva, as nega imediat, pentru ca stiu ca in viata mea nu am facut asa ceva.
      • +1 (3 voturi)    
        Diversiune de doi bani (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:41)

        eu [anonim] i-a raspuns lui voila

        Pentru asta ar trebui sa vezi clar imaginile si sa intelegi despre ce este vorba in afirmatiile moderatorului. Ia analizeaza acum reactiile si intentiile moderatorului. Daca nu intelegi despre ce este vorba, cel mai corect e sa nu te pronunti. Daca te grabesti sa negi ceva ce nu este clar, mai degraba cred ca incerci sa ascunzi un adevar contrar celor afirmate. Mai mult decat atat, acum, da, se prezinta niste imagini mai clare. Dar in acel moment imaginile care ii erau aratate lui Basescu erau ininteligibile. Si, repet, lui Basescu nu i se spunea clar care este acuzatia. Mai uita-te, mai gandeste-te si daca esti onest, reformuleaza. In plus, este extrem de simplu sa contrafaci imaginile respective. Stima.
      • -1 (1 vot)    
        Ai minti imediat (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:23)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui voila

        adica. Mai bine taceai filozofu lu peste alterat care vrea sa miroase frumos.
  • +18 (36 voturi)    
    Eroare prezidentiala (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:00)

    Patriciu [anonim]

    A gresit enorm base ca nu l-a ascuns la mititica pe arhitectul asta de doua parale, borfash international, javra concurata in nimicnicie doar de schilodul de vantu (in suflet ca si la trup)!
    • -17 (31 voturi)    
      Poate vrei sa spui (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:08)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Patriciu

      Arhitectul de 3 miliarde, de Euro!

      De doua parale este candidatul PDL la presedentie.
  • +12 (28 voturi)    
    ii clar ca ii de dreapta (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:00)

    hcd [anonim]

    dupa ce directa de dreapta i-a tras...
  • +12 (36 voturi)    
    ha ha (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:00)

    adi [anonim]

    Bai, voi chiar ii credeti pe romani handicapati?
    Se vede foarte bine ca l-a atins cu un deget si copilul a ras. Acuma vine petrolistu lu peste si spune ca i-a mai dat doi trei pumni, poate si un sut in cur. Hai lasa-ti-o balta cu trucurile voastre ieftine. Orice specialist in prelucrare imagini video poate sa faca un astfel de truc.
    La cate software de prelucrare filme exista filmuletul asta e ridicol.
    Se fac filme intregi numai pe computer si voi veniti cu kkturi din astea. Macar daca s-ar fi vazut vre-un pumn dar se vede clar cum doar a indreptat mana spre copil iar copilul s-a retras razand
    • -8 (10 voturi)    
      copilul avea dizabilitati (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:24)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui adi

      Martori spun ca acel copil avea dizabilitati.
      • -2 (4 voturi)    
        Asa si? (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:00)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Diana

        Asta inseamna ca trebuie sa-l loveasca?
        Dimpotriva ar fi trebuit sa nu-si puna mintea cu el, deja pentru ca era doar un copil si apoi pentru ca poate avea o problema de judecata, daca ce spui tu este adevarat insa ma mir ca au gasit asa de repede martori adevarati.
    • +2 (2 voturi)    
      Sa-i cred pe romani handicapati? (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:58)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui adi

      Nici vorba de asa ceva. Sunt ferm convins ca sunt si handicapati dar mai ales prosti, o gramada mare rau.
    • -1 (1 vot)    
      .... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:19)

      goagalitz [anonim] i-a raspuns lui adi

      nu e ridicol, e penibil, e jenant sa apari cu asa ceva pe un site, apoi la tv, si sa convingi lumea ca este adevarat.. dar.. se pare ca multi sunt prosti pe pamantul asta!
  • -11 (27 voturi)    
    ia sa vedem noi... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:00)

    gica pantalon [utilizator]

    astept sa vad ce spun postacii portocalii si sa iau minusuri
    • +10 (28 voturi)    
      o sa ai o surpriza (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:07)

      insomar [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

      postacii portocalii nu vor spune absolut nimic, dar pe 6 dec ai in cizmulte o surprizaaaaaaaaa
      • -5 (15 voturi)    
        sunteti foarte spiriuali (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:10)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui insomar

        vad ca deja au spus
    • +16 (20 voturi)    
      PROPAGANDA (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:23)

      MARIA [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

      Daca l-ar fi lovit cu adevarat,copilul ar dus mana la fata,e un gest incontrolabil, dar copilul rade in continuare, si apoi ce parinti are micutul de-l lasa singur in multimea aia.DAR V-AS MAI INTREBA CEVA, FILMUL CU ACCIDENTUL PRODUS DE ORGAN , NU MAI IESE LA IVEALA, SI MINCIUNILE SPUSE DE EL,N-A RECUNOSCUT CATEVA ORE CA A LOVIT O FETITA PE TRECERE DE PIETONI.Guvernul tehnocrat al d-lui Johanis va si alcatuit din acesti maimutoi...Organ la transport...,Ponta la \jusititie, Vanghelie la cultura....
      • 0 (2 voturi)    
        Ce parinti sa aiba? (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:01)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui MARIA

        Suporteri portocalii ca altfel nu ajungea copilul acolo.
        • 0 (2 voturi)    
          banuiala (Vineri, 27 noiembrie 2009, 2:08)

          o romanca [anonim] i-a raspuns lui un roman

          Banuiala mea este ca pustiul era de fapt bunicuta.
  • +13 (31 voturi)    
    torpila de argint (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:01)

    angel [anonim]

    probabil ca imaginile sint adevarate si este dezgustator; s-ar putea sa-l coste alegerile. cu toate astea eu tot il votez, pentru ca mai bine imi tai o mina decit sa-l votez pe Geoana.
  • -18 (34 voturi)    
    imagini socante (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:02)

    danan [anonim]

    Nu cred ca este un trucaj, Dinu Patriciu nu si-ar fi permis sa aduca pe tapet astfel de imagini, daca nu ar fi adevarate; ar fi riscant daca nu ar fi reale.
    • +13 (23 voturi)    
      . (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:11)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui danan

      ai trait pana acum in pestera?
    • +9 (15 voturi)    
      da, e chiar socant... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:41)

      hahalera [anonim] i-a raspuns lui danan

      sunt asa de socat incat am sa ma duc sa-l votez cu mai multa convingere pe Basescu. Da, ati inteles bine, sunt socat de cat de disperati pot fi unii sa roada si ei o bucata de ciolan si la ce chestii pot recurge... de parca problema mare a Romaniei in acest moment nu este pericolul institutionalizarii furtului organizat de la stat ci acel draq de copil de n-avea treaba si se baga si el in seama. Astia chiar ne cred prosti facuti gramada... ce-i mai trist insa e ca o gramada de oameni in Romania chiar cred in treaba asta si prefera sa fie furati pe fata decat sa renunte la ipocrizia caracteristica si sa admita ca oricare in locul lor ar fi procedat la fel. Si ca sa ma refer si la aceste "imagini socante", din cate vad eu (la ultimul control medical aveam vederea f. buna) pare un gest de genul "du-te si lasa-ma in pace, nu ma mai barai la cap ca incerc sa discut cu femeia asta" facut catre acel copil (de-asemenea posibil ca acel copil sa fi comentat ceva neadecvat despre acea femeie ce parea disperata), un gest care "accelerat" corespunzator cu un soft de editare da impresia (in cel mai rau caz) a unui dos de palma si nicidecum un "pumn" (intrebati-l pe Doroftei ce-i ala un pumn) in caz ca nu stiti. cat despre mascarada televiziunilor nici nu mai comentez...
    • 0 (2 voturi)    
      Sigur ca da (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:27)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui danan

      Sterling, Rompetrol, Petromidia, bursa, şpăgile, codoşlîcurile cu ilici minerovschi.

      Păturiciu e un înger imaculat. Laptele e negru pe lîngă el.
    • 0 (0 voturi)    
      Sigur (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:48)

      Diana [anonim] i-a raspuns lui danan

      Nu, Dinu Patriciu e mimoza pudica
  • +18 (30 voturi)    
    Scelerat (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:03)

    s [anonim]

    Uite ca analfabetul de patriciu a auzit despre cuvantul scelerat (i l-o fi soptit marean)
    • -10 (22 voturi)    
      "analfabet" (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:14)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui s

      Analfabet esti dumneata, Patriciu este Arhitect.. stii cat de greu devii arhitect? N-ai cum sa stii..
      Oare cine intreg la minte din tara asta ar mai putea vota un astfel de presedinte.. si dovada faptului ca nu e trucaj este insasi reactia lui Basescu care nu a negat nici o clipa.. doar a dat din umeri.. este clar ca nu a exclus un astfel de gest facut in trecut..
      • -3 (13 voturi)    
        cale lunga pana la analfabet (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:23)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Maxmind

        nu te poti lupta cu ignoranta si de cele mai multe ori cu nestiinta portocaliilor
      • +1 (3 voturi)    
        Geniu (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:11)

        JC [utilizator] i-a raspuns lui Maxmind

        exista o vorba: unde este carte multa, exista si prostie pe masura.

        eu as spune ca la dinulet prostia a depasit cartea. nu este posibil, tu, un mare om de afaceri care te crezi sa vi cu asa ceva. jalnicccccccccccc!!!!
  • +14 (22 voturi)    
    TRUCAJ ! ! ! ! ! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:04)

    Lucia [anonim]

    aviz amatorilor !
  • -5 (9 voturi)    
    palma data de un candidat la presedintie (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:04)

    claudiu [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=pvfQdgYpOSg\
    s-a intamplat si altora
  • +20 (32 voturi)    
    MI-E GREATA (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:05)

    EccE [utilizator]

    si totusi fac un comentariu. Daca Basescu ar fi lovit un copil in 2004, ar fi vuit toate ziarele 2 luni in continuu..se vede unul in spate cu camera care filmeaza chiar imaginea respectiva..deci nu e numai patriciu singur care a vazut..o facatura ORDINARA, care o sa ii ingroape chiar pe cei care ii sapa groapa lui Basescu..probabil or sa apara si cu copilul lovit..sper sa il puna la detectorul de minciuni si sa se lase cu puscarie pentru cei care se coboara atat de jos..Brucan a zis ca ne trebuie 20 de ani sa scapam de comunism dar nu a apucat sa zica si ce urmeaza dupa. Noapte buna, Romania..
    • +19 (25 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:14)

      nel [anonim] i-a raspuns lui EccE

      DE CE NU A IESIT CU INREGISTRAREA, CAND A FOST REFERENDUMUL PENTRU PRESEDINTE,?

      S-a trezit acum patriciu? I-a luat 5 ani ca sa faca smenul la caseta?
  • -6 (16 voturi)    
    apropos de cliseele dlui Ionut Popescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:09)

    taranistu [utilizator]

    avand in vedere ca este vorba tot despre Traian Basescu, postez si la acest articol, desi in aparenta e in afara subiectului:

    Nimeni nu isi imagineaza ca guvernul Ciorbea a cazut in urma unui interviu al lui Basescu, in urma cu 12 ani! Basescu i-a fortat mana sefului sau de partid, Roman, cerand retragerea ministrilor PD (USD) din guvernul Ciorbea in momentul in care Valerian Stan (seful Corpului de Control al Primului Ministru) inceput cercetarea in dosarul "Flota" in care era implicat nimeni altul decat dl Traian Basescu. Urmarea: din ratiuni mai inalte (stabilitatea Romaniei si continuarea proceselor de Reforma), presedintele Constantinescu a renuntat la Ciorbea pentru continuarea guvernarii in coalitie cu USD (PD) si UDMR. Perceptia electoratului taranist a fost ca s-a renuntat la un om moral Ciorbea, (dovedit moral in timp), de dragul guvernarii cu partidul lui Basescu! Taranistii au parut ca isi abandoneaza electoratul insetat de dreptate si de lupta anticoruptie! Din acel moment incepe declinul PNTCD, nu Basescu a ingropat PNTCD, el doar a contribuit cu toata puterea sa, restul au facut taranistii insisi. Rand pe rand , Basescu a "recuperat" taranisti: fosti prim-ministri (ex: Radu Vasile), ministri (ex. Dudu Ionescu) parlamentari, sedii de partid (ex. Simleu Silvaniei), organizatii locale (ex. Cluj, Salaj) si lista ar putea continua pana la ultimul, Milut. A preluat o parte din doctrina, a preluat pana si tema anticomunismului etc. Practic, a contribuit din plin la daramarea PNTCD, partid de dreapta, ca sa ii poata lua locul si nisa cand aceasta a ramas libera! Sa speram ca Providenta o sa ii intoarca totul, cu varf si indesat!
    PS: Duminica, 6 decembrie 2009 e o zi neagra pentru Romania, nu va bazati pe votul meu voi comunistilor, nici tu Geoana si nici tu Basescu. Amandoi sunteti doua fete ale aceleiasi monezi...
  • +21 (27 voturi)    
    Scenariu de film (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:09)

    LV [anonim]

    Eu cred ca e facatura.
    O noua tema de campanie murdara.
    Plus un scenariu foarte bine regizat. Ieri spune ... ca din intamplare .... Patriciu .. ca l-a vazut pe Base cand a lovit un copil. Azi apare materialul exact in timp ce Base e la Realitatea si chiar in timp ce pleaca Base, Patriciu vine f pregatit la o discutie ad-hoc pe aceasta tema.
    Lovitura a fost planuita, a lovit din plin. In loc sa discutam ce a zis Base la TV, discutam ce si-a dorit Patriciu sa discutam.
    Cool
    • +7 (9 voturi)    
      cred ca asta a fost de fapt intentia! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:43)

      misescu [utilizator] i-a raspuns lui LV

      de a abate atentia de la continutul interviului televizat. Suntem in plina campanie electorala, in care ar trebui sa fim informati in legatura cu programul propus de viitorul presedinte! In schimb se face analiza pe imagini obesiv reluate pe tv, cu presupun specialisti (sonorul tvului este inchis). Au innebunit de tot? Eu cred ca aceasta coalitie anti se uita pe sondajele reale pe care le tin la departe de stiinta publicului, si pentru ca nu le ies pasentele joaca la cacealma. penibil, penibil, si imbucurator deopotriva ca vor deveni si altora (mai confuzi) din ce in ce mai evidente minciunile coalitiei anti
  • +7 (17 voturi)    
    dreptate (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:09)

    moraru [anonim]

    eu ma afla chiar acolo pustiu ai bagase mana an buzunar si traian la vazut si a vrut sa-l avertizeze asta a fost tot,a vrut sa-l anpinga .
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:24)

      in [anonim] i-a raspuns lui moraru

      suna la realitatea, au un nr pe ecran pentru cei care au fost acolo
    • -4 (8 voturi)    
      clar (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:26)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui moraru

      Ei morare, m-ai spart. Sigur erai copilul ala dupa cum vorbesti.....zero gramatica...esti clar PDist
    • +1 (1 vot)    
      Morarule (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:05)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui moraru

      Don't drink and post!
  • +11 (23 voturi)    
    rusine (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:10)

    tg [anonim]

    Accept orice discutie ,orice interventie de la oricine din tara asta dar nu de la Patriciu si Antonescu.Eu am impresia ca suntem luati de handicapati.Totul este o facatura Ia loveste un copil sa spunem si stim ca tipa ca din gura de sarpe Sa-i mai dai si in plex si sa rada e chiar masochist iar martori care sunt din intamplare numai din PNL.Golania n-are margini ! Din moment ce recurg la astfel de trucuri este mare disperare in gasca lor iar la adresa romanului o desconsiderare totala
  • -8 (22 voturi)    
    asta e adevarul dur (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:12)

    danan [anonim]

    Cred ca nici nu mai are rost sa vorbim daca a fost trucaj sau nu.
    Este clar ca este adevarat dupa reactia lui Traian Basescu, care nu neaga, s-a schimbat la fata, efectiv, daca n-ar fi facut acest lucru, l-ar fi negat vehement.
    Adevarul este i se dezvaluie latura profund violenta a caracterului sau.
    Personal, dupa figura lui, eu sunt sigura ca-si bate si nevasta, si fiicele.
  • -9 (23 voturi)    
    din pacate... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:13)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    antonescu are dreptate. raspunsul lui basescu trebuia sa fie scurt, nu am lovit niciodata un copil.faptul ca tot ce a putut sa faca a fost sa ceara o amanare pana va da un raspuns, asta spune multe.
    si din pacate basescu are antecedente din acestea: gaozar, tziganca imputita...asta ma face sa cred ca basescu ar fi putut fi in stare sa faca asta.
    pacat, pacat totusi ca s-a ajuns la asa ceva.
    • -6 (14 voturi)    
      trist dar adevarat (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:20)

      danan [anonim] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

      Perfect real, Traian Basescu trebuia sa raspunda imediat si sa nege instant orice acuzatie, dar a fost bulversat, pentru ca este vinoavat, este trist, dar adevarat.
      Acceptati realitatea! Nimeni nu este perfect, ar fi onest fata de alegatori sa recunoasca, pentru ca materialul este autentic.
  • +9 (21 voturi)    
    cred ca sunt trucate imaginile (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:13)

    Ovidiu [anonim]

    Eu pe Baselu il votez, daca va iesi Geoana, nu veti mai auzi ziarele sa dea in presedinte iar inflatia va fi de 2 cifre anual...

    Nu am rate la banci, sunt platit in euro, stau intr-o chirie care a scazut cu 30% fata de acum 1 an.

    Doar ca nu as vrea sa fiu in pantofii celor cu rate la banci cand va incepe sa creasca inflatia ....
    • 0 (6 voturi)    
      unde dai si unde crapa (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:28)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      iesi la o plimbare sa te mai oxigenezi...mama omida
  • -4 (12 voturi)    
    facatura (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:13)

    Sergiu Londra [anonim]

    acuma sunt convis ca Basescu e de dreapta ea tras o dreapta facuta de Patriciu in studiouri
    bravo daca injura bine ea facut
    eu la fel as fi procedat ,generatia asta noua de juveti cam multe isi permit sa insulte de te ea groaza ce sa mai zic GENERATIA COCOGEAMBO
    • +2 (2 voturi)    
      Te rog frumos (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:07)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu Londra

      Sa treci pe la scoala inainte de postarea urmatoare.
  • +7 (19 voturi)    
    astea sunt imaginile... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:15)

    stefan t. [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=LEmGquP9c3Y

    nu ii tin partea lui base.. dar in puii mei.. femeia era disperata...

    sa presupunem ca acel copil a fost incredibil de nesimtit.. si a comentat ceva urat la adresa doameni cu pricina....si base i-a dat o palma... pentru ca nu a fost un pumn.. si nici macar nu a fost o palma violenta...

    big deal.. v-ati gasit de ce sa va luati...

    cred ca base, patriciu, geoana, hrebe etc.. au facut abuzuri fizice muuuult mai grave la viata lor..
    • -2 (6 voturi)    
      omule, (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:31)

      goodgirlgonemad [utilizator] i-a raspuns lui stefan t.

      tu nu intelegi, bineinteles ca e big deal, doar e vorba de un presedinte de tara, nu de neica nimeni de pe strada!
      • +1 (1 vot)    
        presedintii nostrii (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:30)

        stefan t. [anonim] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

        presedintii nostrii sunt mai rai decat neica de pe strada..:P..
    • -1 (1 vot)    
      WTF (Vineri, 27 noiembrie 2009, 1:35)

      vio [anonim] i-a raspuns lui stefan t.

      de fapt nu... nu au facut.

      si chiar daca faceau... ei nu sunt sefi de stat mai gigi.

      Sau pentru tine nu conteaza?
  • +15 (23 voturi)    
    jos Patriciu !!!!!!!!!!!! jos mogulii !!!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:15)

    vera [anonim]

    Adica lui Patriciu ii pasa acum, vezi Doamne, de copii. Dar cind a furat viitorul acestor copii impreuna cu Vintu si Voiculescu nu s-a mai gindit la copii ? Nu i-ar fi rusine de arogant imbuibat nesimtit ! De ai naibii il vom vota pe Basescu !!!!!!!! Poate de necaz i-or mai scadea kgramele de pe burta aia de imbuibat. Se vede cu ochiul liber ca este trucaj. Cind a intins mina Base au dat imaginea mai rapid. Nu stiu cum si-o fi facut averea sau cit de prosti au fost roamnii in acel timp, dar Patriciu nu este prea destept. Cu bani poti cumpara orice, dar nu creier ! Base are citeva clase peste !
  • +11 (21 voturi)    
    Era sa mor de ras (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:16)

    Iesanul [anonim]

    Pai bai base, baga-le sub nas lui felix, ilici si compania incepand cu fenomenul Pitesti, Aiud, Ramnic etc. si terminand cu mineriadele....ha ha ha! patriciule iti merge mintea doar la furat bai neam de lele, in rest esti un tont de tot rasul!
    • -3 (3 voturi)    
      pentru ieshanu' (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:29)

      danan [anonim] i-a raspuns lui Iesanul

      Termina cu mineriadele, Traian Basescu, insusi le-a girat si le-a coordonat din functia pe care o avea la vremea respectiva.
      Asa ca mai usor cu argumentul asta.
  • +6 (12 voturi)    
    basescu e slab (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:16)

    lupea [anonim]

    va dati seama ce oameni are linga el? dinu a zis cu o zi inainte si pres avea timp sa fie pus in garda. apoi el multe nu stie. cind un grup hotaraste viitorul romaniei intr-un cadru privat, atunci serviciile secrete ale romaniei sint de kko.
  • +7 (13 voturi)    
    •Langa mine, pe scena, se mai aflau cateva persoan (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:17)

    Adrian52 [anonim]

    Este rusinos ca un domn arhitect şi petrolist se preteaza la asemenea metode pentru a discredita pe un fost aliat al PDL.
    Martorii pe care-i citeaza d-l Patriciu pot fi credibili ?!

    (http://ro.wikipedia.org/wiki/Dinu_Patriciu
    "În seara zilei de 27 mai 2005, după ce dăduse declaraţii timp de mai multe ore, el a fost reţinut de procurori în dosarul penal al privatizării Petromidia, fiind învinuit de infracţiuni de spălare de bani, înşelăciune şi evaziune fiscală. A fost dus în arestul Direcţiei de Cercetări Penale, unde a petrecut câteva ore, fiind pus în libertate în mai puţin de 24 de ore după expirarea mandatului.")
  • +2 (14 voturi)    
    RUSINE , (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:18)

    machistador [anonim]

    o facatura a lui Patriciu, NU E IN STARE BASESCU DE ASEMENEA GEST,SPER CA ROMANII SA NU INGHITA ASEMENEA MIZERII.
  • +9 (17 voturi)    
    Daca era hot de buzunare atunci a meritat-o (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:18)

    ovidiu [anonim]

    Eu nu ma pronunt daca e trucaj sau nu. Sa zicem ca chiar l-a lovit asa cum pare, desi ma indoiesc puternic ca a fost pumn ci mai degraba dosul palmei. Ce ma intriga e reactia copilului dupa aceea. Nu e deloc surprins sau suparat. Din contra, rade cu gura pana la urechi? De ce oare? Daca cumva si-a bagat mana prin buzunarele paltonului doamnei respective si Base l-a vazut? In cazul asta eu sunt total de acord cu Base si consider ca a facut un gest civic. As vrea sa vad si alti romani reactionand la fel cand vad un hot de buzunare operand in autobuz sau metrou.
    • -1 (7 voturi)    
      misto... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:27)

      danan [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      Acum il transformam intr-un erou!
      Extraordinar cat de obsedati sunteti de acest Traian Basescu! Nu este bine sa ne facem idoli din pamanteni.
      • -1 (1 vot)    
        Cind ai stabilit (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:36)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui danan

        treaba cu idolii. Înainte să băgaţi filmu sau după??

        Sînteţi nişte scelaraţi infecţi.

        Huo păturiciu!!!
  • +4 (12 voturi)    
    Ce discutam aici? (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:19)

    Adrian [anonim]

    Faptul ca un copil de 10 ani e la un miting electoral si striga Traiasca Iliescu Basescu sau cine mai vrei.

    Ce cauta acel copil acolo, cine l-a adus?
    Daca are parinti ce e cu ei?
    L-au lasat nesupravegheat?

    Ce se vrea acum sa se spune ... copii alaturi de Geana se plimba prin biroul oval molfaind degetele conducatorilor lumii si Basescu ii palmuieste?

    Sau ca dl Patriciu in toti acesti 5 ani nu a dormit linistit datorita copilului?

    Astept reactiile oficiale ale lui B.
    • 0 (2 voturi)    
      Ce discutam/ (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:11)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Faptul ca un prsedinte de tara, fie ea si Romania, a lovit un copil.

      Asta discutam, restul e doar umplutura de la diversionistii PDL.
      • -1 (1 vot)    
        Cum adica...? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 7:28)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Cum adica "fie ea si Romania" - de ce desconsideri tara asta? Daca iti este rusine de tara ta mai bine taci! Ce rau ti-a facut tara asta, ce rau ti-au facut Muntii, Marea, Campiile?
      • -1 (1 vot)    
        Minciună (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:38)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Băsescu nu era atunci preşedinte de ţară, sceleratu mamii!

        Bagă mare că se termină campania şi înţarcă bălaia. O să ajungeţi la şaibă sau pe centură toţi postacii lu păturiciu.
  • +8 (16 voturi)    
    Viteaza marita (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:21)

    zilierul [anonim]

    Aceiasi senzatie am avut-o si eu, in momentul lovirii se mareste viteza de redare ca sa para a fi lovire cand de fapt este o impingere a copilului.
  • +6 (14 voturi)    
    Rusine (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:21)

    etre [anonim]

    O sa avem si noi liniste in tara cand Patriciu o sa fie la cativa metrii sub pamant.

    Ce se intampla este o porcarie. Eu unul m-am saturat ca acest mafiot neobrazat sa ne rada in nas.

    Rusine celor care se dedau la asa ceva , si celor care ii sprijina.
    • +1 (1 vot)    
      patriciu e problema? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 1:37)

      vio [anonim] i-a raspuns lui etre

      esti spalat pe creier rau de tot
      • 0 (0 voturi)    
        Patriciu e cea mai evidentă dintre probleme (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:40)

        aac [utilizator] i-a raspuns lui vio

        şi tovarăşul său de sceleraţie: babuşka kaghebistova ilieskova.
  • +9 (15 voturi)    
    in tara cui traim? (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:22)

    ene [anonim]

    daca cele "18 sec"(?)inregistrate nu sunt reale ,acest "domn" Patriciu pateste ceva????????
    Pai daca NU de ce mai comentam????
    • -1 (9 voturi)    
      Nimic nu-i real (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:30)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui ene

      NImic nu-i real, nici chiar Basescu, nici campania din 2004, nici copilul lovit. Totul nu-i decat un vis urat ce trebuie sa se termine.
      Pa postacilor, s-a zis cu voi din 6 dec 2009
  • -2 (10 voturi)    
    o sa va bata (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:24)

    King Crimson [utilizator]

    Dumnezeu pe toti cei care inca mai sunteti sedusi de acest presedinte descreierat ...
    • 0 (0 voturi)    
      Pe tine te-a bătut deja. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:41)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui King Crimson

      Altă explicaţie nu poate fi.
  • +7 (11 voturi)    
    Patriciu se crede Bill Gates dar nu e decat un HOT (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:25)

    cix [anonim]

    La fel ca si Voiculescu, Vantu si lista ar putea continua. Faptul ca s-au imbogatit inseland pensionar(Vantu), vanzand resursele nazionale unor straini nu le da dreptul de a scuipa la nesfarsit o natiune intreaga. Ce au creat ei, inventat etc nu a decat furat, iar acum in urma bogatiilor acumulate si asa ziselor televisunilor si ziarelor-gunoi pe care le detin vor sa ne dea lectii de morala. Nu sunt decat niste mici Berlusconi, care se folosesc dupa bunul plac. Pana nu vom avea un sistem judiciar corect si o clasa politica responsabila nu vom scapa de aceste gunoiae- ce se cred modele de urmat
  • +8 (14 voturi)    
    Mircea Badea (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:25)

    angel [anonim]

    copilul respectiv era Mircea Badea, si a luat un dos de palma anticipat pentru porcariile pe care le debitreaza in ultimii ani
    • 0 (2 voturi)    
      a zis-o (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:33)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui angel

      Asta a zis-o un retardat
  • +2 (10 voturi)    
    Trucaj (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:26)

    Ramona [anonim]

    Secretul filmuletului: Este clar ca presedintele un gest cu mana, dar MULT mai lent, gen: lasa-ne sa vorbim. Copilul s-a tras smechereste si razand in spate. Nici nu e atins. Trucajul este redarea acestei secvente cu viteza ridicata, astfel incat pare o lovitura. Prin procesarea filmului si reducerea vitezei secventei se poate reface situatia originala.
  • +5 (11 voturi)    
    Murdarie, rusine!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:26)

    Carmen Pologea [anonim]

    Daca ar fi analizat cu mai multa atentie imaginile (nu ar fi luat mai mult de 3-4 vizionari), "domnii ziaristi" ar fi observat ca domnul Basescu se face ca il loveste pe acel copil, si dupa ce acesta se fereste rade. Sa le fie rusine, "domnilor ziaristi", ca mint cu atata seninatate si "d-nului" Patriciu ca in ciuda averii pe care a acumulat-o tot fara clasa si josnic a ramas, ca doar nu cu "domnie" si eleganta a ajuns miliardar. Sper ca primesc suficient de multi bani cei din mass media, incat sa merite faptul ca au o constiinta incarcata.
  • +3 (9 voturi)    
    ?1 (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:26)

    ileana [anonim]

    Cam nasoala treaba , nu?
    Mogulu' devine si el scelerat, doar doar scapa de matelotu'scelerat....
    Cata dracu de carne mai e pe ciolan, iar noi n-o vedem?
    Mai e vre-o flota pe undeva? Un camp petrolifer prin alta parte?

    Si Floare asta liberala n-a inteles ca unii l-au votat doar ca era cel mai flower power dintre toti candidatii. Crede el ca face troc cu voturi...ma baiatule....
  • +5 (13 voturi)    
    Nesimtitii astia de comunisti (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:27)

    Cosmin [anonim]

    ne cred chiar tampiti.Se vede de la o posta ca este facatura pt. ca dupa ce este lovit copilul acesta rade in loc sa planga sau sa duca mana la gura daca a primit un pumn in plina figura.Rusine sa va fie REALITATEA TV SI CELORLALTI GOLANI ILIESCIENI.
  • -2 (12 voturi)    
    Probabil (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:27)

    Mircea [anonim]

    Probabil ca acel copil a spus ceva care l-a deranjat pe Basescu iar acesta l-a pus la punct dar miza ramane aceeasi :
    Alegem un presedinte care a lovit un copil ( probabil avea motive serioase ) sau alegem un presedinte care cu clica lui de hoti ne vor fura tot ce a mai ramas de furat prin Romania ?
    • -1 (7 voturi)    
      ce alegi (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:45)

      george [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      un presedinte care a 'lovit' un copil sau un presedinte care a omorat studenti in Piata Revolutiei ?
      • 0 (2 voturi)    
        De ce minti? (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:14)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui george

        Cand a omorat Basescu studenti in Piata Revolutiei?!

        Sau despre ce vorbesti tu de fapt?
    • 0 (2 voturi)    
      Dle Mircea.. (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:14)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      daca puneti problema asa, mi-ati lamurit definitiv dilema stupida in care ma aflu, si va multumesc - prefer un hot de o mie de ori unui mitocan violent - de hoti daca nu ma pot feri e si vina mea, ca nu ma duce capul - dar de un barbat violent, ca si femeie, mi-e teama
  • -1 (9 voturi)    
    to be or not to be (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:27)

    Rafael Che Guevara [anonim]

    Fiecare e liber sa creada ce vrea. Dar eu atata zic: daca acel copil ar fi fost mangaiat pe fata nu s-ar fi retras in spate. Aceasta e reactie de autoprotejare. Pe de alta parte priviti figura celui de langa copil. Ai putea fi atat de surprins daca vezi un copil mangaiat? Dar daca e agresat? Si da, recunosc e o lovitura murdara din partea adversarilor, dar asa e in campanie, si ambele tabere recurg la astfel de manevre. Ar trebui sa privim lupta cu obiectivitate si sa nu partizanam din start cu cel pe care il simpatizam.
  • -2 (12 voturi)    
    fight club! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:29)

    geo12 [utilizator]

    acest brad pitt al politicii romanesti si-a aratat fata de mult... acest film este cat se poate de real... trebuie sa fii cel putin retardat sa spui ca este un trucaj, nici macar basescu nu a negat ca l-a lovit pe copil, ci a incercat sa gaseasca un motiv pt care l-a lovit ! portocaliilor, lasati vrajeala, lasati scuzele puerile, asta e Basescu: violent, nesimtit, mincinos, infractor!
  • -1 (13 voturi)    
    nu-mi vine sa cred (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:29)

    lux [anonim]

    MAI oameni buni......a lovit un copil. Mie nu-mi vine sa cred. Ii trage un pumn. Ce conteaza patriciu, camapania etc....a lovit un copil.
    • -4 (8 voturi)    
      uita-te mai clar la poza (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:44)

      adi [anonim] i-a raspuns lui lux

      nu va mai kkti pe voi. Basescu are mana indoita de la cot in fata, este un cap de femeie si un pumn care se afla intr-o pozitie care clar este in afara axei pe care ar fi trebuit sa fie mana lui Basescu iar capul copilului nu se vere in poza
    • 0 (6 voturi)    
      . (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:46)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui lux

      vai acum molustele din Oceanul Indian pot fi salvate daca scapam de raul suprem. multumim tovarase Iliescoana
    • -2 (8 voturi)    
      Foarte bine daca ii prost educat (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:47)

      Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui lux

      Eu unul ii dadeam si un picior in cur de se plictisea in aer daca ma injura. Acest gest nu da bine la nimeni dar asta nu inseamna ca o sa-l votez pe Geoana in detrimentul lui Baselu. Diferenta dintre raul pe care l-au facut PSD-stii si acest gest al presedintelui nu se poate compara la o scara de 1000%. Asa ca tot ia-si fi dat si un picior in cur daca ma injura si-l trimiteam la masa sa-l educe.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu spune nimeni (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:16)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Liberty NOII GOLANI

        Nu spune nimeni sa-l votezi pe Geoana, dar sa votezi un om violent si fara principii este egal cu a spune ca esti ca si el.

        De fapt ce-mi bat eu capul atat ca doar e clar ca romanii voteaza oamenii cu care se aseamana.
    • 0 (2 voturi)    
      hai hai (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:58)

      marius [anonim] i-a raspuns lui lux

      adica o atingere (ca oricum nu e clar ce a fost) e mai importanta decit furtul tari!!!! hai hai
  • +1 (7 voturi)    
    nu mai conteaza (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:29)

    dany [anonim]

    Ce a zis crin antonescu este tot ce se poate rezuma: daca el nu poate sa nege vehement acest lucru, e clar ca stie ca e adevarat.

    Pacat pentru o tara intreaga ca Patriciu nu l-a vrut pe Crin in turul 2. Mi se pare evident ca e planuita chestia asta sa apara acum tocmai ca sa se rezolve turul 2.
  • -2 (4 voturi)    
    in legatura cu astea (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:35)

    simplex [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=s6x3FfxW79I#t=4m11s

    secventa din filmul insider care este oglinda a ceea ce este acum in prezent.
    • +2 (2 voturi)    
      Disperarea mogulilor (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:02)

      Sir [anonim] i-a raspuns lui simplex

      Cand vad cat disperare au astia sa nu mai iese Basescu presedinte chiar imi dau seama ca e ceva necurat la mijloc...Daca au inceput sa iasa in fata Patriciu, Vantu...deci totul pe fata, fara nici o jena...
      Daca acum 6 luni sa zicem eram impotriva lui Basescu, tocmai aceste televiziuni disperate m-au facut sa cred ca e ceva putred la mijloc...si cu Basescu am sa votez.
      Dar ce ne facem cu acei oameni care nu intra pe net sa se informeze, acei oameni care se uita la antene si iau totul de buna ce vorbesc aia acolo...,acei oameni care se multumesc cu mita electorala..
  • +2 (8 voturi)    
    dOMNULE patriciu esti chior (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:37)

    Cosmin76 [utilizator]

    de tot nu vezi ca dupa lovitura copilul rade. Ne crezi tapiti chiar pe toti in tara asta. Rusine sa va fie pui de catele ce sunteti in frunte cu tatucul vostru "cucuveaua" iLIESCU. NENOROCITILOR pana unde a-ti ajuns sa va coborati, la ce grad de putrefactie mentala a-ti putut sa ajungeti.
    • -1 (1 vot)    
      Gresit (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:17)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin76

      Nu Patriciu este chior.
  • 0 (4 voturi)    
    No comment (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:40)

    TheOne [anonim]

    Am ascultat din si din nou video si am inteles asta :
    "Doamna respectiva : Domnule Basescu va rog sunt disperata . Ajutati-ma ... m-am ales cu un copil handicapat si cu evacuarea ! " ceea ce ma duce sa cred ca baiatul era al dansei . Pai de ce n-a reactionat mama copilului ?
  • +5 (5 voturi)    
    AICI E DOVADA SUSTINERII LUI GEOANA!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:42)

    Sorincosmin [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
  • -3 (9 voturi)    
    bai voi pe ce lume traiti (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:42)

    Adi [anonim]

    Trucaje video se pot face cu miile.
    Luati poza publicata in toate ziarele, mariti-o si uitati-va la mana lui Basescu.
    Se vede clar ca Basescu era aplecat si avea mana indoita. Daca va uitati la pumn o sa vedeti ca este intr-o pozitie clar nelalocul lui. Basescu are mana indoita in fata iarpumnul apare cumva in spate ca si cum si-ar fi indoit mana de la cot in sens invers.
    Numai ca trucaje din astea ieftine prind la prostime
    SI cum sunt asa de multi prosti in tara asta o sa aiba efectul scontat
  • +3 (11 voturi)    
    le e frica (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:42)

    Silviu [anonim]

    Eu cred ca au primit deja primele sondaje neoficiale pentru turul II si sunt disperati.
    Vor mai arunca cu mult rahat in ventilator (a se citi trusturi) tocmai pe principiul ca nu e timpul necesar pentru o aparare onesta si argumentata.

    Realitatea a ajuns la performanta ca in cateva luni sa devina cel mai puti credibil post. Antenele erau de mult atrofiate.

    acu' va spun si un bun banc cu umor negru: geoana presedinte
  • +5 (11 voturi)    
    ha,ha,haaaaaaaaaaaaaaaa (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:43)

    ene [anonim]

    filmul asta unde era la referndumul cu suspendarea presedintelui???
    scapau mai repede de el!!!
    l-a mai suportat Patriciu inca atata timp, daca filmul era din 2004 si mai ales ca el era de fata?sau l-a cautat disperat in tot acest timp si brusc a avut un noroc chior?
    e adevarat ca noaptea cand a numarat gandacii din arestul politiei nu o s-o uite pana moare,si probabil si-ar da toata averea sa scape de umilinta asta,dar cred ca nici o apa nu-l mai spala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +3 (11 voturi)    
    Da' hai sa privim chestia asta si altfel (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:43)

    ovidiu [anonim]

    Basescu nu e prost, asta-i clar. Daca era nu facea atatea miscari de sah ca sa ajunga unde era. Plus ca pana si adversarii ii recunosc capacitatile deosebite de politician cand e in baie de multime sau in fata un camere de filmat. El acolo era pe o scena da, deci in multime. Stia ca oamenii il vad. Stia ca sunt camere care filmeaza. Mie imi vine greu sa cred ca a gandit atat de putin incat sa loveasca un copil. Mi-e foarte greu sa cred asta. Si eu care nu sunt persoana publica cand stiu ca e o camera (nu mai multe) pe mine, sa zicem la o nunta sau in alta parte am tot timpul un gand in minte (asa ca un semafor pe rosu) sa nu fac ceva prostesc. De aceea ma indoiesc ca e vorba de o lovitura propriuzisa. Cred ca mai degraba e un trucaj. As fi curios sa vad cum apare imaginea daca o dam pe viteza mai redusa. Oare nu o sa constatam ca e doar un gest de indepartare cu dosul palmei a copilului de-acolo? Asta bineinteles daca nu au taiat cadre din ea. Sunt prea multe chestii care nu ies la socoteala. Rasul copilui dupa. Ceilalti din jur care nu reactioneaza ca la un gest violent. Si mai ales faptul ca nu a aparut decat tocmai acum. Mi se pare mai degraba o strategie de a pune in umbra tot ce a spus Basescu in seara asta si a distrage atentia spre altceva. Practica tipica de diversiune si manipulare.
    • -1 (1 vot)    
      prietene.... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:55)

      Ovidiu H. [utilizator] i-a raspuns lui ovidiu

      ...de ceva timp urmaresc stirile de pe Hotnews si implicit citesc si comentariile postate aici...cred ca la fiecare stire ai cel putin 5 comentarii pro-basescu...nu, nu sunt psd-ist, te asigur ca si eu il voi vota pe basescu, pentru ca solutia geoana nu mi se pare fireasca...dar omule, nu te mai vinde..stim cu totii ca esti un postac....te rog frumos du-te si culca-te.e de ajuns ! serios
  • +1 (7 voturi)    
    manipulare crancena (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:44)

    paturiciu rosu [anonim]

    Daca vreti sa vedeti ca se intampla si in alte parti, uitati aici: http://www.youtube.com/watch?v=JVSQ56imZH4
    Fara scuze, fara tam-tam. E plin netul de astfel de imagini, cu mucosi care-si permit mai mult decat ar trebui si care sunt pocniti peste bot, in mod adecvat, de cel ofensat. Sa nu mai vina cretinoizii pesedei sa se tavaleasca pe jos cu spume la gura, ca asa ceva n-a mai vazut Parisu', ca nu tine. Si nici sa nu mai spuna dobitoci ca, d. ex., lux, ca vai, a lovit un copil! Poate ca da. Poate ca nu. Niciunul dintre noi n-am fost acolo, nu stim ce s-a intamplat cu 30 de secunde inainte de faza asta decupata, nici la 30 de secunde dupa aceea. Vedem doar ce vor ei sa ne arate. EI, adica jegurile de Patriciu, SRI Stanescu si Geoana.
  • -2 (10 voturi)    
    lovitura clara (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:45)

    tudor [anonim]

    copilul se da in spate , cu o atitudine defensiva, ridica usr mainile....basescule...te vede acum toata lumea
  • +3 (13 voturi)    
    da, acum il votez (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:45)

    Oana [anonim]

    in data de 22 am mers si l-am votat pe dl. antonescu. dupa ce a iesit din cursa am zis ca nu mai votez, nu am ce alege. in acest moment m-am hotarat, il votez pe basescu. nu voi vota NICIODATA stanga. seara buna tuturor
  • +4 (12 voturi)    
    Tot Basescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:45)

    Darian [anonim]

    Daca as fi singurul care mai voteaza cu Basescu dupa ce am vazut acest film, tot cu Basescu as vota. Cei care au pastrat filmul si au tinut sub tacere acest eveniment cinci ani iar azi plang pe posturi de mila copilului lovit de "sceleratul" Basescu sunt mai vinovati ca el. Plansul lor este ipocrit , pentru ca vine dupa cinci ani si trei scrutine. De ce nu au luat atitudine a doua zi dupa miting? De ce azi?
    Azi o clica de santajisti vor sa-l puna presedinte pe Geoana printr-un santaj. Daca au curajul sa-l santajeze pe presedintele in functie, ce siguranta imi ofera mie aceasta tara? Ce respect mai pot avea pentru Geoana daca iese presedinte? Mai pot eu crede ca asta a fost vointa cetatenilor? Acum cinci ani as fi crezut acest film, azi il consider o facatura, chiar daca maine Basescu vine si spune ca nu-si mai aduce aminte si poate l-a lovit.
    Mi-a adus aminte de filmul in care aparea o candidata PSD la europarlamentare in timp ce facea s.o. intr-o masina. Nici pe ala nu l-am crezut!
  • +5 (11 voturi)    
    .... (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:46)

    goagalitz [anonim]

    sa vorbeasca si Patriciu, sa se bage si el in seama. Asta cu figura de tortzionar schizofrenic deschide gura aia spurcata. L-a impins ilici in fatza? Pai ilici e expert in asa ceva, nu acelasi lucru a facut si cu minerii? El nu face si nu spune nimic, are papagalii lui.
  • +1 (1 vot)    
    PS (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:49)

    ene [anonim]

    si cred ca daca l-a numaratul gandacilor din noaptea cea lungaaaaaaaaaaaa ar fi fost acompaniat si de ceilalti doi sau trei(?)prieteni ar fi cautat mai bine caseta!!!
    dar ....niciodata nu e prea tarziu!!!!!!!!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Ipocrizie (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:50)

    etre [anonim]

    Multa ipocrizie

    De ce discutam o scena veche ? Nimeni nu a pleznit pe nimeni in viata lui ?

    Chit ca este sa nu trucaj , NU MA INTERESEAZA !!!
    Nu este primul tiganus aurolac impertinent pe care il vad. Cei drept nu am lovit nici unul pana acum, dar in nici un caz nu am sa votez comunistii pe baza unei scene dubioase, dintr-o perioada irelevanta, cand Basescu nu era presedinte.

    Daca am schimbat cateva imbranceli in viata mea, nu mai ma calific pentru a candida la presedentie ?

    Acum serios vorbind , este o porcarie ce se intampla. Asta nu este campanie electorala , este disperare, este o mizerie. Cei se dedau la asa ceva sunt foarte low. Nici nu merita atentia mea, si nici nu mi-as bate capul cu asa ceva , daca nu am fi in pericol sa fim CONDUSI de asemenea creaturi.

    Mai trist este sa vad oameni ce ii sustin
    • 0 (2 voturi)    
      ai totala dreptate (Vineri, 27 noiembrie 2009, 9:36)

      alex [anonim] i-a raspuns lui etre

      si eu votez BASESCU TRAIAN!!!
  • -1 (1 vot)    
    eu zic (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:50)

    ioba [anonim]

    ca daca va jucati putin in Photoshop si ii puneti o mustata lui Crin zici ca-i leit Hicler
  • 0 (2 voturi)    
    filmul in care Basescu pare ca loveste un copil (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:53)

    calin [anonim]

    sunt azi... atatea soft-uri cu care poti face orice film sa para real.... ma asteptam la oamenii astia de la realitatea si ai lui patriciu la ceva profesionism in inregistrari....dar daca acestia sunt profesionisti chiar si asa .... imi pare rau.... un copil care este la scaoala generala daca are un computer normal ...face un filmulet de calitate superioara
    pe de alta parte daca filmul este real : ce cauta un copil de virsta aceea acolo in noapte ??? neinsotit de parinti ? si ma scuzati dar pare "aurolac " din acela care cerseste zilnic ..de la toti trecatorii orice...

    e jalnic.... asta ma face sa chem toti prietenii cu mine .la vot dumineca viitoare sa votam pe Basescu !
  • -1 (1 vot)    
    hent, offside, 11m (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:57)

    io [anonim]

    Ca la fotbal tata, toata tara sta si se uita siderata la o caseta data in exces pe multe posturi de televiziune.

    A fost hent, daaaa, clar, hent!

    Offside, offside...ne-au furat!

    Da, deci trebuia acordat 11m!

    Eu nu ma pricep la editare video'n'stuff, dar imi sare in ochi cum se schimba fata copilului. Mie mi se pare ca copilul a fost decupat din alt film, din alt interval de timp cind a fost filmat pe acolo prin multime...
  • 0 (2 voturi)    
    ha ha (Joi, 26 noiembrie 2009, 22:58)

    george [anonim]

    daca doar atat pot sa scoata patricienii atunci sunt chiar prosti.
    Pai se vede clar in film ca ultima secunda este readata cu viteza marita si dupa aia filmul se intrerupe ca sa nu se vada .
    In plus intr-o alta poza de pe net apare pumnul lui Basescu dar nu se vede nici un cap de copil.
    Astia au trucat si filmul si poza fara sa le compare sa vada ca difera enorm. In film se pare ca base l-a atins cu dosul palmei iar in poza se vede un pumn dar nici un copil
  • 0 (2 voturi)    
    trucaj (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:02)

    ar_putea_fi [anonim]

    Multi nu sunt convinsi ca un asemenea film poate fi trucat. Daca s-ar face, in scop demonstrativ, un trucaj in care Mircea Geoana face un gest similar atunci cred balonul de sapun s-ar sparge... E doar o idee .
  • +3 (5 voturi)    
    Rulati filmul cadru cu cadru (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:09)

    ovidiu [anonim]

    Puneti mouse-ul pe butonul de Play/Pause si dati click cat de repede puteti. Altfel spus opriti filmul din secunda in secunda. Veti putea vedea ca mana nici macar nu atinge fata copilului ci mai degraba zona pieptului. Si o sa mai vedeti ca pana la momentul respectiv cadrele curg cursiv iar in momentul respectiv se sare evident peste cateva cadre. Daca inainte vedeti mana miscandu-se centimetru cu centrimetru, fix inainte sa-l atinga pe copil se misca cu jumate de metru pe un singur cadru. E trucaj clar. Facatura ieftina. Daca la asta se preteaza Patriciu si ceilalti moguli atunci inseamna ca suntem in pericol mare de tot.
  • +2 (2 voturi)    
    IREALITATEA TV (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:10)

    calin [anonim]

    comparati aici imagini cu violente Basescu - vs Iliescu ;
    http://www.youtube.com/watch?v=a3odUFGqne4
  • +4 (6 voturi)    
    martor (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:12)

    lorysor [utilizator]

    A aparut la Realitatea un martor care apare pe film. Nu l-au lasat sa vorbeasca, l-au intrerupt, iar cand OMUL a spus TARE si RASPICAT ca nu a fost nici un contact fizic, atunci d-nul Ursu a replicat ca au mai fost si alti martori - ca d-nu Patriciu care stiu altfel. Nici un alt invitat nu mai e lasat sa discute cu martorul, se schimba subiectul si ... gata
    • 0 (2 voturi)    
      .... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:20)

      goagalitz [anonim] i-a raspuns lui lorysor

      realitatea... simply surprising... mai bine ii spuneau IREALITATEA, ca si asa toata planeta stie cat de nesimtiti si mincinosi sunt aia!
  • +1 (3 voturi)    
    E FACATURA (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:13)

    sorin [anonim]

    E facatura!!! Fac orice sa il denigreze pe Basescu daca era adevarat aparea atunci!!! si atunci era campanie electorala si atunci putea sa il faca pe basescu sa piarda dar tocmai asta e E FACATURA si cred ca stie toata lumea cat de usor se fac asfel de lucruri si ce poate face un om care pricepe cu un calculator
  • +1 (3 voturi)    
    FACATURA (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:14)

    andrei [anonim]

    nu trebuie sa fii regizor de film ca sa-ti dai seama ca e un trucaj !
    --de vazut cum se duce mana ..si cat de tare se duce in spate copilul desi ,mana abia daca atinge barbia ..! parca mai degraba l-a tras cineva de spate ca sa nu se bage si copilul in seama..adica sa nu stea langa oamenii mari care au de vorbit ,poate secrete !
    --daca D-l Basescu tinea mana pe umarul femeii..sprijinindu-se pe ea ca sa-i asculte povestea disperata ,pt ca se afla pe o scena si trebuia sa se tina sa nu cada..cum draq a reusit asa de in scurt si rapid ..sa atinga baiatul..la barbie

    Eu tot Basescu voi vota !!!
  • +3 (5 voturi)    
    TRUCAJ GROSOLAN (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:14)

    isabela [anonim]

    Este un trucaj grosolan si este trist ca s-a ajuns aici. Manipularea este cuvantul de ordine a aliatilor lui Geoana. Totul a fost generat din cauza faptului ca Basescu se bazeaza pe poporul roman in vreme ce ceilalti intra in aliante antagonice doctrinei de partid, mergand pana la extreme cu aceasta diversiune.
  • +5 (5 voturi)    
    Am fost acolo (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:15)

    Uragan [anonim]

    Stati un pic ca dupa ce s-a terminat mitingul ,Baselu ia mai dat o tura . Nu mia venit sa cred cit de sus ridica Baselu picioru'.Noroc cu Patriciu ca a aruncat prosopul.Intre timp Vintu lea dat bobirnace pensionarilor de la FNI,Voiculescu le dadea bobirnace celor care cumpara energie.Iliescu statea pe margine si striga liniste , liniste.Ce batalie era ,numi vine sa cred ca am trait acele momente.
    Am auzit ca Bill Gates pregateste o caseta cu Barack Obama. Abramovici la fel pregateste o caseta cu Putin.
    Ce vremuri traim.
  • +2 (4 voturi)    
    Marsavie.. (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:15)

    Justitie [anonim]

    Nu ma gandeam ca voi vedea vreodata asa trucaj..s-a ajuns pana la nivelul asta...copilul ala de ce rade ? si de ce se albastreste ? asta e scopul adevarat al intalnirii oligarhilor..
  • +3 (5 voturi)    
    facatura (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:16)

    mar [anonim]

    Cititi un articol mai sus, sa vedeti explicatiile.
    Acest scelerat, proprietar de fundatie, ar trebui sa stea la numarat gandaci un numar de ani, echivalent cu cate minti a vruta sa manipuleze in seara asta.
    Oricum a facut de ca... un trust de presa care oricum duhnea.. Ore cum se vor simti maine pseudoziarsti, Dumitrescu, Prelipceanu, Ursu si umilita Oana. Oare acesti oameni au auzit de deontologie profesionala? Si muritor de foame daca ar ajunge, ar trebui sa aiba coloana vertebrala, pentru ca alegerile trec, dar imaginea ramane.
    Si inca ceva nu cred ca vor fi angajati la Cotroceni, chiar daca teoretic ar castiga Geoana... Pentru ca practic, de doua zile Basescu are o campanie pe cinste, facuta de contracandidati.
    Nu mor cai cand vor caini si cainii cand vor stapanii. Vom invnge pentru ca suntem multi si nemanipulabili.
  • +1 (3 voturi)    
    trucaj (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:18)

    iulia [anonim]

    Dinu Patriciu ar face bine sa isi vada de afacerile lui.. Se vede cu ochiul liber ca aceste imagini au fost trucate...e ultima rasuflare din partea mogulilor...
  • +2 (4 voturi)    
    montare (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:19)

    pia [anonim]

    Regizorul Moldoveanu a dat telefon la B1tv si a spus ca scena este creata din montare. Si Szoby Cseh a spus ca este un trucaj. Cum poate veni patriciu cu o asemenea mizerie?
  • +4 (6 voturi)    
    il voi vota cu ambele maini pe Basescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:21)

    gabi [anonim]

    Votez Basescu pentru ca astia bun la cale cea mai odioasa actiune fratilor
    --or sa ne lase in curul gol daca psd castiga aceste alegeri!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • -2 (4 voturi)    
      Voteaza mai bine cu picioarele ! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:45)

      Ciungu [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Poti sa-l votezi si cu picioarele, Ba'Secu nu va mai iesi presedinte, nu sunt numai pupinbasiti in tara asta, nu te imbata cu apa rece ca te "scalzi" intr-un site de slugoi portocalii...
      LA LADA DE GUNOI A ISTORIEI VA AJUNGE CEL MAI JALNIC PRESEDINTE AL VREUNEI TARI EUROPENE...
  • +3 (5 voturi)    
    dreptul la vot...aho,aho! (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:24)

    maryyy [anonim]

    Baselu asta 'ticalos" azi urca la 60%! filmuletzul m-a facut sa declar optiunea de vot : si eu votez Basescu presedinte!
    • +3 (3 voturi)    
      Da (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:40)

      Roadrunner [anonim] i-a raspuns lui maryyy

      Eu unul am un cui major impotriva lui Basescu si nu l-am vazut mentionat nicaieri prin presa: nu a tinut PDL-ul in frau si in loc de oameni competenti la guvern am avut de-alde placinta, videanu, udrea, ridzi (ca nu merita sa le scrii numele cu litere mari). Cum sa lupti impotriva coruptiei si a crizei cu astia in guvern?
      Dar vad cum se comporta adversarii si mi-e clar ca cu ei va fi mult mai nasol.
  • +6 (8 voturi)    
    voi vota basescu cu mare incredere (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:31)

    vasile [anonim]

    intrebativa de ce acum in turul 2 au iesit atatea mizeri la iveala va spun eu tot psd este cu morcovu in c....ur si asa le trebuie hai sa distugem psd sa nu lasam mafia sa ne conduca psd ce semnifica initialele P-patriciu S-sorin ovidiu vantu D-dragnea
    • -3 (5 voturi)    
      Voteaza, voteaza, ce votezi asta vei manca ! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:39)

      Un alt votant [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Voteaza cu Bas_escu, ce votezi aia vei manca, portocaliu jalnic !...
      Numai ca am o veste proasta, Basescu nu va mai iesi presedinte, oricati pupinbasisti va veti aduna pe acest site portocaliu (spre rosu bolsevic)
  • +3 (3 voturi)    
    Pe Jonahhis l-ati intrebat? (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:42)

    Anonim [anonim]

    INTREBARE PT. VOI, PATRICILOR:
    Intr-un interviu acordat publicatiei germane DIE WELT pe 21 noiembrie (cu O ZI INAINTEA ALEGERILOR), Klaus Johannis afirma ca a fost de acord sa preia functia INTERIMARA de premier, doar pentru citeva luni, FARA A RENUNTA LA MANDATUL DE PRIMAR AL SIBIULUI. Interviul este intitulat "Situatie de urgenta" . (http://www.welt.de/die-welt/politik/article5282385/Als-ich-nominiert-wurde-hatten-wir-eine-Notsituation.html) CUM RAMINE CU PROIECTUL DE VIITOR KLAUS JOHANNIS???
    • +1 (3 voturi)    
      trucaje la nesfarsit!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 23:59)

      lolo [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      cat mai stiti sa imprastiati venin...facaturilor....stiti doar sa trucati si sa iunduceti oamenii in eroare!alceva nu....
  • +1 (3 voturi)    
    Basescu sperie copilul, in gluma (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:02)

    Mihai [anonim]

    Am descarcat filmul si l-am vizionat cu incetinitorul la viteza de x0,06 in programul gratuit VLC. Mie imi este foarte clar ce s-a intamplat: Basescu a intins mana spre chipul copilului, ca sa il sperie, in gluma, iar copilul s-a speriat si s-a dat inapoi, iar apoi copilul a ras cand si-a dat seama ca nu era nici vorba sa fie lovit de Basescu, la fel a ras si Basescu dupa ce l-a speriat pe copil.
    • -1 (3 voturi)    
      oare? (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:42)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Oare nu era si o marmota care invelea ciocolata pe acolo prin cadru?
  • +4 (4 voturi)    
    patriciuteomor (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:03)

    euu [anonim]

    Am fost coleg cu tine la arhitectura. Patriciule trebuie sa te termin. Nu as fi vrut,
  • +3 (5 voturi)    
    facatura (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:22)

    mar [anonim]

    A venit in direct la B1 TV Paul Agarici cu dovada facaturii si explicatiile stiintifice, sunt trei fotograme montate, omul a analizat si lumina, se vede si banda de la montaj. Oribil, mari nenorociti, folosesc metode KGB-iste.
  • -3 (5 voturi)    
    Rusine !!!! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:27)

    Un barbat normal... [anonim]

    Sa va fie rusine tuturor care mai puteti sustine un "barbat" care loveste un copil cu dizabilitati (este evident, prima reactie a viitorului ex-presedinte spune tot...), daca era copilul vostru la fel reactionati ?!? V-au trepanat complet creierele, pedelisti jalnici ?!? Maine daca marinarul va bate sotia, sau fiica, sau va injura, sau va baga la puscarie ca nu sunteti pe placul dumnealui, o sa spuneti ca stie el ce face, nu ?!?
    Mi-e scarba sa mai traiesc intr-o tara in care un asemenea individ poate ajunge presedinte !!!
    • 0 (2 voturi)    
      Товар GIOANA (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:55)

      ALIOSA [anonim] i-a raspuns lui Un barbat normal...

      Esti cumva pe lista de astronauti?.Хорошая тропа
    • +1 (3 voturi)    
      Tu normal? Nu prea cred (Vineri, 27 noiembrie 2009, 0:56)

      joao miguel [utilizator] i-a raspuns lui Un barbat normal...

      Iar mi-e scarba cand vad ca exista persoane care pot fi duse de nas cu una cu doua, din acest motiv Romania se afla in mocirla
  • -1 (1 vot)    
    prea mult.. (Vineri, 27 noiembrie 2009, 1:25)

    daca taceai, filosof ramaneai, patriciule [anonim]

    daca pana acum nu eram hotarat cu cine sau daca sa votez , acum mi-e clar. s-a ajuns prea departe, iar romanii sunt luati de prosti. iar marii miliardari isi bat joc de noi s ne cred imbecili. asta era "revolutia bunului-simt"??? luati-va adio de la votul meu, psdnl-istilor !
  • +1 (3 voturi)    
    ONOARE (Vineri, 27 noiembrie 2009, 1:42)

    Ioan din Apuseni [anonim]

    Dinut, oricat de reprezentativ ai fi pentru tagma nesimtitilor, (parca de curand partidul ta ne fericea cu un astfel de slogan), acum cand s-a deconspirat trucajul (si nu era nevoie, se vedea ca e o facatura ca prea nu avea cursivirate imaginea si se comutau figurile in fractiuni de secunda ca la extraterestrii, ai putea sa iesi pe sticla sa-ti ceri scuze ca i-ai luat de prosti. Mai mult, ti-ai dat cuvantul de onoare (auzi onoare la D.P. pentru care exista numai banii) cu un patos suspect.
  • +1 (3 voturi)    
    urmariti toate figurile din film (Vineri, 27 noiembrie 2009, 2:13)

    tanatos [utilizator]

    nu am votat base, nu sunt simpatizant pdl, ci pnl.
    va sugerez doar atat: urmariti pe rand toate personajele din film la momentul loviturii. o sa observati la toti o miscare brusca pt o miime de secunda, indiferent unde se uita si ce fac
    nu sunt specialist, ma pricep la fotografie cat de cat, nu la imagini video. insa, lasand la o parte alte elemente, pare ca lipseste o bucatica din imagine, miscarile nu sunt naturale in miimea aceea.
    al doilea aspect este viteza loviturii. incercati sa stati in pozitia respectiva si sa loviti la distanta aceea cu viteza care se observa pe film. desi am vreo 20 de ani de sport in spate, mi-e greu sa zvacnesc asa din brat
    presupunand ca l-ar fi lovit asa cum pare in film, (cu pumnul, la viteza respectiva, un om de 50-60 de ani, lovitura vine de sus) ala micu ar fi trebuit sa se lase in jos sa-si acopere fata. pt ca am facut sport de contact si am luat lovituri in figura am simtit ce inseamna orice parte a fetei atinsa cu violenta: nu mai stai sa razi la cum pare ca i-a zburat capu pe spate. fie ca e in barbie, dinti, nas, ochi, instinctiv te aperi cu mainile si te lasi in jos, ori bezneticu ala mic rade.. nu-si duce nici macar o manutza la fata. se da in spate si rade
    m-am mai uitat de vreo 5 ori si am mai observat ceva: daca miscarea ar fi cu o viteza mai mica, ar parea ca base il apuca de barbie pe baiat (opriti imaginea chiar in momentul cand mana atinge fatza), iar acesta se retrage si rade (cam tamp, din pacate nu pare un om f normal psihic).
    nu sunt fan base, ba chiar dimpotriva. insa asta mi se pare o mizerie trista a unor oameni care isi bat joc de noi toti. teama lor de base mi se pare suspecta si ce credeam ca sunt povesti pana acum, incepe sa mi se para real:

    http://stiri.kappa.ro/politica/19-11-2009/domnii-basescu-geoana-patriciu-si-relatia-cu-rusia-237843.html
    cititi, mai cautati pe net articole despre patriciu si rusia, rusia. apoi votati, doar atat va rog: cititi, si mergeti la voi, asa cum va lasa cugetul..
    • 0 (2 voturi)    
      trucaj (Vineri, 27 noiembrie 2009, 7:18)

      mos Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui tanatos

      Corect. Inafara de cele remarcate, si eu care nu sunt specialist, nici macar fotograf, am mai remarcat lumina in care se vede copilul dupa ce se da inapoi: cu totul alta , lumina rece si culorile schimbate fata de restul imaginilor
  • 0 (0 voturi)    
    apropo... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 2:29)

    tanatos [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=lxrRVtgaO7I&feature=player_embedded
  • -1 (1 vot)    
    trucaj (Vineri, 27 noiembrie 2009, 4:09)

    andrei [anonim]

    Aici e dovada ca filmul respectiv este un trucaj: http://www.youtube.com/watch?v=0U4Pn1KWyp4
  • +1 (1 vot)    
    daca era si udrea pe scena........ (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:12)

    yuk [anonim]

    basescu se pare ca a dat cu pumnul ,dar daca era si udrea pe scena ,si la tupeul-de-tupeu pe care il are turista cred ca i-ar fi dat cu spitul cizmei in gura bietului copil !
  • +1 (1 vot)    
    Psihanalizabil (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:47)

    Don Ciccio [utilizator]

    Te bucuri ca un prostovan, Patriciule.
    Tradezi atitudini si reactii infantile - surprinzatoare pentru un adult considerat normal din punct de vedere psihosomatic..
  • +1 (1 vot)    
    Votez cu Basescu ! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 8:51)

    marilex [anonim]

    Dear God, so far this year you have taken away my favorite dancer Michael Jackson, my favorite actor Patrick Swayze, my favorite singer Stephen Gately and my favorite actress Farah Fawcett. Just so you know, my favorite politician is Mircea Geoana. Regards
  • 0 (0 voturi)    
    lovituri minimalizate si uitate de mult (Vineri, 27 noiembrie 2009, 9:01)

    natiunea lovita [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=lhGY3_deHgY
  • +1 (3 voturi)    
    Singura arma (Vineri, 27 noiembrie 2009, 9:36)

    costi [anonim]

    salut,,singura varianta este sa mergem la vot ,,si sa votam democratia,Chiar daca situatia nu este ok pt noi ,din cate vad aud nici pt alte state bine dezvoltate nu este ok.
    nu stiu cine este patriciu sau cel putin nu vreau sa mai aud de el.si cu siguranta daca lumea voteaza basescu nu vom mai auzi de el..
    va rog amintitiva de mineriade si amintitiva cine era la putere parca psd...daca romani uita asta inseamna ca puteti trece peste orice chiar si peste criza economica.
  • +1 (1 vot)    
    Raul e deja facut (Vineri, 27 noiembrie 2009, 9:45)

    eu [anonim]

    Indiferent ca este sau nu un trucaj raul e deja facut.
  • +1 (1 vot)    
    Trucaj (Vineri, 27 noiembrie 2009, 10:06)

    cristian [anonim]

    Credeti in coincidente? Daca da va rog sa urmariti http://www.youtube.com/watch?v=lxrRVtgaO7I
    si asta pentru a vadea ca nu exista asa ceva.
    Acum se vede de ce s-au intalnit mogulii.
  • 0 (2 voturi)    
    scena filmata din alt unghi (Vineri, 27 noiembrie 2009, 10:18)

    web [anonim]

    se observa foarte clar agresiunea

    http://i46.tinypic.com/2py3ltt.jpg
  • -1 (3 voturi)    
    Copilul are un handicap (Vineri, 27 noiembrie 2009, 10:22)

    Ana [anonim]

    Cunosc din familie cum se manifesta copiii care au probleme (handicap, retard mental) si reactia copilului este una specifica - si clar nu e ras. Reactia lui evident ca nu e una "normala", de aparare, ei nu au construite aceleasi mecanisme de a reactiona fata de ceilalti, din cauza problemelor pe care le au. Femeia respectiva era disperata, nu stiu despre ce memoriu tot zicea si incerca sa i-l dea lui Basescu, iar faptul ca a adus copilul acolo cu ea nu ma indeamna sa o condamn. Majoritatea celor cu probleme trebuie supravegheati permanent si daca nu ai bani, sau nu ai cu cine sa il lasi. Plus ca din isteria din vocea femeiii eu inteleg ca avea probleme mari.
    Urat, urat ... nervii tuturor sunt cu anumite limite, dar aici era vorba de un copil complet strain, sa zicem ca gestul o fi trucat - e si vorba de atitudinea fata de oamenii in fruntea carora esti.
    Nu voiam sa votez cu Geoana, dar cu Basescu chiar nu votez in veci.
    • +1 (1 vot)    
      ...ciudat (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:27)

      anton [anonim] i-a raspuns lui Ana

      copilul a aparut la tv si nu are nici un handicap. acuma fiecare vede ce vrea ... ca sa citez:
      La Antena 3 copilul rămăsese deja fără dinţi în gură şi sîngele îi ţîşnea pe participanţii la miting. La B1TV, preşedintele îl mîngîia de fapt pe copilul care se răsfăţa pe lîngă scenă.
  • +2 (2 voturi)    
    cum mintim poporul (Vineri, 27 noiembrie 2009, 11:27)

    cum mintim poporul [anonim]

    dinu patriciu a spus: "Va marturisesc, aseara cand am relatat intamplarea in public, am facut-o in speranta ca de undeva, poate, va aparea aceasta caseta." De fapt, daca ar fi fost sincer ar fi spus: "Va marturisesc, aseara cand am relatat intamplarea in public m-am consultat inainte cu Geoana si Hrebenciuc si am cazut de acord ca avem suficienti experiti care sa fabrice o asemenea dovada." Ce masinarie de razboi are psd-ul...
  • -1 (1 vot)    
    filmulet (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:18)

    CataLin [anonim]

    Filmuletul este un SANTAJ, deoarece a fost dat publicitatii dupa 5 ani.Vrea sa aduca un prejudiciu de imagine la adresa PDL.Nu va puneti intrebarea de ce a aparut chiar in turul 2 ?
  • 0 (0 voturi)    
    Decenta, taica decenta! (Vineri, 27 noiembrie 2009, 13:21)

    Petre [anonim]

    Un om destept bogat, cu prieteni, etc. nu si-ar permite sa afirme despre o alta persoana , chiar daca este si presedintele meu (si a domnieisale), ca este un scelerat (SCELERÁT, -Ă, scelerați, -te, s.m. și f. (Livr.) Persoană vinovată de nelegiuiri, de crime sau socotită capabilă să le săvârșească; om mârșav, ticălos, criminal ). Daca fata de o persoana oficiala, acest domn petroliat are o asemena atitudine, noi ceilalti suntem o furnica... Badie Patri, aveti bani si din buzunarul meu. Astept sa va cereti scuze ptr expresia folosita si sa recunoasteti ca sunteti un liberal. Domnule Patriciu . liberalii au mai tras cu pusca?
  • +1 (3 voturi)    
    vedeti ziarul Adevarul ce spunea in 2004 (Vineri, 27 noiembrie 2009, 18:35)

    mau [anonim]

    Stim ca ziarul Adevarul nu l-a iubit niciodata pe Basescu. Iata ce spune Adevarul din 15.11.2004:COPIII SPUN LUCRURI TRASNITE
    Peste 1.000 de oameni l-au asteptat, ieri, in piata centrala din Ploiesti, pe Traian Basescu. Pe o ploaie deasa si foarte rece, ploiestenii l-au aclamat pe Basescu atunci cand acesta si-a facut aparitia insotit de candidatii Aliantei D.A. la Parlament si de presedintele filialei locale a PNL, Dinu Patriciu, principalul opozant liberal al presedintelui PD. Odata ajuns pe scena, Basescu n-a mai avut rabdare sa asculte discursul Monei Musca si a sarit de pe podium pentru a se indrepta catre multime. Cu capul descoperit si fara umbrela, Basescu a strans mainile participantilor la miting timp de 10 minute. Cand a revenit pe scena, a fost puternic aplaudat, fapt care l-a facut pe Calin Popescu Tariceanu sa-si intrerupa discursul. Candidatul Aliantei D.A. la presedintie a promis, la Ploiesti, ca, in cazul in care el si Alianta castiga alegerile, in primele sase luni va organiza "cea mai mare cruciada impotriva coruptiei de dupa revolutie". La sfarsit, un copil aflat in fata scenei i-a facut semne disperate lui Basescu sa-i dea microfonul. Emotionat, baietelul a urlat in microfon: "Basescu si Iliescu sunt niste imbecili si prosti". Candidatul la presedintie a trecut peste momentul penibil, spunand razand: "Copiii spun lucruri trasnite".
    • 0 (2 voturi)    
      caseta Basescu (Vineri, 27 noiembrie 2009, 20:21)

      viorica [anonim] i-a raspuns lui mau

      Este un trucaj.De ce Patriciu nu a spus pana acum?Cun s-a intimplat ca a gasit caseta tocmai acum? Monstruasa coalitie tremura de frica sa nu piarda puterea?Rusine antonescule.Esti un penelist vopsit.
  • +3 (3 voturi)    
    lichea ordinara, patriciu (Vineri, 27 noiembrie 2009, 20:32)

    V [anonim]

    Daca intr-o buna zi o sa vad licheaua asta de patriciu lishata, tavalita prin fulgi si petrol si ars de viu, as zice ca nu am trait degeaba. Ce de ticalosi mai exista pe lumea asta, unul mai mare ca altul. Moarte lichelelor!
  • +3 (3 voturi)    
    .... (Vineri, 27 noiembrie 2009, 21:41)

    m.s. [anonim]

    patriciu e dobitoc?! or what!? nu pot sa cred cat de bou e!
  • +1 (3 voturi)    
    caseta (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 13:27)

    florin [anonim]

    DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE CASETA ESTE REALA PANA LA UN PUNCT.COPILUL SPUNE CEVA,BASESCU IL REPEDE ORI CU MANA PRIN AER ORI ATINGANDU-L....CEVA DE GENUL,PLEACA MA DE AICI...CA SA POATA VORBI CU FEMEIA CARE AVEA CEVA DE SPUS IMPORTANT....RESTUL SE INTELEGE,O FACATURA ORDINARA MARCA ILIESCU-PSD-SECURISTI DIN SISTEMUL FACUT DE INFRACTORUL ILIESCU,CARE A NENOROCIT SI VANDUT TARA ASTA,AU ACAPARAT PE NIMIC TOT
  • -1 (1 vot)    
    lovit sau nu... (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 16:52)

    doru [anonim]

    lovit sau nu copilul sa resemnat ... nu si-a pierdut cariera ci va face, pt ca a plecat deja din tara , e destept dupa cum spune familia, partea urata e ca a aparut acum caseta .... de ce nu au aratat-o la referendum cand a fost suspendat?...
    daca mai era crin antonescu in cursa ,pe el il votam
    dar asa nu imi ramane decat basescu
    pace
  • -1 (1 vot)    
    nu suntem capabili sa ne conducem (Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 18:41)

    adrian [anonim]

    Se vede ca nu suntem capabili sa avem un conducator al nostru, il vrem pe Iohanis. Cautam straini, de fapt alte natii. La cat de hoti si ticalosi suntem nu vom fi in stare sa ajungem niciodata la un anumit grad al civilizatiei - "boala" cronica a romanului, care persista de sute de ani.
  • -1 (1 vot)    
    .... (Duminică, 29 noiembrie 2009, 23:09)

    m.s. [anonim]

    scelerat e el, nu basescu! dobi asta are de gand sa il dea in judecata pe basescu pentru calomnie? pai el ce naiba face? vorbeste in termeni academici? mi-e si scarba de asa oameni!
  • +1 (1 vot)    
    ..... (Luni, 30 noiembrie 2009, 23:59)

    goagalitz [anonim]

    patriciule, bucuria ta va fi scurta. Ia-ti adio. Nu ti-a mers prea bine in ultimii 5 ani? Cioao,bibicule, la zdup cu tine.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Marţi, 1 decembrie 2009, 0:04)

    goagalitz [anonim]

    I-a promis pesedeul lui patriciu vreun scaun,numai daca-l da in judecata pe basescu? Psd nu are neuroni. Patriciule, termina cu prostiile. Pai tu vorbesti, ala care a inselat statul cu 700 mld ?
    http://www.romanialibera.ro/a171317/interviu-cu-presedintele-traian-basescu-geoana-spune-ca-va-aduce-liniste-eu-spun-ca-voi-reforma-statul.html
  • 0 (0 voturi)    
    Dorinta.. (Marţi, 1 decembrie 2009, 4:51)

    A_M [utilizator]

    Sa fim bine intelesi....prefer sa-mi iau o palma de la presedintele tarii,decat sa ma intorc in comunism!
  • 0 (0 voturi)    
    Cine il crede !? (Joi, 3 decembrie 2009, 14:11)

    Ioana [anonim]

    Oare adevaratul motiv pentru care nu a spus Patriciu nimic despre incident inainte de alegerile din 2004 a fost faptul ca nu credea ca Basescu va ajunge presedinte...sau tocmai credea ca va ajunge presedinte si va reusi sa obtina ceea ce dorea...surpriza, a dat peste persoana gresita.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine este scelerat ??????? (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:15)

    Costel [anonim]

    Dinu Patriciu afirma de Basescu ca este ,, scelerat,, ...dar eu ma intreb daca stie cu adevarat sensul acestui cuvint ? Oare el cum este ? Un om caruia nu-i lipseste nimic si se baga in mocirla politici cum poate fii ?? ..nu cunva seful acestora ?
    Mai bine ar clarifica dosarele din justitie ca fara sa simpta aluneca pe panta SEFULUI INFRACTOR SCELERAT . Hagi Tudose e mic copil pe linga acest Patriciu .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri