Mircea Geoana la RRA: Eu am avut un mesaj de unitate, Basescu dezbina

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2009, 11:17 Revista Presei | Radio TV

Mircea Geoana
Foto: HotNews.ro
Candidatul PSD la Presedintie, Mircea Geoana, a declarat, vineri, la RRA, ca in aceasta campanie a lansat doua mesaje, unul de unitate, iar celalalt legat de probleme economice, in timp ce Traian Basescu, "un om care dezbina", a vorbit despre trecut, relateaza Mediafax.

"Eu am avut succes in aceasta campanie si sunt convins ca voi avea succes pana la sfarsit pentru ca am venit cu doua mesaje extrem de simple. Un mesaj de unitate, pe care l-am transmis cu incredere. Lumea ma vede si ma simte ca sunt un om bun si un om care incearca sa adune in jurul lui oameni care sunt competenti. Al doilea mesaj extrem de clar legat de economie, de locuri de munca, de agricultura, de relansare economica", a declarat Mircea Geoana.

In opinia sa, Traian Basescu a avut "o campanie legata mai degraba de trecut decat de viitor si nu a rostit in campanie nici macar o data «locuri de munca»".

"Domnul Basescu este un om care mai degraba dezbina decat uneste, vorbeste despre trecut. Eu sunt un om care uneste oamenii si va vorbesc despre viitor", a apreciat Geoana.




Citeste mai multe despre   























2560 vizualizari

  • +23 (25 voturi)    
    Prostanac e prea putin ! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:23)

    badgeo [anonim]

    Sub masca lui de prostanac se ascunde un papitzoi periculos... ati vazut aseara !
    Uneste-te cu cine vrei tu , nu cu mine "bai animalule" care esti !
    • +17 (19 voturi)    
      subscriu (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:56)

      carmabox [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      1. Idee pompoasa asta cu unitu, numa ca mie unit cu pesedei si cu furtangii nu-mi trebuie. Si "uniti" sa ce? Sa conduceti intru binele patriei si poporului,nu? Sictir...

      2. "O sa va dam, o sa aveti, o sa fie bine" nu inseamna program economic.

      3. Oamenii competenti din jurul tau au competente de furat, coruprie si fraude, asa cum le arata dosarele de pe rol. De competente de genul asta ne putem lipsi. Foarte usor.

      4. Si ce-i atat de rau in dezbinare? Sau tie ti se pare ca painea trebuie amestecata cu rahatul? "unita" pardon.
      • -10 (12 voturi)    
        Interesant (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:00)

        Pesedist [anonim] i-a raspuns lui carmabox

        Carmabox, prietene, mesajul de unitate nu este adresat tie sau altora de aceeasi speta.
        Vad ca tie iti place dezbinarea.
        Bravo tie.
        • +3 (3 voturi)    
          Gusturi (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:33)

          neaosh [utilizator] i-a raspuns lui Pesedist

          Daca tie iti place paine cu rahat e treaba ta !
          Gusturile, totusi, nu se discuta.
        • +1 (1 vot)    
          si mie (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:01)

          DS4 [utilizator] i-a raspuns lui Pesedist

          vezi ca si mie imi place dezbinarea si anume dezbinerea intre moguli (cu care din ei prostanacul se intilneste noaptea)si intre politicieni ; asa dar,prefer dezbinarea eventuala cauzata de Basescu decit unitatea cu moguli de speta lui Vintu; este o vorba in popor:"spune-mi cine este prietenul tau si iti voi spune cine esti tu"; am inteles ca Vintu si prostanacul sint foarte buni prieteni,pai nu ma mira
        • 0 (0 voturi)    
          PESEDISTUL anonim ataca din nou (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:35)

          MechaniX [utilizator] i-a raspuns lui Pesedist

          Ceata de e-aplaudaci ai lui Geoana e din nou la munca. PR-istii la tastatura.
          Mai bine "dezbinati" decat jupuiti de viu...

          Tot PSD-ul UITA ca democratiile normale au lupte aprige in sistem.

          Ceea ce se intampla nu e bine, cum nu e bine cand cineva iti face 6 injectii cu POLIDIN (ca nu mai poti sa stai pe cur) dar fara POLIDIN au murit de febra MILIARDE DE OAMENI. Nu tot ceea ce doare acum, face rau...
    • +15 (15 voturi)    
      Afaceri pentru tineri "online" (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:58)

      dragon [utilizator] i-a raspuns lui badgeo

      Pentru ca afacerile grele raman sa le facem noi, astia greii. Ce stiu mucosii de afaceri? Lasa-i sa se distreze pe net cu trimisul emailurilor si fel de fel de afaceri mlm si alte maruntisuri. Ca doar nu s-or apuca sa cumpere Salina acu... Sau s-o puna de vreo rafinarie. Cum e mister Geoana? Mai stii ce-ai spus?
      Sau poate memoria te-a lasat de cand cu Revolutia? Mare scandal a fost si atunci... Numai niste huligani puteau sa tulbure linistea somnului de veci.
    • +1 (1 vot)    
      uneste-te cu nastase,eventual in aceeasi celula (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:04)

      vali.d [utilizator] i-a raspuns lui badgeo

      vezi ca e unul la voi acolo care abia asteapta marea unire.vezi nu uita vaselina.
  • -30 (34 voturi)    
    exact asa (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:31)

    clujean [anonim]

    De cand a iesit neterminatul ala portocaliu presedinte, tara e divizata si cuprinsa de nebunie! Noroc ca va fi arsice de luni incolo.
    • +19 (19 voturi)    
      exact asa.. (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:46)

      ady [anonim] i-a raspuns lui clujean

      argumente penibile..
    • +18 (18 voturi)    
      ce-i cu dezbinarea asta? (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:49)

      Andrei Cosmovici [utilizator] i-a raspuns lui clujean

      Nu am auzit pana acum nici un argument pertinent legat de dezbinare. Dati-mi si mie unul, ca sa vad daca se justifica aceasta acuza.
      • -9 (9 voturi)    
        Plusurile si minusurile (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:16)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Andrei Cosmovici

        la comentarii sunt suficiente pentru tine ca un argument pentru dezbinare?

        Au facut vreodata efort sa intelegi de ce eu votez cu Geoana, cu toate ca sunt pe deplin constient ca este exact asa cum il caracterizati voi pe acest site?

        Eu insa cunosc clar motivele pentru care il votezi pe Basecu. Le pot citi aproape la fiecare comentariu.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:09)

      eu [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Cine? Tara va fi arsice de luni incolo?

      Si te mai pretinzi clujean!

      Sa-ti fie rusine!
      • +1 (1 vot)    
        ..care tara (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:49)

        kappa [anonim] i-a raspuns lui eu

        ..aia de 2 lei a lui Geoana????

        tu sa nu te pretinzi clujean ....miticule
    • 0 (0 voturi)    
      e ceva rau (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:49)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui clujean

      ca nu vreau unitate in gand si simtire cu demagogii, jefuitorii, incompetentii? sa vreau liniste sa ascult la ce se gandesc sa faca iar intre timp sa bage mana pana pana la cot?

      cand il tot auzeam pe jenantul jeoana aseara "vom gasi resurse" guvernul ciolhanis va face si va drege parca il vedeam pe raposatul ceasca rupt de tot de realitate cu cincinale realizate si depasite pe hartie. Unde mai frate gasesti resurse, au fost la guvernare puteau sa spuna de unde, dar habar n-au de capul lor, minciuni, miniciuni, miniciuni!
  • +27 (31 voturi)    
    Delir! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:32)

    Carina [anonim]

    Mi-ai provocat, prostanacule!Pai normal ca ii unesti, prostia uneste prostii, nu? Sa speram ca de data asta cei destepti sunt mai multi. Pe duminica cand o sa am placerea sa-l vad reales pe Basecu!
    • -6 (14 voturi)    
      Vintu i-a tras-o lui Geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:41)

      flavian [anonim] i-a raspuns lui Carina

      Dupa arestarea pretenului in Jakarta, Vintu are nevoie de o mana forte sa-l scape de mititca. Geoana e prea slalb, e nevoie de un presedinte autoritar, cu serviciile secrete la discretia lui...Adica Basescu.

      Stranie situatie, dar tipica pentru SOV care s-a jucat cu toata lumea, s-a jucat in trecut cu FNI-istii si acum se joaca si cu candidatii la presedintie.
    • +16 (18 voturi)    
      Slabiciunile...lui Geana!!!! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:42)

      tino [anonim] i-a raspuns lui Carina

      Draga Geonele, sper ca dupa 6.12.2009 se ne scutesti de prezenta....si m-ai convins sa merg la vot...Voi alege un presedinte JUCATOR, decat unul JUCARIE...
    • -10 (10 voturi)    
      Tu ce prieteni ai? (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:47)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Carina

      Sa stim sa ne ferim de voi. Needucati ca tine si Basescu presupun.
      • +6 (6 voturi)    
        nu trebuie sa va feriti (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:58)

        carmabox [anonim] i-a raspuns lui gogu

        prostii sunt exclusi de la sine.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:01)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui Carina

      Chiar ca delirezi daca o sa ai vreo placere in a-l vedea pe Basescu.
  • +24 (28 voturi)    
    Unitate la ce? (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:33)

    Paul [anonim]

    La ciolan? Nene ocupi spatiul in presa degeaba :) Daca o sa castigi, o sa castigi cu autobuzele voastre alea organizate de Nica mai demult!!! Nu am fost la primul tur, dar acum vreau sa merg ca m-am saturat de "Prostanaci"
    • -5 (9 voturi)    
      ba ai fost, nefericitule (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:40)

      Murphy [anonim] i-a raspuns lui Paul

      proabil ca ai si votat multiplu la sectiile speciale! din fericire, greata de voi e prea puternica in randul oamenilor, si nu puteti voi fura cat vom vota noi cinstit! hai pa
      • +5 (5 voturi)    
        @Murphy (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:34)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Murphy

        Eu iti respect votul si este alegerea ta! Dar de aici pana a spune ca am fost si ca am votat de mai multe ori e deja prea mult! Iti inteleg frustrarile si inteleg ca asa va comportati voi aia de la PSD.
        Spre informarea ta nu sunt din tara si nu am mers la vot pentru ca nu am vrut sa imi pierd timpul cu declaratii cand am altceva de facut! Ca sa pot sa votez de mai multe ori ar fi trebuit sa ma cam plimb ceva deoarece nu prea am decat o singura optiune un sa pot vota relativ aproape (o ora de mers)
        Aaaaaa, sau poate ai votat si pentru mine in tara!??????????????????
  • +15 (15 voturi)    
    cateva erori... (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:37)

    samuray [anonim]

    In opinia mea, principalele erori ale lui Geoana la confruntarea directa au fost:
    de strategie
    - a fost prea triumfalist, totul la pozitiv, n-a gresit nimic... A fost aclamat de parca era luptator, vedeta... Chestia asta cu show-ul mediatic poate prinde bine in SUA, dar in RO nu cred. Nu uitati ca Geoana si-a lansat candidatura de vreo 3-4 ori (de fiecare data in Buc, pe banii lui Vanghelie, cu muzica, drapele, aplauze, isterie de masa...)
    - faptul ca nu a recunoscut nicio greseala (de-a sa ori a inaintasilor PSD-isti), l-a impeidicat sa se detasheze de cei care-i afecteaza indirect imaginea (Iliescu, Hrebe, Vanghelie). Daca ar fi facut asta, eventual inainte de campanie, poate avea succes. Ar fi putut poza intr-un lider nou, modern, social-democrat, cu veleitati europene
    - a afisat un optimism prea mare legat de castigarea alegerilor, a parut prea sigur pe victoria el
    - nicio clipa nu a invocat optiunea electoratului la alegerile de duminca. Permanent a vorbit de faptul ca va castiga
    (cont)
    • 0 (0 voturi)    
      cateva erori (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:47)

      Luca [anonim] i-a raspuns lui samuray

      Eroare eroare dar prostanacul poate stie mai mult decat banuim noi si se bazeaza pe clamatele autobuze vezi exodul catre judetele pesediste unde au votat cu duiumul si fara sa se acuze cozi ca la Gara de Nord oameni care nu erau cu BI de acolo
  • +11 (11 voturi)    
    Trecut de 24 de ore (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:40)

    Eugen 16 [anonim]

    Daca lui Geoana nici 24( de la ultima vizita la Vintu) de ore insemana trecut. apoi nici prezent sau viitor nu are.
    • +4 (4 voturi)    
      normal (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:01)

      carmabox [anonim] i-a raspuns lui Eugen 16

      Basescu a fost fortat sa vorbeasca de trecut pentru ca prostanul incerca sa se feresca de orice intrebare directa si incomoda prin penibilul "da tu ce-i facut in 5 ani de mandat"?
  • +12 (12 voturi)    
    Va dezbina pa voi trei, alianta impotriva lui (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:41)

    Sarsaila [anonim]

    Unitatea e valabila pina va aflati fata in fata cu el, ma frend...
    Cind va adunati in haita si latrati sinteti puternici... dar fiecare luat individual sinteti niste nulitati absolute... Nu ma chema pe mine la unitate cu tine ca sa il omori tu pe Base...

    Base te-a trimis la Vintu ca sa te dezbine? Sau marea ta prostie si aroganta cu care ai crezut ca nu te vede nimeni, asa cum te-ai dus si la Moscova...
    De marti cind ati fost la Timisoara, te-ai vazut presedinte.... si te-ai purtat ca atare... hehehe...
    Nu se mai poarta papusile geonflabile!
  • -11 (11 voturi)    
    geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:41)

    georgel [anonim]

    votati-l pe GEOANA. este in interesul tarii si poporului sa aiba un presedinte destept, nu un mitocan ca "marinelul".
    • +4 (4 voturi)    
      Da destept, (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:57)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui georgel

      De-aia i se zice Inteligentnacul :)
    • +7 (7 voturi)    
      PROSTANAC (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:57)

      priest [anonim] i-a raspuns lui georgel

      Asa o sa ramana pana moare PROST DE PUTE. S-a vazut noroc cu el ca altfel erau pdl in groapa el i-a ajutat si la confruntare si la TIMISOARA,
      BRAVO IDIOT CU DIPLOMA CE ESTI
      • 0 (0 voturi)    
        Diploma (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:04)

        Pesedist [anonim] i-a raspuns lui priest

        Sa inteleg ca tu nu ai diploma si din cauza asta te deranzeaza diploma lui Geoana (chiar si diploma de idiot)?
    • +3 (3 voturi)    
      esti penibil (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:02)

      carmabox [anonim] i-a raspuns lui georgel

      ...daca il pui pe geoana si interesul tarii si poporului in aceeasi fraza. Mai incearca.
    • +3 (3 voturi)    
      stereotipuri (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:25)

      luxdesign28 [utilizator] i-a raspuns lui georgel

      Cu cat esti platit postac PSD, Nu mai veni cu stereotipuri din astea. :) Esti la fel de prostanac ca si Geoana.
      • 0 (0 voturi)    
        cu geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:37)

        georgel [anonim] i-a raspuns lui luxdesign28

        eu nu sunt platit, pdl-ist prost, ce esti. voi, portocaliii talibani, va temeti ca odata venit geoana la putere se vor desecretiza multe dosare. mai bine va faceti rezervare la Jilava sau Rahova. O sa fie mare inghesuiala.
        • 0 (0 voturi)    
          las'ca daca iese geoana... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 3:55)

          des [utilizator] i-a raspuns lui georgel

          e loc pentru toate culorile... ca doar a jurat ca intoarce spatele celor care-l sustin acum... ce-o sa mai rid atunci cind Patriciu va impart celula cu un portocaliu!
    • +2 (2 voturi)    
      demisia! (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:44)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui georgel

      dupa faza de aseara cu SOV Geoana ar trebui sa se retraga din cursa pentru prezidentiale!!!
      • -2 (2 voturi)    
        Retragere (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:06)

        Pesedist [anonim] i-a raspuns lui tulipa

        Aha, la fel cum trebuia sa se retraga Basescu dupa faza cu filmuletul.
        Am inteles.
  • +5 (5 voturi)    
    Dedicatie muzicala (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:43)

    Laurentiu [anonim]

    Special ptr.dl.Prostanac
    http://www.youtube.com/watch?v=MoB6-qF9YQk
  • +9 (9 voturi)    
    asa este (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:43)

    MirceaA [utilizator]

    i-a adunat un spatele lui pe cei mai competenti... Vantu, Vanghelie, Hrebenciuc, Nastase, Voiculescu, Patriciu, Federatia Rusa, Iliescu. Vorba unui vechi proverb "Spune-mi cu cine umbli, ca sa-ti spun cine esti".
  • +9 (9 voturi)    
    unitate (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:44)

    cat [anonim]

    du-te si uneste-te cu vantu, intrati amindoi in absolut :D
  • +9 (9 voturi)    
    Ai dreptate, Geonele!.. (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:44)

    bigi [anonim]

    Basescu incearca sa "dezbine" oligarhii de clasa politica corupta care i-a creat si care acum au devenit o caracatita ce vrea intreaga putere in stat..
  • -9 (11 voturi)    
    Niciodata inca o data Basescu!!! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:44)

    delphinas [utilizator]

    Duminica mana cu care voi tine si directiona stampila ... se va ofili.
    Dar e clar mai bine sa se ofileasca decat sa cada de tot si sa raman fara ea!
    Votez si va indemn sa votati Geoana!
    • +3 (5 voturi)    
      hahhaha (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:04)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui delphinas

      nu mana ti-e ofilita, ci ratiunea.
    • 0 (0 voturi)    
      Eu te-am inteles (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui delphinas

      Si eu votez cu sufletul ofilit si mintea treaza.
  • +16 (16 voturi)    
    Geoana ia-o la goana (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:45)

    samurit [anonim]

    Si daca ramuri bat in geam
    Si tu votezi cu Geoana,
    Douajde ani au fost in van
    Spre Congo-o iau la goana.
    In '89 s-a murit,
    arata ca iti pasa,
    Nu te lasa iar pacalit,
    VOTEAZA, iesi din casa !
  • +10 (10 voturi)    
    Unitate in Trinitate ! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:47)

    martin [anonim]

    Singurul mesaj consistent al Prostanacului Geoala repetat cu obstinatie spre saturatia celor care mai aud, este ca el nu e singur,ci e o adevarata trinitate a unei teologii moderne.
    Membrul Crin poate fi denumit "Agitatus".
    Membrul Klaus Johannis poate fi denumit "In sfarsit Aparutus" dar si "Inca Neresuscitatus".
    Ultimul,dar nu cel din urma, este chiar cireasa de pe tort, Geoala, care nu poate fi denumit Sfantul Duh, dar "Fara Duh", e chiar perfect pentru el !
  • +10 (10 voturi)    
    Taci, Geoana! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:48)

    Til [anonim]

    Dupa prestatia de aseara, mai bine taci, fa-te mic, mic de tot, asa cum ai fost aseara! Nu numai ca esti nepregatit, dar esti si mare mincinos!! Ti se auzea in ton ca esti fals! Eu totusi nu cred ca poporul român este asa de prost incit sa te voteze!
  • -3 (3 voturi)    
    Ce-i cu voi? (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:48)

    Adi [anonim]

    (null)
    • +2 (2 voturi)    
      vrem sa se retraga (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:46)

      tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Adi

      Geoana! din cursa pentru prezidentiale!
  • +11 (11 voturi)    
    Unitatea lui Geoana. (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:49)

    mircea [anonim]

    Se vede clar lipsa de experienta a lui Geoana.Omul acesta nu a lucrat niciodata si face caz de pregatirea diplomatica.Care pregatire?Unde si cand si-a facut pregatirea?Nu are nici cei 7 ani de acasa,baza unei pregatiri diplomatice.Tradarea Romaniei si a intereselor poporului roman au fost principalele atuuri ale lui Geoana.Totul a fost la Geoana axat pe sustinerea unor excroci care chipurile sunt incurcati in hotiile lor de prea desele controale.Cine este cinstit nu are nici-o frica de control.Unitatea lui Geoana este de tip mafiot-unirea hotilor,pentru protejarea hotiilor.
  • +10 (10 voturi)    
    Prostanacul cheama la unitate! (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:49)

    Sarsaila [anonim]

    se duce cineva?



    Bai Geoana, cine te-a invatzat stia el ceva, numai ca a sarit o etapa esentiala... Ascunderea gunoiului sub pres. Nu exista bine fara rau, tocmai ai vazut aseara ce inseama sa construiesti fara sa sapi fundatia intii... Ti-a cazut in cap!
    Antonescu a mintit, tu ai mintit, mai e Johannis...
  • +7 (7 voturi)    
    "terapia de relaxare (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:49)

    calaetz [anonim]

    SOV" poate salva oare Romania de un presedinte mincinos, tradator, santajabil?

    Sperantele mele sunt inca sub 50% intrucat spalatoarele de creiere mai functioneaza.

    Vai de noi!
  • -7 (9 voturi)    
    second round... (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:49)

    jack [anonim]

    Mai am un singur dor , De sf. Nicolae : Sa-l vad pe omul chior , Pe viata la parnaie !!!
    • +2 (2 voturi)    
      si eu mai am unul (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:07)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui jack

      si anume sa se destepte romanii. Dar si dorul meu pare ca e la fel de imposibil de realizat ca si al tau.
    • +3 (3 voturi)    
      si eu am un dor (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:10)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui jack

      Mai am un singur dor, cinstitule postac,
      Sa-l vad pe omul chior belind pe prostanac.
  • +6 (6 voturi)    
    my ass (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:51)

    Walker [anonim]

    Mesianicul unificator de romani Geoana, cu locotentii sai providentiali Antonescu si Klaus
    Aceasta tripleta de aur pentru Romania..
    no shit!
  • +9 (9 voturi)    
    m-am saturat (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:51)

    micsunica [utilizator]

    M-am saturat de zicatorile astea.
    Nu vreau unirea in cuget si simtiri propusa de domnul Geoana si altii.
    Vreau sa ramanem dezbinati, sa avem fiecare ideile noastre, opiniile noastre, sa luptam pentru ele, sa argumentam, sa sanctionam derapajele unora, respectiv ale altora.
    Ce mama dracului inseamna unitatea pe care ne-o propuneti, domnule Geoana? Foarte concret, ca de lozinci m-am saturat.
    Faptul ca divergentele oamenilor politici ne "dezbina" tine mai degraba de modul in care noi, cetatenii, intelegem sa participam la viata publica, la modul in care ne raportam la opiniile diferite ale celorlalti. Cred ca problema e la noi, nu la conducatori, la modul in care noi intelegem sa ne pozitionam si sa comportam unii in raport cu altii relativ la prestatiile conducatorilor nostri.
    E o chestiune de buna cuviinta, de educatie civica si toleranta. Ale noastre. Si nu cred ca exemplul conducatorilor are vreo relevanta in ce ne priveste (oricum, discutia nu s-a purtat in cheia exemplului personal)

    Repet, vreau dezbinare, nu vreau unitate.
  • +4 (4 voturi)    
    de tot rasul (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:51)

    mircea [anonim]

    sa fii convins ca ai creat o unitate care-l voteaza pe basescu. multumim.
  • +8 (8 voturi)    
    Demagogie (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:53)

    mihai [anonim]

    Mie geoana mi se pare un demagog nemaipomenit iar discursul lui fortat, nenatural, plin de vorbe goale si promisiuni in care doar retardatii ar putea crede. Mai periculos mi se pare faptul ca pentru a coaliza forte diametral opuse, a trebuit probabil sa faca niste compromisuri uluitoare si promisiuni pe care tot romanii le vor plati din greu. Totul ca sa iasa presedinte cu orice pret, nu conteaza costul aducerii Romaniei cu 20 de ani in urma. Dar si cetatenii care s-au lasat convinsi si spalati la creieri de media corupta, merita ce vor primi. Pacat ca vor suferi toti romanii.
    Oricum, nu mai exista rusine, demnitate sau onoare in Romania dupa ce lumea primeste cu indiferenta marea minciuna PSDista, excrocheria PNLista si coruptia nemaivazuta a mediei. Tot cu indiferenta au primit romanii si faptul ca geoana s-a dus la Moscova pe furis, ca s-a dus la SOV noaptea si intalnirile tuturor coruptilor care-si freaca mainile in asteptarea momentului in care trio-ul ticalos SOV-Patriciu-Voiculescu va pune mana pe putere.
    Tot acest razboi mediatic este provocat de frica marilor corupti de reforma statului pe care Basescu, cu toate pacatele, greselile si slabiciunile lui, vrea sa o faca.
  • +7 (7 voturi)    
    O intrebare .... (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:54)

    nelloti [utilizator]

    Domnule Geoana,nu va votez dintr-un singur motiv : nu ganditi si nu simititi romaneste. Intr-un interviu, cand vorbeati despre modelul dvs T. Blair , spuneati ca Romania este ''o tara de doi lei''. Domnule Geoana , al cui presedinte vreti sa fiti????Daca Tara este de doi lei, dumneavoastra care va desconsiderati Tara, cum sunteti? Atunci cand veti promova dragostea de Tara; veti cultiva si respecta simbolurile nationale si veti simti romaneste, va rog sa va depuneti candidatura. Pana atunci , sa stiti ca la Timisoara au fost primii morti pentru ca dumneavoastra sa invatati o lectie minima de sinceritate in fata Romanilor.Aceea ca respectul fata de Tara , de Eroii ei , inseamna automat respectul fata de Cetateanul caruia i te adresezi.
  • +4 (4 voturi)    
    --- (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:56)

    gb [anonim]

    Imi pare rau pentru oamenii care nu a vazut ieri cat e de incompetent Geoana pentru a fi presedinte. Asta fara sa fiu fan Basescu dar se vede clar diferenta dintre cei doi.
  • +6 (6 voturi)    
    competenta (Vineri, 4 decembrie 2009, 11:57)

    obosita [utilizator]

    competenta? omul asta are un fix cu folosirea cuvantului competenta, desi prin tot ce face este departe de ceea ce reprezinta aceasta notiune! si postacii de la psd folosesc aceeasi placa:"votati geoana, un om competent"! o fi din cauza ca multi isi doresc ce nu au?
    cat despre chestia cu omul bun, sa ma ierte al de sus, dar daca el considera ca este bun doar pentru ca este de acord ca rabinul cu toti, prieteni si dusmani deopotriva, inseamna ca ceva este defect la mansarda!
  • +2 (2 voturi)    
    Geoana si unitatea .... (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:01)

    Franz Kafka [anonim]

    Imi pare rau de Mircea Geoana, el chiar este definitzia unei unitazi....
    A unei noi unitatzi de masura a prostiei numita prostometru.

    Din pacate cred il bate pe Marian Vanghelie cu citziva prostokilometri de departe.

    Daca pina si cind Basescu ii spunea ca "este un om slab" Mircea Geoana dadea din cap a *afirmatzie*??!! ce sa mai spui? O fi deformatzie profesionala de la conferintzele la care a fost Mircea G. da' totusi, ar trebui sa asculte ce se spune.

    Numa' bine,
    za-k/
  • +2 (2 voturi)    
    unitatea (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:04)

    Vorbe goale [anonim]

    cu mesaj de unitate a venit si Iliescu acum 20 de ani si sa nu facem vanatoare de vrajitoare. Astfel ca azi, dupa 20 de ani, securistii lui sunt in spatele tau. Uniti-va voi. Hrebenciuc de ce n-a aparut aseara?
  • +2 (2 voturi)    
    geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:05)

    mm [anonim]

    sigur nu te votez!!!!!!!!!!!!!!
  • -2 (2 voturi)    
    Ce lehamite ? (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:07)

    myr [anonim]

    In toate comentariile , acelasi stil artagos si mizer ca al lui Basescu . In 2004 el se intalnea cu Vintu prin parcari si acum s-a potolit cica , nu ca nu i-ar mai surade Vintu, ci pentru ca i s-a stricat caruta in mersul vreunei afaceri necurate. Nu au cazut la imparteala . Dar de unde a avut atatia bani pentru campaniile la europarlamentare si la presedentie si pentru dotarea ficei cu apartament de lux etc ? Diferenta dintre cei doi este aceea ca Basescu este un mincinos cu state vechi si face fata atacurilor iar Geoana este mai novice si se pierde . ALEGETI cum va place , sa fiti mintiti si sa nu va dati seama sau macar sa realizati cand sunteti mintiti .
  • +3 (3 voturi)    
    Mesajul transmis de Geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:10)

    Gore [anonim]

    este de unitate cu mogulii - vezi si ultima vizita la Vântu în ajunul confruntarii cu Basescu, nu cu românii - vezi episodul rusinos de la Timisoara. Basescu ne dezbina doar de moguli, ceea ce este normal!
  • +4 (4 voturi)    
    Geoană ! (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:11)

    Alex2009 [utilizator]

    Uite-te bine la cei din stafful tău. Până şi ei sunt convinşi că ai pierdut definitiv. Nu eşti nici măcar o nulitate, ci te tăvăleşti în mocirla de sub zero a TRĂDĂRII. Eşti, de asemenea, un individ IRESPONSABIL, INCOMPETENT, DEMAGOG şi MINCINOS. Simplul fapt că, de 5 ani, o armată de jurnalişti corupţi se chinuie să te scoată preşedinte cu orice preţ, minţind cu NERUŞINARE clipă de clipă, e edificator. Niciun om cu demnitate nu ar accepta aşa ceva, pentru nimic în lume ! Tu, însă, şi Antonescu, aţi acceptat. Dar eşafodajul de minciuni se destramă la o simplă adiere de ... Vânt, ca să zicem aşa. O picătură de Adevăr vă pulverizează toată marea mistificare la care migăliţi ca nişte furnicuţe roşii, veninoase şi războinice. Dar o să vă călcăm pe muşuroaie uite-acuş, pe 6. Tu, însă, Geoană, o să ţii minte toată viaţa, toată viaţa, data de 3 decembrie 2009, dată le care ţi-ai semnat certificatul de deces politic şi moral. O să mai exişti doar pentru Fisc.
  • +2 (2 voturi)    
    cum cumpara Geoana voturi (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:12)

    sorin mirza [anonim]

    Domnul Geoana vorbeste despre viitor? Care viitor? A tot batut apa in piua pe tema nerealizarilor lui Traian Basescu in mandatul de cinci ani pe care domnia sa l-a avut, eu ma tot intreb cum putea sa repare domnul Basescu in cinci ani ce a stricat partidul domnilui Geoana in zece... Geoana se bate cu pumnul in piept ca a avut succes in aceasta campanie. Posibil, dar cum? mie mi se pare ca a cam cumparat niste voturi cu acea campanie de distribuire gratuita de ochelari celor "nevoiasi". L-as intreba pe Geoana daca asta nu se numeste cumva frauda si oare ce medic cu o constiinta curata s-ar preta la asa o josnicie? Asta se intampla in judetul Bacau, nu stiu daca si in alte parti. Si imi mai vine o intrebare: erau cumva ochelari de cal, sau aveau pe lentila holograma lui Geoana? S.Mirza
  • -3 (3 voturi)    
    Intalnirea candidatilor (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:16)

    Florin Juncan [anonim]

    Cei doi ingineri (asa a zis domnul Presedinte) ce s-au duelat au aratat ca sunt si ei oameni. Inginerul de la marina, hirsit in treburi securiste, s-a folosit de Vantu si in 2004 si in 2009 cand acesta, cu siguranta inteles cu inginerul marinar care ia promis protectie totala, l-a atras in cursa pe mai neexperimentatul inginer. Arestarea aceia de la Djakarta, o sa vedeti ca a fost o fumigena lansata de inginerul numit dom Profesor . Sper insa ca alegatorii au vazut de ce este in stare lupul de mare. Blana si-o poate schimba dar naravul ba.
    • 0 (0 voturi)    
      fumigena (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:55)

      io [anonim] i-a raspuns lui Florin Juncan

      bai fumigena, Ministerul de Justitie a primit deja solicitarea de a elabora cererea de extradare.
      stii cine l-a prins pe Popa? de Interpol ai auzit?
      Cum care interpol? Nu ala de la Antene, ala e exit-poll ! Ai auzit sau nu, roaga-te sa nu auda Interpolu' de tine.
      si acu' da fuguta cu niste sms-uri la Antene, sa-i mai creasca "popularitatea" lui gionel.
  • +2 (2 voturi)    
    Jos comunismul (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:18)

    Robert [anonim]

    Jos Geoana! Sta in "bratele" lui patriciu,vantu,voiculescu si iliescu vai si amar de el e ca un sclav al lor ...jalnic!!! Si antonescu s-a aliat practic cu dusmanii lui se pare ca si el e cam jalnic .Prostii lumii
  • +3 (3 voturi)    
    papagal ifosat (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:18)

    Dr Marutza [anonim]

    Unitate cu cine? Pupi in dreata si-n stanga, te pitulesti dupa nume mari care s-au ratacit in plasa PSD-ului, intrebandu-se, poate, "ce caut eu acolo?"
    Esti palid, geoana, la propriu si la figurat. La confruntarea de ieri, ti-a aparut o pala de roseata in obraji si stopi de traspiratie pe frune, doar cand te-a intrebat Basescu despre vizita la Vantu! !
    Crezi ca toti ne dorim un papitoi ca presedinte al tarii?
    Si daca, prin absurd si manipulatii, ai sa ajungi la ce jindiuesti, te-ai intrebat cum o sa-ti fie viata? Daca iau astia de te manevreaza mana de pe tine, dus esti. Tu n-ai nervul si taria unui Basescu, calit in luptele cu voi astia care, dupa ce 5 ani ati tot pus bete-n roate, si aveti acum tupeul sa-ntrebati de ce nu s-au realizat cele promise?! Imparti cu darnicie baloane de sapun, vorbe-n vant si crezi ca poti convinge? Te bazezi pe altii, aliati de conjunctura, si nu pe tine. Esti slab, neconvingator, oportunist, si demagog. Basescu, asta-i alternativa actuala, intr-o Romanie a intereselor in care orice papagal si cioara vopsita se cred indreptatit sa aspire la functia cea mai inalta a statului!
  • +2 (2 voturi)    
    tovarase!!! (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:21)

    geordan [anonim]

    tot timpul discutiei ai folosit "VOM" exact ca si fostii de trista amintire. sa mai adugam ca ai dat din mana la fel ca predecesorii ???
  • +2 (2 voturi)    
    marea unire (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:24)

    mv [anonim]

    "un om care incearca sa adune in jurul lui oameni care sunt competenti"

    "Eu sunt un om care uneste oamenii"

    ILIESCU + NASTASE + VOICULESCU + MAZARE + MITREA + VANGHELIE + HREBRENCIUC + PATRICIU + VANTU +
    ... pui mei miar lua o gramada de timp sai scriu pe toti.
  • +3 (3 voturi)    
    da, oamenii te simt (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:26)

    goe [anonim]

    Esti incompetent, mincinos, arogant, nesimtit si VANDUT. Sluga ai fost, sluga ramai.
  • +3 (3 voturi)    
    Sinte-ti un mare oportunist (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:27)

    Roxana [anonim]

    Va cunosc de 30 de ani d-nule Geoana, si toata cariera va este bazata pe dat din coate si oportunism. Mediocritatea intelectuala, excelent definita de d-nul Iliescu, va este periculos imbinata cu o ambitie nemasurata. Este elocventa toata ascensiune politica si profesionala. De aceea ca votant al liberalilor de 20 ani nici nu ma gindesc sa pun stampila pe numele Geoana pentru va va stiu capabil de cele mai odioase compromisuri ca sa avansati in cariera.
  • +2 (2 voturi)    
    "Presedintele TROIKA al Romaniei" (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:33)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Stimate D-le Dan Mircea Geoana,
    Va rog mult sa nu mai insistati atata pe educatia Dvs.
    Ati terminat Fac de Mecanica IP Bucuresti.
    V ati completat studiile la Fac Drept, Univ Bucuresti, fa FF
    V ati dat fff rapid un doctorat la ASE Bucuresti, acolo unde soacra dvs a fost Prof. Dr. Ing. in Administratie Publica ???!!!
    S ar spune ca sunteti POLI-CALIFICAT, nu-i asa ???
    Si vreti sa fiti Presedintele unei tari "de doi lei".
    La intalnirea de ieri seara tot vorbeati de d-nii Claus Johannis si Crin Antonescu de parca ar fi fost vorba de Presedintele TROIKA al Romaniei
    • +1 (1 vot)    
      TROIKA (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:56)

      Ponomarencu [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      TR0IKA vazuta aseara, e doar continuarea tragerii pe sfoara a celor doi. TR0IKA activa va fi alta: Ilici, Hrebe si Geoni pe ultimul loc din trei, pentru ca el are sarcina sa fie un altfel de presedinte, nu jucator ci... spectator, aplaudator al "intelepciunii" primilor doi. Ceia ce e si adevarat, ca nu degeaba primi doi l-au trecut la categoria duraki!
  • +3 (3 voturi)    
    confruntare (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:34)

    Luca [anonim]

    Lupta dintre tocilar=Goana si premiant= Basescu asta vede poporul. Omul simplu vede de la o posta ca daca pe Geonica il scoti din sablon e tufa de Venetia. Rusinept un presedinte de Senat care nici macar legile votate recent nu la stie pe nume dar -mi-te in continut si in interpretare. Poate ca asta se doreste. Mare dreptate in catalogul lui Iliescu!
  • +4 (4 voturi)    
    bine face (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:35)

    corina [anonim]

    Bine face ca va dezbina pe voi, gashca de hoti, asta si vrem!
    Bravo Base, divide et Impera!
  • +1 (1 vot)    
    ..... (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:38)

    gaby [anonim]

    tu geoana vrei unitatea mafiei comuniste in jurul tau sa privatizati ceea ce v-a scapat din guvernarea trecuta !!! Domnule geoana cu toata stima spune-ti numai si numai minciuni !!!!Sunte-ti pe din afara din multe puncte de vedere!!! Mai bine nu intrati in aceasta campanie !!!! RUSINE !!!
  • +1 (1 vot)    
    PA PA PA (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:40)

    Marius [anonim]

    Imi doresc din tot sufletul sa castige Base, sa le dea peste nas la ditamai "alianta" de "tehnocrati". Incomparabil a fost discursul lui in raport cu cel al lui GeOana, felul in care a pus problema, rabdarea si ideile pe care le-a expus, chiar si Antonescu a fost mult peste G ... dar A si G au ceva in comun ... vorbe goale.
  • +1 (1 vot)    
    Falsa dilema (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:41)

    www.cioiulescu.ro [anonim]

    Nu înțeleg de ce nu aud vorbindu-se decât despre falsa dilemă a gradului de cinste al celor doi candidați la Președenție. Asta ca și cum aderența interioară la un set de valori ar însemna automat și capacitatea de a le pune în practică.
    La ce ne folosesc cinstea sau valorile lui Geoană, dacă el poate fi dominat atât de ușor? Cu cât ești mai slab, dependent și influențabil, cu atât este mai ușor să ai valori frumoase.
    Din păcate, avem în Geoană un om atât de slab încât nici nu mai contează ce spune și ce crede. El va reprezenta în permanență rezultanta luptei de forțe din PSD, stabilă sau fluctuantă.
    În Băsescu avem un om puternic, atât de puternic încât – paradoxal – este slab în fața propriei puteri, este aservit propriei alteți. Este poate alienarea omului puternic, înconjurat doar de oameni slabi.

    Ieri, la marea confruntare n-am putut să nu remarc figura sasului. Avea o expresie, o prezență de ca și cum tocmai trăia o experiență extracorporală, o călătorie-n astral. Își lăsase corpul cu ochii blocați deschiși și plecase la ale lui. Foarte interesant.

    Are deci dreptate Băsescu, atunci cănd spune că lăsăm România pe măna lui Năstase, Hrebe și Iliescu? Din păcate, da.
    În opinia mea, dilema este între a lăsa în fruntea țării un om alienat, cu putere limitată dar îndeajuns de mare încât să provoace pe mai departe blocaje și o stare conflictuală sau a ne spăla pe mâini și a depune toată puterea în brațele PSD.
    Toată puterea? Nu! În această situație “lose-lose”, singura șansă este ca PNL să aibă forța și inteligența pentru a crea o contrapondere semnificativă în alianța pe care vor hotărâ să o facă – în acest moment PSD. Au demonstrat chiar ieri că sunt încă liberi.
    Vom avea oare curajul să pariem pe-un David mic și pricăjit, dar încă liberi și să mergem cu el unde ne duce, sau ne vom lăsa cuprinși de deznădejde și – speriați – ne vom preda unui Goliath bezmetic?
    Aceasta-i întrebarea.
  • +1 (1 vot)    
    ravase mincinoase (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:42)

    frank zapa[king] [anonim]

    mesajul dl. geoana?cred ca dl geoana nu reuseste sa iasa din starea de prostatie in care a fost aruncat de stafful care l-a prgatitr pt aceasta campanie electorala.
    acest individ nici la peste 12 ore de la terminarea intiulnirii cu dl basescu nu realizeaza ca a fost devoalat-un mincinos,un prostanac,un ipocrit.
    acestea au fost mesajele dl. geoana,ar fi o tragedie ca minciniosul ,prostanacul,ipocritul geoana sa inhate puterea in romania.
  • +2 (2 voturi)    
    campanie (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:57)

    MechaniX [anonim]

    Dupa parerea astra doi, campania electorala se face prin clisee: Geoana zice ca Base este dezbinator, comunist si lipsit de tact diplomatic, Basescu zice ca Geoana e slab, condus de camarila politica/mogulica si reprezentant al vechilor nomenclaturisti comunisti. Asa ca, IN LOC DE PROGRAME SI STRATEGII CLARE, CAMPANIA E BAZATA PE NEMURIATOARELE OPERE ALE LUI CARAGIALE. "Curat murdar, stimabile!?!? Parol!"
    De ce nu zice niciunul dintre ei ce vor sa faca? Nu pot sa inteleg cum poti face campanie zicand NU BASESCU sau NU GEOANA! Suntem orbi si votam ca o liuta de vite fara sa cunoastem nici o strategie clara, fara nimic. Mergem pe strada, vedem un sticker rosu si ... gata ... scrie NU Basescu pe el deci votez ... uuuhhh ... aaaa, Geoana, desigur!
    Geoana a ramas acelasi papagal sters, cu care o sa se stearga la fund istoria si daca iese si daca nu iese Presedinte. Basescu e un smardoi diform, plin de replici "agere" si pus pe bataie la coltzul strazii. Oricare va iesi presedinte o sa fie rau... Geoana numeste "unitate" acel aer impaciuitor pe care il are, si care e singura lui scapare - e singurul mod in care poate sa isi mascheze lipsa de fler si de viziune. Basescu isi spune "jucator" ca sa mascheze iesirile de boxer de Chitila pe care le are prin Ploiesti sau cu Constitutia.
    O sa dau cu banul la alegeri, dar o sa VOTEZ. Imi place fiecare pentru cate un lucru - Geoana are moaca de presedinte (buna doar de poster), Basescu are instinct de presedinte (bun dar folosit aiurea).
    Nu m-ati convins.
    O sa pun stampila in ordine alfabetica...
    :p
  • +1 (1 vot)    
    Iliescu a gresit... (Vineri, 4 decembrie 2009, 12:57)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Geoana nu e prostanac, e prost de-al binelea.
  • +1 (1 vot)    
    banc (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:14)

    rochiri [utilizator]

    Un copil il zareste pe Geoana pe strada si se apropie strigand:
    - Prostanacule!!!…
    - Da, dar eu sunt mai mare ca tine…
  • +1 (1 vot)    
    un prostanac (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:14)

    aaa [anonim]

    eu ma minunez de gafele lui Geoana:
    Timisoara si dezbaterea de ieri, unde a fost facut praf.
    cred ca Iliescu plange.... suspina....
    oare de ce nu a evitat PSD confruntarea ??? nu au putut cred eu.
    in veci vecilor ami nu votez PSD....
    • 0 (0 voturi)    
      unul mare... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:00)

      farty [utilizator] i-a raspuns lui aaa

      eu cred ca daca Geoana o sa piarda aceste alegeri, isi va blestema toate zilele pt ca a facut aceasta greseala de a se prezenta fata in fata cu Basescu. in saptamana premergatoare votului final, Geoana a facut doua mari greseli, doua greseli nefortate, doua greseli pe care nimeni si nimic nu l-a obligat sa le faca. vom vedea luni cat de mari au fost aceste greseli...
  • 0 (0 voturi)    
    Cat se castiga ca postac? (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:16)

    unuldintrenoi [utilizator]

    Nu de alta, dar ma intereseaza si pe mine.
    Ce scrie in fisa postului? Aveti carte de munca?
    Concediu? Asigurare medicala?
    In afara de campanii, mai trebuie sa prestati sau e concediu din-ala lung si frumos?

    Ce faceti de luni incolo?
  • +1 (1 vot)    
    Geonel (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:29)

    mara [anonim]

    Prietene, esti mancat. Iar va sufla Basescu postul de Presedinte. Si pe tine te linseaza sforarii tai daca pierzi. Asta imi aminteste cum v-ati mai luat-o anterior: intai tu, la Primaria Generala si apoi Nastase, in cursa prezidentiala.

    Iti multumesc ca te-ai prezentat aseara la confruntare. Daca mai erau oameni care aveau indoieli in privinta ta, acum sunt sigura ca s-au lamurit. Esti doar un biet prostanac pe care il vor arunca hrebenciucii si vangheliotii la gunoi imediat dupa ce BEC anunta rezultatele finale
  • 0 (0 voturi)    
    din pacate iese geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:32)

    farty [utilizator]

    cel mai dureros este faptul ca lumea chiar o sa-l voteze pe Geoana, astfel incat el sa ne conduca cel putin in urmatorii 5 ani...
  • +1 (1 vot)    
    Nu suntem pomanagii (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:35)

    Ronin [utilizator]

    Nu am nevoie de pomana, nu-mi tre` loc de munca asigurat, nu vreau casa de la stat!!!!!! Astea-s chestii comuniste care ne trag in jos. Vreau legi corecte, vreau mediu concurential, vreau libertate. Si o sa-mi fac mai Gionele si casa, o sa-mi gasesc si serviciu, o sa-mi fac de toate. Eu singur!!! Nu vreau pomana!!! Capisci???
    Majoritatea ardelenilor, banatenilor, maramuresenilor gandesc asa. Daca si moldoveni, muntenii, oltenii, regatenii, dobrogenii, toti romanii vor gandi asa o vom lua in directia cea buna, adica spre vest. Scuze pt. Johannis ca se pare ca ia intunecat Dumnezeu mintile de sa dat cu bolsevicii. Daca unii cersesc respect, eu va spun inca o data ca nu vreau pomana! Punct.
  • +1 (1 vot)    
    o mizerie (Vineri, 4 decembrie 2009, 13:38)

    eu [anonim]

    intreaga clasa politica este o MIZERIE, dar in aceasta gramajoara cat muntele exista bacterii de toate felurile......fiecare bacterie cauta sa supravietuiasca in felul ei depinzand de modul cum s-a adaptat la mediul inconjurator. asadar si prin urmare unele s-au dezvoltat in varful muntelui printre care si domnul de fata microb geana, pardon bacteria geana.....dar s-a nascut pe burta unui comunist mare in intreaga mizerie, ilici microbescu, un mare sustinator al cerului rosu...bacteriile sunt asemanate cu unii "oameni" fiind singurele vietuitoare capabile sa ucida in masa....
    avand atata informatie la indemana, geana a reusit sa se transforme in vierme sau mai bine spus intr-un limbric al naibi de rosu cu infatisare de om. ........... restul e tacere...........
  • +2 (2 voturi)    
    De va veni la tine Vatu! (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:00)

    Tania [anonim]

    Versuri de iarna scrise de Alifantis! Numai ca Vantu nu a venit la el, Geoana, ci s-a dus el la Vantu. Cand Vantu vine la tine, te mai poti feri. Mai inchizi usa, geamul, faci focul in soba... Dar cand TU de duci la Vantu, inseamna ca esti un om mort. Si Geoana a ales sa intoarca pe dos versurile lui Alifantis, alegand sinuciderea. In PSD incep luptele la cutite in acest Craciun din care poate si Ceausescu i-a trimis un blestem, atat lui cat si lui Iliescu.
  • +1 (1 vot)    
    eu pe asta (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:30)

    gix [anonim]

    nu-l votez nici mort, pe onoarea mea de botosãnean
  • 0 (0 voturi)    
    Excelenta (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:33)

    golan nesimtit [anonim]

    fotografia. Spune totul despre prestatia lui Geoana, de aseara...Si nu numai!!!
  • 0 (0 voturi)    
    cu cina sa votez? (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:53)

    lucigala [anonim]

    cu toate ca sunt anti-psd am sperat la o primenire a partidului odata cu alegerea in frunte a lui geoana si asta pentru ca psd sa fie o alternativa viabila de guvernare.insa,surpriza! oameni care mie mi s-au parut capabili si fara pete gen rus,oprescu si inca vreo cativa nu au avut loc in conducerea partidului.au aparut aceleasi vechi si noi personaje unele spalate fiind acum mai albe si mai curate.surpriza cea mai mare insa o constituie "inteligenta suprema"a psd-ului ajuns sa domneasca peste cel mai mare partid al romaniei si l am numit aici pe "vanghele",toata lumea stiind ce influenta are acesta in partid.in concluzie,fara sa fiu rasist ,spun ca nu vreau sa fiu condus de catre un rrom analfabet,ajuns vreemelnic intr un loc ce nu i se potriveste
  • +1 (1 vot)    
    PSDi, abia astept sa va vad fetele pe 6... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:11)

    MechaniX [utilizator]

    Moaca lui Geoana, zambind acru...
    Hrebe ofticat...
    Patriciu nervos cu gandul la cati banutzi a aruncat pe curul lui Geoana...
    Voiculescu ingandurat nevoie mare ca i se fleshcaiesc antenele (si amortzeste Badea in shpagat :)))
    Vanghele nu tre sa se mai strambe, a avut grija natura...
    Iliescu singurul care zambeste ... he!he!he! V-am spus eu, tovarashi, ca asta ramane un prostanac...
    Nastase cu limba despicata dupa sefia partidului, ca Geoana a fost injunghiat si tre sa se retraga undeva sa sangereze...
    ...si restul...
    Basescu este un ticalos genial - e un tactician deosebit - "divide et impera" - l-a pus la zid pe Vantu cu arestarea lui Popa (care are cancer si nu vrea la puscarie pentru restul de 2-3 ani pe care ii mai are de dus) si Vantu l-a executat pe Prostanac imediat... chiar la cateva ore inainte de confruntare. Lui Base i-a ramas sa il ingroape pe Geoana la televizor. SI L-A INHUMAT CU ZAMBETE SI CHICOTELI, NICI MACAR CU REPLICI...

    GENIAL Base, chiar daca a jucat murdar, ramane genial. Are votul meu pentru ca e mai abil decat toti ceilalti rechini...
    • -1 (1 vot)    
      geoana presedinte (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:42)

      george [anonim] i-a raspuns lui MechaniX

      inseamna ca esti ca el, murdar. si tu. Baselu' are un caracter infect. mai ceva decat al lui Jiji beeeecaaliiii! Numai oamenii fara caracter jignesc oamenii si in special copiii cu cate un cap in gura sau cate un dos de palma peste fata.
      Batausilor portocalii, va sunat ceasul. Jilava si Rahova va asteapta.
  • +1 (1 vot)    
    MEDICAMENTEE! (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:15)

    reader_x [anonim]

    Faza asta la Geoana cu locurile de munca devine mai ceva decat memorabila vorba a lui Vadim MEDICAMENTE!

    Locurile de munca nu cresc in copacii din gradina PSD
  • +1 (1 vot)    
    Geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:31)

    vasile [anonim]

    Geoana e un om care vrea unitate,pentru EL ,pentru PSD si o liniste totala cind e vorba de sedintele de "relaxare" cu Vantu ,Hrebe,Iliescu,Nastase.Prestatia de ieri a fost jalnica,intervenea uneori ca o tzatza,uneori ca un robotzel peste vorbele lui Basescu.Un gentleman (din pdv educatie) stie cind sa taca si cind sa vorbeasca.Domnul Geoana a dovedit ca are o educatie de santierist.
  • +1 (1 vot)    
    Un Presedinte pt. linistea dvs. (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:03)

    AL Canada [anonim]

    Recunosc ca sunt rupt de realitatile Romaniei de care ma tin legat doar prin intermediul stirilor de pe INTERNET, dar dl. Geoana mi s-a parut ca a sustinut tot timpul o agenda de PM mai degraba decat una de Presedinte. Nu stiu ce putere are Presedintele sa creeze job-uri. In acest caz ma gandesc ca fie dansul nu stie atributiile Presedintelui ori e o simpla campanie populista si demagogica.
    Dar cel mai tare m-a infiorat cuvantul sau liniste (opus celui de scandal iscat de oponentul sau). Acest cuvant LINISTE imi trezeste 2 amintiri deosebit de tenebroase: una legata de tatucul Ilici si Piata Universitatii iar alta anterioara legata de nea Nae la balconul CC cand cerea "Liniste tovarasi". Decat asa o liniste, prefer scandalul mai ales daca un astfel de scandal s-ar termina cu granguri in zeghe.
  • 0 (0 voturi)    
    opinie (Vineri, 4 decembrie 2009, 19:30)

    che [anonim]

    basescu s-a ocupat doar de scandal si dezbinare in acesti 5 ani ,Basescu se refera toata ziua despre moguli dar de ce nu vorbeste despre mogulii sai ,despre udrea care a detinut parcarile din Bucuresti in timpul mandatului de primar al lui Basescu ,de Berceanu ale carui firme fac afaceri cu Metrorex si cu CFR de cand este el ministru al transporturilor ,sau de Videanu care detine toata marmura din Romania ,sau Ridzi care in timpul foarte scurt cat a fost ministru al sportului a sustras banii public ,doar vreo 500000 de euro si lista poate continua ........deci Basescu chiar ne crede prosti?..........JOS TIRANUL
  • 0 (0 voturi)    
    geonele, (Vineri, 4 decembrie 2009, 20:16)

    ion [anonim]

    prost e cine te crede. tu crezi ce spui?
  • 0 (0 voturi)    
    mesaj de p...(dormiti linistiti) (Vineri, 4 decembrie 2009, 20:20)

    Radu [anonim]

    Drrraga Djeoana, nu mi-a placut ca nu stii legile Romaniei desi esti sefu' Senatului, nu mi-a placut ca vrei sa exploatezi impreuna cu Uckrainienii resursele de pe platou desi noi l-am cistigat, nu mi-a placut ca ai recunoscut ca ai fost la Vintu, ca al doilea om in stat la 12 noaptea?!?, nu mi-a placut populismul ieftin ca noi, guvernul Joannis o sa facem- de unde bani?, nu mi-a placut ca nu stii economie, nu mi-a placut ca erai tinar la revolutie (30 ani!!!) cind altii mai tineri ca tine au murit in strada, nu mi-a placut ca te-ai dus la Timisoara ca faci pact cu Antonescu, nu cu PNL, nu mi-a placut ca nu iti asumi nici un esec (de a reforma partidul mai drrraga), nu mi-a placut ca te-ai subordonat lui Iliescu_Vangele. Nu mi-a placut prestatia ta in timpul campaniei si aseara la tv. Nu cred ca esti bun de presedinte. Iar acum dezbini si inciti la ura.
  • 0 (0 voturi)    
    Jos PSD (Vineri, 4 decembrie 2009, 21:05)

    amalia21 [anonim]

    Eu inca ma minunez cata prostie poate incapea in capu dementului asta...Are nevoie de o consultanta medicala mai mult si decat Vadim.
  • 0 (0 voturi)    
    Unirea pradatorilor de tara (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 0:02)

    Ada [anonim]

    Unirea cui o vrea Geoana? Cea a ticalosilor precum Vantu si Voiculescu? In niciun caz nu-si doreste una in interesul nostru, al romanilor! Hai Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    Ha, ha, ha, ha, ha (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 18:57)

    Relu [anonim]

    Mirciulica ai cam dat-o in bara cu raspunsuri gen intalnirea cu SOV, dobanzile bancilor, pietele de desfacere a produselor romanesti pierdute, denumirea institutului care ne-a catalogat drept cea mai corupta tara etc. Dar te voi vota. Pe viitor ori inveti lectia, ori ocolesti inteligent raspunsul. Daca vei deveni presedinte, doamna sa o lese mai moale, sa-si vada de ale ei, pentru ca altfel patesti ca Nastase.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:26)

    goagalitz [anonim]

    Geoana, te imbeti cu apa rece. Ala nu a fost mesaj de unitate. Ala a fost mesajul unui prostanac mincinos.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:27)

    goagalitz [anonim]

    A avut si iliescu dreptate o singura data in viata lui. Cand a spus ca geoana e un prostanac. Dar mare dreptate a mai avut.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:28)

    goagalitz [anonim]

    Pentru nimic in lume nu votez un prostanac intrigant si mincinos. Votati Basescu!
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 20:32)

    goagalitz [anonim]

    Prostanacul a spus ca el va fi un altfel de presedinte. Pai da, el ii va lasa pe copoi sa fure cat se poate si nu va zice sau face nimic impotriva lor pentru ca va avea cota-parte. Si, uite-asa, va fi liniste in tara,pentru ca nimeni nu va ridica clontzul. Asta vreti, dragi romani???


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică