Emil Boc: Vom suplimenta programul Rabla cu 30-40 de mii de vouchere

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 9 martie 2010, 22:34 Revista Presei | Radio TV

Emil Boc
Foto: HotNews.ro
Premierul Emil Boc a anuntat, marti seara, la OTV ca va suplimenta programul Rabla cu 30-40 de mii de vouchere. "In doua-trei saptamani s-au epuizat circa 60 de mii de vouchere, aproape dublu cat in intregul anul 2009 ceea ce reprezinta un adevarat succes al Programului Rabla 2010", a declarat Emil Boc care a atras atentia ca au aparut persoane care vand vauchere false.

Seful Guvernului a reluat vechile teme: pensiile speciale, imprumutul de la FMI, infrastructura dar a vorbit si despre situatia din Grecia asigurand ca "noi nu avem nici pe departe aceste probleme", dar problemele pot aparea daca "nu facem ceea ce trebuie si nu numai ceea ce ne place".

"Uniunea Europeana permite un grad de indatorare publica de aproape 60% din PIB. Grecia are o datorie in jur de 120%, in timp ce Romania nu are mai mult de 25%, deci cu mult sub limita admisa de UE", sustine Emil Boc.

Premierul a acuzat din nou fostul Guvern ca a risipit 4 miliarde de euro obtinuti din privatizari folosindu-i pentru a acoperi deficitul bugetar, in timp ce actualul Guvern a facut imprumuturi de doar 3,6 miliarde de euro. Acesta spune ca cele 5 miliarde de euro acordate BNR din imprumutul cu FNI au fost necesare pentru pastrarea echilibrulului rezervelor valutare si a cursului de schimb leu-euro.

Boc a continuat enumerand realizarile actualei echipe aflate la guvernare subliniind ca au alocat cel mai mare procent din PIB pentru investitiile publice, investitii care se regasesc in special in kilometrii de autostrada finalizati, in centura Ploiesti si Timisoara, in pasajul Baneasa, dar si in lucrarile aflate in desfasurare la autostrada si centura Iasi, Cluj si Constanta.

Alte declaratii ale premierului Boc:

  • Proiectul de lege pentru tinerii care infiinteaza firme: STARTER. De saptamana viitoare, daca toate merg bine, vom putea avea si acest program pentru ca trebuie sa facem toate actele legislative de sustinere a mediului de afaceri.

  • Firmele care angajeaza someri beneficaza timp de 6 luni de zile de scutire de la contributiile sociale.

  • Reducerea numarului de parlamantari: Daca depinde numai de stiloul meu maine s-ar face. Sper insa sa se mai adune si stilourile altor lideri politici importanti. Necazul este ca nu poate fi facut de un singur partid acest proiect. Luni va fi o discutie la Cotroceni pe aceasta tema si sa stabilim un consens politic ca sa facem cat mai repede acest lucru.

  • In perioada imediat urmatoare nu avem in discutie nicio remaniere guvernamentala.

  • Nu ma mai uit la televiziuni fiindca e foarte multa rea credinta. Primesc in fiecare zi un raport de presa si vad ce se spune.




  • Citeste mai multe despre   



















    3508 vizualizari

    • -7 (13 voturi)    
      departe de grecia (Marţi, 9 martie 2010, 22:39)

      Oarecare [anonim]

      Binenteles ca suntem departe de grecia ... suntem cu muuuult in urma
    • -3 (9 voturi)    
      pai chiar asa (Marţi, 9 martie 2010, 22:44)

      taranistu [utilizator]

      de ce faceti mai, numai ce va place?
    • -6 (16 voturi)    
      Buna gluma (Marţi, 9 martie 2010, 22:49)

      un roman [utilizator]

      M-au dat gata la partea asta:
      ''Boc a continuat enumerand realizarile actualei echipe aflate la guvernare...''
      Mai mult ca sigur nu a avut mult de enumerat si nici posibilitatea de a uita vreo realizare!
      • +8 (12 voturi)    
        mai concret?? (Marţi, 9 martie 2010, 23:26)

        LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        deci el a spus niste cifre concrete; te rog sa le combati punctual; ca asa in mare e usor sa te dai contra.
        De exemplu pe mine punctual ma enerveaza atitudinea Guvernului PDL referitoare la Rosia Montana - ca nu spune o data stop exploatarii.
        Insa nu contrazic de exemplu ca Tariceanu a facut datorii doar ca sa ii duduie lui ceva.
        Si tot punctual Boc mi se pare ca face mai multe decat Tariceanu , intr-o situatie mai naspa la nivel mondial.
        • -3 (7 voturi)    
          punctual (Miercuri, 10 martie 2010, 7:33)

          miron [anonim] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

          Mai concret, ia du-te mata pana la dex si vezi ce inseamna "punctual". Si apoi sa vii sa spui si pe aici. Numa' vezi sa fii... punctual.
        • 0 (6 voturi)    
          Deci, care este (Miercuri, 10 martie 2010, 7:44)

          Frobenius [anonim] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

          "s-au epuizat circa 60 de mii de vouchere"
          Din cele exact 50000 s-au epuizat... vezi mai sus.

          Este doar un singur extras, mai "ecologist".
          Punctual ar mai fi, dar din prea multe puncte se pierde caracterul punctiform si rezulta, "naspa" punct de vedere, o monstruozitate de punctie.
        • -1 (7 voturi)    
          cifre concrete (Miercuri, 10 martie 2010, 8:18)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

          Tariceanu a zis ca nu mareste salariile profesorilor ca n-are de unde. boc a zis ca imediat ce va veni la guvernare va aplica legea si va da bani profesorilor. Tariceanu a pierdut si boc a castigat. Alegerile. Profesorii ce-au primit?
          Si acum continua exact in acelasi stil ceausist. O sa suplimentam programul rabla. Ca din cauza sfintilor pana acum nu s-a putut, da imediat ce-a aflat dumnezeul boc...gata. s-a facut.
        • +4 (4 voturi)    
          punctual (Miercuri, 10 martie 2010, 8:21)

          resita31 [utilizator] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

          daca ar fi sustinut economia interna prin tratate internationale care sa asigure o piata de desfacere producatorilor interni sau cel putin sa fi reglementat in favoarea producatorilor din tara, prin eliminarea intermediarilor capushe politice, pietele de desfacere in special cele agroalimentare, sunt convins ca ar fi crescut si P.I.B.-ul . sub conducerea unui sef bun, fie ca-i S.R.L. , A.F., minister sau guvern, respectivul sector se dezvolta, nu restructureaza...
          deci: punctual, sunt de parere ca un sef bun isi aduce aportul intr-un mod constructiv, in ograda lui si nu distructiv. (parerea mea. daca am gresit sa ma scuzi, te rog!)
    • +8 (8 voturi)    
      Intentia e buna (Marţi, 9 martie 2010, 22:52)

      Je [anonim]

      Dar nu stiu daca romanii au priceput-o!
      Toti isi vand rablele, dar nu sa cumpere masini noi...ci sa vanda voucherul.
      • +12 (12 voturi)    
        si rezultatul e bun (Marţi, 9 martie 2010, 23:20)

        LukeThe Nuke [utilizator] i-a raspuns lui Je

        si rezultatul e bun ca in final rablele nu mai polueaza si voucherul este folosit la cumpararea unei masini noi, chiar daca nu de cei ce au nandut.
        Deci scopul "inlocuirea parcului de automobile vechi cu automobile noi" este atins, chiar daca nu pe calea cea mai dreapta :)
        • +4 (4 voturi)    
          corect (Miercuri, 10 martie 2010, 7:40)

          miron [anonim] i-a raspuns lui LukeThe Nuke

          Si chiar daca de voucherele alea nu se cumpara masini noi, cel putin am mai scapat de niste rable, am mai castigat la capitolele mediu si... locuri de parcare. Si asta aprope pe gratis. Oricum ar fi, varsta parcului auto se micsoreaza. Chiar si doar prin casarea rablelor.
    • +7 (13 voturi)    
      Moliceanu si psd (Marţi, 9 martie 2010, 22:53)

      cetateanul [anonim]

      Tarceanu si PSD-ul au marit pensiile peste capacitatea ro. de a le plati, acum imprumutam bani ca sa dam la pensionari. Situatia va face ca lansarea economica sa fie moderata, pt. ca banii imprumutati trebuiesc intorsi cu dobanda, probabil in scurt timp va incepe si petrolul sa creasca odata cu recuperarea econimica relativa a econimiei mondiale.
      • -1 (7 voturi)    
        Aveti dreptate cu pensiile (Marţi, 9 martie 2010, 23:18)

        Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul

        Uitati insa in mod convenabil si cine a votat -- si pentru pensii, si pentru marirea lefurilor profesorilor cu 50% etc.
        Mai bine cititi-l pe dl. Tapalaga. Si domnia sa pare sa se fi trezit si sa fi descoperit, uluit, ca toti sunt o apa si-un pamant, cam aceeasi marfa, si ca PD-L-ul nu face decat sa perfectioneze artele practicate cu succes si de cei dinaintea lor etc.
        Dar asta e, speranta moare ultima, iar noi, romanii, nu invatam nici macar din greselile noastre, dara-mi-te dintr-ale altora.
      • +1 (7 voturi)    
        n-aveti dreptate cu pensiile! (Miercuri, 10 martie 2010, 0:10)

        gelu [anonim] i-a raspuns lui cetateanul

        chiar ieri am citit pe un ziar ca barbatii din romania (din cauza ca asa e sistemul de cotizare) primesc statistic jumatate din cat cotizeaza. deci terminati cu aberatia "platim pensiile". nu platiti pensiile ci contractele paguboase ale clientilor politici.
        • +6 (8 voturi)    
          . (Miercuri, 10 martie 2010, 3:20)

          radukku [utilizator] i-a raspuns lui gelu

          e stiut faptul ca pensionarii sunt cu 1 milion si jumatate mai multi decat salariatii. Si sa nu crezi ca toti salariatii au venitul brut de peste 30 milioane pentru a intretine mai mult de o pensie de 6-7 milioane. Imparte 4 milioane (cat are si Ungaria, tara cu populatie mai mica de 2 ori decat a Ro) de CAS-uri la 5,5 milioane de pensionari. Daca iti da pensia medie mult mai mare decat e acum atunci te punem ministrul muncii si protectiei sociale.
          Problema e ca in zonele rurale sunt peste 3 milioane de persoane disponibile pentru piata muncii in diferite ramuri dar care se ocupa doar de agricultura de subzistenta. Daca aceia ar intra circuitul muncii atunci s-ar rezolva mare parte din problemele sociale ale tarii. In urmatorii 10 ani trebuie facut ceva cu acea mina de aur care sta nefolosita. E ceva ce se invata la prima lectie de economie: capitalul uman e unul dintre cei mai importanti factori intr-o economie. Daca n-ai cu cine atunci degeaba ai cu ce. Acum ceva vreme nu aveam muncitori destui pe santiere, aduceam chinezi, vietnamezi, bulgari si altii. Aceste lucruri o sa se reintample in 2-3 ani cel mult. Daca facem aceeasi greseala si nu recalificam posibili muncitori din mediul rural atunci banii vor zbura din tara si ne vom plange in continuare de pensiile mizerie si spitale care se darama.
        • +4 (6 voturi)    
          ce-ar fi (Miercuri, 10 martie 2010, 8:45)

          meticulos [anonim] i-a raspuns lui gelu

          sa citesti blogul lui Selaru si Orgonas unde se explica sistemele de pensionare. Nu te lua dupa indicatiile de la partid. Ai sa vezi pe bloguri ca NIMENI nu are un sistem PAYG pur. In esenta, ce se colecteaza AZI se plateste tot azi. Romania nu a avut vreodata alt sistem, iar pilonul 2 a inceput de vreo 4 ani. Lasa clientii politici in pace ca nu sunt platiti din fondul de pensii (care si asa e deficitar). Uita-te la cei care -neavand fond de somaj- au trimis la pensie 3 milioane de persoane si am ajuns cu varsta medie de pensionare la 54 de ani (daca stii ce ascunde asta - la fiecare pensionat la 64 de ani exista unul pensionat la 44 de ani). Daca ti se pare ca are vreo legatura cu Iliescu ai dreptate.
    • -5 (11 voturi)    
      La OTV!!! (Marţi, 9 martie 2010, 23:22)

      vio [anonim]

      Asa ii sta bine unui conf.univ. dr., si prim ministru pe deasupra.
      Oare se poate coboari mai jos?
      • -1 (3 voturi)    
        DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! (Marţi, 9 martie 2010, 23:33)

        x [anonim] i-a raspuns lui vio

        Sa mai vii o data la oTeVe, si inca o data, si inca o data, si inca o data, si inca o data, ...
      • -2 (6 voturi)    
        Titlurile le-a luat pe linie politică (Marţi, 9 martie 2010, 23:33)

        ixulescovici [anonim] i-a raspuns lui vio

        nu pe bază de merit !
        • 0 (4 voturi)    
          comunistovici (Miercuri, 10 martie 2010, 8:57)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ixulescovici

          ar fi un nume mai aproape de realitate in cazul matale. Nici ceausescovici sau iliescovici n-ar fi departe.
      • +5 (7 voturi)    
        sigur ca se poate! (Miercuri, 10 martie 2010, 8:48)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui vio

        sa vina la RTV unde nu-i tremura mana lui R.Dumitrescu, la Anatema 1 unde sa-l scuipe Dana Grecu in timp ce zbiara la un premier. Mai zic? Sau sa vina la ora de foc ca sa-l intrerupa garderobiera la fiecare al doilea cuvant ce nu-i convine.
        • 0 (2 voturi)    
          bullsh1t (Miercuri, 10 martie 2010, 12:39)

          srg1 [anonim] i-a raspuns lui cinic

          Sa vina la orice televiziune si sa explice. Nu mai e campanie, deci nu conteaza daca puncteaza la imagine.
          Pai cum o sa ma uit doar la OTV fiindca acolo nu-l contrazice nimeni?
          De acord, RTV si A s-au manjit de neprofesionalism in campanie, dar daca nu mai apari acolo timp de 2-3 ani inseamna ca n-ai "oa" ca sa zic asa. Ti-ai batut adversarul, ai castigat lupta, acum joaca si pe terenul lui, ca sa demonstrezi ca ai castigat si esti cel mai bun.
          Mi-e teama ca de fapt cu prea sunt raspunsuri la int.rebari.
          Mi-ar placea ca BERD sa ia un interviu lui Boc si sa-l dea pe CNN.
    • -4 (4 voturi)    
      Santem (Miercuri, 10 martie 2010, 0:00)

      HESS [anonim]

      Pe urmele greciei.
    • +3 (3 voturi)    
      ati hotarat ce faceti cu forfetarul? (Miercuri, 10 martie 2010, 0:04)

      Dan [anonim]

      alooo, suntem in martie, se termina trimestrul! ce ati decis cu impozitul? nici pe cel nou nu l-ati bagat, nici pe cel zis minimal nu l-ati scos! mai vreti un nou val de sinucideri ale firmelor? nu va ajunge cat e somajul? nici cat doi scuipati nu fac programele voastre de relansare daca vampirizati in halul asta economia!

      SA VA FIE RUSINE!
    • -2 (6 voturi)    
      otv (Miercuri, 10 martie 2010, 0:10)

      alex [anonim]

      vai de noi!!!! pe la otv au trecut toti analfabetii si toti tampitii
    • -3 (5 voturi)    
      Da! OTV e locul unde apar piticii! (Miercuri, 10 martie 2010, 0:13)

      Dan [anonim]

      De la premieri la pornostaruri.

      Apar si fac succesuri!
    • -3 (5 voturi)    
      ATI AJUNS SI VOI SA CITATI OTV ?! (Miercuri, 10 martie 2010, 1:18)

      marius pop [anonim]

      Penibili oamenii astia de la comunicare de la PDL,
      sa-l trimita pe Boc la OTV. O eroare mai mare n-am vazut. O vor plati la urmatoarele alegeri.
      O sfidare la adresa oamenilor de bun simt din tara
      • 0 (2 voturi)    
        Care oameni? Care bun simt? (Miercuri, 10 martie 2010, 9:27)

        asterix [anonim] i-a raspuns lui marius pop

        Nu iti face vise, nu vor plati nimic. Conform baselului 99% din romani sunt manelisti asa ca le place la greu otv-ul. Se simt reprezentati de acest post si de invitatii lor.
        Oamenii de bun simt au parasit de mult romanica iar cei cativa superoptimisti care au ramas vor regreta amarnic ca au lasat sa se catere in functii toate nulitatile ( ma refer la toata perioada de dupa revolutie , culminand cu ce se intampla acum)
        Ne comparam cu grecii????? Vise taica boculetz.... suntem depaaaaarte de ei da nu cum crezi mata.
    • -1 (3 voturi)    
      si la mai mare (Miercuri, 10 martie 2010, 7:46)

      Adix [anonim]

      Ca nu e de la mine din buzunar, e de la romanasi...
    • +4 (4 voturi)    
      cine minte? (Miercuri, 10 martie 2010, 8:10)

      resita31 [utilizator]

      sursa capital: "Multe dintre ţările cu cel mai mare grad de prosperitate au datorii externe halucinante, care depăşesc produsul intern brut înregistrat de acestea. În comparaţie, datoria externă a României de 110,82 de miliarde de dolari pare relativ mică, cu atât mai mult dacă aceasta este raportată la PIB-ul României pe 2008 de 199,48 miliarde de dolari."...
      • +1 (1 vot)    
        Grecia (Miercuri, 10 martie 2010, 9:47)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui resita31

        Pai si datoria Greciei, in procente din PIB, e mai mica decat a SUA sau a Japoniei. Si cu toate astea, nu SUA sau Japonia sunt in buda, ci Grecia. Asa ca aceasta comparatie nu e relevanta.
      • +1 (1 vot)    
        Diferente (Miercuri, 10 martie 2010, 10:11)

        razvan [anonim] i-a raspuns lui resita31

        Una este datoria externa (totalul imprumuturilor publice si private de pe pietele internationale) si alta este datoria PUBLICA externa. Care da, e doar de vreo 25% din PIB.
    • +2 (2 voturi)    
      Vouchere,tichete,cupoane RABLA (Miercuri, 10 martie 2010, 8:42)

      Rabla [anonim]

      Pretul de vanzare il gasim undeva intre 1800-2000 lei /

      voucher.Cumparatorii nu dau mai mult de 300 euro/voucher.Oare ce

      se va intampla in viitor?Vezi aici preturile pe care le cer unii

      si altii pe voucher

      http://rabla.cupoane-de-reduceri.com
    • +3 (5 voturi)    
      OTV (Miercuri, 10 martie 2010, 9:01)

      Maria [anonim]

      Eu personal ,ani multi la rand ,nici din intamplare nu butonam TV -ul la postul OTV,azi situatia s-a schimbat chiar urmaresc acest post cand sunt personaje interesante care au ce sa spuna.Nu-i vina mea ca Antenele si alte posturi nu stiu sa faca decat un singur tip de emisiune acelea de ura ,dezbinare ,criticaetc.Chiar presupanad ca au dreptate ,te saturi, vrei sa afli si alte stiri ,sa vezi alte emisiuni....
    • +2 (2 voturi)    
      o teapa foarte bine gandita (Miercuri, 10 martie 2010, 9:52)

      Igor [anonim]

      stiati ca aceste cupoape pe care le primesc amaratii in schimbul rablelor au valabilitate pana la 23 noiembrie 2010? cum? BOC SUPLIMENTEAZA NUMARUL VOUCHERELOR? CU 30.000? adic s-au epuizat cele 50.000?
      pai un cupon o sa coste 2-3milioane...:))
      guvernul scapa de rable, parcarile se aerisesc, iar cei care si-au dat msina pe o bucata de hartie buna de sters la "3 litere" o sa mearga pe jos. :)
      nu-i frumos? E MINUNAT.
      • +1 (1 vot)    
        Si nu e bine ? (Miercuri, 10 martie 2010, 17:04)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Igor

        Daca s-ar fi facut apel la populatie sa nu mai tina rablele nefunctionale degeaba, ci sa le caseze primind cca 0.80 lei/kg, n-ar fi disparut nici 5% din ele, desi se pot primi vreo 700-800 de lei pe o Dacie. Acum le-au dat sperand sa ia 2.000 de lei pe cupon, dar vor ramane cu rabla data pe gratis, ca nu se inghesuie nimeni sa adune cupoane, daca n-are de gand sa cumpere masini...
    • +1 (1 vot)    
      otv-izarea (Miercuri, 10 martie 2010, 9:53)

      catalin [anonim]

      Acum ceva vreme, daca nu ma insel la Carcotasii, Dan Diaconescu vorbea pe sleau de OTV-izare.. se referea la programele ov.. doar ca acest fenomen a cuprins intreaga societate. Evident ca sprijinitorii lui Traian Basescu si ai Guvernului sau (sa fim cinstiti ca E Boc e doar o papusa acolo) vor vorbi de moguli, de spalare de creiere.. de presa infama care arunca cu zoaie.. nu refuz sa le dau credit doar ca aceste lucruri sunt opera intregii clase politice in frunte cu presedintele actual... sunt manifestari comunistoide.. la 20 ani de la castigarea democratiei inca se perpetueaza o clasa politica a fostilor nomenclaturisti, a fostilor securisti... Si voi reveni la domnul Boc.. nu cred ca domnia sa este corupt.. cred ca este de paie si tocmai de aceea aplica ce i se spune cu sfintenie facand din Romania un teren de experimentare a unor teorii expuse de unul sau altul la un pahar de bautura... ok.. si atunci ne intrebam daca poporul roman e format din asa pampalai incat se lasa aplecat de orice "smecher" .. exista in istorie exemplul sclavului care ajunge la un nivel in care se revolta.. din acest punct de vedere cred ca romanii sunt cei mai docili sclavi.. le trebuie mult pt a se revolta
      • +1 (1 vot)    
        ok, ne revoltam... (Miercuri, 10 martie 2010, 10:43)

        luci [anonim] i-a raspuns lui catalin

        dar fii si tu mai concret, impotriva cui ne revoltam?
        impotriva guvernului, impotriva sistemului, impotriva tembeliziunilor a presei in general, impotriva sistemului privat, impotriva justitiei, politiei, etc....
        poti sa ne spui cine este vinovat de tot ce se intampla in romania?
        ok, dam jos guvernul, vine altul, care vrei tu, o sa fie mai bine? pentru cine? ce facem cu restul(majoritatea care o sa traiasca la fel)?
        ne revoltam impotriva patronilor, cerem sa se respecte munca, sa asigure salarii decente, sa plateasca taxele si impozitele la stat, sa lucreze cinstit, etc., dar ce te faci, ca se va umple tara de someri, nu? ca doar ne ameninta mereu patronii ca ei dau de munca, ca ei sunt niste dumnezei si daca nu ar fi ei am muri de foame, asa de bine de rau ne mai taram...
        ne revoltam impotriva sistemului, dar ce te faci ca esti numit comunist, ori de marii privilegiati ai fostului sistem care si acum au ramas la fel, ori de odraslele lor care au prins locuri super caldute, ori de cei care cunosc vechiul sistem din povestirile altora....
        inte noi fie vorba, ca orice sistem, a avut si bune si rele, dar zic eu ca mai multe lucruri bune decat rele...
        platim prea scump libera circulatie si libera exprimare, singurele lucruri castigate...
        sa ne razvratim impotriva presei? asta ar insemna sa ne razvratim impotriva mafiei, securistilor, nomenclaturistilor, impotriva tuturor relelor, asa ceva este imposibil, doar justitia ar putea face curatenie aici, dar pacat, trebuie sa ne revoltam si impotriva ei, ca este plina de oameni corupti, coruptibili, slab pregatiti profesional, etc...
        deci sa ne revoltam, ok, dar impotriva cui?
        nu mai bine mai avem un pic de rabdare, sa asteptam salvarea din vest? nu vedeti ca si la ei problemele s-au acutizat?credeti ca lacomia si coruptia sunt made in romania? nicidecum, la ei sunt mult mai perfectionate, chiar legiferate, dar adevarul iese la lumina, oamenii au inceput sa-si dea seama ca pana la urma totul se reduce la a controla,
        • +1 (1 vot)    
          a te revolta nu inseamna a distruge (Miercuri, 10 martie 2010, 12:10)

          catalin [anonim] i-a raspuns lui luci

          da.. ne revoltam impotriva sisteului.. un sistem care produce mediocritate. Nu sunt idealist si nu cred ca in partea vestica a continentului totul este roz.. doar ca ei au inteles sa sanctioneze acele persoane fara valoare, sa nu accepte carpe. O idee stupida promovata in Romania basesciana este ca anumiti oameni politici sunt sprijiniti de interese economice. Ne-a revoltat acest lucru. Ei bine nu e decat o intoxicare... este normal ca sa fie asa doar ca este deasemenea normal sa cunoastem aceste interese.. lobby cum se numeste in statele unite si unde politicienii nu sunt vanati din acest motiv. Sistemul este atata de lipsit de substanta in romania incat a facut din EBA un mic star. La fel din Becali.. Anumite porniri ale lui R Mazare sunt gustate de un anumit public.. de ce?.. pt ca avem un sistem infectat de obiceiuri tembele.. si nu vrem sa vedem ca se poate mai bine.. daca cineva aude de schimbare se stramba mai rau ca atunci cand papa lamai.. e o teama fata de tot ce ar fi nou.. nu conteaza ca dai mita sa rezolvi ceva.. macar stii cum se rezolva acel ceva.. e vorba de sistem.. de mentalitati.. de o lipsa de cultura democratica, civica.. sitemul suntem noi.. si noi tb sa ne schimbam
    • +1 (1 vot)    
      vor anula voucherele nefolosite pe 1 aprilie (Miercuri, 10 martie 2010, 10:20)

      gica [anonim]

      umbla vorba ca vor sa modifice ordonanta iar aceasta suplimentare va fi etapa a 2a si vor sa anuleze voucherele emise in prima etapa si nefolosite pana pe 1 aprilie.
    • +2 (2 voturi)    
      mebo (Miercuri, 10 martie 2010, 10:42)

      mebo [anonim]

      metoda mebo-rabla
      se dau tichete tuturor celor care scapa de rable(avantaj : vand tichetul cu mai mult decat face rabla),acestia le vand samsarilor,samsarii vand mai departe celor putini care vor sa-si cumpere masini (si au diferenta de cel putin 4500 de euro ) Samsarii raman cu o gramade de vaucere nevindute -oferta e mai mare decat cererea .Contravaloarea vaucerelor e incasata de firmele de masini numai in cazul cand se vinde efectiv o masina.guvernul v-a plati numai vaucerele folosite nu si cele eliberate.deci toata lumea fericita inclusiv vecinii de bloc pentru ca vor ramane cu locul de parcare
    • +1 (1 vot)    
      rabla (Miercuri, 10 martie 2010, 12:17)

      elis [anonim]

      e de tot rasul acest program mai ales pt.soc.comerciale care pt a scapa de o rabla trebuie sa faca un dosar stufos care este aprobat numai de Bucuresti m.mediului.Care e diferenta intre o pers.fizica si una juridica in acest caz decat sa faca dovada ca are rabla ca are vechimea si ca vrea sa scape de ea.Ori ca sa scape de rabla o soc.com. trebuie sa faca dosar cu formulare care se intind pe o pagina de hartie.Fac alergie cand il vad pe Boc ca vorbeste numai despre <prima casa> si rabla care este o mare bataie de joc.
    • 0 (0 voturi)    
      Despre Boc (Joi, 11 martie 2010, 9:06)

      George [anonim]

      Cu programul rabla nu vom avea probleme cu criza si nu vom ajunge in situatia Greciei, asta vrea sa spuna dl. Boc. Asta ne-a mai linistit. Deci tara este guvernata, deci dl. Boc a luat masuri anticriza. Astia nu au rusine. Sa te prezinti la un post de tv zicand ca prezinti starea natiunii si sa vorbesti ce faceai tu pe la revolutie si cum conduceai tu Dacia 1300 si cu un moderator ca Diaconescu care sa-ti dea voie sa vorbesti ce vrei, fara intrebari incomode, este chiar nesimtire. Nimic despre cum se traieste in Romania, nimic despre cum se munceste, nimic despre cum esti judecat de justitia romana etc etc. Uitati-va ce fac in parlament, uitati-va pe cine platim si cu cat ii platim. Sunt unii dintre ei care stau numai pe la televiziunii de te intrebi daca sunt moderatori sau nu ca nu mai stii de unde il cunosti. Sa vorbesti la telefon de 25 milioane pe luna, sa stai zilnic prin televiziuni, inseamna bataie de joc, nesimtire si tot ce vreti, si dl. Boc ne asigura ca totul este in regula. Nu ai cuvinte sa-i califici.
    • 0 (0 voturi)    
      Vax albina (Vineri, 12 martie 2010, 21:34)

      DeToataJena [anonim]

      e usor sa mai tiparesti cateva vouchere dar greu va fi sa vinzi si masini noi... nu ?
      Cati cumparatori reali de masini credeti ca vor fi ? Deocamdata se inghesoaie lumea sa-si dea rablele... ramane de vazut cati vor fi cei care le vor folosi...
    • 0 (0 voturi)    
      Programul rabla (Sâmbătă, 13 martie 2010, 7:45)

      Rabla [anonim]

      Astia nu sunt bani publici? Nu este discriminare? Unora (care au) le dati, celor saraci, lipiti, le luati. Cu japca.


    Abonare la comentarii cu RSS



    ESRI

    Top 5 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
    hosted by
    powered by
    developed by
    mobile version
    Miercuri