Cearta ca la usa... Antenei 3. Firea ii spune lui Boureanu ca "a mancat ceva stricat si are muci in freza", iar acesta o acuza ca-l ataca la ordinul amantului

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 31 mai 2010, 23:35 Revista Presei | Radio TV

Boureanu vs. Firea
Foto: Agerpres
Cat de jos a coborat nivelul dialogului din talk-showrile mioritice am putut constata si in aceasta seara la "Stirea zilei" (Antena 3) unde moderatoarea Gabriela Vranceanu Firea si deputatul PDL Cristian Boureanu s-au balacarit reciproc minute bune. Deranjata de replicile si protestele lui Boureanu, Firea l-a atacat pe acesta intrebandu-l daca "a mancat ceva stricat si daca are febra" tragand apoi concluzia ca e "doar un baiat cu muci in freaza". Boureanu a replicat la fel de murdar spunand ca Firea il ataca la ordinului amantului.

Un fragment din "dialogul" celor doi:

Cristian Boureanu: Dl Orban a vorbit 10 minute si a tinut un discurs, iar pe mine nu ma lasati sa vorbesc...
Gabriela Vranceanu Firea: D-voastra ati mancat ceva stricat inainte de aceasta emisiune...
C.B.: Am mancat ceva inainte la dumneavostra...
GVF: La toaleta?
C.B.: Ce mancati dumneavoastra in fiecare seara aici...
G.V..F: Dar nu va e jena...
C.B.: Pai daca ma intrebati asa de urat...
...
C.B.: Telespectatorii vad ca dumneavostra sunteti partinatoare si ca nu ne lasati timp egal de exprimare.. D-voastra l-ati intrebat vreodata pe dl Tariceanu sa vedeti ce a facut cu 3 miliarde de euro bani pentru investitii?
G.V..F: Aveti febra de vorbiti asa? V-ati luat temperatura inainte?
C.B.: Nu am. Aveti curajul sa dati timpii de emisie sa vedeti cat ati fost de partinitoare?
G.V..F: Cine v-a spus ca sunteti baiatul cu mucii in freza avea dreptate. Nu sunteti decat baiatul cu mucii in freza?
C.B.: Deci treceti la atacuri la persoana? Cine va pune sa faceti asta? Amantul d-voastra?
G.V..F: Poate sa vorbim de amanta d-voastra?
C.B.: Eu v-am vorbit frumos si dumneavostra ma atacti de trei ori pe chestiuni personale in loc sa vorbiti de contractele publice?
G.V..F: Dumneavostra ati spus ca amantul meu este dl Tariceanu?
C.B.: Am precizat eu ca este vorba de Tariceanu?....

Boureanu a refuzat sa paraseasca platoul emisiunii, iar atacurile dintre cei doi au mai continuat de cateva ori pana la finalul emisiunii.


Boureanu si obsesia amantilor

Deputatul democrat liberal, Cristian Boureanu, a mai avut o iesire similara anul trecut in cadrul "Comisiei Ridzi" cand a acuzat-o pe presedinta comisiei, liberala Alina Gorghiu, ca abuzeaza de functia pe care o detine pentru ca trebuia sa anuleze activitatea comisiei dupa ce Parchetul a inceput cercetarile preliminare la MTS.

Nervos ca parlamentarii au reluat dezbaterile, Boureanu a devenit ironic cu presedintele comisiei Alina Gorghiu: "Nu ma intrerupeti...domnisorica”. Deputatul PSD, Aura Vasile, a intervenit spunand ca nu este normal ca membrii comisiei sa se jigneasca.

"Este un cuvant din DEX foarte delicat si foarte frumos", a replicat Boureanu.

“Pastrati acest termen pentru sotia dumneavoastra”, a intervenit presedinta Comisiei, Alina Gorghiu.

“Daca vorbim despre familie, atunci aveti grija ca vorbim despre amanti!”, a continuat Boureanu.


Citeste mai multe despre   



















40167 vizualizari

  • +63 (101 voturi)    
    evident (Luni, 31 mai 2010, 23:04)

    Tomis [utilizator]

    Nici un om cu mintea intreaga nu se uita la Antena 3, este evident ce hazna gasesti acolo. Nu ai ce cauta intr-un loc in care s-au adunat toate slugile si sclavii cu singurul scop de a-i balacari pe dusmanii politici ai motanului Voiculescu.

    Boureanu este baiat destept si educat, problema lui principala este nu poate sa-si controleze gura cand este provocat. Dar na, nu se poate spune ca Antena 3 este un mediu care sa te imbie la calm si bun simt.
    • +39 (57 voturi)    
      Om fără minte (Marţi, 1 iunie 2010, 3:04)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Eu mă uit la antena 3, în mare parte pentru că este cam singurul post românesc pe care-l pot urmări în condiții bune online (nu-s în țară) și pe de altă parte pentru că n-am minte (sarcasm :D). Deși sunt oarecum contra PDL (și la fel de contra PNL și contra PSD și contra <orice partid aici>), de data asta trebuie să fiu de partea domnului Boureanu. Consider însă că ar fi putut fi mai diplomat și ar fi putut profita de situație pentru a trage palme grele. Oricum, domnița s-a coborât mai jos decât comedia ieftină... Și am observat că i-au tăiat microfonul înainte ca el să observe :) Rușine.... antena 3. :)

      Adrian
      • -4 (32 voturi)    
        Boureanu este amantul lu Firea (Marţi, 1 iunie 2010, 5:46)

        Titus Stiil [anonim] i-a raspuns lui ady624

        Din surse sigure (de la generalii mei) pot prezenta informatia ca amantul la care face referire dl Boureanu era el insusi.

        A fost santaj in direct !

        Gabitsa a replicat cu amanta (adica ea)

        Dublu santaj !

        A fost o seara de povestit nepotilor (asa ii alint eu pe generali - auzi nepoate ...)
        • +3 (3 voturi)    
          Titus Still (Marţi, 1 iunie 2010, 17:36)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Titus Stiil

          Nu stiam ca Vadim Tudor si-a luat un nou pseudonim! Deci "Titus Still "?Heil Vadim!
      • +33 (39 voturi)    
        pai de ce? (Marţi, 1 iunie 2010, 6:16)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui ady624

        Eu am fost plecat din tara cateva luni si singurul post tv online la care m-am uitat (rar, numai la stiri) a fost realitatea, si chiar franturile la care ma uitam erau in general lipsite de obiectivitate. Daca nu-mi mergea bine conexiunea inchideam pur si simplu.

        Deci se poate fara tv si, cu atat mai mult, fara Antena 3. In afara cazului in care faci parte dintr-o institutie de monitorizare a presei sau ai o situatie exceptionala chiar nu stiu de ce ai face audienta motanului.

        Simpatiile politice chiar nu au nici o relevanta - tu, consumator, trebuie sa ai suficient respect de sine cat sa boicotezi un post care se identifica zi de zi (de multi ani incoace) cu o troaca de porci.
      • +5 (15 voturi)    
        tv online (Marţi, 1 iunie 2010, 9:11)

        un roman din afara [anonim] i-a raspuns lui ady624

        intra pe www.12tv.ro, cu IE, descarca si instaleaza sopcast si poti sa vezi si alte posturi mai normale decat A3 online! Nu fac reclama, insa si eu eram acum un an in aceeasi situatie si m-a ajutat un amic cu adresa asta!
        • +5 (5 voturi)    
          Mă refeream la bandă (Marţi, 1 iunie 2010, 13:07)

          ady624 [utilizator] i-a raspuns lui un roman din afara

          Realitatea se tot întrerupe. Antena 3 merge ok. Sunt conștient și observ cum sunt părtinitori. Citesc multe ziare online și am grijă să citesc și galbene și portocalii și roșii :D Oricum cred că nu-s atât de pătat pe creier ca majoritatea celor care urlă pe aici unii contra altora. De aia am și zis, Boureanu a avut dreptate în acest caz :)

          Adrian
    • +21 (25 voturi)    
      Blonda isi iesise din Firea... (Marţi, 1 iunie 2010, 5:54)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Tomis

      cand era purtatoare de cuvant(gurista) pe la primii ministrii Vasile si Isarescu ,numai peretii ascultati de servicii isi amintesc ce facea /sau cum facea-variante-blonda purtatoare de cuvant (gurista)
      calatoarea de placere prin tari straine si edita carti de poezii cu ratuska cea urata !
      la Voikulescu s-a ramolit datorita atmosferei din aceasta tele Vizuina plus necazurile ,plus ca nu mai face fata la 2 invitati deodata -in tinerete sa o fi vazut -ay,ay,ay Chiquita!
      varsta (se apropie de 50 de ani) ,rautatea proverbiala , lipsa oricaror studii post liceale isi spun cuvantul !
    • -11 (17 voturi)    
      da? (Marţi, 1 iunie 2010, 9:39)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Tomis

      Se comporta ca o florareasa, isi pune poalele in cap, din pacate, acest domn boureanu
    • +16 (24 voturi)    
      Antena 3 este televiziune etnica (Marţi, 1 iunie 2010, 10:08)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui Tomis

      Nu va pierdeti cu Firea . Tiganeala este tiganeala .Asa sant ei . Greseste cine se uita.
    • +4 (4 voturi)    
      De acord cu tine! (Marţi, 1 iunie 2010, 17:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Ti-am dat si un plus. O singura observatie. Porecla motanul Felix are ceva gigas in ea. Desene animate, copilarie... Mai potrivita este porecla VARANUL. Si daca te uiti atent din profil , chiar seamana cu un varan. Sa nu mai vorbesc de balele lui veninoase...
  • +33 (43 voturi)    
    Firea vs. Boureanu (Luni, 31 mai 2010, 23:14)

    andrei [anonim]

    De ce au scos antenistii inregistrarea de pe site? S-a dat cumva de gol, Firea? Din transcriere, asa mi se pare. Cat despre exprimarea ei...departe de vocabularul unei pretinse doamne
    • -23 (31 voturi)    
      Inregistrarea este online... (Marţi, 1 iunie 2010, 8:06)

      gogutzu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Nu stiu pe unde te uiti tu, eu tocmai am revazut online inregistrarea...iar boureanu este in mod evident "nesimtit".
      Nu-ti pui femeia in cap, ca un idiot!
      • +13 (15 voturi)    
        Mai ales ca e tzatza!!! (Marţi, 1 iunie 2010, 10:47)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui gogutzu

        .
    • +14 (16 voturi)    
      aveti multe pretentii. (Marţi, 1 iunie 2010, 8:23)

      bobu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Cine are pretentii de la Firea si Boureanu cred ca nu sunt in firea lor.
      Sunt doi tugurlani care au facut bani prin diverse mijloace - (fiecare stie cum).
      Golanimea a ajuns in Top in Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      Exact (Vineri, 4 iunie 2010, 0:23)

      Fan Courier [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Tariceanu, obraznicule ;))
  • +34 (52 voturi)    
    si eu am mancat la Gabi acasa (Luni, 31 mai 2010, 23:41)

    Ovidiu [anonim]

    dar gateste groaznic....Din pacate, gatitul este punctul ei forte...

    singurul ei defect este ca nu are nici o calitate..

    Bravo Boureanule, a meritat-o din plin Gabitza..
    • -14 (44 voturi)    
      misoginismul bourean reloaded (Luni, 31 mai 2010, 23:49)

      Jeni [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Aceleasi replici marlanesti le-a avut Boureanu la adresa Alinei Gorghiu anul trecut, mai tineti minte?
      Era pe cand se ancheta cazul Ridzi.
      Bou-reanu i-a spus Alinei Gorghiu "domnisorica" si a amenintat-o ca o sa faca publice numele amantilor!
      • +9 (21 voturi)    
        Coana Jeni, (Marţi, 1 iunie 2010, 8:22)

        domino63 [anonim] i-a raspuns lui Jeni

        nu uita ca doamnei Fii-rea i/a murit sotul!
        Are si ea niste frustrari.
        Dumnezeu este sus!
        Coana firea mai are si un copil!
        Dumnezeu, tace si vede!
        Asa ca doamna Jeni, nu uita cate laturi a aruncat :misoginita" ta, in capul pedeleilor. Merita cu varf si indesat ceea ce i se intampla.
        Si inca nu este de ajuns!
        Dumnezeu eate sus si vede!
        Si mai rau... loveste!
        Nu as vrea sa fiu in pielea ei cand o sa o trazneasca!
    • +8 (14 voturi)    
      A fost chiar tare :D (Marţi, 1 iunie 2010, 0:50)

      VasileCelGroaznic [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Aici e si emisiunea pt cei curiosi:

      http://inregistrari.antena3.ro/view-Stirea_Zilei-10.html
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Marţi, 1 iunie 2010, 22:19)

        Tudor sarac [anonim] i-a raspuns lui VasileCelGroaznic

        imi pare rau :) A3 a fost mai rapida si a ras link-ul cu dovada
    • +27 (33 voturi)    
      Politik show (Marţi, 1 iunie 2010, 1:04)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Eu nu ma mai uit la mondenii pentru ca plagiaza. Ma uit direct la Antena3 pentru divertisment :)
    • +21 (25 voturi)    
      . (Marţi, 1 iunie 2010, 1:05)

      VasileCelGroaznic [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      incepe sa imi para rau ca am scos A3 din programe

      nu m-am distrat asa de bine de pe cand era Vadim invitat la emisiuni
  • +27 (37 voturi)    
    ha ha ha (Luni, 31 mai 2010, 23:43)

    ioana [anonim]

    pai da ca Firea e platita la latratura, daca latra tare ia mai mult, daca nu ia mai putin :))))
    si probabil de cand cu criza li s-or fi micsorat comisioanele la muscaturi :))))
  • +24 (32 voturi)    
    Ce sa le mai ceri?... (Luni, 31 mai 2010, 23:49)

    Alius [anonim]

    Parlamentarii nostri stim cum sunt, cum au ajuns in parlament etc etc.. Dar la Firea avem asteptari, ca jurnalist....

    Oricum, ea nu mai e demult jurnalist, din pacate pentru ea si pentru telespectatori...
  • +25 (31 voturi)    
    si totusi (Luni, 31 mai 2010, 23:51)

    dum_i [utilizator]

    cum de s-a simtit madama ca despre tariceanu batea apropo boureanu?

    fac precizarea ca nu am nicio simpatie pentru niciunul, firea e tipul tonomatului obraznic si boureanu cel al smecherasului politician fara rezultate dar cu texte.

    in consecinta, infruntarea trebuie sa fi fost haioasa.
  • +9 (19 voturi)    
    Le-a placut (Luni, 31 mai 2010, 23:52)

    Daniel [anonim]

    Am impresia ca exista o afinitate intre cei doi, nu m-as mira sa-i vad impreuna in scurt timp.
  • +13 (21 voturi)    
    Nu e... (Luni, 31 mai 2010, 23:54)

    irlandezu [anonim]

    ...cazul să comentez ce au spus cei menţionaţi mai sus.

    Ar fi bine ca mediatizarea acestor mizerii şi mizerabili să fie mai scăzută şi să nu le mai facem publicitate. Nu ne facem decît nouă rău arătînd cît de "frumoşi" sîntem. E un mod de a promova non-valorile. Şi ne mai plîngem că străinătatea nu ne scoate din ţigani şi hoţi. Asta arătăm noi înşine despre noi, mizeria.
  • +14 (30 voturi)    
    Nu-i de mirare (Luni, 31 mai 2010, 23:54)

    K.Samuel [anonim]

    la Antena 3. Asa patron, asa angajati. Pe mine ma mira ca un om de calibrul lui Boureanu baga in seama nimicuri ca d-na Firea si-si pierde vremea pe la televiziunile motanului comunist.
    • -2 (14 voturi)    
      Calibrul lui ... la ce? (Marţi, 1 iunie 2010, 9:28)

      sam [anonim] i-a raspuns lui K.Samuel

      Ce mare om si mare calibru este boureanu asta? Ce cuvinte/fraze inteligente a debitat si cand? Ce mare realizare poate fi trecuta in dreptul numelui sau? Eu nu cunosc sa aibe asa ceva in palmares. In schimb demonstreaza zilnic nu numai ca a terminat facultatea la ff sau prin coresponsenta, dar si cei 7 ani "de acasa" tot la fel i-a absolvit! Astia sunt politicienii din RO si vreti sa mearga treburile ca in germania? Ati vazut ce inseamna onoare la nemti? pentru ce afirmatii a demisionat presedintele!!!
  • +19 (33 voturi)    
    Bravo dl Boureanu ! (Luni, 31 mai 2010, 23:57)

    nm [anonim]

    Cineva trebuie sa o puna la punct pe una din "doamnele" moderatoare, de la pretinsele televiziuni de stiri. Aceasta chiar este nesuferita si nepoliticoasa in special cu invitatii cu orientare de dreapta.
    Cum e buna ziua asa este si raspunsul . Acest proverb ar trebui aplicat mai des de invitatii a caror gazda e nepoliticoasa si ii invita la emisiune doar pt a-i provoca si a nu-i lasa sa duca nici o fraza pana la capat .
  • +17 (27 voturi)    
    asta ne place noua sa vedem (Luni, 31 mai 2010, 23:59)

    cosminrs [utilizator]

    Nu urmaresc emisiunile de pe Antena 3 pentru ca sunt de cea mai joasa speta. Firea si Gadea sunt cei mai goraznici.
    Dar nici cu Boureanu nu ma mandresc. E unul dintre cei mai obraznici politicieni.
  • +16 (24 voturi)    
    jenant (Marţi, 1 iunie 2010, 0:06)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    o vaca si un bou. boul insa mai mult cu numele spre deosebire de vaca care e vaca din toate puterile ei.
  • +21 (29 voturi)    
    HALAL MODERATOARE (Marţi, 1 iunie 2010, 0:10)

    laur [anonim]

    Nu am nici un pic de simoatie fata de Boureanu, dar femeia aia neagra in cerul gurii ca magarul in....... ,(asa zis moderatoare), a facut tot posibilul sa-l enerveze pe Boreanu.Fiindca e PDL-ist.
    Pentru cine nu a vazut emisiunea recomand sa o caute pe net si dupa aceea sa se exprime cine a avut dreptate si cine nu.
    Eu unul o plezneam peste ochi pe Firea
    • +2 (2 voturi)    
      @laur (Marţi, 1 iunie 2010, 17:29)

      katha [utilizator] i-a raspuns lui laur

      eu il simpatizez pe Boureanu, am acest amendament la comentariul tau cu care in rest sunt de acord.
  • +8 (18 voturi)    
    Parcă PDL-iştii aveau interdicţie de la antene... (Marţi, 1 iunie 2010, 0:10)

    m3th0dman [anonim]

    Parcă era ceva interdiciţie ca membrii PDL să nu mai aibă ce căuta la Antena 3 & Realitatea TV.

    Oricum, eu în locul respectivului parlamentar îi spuneam duduiei să mai repete cei 7 ani de-acasă şi plecam de-acolo.
  • +18 (28 voturi)    
    Asa post, asa moderatori... (Marţi, 1 iunie 2010, 0:22)

    Scaparici [anonim]

    Cine se pune la mintea Gabrielei Strambeanu cu Firea , dovedeste ca el insusi este un retard care are nevoie de insotitor pe probleme de handicap neuro-locomotor. Respectiva duduie care doar moderatoare nu este, ci seamana mai mult a Vrajitoarea cea Rea din Padurea Adormita, a scapat perlutzele pe guritza ei aia mica cu care face nazdravanii amantului...
    Alo ! Tov. Voiculescu, ne auziti ? Lasati-o si pe Gabi , sa se hirjoneasca nitel cu amantu prin platou ,poate asa se mai linisteste si ea nitel,caci e cam nefu....!
    • -14 (18 voturi)    
      dialogul este scos din context amicilor (Marţi, 1 iunie 2010, 9:20)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui Scaparici

      Si este chiar atat de grav sa recunosti ca ai gresit la vot, incat ti se pare inadmisibil ca intr-o emisiune sa se critice deciziile halucinante ale puterii? Poate daca guvernul ar fi reactionat intr-un fel sau ar fi aratat cel mai mic semn de bun simt, tonul si vehementa criticilor s-ar fi schimbat.
      • +12 (14 voturi)    
        Halal critica! (Marţi, 1 iunie 2010, 10:46)

        Bug Zileriiu [anonim] i-a raspuns lui gorbaciovsky

        Muci in freza! Asta da, limbaj de moderator!

        Halal deontologie!

        Dar, trebuie sa recunoastem are succes.
        La asemenea jurnalist, un public pe masura!
  • +8 (12 voturi)    
    penibil. (Marţi, 1 iunie 2010, 0:22)

    RoadRunner [anonim]

    penibil.
  • +8 (24 voturi)    
    Smenar vs smenare (Marţi, 1 iunie 2010, 0:25)

    Observatorul [anonim]

    Boureanu smenar. Firea lepra corupta.

    Nici o diferenta pentru prostimea care consuma televiziune.
  • +4 (12 voturi)    
    amuzant (Marţi, 1 iunie 2010, 0:28)

    vio [anonim]

    Oricum, se merita unul pe altul!
  • +2 (6 voturi)    
    este undeva inregistrarea (Marţi, 1 iunie 2010, 0:36)

    bulas [anonim]

    unde gasim inregistrarea ?
    • +1 (3 voturi)    
      pe site la antena 3 (Marţi, 1 iunie 2010, 9:43)

      Parzival [utilizator] i-a raspuns lui bulas

      o gasesti pe site, la emisiunea cu pricina , accesezi data de 31 mai
      • +1 (1 vot)    
        Nu o mai gasesti! (Marţi, 1 iunie 2010, 17:56)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Parzival

        Au scos-o de pe site nemernicii de la Antena3!
        • -1 (1 vot)    
          ha ha... (Marţi, 1 iunie 2010, 20:22)

          Gigi [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

          ...va dati smecheri la "datu" pe net da nu vedeti doua sageti....

          http://inregistrari.antena3.ro/view-31_May-2010-Stirea_Zilei-10.html
          • +1 (1 vot)    
            ... (Marţi, 1 iunie 2010, 22:23)

            Tudor sarac [anonim] i-a raspuns lui Gigi

            smecheras esti tu amice, pricepe ca au ras inregistrarea
  • +6 (6 voturi)    
    "papagai in jungla" (Marţi, 1 iunie 2010, 0:37)

    Bogdan [anonim]

    Cred ca sunt bine gandite astfel de spectacole
  • +22 (32 voturi)    
    Incredibil....Firea a intrat in penibil (Marţi, 1 iunie 2010, 0:49)

    Sergiu [anonim]

    Cum poti sa spui asa ceva unui invitat? Oricat de mult s-ar fi agitat Boureanu nu poti sa ii spui subit, ati mancat ceva stricat inainte de aceasta emisiune?? Penibil!!!
    Halal emisiune....se vede clar cum Firea a inceput sa atace imediat ce s-a ajuns discutia la PNL. Imi e scarba de PDL dar parca Antena 3 deja a atins maximul penibilului. Cred ca la fel s-au pierdut si alegerile prezidentiale si anume prin denigrari continue. S-a creat impresia de "saracul Basescu, singur impotriva tuturor".
    Chiar daca Antena 3 are dreptate la un moment dat incepi sa te intrebi de ce atat de multe atacuri? Si de ce numai de o parte?
    • +3 (3 voturi)    
      pentru Sergiu (Marţi, 1 iunie 2010, 17:58)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sergiu

      Comentariul tau este decent si corect pana la un punct. Antena nu are dreptate! Minte cu nerusinare!
    • +3 (3 voturi)    
      Perfect adevarat (Marţi, 1 iunie 2010, 18:52)

      defav [anonim] i-a raspuns lui Sergiu

      Firea a fost sub orice critica
  • +23 (33 voturi)    
    beton (Marţi, 1 iunie 2010, 1:08)

    Shaq [anonim]

    Tare Boureanu, felicitari! Din pacate, altfel nu merge cu M-me Firea, trebuie cel putin nesimtiti de calibrul lui Boureanu. Mi-a placut cum i s-a schimbat culoarea moderatoarei, si a inceput sa ii tremure barbia.
  • -14 (24 voturi)    
    Much show (Marţi, 1 iunie 2010, 1:56)

    Rinoreea cerebrala [anonim]

    Vina e a GVF pentru ca a invitat o persoana care a dezvoltat un complex oedipian dupa ce i-a fugit nevasta cu nasu' mare, actual ministru taxator si pipator dintr-o tara medievala. Cred ca daca il intreaba cineva pe conasu' cu much hair "De ce nu porti sapca?" el va raspunde: " Pentru ca mi-a furat-o amanta ta". Nici cu GVFirea nu mi-e rushine, insa are prezumptia de nevinovatie fiind in doliu si fiind femeie. A! si ea era "acasa" la ea, pe cand much in hair era invitat. L-a deranjat cand a venit vorba de afacerile cu statu'. Hi Hi Hi! Penibilii...
  • -8 (14 voturi)    
    Erata (Marţi, 1 iunie 2010, 2:03)

    Much in hair [anonim]

    L-am incurcat pe sarmanu' Oedip cu ala negru de si-a strangulat nevasta pentru ca a prins-o cu batista in sutien dupa ce a sarit parleazu' la nenea Iago. Mauru' Othello.Mea culpa...
  • +26 (34 voturi)    
    mahalagioaica (Marţi, 1 iunie 2010, 2:24)

    arion [anonim]

    Aceasta Firea a devenit o otrava mai mare decat catza de Grecu, sau poate se intrece cu cealalta sa fie pe placul stapanului.
    Va amintiti de emisiunea penibila de acum vreo doua saptamani cand il avea invitat in emisiune pe stapan si pe Vladescu.Cata linguseala a etalat si cat a dat din cap cand vorbea Felix, cred ca are si acum vajaieli, de aia poate s-a scapat si si-a aratat adevarata fata de mahalagioaica.
    Urata la fata,execrabila la caracter!
  • -11 (25 voturi)    
    Bou-reanul incornorat :))) (Marţi, 1 iunie 2010, 2:41)

    Montesquieu [anonim]

    BOU-reanu asta e doar un frustrat. Cum altcumva sa fii dupa ce vezi ca un "barbat" de teapa lu' vladescu iti ia nevasta si se duce cu ea? :)) Adica, o fi finantistu' epicurean si plaisirist, da' saracu e casanova in exact aceeasi proportie in care pdl-istii-s oameni integri si cinstiti :)).
    Asa ca, pana la urma eu il inteleg perfect pe bou-reanu asta. Saracu, chiar si acum, dupa cativa ani buni de la eveniment, are inca o problema serioasa cu femeile. De-aia le si "miluieste" pe toate cu aluzii la amanti. Deh, omu' are o obsesie.

    Daca la iesirile astea bizare ale omului mai adaugam si o crasa lipsa de bun-simt si mai ales de buna-crestere avem imaginea unui cocalar politic.

    Chiar s-asa, pana la urma tot simpatic ramane (saracu' bietul bou-reanu e doar o victima in dansul hormonal al fostei sale neveste si al finantistului).

    Dramul de simpatie pe care i-o acordam dispare insa cand e vorba de zecile de firma unde parvenitu' e actionar si care au contracte cu statul (direct sau prin interpusi).
    Totusi, cand imi aduc aminte de manariile cu cladirea retrocedata si terenul aferent din Sinaia in care "amicul" nostru a facut (cu complicitatea amicilor de la primaria Sinaia) nishte milioane de euro pe spatele bietei mostenitoare m-apuca greata.

    Pentru cei care nu stiu, povestea e clasica pentru investitorii portocalii in imobiliare. Mai exact, dosarul de retrocedare a unei cladiri din Sinaia a fost amanat de n-shpe mii de ori in speranta ca sau moare mostenitoarea, sau scoatem o shpaga, ceva. In cele din urma, dom' bou-reanu s-a oferit sa-i rezolve acest dosar respectivei doamne cu conditia ca proprietatea sa-i fie vanduta la pretul propus de dumnealui.
    Pe scurt, mostenitoarea accepta, dosarul e deblocat instant, boureanu cumpara si vinde unui tertz cu pret de cateva ori mai mare, totul intr-un spatiu de cateva zile.
    Evident ca bou-reanul portocaliu (stiti care, incornoratul :)) ) n-a catadicsit niciodata sa explice situatia (clasic pdl-ist).
    Milionar in euro, cica :))
    • -4 (14 voturi)    
      subscriu..... (Marţi, 1 iunie 2010, 8:05)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      Dl Boureanu este de o ipocrizie rar intalnita desi la PDLei de cand sunt la guvernare IPOCRIZIA si SFIDAREA a devenit sport de partid. Numai ca Dumnealui, mai tinerel le-a prins asa repejor ca nu mai vad vaccin sau taratament care sa-l mai vindece. E deja in faza cronica boala lui de partid. O sa-i mai treaca afisarea in public a apucaturilor PDListe dupa debarcarea de la putere a PDFLeilor, care nu cred ca vor mai vedea Parlamentul si nici localele vreodata castigate in Romania si nici pe Dumnealui cu aceste apucaturi pe la Tv nu o sa-l mai vedem. Va incepe curatirea de mizerie politica a Romaniei. Macar atat se iasa dupa criza asta de 20 de ani, romanii sa curete politichia romaneasca de uscaturi, sa mai si incolteasca ceva .......
    • -2 (8 voturi)    
      imobiliarele (Marţi, 1 iunie 2010, 8:08)

      Arkan [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Pai daca stam sa ne uitam in urma, desi statul nu are bani de investitii, garanteaza cu banii nostrii pentru niste creditaci obositi, prin programul prima rabla de casa. De ce? Simplu, astfel, preturile la imobiliare raman umflate.Pretul real al unei maghernite in Bucuresti, de 2 camere, e undeva la maxim 20000 euro.
      Dar na, au simtit ca tot romanul vrea sa fie "proprietar". La noi cum nu exista notiunea de chirie, de relocare cu munca, in functie de oportunitati, smecherasii imobiliari au simtit. Indatoreaza-l pe fraier, statul garanteaza, ca doar nu platesc ei daca gusterul nu mai are bani sa plateasca rata. Plateste statul.
    • +6 (12 voturi)    
      Lenin (Marţi, 1 iunie 2010, 9:03)

      miki [anonim] i-a raspuns lui Montesquieu

      L-ai gasit pe bou-reanu si corect l-ai luat in colimator.
      Daca nu era incidentul de aseara,cu nefu... lui Voiculescu si emisiunea ei de ca..t,ti-ai fi adus aminte si de altii ca el,smenari,cocalari si la fel de dispusi la un euro in plus.De ce nu ti-ai adus aminte de Ponta sau de Surupaceanu?Dar de Fenechiu sau Nicolaescu, ce zici?Mai continuam.Cind inchidem tv si ne hotarim sa ne adunam si sa punem mina pe ei,sa-i scuturam de tot ce au adunat,sa-i intrebam de raul care l-au facut in acesti 20 ani,mai vorbim.Cind o sa-i intrebam si o sa si aflam ce au facut cu banii din privatizari,care nu au fost doi lei,atunci o sa ne dam seama ce prosti am fost cel putin in ultimii 20 de ani.
  • +2 (10 voturi)    
    diversiuni (Marţi, 1 iunie 2010, 3:27)

    Demigod [utilizator]

    In timp ce noi ne uitam la manele nationale, chestii importante se intampla si sunt pur si simplu ignorante. Maine presa va urla despre aceste mici "rahatzele", si se vor neglija alte aspecte ce ne afecteaza in mod direct.

    Deci: Daca e televiziune, apoi sa fie SHOW!
  • +8 (12 voturi)    
    mahala (Marţi, 1 iunie 2010, 5:48)

    dorel [anonim]

    acuma in sfirsit sia dat arama pe fata doamna firea CREDETIO a avut o cadere de calciu saracuta
  • -10 (18 voturi)    
    scandal (Marţi, 1 iunie 2010, 6:15)

    gheorghe ion [anonim]

    acesta nu-i scandal.....!!!
    ce spuneti de termenul 'GOZARI"....de "TIGANCA IMPUTITA " etc.....ASA DA ..EDUCATIE....!
    asa da ...examplu de" eleganta intelectuala"......si ne intrebam ce si cum vorbesc copiii nostri...???

    app....LA MULTI ANI "....COPII....-1 Iunie!-....pentru voi incercam sa supravietuim........
  • +8 (12 voturi)    
    Bucuria Statisticii (Marţi, 1 iunie 2010, 6:34)

    roberto [anonim]

    "Doamna" Gabi si tanarul Bou sunt statistic reprezentativ pentru acest popor. Gabi isi dezvolta frustrarile personale, profesionale & whatever in prime-time iar mahala-Cristian s-a cuplat la teava care da scandal la tot poporul si debiteaza mai ceva ca Dunarea la Cazane.

    Dar vorba aia, cand mananci cu porcii la masa, oaie nu te poti numi.

    Oricum, bine ca stam cu libidoul bine, ca popor.
  • -8 (14 voturi)    
    Bravo Firea (Marţi, 1 iunie 2010, 7:50)

    DanBruma [anonim]

    Acest nonsens al politicii trebuia pus la punct de cineva.
  • -2 (8 voturi)    
    Dl Boureanu, patitul..... (Marţi, 1 iunie 2010, 7:58)

    lili [anonim]

    Cred si eu ca Dl Boureanu sufla si-n iaurt de cate ori e vorba de ocazia de a aminti de "AMANTI', dupa ce NASUL Domn Vladescu i-a luat ca AMANT fosta nevasta a lui Boureanu, adica NASUL Vladescu s-a incurcat cu FINA Boureanu, fosta Dlui Boureanu sotie !!! Vede verde in fata ochilor Dl Boureanu cu orisice ocazie, e patit... zau.... Cat priveste balacareala de la Antena3, n-am vazut-o, dar replicile sunt pe masura protagonistilor si a discutiei de inalt nivel..... ca in Romania postrevolutionara, adica de vreo 20 de ani.... La mai multi ani !!!!!
  • +5 (9 voturi)    
    gabriela vranceanu s-a pierdut cu firea (Marţi, 1 iunie 2010, 8:14)

    teompa [anonim]

    gabriela vranceanu s-a pierdut cu firea
  • +9 (15 voturi)    
    hahaha ! (Marţi, 1 iunie 2010, 8:53)

    panfil flecaru [anonim]

    boureanu si hoara sunt cei ce tzin piept, cu arme egale, nesimtzirii atora dela zvonuri si zgomot.
    firea, dela latrina 3, si zgomotele vantoase ale ursului sunt greu de tzinut piept de un om cu "pretentzii".
    ma uit la bietul "dizident" preda care incearca..
    e prea subtzire pentru marlania alora si iese sifonat. n'are nici macar stofa da martir.
    mai bine cu boureanu, adversarul perfect pentru prostia obraznica a lui organ si nesimtzirea firea(sca) a celor dela latrina 3.
  • +9 (13 voturi)    
    nu ma mai mir.... (Marţi, 1 iunie 2010, 9:02)

    Marian [anonim]

    ... de Boureanu. Nu ma mai mir nici de GVF, care de mult a facut dovada micimii si golaniei, de neacceptat la o doamna. Am zis cumva "doamna"? Ma iertati...

    Vina e si a celor care ii urmaresc.
  • +5 (11 voturi)    
    Firea si-a pierdut firea (Marţi, 1 iunie 2010, 9:17)

    Gheorghe Buhac [anonim]

    Comportamentul si limbajul acestei foste doamne de cancelarie, pateaza din pacate un nume cu rezonanta in sportul romanesc.
    Numele Doamnei Prof FIREA, fost rector al Institutului de Educatie Fizica si Sport om de o calitate deosebita si cu probitate profesionala este astazi manjit cu nonsalanta de aceasta doamna Gabi.
    Va propun sai spunem GABI si sa nu mai folosim numele ADEVARATEI DOAMNE FIREA cand e vorba de gabi=antena 3
    Gheorghe Buhac
  • -8 (12 voturi)    
    boureanu (Marţi, 1 iunie 2010, 10:09)

    tania [anonim]

    La cautat cineva la cap pe acest FANTE de doi lei Este posibil sa vorbesti asa cind te pretinzi o persoana importanta asa educatie primeste fata lui? astept ziua sa pot sa-i spun in legatura cu odrasla lui ca este intretinuta cuiva si ce naste din pisica soareci maninca .La asa tata si mama nu poatedecit sa rezulte o depravata
    • +11 (15 voturi)    
      Spiritul de turma.... (Marţi, 1 iunie 2010, 10:27)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui tania

      Serios?
      Faptul ca esti femeie te impiedica sa fii obiectiva?
      Faptul ca lepra aia de firea e femeie e singurul argument impotriva lui Boureanu?
      Dupa mine, tzatza aia de firea merita impuscata.
      De ce?
      Ia adu/ti aminte cat l/a lins in c..r pe felix cand a fost in emisiunea ei?
      Ia adu/ti aminte cate laturi scoate pe gura jigodia asta - inca nu indeajuns de batuta de Dumnezeu.
      Poate ca Boureanu nu trebuia sa procedeze asa, dar deputatul ala cu cainii - marinescu, parca - avea voie sa arunce cu apa in femeia aia de la pedele?
      Nu imi aduc aminte sa te fi vazut cu vreo opinie?
      Cineva trebuia sa o "scuipe" pe vipera asta!
      Repet, scarba aia merita tot ce i se intampla si ce i se va mai intampla, cu varf si indesat!
      Nu sunt misogin, sunt doar un om scarbit de pupincureala astora, de leprosenia de posturi gen antene si realitati, de javrele care se numesc ziaristi ale celor 4 posturi tv....
      • +10 (14 voturi)    
        rugaminte (Marţi, 1 iunie 2010, 10:50)

        mar [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Subscriu la tot, mai putin la faza cu impusctul!!
        Hai sa dam noi dovada de clementa. Individa din pacate ptr. breasla jurnalistilor, a adus meseria de moderator la gropa cu gunoi.
        Individa, ptr. ca doamna nu poate fi numita, alaturi de o alta galerie - Razvan Dumitrescu, Adrian Ursu, frustrata si din pacate si limitata Oana Stancu, au facut ca breasla jurnalistilor si moderatorilor sa fie manjita cu zoiele intereselor politice si financiare.
        Daca au ajuns aici, proprabil ca urmatoarea miscare este saritul la bataie. Ptr. ca manipulare prin informatie, inscenari (vezi cazul lui Hoara) minciuni si instigare la revolta avem la greu in ultimul an.
        Din pacate in aceasta perioada de criza, avem o institutie care trebuie rasa si reinfiintata... CNA-ul!! O institutie care este total inutila, lucru care se vede pe zi ce trece.
        • +1 (3 voturi)    
          Sincer, (Marţi, 1 iunie 2010, 11:18)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui mar

          am uitat sa verific mesajul si nu am pus ghilimelele de rigoare!
          Iti raspund avand in vedere faptul ca poti purta un dialog, fie el si virtual, la modul civilizat, bazat si pe altceva decat instincte animalice, recte inteligenta, ratiune si logica.
          Sa nu uitam ca "mar"/ul a dus la decoperirea unei legi in fizica.
          Sanatate!
          • +4 (8 voturi)    
            Ok (Marţi, 1 iunie 2010, 12:28)

            mar [anonim] i-a raspuns lui domino63

            Multumesc!!!
            Incep sa cred ca personajele de genul Firea, care mai face si pe mironosita facand parada de sentimentele ei religioase, au ceva malefic in ele.
            Individa a acumulat multa ura, frustrare, iar dragostea de arginti a inceput sa-i intunece mintea, generand reactii necontrolate.
      • -5 (9 voturi)    
        Dar de Dl Boureanu, ce parere aveti ???!! (Marţi, 1 iunie 2010, 11:29)

        lili [anonim] i-a raspuns lui domino63

        Ca nu ziserati nimic ..... Sa inteleg ca Dumnealui este totalmente pe placul Dvs ???!!!
        • +4 (8 voturi)    
          Nu, nu imi este pe plac. (Marţi, 1 iunie 2010, 12:03)

          domino63 [anonim] i-a raspuns lui lili

          Dar...
          Cand esti la Roma, te porti ca romanii.
          Cand esti in cocina (latrina1, 2, 3, irealitateatv) te comporti ca porcul.
          Ce primesti, aia dai!
          Ca sa intreb si eu, asaaaa, tzatza firea v/a picat bine, nu? Pentru ca nu am vazut nimic impotriva jigodiei, "tarfei" politice si mediatice, nu?
          • -1 (3 voturi)    
            Nu, nu mi-a placut..... (Marţi, 1 iunie 2010, 18:19)

            lili [anonim] i-a raspuns lui domino63

            Circul ala, dar ca si dna Firea, Dl Boureanu a primit ce merita.... Eu am sesizat numai reactia lui virulenta la cuvantul "amant", data fiind patania lui de pomina, cu navasta-sa care s-a indragostit de nasu' Vladescu...........
        • 0 (0 voturi)    
          pentru lili (Miercuri, 2 iunie 2010, 18:16)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui lili

          da.
    • 0 (0 voturi)    
      pentru tania (Miercuri, 2 iunie 2010, 18:14)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tania

      Ai inceput mesajul cu armura solfegiului?La ,mi,si? Hai mai bine ia cartea de gramatica si incepe corect:L-a .
      Asteapta ziua , dar intre timp , ca sa nu te plictisesti, pune mana pe o carte de clasa a 8-a.
      Oricare.
  • +2 (8 voturi)    
    ce voiati sa iasa? (Marţi, 1 iunie 2010, 10:44)

    boureanu e un bou ... gabitza e o vaca [anonim]

    boureanu este un cocalar de PDL... iar antena 3 e sclava PSDului...ce voiati sa iasa dintr-o discutie ca asta?... astia trebe dusi toti la socola ... e incredibil unde s-a ajuns... fraieri sunt cei ce se uita...sper sa ies cat mai curand si eu din tagma lor :) ...
  • +10 (14 voturi)    
    CLOACA A3 (Marţi, 1 iunie 2010, 11:29)

    MACIU PICIU [anonim]

    Daca intri in troaca te mananca porcii. Astia la antene au devenit sectanti si disperati ca nu le ies manevrele. Doamne fereste sa ajunga astia la putere. Posturile astea ar trebui inkise ca instiga la ura la greve la rascoala publica ii fac cretini pe votantii altora...In ce tara mai vezi asemenea mizerii? Daca nu esti cu ei esti ori cretin ori las ori portocaliu. Partea proasta e ca sunt multi autisti care inghit orice spun astia fara sa gandeasca cu capu lor.
    • -5 (7 voturi)    
      esentialul (Marţi, 1 iunie 2010, 12:25)

      Emigranta [anonim] i-a raspuns lui MACIU PICIU

      D-na sau domnule Maciu Piciu, din pacate si dumneavoastra si celorlalti prezenti aici, va scapa ESENTIALUL : traim intr-o tara de hoti, pe cale de a deveni DICTATURA clanului Basescu.
      In momentul cand va disparea A3 si Realitatea, puteti fi siguri ca va aflati acolo de unde am plecat in 1989. Dar asta e din nou tipic romanesc : NU e important continutul, ci forma, sau ???
      Din pacate, sunteti printre cei care au acelasi cap ca si "restul" de pe aici : DEGEABA !!!
      • 0 (0 voturi)    
        pentru emigranta ( aiurea emigranta) (Miercuri, 2 iunie 2010, 18:24)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Emigranta

        Ai ghicit !Sincer sa fiu nu ma asteptam....Chiar avem nevoie de dictatura. Cum altfel putem desfiinta Curtea Constitutionala ? Cum altfel putem goni acasa golanii care se pretind parlamentari? Si cum altfel putem pune o temelie adevarata Romaniei, adica o Constitutia buna?
  • -2 (6 voturi)    
    PACAT...... (Marţi, 1 iunie 2010, 12:29)

    ALIN [anonim]

    Pacat ca Boureanu,a coborat la nivelul lui madam Firea! PACAT......
    • 0 (2 voturi)    
      lol (Marţi, 1 iunie 2010, 11:57)

      alex [anonim] i-a raspuns lui ALIN

      Crezi ca el e mai breaz?

      Sunt amandoi la fel...
  • +3 (7 voturi)    
    Antena3 e o hazna (Marţi, 1 iunie 2010, 12:43)

    gigi [anonim]

    Antena3 e o hazna, normal ca pute in toate emisiunile lor. Iar firea a ajuns jigodie principala pe acolo tocmai pentru ca o mizerie de om, cu gura si constiinta spurcate. Rusine, la lada de gunoi cu ei..
  • +1 (3 voturi)    
    ,,firepubela'' (Marţi, 1 iunie 2010, 12:50)

    maioru2 [anonim]

    -ca madam vranceanu e una(alaturi de,,raspopit'') una dintre cele mai zeloase debarasatoare de tucal a,,varanului''o stiam demult. -dar nici atat de fara bun simt nu-mi puteam inchipui ca este.-cred ca nici,,turnatorului national''nu-i va comveni. -de nu e de-a dreptul tampit(dar mai stii...)si-ar aminti lectia antereferendum sau antibasescu ce a ajutat p.d.l.-ul mai mult decat zece b1tv la un loc. -oricum daca tot romanul stie ca e nevoie de curatenie generala in politica de ce nu s-ar face si-n mass media?-chiar suntem atat de suburbani?
  • +4 (6 voturi)    
    este prea putin (Marţi, 1 iunie 2010, 12:55)

    anonim [anonim]

    Orice i-ar fi spus Boureanu doamnei Firea este prea putin. Pupincuristii de la Antena 3 merita muuult muuult mai mult.
  • -1 (5 voturi)    
    Fi Rea Cu Bou' (reanu) ! (Marţi, 1 iunie 2010, 14:05)

    Nu v-ati saturat [anonim]

    Nu ma mir ca suntem unde suntem.Vad ca pentru multi cel mai important lucru este cit de pupincuristi sau nu sunt cei de la Ant3 sau Realitatea.Adica singurii care mai zic ceva contra regimului.Ca se pricep sau nu cum s-o faca tine de pregatirea jurnalistica a fiecaruia.Pai daca pupincuristii merita mult mai mult, mutati voi pe Otv,Etno si B1Tv si faceti Hora Unirii cu Basescu si ai lui.Acolo sunt oricum numai jurnalisti de jurnalisti.Traim intr-o tara EMO, le tot ce ni se intimpla suntem ca mieii la taiere.Nici o greva nu suntem in stare sa facem.Propun sa le mai ia bugetarilor inca 25% ca le place, vad nu zic nimic.
    • -2 (6 voturi)    
      Adevarul este ca OTV si B1Tv ... (Marţi, 1 iunie 2010, 16:44)

      John [anonim] i-a raspuns lui Nu v-ati saturat

      ..... oricum nu mai conteaza in peisajul media national; daca OTV era oricum profund inrudita cu Etno ca si target, B1Tv nu a reusit decat sa se discrediteze dupa campania electorala deshantzata pe care i-a facut-o lui Bese, asta dupa ce aparuse ca revelatia sezonului atunci cand a fost singura care i-a luat apararea; pe parcurs insa "Nasul", care oricum nu excela prin inteligenta sclipitoare sau ascutimea ideilor, a devenit un fel de "tonomat" al B1Tv-ului, ce-i drept mai putin golan decat Ciutacu si mai putin catza decat Firea sau decat Dumitrescu dar din pacate si lipsit de vreun ecou sau de vreun subiect interesant...........
  • +1 (3 voturi)    
    de toata jena (Marţi, 1 iunie 2010, 14:35)

    vivi [anonim]

    de toata jena situatia asta!
    nu oi fi eu pdl-ista dar Boureanu a fost finut!
    ea a inceput si el a fost chiar gentleman pentru replicile ei!
    avea totusi posibilitatea sa se ridice si sa plece, era mai bine ...
  • -2 (4 voturi)    
    Bou reanu cere palme... (Marţi, 1 iunie 2010, 16:37)

    Radu Humor [utilizator]

    Prapaditul asta de Boureanu , un complexat sexual, de o obraznicie si lipsa de caracter dovedite de prea multe ori, are in el ceva specific provocatorilor din gastile de tigani:
    Ii dai un sut in fund unui tiganas care te provoaca si apoi apare toata gasca !
  • 0 (2 voturi)    
    Ne indreptam spre dezastru???!!!!! (Marţi, 1 iunie 2010, 18:24)

    Bouleanu [anonim]

    Problema nr. 1 a lui Traian: va repeta PDL dezastrul din 2000? Mai 30th, 2010

    Articol nou

    de Bogdan Tiberiu Iacob, Inpolitics

    Situatia actuala a PDL incepe sa semene izbitor cu cea din ultima parte a guvernarii CDR, iar Traian Basescu constientizeaza tot mai mult ca repetarea acelorasi erori va conduce la aceleasi rezultate, adica un dezastru politic. Poate de aceea, in ultima vreme, presedintele se implica tot mai mult in viata PDL si a guvernului, punand la cale manevrele de “corijare”. Desigur, daca va reusi sa isi impuna punctul de vedere.

    Pentru a intelege riscurile cu care se confrunta PDL in acest moment trebuie sa ne amintim, pe scurt, lectiile trectului. In 1996, PD a intrat la guvernare alaturi de CDR, dar a intrat rapid in conflict cu premierul de atunci, Victor Ciorbea, si cu partidul care l-a sustinut, PNTCD. Demisia lui Traian Basescu din fruntea Tansporturilor a dat nastere unei crize care s-a soldat, in ianuarie 1998, cu demisia tuturor ministrilor PD, iar cateva luni mai tarziu, in martie, cu demisia premierului si inlocuirea sa cu Radu Vasile. PD revine in guvern, dar o face cu exact aceiasi ministri, o eroare de imagine care nu face deloc bine partidului. In acelasi an, vine un prim semnal: la alegerile anticipate pentru primaria generala, candidatul democrat Alexandru Sassu ia un umilitor 3%. Un an mai tarziu, Radu Vasile lasa locul lui Mugur Isarescu, dupa o noua grava criza politica, dar PD intra in noul guvern, din nou, cu aceiasi oameni, la care se adauga Petre Roman, care renunta la sefia Senatului.

    A doua mare problema a PD este ca ministrii cei de neclintit sunt, in acelasi timp, si detinatorii functiilor din Consiliul Politic al partidului, ceea ce genereaza o uzura si mai profunda a partidului. Coroborat cu rezultatul nefast al guvernarii CDR, gafele democrate conduc la un rezultat jalnic in alegerile din 2000: 3% pentru candidatul prezidential Petre Roman si 7% pentru PD. Numai victoria lui Traian Basescu la primaria generala a
  • +2 (4 voturi)    
    Nerusinata Firea (Marţi, 1 iunie 2010, 19:08)

    Vera [anonim]

    Sustin tot ce s-a spus impotriva lui Firea si consider binevenit oricine ii da peste bot acesti pretinse jurnaliste, care a facut tagma ziaristilor de toata jena. Rusine Firea si Antena 3 !!!!!!!!!!!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Despre stimata doamna (Marţi, 1 iunie 2010, 19:15)

    Vasile [anonim]

    Madam Firea este o persoana duplicitara si plina de ifose, care ar face orice sa ramana pana la pensie in ograda lu' dom' profesor Voiculescu. Este exemplul tipic de slugarnicie dusa la extrem, de pupincurism perfect, de toparlanie autentica. In calitate de moderatoare, nu trebuia sa-l jigneasca pe Boureanu intrebandu-l daca a mancat ceva stricat din toaleta, mai ales ca in acel moment, discutia nu era inca la nivel de porcaiala. Cat timp a facut-o, iar apoi a continuat sa se comporte suburban, nu poate poza in victima inocenta. Iar ca Antena 3 sa se solidarizeze cu taranca si sa-l dea pe Boureanu in judecata, mi se pare o prostie cat Grivco de mare.
    • -2 (2 voturi)    
      Moldovencele lui Stefan (Marţi, 1 iunie 2010, 20:58)

      Calugarul Vasile [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      De toata educatia domnisoricai Firea e responsabila tot nasul Basescu. Pacat ca poarta semnul crucii pe un trup putred de pacatos.
  • +2 (2 voturi)    
    rusine cna (Marţi, 1 iunie 2010, 20:20)

    vlad31cj [anonim]

    si de ce la asa emisiuni cna nu sanctioneaza antena3? de ce? pentru ca totul e politic.unii jignesc ca la usa cortului si cna le accepta injuriile.asta e din pacate cna nu e cinstit.rusine cna.
  • +2 (2 voturi)    
    Firea si Tariceanu la Casa Vernescu!! (Marţi, 1 iunie 2010, 20:42)

    jos_iliescu [anonim]

    Firea si Tariceanu chiar sunt amanti, i-am vazut numai eu de doua ori impreuna la Restaurantul Casa Vernescu, si nu numai eu, mai sunt multi alti martori!! Nu mai mintiti doamna Firea, nu va e rusine!!
  • +1 (1 vot)    
    http://inregistrari.antena3.ro/view-31_May-2010-St (Marţi, 1 iunie 2010, 21:16)

    http://inregistrari.antena3.ro/view-31_May-2010-St [anonim]

    http://inregistrari.antena3.ro/view-31_May-2010-Stirea_Zilei-10.html
  • +1 (1 vot)    
    video (Miercuri, 2 iunie 2010, 0:08)

    strambeanu firea [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=9WT5IBQnhdc
    • +1 (1 vot)    
      ha ha (Miercuri, 2 iunie 2010, 16:03)

      nemanipulabila [utilizator] i-a raspuns lui strambeanu firea

      This video is no longer available due to a copyright claim by SC ANTENA 3 SA.

      deci antena stie ca s-a facut de rusine
      • 0 (0 voturi)    
        unde gasiti inregistrarea (Miercuri, 2 iunie 2010, 17:02)

        k&l [anonim] i-a raspuns lui nemanipulabila

        Pe adevarul.ro si youtube.com
  • +2 (2 voturi)    
    toparlaniile amatorismului perfid (Miercuri, 2 iunie 2010, 0:10)

    Emil Tudor [anonim]

    Buna ziua,
    Protagonistii acestui puseu grotesc au crezut, fiecare in sinea lui, ca sunt nuca cea tare. In acest caz conjunctura a fost favorabila d-lui Boureanu, deoarece era un musafir(invitat sau nu), iar doamna Firea era moderatoarea acelei emisiuni.
    In opinia mea, aceasta presupusa doamna si-a dat arama pe fata si a dezvaluit publicului nivelul minim la care se poate coborî. Din cauza acestui fapt – involuntar – domnia sa si-a dezvaluit si nivelul de competenta/profesionalism in mass-media, caci un profesionist nu si-ar putea permite astfel de... clivaje ale personalitatii. Pacat, caci eu o consideram o aleasa a intruparii frumusetii si inteligentei. După cum ne-a demonstrat-o d-na Firea, se pare ca echilibrul intre calitati si defecte este respectat. Iata cum inseala aparantele.
    Despre d-nul Boureanu mi se pare inutil sa mai vorbesc, caci reprezinta nimicnicia la care poate duce ambitiile cretinoide. Lafel de inteligent ca M. Badea, si la fel ...lafel de sulfa, este net superior multora dintre cei care se cred bazati in arealul specific acestora.
    Concluzia, pentru cei cu neuronul incatusat de politica televizionata, se paote rezuma la imaginarea a doua javre(care pretind ca latra pentru apararea democratiei) aflate pe aceeasi parte(a profitorilor) in fata unui gard(care separa prostimea de profitori). Prostimea se imparte in doua parti, fiecare parte ovationad si hranind(in detrimentul propriu) javra preferata.
    Romani! Incetati sa mai hraniti aceste javre.
  • +1 (1 vot)    
    angajatii motanului Felix (Miercuri, 2 iunie 2010, 9:23)

    ionut Z [anonim]

    Ce pretentii sa ai de la D-na Firea. Este tipul clasic de angajat care ii dai o tema si o executa pina la capat. Ce jurnalism! ce independenta! ce echidistanta! doar vorbim de Antena 3 si un fost securist.
  • 0 (0 voturi)    
    foarte tare (Miercuri, 2 iunie 2010, 16:09)

    goguta mucosu' [anonim]

    Bai daca tot e circ la televizor de ce sa nu te uiti ? Imi pare sincer rau ca nu am prins emisiunea (dar nu stiu daca am antenele salvate printre programe :) ). Cred ca a fost foarte tare, nici macar nu conteaza despre ce vorbeau :)))))
  • 0 (0 voturi)    
    varza (Joi, 3 iunie 2010, 11:07)

    florin [anonim]

    Nu sunt un admirator al pdl-istilor dar antena asta este varza.Pe fata sunt total impotriva pdl,si parerea mea este ca nu ar trebui sa se vada asta .
    Ar trebui sa angajeze niste jurnalisti adevarati.
    Cat despre Firea...........excrecabil.Televiziune de 2 lei
  • 0 (0 voturi)    
    stirea_zilei (Marţi, 17 august 2010, 19:48)

    angelica calin [anonim]

    aceasta firea se vrea a fi o jurnalista respectabila dar nu decat o ifosata, afectata si incompetenta prin lipsa eu de impartialitate cand e vorba despre persoanele implicate in discutiile ei
    am constatat de mai multe ori ca are o slabiciune daca nu o pasiune pentru medici dar , draga doamna , acestia sunt inaintea politicienilor in privinta lipsei de profesionisn, a rapacitatii lor a iresponsabilitatii obrazniciei si cruzimii lor...
    au murit oameni cu zile din cauza lor , aqu produs agravari la unii pacienti din ignoranta , rapacitate, cruzime uitand ca omul e o fiinta vulnerabila si supusa luiu dumnezeu.... si ei pot muri de cancer de diabet s.a.m.d..... draga firea vorbeai despre salariile lor mici uitand ca au vile si masini de lux--- oare din acele salarii sau din faptul ca profita fara scrupule depacienti tapandu-i de sume mari de bani cei care nu au -- sa moara !
    cazul maternitatii giulesti e limpewde vinovati sunt toti puturoasele asistente si medicii care nu le controleaza niciodata
    la un asemenea salon trebuiesa stea permanent o asistenta

    ele stau la cafele si taclale si apoi mortu-i vinovat !
    nu era nimeni acolo sa dea imediast alarma daca se intampla ceva ca sa sae poata evita tragedii nimeni nu vorbeste despre adevar? acesta e -- iresponsanilitatea cadrelor medicale - sa plece toate poate va fi mai binefara ele


    oricum pentru cei multi si saraci e ca si cum nu am avea medici iar cei bogati merg la medic in strainatate
    unde medicul asteapta pacvientul la usa spitalului iar la noi nu vine la pacient nici in caz der infarct decat cand are el chef dupa o jumatate ora , 1 ora sau mai mult.. sa fie blestemata aceasta tagma plina de rusine si neomenie !
    ps exceptiile sunt atat de rare incat sunt ca si absente !
    in iad cu vioi neecredinciosilor si scarbelor nesaturate de bani !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi