Razvan Dumitrescu merge la Antena 3 si invoca presiunea politica pe care a resimtit-o in ultimul an

de Carla Dinu     HotNews.ro
Marţi, 8 iunie 2010, 6:10 Revista Presei | Radio TV

Mihai Gadea, directorul executiv al Antena 3, a anuntat luni seara in emisiunea "Sinteza Zilei", ca ii spune "bun venit din toata inima" lui Razvan Dumitrescu la Antena 3, jurnalistul care si-a dat demisia de la Realitatea TV spunand ca a resimtit in ultimul an presiune politica, scrie Mediafax.

"Am avut o serie de discutii care ne-au facut sa intelegem ca avem aceeasi dorinta de a ne face meseria in mod corect, de a spune lucrurilor pe nume si de incerca sa aflam adevarul", a spus Mihai Gadea, in prezenta lui Razvan Dumitrescu care a fost invitat in emisiunea "Sinteza Zilei".

In primele declaratii pe care le-a facut dupa anuntul privind demisia de la Realitatea TV, Razvan Dumitrescu a spus ca decizia sa nu este influentata de redactiile in care a lucrat, ci are legatura cu "presiunea politica" pe care a resimtit-o intre noiembrie 2009 si iunie 2010.

"Am in spate 20 de ani de presa si, daca fac comparatia cu extremitatile acestui interval, pot sa spun ca mi s-a parut in anul 2009-2010 mai greu sa fii jurnalist in Romania decat era in anul 1991 sau 1992 (...) Nu vreau sa se creada ca de vina sunt redactiile in care am lucrat. Nu au nicio legatura. E vorba de o anumita presiune care vine dinspre mediul politic. In 1991, in 1992, anii aia de zbucium, cu mineriade, cu oameni in strada, cu Piata Uuniversitatii, mi s-a parut ca pot sa fac meseria de jurnalist cu mult mai putine constrangeri din perspectiva presiunii politice decat in perioada noiembrie, decembrie 2009 si pana acum cand vorbim, luna iunie 2010. Nu e vorba de redactii in care am lucrat, multumesc tuturor celor pe unde am trecut si pe unde am lucrat si care mi-au facut sa ma simt un jurnalist liber. E vorba de presiunea politica", a spus Razvan Dumitrescu.

El a precizat ca a fost impresionat de solidaritatea pe care i-au aratat-o jurnalistii din zona concurentei.

"Sunt motive multe dintre ele poate subiective (...) Am fost extrem de placut impresionat de momentul in care suferind intr-o zona care are legatura cu presiunea politica, am vazut aceasta solidaritate a jurnalistilor in primul rand din zona concurentei. M-a miscat treaba asta foarte mult (...) Nu are nicio legatura optiunea mea cu atmosfera foarte buna pe care am trait-o acolo, dar solidaritatea asta dincolo de orice asteptare, unica, poate in ultimii ani, pe care am vazut-o din partea voastra, a fost momentul decisiv", a explicat Razvan Dumitrescu, spunand motivul pentru care a acceptat acest "nou drum" si raspunzand la o intrebare a lui Mihai Gadea.

Ulterior, in emisiunea "Sinteza Zilei" a fost difuzata o inregistrare dintr-o editie a talk-show-ului "Realitatea Zilei", pe care Razvan Dumitrescu a moderat-o la Realitatea TV, in care invitat a fost presedintele Traian Basescu, seful statului comentand imaginile in care parea ca loveste un copil.

Totodata, a fost difuzata si o inregistrare dintr-o emisiune de la OTV in care Traian Basescu afirma ca nu o sa-l uite niciodata pe Razvan Dumitrescu si ca moderatorul a trecut "pe la casieria" postului Realitatea TV a doua zi dupa emisiunea cu filmul in care seful statului parea ca loveste un copil. Razvan Dumitrescu a comentat la "Sinteza Zilei" replicile lui Traian Basescu, precizand ca intr-o prima faza nu a "dat nicio importanta acestor remarci ale domnului presedinte".

"Ce constat eu acum la rece este cu surprindere ca momentul asta "precis a trecut pe la casierie" seamana cu expresiile pe care le-am folosit a doua zi intr-o convorbire telefonica cu un oficial al postului, care vazand ratingul emisiunii - a fost un varf de 11 puncte de rating (...) - ii spun "incredibil, ce rating, extraordinar - treci pe la casierie".

Eu nu fac decat sa constat ca presedintele foloseste identic aceasta expresie, ne mai si asigura ca as fi trecut pe la casierie. Nu am trecut pe la casierie, nici prima nu am luat, pe la casierie treceam o data pe luna cand depuneam facturile pentru coproductia acestei emisiuni pe care am facut-o pe firma mea. Ma surprinde aceasta coincidenta de expresii pana la congruenta pe care presedintele le-a folosit", a mai spus Razvan Dumitrescu.

El a precizat ca a constatat ca "se intampla lucruri foarte bizare".

"La o luna dupa alegeri (...) cred am primit vreo 10 sau 11 mesaje ca (Traian Basescu, nr.) nu ma va uita (...) Nu le-am bagat in seama foarte tare pana la acel control al fiscului, care dincolo de cadrul legal in care s-a desfasurat, contine - pentru ca si legea romaneasca permite acest lucru - anumite elemente care te pot transforma intr-o carpa, indiferent daca esti nevinovat", a mai afirmat Dumitrescu.

Razvan Dumitrescu a mai spus ca inca mai cauta "episoade similare" dintr-o alta tara democratica, europeana, occidentala sau SUA sa existe "un presedinte care, intr-o forma chiar voalata, sa ameninte un cetatean al acelei tari".

Jurnalistul a precizat ca nu a semnat pana in acest moment un contract cu Antena 3. Totusi, Mihai Gadea a precizat ca pana in momentul de fata intre el si Razvan Dumitrescu a fost doar "o strangere de mana", insa in zilele urmatoare lucrurile "se va concretiza".

"Vreau sa-i spun bun venit din toata inima lui Razvan Dumitrescu la Antena 3", a mai spus Mihai Gadea.

Grupul de presa Realitatea Catavencu a anuntat, in 24 mai, incetarea colaborarii cu Razvan Dumitrescu, la solicitarea acestuia, incepand cu data de 8 iunie 2010.


Citeste mai multe despre   



















11162 vizualizari

  • +31 (51 voturi)    
    sigur ca era mai usor in 1991 (Marţi, 8 iunie 2010, 6:20)

    naiv [anonim]

    atunci nu -ti se cerea pentru ZECE MII EURO lunar sa darami un presedinte, un guvern sau un buget. Va fi din ce in ce mai greu, caci ipocrizia odata dezvaluita nu mai poate fi ascunsa. Mult succes alaturi de Ciutacu si de Laptop. Qui s'assemble se ressemble!
    • +19 (29 voturi)    
      hahahahaha (Marţi, 8 iunie 2010, 8:56)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui naiv

      Si la Antena nu e nici o presiune politica, e un post foarte curat cu libertatea redactionala garantata de Felix! Hilar! Razvane pe cine incerci sa pacalesti, e pacat de talentul tau pe care ti l-ai pus in slujba banului cu orice pret. Daca Vantu ti-a scazut salariul, te duci sa lingi in alta parte acum si cum mai mare obedienta. Pana si Dan Diaconescu are o imagine mai buna decat tine, pe ala macar il iubesc pensionarele.
    • -7 (19 voturi)    
      da tu de unde sti? (Marţi, 8 iunie 2010, 9:49)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui naiv

      Ai vazut factura ?
    • +18 (24 voturi)    
      ... dar ramane Ursu... si cu dra aceea... (Marţi, 8 iunie 2010, 10:16)

      Ma-nelu [anonim] i-a raspuns lui naiv

      “Nu spun eu, dar scrie presa ca...”
      A ajuns unde-i e locul, langa gadea si ciutacu, sub ploitza de scuipici a pelticului Felix motanelul. In acest fel isi regaseste un public fidel care-i poate tolera, chiar avand un IQ mai redus, toate aberatiile pe care lui, moderatorul aservit, ii place sa le creada glumitze atunci cand dizerteaza pe sute de subiecte diferite, dar care au un singur vinovat: Basescu.
      In continuare, pentru ceva banuti, va sta cu vaselina in buzunar in biroul motanului si va fi dispus sa inghita polonic dupa polonic intru prostirea deja manelizatului public al antenelor.
      Ma bucur ca a plecat.
    • +9 (17 voturi)    
      lol (Marţi, 8 iunie 2010, 11:45)

      Muflea [anonim] i-a raspuns lui naiv

      Cand se 'transfera' Radu Soviani la A3?
      Ce dream team ar avea turnatorul Felix atunci : Firea, Gadea, Badea, RD !
      Pe Iulia 'horse face' Naghy nu o a Latrina3.
      Ziaristii de felul asta sunt mai kkti decat politicienii.
    • -8 (18 voturi)    
      Ce de postaci s-au adunat iar (Marţi, 8 iunie 2010, 13:36)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui naiv

      De parca ziaristii sunt vinovati de starea tarii...Doar e simplu nu...nu va place ce debiteaza si critica unii stergeti canalul sau il schimbati...In schimb eu nu pot sa schimb guverne si politicieni care vad ca nu administreaza corect banii publici. Dar na mai bine sa comentam ce fac ziaristii ca doar sunt a 4 a putere in stat...
  • +24 (38 voturi)    
    Razvan Dumitrescu (Marţi, 8 iunie 2010, 6:31)

    rsss [anonim]

    Razvan Dumitrescu, un ilustru "NIMENI".Are cele mai bune pareri din univers despre EL.O nulitate aservita.
    Atrecut la antena 3 sub alt BORFAŞ. "felix motanu"
    • +7 (9 voturi)    
      RD - un latrau (Marţi, 8 iunie 2010, 18:43)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui rsss

      Oare cat de prosti ne crede acest latrau, de isi permite sa iasa cu aberatiile astea... cat de idiot poti sa fii incat sa spui public ca un presedinte ameninta prin sms... sau ca ar transmite ''mesaje'' amenintatoare prin alte mijloace... Un latrau ordinar ca RD, care latra la comanda (si pe bani multi), nu iti poate provoca decat o imensa sila... Ce-as rade sa ii dea peste bot si Felix si sa plece si de la Antene repejor... La felul in care pare ca gandeste, daca maine l-ar durea maseaua sau i-ar iesi vreo galma, acest latrau ar iesi pe post si ar spune ca tot Basescu e de vina, cu flacara lui violet... :))
  • +23 (41 voturi)    
    Gunoiul la gunoaie trage (Marţi, 8 iunie 2010, 6:56)

    petre [anonim]

    Acest mare zero a ales sa se duca unde ii e locul : in groapa cu nimic.

    Gunoiul se muta de la o groapa de gunoi la alta.

    Rusine acestui "ziarist"!
  • +18 (36 voturi)    
    Nesimtitul! (Marţi, 8 iunie 2010, 6:59)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Nu are vreun filmulet si cu Felix?
    Oare la latrina 3 are mai mult de 10.000 de euro?
    Care presedinte l/a amenintat... voalat?
    Nu cumva el e cel care a santajat direct un presedinte?
    Jigodia, se da lovit!
    Neamul prost se da victima!
    Un idiot, un prost, un cretin ca toti cei care se coboara la nivelul lui de cunostinte, la nivelul lui de a face emisiuni.
    Unul care se uita la latrine si la realitati au neuroni pe inventar... degeaba!
    Nu judeca ei, lor li se inoculeaza judecata altora!
    Dixit!
    • +6 (10 voturi)    
      curat murdar (Marţi, 8 iunie 2010, 16:56)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Sa inteleg ca pe vremea lui Nastase, cand toti ziaristii si televiziunile erau in buzunarul PSD, presiunea politica era mai mica pentru Dumitrescu, probabil ii placea sa-i linga pe comunisti. Ce jigodie, asta este exponentul presei romanesti...
  • +16 (32 voturi)    
    no coments (Marţi, 8 iunie 2010, 7:15)

    costel [anonim]

    Afara ploua! :)))
    Daca si astia sant ziaristi :))))
  • +19 (33 voturi)    
    Razvan Dumitrescu (Marţi, 8 iunie 2010, 7:30)

    Ufo Man [anonim]

    HA HA HA

    Din lac in put
  • +27 (41 voturi)    
    Titlu (Marţi, 8 iunie 2010, 7:32)

    MirceaA [utilizator]

    Vantu si-a vandut cainele lui Voiculescu. Punct.
    • +16 (22 voturi)    
      troc (Marţi, 8 iunie 2010, 10:02)

      gabriela [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      urmeaza ca si Felix sa ii vanda lui Vatu cateaua
    • +14 (18 voturi)    
      Din legile fizicii (Marţi, 8 iunie 2010, 11:12)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Parafrazand una din legile studiate si de catre politehnistul Razvan Dumitrescu: nimic nu se pierde, totul se... transfera!

      S-a produs, si in mass media autohtone, vanzarea unui lacheu de serviciu, latraul R. Dumitrescu urmand sa evolueze... in alta "Liga"(!), dar si pe alti arginti - vorba santajistului de profesie, SRS.
  • -23 (37 voturi)    
    Un foarte mare ziarist (Marţi, 8 iunie 2010, 7:32)

    Iulia [anonim]

    respectele mele, domnule Dumitrescu. Va dmir din anii '90.
    Succes in continuare la Antena3.
    • +17 (23 voturi)    
      Respect (Marţi, 8 iunie 2010, 8:45)

      Marti [anonim] i-a raspuns lui Iulia

      Da,de cativa ani incoace dl Dumitrescu umple de respect tagma politrucilor cu manipularea jenanta pe care o practica.
      Dar nu este singur,este tendinta generala.Ziaristii nostri au avut de luptat cu coruptia.Si n-au invins!
    • +7 (13 voturi)    
      ... (Marţi, 8 iunie 2010, 9:53)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Iulia

      esti ruda cu el ? :))
  • +25 (35 voturi)    
    nerusinare (Marţi, 8 iunie 2010, 7:33)

    oilman [utilizator]

    Cind am citit titlul, m-am gindit ca poate RD se referea la presiunea venita de la proprietarii Realitatea TV. Da de unde - RD continua (si probabil va continua la Antena 3) sa implementeze proiectul 'Jos Basescu'. Evident aici nu e presiune politica, ci jurnalism curat - doar replicile presedintelui (pus in fata unui film trucat) sint presiune politica. Rusine
    Razvane, incepi sa semeni cu Mihai Beniuc
  • +22 (30 voturi)    
    demagogie !!!!!!!! (Marţi, 8 iunie 2010, 7:34)

    Anonim [anonim]

    mai multa nici ca se putea. Adica fugi de la Vantu care face presiune...... la motanu' Felix care face ce? Tot aia face stimate jurnalist demagog, ca daca spuneai adevaru' era mai bine pt. tine. Sa stii ca in tara asta asta stirile nu le citesc doar cei de la tara si eventual niste emigranti creduli, rupti de realitate. Linguseala placuta in continuare, caci la asta ai venit.......sau te faci ca nu stii!
  • +12 (22 voturi)    
    Aoleu... (Marţi, 8 iunie 2010, 7:35)

    Gheorghe [anonim]

    Mi-e rau...
  • +22 (32 voturi)    
    UN ADEVARAT EROU (Marţi, 8 iunie 2010, 7:36)

    Anonim [anonim]

    Cat curaj la acest baiat, cu cata admiratie era privit de Gadea... Va dati seama? Sa prezinte el filmul cu copillul pe Realitatea TV? Asta da poba de curaj!
    Cred ca a simtit presiune din partea lui Vanghelie ca nu si-a facut treaba si a ramas Basescu.
  • +16 (28 voturi)    
    Am scos Antena3 de pe telecomanda de cateva luni (Marţi, 8 iunie 2010, 7:42)

    Hadrian [anonim]

    Aveam in vedere si scoaterea Realitatea TV.
    De cand a plecat Razvan Dumitrescu, am revenit la sentimente (ceva) mai bune cu Realitatea.

    Dar Antena 3, in continuare, este "delete" ! Sa traiasca ei bine, acolo, impreuna, intre zoaiele alea ale lor.
    • +10 (14 voturi)    
      bis (Marţi, 8 iunie 2010, 11:55)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Hadrian

      SI eu am facut la fel cu antena 3, dar nu stiu cati au puterea sa faca asta. cand e vorba de scandal se uita inidferent de ceea ce zic
  • +15 (25 voturi)    
    Nu ma afeteaza prea tare (Marţi, 8 iunie 2010, 7:48)

    Marius [anonim]

    Ma refer la faptul daca RD mai lucreaza cu Realitatea sau nu.

    Sunt un telespectator fidel al tV-urilor de stiri.

    Evident, Realitatea incearca sa fie mai obiectiva.

    Antenele sunt un cuib de caini care sunt pusi sa latre toata ziua impotriva guvernului. Cum poti sa te consideri TV de stiri daca nu esti obiectiv. Este evident pentru toata lumea ura fata de guvern si presedinte. OK, sunt lucruri de criticat, dar nu mi se pare corect ca de dimineata pana seara sa dai laturi la TV.

    Numai simplul fapt ca cei de la PD nu vin la Antene, mie, ca telespectatorr, imi spune ca informatia si comentariul nu este complet, pentru ca nu pot auzi si punctul de vedere al celeilalte "parti". Singurul mai interesant e Mircea Badea, asta cand nu vorbeste prea mult despre politica.

    Ultimul exemplu de la Anteva e Gabriela Firea, care l-a ofebnsat in direct si la modul personal pe Boureanu (care a reactionat indreptatit , zic eu). Cum te mai poti autointitula ziarist integru si profsionist? Nu stiu cine a pus-o pe Gabriela Firea acolo, ca eu niciodata nu m-am uitat la vreo emisiune de-a ei sau sa-i citesc vreun articol.
  • +17 (25 voturi)    
    Decenta. (Marţi, 8 iunie 2010, 7:50)

    Felix [anonim]

    RealitateaTV i-a taiat din salar lui RD. Am crezut ca RD are ceva stofa de ziarist dar observ pentru bani se apuca de mancat ciocolata la A3.
    Ca si pana acum, nu o sa mut TVul pe A3 nici mort.
    Prefer sa inchid TVul decat sa ma uit la Gadea, Vranceanu-Firea, RD, etc.
    Bine ca are bani imputitul de Voiculescu sa-i plateasca. Voiculescu nu are probleme cu criza, a muls destul Romanica.
  • +18 (22 voturi)    
    inchipuitul (Marţi, 8 iunie 2010, 7:53)

    Anonim [anonim]

    in 1991-1992 nu prea aveai gustul banului dle!presiunea este doar in capul tau oricum ti se potriveste manusa locul in care ai intrat.Antenele sunt campioane la venin pe mp.
  • +2 (16 voturi)    
    Razvan Dumi si Bivolaru (Marţi, 8 iunie 2010, 7:55)

    Marius [anonim]

    Hai sa zic ca in ultimul timp te mai puteai uita la emisiunile lui RD.

    Dar nu pot sa uit puternica campabie anti - MISA si Gregorian Bivolaru.
    Nu am nicio simpatie pentru acesti sau vreo legatura.
    Dar la vremea scandalului respectiv, acum vreo 8 ani, era evident ca era o campanie de presa subiectiva impotriva lor.
    Si RD era bag seama varful de lance.

    Nu am fost de acord cu aceasta.
    Si drept consecinta a acelei campanii, Bivolaru a fost nevoit sa se refugieze in Suedia.

    Ce credeti? Recent a fost considerat nevinovat.
    Dar nimeni nu se mai ingramadeste sa-l reabiliteze, cel putin aparent.
    Cum a fost posibil ca dupa atatia ani de la revolutier un om sa mai fie prigonit politic sau de presa?
    Ar trebui ca prigonitorii sa-si ceara scuze, incepand cu Razvan Dumitrescu.
  • +13 (21 voturi)    
    cine se-aseamana - se-aduna! (Marţi, 8 iunie 2010, 7:56)

    Dr Marutza [anonim]

    Cata neobrazare! El s-a simtit amenintat? El, care a functionat ca "jurnalist" platit din gros pentru minciunile pe care le-a raspandit la comanda? Nu sunt catusi de putin un fan al presedintelui, dar ceea ce face acum acest denigrator e revoltator, desi, nu mai mira pe nimeni! Face ce stie el cel mai bine: minte! Realitatea n-a mai avut destui bani sa-i plateasca "serviciile" si s-a stramutat la cel care da mai mult!
    Deontologia profesionala e un cuvant strain pentru dumitrescu! E tipul de jurnalist frustrat care ar face orice pentru o plata corespunzatoare! A sarit din lac in put! Balacareala continua. Cunm se zice? Aceeasi Marie, cu alta palarie!
  • -11 (23 voturi)    
    Bine a venit (Marţi, 8 iunie 2010, 7:57)

    rodel [anonim]

    Ma bucur ca nu l-am pierdut! Este o bucurie sa il revad, si sa stiu ca voi revedea acel spirit de luptator care le lipseste romanilor in general.
    • +10 (12 voturi)    
      .... (Marţi, 8 iunie 2010, 10:00)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui rodel

      unde-i spiritul de luptator ? :)) eu vad ca este un las, nu a luptat cu "presiunea politica" de la Realitatea ci a fugit la Antena 3.
      romanului nu-i lipseste spiritul de luptator, ii lipseste directia in care sa lupte pt ca sunt altii care-l directioneaza in functie de interese, gen liderii de sindicat.
      poporul este dezgustat si a ajuns in starea in care nu mai are nici macar puterea sa iasa in strada. aproape toti au credite la banci, mai bine un loc de munca mai prost platit decat sa-ti ia casa pt ca nu ai job
  • +13 (21 voturi)    
    Razvan Dumitrescu (Marţi, 8 iunie 2010, 7:58)

    sokar [anonim]

    Amuzant in continuare acest "domn" ! Deformeaza realitatea pe masura inteligentei sale si a telespectatorilor sai primind sume deloc neglijabile pentru serviciile sale. Bietii sobolani sar din corabia lui Vantu in cea a lui Felix. S-au facut reduceri de salarii la iRealitatea?
  • +13 (21 voturi)    
    Chiar ca ramai masca! (Marţi, 8 iunie 2010, 7:58)

    Tataie [anonim]

    Am inteles ca domnul cumsecade care se simte amenintat ar fi plecat de la Realitatea (!?) pentru ca dl. Vantu n-a mai vrut sa-i dea 10000 de euro pe luna!!! Sa inteleg ca acum primeste banii astia de la Gadea?! Nu-ti vine sa crezi ce bine sunt platite la noi nesimtirea si jigodismul. Mama draga, ce cautare au!!! By, by Romania!!!!!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    tremurat (Marţi, 8 iunie 2010, 8:00)

    miticosul [anonim]

    Pai normal ca simte presiune politica - atunci cand te bagi in albia cu porci, te poti astepta sa te manance, nu?

    Sa inteleg ca nici la antenele lui boiculescu n-o sa ii mai tremure mana cu foaia de hartie? :-)
  • +15 (25 voturi)    
    lingau (Marţi, 8 iunie 2010, 8:04)

    luc [anonim]

    Nu pot spune decat ca sunteti un lingau. Nici nu m-asteptam la mai mult. Culmea tupeului este faptul ca a plecat ca de un an simte presiuni. Dar cand mintiti cu nerusinare, si instigati la violenta si profitati de viata grea a oamenilor, nu mai simtiti presiune? Cred ca veti duce povara parvenitismului pe langa multi altii pana la sfarsitul vietii!
    Va doresc numai presiuni!!!!
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 8 iunie 2010, 10:01)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui luc

      prea nesimtiti sunt unii ca sa mai simta rusine, regrete, etc
  • +14 (18 voturi)    
    Alt cotet (Marţi, 8 iunie 2010, 8:06)

    Alexsipos [anonim]

    Hahaha . Nu mai pot . Saracul nu-si putea sa-si faca meseria , adica cea de "bau-bau" antiportocaliu . Tocmai la Realitatea care e cam la acelasi nivel cu "obiectivitatea" ca si Antena 3 . Nu vad nimic ciudat . A schimbat un cotet cu un alt cotet . Se mai intampla . Decat sa faci curatenie dupa tine , e mai usor sa schimbi locatia .
  • +13 (23 voturi)    
    muahahahaaa (Marţi, 8 iunie 2010, 8:07)

    Hanonim [anonim]

    e clar, la antene nu e nevoie de presiune, angajatii alesi pe speranceana motanului au initiativa de a-i balacari pe antipaticii lui felix in ei insisi, sunt deja dresati si n-au nevoie de impuls, in afara de fluturasul exotic fal-fal-fal de la sfarsit de luna

    proabil ca la vantu se schimba directia de latrat 'dupa cum batea vantul', era greu sa tii o linie 'deontologica'

    saracul razvan, sper sa isi gaseasca pacea si vocatia.
    de fapt nici nu ma indoiesc.
  • +14 (20 voturi)    
    au mai ramas cativa (Marţi, 8 iunie 2010, 8:10)

    Aka F [utilizator]

    Ia-l te rog si pe Ursu cu tine si pe stralucita lui colega sa faceti echipa completa. Ms
    • +7 (9 voturi)    
      Oana (Marţi, 8 iunie 2010, 14:14)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Aka F

      Pai, cum a o ia pe duduia Oana cu el din moment ce distinsa gurista a facut calea inversa (respectiv Antena3 --> RealitateaTV) acum vreun an si ceva, cica tot pe motiv de taiat la ban ? Un adevarat schimb de cadre de nadejde intre cele doua oficine urat mirositoare. Si pana la urma unde voiati sa emigreze profesional (cica !) dl. Dumitrescu ? La Romania Cultural sau la Discovery ? Cu asa bagaj de ziarist la traista, e evident ca doar la Haznaua A3 putea ajunge. Cine se aseamana se aduna.
  • +14 (26 voturi)    
    Presiunea politica (Marţi, 8 iunie 2010, 8:19)

    axl [anonim]

    Din cate inteleg eu, Dumitrescu reclama presiuni politice, nicidecum scaderea de salariu operata cu putin timp inainte de a pleca de la Realitatea. In alta ordine de idei, ma intreb la ce presiuni politice a fost supus individul de 17000 euro/luna atata vreme cat ideile sale se pliau perfect pe politica postului? Alta intrebare: cand se face public rezultatul expertizei " dintr-un laborator international independent" al casetei cu T. Basescu? Ca asa ne-a amagit baiatul de 17000 euro/luna in perioada respectiva. A spus in direct, de mai multe ori, ca experiza dureaza 2 saptamani.
    Sa nu-l deplangem pe acest traseist jalnic care prin 2008 incasa sistematic "castane" si ironii grosolane de la Badea si Ciutacu iar acum se bate cu ei intelegator pe umar, ca intre disidenti ai tiranului Basescu.
  • +11 (15 voturi)    
    logic (Marţi, 8 iunie 2010, 8:26)

    sile [anonim]

    In momentul in care minti cu nerusinare sau insinuezi tot felul de marsavii n-ar trebui sa te mire prea tare ceea ce ti se va intampla,stimate domn razvan dumitrescu.

    Intotdeauna e greu,stie toata lumea,sa suporti consecintele prostiilor tale.
    Numai barbatii adevarati o pot face!!!
  • +8 (14 voturi)    
    inca unul! (Marţi, 8 iunie 2010, 8:31)

    Anonim [anonim]

    un alt mercenar la antena...
  • +13 (19 voturi)    
    interesant (Marţi, 8 iunie 2010, 8:31)

    srt [utilizator]

    Deci din cauza presiuniolr Politicienilor cei Rai s-a mutat de la o televiziune de balamuc la cealalta televiziune de balamuc.

    Ce face trauma asta din om...
  • +11 (17 voturi)    
    Nici o scofala, schimba un "V" cu alt"V" (Marţi, 8 iunie 2010, 8:32)

    Anonim [anonim]

    Care presiune politica,Razvanel? Se bateau turcii la gura ta ca sa faca loc celor doua nume dragi tie, pe care le scuipai in fiecare seara
  • +9 (15 voturi)    
    Au terminat banii? (Marţi, 8 iunie 2010, 8:35)

    Flatron [utilizator]

    Gata Razvane? Irealitatea a terminat cascavalu si te pune pe liber? Era si timpul. Asa va trebuie tr ca ai fost tendentios si ipocrit. Televiziunile trebuie sa ramana apolitice daca vor sa nu falimenteze. Urmeaza Antenele. In curand.!
  • +8 (14 voturi)    
    Trompeta (Marţi, 8 iunie 2010, 8:36)

    Copilu' batut [anonim]

    Cand spui o jumatate de adevar sau informatiile pe care le redai ca jurnalist nu sunt verificate din mai multe surse independente, este destul de greu sa-ti faci meseria. Unde mai pui ca pana in campania prezidentiala era un jurnalist mediocru. Succes domnule Dumitrescu!
  • +10 (16 voturi)    
    Mare scofala! (Marţi, 8 iunie 2010, 8:37)

    Lilia73 [utilizator]

    Lupu si-a scimbat doar paru..ca naravu..
  • -8 (14 voturi)    
    pt toti postacii (Marţi, 8 iunie 2010, 8:39)

    Anonim [anonim]

    Sa traiti bine!
  • +14 (22 voturi)    
    miroase. (Marţi, 8 iunie 2010, 8:48)

    cucu [anonim]

    perfect, din grajd antena 3 se va transforma in buda-n toata regula.

    sa ne traiesti coane felix, vom trage apa mai cu spor.
  • +10 (18 voturi)    
    halal ziarist (Marţi, 8 iunie 2010, 8:49)

    Anonim [anonim]

    Treaba cu plecatul este oarecum normala,poate vor cei de acolo sa faca curatenie,ar mai fii un el si ea care manca c..... ,si care in mod normal ar trebui sa-l urmeze la cosul de gunoi numit A3.Oricum de la faza cu tremuratul nu mai urmaresc postul,si, ma mir ca mai are tupeu si nesimtirea sa presteze in bransa,de fapt cred ca este o lipsa acuta de neuroni dupa atita timp in care nu la folosit pe ala 1 pe care il avea si care ii cazuse in picior.Halal ziarist(lingau cumparat),rusineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • +8 (18 voturi)    
    Razvan Dumitrescu+A3 (Marţi, 8 iunie 2010, 8:50)

    mary [anonim]

    Cine se aseamana ,se aduna.
  • +13 (21 voturi)    
    mi-e sila de asa "jurnalisti" (Marţi, 8 iunie 2010, 8:51)

    dragos [anonim]

    oare sunt multi romani care cred in minciunile lor?
  • +11 (19 voturi)    
    Dumitrescu victima (Marţi, 8 iunie 2010, 9:00)

    Anonim [anonim]

    sa-ti fei rusine, mai smecherasule.
  • +14 (22 voturi)    
    un spalator de cadavre (Marţi, 8 iunie 2010, 9:00)

    mar [anonim]

    care schimba o hazna politica si morala cu o alta.
    Un cabotin care plange de mila oropsitilor acestei tari, iar in spate edludeaza legea fiscala si aduna argintii FNI-ului. Mare mizerie de om!!!
    Si cand te gandesti care are pretentia de mare jurnalist, care duce in spate 20 de ani de meserie!!!
  • +11 (19 voturi)    
    nicio surpriza! (Marţi, 8 iunie 2010, 9:01)

    ValT [utilizator]

    se duce unde-i era locul! cat despre presiuni sa fim iertati dar se simtea ca pestele-n apa, asa ca nu este nimic altceva decat un cabotin sfertodoct, la fel ca si viitori lui colegi!
  • +14 (20 voturi)    
    de ce ii numiti jurnalisti? (Marţi, 8 iunie 2010, 9:02)

    EU [anonim]

    Doua nevertebrate, lustrangii de meserie.Sunt un om normal , dar daca ma uit la emisiunile celor 2 ar trebui sa ma arunc de la etaj a doua zi..
    Prostitutia ar trebui combatuta cu ori ce pret , chiar si cea morala.
  • +9 (19 voturi)    
    presiuni politice (Marţi, 8 iunie 2010, 9:02)

    Anonim [anonim]

    Razvane, si crezi ca Antena 3 e un loc unde presiunile policitice nu actioneaza?
    Cred ca ai sarit din lac in put
  • +10 (22 voturi)    
    Un maimutoi (Marţi, 8 iunie 2010, 9:07)

    Gioana vesela [anonim]

    S-a dus acolo unde ii este locul ...la wc (mai bine zis a ajuns printre ai lui) :)
  • +7 (11 voturi)    
    Cool :)) (Marţi, 8 iunie 2010, 9:12)

    Anonim [anonim]

    I s-a cam strans latul in jurul gatului... de aici nu mai are unde sari. Asta e , cand iti construiesti cariera pe mizerii pana la urma ajungi sa cazi in ele :)). "Bafta" in continuare, acum nu o sa resimta nici o presiune politia, e intr-o televiziune "independenta". :))))))))))))
  • -8 (12 voturi)    
    Traim (Marţi, 8 iunie 2010, 9:15)

    gabriel4west [utilizator]

    intr-o tara bolnava - citind comentariile de mai sus, constat ca ura se afla pe primul loc.

    Dar oare unde se ascunde grija fata de tara in care traim, fata de oamenii care o populeaza ?

    Atat putem ? Sa injuram si sa aruncam cu laturi??

    Pt ca asta rezulta din ce vad eu mai sus - daca nu esti cu noi esti dusmanul nostru automat si meriti o galeata de laturi in cap .

    Jalnic - cred ca englezescul "pathetic" exprima cam tot ceea ce trebuie.
  • +17 (25 voturi)    
    carpe (Marţi, 8 iunie 2010, 9:16)

    S [anonim]

    niste carpe amandoi. mi-e scarba sa ii vad cum bocesc la emisiunile lor pentru pensionarii cu 3 milioane pe luna cand ei castiga peste 10.000 de euro. sunt atat de prefacuti incat ti-e si scarba. cred ca si Andreea Marin era mai simpatica la emisiunea Surprize.
  • +11 (21 voturi)    
    Lasa, 'nea Dumitrescule (Marţi, 8 iunie 2010, 9:17)

    Ciprian [anonim]

    La Antena3 nu ai nici un fel de presiune politica. Acolo te desfasori in voie la comanda PSD si a lui Voiculescu, fara sa simti presiune.
  • +10 (20 voturi)    
    Sfinta nerusinare securistica! (Marţi, 8 iunie 2010, 9:18)

    Cita nerusinare! [anonim]

    ce nerusinat Dumitrescu acesta - e victima lui Basescu! dar ca apare in raportul ANAF pe o lista scurta de 15 nume de la Realitatea-Catzavencu care incasau bani pe firme, pe lucrari fictive, pe achizitzii fictive samd, asta nu are nici o legatura cu nimic - nici cu hotzia, nici cu frauda. in schimb trebuie sa ne dam victime - daca ne salta mina cam scurta a Legii din Romania, sa avem de ce urla!
  • +10 (20 voturi)    
    din lac in putz (Marţi, 8 iunie 2010, 9:19)

    panfil flecaru [anonim]

    sau mai corect, din ghena la latrina 3.
    este un parcurs normal. dar, cum zice dom gadele director al latrinei, ""Vreau sa-i spun bun venit din toata inima lui Razvan Dumitrescu la Antena 3"!

    companie selecta pentru razvan cel oropsit si presat sub presiuni basesti, la televiziunea de vanturi.

    good luck, domnu' injiner !
  • +4 (12 voturi)    
    imi este profund si din inima scarba (Marţi, 8 iunie 2010, 9:25)

    gura sparta [utilizator]

    Vreau sa vad si la Antena 3 cum plange ca un crocodil: "Pensionariiiii, pensionarasiiiii, vaaiiiii, maicaaaaaa, ce tare rau imi e de voi, maica si cum vai scazuara astia piensiili, maica si ce 20 jde mii de para imi iau eu pe luna de astia, auuu ce ma doare carcaaaaa, cu ce duc eu maicaaaa banisorii astia in spate. Maica da grei e banii astia."

    Acum serios, chiar nu vi se ridica din gat asa o voma? Sa profiti de raul altora in mod atat de josnic? Imi este complet scarba de ceea ce sa intampla in media romaneasca. Morar pe B1 latra ca cainili legat de caruta lu' Base, astia da' cu pietri in iei. Te ia lehamitea. Mai bine merg pe bordura cu baietii sa beau o bere in fata blocului, efectul e acelasi.
  • +9 (15 voturi)    
    Nu-i plang de mila (Marţi, 8 iunie 2010, 9:33)

    Radu [anonim]

    Mie personal nu mi-a placut de RD prea mult...si sa spunem lucrurilor pe nume: a fost total anti-PDL, anti-Basescu, anti-Guvern etc. Daca tot se considera asa de bun jurnalist, unde a fost obiectivitatea acestuia in momentul in care in cadrul emisiunilor sale rastalmacea declaratiilor personajelor politice, si le punea intr-o lumina fatalista. Halal jurnalist!!!
    Sunt de acord ca trebuie ca jurnalist sa ai o atitudine critica, dar in acelasi timp trebuie sa fie si obiectiva, ceea ce la RD nu s-a prea vazut.
    Stai draga Razvanel la Antene langa Felixel, si totul iti va merge struna.
  • +10 (14 voturi)    
    Asta da presiune politică! (Marţi, 8 iunie 2010, 9:41)

    gabhry_el [anonim]

    I-a făcut felul Băsescu!
    L-a trimis în sihăstrie la Antena 3.
    Acolo nu mai poate să-şi verse dejecţiile.

    I-a pus pumnul în gură!
  • +7 (11 voturi)    
    Ce gunoi.... (Marţi, 8 iunie 2010, 10:06)

    rhadoo77 [utilizator]

    Pai mizeria asta de om nici nu avea unde sa se duca in alta parte. Si-a gasit locul binemeritat langa toate laturile din TV. Din fericire nu ma uit niciodata la postul respectiv, imi insulta inteligenta. Sper sa nu mai aud niciodata de acest om mizerabil!
  • -10 (14 voturi)    
    pacat... (Marţi, 8 iunie 2010, 10:08)

    catalin [anonim]

    eu unul sunt convins de omul acesta...nu am prea vazut in ultima vreme emisiunile lui dar sunt convins ca cineva are ceva cu el....si toti astia de pe aici Basisti convinsi sau mai putin de atat....sa asteptati sfarsitul anului , mai vorbim atunci....eu ma car de aici prin septembrie...si daca niciodata nu m-am gandit sa dispar de tot din Ro. acum cu toate ca plec in nesiguranta s i am si un copil de 2 ani stiu ca aici nu mai am nimic de asteptat.....nu iau apararrea RTV au facut si ei multe marsavii dar ce se intampla in Ro nu este OK....CAPUL SUS RAZVAN EU TE SUSTIN.
  • -8 (8 voturi)    
    pe scurt (Marţi, 8 iunie 2010, 10:10)

    srpc [utilizator]

    in aceste zile, oricine lupta contra cancerului portocaliu e OK, oricine il sustine risca lagarul de munca silnica.
  • +6 (10 voturi)    
    In sfarsit (Marţi, 8 iunie 2010, 10:16)

    Popescu Anonim [anonim]

    sunt de acord cu toate comentariile trimise, nu stiu de ce a rezistat atat de mult ca prezentator si realizator TV, este arogant si plin de el si poate ca a fost presat politic sa-l denigreze pe presedinte zilnic si n-a mai suportat aceasta presiune. Enervant om, facea emisiuni de doua ore si nu te alegeai cu nimic la final, de fapt majoritatea sunt la fel. Sunt plini de ei, aroganti, dar de fapt n-au nimic in cap sau au prea putin. Ce sa mai spun de Gadea, ma-ntreb cum poate Mircea Badea, care e singurul care mai are ceva in cap, sa-l suporte ca prieten, e zero barat, nu poate construi o fraza mai lunga, uita pana s-o termine de ce a inceput-o, de obicei tot ce spune n-are nicio noima, nicio logica. Meseria de jurnalist nu este usoara si nu este pentru oricine, deocamdata nu avem asa ceva pe la niciun post. ar mai fi multe de spus dar cu ce folos?
  • +7 (11 voturi)    
    uite cine vrea respect! (Marţi, 8 iunie 2010, 10:52)

    Gabriela [anonim]

    Probabil ca ptr R.D. respectul se traduce doar in bani si nu in calitatea jurnalismului practicat; ptr el "respectul"e doar un cuvant cu conotatie pozitiva dar pe care il foloseste in scopuri negative de manipulare a maselor tocmai pentru ca aceasta manipulare sa imbrace influente pozitive care iradiaza din conotatia cuvantului; dar este si un efect invers, de peiorativizare a sensului originar al cuvantului. Ori "respectul" este una din valorile morale ale omului iar aceasta valoare este murdarita de campania lor prin scopurile ascunse ale campaniei. Atacand valorile morale care sustin o motivatie pozitiva spre binele general, ei orienteaza masele doar spre binele individual, egoist. Binele individual inseamna, pentru cei mai multi, mai ales o stare materiala buna din care decurg alte beneficii: sanatate, instruire, avutie, etc. Dar toate astea au un pret: teama de a nu le pierde si astfel ajungem sa ne debarasam de principii morale pentru ca acolo unde sunt aceste beneficii, principiile morale sunt date de-o parte si nu poti fi mereu si in caruta si in teleguta. Dar treaba nu se opreste aici, din teama ca sistemul sa nu cada, ajungem noi insine agentii lor in propriile familii, locul de munca, la televiziuni pentru a sustine ceea ce ne aduce noua bunastarea- ca in cazul consumatorilor de droguri care ajung sa traficheze pentru a-si asigura drogul in mod continuu. Deci cei ca R.D. sunt pana la urma niste nefericiti care au trecut de la statutul de consumatori de vise de bunastare materiala, la cel de traficanti de vise si care acum isi consolideaza pozitia de sustinatori ai surselor bunastarii personale, alaturandu-se cartelului.
  • +7 (11 voturi)    
    A mai cazut o ,,stea"..... (Marţi, 8 iunie 2010, 11:45)

    nelloti [utilizator]

    Domnule Dumitrescu, citind , cu emotie, explicatiile plecarii dumneavostra , am plans pana la epuizare.Familia mea si cun mine am hotarat sa tinem doliu ,o saptamana, incercand sa ne ostoim durerea pricinuita de plecare dumneavoastra.Vazandu-va alaturi de domnul Gadea, mi-a venit in fata ochilor imaginea cuplului Che si Fidel, acesti eroi ai comediei politice romanesti. Nu mai am voce,lacrimi si sentimentele mele au secat. Ma vad singur, frustrat si parca nu va mai exista un ,,maine,,. Imi vine ,in minte, imaginea acelor polticieni perversi , fara caracter,onoare si bun simt, care dezerteaza dintr-un partid in altul motivand ca nu sunt de acord cu unele masuri luate de partidul lor., dar niciodata luand atitudine publica.Un fariseism ieftin , de subcultura politica si traseism asiduu.Dumneavostra, ajungeti sa perpetuati o minciuna, neelegant. Daca ati fi fost responsabil si onorabil , ati fi spus de la inceput ca banii sunt cei care dicteaza,caci paiunea a murit in aceasta tranzitie frustranta. Sau ca intr-un alt post de televiziune puteti fi anti, mai mult decat aici, indiferent impotriva cui va manifestati. Sau vreti sa ne spuneti ca , institutiile financiare ocolesc Antenele tocmai cu Basescu in fruntea Tarii, acest ,,tiran,dictator...,,? Am vazut deontologia profesionala fatisa .Acum resirati usurat, aici nu trebuie decat sa acuzati profesionist. La RTV ati facut doar practica. Dar ,chiar si asa, cand ii este greu postului care v-a consacrat , nu se cade sa il lasati la nevoie. Sau , poate, cine stie ce alte motive v-au indrumat pasii catre domnul Gadea.
  • +7 (11 voturi)    
    Imi este scarba (Marţi, 8 iunie 2010, 12:55)

    Doc [anonim]

    Imi este scarba de astfel de oameni! Daca inainte sa plece de la Realitatea mai aveam ceva dubii in privinta acestui individ acum m-am lamurit.

    Ma bucur ca odata cu plecarea de la iRealitatea a fost scos la iveala putin si gunoiul!

    Oare nu ii era putin asa rusine acestui baietel sa deplanga starea pensionarilor si bugetarilor in timp ce el isi lua 10000€/luna? Si sa zicem ca asta nu-i asa de rau (e piata libera, cere si oferta etc...) dar nici macar nu platea impozit normal (isi lua baiatul banii pe firma).

    Dumitrescule!!! Puti! Puti rau de tot! Si acum stie toata lumea!
  • +5 (7 voturi)    
    Televiziunea - remediu..... (Marţi, 8 iunie 2010, 13:59)

    Anonim [anonim]

    In fctiile tv-ului exista "delete" program
    Folositi-l fara ezitare da rezultate miraculoase !!
    • +2 (6 voturi)    
      De acord, Anonim (Marţi, 8 iunie 2010, 15:48)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      ....dar nu sint de acord sa platesc pt ei ! De o lunga perioada nu ma mai uit nici la A3, nici la iRealitatea, dar fiind cuprinsi in pachetul de posturi a furnizorilor de cablu,o parte din bani merg si la ei, nu? Ei bine, eu nu vreau sa mai platesc un serviciu pe care nu il folosesc! Cat despre RD, paguba-n ciuperci, si vorba aia: "qui se semble, se ressemble"!
      S-auzim numai de bine, poate pleaca si Ursu si pitica cu picioare scurte, si atunci ma amai gandesc sa ma uit la iRTV!
  • +5 (9 voturi)    
    Transferul verii... (Marţi, 8 iunie 2010, 14:05)

    hahalera [anonim]

    Sa vezi ce echipa solida isi face acu Antena 3. Pe langa mutarea asta trecerea lui Mourinho la Real Madrid e neinsemnata. Chiar si-o utopica trecere a lui CR9 la Barcelona ar fi o nimica toata. Bravo lui, ii uram succesuri, "sa latrati bine!" si la cat mai multe amenzi de la CNA.
  • -4 (6 voturi)    
    vai de ei (Marţi, 8 iunie 2010, 15:24)

    Anonim [anonim]

    Problema este alta..avem un guvern de doi lei, de hoti si banditi, un presedinte nesimtit, betiv si dement...ce ati vrea sa vedeti?? Doua posturi oligofreme (Realitatea si Antena3)...conduse de securisti, banditi si lingai. Uitati-va la Gadea...pai ala este om??? Predica apa si bea vin. Va dau in scris acum...tot ce fac, fac doar pentru ei. Daca se intoarce roata politica sa vedeti voi cum se cupleaza ei la buget. Ati uitat cum a furat Felix din banii lui Ceausescu??? Ati uitat cum a furat Vantul banii din FNI??? La vremuri noi, tot ei!! Despre asta este vorba!!! De ce credeti ca l-a schimbat Felix pe Oancea si l-a pus pe Gadea? Simplu...linge mai bine preotelul curvar!!! Sa vedeti ce propuneri indecente face prin redactii...ma intreb daca sotia lui stie :)...dar o sa afle...avem date:)
  • +4 (8 voturi)    
    Sinistru personaj acest Razvan Dumitrescu... (Marţi, 8 iunie 2010, 16:14)

    argentina.simion@bnro.ro [anonim]

    Oricum la Antena se aduna toata floarea cea vestita. Stie cineva, as putea sa cer la cablu un pachet de programe TV fara antene? Pe bune, as plati doar ca sa nu le mai vad figurile cand manevrez telecomanda...
    • +4 (8 voturi)    
      si eu (Marţi, 8 iunie 2010, 16:41)

      leea-na [anonim] i-a raspuns lui argentina.simion@bnro.ro

      si eu as renunta la ele definitiv; as plati pe cineva sa inventeze un dispozitiv care sa contorizeze reactiile pozitive si negative ale telespectatorilor( fara interventia operatorului) si, la un nr X de semnale negative, sa scoata din programul respectivului telespectator nemultumit acel program care ii strica ziua si, la nivel de operator, sa il excluda daca per total nr abonati au nemultumiri.
      - nu floarea ce vestita ci "fierea "cea vestita
  • +6 (10 voturi)    
    Un târf (Marţi, 8 iunie 2010, 17:19)

    Vizitiul [utilizator]

    Asta reprezintă RD.
  • +4 (8 voturi)    
    Gandacul pervers Dumitrescu (Marţi, 8 iunie 2010, 17:57)

    Dorin [anonim]

    Cel caruia nu-i "tremura" mana cand tinea foaia de hartie... Hahahahahaha!!!! Presiune politica din partea cui tovarase "jurnalist"? Din partea lui Basescu, nu? Esti ridicol, ipocrit, fatarnic, mincinos, fals, sluga si... evazionist fiscal!!! Razvan Dumitrescu este caz de studiu pentru cum nu trebuie sa fie un jurnalist. Pentru a strange la un loc toata mizeria din presa audio-video propun celor doua canale de "televiziune" (Anatema 3 si iRealitatea tv) sa fuzioneze. Sa-ti fie rusine tovarase evazionist Razvan Dumitrescu!!!! Esti un gunoi.
  • +2 (6 voturi)    
    rd (Marţi, 8 iunie 2010, 23:50)

    zomby [anonim]

    merita aceasta lichea atata dezbatere publica,atat efort in a face comentarii???????eu cred ca ....NUUUUUU!!!!!!s-a dus unde de altfel ii era locul.punct
  • +2 (6 voturi)    
    nu inteleg... (Miercuri, 9 iunie 2010, 0:05)

    Miki [anonim]

    Nu inteleg de ce, daca presiunea politica vine din partea presedintelui&anumitor partide, a plecat de la un post de TV ostil presedintiei (ce a rezolvat cu asta?!) la un altul, de aceeasi natura. Aici nu mai e valabila "amenintarea"?
    • -2 (2 voturi)    
      Observatie corecta (Miercuri, 9 iunie 2010, 13:17)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Miki

      Aceasta intrebare ar trebui sa-i fie pusa ipocritului evazionist. "Amenintarea" presedintelui nu mai are valabilitate daca va lucra la Antena 3?????? Gura mincinosului Dumitrescu aberatii spune. Si-a inventat un motiv pe care doar Gadea, Badea, Ciutacu, Firea si "jurnalistii" de la Antena 3 l-ar putea crede... Si, da, era sa uit, noul sau stapan Voiculescu. O alta caricatura si anomalie a societatii romanesti.
  • -2 (2 voturi)    
    De 2 zile ma simt mai bine ! (Miercuri, 9 iunie 2010, 12:06)

    martin [anonim]

    Eu ma uit destul de des la Realitatea , dar pot sa suport insanitatile si incorectitudinile lui Tatulici,Ursu,Stancu, Prelipceanu etc, fiindca fata lor e in consonanta cu interiorul murdar.
    Cu Razvan Dumitrescu problema e putin diferita, deoarece sunt fizionomist si intre fizicul sau cu aparente de inteligenta si cinste si interiorul mai intunecat decat iadul, mi se creia un disconfort evident.
    Acum ma simt mult mai bine, ca s-a dus unde ii e locul perfect ,intre Gadea, Stan Laptop,Ciutacu, ingenua Firea ,etc. sub conducerea inteligentului Felix Voiculescu !
  • 0 (0 voturi)    
    actualitatea politica (Joi, 2 august 2012, 20:46)

    mihaela [anonim]

    Ce rusine ptr clasa politica , ptr cei care au guvernat ,si-au batut joc de romani. Bine ca mai sunt si persoane competente ca ziaristii de la "antena 3", care au pus tara pe jar..... Nu stiu cum de mai au obraz , cei de la PDL sa iasa in fata poporului si sa faca comentarii penibile.
    Suna totul a Lapusneanu,"daca voi nu ma vreti, eu va vreau...." asta ar fi lozinca corecta a PDL-lui.
    Continuati, romanii au nevoie de oameni ca dvs, si cei care nu sunt de acord, nu au decat sa paraseasca tara, asa cum i-au sfatuit si ei pe doctori, muncitori ..etc, dar sa plece fara banii furati din tara!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi