Anca Boagiu (PDL): Ne vom gandi cum sa-l pedepsim pe Geoana

de RFI     RFI Romania
Vineri, 11 iunie 2010, 10:28 Revista Presei | Radio TV

Democrat-liberalii ar putea relua procedura de suspendare a presedintelui Senatului. Vicepresedintele Camerei superioare, Anca Boagiu, a declarat la RFI ca dupa ce Romania va primi transa din imprumutul de la FMI, PDL se va gandi cum sa-l pedepseasca pe social-democratul Mircea Geoana.

Aceasta reactie vine dupa ce seful statului, Traian Basescu a cerut joi conducerii celor doua Camere parlamentare ca motiunea de cenzura a Opozitiei sa fie dezbatuta sambata, 12 iunie si nu marti, 15 iunie, asa cum s-a stabilit initial. Presedintele Camerei Deputatilor, Roberta Anastase (PDL) a fost de acord cu aceasta solicitare, insa seful Senatului, Mircea Geoana (PSD), s-a opus.

"Cred ca in momentul acesta trebuie sa ne preocupam mult mai mult de soarta Romaniei, decat de suspendarea lui Geoana. Dupa ce vom primi transa de la FMI si Romania incepe sa se redreseze economic, avem suficient timp sa ne gandim si la cum sa-l pedepsim pe domnul Geoana", a declarat Anca Boagiu.

Vicepresedintele PDL aminteste ca nu este prima oara cand Mircea Geoana "arunca Romania in criza": "Nu e prima data cand arunca Romania in criza. Daca ne amintim bine si anul trecut, in noiembrie-decembrie am ramas luni in sir fara Guvern, din cauza abuzurilor pe care Mircea Geoana le-a facut, refuzand sa audieze propunerea de nou Guvern".

Anca Boagiu sustine ca unii politicieni nu pot gandi singuri: "Se pare ca unii politicieni nu pot gandi, doar reactioneaza la comenzi de partid si atat, nu conteaza ce se intampla cu tara. Sa fii al doilea om in stat nu inseamna sa fii si om de stat. Mircea Geoana nu este un om de stat, este doar un om care sta pe un scaun".

Ea crede ca demersul lui Mircea Geoana trebuie sanctionat: "In orice tara civilizata si in orice stat democratic, un asemenea demers trebuie sanctionat. Din nefericire, suntem intr-o perioada de criza, in care orice politician rational trebuie sa se gandeasca la tara mai intai si apoi la cum il pedepseste pe un individ, care are ca port-stindard incalcarea continua a Constitutiei".

Vineri, Mircea Geoana, i-a invitat pe parlamentarii puterii, la o discutie pe tema reprogramarii motiunii de cenzura. PSD, initiatorul motiunii, si PNL, care sustine documentul, nu sunt de acord cu devansarea dezbaterii si votarii motiunii de cenzura, ceruta de presedintele Traian Basescu. Geoana a invitat parlamentarii puterii sambata, la ora 12.


Citeste mai multe despre   






















4743 vizualizari

  • 0 (22 voturi)    
    Politica asta e grea pentru romani (Vineri, 11 iunie 2010, 10:33)

    Constantin [anonim]

    Cum crede Anca Boagiu ca poate PDL-ul isi poate impune ideile politice prin pedepsirea colegilor de politica? Efectul obtinut este exact pe dos.

    Altele sunt caile pentru ai face pe colaboratori sa-ti adopte ideile.
    • +9 (21 voturi)    
      Nu zau? (Vineri, 11 iunie 2010, 11:24)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      Adica PNL i-a scos afara de la guvernare pe PDL-isti pe vremea Tariceanului, Antonescu urla acum peste tot ca dorinta si scopul sau sunt sa distruga PDL si pe Basescu, PSD la randul sau abia asteapta sa distruga si ei guvernul, PDL si pe Basescu si tu vii acum cu "alte cai " pe care trebuie sa le adopte PDL?

      Si care-ar fi acelea (asta in caz in care PDL ar avea totusi parteneri de dialog)?
      • +3 (5 voturi)    
        Titlu de cancan (Vineri, 11 iunie 2010, 12:40)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Andradda

        Titlul nu are legatura cu articolul. In titu se sugereaza ca Anca Boagiu vrea sa-l pedepseasca pe Geoana iar in articol este pe dos, Anca Boagiu spune ca nu este timp acum pt rafuieli cu Geoana. Ca problemele tarii sunt mai importante.
        Ma intreb daca autorul articolului si-a citit prorpioul articol sau l-a luat copy/paste.
    • +2 (4 voturi)    
      hmm (Vineri, 11 iunie 2010, 12:10)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      nu stiu ce sa spun despre razbunare, probabil ca e arma prostului, dar in rest vizavi de Geoana are perfecta dreptate. Indiferent daca Basescu e bun sau rau, daca Boc e bun sau rau, nu incepi un demers pe care daca il pierzi cauzezi mai multa paguba decat daca nu l-ai face. Daca esti in stare sa castigi si sa arati ca faci bine ok, daca pariezi si pierzi inseamna ca nu esti persoana potrivita sa ai in mana soarta tarii. Geoana este vinovat pentru simplu fapt ca a pierdut. Nu stiu daca ma fac suficient de inteles...
      • 0 (0 voturi)    
        Geoana e vinovat pt ca a pierdut (Miercuri, 16 iunie 2010, 11:35)

        Ruxandra Vdrascu [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        Dar Geoana a pierdut pt ca Basescu a furat!
  • +6 (22 voturi)    
    fratilor.... (Vineri, 11 iunie 2010, 10:37)

    me [anonim]

    deja sunteti PENIBILI (si voi si psdu cu geaoana)...
    tara e in pragul dezastrului si voi nustiti decat sa va cesrtati poate poate mai castigati 5 voturi/...
    RUSINE!!!
    cand dracu o sa lucrati impreuna ca sa salvati ce se mai poate salva din tara asta?
    • -7 (17 voturi)    
      re: (Vineri, 11 iunie 2010, 11:09)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui me

      Tu esti de toata jena, atata vreme cat ambele camere ale parlamentului, din care fac parte si PDL-istii daca nu ma insel au hotarat o data pt dezbaterea motiunii de cenzura nu inteleg ce treaba are Basescu cu asta. Nu face decat sa incalce constitutia asa cum a facut-o in nenumarate randuri amestecandu-se in treburile legislative (separarea puterilor in stat).
    • -8 (20 voturi)    
      sunt nebuni pe bune ,nu vezi ? (Vineri, 11 iunie 2010, 11:10)

      escu [anonim] i-a raspuns lui me

      Astia de la PD sunt nebuni pe bune, ura lor este evident de natura psihiatrica !
      • +1 (11 voturi)    
        mda (Vineri, 11 iunie 2010, 12:18)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui escu

        o observatie superficiala si subiectiva. Imi permit sa spun asta fiinda eu l-am vazut pe Ciutacu cu bale la gura si cu ochii iesiti din orbite cand vorbea despre Basescu sau pe Valentin Stan.
        (acum nu vorbesc depre ce e bun sau rau pentru Romania, ci doar despre ura de natura psihiatrica)
        • -2 (6 voturi)    
          mai gandeste-te (Vineri, 11 iunie 2010, 13:32)

          gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          Ciutacu nu e parlamentar, deci care e relevanta?
    • +3 (5 voturi)    
      hmm (Vineri, 11 iunie 2010, 12:11)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui me

      mda, se pare ca inainte sa salveze tara se lupta cu cei care au salvat-o in ultimii 20 de ani.
  • +12 (14 voturi)    
    Toti sunteti oameni care stati pe scaune (Vineri, 11 iunie 2010, 10:39)

    Ovidiu [anonim]

    unde scaun=functia, sa nu credeti nici unul ca v-ati nascut cu scaunul sau functia lipite de fund...sau v-a crescut scaunul din....doamne iarta-ma...

    E trist ca unii incep sa se creada scaune, dar nu ma refer doar la Geoana, ci si la multi altii, din toate partidele....

    Va rog totusi sa nu uitati, ca atat lemnul din care e facut scaunul e platit din banii nostri de taxe, constructia mesei la care sta scaunul e platita din taxele romanilor...caldura, acoperisul , peretii unde stau scaunele voastre sunt platite din taxele noastre....

    Si , tot din taxe va este platit si un salar destul de decent plus chirie la hotel de 4-5 stele ca sa nu va ingrijorati de ziua de maine sa nu stati cu grija ca maine proprietarul va ridica chiria, sau banca va mareste dobanda si sa va puteti concentra pe ce puteti face ca noi, cei care va platim scaunele sa traim mai bine.

    Sper ca sunteti constienti de asta, sunteti acolo pentru ca unii romani v-au trimis acolo prin vot si nu pentru ca ursitoarea v-a prevestit asta, sau pentru ca ati mancat mai stiu io ce cand erati mici.
  • +12 (20 voturi)    
    De ce sa il pedepsiti pe PROSTANAC? (Vineri, 11 iunie 2010, 10:40)

    Audit [utilizator]

    Ati votat in UNANIMITATE in birourile permanente reunite.
    Nu ne mai luati pe toti de prosti, pe noi "oamenii obisnuiti".
    Sunteti atat de imbatati de putere TOTI, de plini de interese, incat atunci cand Basescu va atrage atentia uitati ca si voi ati votat la fel.
    • 0 (12 voturi)    
      Halal logica, (Vineri, 11 iunie 2010, 12:00)

      mike [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Daca la o intersectie o coloana de masini se hotaraste sa treaca pe rosu si un politist le atrage atentia ca au incalcat legea atunci: politistul incalca constitutia, politistul se amesteca in treburile lor ,nu-i asa? Cu asa o gandire nici nu -i de mirare ca suntem unde suntem.
      • +2 (10 voturi)    
        pai este si militian??? parca era mariner! (Vineri, 11 iunie 2010, 12:12)

        eu [anonim] i-a raspuns lui mike

        noroc ca exista EL, marele om de stat, sa ne vegheze cu lumina lui calauzitoare...
        parca am fi la al XXX-lea congres :)
        BRAVO! BRAVO!
        PACE!
      • +1 (7 voturi)    
        Ai citit constitutia? (Vineri, 11 iunie 2010, 12:38)

        george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui mike

        Nu se specifica termen maxim 3 zile, ci dupa 3 zile.
        • -1 (3 voturi)    
          Bravo ! (Vineri, 11 iunie 2010, 16:32)

          mike [anonim] i-a raspuns lui george alexandru

          Logica imbatabila ! Daca mergi la dentist si-ti pune un pansament si-ti spune sa revii dupa 3 zile . pe logica ta ai putea reveni si dupa 30 zile nu-i asa ? Mai putina patima si mai multa logica e de preferat.
  • +2 (26 voturi)    
    Trebuie schimbat (Vineri, 11 iunie 2010, 10:41)

    dave [anonim]

    Atitudinea lui Geoana este total iresponsabila.. nu tine cont de nimic si chiar nu ai pasa ca o criza politica amplifica neincrederea tuturor in ceea ce priveste Romania. Face mult rau cu aceasta atitudine si sporeste tensiunea care si asa a atins cote maxime in Romania.
    • -2 (4 voturi)    
      doar ca (Vineri, 11 iunie 2010, 13:39)

      gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui dave

      nu Geoana a creat tensiune in situatia data ci marele ElBase, cand a venit, dupa ce ambele camere au votat in unanimitate data de marti (cu miss parlament in frunte) sa zica el ca ar fi bine sambata. Dupa care a sarit "doamna" fotomodel care in urma cu cateva zile intarzia procesul de numire in functie a unor judecatori la curtea constitutionala, sa spuna ca e "ElProstanac" de vina pentru criza. Nu sunt "pesedist" dar "pedeleii" sunt si ei cel putin la fel de penibili.
  • +2 (26 voturi)    
    geonelu (Vineri, 11 iunie 2010, 10:41)

    SD [anonim]

    L-au suspendat pe Basescu si s-a vazut clar ca a fost impotriva majoritatii,

    Au depus motiunea de cenzura prin care a cazut guvernul BOC, s-a vazut iarasi clar ca au facut din interes politic, nicicum ca sa faca un bine tarii ...

    Se opune reformei de care Romania are nevoie urgent si a depus o noua motiune ...

    Oare cat il mai putem suporta pe acest Geoana ? Ma intreb daca omu asta are contiinta sau daca tot ceea ce face, face din prostie ...
  • -2 (16 voturi)    
    Anca Boagiu, Cavaler al Ordinului Legiunii de Onoa (Vineri, 11 iunie 2010, 10:43)

    ngi [anonim]

    Il vom pedepsi pe Geoanaaa!! Muhahahahaha :)))
  • +11 (19 voturi)    
    Geoana este pedepsit (Vineri, 11 iunie 2010, 10:44)

    Obama [anonim]

    Oricum este pedepsit ca este Geoana .Omul care a sarit in sus de bucurie si a fost presedinte pentru 4 ore .Omul este zdruncinat rau oricum.Si mai este si Ponta care il enerveaza si ii da peste bot cand are ocazia .....Nastase.
  • +4 (32 voturi)    
    dobitoaco...!!! (Vineri, 11 iunie 2010, 10:44)

    andrei [anonim]

    Vice-presedintele PDL aminteste ca nu este prima oara cand Mircea Geoana "arunca Romania in criza" :

    Chiar nu stiam!!!??? Deci Geoana e de vina ca Romania e in criza? (pai parca era Tariceanu).

    Bun acum ca am clarificat si asta, ati putea totusi sa luati niste masuri eficiente pentru iesirea din criza, sau continuati sa dati vina pe Tariceanu si Geoana si sa nu faceti nimic.

    Dobitoci incompetenti!!!
    • +3 (13 voturi)    
      Este timpul ca toti sa ajutam Romania (Vineri, 11 iunie 2010, 11:34)

      joao miguel [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Dupa cum sunt politicienii asa este si societatea romaneasca "dobitoaco"? pai asa reusesti sa-ti impui punctul de vedere? Toti sunt vinovati de situatia tarii ,dar te rog sa faci apel la memorie si sa-ti amintesti ca domnul Geoana a iesit de la guvernare cand tara avea mai mare nevoie de unitate politica. Poate ca Romania ar fi aratat altfel astazi.
      • +1 (7 voturi)    
        A iesit de la guvernare! Si??? (Vineri, 11 iunie 2010, 12:17)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui joao miguel

        Pai peste tot sunt ministrii, prim ministri care demisioneaza!
        Mama lor de porci, arunc tarile lor in criza...
        CARE este problema ca s-au retras de la guvernare????
        Pot guverna cei de la PDL!
        Apropo, daca si astia pleaca se gasesc altii care sa guverneze. Eventual UDMR-ul singur!
        Daca nu se mai fac alegeri!
        Care este problema????
        Pai pacra mandatul trecut daca PNL se retragea se putau face alegeri... etc...

        Eventual sa ramana Tovarasul Basescu pe vecie, pana moare, si apoi sa lase ceva indrumari scrise...
        Nu de alta, dar nu cumva sa fie Romana in criza fara EL
    • 0 (6 voturi)    
      Andrei (Vineri, 11 iunie 2010, 12:06)

      mike [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Era vorba de criza politica cand 4 luni n-am avut guvern , dar poate-i prea mult pentru mintea ta indoctrinata de liberali te crezi mai competent sau mai putin dobitoc decat cei pe care-i faci ? Mi-e teama ca nu esti.
  • +12 (24 voturi)    
    fara indoiala (Vineri, 11 iunie 2010, 10:44)

    dum_i [utilizator]

    geoana e un om foarte slab, de o foarte proasta calitate.

    si imi aduc aminte acum vreo 10 ani cand era chiar vazut ca un om de valoare. ce deziluzie.

    In plus, de ce nu face nimeni demonstratii cand zilnic TOTI romanii pierd 1-2% din puterea de cumparare din cauza caderii cursului?

    Iar caderea asta e legata direct de magariile si mizeriile pe care oameni ca geana si altii le fac prin amanari peste amanari.

    Iar cel mai mult ma scarbesc oamenii astia ca ponta, geoana, antonescu care pur si simplu NU sunt capabili sa mai gandeasca. Ei stiu doar atat : NU la ORICE zice Basescu. Si un copil de gradinita ar fi mai cu cap decat lichelele astea orbite de ura personala.
    • 0 (0 voturi)    
      da (Vineri, 11 iunie 2010, 16:06)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Corect! Complet de acord!!
  • +15 (19 voturi)    
    io zic sa lasati pedepsele in grija electoratului (Vineri, 11 iunie 2010, 10:47)

    Ovidiu [anonim]

    si sa decideti ce faceti cu :

    - Sanatatea - ca ne pleaca cate 4-5 medici din tara in fiecare zi, iar pacientii trebuie sa aduca medicamente de acasa si sa dea spaga;

    - Justitia - ca procesele continua sa se intinda pe 5-10 ani, si uneori unii mor cu dreptatea in mana ... de batranete;

    - Administratia - ca in epoca internetului, trebuie sa mergi sa stai la coada ca sa platesti taxe, cand cel putin programarea, dar si multe plati s-ar putea face online;

    - CFR-ul - ca in anii '95 s-a oferit sa il cumpere Deutsche Bahn, adica CFR-ul Germaniei, si i-am refuzat ca nu vrem sa ne vindem tara, dar serviciile sunt din ce in ce mai proaste...

    - Educatia - dati bataie cu descentralizarea si transparentizati procesele si concursurile pentru posturi - nu s-ar putea afisa public pe pagina Ministerului Educatiei toate concursurile, ca in Occident?

    - Bugetul - Bulgarii au renuntat la masinile de lux, dar de la politicienii romani, nici un semn. Oare cum ar fi sa treceti toti pe Logan-uri?

    etc etc etc....

    De asta va platim salarile, doamna Boagiu, nu ca sa il pedepsiti pe Geoana.... Daca Dabuleniul il voteaza, asta e, trebuie investit in Educatie....Daca Educatia era de calitate, nu ne reprezentau la Bruxelles d'alde Vadim si Becali..
  • +3 (17 voturi)    
    Cum arunca (Vineri, 11 iunie 2010, 10:47)

    Pantera Roz [utilizator]

    presedintele o soparla,"barbatii politici" din PDL tac,dar ies la rampa "femeile politice":Roberta,Boagiu,Udrea...Astea sunt ca amazoanele lui Ghadafi din garda sa de corp.Numai ca ale nostre sunt mai "plinute".Roberta deja e "multa"rau...Iar pe Udrea dac-o intepi cu un bold explodeaza.De la stres,desigur.Politica e grea.
  • +9 (21 voturi)    
    madam, iti amintesti de 5 mai? (Vineri, 11 iunie 2010, 10:48)

    vio [anonim]

    si de declaratiile de atunci?
    Alea in acre spuneai ca avem crestere, ca populatie o duce bine, ca iesim din criza, ca numai televiziunile sunt de vina ca mint poporul samd?

    Iare pe 6 mai a iesit Sefu si ne-a spus ca suntem in cacao pana la gat?

    Deci, cine naiba sa te asculte si creada?

    PS.
    Daca postacii oranj au uitat, ii ajut eu:
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7226368-anca-boagiu-simte-romanii-duc-mai-bine-puteau-duca-mult-mai-rau.htm

    Astept atacurile la persoana, ca altceva....de unde....
  • +2 (18 voturi)    
    Si eu cred acelasi lucru (Vineri, 11 iunie 2010, 10:51)

    Dorin [anonim]

    Marioneta Geoana nu are ce cauta in functia de presedinte al Senatului. E mult prea mult pentru noi si e mult prea mult si pentru el. In orice tara democratica un asemenea individ ar fi fost demis in secunda doi dupa multimea de gafe pe care le-a comis.
    • +1 (15 voturi)    
      E valabil si pentru Base? (Vineri, 11 iunie 2010, 10:58)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Dorin

      I-a gandeste-te ca in Germania presedintele si-a dat demisis dupa o singura afirmatie "ciudata". Si GErmania nu s-a prabusit, ca nimerni nu e de neinlocuit.

      Dar Base, cate a comis? In 6 ani?
  • 0 (14 voturi)    
    Incalcarea Constitutiei? (Vineri, 11 iunie 2010, 10:51)

    gl [utilizator]

    Incalcarea Constitutiei ar trebui sa reprezinte ceva deosebit de grav.
    Se pare insa ca avem politicieni de doi bani daca urmarim de cate ori a fost folosita aceasta expresie desi nimeni nu a fost sanctionat in vre-un fel ptr aceste ïncalcari"ale constitutiei.
    Articolul spune ca initial a fost stabilita ziua de 15 iunie. Domnilor "jurnalisti" poate va faceti meseria in mod corect si onest si ne spuneti si noua citititorilor care a fost procedura care a stat la baza stabilirii zilei de 15 iunie si MAI ALES cine a stabilit acea zi care organism, for etc.
    Ptr ca dupa ce initial a fost stabilita o zi, vine domnul Basescu si spune ca trebuie stabilita de fapt ziua de 12 nu 15 (oare pe unde era cand a fost stabilita initial ziua de 15?) si imediat sare doamna Boagiu si il acuza pe domnul Geoana de incalcarea Constitutiei si de faptul ca "nu gandeste singur si raspunde la comenzi ale partidului". Culmea doamna Boagiu iesind la rampa cu aceste observatii doar dupa interventia domnului Basescu - nu poti sa nu te intrebi ironic aici pe unde era aceasta domana la stabilirea initiala a zilei de 15 precum si cine raspunde da fapt la comenzi si nu gandeste singur (Geoana la comenzile PSD sau Boagiu la comenzile lui Basescu?)
    Articol partizan prin faptul ca nu prezinta complet si onest situatia si lamentabil comportament al presedintelui Camerei Deputatilor - doamna Boagiu.
    Domnilor jurnalisti faceti-va meseria in mod onest si lasati manipularile si ma refer aici la toti jurnalistii care nu sunt capabili sa-si faca meseria onest de la Hotnews, Realitatea, Antene etc.
    • +2 (8 voturi)    
      verifica ce scrii (Vineri, 11 iunie 2010, 11:15)

      eu [anonim] i-a raspuns lui gl

      Cred ca nu ai citit deloc articolul, ci numai comentariile. Si ca o modificare la tot ceea cea ai scris(dupa parerea mea total nefondat si deloc relevant), presedinta Camerei Deputatilor este Roberta Anastase.
      • -3 (9 voturi)    
        Greseala (Vineri, 11 iunie 2010, 11:42)

        gl [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Ai dreptate, am gresit, nu Boagiu este presedinte la Camera Deputatilor.
        Totusi, tot ceea ce am scris nu este reprezentat de greseala numelui presedintelui Camerei Deputatilor nu crezi?
        Articolul e manipulator in perceptia mea ptr ca nu prezinta corect problema in cauza asa cum am scris mai sus a.i. cititorii sa-si poata crea o opinie corecta ci prezinta doar partea de "circ", respectiv acuzele spectaculoase de incalcare a constitutiei ale doamnei Boagiu.
        Totul este un circ pentru ca nicaieri in acest articol nu sunt prezentate argumentele sau dovezile care sa stea la baza acuzatiilor - jurnalism de mahala.
  • -1 (15 voturi)    
    Doamne ... (Vineri, 11 iunie 2010, 10:51)

    nety [anonim]

    ... asta chiar intrece orice limita abunului simt. De fapt, proverbul cu "hotul striga hotul" este un proverb romanesc. Individa asta care nu exista decat ca creatie alui basescu, care nu gandeste decat cu capul lui Basescu, face referiri la cei care nu pot gandi singuri!!! Sfanta mare nerusinare!!!!
  • -1 (13 voturi)    
    Cine e Boagiu? (Vineri, 11 iunie 2010, 11:02)

    vio [anonim]

    Cum a ajuns asta vicepresedinta Camerei superioare????????

    Pe ce merite? Pe ce criterii??
  • -4 (12 voturi)    
    nu stiu geoana cum se simte (Vineri, 11 iunie 2010, 11:10)

    bank [anonim]

    dar eu numai cand citesc numele de boagiu ma simt pedepsit .daca mai si citesc sau aud ce zice boagiu deja este tortura :)
  • -2 (12 voturi)    
    Asa va fi... (Vineri, 11 iunie 2010, 11:32)

    Petrache Lupu [anonim]

    Anco, n-o sa mai apucati sa il pedepsiti pe Mircea, pentru ca o sa va pice guvernul de mucava dupa care va pititi, iar lui Base ii va fi luata scara si va fi lasat sa se tina de coada dela bidinea. O sa vedeti...
  • -3 (9 voturi)    
    Ascultare sau pedepsire (Vineri, 11 iunie 2010, 11:55)

    Alin M. [anonim]

    Ascultati telefoane, bagati-va nasul in dosare, pedepsiti pe cei care nu va asculta. Abordati politichia ca pe un razboi total. Asta e reteta succesului.
  • -2 (8 voturi)    
    "a pedepsi" ,un nou concept politic? (Vineri, 11 iunie 2010, 11:56)

    elena [anonim]

    Dna politician, nu ati aflat ca nerespectarea anumitor norme se sanctioneaza, nici intr-un caz nu se pedepseste? Va credeti in basmele cu balauri?
  • +1 (7 voturi)    
    Nu va e jena, Dna Boagiu.... (Vineri, 11 iunie 2010, 12:20)

    lili [anonim]

    Dupa ce ati fost cu totii, adica toate partidele, de acord cu ziua de marti, veniti acum si spuneti ca Dl Geoana nu poate gandi, actioneaza la comenzi de partid... Pai, asta faceti dvs, PDLul, stimata Doamna, la comanda Domnului Basescu caruia ii este frica de reactia oamenilor in acest weekend care ar putea schimba optiunea de a vota a parlamentarilor Dvs la votarea motiunii !! Voi nu v-ati gandit si ati fost de acord, dar Domnului Basescu caruia ii este frica si este constient de reactia urata a populatiei i-a picat repede fisa de imensul risc al weekendului in teritoriu... Si ce-i in sus si-n jos, 1 zi, doamna, Guvernul Boc a intarziat cu masurile de restructurare a cheltuielior bugetare 1 an si 1/2, adica din noiembrie 2008 pana in iunie 2010!!! Si pe Dvs va deranjeaza 1 zi intarziere??!! Sa fim seriosi, dna Boagiu, terminati cu minciunile, va este frica de ziua de sambata , populatia o sa-i puna la punct de urgenta pe alesii PDL... Nu mai vedeti voi, PDL la guvernare, multi ani de-acum.....
    • -3 (7 voturi)    
      Mda... (Vineri, 11 iunie 2010, 13:14)

      George [anonim] i-a raspuns lui lili

      PSD-ist sau PNL-ist? Defapt nu conteaza. E totuna...
      Cat despre guvernare... Ca apuca PDL sau nu guvernarea... Singurii care pot decide asta sunt cetatenii acestei tari, nu cativa frustrati inregimentati politic care se cred si profeti si dau verdicte partizane. Si inca ceva... "Dl." Geoana e "domn" pentru un suporteri de-ai lui, asa ca tine. Pentru noi, ceilalti e un incompetent, un prostanac, un penibil, o marioneta, un spagar si un tradator de tara. E limpede?
      Dar tie nu ti-e jena?
      • -1 (5 voturi)    
        Da? (Vineri, 11 iunie 2010, 13:51)

        gcorneille [utilizator] i-a raspuns lui George

        Si "domnul" carpa de sters pe jos (boc pe numele lu' ta-su') ce e? Singura diferenta intre cei doi e ca unul e prostanac celalalt este pres, in rest ti se pare ca vreunul din calificativele date de tine nu s-ar potrivi si la primul ministru?
      • -1 (3 voturi)    
        N-am nici o culoare politica.... (Vineri, 11 iunie 2010, 15:43)

        lili [anonim] i-a raspuns lui George

        Dimpotriva, toate partidele si toti politicienii, in opinia mea, sunt o apa si-un pamant!! Dar, am ceva scoala si cand vorbesc despre o persona indiferent ca-i Dl Basescu sau Dl Boc sau Dl Vladescu sau Dl Ponta , eu spun "Domnul" pentru ca asa am invatat sa vorbesc si sa ma port in anii mei din scola si de-acasa... Ati invata treburile astea elementare si dumneavoastra??!!
  • 0 (4 voturi)    
    Geoana si interesele Romaniei. (Vineri, 11 iunie 2010, 12:21)

    mircea [anonim]

    Nu am nimic cu PSD care in ultimul timp face eforturi de modernizare si transformare in partid european autentic,dar Geoana a ramas cuplat la "bunicuta"si face de ras PSD.Interesul Romaniei este de a rezolva rapid problema asumarii raspunderii guvernului pe programul de austeritate.n rest PSD isi face datoria ca partid social democrat de opozitie,PDL inghite ghionti ca este la guvernare.Despre PNL ar trebui sa nu mai discutam,pentru-ca toata lupta politica a acestuia sa transformat in rafuiala personala,care nu se opreste nici in situatii de interes major national.La Geoana,cred ca a fost o surpriza,fiind luat pe nepregatite,ca de obicei.Este cam aiurit omul asta si de aceia ar fi bine sa fie schimbat,in interesul Romaniei,si chiar si al PSD.
    • 0 (6 voturi)    
      Oarecum de acord... (Vineri, 11 iunie 2010, 13:08)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Numai ca PSD nu e deloc pe cale sa se "modernizeze". In acest partid au ramas aceleasi loaze, aceiasi mafioti, aceiasi comunisti. Ce diferenta este intre PSD-ul condus de Geoana si cel condus de Ponta? Unul era sclavul grupurilor de interese diverse iar altul este acelasi scalv dar al unor alte grupuri de interese. Ce graviteaza in jurul lui Ion Iliescu, Adrian Nastase, etc. Si, ca sa rezum, PSD nu face nici un efort de modernizare. Ai o grava problema de perceptie a realitatii. Te faci ca uiti ca tocmai datorita "bunicutei" a ajuns Ponta presedintele PSD.
  • 0 (4 voturi)    
    N-are rost! (Vineri, 11 iunie 2010, 12:42)

    traian [anonim]

    In acest caz nu are rost! Este si asa destul de pedepsit!Fericiti cei saraci cu duhul!
  • -1 (1 vot)    
    Geoana se opune tot timpul!!! (Vineri, 11 iunie 2010, 16:55)

    maya [anonim]

    Mircea Geoana se opune tot timpul, si de trebuie si de nu! Daca e vorba de o propunere venita din parte PDL-ului Mircea Geoana are de facut obiectii....Acum ne arata ca nici atributiile de la Senat nu stie sa le duca la indeplinire!!!
  • +1 (1 vot)    
    Anca = Elena di Troia???? (Vineri, 11 iunie 2010, 18:18)

    john [anonim]

    Stimata dna Boagiu, inainte de toate as dori sa va spun ca la inaltimea pe care o avetzi nu da bine sa mergeti pe lunga dnl presedinta pentru ca sa cum se zice pe la noi prin popor cineva s-ar putea sa intrebe cine este calul care este pe langa Basescu. Si altcineva s-ar pute sa raspunda ca nu este un cal ci este Elene din Troia. Dca vretzi sa stiti ce in seamna TROIA intrebatzi un italian investitor sau nu.
  • +2 (2 voturi)    
    cenzura (Vineri, 11 iunie 2010, 21:10)

    radio ascultator [anonim]

    Am scris si eu un comentariu la acest articol si constat ca nu a fost postat. Daca practicati cenzura este chiar jenant, iar daca nu postati toate comentariile din lipsa de timp este din nou jenant pentru ca denota lipsa de respect fata de efortul depus de cel care l-a scris.
    Sper ca a fost doar un accident nefericit care nu se va mai repeta.
  • 0 (0 voturi)    
    Pedepsirea lui Mircea Geoana; interviu Anca Boagiu (Miercuri, 16 iunie 2010, 11:33)

    Ruxandra Vidrascu [anonim]

    Cum sa intelegem afirmatia "dupa ce Romania se va redresa economic?", de un cinism revoltator? Romania e in criza profunda, o societate polarizata si nu ne putem astepta decat la violente, victime si in general, din 6 mai 2010, nu poate fi decata rau si f. rau.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică