Radu Berceanu: "Maine ma duc la Arad si-i dau afara pe aia care au cerut spaga celor de la AC/DC"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 16 iunie 2010, 23:26 Revista Presei | Radio TV

Radu Berceanu
Foto: AGERPRES
Invitat la emisiunea "Nasul"(B1Tv), ministrul Transportului si Infrastructurii Radu Berceanu a facut dezvaluiri referitoare la politica practicata de predecesorul sau la minister si de catre cei din PNL atunci cand liberalii erau la guvernare. Ministrul a mai declarat ca va lua masuri in ceea ce priveste cazul spagii cerute celor din echipa trupei AC/DC la vama Nadlac: "Maine ma duc la Arad si-i dau afara pe aia".

"Compania de drumuri trebuie sa faca intretinerea, din veniturile proprii. Si anume reparatiile curente, trasaje, tuns de pomi, intretinerea de iarna. In 2008, veniturile au fost de 680 milioane de lei, dar in 2009 au fost 900 miloane. De ce? Eu m-am ocupat pentru ca am zis ca sunt banii nostrii. Inainte nu se ocupa nimeni de venituri", a declarat Berceanu.

"Domnul Orban a facut doua-trei contracte - credit furnizor. Adica il pun pe unu sa faca reparatie la un drum, dar tot el aduce si banii de la banci si eu ii platesc si ratele la banci si asa mai departe. Ca dovada ca drumul Bengesti-Sebes, e un drum foarte circulat pe la statiunea Ranca, costa 9,1 milioane de lei pe kilometru cand el ar trebui sa coste 3. Aceste contracte pe credit funizor nu se pot plati decat din banii din venituri proprii. Drept urmare domnul Orban a papat pe cinci ani veniturile proprii pe care el nu se omora sa le stranga. Eu acum nu am ce sa fac. Trebuie sa continui aceste contracte, nu am nici o iesire", a continuat ministrul Transporturilor.

"La Directia regionala de drumuri si poduri Bucuresti este un exemplu. Doamna Grigore Maria Magdalena a fost pusa directoare la DRDP Bucuresti cand ea a fost curier personal si avea 637 de lei pe luna. Brusc, la inceputul lui 2008 a ajuns director la DRDP cu 13.499 lei pe luna, ea terminand facultatea cu vreo patru-cinci luni inainte de a fi promovata. Era foarte apropiata de Mircea Ciopraga, un deputat PNL", a mai precizat Berceanu.

In plus, ministrul a mai declarat ca va lua masuri in ceea ce priveste cazul spagii cerute celor din echipa trupei AC/DC la vama Nadlac: "Maine ma duc la Arad si-i dau afara pe aia care au cerut spaga celor de la AC/DC pentru ca s-a terminat ancheta. Eu fac ce fac eu, dar intra si DNA-ul".


Citeste mai multe despre   























5690 vizualizari

  • -1 (11 voturi)    
    DEci, ii stie? (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:32)

    gicu [anonim]

    Din moment ce e asa hotarat, inseamna ca stie exact cine! Si daca stie cine, de ce a asteptat pana acum?
    • +4 (14 voturi)    
      Pariu ca nu da pe nimeni important afara (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:49)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui gicu

      Diversiune, nu o sa dea pe nimeni important afara. Pentru ce au facut aia trebuie DOSAR PENAL, dar asa s-ar ajunge foarte sus ...

      Poate pica vreun prostovan dar gulerele albe raman.
      • -2 (12 voturi)    
        e cam penibil... (Joi, 17 iunie 2010, 0:43)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        omul asta nu se aude? ...nu i se pare ca trebuia intai sa se duca acolo si sa ii dea afara si abia dupa aia (numai daca il scapa gura, caci altfel ar trebui sa rezolve anumite probleme urate cu cat cat mai putina zarva) sa vorbeasca pe la televiziuni despre asta.
        • -2 (6 voturi)    
          Berceanu (Joi, 17 iunie 2010, 10:53)

          Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

          Acest muci in freza 2 nu stie decat sa-i atace pe altii. Auzi nene, da matale ce contracte ai inceput ca doar ai crescut veniturile cu 40% la CNADR nu?
          Ai inceput unul si l-ai si terminat, Autostrada Comarnic-Brasov. Vezi ca aici contractul era ca in cazul lui Orban, un pret de 3 ori mai mare. Stii de ce? Chiar tu ai zis-o altadata dat se pare ca ai uitat, din cauza creditelor. E normal sa fie asa. Cand iti iei casa si platesti rate 30 ani cat dai inapoi? Las-o mai moale ca macane.
        • 0 (0 voturi)    
          eu ma intreb... (Joi, 17 iunie 2010, 16:17)

          cat [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

          de ce e nevoie sa mearga ministrul in persoana ca sa dea afara spagarii? N-au sefi? Din momentul primirii reclamatiei trebuiau zburati, mai ales ca a aparut in presa, deci nu putea fi musamalizata treaba.
    • +12 (18 voturi)    
      Citim dar nu pricepeti... (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:52)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui gicu

      a spus ca ii da afara ca s-a terminat ancheta si a aflat cine sunt vinovatii, de aia nu i-a dat afara inainte...si asta face el ca ministru, dar va fi si ancheta a parchetului.... cati idioti in tara asta...
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Joi, 17 iunie 2010, 7:04)

      :) [anonim] i-a raspuns lui gicu

      Pentru a da pe cineva afara din cauze indisciplinare, trbeuiesc indeplinite anumite conditii prevaute de codul muncii si contractul colectiv de munca, in caz contrat angajatul te da in judecata, cel mai probabil va castiga pentru ca nu s-au respectat nu stiuc e proceduri elgale, si trebuie sa il pui inapoi in functie, sa ii dai salarul pe care il merita in lunile in care a fost dat afara, si bineinteles o suma mare, enorma ca de... omul a pierdut mult in momentul pierderii turelor,(1500 euro/in cateva ore sau /ora), deci mult mia mult pe tura, ori x -ture cat a lipsit. cere vreun milion de euro:).
    • +6 (6 voturi)    
      ai avut vreodata (Joi, 17 iunie 2010, 7:17)

      bula [anonim] i-a raspuns lui gicu

      vreun salariat? sau te-ai adapat la partid? legal nu poti da pe cineva afara pt. ca zice presa. Codul muncii cere ancheta preliminara si pt. furt de suruburi si pentru moarte de om. Si ai bafta daca judecatorul nu-ti impune sa-i mai intai mustrare. In rest, hai sa zicem ca esti naiv nu postac
    • -4 (8 voturi)    
      guess what ? (Joi, 17 iunie 2010, 8:59)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui gicu

      Isi arata putin muschii dupa motiune. In rest, ma simt minunat ca un ministru al Romaniei ( care gestioneaza miliarde de eur din buget) se duce la Arad sa dea afara doi functionari. Desigur, va folosi fie elicopterul, fie va face doar 6-9 ore pe autostrada deja finalizata.
    • +3 (3 voturi)    
      simplu (Joi, 17 iunie 2010, 9:43)

      Maria [anonim] i-a raspuns lui gicu

      pt ca trebuie facuta o ancheta, si toate demersurile necesare confom legii, ca altfel iar ne pomenim cu trei pe un post . care mai si dau statul in judecata pt incalcarea asa-ziselor drepturi. Clar ?
  • -4 (8 voturi)    
    nu te cred (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:36)

    cosminrs [utilizator]

    dar o sa imi demonstrezi ca ai dreptate.
    Inteleg cand vine un guvern nou si urla de ala vechi. Dar cred ca si daca PDL ar castiga alegerile urmatoare ar da vina pe fostul guvern chiar daca e tot al lor.
  • -3 (9 voturi)    
    hai ma ne lasi ? (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:37)

    geo [anonim]

    pana acum ai fost ocupat cu EBA ?
    • +3 (5 voturi)    
      Este SINGURUL ministru, (Joi, 17 iunie 2010, 8:23)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui geo

      alaturi de cei de la UDMR, care a facut ceva!
      Esti rautacios. Am vazut ca si Orban a facut. A facut contracte cu Voiculescu si Patriciu pe 45 de ani!!
  • -5 (7 voturi)    
    nea bercea (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:41)

    blackie [anonim]

    nenea, da cu spaga pe care o dau conationalii mata, si cu umilinta in care traim in fiecare zi pentru ca mata sa-ti permiti vile in austria si avion particular, cum ramane?

    chiar tre sa te invitam pe la targoviste ca s-o rezolvam?
  • -5 (9 voturi)    
    Mda (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:43)

    Adi [anonim]

    Alt Agamita Dandanache inca necontrolat de DNA.
    Ma intreb daca va imparti celula cu cei de la Arad, ca pe aia puscaria trebuie sa ii inghita, nu concedierea.
  • -6 (14 voturi)    
    Rovinieta? (Miercuri, 16 iunie 2010, 23:52)

    Al [anonim]

    Dar rovigneta cand o scoti bre berceanu? Vamesii s-au legat de rovinieta. Nicaieri in europa nu se cere asa ceva pentru drumurile nationale. Afecteaza turismul, da o imagine de tara bananiera. E o dovada de furaciune oficializata. O masura utila pentru tara cand o sa iei pedelindicule?
    • +5 (9 voturi)    
      "Nicaieri vigneta"...?!?! (Joi, 17 iunie 2010, 0:49)

      European [anonim] i-a raspuns lui Al

      Mai domnule anonim Al, mai atotcutreieratorule de tari europene, mai soferule atotcutreierator la volan de tari europene, prin care tara ai sofat tu in mod corect si legal...nu contraventional!, fara vigneta prin toate - si in special cele dezvoltate si civilizate - tarile din Europa? Vezi frate ca, in caz ca esti de la Udupu din Deal si mai si citesti Hotnews.ro, Europa este un continent, nu tragul de chinezisme ieftine din Bucuresti pe unde probabil ca iti faci veacul..! Hai sa iti dezvalui un lucru: in toate tarile europene exista aceasta "vigneta" care este obligatorie! Fiindca suntem in ROmania, noi ii spunem ROvigneta
      • -2 (4 voturi)    
        rovigneta (Joi, 17 iunie 2010, 6:15)

        informatia europeanului [anonim] i-a raspuns lui European

        Esti penibil europeanule asa cum te infoi fara sa stii sau sa intelegi afirmatiile. Rovigneta se plateste doar daca mergi pe auotstrada, altfel mergi GRATIS, platesti doar carburantul. Poate inveti ceva macar din intamplarea asta si verifici informatiile inainte sa iesi la stuchit. Consultatie GRATUITA.
        • +1 (1 vot)    
          gratis, dar inutil.. (Joi, 17 iunie 2010, 15:29)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui informatia europeanului

          o consultatie gratuita pentru ca nu face 2 bani.. drumurile pentru care platesti vigneta difera de la o tara la alta si conditiile/limitele de asemnea. depinde de gabarit (in germania e gratis doar sub 12 tone), de distanta (in franta platesti pentru cat mergi), de tipul de drum (in austria platesti separat pt tunele) blablabla.. in bulgaria e ca la noi.
          ceea ce nu apare in 'consultatia' ta pentru ca probabil ai umblat doar cu autocarul spre capsunarie si inapoi este pretul carburantului. avem cele mai mici preturi la benzina si motorina din europa. pentru ca echilibram accizele la combustibil cu taxele de drum.
          acest sistem ii avantajeaza in mod special pe cei care calatoresc mult.. la 1.45 eur / litru cam cate e in germania benzina de 95 iti scoti banii de rovigneta pe un an din ~80 de litri. poate preferi sa eliminam rovigneta si sa platesti pentru benzina cat platesc nemtzii? iti ajung 80 de litri pe an? poate doar daca iesi cu conserva in weekend sa-ti scoti soacara in herastrau
      • -2 (4 voturi)    
        Rrovinieta? (Joi, 17 iunie 2010, 8:22)

        Al [anonim] i-a raspuns lui European

        Mah semidoctule de-ti spui european. Nu insir aici tarile prin care am fost ca nu e asta subiectul. Afla de la mine daca nu stiai ca pentru drumuri nationale doar in Rromania se cere rovinieta. In unele tari se cere vinieta doar pentru autostrazi. Sesizezi diferenta drumuri nationale/autostrazi?
      • -2 (4 voturi)    
        ITI SPUI EU... (Joi, 17 iunie 2010, 8:59)

        CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui European

        neeuropeanule prost crescut! Daca nu circuli pe autostrazi si folosesti reteaua de drumuri nationale NU PLATESTI NICAIERI!
      • 0 (2 voturi)    
        nu se cere! (Joi, 17 iunie 2010, 10:31)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui European

        Niciunde in Europa unde am fost (8-10 tari) , si din cate stiu nici in altele NU SE PLATESTE pentru DRUMURI NATIONALE, ci doar VIGNETA PENTRU AUTOSTRAZI ( in unele tari si alea sunt gratis)!

        Exemplu: Ungaria , Austria, Germania (si autostrazile sunt gratis), Croatia, Belgia, Elvetia, Franta, Italia..
        Daca nu ati fost, macar documentati-va, sau in cazul in care ati fost nu stiti pe ce dati banii.. De exemplu in Franta sau Italia unde taxa pe autostrada este in functie de distanta parcursa, merita mers cateodata pe drumurile nationale, se mai vede si tara nu doar drumul (depinde acum si de cat de grabiti sunteti, distanta etc)
    • +4 (6 voturi)    
      Pe ce lume traiesti? ORIUNDE in (Joi, 17 iunie 2010, 8:25)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Al

      Europa se cere vigneta! Nu se cere ROvigneta, ai dreptate, pentru ca RO e de la ROmania dar vigneta este in TOATA Europa!

      Sunteti atat de orbiti in a nega tot ce se face incat a gandi e prea mult.
      • +1 (1 vot)    
        Europa (Joi, 17 iunie 2010, 10:48)

        Alexandru C [anonim] i-a raspuns lui Audit

        Se vede ca n-ai parasit grajdul numit Romania. Mai e un grajd mai la sud de noi si cam atat. In rest se plateste "vigneta" pentru autostrada sau nu se plateste deloc pentru ca e inclusa in benzina.
  • +7 (7 voturi)    
    parol (Joi, 17 iunie 2010, 0:01)

    adrian [anonim]

    Bre Raducule, daca vreunul din animalelele care au cerut spaga tehnicului trupei AC/DC este concediat (nu trimis in judecata) tu ai de la mine o sticla de sampanie pentru fiecare. Nu de aia scumpa, ca nu imi permit , dar una obisnuita, asa ca pe timp de criza. Eu sunt fan AC/DC si de fapt i-as impusca in cap pe acei animali (licenta poetica).
    • +5 (5 voturi)    
      din pacate (Joi, 17 iunie 2010, 7:19)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui adrian

      chiar daca iti dau dreptate, concediatul o sa se duca in tribunal si judectaorul o sa decida ca nu erau probe suficiente sau ca trebuia sanctionat cu mustrare verbala sau...
  • -5 (7 voturi)    
    Alea sunt nimicuri... (Joi, 17 iunie 2010, 0:11)

    cobra [anonim]

    http://www.exploziv-news.ro/afaceri-mafie/438-dosarul-de-spionaj-al-lui-berceanu-redeschis-la-bruxelles.html
  • +8 (8 voturi)    
    superiorii ce fac (Joi, 17 iunie 2010, 0:28)

    Rumalun1st [utilizator]

    Doamni...trebuie un ministru sa se duca sa faca legea la trei perpeliti de vamesi..?
  • -6 (10 voturi)    
    mai bercovici (Joi, 17 iunie 2010, 0:35)

    smen [anonim]

    ce ar fi sa ne lasi si sa te duci la stramosii tai in izdrail
  • +7 (11 voturi)    
    aeroportul Baneasa...... (Joi, 17 iunie 2010, 0:42)

    nana [anonim]

    deci,solutiile de criza a lui patriciu,voiculescu....ar fi si privatizarea Taromului,ca numai astfel isi pot folosi contractele pe 45ani pt terenul de 200000mp/1euro mp la Baneasa !!!!! bun contract !!-poate apuca odata to
    tusi, un guvern pt ei !!!???
  • -1 (7 voturi)    
    ? (Joi, 17 iunie 2010, 1:39)

    cah [anonim]

    imi vine sa vomit pe heirupismul tamp al unora
  • -3 (7 voturi)    
    Dar pana acuma cine l-a oprit? (Joi, 17 iunie 2010, 3:38)

    Mihai [anonim]

    Dar pana acuma cine l-a oprit?
  • +5 (5 voturi)    
    ce ne facem? (Joi, 17 iunie 2010, 8:08)

    Mickey Blue Eyes [anonim]

    Ok, e bine asa. Dar ce ne facem cu cei care iau "numai" vreo 50 euro de la omul simplu? Aici nu se poate urmari situatia si lua o decizie? Domnule ministru, va rugam, faceti o treaba pana la capat!
  • 0 (4 voturi)    
    Raman la parerea ca este (Joi, 17 iunie 2010, 8:29)

    Audit [utilizator]

    cel mai bun manager pe care il are guvernul. Orice premier cand face lista cabinetului ar trebui sa inceapa cu Berceanu si cu ungurii. Este parerea mea sustinuta nu de mine ci de actiunile lor.
  • +4 (4 voturi)    
    numai pe ei? (Joi, 17 iunie 2010, 8:43)

    lungu bogdan [anonim]

    dar pe cei care cer spaga poporului roman in fiecare zi cand ii dati afara?
  • -1 (5 voturi)    
    un nesimtit mai arogant (Joi, 17 iunie 2010, 8:45)

    gica pantalon [utilizator]

    si care sa arunce tot timpul vina pe altcineva (vb in general) nu cred ca exista.

    p.s. nasu e penibil
  • +1 (3 voturi)    
    !!! (Joi, 17 iunie 2010, 8:51)

    corcodel [anonim]

    eheei, are mult de lucru...
    schema spagii este piramidala si piramida are un varf...
    asa ca mai simplu si eficient o rezolvi de la Buc si rade varful chiar daca asta ar parea unora un gest maso.
    hai...sa ai succesuri
  • +4 (6 voturi)    
    PDL , desteptarea! (Joi, 17 iunie 2010, 9:05)

    valexandru [anonim]

    ce v-a oprit pana acum sa spuneti public care a fost situatia contractelor guvernului precedent?
  • -1 (3 voturi)    
    Noi te platim nu ACDC (Joi, 17 iunie 2010, 9:16)

    NoiTePlatimNu ACDC [anonim]

    Alo, domnu' ministru!
    NOI te platim ca sa le ceri cont subalternilor tai ca ne iau noua, cetatenilor romani, spaga...
    Daca ti-ai fi facut treaba, nu ne faceam de cacao in toata lumea nici cu AC/DC...
  • +2 (2 voturi)    
    aha (Joi, 17 iunie 2010, 9:35)

    ba [anonim]

    pai ar fi fost discriminare dc ar fi luat spaga de la toti in afara de ac/dc.... ei ii faceau doar job-ul de zi cu zi...
  • +2 (2 voturi)    
    DE CE? N-au impartit corect? (Joi, 17 iunie 2010, 9:35)

    intunericitul [anonim]

    nasol, si-au oprit mai mult pentru ei...
    Voi restul, ati inteles? Sa nu mai intarziati data viitoare!
  • -2 (2 voturi)    
    Transport Ilfov (Joi, 17 iunie 2010, 9:59)

    anonim [anonim]

    Dar cu transportul in judetul Ilfov cum ramine domnul Berceanu ? Acolo cine si cui da spaga ca sa se opreasca in fiecare vara autobuzele in Ilfov ? Mergi cumva si acolo sa ii dati afara ?
    • +2 (2 voturi)    
      vreti si transportul sa vi-l plateasca statul? (Joi, 17 iunie 2010, 12:35)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Cumparati-va bilete,voi cei din Ilfov si ve-ti avea autobuze !
  • -2 (2 voturi)    
    "Nasul" (Joi, 17 iunie 2010, 11:25)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Nasul, emisiunea preferata de cei portocali. De ce?
    pentru ca acolo nu sunt contrazisi de nimeni, ba dimpotriva, Radu Moraru le tine isonul, le ridica mingea la fileu, le mai trage cate o limba si injura opozitia.
    Evident ca nu invita, echilibrat si un omolog din opozitie !
    Ash fi fost curios ce ar fi avut de spus dl. Orban...
    Asa, sa denigrezi, sa acuzi in gol...poate oricine.
    Sunt sigur ca lucrurile nu stau de loc cum spune dl. Berceanu !
    Vreu o comfruntare a tuturor ministrilor transporturilor de pana acum, in frunte cu cel mai des ocupant al acestui post, Basescu Traian.
    De el nu spui nimic Bercene?
    banuiam.
    • 0 (0 voturi)    
      Te-ai intrebat daca vine... (Joi, 17 iunie 2010, 18:31)

      Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      ...vreunul din opozitie precum Orban,Tariceanu,Nastase,Crin etc in emisiune?Nasul are documente,probe ptr ceea ce afirma nu ca cele doua tv care numai mint si manipuleaza.Doar un ex. Patinoarul de la Brasov-o manipulare,o minciuna ordinara.
      Daca Orban ar fi avut ceva de spus ar fi intrat aseara in direct pe telefon dar stie ca Berceanu are dreptate.A aratat acte,probe....ce vrei mai mult de-atat mai draga Oz?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version