Cristian Tudor Popescu despre televiziunea lui Dan Diaconescu: A calcat in picioare cele mai elementare reguli ale presei, OTV - o hazna jurnalistica

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 22 iunie 2010, 20:51 Revista Presei | Radio TV

Cristian Tudor Popescu
Foto: Agerpres
Ziaristul Cristian Tudor Popescu a declarat marti seara ca stilul de televiziune promovat de Dan Diaconescu nu este si nu a fost niciodata jurnalism, deoarece "a calcat in fiecare seara in picioare cele mai elementare reguli" ale presei.

El a acuzat faptul ca nicio o institutie a statului nu s-a sesizat in momentul in care pe OTV erau aratate in direct fragmente de dosar "direct din dosarul procurorului", "cadavre, morti, handicapati", iar oamenii erau "judecati, condamnati, executati in direct de oameni inghesuiti in studio".

CTP a adaugat ca la aceasta televiziune "au fost folosite cele mai josnice mijloace pentru a obtine un punct de rating" si nu s-a sesizat nimeni, "nici macar distinsa noastra breasla, cat a mai ramas din ea".

El a criticat si faptul ca ziaristii si politicienii "au validat aceasta hazna jurnalistica" prin acceptarea invitatiei de a participa la emisiunile de la OTV.

Cunoscutul jurnalist a declarat la Realitatea TV ca "in clipa de fata, se mai pune intrebarea doar cat la suta, ce mic procent din celelalte televiziuni, a mai ramas neotevizat. Daca a mai scazut rating-ul OTV-ului in ultima vreme, a scazut pentru ca concurenta este mare la otevism."

"Acum, toate televiziunile practica genul OTV, cu mai multa sau mai putina aplicatie", iar "intre politica si gazetarie, in Romania, e o diferenta din ce in ce mai mica, aproape infinitezimala", sunt concluziile lui Cristian Tudor Popescu.


Citeste mai multe despre   



















13963 vizualizari

  • +33 (55 voturi)    
    doua picioare la sfirsit (Marţi, 22 iunie 2010, 20:58)

    Bocanc [anonim]

    I-auzi...Cetepeu' cetepeste ....si abia acuma se trezeste ? De ce nu ne-a spus ieri ? Alaltaieri ? Neuronu' Incruntat ...hmmmm....oare nici un gazetar din curtea lui n-a luat niste mii de euro ca sa nu publice un material ?
    • +10 (28 voturi)    
      Totusi (Marţi, 22 iunie 2010, 21:10)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui Bocanc

      Totusi are Dacie pana una alta. Daca nu o fi si asta ca Marica... care se plimba cu masina de 5 mii de euro si tine in garaj gipan de 40 de mii :P
      • +20 (32 voturi)    
        colegule cristi767 (Marţi, 22 iunie 2010, 21:50)

        radu [anonim] i-a raspuns lui cristi767

        stai cuminte....
        are dacie ca e n-e-b-u-n
        in cont are cateva milioane...EURO
        • -4 (16 voturi)    
          iauzi coane (Miercuri, 23 iunie 2010, 3:55)

          lidra [anonim] i-a raspuns lui radu

          Cum poti sa faci un om nebun pentru ca a cumparat un produs romanesc ? Adica daca are bani trebuie neaparat sa se afiseze cu un mertzan sau mai stiu eu ce alta masina facuta in afara ?

          Macar pentru treaba asta CTP merita respectat. Cand o sa intelegeti ca Romania o sa mearga mai bine cand importurile o sa scada ?
          • +7 (17 voturi)    
            Nu l-a facut nebun ... (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:18)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui lidra

            ... pt. ca are dacie, l-a facut nebun pt. ca prezinta toate simptomele. Simptomele alea n-au nici o legatura cu evolutia importurilor.
          • -5 (11 voturi)    
            lol (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:19)

            lol [anonim] i-a raspuns lui lidra

            Mai nebun esti tu ca el sa zici asa ceva, o sa intelegem ca Romania o sa mearga bine cand importurile o sa scada atunci cand o sa inteleaga si ei ca daca faci produse de kkt nu le cumpara nimeni. Sa fii prost sa iti iei dacie sa nu ai nicio optiune pe ea de dragul romaniei.
          • +4 (8 voturi)    
            eee (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:33)

            cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui lidra

            Una e sa nu iti iei mertan si alta e sa te afisezi cu o dacie 1310 cand ai in conturi banisori buni :))
    • +7 (11 voturi)    
      Dar cand Bogdan Chireac si Sorin Rosca Stanescu... (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:33)

      fane [anonim] i-a raspuns lui Bocanc

      Dar cand Bogdan Chireac si Sorin Rosca Stanescu au facut acelasi lucru de ce CTP-ule ai tacut malc???? poate si tu CTP-ule esti intr-o gasca din asta, nu ???? poate cu Antenele....
    • -2 (6 voturi)    
      bocanci,cizme, sandale (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:43)

      tepes [anonim] i-a raspuns lui Bocanc

      Bocanc care gindeste ca o cizma ca ""cam"" asta-i treaba anonimule,habar nu ai ce vorbesti,improsti cu noroi un om intregru si un jurnalist de exceptie printre putinii ziaristi care au curajul sa tina capul sus.Ingrijorator este faptul ca ai si acoliti gen cristi sau radu si multi altii,oare cu ce ginditi cu capul?sau cu dosul,sau sinteti niste frustrati ratati care nu stiu sa deosebeasca valoarea de nonvaloare.
  • +18 (42 voturi)    
    Asa SI? (Marţi, 22 iunie 2010, 20:58)

    Anonim [anonim]

    Ce-are Sula cu Prefectura?
    Ce-are OTV-ul-hazna cu arestarea lui Diaconescu?
    • +17 (23 voturi)    
      ce-i asa de greu de inteles? (Marţi, 22 iunie 2010, 21:09)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      cu hanzaua se practica santajul.
      io cred ca hanzaua era/este o filiala acoperita a secu.
    • +6 (22 voturi)    
      cristian tudor popescu.otv (Marţi, 22 iunie 2010, 21:33)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      shhhht taci aratare uritanie invidios mai esti
      • -3 (9 voturi)    
        bai, manelist pedelist! (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:03)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        vad ca la voi e moda de a trata revolta ca pe invidie! intelegeti odata ca bogatia sfidatoare si nemuncita provoaca REVOLTA, nu invidie! daca va duc capetele alea in forma de salam sa pricepeti, fireste....
  • +12 (28 voturi)    
    Oare CTP prinde Antenele si iRealitatea TV ? (Marţi, 22 iunie 2010, 21:04)

    Ovidiu [anonim]

    Dl Popescu vorbeste de jurnalism de calitate...deduc ca are bazele teoretice, dar ia sa vedem cum aplica ce zice...

    ""Vad ca nu se spune in mod clar acum, ca ministrul de Finante din 1997 Ciumara l-a formulat atunci foarte clar: mai bine sa moara acum o mie de oameni, decat un milion mai tarziu. Toti cei care vor vota pentru aplicarea acestei masuri trebuie sa fie constienti de acest lucru.

    In numeroase familii care au bugetari si pensionari, niste oameni vor muri. Mii, zeci de mii vor muri. Nu vor avea alimente, bani de incalzire, bani de medicamente.

    Nu inteleg cum un politician poate sa-si asume condamnarea la moarte a unor oameni ca pe niste tradatori. Asta isi asuma acum cei de la Putere. Eu nu as putea-o face", a declarat Cristian Tudor Popescu, luni seara, la Realitatea TV."

    http://www.ziare.com/politica/asumare-raspundere-guvern-boc/ctp-cei-care-voteaza-masurile-voteaza-pentru-omorarea-unor-oameni-1020570

    Voi ce parere aveti, e consecvent cu ce spune ?
    • +18 (28 voturi)    
      ... (Marţi, 22 iunie 2010, 22:15)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Abordarea Realitatea TV si obsesia impotriva celor de la putere a atins cele mai inalte culmi ale nesimtirii si demagogiei. Chiar vis-a-vis de subiectul OTV s-au gasit sa-i puna in aceeasi oala pe Basescu si Boc cu Tolea, Ciumac, Ogica si Sexy Braileanca facand un colaj video pentru care eu unul i-as da in judecata:

      http://www.realitatea.net/vedete-la-otv--sexy-braileanca--magda-ciumac--dar-si-presedintele-basescu-si-premierul-boc-vezi-video_719759.html
      • -2 (18 voturi)    
        esti orb (Miercuri, 23 iunie 2010, 0:39)

        Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui Aph

        Ar pierde 100 % daca i-ar da in judecata.
        Aia au facut o selectie din aceiasi emisoune: "Dan Diaconescu in direct", unde a fost Magad Ciumac, Traian Basescu, Emil Boc, Elena Udrea si magnificul si superomul de stiinta Funeriu. Nu erau in aceeasi oala ci pe aceleasi scaune si la aceeasi masa.

        Porcaria e ca au dat numai pe cei de la PDL si nu pe toti politicieni ce s-au afisat pe acolo.

        Dar sa fii fanatic pana la prostie sa aperi comportamentul unui om, Basescu, te face la fel ca pe cei obsedati de Basescu, adica pe culmi ale nesimtirii si demagogiei cum spuneai.

        Sper sa publicati asata dragi editori Hotnews, chiar daca nu va convine.

        Voturile cu minus nu ma deranjeaza.

        Adevarul e adevar si te face liber.
        • +4 (10 voturi)    
          Io nu vad de unde ai scos fanatismul (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:23)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

          La fel de aiurea si de condamnabil mi se parea daca-l puneau pe Diaconescu sau Melescanu (de care io nu stiu sa fi aparut la OTV, ce-i drept, da' care aveau acces cand voia muschii lor la RTV si antene, spre deosebire de Basescu, care n-a avut incotro si a trebuit sa mearga unde l-au primit - la OTV si B1, in speta) in acelasi colaj cu Ciumac si sexy braileanca. Aia ma facea fanatic ca apar pana la prostie comportamentul lu' Melescanu sau al lui Diaconescu?

          Cat despre voturile cu minus, logic ca nu te deranjeaza, dat fiind ca cel putin in postul la care-ti raspund nu prea dai dovada de logica.
          • -6 (8 voturi)    
            de ce l-deranja... (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:06)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            ...voturile negative ale unor mercenari fara obraz, platiti de pedele cu bani publici furati?
          • +1 (1 vot)    
            tu the second (Joi, 24 iunie 2010, 12:19)

            Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            Esti asa de virulent in cele doua raspunsuri pe care ai incercat sa mil le dai, incat deduc multa frustrare in rolul pe care il joci. E greu nu-i asa? :)

            Basescu a avut drept de antena cum zici tu, unde doreau muschii si venele si sangele lui indoit cu alcool, dar el a decis sa mearga doar unde era pupat, stim noi toti (inclusiv tu) unde. Adica LABEUNU si la ZEROTV.

            Cu voturile, sa-ti psun cum sta treaba.
            Asta e un site pro-Basescu si e frecventat in majoritate de executanti ca si tine si din cauza asta stiu ce se intampla cu voturile.

            Odata (recunosc ca doar odata), am scris un comentariu la unul din articole pe Hotnews, apoi m-am votat pozitiv, era plus 1 deci. Peste vreo 3 ore am citit din nou articolul si comentariul meu avea 4 voturi, cu minus 4. Banueisc ca exista o explicatie cum zicea Caragiale, dar experienta aceea si viata de zi cu zi ma face sa ma indoiesc de veridicitatea acestor voturi.
      • +8 (10 voturi)    
        ''Deontologul'' cetepist (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:12)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Aph

        A critica vreodata irealitatea ptr minciunile si manipularile lor?De ex.,cand la telefon e cineva care se da drept altcineva?Va aduceti aminte de Hoara care le spune celor doi ''deontologi''de la ''ora de f-loc''ca cel de la telefon nu este cel despre care se vorbea in ''emisiunea-hazna''?
        Iata unde vorbeste ''deontologul cetepist''.....la ''televiziunea-hazna''.
    • +2 (2 voturi)    
      Multe familii (Miercuri, 23 iunie 2010, 19:57)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Daca atat de multe familii au bugetari si vor fi afectate, inseamna ca este clar un singur lucru: sunt prea multi bugetari.

      Daca ar fi mai putini bugetari, ar fi mai putine familii afectate.

      Insa CTP nu avea nicio greata cand ziarul sau (Adevarul) sugea de la bugetul de stat milioane pe publicitate la CRF sau Nuclearelectrica, pe vremea lui Nastase, bineinteles. Atunci nu-i pasa de pensionari sau de bugetari.

      Greata!
  • +21 (39 voturi)    
    dar irealitatea si antenele ce sunt? (Marţi, 22 iunie 2010, 21:13)

    george [anonim]

    nu tot niste haznale? alea sunt insa acceptabile din punctul criminalului lui Dumitru Tinu. ca il injura pe basescu zi si noapte
    • +10 (20 voturi)    
      Cu injuraturile astea (Marţi, 22 iunie 2010, 22:28)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui george

      a castigat Basescu inca un mandat. Si are sanse mari ca, peste patru ani, sa castige inca un mandat prin urmasul sau politic, daca astia continua cu injuraturile.
  • +13 (27 voturi)    
    Opa (Marţi, 22 iunie 2010, 21:25)

    Vizitiul [utilizator]

    S-a uitat in sfarsit si CTP in oglinda :)

    Ziceam de Oglinda TV :)
  • +15 (27 voturi)    
    Deontologie!? (Marţi, 22 iunie 2010, 21:31)

    traian [anonim]

    Ma amuza ca pentru multi romani o figura Cetepeica ilustrativa pentru cursul intensiv de incruntare cronica cu sau fara palarie este similara cu cine stie ce capacitati...
    Nu sunt fan OTV dar nu confund postul cu o arestare.Si nu cred ca un individ care inteleg ca a lucrat la Adevarul in perioada neagra a Scanteii de dupa Lambada are vreo treaba cu deontologia jurnalistica!
  • +13 (19 voturi)    
    Se strange latul (Marţi, 22 iunie 2010, 21:35)

    antivatuluifelix [anonim]

    Antenele , Realitatea tv si "jurnalisti" se strange latul ha ha ha ha ha
    PS
    Adevaratii jurnalisti nu se simt deloc amenintati de aceste arestari
  • +12 (16 voturi)    
    Doresc sa cumpar poza cu CTP zambind (Marţi, 22 iunie 2010, 21:37)

    Ovidiu [anonim]

    Ofer pana la 10,000 euro, daca e de calitate :))
    • +1 (1 vot)    
      pe gratis (Miercuri, 23 iunie 2010, 14:13)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Desigur,o poza cu zimbet., poti sa o si saruti dar sta cu capu-n girla
  • +14 (20 voturi)    
    rade ciob de oala sparta (Marţi, 22 iunie 2010, 21:47)

    goe [anonim]

    Omul hazna despre televiziunea hazna. Cred ca e invidios.
  • +13 (19 voturi)    
    cetepelu (Marţi, 22 iunie 2010, 21:51)

    tudor [anonim]

    Nu pot sa uit faciesul deontologului cand a aflat anvergura financiara a colegului Chireac. Antologic moment, era wenge, putea face reclama la Mobexpert...
  • +7 (19 voturi)    
    ctp si dd (Marţi, 22 iunie 2010, 21:54)

    anonim [anonim]

    de cite ori deschide gura acest ingineras PUTE doamne cita rautate si invidie la acest om se bucura de raul altuia e diavolul in persoana CTP-ului MA ROG PENTRU DAN DIACONESCU SA NU I SE INTIMPLE CEVA RAU CA MULTA BUCURIE AR ADUCE IN SUFLETUL ANTENISTILOR SI IREALITATILOR LUI VINTU
    • +3 (5 voturi)    
      pai si DD e inginerist(de o tara de inginerii)... (Miercuri, 23 iunie 2010, 5:18)

      Snake Eyes [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Prea miroase a manevra Felixianista gen jiji...poate asa o fi moda acum(dupa ce-l resapara in europarlamentar pe mai sus mentionat)de scenarii,victimizari si "show" de imagine ca precedentul deja exista!
  • +4 (12 voturi)    
    ctp (Marţi, 22 iunie 2010, 21:57)

    ANONIM [anonim]

    doamne in ce tara traim imi pare rau ca nu mai sunt asa tinara ca ceream azil politic in china
  • +8 (24 voturi)    
    CTP (Marţi, 22 iunie 2010, 22:04)

    dracula [anonim]

    Mai CRIMINALULE ... tu vorbesti? ma si mir cum de nu te-au arestat inca pr TINU...toata roania stie ca tu esti autorul ... te-ai vazut in oglinda ce fata de satanist ai? nemernicule ce esti...
  • +16 (22 voturi)    
    Unde este echilibrul? (Marţi, 22 iunie 2010, 22:11)

    senator [utilizator]

    I-aş reaminti individului CTP (că titlul de cetăţean implică şi nişte responsabilităţi faţă de comunitate) de nişte articole din Adevărul de prin iunie 1990 (după venirea minerilor). Dacă ar fi avut elementar bun simţ (îmi cer scuze că am făcut referire la acest lucru rar întâlnit în ziua de azi) şi-ar fi cerut scuze pentru erorile făcute atunci (aşa cum a făcut o fostă subalternă de-a dumnealui). Dar bunul simţ nu este direct proporţional cu ierarhia socială. De multe ori e invers proporţional.
    Nu sunt în măsură să vorbesc despre OTV pentru că nu cunosc amănuntele/dedesubturile acestui caz, dar CTP era una din ultimele persoane care ar fi trebuit să abordeze termenul deontologie profesională. Cu atât mai mult cu cât a fost în conducerea breslei. Dar, ptiu drace, iar trebuie să revin la bun simţ.
  • +12 (18 voturi)    
    "distinsa noastră breaslă" (Marţi, 22 iunie 2010, 22:21)

    ampersand [anonim]

    ia-ntrebaţi-l pe distinsul ctp, în ce categorie şi-ar include articolele semnate de el în "adevărul" din perioada mineriadelor din 90? erau mai curate, mai elevate, mai intelectuale, mai puţin nocive decât genul de "presă" al oteveului ce-l incriminează acum?
  • +14 (20 voturi)    
    Buna dimineata! (Marţi, 22 iunie 2010, 22:27)

    virgilius74 [utilizator]

    V-ati trezit domnule CTP? Bag deseama ca dormeati cu cateva saptamani in urma cand o "elevata" folosea un limbaj la o antena pe care eu unul nu l-am auzit pe la OTV (nu ma prea uit pe acolo e drept, dar parca e mai "elevat" OTV-ul).
    Dar aia probabil ca nu se pune, abia acum interesele dvs coincid cu ce se intampla.
    Putina verticalitate nu v-ar strica.
    Parerea mea...
  • +5 (11 voturi)    
    Ro-Manea (Marţi, 22 iunie 2010, 22:41)

    nick [anonim]

    De la mic la mare totul in tara asta a devenit o manea.Comentam in stanga si in dreapta,si cam atat.Spectatori la un super show numit Romania.
  • +17 (21 voturi)    
    De cate ori il aud pe CTP vorbind despre (Marţi, 22 iunie 2010, 22:43)

    Justin Puscasu [anonim]

    deontologie, imi vin in minte articolele din Adevarul din perioada care a precedat mineriada din 13-15 Iunie 1990, cu povestile despre drogurile si dolarii falsi din Piata Universitatii, despre injuraturile la adresa Regelui si toate celelalte.
    Prin comparatie, DD e un mic clown nevonovat, iar CTP este el insusi o hazna morala.
  • -6 (16 voturi)    
    CTP?? (Marţi, 22 iunie 2010, 23:16)

    adriana [anonim]

    Unde a disparut cristian tudor popescu?Nu l-am mai vazut pe la tv ?L-am admirat dintotdeauna si chiar daca sunt eu o persoana simpla recunosc ca nu prea mai ai pe cine sa mai admiri (admiratie pentru profesionalism in special)printre cei care mai vb pe la tv.El de cate ori apare imi atrage atentia pentru ca stiu ca pune punctul pe i de fiecare data.
  • -5 (15 voturi)    
    Calm (Marţi, 22 iunie 2010, 23:39)

    El [anonim]

    Nu il plac pe CTP neaparat, dar faptul ca OTV-ul este o hazna, o manea jurnalistica, un mod de exploatare comerciala a prostiei si prostimii din Romania nu il poti nega, daca ai o minima decenta si educatie. Si n-are rost ca voi, portocalii de serviciu, sa va agitati atat. Nici nu are legatura cu partidul care va plateste. Mai mult, sunt convins ca retinerea lui DD s-a facut cu aprobarea presedintelui.
    • -5 (13 voturi)    
      cata dreptate (Miercuri, 23 iunie 2010, 1:04)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui El

      Ma socheaza aparatorii fanatici a lui Basescu, ori sunt platiti sa faca asta, ori le-a luat Dumnezeu mintiile sa nu mai aiba discernamant in a critca puterea (chiar si constructiv, dar a critica, nu a cauta prin orice mijloace acoperirea acelui om).

      De necrezut pe formurile acestui site, care ma si cenzureaza, de obicei din 10 comentarii imi publica vreo doua, desi am cont si nu scriu ca anonim, dar asta e democratia Basesciana, unanimitate cu forta.
      • -4 (8 voturi)    
        Legatura la 14:35 din Ploiesti (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:31)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

        Asta-i tragere la tema. Ce-are critica la adresa lu' CTP cu Basescu? Nu-ti fa matale griji, si daca il arestau pe nasu' de la B1, si se apuca CTP sa vorbeasca despre deontologie, tot asa era criticat CTP. Indiferent cat de hazna sau nu e OTV.

        In plus, justitia/procuratura n-are nevoie de vreo aprobare de la Basescu sa-l aresteze pe DD, si ma indoiesc ca Basescu are timpul sau interesul sa se ocupe de maruntisuri de-astea.
    • +1 (1 vot)    
      lui "El" (Miercuri, 23 iunie 2010, 14:33)

      Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui El

      Asa-i ca nu poti concepe ca fara plata, nu poti sa-ti exprimi pererile? Stii tu ce stii! Cap oi fi avand, minte ce-ti mai trebuie?!Iar cu "portocaliii", iar cu "presedintele dictator"....Nu v-ati saturat de asemenea aiureli? Da' de unde nu-i, n-ai ce sa ceri! Si unu ca tine vorbeste de prostie si decenta..! Cine nu e capabil sa judece deasupra "culorilor" partinice, cine trage focuri doar intr-o singura directie si-n rest are orbul gainilor, n-are dreptul sa se ratoiasca la "prostime"!!
      Macar una avem in comun: ca OTV-ul e ce e o hazna mediatica! Asadar: vizionare placuta!!
  • -2 (10 voturi)    
    opinie comentarii (Miercuri, 23 iunie 2010, 0:50)

    Wheelwright [utilizator]

    Uneori mi se pare ca multe din comentariile facute pe acest site la nivelul politic nu sunt facute de oameni normali din viata de zi cu zi.

    Intelg dispretul fara de atitudinea unor trusturi media, va dau dreptate aici poate in procent de 90 %, cam de un an nu mai citesc stiriile decat sub forma de titluri pe internet.

    Dar nu inteleg fanatismul fata de Basescu si oribirea de care dati dovada unii dintre voi.

    Locuiesc intr-un oras mai portocaliu decat majoritatea oraselor din Romania (Cluj, si nu sunt deloc mandru de prim ministru si jenat :) ), dar nu pot gasi opinii ca ale voastre la nimeni din viata reala.

    Nu am votat si nu voi vota cat voi trai cu PSD si cu urmasii lui Iliescu, dar nici cu PDL nu voi vota cat voi trai, atata timp cat e format din cine e format.

    Nu inteleg de ce nu va asumati ca Basescu si gasca lui erau invitati permanenti la mizeria de Zero TV. Oricat ar fi alte televiziuni de rele in Romania, nu exista hazna mai rau mirositoare decat Zero TV in aceasta tara.

    Nu il mai scuzati pe tatucul vostru Baselu, pentru ca nu e mai putin manelist decat toti telespectatorii prodigiosului post de televiziune.
    • +6 (10 voturi)    
      Nu te supara matale ... (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:43)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      ... da' neuroni prea multi io as zice ca n-ai. Sa-ti explic - desi cre' ca o sa-ti fie greu sa pricepi.

      In vremea campaniei electorale, Basescu s-a dus la televiziunile care l-au dat pe sticla. Toti contracandidatii lui aveau acces la antene si RTV, chiar si la TVR, Basescu mai putin pana la deloc. Ce era sa faca? Sa piarda alegerile? Chiar si asa, a amanat pe cat posibil mersul la OTV, si a cam rupt-o imediat dupa realegere cu OTV-ul - daca eu retin bine, a mai aparut o singura data acolo. Singurul post care l-a mai dat pe sticla pe Basescu in perioada campaniei electorale, in afara de OTV, a fost B1, si nici acolo n-a aparut frecvent Basescu. Sa pretinzi ca Basescu si alti membri marcanti ai PDL erau invitati permanenti ai OTV e cel putin o exagerare.

      Daca te-ai fi uitat la emisiunile in care a aparut Basescu la OTV, poate te-ai fi dumirit si de faptul ca a aparut singur, fara Ciumac, Tolea sau Elodia, si prin ceea ce a zis a ridicat nivelul emisiunilor respective. Si daca chiar voiai sa fii nepartinitor, te-ai fi uitat, dat fiind ca pe alte posturi nu aveai cum sa asculti ce are de zis Basescu. Cata vreme n-ai facut-o, te-ai cam lasat manipulat, asa cum s-a lasat si restul de aproape (din fericire doar aproape) dintre cei care au mers la vot.

      In alta ordine de idei, cre' ca un bun inceput spre o abordare mai rationala in general a subiectelor de pe hotnews ar fi sa-ti verifici cat de cat ortografia inainte de a posta. E necumsecade ca atunci cand scrii ceva ce urmeaza a fi disponibil public pentru a fi citit sa scrii agramat. Cam in aceeasi categorie cu mersul la opera in costum de training - daca-ti desenezi poate iti dai seama ce vreau sa zic.

      (Off topic: postez anonim pt. ca login-ul la hotnews e scris cu picioarele, si mai mult da pe langa decat merge.)
      • +1 (1 vot)    
        obsesia (Joi, 24 iunie 2010, 12:33)

        Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Ai facut o obsesie sa imi raspunzi la comentarii.

        Credeam ca am primit doar doua raspunsuri, dar vad ca la orice scriu sari si tu.
        Vezi ca mai comentez si la sport (preferinte in ordine: tenis, ciclism, cricket, fotbal, si altele).

        Mai susai afirmat ca postezi anonim, dar ai postat cu id-ul: ëu the first". Vezi ca e o oarecare lipsa de logica.

        Matalutza trebuie sa intelegi ceva, si anume: Basescu avea timp de antene unde dorea el, dar nu peste tot locul se accepta lista lui de intrebari ce trebuiau puse (doar B1TV si la ZeroTV nu stiu cum sta treaba ca nu ma uit) si din cauza aceasta era atat de izolat public.

        Pe vremuri erau cateii, asa zisi nomenclaturisti comunisti ce proslaveau conducatorii iubiti.
        In democratie (in lume, la noi mai greu), conducatorii sunt cei mai criticati si mai huliti oameni (uneori pe drept, uneori pe nedrept).
        Tu si toti nomenclaturistii PDL nu intelegeti libertatea de opinie, nu intelegeti ca cei ce conduc sunt supusi criticii cel mai mult, si e normal acest lucru.

        Recunosc ca nu imi fac corectura la texte si datorita modului de a tasta se strecoara multe greseli, dar tu cu mai multi neuroni, ai ingaduinta fata de noi cei mai putin inteligenti.

        Multumesc.
  • +7 (13 voturi)    
    intrebare ?! (Miercuri, 23 iunie 2010, 7:21)

    iorgos [anonim]

    Dar ce practica Antena 3 si Realitatea TV este jurnalism , domnule CTP ?
  • +8 (8 voturi)    
    ceva este putred in danemarca (Miercuri, 23 iunie 2010, 7:25)

    misu [anonim]

    Respect parerile celor care le-a intrat in singe OTV-ul (au microbul DDD in singe) ii respect si cei care injura pe CTP), dar OTV-ul pentru mine are 2 fete (parti): buna si rea; pe de o parte au intrat (de-a lungul anilor) acolo oameni de buna calitate dar si personaje dubioase, persoane de calitate indoielnica. Dan Diaconescu vinovat sau nevinovat? Raspunsul meu este: NU STIU dar ceva este putred in Danemarca. Exista un dram de adevar in toata tevatura asta. Personal, mie imi este teama ca copiii mei sa se uite la acest post pentru a nu se contamina de limbajul folosit acolo, de comportamentele dubioase, bolnave chiar (dau citeva ex: Magda Ciumac, Tolea, Lazarus). La OTV se proveaza nonvalorile in procent de 75% iar valorile in procent de 25%
  • -4 (6 voturi)    
    dar barna din ochiul tau? (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:23)

    vezi musca de pe caciula altuia [anonim]

    este imoral si nedemn pentru C.T.P. sa atace un formator de opinie cum este Dan Diaconescu care se afla in imposibilitatea de a se apara pentru ca este arestat.Uite ca a iesit la rampa pupincuristu-l de serviciu,de ce a vrut C.T.P. sa fie el primul care ia atitudine? Il stimam pe Cristian Tudor Popescu si afirmam ca atunci cand deschide el gura ,simti ca se sparg geamurile din apropiere.Pentru modul virulent si salbatic prin care C.T.P.a luat atitudine vrand neaparat sa fie el motu-ldin fruntea rahatului presimt ca va fi urmatoru-l arestat.Acum pe bune, chiar mi-e frica de regimu-l actual din Romania.
  • +4 (8 voturi)    
    ctpeu măsii (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:49)

    goro [anonim]

    Pe când ddd era mic copil, cvartetul de șantajiști ordinari de la adevarul spolia miniștrii corupți ai guvernării năstase de la care căpătau publicitate la greu.Filozofia profesională a idividului scabros care este cetepeul este că DOAR lui îi este permis ORICE. Între el și dd nu este ABSOLUT NICIO DIFERENȚĂ.
  • +3 (7 voturi)    
    CE SPUI PAPI? (Miercuri, 23 iunie 2010, 8:59)

    PION LA X6 [anonim]

    OTV e hazna da antenele si RTV unde tot isi da cu parerea CTP ce sunt? Aia care instiga la greve si mitinguri si iesiri in strada ce sunt? Aia care ii fac curve hoti lepre kiori jegosi in emisiuni cica de analiza sau porcariile de la acces direct...hai bre ne lasi cu morala d-asta ieftina? Ai imbatranit papi...In loc sa faca scandal impotriva felului cum fac astia justitie...sa-l tii pan'la 6 dimineata si pe urma sa-l arestezi. Marele infractor DDD.
  • +5 (13 voturi)    
    da tare, dar intr-o singura directie! (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:28)

    Dr Marutza [anonim]

    Perfect de acord cu ceea ce spune CTP despre OTV, dar...si-a pus el vreodata intrebarea ce fel de televiziune e Realitatea?? Ce soi de jurnalism practica "slujitorii" acestui canal tv?? Nici un cuvintel! Nimic! Pai vorbesti de funie tocmai in casa spanzuratului! OTV e un post tabloid de ultima speta, dar Realitatea se vrea o televiziune serioasa de "stiri, analize si informatii". Nu odata ati citit reactiile privitorilor (mereu mai putini!) referitoare la acest canal tv, si...? Mucles! Cainii latra, caravana trece, domnule CTP! Acum, cu bine cunoscuta dumneavoastra "manie proletara", "luati atitudine"!
    Si Antenele, si Realitatea si Otv, oglinda a societzatii romanesti de azi: mizerie intelectuala, oportunism politic, santaj si lipsa de profesionalism. Aceste televiziuni sunt doar port-vocea unor interese politice, habar n-au ce inseamna obiectivitatea si echidistanta! Curat murdat, coane popescule!!
    • +1 (5 voturi)    
      CORECT (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:43)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Dr Marutza

      Parca am scris eu aceste fraze. Foarte adevarat.
      • +2 (6 voturi)    
        lui alex (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:57)

        Dr Marutza [anonim] i-a raspuns lui alex

        Multumesc, alex. Noi tot zicem, scriem, ne revoltam si ...degeaba! Dl popescu descopera America abea acum! El da tare doar unde-i convine lui! Oricum, noi zicem mai departe ce ne doare, ca altfel murim intoxicati de EI!
  • -1 (7 voturi)    
    comentariu la comentarii (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:53)

    costelus [anonim]

    Nu inteleg comentariile in care se discuta caracterul, averea, starea mentala si alte chestiuni ale persoanei ctp. Ce legatura au cu declaratia? Declaratiile facute de ctp mi se par obiective si de bun simt. Sunt chestiuni pe care le stie aproape toata lumea, dar totusi tot poporul sta cu limba scoasa la emisiunile infecte de la otv. Si in plus si alte televiziuni au imprumutat formatul.

    Cred ca daca mai multi 'comentatori' ar invata sa gindeasca mai obiectiv si nu ar fi in cautare de drama si dramatic tot timpul derapaje gen otv nu ar exista.
  • +2 (6 voturi)    
    zero tv-ul (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:19)

    zero tv-ul [anonim]

    necazul e altul. eu personal cand aveam chef sa vad ceva scandal si alte chestii deastea dadeam pe otv. dar acum din pacate antenele lui voiculescu sunt mai rau ca otv-ul deaorece desi sunt acelasi lucru, acestea se cred televiziuni curate - uitati-va doar la acces direct, si alte emisiuni.
  • 0 (4 voturi)    
    Coliva mElodiei de campanie publicitara (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:50)

    popatatu [anonim]

    De la pomana Elodiei i se trage ... a mancat prea multa coliva si i-a ramas o bucata de NuCa in gat .
    Oare va fi eliberat pe 4 iulie sa poata vedea artificiile din parcul Herastrau ?
    Sau castiga cealalta emisfera ?
  • +6 (8 voturi)    
    dd (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:51)

    sexi [utilizator]

    ieri seara la ora 19 antena 3 a anuntat ca dan diaconescu si pirv au primit 29 zile cum va explicati??????? stiau ei si de ce
  • +7 (9 voturi)    
    D-le CTP fiti aspru (Miercuri, 23 iunie 2010, 11:09)

    valexandru [anonim]

    exista unul mai mizerabil decat dvs., SRS si Bogdan Chireac.
  • +5 (5 voturi)    
    calitatea telespectatorilor (Miercuri, 23 iunie 2010, 11:50)

    petre [anonim]

    OTV nu ar fi putut atinge un rating atat de mare daca telespectatorii romani ar fi de calitate ,iar presa ar fi la un nivel de calitate decent .Daca privim cu putina detasare societatea romaneasca ne dam seama ca aceasta ,la fiecare nivel al sau ,este o rusine si in astfel de conditii OTV-istmul este firesc.Politicienii ,presa,invatamantul(care se gaseste intr-un proces de disolutie ,ajungand sa aminteasca din ce in ce mai mult de comportamentul mineresc) ,ar fi principalii factori care au rol formativ,manifesta o grava lipsa de responsabilitate in acest sens ,lucru rau prevestitor pentru viitorul acestei natiuni derutate.La toate straturile societatii se poate constata marasmul moral in care se desfasoara viata sociala din Romania.In Romania toata lumea are drepturi ,nimeni nu are responsabilitati.
  • +3 (5 voturi)    
    Jurnalismul in diferite viziuni (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:32)

    Teddy [anonim]

    Mi se pare destul de "sarita de pe fix" atitudinea d-lui Cristian Tudor Popescu. Aici e in discutie o acuzatie juridica si nu un stil de jurnalism . Este ca si cum ai zice ca e normal ca vecinul are inundatii in casa pentru ca nu-ti place tie cum se imbraca . E complet aiurea interventia.
  • +2 (4 voturi)    
    a fost arestat unul din mass-media! (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:32)

    dorinteodor [anonim]

    ce avem: o televiziune privata sustinuta de banii celor care au nevoie de ea, la fel ca orice alta televiziune, ziar...

    mai avem o televiziune de un nivel foarte jos dar care are clienti fideli care o sustin.

    mai avem un om de televiziune de succes (am spus la cine) care a fost arestat! ASTA este deosebit de grav!

    sa peram ca exista probe BETON, inclusiv in fata ziaristilor din toata lumea pentru a nu considera arestarea ca o metoda de reducere a libertatii presei dupa modelul din rusia....

    ctp nu ar trebui sa se pronunte inca (infierare in stil stalinist) pina nu ne vom dumiri despre ce este vorba....
  • +2 (2 voturi)    
    pt ctp (Miercuri, 23 iunie 2010, 13:42)

    MARIANA [anonim]

    de unde sti tu ce fel de televiziune este
    inseamna ca o urmaresti
    mai lasane ne-am saturat de comentariile tale
    si sa numai vi nici la meciurile de tenis sa critici jucatorii cine esti tu
  • +3 (3 voturi)    
    de haznale... (Miercuri, 23 iunie 2010, 14:19)

    nenumitul [anonim]

    una dintre cele mai imputite haznale comuniste e PCT (=Popescu Cristian Tudor sau, Partidul Comunist al Tontilor).
  • 0 (0 voturi)    
    Tara nimanui (Miercuri, 23 iunie 2010, 14:30)

    Dan P. [anonim]

    Poporul trebuie sa fie unit acum ...Inca o data rusinea s a intins in Europa care deja a inceput sa comenteze..O tara bananiera de tip SS condamnata pe veci,condusa de forte oculte si de oameni prosti,cu multi necajiti in ea care mor zi de zi de foame..Rusine! plecati care mai puteti si raspanditi apararea Romaniei in lume.Ocultilor a ti facut lumea sa planga si sa sufere de rusine!
  • +3 (3 voturi)    
    Tudor Popescu- esti urat la chip si suflet (Miercuri, 23 iunie 2010, 14:40)

    sylvy [anonim]

    Domnule milionar in euro Tudor Popescu--esti o persoana fara pic de umanism ..sa-ti fie rusine !!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    despre jurnalism/jurnalisti (Miercuri, 23 iunie 2010, 15:06)

    Tuca [anonim]

    D-le CTP,probabil nu cititi postarile noastre...Cred ca la ceea ce va pretindeti,ar trebui s-o faceti! A-ti afla ca mai sunt si alte pareri.Mi-ar face placere sa citesc parerea Dvs. despre : Bogdan Chireac; Razvan Dumitrescu; Sorin Rosca Stanescu; Radu Morar;Cornel Nistorescu. Ma opresc,desi lista ar fi putin mai lunga. Multumesc anticipat
  • 0 (0 voturi)    
    mesaj (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 1:32)

    lvpreda [anonim]

    nu ar trebui sa vorbiti de rau pe nimeni nu sunteti usa de biserica
  • 0 (0 voturi)    
    tu esti american! (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 5:45)

    nic [anonim]

    Ai mare dreptate ctp! OTV este o hazna,toata presa este o hazna,toata romania este o hazna dar tu ai scapat!! esti american si nu faci parte din haznaua asta.
  • 0 (0 voturi)    
    haznaua si presa (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 16:52)

    cristian [anonim]

    Nu chiar toata presa este o hazna, dar CTP a fost intotdeuna in partea murdara in ciuda modului in care isi increteste fruntea si isi da cu parerea cu aerul sau de mare ganditor. Nu ma refer la pozitiile sale politice mereu in momentele critice alaturi de PSD sau FSN sau cum s-or mai fi numit.
    Pe la inceputul anilor 90 impreuna cu alti cativa smecheri s-a facut stapan peste patrimoniul fostei "Scanteia" (cladiri,utilaje,conturi bancare,case de odihna).
    Hotie? Nici vorba! Totul a fost legal si mai ales "constitutional". (chiar curat constitutional). Ca si miliardele pe care le baga in buzunar ca publicitate de stat pe vremea lui Bombo.
    Toti cei care ne-au jecmanit fara jena, plang astazi cu lacrimi de crocodil pe umerii saracilor.
  • 0 (0 voturi)    
    haznaua si presa (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 16:53)

    cristian [anonim]

    Nu chiar toata presa este o hazna, dar CTP a fost intotdeuna in partea murdara in ciuda modului in care isi increteste fruntea si isi da cu parerea cu aerul sau de mare ganditor. Nu ma refer la pozitiile sale politice mereu in momentele critice alaturi de PSD sau FSN sau cum s-or mai fi numit.
    Pe la inceputul anilor 90 impreuna cu alti cativa smecheri s-a facut stapan peste patrimoniul fostei "Scanteia" (cladiri,utilaje,conturi bancare,case de odihna).
    Hotie? Nici vorba! Totul a fost legal si mai ales "constitutional". (chiar curat constitutional). Ca si miliardele pe care le baga in buzunar ca publicitate de stat pe vremea lui Bombo.
    Toti cei care ne-au jecmanit fara jena, plang astazi cu lacrimi de crocodil pe umerii saracilor.
  • 0 (0 voturi)    
    CTP (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 20:31)

    INA [anonim]

    D Cristian se pare ca l-au eliberat pe Dan spre nefericirea ta si a multora...:))
  • 0 (0 voturi)    
    am avertizat si eu CNA (Miercuri, 7 iulie 2010, 15:54)

    angi [anonim]

    titluri mincinoase pt rating , acuzatii si verdictul de "criminal" fara probe ( Lazarus cu Tolea),vocabularul indecent si agramat , etc; si bomboana pe tort , titlul " Senzational" mincinos care tinea omul doar din curiozitate >= rating cu inselaciuni


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică