Prigoana: Nu sunt de acord cu o noua reducere a pensiilor bunicilor si parintilor nostri. Sa taiem subventiile pentru clerici

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 23 august 2010, 6:15 Revista Presei | Radio TV

Silviu Prigoana
Foto: Agerpres
Fostul parlamentar PDL, cunoscutul om de afaceri Silviu Prigoana, a declarat, la Realitatea TV, ca ar avea o pozitie fatisa impotriva PDL daca Guvernul va initia noi masuri de reducere a pensiilor si salariilor. "Daca se vor reduce din nou pensiile bunicilor si parintilor nostri sau salariile profesorilor si medicilor, eu nu pot fi de acord cu asa ceva", a declarat Silviu Prigoana in contextul motiunii de cenzura anuntata de PSD.

Deputatii PDL M. Giurgiu, D. Oajdea si T Ciuhodaru au declarat ca nu cunosc exact continutul motiunii de cenzura initiata de PSD, dar spun ca ar vota pentru daca Guvernul ar avea in vedere noi reduceri salariale sid e personal.

Fostul depuatat PDL a iniţiat un proiect de lege privind reducerea contribuţiei statului la salarizarea personalului clerical, considerand ca inechitabil ca aceste fonduri alocate sa ramana integrale in conditiile in care fondurile alocate pentru Sanatate sau Educatie au fost drasrtic reduse.


Citeste mai multe despre   






















2884 vizualizari

  • -10 (12 voturi)    
    a pierdut niste contracte,sau caldura ,sau (Luni, 23 august 2010, 6:20)

    Eneas [anonim]

    recenta spitalizare care il recomanda pentru duca !are socru general si ii plange pensia si/sau are replica asta de la stefan cel mare-pensia nu a fost a voastra ,nici a noastra ci a nepotilor,gotilor si vizigotilor ,in veacul vecilor!
    Trigoarna ,esti praf....
  • -9 (11 voturi)    
    Sursa inainte de toate (Luni, 23 august 2010, 7:05)

    Mircea [anonim]

    Pai, mai nea Prigoana, gaseste tu sursa de unde sa fie platite aceste diferente la pensii si salarii!
    Ce-ai zice de un impozit de 70-80% la astia ca matale ?
    • 0 (0 voturi)    
      Las` ca au de unde poii (Marţi, 24 august 2010, 22:41)

      Leviatan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Pasi nu a gasit-o? Taie salariile la popi ca si asa astia nu is buni de nik
  • -2 (8 voturi)    
    Populism sinistru (Luni, 23 august 2010, 7:40)

    ion [anonim]

    A devenit si asta de un populism cam sinistru. Cand ai un buget de 40 de miliarde de euro si un deficit de 10 miliarde de euro (adica vrei sa cheltuiesti cu 30% mai mult decat castigi) ce ai de facut?

    Ce ar face Prigoana la firma lui de salubritate? Nu s-ar atinge de salarii? Nu s-ar atinge de cheltuieli? Ar merge inainte asa, ca sa "nu sufere oamenii"? Am mari dubii ca ar face Prigoana asa ceva. Ar da faliment rapid si oamenii aia, care nu trebuie sa "sufere", ar ajunge someri. Aia care au carte de munca, evident..
    • -1 (5 voturi)    
      Daca? (Luni, 23 august 2010, 9:39)

      max [anonim] i-a raspuns lui ion

      Faptul ca nu e in situatia asta nu te pune pe ginduri?
      Daca ar fi fost membru al unui partid ar fi putut fi acuzat de populism. Nu este.
  • -4 (8 voturi)    
    hopaaaa... (Luni, 23 august 2010, 7:52)

    cristus [anonim]

    e vorba de acelasi personaj care spunea ca ar trebui desfiintate pensiile de tot, pentru ca cei care nu au reusit sa stranga avere pana la varsta pensionarii nu trebuie platiti de stat.
    Faza e ca nu toti fac afaceri (a se citi furturi) cu statul.
    Vad ca s-a mai domolit acum, simte ca nu-l mai sustine nimeni, nu mai e tare-n gura, jigodia.
    • -3 (5 voturi)    
      invataturile Carmaciului (Luni, 23 august 2010, 9:42)

      un votant neportocaliu [anonim] i-a raspuns lui cristus

      Este acelasi Prigoana( sau Prigoarna!).
      Numai ca atunci, ca si acum, el transmite din invataturile marelui "carmaci", care, in lasitatea lui , ii pune pe acesti trompeti sa-i trambiteze invataturile.
      Atat de mahmur e carmaciul incit uita de la o zi la alta ce trebuie sa mai minta. Pana si inaintasul lui in ale minciunii - Ceusescua- vea mai multa tinere de minte, si, cei drept si mai mult sange in alcool...
  • +13 (13 voturi)    
    Biserica Ortodoxa Romana este foarte (Luni, 23 august 2010, 8:34)

    Aron Deleanu [anonim]

    Bogata.
  • +13 (13 voturi)    
    Popo (Luni, 23 august 2010, 8:43)

    simar [anonim]

    Pe undeva are dreptate. De ce am plati noi toti cetatenii oamenii bisericii cand BOR vrea sa faca o catedrala de 500 mil euro. Au destule propietati. N-am auzit ca in vreo tara popii sa aiba carte de munca la stat. Asa ara trebui sa fie platiti adventistii, penticostalii, si mai naiba mai stie ce secte. Oricum platim serviciile popilor la niste preturi aberante.
  • +6 (10 voturi)    
    Printre putinii pedelisti care au dreptate (Luni, 23 august 2010, 8:53)

    gigi [anonim]

    Corect, o minte lucida si un om corect , chiar daca stie ca are de pierdut sustine ceea ce crede. Pacat ca a avut o contributie mare la instaurarea actualei conduceri politice.
  • +7 (9 voturi)    
    Bravo Prigoana... (Luni, 23 august 2010, 9:01)

    Florin [anonim]

    asa ti-ai dat foc la valiza. Sa vezi blesteme si acatiste. O sa iti intre cariile in piciorul ala de lemn :). Nu mai ai multi si va incepe proteza sa iti scartzaie.
    Biserica este cel mai bun canal de propaganda politica.
  • +8 (10 voturi)    
    perfect de acord (Luni, 23 august 2010, 9:02)

    kalu [anonim]

    nu sunt de acord cu construirea Catedralei Neamului din bani publici, mai ales ca acel teren a fost revendicat iar propietarul de drept a pierdut !!!!! Sa construiasca biserica din banii lor, mai ales ca nu declara nici un venit din milioanele de euro din donatii. Sa construiasca mega Spitalul Neamului finantat din banii bisericii, astfel ne-ar convinge sa fim mai credinciosi.
    • -1 (3 voturi)    
      Cand crezi nu pui conditii (Luni, 23 august 2010, 10:57)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Chiar daca prin absurd Biserica ar construi spitalul mult dorit de tine tot nu vei crede.
      Credinta nu poate fi conditionata.
      • +1 (1 vot)    
        Scuza-ma, dar nu inteleg (Luni, 23 august 2010, 11:41)

        giga [anonim] i-a raspuns lui Stefan

        ce legatura are biserica, in special BOR, cu credinta. Sau te referi la o credinta in ceva anume foarte material?
        Nu cred ca ai vazut pe undeva, pe cineva contestind credinta. Toti discuta despre biserica si abuzurile ei.
        O zi minunata.
        • 0 (0 voturi)    
          chiar asta am vrut sa spun (Luni, 23 august 2010, 12:18)

          kalu [anonim] i-a raspuns lui giga

          din pacate biserica face destul de putine eforturi sa fie convingatoare. Nu asi avea nimic impotriva sa fac donatii dar sa stiu in ce scop sunt folosite. Da, cred in Dumnezeu, am citit Biblia de 2 ori dar incep sa-mi pierd increderea in Biserica. Cred cu tarie ca rolul ei este sa ajute pe cei nevoiasi, prin donatiile pe care noi le facem. Acest lucru trebuie facut in mod transparent si vizibil.
    • 0 (0 voturi)    
      popii si averile (Sâmbătă, 28 august 2010, 18:38)

      iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Subscriu la cele spuse cu adaugarea ca nu sintem tot poporul neam de criminali sa ne mintuiasca. Doar o mica parte, cei din parlament.
  • +8 (10 voturi)    
    Orice s-ar zice (Luni, 23 august 2010, 9:04)

    hic sunt leones [utilizator]

    ideea de a taia sustinerea salariala a clericilor este una de bun simt.
    • +2 (2 voturi)    
      Averile nejustificate de la demnitari (Luni, 23 august 2010, 11:02)

      In [anonim] i-a raspuns lui hic sunt leones

      De ce nu sustineti confiscarea averilor nejustificate de catre demnitari? Astia au furat din bani publici si sunt bine merci.
      Taierea cheltuielilor parlamentarilor nu e de bun simt???
      • +2 (2 voturi)    
        Ba da, valabil pentru orice avere (Luni, 23 august 2010, 11:04)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui In

        insa in conditiile actuale nu sunt de acord ca eu sa justific ceva ci statul trebuie sa demonstreze ca averea este dobandita ilicit.
  • +3 (5 voturi)    
    Banul - ochiul dracului (Luni, 23 august 2010, 9:45)

    Lucifer [anonim]

    Sunt total de acord cu propunerea lui Prigoana. A nu se uita ca biserica ortodoxa a detinut in proprietate - inainte de secularizare - cam un sfert din teritoriul tarii. Ceea ce se urmareste este redobandirea - incet-incet - a acestei averi imense. Avere pentru care nu se plateste nici un fel de impozit! Nici pe terenurile detinute, nici pe cladiri - de fapt nu se plateste impozit pe nimic! Adica institutia bisericeasca detine o avere uriasa dobandita fara nici un fel de efort pentru care nu plateste nici un fel de taxe, spre deosebire de oamenii obisnuiti care muncesc o viata sa isi incropeasca o casuta amarata (atentie: construita sau cumparata tot din bani impozitati !!) si pentru care in continuare platesc taxe !! Nu mi se pare absolut deloc corect. Si da - sunt de acord cu ceea ce a spus cineva mai sus - in loc de catedrala amagirii neamului mai bine ar construi spitalul vindecarii neamului - atunci da, as acorda respectul cuvenit oamenilor bisericii si as merge cu incredere sa ma rog la Dumnezeu la biserica. Dar in conditiile actuale - va rog sa ma credeti - sunt om si sunt caracterizat de slabiciuni omenesti - chiar nu pot intoarce celalalt obraz.
    • +2 (2 voturi)    
      Cum asa? (Luni, 23 august 2010, 10:30)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

      Milioane de romani borfasi, alcoolici, turnatori la securitate, curvari, care isi bateau sotiile, acum se bucura pe termen nelimitat, in rai pe o plaja cele din Hawai, cu servicii complete, datorita interventiei BOR pe langa autoritatile cerului, ti se pare putin?
    • -1 (3 voturi)    
      Dilema gresita (Luni, 23 august 2010, 11:09)

      Maximul [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

      Societatea are nevoie si de Biserica si de spitale. Dilema de a alege intre spital si Biserica este gresita, iar credinta nu poate fi conditionata.
      Solutia ar fi sa se confiste averile unora ca Prigoana care au furat din bani publici si si-au facut averi pe care nu le pot justifica legal.
    • +1 (1 vot)    
      Puțină istorie .... (Luni, 23 august 2010, 19:42)

      Viorelu [utilizator] i-a raspuns lui Lucifer

      ... nu strică. BOR nici măcar nu exista la secularizare. BOR s-a înființat în 1872, iar secularizarea a avut loc în 1863, cu vreo 10 ani mai devreme.

      În plus, iată ce spune istoricul A.D. Xenopol despre secularizare:

      Citez din A.D. Xenopol „Domnia lui Cuza Vodă Vol.I”, „CAP. VIII. AI doile minister Cogalniceanu Secularizarea”, pagina 291:


      Nu vom atinge de cît împrejurările care au condus la redobîndirea averilor, ajunse în stăpânirea călugărilor străini, atingînd chestiunea închinărei mănăstirilor pănîntene către acele din Răsărit, numai întru cît va fi de nevoie, spre a înțalege măsura secularizărei însuși.


      Ooops! Păi ce ați făcut măi BOR-iștilor? Ați mințit? Păi nu e păcat și nu riscati iadul pentru asta?

      Mai multe detalii aici:

      http://www.tlp.ro/2010/08/taxarea-cultelor-v-prigoana-si-cuza.html

      http://zergu-si-credinta.blogspot.com/2010/07/bor-monument-al-dezinformarii-sau-hotul.html
  • +3 (5 voturi)    
    ... (Luni, 23 august 2010, 10:25)

    ksm [anonim]

    nu comentam integritatea morala a dlui Prigoana, insa initiativa este de laudat! BOR sa mai traiasca si cu credintaaaa!!
  • -2 (2 voturi)    
    Uite cine vorbeste!!! (Luni, 23 august 2010, 11:54)

    Iulia [anonim]

    Unu, care nu-i afectat de nimic!! Ce tupeu!! regele gunoaielor !! Dar ce ma mai mir..
    pai, mai prigoana, taxeaza mai putin gunoaiele pe cere ( nu ) le strangi, si cu banii economisiti, ii salvezi pensia lui tat-tu si socru-tu!! Si bunelu.. si cine mai vrei tu. Sunt convinsa ca nu sunt chiar.. in categoria de pensionari modesti.

    Ce chestie.. ca si sobolanul.. cand miroase a furtuna pe vas, se si grabeste sa paraseasca puntea, sa se duca repede la adapost.
    Asta este sigur roman??
    Ca parca Boc, ar vrea sa-i scada pensia lui tat-su. Dar are de ales?
  • -1 (1 vot)    
    Tot acolo se ajunge (Luni, 23 august 2010, 12:00)

    Ion [anonim]

    Orice am face tot acolo se ajunge, oricine ar veni nu are cum sa aduca bani din cer pt. sistemul asta. Tot ce putem face noi e sa optam pt putina vaselina.
  • +2 (2 voturi)    
    cea mai buna masura politica.... (Luni, 23 august 2010, 13:59)

    capatu` satului [anonim]

    din ultimii 20 de ani;

    parlamentarii si toti functionarii de stat trebuie sa depuna declaratii de avere, ceea ce mi se pare inadmisibil este faptu` ca cleru` ortodox nu are aceasta obligatie si in conditiile in care sumele smulse de la bujetu` de stat sunt foarte consistente....

    legat de inundatii si efectele acestora, nu este un secret pt. nimeni, ca in judetele in care inundatiile au produs pagubele cele mai mari, o suma imensa merge anul de la bugetul consiliului judetean local direct catre inalt prea cinstitel fete bisericesti....

    de fapt in toate judetele patriei se renunta la investitiile de interes public, dar se construiesc in nr. infinit biserici cu bani de la bujetu de stat...

    in ultimii 20 de ani s`a redus nr. de institutii de invatamant si de unitati sanitare, in schimb a crescut nr. de biserici, rezultatu` se vede, incultura nemasuta, speranta de viata redusa....
  • +3 (3 voturi)    
    Din venituri (Luni, 23 august 2010, 14:02)

    un ortodox oarecare [anonim]

    Biserica si toti angajatii sai trebuie sa se autofinanteze.Veniturile lor depasescu cu mult veniturile oricarui roman,ma refer la preoti.Ptr orice serviciu, botez,cununie,inmormantare platim o sumedenie de taxe,in plus platim cotizatia anuala, e prea mult.Ei nu platesc impozite pe venituri, pe terenuri, pe proprietati etc. Pana cand ? In plus, BOR a devenit mai catolica decat catolicismul Papei...pe Madalina au refuzat sa o ingropate cu preoti din cauza unor conceptii..pai daca femeia si/a achitat darile catre biserica, de ce au refuzat ?
  • +4 (4 voturi)    
    Reducerea subventiilor pentru clerici (Luni, 23 august 2010, 16:26)

    bobitza [anonim]

    Initiativa domnului S. Prigoana este de bun simt! Ar fi foarte bine daca s-ar materializa...
  • -1 (1 vot)    
    Sa taiem subventiile pentru clerici (Luni, 23 august 2010, 18:34)

    panfil flecaru [anonim]

    d'acord, mai draga.
    dar mai intai la gunoieri.
    sa le taie afacerile cu statul.
  • 0 (0 voturi)    
    A fost odata o tare minunata (Miercuri, 25 august 2010, 8:50)

    bogdan [anonim]

    Asa cunoastem noi istoria,ca fiind un neam de oameni adevarati,cinstiti,muncitori,patrioti,chiar credinciosi.Oare de unde au aparut monstrii astia care ne sug sangele fara nici o urma de regret,de unde avem cei mai de temut hoti,criminali,banditi oare de unde.Si incepe indoiala cu adevarata istorie a neamului nostru.Dar daca exista popi ei sunt salvarea,ca ar putea hranii omenirea numai din osanza burtilor,pana trece criza.Si prin cate incercari a trecut tara tot popii au fost salvarea ca ei au dat la saraci,au ajutat peste puterile lor,iar de acum vor dori si ei putere ca de asta-i pofta tuturor. (DISPRET)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică