Crin Antonescu: Experienta lui Calin Popescu Tariceanu nu e necesara in proiectul de guvern PNL

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Duminică, 21 noiembrie 2010, 22:28 Revista Presei | Radio TV

Crin Antonescu
Foto: Agerpres
​Crin Antonescu a declarat in emisiunea "Ultima Sansa" (Realitatea TV) ca in proiectul de guvern pe care il propune, experienta lui Calin Popescu Tariceanu nu e necesara si ca obiectivul sau este de a produce schimbari, ori acest lucru nu poate fi facut "revenind cu Calin Popescu Tariceanu ca premier".

"Nu putem gandi totul in alb si negru. Proiectul este unul revolutionar, nu este unul de reasezare a sistemului de forte. Eu nu am propus un scor mai mare ca sa negociem de pe alte pozitii cu PSD sau PDL. Eu am zis sa facem altceva. Ori eu nu pot spune asta revenind cu Calin Popescu Tariceanu ca premier. Eu voi spune: votati-ne, ca sa traiti altceva", a declarat Antonescu.

"Eu am vorbit cu colegii mei despre faptul ca PNL trebuie sa lase deoparte ideea de a se gandi cu cine sa negociem si sa se bata pentru proiectul asumat ca sa iesim din aceasta rotativa" a mai spus liderul PNL.

In legatura cu declaratia lui liderului PSD, Victor Ponta, care i-a oferit functia de presedinte, Crin Antonescu a spus ca 2014 e foarte departe si ca nu are niciun interes sa se gandeasca la acest lucru.

"Domnului Ponta ii multumesc pentru job, dar eu sunt presedinte PNL si aceasta functie doresc sa o indeplinesc", a spus Antonescu.

Referitor la scenele petrecute la summit-ul de la Lisabona intre presedintele francez Nicolas Sarkozi si Traian Basescu, Antonescu a declarat ca ceea ce s-a intamplat are o forta simbolica extraordinara.​

"Traian Basescu e obisnuit sa vorbeasca ca la slugi si in afara, ca si in Romania. Grija lui Traian Basescu ar trebui sa fie sa reprezinte poporul. Niciodata un sef de stat roman nu a fost tratat asa. Inclusiv declaratiile lui Sarkozy sunt jignitoare" a precizat liderul PNL.

Crin Antonescu a reafirmat ca PNL-ul nu va crea nicio alianta cu partidul PSD sau PDL.

"Politica trebuie sa insemne si altceva decat combinatii si cardasii. E normal sa fie asa. Marea revolutie in Romania inseamna sa facem politica pentru cetateni si nu pentru noi", a spus Antonescu.

In legatura cu declaratiile lui Traian Basescu referitoare la relatiile lui Antonescu cu "mogulii", liderul PNL  a declarat ca nu are in acest moment relatii speciale cu Realitatea TV sau cu Sorin Ovidiu Vantu.

"Nu am fost favorit al presei, ci am lucrat bine cu jurnalistii. Nu am nici o intelegere cu Partidul Conservator si chiar asa de-ar fi, nu as avea de ce sa o ascund. E de mii de ori mai onorabil decat PDL", a spus Antonescu.


Citeste mai multe despre   











3280 vizualizari

  • +13 (21 voturi)    
    Hahahahahaha!!!! (Duminică, 21 noiembrie 2010, 22:44)

    George [anonim]

    Cretinelu i-a tras-o rau lui Motocicleanu. Sa vezi acum razboi in PNL.... Oricum, nu dau doi bani pe niciunul de la PNL.
    • +6 (8 voturi)    
      doua comentarii (Luni, 22 noiembrie 2010, 8:02)

      simplicius [anonim] i-a raspuns lui George

      A. tariceanu plateste pretul arogantei din 2008 cand n-a acceptat o alianta de dreapta. Va disparea din politica daca Ipo-Crin (din nou ipocrit) continua. B. ce fel de democratie e in capul lui Crin? Vrea desfiintarea PDLsi o alianta cuPSD. Deci unde ramane opozitia? cum e cu statul democratic, cu statul de drept? Iar PSD (nu prin gura lui Ponta ci prin creierul intrigant al lui Iliescu) il incurajeaza pe Crin: odata demolat PDL, pt.PSD desfiintarea PNL va fi o joaca de copii.
      • -1 (3 voturi)    
        sa mori tu? (Luni, 22 noiembrie 2010, 15:03)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui simplicius

        A) tariceanu a dat-o in bara in perioada in care a fost premier pt ca a facut jocul PSD-ului si pt asta trebuie sa plateasca...
        B) Din ce am citit eu PNL-ul nu vrea o alianta politica nici cu PDL-ul nici cu PSD-ul, dar cred ca am citit alt articol... :P
        C) PCR-ul nu a reusit sa desfiinteze PNL-ul ce te face sa crezi ca urmasii PCR (si anume PSD si PDL) ar putea...
        D) Si chiar daca ar reusii, nu pot sa spun ca mi-ar parea rau, caci din partidul lui Bratianu nu mai exista mai nimic...
        E) Nu partidele sunt o problema ci reprezentantii lor, ar fi ideal pt spectru politic dintr-o tara sa existe (cate)un de centru, centru-dreapta si centru-stanga... Problema e ca la noi doctrinele nu se respecta iar strategii politice nu exista, tot ce exista este atat de romanescul: "mie ce imi iese?!"
        • +1 (1 vot)    
          chiar ai citit altceva (Luni, 22 noiembrie 2010, 18:03)

          simplicius [anonim] i-a raspuns lui Alin

          pt. ca lui Crin ii lipseste si consecventa (cu exceptia lui Jos Basescu). Deci Crin imbratisat cu Geoana a fost o iluzie optica? Sau "infratirea lui Tariceanu este impardonabila" si pupicii pe obraz ai lui Crin sunt? Iar PMR a desfiintat PNL (Gutza Tattarascu), dar -chiar daca tu nu stii istoria- Crin habar n-are la ce se expune. Sau poate crede ca-l smechereste si pe Ponta nezarind in spatele acestuia umbra lui Iliescu??? Oricum incepe sa se populeze PNL cu "maini moarte" (Tariceanu, Orban) si adulatori (politicos, nu?) ca Voicu, Vosganian, Calimente
    • +7 (7 voturi)    
      2 chifle (Luni, 22 noiembrie 2010, 11:37)

      cipax [utilizator] i-a raspuns lui George

      A dat de 2 ori cu batul in balta: odata cand a spus ca nu are nevoie de "experienta" lui Tariceanu; deci ce sa mai vorbim de omul Tariceanu! De aici denota faptul ca el nu poate coabita nici macar in PNL cu "adversari", deci ce alte pretentii mai putem avea de la el! Iar a 2-a chifla este cea cu Partidul Conservator... sa spui ca PC este "de mii de ori mai onorabil decat PDL" este chiar revoltator. Mai trebuie sa spuna ca PRM e mai tolerant decat PDL...
      In rest aceeasi obsesie, Basescu!!!
  • +18 (24 voturi)    
    Doamne ce natarau... (Duminică, 21 noiembrie 2010, 22:54)

    bgd [utilizator]

    Crin draga...cu declaratii si platforme de genul asta trebuia sa vii inainte de a da mana cu PSD-ul...nu dupa.
    Nu mai ai credibilitate.
    Cum as putea eu sa inghit povestile astea cand stiu ca PNL-ul nu poate prinde 40-50% iar inclinarea e evident spre stanga.
    Cum as putea eu sa votez acest proiect "revolutionar" cand stiu ca tot la mana PSD-ului veti fi?
    Hai...somnic pufos.
    • +12 (14 voturi)    
      tomnaticul neparguit (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:32)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui bgd

      iar si-a dat cu firma-n cap, oricat incearca mogulii sa-l instruiasca, sa vede clar ca n-au pe cine! Rica Venturiano, fanfaron si infatuat cum il stim dintotdeauna, e consecvent in a da cu bata-n balta! De Plesu s-a luat, ma mir cum l-a uitat pe Djuvara! Halal suflu... liberal! Oare mai exista liberali adevarati, si daca da, unde-i demnitatea liberala???
    • +8 (10 voturi)    
      Intristator (Luni, 22 noiembrie 2010, 0:22)

      Cititor [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Dupa 20 de ani de stradanie democratica pentru Romania este intristator sa-i vezi in varful puterii politice pe corifeii crin si ponta!
      • -1 (3 voturi)    
        udrea-i buna, nu??? (Luni, 22 noiembrie 2010, 15:05)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui Cititor

        ...
        • +1 (1 vot)    
          E buna... (Luni, 22 noiembrie 2010, 22:07)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Alin

          ...da din alte motive :) In rest e la fel.
    • +5 (5 voturi)    
      Liderul PNL-bla, bla (Luni, 22 noiembrie 2010, 6:18)

      un votant [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Sincer imi pare rau de PNL ca a ajuns cu d-l Antonescu`n frunte. Pacat de acest partid. Oricit ai vrea nu poti sa-i mai votezi vazand prestatia din ce in ce mai lamentabila a liderului. Ciudat e ca ceilalti din partid tac si inghit elucubratiile confuze ale lui Crinisor care e din ce in ce mai penibil.
      Apropo si de Victoras se pareca nu prea exista o noua generatie de politicieni decit avortoni...
  • +7 (15 voturi)    
    Sarkozy are probleme de politica interna mari (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:07)

    Carla [anonim]

    Eu cred ca Basescu s-a purtat cum trebuie cu Sarkozy, Presedintele francez fiind cel care a luat-o pe aratura. Este treaba lui Sarkozy politica interna a Frantei si daca nu prea-i merge bine cu aceea nu trebuie sa-si verse oful inafara.

    Pana una alta, indiferent ca a fost ideea lui Basescu sau a unui consilier, scutul defensiv a devenit din scut US scut NATO, ceea ce este mult mai bine. Abordarea graduala a relatiei cu Rusia este iarasi un lucru bun, nu cum se reped unii in bratele ursului - care urs atat asteapta. Alianta NATo continua sa existe nu cum viseaza unii sa se diminueze. Deci pana una alta, Romania prin politica referitoare la NATO este pe val. Cine nu este de acord sa vina cu contraargumete la cele mentionate de mine.

    Mai grav este ca Romania si altii din NATO contribuie cu atat de putini bani, din diferite cauze. Nu se poate bici din orice. Este jenanta situatia inzestrarii armatei romane, este jenanta capacitatea economica a Romaniei, este jenant statul asistential numit de unii social.
    • +10 (12 voturi)    
      Mda... (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:20)

      George [anonim] i-a raspuns lui Carla

      De acord cu tine.... Antonescu dovedeste infantilism profitand de incidentul petrecut intre Sarkozy si Basescu. De aici se vede ca nu e patriot si ca defapt nu-l intereseaza decat propria-i persoana. De acord cu comentariul tau.

      P.S. Prevad un PNL prabusit pana la alegerile din 2012... Antonescu este cartea pierzatoare a PNL. Directia de stanga in care a apucat-o de cand este presedinte PNL este evidenta. Oare isi mai face vreun fan PNL iluzii ca n-ar fi asa? Daca da atunci e mai mult decat naiv.
      • +10 (10 voturi)    
        prabusire sigura, (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:52)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui George

        dar nu pentru ca s-ar apropia de stanga, Crin "mimeaza" indepartarea de stanga - se vad clar ordinele mogulilor - se vor prabusi din cauza temperamentului si caracterului lui Crin. E prea spontan, prea exploziv, prea necizelat politic. un infatuat, adevarat Rica V.
      • +7 (7 voturi)    
        PNL are cumva o strategie proasta? (Luni, 22 noiembrie 2010, 0:27)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui George

        In loc sa realizeze obiectivele propuse, PNL pur si simplu nu le realizeaza. Ce strategie au in acest caz de nu le iese ce isi propun?

        Daca se trece la votul uninominal adevarat, ce se alege din PNL? Daca se trece la Parlament de 300 oameni cati din PNL vor in Legislativ? De ce dl. Crin Antonescu? Ce strategie aveti?
  • +14 (14 voturi)    
    Crin are probleme de logica,mari. (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:15)

    mircea [anonim]

    Daca PC si Voiculescu sunt simboluri de cinste si onoare pentru Crin Antonescu,atunci cred ca are mari probleme de gandire.Cine vrea sa mai urmeze calea propusa de un astfel de individ?
  • +5 (5 voturi)    
    Ia loc! 2! (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:17)

    AlinN [anonim]

    Lumea traia bine pe perioada aceea si in prostia ei considera ca se intampla asta din cauza lui Motocicleanu. Astfe,l prezenta lui acolo, le-ar aduce iluzia (desarta dealtfel) revenirii economice. Asadar ar da bine. In plus, nu strica putina diplomatie.
  • +14 (14 voturi)    
    ...vom trai si vom vedea... (Duminică, 21 noiembrie 2010, 23:38)

    Andrei T [anonim]

    Un caraghis acest Antonescu. Chiar crede ca un om care nu a facut nimic in viata lui poate transforma o tara. In ultimul timp mimeaza o raceala a relatiilor cu Dinu Patriciu, Asta face parte din plan, pentru ca, in realitate, acesta din urma continua sa-l finanteze prin sotie, prin urmare continua sa-l controleze. In fond, ce urmarim acum sunt doar "miscari de trupe" coordonate de Rusia, care, a pierdut in ultimul timp mai multe lupte, dar spera sa castige razboiul. A pirdut alegerile prezidentiale si a fost nevoita sa renunte la Geoana, a pierdut posibilitatea de a darima guvernul Boc prin motiune si a sarit din schema Ponta. Ultimul as ramas la indemana Moscovei e acest Antonescu. Operatiunea de indepartare a lui Antonescu de Patriciu are rolul de a pacali pe romani, care asociaza numele lui Patriciu cu cel al Rusiei. Catre PSD comanda este de subordonare fata de PNL pentru ca impreuna sa darame regimul prooccidental al presedintelui Basescu. De aceea vom asista la un fapt nemaintalnit intr-o democratie, ca un parti mai puternic sa fie la remorca celui mai slab. Desigur ca acest plan are o mare necunoscuta, alegatorul roman, care are un feeling special cand vine vorba de rusi. Vom trai si vom vedea.
  • +6 (6 voturi)    
    Vai si amar (Luni, 22 noiembrie 2010, 1:37)

    M. Geoana [anonim]

    Vai de tine mai Crinut, o sa sfarsesti ca bunicut(a)... In cosul de gunoi al istoriei !!!
  • +6 (6 voturi)    
    Crin e iar prin balarii! (Luni, 22 noiembrie 2010, 2:25)

    Andradda [utilizator]

    Antonescu chiar e convins ca electoratul PNL voteaza in proportie de 100% cu PNL doar pt ca El, Crin Antonescu e presedinte!
    O tempora...cat de naiv poate sa fie acest individ. Cat de inganfat si totodata de infantil poate sa fie incat sa creada ca electoratul PNL l-a iertat pt ca a ingenunchiat partidul in fata PSD oferindu-i lui Geoana si apoi lui Ponta toate voturile liberalilor!
    Iar in legatura cu Tariceanu, Crin a dat inca o data dovada de infantilism politic.
    Tariceanu i-a facut pe multi "oameni" si a umplut de bani intreaga baronime PNL-ista. In afara de asta cel putin 10% voteaza (inca ) cu PNL de dragul lui Tariceanu, la fel cum püoate 5% voteaza (tot inca) cu PNL de dragul lui Orban!

    Ca sa dai cu piciorul in propriul tau electorat trebuie sa fi cel putin neghiob.
    Dar de la Crin te poti astepta oricand, la orice, in afara de inteligenta!
    • -1 (1 vot)    
      Jalnica... (Luni, 22 noiembrie 2010, 19:22)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ...propaganda!!!

      Cu cine a vrut Antonescu sa faca guvernul Iohannis inainte de alegeri? Cumva cu PSD-ul? Omul a fost foarte coerent si era normal sa-l sustina pe Geoana in turul II si nu pe Basescu (si foarte bine a facut).

      Si nu mai confunda electoratul PNL cu electoratul PD. Pot intelege ca electoratul PD a murit de ciuda ca a fost sustinut Geoana si nu Basescu...
  • +6 (6 voturi)    
    Proiectul lui Floricel (Luni, 22 noiembrie 2010, 5:51)

    oilman [utilizator]

    Care proiect, Floricel. Vorbesti de acest proiect dinaintede alegeri dar pina acum nu ati articulat absolut nimic. Ati mai schimbat elemente ne esentiale din mesajul vostru 'Jos Basescu' , incercind o polemica - tot lipsita de fond - cu PSD. Altfel - same old story. Nu poti merge prea departe cind to ce poti articula se reduce la al ataca pe Presedinte. Poate ca in loc sa se ocupe de productii de filme trucate cu Basescu, Dinu va angajeaza citiva profesionisti sa va scrie si voua ceva pentru 'Proiectul PNL'. Risul lumii, vorbe goale si caractere mizerabile in aceasta clasa politica romaneasca
  • +3 (5 voturi)    
    UN mare .... (Luni, 22 noiembrie 2010, 8:08)

    nety [anonim]

    ... PAPAGAL acest crin ofilit. Si eu m-am pacalit la inceput, dar constat ca singurele lui "calitati" sunt obraznicia, ingamfarea si credulitatea. Vai saracul partid al Bratienilor pe mana cui ai ajuns.
  • +6 (6 voturi)    
    tariceanu este (Luni, 22 noiembrie 2010, 9:43)

    cititor hotnews [utilizator]

    Tariceanu este un om politic peste Antonescu.
  • -4 (4 voturi)    
    Crin Antonescu - groparul PDL-ului (Luni, 22 noiembrie 2010, 11:27)

    Daniel [anonim]

    Citesc cu amuzament comentariile PR-istilor de serviciu ai PDL, care nu mai stiu cum sa-l decredibilizeze (si) pe C.Antonescu. Ponta e imatur - asta au tema sa repete pana le intra in cap romanilor. Pe Crin nu prea au de unde sa-l apuce. Probabil ca vor incerca sa-l asocieze cu Patriciu - dar nu mai tzine, s-a cam fumat vrajeala cu mogulii; afaceri n-a facut, de furat in functii publice n-a furat, va fi greu sa-l loveasca; Nashul (nu Radu Moraru...) PDL-ului va fi Crin Antonescu, care-i va trimite in opozitie pe termen lung. PDL-ul e un chin, vom scapa de el cu Crin !
    • +5 (5 voturi)    
      furatul si cersitul (Luni, 22 noiembrie 2010, 11:58)

      oilman [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu stiu daca - sau ce a furat Crin. Si despre Geoana umbla vorba ca e fata mare pina a inceput sa curga mizeria din afacerile dubioase in care era baga el sau sotia. Ce stiu despre Crin e ca lua (primea!) absolut degeaba bani de la Patriciu - oricum nu calca la consiliile de administratie sau in general calca pe la Rompetrol odata pe luna - ca si Norica, Atanasiu soau Orban - Tariceanu si Melescanu isi luau si ei simbria dar veneau mai des. Asa ca maestre las-o moale cu eroul tau floricel, petalele ii put a latrina mafiota
    • +3 (3 voturi)    
      ai dreptate... (Luni, 22 noiembrie 2010, 12:59)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      nu stiu daca a furat, dar probabil ca cei 300000 de euroi castigati anul trecut or fi din activitatea de parlamentar...
      fara nici o ironie, tariceanu este cu mult peste antonescu... asta daca poti sa faci o mica analiza...
    • -1 (1 vot)    
      Aham... (Luni, 22 noiembrie 2010, 19:06)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      ...pe portocalii ii doare rau la ficat Antonescu din multe motive:

      1) Nu vrea cu PD-ul in ruptul capului
      2) L-a dat la o parte pe Tariceanu care voia cu PD-ul (in mod surprinzator in ciuda faptului ca a avut cel mai mult de suferit din cauza faptului ca Basescu e om cu doua fete). Catrama, alt corifeu al aliantei cu PD nu a contat din start.
      3) Are vreo 37% intentie de vot (pana si Ponta s-a prins cine va fi viitorul presedinte)
      4) A dus PNL-ul la 27% intentie de vot, cu mult peste PD
      5) Incearca ei sa-l lege cumva ba de Patriciu (tot felul de cadouri de nunta inventate, relatii nepotrivite intre actuala sa sotie si Patriciu samd) sau de Voiculesc si Vantu (e "omu mogulilor") dar nu prea reusesc
      6) Corupt nu este ... nu si-a dat si el macar o casa in Mihaileanu ca tot omul...
      7) Considera ca locul PD-ului e in afara Parlamentului

      In final totul se va juca pe intelegerea alegatorilor. Cei care inteleg ca alianta cu PSD are ca singur scop scoaterea din scena a PD-ului si e temporara. Si cei care au impresia ca numai PD-ul e un adevarat partid de dreapta (in speta fanii portocalii ultras, multi cu carnete de membru si care oricum nu vor vota vreodata cu PNL-ul). Eu zic ca votantul de dreapta obisnuit s-a cam saturat de nepotismele si parvenitismul din PD, de lipsa de solutii economice si sociale si va intelege si primi ok ideea guvernului din umbra format din specialisti si nu neaparat din oamenii care aduc bani partidului sau voturi, programul PNL samd. Si de asemenea s-ar putea sa aprecieze faptul ca odata ce a zis un lucru (in speta PD + Basescu = rau) Antonescu a fost coerent.
  • +1 (1 vot)    
    Oare (Luni, 22 noiembrie 2010, 15:29)

    miki [anonim]

    Acesti indivizi,Antonescu si Ponta,impreuna sunt dublul lui Dinu Paturica la capitolul "parvenitism politic degenerativ".
  • +2 (2 voturi)    
    Toata pasarea pe limba ei piere (Luni, 22 noiembrie 2010, 16:01)

    Lucian [anonim]

    Partidele care isi mananca fostii lideri isi sapa singure groapa. Tariceanu e singurul din PNL cu o experienta relevanta in actul guvernarii. Daca experienta lui nu e necesara atunci care e, cea (inexistanta) a lui Antonescu?
  • 0 (0 voturi)    
    asdf (Marţi, 23 noiembrie 2010, 1:49)

    andu [anonim]

    daca si voiculescu si minca sunt onorabili....
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu la articolul de fata (Marţi, 23 noiembrie 2010, 12:03)

    Adevarul crud, gol-golut [anonim]

    Cred ca toate comentariile de mai jos sunt concludente in legatura cu perceptia oamenilor normali in ceiace il priveste pe Crin Antonescu. Eu, daca as fi in locul lui, citind tot ce se spune in aceste comentarii, mi-as da demisia din functia de prezident PNL. Imfumuratul, este prea ingamfat sa faca asemenea gesturi. Uitati-va la reactiile lui vis a vis de anumite critici care i se aduc din diverse directii. Exemplu: reactia fata de Andrei Plesu si multe altele. Si atunci cum vi-l imaginati pe acest dictator, deocamdata in PNL, daca ar ajunge presedinte??? Doamne fereste de dictatura Patriciano - Antonesciana.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version