Basescu a explicat incidentul cu Sarkozy: Problema mare este ca si eu si el dam din maini mereu

de Cristina Bobe     HotNews.ro
Marţi, 23 noiembrie 2010, 0:30 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: Agerpres
Basescu a intervenit, luni seara, la B1TV, pentru a oferi propria interpretare a imaginilor de la summit-ul NATO de la Lisabona in care pare a-l ruga pe presedintele francez sa stea de vorba si acesta il refuza. Seful statului a spus ca i-a multumit lui Sarkozy pentru sprijinul Frantei fata de aderarea Romaniei la Spatiul Schengen, informeaza Mediafax.

"Asa a fost scena. El a spus <<am o intalnire, ne vedem mai tarziu>>, ceea ce am si facut. Problema mare este ca si eu si Sarkozy dam din maini mereu".



Presedintele Traian Basescu a avut, vineri dupa-amiaza, la summitul NATO de la Lisabona, la scurt timp dupa momentul fotografiei de grup a sefilor de stat si de guvern prezenti, un scurt schimb de replici cu omologul francez, Nicolas Sarkozy.

Momentul a fost surprins de la distanta de camerele TV, astfel incat dialogul celor doi presedinti nu se aude, insa in imagini se vede ca cei doi gesticuleaza in timpul discutiei.

Seful statului roman l-a oprit pe Sarkozy, dupa fotografia de familie a liderilor prezenti la summitul NATO, iar cei doi au schimbat cateva replici, dupa care presedintele francez l-a salutat scurt pe omologul roman si s-a indepartat.

Traian Basescu s-a indreptat apoi spre premierul italian, Silvio Berlusconi, care vorbea cu prim-ministrul Ungariei, Viktor Orban. Basescu si Berlusconi au avut o discutie insotita de asemenea, de gesturi, oficialul italian facand in cateva randuri semne cu degetul la cap.

Relatiile dintre Romania si Franta sunt marcate, in actualul context, de subiecte precum expulzarile romilor si pozitiile autoritatilor de la Paris referitoare la eventuala amanare a aderarii tarii noastre la spatiul Schengen. (R.M.)


Citeste mai multe despre   






















10438 vizualizari

  • -18 (36 voturi)    
    lisabona - basescu (Marţi, 23 noiembrie 2010, 2:00)

    cornel [anonim]

    Reconfirma ca presedintele ,,romanici,, este dependent de sticla tv, si se pare ca numai de aceasta sticla. Realitatea cruda, este ca are native inclinatii de scenarist, si clar ca caracteristiciile de buna conducere sunt sublime, dar total inexistente. Fara sa fii avut tangente cu transportul naval, port respect oricarei profesiunii onorabile, cred cu convingere ce echipajele ce au navigat cu basescu, fie basescu ca membru al echipajului si mai grav ca comandant, au avut enorm de mult noroc ca nu au naufragiat sau scufundat. Este irational ca intreg timpul, energia si resursele [atatea cate sunt] sa le consacri imaginii tale, detentelor vs. colegii. Echipajele au avut noroc, noi ,,romanasii,, deloc, aceasta adevarat cu concursul activ a mai bine de 5 mil. dintre noi. toate cele de bine, cornel.
    • -9 (21 voturi)    
      ... (Marţi, 23 noiembrie 2010, 8:48)

      i am disappoint [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Şi marmota dă mult din mânuțe, nu-i aşa domnule Basecsu?
    • +11 (15 voturi)    
      ce ai face tu? (Marţi, 23 noiembrie 2010, 9:28)

      dam cam mult din gura... [anonim] i-a raspuns lui cornel

      nu il scutesc pe basescu de nici o critica, merita foarte multe critici... dar ce ai face tu daca ai avea o asa problema in tara: o opozitie de o ostilitate ucigatoare pe care nu te poti baza cu nimic la luarea unor decizii infernal de importante pentru tara. O sleahta foarte mare de oameni care au baut cu consecventa cerneala sau au vandut-o celor ce se straduiau sa invete, sau chiar i-au aruncat-o in fata lui constantinescu. Romania este pe ultimul loc in Europa, sau asa se zice, dar avem case, masini si manele, dar tot pe acest loc era si pe vremea lui Tari, Nastase sau Illici. cred ca nu mai trebuie sa ne justificam fiecare esec pentru faptul ca basescu conduce tara, ci probabil ar trebui sa ne uitam mai des in oglinda cand fiecare cautam vinovati.
      • -7 (15 voturi)    
        Gresit! (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:22)

        elena [anonim] i-a raspuns lui dam cam mult din gura...

        pe vremea lui Bombonel, Tari nu se cerseau in halul acesta bani de la camatarul international FMI. pe vremea lor nu au fost reduse salariile bugetarilor, nu se punea problema impozitarii pensiilor, nu se inchideau firme datorita impozitului forfetar. Pe vremea lor Romania nu era atat de izolata pe scena politica internationala. A nu se intelege ca sun fan Nastase sau Tariceanu, dar trb sa recunoastem ca dintre acesti actori politici ( pentru ca desi piticul care sta pe varfuri este premier, nu are rost sa-l luam in discutie), Basescu este cel mai nociv pt Romania.
        • +10 (14 voturi)    
          stai asa ca nu-i chiar asa (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:41)

          mihaela [anonim] i-a raspuns lui elena

          pe vremea lu tariceanu si bombonel nu era criza econimica mondiala, sa nu uitam. Nu zic ca base se descurca bine cu criza dar.. nu e aclasi lucru sa conduci tara pe creiza mondiala sau doar pe criza nationala
          • -1 (1 vot)    
            Nu era criza mondioala sub Tariceanu ? (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 10:32)

            Gica [anonim] i-a raspuns lui mihaela

            Ce vorbesti Mihaela ? Nu a fost scriza deloc pe vremea lui Tariceanu ? Anul 2008 a marcat inceputul crizei profunde in mediul privat din Romania (bugetarii inca se lafaiau dar asta e alta problema). Tariceanu a facut tot ce a putut sa impiedice adoptarea unei legi absurde ce prevedea marirea cu 50% (!!) a salariilor in invatamant. Ce crezi ca a facut Basescu atunci ? A sustinut si el aceeasi masura ? Nu, a spus ca ar aplica marirea in plus si in vreo 2 alte sectoare bugetare. Iar Boc a avut si el o declaratie de zile mari cand l-a amenintat pe Tariceanu cu puscaria pentru ca se opune legilor bla bla bla. Asa au luptat Base si Boc cu criza ? Sa fim seriosi....
        • +7 (9 voturi)    
          pai da... (Marţi, 23 noiembrie 2010, 11:37)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui elena

          Dar de ce crezi ca a ajuns tara in halul in care e, cu salarii micsorate, cu imprumut luat de la FMI, etc.? Pt. ca cei dinainte (nu numai PSD ci si PNL si PD) cand veneau alegerile au marit salariile si pensiile, angajau la stat rudele celor care plateau campania electorala, au facut promisiuni nefondate. Pe langa toate astea, a venit criza asta mondiala care nu depinde de Romania.
          Cred ca ar fi mai bine sa nu ne mai tot plangem de mila, sa lasam politica pt. ca oriunde in lume politicienii sunt la fel si sa ne apucam de treaba.
          • +1 (3 voturi)    
            Plus (Marţi, 23 noiembrie 2010, 13:42)

            Rammy [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            Ti-am dat plus dar cu un amendament.Cine sunt mai vinovati?
            Politicienii ca maresc salariile,pensiile,ajutoarele sociale s-au fac nu stiu ce promisiuni in campanii electorale sau romanii care asteapta nu stiu ce pomeni electorale de care se bucura cateva zile sau luni dupa care sufera 5 ani.
      • -2 (2 voturi)    
        incercare de precizare (Marţi, 23 noiembrie 2010, 11:52)

        cornel [anonim] i-a raspuns lui dam cam mult din gura...

        In opinia mea, opozitia este departe de a fi ,,ucigatoare,, se mentine in domeniu lamentabilului. Deciziile infernal de importante, cum le denumitii d.-voastra, sunt luate ca timp, mult posterior produceri evenimentelor, si sub presiunea acestora din urma, prozaic, pe picior. Cred ca nu am reusit sa exprim corect, sunt sigur ca basescu este rezultanta mediei aritmetice nu numai a celor peste 5 mil. votantii, ci a inca 2 - 3 mil. Privitor la uitatul in oglinda, da si eu, am uneori tendinta de a fi comod, sa folosesc minimal relativ putini neuroni cu care mama natura ma echipat. Unde presupun, ca putem cadea pe aceasi explicatie, este ca in anii 80, ceausescu era cauza situatiei dramatice, inlaturarea lui fizica, parea panaceu eliminari dezastrului. Nimeni, nici macar ca tentativa, nu a incercat sa schiteze coplexitatea problemelor, probleme pe diferite planurii de analiza, si toate f. grave. Apoi vehicularea nato si uniunea europeana, tot ca solutie atotcuprinzatoare. Deci contextual, dar si ca coordonate eronate, basescu este in fapt o paralela, tot orientata negativ, paralela la trecutul nostru mai apropiat sau indepartat. Toate cele de bine, cornel.
        • +5 (5 voturi)    
          Interpretare (Marţi, 23 noiembrie 2010, 12:53)

          ali [anonim] i-a raspuns lui cornel

          Ai fost foarte succint , concis si la subiect in explicatia ta : am inteles "nimic" ...sper sa nu fii profesor pe undeva ca vai de saracii copii . toate cele bune, no ofense .
      • -1 (3 voturi)    
        NU E SINGUR... (Marţi, 23 noiembrie 2010, 13:20)

        STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui dam cam mult din gura...

        Eu zic ca daca treba merge rau intr-o tara trebuie schimbati conducatorii si sa vina altii. Ideal pentru PDL era sa si-i schimbe singur dupa modelul englezsau german. Cand in Anlia un prim ministru nu mai are credibilitate il schimba propriul partid inainte de a ajunge sub linia de plutire. Este o atitudine corecta si din punctul de vedere al partidului respectiv. Si in Germania este aceeasi situatie. Orinde in lumea civilizata sunt mecanisme de schimbare a conducatorilor daca treba nu merge. La noi cine vine la putere se cramponeaza de ea in disperare dupa ideea "dupa mine potopul". O explicatie este ca probabil sunt corupti si trebuie sa-si faca plinul si sa-si acopere urmele. Dupa cum se vede si din ultimul scandal de lainterne situatia e mai grava ca niciodata. Argumentul ridicol pe care il tot aud de la PDL-isti este "si ailalti au facut la fel", ca la scoala pe vremuri "el a dat primul tovarasa"... Si cu asta sunt linistiti. Eu nu am compasiune fata de conducatori. Ei trebuie sa servesca tara, sa se sacrifice. Daca vad ca treaba nu merge trebuie sa se gindeasca sa lase locul altora. Problema lui Basescu este ca da din miini? Nu ! Poate sa dea din miini cat vrea. Nu asta este problema cu el ci faptul ca s-a saturat toata lumea de el. Problema cu Shengenul este ca s-a dat si se da aiurea cetenie romana la basarabeni si ucrainieni pentru voturi si acum sufera toata tara. Platim acest pret. S-ar parea ca Franta si Olanda ne va ierta totusi desi noi prin reprezentantii nostri ne purtam ca niste tarani... Sa vedem... Din partea mea sa nu ne primeasca in spatiul ala !
  • +14 (28 voturi)    
    dar ce vrei domnule (Marţi, 23 noiembrie 2010, 2:39)

    vlad dracul [anonim]

    Domnilor, la ce va asteptati? Ati vrea ca domnul presedinte sa apara la televizor sa va spuna ca Sarkozy este un imbecil?? Sau ca ii venea sa-i traga o bucata peste mecla dupa fotografia de grup?

    De diplomatie ati auzit? Daca are inclinatii de scenarist e foarte bine. Un presedinte trebuie sa stie sa manipuleze pentru ca nicio tara nu isi permite sa trimita oameni sinceri in diplomatia mondiala.

    Iar mie mi se pare normal ca presedintele meu(ca imi place sau nu) sa-mi apara la televizor sa ma tina informat, mai ales in urma unui eveniment de genul Summit NATO.

    Sunteti penibili cu comentariile voastre.


    Iar 'romanas' esti tu, eu sunt roman.
    • -9 (13 voturi)    
      romanas (Marţi, 23 noiembrie 2010, 8:49)

      unu [anonim] i-a raspuns lui vlad dracul

      Auzi romanasule?
      Penibili esti tu, deocamdata e un singur comentariu postat...
      Daca nu ti-ai dat seama pe Sarko chestia cu rromii il va costa (probabil) presedentia.A pierdut vreo 8 procente in scandalul cu Romania.Asa ca, frustrat fiind, si-a varsat nervii pe cel mai slab si mai enervant.
      Faptul ca esti mandru de marinar, treaba ta, pe mine acest individ ma face sa emigrez.
      • +1 (5 voturi)    
        mon cher, (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:14)

        elena [anonim] i-a raspuns lui unu

        Sarko sta atat de prost in sondaje, incat nu mai vedea al doilea mandat oricum, cu sau fara tiganii nostri.
      • +8 (10 voturi)    
        Ia emigreaza, si lasa-ma cu tragedia asta! (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:30)

        stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti [anonim] i-a raspuns lui unu

        Cand ai un sef al statului, il respecti si gata !

        M-am saturat de astia care ameninta cu emigrarea, de parca mi-ar face mie un rau! du-te frate unde vrei , iti dau eu 50e pt avion !

        Si ce ma enerveaza si mai tare este, faptul ca in mintea voastra vreti sa transmiteti asa un mesaj de genul: Schimbati-l pe Basescu ca daca nu plecam noi ! Mars si pupati ce steag vreti voi, eu am o identitate, o natiune, o tara, o limba frumoasa, o scoala bine facuta (IPB si ASE) castig 5000ron/luna !

        Si chiar ma scarbeste un neica nimeni care crede ca vremurile de bijnita si praduiala din Romania, daca nu se mai intorc... vor pleca ei !

        veti devenii niste asimilati oriunde ....cumparati cu euro
        dar daca tot plecati, sa nu va trimiteti niciodata copii in Romania pt ca locul asta frumos este doar pentru romanii adevarati !
        • -6 (10 voturi)    
          au revoir (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:47)

          unu [anonim] i-a raspuns lui stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti

          Ce bine de tine, mai draga.Eu am terminat un amarat de UMF, am 2 rezidentiate, 2 specialitati, cateva competente si 13 ani de invatat, chinuit si garzi facute gratis.Iar salariul meu de medic este de 900 de lei.Nu ma compar cu tine, mandru fiu al patriei.
          Tu le stii pe toate, esti un om de incredere si de baza.
          Deci cum spuneam, marinaru si cu tine ma fac sa emigrez....In Franta, unde orice ar face Sarkozy, cand el face o vizita de lucru, se intoarce in 70% din cazuri cu contracte pentru societatile franceze.Si nu se face de ras (adica de mai multe ori "diplomatia" lui.
          • +7 (9 voturi)    
            De ce ai ales sa fii medic ? pentru bani ? (Marţi, 23 noiembrie 2010, 11:13)

            stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti [anonim] i-a raspuns lui unu

            Nu te-a fortat nimeni sa devii medic, sigur ai aflat cum e treaba cu buzunarul si cu pacientul! dar nu te acuz ca nu tu ai dezvoltat aceasta practica!

            Eu pacientul tau am facut tot posibilul sa te opresc, stiam ca va veni o zi in care o sa-mi ceri bani, de ex:
            - la facutate ti-am pus examen de admitere, dar l-ai trecut si am crezut ca te lasi pe parcurs
            -ti-am dat cei mai nesimtiti profesori, se stie ca medicii sunt profesori nesimtiti
            -ti-am dat multa materie de invatat, dar ai invatat-o si ai trecut la toate examenele
            -ti-am dat examen de rezident, ai trecut si acolo
            -la rezidenti am lasat cele mai urate camine, dar ai zis ca mai e putin si ai indurat si asta

            Si acum ce vina am eu ca nu vreti sa schimbati sistemul, cati din colegii tai te-ar face nebun daca i-ai chema la o greva pentru salarii?

            Dar nu uita, ca eu ti-am platit toata facultatea si eu te-am facut doctor, si o sa-ti dau bani cand o sa am nevoie de tine, dar daca vrei sa pleci nu e o problema, va fi oricand cineva in locul tau poate moldovean, poate arab... juramantul e acelasi !

            PS: iti recomand Elvetia sau Franta, sa fii sanatos !
            • -3 (3 voturi)    
              ... (Marţi, 23 noiembrie 2010, 17:11)

              unu [anonim] i-a raspuns lui stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti

              In primul rand mata nu mi-ai dat nimic.
              Parintii mei m-au tinut la facultate, profesorii m-au ajutat sa devin doctor, am invatat zi si noapte pentru asta,
              In viata vietilor mele nu am luat bani pentru a-mi face meseria ( de fapt nici nu am avut cand, am ramas somer dupa ce am devenit medic specialist), nu am avut educatia necesara pentru asta...
              Pentru salariul indecent de 4-5 sute de lei am lucrat opt ore pe zi ca rezident.
              Asta e problema voastra, nu va respectati elitele,profesorii si medicii sunt spagari, judecatorii si politistii mituibili.
              Nu respectati munca, respectati numai smecheria, "descurcareala" si hotia.
              Sunteti o gloata care va complaceti in situatie, va dati dreptate reciproc si sunteti multumiti pentru salariile de 5000 lei din care cel putin jumatate sunt facuti prin evaziune.
              Eu cand am intrat intr-un spital din Franta am simtit ca sunt apreciat si respectat, am o remuneratie decenta si un viitor cert.
              Din moment ce nimic nu ma mai tine aici, sunt convins ca voi uita repede cosmarul numit Romania, cosmar pentru care este direct raspunzator marinaru scuipat in freza de toti oficialii prezenti la summit-ul Nato, precum si dvs. (si cei ca dvs.) care induceti o teorie demagogica cum ca numai ce este portocaliu este in regula.
              • +3 (3 voturi)    
                Ba da, (Marţi, 23 noiembrie 2010, 21:37)

                Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui unu

                omul ti-a platit facultatea, la fel si eu si parintii mei, si inca alte cateva milioane de romani care contribuie la buget pentru ca facultatea de medicina sa fie gratuita. Ai idee cat costa facultatile prin alte tari? In Romania cele de stat sunt finantate de la buget, adica de la noi astia care contribuim.
                Si mai are dreptate cu ceva, in loc sa stai si sa lupti, sa face ceva sa schimbi sistemul, ai fugit sau vrei sa fugi intr-o alta tara, care nu ti-a oferit scolarizare gratis.
                Daca voi medicii vedeti bubele din sanatate, dar fugiti in loc sa le rezolvati...
              • 0 (0 voturi)    
                romanii ti-au platit profesorii... (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 10:54)

                stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti [anonim] i-a raspuns lui unu

                Romanii au platit pentru fiecare medic :

                - profesorii de la medicina
                - cladirea de la scoala si cursurile din spitale
                - la cursuri ai avut lumina si caldura
                - ti-au dat camin moca'
                - ti-au dat cursurile pe care le faceai xerox si dupa care copiai la examen
                - ai avut redus pe RATB si CFR
                - s-au dat burse de merit si sociale

                Totul fara TAXA, gratis, gratis !!

                Le sarut mainile parintilor mei, si ai tai ca ti-au trimis mancare cu sacosa pe maxi-taxi, si ti-au dat bani sa iti cumperi haine frumoase si tigari, si sa ai si tu sa iesi la un suc cu fetele !

                Dar, facultatea ti-au platit-o romanii !

                Te rog inainte sa pleci, sau dupa aceea luptati sa salvati si romanii, incercand de acolo de departe sa schimbati ceva in nenorocirea de sistem medical romanesc!

                Stii, ambulanta cu parintii tai nu poate ajunge in Franta !
                • 0 (0 voturi)    
                  Nu te doare organul gindirii? (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 21:39)

                  Panthera Roz [anonim] i-a raspuns lui stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti

                  Adica tu ai platit impozite (oare?) pentru ca medicii sa munceasca ca sclavii dar nu protestezi,esti chiar entiziasmat de "activitatea"politicienilor de tipul lui Base?;Nu clipesti la aflarea vestilor despre "afacerile' cu iz politic,la devalizarea tzarii?bravos natiune!
                  • 0 (0 voturi)    
                    Patesc impozite in ultimii 8 ani ! (Joi, 25 noiembrie 2010, 10:27)

                    stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti [anonim] i-a raspuns lui Panthera Roz

                    Da, eu am platit impozite in ultimii 8 ani, si din banii si ai mei s-a pregatit un medic, care poate face parte din cei 1000 care nu au luat examenul de rezidentiat si au depus CV week-ul trecut pt emigrare !

                    Cred ca politica, si oamenii politici ne impiedica sa gasim cauzele si efectele care tin tara in haosul avantajos pentru mafiotii care-ti lasa tara la amanet !

                    Ce fac romanii pentru tara lor, inafara sa astepte la politicieni?

                    Si daca tot e haos, haos si revolutii sa fie, prosti si anarhie, pai cum altfel sa ma imbrac la un costum scump si sa zic : -Eu sunt potrivit pentru salvarea Romaniei!

                    Du-te de ex in Germania, si indruma un om politic sa se comporte ca Nastase, sa puna manele in germana si sa ofere galeti rosii si pui congelati sa vedem ce iese!

                    Iar iz-ul tau politic imi spune ca nu intelegi deloc cat de degradata este masa politica fata de tarile pe care le admiram !
        • 0 (2 voturi)    
          Adevarat (Marţi, 23 noiembrie 2010, 12:55)

          ali [anonim] i-a raspuns lui stapanul romaniei dupa ce emigreaza toti

          Adevarat
      • +1 (3 voturi)    
        ai interpretat gresit (Marţi, 23 noiembrie 2010, 11:51)

        vlad dracul [anonim] i-a raspuns lui unu

        Nu l-am votat pe Basescu si nici nu am sa-l votez. L-am votat pe Antonescu iar la al doilea tur nu m-am dus. In plus, sunt plecat din tara de 2 ani, iar daca tu crezi ca facandu-ti tara de rahat vei realiza ceva, gresesti amarnic.

        Am intalnit romani ca tine, fara demnitate si logica. Te asigur ca daca noi nu stim sa ne apreciem tara in fata strainilor, nu o vor face nici ei.
        Iar legat de problema ta cu salariul, eu iti respect studiile facute si pozitia pe care o ocupi in societate si imi pare rau ca lucrurile nu meg prea bine pt noi(romanii), in general.
        • -1 (1 vot)    
          Patriotism (Marţi, 23 noiembrie 2010, 13:54)

          Rammy [utilizator] i-a raspuns lui vlad dracul

          Asta le lipseste unor romani.Avem o tara atat de frumoasa.....dar,domne,nu avem infrastuctura.Asa ca hai sa speriem turistii si sa-i trimitem la Bulgari ca la aia umbla cainii cu covrigi in coada.Au aia niste sosele...giugiuc.
    • -1 (1 vot)    
      Te sustin (Marţi, 23 noiembrie 2010, 12:54)

      ali [anonim] i-a raspuns lui vlad dracul

      Sunt de acord cu spusele tale . Si eu sunt "roman" .
  • -3 (7 voturi)    
    unu (Marţi, 23 noiembrie 2010, 6:47)

    unu [anonim]

    se pare ca base ar fi un foarte slab jucator de mim. sau poate ne crede tampiti pe toti.
    a uitat sa spuna de gestul lui berlusconi care probabil inseamna : "Base, mi-a venit o idee. trimite-i la noi pe tigani"
  • +4 (6 voturi)    
    Era mai bine . . . (Marţi, 23 noiembrie 2010, 7:39)

    Gheorghe [anonim]

    . . . . daca Presedintele nostru spunea ca Sarkozi nu numai ca i-a vorbit urat ba l-a mai injurat si de mama si l-a amenintat ca daca il mai opreste odata din drum ii va da si vreo trei palme. La care Basescu i-a amintit ca e marinar si ca daca Sorkpzi vrea batae va avea parte de ea. Ce ti-e si cu presa asta, e multumita numai cu can-can-uri. Ezplicatiile si situatiile normale nu miros bine!
  • -3 (7 voturi)    
    sa nu intram in Schengen (Marţi, 23 noiembrie 2010, 8:02)

    cineva [anonim]

    Sa de-a dumnezeu sa nu intram in Schengen.Se salveaza locurile de munca a multor oameni din PFR.Plus ca si intrarea in UE se vede ce ``mari beneficii`` ne-a adus.Suntem sclavii UE si nu cred ca gresesc;considerati o tara de mana a treia ce trebuie doar sa consumam produsele lor mai scumpe decat in tarile de provenienta care sunt cu mult mai bogate
  • 0 (2 voturi)    
    vreau si eu ! (Marţi, 23 noiembrie 2010, 8:25)

    trisky [anonim]

    Totusi eu cred ca la interpelat pe Sarko ,pentru ca nu au bagat inca la Carrefour ,Le nouveau beaujolais,si deja au intirziat cu o saptamina iar acesta vexat ia zis ca din cauza astora cu grevele lor, acu' trebuie sa dea el explicatii si ca , sa aiba rabdare ca marfa vine si ajunge pentru toata lumea ...!
  • -4 (8 voturi)    
    re: (Marţi, 23 noiembrie 2010, 8:45)

    weez82 [anonim]

    Penibil ...... trist ca nimeni nu-l baga in seama
  • -5 (7 voturi)    
    in ce limba s-a desfasurat dialogul?? (Marţi, 23 noiembrie 2010, 8:59)

    vasile [anonim]

    poate Sarko nu stie romaneste....
  • -4 (8 voturi)    
    mda (Marţi, 23 noiembrie 2010, 9:32)

    Kwai Chang Caine [anonim]

    Problema e că basecu dă din mâini pt că nu ştie nici o limbă străină, iar sarco dă din disperare ca să scape de maimuţoiul ăsta pestiferant.
  • -3 (9 voturi)    
    rusine, Dinu Patriciu !! (Marţi, 23 noiembrie 2010, 9:56)

    Bogdan [anonim]

    Inregistrarea e contrafacuta!! De fapt Sarkozy ii da un cap in gura lui Basescu si apoi pleaca intr-ale lui. Uitati-va la pixelul albastru de pe fruntea lui Sarkozy !!
    P.S.
    Il mai crede cineva pe asta?!?
    • +6 (8 voturi)    
      Inchide ochii si imagineazati ca Iliescu e presedi (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:50)

      vamaiot [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Normal, dezchizi imediat ochii pentru ca nu se potriveste ceva !

      Cum oare ar fi fost posibil sub Iliescu sau Nastase sa ajungi sa ai evenimentele generate de libertatea si curajul de riposta pe care l-a descatusat regimul Basescu!

      Basescu a deschis calea catre democratie, a provocat romanii sa reconstruiasca Romania si o sa ramana in urma lui un stat de care vom fi mandri !

      Daca nu ai cunoscut indeaproape lumea politica mafiota de sub Iliescu, iti recomand ''Senatorul melcilor'' sau mai bine iti propun sa-l intanesti pe Catalin Voicu sa-ti povesteasca el cateva aspecte!
  • -4 (8 voturi)    
    problema mare este ca (Marţi, 23 noiembrie 2010, 10:00)

    elena [anonim]

    datorita politicii externe dusa de Basescu&co, Romania este izolata, este oaia neagra a UE si nimeni nu ne baga in seama. Din pacate, gesturile lui Sarkozy si Berlusconi nu erau doar la adresa lui Basescu ca persoana, si la adresa lui ca si presedinte care ne reprezinta.
    • +1 (3 voturi)    
      habarnistii si bolul de cristal (Marţi, 23 noiembrie 2010, 12:13)

      mihaitza [anonim] i-a raspuns lui elena

      cata barfa de 2 lei pentru lucruri despre care nu avem habar. Ma ingrozeste in fiecare zi un nou articol in care habarnisti ai protocolului "citesc" semnificatii ale intalnirilor oficiale ca Ciresica in bolul de cristal. Si culmea, cei care scriu articolele nu par a sti cu nimic mai mult despre subiect decat cei care comenteaza. Exista un protocol, care se urmeaza si exista in UE o zona de libera actiune, care nu exista in alte diplomatii. Jocul este extrem de delicat. Intr-un alt articol tot habarnisti isi dadeau cu parerea despre pozitia lui Base in fotografia de familie. Mai jos este un articol mai vechi, din 2007, din EU Observer unde se explica protocolul fotografiei. Principiul este cel al ordinii presedintiilor. Romania va detine presedintia in 2019, prin urmare, locul ocupat de presedintele nostru se va schimba in timp... dar banuiesc ca aceste lucruri sunt complicate... e mai usor sa dai din gura ca pe stadion!

      http://euobserver.com/9/23247?rss_rk=1
  • -2 (4 voturi)    
    lasa ca poate ne explica doamna Udrea ... (Marţi, 23 noiembrie 2010, 12:40)

    accidutzzu [anonim]

    cum e cu gesturile alea ... ca doar ea e "lumina" Romaniei !
  • +1 (3 voturi)    
    Sunt cu Basescu! (Marţi, 23 noiembrie 2010, 14:51)

    Nume [anonim]

    Stiu ca traim vremuri grele, dar sunt de acord cu comentariul de mai sus ca acum ne este mai usor ca niciodata sa ne exprimam gandurile si nemultumirea. Pana acum nici nu puteai sa te gandesti la asa ceva si tocmai acest lucru a fost scanteia din '89.
    Da nu e cel mai bun presedinte de pe lume, dar pana acum a dat dovada de multa omenie: 1) se plimba cu Dacia de mult timp 2) Cand a facut acel accident a mers la politie imediat (nu ca Orban, un ....) 3) Sustine romanii de peste prut (nu ca Geoana ce vroia sa loteria vizelor pentru romanii din Moldova 4) Cazul cu biletelul lui tariceanu! Oare nu a facut ce ar face orice om corect in asa caz? Ce-au facut? L-au demis? Si acum il sapa
  • +1 (1 vot)    
    iar n-a inteles (Marţi, 23 noiembrie 2010, 14:53)

    gigi [anonim]

    Problema e ca sunt amandoi presedinti.
  • 0 (0 voturi)    
    pentru toti cei ce simt romani (Marţi, 23 noiembrie 2010, 19:06)

    Elena [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=Dva6BDriqvU&feature=related
  • -1 (1 vot)    
    cosmarul (Marţi, 23 noiembrie 2010, 20:56)

    paolo [anonim]

    in fiecare dimineata cand ma trezesc sper sa fie altfel sa cred ca a fost un cosmar..dar din pacate nu este asa.....Doamne cu ce am gresit noi sa-l suportam pe ,,asta" nici un dusman nu ne dusmaneste asa cum ne dusmaneste guvernul asta !
  • 0 (0 voturi)    
    Si Ceasca dadea din miini ! (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 11:20)

    gheorghe [anonim]

    Sa n-ajungi ca el !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Buna _1 (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 11:52)

    shadow [anonim]

    Am citit comentariile de mai sus si asta m-a facut sa las si eu unul , o sa incep cu disputa intre domnul care castiga 5000 ron/luna si domnul medic de profesie care doreste sa plece . Sa incepep cu elitele : sunt medicii o elita ? Da , putem spune ca aceasta clasa profesionala sunt o elita , cum sunt si profesorii si alte multe clase sociale , chiar daca la nivel de indivizi nu toti merita sa fie considerati o elita . Sunt ei platiti bine ? Nu , nu sunt in general , probabil sunt cateva exceptii . Sunt ei respectati ? Discutabil , per ansamblu nu prea pt ca intreaga societate romaneasca si-a cam inversat valorile , pt multi respectul se traduce in bani/influenta/putere .O observatie am : multe elite in zonele teoretice / culturale / nondirect productive , mult mai slab pe zona direct productiva/cercetare aplicata .Acuma insa , dupa ce am vazut ca nevoi sunt , trebuie sa ne uitam si la posibilitati : produce economia romaneasca suficient ca sa asigure aceste nevoi ? Eu cred ca nu , unii vor spune ca totusi da , dar se fura , ceea ce e adevarat , dar daca ne asteptam ca hotii sa se aresteze singur atunci naivitate e un termen dragut .Si asa are si domnul cu 5000/luna dreptate , intregul sistem schiop cum e el se bazeaza pe banii produsi in privat . In anul acesta s-a ajuns la o adevarata lupta privat-bugetar ( pe bloguri mai ales , bine ca nu in strada cu toate ca unii asta asteptau ) , si fiecare are dreptatea lor ( nu ma refer la bugetarii trantori si spagari , aia sa se duca n.... ) , un parteneriat real public privat poate fi o solutie , fiecare dandu-si seama in acest fel de valoarea/necesitatea celuilalt , oamenii cu atitudini inchise ( eu stiu mai bine , ce te bagi tu ??!! ) inlocuiti sau pusi in zone de rutina si nedecizionale si cred ca lucrurile merg INCET dar in directia buna .Multi nu mai avem rabdare , vream totul acum , problema e daca este realist sa cerem totul acum ( ca indreptatit e ) .
  • 0 (0 voturi)    
    Buna_2 (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 12:10)

    shadow [anonim]

    Celor care spun ca suntem slugile FMI/UE vreau de asemenea sa le spun ceva : oarecum aveti dreptate , dar sa vedem cine e de fapt sluga si ce statut a avut inainte de UE/FMI .Deci cine e sluga ? Poporul roman . Ok . Cine formeaza poporul roman ? Clasa conducatoare + prietenii , rudele si alti privilegiati . Acestia da , pot sa strige in gura mare ca nu le convine , ca de fapt din stapani ( cvasiabsoluti se simt acuma lezati in orgoliu ) . Apoi cine mai e poporul ? Cei care muncesc ( privat + bugetari , din nou cei care cu adevarat muncesc , si sunt destui si acestia ) . Sunt slugi ? Da si au fost tot timpul , oarecum s-a mai schimbat stapanul , sincer , atunci cand neam din neamul tau te batjocoreste parca e mai rau decat cand o incasesezi de la un strain . Si mai avem si o mare clasa asistata , mare parte dintre ei in relatie de simbioza cu stapanii , nu prea conteaza pt ei cine e atata timp cat le umple burta , unii le dau ceva mancare si circ , iar acestia raspund cu voturi , atitudine umil-servila , capabili sa indure lezari de demnitate ( cat timp se da ) si sa faca pe demnii ofuscati cand se strange robinetu l , foarte constienti de drepturi si uituci la obligatii .Astea fiind spuse cum nu vom mai fi slugi ? Poi , trebuie sa lasam la o parte vise revolutionare in care cu totii ca fratii ne ridicam , ii inchidem / impuscam pe cei care conduc ca apoi sa stam si sa privim in gol , total izolati si fara sa stim ce sa facem . De bine de rau suntem in UE/NATO ( indiferent cat o mai valora asta acum ) si trebuie sa reformam . Institutiile statului sa mearga spre normalitate si asta o pot face oamenii normali/de bine din acele institutii , sa lupte si pt pozitii de decizie si sa-si asume reforma .Sa fim capabili , intr-o prima faza ca macar alimentar sa fim independenti ( apropo de asta , lucrez " la oras " , am un oarecare venit , dar aproape sambata de sambata sunt la tara sa-mi ajut parintii la munca campului , nu-mi cade pana pt asta decat sa ma plang ca nu-mi
  • 0 (0 voturi)    
    Buna_3 (Miercuri, 24 noiembrie 2010, 12:15)

    shadow [anonim]

    ajung banii , si cred ca agricultura nu e foarte profitabila dar e foarte necesara .Sa ne intelegem unii pe ceilati , sa incercam sa ne ajutam si nu sa ne punem bete in roate , sa lasam deoparte " smenul " si smecheria ( in final ne furam singuri ) , sa luam atitudine si sa ne implicam ( inclusiv in politica , nu cu gand de inavutire ci de a face bine ) .In final imi cer scuze pt postarile lungi si atunci cand la televiziuni oameni care vorbesc rational , oameni de valoare in domeniile lor vor face rating mai mare decat toape si politicieni care fac circ , atunci va fi un semn de normalitate a societatii noastre si probabil va disparea si sentimentul de sluga . Sa ne ajute Dumnezeu !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă