Ministrul de Interne, Traian Igas, este acuzat de un senator PSD ca a luat Bacalaureatul la 24 de ani

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 30 decembrie 2010, 11:10 Revista Presei | Radio TV

Traian Igas
Foto: Agerpres
Senatorul PSD Valer Marian il acuza pe ministrul de Interne, Traian Igas, ca si-a luat bacalaureatul la varsta de 24 de ani. "Liceul l-a absolvit cu dificultate, la distanta si (am aflat, n.r.) ca ar fi avut probleme si in scoala generala", a declarat Valer Marian, la Realitatea TV, miercuri seara.

Ulterior studiilor liceale, actualul ministru de interne a absolvit trei facultati, potrivit CV-ului publicat pe site-ul Guvernului Romaniei, unde nu sunt specificati insa anii in care a absolvit Colegiul National de Aparare, Facultatea de Stiinte Economice, Managementul si Finantarea in Administratia Publica si Facultatea de Drept.

In CV nu se mentioneaza nicio informatie legata de liceul pe care l-ar fi absolvit in 1992.

Traian Igas nu a dorit sa comenteze informatiile legate de studiile sale, precizand, pentru Realitatea TV, ca vrea sa fie judecat pentru actiunile sale ca ministru si politician.

Studiile ministrului Igas au facut si obiectul unei interpelari publice a senatorului PSD Valer Marian: "Dupa declaratia presedintelui Traian Basescu privind tanarul jurist, mi-am sunat fosti colegi de facultate si i-am intrebat daca au auzit de juristul Igas. In data de 22 noiembrie i-am adresat o intrebare prin care i-am solicitat sa imi comunice la ce varsta a absolvit facultatea. Dupa trei saptamani, am primit un raspuns din partea domnului ministru. 'Pentru a obtine informatiile solicitate puteti consulta site-urile igas.ro, respectiv www.mai.ro'. Raspunsul mi s-a parut impertinent. Am aflat ca a terminat Facultatea de Drept in 2007, la IDD, in timp ce era deputat, obtinand o medie generala intre 7,50 si 8,00, beneficiind si probabil de faptul ca rectorul Universitatii Goldis din Arad era fruntas PDL. Nu are nicio experienta juridica, nici macar la firma sa de tamplarie. Pentru ca meseria sa este de tamplar. Liceul l-a absolvit cu dificultate, la distanta si ar fi avut probleme si in scoala generala", a declarat Valer Marian, la Realitatea TV.


Citeste mai multe despre   





















10714 vizualizari

  • +26 (36 voturi)    
    politzai (Joi, 30 decembrie 2010, 11:17)

    Anonim [anonim]

    Doar e seful politzailor, ce vreti sa fie, un Einstein?
    • -5 (33 voturi)    
      ce lege a incalcat? (Joi, 30 decembrie 2010, 11:42)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      ca sa fie acuzat? sau bac trebuie lauat la o anumita varsta? sau e vreo propunere de lege elaborata de Vanghelie?
      • +13 (27 voturi)    
        Bac la ... sfantul asteapta! (Joi, 30 decembrie 2010, 11:58)

        George [anonim] i-a raspuns lui bula

        Cum ii priveai pe cei care nu-si luau bac-ul odata cu ceilalti? Asa ca ii vedeai ca pe niste prosti?
        Te simti bine vazand ca tara e condusa de astfel de oameni?
        • +7 (9 voturi)    
          Pana una alta (Joi, 30 decembrie 2010, 13:56)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui George

          Marean ii intrece pe toti. Care este...

          Daca-i iei la puricat, s-ar putea sa descoperi multi primari/consilieri care n-au BAC-ul luat, sau poate nici macar un liceu.

          Poate ar fi cazul ca cine se "vrea primar" sa aiba niste studii speciale (totusi invarte bani cu lopata, trebuie sa stie sa citeasca un contract, sa ia niste decizii pertinente). Sunt curios cati s-ar mai incadra?
        • +4 (10 voturi)    
          prostii... (Joi, 30 decembrie 2010, 18:37)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui George

          un om prost este prin definitie o persoana cu o inteligenta sub medie, care judeca lucrurile gresit sau prea incet fata de ceilalti. in cazul de fata, cine este prostul, cel care nu a luat bac-ul la 18 ani sau cel care se grabeste sa traga concluzii fara sa cunoasca faptele?
          esti prost daca cineva te acuza fara dovezi, iar tu nu sari sa te aperi, sau e prost cel care crede astfel de acuzatii?
          cine il acuza fara dovezi? un personaj care inainte de '89 era procuror.. cine ia de bune aceste acuzatii? bbc-ul romanesc.. irealitatea.

          pacat ca prostia nu doare.
          • 0 (6 voturi)    
            cine nu lua bacul??? (Joi, 30 decembrie 2010, 21:24)

            papadie [anonim] i-a raspuns lui pehash

            da, de obicei cei care nu luat bacul nu erau cei mai prosti, dar cu singuranta erau in plutonul celor mai prosti elevi din liceu.
            • +3 (5 voturi)    
              te grabesti.. :) (Vineri, 31 decembrie 2010, 1:03)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui papadie

              din povestea asta tu ai inteles ca Traian Igas a terminat liceul la 18 ani si a tot picat bac-ul pana la 24?
              ia cu ulei de peste.. chiar daca nu-ti mai creste nici un neuron, macar ii mai unge pe aia existenti.
              • 0 (0 voturi)    
                ehhh (Vineri, 31 decembrie 2010, 17:29)

                justin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                eu am inteles ca e tamplar cu trei facultati la activ (pardon, trei diplome) si ne conduce pe noi.

                nu e nicio acuza, e doar o informatie care poate fi adevarata sau falsa. personal tind sa cred ca e adevarata.

                cat despre prostia celui care crede acuzatiile permite-mi sa-ti spun ca poate chiar mai mare prostia celui care se uita la CINE spune ceva in loc sa verifice daca este adevarat CE spune. din pacate e tot mai comuna pe la noi chestia asta

                la multi ani!
                • +1 (1 vot)    
                  ferciti ce cu bacuri (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 12:39)

                  marean [anonim] i-a raspuns lui justin

                  ca ei ne vor conduce.
                  asta o stiu dela domnul iliescu.
                  deci, si eu, m'am straduit, m'am documentat pe goagal, si am aranjat un bac. nu'i mare lucru. pana si jiji dela bruksal si'a aranjat unul.
                  la noi, cam toti are doua trei faculitati.
                  bobi negoitza are bani de cinci. zgonea e inginer de ff. dragnea a facut doktoratu la alicsandria. sa nu mai vorbim de amicu mazare. el are cacademia de marinar.
                  deci, marinar, primar, urmeaza presedinte.
                  victor ponta are scoala vietii la paris, shamp ielize. n'a pierdut timpu la coasa. deci, cel mai bun de prim menistru.

                  io vreau in locu lui igas.
                  sa fie intr'un an bun !
                  jos basescu !
                  jos boc !
                • 0 (0 voturi)    
                  evolutia lui igas (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 14:15)

                  don't shout [anonim] i-a raspuns lui justin

                  omul a mers la profesionala, s'a facut tamplar, ca trebuia sa munceasca, sa'si castige existenta. meseria de tamplar este una veche. iosif din nazaret, tot tamplar.
                  multi copii, din familii sarace, se gandes mai intai sa face ceva sa'si asigur existenta. asta nu numai in romania.
                  dupa care, a mers la liceu, seral, si'a facut liceul, a luat bacul si'a continuat sa studieze.
                  mi se pare merituos. pe vreme cand a luat bacul nu era nici deputat, nici ministru.
                  sunt destui pisshologi, iconomisti si specialisti in relatii publice care vand branza sau cuie.
                  mai bine un tamplar cu diploma de drept, decat unul cu diploma de drept, body guard sau vanzator la piatza.
                  un an bun, tutulor !
      • +8 (16 voturi)    
        nici Vacaroiu nu a luat bacul din prima... (Joi, 30 decembrie 2010, 12:47)

        ddd [anonim] i-a raspuns lui bula

        Pesedistii mai bine l-ar vedea pe "geniul" de Vacaroiu care a luat bacalaureatul la a doua incercare! Si a ajuns prim-ministru (spre marea noastra nefericire)!
        • +4 (16 voturi)    
          sa ridice mina... (Joi, 30 decembrie 2010, 13:06)

          titiacs [anonim] i-a raspuns lui ddd

          ...citi asazisi ziaristi de la ISTERIA TV ( realitatea tv + antene ) au alta facultate in afara de ID ( in general Spiru.. ). felix nu cumva a prins vremurile cu liceul la " comasati " . cam asa isi faceau studiile securistii activi gen felix. TRAIASCA ISTERIA TV !!!
          Ce au de spus " docentii " de la pdsr Bucale din subordinea lui vanghele ? Pe Igas l-a pus partidul , dar pe vanghele l-au ales ei insisi ( adica "docentii " gen abramburica, popo nastase , micutul pontos chiar daca dupa a migrat la Marioara de la Gorji , prostanacul , hrebe etc etc ). RIDE CIOB DE OALA SPARTA !
          • +2 (10 voturi)    
            sunt la fel (Joi, 30 decembrie 2010, 16:21)

            dan [anonim] i-a raspuns lui titiacs

            raspunsul pdl-istilor la orice acuza e ca si la pds e la fel, ca si pds facea la fel, ceea ce ar fi in regula daca ei nu ar fi venit la putere spunand ca sunt altfel

            nu e tocmai normal ca la o acuza privind trucarea unei licitatii sa spui ca psd a inceput, ca doar ai venit la putere ca sa lupti cu coruptia nu ca sa profiti de ea, la fel cum nu e normal sa spui ca sunt potisme, promovari pe pile etc pt ca pe vremea psd era la fel, ati inteles mai, portocaliilor?
            • 0 (8 voturi)    
              asa e... (Joi, 30 decembrie 2010, 18:25)

              titiacs [anonim] i-a raspuns lui dan

              ... tovarasu' dan , ai dreptate pina la chestia cu "ati inteles mai, portocaliilor?" Pina la urma la fel ca toti comunistii sau rosii ( cum iti place ) una spui si alta fumezi ! Dupa tine draghe toasu gradu , ce nu e rosu e musai portocaliu ! Ei si ce... ?! Daca cumva esti albastru tot toasu dan , te numesti ca doar albastru mai nou sunt muuuuult la stinga rosiilor ! Traiasca tovarasii...
        • -4 (12 voturi)    
          ba (Joi, 30 decembrie 2010, 13:41)

          vodcaroiu [anonim] i-a raspuns lui ddd

          nu l plac pe vacaroiu dar spre stiinta ta afla ca atunci cand a dat el bacul era ceva sa l ai..adica nu oricine lua bac ul ca tine sau ca altii
          • +4 (8 voturi)    
            corect (Joi, 30 decembrie 2010, 14:26)

            GeorgeT [anonim] i-a raspuns lui vodcaroiu

            Pina vara asta nu se punea problema daca absolventii de liceu iau bacalaureatul sau nu ci cu ce note exceptionale il iau.
            Este bine sa stim cu totii ce oameni inteligenti si pregatiti avem in toate partidele indiferent de numele acestora.
            Indiferent ca este PDL PSD PNL sau ceilalti daca oamenii au probleme de invatare este bine de stiut.
            Este stiut totusi ca multi indivizi inteligenti nu au studii speciale si indenlungate si totusi au realizat lucruri impresionante in viata lor.
          • +1 (1 vot)    
            la vremea mea (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 12:43)

            nicusor dela finantze [anonim] i-a raspuns lui vodcaroiu

            era un merit sa intri la liceu !
            pardon, scoala medie.
            admiterea era mai grea. nu era bac, era egzamen de maturitate, la noua materii.
            s'aude acolo, ba ?! egzamen de maturitate !
            ce bac, domle...
            ce vremuri...
            la multi ani tutulor !
        • 0 (0 voturi)    
          "Intelectualitatea" comunista care ne-a condus! (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 11:16)

          Alf [anonim] i-a raspuns lui ddd

          ... iar DINU SARARU a fost ani buni director al Radiodifuziunii romane dupa care 'si-a luat" bacalaureatul. Era la moda ca toti primarii si activistii de partid in functie sa-si "completeze studiile"!
          • 0 (0 voturi)    
            oracolul din damaroaia (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 14:00)

            prof. dr. doc. felix miaunescu [anonim] i-a raspuns lui Alf

            n'avea nciun bac si'a condus pressa romaneasca, a fost si ambasador la washington... si'a prezis si cea prezis ca nici acum n'ati scapat.
            parlamentul este foru' popo'ului. alesii trebue sa fie reprezentativi, din toate straturile populatiei.
            la noi avem din toti. electronisti la agricultura, metalurgisti la finante (acolo am avut chiar si poeti), constructori prim ministrii, geologi si hidrologi, presedinti, economisti la sanatate.
            avem mare nevoie de un meteorolog la conducerea aliantei.

            v'astept la 3, sa vorbim de autostrade.
            sanatate si sa ne'ajute providenta sa scapam de basescu anul asta !
            la multi ani !
      • +3 (7 voturi)    
        e inutil (Joi, 30 decembrie 2010, 20:31)

        doaroparere [anonim] i-a raspuns lui bula

        sa iti spuna cineva ce lege a incalcat. A violat un pic legea bunului simt.
      • +1 (9 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 30 decembrie 2010, 21:22)

        papadie [anonim] i-a raspuns lui bula

        ar trebui sa existe o lege care sa le interzica prostilor accesul la functii. am scapa de multi retarzi a caror singura calitate este tupeul
      • 0 (0 voturi)    
        Chiar te simti.. (Duminică, 2 ianuarie 2011, 16:23)

        oana [anonim] i-a raspuns lui bula

        bine cand stii ca esti condus de oameni fara niste capacitati deosebite ?
        Cine era (din cls.I-a si pana ai terminat) liderul tau de grup ? Vre-un gangavit, sau un elev trecut de mila de profi ? Haide fii bun si zii tu !Nu il vroiai pe cel din fruntea ta cu niste abilitati pe care poate nu nu le aveai, sau nu aveai taria sa le afirmi ?Nu a incalcat saracul nici o lege, decat aceea a bunului simt ca nu a ramas pe dreapta, nimeni nu l-ar fi intrebat vreodata cand a dat bacul .Nu ?
        Eu am doi copii, amandoi destepti dar in afara politicii ?
        Ti se pare corect sa mi-i conduca acest om ?. De aici iti iei salariul sau asa vezi lucrurile, ca sa stim cat de usor te putem ierta !
    • +1 (27 voturi)    
      e lider (Joi, 30 decembrie 2010, 12:14)

      dumil [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

      exact e sef! conduce, organizeaza mii de oameni!
      cat de perfomant poate sa fie un astfel de individ care isi ia bacul la 24 ani dand spaga?!
      cum poti sa ai un astfel de om ca punct de reper chiar si politai fiind?
    • 0 (0 voturi)    
      civilii au distrus traditia politiei (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 16:06)

      kakt pptine [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Toba-suninginer,Rus-Mercedes-ar,asta Bacalaureat-ar.ce au comun cu Poltia freatilor,documentati-va nu va lasati murdari de rahat(denumire turceasca?).Chiarcredeti ca este haida politia asta?Politiac este,da.
    • 0 (0 voturi)    
      Asta-i din ciclul"prostii nostri sunt mai buni" (Sâmbătă, 1 ianuarie 2011, 16:32)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Si care-i problema?Si cred ca senatorul Valer nu acuza,ci da o informatie de interes public.Si-a inchipuit careva ca cei cu BAC-ul luat pe naspa,sunt numai la PSD?Cred ca senatorul PSD Valer asta a vrut sa arate.Prosti sunt si la PSD .Prosti sunt si la PDL.Pai daca la PDL erau numai eminenti,intelectuali de elita,realitatea si antene ce faceau?Sunt atatia care mananca o paine,care chiar daca este plamadita cu mizerii,tine de foame.Si vrea cineva o Romanie condusa de oameni intelectuali de elita,sinceri si integri?Ne-am cam invatat ca cei cu functii de conducere sa aiba un dosar patat.Probabil csa atunci cand incearca sa distruga mafia din Romania,sunt santajati.Daca nu se cumintesc,stirile ajung in presa.Deci actiunile lui Igas au deranjat pe Valer si pe altii din anturajul lui Valer.Sa urmarim si sa vedem ce se mai intampla.
  • +5 (29 voturi)    
    moguli rautaciosi (Joi, 30 decembrie 2010, 11:20)

    sceptic [anonim]

    Dar ce voiau mogulii? Sa puna unul mai scolit sa o eclipseze pe eBA?
    In plus eu cred ca bacalaureatul este demodat si trebuie considerat de acum ca fiind facultativ, important este ca probabil are doctorat.
    OF, uite asa nu poate tineretul scolit, competent sa se afirme.
    Jos mogulii!!!!!!
    Sa traiti bine!!!
    • -1 (11 voturi)    
      Cand te gandesti (Joi, 30 decembrie 2010, 13:45)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sceptic

      ca ministru de interne era gata-gata sa fie goagal, cu bacul luat la 35 de ani....
      Asa e cand vezi paiul din ochii altora si nu brna din ociul personal.
      Cand te gandesti ca goagal conduce un sector de cateva sute de mii de oameni, parca nu mai conteaza ce a facut Igas!
      Cand te uiti ca mafia spiru este condusa de abramburica, pesedist fiind, mai bine iti dai cu totpul in tampla, decat sa mananci... ciuperci in latrine si isteria tv!
      Dar tu, sceptic, asa cum esti, asa orb cum te vor televiziunile favorite, slab intelectual cum te/au educat tot ele, inghiti tot ca pelicanul!
      Si atunci scoti o eba, cand goagal e tatal prostilor.
      E mai usor decat sa vezi ca pentru ilic exista "prolema", "constutie"...
      Asa e la antenele latrine si la iresponsabilitatea celor cu neuroni in numar mic, finit si in descrestere!
      • 0 (6 voturi)    
        cand te gandesti... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:04)

        sceptic [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        ca pui atata venin, ma jignești fara sa ma cunosti, ma numesti pesedist, imi spui ca mananc din latrine, nu am decat un neuron etc...
        Probabil ca nu esti tu de vina. Societatea, vremurile, originea...
        Iti urez totusi un an mai bun si plin de intelepciune si impacare interioara.
        • +1 (5 voturi)    
          Daca erai mai bun ca mine (Joi, 30 decembrie 2010, 15:02)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui sceptic

          nu faceai acelasi lucru!
          Nu am spus ca mananci din latrine, ci ca le vizionezi (asa sunt numite antenele tale)!
          Am spus eu "un neuron"?
          Invata sa citesti!
          In rest, numai de bine!
          Fara sa fac trimitere nici macar aluziva la originile, societatea si vremurile tale.
          Pa!
          • -2 (6 voturi)    
            PD-ist posac (Joi, 30 decembrie 2010, 15:11)

            eu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            YogiBeer te stie tot Hotnewsul ce postac esti... mergi cu Domnul... macar incearca sa vorbesti civilizat.
            • 0 (6 voturi)    
              Tu crezi ca de gura lumii mor eu? (Joi, 30 decembrie 2010, 16:20)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui eu

              PD-ist? Eu?!
              Gresesti!
              Eu sunt anti pesede-pece-penele!
              Asta nu inseamna ca sunt PDL-ist!
              Dar nici comunist nu sunt!
              Daca esti asa de evlavios, du/te tu la El!
              Daca ai chemare, cine te tine?
              Succesuri!
              • 0 (6 voturi)    
                iar nimic la subiect!! (Joi, 30 decembrie 2010, 17:35)

                vasile [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                Hai, bre, YogiBear, iar ai reusit sa faci 3 posturi in care nu zici nimic despre subiect.
                Chiar n-ai nicio opinie despre Igas? Ok, dar atunci de ce postezi?

                Sau Igas e tabu? Te iei de Igas, se supara Udrea, asa-i?
                • -1 (5 voturi)    
                  Ce vrei sa mai spun? (Joi, 30 decembrie 2010, 20:25)

                  , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui vasile

                  Nu are destui care il musca de fund?
                  Sau daca dadeam in el, eram prietenul tau!?
                  Ce vrei sa spun? Ca e mai destept decat goagal, mazare, scoala de hareti ai abramburicai...?
                  Asta asa e!
                  Dar tu stii sa citesti?
                  Tu esti Vasile si nu ai nevoie! Iti traduc prietenii tai de la televiziunile favorite!
                  Si ca sa fiu corect, care este opinia ta?
                  Ca pana acum vaz ca nu ai combatut nimic! Sau dai doar din gura ca pretinul tau ilici? Asa doar ca sa se vada ca vorbesti precum curca la lemne?
              • +3 (5 voturi)    
                este irelevant (Joi, 30 decembrie 2010, 19:53)

                nicu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                Aceste lucruri sunt pentru Romania de astazi irelevante. In esenta ele ar spune ceva in contextul altei tari dar in nici un caz al Romaniei. La noi exista:
                1. Absolventi de facultati cu renume din Europa care nu au loc de munca;
                2. Miliardari de o crasa incultura si cu facultati absolvite cu note mari;
                3. Palamentari si oameni politici importanti agramati;
                4. Primari cu facultate si semianalfabeti;
                5. Absolventi de liceu cu note mari care nu au nici cele mai elementare notiuni de cultura generala;
                6. Manageri de succes care habar n-au o limba straina;
                Il cunoasteti pe Vanghele? El reprezinta PSD-imea bucuresteana. Il cunoasteti pe dl. Voicu? El trebuia sa fie ministru de interne.
                Sa vorbeasca asadar faptele. Napoleon a pus ministru de interne pe un fost infractor si a fost unul din cei mai buni ministri de interne ai Frantei.
      • 0 (0 voturi)    
        vive la France (Vineri, 31 decembrie 2010, 21:50)

        unu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Asta vrea sa fie noul ministru de interne...
        Auzi ursule?
        Daca un ministru face liceul la seral si isi da bacul LA 24 DE ANI e de rau pentru inteligenta lui.Stii numai niste oameni cu un nivel intelectual slab nu sunt in stare sa faca o scoala.
        Bine, stiu, partidul din care faci parte are in majoritate oameni care nu au nici macar liceul terminat sau bac-ul absolvit, dar asta nu schimba nimic.
        Mai nou ai vostrii termina cu galeata facultati obscure din Roman, Alba Iulia sau Ciorogarla.Ei nici macar la Spiru Haret nu poti intra fara bac, ala e pentru oameni inteligenti...
        Eu le-as face un test de iq la Igas, Udrea, Baconschi si pun pariu ca toti trei daca-si pun mintile la un loc, nu trec de un elev mediocru dintr-un liceu din tara.
        Dar tu fii mandru de tine si de partidul tau, asa a inceput si comunismul in Romania numai cu alte meserii...Cine stie poate un tamplar si un marinar sunt mai buni decat un pantofar si o analfabeta...
  • +10 (12 voturi)    
    :( (Joi, 30 decembrie 2010, 11:20)

    altrix [utilizator]

    Fara comentarii!
  • +1 (31 voturi)    
    si care-i mirarea? (Joi, 30 decembrie 2010, 11:22)

    Mazeta [utilizator]

    santajabili, nepregatiti profesional, coruptibili moral si fara scrupule... oamenii lui basescu!
    • +10 (20 voturi)    
      Nu numai (Joi, 30 decembrie 2010, 11:57)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      TOTI din politica sunt asa. Ai lui Iliescu banuiesc ca erau drepti, cinstiti, incoruptibili.
      Mai bine taceai!
      • -1 (9 voturi)    
        Banuiesti degeaba (Joi, 30 decembrie 2010, 12:24)

        Sile [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Drepti , cinstiti si incoruptibili ca Nastase Ponta et co. O zi buna!
  • +6 (22 voturi)    
    Sa vedem tot guvernul cat de scolit e (Joi, 30 decembrie 2010, 11:23)

    sg [anonim]

    Mi-e jena si sa deschid CV-urile, facultati particulare (Udrea), medii generale liceu sub 7 (Videanu), metalurgia lui Pogea- fost ministru de finante......
    Daca ar da teste de competenta manageriala, s-ar vedea si cauzele dezastrului.
    A, presedintele e doar capitan de vas! Nu ne trebuie decat matrozi....
    • -2 (22 voturi)    
      Alte meserii ale... inaltilor demnitari (Joi, 30 decembrie 2010, 11:56)

      George [anonim] i-a raspuns lui sg

      - Eugen Pistru (secretar de stat la Min.Transporturilor): tinichigiu auto - bacalaureatul luat mai tarziu si facultate la ID.
      - Nicolae Iotcu (senator) - fochist
      - Iustin Arghir Cionca (deputat) - chelner
      - Lucian Rivis Tipei (deputat) - dresor de caini si patron firma paza.
      - Traian Igas (ministru MAI) - sc.generala la Cristian - Sibiu, reptent un an, apoi tamplar si disk-jockey la Pecica - Arad, liceul terminat tarziu, in jurul a 30 ani, la ID, apoi Drept la Arad, la ID, nu a profesat nici macar o ora profesiunea de jurist.
      - Daniel Funeriu (ministrul educatiei): 11 clase in Romania (deci nu are bacalaureat), apoi studii in Franta neechivalate in Romania.
      - Costica Canacheu (deputat - presedintele Comisiei de Aparare): electrician, nu are decat liceul.
      - Monica Ridzi (fosta europarlamentar, acum deputat): dansatoare in bar, apoi facultate la ID cu master, acum doctorand.
      Sursa::
      http://www.inpolitics.ro/dezvaluiri-socante-romania-condusa-de-timplari-fochisti-si-dresori-de-caini-art63662.aspx
      • +19 (21 voturi)    
        Funeriu (Joi, 30 decembrie 2010, 12:11)

        valentin [anonim] i-a raspuns lui George

        Georgica, cu Funeriu n-ai nimerit-o. Tipul este fost olimpic in chimie si pentru ca era foarte bun, si-a continuat studiile in strinatate, obtinind si un doctorat in acelasi domeniu. Probabil ca stai acest lucru, dar putina manipulare ajuta partidul pe care il slujesti. Nu stiu daca celelalte exemple sint valabile. Daca este asa, sa le fie risine celor ce ii promoveaza.

        Salutari din Torino
        • 0 (6 voturi)    
          Lista (Joi, 30 decembrie 2010, 14:00)

          George [anonim] i-a raspuns lui valentin

          Este luata, am dat si sursa. Am vrut sa scot in evidenta ca sunt multe cazuri.
          Nu slujesc pe nimeni.
          Iar in privinta rusinii celor care ii promoveaza, e mai complicat, fiindca unii sunt alesi prin votul cetatenilor si, in marea lor majoritate, sunt cunoscuti in zona care i-au propulsat in Parlament. Si apoi... nu de mult, italienii au avut-o pe Cicciolina deputat (si avea la studii...).
          • +2 (6 voturi)    
            e vreo conditie legala? (Joi, 30 decembrie 2010, 17:08)

            naiv [anonim] i-a raspuns lui George

            de studii pt. parlamentari? de cand? noi nu avem conditii de alfabetizare pt. soferii de camion si vrem la parlamentari??? Si daca Bill Gates candideaza la Senat in USA trebuie refuzata candidatura? Iar in privinta MAI era sa-l avem pe Vanghelie ministru....
            • 0 (6 voturi)    
              Te contrazici singur (Joi, 30 decembrie 2010, 18:01)

              George [anonim] i-a raspuns lui naiv

              Esti permisiv cand spui ca si Bill Gates ar putea fi senator, ca nu ar trebui studii deosebite pentru parlamentari (cu atat mai puti pentru soferi) dar te arati ingrijorat sau surprins cand spui ca era sa-l avem pe Vanghelie ministru!
      • -1 (7 voturi)    
        Şcoala românească.... (Joi, 30 decembrie 2010, 12:36)

        ha [anonim] i-a raspuns lui George

        "- Daniel Funeriu (ministrul educatiei): 11 clase"... Mdap, cred că e uşor să renunţi la partea a doua din fragmentul respectiv: faptul că a fost cercetător ştiinţific la o grămadă de universităţi, a obţinut o bursă de vreo 2 mil de € pentru cercetare. Astea sunt o nimica toată în comparaţie cu măreaţa şcoală românească. Şcoală care scoate din mucegai numai doctori honoris causa, magna cum laude, etc...

        În plus, am un prieten care a trebuit să renunţe la şcoală din cauza problemelor familiale. S-a angajat, a renunţat la facultate. Acum are firma lui şi o duce muuuult mai bine decât majoritatea doctorilor scoşi pe bandă rulantă de şcoala românească. Aaaa... şi am uitat să menţionez: nu are absolut nici o pilă. A trebuit să renunţe la contracte din cauză că nu făcea faţă şi au ajuns foştii clienţi să se roage de el.

        Ce vreau să spun: nu contează ce şcoală ai făcut. Ideea e să ştii ce faci, să te intereseze, şi să vrei să fii cel mai bun în domeniul tău. Restul (cursuri, diplome, etc), sunt nişte foi fără nici o valoare.
        • +7 (7 voturi)    
          drop out from college (Joi, 30 decembrie 2010, 13:15)

          many gates [anonim] i-a raspuns lui ha

          ai acum are fima lui. una mai modesta, microsoft.
          sa fiti iubiti. de soacre.
        • +1 (3 voturi)    
          Daca tu spui ca... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:03)

          George [anonim] i-a raspuns lui ha

          ... restul (cursuri, diplome, etc) sunt niste foi fara nici o valoare, atunci o masura de bun simt ar fi, din partea lor, sa nu le mai enumere in CV-uri! Fiindca, partea cu care se lauda cel mai mult in astfel de biografii, tocmai multitudinea de studii, diplome, titluri, scoli inalte este subliniata...
        • +2 (2 voturi)    
          - (Joi, 30 decembrie 2010, 15:16)

          eu [anonim] i-a raspuns lui ha

          pai toti astia sunt niste profesionisit si acest lucru se vede din rezultate... deci nu conteaza ce scoala au facut.. sunt niste foi fara valoare.. important e ca au dus tara pe cele mai inalte culmi
        • +1 (1 vot)    
          Conteaza foarte mult ce si cum absolvi o facultate (Vineri, 31 decembrie 2010, 11:44)

          sg [anonim] i-a raspuns lui ha

          In lumea civilizata, facultatile au un grad de competenta recunoscut, fiind alcatuita o lista cu nivelul academic al fiecareia.
          Conteaza extrem de mult daca absolvi Harvard sau ASE.
          Lucrand la privat, criteriul de angajare si de mentinere in post este competenta, care e evaluata anual si pe care nu o poti avea facand facultatea la ID.
          Simplu, nu ai structura logica formata, nu ai o cultura academica (ca sa stii unde sa cauti solutii) si nici viziune, pentru a-ti pune si probleme.
          Ca sa lamurim cazul lui Bill Gates, el si Warren Buffet au depasit prin practica si inteligenta deosebita (geniu) nivelul academic. Adica faptele au vorbit pentru ei si de aia nu mai intrebam cand au facut liceul si ce facultate au absolvit. Nu mai aveau nevoie.
          Dar NU E cazul cu IGAS! Nici cu Udrea, nici cu Ialomitianu, nici Vanghelie, nu conteaza culoarea politica, ci impostura!
      • +8 (10 voturi)    
        pe langa (Joi, 30 decembrie 2010, 12:49)

        MihaiG [utilizator] i-a raspuns lui George

        Ti-ai gasit nene sa il pui pe Funeriu pe lista cu astia?

        Pui pe un tip cu masterat si doctorat in strainatate pe aceeasi lista cu fochisti si chelneri?
        • +3 (5 voturi)    
          hai domle, (Joi, 30 decembrie 2010, 13:44)

          visarionovic s [anonim] i-a raspuns lui MihaiG

          n'auzisi ca nu le are echivalate ?! :-)
        • 0 (2 voturi)    
          Am spus... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:04)

          George [anonim] i-a raspuns lui MihaiG

          ... e o lista de pe un site, am dat si sursa.
        • +1 (3 voturi)    
          Hmmm (Vineri, 31 decembrie 2010, 2:53)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui MihaiG

          Foarte "inteligent" dar nu poate lega de unul singur(adica fara sufleor) trei fraze....parca este eba.
    • -2 (6 voturi)    
      jena?? (Joi, 30 decembrie 2010, 13:04)

      q1953 [anonim] i-a raspuns lui sg

      In primul guvern condus de ai tai(Groza), ministrul Agriculturii era grajdarul lui Groza, Romulus Zeroni, care nu stia carte si punea degetul pe documentele ministerului.
      Ce parere ai despre percedesorii tai?
    • +2 (4 voturi)    
      sa vedem (Joi, 30 decembrie 2010, 13:59)

      maribel [utilizator] i-a raspuns lui sg

      Corect punctul de vedere. Mai trebuie adaugat presedintele unui partid istoric si elitist care altadata cuprindea toata elita ROMANIEI si care a reusit sa ramana repetent de 2 ori la cea mai penibila facultate din acel timpuri.... dar asta este, despre alti politicieni si nevestele lor numai de bine..
  • -1 (13 voturi)    
    Asa, si ? (Joi, 30 decembrie 2010, 11:23)

    giga [anonim]

    Fiindca mi s-a parut o mizerie actiune 'politica', m-am uitat nitel pe net sa vad cine-i tipul. Vedeti si voi la:
    http://alegeri-2009.ro/candidati/-/valer--marian-699.html si parerea unor oameni.
    Ce naiba, doar creaturi d'astea dau din gura, asta'i treaba de parlamentar ?
    Habar n-am de Igas, nici nu ma intereseaza, ca dealtfel nici asta; au fost alesi sa faca o treaba si ei se tin doar de haznale gen Vadim Tudor.
  • +5 (15 voturi)    
    Nu ne mai mira nimic (Joi, 30 decembrie 2010, 11:27)

    Ionica [anonim]

    Ce sa ne mai mire? Nimic! Asta e imaginea fidela a societatii romanesti. Noi ne miram , ne intrebam aici pe site la televizor, dar ca noi sunt 10-15 %. Restul sunt ca acest Igas, Udrea, Rizdi, Ponta, Marean, Basescu, Boc, Antonescu s.a.m.d . iar cea mai fidela copie a societatii romanesti este Basescu, de aceea unde merge si candideaza astiga. Romanii se vad in Basescu acel 'EU' al lor...
  • +8 (24 voturi)    
    se apropie arestari (Joi, 30 decembrie 2010, 11:30)

    adaggio [anonim]

    se incerca intimidarea lui igas de catre infractori notorii prin intermediul televiziunilor. nu conteaza cate clase are igas, ma intereseaza sa fie cinstit si sa si faca treaba. predecesorii lui igas au fost corupti , betivi, etc si nimeni nu s-a luat de ei ! la puscarie cu banditii si talharii !
    • +10 (14 voturi)    
      argumentele cu care au venit comunistii in 48 (Joi, 30 decembrie 2010, 11:41)

      sceptic [anonim] i-a raspuns lui adaggio

      Cu aceste argumente au venit comunistii in anii 50.
      Nu conta cata scoala ai, important era ca esti "cinstit", sarac, fiu de taran sau muncitor...
    • -4 (4 voturi)    
      Asa, indeamna-l sa se depasesca...! (Joi, 30 decembrie 2010, 12:01)

      George [anonim] i-a raspuns lui adaggio

      Eu te sustin (parca asa avea de ales?)!
    • +3 (3 voturi)    
      unul destept, domnule! (Joi, 30 decembrie 2010, 18:32)

      elen [anonim] i-a raspuns lui adaggio

      ce bine ca in sfarsit are tara un reprezentant de frunte la conducrea unui minister! ne reprezinta cu cinste, si daca e tamplar poate le ofera politistilor niste pistoale asa, de lemn sa lupte cu criminalitatea..
  • -3 (13 voturi)    
    Acuzat ??? (Joi, 30 decembrie 2010, 11:38)

    Idealistu [utilizator]

    Nu inteleg care este acuzatia ! Un ministru este un politician care realizeaza un program politic. Pot fi criticate programul politic si/sau modul cum actioneaza ministrul respectiv. Este adevarat ca un nivel de pregatire profesionala cit mai inalt, ofera alt orizont de activitate, dar nu garanteaza in nici un fel succesul in activitate.
    De altfel este plina Romania de ingineri, avocati si medici, cu rezultate nule pentru binele public.
    Se vede ca PSD nu are nimic serios de adus si sustinut in plan politicilor economice sau sociale.
  • +3 (7 voturi)    
    haha (Joi, 30 decembrie 2010, 11:39)

    CaddY [anonim]

    de un senator.. psd..? dar dc nu spuneti ca asta reiese din documente oficiale, usor de verificat pe net.. a-ti ramas aceiasi... bla bla.
  • +4 (20 voturi)    
    Asta da subiect... (Joi, 30 decembrie 2010, 11:47)

    potyoname [anonim]

    Fostul ministru de externe al Germaniei, Joska Fischer
    n-avea nici macar bacalaureatul, evident n-a putut urma studii unversitare. Norocul sau ca d-l Valer Marian n-a stiut de problema asta. D-l Marian ati auzit de Joska Fischer, sau incerc una mai usoara...Ati auzit de Germania ?
  • +4 (10 voturi)    
    3 facultati (Joi, 30 decembrie 2010, 11:48)

    nu conteaza [anonim]

    s-a razbunat dupa bac si a facut 3 facultati
    • +2 (6 voturi)    
      si astfel (Joi, 30 decembrie 2010, 12:19)

      Rafael Che Guevara [anonim] i-a raspuns lui nu conteaza

      avem un ministru razbunator!
  • -2 (10 voturi)    
    ? (Joi, 30 decembrie 2010, 11:51)

    neno [anonim]

    si care e faza, astia de l termina normal dupa care fac cate 2 facultati si habar n au de nimic...bravo lui, ideea e ca a absolvit indiferent la ce varsta si ca i merge mintea
  • +1 (7 voturi)    
    Cine il acuza (Joi, 30 decembrie 2010, 12:14)

    zoli [anonim]

    Unul care nici macar nu a dat bacul.
  • -1 (5 voturi)    
    primaru care este (Joi, 30 decembrie 2010, 12:26)

    bgf [anonim]

    de Marean Vanghelie ati auzit cei care sariti in sus? Vad ca de ai vostri nu scoateti un cuvant! Sau coruptii si incultii vostri sunt buni?
  • -2 (4 voturi)    
    Scoala data cu slanina! (Joi, 30 decembrie 2010, 12:33)

    Veteran [anonim]

    Nici un cititor nu spune nimic de cel mai tare exponent al scolii romanesti : MAREAAAAAAAN VANGHELIE!!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    noi si asia centrala (Joi, 30 decembrie 2010, 12:34)

    alex [anonim]

    cu aia semanam. bine ca am intrat in UE altfel ne izolam de tot cu toti "Vanghelii" astia de sus
  • -1 (3 voturi)    
    Crin, repetent de 2 ori in facultate... (Joi, 30 decembrie 2010, 12:37)

    jeanvaljean [utilizator]

    astept si un articol despre Crin, nu uitati, cu mari sanse sa devina viitorul presedinte
  • +1 (5 voturi)    
    Nu stiu de ce va pierdeti timpul/imi pierd timpul (Joi, 30 decembrie 2010, 13:00)

    Victor [anonim]

    S-au epuizat problemele romanilori asa ca ,trecem la kitch!
    Sa fim seriosi este chiar o dezbatere acuta sau una de barfa de bloc ?
    Parca Igas sau cum ai cheama pe acesti politicieni,
    au facut bacalaureat sau doctorat sau masterat sau prof.la normalos?
    Sa incepem cu cei care arata intai cu degetul:
    Toti PSD-ei(ma refer in mod special la cei care sunt in a doua generatie,incl."paratorul")au facut facultati cu bunavointa sistemului,au obtinut doctorate(precum edilul vostru de bucale prin plagiatur)sau din tinichigiu au ajuns deodata marele prof. la Scoala de maistrii.
    Sa nu rascolim trecutul,ca exista inca multi martori in viata!
    Eu,f.sincer,am avut un vis,sa studiez Dreptul la Bucuresti,dar nu am ajuns sa o fac,ptr.ca strabunicul meu ar fi fost chiabur!
    Poate intelegeti cum a ajuns paratorul in 84 sa termine fac.de drept!Pe drept?Ma indoiesc!
    Tot asa de mult ma indoiesc si modul cum un Nastase a ajuns prof.de fac.!
    Si acesta la randul sau a fost un PM!
    Erai din sistem puteai,nu,te duceai acolo unde vroiau ei.
    Nimic nu s-a schimbat!
    Pe atunci copii presedintilor de ceape,copii secretarilori de partid,copii militienilori si primarilori erau copii de fite si bani de-a gata.
    Astazi copiii acelor copii reprezinta "crema" societatii romane!
    Stati si consumati energia ptr.niste anomalii produse de un pueril,a carui problema speciale este cine cand si cum a facut bac.fac.etc.
    Nimic impotriva,dar sa nu incepem acolo unde vrem noi,ci sa-i cautam pe toti la oua si ovare!
    Va fi poate nicio surpriza,dar cel putin am stii,ca niciunul nu este ce vrea sa fie!
  • +1 (3 voturi)    
    pentru lichidarea infractorilor (Joi, 30 decembrie 2010, 13:47)

    rocitizen [utilizator]

    ai nevoie de vointa nu de bacalaureat si alte diplome nefolositoare. Oricum dimplomele din Romania is multe degeaba. Poti fi profesor universitar ca si Constantinescu sau A Nastase ca degeaba...daca esti un **** de om toate studiile tale sunt zero. PSD'ul si PNL'ul au probleme cu justitia si de-aia latra. Asa au latrat si la Monica Macovei si au inlocuit-o cu Chiuariu. Ala o fost mai bun? Cred ca si Igas intra in aceeasi categorie cu Macovei si ii cam incomod pt infractori de-aia se-agita PSDNL'ul.
    • 0 (0 voturi)    
      Diplome nefolositoare (Vineri, 31 decembrie 2010, 0:51)

      no name [anonim] i-a raspuns lui rocitizen

      Daca diplomele sunt nefolositoare, de ce se lauda cu trei facultati? daca trebuie sa mentioneze toate studiile, de ce le omite pe cele medii ( obligatorii pentru a accede la cele superioare)? Poti fi destept si capabil si plin de initiativa, fara bacalaureat, dar atunci de ce o mai fi pierdut vremea la facultate capabilul domn Igas? Numele lui Valer Marian nu inspira un foarte mare respect; reactia lui Igas starneste dispretul, iar afisarea obstinata a "studioasei" Udrea provoaca scarba. Dar daca ne amintim declaratiile domnului presedinte de tara, cu privire la atitudinea domniei sale fata de invatatura pe cand era un pustan, ne dam seama ca domnul presedinte Traian a reusit sa creeze un sistem coerent si egal cu sine.
  • 0 (2 voturi)    
    guvern si parlament de repetenti si corijenti (Joi, 30 decembrie 2010, 13:52)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    guvern si parlament de repetenti si corijenti facuti cu stampila (mâna) !
  • -2 (2 voturi)    
    asa si, (Joi, 30 decembrie 2010, 14:04)

    Valeriu [anonim]

    bine ca nu este presedinte de partid asa cum este Crin Antonescu repetentul,repetentilor,cel care doreste a fi presedintele Romaniei !
  • +1 (1 vot)    
    Sa zicem ca nu-mi pasa ... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:17)

    AlinNeculai [utilizator]

    Sa zicem ca urmeaza arestari si banditii la iRealitatea ar face orice sa intimideze actiunile de de arestare...
    In acest caz as zice ca nu-mi pasa ca dl de la sanatate este avocat si habar nu are despre sistemul pe care-l conduce. Si as zice ca nu-mi pasa ca dl Igas nu este in stare sa lege doua cuvinte, si nici nu mai zic sa scrie..
    Insa daca nu se produce rapid, rapid, ceva prin care sa se vada ca s-a schimbat total Romania (functionarime care sa rezolve problemele rapid, inspectori care sa se lege de probleme reale si sa nu vrea spagi, politisti si judecatori care sa instaureze dreptatea), atunci parerea mea este ca PDL iese din politica.
    Bine, puneti pe cine vreti voi, faceti ce vreti voi, dar daca nu va iese - PNTCD-ul vi se va parea un exemplu de succes electoral.
  • -1 (1 vot)    
    suntem prost condusi (Joi, 30 decembrie 2010, 14:40)

    Petru [anonim]

    Omul asta are foarte mare dreptate in demersul sau.Este o mare idiotenie sa pui drept ministru al MAI un om mediocru.Poate sa fie el administratorul administratorilor,daca este slab intelectual nu are ce cauta acolo.La fel ca el mai sunt multi altii de la toate partidele...Ne trebuie niste criterii clare pe care trebuie sa le respecte fiecare candidat inainte sa intre in cursa pt un post de conducere de asemenea anvergura.Nu stiu daca ei dau teste de inteligenta dar ar fi o idee buna.Pana acum,pt mine, singurul ministru competent din guvernul actual este d-nul Funeriu.
  • 0 (2 voturi)    
    la asa nivel de instruire, asa performante... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:43)

    lili [anonim]

    ce poti astepta mai mult?! In lumea larga cei care conduc urmeaza scoli dupa scoli, in Romania cei care conduc fac facultati seara sau lal kilometri distanta..... astea-s "elitele" care conduc Romania, iar rezultatele sunt atat de vizibile, cum sa stea la masa negocierilor Dl Igas tamplar de meserie si cu diplome luate seara cu Ministrul de Interne al Frantei scolit la Ecole Nationale d"Administration??!!! Asta-i si distanta dintre Romania si lumea aia civilizata si dezvoltata.....Fauna portocalie cat cuprinde.....
  • 0 (2 voturi)    
    si ce? (Joi, 30 decembrie 2010, 14:48)

    farty [utilizator]

    nu mi se pare ceva iesit din comun sa iei bacul la 24 de ani. la urma urmei, poate ca omul a avut probleme in familie, iar parintii lui nu au putut sa il tina in scoala. am asemenea cunostinte, asa ca... asta e
    • 0 (2 voturi)    
      nu varsta e problema, ci nivelul de instruire.... (Joi, 30 decembrie 2010, 18:57)

      lili [anonim] i-a raspuns lui farty

      in lumea asezata si dezvoltata un anumit nivel de instruire la anumite scoli de elita iti asigura un anumit nivel de competente, un anumit nivel de profesionalism pe care poti sa te bazezi si sa accezi la functii inalte.... Numirile exclusiv politice in functii inalte ale unor oameni care nu pot demonstra ca au facut performanta in vreun domeniu, asta este problema. Ce-a facut Dl Igas si in ce domeniu care sa-l recomande ca Ministru??!! Ca manager, in definitiv, ce-a condus??!! Aceasta este problema acestor numiri politice si a lipsei de profesionisti in administratia publica din Romania si asta e la toate nivelurile, de sus pana jos si a spus-o BM nu o data cand a analizat administratia publica din Romania. Rezultatele acestor analize sunt cel putin jennate pentru Romania si au facut inconjurul lumii fiind rapoarte publice. Aceasta este de fapt marea problema a Romaniei in acesti 20 de ani: lipsa profesionistilor, a oamenilor competenti, cu abilitati si experiente manageriale si imbacsirea aparatului public cu politruci posesori de carnete de partid de diferite culori si care n-au nici in clin si nici in maneca cu performanta, cu experienta manageriala , adica cu A CONDUCE . A CONDUCE este o STIINTA la anul de gratie 2010, nu este chiar pentru oricine. In SUA cei care conduc sunt absolventi ai unor universitati de elita, in Franta sunt absolventi ai Ecole Nationale d'Administration.....Din pacate, Romania este hat departe si rezultatele sunt dezastruoase si greu de reparat curand.
  • 0 (2 voturi)    
    Guvern de farseuri (Joi, 30 decembrie 2010, 14:49)

    K [anonim]

    Din guvernul asta de 2 lei, singurul ministru cu pregatire, care a invatat carte cu adevarat si la timp, este Catalin Predoiu. Restul sunt vai de capul lor, profesional vorbind
    • 0 (2 voturi)    
      Of of, mai mai (Vineri, 31 decembrie 2010, 0:26)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui K

      Unde-s vremurile cand guvernau Chiuariu si Adomnitei. Aia oameni pregatiti, nu de-alde Funeriu (http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/biografie-daniel-funeriu-desemnat-ministru-al-educatiei-172993.html)
  • 0 (2 voturi)    
    copacul si padurea (Joi, 30 decembrie 2010, 15:42)

    nea Ciocan [anonim]

    Domnul Valer ce ne poate spune despre studiile unui parlamentar de pe la el din Maramu, pe nume Ciocan? Cu ceva ani in urma, anumite guri spun ca ,acest Ciocan, cand sa dea o declaratie la tribunal , si-ar fi pus mana in ghips ! De ce oare? Scria prea frumos sau nu prea stia carte?prietenii lui valer stiu!
    • -1 (1 vot)    
      Ciocan (Vineri, 31 decembrie 2010, 1:30)

      no name [anonim] i-a raspuns lui nea Ciocan

      Domnul Gheorghe Ciocan nu este din Maramu', precum Hrusca, nici din Maramures, ci din Satu Mare (exista judetul , ridicati-va ochii pe harta!); cat despre studiile superioare ale unui prefect, de exemplu, se stie ca ele reclama absolvirea studiilor medii, aproape concomitent cu cele de mai sus.
      Totusi, cum are timp de 3 facultati o persoana care nu a avut timp pentru liceu?
  • +1 (1 vot)    
    totul e timingul (Joi, 30 decembrie 2010, 19:09)

    jon [anonim]

    cu toate ca bacul l-a luat tarziu, bocul l-a luat la timp. un competent in guvernul asta ar fi ca un magar intre oi. asa sunt uniformi... toti o apa s-un pamant. in nici un CV al sau nu apar anii studiilor. i-o fi rusine "baiatului" cu ele? la minister apar doar functiile avute, nu si studiile. cand ai transpirat in 3 facultati, te afisezi cu ele. cu toate astea, presedintele l-a laudat ca stie legea. asa o fi, insa cand ai la bruxelles pe jiji si eba, prezident pe base, prim pe boc, urmat de udrea, anastase, adriean, oltean etc parca te miri ca ne-au taiat doar 40% din salarii.
  • -2 (2 voturi)    
    Fala noastra si mandria... (Joi, 30 decembrie 2010, 20:14)

    Volodea [anonim]

    Asta e pistol cu apa pe langa cele 3 (trei!!!) facultati mioritice abolvite!!! In mod sigur particulare!!!
    - Harvard, Oxford, Cambridge, Yale, Sorbona, chiar si UPB Romania...Plezniti ba de ciuda ca nu l-ati avut student! Nie-nie-nie-nie-nie-nie!
  • +1 (3 voturi)    
    Ipocrizie (Vineri, 31 decembrie 2010, 0:21)

    muciflenduri [anonim]

    Nu ma intereseaza cand a luat bac-ul, cel mai probabil a fost numit ministru pentru ca e 'de-al nostru, baiat bun'.
    Mi se pare hilar totusi ca tocmai cetatenii care-l vad pe Crin Antonescu drept salvatorul Romaniei, comenteaza cel mai abitir.
    Personal nu cred ca repetarea unui an de facultate are vreo relevanta, dar daca voi sunteti atat de rigurosi cand e vorba de BAC, cum de inchideti ochii atunci cand stiti ca al vostru Crin a repetat tocmai facultatea de istorie? Imi imaginez ca e o performanta sa repeti un an la o astfel de facultate.
  • 0 (2 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 31 decembrie 2010, 3:23)

    MRSmrs [utilizator]

    Mare "specialist" igas asta....
    http://igas.ro/despre-mine/curriculum-vitae

    Experienţa profesională

    Perioada: 2000 - 2004
    Funcţia sau postul ocupat: Administrator
    Numele şi adresa angajatorului: S.C. Costello 2000 S.R.L

    Acum sa vedem si "rezultatele" sale la aceasta "uriasa" firma!!!

    An bilant 2000/ 2001/ 2003/
    Cifră de afaceri (RON)2.358/ 22.321/ 97.378/
    Venituri (RON) 2.362/ 25.295/ 98.029/
    Cheltuieli (RON) 1.498/ 27.369/ 123.930/
    Profit net / pierdere netă (RON)648/ -2.073/ -25.900/
    Număr angajaţi Nedisponbil/ 2/ 8

    http://www.totalfirme.com/14053/COSTELLO_2000_SRL
    • +1 (1 vot)    
      performante, nu gluma!!!! (Vineri, 31 decembrie 2010, 11:14)

      costica [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      chiar trebuia promovat ca Ministru, la asa performante si la asa companie !!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    nu vorbi de funie în casa spânzuratlui (Vineri, 31 decembrie 2010, 8:32)

    cristian [anonim]

    Păi ce să mai vorbim de "studiile" prezidențiabilui marii coaliții PSD-PNL-PRM-PC domnul Crin Antonescu. "Repetitio est mater studiorum" vorba strămoșilor noștrii daci.
  • 0 (0 voturi)    
    Cazul se rezolva la anul... (Vineri, 31 decembrie 2010, 9:48)

    barbidoc [anonim]

    Eu zic ca in acest nou caz trebuie sa sesizam de urgenta militia la telefon 22.22......22.
    La multi ani tuturor!
  • 0 (2 voturi)    
    studii (Vineri, 31 decembrie 2010, 12:19)

    danarad [anonim]

    daca studia la moscova si termina studiile pe la vreo 50 de ani, nu conta pt. pcr-isti ...
  • 0 (0 voturi)    
    MOCIRLA POLTICII ROMANESTI (Vineri, 31 decembrie 2010, 14:02)

    Malinomania [anonim]

    In noroiul mlastinei Romane sunt multi Hipopotami ce stiu sa caste ratul mai mult decat gloata. aAstia sunt lasati de indiferenta gloatei sa avanseze si chiar sa conduca, devenind aprigi politicieni. Cel putin 80 % din politicienii Romania au scoli, specializari facute pe hartie doar. Nu degeaba exista Colegi.))), scos de americani exact pentru a preveni asa ceva. Tine doar de interesul gloatei de a isi face pozitia cunoscuta. Eu cunosc un PSD/ist, fost prefect de SM, actual deputat, care a bagat bani frumosi in buzunarul PSD ani de zile, obtinand hotarari de instanta frauduloase ce il propulsau. Acum daca il intrebi ce pregatire are iti arata un teanc de diplome si te intreba : ce vrei sa fiu, jurist, inginer , economist, specialist in administratie,...?
    Vina nu e a lor, e a noastra , nu luam atitudine!
  • 0 (0 voturi)    
    igas (Vineri, 31 decembrie 2010, 15:08)

    PASTY [anonim]

    Pai , daca e baiat destept, a terminat bacul la 24 de ani si apoi din doi in doi ani cate o facultate. Mare lucru, nu-i asa?!
  • 0 (0 voturi)    
    marian-ciocan (Duminică, 2 ianuarie 2011, 8:11)

    ioana [anonim]

    In mare parte Valer Marian are dreptate. El este un fost procuror si se documenteaza destul de bine. De altel a reusit ci ajutorul ziarului Gazeta de Nord Vest sa-l bage la inchisoare pe fostul primar de Satu Mare Horia Anderco.
    Din pacate nu spune nimic despre colegul sau de partid Gheorghe Ciocan care este "jurist".
    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=74&cam=2&leg=2008&pag=0&idl=1


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version