Antonescu: E posibil sa preluam puterea cata vreme Basescu ramane presedinte, dar solutia e suspendarea sa/ Ponta: Inlaturarea lui Traian Basescu e o conditie

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:00 Revista Presei | Radio TV

Antonescu si Ponta
Foto: HotNews.ro
Crin Antonescu a declarat la Realitatea TV ca a discutat cu PC despre o reprezentare pe listele electorale si s-a convenit ca noua alianta formata intre cele doua partide politice, PNL si PC sa ofere sansa Partidului Conservator de a avea grupuri in Camera Deputatilor si la Senat. Antonescu a afirmat ca exista un articol in acordul semnat intre cele doua parti care precizeaza acest lucru, apreciind dorinta PC ca fiind o aspiratie mai veche, "normala si de satisfacut".

Liderul PNL a confirmat voalat informatiile aparute in cotidianul Gandul, potrivit carora Dan Voiculescu a dorit sa aiba 7 locuri eligibile la Senat si 10 la Camera, iar PC sa poata avea, astfel un grup parlamentar propriu din 2012.

Referitor la suspendarea presedintelui, Crin Antonescu a reafirmat pozitia PNL  de a cere suspendarea presedintelui si schimbarea majoritatii parlamentare,"indiferent cum se leaga acest lucru".

  • E posibil sa preluam puterea cata vreme Basescu ramane presedinte dar ca sa nu las loc indoielior, cred ca solutia inseamna o schimbare generala care presupune suspendarea presedintelui si suspunearea la referendum. Avem nevoie de un alt guvern si un alt presedinte, indiferent  cum se leaga acest lucru, pentru ca undeva trebuie sa spargem cercul vicios. Inaintea de asta, puterea nu mai reprezinta optiunea electoratului roman, e in oglinda inversa. Nu se poate conduce o tara asa. Trebuie suspendat pentru ca presedintele e responsabil activ de tot ce s-a intamplat in Romania

Prezent in aceeasi emisiune, liderul PSD, Victor Ponta a precizat ca inlaturarea lui Traian Basescu este o "conditie absolut necesara" pentru ca agenda sa functioneze.

  • Inlaturarea lui Traian Basescu e o conditie. Agenda noastra nu va putea fi facuta nici cu Traian Basescu, nici cu PDL. Ne-am invatat toti pe rand, eventual ne pacaleste cateva luni. Marea noastra problema va fi cum vom proceda dupa ce vom mosteni puterea,

Intrebat daca vizeaza atragerea UDMR in cadrul acestei noi aliante, Crin Antonescu a precizat ca desi, "nu cresterea acestui pol de dreapta e importanta, UDMR-ul va fi o componenta interesanta, daca se va finaliza o constructie cu PSD-ul".

In legatura cu o posibila candidatura pentru functia de presedinte al Romaniei, Victor Ponta a declarat ca "va exista un sondaj de opinie in legatura cu cine e cel mai dorit de popor in functia de presedinte, insa nu va participa la acest sondaj in calitate de candidat".

Crin Antonescu a precizat, in legatura cu o posibilitatea de a candida la functia de presedinte ca este foarte posibil ca niciunul dintre cei doi lideri, PSD si PNL sa fie candidati, ci altcineva.

"Pozitia de presedinte e o chestiune care e decisa de cei care aleg, pozitia de prim-ministru depinde de capacitatea de a-ti asuma responsabilitati. Inainte de a avea un candidat unic la presedintie sau un prim-ministru comun e mai important sa vorbim de o alianta electorala. Apoi, daca cadem la intelegere, vom putea gasi un candidat comun pentru aceste functii , insa acest lucru nu va fi in compensatie, ci pentru ca e normal atunci cand intri intr-un proiect politic sa ai ca reprezentant un candidat", a spus Antonescu.

Victor Ponta a declarat ca orice fel de formatiune poate aduce ceva in plus si ca discutiile vor fi practic bipolare cu ACD (Alianta de centru-dreapta). Liderul PSD are convingerea ca in urma ultimelor discutii "se va crea acest tip de constructie, o alianta cu noul bloc", deoarece exista sprijinul partidului sau in acest sens.

"Din punctul nostru de vedere, exista vointa si dorinta creeari unei aliante cu PNL si cred ca din partea alintei de centru dreapta exista intentia asta", a spus liderul PSD.

Ponta a precizat ca daca va exista o intelegere in legatura cu actiunille comune, "PSD crede ca putem avea liste comune si candidati comuni, fara probleme, insa doar daca ne intelegem pe partea de substanta".

"Aceasta va fi partea mai grea, nu cea pe intelegere politica", a mai spus Ponta.


Citeste mai multe despre   























3973 vizualizari

  • +36 (46 voturi)    
    prabusire (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:07)

    Spectator [anonim]

    Vai de capul lor. pnl se duce la fund. Mare santajist felix.
    • +25 (29 voturi)    
      asta stie...asta face! (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:12)

      Lexus [anonim] i-a raspuns lui Spectator

      ...problema este ca oamenii astia nu vin cu nicio solutie...pur si simplu au o fixatie: Basescu

      http://www.youtube.com/watch?v=1EtKcpxp3i8
      • +10 (14 voturi)    
        - (Joi, 6 ianuarie 2011, 8:53)

        legionaru' [anonim] i-a raspuns lui Lexus

        da, exact, ma intreb de ce sunt asa de speriati de Basescu ? e ceva la mijloc de il vor inlaturat, pacat , avem o dreapta de 2 lei care prea usor bate palma cu un fost securist si cu fostii comunisti...
        • +5 (5 voturi)    
          au un scop (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:04)

          Hmm [anonim] i-a raspuns lui legionaru'

          singurul lucru pe care il au este scopul: Jos cu Basescu. In rest nu au nimic de oferit.
          1. Nu au lideri puternici
          2. Nu au un inlocuitor pentru presedinte
          3. Nu au un program
          4. Nu au o doctrina comuna
          5. Nu au sustinere europeana/internationala
          • +4 (4 voturi)    
            Basescu e un pretext (Joi, 6 ianuarie 2011, 13:26)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Hmm

            Scopul e ciolanul.
          • +1 (1 vot)    
            AU SI UN SCOP COMUN (Luni, 10 ianuarie 2011, 1:56)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui Hmm

            Dosarele lui Voiculescu si Patriciu la DNA.
    • +31 (33 voturi)    
      sa se duca pe pustii (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:20)

      Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui Spectator

      Stau si ma intreb, oare lumea chiar nu vede cine e PL astazi? Raspuns: nu. La fel cum romanul de rand nu realizeaza cine a fost si este PSD/PDSR/FSN, la fel romanul e incapatanat si nu vrea sa inteleaga ca PL e condus din spate de Patriciu. Aparent, romanii votanti din ziua de azi sunt mai mult de 50% pensionari si multi voteaza nostalgic cu PSD pentru ca, "le mareste pensiile". Ce e si mai trist e ca nu mai avem batrani intelepti demult (odihneste-te in pace Mos Ion Roata), a avut grija ceashca de asta, distrugand mare parte din intelectualii de marca, restul emigrand sau fugind peste hotare. Iar in ultimul timp, alt curent, al tinerilor care pleaca afara din tara, ia proportii. In curand, tarisoara asta o sa ramana o tara de pensionari. Oameni buni, dintre mai multe rele, alegeti-l pe cel mai mic. Ganditi-va, PSD a fost la putere aproape 16 ani si situatia in care e acum Romania e deci in mare parte vina lor. Partidul liberal e condus de oameni cu interese iar media e controlata de moguli. Romani, nu mai votati cu burta, votati cu capul si trimiteti acesti mascarici la casele lor cu circul lor cu tot. Romani, multumiti celor multi ani de guvernare PSD pentru unde e Romania astazi si votati ALTCEVA. Orice altceva e mai bun. Doamne-ajuta, ca avem nevoie.
      • +10 (12 voturi)    
        Felicitari (Joi, 6 ianuarie 2011, 5:00)

        AndroR [utilizator] i-a raspuns lui Duncan_Idaho

        Bine ar fi sa citeasca si ei ce ai scris.
      • -3 (3 voturi)    
        esti tare :) (Joi, 6 ianuarie 2011, 14:15)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Duncan_Idaho

        Iar trebuie sa alegem raul cel mai mic? Sa vedem.
        Daca se face alianta vom avea fix urmatoarele solutii:
        - Alianta
        - PDL
        - UDMR (daca nu intra si ei in alianta)
        - UNPR (daca mai rezista pana atunci si nu fac alianta si ei cu PDL)
        - Altii
        - Niciunul

        Cam care este raul cel mai mic de aici? Iti spun eu: "niciunul"! Dar din pacate asta nu este o optiune. Urmatorul rau mai mic sunt "altii" dar din nou nu este o optiune datorita spiritului de turma si membrilor de partid. udmr singuri sunt o optiune pentru maghiari. unpr nu cred ca este o optiune pentru nimeni.

        Ramane doar PDL si Alianta. De aici va trebui sa alegem raul cel mai mic. Si nu, acela nu cred ca este PDL
    • +24 (26 voturi)    
      Cred ca daca 10 strategi si-ar fi batut capul (Joi, 6 ianuarie 2011, 1:19)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Spectator

      despre cum sa ingroape PNL-ul, nu veneau cu o idee mai buna decat asta.

      Cred ca Basescu a avut aceasta idee geniala si l-a sunat pe Crin si i-a spus.

      "Ba, fa orice , dar sa nu cumva sa te aliezi cu conservatorii ca nu ti-o iert."

      Si Crin poreclit pe holurile PNL si
      Crin "Jos Basescu" Antonescu,
      a semnat a doua zi cu conservatorii motanului felix.

      Bravo Base, excelent jucat :))))
    • -3 (5 voturi)    
      Nu Mai Votati Aceleasi Partide. Treziti-va. (Joi, 6 ianuarie 2011, 2:12)

      Aurel George [anonim] i-a raspuns lui Spectator

      Analiza.

      Am ajuns la urmatoarea concluzie:

      PD-L nu mai votez.
      PSD + PC = fug cat de repede pot de securitate si hoti.
      UDMR, doamne fereste pana nimereste. NU !
      UNPR = manevra politica, o jucarie.
      PNL = total dezamagit, tocmai s-a aliat cu securistii.

      Concluzie.

      Oameni buni, trebuie sa ne trezim. M-am uitat si pe lista asta cu partide neparlamentare:

      PRM = vadim primeste bani prin asa zisa "publicitate la revista tricolorul" de la vanghelie ca sa latre contra lui basescu. Vadim sufere de o forma usoara de scrizofenie. Da i-am vazut fisa medicala acum 20 de ani !

      PNG = Becalii este un circar si nu are legatura decat cu oile si cu bani si terenuri furate.

      PV = o sa inverzeasca toata coruptia. PV este o miscare sponsorizata din afara la nivel european. DECI NU !

      Restul trebuie sustinute.

      http://ro.wikipedia.org/wiki/List%C4%83_de_partide_politice_din_Rom%C3%A2nia
    • +9 (11 voturi)    
      sa ne amintim .. (Joi, 6 ianuarie 2011, 9:42)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui Spectator

      cat de uniti in cuget si simtiri au fost liberalii cand au descoperit o "mare turnatoare" -Mona Musca ,in randurile partidului "nepatat " ..au eliminat-o definitiv de pe scena politica fara drept de apel ,cel mai vocal fiind desigur Crin ...si cu cine bate palma acuma ?
  • +40 (44 voturi)    
    antonescu = dezamagire (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:18)

    ana [anonim]

    inca o data antonescu "pune batista pe tambal", inca o data acest individ ii ignora pe adevaratii liberali si nu in ultimul rand, ignora principiile liberalismului!!! nu voi intelege niciodata cum un "liberal", poate sa faca o alianta cu fostii securisto-comunisti !!! antonescu este marea dezamagire a politicii romanesti, merge din greseala in greseala, sper sa sfarseasca in lada de gunoi a istoriei.....sa-ti fie rusine, antonescule !!!
    • +11 (13 voturi)    
      asta e comedie cu prosti (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:35)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui ana

      la cum se prezinta lucrurile cred ca echipa de analisti politici care i-a convins pe mascaricii astia doi sa spuna asemenea tampenii live on tv joaca la dublu.. cred ca base le-a zis ceva de genul 'oricat va platesc aia eu va dau dublu' :))
    • +12 (14 voturi)    
      Subscriu... (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:38)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui ana

      In plus, nu inteleg de ce tot vorbesc ei despre suspendare, putere, etc...mai sunt 2 ani pana la alegeri...iar daca tara se redreseaza...PDL-ul va culege roadele. Oare n-au invatat nimic din cazul Geoana?
  • +32 (36 voturi)    
    Picaj (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:30)

    iulian negru [anonim]

    Regret enorm ca PNL poate sa decada asa mult din punct de vedere moral. Ca om cu viziune liberala nu ma vad reprezentat de un astfel de partid si consider aceasta alianta o greseala pentru PNL. Ar trebuii sa fiti mai activi sa puneti umarul sa sustineti acele politici liberale nu sa dati din gura sa spuneti NU la orice se incearca a se indrepta in tara asta.
    • +16 (18 voturi)    
      in sfarsit (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:40)

      Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui iulian negru

      Ma bucur si in acelasi timp sunt trist. Sunt trist pentru ca alt partid cu istorie lunga a decazut - si nu e ceva nou - ca si celalalt, lasat pe mana unor lichele. Ma bucur, pentru ca vad oameni care adera la valorile liberale care incep sa vada cine este astazi PL. Domnilor, acesta e partidul de multa vreme, ar fi trebuit sa va dea de gandit din momentul in care Tariceanu a rupt alianta, tot la sugestia lui Patriciu. Insa tot raul spre bine, poate se duc voturile unde trebuie la urmatoarele alegeri. Sau emigram toti, una din doua.
  • +30 (36 voturi)    
    imi e rusine de ce aud (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:30)

    cornel [anonim]

    Daca Crin Antonescu intra in alianta cu Felix, eu nu mai votez cu PNL.
    • +10 (12 voturi)    
      de ce (Joi, 6 ianuarie 2011, 3:48)

      Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Draga domnule, dar de ce votati cu PNL in primul rand? Pentru valorile pentru care ar trebui sa le reprezinte intrinsec un partid liberal? Nu e corect in primul rand pentru dvs., pentru ca cei care conduc PNL acum nu adera la valori liberale, altfel nu ar face front comun cu un partid de stanga contra unui alt partid liberal! Valabil pentru toti cei care mai cred ca PNL este un partid liberal... Va reamintesc ce inseamna liberal si va rog sa recititi declaratia lui Crin Antonescu, si sa reevaluati valorile la care adera:

      LIBERÁL1 ~ă (~i, ~e) 1) Care ține de liberalism; propriu liberalismului. Partid ~. 2) înv. Care preferă libertatea; iubitor de libertate. 3) Care tolerează greșelile și purtările altora; caracterizat prin indulgență față de alte persoane. /<fr. libéral, lat. liberalis
  • +28 (34 voturi)    
    Am vrut sa votez PNL in 2012... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:31)

    V.R. [utilizator]

    ... dar azi m-am razgandit. Felix nu merita nici macar 1/1000 din votul meu.
  • -38 (44 voturi)    
    un pas spre normalitate (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:39)

    pedagogul [anonim]

    Aceasta alianta reprezinta un pas spre normalitate. Avem nevoie de oameni competenti ca Voiculescu si Antonescu. Sper ca aceasta alianta sa fie in beneficiul cetatenilor, iar in perioada imediat urmatoare sa scapam de sistemul mafiot portocaliu.
    • +12 (12 voturi)    
      Ironic nu ? (Joi, 6 ianuarie 2011, 1:59)

      marinaru [utilizator] i-a raspuns lui pedagogul

      Mesajul tau nu poate fi decat ironic. Sau da avem nevoie de chiul total in parlament, tradari de familie si tepe de miliarde.
    • +9 (11 voturi)    
      Un simplu sfat! (Joi, 6 ianuarie 2011, 8:28)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui pedagogul

      Medicamente!
      Daca asta este normalitate, degeaba au murit copii in 89 si dupa! Daca tu esti pedagog, atunci ar trebui ca toti cei ca tine sa nu aibe drept de profesie!
      Sper insa ca esti ironic, altfel, .. vai de capul tau. In afara de capac pentru gat... useless!
    • +4 (6 voturi)    
      normalitate (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:14)

      magicianul [anonim] i-a raspuns lui pedagogul

      voiculescu competent ??????? Crezi ca a scris in viata lui ceva ? Ba nu , a scris note informative .
  • +17 (23 voturi)    
    Este asta o alianta de dreapta ???? (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:44)

    judex [anonim]

    Evident, nu, este doar o noua prostie marca CA.

    Totusi, intrebarea cheie este daca UDMR se va transforma in UDMRr alaturandu-se acestei aliante pentru Rromania, productie a grupului monocolor Felix+Patriciu+Iliescu+Nastase+Vanghelie...
    Sansele in acest moment sunt 50-50, zic eu.
  • +24 (30 voturi)    
    NIci vorba. Crina groparul PNL (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:45)

    MihaiDanBaiaMare [utilizator]

    Ma bucur ca $ lui Felix i-au sucit mintile Crimei. Cu asa conducator PNL se va dizolva in cativa ani. V-a ajunge la nivelul PNT CD@#$%^

    Crin este disperat sa ajunga #1 in stat, dar nu are fata de presedinte. Vai de Romania cu unul ca el. Cand ma uit la Crin il vad pe Tap(Constantinescu pt cei mai tineri).

    Daca esti disperat intotdeauna vei pierde. De ex. disperat la poker=dator, disperat sa iti gasesti prietena=manuela pe covor, disperat in politica=Nastase, Crin, Ponta, Taricianu', Constantinescu(niste jagardele de pierzatori).
  • +27 (31 voturi)    
    varanul televizorist (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:49)

    zoe [anonim]

    Credeti ca antonescu poate ajunge mai jos decat sa-si traga tembeliziunea PC cu titlul de alianta cu un patid politic de-un pol de dreapta ?

    Consemnez decesul sperantei firave pe care o aveam ca acest om se poate insanatosi dupa esecul din 2009.Sau altfel spus nu resentimentele ci neindeplinirea misiunii il mana in ghearele necuratului crezand ca noi , prostimea , dam navala .......
    In materie de politica am o singura certitudine de 20 de ani : nu PC
  • +25 (29 voturi)    
    vise taica, vise (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:52)

    bula [anonim]

    Si Crin si Ponta sunt paraleli cu lumea reala. Daca le-a iesit odata nu inseamna ca se va repeta. Faceti domnilor ceva cat se poate de repede ca oricum va dispare Tribuna de la care elucubrati: si Realitatea TV si Antena 3 se vor inchide pana la toamna. De fapt vor fi SUSPENDATE! Apropos de suspendare. Mai vorbim.
  • +29 (33 voturi)    
    nimic (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:56)

    ady [anonim]

    nu am auzit nimic ..prin comparatie Basescu e un mare politician..si chiar dovedeste
  • +26 (32 voturi)    
    Au vb si astia... (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 23:59)

    andrei [anonim]

    .. ca proasta in targ. Astia 2 sunt chiulangii si rusinea clasei politice romanesti. Cei mai penibili dintre penibili ! Nu ii suport !
  • +25 (29 voturi)    
    Felix si Antonescu (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:05)

    dan [anonim]

    Politica PNL si PSD e patetica. trec PC-ul lui Felix de la unul la altul cu nonsalanta doar ca are televiziunile alea cu care pot pacali fraierii care mai cred ca la televizor le prezinta cineva adevaruri..
    cat de patetici sunt politicienii astia..dar din pacate o sa fie destui care o sa sa se uite la televizor in continuare si nu o sa inteleaga nimic..cum spunea un alt prieten al romanilor 'dormiti linistiti' aaa si normal Basescu e de vina ca toti ceilalti politicieni sunt hoti, fosti securisti si sarlatani. deci Basescu trebuie suspendat de ceata de fosti comunisti si noi mafioti autohtoni
  • +25 (29 voturi)    
    Mai puneti mana pe DEX-ul, mascaricilor !!! (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:08)

    Platon [anonim]

    Daca in Romania = democratie

    DEMOCRAȚÍE s.f. Formă de organizare și conducere politică a societății în care puterea supremă este exercitată de popor

    rezulta Poporul alege, prin vot

    VOT s. n. 1. exprimare a opiniei cetățenilor unei țări în legătură cu alegerea reprezentanților în organele de conducere

    Presedintele tarii

    PREZIDÉNT ~ți m. 1) Conducător al unei țări cu forma republicană de guvernământ; șef al statului; președinte. 2) Persoană care se află în fruntea unei instituții obștești sau științifice, a unei asociații sau organizații de mare importanță socială; conducător ales.


    Iar unii vor sa il dea jos, contrar vointei exprimate de popor, acestia se numesc anarhisti, de la ....

    ANARHÍE s. f. indisciplină, nesupunere a individului față de o colectivitate organizată.

    Daca anarhistii nu respecta vointa exprimata de popor prin vot, si nu sunt de acord cu concentrarea dreptului de a alege in mainile poporului inseamna ca isi doresc de fapt o....

    AUTOCRAȚÍE s.f. Formă de guvernământ în care întreaga putere este concentrată în mâna unei singure persoane, neîngrădită în exercitarea ei de nici o lege; tiranie, absolutism.

    Si mai spuneti de Basescu ca e dictator ....

    Oare nu va e rusine, bufonilor !!!
    • +9 (11 voturi)    
      anarhie (Joi, 6 ianuarie 2011, 9:29)

      dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui Platon

      ai perfecta dreptate : presedintele si parlamentul se aleg pentru o perioada fixata prin constitutie. ce s-at intampla daca la fiecare fluctuatie a popularitatii, stabilita printr-un "sondaj"/ stim noi si cum se fac astfel/ s-ar organiza noi alegeri ? ANARHIE
  • +11 (13 voturi)    
    vrem 100 parlamentari (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:15)

    bula [anonim]

    si scoliti afara pe propriile picioare...tineri...25-35ani, ca sa asiguram continuitate aceestei tari ptr urmatorii 20-40 ani.....in rest...pe astia vechi sa-i punem la zid....mama lor
    • +3 (3 voturi)    
      _ (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:35)

      v [anonim] i-a raspuns lui bula

      nu chiar toti.
      1. Inteleg frustrarea fata de parlamentari (P) dar nu e bine sa o dam in cealalta extrema. Important nu este nr de P per ansamblu ci raportul P/populatie. Sunt studii de specialitate care demonstreaza un echilibru optim pt acesta, din cate stiam eu fiind de vreo 1 deputat/50.000 persoane si 1 senator/100.000 persoane. Idea e sa atribui unui parlamentar un numar de persoane pe care sa le poata reprezenta. Simplu vorbind, un oras de vreo 200k oameni va fi reprezentat de 4 deputati si 2 senatori, adica ceva gen cate un reprezentant din fiecare cartier mare. Daca vrei sa scazi numarul de parlamentari prea mult risti ca acesta sa fie nevoit sa reprezinte prea multi oameni si sa nu poata intra in contact cu nevoile tuturor.
      300 parlamentari la 20m oameni vine cate 1Parl/66.500 oameni - exact cat trebuie, zic eu.

      2. plaja de varste as incadra-o undeva pe la 30-60 ani, intr-o distributie gaussiana:
      25% 30-40 ani
      50% 40-50 ani
      25% 50-60 ani

      Iarasi vorbesc de echilibru, oricat de mult ne dorim pe cineva tanar trebuie sa tinem seama si de experienta de viata. Imi amintesc de ce zicea Verdi:
      "Cand eram tanar spuneam "Eu!". Mai tarziu spuneam "Eu si Mozart !". MAi tarziu "Mozart si eu !". Acum spun doar "Mozart!".
  • +9 (11 voturi)    
    Desteptarea Romania! (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:24)

    bula [anonim]

    Poate ca odata cu tendintele tot mai vadite de a se....(treaba aia urat mirositoare ) pe hotararea romanului a celor doi aiuriti, Ponta si Antonescu, romanul care doarme in izmene se va duce la vot in numar mare la urmatoarele alegeri ca cele doua formatiuni politice sa "urce" pana la 1,5%. Ca PC-ul lui Felix.
  • +12 (14 voturi)    
    pentru naivii care mai cred ca (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:36)

    toteu [anonim]

    PNL are legatura cu liberalismul
    TREZITI VA!!!

    sau centru dreapta spuneti??? O gluma nesarata ...


    Baiatul asta Antonescu bate acum unul din ultimele cuie la sicriul liberalismului ... daca ar fi existat vreodata curentul asta in partid
  • -14 (16 voturi)    
    oameni competenti-Voiculescu-Antonescu (Joi, 6 ianuarie 2011, 0:46)

    peluzar [utilizator]

    Raspuns pentru Ana - Voiculescu si Antonescu sunt printre singurii politicieni capabili si competenti pe care ii avem in momentul de fata. Singurul comunist-securist care a coloborat cu securitatea este alcolistul de Basescu. Voiculescu nu are nici o legatura cu securitatea.
  • +11 (13 voturi)    
    ne paste un vai! mare... (Joi, 6 ianuarie 2011, 1:33)

    Aditza [anonim]

    ziua in care poanta(greseala intentionata) si antonescu vor ajunge la putere e ziua cand cei care-i manevreaza aceste marionete vor veni sa-si colecteze datoria. atatea favoruri vor avea papusile astea de rasplatit tuturor oligarhilor ca se va prabusi totul in abis...
    si este in acelasi timp ziua cand am sa privesc in urma la granita exterioara a tarii...si in care n-am sa mai spun nimanui ca sunt roman
  • +12 (14 voturi)    
    putere si iar putere (Joi, 6 ianuarie 2011, 1:53)

    ionica fara frica [utilizator]

    Nu stiu daca si alti cititori au remarcat frecventa cuvintului "putere" in declaratiile politicienilor citati in articol. Revenirea obsesiva a acestui cuvint nu inseamna decit un singur lucru: ca pe voiculescu, antonescu si ponta nu ii preocupa decit preluarea puterii, cu orice pret! Nu exista nici cea mai mica urma de "program economic" (de pilda, sa crestem sau sa scadem impozitele, sa crestem sau sa scadem numarul bugetarilor etc.). Nimic! Singurul lor "program" este suspendarea lui Basescu. Nu vi se pare ca e o platforma prea subtire ca sa fie convingatoare? Deocamdata, Voiculescu se poarta ca un rechin batrin care vrea sa smulga o halca din reprezentarea parlamentara - cu bani si promisiuni, in loc de voturi de la populatie, in vreme ce antonescu si ponta se comporta ca niste filfizoni narcisisti, gaunosi si nevertebrati. Pacat ca electoratul roman inca nu e suficient de pregatit sa-i trimita acolo unde le e locul, la groapa de nisip, unde isi pot lua greble si lopatzele cu ei, sa faca in continuare castele ornate cu pietricele.
    • +2 (4 voturi)    
      Orice partid (Joi, 6 ianuarie 2011, 5:48)

      xy [anonim] i-a raspuns lui ionica fara frica

      isi doreste puterea si o declara, asta e normal. Anormala e insa strutocamila lor "de dreapta", din punctul de vedere al programului "aliantei". PNL lansase un guvern din umbra, complet cu nume de ministri, si un fel de proclamatie-program, genul cunoscut de promisiuni imposibile sau vagi (reducerea fiscalitatii, combaterea coruptiei, reforma educatiei...) Acum sa vedem ce mai sufla despre guvernul din umbra si programul lor economic "liberal", aliati cu un PC care asteapta numai sa-si bage inapoi Seresii si Stancevii la butoanele rezervate pentru baietii destepti din energie.
  • -10 (12 voturi)    
    Suparare mare (Joi, 6 ianuarie 2011, 2:31)

    Wind of change [anonim]

    Se apropie decontul pentru Base si toata gruparea infractionala portocalie de aceea atata suparare pt talibanii portocalii.explicabil de altfel ca va fi disperare si jale mare cand pdl-ul o sa se ia de mana cu pnt si prm la alegeri.Deja nu mai E o chestiune de daca ci doar cand o sa pice castelul de carti cladit pe minciuni si vrajeli si atunci sa vezi ce coada o Sa faca moliiele portocalii la becul pnl-ui....
  • +9 (11 voturi)    
    Bravo! Asta-i ce ne trebuia! (Joi, 6 ianuarie 2011, 2:39)

    marius v [utilizator]

    Alianța între PCR și Securitate.
  • +9 (11 voturi)    
    Mwahahahaha... (Joi, 6 ianuarie 2011, 2:47)

    Sarsaila [anonim]

    aaaahahahahaha.... PUTEREEEE! VREM PUTEREEE!

    care putere, bai pinguinilor?... ma tavalesc de ris cind ii vad pe-astia cum isi impart ei puterea... nu va mai baga nimeni in seama, idiotilor! Lumea e in alta parte, sinteti "out" de mult.
    Ma rog, mai ne ridem si noi...

    Mwahahahahaha!
  • +8 (10 voturi)    
    gura pacatosului (Joi, 6 ianuarie 2011, 7:01)

    calu verde de pe peretele verde [anonim]

    triada psdnlc- chucky antonescu, pinochio ponta si felix turnatorul cei trei sfinti de la rasarit dar care au o mare trilema: "Marea noastra problema va fi cum vom proceda dupa ce vom mosteni puterea,".... nu au putut ei sa se impace acum 2 saptamana cand visau la malai , daramite cand or sa aiba puterea reala. Ups , am uitat de sov bolnavul si patriciu paturica
  • +8 (10 voturi)    
    mai baieti.... (Joi, 6 ianuarie 2011, 7:43)

    sache [anonim]

    basescu o sa fie obsesia voastra pe urmatorii 20 de ani.....altceva n-ati stiut si n-ati fost in stare.
  • +7 (9 voturi)    
    sa refacut tandemu PROSTALAUL SI GOGOMANU (Joi, 6 ianuarie 2011, 8:10)

    nicostin [anonim]

    cred ca mam prostit de tot ,a gasit cineva in toata emisiunea o idee ceva ce trebuie sa faca ei cand [viseaza ] ajung la ciolan,sau numai ura fata de un om care a indrazni sai ciuruiasca de cate ori ia avut in vizor,nu mai spui de acel asa zis ziarist care facea plecaciuni in fata-lor,cred ca daca ar invia tacsu care a fost omorat de comunisti lar strange de beregata
    • +4 (6 voturi)    
      doi barbati cu brate tari (Joi, 6 ianuarie 2011, 9:56)

      corul osanalelor [anonim] i-a raspuns lui nicostin

      sa refacut tandemu PROSTALAUL SI GOGOMANU

      ....................

      dumb and dumber.

      sa fie primit !
      darul de boboteaza, facut natiunii !
      maine, sf. ion, se va sarbatori la grivco.
      mentorul politic al aliantei plus cei doi cu banii si agitatia. in 3+3. adica papusarii si paiatele.
      interesant ce'o sa spuna bombo si tarliceanu, cei doi versati in sulfanarii de prim ministrii.
      se vor pune si ei in slujba lui felix si conu dinu, sau vor incerca diversiuni....?!
      cicrul merge mai departe !
      maimutoii in arena !
  • +7 (9 voturi)    
    Angajatiii antenelor (Joi, 6 ianuarie 2011, 8:15)

    dorin bretan [anonim]

    Numarul de angajati ai Antenelor e in crestere ....... E normal ca un om uns cu toate alifiile sa domine 2 pacalici , dar nu e normal ca 2 partide mari sa se predea in fata unuia sub 2%. Se vede ca oamenii acestia se vor baza in continuare pe prostime. (daca o a-i convinga sa iasa la vot).
  • +7 (9 voturi)    
    /// (Joi, 6 ianuarie 2011, 8:31)

    Lau [anonim]

    Bravo PNL, va intrebati cum se vor simti votantii PNL care vor pune stampila pe acest partid si vor trimite in parlament trompetele lui Felix, m inteles ca 10 deputati si 7 senatori. Trebuie sa recunoastem ca Felix este foarte bun chiar este un profesionist in materie de manipulare nu degeaba a facut parte din fostele structuri securiste dar chiar are talent. Sa ai un partid de 1,5% la ultimele alegeri si sa obtii un "contract" care iti garanteaza un grup parlamentar in conditiile in care mai nimeni nu mai pune stampila pe tine, asta da miscare. Si, vorbim de reprezentativitatea electoratului in parlament. Pai tovarasu Crin si Ponta, nu va mai burzuluiti atat ca UNPR si-au facut grup parlamentar, cel putin oamenii aceia chiar au fost votati spre deosebire de lipitorile lui Felix.(editat de HotNews.ro)
  • +6 (8 voturi)    
    Eu nu pricep (Joi, 6 ianuarie 2011, 8:43)

    Adriana [anonim]

    Eu nu pricep ceva... cum se poate ca acesti domni sa nu priceapa ca Basescu a fost alegerea poporului. Nu comentez aici daca a fost o alegere buna sau rea, dar au facut-o de atatea ori incat ar fi trebuit sa priceapa oricine: "dintre toti pe care-i avem noi pe asta il vrem". Si sustin parerile unora de mai sus: " PNL NU mai are o viziune liberala ", " toti astia au o fixatie cu Basescu, altceva nu stiu"... De curiozitate...daca vrem sa votam atceva NU PNL, NU PSD, NU PDL, NU PC....noi cu cine votam: Jiji, Vadim, ? Of, of... nu se gaseste printre voi o persoana care vrea sa se implice si sa incerce sa faca o politica decenta?
  • +7 (9 voturi)    
    Déjà vu (Joi, 6 ianuarie 2011, 9:43)

    aura [anonim]

    Iar o luam de la capat? Suspendare si tambalaul de rigoare? N-au fost in stare sa treaca o amarita de motiune de cenzura impotriva guvernului si o sa le iasa o suspendare de presedinte?
    Plictisitoare opozitie mai avem... macar astia de la PDL sint mai distractivi in prostia lor.

    Alianta PNL+PC e o alianta cu suma nula, asa cum a fost si PSD+PC.
  • -6 (8 voturi)    
    PNL (Joi, 6 ianuarie 2011, 9:49)

    dan [anonim]

    Alianta PNL-PSD-PC-UDMR trebuie sa se faca in orice conditii pentru binele Romaniei.Antonescu joaca inteligent.Nu va scadea deloc in sondaje. Are grija Basescu si PdL-ul .Evident prin dezastrul in care duc tara.
    • +2 (4 voturi)    
      Care PNL? (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:44)

      Crin Groparu [anonim] i-a raspuns lui dan

      PNL? Sa-i fie tarana usoara! Abia acum inteleg de ce il aprecia Iliescu pe Crin Groparu-PNL si si-l dorea in PSD. Pacat ca un partid cu sanse reale de a deveni primul partid al Romaniei a sucombat din prostia conducatorilor sai! Ma intreb totusi: marea masa a pnl-istilor sunt doar o turma manata de un papagal???
      Pariem ca dupa disolutia PNL pe Crinut il asteapta o functie de vicepresedinte in PSD?
  • +4 (6 voturi)    
    Papagalii (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:06)

    Dr Marutza [anonim]

    Astia doi - ponta si antonescu - sunt tafnele politicii romanesti! Ce-au facut ei in afara de a tanji dupa putere, de a calca in strachini de cate ori deschid gura? Au atins - ba chiar depasit penibilul! Ce credibilitate pot avea debilii astia guralivi? Penibili, nimic mai mult!
  • +4 (6 voturi)    
    Voiam sa votez PNL... (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:23)

    Mihai [anonim]

    ...insa atata timp cat stau Antonescu si Patriciu in acest partid, n-o voi face niciodata. Antonescu este un martafoi care s-a aliat cu Geoana, de cand au fost amandoi la Timisoara si si-au dat mana am realizat ca va duce PNL-ul la picioarele comunistilor.

    Aceste partide de "opozitie" nu au alt motiv de-a exista decat ura fata de Basescu. Obiectivele lor sunt debarcarea presedintelui ALES DE ROMANI in mod democratic?!?!?! Acesti comunisto-securisti nu au ce cauta pe scena politicii romanesti. Nu au un program de guvernare, nu am auzit o propunere constructiva de la ei.

    Din pacate nu-mi ramane decat sa votez cu PDL-ul, iar ei stiu ca alternativa la ei nu exista pentru orice om cu capul pe umeri, care nu pune botul la o punga de malai si niste chibrituri data de pomana. O opozitie constructiva si eficienta ar insemna concurenta pentru putere. In acest moment PDL-ul nu are competitori.

    Nu pot sa nu observ ca PDL-ul s-a debarcat de baroni, Berceanu, Blaga si Videanu au fost debarcati in urma protestelor . Pe cand PNL si PSD erau la putere ei nu s-au debarasat de baronii lor, iar asta e un punct important pentru mine ca votant.

    PDL, daca vreti sa castigati votul meu si al altora la alegerile viitoare, nu-l aduceti pe Blaga inapoi, nici pe ceilalti baroni, aduceti oameni tineri, scoliti afara, nu cu doctorate luate cu japca de pe la SRL-urile universitare din Romania. Nu o promovati nici pe Elena Basescu, nu veti face decat sa va compromiteti.

    Un votant
  • +4 (6 voturi)    
    :) (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:26)

    Cristian [anonim]

    PNL - nici nu stii cat de mic incepi sa fii.
    Cine se aseamana se aduna.
    Dar e mai bine asa, va trageti unii pe altii la vale.
  • +3 (5 voturi)    
    vai! (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:32)

    Ioana [anonim]

    Zisera ei de acolo si mai luara o gura de ca..at de la felix si ilesku. Vai de capul lor si al celor care li se vor urca in barca subrezita de atatea smenuri!
  • +2 (4 voturi)    
    daca ala nu, ala nu .. (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:43)

    panfil flecaru [anonim]

    atunci cine ?
    cine va fi catindatul uniq ?
    cin' sa fie, cin' sa fie ?!
    un motan cu palarie !
  • +3 (5 voturi)    
    Initiale (Joi, 6 ianuarie 2011, 10:45)

    ioan [anonim]

    Alianta de Centru Dreapta? Adica ACD, cum zicea Ponta si invartind pe langa formatia de muzica ACDC. Pentru mine ACD inseamna Alianta Ceapa Degerata, sau Amalgam Conserva- Deseu.
    • 0 (2 voturi)    
      acdc (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:54)

      stanley [anonim] i-a raspuns lui ioan

      este perfect.
      adica alianta conserva -deseu comunist. asta in cazul ca ..adereaza, sau nu, si partidul lui ilici pontilici.
      ura si la gara !
  • 0 (2 voturi)    
    bun asa! (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:11)

    cetateanul [anonim]

    Succes ma flacai mai!!!! Izbavitorilor din saracie care sunteti!
  • 0 (2 voturi)    
    Ponta si Antonescu (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:14)

    Bogdan [anonim]

    Asa, nu mai ezitati, luati-va de mana, iubiti-va mult!
  • +2 (4 voturi)    
    lovitura de stat (Joi, 6 ianuarie 2011, 11:19)

    justitie [anonim]

    Cred ca dupa atatea amenintari de suspendare a presedintelui si de demitere a guvernului cineva ar trebui sa se sesizeze din oficiu... a insista atat miroase a tentativa de lovitura de stat...
    • 0 (0 voturi)    
      subscriu (Joi, 6 ianuarie 2011, 15:35)

      Bun [utilizator] i-a raspuns lui justitie

      si subminarea interesului national -sunt declaratii inpotriva bunului mers al statului de drept.,sunt declaratii a unor grupari mafiote,nu au nimic comun cu declaratiile politice;unde este justitia romana?...pana cind i-si permit aceste creaturi sa incalce in mod flagrant constitutia...?...fata de aceste declaratii,nu ar trebui sa functioneze imunitatea,ci numai atunci cind sunt facute pt.apararea legii,or in cazul acesta ,este incalcata flagrant.
  • +1 (1 vot)    
    dumb and dumber (Joi, 6 ianuarie 2011, 12:44)

    paul [anonim]

    si cand te gandesti ca mascaricii astia doi ar fi putut ocupa functia de presedinte al tarii si/sau cea de prim ministru. Cat de prostii sa fie mogulii din spate, care trag sforile acestor doi papusari sa-i sustina in continuare cu atata inversunare? Mi se pare o irosire de bani si resurse absolut inutila
    • 0 (0 voturi)    
      mogulii prosti? Oare (Joi, 6 ianuarie 2011, 18:16)

      cititor [anonim] i-a raspuns lui paul

      Nu cred ca mogulii din spatele acestor doi papitoi sunt prosti, iar cheltuiala facuta merita, daca iese sunt facuti, mai ales ca banii cheltuiti au fost facuti foarte usor si foarte repede si daca sunt cheltuiti degeaba se pot reface rapid fara mari eforturi.
  • 0 (0 voturi)    
    "partea de substanta" (Joi, 6 ianuarie 2011, 16:31)

    greata [anonim]

    of, Doamne...
  • 0 (0 voturi)    
    Che Guevara si Castro. (Joi, 6 ianuarie 2011, 17:20)

    mircea [anonim]

    Ponta si Antonescu sunt bolnavi.Mintal.Isi duc partidele la pieire.Ei sunt ca-n zicala "tara arde si baba se piaptana".La criza care este vino cu propuneri de masuri credibile si vei castiga.Au ajuns ca dracu.Lumea este suparata pe guvern,dar cand privesc la PSD si PNL se ingrozesc ca nu le ofera decat "jos Basescu".Adica din rau in mai rau.Nu inteleg nici PSd ,nici PNL dece merg pe aceasta cale.Decat daca vor sa scape de Ponta si Antonescu,lasandu-i sa se compromita.Cred ca sau compromis destul si ar trebui schimbati.La lozinca "jos Basescu",puneti ceva in loc.Dar nu Voiculescu,dupa cum se coace.
  • +1 (1 vot)    
    Din pacate... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 13:26)

    mig1974 [utilizator]

    ...s-ar putea sa le iasa. Sunt prea multe televiziuni impotriva, care nu informeaza, ci de-formeaza intelegerea realitatilor. Si o fac cu multa consecventa de prea mult timp - e ca picatura chinezeasca, se tot aduna. IQ-ul majoritatii celor ce merg la vot e prea mic pentru a rezista la atata de-formare. Iar asteptarea lor de a li se "baga in traista" fara prea multa munca - sau daca se poate chiar fara - nu conteaza de unde si cu ce pret, e deja proverbiala. Plus greselile PDL - votul Ridzi, Elena Basescu, etc. - , plus decontarea crizei, toate se vor aduna.
    Va fi foarte greu la urmatoarele alegeri sa se faca fata acestei struto-camile comunisto-securisto-afacerista. Mai ales daca cei pe care IQ ii ajuta cat de cat vor alege din nou gratarele si partiile de schi in ziua alegerilor, de teama sa nu se friga iar cu "raul cel mai mic". Din pacate pentru noi toti...

    Solutia ar putea fi:
    1). Un PDL in care oameni ca Macovei, S. Voinescu, etc. sa aiba mai multa influenta si putere de decizie, pentru a atrage pe cei dezamagiti, plictisiti.
    2).Sau poate un alt partid de dreapta care sa fie atractiv pentru cei dezamagiti de PDL.
    3). Un PNL care sa revina la adevaratul liberalism si politici de dreapta - din pacate acolo nu exista o masa critica care sa intoarca partidul de pe caile ratacirii...
    4). O combinatie intre aceste variante.

    Struto-camila nu e o varianta...Nici fobia "Jos Basescu" fara a avea ceva mai bun de pus in loc.
  • 0 (0 voturi)    
    Oare sondajele sunt masluite de bolsevici? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 17:46)

    mircea s. bozan [anonim]

    stau si ma intreb, asa plationic:
    Oare daca sta Basescu asa de rau in sondaje, sau portocalii, oare dece au nevoie comunistii de un bloc comun? Sau poate sondajele "minte".
    Ca am mai cunoscut astfel de sondaje in trecutul apropiat...
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Duminică, 9 ianuarie 2011, 9:49)

    costy [anonim]

    nu sunt un fan basescu dar cand il vad pe crin si pe poanta imi aduc aminte de DINU PATURICA seamana leit cu acel personaj acesti pseudo politicieni.pratic nu ai cu cine sa votezi,si tare ma tem ca o buna parte din electorat or sa se indrepte spre partide extremiste.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică