Traian Basescu despre mecanismul de suspendare a sefului statului: Ori se pronunta CCR, ori referendum; daca presedintele ramane in functie, trebuie dizolvat Parlamentul

de C.C, V.M.     HotNews.ro
Joi, 6 ianuarie 2011, 22:09 Revista Presei | Radio TV

Proiectul de revizuire a Constitutiei trebuie promovat in acest an, a declarat presedintele Traian Basescu, joi seara, la TVR. "In privinta mecanismului de suspendare a sefului statului exista ambiguitati, Constitutia este profund contradictorie (...) Asupra deciziei de suspendare, o solutie ar fi sa se pronunte CCR, ori se merge la referendum. Dar daca presedintele ramane in functie, trebuie dizolvat Parlamentul", a spus seful statului.

Declaratiile lui Traian Basescu:
  • Dupa zbuciumatul an 2010, anul 2011, oricat ar fi si el de zbuciumat, ma obliga sa promovez proiectul de revizuire a Constitutiei.
  • Nu intentionez sa ma duc cu o revizuire foarte ampla, care sa schimbe sistemul, sa cream "o noua republica", ci sa ma limitez strict la atingerea obiectivului pe care l-au vrut romanii: o singura camera si 300 de parlamentari.
  • In acelasi timp, sunt anumite inadvertente pe care voi incerca sa le limpezesc, fara sa intru in fondul articolelor, cum ar fi: modalitatea de functionare a institutiilor, relatia Presedinte - Parlament.
  • In privinta suspendarii sefului statului, acolo trebuie verificat, pentru ca exista ambiguitati, Constitutia este profund contradictorie. Pe de o parte spune "presedinte independent politic", pe de alta parte - "oricine aduna jumatate plus unu poate sa suspende presedintele". Este clar o inadvertenta daca, dupa parerea opozitiei, seful statului poate fi suspendat atat de usor.
  • Eu am tratat experienta mea ca o experienta de nefunctionare a statului.
  • Mecanismul de suspendare a presedintelui trebuie sa ramana, nu intentionez sa-l modific, insa trebuie responsabilitate politica.
  • Asupra deciziei de suspendare, o solutie ar fi sa se pronunte CCR sau, dupa hotararea Parlamentului, se merge la referendum. Dar daca presedintele ramane in functie, prin votul poporului, trebuie dizolvat Parlamentul.
  • Trebuie gasit un sistem de echilibru intre puterile statului care sa previna abuzul de putere.


Citeste mai multe despre   






















4720 vizualizari

  • -37 (43 voturi)    
    unu (Joi, 6 ianuarie 2011, 22:29)

    unu [anonim]

    mentalitate de pokerist
    • +18 (22 voturi)    
      doi (Joi, 6 ianuarie 2011, 22:55)

      doi [anonim] i-a raspuns lui unu

      dezvolta afirmatia, te rog.
      • 0 (2 voturi)    
        unu (Vineri, 7 ianuarie 2011, 6:54)

        unu [anonim] i-a raspuns lui doi

        pe tine de ce te-au votat cu + ca n-ai zis nimic, nici de bine , nici de rau.
        ba fratilor, mentalitatea de pokerist e de bine, de ce-ati sarit asa? Pockeristul stie sa riste, sa castige dar sa si piarda, insa vrea si din partea adversarului aceeasi atitudine. sunt si campionate de poker, care-i pb?
        dati-mi si mie niste plusuri.ca ma ia cu friguri cand va vad.
        ala cu varanul, mai esti sau azi ai liber? faci 12/24?
        • +2 (2 voturi)    
          hmm (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:53)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui unu

          ai primit minusuri fiindca nu ai adus nici un argument pentru afirmatia ta (lucru care ramane valabil si dupa ce ai explicat ce inseamna mentalitatea de pokerist. Ramane de demonstrat legatura dintre abordarea lui basescu si aceasta mentalitate). 'doi' a primit plus fiindca a sesizat lucrul aceasta.
    • +26 (28 voturi)    
      Ai si argumente? (Joi, 6 ianuarie 2011, 22:55)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui unu

      Chiar ti se pare normal ca parlamentul sa se poata juca de-a suspendarea fara sa riste nimic? De ce-i gresit sa dizolvi parlamentul atunci cind referendumul de suspendare e invalidat?
      • -12 (14 voturi)    
        si parlamentul este ales de popor (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:00)

        ady [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        cine e mai tare parlamentul sau presedintele .constitutia a fost facuta daca avem un dezaxat presedinte sa incerce parlamentul sa-l poata schimba la noi si ;puterea; este ca si presedintele fara nici o directie numai pe furt si delapidare
        • +4 (6 voturi)    
          sisteme (Vineri, 7 ianuarie 2011, 9:18)

          alpha [utilizator] i-a raspuns lui ady

          exista mai multe variante de sistem constitutional :
          1.republica parlamentara(ex. germania) cu parlament puternic,care desemneaza un premier (cancelar) puternic si cu un presedinte decorativ,ales tot de parlament.
          2.republica prezidentiala (sua) cu presedinte puternic ales prin vot universal,care conduce guvernul.
          ambele sunt democratice si functionale.doar strutocamila "smiprezidentiala" romaneasca e ineficienta-votam un presedinte care in ciuda legitimitatii mari (ales de popor) nu are prerogative suficiente si se poate contra la nesfarsit cu un premier pe care il numeste dar pe care nu-l poate schimba, care la randul sau are nevoie de presedinte sa-i promulge legile.
          • 0 (0 voturi)    
            hmm (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:55)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui alpha

            principiul impartirii puterii in stat implica ca nimeni nu e mai 'tare' decat celalat. nici unul nu poate unilateral sa il elimine pe celalalt, indifwerent cine e ales de popor
        • -1 (1 vot)    
          unu (Vineri, 7 ianuarie 2011, 10:32)

          unu [anonim] i-a raspuns lui ady

          da. poti avea un presedinte nebun dar un parlament nebun, nu. avantaj, parlamentul.
          de-aia ne trebuie republica parlamentara.
          papagalii pui de lei, cand n-o mai fi base presedinte n-or sa-si mai doreasca republica prezidentiala, fii sigur.asa cum nu-si mai doresc vot uninominal (neoficial) acum cand au scazut in sondaje. pai daca fac alianta pnl si psd in colegii, n-o sa mai vezi picior de pui de leu in parlament, chiar daca au cate patru.
        • +2 (2 voturi)    
          super parlament (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:53)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui ady

          au fost alesi la oferta -contra galeti...asa ca nu sunt decat niste laturi in frunte cu Felix...
          • +1 (1 vot)    
            COMPLETARE (Duminică, 9 ianuarie 2011, 23:53)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui mihai

            Si foarte multi au intrat in parlament de pe locurile 2, 3 si char 4, si nu cei alesi, castigatorii locului 1. Curat - MURDARA treaba !
        • 0 (0 voturi)    
          si ce daca? (Sâmbătă, 8 ianuarie 2011, 21:16)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui ady

          Da' daca parlamentul e o adunatura de golani?
      • -2 (2 voturi)    
        unu (Vineri, 7 ianuarie 2011, 7:09)

        unu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        auzi cica dizolva base parlamentul!! si ce pune-n loc? unul cu 9% pedelei?!
        vedeti ca am un post si pe articolul Parisul isi reitereaza opozitia fata de aderarea Romaniei la Schengen, invocand coruptia
        e plin de plusuri. ce dracu faceti de nu sunteti vigilenti? o sa va dea afara boc.
      • -1 (3 voturi)    
        unu (Vineri, 7 ianuarie 2011, 10:42)

        unu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        pentru ca referendumul se refera la presh. fa un referendul pt dizolvarea parlamentului si dizolva-l , care-i problema,. parlamentul e ales de popor si nu de base. parlamentul poate fi dizolvat doar in situatia in care avem blocaj politic si nu se poate forma un guvern. in niciun caz cand vor muschii lui base. ce i se pare lui normal e una, ce scrie in lege e alta.
        oricum e nasol de base. are un caracter razboinic si toate-n jur ii sunt ostile. mi-e tare mila de el. cred ca trage cate o portie de plans in fiecare seara cand merge la coffe-tarie.
        • -1 (1 vot)    
          hmm (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:57)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui unu

          nu sunt de acord. cand parlamentul vrea sa dea jos presedintele sau invers inseamna ca exista un blocaj politic si trebuie ori unul ori altul sa ramana. Pentru ce doua referendumuri? daca nu vor impreuna sa ramana cel care castiga. Mi se pare foarte normal
          • +1 (1 vot)    
            LUI MOWGLI (Duminică, 9 ianuarie 2011, 23:58)

            carat [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

            Si cine hotaraste cine-i castigatorul ? nu cumva tot poporul la vot sau referendum?
        • -1 (1 vot)    
          ...sau (Vineri, 7 ianuarie 2011, 14:58)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui unu

          modificam constitutia ca parlamentul sa fie puterea suprema si presedintele sa se supuna parlamentului si sa nu mai fie o putere in stat
          • +1 (1 vot)    
            Puterea in stat, (Vineri, 7 ianuarie 2011, 21:08)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

            intr-o democratie e separata intre parlament, guvern si justitie. Constitutia trebuie modificata in sensul separarii clare a acestor trei puteri si a prevederii de sanctiuni in caz de nerespectare. Adica ce se intampla daca parlamentul nu legifereaza la timp, guvernul nu aplica legile la timp, justitia nu judeca la timp? Ca vezi ca acum nu se intampla nimic pentrru ca Constituia nu prevede sanctiuni.
      • 0 (0 voturi)    
        fortza parlamentul (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:04)

        luca [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Pentru ca unul poate sa greseasa sau s-o ia razna, sa se decompenseze ca nu-l controleaza nimeni la cap, nu-l pune nimeni sa sufle in fiola cand glasuieste ce-l taie capul! Daca s-ar face acum un referendum, cu tot STSul si softurile lui, si cu toate galetile, galosii, pungile cu malai si ulei,cam ce crezi tu ca ar vota boborul ? Far presedinte se poate, fara parlament nu.
    • +15 (17 voturi)    
      poker (Joi, 6 ianuarie 2011, 22:58)

      constant [utilizator] i-a raspuns lui unu

      politica are legatura cu poker-ul, dar nu acela pe care il joci tu pe site-uri, ba pokemon
    • +5 (7 voturi)    
      ! (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:08)

      neo [anonim] i-a raspuns lui unu

      Am mai avut pana acuma doi, dupa '89, cu mentalitate de "Popa prostu". Si uite ce a iesit dupa ei, o cacialma.
      Mai vrea unul sa-i ia locul, unul Crin, cu mentalitate de "Pacalici", cu care poate esti de acord.
    • +12 (12 voturi)    
      Asa este... (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:08)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui unu

      Ai dreptate: mentalitatea ta este de pokerist. Dar e ok, se poate trai si cu boala asta. Chestia e ca nu trebuie sa faci copii, ca se transmite.
    • +1 (1 vot)    
      securistii nu se dezmint (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:52)

      Demetra [utilizator] i-a raspuns lui unu

      iar tu ai mentalitate de comunist educat la Baneasa.
  • -11 (15 voturi)    
    Hmmm (Joi, 6 ianuarie 2011, 22:55)

    MRSmrs [utilizator]

    Te astept la referendum...nu te mai ascunde dupa CCR,unde ti-ai plantat 'sprijinitorii'.
    Cum ramane cu "intoarcerea la populatie"?
    Te-au cam lasat bracinarii?!
    • +1 (1 vot)    
      pentru Mmrsmmrs (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:11)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

      Chiar nu ai deloc imaginatie. Fara sa marai ,hamai ,nu poti scrie nimic. Sau e un tic nervos?
    • +3 (3 voturi)    
      era vorba de intoarcere la popor.... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 9:36)

      sache [anonim] i-a raspuns lui MRSmrs

      nu la populatie...sau popularitate...cum crezi tu.
      referendum? e corect. sa voteze poporul. dar daca nu iese suspendarea, sa fie dizolvat parlamentul. asa e corect. deca te tin bracinarii
  • -5 (5 voturi)    
    18 milioane de constitutii (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:01)

    alcatraz [anonim]

    vazand abureala si incompetenta fiecare ins mai mare de 18 ani este rugat sa scrie o constitutie.
    sunt primite si scrierile intre 14 si 18 ani,
    ba chiar si ale celor de 10 ani.
    citim si alegem. apoi votam.
    cei ce nu stiu a scrie, cei ce nu vad, etc.
    sa se lipeasca de unul care scrie,vede,etc.
    facem alta constitutie ca 1000 de ani sa fim feriti de aratarea Necuratului in istoria de la la Dunarea de Jos.
  • +15 (17 voturi)    
    absolut de acord (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:03)

    silviu [anonim]

    absolut de acord! toti parlamentarii care voteaza pentru o suspendare, ce motiv mai au sa ramina in parlament, odata ce vointa poporului a fost contrara doleantei lor? de ce nu si dizolvarea parlamentului atunci cind o lege este taraganata cu anii (sa nu zic lunile!) sau cind prin lipsa de cvorum se saboteaza lucrarile parlamentului? cum ar fi sa ne debarasam odata si odata de aberatii constitutionale ce frineaza dezvoltarea acestei tari si nu contribuie deloc la curatarea vietii politice?
  • -4 (6 voturi)    
    ce sa mai zic? (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:10)

    alfons [anonim]

    Cand "colegii" de familie politica Merkel si Sarcozy nici macar nu te baga in seama, ce mai e de zis? Du-te base, du-te!!!...
    Cred ca e mult mai compatibil cu becali, bercea mondialu, sulfina, udrea...
  • -5 (5 voturi)    
    De data asta pica (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:14)

    Catalin [anonim]

    Pica in 6 luni.
  • +2 (2 voturi)    
    pe cind 100 de infractori doar (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:16)

    bula [anonim]

    in parlamentul romaniei? sint prea multi bre....noi poporul vrem 100 si aia alesi pe criterii, nu orice cioban hai cu el ca merge si asa
  • 0 (4 voturi)    
    grav (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:17)

    nela [anonim]

    Cand comentatorii de pe HotNews intra in alerta e clar ca ei simt ca e groasa...
  • -3 (5 voturi)    
    tare (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:18)

    gogu [anonim]

    sa se pronunte curtea portacalie....buna gluma nu, domnule presedinte al romanilor ?
    • +1 (1 vot)    
      Pai pana acum ca era curtea "rosie" era ok, nu? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 3:45)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Lasa bre ca a fost rosie 20 de ani (si mai e si acum partial rosie). Normal ar trebui sa fie incolora, dar voi vreti numai culoarea voastra sa fie.. Uite ca se mai schimba culorile, ca asa e in viata...
  • -3 (5 voturi)    
    democratie a la Basescu (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:18)

    taranistu [utilizator]

    cine il mai consiliaza si pe asta? pare mai degraba un meci de box, politica pentru el...
  • 0 (4 voturi)    
    pacat (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:24)

    alex [anonim]

    E o lupta sterila intre Presedinte si Parlament pe care eu nu o inteleg.

    Daca Parlamentul s-ar dizolva la nevotarea suspendarii Presedintelui, de cate ori se doresc alegeri anticipate partidul prezidential o sa propuna chiar el suspendarea si o sa astepte dizolvarea Parlamentului.

    In loc sa propuna modificari ale Constitutiei care sa garanteze drepturi ale cetatenilor romani intr-un mod mai clar si mai lipsit de ambiguitati (pe dreptul de proprietate, pe dreptul la opinie samd), tot ce le trece lor prin cap e cum sa si-o traga unii altora si sa modifice legile astfel incat sa isi atinga niste scopuri puerile.

    In loc sa faca statul puternic, ei il distrug.
    • +1 (1 vot)    
      crezi? (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:12)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui alex

      Bai tu chiar crezi ca lumea e chiar de asa proasta, sa nu-si dea seama, ca e manareala cand insusi partidul prezidential, propune suspendarea presedintelui(exceptie cazurile in care presedintele chiar merita sa fie suspendat). Nu crezi ca ar fi prea riscant, pt ca e posibil , ca electoratul sa voteze pentru suspendare, si asa si-ar da cu tesla-n coai...e.. Ceea ce propune Basescu, este corect , doar pt ca se vor elimina abuzurile. Suspendarea din 2007, nea costat cel putin 20 milioane, ai cui erau banii ai parlamentarilor, sau ai poporului?, cine raspunde pt abuzul facut? nimeni atunci nu e bine, si asta pt ca, asa se vor repeta aceste abuzuri la infinit. Vai si amar de saraca tara a romanilor, cu asa politicieni, si acu asa sustinatori, vai de capul vostru, si va mai plangeti ca e rau in Ro , asa sa va fie pana va desteptati, pt ca asa meritati.
  • +6 (6 voturi)    
    Am mai scris ... (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:29)

    x [anonim]

    Am mai scris de mi s-a uscat tastatura.
    In Constitutia viitoare sa fie schimbate TOATE aspectele legate de neconstitutionalitate gasite de avocatii isteti, toate deviatiile de procedura care fac inoperabile unele legi, tot ce a fost descoperit de presa ca fiind ambiguu, insuficient clarificat, ...
  • -1 (1 vot)    
    18 milioane de constitutii (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:30)

    sa pieriti de constitutii [anonim]

    daca cenzurati cititi si veti avea atata de citat ca veti pati ca slugile lui ceasca.
    veti fugi dupa 7 iepuri si veti prinde 14
  • +1 (1 vot)    
    de data asta (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:43)

    nicole [anonim]

    De data asta cam multi vor sa scape de astia...
  • -3 (5 voturi)    
    nu cred ca ar avea curajul (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:53)

    ady [anonim]

    daca ar dizolva parlamentul ar fi distrus total ;el ales de populatia romaniei ;parlamentul ales de aceeiasi oameni deci cine e mai puternic ;eu cred ca romanii sa fie cei mai puternici dar acum sunt niste ......din care fac ceea ce vor actulii si e pacat poate gresesc dar nu cred peste doua luni se va muri de foame tara va ajunge in haos de ce ?
    • +2 (2 voturi)    
      Pentru tine si cei care tine.. (Vineri, 7 ianuarie 2011, 3:52)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui ady

      care spun ca parlamentul este ales de popor.. NU: poporul alege niste partide si partidele trimit acolo niste oameni nominalizati in functie de cine a platit mai mult, sau in functie de ce interese au (exemplele au fost foarte clare cand s-a incercat numirea lui Voicu la Ministerul Militienilor). Cam asa este parlamentul la ora actuala. Nu mai vorbim si de situatia cu "votul uninominal", cand a fost cum a fost (mai ales la liberali).

      Dintre presedinte si parlament, cel mai corect ales in momentul de fata este presedintele, fie ca este Iliescu, fie ca Basescu etc. Stiu ca nu place la adysor, dar asta este realitatea (nu TV).
    • +1 (1 vot)    
      Si inca ceva... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 4:45)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui ady

      Tot poporul trebuie sa decida cine ramane, presedintele sau parlamentul.

      Se va alege la referendum dintre:

      - se suspenda presedintele

      sau

      - se dizolva parlamentul

      Asa iti vei raspunde la intrebarea "cine-i mai tare". Si ai rezolvat cu dilema alesului de catre popor. Simplu, nu?
    • -1 (1 vot)    
      esti caa subtirel (Vineri, 7 ianuarie 2011, 12:25)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui ady

      la creer si asta pt ca ai impresia ca aceasta modificare ii serveste numai lui Basescu. Nu nene aceasta modificare serveste poporului Ro si asta pt ca cei care vor incerca sa suspendeze presedintele, nu o vor mai face atunci cand au o majoritate parlamentara, ci atunci cand, au intr-adevar motive reale de al suspenda. Pt ca de fiecare data cand in Ro, majoritatea parlamentara va fi ostila presedintelui, aceasta va putea sa-l suspendeze, fara a avea neaparat motive intemeate. Se vede clar ca in Ro parlamentarii nu servesc interesele poporului, ci doar interesele lor personale, asa ca exista intotdeauna riscul , ca ei sa ia masuri care sa-i avantajeze doar pe ei, neinteresandu-i de soarta tarii. Dupa ei potopul, cei intereseaza.
  • +8 (10 voturi)    
    Cred! (Joi, 6 ianuarie 2011, 23:57)

    ion [anonim]

    Presedintele Basescu este omul potrivit, la momentul potrivit, la locul potrivit, ne mai lipseste putin noroc!
    • -2 (2 voturi)    
      Inclin sa cred si eu.... (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:37)

      des [anonim] i-a raspuns lui ion

      Ca nu se putea scorni o imbecilitate mai mare!
      Si mai zicea cineva ca nu te poti distra pe Hotnews :))
    • -1 (3 voturi)    
      lipseste si norocul (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:55)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui ion

      da tie iti mai lipseste si-o doaga...
  • +3 (3 voturi)    
    Constitutia trebuie schimbata (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:08)

    drsuz [anonim]

    Constitutia trebuie sa fie schimbata, adaptata la cerintele unui stat reformator si democratic.
    Parlamentul, parlamentarii (nu toti) la ora actuala nu isi justifica existenta. Aceasta enorma criza financiara mondiala nu i-a facut responsabili or nu realizeaza gravitatea ei or sunt impotriva binelui tarii si romanilor.
    D-le Presedinte, bafta in continuare cu modernizarea tarii si sa nu va temeti de votul nostru al romanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    uscarea crinului (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:11)

    felix [anonim]

    felix motanul presedinte
  • 0 (0 voturi)    
    sa crapati de constitutii (Vineri, 7 ianuarie 2011, 0:31)

    merci de traduceri [anonim]

    decat cu presa ca asta mai bine fara.
    legam bilete matelor, cainilor - de coada,
    pasarilor de picoare si tot comunicam.
    rusine
  • +3 (3 voturi)    
    300 (Vineri, 7 ianuarie 2011, 1:06)

    Adrian [anonim]

    sa aduca oare 2011 bucuria unui parlament cu doar 300 de paraziti?
  • 0 (0 voturi)    
    constitutie (Vineri, 7 ianuarie 2011, 11:20)

    targu [anonim]

    daca preseditele poate fi demis, in fapt, numai de cei care l-au ales, asa trebuie si la parlament.
    in plus ar trebui ca atat pres cat si parl sa fi demisi cu un numar de voturi egal cu cel care a fost ales plus 1.
  • +2 (2 voturi)    
    basescu e corect (Vineri, 7 ianuarie 2011, 16:11)

    danahile [utilizator]

    am facut un referendum am cheltuit niste bani si nu putini.poporul a hotarat ,clasa politica trebue sa execute.pana aici e clar.vom vedea acum cine vrea si cine se opune acestei modificari.sa vedem daca au curajul sa ne faca prosti in fatza.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică