AUDIO Gyorgy Frunda la RFI: UDMR ar trebui sa paraseasca guvernarea, daca Executivul nu ia masuri de relansare economica

de RFI     RFI Romania
Joi, 13 ianuarie 2011, 11:11 Revista Presei | Radio TV

UDMR ar trebui sa paraseasca guvernarea actuala, daca Executivul nu ia masuri de relansare economica, a afirmat la RFI senatorul UDMR, Gyorgy Frunda. Liderul UDMR a spus ca Uniunea Democrata a Maghiarilor din Romania ar trebui sa construiasca un modus vivendi cu Opozitia.



Parlamentarul UDMR explica de la bun inceput ca vorbeste in nume personal, fiind sustinut si de alti "cativa colegi". Gyorgy Frunda cere UDMR-ului sa iasa din Guvern.

"Eu imi spun punctul meu de vedere, pentru ca in cadrul UDMR-ului, eu reprezint o pozitie, impreuna cu cativa colegi, care de multe ori am pus sub semnul intrebarii actuala alianta a UDMR-ului cu PDL si am propus iesirea de la guvernare a UDMR-ului. Pentru ca UDMR sa iasa de la guvernare, aceasta discutie ar fi actuala dupa Congresul nostru si in functie de masurile economice si financiare, pe care Guvernul le va lua in perioada imediat urmatoare", a afirmat senatorul.

Gyorgy Frunda a spus ca pentru a ramane in Guvern, UDMR ar trebui sa puna conditii: "Daca Guvernul nu va gasi solutii pentru iesirea din criza economica, pentru stimularea societatilor romanesti, prin mecanisme financiare de dezvoltare economica, daca nu va gasi solutii pentru atragerea capitalului strain, daca nu va gasi masuri de relaxare fiscala, financiara, atunci parerea mea este ca UDMR trebuie sa iasa de la guvernare si trebuie sa construiasca un modus vivendi cu partidele din Opozitia actuala, pentru ca legea invatamantului sa ramana intacta in capitolele privind minoritatile dupa o eventuala schimbare de Guvern, dar sa se continue niste masuri legislative, pe care UDMR le doreste: reprezentarea proportionala a reprezentantilor comunitatii maghiare de la nivel local, la nivel central, un statut al minoritatilor nationale, recreionarea regiunilor economice, discutii asupra redesenarii hartii administrative a Romaniei, toate acestea trebuie discutate".

Frunda e de parere ca UDMR ar trebui sa se reorienteze, intrucat PDL are sanse "foarte-foarte mici" sa mai castige alegerile. "Avand in vedere ca exista sanse foarte-foarte mici ca Partidul Democrat sa mai castige sau sa fie la guvernare dupa 2012, parerea mea e ca noi trebuie sa purtam un dialog constructiv cu partidele din Opozitia actuala, indiferent ce alianta vor face in viitor", a declarat parlamentarul UDMR.


Citeste mai multe despre   






















1686 vizualizari

  • +20 (22 voturi)    
    groparul ANI (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:23)

    mav [anonim]

    ce tupeu are acest personaj sa apara in public...el e cel care a ingropat ANI pentru a-si apara averea...
    • +17 (19 voturi)    
      subscriu (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:34)

      sami [utilizator] i-a raspuns lui mav

      Asta are tupeu porcesc, nu gluma!
      • +1 (3 voturi)    
        hehe (Joi, 13 ianuarie 2011, 17:44)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui sami

        omul vrea cu PSD ...oice nod in papura e bun ca motiv :)
    • -2 (10 voturi)    
      Lol, soarecii vor sa pareseasca corabia (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:51)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui mav

      Ei stiu bine ce s-a intamplat data trecuta cand s-a format o majoriate solida (PSD + PDL).

      Acum cei de la UDMR inteleg ca PDL nu va mai scoate 5% la urmatoarele alegeri si PNL+PSD+PC vor avea o majoritate zdrobitoare si nu va mai fi nevoie de UDMR.
      • +4 (8 voturi)    
        Cate procente poate avea Noua Alianta? (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:17)

        UDMR, fata de pe centura politicii romanesti [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        PSD sustine ca are chiar 38%.
        PNL sustine ca are 27%.
        PC sustine ca are 3%.

        Asta ar face 68% din intentiile de vot, dar cu 2 conditii fundamentale:

        -sondajele sa fie adevarate (ceea ce e rar in Romania, ele sunt comandate si publicate in functie de interese de partid)
        -alegerile sa fie maine, pentru ca intr-un an se intampla multe.

        Daca PDL nu face nimic pozitiv si aceasta noua alianta a Opozitie isi mentine popularitatea, atunci in 2012 Romania ar putea avea un nou guvern, sustinut de o majoritate parlamentara de cel putin 50%.

        Nu ar mai fi nevoie de UDMR la guvernare, in consecinta UDMR nu ar putea sa continue planul separatist al ''pasilor mici'' (cate o masura modesta dar sigura in fiecare an).

        De aceea, Gyorgy Frunda, unul dintre cei mai inversunati separatisti anti-romani din UDMR, vrea negocieri din timp cu Opozitia, pt a pastra sanse de a ramane langa ciolan, la Bucuresti.

        Frunda a facut deja mult rau Romaniei, e cel care a votat contra unui loc de vice-presedinte al APCE pt Romania, pe motiv ca acesta ar fi putut deveni extremistul Vadim, in timp ce Romania l-a sustinut pe extremistul Tokes pt vicepresedintia PE.

        Frunda e cel care a vrut desfiintarea ANI si a blocat cu ajutorul colegilor legea ANI, masura care a dus la mentinerea monitorizarii Romaniei pe probleme de justitie.

        Frunda e cel care e atat de incrancenat si plin de ura incat se opune chiar si nationalistului Orban, pe motiv ca a da cetatenie maghiarilor din Romania echivaleaza cu a-i indemna sa plece in Ungaria.

        Proiectul lui Frunda e simplu: distrugerea statului roman actual prin maghiarizarea Transilvaniei si sabotarea reformelor reale.

        Vine la tv imbracat sobru, zambeste, vorbeste calm (asa sunt antrenati udemeristii sa faca, pt a da bine la public, ''serios''), dar propunerile si afirmatiile sale sunt de fapt extremiste si anti-romanesti.

        Daca PNL-PSD-PC promit ca UDMR nu mai ajunge la guvernare, ii votez !
        • +5 (5 voturi)    
          Hmmm... (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:28)

          IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui UDMR, fata de pe centura politicii romanesti

          Mirosi de la o posta a fan PRM. UDMR nu este Frunda tovarase nationalist de taraba. Ca Frunda este un gunoi da, este singurul aspect cu care pot fi de acord in discursul tau gaunos nationalist.
          • +1 (1 vot)    
            Un udemerist vrea ca Ungaria sa imite Romania (Joi, 13 ianuarie 2011, 13:23)

            Romania protejeaza foarte bine minoritatile [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

            Preşedintele Consiliului Judeţean Harghita, Borboly Csaba, a trimis mai multe propuneri de modificare a Constituţiei Ungariei, cu referire la maghiarii din afara graniţelor, dar şi la minorităţile naţionale din ţara vecină.

            Într-un comunicat remis presei, se arată că Borboly Csaba, care este şi preşedintele Consiliului Naţional al Primarilor şi Consilierilor UDMR, a trimis o scrisoare adresată preşedintelui Comisiei pentru elaborarea noii constituţii din cadrul Parlamentului Ungariei, dr. Salamon Laszlo, ,,cu propuneri în privinţa relaţiilor maghiaro-maghiare".

            În opinia lui Borboly, prevederea din Constituţia Ungariei potrivit căreia ,,Republica Ungară se simte responsabilă pentru soarta maghiarilor care trăiesc dincolo de hotarele ei", ar trebui să detalieze formele concrete de realizare a asumării acestei responsabilităţi.

            În această privinţă, preşedintele Consiliului Judeţean Harghita invocă prevederile art. 7 din Constituţia României, care are o formulare lipsită de echivoc în privinţa sprijinului acordat românilor din afara graniţelor.

            ,,Articolul 7 din Constituţia României prezintă detaliat formele de sprijin pentru întărirea legăturilor cu românii din afara frontierelor ţării şi pentru păstrarea, dezvoltarea şi exprimarea identităţii lor etnice, culturale, lingvistice şi religioase, cu respectarea legislaţiei statului ai cărui cetăţeni sunt", se arată în comunicatul menţionat.

            Totodată, Borboly Csaba este de părere că minorităţile din Ungaria ar trebui reprezentate în Parlament, la fel cum se întâmplă şi în România.

            ,,În această privinţă consider că prin noua constituţie, Parlamentul Ungariei trebuie să ia măsuri în mod similar Constituţiei române, deoarece sunt convins de faptul că o astfel de prevedere ar contribui la o stabilitate politică şi la soluţionarea problemelor privind protecţia drepturilor minorităţilor naţionale", consideră Borboly Csaba.

            Practic, UDMR recunoaste ca Romania apara mai bine minoritatile decat Ungaria !!
            • +2 (2 voturi)    
              Foarte bine! (Joi, 13 ianuarie 2011, 13:37)

              IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Romania protejeaza foarte bine minoritatile

              De apreciat, nu? Dezvaluirile tale confirma exact ceea ce afirmam ceva mai devreme. Anume ca tovarasul Frunda NU ESTE UDMR!!!! Nationalistii extremisti se vor face in stilul lor propriu ca nu aud sau vor da, ca intotodeauna, propriile lor fanatice si pline de ura interpretari.
      • +3 (5 voturi)    
        Fabulezi (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:23)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        PNL-PC si PSD nu vor avea o majoritate covarsitoare precum profetesti matale. Pe de alta parte PDL este cotat in acest moment cu 18-20%. In sondajele nefabricate de manuitorii si falsificatorii de astfel de estimari. Iar pana in 2012 mai este vreme destula. Economia isi va reveni si PDL are o sansa buna de a recupera terenul pierdut. Matale stai si viseaza in continuare tovarase. La pomenile si ciolhanele pe care ti le promit gunoaiele de la PNL-PSD-PC. Sunt intru totul de acord ca oportunistii de la UMDR nu vor fi altceva decat niste jalnici sobolani daca vor trada. Si isi vor pierde orice bruma de credibilitate.
    • 0 (0 voturi)    
      UDMR Reloaded (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:36)

      bcristyy [anonim] i-a raspuns lui mav

      din punctul meu de vedere acesta formatiune parlamentara ar trebui scoasa din tara cu totul,ei nu au avut si nici nu vor avea alte interese decat cele proprii si eventual inglobarea zonei miercura ciuc intrun sector auxiliar ungariei.La toate alegerile ei s-au dat dupa putere si au negociat la sange nevoile lor.Mai grav de atat este faptul ca cei de la putere ,toate guvernarile de pana acum,au fost de acord cu cerintele lor...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu domle (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:11)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui mav

      Sti ce fac sobolanii cand corabia ia apa.? FUG .
      Acum ca PDL-ul va spune adio guvernarii se gandesc sa treaca raul ca doar mai au ceva pretentii UDMR-ul.
  • +7 (9 voturi)    
    Frunda.... (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:30)

    Doc [anonim]

    Frunda... Imi suna cunoscut numele asta.
    Dar nu stiu de unde...

    Parca a votat o lege odata... Dar nu mai stiu ce lege...
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:38)

    pamfletaru [utilizator]

    Urmaza alegeri in curand... trebuie sa justifice cumva schimbarea taberei... Acelasi scenariu de atata vreme... la fel au facut cu absolut toate partidele...

    Imi pare rau s-o spun, dar NU exista coloana vertebrala in politica romaneasca.
    • 0 (0 voturi)    
      motivul e evident (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:22)

      dan [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

      opozitia le-a spus: mai vreti la guvernare? veniti in primavara cu noi sau in 2012-2016 stati in opozitie... cum aproape nimeni nu crede ca va ca castiga pdl puterea in 2012 e cam lesne de inteles ce alege udmr...

      asteptam prima motiune de cenzura sa vedem daca se confirma ipoteza...
  • +8 (8 voturi)    
    Mda... (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:50)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Tovarasul Frunda dovedeste pentru a nu stiu cata oara ca este indragostit sadea de culoare rosie. Nu numai de culorile drapelului ungar. Tovarasul Frunda este un reorientat de profesie. Un tradator declarat. Explicit. Oare conducerea partidului din care face parte este in acord cu tovarasul Frunda? Parca PNL-PC si PSD erau partidele antimaghiare, sovine si cele care s-au opus vehement si prin orice mijloace adoptarii legii educatiei, lege care reprezinta un pas inainte chiar si pentru etnia pe care nu cu cinste o reprezinta acest tovaras. Mi se pare extrem de gretos acest ins. Oportunist e un termen mult prea delicat pentru a-l caracteriza.
  • +3 (3 voturi)    
    Daca nu iau masuri de revenire economica,... (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:56)

    Rescatorul [anonim]

    tot guvernul trebuie sa plece.
  • +3 (3 voturi)    
    Pragmatic sau imoral? (Joi, 13 ianuarie 2011, 11:59)

    aura [anonim]

    Imi place ca udmr-istii nu-si bat capul cu dreapta-stinga, anticomunism, antisecurism, coruptie-anticoruptie s.a.m.d.
    • +5 (5 voturi)    
      E o gluma? (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:16)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui aura

      Asta nu e pragmatism! Ci imporalitate si oportunism. Cat il priveste pe tovarasul Frunda, toata lumea stie ce hram poarta si ce tovarasii are el cu pesedistii si penelistii. Cei care au sabotat cat au putut o lege pe care insusi tov Frunda o dorea adoptata de parlament. Tov Frunda n-ar clipiri si remuscari in ceea ce priveste aliantele si doctrinele politice. E un fel de Dinu Zamfirescu al UDMR. Comentariul tau sper ca a fost o simpla ironie. Pentru ca pragmatismul inseamna cu totul altceva. Si n-ar trebui, in principiu, sa excluda moralitatea. Frunda este un ticalos. Iar daca UDMR gandeste la fel, mai mult, daca va actiona in acest mod, mie mi-e limpede cu ce fel de partid avem de-a face.
      • +2 (2 voturi)    
        Ironie a fost (Joi, 13 ianuarie 2011, 13:43)

        aura [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

        Dar nu pot sa nu remarc cit de liberi sint udmr-istii in actiunile lor politice. Nu duc in spate o istorie gen "Montague si Capulet' cum e in cazul celorlalte partide din Romania.
        Frunda face parte din garda cea mai retrograda a politicii romanesti, nu degeaba a avut ciocniri asa de violente cu Monica Macovei.
        Sa speram ca va fi tot mai putin influent daca la conducerea UDMR ajunge Peter Eckstein-Kovacs.
        • 0 (0 voturi)    
          N-as fi prea sigur... (Joi, 13 ianuarie 2011, 17:47)

          IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui aura

          Ekstein tocmai a facut o declaratie care se situeaza cam in acelasi coordonate cu cele ale lui Frunda. Citeste aici pentru lamuriri ---->>>> http://www.evz.ro/detalii/stiri/eckstein-daca-prezenta-udmr-in-parlament-inseamna-iesirea-de-la-guvernare-nu-voi-ezita-sa-f.html
  • +7 (7 voturi)    
    Dar UDMR-ul... (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:08)

    Andrei [anonim]

    ...nu face parte din guvern? Atunci ce rahat mananca onor GF?...
  • +6 (6 voturi)    
    Dupa s-au vazut cu sacii in caruta (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:15)

    mirazal [anonim]

    ...la legea educatiei.
    Niste nesimtiti!
    • -1 (1 vot)    
      asa e (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:31)

      dan [anonim] i-a raspuns lui mirazal

      6 voturi pozitive din 6....

      pai legea educatiei nu era pt reformarea invatamantului? eu credeam ca pdl si-a asumat raspunderea pe lege pt a reforma invatamantul nu pt a ramane udmr la guvernare cum zicea opozitia... (ca eu sunt fraier si cred ce zice pdl-ul)

      asta e ... udmr a jucat pe degete pdl-ul si foamea lor de bani... ca geniile politice ale pdl in frunte cu tb nu si-au dat seama ce urmeaza...
  • +3 (3 voturi)    
    Frunda e un sobolan (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:38)

    rocitizen [utilizator]

    asta a fost si este in continuare. A omorat ANI impreuna cu alti sobolani ca si el (din toate partidele). Dupa astfel de actiuni pe plan politic e clar ce orientare are acest Frunda: orientare impotriva justitiei si a statului de drept. Normal ca vrea cu PSD si PNL care sustin aceeasi cauza si anume statul mafiot si justitia corupta si mana in mana cu ei. Clar ca lumina zilei.

    PS. nu stiu de ce dar cred ca printre colegii din UDMR care gandesc la fel cu Frunda se numara si Verestoy Attila.
  • +3 (3 voturi)    
    udmr uită (Joi, 13 ianuarie 2011, 12:47)

    visio [anonim]

    că toate avantajele obţinute recent, pot fi anulate cu o lege oarecare; de asemenea, udmr uită că niciun alt partid nu i-a dat ce a cerut în toţi anii de după revoluţie; de asemenea, udmr uită că afacerile ungurilor nu sunt tocmai curate; dacă iese de la guvernare, vor pierde tot, inclusiv în teritoriu...se vede treaba că vârsta dăunează grav imaginii publice..
  • +1 (1 vot)    
    nu sunt nationalist,sovin sau xenofob dar... (Joi, 13 ianuarie 2011, 13:23)

    egroeg [anonim]

    o mare greseala a fost admiterea de formatiuni politice pe criterii etnice.Acestea nu fac decat sa sporeasca gradul de confruntare nationalist-sovina..
    Dle Presedine,ar trebui ca,impreuna cu promovarea legii pentru Parlament Unicameral,sa promovati si interdictia accesului in Parlament a formatiunilor organizate pe criterii etnice.Ar mai trebui ca cei care au si alta cetatenie sa nu poata fi parlamentari sau sa ocupe functii in organismele statale.Pe de alta parte,cineva ar trebui sa vada unde s-a ajuns prin concesiile facute UDR-ului si evidentul tel de maghiarizare a Transilvaniei.Nu stiu cine cerea ieri sa dispara denumirea romaneasca Miercurea Ciuc,iar azi Frunda vrea reprezentare volens-nolens in toate organele si institutiile statului.Oare chiar ne ajuta sa ne facem ca nu vedem tinta actiunilor UDMR-iste?Ma intreb ce s-ar intampla daca si tiganii s-ar organiza si actiona precum UDMR-ul?
    • +1 (1 vot)    
      interesant chestia cu tiganii (Joi, 13 ianuarie 2011, 13:54)

      costa [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Nu m-am gindit la chestia asta pina acum. Cred ca este viabila, si aproape pot da in scris ca in max 20 ani, tiganii vor avea un partid al lor, care va creste de la an la an. Ptiu drace, mai bine nu-ti citem comentariul
      • 0 (0 voturi)    
        Costa, (Joi, 13 ianuarie 2011, 15:24)

        oki [anonim] i-a raspuns lui costa

        hai ca m-ai binedispus pt tot restul zilei ! Ptiu, zic si eu.Sa nu le dam idei .
        • -1 (1 vot)    
          dragostea de tara, mai putin popor (Joi, 13 ianuarie 2011, 18:16)

          eu100 [utilizator] i-a raspuns lui oki

          Si, numai ca sa fie clar pentru toti, romanii sunt ospitalieri si primitori. Si ne-rasisti. Si nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase.
      • 0 (0 voturi)    
        Ptiu,ptiu dar... (Joi, 13 ianuarie 2011, 22:02)

        egroeg [anonim] i-a raspuns lui costa

        perspectiva pare destul de sumbra.Zilele acestea vazusem o statistica cum o romanca naste in medie cam 1,3 copii in timp ce o tiganca ,parca, 3-5 copii.Pai in ritmul acesta,cum 2-3 milioane de etnici vor lua cetatenie maghiara,cum multi tineri pleaca din tara sa-si caute norocul in alte parti,cum natalitatea este in scadere,in vreo 30-40 de ani etnicii romani vor ajunge o minoritate si vor suspina dupa o tara a lor ca tara asta nu se mai stie a cui va fi...ptiu,ptiu,de n-as avea dreptate.
    • 0 (0 voturi)    
      Gyorgy Frunda la RFI: (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:28)

      Luptatorul [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

      solutia politica udmr a fost todeauna pe ,,avantaje", cinste lor si rusine noua.despotul luminat care in romania a implementat o democratie originala dupa ce a pulverizat fsn-ul intr-o puzderie de partide a plantat cirtite peste tot.fosti securisti si turnatori cu acte, esaloanele 2,3,4 din pcr si utc au fost indreptati catre noile partide infiintate,pnl,pnt,punr,partidul ecologistilor,partidul lui cunescu.rezervele au fost pastrate pentru alte ocazii, asociatiile revolutionarilor, gid, alianta poporului, 21 decembrie, alianta civica., si altel organizatii neaservite.scopul urmarit si realizat, farimitarea si dezbinarea partidelor distrugerea societatii civile.faptul ca nu avem o educatie civica si politica aduce deservicii patidelor care chiar daca ar dori sa faca ceva nu pot din lipsa de majoritate.asa a patit cdr-ul santajat de pd cu roman,asa pateste pdl-ul santajat de udmr. acum in sfirsit a dat damblaua in opozitie si pentru telul ei suprem ,,suspendarea"au legalizat ce multi din noi cei de pe internet stiam stinga pro moscova.acum alegatorii pot vota in cunostinta de cauza acd+psd inapoi cu 10 ani si salvarea celor cu dosare sau pdl si cine va mai apare. daca vom fi destepti ca un partid cu orientare progresista sa primeasca majoritatea confortabila multe lucruri se vor schimba. basescu le pregateste o galusca pe care acd+psd nu vor fi in stare sa o inghita,armele capitanului daca ar fi folosite de opozitie ar insemna sinucidere curata .
    • 0 (0 voturi)    
      UDMR , o formatiune intrata ilegal in parlament (Joi, 13 ianuarie 2011, 19:03)

      LECHI [anonim] i-a raspuns lui egroeg

      Pentru ca , nu este un partid politic in sensul legii si nu este inscrisa in registrul partidelor politice.

      De aceea, orice partid politic cu cohones, ar tebui sa le ceara intai certificatul de inscriere in registrul mentionat,\.

      Dar care este acel partid? pentru ca setea de stare la putere este de neoprit.
      Un singur partid, acum neparlamentar a solicitat intrarea in legalitate a UDMR.

      Prietenicomentatori si cititori,
      UDMR nelegitim si grupul minoritarilor ( cam 21 de parlamentari), care ar trebui sa aiba max 4-5 voturi , indoiae orice linie de legiferare si guvernare.
      Asa ceva nu se mai intampla nicaieri pe mapamond
  • +1 (1 vot)    
    frundo baci (Joi, 13 ianuarie 2011, 16:23)

    panfil flecaru [anonim]

    are dreptate. prea s'a pus guvernul pe ei. acu or vrea sa le numere si oole.
    ailalti parc'ar fi mai...aaaa...cumsecade ?
    acolo are relatii bune de bijnits. cu baietii de baieti.
    ai de tzin cu saracii...:-)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri