Antonescu: Ce Ceausescu si nici alti dementi de teapa asta nu si-au permis, isi permite Traian Basescu/ Ponta: Imi cer eu scuze in numele TVR-ului ca meciul echipei Romaniei s-a mutat in alta parte pentru a-l vedea pe vesnicul actor Basescu

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Marţi, 8 februarie 2011, 22:58 Revista Presei | Radio TV


Antonescu si Ponta
Foto: HotNews.ro
​Crin Antonescu a declarat marti seara la Antena 3 ca nu are nici cel mai mic motiv sau vreo emotie "oricat si-ar cauta buzunarele de dosare serviciile lui Traian Basescu" si ca ar vrea ca seful statului sa spuna tututror cat timp i-ar lua pentru construirea unui astfel de dosar. 

Liderul PNL are convingerea ca pe Traian Basescu il cred romanii din naivitate sau din ura pentru PNL sau PSD. Co-presedintele Uniunii Social-Liberale a afirmat ca prefera sa fie considerat om de stanga decat sa fie socotit hot si ca nu are nicio problema cu pocirea numelui sau de catre Traian Basescu.

In legatura cu acuzatiile sefului statului cu privire la influenta pe care medicii au exercitat-o asupra judecatorilor, in cazul presedintelui CJ Arges, Constantin Nicolescu, presedintele PNL spune ca "deja e prea mult" ceea ce Traian Basescu incearca sa faca si ca "exista deja o breasla profesionala a medicilor care ar trebui sa reactioneze, care sa verifice daca medicii din spitalul respectiv se joaca alba-neagra cu diagnosticile".

"Ideea de a pune in discutie sanatatea unui om in discurs politic nu s-a mai intalnit nici in Romania in nicio epoca si nici in alt regim sau alta tara", spune Antonescu care sustine ca ceea "ce Ceausescu si nici alti dementi de teapa asta nu si-au permis, isi permite Basesecu."

Intr-o interventie la acelasi post de televiziune, presedintele PSD, Victor Ponta a dorit sa-si ceara scuze in numele TVR-ului romanilor, care obisnuiti sa vada meciurile disputate de echipa Romaniei "au trebuit astazi sa-l vada pe vesnicul actor al televiziunii romane, Traian Basescu".

Referitor la cazul Pasat, liderul PSD a spus ca duplicitatea PDL-ului a fost dovedita si ca multumeste PNL-ului, alaturi de care a marcat prima actiune comuna, in care practic nu s-au lasat atrasi in nicio capcana. "I-am lasat sa dovedeasca singuri ca atunci cand e vorba de coruptii lor stiu sa procedeze si sa-i apere", a spus Ponta.

Co-presedintele USL sustine ca nu este dispus sa gireze politic PSD-ul sau USL-ul pentru "diferentele pe care le face DNA-ul sau unii de la PDL", precizand ca operatiunea de cercetare a vamesilor ar fi un lucru foarte bun, "daca s-ar merge mai departe, spre sefii PDL din zona". "Altfel, e tot o actiune politica care se face cu mana DNA-ului", a incheiat Ponta.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5725 vizualizari

  • +42 (46 voturi)    
    Doi Pacalici (Marţi, 8 februarie 2011, 23:14)

    Ionel [anonim]

    Dar pe de o parte au "dreptate". In timpul securistului Sasu la TVR presedintele nu avea acces nici macar la alegerile prezidentiale.
    • +10 (12 voturi)    
      Turturel si Porumbel ,zburatoarele opozitiei (Miercuri, 9 februarie 2011, 6:20)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      citez=... lideri ai partidelor din Opoziţie, Victor Ponta şi Crin Antonescu, se antrenează şi ei pentru a intra în gura poporului. Deocamdată, cei doi se află la faza comparaţiei cu personaje literare. Chiar Andrei Pleşu spunea, într-un editorial : "dacă Ponta e un soi de Caţavencu juvenil, Antonescu e un soi de Rică Venturiano tomnatic".
      Tudor Octavian nu i-a putut compara însă, cu nimeni, chiar dacă, susţine el, ar avea câte un corespondent în toate personajele comice.

      "Sincer vorbind, cu orice îi asemeni, din partea comică a literaturii, a culturii şi a istoriei româneşti, pentru că şi istoria noastră a avut un capitol de comediie dasta, comparaţia se suţine. Dânşii fac guverne virutale, îşi împart ce nu au , se bat pentru ce nu există. [...] Ceea ce îi defineşte pe amândoi este lipsa totală de credibilitate. Ei practică un caţavencism de cea mai proastă condiţie care nu se mai practică în România, este culmea. Nici măcar purtătorii lor de opinie nu procedează aşa. Este uimitor cum îşi pot deservi partidele cu o exprimare lipsită de nuanţă, de adevăr",
      • +3 (5 voturi)    
        CONSPIRATIE (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:30)

        Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Uitandu-ma la acesti tristi barzi si la lupta crancena pe care o duc pentru dezinformare, incep sa ma intreb daca nu cumva Base... tiranul Base ne pregateste ceva? E ca si cum toate partidele de opozitie si-au dat mana spre a-i ridica cota in sondaje.
        Este atat de evidenta prostia si reaua vointa la aceasta opozitie indoielnica incat in mod natural ma intreb daca nu cumva suntem vitimele unei manevre de `psihologie inversa`. Poate ca astia doi sunt pusi inadins sa isi terfeleasca imaginea in asa fel incat oricare ar fi propunerea PDL/Base pentru urmatorul mandat de presedinte, acesta sa castige detasat.
        Nu-i asa ca-i aproape ca in filmele americanilor?
    • +11 (15 voturi)    
      tvr cu sasu (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:26)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      cand presedintele romaniei avea un comunicat pentru tara vedeam pe tvr2 mitingul psd din constanta si pe tvr1 program de balet.
    • +5 (7 voturi)    
      Daca prefera sa fie de stanga (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:47)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Ionel

      ..de ce-a mai incurcat lumea facand o alianta centru-dreapta? Se putea inscrie direct in PSD ca sa se bata cu Ponta pt. sefie in interiorul partidului.
    • +2 (4 voturi)    
      Antonescu vorbeste lb.rusa (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:50)

      IVLENIN [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      De ce ascunde acest lucru?
    • +3 (5 voturi)    
      Ilici al' mic de la PSD..... (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:19)

      Nick [anonim] i-a raspuns lui Ionel

      Vad ca este un microbist infocat.

      Pacat ca nu este la fel de interesat si de lupta anticoruptie (daca era, poate poate il vedeam si noi Pasat fara imunitate si la inchisoare).

      Dar, deh, chiar nu mai conteaza. "Corb la corb nu-s scoate ochii".
  • +38 (40 voturi)    
    Ce meci am pierdut? (Marţi, 8 februarie 2011, 23:15)

    DanDa [utilizator]

    Stie cineva ce meci zice poanta ca am pierdut? Abia astept sa vina el la putere ca sa vedem doar meciuri ale Romaniei la TVR. Si despre chiulangescu: e o vorba "daca nu muncesti nu gresesti", adica nu ai ce dosar sa ai daca nu ai facut absolut nimic (nici macar ce erai obligat sa faci)
    • +28 (30 voturi)    
      Interdictia (Miercuri, 9 februarie 2011, 1:48)

      Caraghiaur [anonim] i-a raspuns lui DanDa

      Ponta este nostalgic: el uita ca Presedintele statului abia a inceput sa poata avea acces pe televiziunea natiunii. Sub vechea conducere a TVR acest lucru ii era interzis de PSD prin Sassu. Personal ma bucur mult de aceasta schimbare.
  • +34 (36 voturi)    
    Cei doi erori pardon eroi (Marţi, 8 februarie 2011, 23:23)

    Cristianul [utilizator]

    Are circul Globus vreun spectacol la Antena 3 ???
  • +38 (40 voturi)    
    Antonescu (Marţi, 8 februarie 2011, 23:23)

    mihai [anonim]

    antonescule, dupa cum te-ai basicat e clar ce carte joci .Cam urat caracterul matale.
  • +32 (32 voturi)    
    si astia sunt compromisi..... (Marţi, 8 februarie 2011, 23:24)

    andy [anonim]

    apara toti talharii.pe vantu......pe nicolescu..pe nastase.......nu o sareusiti nimic.v-eti ramane niste marionete butonate de adevaratii mafioti...iar de noi nu va pasa..........repetentilor.apropo antonescu a repetat de trei ori in facultate
  • +30 (30 voturi)    
    salut! (Marţi, 8 februarie 2011, 23:25)

    winston churchill [anonim]

    Hai , baieti nu fiti penibili, fiti barbati politici si luptati si luptati .............ca sanse nu prea aveti.
  • +30 (32 voturi)    
    antenescu (Marţi, 8 februarie 2011, 23:31)

    florin [anonim]

    base e cu 7 clase peste ei clar. a zis gigi becali o data despre jan padureanu ca dupa tata jan sunt 10 locuri libere in fobal. cam asa e si cu base in politica. antenescu, matriosti......nu ma pot opri din ris nici acum cind revad la tv scena. cind incepe si vorbeste despre avocatul ponta, nu mai pot sa ma abtin de ris. vacanta mare si divertisu sunt mici copii. poate numa mondenii si bendeac m-au facut sa rid mai mult ca in seara asta!
  • +35 (35 voturi)    
    whoa... (Marţi, 8 februarie 2011, 23:35)

    Duncan_Idaho [utilizator]

    Deci valorile liberale de stanga! Bravos bai Antenecule, ti-ai dat arama pe fatza.

    Poantea, matale ar trebui sa iti ceri scuze punct. Pentru ca trebuie sa iti toleram ineptiile si incompetenta.

    Bine zicea Murphy: daca nu poti sa ii convingi, zapaceste-i. Romania, trezeste-te!
  • +27 (27 voturi)    
    Poker (Marţi, 8 februarie 2011, 23:39)

    vasili [anonim]

    Don'Antonescu noi stim ca esti jucator de poker, deci consideri normal sa joci la cacialma atunci cand nu ai un raspuns multumitor la intrebarile ce se pun!
  • +31 (31 voturi)    
    sau invers (Marţi, 8 februarie 2011, 23:44)

    iancu jianu [anonim]

    Si stii ceva coane Ponta? Prefer sa-l vad la TVR pe Basescu decit meciuri cu blatisti, batausi si drogati, cu aranjamente de-ale lu' Corleone si Mircea Sandu, cum se injura ca la fermoarul cortului alde Becali, Olaroiu, Copos, Valvis si alti de teapa lor
  • +29 (29 voturi)    
    dementa (Marţi, 8 februarie 2011, 23:46)

    sucaa [utilizator]

    deja s-a ajuns la tente de nebunie evidenta. este incredibil la ce nivel de limbaj au ajuns astia doi. la ce nivel de nesimtire crunta...

    astia de la pdl au un sef de vama cautat de politie si ei o dau cu pdl-ul...
  • +32 (32 voturi)    
    bravo (Marţi, 8 februarie 2011, 23:51)

    micu l [anonim]

    Ma bucura mullt aceasta uniune ,este ca o singura caruta mare si puternica in loc de doua sarete .
    Pe drumul spre izgonirea tiranului.
    Pacat ca e trasa de doi boi.
    • +11 (11 voturi)    
      tare asta (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:43)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui micu l

      Super metafora!
    • +3 (3 voturi)    
      Si motanul Felix.. (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:59)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui micu l

      .. sta pe capra si pocneste din bici..
  • +23 (23 voturi)    
    Antonescule ... (Marţi, 8 februarie 2011, 23:52)

    dan [anonim]

    stiu ca iti place la stanga .... nu mai e o surpriza pentru nimeni asta !
  • +20 (22 voturi)    
    ..... (Marţi, 8 februarie 2011, 23:52)

    unu' [anonim]

    Dementi sunteti voi, neam de hoti si tradatori de tara.
  • +35 (37 voturi)    
    mi-e frica (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:01)

    dan [anonim]

    E drept ca basescu are problemele lui. Nu exista partid fara probleme, iar PDL nu face exceptie.
    Din pacate alternativele sunt sinistre.
    In caz ca vor iesi la putere la urmatoarele alegeri PSD si PNL cu al lor purtator de imagine PC nu vad nici un personaj care sa aiba macar 10% din puterea si capacitatea actualului presedinte. Aceeasi demagogi insetati de castiguri politice, iar reprezentantii lor respectiv Ponta si Antonescu sunt simple marionete, cu discursuri care ne adorm... fara esenta si personalitate.
  • +8 (8 voturi)    
    protanacul de ponta (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:06)

    thr [anonim]

    meciul s-a mutat la alt TVR care are e receptionat de cam acelasi procent de telespactatori. Astia dou ar castiga lejer alegerile daca ar tacea cam un an.
  • +23 (25 voturi)    
    M-AM SATURAT...... (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:13)

    Maria Diamandescu [anonim]

    ...m-am aturat de replicile acestor doi nesimtiti si nemernici!...nu pot crede ca roamanii chiar ar putea sa voteze niste infatuati, revansarzi si obraznici
    ...m-am saturat de antene si de Voiculescu, om manat de ura si o lacomie de bani fara margini!
    Nu vreau sa vad ca asta e Romania!!!
    Nu vreau sa ma gandesc ca ar putea incapea pe mana lor tara!!!...si ma intreb, ce economist sau finantist de calibru ar veni langa acesti inconstienti cu discursuri mizerabile?!? cine ar vrea sa intre intr-un guvern condus de asemenea nenorociti; scandalagii si prosti? asta e Romania anului 2011????
    Va spun sincer ca am injurat si eu cateodata si Guvernul si pe Basescu, pentru politica economico-sociala, chiar daca ma gandeam ca trebuie sa fie un motiv pentru a proceda asa dar, acum m-am edificat definitiv ca au avut si au de luptat cu o intreaga increngatura mafiota periculoasa pe care tot noi, in indolenta noastra am lasat-o sa se dezvolte pana a cuprins intreaga societate!...si nici nu vreau sa ma gandesc cat mai are Boc si Basescu de infruntat!!!...chiar nu mai exista nimeni in tara asta care sa-i sprijine???,,,unde sunt oamenii buni care tipa dupa dreptate, onestitate, cinste?! ..chiar toti romanii sunt precum strutii?
  • +18 (18 voturi)    
    Porumbacul e cel mai tare ! (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:28)

    Alex [anonim]

    Basescu a facut din nou referire la colaborarea lui Antonescu ( Porumbacu) cu secu . Moderatoarea l-a intrebat daca da detalii despre subiect. Raspuns clar : da! daca domnul Antonescu insista. Acum Crin ne pregateste ca ce-o sa vedeti nu-i adevarat ca daca apare ceva este clar un dosar "fabricat" . Ha, ha, ha. Uita un lucru crucial: ca securitatea il platea prin virament intru-un cont la CEC. Asta se poate verifica relativ usor. In curand incepe serialul: comici vestiti ai Romaniei cu Porumbacul in prin plan.
  • +16 (16 voturi)    
    Sunt om pasnic... (Miercuri, 9 februarie 2011, 0:58)

    Mih. [utilizator]

    Altfel, la cat ma agreseaza acesti doi indivizi cu tembelismul lor mizer si plin de ura, cu vanitatea si aroganta unor filfizoni imaturi si iresponsabili, cu aerul de mahala pe care il expira, cu fanteziile lor "polutioniste", cu acea combinatie respingatoare de prostie, ticalosie si "cine mi-ti-s io", mai mai ca m-ar trece oarece ganduri...
  • +12 (12 voturi)    
    Doar imaginati-va (Miercuri, 9 februarie 2011, 1:23)

    Gigell [anonim]

    Antonescau sau Ponta pe post de presedinte sau prim ministru...
  • +16 (16 voturi)    
    Benzinarul Base (Miercuri, 9 februarie 2011, 1:46)

    Garcea [anonim]

    Cei doi ciopartiti, Ponta si Crinut jucau de ceva timp la perete, ei centrau ei dadeau cu capul. Au facut marea alianta dar Base ii ignora iar ei faceau spume. Aseara a iesit Base si le-a dat benzina pentru inca o luna caci stateau cu masina (pardon alianta) pe refugiu. Ciociolii trebuie sa se inchine la statuia lui Base. Fara Base n-ar fi fost nimic. Asa ca daca au fost cuminti si s-au rugat la Doamne Doamne sa-i ia si pe ei la misto Base, iata ca visul li s-a implinit. Mai trist pentru Crinut ca a aflat ceva de povestea cu securistul. Inchei cu anuntul "vand pempersi" ieftin pentru Crinut. Circul continua. Urmeaza Ponta.
  • -18 (18 voturi)    
    Numai scribi de 'scirbici' (Miercuri, 9 februarie 2011, 2:13)

    liviu [anonim]

    Adica in RO sunt numai admiratorii ai ilustrului, unicului, extraordinarului presedinte....
    Mai lipseste sa iasa pe sticla de la TVR si sa ne indrume cu falnic talent oratoric ' invatati, invata si iar incatati, insusiti.......
  • +13 (15 voturi)    
    nu că zic dar (Miercuri, 9 februarie 2011, 2:39)

    visio [anonim]

    atâta vreme cât numarul 3 în Stat este dovedit cu acte ca turnător la poliţia politică, nu trebuie să avem pretenţii sau să credem că Antonescu ne poate oferi suprize oricât ar fi de neplăcute...chiar nu e cazul...şi băieţaşul ăsta era să ajungă Preşedinte de Stat.
    Cred că oricine are şanse mari împotriva glumeţilor ăstora...Ponta respectiv Antonescu....
    Să vezi ce supriză va avea Antonescu la alegerile prezidenţiale, pentru că una a vorbit cu Ponta şi alta se va întâmpla...voi muri de râs atunci, sper să îmi trăiesc viaţa la maxim până la următoarele prezidenţiale...
    • +1 (1 vot)    
      Alexandru Athanasiu (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:29)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Acesta va fi candidatul la prezidentialele din 2014
  • +19 (19 voturi)    
    Esti convins prost, d-le Antonescu! (Miercuri, 9 februarie 2011, 2:53)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    "Liderul PNL are convingerea ca pe Traian Basescu il cred romanii din naivitate sau din ura pentru PNL sau PSD." ----- Nu fi atat de convins, d-le Antonescu. Eu sunt un exemplu ce contravine convingerilor tale: sunt membru PNL - deci nu-mi urasc partidul ci doar pe liderii lui temporari (printre care te numeri si tu) si sunt de acord cu omul politic Basescu. Cum nu cred ca esti capabil sa intelegi motivele optiunilor mele, ma abtin sa-ti dau explicatii suplimentare. Cat despre naivitate (mai ales politica) cred ca pot fi acuzat de multe, numai de asta nu... Acum, rezumandu-te doar la variantele astea doua (naivitate sau ura), nu faci decat sa arati cat de naiv esti dumneata sau poate orbit de ura ?!. Mai exista zeci de motive pentru care nu numai eu dar si majoritatea colegilor si prietenilor (multi dintre ei pnl-isti deasemenea) nu reusesc sa inteleaga motivele prostituirii PNL. Desigur, principalul motiv il constituie prezenta ta pe o pozitie ce mi-aminteste de povestea celui care s-a trezit calare pe un tigru. Desigur, finalul tau va fi foarte asemanator cu al lui. D-le presedinte PNL, nici nu stii ce mic incepi sa devii!
  • +7 (7 voturi)    
    usl era chiar necesara! (Miercuri, 9 februarie 2011, 8:02)

    ursut [utilizator]

    s-a adunat raul la un singur loc, asa cum se aduna puroiul intr-o buba. o storci si gata, trebuie doar sa dezinfectezi locul. pana acum pdl trebuia sa pareze si din dreapta, si din stanga. acum isi pot concentra atentia intr-o singura parte. nu mai zic de faptul ca ponta si antonescu pusi la un loc fac mai mult rau usl decat bine.
  • +5 (5 voturi)    
    Numai noi (Miercuri, 9 februarie 2011, 8:16)

    ALL GAARF [anonim]

    Numai noi,comicii vestiti ai sticlei sa ne producem seara de seara nastrusniciile iar voi telespectatorii sa cadeti pe spate de cat sunte suntem dce spirituali si de invatati.
    Eram obisnuiti sa ne producem peste tot chiar si la TV Romania.Dar defectiune, l-am pierdut pe Sasu,si acum trebuie sa impartim sticla cu dictatorul, dusmanul,etc.
  • +8 (8 voturi)    
    Cand 0 e inaintea lui 1 (Miercuri, 9 februarie 2011, 8:24)

    dorin bretan [anonim]

    Matematic 0 este inaintea lui 1. In viata insa 0 este ZERO si orice ar spune nu face decat sa ne convinga de acest adevar. Numai ca in matematica 2 x 0 = 0 pe cand in viata n x 0 =uniune
  • +11 (11 voturi)    
    Meci la tvr2 (Miercuri, 9 februarie 2011, 8:39)

    vlad [anonim]

    Meciul s-a transmis in direct la TVR 2, un post cu acoperire nationala, tot public. Si, in fond, de ce sa prefer un meci amical, cu niste tribune goale si o echipa care-si cauta busola de ceva vreme discursului unui presedinte care dovedeste pe zi ce trece ca e cu adevarat singurul om politic din Romania. Regretul meu cel mai mare e ca nu mai are voie sa candideze. Dar sper sa nu se retraga din viata politica.
  • +9 (9 voturi)    
    - (Miercuri, 9 februarie 2011, 8:58)

    Elena [anonim]

    Dupa comportamentul pe care il are Crin cred ca o ia pe urmele lui Vadim
  • +10 (10 voturi)    
    touch down ! (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:43)

    soso [anonim]

    va cam da clasa marinarul pe care-l huliti atat de mult.....de fapt, de cativa ani de cand v-ati pierdut identitatea ca partid, alt program politic si economic decat rasturnarea lui Basescu si Boc, nu am vazut, sau jigniri ieftine.....exact de aceea veti fi votati doar de privitorii antenelor, deci vreo cateva procente....sper ca exista , sau mai bine zis ca mai exista...oameni cu capul pe umeri in tara asta......
  • -10 (10 voturi)    
    mobilizarea generala a postacilor (Miercuri, 9 februarie 2011, 9:46)

    Bogdan [anonim]

    pe care o observ mai sus arata ca treaba cu suspendarea presedintelui devine serioasa, ca si "dezamagirile" sale legate de partidul de guvernamant (de parca PDL ar schimba macar hartia igienica din sediu fara acodul prezidential...). Eu zic ca putin discretie n-ar strica, altfel riscati sa (va) creati o imagine falsa, ca ati fi multi sustinatori. Cand colo sunteti numai voi, astia, pe Hotnews. Si nici macar nu sunteti toti sinceri... :P
    • -3 (3 voturi)    
      pai asta e si e ideea (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      sa parea multi , ca atunci cand vine vremea si se baga la furaciune de voturi sa existe o aparenta de multi .
  • +6 (6 voturi)    
    antenescu (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:00)

    lzrd [utilizator]

    daca ar fi sa te credem inseamna ca nici de ciripitor nu ai fost bun ca aia doar nu luau in solda repetenti - trebuia sa stii sa scrii nu gluma!
  • +5 (5 voturi)    
    cacofonie de profesor (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:03)

    visio [anonim]

    ''ce Ceauşescu...''
    poate îi spune cineva profesorului de istorie rătăcit pe culoarele vieţii, cum se vorbeşte corect româneşte...
    şi mai zicea de EBA că are probleme de exprimare...
  • +6 (6 voturi)    
    juma de norma langa omu cu laptopu' (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:06)

    bibi [anonim]

    iar a fost antonescu la antena3 ?
    sa mai spuna cineva ca omu' asta e un chiulangiu notoriu si nu se tine de program...
  • +6 (6 voturi)    
    My name is Chiul. Chiul Antenescu. (Miercuri, 9 februarie 2011, 10:57)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Chiul Antenescu aka Porumbacu. Tovarase Antenescu, nu-ti face iluzii! Dosarul matale exista si la momentul potrivit va fi scos la lumina. Si nu este unul fabricat asa cum insinuezi matale ca sa-ti construiesti de pe-acum apararea. Ci unul perfect real. Treaba e ca, mai Antenescule, nici nu-ti dai seama cat de mic ai inceput sa fii! Tu dar si partidul pe care-l conduci vremelnic. Cat despre clona ta sinistra Ponta... nu ma mai obosesc sa-i fac caracterizarea, sa-i desenez portretul. Individul seamana perfect cu Gollum.
    Cat despre "ura"... Suna a ipocrizie crasa sa acuzi tu pe cineva de ura.
  • +5 (5 voturi)    
    Omul de stanga Antenescu (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:08)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    E bine ca in sfarsit isi devoaleaza crezul si doctrina. Pana acum se tot dadea ascuns dupa cires ca el ar fi de dreapta si PNL asemeni. Nici vorba!
    Mascariciul Ponta e, asa cum bine il stim, jalnic. Carlanul fara minte articuleaza aberatii la kilogram fara nici o noima. Zice Ponta: "I-am lasat sa dovedeasca singuri ca atunci cand e vorba de coruptii lor stiu sa procedeze si sa-i apere." Hahahahahaha!!! Cine vorbeste? Avocatul din oficiu al lui Nicolescu? Hahahahahaha!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Ei nu se uita la televizor? (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:38)

    Steve [anonim]

    Ciuciumacii astia DOI, Ponta si Porumbacu Crin nu se uita si ei la televizor ca sunt din filmul Mappets? Ponta cu fundul lui mare balanganindu-se si Crinut cu fata aia deformata? Se tin unul dupa altul, fac poze, dau mana, se zbulesc la Base la comanda lui Felix. Ei joaca intr-un film scris de altii si atat. Presedentia, guvernarea sunt chestii mult prea serioase pentru a fi lasati de manuitorii de inele din spate sa acceada la ele. Se pretind doar a fi niste copii nereusite ale lui Base. Si pentru ca unul nu era suficient au pus doi Mappets.
  • +4 (4 voturi)    
    Stupid politicians- Ponta&Crin (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:45)

    Ali Star [anonim]

    Daca cineva intocmeste o lista a politicienilor idioti romani, locurile unu si doi ar fi ocupate de Ponta, respectiv Antonescu. Locul trei i se cuvine lui Felix.

    Astia se cred stapanii poporului roman si a Romaniei.
    Ce au facut BUN , ei, in tara asta? Doar streseaya lumea!
    • -1 (1 vot)    
      :) (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:01)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Ali Star

      si care din presedintii de la revolutie pana acum a facut ceva bun in tara asta .

      singurul la care ma pot gandii e ceausescu ... si o spun cu mare tristete si parere de rau ...
    • -1 (1 vot)    
      despre stupizi (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:30)

      nicolaem [anonim] i-a raspuns lui Ali Star

      Ali Star, eu nu dau minusuri, nici nu sunt cu presedintele, insa in privinta stupizeniei, cel mai bun lucru ar trebui sa te abti, pt ca presedintele nostru pe care voalat il aperi a picat foarte des in starea de stupid, ca si tine de altfel aci'!
      Nu zic ca, aici, combatanti clasamentului tau sunt intruchiparea altruismului neconditionat, insa ar trebui sa fim mai rezervati in ceea ce priveste opera PDL-lui in frunte cu tovarasul Basescu, ca nici DOMNIILE lor nu sunt mai breji decat combatabtii clasamentului tau!
      • +2 (2 voturi)    
        Iti raspund din politete (Miercuri, 9 februarie 2011, 15:47)

        Ali Star [anonim] i-a raspuns lui nicolaem

        Draga Nicolae, indiferent de culoarea politica ce o avem in suflet, putem avea o opinie vizavi de subiect. Nu imi permit sa te combat ca mesager, ptr ca e un lucru elementar sa respecti opinia cuiva! Cu atat mai putin mi-as permite sa dau sfaturi daca sa indragesti sau nu pe Ponta, de exemplu.

        Prin urmare astept scuzele tale, pe care le accept, pentru ca m/ai ofensat ca mesager si nu ai avut comentariu legat de subiect si esenta mesajului meu.
        Sa iti dea Dumnezeu sanatate.
        • -1 (1 vot)    
          cu "scuza" (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:18)

          nicolaem [anonim] i-a raspuns lui Ali Star

          draga tovarase ali, tovaras de sciituri, nu cred ca te ofensezi prea tgare daca afirm ca deja intri in ridicol. Convingerea mea politica, nu ca mi-as ascundeo, e cea a bunului simt(e un ideal pentru Romania, o tinta a vitoarelor noastre generatii!), dar in a cataloga astfel oameni, cum ai facuto mata', e o lipsa...oarecum de "tinta"....!
          Acum, stim bine ca imaginea politicianului, si-o face cu mana lui, crezi tu ca iubesc eu oare PSD-ul cu ale lui promisiuni fara continut, crezi tu oare ca iubesc PNL-ul cu ale lui afaceri (ca si PSD-ul de alaltaieri) si maimutareli prin guvernul Tariceanu, crezi tu oare ca iubesc frico-democratia creata de tovarasul tau Basescu sau politica destoinica de impartire a tarii dusa de UDMR-isti, nuu frate tovaras, sunt satul in tara mea de atata "desfatarea" a catorva, cand eu, ca inginer, ma chinui cu 10 lei de transport in buzunar ca restul i-am impartit pe facturi, rate si mancare!
          Asa ca o s-ami cer scuze altadata fata de tine un subiectivist notoriu!
          Semnat:
          tot eu...acela!
          • +1 (1 vot)    
            @nicolaem [anonim] (Miercuri, 9 februarie 2011, 17:15)

            Ali Star [anonim] i-a raspuns lui nicolaem

            Bun.
            1.Sa fim pe aceeasi lungime de unda.
            2.Cei trei sunt salvatorii Romaniei. Acestia sunt idealul ptr care te zbati.
            3.Convingerea politica NU se asimileaza cu bunul simt!
            4Sunt "intrat" in ridicol. Prin ce am devenit caraghios?
            5. Nu ma intereseaza daca "iubesti" sau nu vreun partid.
            6."Tovarasul"Basescu este presedintele Romaniei. Ai dreptul sa nu il respecti. Dar nu ma lamuri pe mine daca UDMR este vinivat de impertirea tarii. Aici ai dat in bara.
            Stii care partide aflate ;a putere au jefuit tara? Ghici!
            7. Ca inginer de formatie, as avea ceva pretentii la nivelul de cultura. Daca te plangi ca o baba care isi numara banuti in batista, inseamna ca ai acceptat sa fi condus de iubiti tai rosii...
            8. A cere scuze e un gest de onoare.
            8a. reprintez poate intelegi mesajul meu>

            Daca cineva intocmeste o lista a politicienilor idioti romani, locurile unu si doi ar fi ocupate de Ponta, respectiv Antonescu. Locul trei i se cuvine lui Felix.

            Astia se cred stapanii poporului roman si a Romaniei.
            Ce au facut BUN , ei, in tara asta? Doar streseaya lumea!"

            9. Punct.

            Scuze admin ptr off topic.
            • -1 (1 vot)    
              contra-argumente (Miercuri, 9 februarie 2011, 20:22)

              nicolaem [anonim] i-a raspuns lui Ali Star

              1.-lungime de unda ...zici: sunt de acord cu foarte multii de aici ca cei trei isi pun/isi vor face viata grea, ca sa zic....aici sunt deacord, pt ca istoria se tot repeta...fara voia lor, poate....asta nu inseamna ca putem fi si triviali in afirmatii, parerea mea!
              2.- vezi punctul 1. cu preluarea justa a presedintelui nostru ca totusi e bine ca s-au creat 2 poli politici ...si ma opresc(nu sunt de acord cu omul apropo de stanga sau de dreapta!)
              3.-bunul simt in politica: separarea CLARA a puterilor in stat si definitivarea CLARA a responsabilitatilor.... deocamdata e numa prin monitoare...fiecare face cam ce poate si ce vrea....
              4.am definit asta, deja nu repet!
              5.ok!
              6. trebuie sa fi "putin" orb, daca nu "indragostit" sa nu sesizezi cum se fac lucrurile in guvern...exemplul imediat "Legea invatamantului"-studierea in limba materna!
              7.nu am acceptat, am fost obligat ca si multi altii, sa "traiesc bine!"
              8.Am facut doar o observatie, si cred ca CNA ar trebui sa te stearga pe tine pt ca tu ai folosit cuvantul IDIOT, nu eu
              9.Punct.
  • +5 (5 voturi)    
    Deci, Base avea dreptate (Miercuri, 9 februarie 2011, 12:02)

    Gimilica [anonim]

    Poate va mai aduceti aminte in campania electorala, Base spunea de Antonescu ca si-a ales mogulul, altul decat Vantu. Acum se dezlantuie la Antene.
    Cu regret spun ca si Antonescu si ponta sunt doi frustrati. Li se trage de la gradinita cand ceilalti soimi ai patriei mai puternici decat ei le luau jucariile. Acum au impresia ca se intampla la fel. Ei nu-si dau seama ca ei sunt slabi politicieni indiferent cu cine-i compari. greseala lor este ca nu sunt capabili sa faca comparatii. poate ar trebui sa vina in emisiuni TV fata in fata cu politicieni de la putere. Eu zic sa incercam si asta, ca Basescu oricum nu mai candideaza.
  • +2 (2 voturi)    
    doi nebuni (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:49)

    oli [anonim]

    daca astia doi vin la putere cu ce politicieni au in spate nu o sa mai fim pe pamant
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Miercuri, 9 februarie 2011, 22:28)

      florin [anonim] i-a raspuns lui oli

      Nu cred totusi ca au sanse - sunt prea din cale afara de idioti. Nu au nici un program, numai mistocarie si nesimtire crasa...
  • +3 (3 voturi)    
    nu ne uitam la A1, RTV etc (Miercuri, 9 februarie 2011, 13:54)

    gabi [anonim]

    am rugamintea la ziaristi, sa nu ne mai spuna ce se vorbeste pe la trusturile de presa deoarece nu ne intereseaza. Daca ne-ar interasa am urmari emisiunile ca tot platim la gramada toate programele. Spuneti-ne cand se intampla vreo schmbare in bine de genul USL a propus un program traznet de ierire din criza, parlamentarii USL propun legi pe care le si voteaza si alte lucrurile minunate pe care aceasta minunata alianta si-a propus sa le infaptuiasac pt binele poporului.
  • +3 (3 voturi)    
    Antenescu... (Miercuri, 9 februarie 2011, 14:44)

    Bratianu [anonim]

    ... sa-si ceara scuze pentru ca exista!
  • +3 (3 voturi)    
    vai de ei (Miercuri, 9 februarie 2011, 16:38)

    marian [anonim]

    chiul antenescu si pontagutanul sunt exact doi nimeni.......vai de tara asta daca astia ajung la guvernare
  • +2 (2 voturi)    
    antenutze si irealitatea (Miercuri, 9 februarie 2011, 18:59)

    ion [anonim]

    daca adun minutele din tot anul 2010 in care am privit la "tembeliziunile" politice ( antenutze + irealitatea) nu cred ca suma da mai mult de 15 min...ura si dorinta de razbunare dovedeste ca diriguitorii lor nu pot accepta ca alegerile s-au terminat de multa vreme si poate ar fi cazul sa-si dovedeasca intentiile prin fapte nu prin emisiunii cu caracter evident de manipulare. Se pare ca fantoma comunismului si-a mutat resedinta din TVR in grupurile Intact si Realitatea-Catavencu. Imi pare rau ca operatorul de cablu nu pune canalele astea in pachetul optional "Comunism MaxPack"....
  • +1 (1 vot)    
    ? (Vineri, 11 februarie 2011, 4:40)

    nebunu [anonim]

    cred ca usor,usor aluneci pe panta nebuniei.ce ai facut tu penru aceasta tara?
  • -1 (1 vot)    
    Daca n-ar avea apucaturi de securist..... (Vineri, 11 februarie 2011, 9:20)

    Catalin Stefan [anonim]

    Daca n-ar avea apucaturi de securist si nu s-ar comporta ca un vechi militian care se credea cel mai important in comunitatea lui, da, cred ca ar fi mai bun ca Ponta sau Antonescu. Da, cred ca nici Ponta si nici Antonescu nu ar fi buni de presedinti, dar astia doi macar ar avea privirea mai limpede, mersul mai drept, un limbaj atent, n-ar ragai, n-ar hahai, ar invata si ar respecta niste protocoale necesare la acel nivel, n-ar minti atat, nu s-ar "suci" asa repede, nu si-ar da cu parerea i orice situatie. Hai sa ne gandim ce istoric are omul. Bisnita cu vaporul, 1000000 de lei in 89, afaceri la limita, casa de la stat, fete aranjate, legaturi cu toti si toate etc. Mai zic? Cati dintre voi il cunoasteti, cati dintre voi ati avut de a face cu oameni care l-au vazut in diverse situatii? Aud? Pai doar asa ca mi-a lasat/format impresia, nu prea merge.....Ganditi un pic fara patima si o sa vedeti.
  • -1 (1 vot)    
    cainii latra ursul trece (Sâmbătă, 12 februarie 2011, 13:00)

    BOBO [anonim]

    opozitia face atata tamtam degeaba , toti sunt o apa si un pamant , toti cand au fost la putere au furat si cand vor veni laputere vor fura iar , de ce nu modifica constitutia ca guvernatii prin petitie semnata de un nr alegatori egal cu nr de voturi prin care a obtinut mandatul deputatul sau senatorul sa il poata demite/suspenda , unde este vointa poporului?da frate alegatorii din colegiul cutare nu sunt multumiti de deputatul/senatorul ales in acel colegiu sa poata sa il schimbe inainte de a termina mandatul , si uite asa guvernatii ii controleaza pe guvernanti si modifica majoritatile


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by