Traian Basescu la TVR: Il sustin pe Emil Boc la sefia partidului. Sunt dezamagit ca Vasile Blaga a furat startul si si-a anuntat candidatura./ Sunt dispus sa grabesc modificarea Constitutiei chiar daca asta inseamna si reducerea mandatului meu cu un an

de Ionut Baias     HotNews.ro
Luni, 14 martie 2011, 21:06 Revista Presei | Radio TV

Traian Basescu
Foto: Presidency.ro
Presedintele Traian Basescu a declarat in aceasta seara, intr-o editie speciala pe TVR1 ca-l sustine pe Emil Boc la presedintia PDL pentru ca este "onest, neatins de vreun scandal de coruptie si a castigat toate alegerile in care a fost implicat", iar in acelasi timp s-a declarat dezamagit de Blaga ca a furat "startul in alegeri" angrenand astfel partidul in dispute in loc sa se concentreze pe actul de guvernare.

Seful statului a vorbit si despre propunerile de modificare a Constitutiei sustinand ca PDL-ul nu are forta sa treaca singur o modificare a Constitutiei, dar spune ca, daca se ajunge la o solutie negociata cu partidele de opozitie, este dispus sa o promoveze, chiar daca asta inseamna si reducerea mandatului sau cu un an.

Referindu-se la scandalul din Vami, presedintele Basescu apreciaza ca oamenii politici nu sunt implicati, iar colectarea banilor s-a facut prin liderii de sindicat. Daca despre Sorin Blejnar, presedintele ANAF, a declarat ca nu se poate pronunta fiindca nu-l cunoaste bine, despre Vasile Blaga garanteaza ca este neimplicat si sustine ca acesta este supus unei campanii de intoxicare in acest caz.

Dezamagit de Blaga ca "a furat startul"
  • Vorbesc de PDL pentru ca este partidul de guvernamant. S-a cam furat startul. Unul dintre candidati a inceput sa-si stranga semnaturi fara sa-si anunte oficial candidatura... Sigur ca am reactionat. S-au grabit efectiv. Ei au de guvernat mai intai...
  • Cred ca Emil Boc nu a mai avut ce sa faca daca Vasile Blaga a inceput sa-si adune semnaturi pentru ca apoi se dadea senzatia ca e un singur candidat. Orice lucru care nu e  facut la timp creeaza probleme.
  • Lansarea timpurie a competitiei interne, dintr-o initiativa nefericita, ma ingrijoreaza pentru ca acest partid trebuie sa aiba ca prioritate guvernarea.
  • Sigur ca foarte multi au sesizat incorectitudinea inceperii de a aduna semnaturi de luna trecuta ceea ce a dus la tensiuni inutile. Mai mult, este clar ca televiziunile mogulilor s-au angajat deja in batalie de partea unuia dintre candidati. Acest lucru va dauna mult partidului si de aceea cei doi candidati trebuie sa-si scurteze mult campania"

Despre motiunea de cenzura si consultarile cu PDL:
  • Sunt partid de guvernamant si trebuie sa ma consult cu ei... plus ca ei au principalele ministere si functia de premier;
  • Nu a fost o discutie legata de premier, am discutat despre motiune, pe care Alianta, in asamblul ei, mi se pare ca o trateaza cu usurinta;
  • Ei cred ca nimic nu se poate intampla, iar eu i-am rugat sa fie responsabili pentru ca este nevoie ca noul Cod al Muncii sa treaca prin Parlament. Un esec legat de Codul Muncii ar insemna o amanare grava legata de piata muncii;
  • Seful statului a participat duminica dupa-amiaza la o intalnire cu liderii centrali si judeteni ai PDL, la Vila Lac 1.
  • Nu ma tem ca daca ajung la o intelegere cu partidele din Coalitie nu poate sa treaca un nou Guvern daca va fi cazul.
Potrivit unor surse participante, premierul Emil Boc si secretarul general al PDL, Vasile Blaga, si-au anuntat colegii in cadrul intalnirii ca vor candida la functia de presedinte al PDL.

Il sustin pe Emil Boc pentru:
  • Ca este un om extrem de onest, neatins de niciun scandal de coruptie;
  • Ca a facut ce a facut in aceasta perioada din postura de premier si a scos tara din criza;
  • Ca a castigat alegeri locale fiind primarul Clujului de doua ori. Cum sa vrei sa fii presedinte cand tu nu ai castigat niciodata vreun scrutin?! Ma refer aici la Cezar Preda.
  • Vasile Blaga a fost si este partenerul meu, dar sub presedintia lui Emil Boc PDL a obtinut cele mai mari succese electorale. Atentie! mai mari decat cand am condus eu partidul.
Despre grupul reformistilor
  • Asa numitul grup reformist trebuie sa creasca si sa se implice in partid. Ei nu au avut tact, iar infierarea vazuta in cateva secvente la televizor mi-a amintit de alte vremuri. Sunt niste naivi care vor sa faca ceva pentru PDL, dar nu stiu cum sa o faca.
  • Eu le-am dat si derogare de vechime caci pana acum am cerut o anumita vechime pentru a candida la sefia partidului.

Despre propunerile de modificare a Constitutiei:
  • Avem sansa sa avem patru tipuri de alegeri 4 ani la rand. Romania este sufocata de alegeri;
  • E bine sa avem alegeri prezidentiale si parlamentare in acelasi timp;
  • PDL-ul nu are forta sa treaca singur o modificare a Constitutiei. Daca se negociaza o solutie cu partidele eu sunt dispus sa o promovez, chiar daca asta inseamna si reducerea mandatului meu cu un an;
  • Impunerea prin Constitutie a unui deficit maxim de 3% ar disciplina clasa politica;
  • Ramane in picoare si solutia Parlamentului unicameral cu 300 de parlamentari.

Despre Sorin Blejnar si scandalul din Vami

  • In faza initiala am afirmat ca in scandalul Vamilor nu sunt implicati oameni politici. Daca exista un sistem mafiot de colectare de bani din Vami atunci el este pe linie sindicala.
  • Sefii de sindicat s-au mai tot schimbat, dar e unul acolo care sta ca o stanca si tot face si desface. Nu dau nume acum ca daca se intampla ceva cu DNA-ul sa nu se zica ca s-a facut la presiunea mea.
  • Sistemul mafiot construit este dirijat de la varful sindicatelor.
  • Pe Sorin Blejnar nu-l cunosc si nu ma pot pronunta asupra lui.
  • Pentru Blaga pot sa spun ca nu este vinovat. Este o intoxicare.
  • Nu cred ca trebuie sa cautam neaparat schimbarea majoritatii. Cu oamenii astia, buni sau rai, ne-am facut treaba si am trecut prin criza.


Citeste mai multe despre   























9781 vizualizari

  • +62 (76 voturi)    
    cel mai bun premier ,cel mai bun presedinte ! (Luni, 14 martie 2011, 21:24)

    Eneas [anonim]

    este Boc ,subliniez! grupul escrocilor Blaga, Videanu ,Berceanu merita doar-pe rand- cate un cap ,cel mult doua, in gura!
    Boc trebuie aparat pana la capat de PDL ,pentru ca nu are egal in clasa politica !lasitatea in momentele crizei le-au dovedit toti oamenii politici romani ,mai putin Boc!carnetul meu de pdlist depinde de ramanerea lui Boc si distrugerea cuibului de escroci si masoni din PDL=Blaga,Berceanu ,Videanu ,Frunzaverde,etc
    • +46 (56 voturi)    
      intr (Luni, 14 martie 2011, 21:49)

      intr [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      intr-adevar, asta cam asa este, cum spuneti dumneavoastra. adevaratul reformator, in sensul seriozitatii si corectitudinii, este dl. emil boc, chiar daca este mai slab dpdv al comunicarii cu masele.

      nu e vina dumnealui pentru problemele de comunicare: la noi prinde mai bine bascalia decat mesajul serios.

      dar depinde ce ne dorim si noi: pe unul guraliv si neserios, sau pe unul mai tacut, dar serios.

      eu, unul, imi doresc a doua varianta. pe emil boc. mai ales ca face echipa atat de buna cu presedintele, cum rar ne-a fost dat sa vedem de vreo 10 ani incoace.
      • 0 (12 voturi)    
        E greu (Marţi, 15 martie 2011, 0:37)

        Fawkes [anonim] i-a raspuns lui intr

        Cateodata imi vine sa explic de ce nu ar trebui sa fie crezuti politicienii in Romania in general - de la putere sau opozitie. Dupa, aceea imi dau seama ca este vorba de Romanial. Ne-am meritat si ne meritam conducatorii!
      • -18 (22 voturi)    
        :) (Marţi, 15 martie 2011, 1:06)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui intr

        Pai normal ca face. Basescu spune si Boc executa.
        Acuma sa nu fiu inteles gresit...n-am nimic cu Boc, pare baiat bun, suporta multe umilinte si e SINGURUL din Guvern fara dosare. Doar ca e incompetent saracul...sau mai bine zis, il depaseste functia.
        Inca ceva referitor la echipa de soc dintre Presedinte si Premier....e egala cu 0. Adevarata echipa e coalitia aflata la putere. Coalitie formata din PDL...un partid ce seamana din ce in ce mai mult cu PSD, UDMR....nu deschid subiectul, e prea mult de spus aici si ma enervez inutil, si fripturistii aia de prin PSD care au format, chipurile, un partid...desi nu prea se poate.
        Asta e echipa....iar cu asa echipa....vom pierde, indiferent ce spune Boc sau Basescu.
        Voi, portocaliii, sunteti orbiti de cei 2...si nu vedeti caracatita din spatele lor. Pacat... Pe langa cei nehotarati dar cu o gandire de dreapta...voi sunteti singurii ce mai doresc binele acestei tari. Pacat ca nu vedeti realitatea, pacat ca nu vedeti ca struto-camila social liberala aflata la guvernare e aproape identica cu struto-camila social liberala din opozitie.
        Ne scufundam din multe puncte de vedere...
        • +1 (5 voturi)    
          la ce bun sa vezi caractita? (Marţi, 15 martie 2011, 6:11)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Ca s-o inlocuiesti cu ce? Cu cine?
          • -1 (3 voturi)    
            Cum adica la ce bun? (Marţi, 15 martie 2011, 18:01)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

            Ca sa nu ajungi sa crezi ca e cel mai bun produs politic romanesc. Ca sa cauti in continuare variante mai bune, sa speri la variante mai bune si sa te agiti pt variante mai bune.
            Ca sa nu te complaci in actuala situatie politica, de asta.
        • -6 (8 voturi)    
          Cred ca ai dreptate. (Marţi, 15 martie 2011, 9:19)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          .
    • -15 (25 voturi)    
      ehei bai nene basescule ! (Luni, 14 martie 2011, 22:40)

      Ardeleanul Vasile [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Zici ca nu stii nimic de blejnar, insa pentru bleaga bagi mina in foc ?!!!
      Ori nu esti cel mai informat om, ori denaturezi informatia.
      Nu stiu cum se face ca pe aici pe la noi, de departe: ardeleanu-i om cinstit, si harnic si linistit.
      Insa sunt citeva exceptiii: cei care fac afaceri cu caldaboshi si table de sah. Oare cum de nu v-au "parvenit rapoarte de pe surse" despre tripleta de talibani bvb !?!
    • -9 (13 voturi)    
      nu sesizati??? (Marţi, 15 martie 2011, 9:22)

      pcd [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      nu sesizati inadvertentele clare intre ce declara si ce face domnul Basescu? este stipulat clar in constitutie ca presedintele statului inceteaza sa mai fie membru de partid odata ales in functie. ca ramane cu niste afinitati este una. dar sa se amestece asa pe fata in alegerile interne ale unui partid arata cat pret pune acest individ pe lege! l-am votat in 2004 si spun cu mana pe inima ca regret acest lucru. daca se ajunge la suspendare, votez pentru.
    • -3 (5 voturi)    
      in ce-ai calcat?pardon! in ce-ai intrat? (Marţi, 15 martie 2011, 12:26)

      take [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      presedintele tuturor romanilor dixit,citez;"Eu le-am dat si derogare de vechime caci pana acum am cerut o anumita vechime pentru a candida la sefia partidului." HALAL!
  • -43 (57 voturi)    
    Motiv de suspendare (Luni, 14 martie 2011, 21:27)

    Hell [anonim]

    Cred ca il mananca, din nou, de o suspendare. Nu poti face galerie pt un candidat la presedintia unui partid
    • +49 (59 voturi)    
      ce tot vorbesti (Luni, 14 martie 2011, 22:13)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Hell

      nu exista nicaieri in constitutie ca NU ai voie sa ai optiuni politice ca presedinte.
      nu mai cutati motive. nu se suspenda un presedinte pt declaratii politice.
      a maturat cu toti pe jos azi :)

      ponta nu poate sa conduca o masina de 3 metrii, cum sa conduca o tara :)))
      hahahaha... l-a terminat. copilotu ponta ii ramane numele :)

      pana si lui Sarcozy i-a dat lectie. cum sa recunosti o autoritate care vine din acelasi guvern condus de gaddafi? exact cum vroiau in 89 sa ne bage un fost ministru a lui ceasca pe gat dar s-au repliat repede.

      iar faptul ca renunta la un an de mandat numai sa se schimbe constitutia... i-a linistit... le-a luat obiectul muncii legata de acest aspect. chiar daca legal nu se poate dar base e capabil sa demisioneze in glorie. o sa intre in istorie cu acest gest. si la cum e, o s-o faca. gestul deasemenea va aduce procente pdl-ului. este lovitura de gratie a piratului :)

      bai nene, asta este cu 10 clase peste toti politicienii pusi la un loc din opozitie.are oricand solutii si stie sa rupa acolo unde da :)

      cred ca antenescu si-a cumparat o duzina de batiste sa se duca la felix sa-si mai spele din rusine. :)

      este clar, cat timp base o sa fie presedinte, copilotul ponta si chiulangiu crin nu au loc la putere :)
      • -10 (14 voturi)    
        O fi avand solutii pt opozitie... (Luni, 14 martie 2011, 23:45)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Dar vad ca e incapabil sa-si faca curat in curte...
        • +14 (16 voturi)    
          pai cum (Marţi, 15 martie 2011, 8:25)

          suca [anonim] i-a raspuns lui bgd

          nu era dictatorul?
          nici macar la el in curte nu poate face ordine? :)

          dar poate exista si o alta explicatie: aia din opozitie sunt mai usor de maturat. la "inteligenta" ce zace pe la crin si ponta nici nu e greu. :)
      • -7 (11 voturi)    
        astept cu interes... (Marţi, 15 martie 2011, 9:48)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui suca

        1) momentul de glorie in care piratul va dori sa se retraga din functie.... pt ca, nu cred ca o sa vina prea curand... Apoi, ultima oara cand a zis ca demisioneaza s-a razgandit in cateva minute.... deci nu pot sa pun baza pe ce promite el...
        2) Constitutia Romaniei, art 84, alin 1: In timpul mandatului, Presedintele Romaniei nu poate fi membru al unui partid si nu poate indeplini nici o alta functie publica sau privata. ...
        Din ce vad eu in declaratiile lui, Base pare a se comporta ca si cum ar fi el presedintele PDL iar Boc doar "mana lui dreapta".... :)
        3) La faza cu Ponta, Base a nimerit-o.... doar ca nici Boc nu e capabil sa conduca tara.... deci suntem intr-un mare rahat si fara obtiuni....
        • +11 (13 voturi)    
          aiureli (Marţi, 15 martie 2011, 10:21)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

          1. dar omiti sa spui ca este singurul politician care a demisionat din parlament ca sa poata sa mearga procesul...
          iar atunci, aia cu 5 min s-a razgandit pe motiv ca psd+pnl vroiau sa dea o lege prin care el nu mai avea voie sa candideze. daca nu demisiona puteau sa dea legea ca nu se aplica retroactiv :)
          2. ma bucur ca dai citate din constitutie, dar poate gasesti si acel articol in care spune ca nu are dreptul la optiuni politice. ca articolul dat de tine nu l-a incalcat. nu este membru de partid si nu are nici o alta functie publica sau privata.
          3. Boc a ridicat Clujul de la pamant unde-l lasase funar. habar nu aveti ce-a facut boc in Cluj. Da-mi aceleasi exemple la crin chiulangiul sau ponta procurorul. ce au facut astia? NIMIC!!!

          eu spun ca base i-a prins la mijloc pe uslasi. daca nu vor alta constitutie nici in cazul in care acesta va renunta la un an atunci sunt varza. daca accepta noua constitutie, demisia lui Base va rupe usl-ul. la pamant ii pune.
          nu-i vezi ca inca nu au iesit cu nicio reactie sanatoasa? bine la crin nu ma astept, cred ca inca nu s-a sculat :)
          ponta cred ca bea ceaiul la tov iliescu sa-l invete ce sa spuna.
          o adunatura de incapabili sunt in opozitie. vai de capul nostru sa ajungem pe mana astora...
      • +6 (6 voturi)    
        Mi-ar placea urmatorul scenariu (Marţi, 15 martie 2011, 14:09)

        Sting [utilizator] i-a raspuns lui suca

        Sa fie suspendat Basescu in anul 4 de mandat si, pentru ca nu a reusit sa-si duca la capat mandatul sa aiba dreptul sa candideze pentru un al treilea mandat, si sa-l castige :))

        Desi pare incredibil este foarte posibil. Dupa cum singur a declarat: 'Nu raman niciodata fara solutie' ne putem astepta la o noua miscare strategica gandita poate in urma cu cel putin 2 ani :)) Intr-adevar, cel putin 10 clase peste tot ce e 'pe piata' la acest moment.
    • +11 (13 voturi)    
      si cine sa se ocupe de (Marţi, 15 martie 2011, 8:45)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui Hell

      suspendare?Nu cumva securistul Voiculescu?
  • +40 (40 voturi)    
    Absolut corect, era previzibil (Luni, 14 martie 2011, 21:27)

    Spartakus [anonim]

    Fara a avea pretentia ca sunt clarvazator in iaurt, ci doar un bun cunoscator al metehnelor vietii politice romanesti, v-as supune atentiei ce am scris azi dimineata, aici (cu multumiri anticipate redactiei Hotnews pentru publicarea linkului):

    http://www.reportervirtual.ro/2011/03/pariu-pe-paricid.html

    Ca si Basescu, sunt absolut convins ca in PDL se pregateste un paricid si ca mogulii au pariat pe Blaga, ca pumnal in coasta Cezarului, ca tot sunt maine Idele lui Martie. :D
    • +20 (20 voturi)    
      Da, dar tocmai i-a linistit.... (Marţi, 15 martie 2011, 0:29)

      Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui Spartakus

      Spartakuse, ai dreptate dar deja s-a trecut la etapa urmatoare. Basescu tocmai ne-a spus ca Blaga nu mai candideaza sau o va face doar ca sa piarda, eventual. Din scandalul cu vamile Blaga putea foarte usor sa fie scos tzapul ispasitor. Pe Blejnar l-au scos in fata televiziunile, mai ales Realitatea, care are razboi direct cu el. Antena, probabil ca s-a bagat preventiv.. sau de prosti si de isterici. Si ca sa distraga atentia de la Blaga, care e suspect de susceptibil de intelegere post electorala cu mogulii.
      Acum daca Base a zis "Blaga e curat", pai asa ramine. Blaga e curat cit nu pune probleme la partid... Base bate intotdeauna la Vintu, sa fie clar. Patriciu mi se pare ca s-a retras din lupta. Voiculescu e pa la Cedo pa undeva, cauta dreptate.. singurul care a mai ramas e Vintu. Cel mai greu. Stim cu totii ca liderii de sindicat erau oamenii lui Vintu. In scurt timp se rezolva si problema reginei... si care, dupa mine, va duce la rege, care e Vintu.

      Oricum, genial batrinul marinar, genial! Din trei vorbe, le-a asezat pe toate cum a vrut.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru Sarsaila (Marţi, 15 martie 2011, 22:55)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sarsaila

        M-a zgariat pe urechi o exprimare a ta . Spui"care e suspect de susceptibil de intelegere post electorala".Poti renunta la unul din cuvinte si nu se pierde sensul frazei , dar exprimarea devine eleganta , nu zmuncita. Taie ori suspect ori susceptibil.
        Te rog sa ma scuzi ca te corectez. Sunt sub influenta emisiunii de duminica dupa-amiaza,cu Plesu si Liiceanu. S-a vorbit despre exprimarea corecta in limba romana.
  • -41 (47 voturi)    
    Presedinte apolitic? (Luni, 14 martie 2011, 21:30)

    Alin [anonim]

    in ce calitate isi exprima basescu sustinerea? si in ce fel o va face? poate a uitat cum il critica pe iliescu atunci cand se implica mult mai putin in viata partidului din care provenea.
    si acum, postacilor, bagati. sa curga minusurile
    • +16 (22 voturi)    
      prostanac (Luni, 14 martie 2011, 21:56)

      yp [anonim] i-a raspuns lui Alin

      adica sa intelegem ca cei care nu sunt de aceiasi parere cu tine, sunt niste prostanaci.
      interesant punct de vedere.
    • +30 (34 voturi)    
      Antenele ti-au iradiat alta Constitutie (Luni, 14 martie 2011, 21:57)

      George [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Conform constitiei Presedintele e om politic. Singura chestie pe care trebuie sa o faca este sa renunte la ORICE alta functie, inclusiv cea de Presedinte de Partid. Ca sa nu aiba si alte atributii de functionar.
      • +1 (5 voturi)    
        da da... (Marţi, 15 martie 2011, 10:16)

        alt nemanipulat [anonim] i-a raspuns lui George

        el e presedintele tuturor romanilor... nu al pdl
      • 0 (0 voturi)    
        Nu, este apolitic. (Miercuri, 16 martie 2011, 11:37)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui George

        conform constitutiei .

        tu se pare ca esti iradiat ...
    • -7 (15 voturi)    
      omiti sa spui ceva (Luni, 14 martie 2011, 22:17)

      suca [anonim] i-a raspuns lui Alin

      base l-a criticat pe iliescu ca se ducea la intrunirile electorale ale psd-ului, nu pt ca avea optiuni politice.

      bagam minis pt ca habar nu ai ce vorbesti...
    • -11 (15 voturi)    
      Obiectivitate? (Luni, 14 martie 2011, 22:20)

      .Matei [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Nu inteleg de ce cititorii de pe Hotnews sunt atat de putin obiectivi. Nu vreau sa cred ca e plin de postaci PDL, dar altfel nu pot sa imi explic de ce comentariul la care raspund, precum si altele similare, au numai voturi negative.

      Chiar daca il sustii pe Basescu, nu inseamna ca nu poti sa recunosti cand greseste. Ori celor care au votat negativ chiar li se pare normal ca Presedintele Romaniei sa se implice pe fata in alegerile dintr-un partid politic, cand constitutia ii cere sa fie apolitic? Si mai mult decat atat, sa declare "eu le-am dat si derogare de vechime", recunoscand astfel cat de implicat este in functionarea partidului?

      Nu sunt idealist, inteleg foarte bine ca e imposibil pentru oricine sa devina dintr-odata apolitic cand devine presedinte, dar in momentul de fata domnul Basescu arata ca pentru dumnealui nu mai are nici cea mai mica importanta acea prevedere din constitutie. Si nu cred ca acesta e un comportament adecvat din partea sefului statului.

      PS: pentru cei care voteaza constant negativ orice critica a presedintelui, macar faceti si efortul minim de a va justifica punctul de vedere. E mai interesant asa.
      • 0 (0 voturi)    
        pai nu au cum ... (Miercuri, 16 martie 2011, 11:38)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui .Matei

        ca nu stiu ce sa argumenteze ... ei doar au 'job-ul' de a da minus oriunde cineva sa ia de basescu .
    • +9 (11 voturi)    
      in calitate de cetatean (Marţi, 15 martie 2011, 0:21)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      cu drept la libera exprimare ca si tine (nu ca l-ai merita...)
  • +49 (53 voturi)    
    boc un om onest (Luni, 14 martie 2011, 21:39)

    danahile [utilizator]

    si cu bun simt,va castiga alegerile in pdl va castiga si alegerile parlamentare de la anu.
    • -27 (35 voturi)    
      nu doriti cumva si sa ramana Premier pe viata?! (Luni, 14 martie 2011, 22:10)

      costica [anonim] i-a raspuns lui danahile

      faceti o propunere catre Dumnezeu de sus.....daca-i asa onest, cu bun simt, a salvat Romania, a dus-o la iesirea din recesiune maine poimaine, propuneti sa ne pricopsim cu el pe viata... sa-l aleaga PDL Presedinte pe viata!!!! Cat priveste spusele Presedintelui din seara asta, i se falfaie de tara asta, habar n-are ce-i doare pe oamenii din tara asta, romanii au alte griji, Basescu e preocupat de PDL, nu de grija lor.... El fiind Presedintele Romaniei, nu sef de cadre la PDL....cu astia in fruntea tarii sa ne rugam la Dumnezeu sa scapam de ei cat mai repede. altceva nu avem ce face....
    • -11 (13 voturi)    
      clar va cistiga (Marţi, 15 martie 2011, 0:59)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui danahile

      cu bunul lui simt de cetatean onest, va cistiga la lotto potul cel mare si il va dona(ca om minunat care exixta) la pensionari. Astrele lui Netty zic ca va lua chiar si capul de bour de la romfilateria(pe langa pasionat de lotto e si mare timbrist).
  • +31 (35 voturi)    
    Boc Presedinte ! (Luni, 14 martie 2011, 21:50)

    virgil [anonim]

    Cea mai corecta si onesta solutie este ca Emil Boc sa ramana presedintele PDL. Ce sa faca Blaga, Videanu, Berceanu - "tripleta de aur"- !? Sa ne fure si sufletul din noi !!!???
    • -8 (12 voturi)    
      ala e paravan, nu crezi ca avem nevoie . (Marţi, 15 martie 2011, 1:21)

      plica [anonim] i-a raspuns lui virgil

      de unii noi? /..///adica noi nouti,
  • +24 (26 voturi)    
    Bursa zvonurilor si informatia oficiala (Luni, 14 martie 2011, 22:06)

    judex [anonim]

    Episodul circului mediatic penibil pe seama viitorului lui Boc ar trebui sa se transforme in momentul maturizarii presei romanesti. Corul bocitorilor de la Vantu si Felix pe tema asta trebuie lasta in ofsaid si fortat sa se transforme in cantecul de lebada al mincinosilor burtosi incaltati cu cipici de balerine peste bocancii de cazarma.
  • +29 (31 voturi)    
    Curiozitate (Luni, 14 martie 2011, 22:12)

    Orpheus [utilizator]

    Dar cu parlamentul unicameral cum a ramas? Ca parca s-a facut referendum... dar degeaba. Ceea ce este ilegal!
    • -22 (26 voturi)    
      nu e ilegal... (Luni, 14 martie 2011, 22:22)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      a fost o mare minciuna cu care Basescu i-a balmajit pe romanii care l-au crezut si votat. Cine sa vrea Parlament unicameral, UDMR nici nu vrea sa auda, ca pierd voturi si vor avea mai putini parlamentari si s-ar darama sandramaua de la guvernare fara UDMR. Ati auzit vreun PDList ca moare de grija Parlamentului unicameral, mai ales ca dupa 2012 vor avea sub 15% voturi?! Cum sa vrea Parlament unicameral cand o parte dintre ei oricum nu vor mai intra in Parlament la 15% cat va lua PDL??!! Minciuni , mereu minciuni....pe Basescu il doare de Blaga, ii strica socotelile, Boc era bun ca Premier ascultator si obedient, pe cand Blaga nu cred ca va sta drepti in fata lui Basescu cum a stat 2 ani de zile Boc.
    • +11 (13 voturi)    
      Subiectul (Luni, 14 martie 2011, 23:09)

      aac [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      este prins în propunerea guvernului. N-a uitat nimeni nimic.
      • -4 (4 voturi)    
        unicameral (Marţi, 15 martie 2011, 14:47)

        Cobela [utilizator] i-a raspuns lui aac

        pentru asta o sa fie supendat si linsat in direct chiar de catre pdl-isti
    • +14 (14 voturi)    
      pentru Orpheus (Luni, 14 martie 2011, 23:24)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Este in proiect! Parlament unicameral cu maximum 300 deputati. A spus si insera asta.
      • +1 (1 vot)    
        in al catelea mandat? (Marţi, 15 martie 2011, 13:43)

        mra [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        ca eu vad ca nu exista vointa politica
        • +3 (3 voturi)    
          pentru mra (Marţi, 15 martie 2011, 18:26)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui mra

          Aici ai dreptate. PNL , prin vocea lui Antonescu , a avut tupeul sa spuna ca lor nu le pasa de rezultatul care a fost la referendum, ca romanii sunt prosti si nu stiu ce vor si ca el stie mai bine si decide el in numele nostru. Si decizia lui este ca e mai bine cu doua camere si peste 400 parlamentari.
          Acum ce putem face? Mergi la parlamentarul din circumscriptia ta electorala si spune-i sa-si bage mintile in cap si sa aplice dorinta poporului manifestata la referendum. Acest lucru ar trebui sa-l facem toti !
      • 0 (0 voturi)    
        e proiect ? (Miercuri, 16 martie 2011, 11:42)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        si cand o sa il aplice ? cand nu mai intra ei in parlament ?

        nu v-ati saturat de promisiuni desarte ? ca totul e in proiect si o sa se faca ? si ca totul se 'incepe' a se face in pragul alegerilor ????
  • +26 (28 voturi)    
    Blaga (Luni, 14 martie 2011, 22:15)

    nelu [anonim]

    Prevad un viitor sumbru si dictatorial daca Vasile Blaga va iesi presedintele PDL. Blaga e bun la alte lucucui in partid, cum ar fi relatii bune cu membrii USL etc dar nu e bun ca presedinte PDL. Nu vad bine PDL in cunditiile in care el va fi presedintele partidului, dar nici romania nu o mai vad bine. Se va distruge si ultima speranta de vot pe care o mai avem sa votam un partid pro reforma. Blaga este cunoscut ca un antireformis in toate domeniile, uitati-va cum a ajuns MAI in timpul conducerii lui. Nici macar o reforma reala nu a aplicat si la fel va face daca va ajunge presedinte PD.
    • +16 (16 voturi)    
      USL+PDL=PCR (Luni, 14 martie 2011, 23:00)

      :) [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Eu cred ca dc ajunge Blaga o sa avem alianta USL+PDL macar asa formam noul PCR:)))))))).E cat se limpede ca garda veche tb sa dispara , au demosntrat timp de 20 de ani de cat sunt capabili , vrem altceva
      • 0 (2 voturi)    
        De unde altceva? (Marţi, 15 martie 2011, 12:07)

        aura [anonim] i-a raspuns lui :)

        Toate entitatile poltice se ghideaza dupa doctrina P.C.R. - Pile, Coruptie, Relatii.
    • 0 (0 voturi)    
      Blaga e mai bun ca Igas! (Miercuri, 16 martie 2011, 1:14)

      florian [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Stiu ce spun, pt ca ii cunosc pe amandoi.
      Blaga este un om de cuvant, de aceea este apreciat. Sub conducerea lui, PDL si PNL (cu Tariceanu) ar putea forma o alianta de dreapta castigatoare. Dar nu vrea Stolo, deoarece Tariceanu l-a exclus din PNL.
  • -4 (8 voturi)    
    none (Luni, 14 martie 2011, 22:29)

    seba [anonim]

    ''Au procedat fara tact"? Da ce trebuiau sa faca? Sa-i invite la un suc si la un film inainte?
  • -12 (22 voturi)    
    Boc este omul potrivit! (Luni, 14 martie 2011, 22:30)

    Misu [anonim]

    Este chiar si cel providential pentru a salva acest partid care e sapat de gasca de videni si belceni vicleni. Boc a facut atita bine pt tara lui, incit o echipa de ilustri oameni de stiinta(englezi shure), chiar acum lucreaza la o petitie pentru a-l trimite sa raceasca reactoarele japoneze.
    Vom vedea si japonezi fericiti, dupa ce actele de bravura ale dlui. Boc is vor atinge telul!
  • -26 (30 voturi)    
    Inaltii demnitari (Luni, 14 martie 2011, 22:32)

    smen [anonim]

    ai statului roman,geniile carpatilor Boc si stapanul Basescu,puscaria va mananca cand va venii USL la putere,distractia incepe din 2012
    • +14 (16 voturi)    
      Numai la distractie (Luni, 14 martie 2011, 23:08)

      Gogu de la Vascautia [anonim] i-a raspuns lui smen

      va ganditi. La distractie si la bani nemunciti.
      OO. Am inteles. Distractia incepe dein 2012. Dar voi, USL-etilor, cand puneti mana sa faceti ceva productiv si sa nu mai traiti din munca noastra ?
    • +12 (14 voturi)    
      USL la putere (Luni, 14 martie 2011, 23:26)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Sigur va veni USL la putere, dar ai uitat spui pe ce planeta se va intampla minunea!
    • +13 (15 voturi)    
      pentru smen (Luni, 14 martie 2011, 23:27)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui smen

      Daca esti asa de sigur ca vor fi in puscarie fa un proiect de rechizitoriu.
      Hai, incepe.Deci, faptele penale ale celor doi.
    • +9 (9 voturi)    
      Vise taica, vise... (Marţi, 15 martie 2011, 0:47)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui smen

      Asa cum i-a mancat puscaria pe Nastase si Iliescu, asa o sa-i manance si pe cei enumerati de tine.

      Dar ai dreptate: distractia o sa inceapa din 2012!
  • +1 (7 voturi)    
    Ce tara avem (Marţi, 15 martie 2011, 0:50)

    drak latinu [utilizator]

    Cu constitutie, cu buletin si multe stampile obligatorii tot suntem la coada vacii pe cand in UK nu au constitutie, nu au buletin si nici nu au prea multe stampile ! Si ei sunt in top 3 in UE. Suntem noi romanii vinovati de situatia tarii de la mic la mare !
  • -10 (10 voturi)    
    ar trebui parlament cu 100 prosti (Marţi, 15 martie 2011, 1:20)

    lipa [anonim]

    si aia nu pe criteriul gigi, eba si etc, ne trebuiesc oameni destepti,buni romani care sa conduca bine destinele acestei tari. eu daca ar fi sa demitem pe base , acum as vota invers...adica e timpul sa out..
  • -7 (9 voturi)    
    Sunteti terminati (Marţi, 15 martie 2011, 7:12)

    wolf [anonim]

    PDL e mort si ingropat - pana si aliatul portocaliu Cristoiu spune asta - si piratul e terminat de mult, pe unde apare il huiduie multimea.
    Ce mai vret sa impartiti ? Nimicul ?
    Daca economia o sa creasca cu 80 la suta si salariile la fel, tot nu va mai voteaza nimeni....
  • 0 (2 voturi)    
    pentru mine (Marţi, 15 martie 2011, 8:06)

    mimi [anonim]

    din pdv-ul meu, ar face bine sa faca echipa

    sa nu uite nimeni ca ceea ce au castigat
    a fost impreuna
  • +10 (12 voturi)    
    Salut (Marţi, 15 martie 2011, 8:33)

    Dumasco [utilizator]

    Succes Basescu !
  • -7 (9 voturi)    
    CIOLAN (Marţi, 15 martie 2011, 8:59)

    GIGI [anonim]

    lasa vrajeala piratule ca nu te dai tu dus asa de usor !
  • -5 (9 voturi)    
    Si cu noi cum ramane ? (Marţi, 15 martie 2011, 9:05)

    pinny [anonim]

    Bine , bine , inteleg ca Basescu este un mare strateg in interesul lui si al partidului dar cu Romania cum ramane , cu noi ce se va intampla ?Trebuie sa recunoasteti cu totii ca saracia a atins cote alarmante iar mizeria din tara este indescriptibila. Nu sunt bani , afacerile merg prost si ne uitam cu in vidie la Turcia care afiseaza o perioada de prosperitate incredibila. Inainte de a-l lauda pe Basescu ganditi-va ca ne trebuie un alt fel de presedinte , un vizionar gen Ataturk...Basescu este departe de asa ceva si exemplul cel mai bun este atitudinea pe care a afisat-o ca ministru al transporturilor vand declara ca nu avem nevoie de ... autostrazi !
  • -4 (6 voturi)    
    Diplomatia versus ciocanul (Marţi, 15 martie 2011, 9:35)

    Ralf [anonim]

    Il sustine pe Boc ? N-ar fi trebuit macar in declaratii sa spuna ceva de genul "cel mai bun sa castige", "cei ce aleg vor decide" bla bla bla ?.
    Daca nu poate sa fie diplomat nici macar legat de un partid mai putem spera sa invete ceva diplomatie la nivel de politica externa ?
  • -4 (8 voturi)    
    Alta schimbare de constitutie? (Marţi, 15 martie 2011, 9:41)

    Dragos [anonim]

    Pai iar skimbam constitutia? Ca nici macar alea de la referendum (parlament mai putin numeros, etc) cu care ne-a impuiat capul nu s-au intamplat...

    Constitutia asta e la bunul plac al oricui?
    • -3 (5 voturi)    
      nu al oricui... (Marţi, 15 martie 2011, 10:02)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Dragos

      numai la bunul plac al Presedintelui Basescu, ceea ce e altceva......
  • -4 (8 voturi)    
    Ciutacii prezidentiali... (Marţi, 15 martie 2011, 9:51)

    Catalin [anonim]

    observ cu amuzament cum ciutacii prezidentiali se reped sa il atace si sa il improaste cu noroi pe Vasile Blaga. Presedintele isi aduce aminte de perioada in care cu zambetul sau caracteristic il arunca peste bord pe Petre Roman.. si isi aduce aminte la modul in care ii este teama ca va pati la fel.. el stie ce Vasile Blaga are calitati de lider si nu de sluga pre-plecata la fel cum este premierul... Presedintele roman are nevoie de oameni slabi, fara coloana vertebrala, slugoi (ca sa il parafrazam pe primarul Constantei). Este evident ca in aceste momente T Basescu este toxic chiar si pentru PDL. este gata sa farame partidul doar pt a conserva bucatica de putere ce o mai are. Daca la nivel de tara increderea in domnia sa este situata la cote de avarie, se sperie acum ca nu cumva sa primeasca si din partid scatoalce.. Rusinos! Ii invit pe slugoii care stiu doar sa preia pe nemestecate vorbele presedintelui sa ma atace, sa ma injure.. oricum.. fara oameni puternici ca Blaga nu vad ce sa mai vad intr-un partid ca PDL-ul lui Boc. M-am nascut sa fiu liber si nu sclav al dorintei de putere nemasurate a lui Traian Basescu! Sper ca totusi Blaga sa devina presedinte in mai si PDL sa nu devina un PNT-CD din motive de superficialitate prezidentiala
  • -3 (7 voturi)    
    al treilea mandat? (Marţi, 15 martie 2011, 10:50)

    sceptic [anonim]

    Poate pentru un al treilea mandat. Se gandeste sa faca precum iliescu?

    Se gandeste sa renunte la un an si apoi sa mai castige inca vreo 8?

    Si apropo, voi credeti ca va renunta la vreun an? Sa fim realisti!
  • -3 (7 voturi)    
    lalala (Marţi, 15 martie 2011, 11:41)

    un [anonim]

    Am inteles.
    Daca nu castiga cine vrei matale, mogulii sunt de vina.Sunt cei mai puternici membrii ai pedele, mogulii astia.
    Oricum imi face placere ca va trageti cate una la geoale, poate picati toti.Indiferent de tabere.

    Am o propunere interesanta pentru PDL, membrii, sustinatorii si simpatizantii partidului.
    Nu vreti voi sa va luati presedintele iubit in Japonia?Acolo langa centrala in flacari.

    Sa vina in locul vostru vreo 5 milioane de japonezi cinstiti si muncitori, populam toate colturile Romaniei cu ei, poate poate iesim din cacao.
  • -2 (4 voturi)    
    presedinte (Marţi, 15 martie 2011, 14:32)

    lory [anonim]

    Mandra-i tara, iscusit carmaciul ce cu maiestrie navigheaza-n ape zbucuimate, ca sa aseza Romania la locu-i meritat! Vesnica recunostinta, iubite comandant, pentru abnegatia, daruirea de sine pana la sacrifiul suprem, impreuna cu priceputii tai mateloti intru propasirea tarii si a neamului romanesc!!
  • -4 (4 voturi)    
    Scurtare mandat (Marţi, 15 martie 2011, 17:20)

    sorin [anonim]

    Nu inteleg disponibilitatea lui Basescu de a renunta la un an din mandat.Mandatul lui expira in 2014 iar alegerile parlamentare sint in 2012 deci renuntarea la un an e doar o stratagema de a AMANA alegerile parlamentare pentru 2013 si de a mai pacali inca odata pe prostii de romani!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    tara umilintei (Marţi, 15 martie 2011, 18:31)

    cristi escu [anonim]

    Tara umilintei



    “Dintotdeauna, crezul meu a fost că pot să fac ceva pentru oamenii din jurul meu. În orice situaţie m-am aflat, am încercat, de când mă ştiu, să fac doar bine pentru semenii mei. Cu atât mai mult pentru oamenii din Sînandrei care au avut încredere în mine şi mi-au acordat votul pentru un al doilea mandat. Pentru aceasta, principala mea preocupare a fost să le fac viaţa mai frumoasă «

    Incredibil, asa suna motto-ul primarului DEMEA din comuna Sanandrei, jud Timis, comuna aflata la 12 km distanta de Timisoara.
    Studiu de caz :
    Sunt un cetatean al acestei comune care apartine si de Uniunea Europeana si locuiesc asemeni multor familii, pe o strada cu case vechi de peste 100 de ani dar si case nou construite. M-am mutat de la oras ca sa respir aer curat si sanatos, sa fiu cat mai departe de stresul de zi cu zi.…
    Dar noi cei ce locuim pe acesta strada avem un mare of : drumul de acces al strazii noastre este de fapt o mlastina, cu gropi adanci in care holcaie mizeria, broastele, serpii si mocirla ; e o teroare !
    Ni se strica masinile, banii merg la service, nu mai intra nici masinile de salvare , nici alte masini mari, prietenii nu ne mai viziteaza, noi ne infundam cu picioarele pana la genunchi in noroi, si mai nou, pana si gunoierii ne ocolesc pentru ca au ramas cu masina impotmolita in gropile mocirloase, asa incat adio pubele golite , trecem la arderea gunoiului, ca-n evul mediu. Lumea, probabil, se va intreba : « cum, n-ati facut nimic pentru a remedia situtia asta? »
    Ba da, si iata cum :
    - februarie 2009 – o delegatie de locatari am fost la primar si am incercat sa-l convingem sa ne faca un drum, macar cu balast ( e vorba de 600m de drum) ; cu multa aroganta si insolenta ne-a raspuns de undeva de sus ca « nu se poate, si la urma urmei cine m-a pus (imi zicea el mie) sa-mi cumpar casa in Sanandrei ? »
    In cele din urma, ca sa scape de noi ne-a dat
  • +2 (2 voturi)    
    Blaga si mogulii (Miercuri, 16 martie 2011, 9:52)

    George [anonim]

    Am vazut aseara cum televizunile mogulilor il sustin pe Blaga!!!!. Presedintele are perfecta dreptate !
    Il sustinem pe Presedinte si proiectul sau de reformare a PD si a statului.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi