Marius Nistor: Bucurestenilor sa le fie rusine ca au stat in cafenele si n-au venit la miting/ Jandarmeria Romana a dezinformat- au fost 20.000 de oameni in piata

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Miercuri, 16 martie 2011, 21:50 Revista Presei | Radio TV

Marius Nistor
Foto: Agerpres
Liderul sindicatului Spiru Haret, Marius Nistor a declarat miercuri seara, la Realitatea TV ca se simte extrem de rusinat de comportamentul bucurestenilor, care "s-au inghesuit in cafenele, la shopping, la o cana de cafea promotionala in Piata Universitatii, la galetile portocalii decat sa vina la miting".

"Mi-a fost rusine la miting cand am urcat pe scena cu Adrian Sobaru, mi-a fost rusine ca bucurestenii s-au inghesuit in cafenele, la shopping, la o cana de cafea promotionala in Piata Unjiversitatii, la galetile portocalii decat sa vina la mititng", a declarat Marius Nistor.

Liderul sindicatului sustine ca "Jandarmeria Romana a dezinformat. In piata au fost 20.000 de oameni si nu 8.000 cat au spus ei".

Mitingul din Piata Constitutiei s-a incheiat in jurul orei 16.00, cu doua ore mai devreme decit era programat La manifestatia organizata de sindicate si Opozitie au participat aproximativ 8.000 de oameni, desi organizatorii anuntasera 50.000 de participanti.


Citeste mai multe despre   






















4890 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    of of spagarilor (Miercuri, 16 martie 2011, 21:57)

    tu esti lider? [anonim]

    si nu te intrebi de ce?
  • +10 (10 voturi)    
    nenea lideru (Miercuri, 16 martie 2011, 22:01)

    sucaa [utilizator]

    unii munceste ca sa spunem asa.
    bucurestenii au fost la munca, nu la cafea la universitate :)
    cand veti veni cu un exemplu ca legea nu este buna, un exemplu concret, atunci poate ai dreptul sa te simti rusinat. pana atunci cei ai carui lider de sindicat esti ar trebui sa se simta rusinati cu tine.

    voi nu intelegeti ca Romania se schimba? ca nu mai tine cu spagile, cu mersul la munca ca simpla prezenta? sau ati inteles si tocmai de aceea protestati?

    nu vedeti ca va faceti de ras?
    • +4 (4 voturi)    
      Sa vedem daca se schimba... (Joi, 17 martie 2011, 16:29)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ca o parte a cetatenilor doresc o schimbare...e clar, insa sa vedem daca acea parte e si majoritara. Tare mi-e frica de alegerile din 2012.... Sper totusi sa ne mobilizam, pt ca daca nu reusim, socialistii vor strica tot ce au facut astia bun.
      Chiar daca pe masa romanului inca nu se vede....unele masurile luate vor avea efecte spectaculoase pe viitor. Si ar fi pacat sa ne intoarcem in aceeasi situatie din 2004, cand singurul viitor era falimentul tarii.
      • +2 (2 voturi)    
        Inca ceva, dlui Nistor.... (Joi, 17 martie 2011, 16:48)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui bgd

        Programul, la stat, se incheie la ora 4. La privat....in general in jur de 5-6 (unii stau si mai tarziu). Ce inseamna asta? Asta inseamna ca, in cazul de fata, din ce in ce mai multi bucuresteni devin responsabili, incearca sa fie eficienti, incearca sa munceasca pt a avea ce pune pe masa...
        De ce va deranjeaza lucrul asta dle Nistor? Doriti sa stam degeaba si sa iesim la mitinguri pt a avea si noi actiune in timpul zilei? Va doriti o tara de asistati? Cum poate o tara de asistati sa supravietuiasca, dle Nistor? De unde luam bani?

        Parerea mea e ca sunteti om rau intentionat si prost. Un frustrat.
        • 0 (0 voturi)    
          e lasa, ca eu lucrez la privat (Vineri, 18 martie 2011, 15:21)

          bibicu [anonim] i-a raspuns lui bgd

          si nu sunt de acord cu acel cod. nu mai dramatizati toti cu munca asta. cei care va laudati ca munciti, vad ca aveti comentarii puse pe la 4. deci ori esti acasa, ori freci menta la servici
  • +9 (9 voturi)    
    Bucurestenii au fost la munca, ba! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:01)

    Gramofonu' [anonim]

    Ca nu pentru scandal stam in orasul asta.
  • +7 (7 voturi)    
    S-a suparat Bula pe sat (Miercuri, 16 martie 2011, 22:03)

    CezarN [utilizator]

    Ei bine, corespunzator celor doua categorii de angajati - creatori si consumatori de PIB - s-au dezvoltat doua directii politice majore:

    STANGA socialista, care are politici economice care in mare sprijina consumatorii de PIB (angajati la stat si asistatii sociali), care acorda ajutoare sociale unor categorii sociale trecand cu mult de granita celor cu adevarat neajutorati, creandu-si in aceasta zona a societatii, captiv si dependent de ajutoare sociale si slujbe de stat, propriul electorat, si

    DREAPTA liberala, care are politici care sprijina pe creatorii de PIB, pe intreprinzatori, care promoveaza un stat minimal(birocrati putini), retras [aproape] complet din economie, impozite mici(lasand mai multi bani la cei care ii fac si, deci, stiu sa-i gestioneze si sa-i inmulteasca), care, de exemplu, combate somajul prin crearea de locuri de munca, nu prin ajutoare de somaj.

    Abia acum, la mai mult de 20 de ani de la caderea comunismului, Romania traieste vremea separarii apelor in politica autohtona. Caci pana acuma era tot o apa si un pamant atunci cand venea vorba nu doar despre vorbe frumoase despre doctrine politice, ci despre fapte concrete care sa urmeze acele vorbe. Douazeci de ani am avut vorbe de tot felul, insa faptele, masurile concrete adoptate de politicienii nostri au fost DOAR DE STANGA. Aceasta situatie absurda a dus ca la conducerea partidului autointitulat "liberal" (doar in vorbe) sa avem un om care toata viata lui a fost bugetar. Asa s-a ajuns la un raport numeric ucigator pentru tara si viitorul ei intre angajatii de la stat si cei din mediul privat, intre cei care sunt angajati, in general, si cei asistati social.

    De ce se agata atat de mult stanga de putere, de ce isi pierde pana si uzul ratiunii vazand cum masurile luate de guvern tind sa-i dinamiteze bazinul electoral? Simplu! Caci, la adapostul griji fata de cetatean, politicile socialiste au nascut niste monstri, niste strutocamile - milionarii bugetari sau lideri sindicali.
  • +10 (10 voturi)    
    rusine??? (Miercuri, 16 martie 2011, 22:07)

    adi [anonim]

    ar fi trebuit sa participam alaturi de iliescu, felix, nastase, mitrea si mai nou "poanta"?
    ca bucurestean mi-ar fi rusine daca as rezona cu PSD-ul. Nu o sa uit NICIODATA jaful facut de actualul PSD , faptul ca iliescu a intors cu cativa ani buni tara din drumul ei normal la inceputul anilor 90. Nu o sa uit nici minerii psd-ilor! Oricine e mai bun decat voi!
  • +9 (9 voturi)    
    Da tie nu iti este rusine? (Miercuri, 16 martie 2011, 22:07)

    adrian88000 [utilizator]

    Ce tupeu are acest nesimtit! Adica daca nu este credibil, si eu nu vin la chemarea lui el isi permite sa ma admonesteze? Mare derbedeu!
  • +7 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:08)

    stevej [utilizator]

    jenant acest "lider sindical", oare cine e de vina ca nu au venit oamenii? nu cumva liderii de sindicat?
  • +9 (9 voturi)    
    asa (Miercuri, 16 martie 2011, 22:08)

    mda [anonim]

    s-a suparat nenea. pai daca nu am chef de miting, ca se poarta in bucuresti, daca o duc bininisor, de ce sa ies in strada? nu ma intereseaza niciun un ciolan politic, de 15 ani, muncesc pe contract pe perioada determinata si pfa, si nu mor de foame, mai mult, mereu am avut doua-trei joburi. voi sindicalistii nu intelegeti un lucru, cine munceste si ii place sa munceasca nu are cum sa moara de foame.punct
  • +5 (5 voturi)    
    Traiasca revolutia proletara!!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:11)

    dvribe [anonim]

    Ops!Scuze,suntem in 2011,nu in 1918!
  • +7 (7 voturi)    
    Marsh ma! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:12)

    Adrian C. [utilizator]

    Adica sa ne fie rusine ca nu suntem de acord cu voi?
  • +4 (4 voturi)    
    bucuresteni (Miercuri, 16 martie 2011, 22:12)

    gogu [anonim]

    Astepta tot bucurestiul la miting, de ce generalizeaza adresandu-se tuturor bucurestenilor?
  • +7 (7 voturi)    
    Ha, ha, ha... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:14)

    Raluca [anonim]

    Lasand la o parte mitocania si nesimtirea stimabilului, nu pot sa nu remarc faptul ca la acest miting au fost mai multi organizatori decat participanti...iar faptul ca bucurestenii (ca si restul tarii, de altfel) nu au pus botul la instigarile mafiei socialiste, ma indeamna sa-i felicit...
  • +9 (9 voturi)    
    Ai uitat de 'dreptul la opinie', Marius Nistor? (Miercuri, 16 martie 2011, 22:15)

    Colette [utilizator]

    Nu sunt bucuresteanca dar ma simt jignita de acest lider de sindicat! Unde s-a mai vazut, in lumea civilizata, ca un lider de sindicat sa-si jigneasca concetatenii pentru ca nu se alatura ideilor promovate de el si sindicatul pe care il conduce? Marius Nistor nu a auzit de dreptul la opinie, consfintit de Constitutie? Adica pt el 'cine nu e cu noi e impotriva noastra'? Prin aceste afirmatii si-a probat 'valoarea' sa ca lider sindical si ca om! Sa-i fie lui rusine lui ca isi permite sa jigneasca si daca as fi din Bucuresti l-as actiona in judecata pentru acesta calomnie!
  • +6 (6 voturi)    
    Cum de (Miercuri, 16 martie 2011, 22:16)

    billy [anonim]

    isi permite asemenea aprecieri? Si da,fireste,in piata au fost 2.000.000 de oameni...
  • +8 (8 voturi)    
    mariene, (Miercuri, 16 martie 2011, 22:16)

    ioil [anonim]

    De ce sa le fie rusine Bucurestenilor ca nu au iesit in strada?Rusine sa-ti fie tie si celor care te platesc sa dezinformezi si mai nou vad ca obligi oarecumva populatia sa iasa in strada .Nu ai gasit prosti indeajuns?.Unde sant cei 50000 de oameni la miting?Da fuga la antene sau la irealitatea si plange te acolo ca nu ti-ai putut face planul stabilit !
  • +3 (3 voturi)    
    Opinii diferite se cheama (Miercuri, 16 martie 2011, 22:17)

    sylvyaun [anonim]

    Banuiesc ca domnului Nistor nu i-a putut trece prin cap ca bucurestenii gandesc cu propriul cap si nu cu al dumnealui. Poate ca bucurestenii aveau alteva, mai bun de facut decat sa mearga sa-i sustina lui drepturile de lider sindical - pentru una din marile "nemultumiri" ale liderilor de sindicat nu sunt drepturile oamenilor, ci propriile lor drepturi. Ei, cu e domule lider de sindicat ca oamenii sa te lase cu fundul in balta? Asa e, e rau! La fel de rau le e si oamenilor din sindicat cand au nevoie de ajutorul sindicatului si nu-s bagati in seama!
    Treziti-va domnilor lideri de sindicat! Sunteti in functia pe care o aveti ca sa aparati drepturile oamenilor, nu drepturile voastre!
    Poate ca noul cod al muncii are intr-adevar hibe. Imposibil sa nu aibe. Dar in ultimele saptamani , de cand se tot discuta varianta finala, nu ati adus nici o obiectie suficient de clara, documentata si mai ales importanta care sa ma faca sa ies in strada.
    Apoi, ar trebui sa va dea de gandit ca oamenii n-au venit la miting chiar si fara sa inteleaga foarte clar obiectiile. Daca ar fi avut incredere in buna voastra credinta si in cinstea voastra, probabil ca ar fi venit oricum.
    N-aveti credibilitate! Despre asta e vorba!
  • +5 (5 voturi)    
    Sindicalist nesimtit si corupt (Miercuri, 16 martie 2011, 22:18)

    Sindicatul corupt [anonim]

    Rusine sa-ti fie tie mai nesimtitule. Cu ce drept jignesti bucurestenii pentru libera lor optiune, ordinarule? Cred ca ai gresit destinatarii, imbecilule. Probabil te-ai gandit la Tg Jiu si la minerii lui Cozma, dar ai gresit vremurile scarnavie. Cea mai mare mafie actuala o reprezinta sindicatele. Lideri corupti, penali, securisti care patroneaza evaziunea si contrabanda de marfuri. Este o rusine pentru Romania ca indivizi ca tine nu sunt inca in puscarie.
  • +6 (6 voturi)    
    sigur... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:18)

    remus [anonim]

    prin ceea ce faceti si spuneti imi dau seama ca PSD-ul o sa fie mult mai rau. voi cu "antenele" voastre chiar ne credeti prosti?
  • -2 (2 voturi)    
    bucurestenii probabil au obosit (Miercuri, 16 martie 2011, 22:20)

    blec-bierd [utilizator]

    dupa atatea mitinguri si proteste si actiuni fara nici un efect
  • +5 (5 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 22:21)

    Rusine [anonim]

    Acest om cred ca traieste pe alta planeta. O declaratie mai stupida nu cred ca se putea. Acest individ crede ca toti au program de bugetar, sa fii la servici doar cand vrei si cum vrei. Adica, bucuresteniilor sa le fie rusine ca au fost la munca si nu au frecat menta in Piata Consitutiei.
  • +4 (4 voturi)    
    ... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:21)

    Aph [anonim]

    Pai poate astia sunteti, mai omule, ce sa zic... Sau poate daca incercati o metoda de a protesta prin munca, la asta te-ai gandit?
  • +5 (5 voturi)    
    la servici (Miercuri, 16 martie 2011, 22:22)

    gigel [anonim]

    auzi domnu sindicalist ,la ora aia bucurestenii munceau. stiu ca munca este o notiune necunoscuta pentru un sef de sindicat dar cred ca in scurt timp va veti obisnui ca ea
  • +4 (4 voturi)    
    :))) (Miercuri, 16 martie 2011, 22:24)

    cosmin [anonim]

    lasa bah spumele si treci la munca! :D
    in cafenele au stat aia pe care i-ati adus voi din provincie, dupa ce au semnat prezenta.
    probabil de-aia nici n-a prea fost lume pe-acolo: le-a fost rusine sa stea in aceeasi piata cu niste impostori ca voi.
  • +3 (3 voturi)    
    Iaaaaaaa tupeuuuuuuuuuu!!!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:24)

    Ioana [anonim]

    Alt sindicalist de doi lei care-si pierde obiectul muncii...SICTIR...ne-am convins latrailor ca faceti orice....vile, masini, conturi...numai si numai pt. voi....Bleah!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    greu la deal cu numaratoarea (Miercuri, 16 martie 2011, 22:25)

    vlad [anonim]

    8000 a zis iRealitatea , 10.000 a zis antena securistului, nu stiu cat a zis Jandarmeria.Maine poimaine mai vine vreun sindicalist fumat si zice ca au fost 50.000 dar din ordinul lui Basescu s-a numarat din 10 in 10. Penibili astia frate zau asa ...
  • +4 (4 voturi)    
    Am impresia ca-ti fuge scaunul de sub fund.. (Miercuri, 16 martie 2011, 22:27)

    nenominal [utilizator]

    Eu am fost la munca! Tu?
  • +1 (1 vot)    
    chiar asa... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:28)

    octopus [anonim]

    ce rusine imi e ca a trebuit sa merg la serviciul meu unde nu am sindicat si nu imi da nimeni liber brusc... daca au stat in cafenele sau la "cumparaturi" poate nu sunt de acord cu mitingul asta grozav de 50k de oameni format din 20k cu bunavointa... dar ce promit liderii sindicali e deja obisnuinta.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu au fost in piata, ci in pLata (Miercuri, 16 martie 2011, 22:30)

    Liviu Iordache [anonim]

    De fapt, evident, nu au fost 20.000 de oameni in piata, ci in pLata, ca atit deconteaza ei ca au deplasat la Bucuresti. De fapt, este cea mai buna dovada ca, in afara televiziunilor idioate si, partial, a presei lipsite de subiecte, deci, care preia de lene subiectele de la televiziunile idioate, poporul roman nu este absolut deloc impotriva actualei puteri!
  • +4 (4 voturi)    
    haha (Miercuri, 16 martie 2011, 22:30)

    Bogdan [anonim]

    opozitia si sindicatele nu fac decat sa se scufunde si mai mult in penibilitate cu toate declaratiile astea aberante.
  • +6 (6 voturi)    
    asa e! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:31)

    Bogdan [anonim]

    ... mama lor! Se duc 60.000 la AC/DC, 40.000 la Rammstein da' la greva ioc. Si unde mai pui ca la greva era si moca!

    Bucurestenii astia care strica socotelile oneste ale unor lideri desavarsiti... Eu zic sa aplicam planul lui Nastase si sa-i mutam din Romania... sa ramana aici numai aia pe care ii alege Nistor asta... sau cum il cheama...
    • +3 (3 voturi)    
      hehe (Joi, 17 martie 2011, 10:46)

      octopus [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      de ce le dai idei? astia sunt in stare sa-i aduca pe ACDC si Rammstein in acelasi timp ca sa se tina si ei de cuvant odata si sa umple piata aia :))
      • +2 (2 voturi)    
        Sticle... (Joi, 17 martie 2011, 11:47)

        ha [anonim] i-a raspuns lui octopus

        Şi câte sticle în cap şi-ar lua după ce se termină concertul? Şi apar ei pe scenă? Eu cred că ar fi linşaţi.
  • +3 (3 voturi)    
    Sau tzie (Miercuri, 16 martie 2011, 22:31)

    Cristian Botez [anonim]

    Sa-ti fie tzie rusine, Marius Nistor! daca ai ceva de comentat, suna-ma! Nu te sfii! ;)
  • +5 (5 voturi)    
    clasa muncitoare (Miercuri, 16 martie 2011, 22:32)

    tanatos [utilizator]

    transmite salutari dlui Nistor si altor persoane inutile din Romania!
    puneti mana pe loveti, pentru ca nu ati adus nimic bun Romaniei in ultimii 20 de ani, doar v-ati umflat buzunarele si v-ati rotunjit afacerile din banii astora care stau la munca cat voi o frecati prin piata cu steagul!
    sindicatele NU au adus nimic bun Romaniei! doar s-au pus cu curu impotriva dezvoltarii si a oricarei idei pentru ca liderii lor sa mai ia 3 lei de la guvern!
    mitingul de azi e o imagine reala a ceea ce reprezentati: 8000 de oameni din 50000 pe care ii asteptati, asta reprezentati pt tara: o mana nesemnificativa de oameni.
    NImeni nu va mai crede, nimeni nu va mai asculta! Sunteti niste paraziti si lumea a inceput sa inteleaga asta!
    Bravo tuturor care nu au iesit sa se manjeasca pe maini si sa-si raneasca ochii si urechile ascultandu-va!
  • +8 (8 voturi)    
    As fi venit cu drag la contra-manifestatie (Miercuri, 16 martie 2011, 22:32)

    Petru Moldovan [utilizator]

    dar nu se cade, sunt om educat, nu ma pretez la ce facea FSN in 1990.
    Nu dau doi bani pe manifestatia voastra dar mi se pare indecent sa merg acolo sa va injur si sa ne incaieram pe prostii.
  • +3 (3 voturi)    
    numarul "mare "de manifestanti (Miercuri, 16 martie 2011, 22:34)

    imaros [anonim]

    la miting reflecta seriozitatea sefilor de sindicat din Romania,poate domnule Nistor daca ai face un pas inainte catre demisie si ai lasa pe altii ,cine stie s-ar putea schimba ceva
  • +3 (3 voturi)    
    Un mincinos acest lider! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:35)

    inganduratul [utilizator]

    Oare cand o sa scapam de astfel de lideri?
  • +4 (4 voturi)    
    bucurestenii muncesc miercurea la 2 (Miercuri, 16 martie 2011, 22:35)

    Costi82 [utilizator]

    Tipul asta nu se gandeste ca poate bucurestenii au fost la lucru, ca au lucruri mai importante de facut decat mascarada asta asta televizata, un circ fara sfarsit si lipsit de orice haz.
  • +4 (4 voturi)    
    Miting (Miercuri, 16 martie 2011, 22:36)

    Stefan [anonim]

    Hai sictir Nistore cu mitingul tau de doua parale si cu rusinea care ar trebui sa ne fie... Voua, " marilor " lideri sindicali, ar trebui sa va fie.
  • +4 (4 voturi)    
    Ba să le fie lor ruşine... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:38)

    Adrian Calin [utilizator]

    ... că nu sunt în stare să organizeze un miting fără să apeleze la mici şi bere. Dacă oamenii nu au venit înseamnă că nu i-a interesat sau că nu au înţeles mesajul celor care au organizat mitingul. Una peste alta nu cred că bucureştenii sunt vinovaţi de ceva iar cel care îi acuză pe bucureşteni este un lider de sindicat de doi lei.
  • +4 (4 voturi)    
    decenta (Miercuri, 16 martie 2011, 22:40)

    valeanu [anonim]

    Domnule Marius Nistor, a inceput sa-ti placa shaorma frate...... esti penibil
  • +5 (5 voturi)    
    RUSINE! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:40)

    unul [anonim]

    Sa i te adresezi asa mamei dumitale pentru ca te-a crescut in halul acesta.N-am stiut ca cetatenii Bucurestiului trebuie sa se alature fara discernamant aliantei toxice alcatuite in jurul unui turnator ordinar ca Felix.
  • +4 (4 voturi)    
    Iar fura sindicatul! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:41)

    paul155 [utilizator]

    Lideri vor sa deconteze plati pentru 20000 de manifestanti! Trebuiesc renovate niscavai vile.Prostimea pune botul la demagogile lor.
  • +5 (5 voturi)    
    Sa dai lectii copiilor tai pe acest ton de golan. (Miercuri, 16 martie 2011, 22:41)

    avatar [anonim]

    Dupa ce ca te-ai pus in slujba unei Coalitii Antinationale Prorussesti -GRIVCO mai ai curajul sa dai lectii altora.Daca ati mai avea un pic de credibiltate actiunile voastre ar fi luate in serios asa insa sunteti niste asistati social care vreti sa traiti ca niste paraziti fara munca.La munca Nistore!Nu la mitingareala.
  • +10 (10 voturi)    
    rusine bucurestenilor. (Miercuri, 16 martie 2011, 22:44)

    indigoabstract [anonim]

    dar mie imi e mai mare rusine de rusinea lui cand vad ce zice.. pentru ca oamenii ca dumnealui vorbesc despre rusine, dar nu pot sa o simta

    unii oameni ies in strada pentru a castiga dreptul de a-si decide singuri calea in viata, iar altii ies pentru a castiga o portie mai mare din inepuizabilul buget de stat si tot lor le e rusine de cei care nu sunt in gasca lor

    mda, poate ca bucuresteni sunt inca adormiti dupa revolutia bunului simt, si nu au chef de revolutie saptamana asta, nici urmatoarea
    poate mai incolo.. asa mai pe la urmatoarele alegeri

    pa pa
  • +9 (9 voturi)    
    La bere... (Miercuri, 16 martie 2011, 22:44)

    Bubu [anonim]

    Daaa...La Hanul Berarilor nu mai aveai loc de sindicalistii de la miting.
  • +11 (11 voturi)    
    sa va fie rusine voua (Miercuri, 16 martie 2011, 22:46)

    gogu [anonim]

    sindicatelor vandute comunistilor
  • +13 (13 voturi)    
    Serios!? (Miercuri, 16 martie 2011, 22:47)

    ciprian p. [anonim]

    Daca as fi un badaram as spune ca rusine trebuia sa-i fie lui ta'su , cand l-a facut.
    Dar nu voi fi badaran si nu o voi spune.
    Poate aveam treaba, poate munceam sau poate am bani sa merg la cafenea. Adica mi-e imi vorbeste buzunarul meu nu convingerile tale comunistoide.
    Multumesc!
  • -6 (8 voturi)    
    dapyx@yahoo.com (Miercuri, 16 martie 2011, 22:53)

    Dapyx [anonim]

    Dle Nistor mitingurile, manifestatiile pasnice, n-au nici un efect asupra obrazului gros al politicienilor nostrii.
  • +11 (11 voturi)    
    Da, le este rusine! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:54)

    honest [utilizator]

    Sigur ca le este rusine, dar le este rusine cu liderii de sindicat asemenea celor care au organizat mitingul de astazi si multe alte mitinguri. Le este rusine de nerusinarea unora ca Nistor, Hossu, Marica, Costin si sa ma scuze cei pe care i-am uitat, cu conturi grase in banci si cu proprietati de sute de mii de euro, care "plang", cu lacrimi de crocodil, de grija angajatilor pe la televiziunile lui Vantu si Felix. N-am auzit pe nimeni dintre acesti "valorosi" sindicalisti sa indemne la munca , ci numai la intins mana, ca apoi, tot ei sa se planga ca nimic nu merge.
  • +15 (15 voturi)    
    incredibil!!! (Miercuri, 16 martie 2011, 22:55)

    Arlecchino [utilizator]

    In loc sa-i fie rusine ca a organizat o manifestatie care nu a interesat pe nimeni, ca a tulburat traficul unui oras pentru o adunare care se putea tine si in piata Domenii, el tipa la bucuresteni ca nu au venit la miting! Tovarasul respectiv are mare vocatie de activist: sunt convins ca ne organiza el sa venim la miting prin 85. Acu' na, ghinion, facem si noi ce ne taie capul. De exemplu, unii dintre noi, chiar munceam in perioada mitingului. Si nu munceam la stat, munceam intr-un loc in care nu poti sa pleci asa la pranz vreo patru ca ti-a tunat tie. Adica, poate poti sa pleci dar nu mai poti sa te intorci :)
  • +15 (15 voturi)    
    Sa-mi fie rusine? (Miercuri, 16 martie 2011, 22:56)

    Manole Buican [anonim]

    Azi am fost la birou. Ca de obicei, intre 9 si 5 PM. Asa ca domnule Nistor nu am fost in cafenea sau la shopping. Si ca mine au fost multi bucuresteni. Asa ca ar fi mai bine sa nu-ti dai cu parerea, ratatule! Tu nu produci nimic ca lider de sindicat. Poate doar ceva ce rimeaza cu "sindicat". Tie ar trebui sa-ti fie rusine. Sictir!
  • +10 (10 voturi)    
    sorry (Miercuri, 16 martie 2011, 22:59)

    costinescu [utilizator]

    gresit, domnule nistor, bucurestenii erau la munca. pe cine ai vazut la cafenele erau cei pe care i-ati adus la miting, dar au folosit acest prilej pentru a se plimba prin bucuresti. ne pare rau ca nu suntem in asentimentul dvs, dar noi tinem la locurile noastre de munca si nu ne intereseaza mitingurile puturosilor.
  • +26 (26 voturi)    
    Mars la munca (Miercuri, 16 martie 2011, 22:59)

    drak latinu [utilizator]

    Comunistule !!!
    • +12 (12 voturi)    
      ref.nistor (Miercuri, 16 martie 2011, 23:36)

      florin [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      Sa-i fie RUSINE lui, celorlati lideri de sindicat si TUTUROR celor ca ei, care,ne cred pe toti PROSTI. Noi, cei putini sau multi , NU NE VOM LASA PROSTITI de ponta,antonescu,voiculescu,iliescu,vantu,gadea,
      ciutacel,mirciulica badea,oana stancu,adrian ursu,dana grecu si TOTI CEILALTI CA EI... Noroc ca, mai sunt si personalitati serioase, corecte, de la care, chiar avem ce invata, precum: Nasul Radu Moraru, Ion Cristoiu, Horia Alexandrescu, Dan Andronic, Andeea Pora, fratii Roncea, Robert Turcescu... Sunt f. multe de zis, dar "alde" Nistor si "gastile" lor nu merita sa ne pierdem timpul cu "de-alde ei", care, oricum sunt adeptii, sloganului "taticului" lor iliescu: "Cainii latra, ursul merge..."
    • +9 (9 voturi)    
      felicitari bucurestenilor (Joi, 17 martie 2011, 1:24)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui drak latinu

      Sobaru, daca nu ar fi un ipocrit, s-ar simti rusinat de comportamentul parazitilor care prefera sa se lase manipulati de lideri sindicali de 2 lei si sa urle prin piete in loc sa mearga la munca
    • +8 (8 voturi)    
      ce (Joi, 17 martie 2011, 1:24)

      ce [anonim] i-a raspuns lui drak latinu

      ce aiurea vorbeste si asta! pai eu sunt *mandru* ca nu am iesit la mitingul lor si, poate, sunt *rusinat* ca nu am avut initiativa unui contra-miting.

      el se viseaza vreun idol, de trebuie sa ii facem temenele? sau macar sa gandim ca dumnealui?

      te pomenesti ca Romania intreaga trebuie sa gandeasca unanim intocmai ca domnul Nistor...

      sa iti fie rusine, marius nistor!
  • +11 (11 voturi)    
    Mai baiete ..... (Miercuri, 16 martie 2011, 23:01)

    Vasile Roaita [anonim]

    ....in timp ce voi sindicalistii faceati ccea ce faceti in fiecare zi , adica frecati menta PSD -ului , bucurestenii muncesc . Te-ai uitat in statiile de autobuze sau metrou intre 7-9 si 17-18 ? Ai fi vazut sute de mii de bucuresteni care mergeau sau veneau de la munca , pentru ca sunt responsabili si cu capul pe umeri , au constiinta muncii , nu ca voi care stati degeaba pe banii nostri si defilati ca niste slugi preasupuse la prima ragaiala a unor membri de rand din PSD + PNL . Te miri ca ati fost putini ? Astia sunteti toti , nu mai aveti putere , oamenii seriosi cum sunt bucurestenii merg la munca , au familii , copii , nevoi , rate , nu au timp de pierdut ca voi , ei sunt independenti politic , in general .
  • +10 (10 voturi)    
    Mariusica ... (Miercuri, 16 martie 2011, 23:03)

    dorel [anonim]

    ... lumea a inceput sa mai plece din tara, sa se reintoarca si sa mai inteleaga cam cum sta treaba,
    nu prea mai pune botul la orice lider sindical care isi agita toanele electorale sprijinite de opozitie (lucru deloc condamnabil ...daca ar exista insa o alternativa realista).

    Sper sa fie cat mai multi care sa inteleaga ca fara munca nu se poate ! pomana nu merge mai mult de cateva luni ...
  • +8 (8 voturi)    
    A (Miercuri, 16 martie 2011, 23:06)

    EU [anonim]

    Dar poate nu vreau sa te sustin, la asta te-ai gandit?
  • +13 (13 voturi)    
    rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 23:08)

    math [anonim]

    Doresc si eu sa multumesc moderatorilor si realizatorilor TV precum si patronilor posturilor care sunt alaturi de masele populare, Realitatea si Antenele 1, 2, 3, 4 cupa si cam-pi-o-natu'
    (se pronunta cu accent pe "pi" si un ton melodios, va rog sa recititi cu voce tare).

    Aici vedem numai emisiuni obiective si echilibrate, in care 2-3 moderatori si 5 invitati iti explica ore in sir cat de incompetent e guvernul si cat de tare incalca Basescu precederile Constitutiei. Noroc cu dl Cornel Nistorescu ca trage niste .... concluzii impaciuitoare la sfarsitul emisiunii.

    Fara dl. Nistor invatamantul romanesc ar fi la pamant. Liderii de sindicat sunt singurii care pot salva poporul. BTW v-ar place sa fie profesorul copiilor vostri ? Atunci aplaudati-l ! Si sa va fie rusine ca v-ati dus la servici, scoala sau spital cand liderii de sindicat au luptat pentru voi, alaturi de opozitia care obtine o noua victorie de prestigiu, completandu-si palmeresul imaculat si socialist.
  • +12 (12 voturi)    
    rusine, lider falsi de sindicat (Miercuri, 16 martie 2011, 23:10)

    geotu [anonim]

    Domnule Nistor, daca bucurestenii nu au iesit, este pentru ca ori erau la munca ori sustin noul cod al muncii. E simplu. Dar, inteleg ca va e foarte greu sa pierdeti.
  • +8 (8 voturi)    
    mai scuteste-ne! (Miercuri, 16 martie 2011, 23:12)

    ioana [anonim]

    bucuresteanul pe care il implori tu sa iasa la miting isi ia salariul oricum , e in fisa postului sa-si bea cafeaua cateva ore in birou, e ceva obisnuit la el...asa isi umple timpii morti de la "servici".
    m-am saturat de liderii astia sindicali care urla de aiurea...m-am saturat de profesorii care muncesc maxim 6 ore pe zi...cu vacante jumate de an si cu cadouri la Craciun, la 8 martie, la final de an scolar...mai lasati-ma. Am o vecina profesoara...l-a luat pe sot cu ea de 8 martie sa-i care cadourile..scarba
    M-am saturat de functionarii publici care toata ziua stau in birouri incalzite si beau cafele la barfe. Nu va convin salariile, mergeti in privat si gata
  • +9 (9 voturi)    
    la munca.. nu la antene &irealitatea (Miercuri, 16 martie 2011, 23:14)

    retw [anonim]

    mergi si munceste la gadea
    sa vedem daca te mai iubeste atata

    mai lasa-ne , ati facut varza invatamantul

    sunteti nervosi ca s-a taiat robinetul?
  • +8 (8 voturi)    
    Si lui Marius Nistor sa ii fie rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 23:15)

    cristiaan [utilizator]

    Pentru ca este lipsit de bun simt, bune intentii, verticalitate si onestitate. Ca mai toti marii sefi de sindicat, incepand cu invechitul Ciorbea, continuand cu Miron Mitrea si incheind cu regina de la vami.
  • +9 (9 voturi)    
    Ce tupeu (Miercuri, 16 martie 2011, 23:19)

    zizi_m [utilizator]

    pe sosonarul asta. Cafenea? eram la servici, musiu.
    Nu ca as fi venit, doar asa ca sa te lamuresc
  • +11 (11 voturi)    
    E "grea" munca la stat... (Miercuri, 16 martie 2011, 23:32)

    Dragos [anonim]

    Muncesc in mediul privat, mi-am gasit singur job-ul dupa destule interviuri, nu am stat si nu stau sa imi gaseasca statul si guverul job. Nu mai stati la pomana, la frecat menta la joburi la stat ! Asa ca imi cheltui cum vreau banii, in cafenele, la shopping, unde imi convine, si nu am timp sa vin urlu in strada pentru niste lenesi. No offense....
  • +9 (9 voturi)    
    sau poate (Miercuri, 16 martie 2011, 23:33)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    ca bucurestenii au avut si de munca.
    20000 de oameni care au lipsit azi de la munca inseamna aproape juma de milion de euro irositi (~20 EUR pe ziua de munca).
  • +15 (15 voturi)    
    ba tie sa iti fie rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 23:41)

    Cetateanul muncitor [anonim]

    Ba tie sa iti fie rusine, parazit nenorocit, care nu produci nimic si stai doar la mana intinsa!

    Pe banii munciti de mine fac ce vreau, beau ce cafea vreau si unde vreau, la ce ora vreau si rad de voi si mitingul vostru fake cum vreau!

    Nemernicule de 2 lei, ati promis 50.000 si ati adus 7.000: si aia platiti si mancati si bauti... Asta e reprezentativitatea sindicatelor pe care le reprezinti. Mie sa imi fie rusine sau tie, vierme?
  • +11 (11 voturi)    
    liderii sindicali platesc pt minciuni? (Miercuri, 16 martie 2011, 23:41)

    marian [anonim]

    e pacata ca acesti lideri sindicali nu platesc pt minciunuile lor privind numarul de participanti la miting, au anuntat 50.000 pt a dezinforma, au mintit
  • +14 (14 voturi)    
    zero absolut... (Miercuri, 16 martie 2011, 23:44)

    meletia [utilizator]

    Sa-ti fie tie rusine, instigator or.di.nar! Bucurestenii muncesc si fac bani,nu ies la cersit in piata...si fac ce vor cu banii lor ! Puneti osul la munca,pomanagiilor .....
  • +13 (13 voturi)    
    Rusine (Miercuri, 16 martie 2011, 23:46)

    nano2k [utilizator]

    Rusine sa va fie nu de bucurestenii care nu dau 2 lei pe voi, ci de voi insiva, lipitori si lichele ce sunteti voi!

    Numai de dragul de a nu fi cenzurat ma abtin sa va transmit si mai multe "salutari", asa ca va transmit si eu un calduros "Mars la munca!"
  • +10 (10 voturi)    
    tovarasi (Miercuri, 16 martie 2011, 23:54)

    jorj [anonim]

    E mai greu de inteles pt "bugitari" da in ieconomia reala a fost si va exista intodeauna de munca pt oameni competenti si onesti.Pt pomanagii ezista codu muncii dupa care sa te ascunzi ca si functionarimea cind simte ca se pregateste ceva care sa ii lase fara scaunu ala moale sub c.r.
  • -13 (13 voturi)    
    realitatea ! (Miercuri, 16 martie 2011, 23:54)

    radu g [anonim]

    ..asta arata cat suntem de uniti social si ca nu exista solidaritate ! imi este rusine ca sunt Roaman din Buc. Si ma felicit in fiecare zi ca am plecat din mociral sociala de acolo !! unde nu avem o identitate comuna si se practica legea junglei. fiecare pt el...... pacat de mari oamenii din istorie...pacat de marile personalitati eminente in diferite domenii care, si-au dobandit alta cetatenie...pt aprecierea si respectarea munci lor !!...
    • +14 (14 voturi)    
      In primul rand... (Joi, 17 martie 2011, 1:12)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui radu g

      ..faptul ca ai plecat de-acolo, in loc sa ajuti cum poti, nu arata altceva decat ca, asa cum ai spus, "fiecare pentru el". Daca erai mai breaz, dadeai dovada de exemplu civic, stateai si puneai umaru' sa ajuti sa nu mai fie acea "mocirla sociala".

      In al doilea rand, faptul ca nu te lasi manipulat de nea Antonescu si nea Ponta, care vor puterea doar ca sa mai bage si ceva in buzunare, nu inseamna ca nu exista solidaritate, ci pur si simplu ca oamenii (acea "pulime" cum ii numea prietenul PSD-ului, Vantu) sunt mai destepti decat ii cred Ponta si Antonescu.

      Ca a fost o manipulare si nu un protest adevarat, care sa doreasca o rezolvare a unor probleme sociale, s-a vazut in parlament: in loc sa vorbeasca despre defectele noului Cod al Muncii si despre bunele intentii din Codul propus de opozitie, Ponta si Antonescu au trecut la faza cu maghiarii (faza pe tara). Ce legatura are Codul Muncii cu manifestatiile si declaratiile maghiarilor (a unei parti a maghiarimii), eu nu pot sa inteleg. Asta arata ca de fapt ei doar vor puterea pentru binele lor personal, nu al tarii. Oricum, se stia asta, nu mai trebuia dovedit.
    • +5 (5 voturi)    
      LUI RADU (Joi, 17 martie 2011, 2:15)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui radu g

      Cu cine ai fi vrut sa se solidarizeze oamenii care muncesc cu adevarat, cu patronii sindicalisti (?) cu saracii chiulangii Ponta si Antonescu (?), cu muritorii de foame Voiculescu, Vantu, Patriciu, sau cu lenesii ce vor pomana de la cei ce muncesc in tara asta ?
  • +14 (14 voturi)    
    cel mult 8.000 de figuranti (Miercuri, 16 martie 2011, 23:55)

    gica [anonim]

    Vorbeste despre cafenele si mall-uri de parca azi ar fi fost veechend :) Nici prin minte nu-i trece ca unii bucuresteni mai si muncesc. Lui nu i-a trecut niciodata ideea asta prin cap: sa munceasca.
    Mitingim la comanda? Ce-a devenit mitingul, inlocuitor de defilare?

    Am vazut o gramada de "circari" angajati ptr mitingul asta (in filmuletele de pe hotnews, ptr ca la televiziunile romanesti de "stiri" nu ma mai uit, de cativa ani buni).
    "Dictatorul" sa stea numai 2 mandate, in schimb liderii de sindicat sa fie alesi pe viata si contractele de munca sa fie valabile si in viata asta si in cea de apoi. Muncesti, stai, esti calificat sau nu, esti folositor sau nu......nu conteaza....PE VIATA si inc-o bucata dincolo. Trebuie sa castigi bani chiar daca nu-i produci !! Asta nu se cheama furt?
    Eu nu cred in gogomania asta si drept urmare....nu "mitingesc". E cineva impotriva, se abtine cineva? :))
  • +11 (11 voturi)    
    hahahahaha (Joi, 17 martie 2011, 0:07)

    MirceaA [utilizator]

    deci cafenelele sunt galeti portocalii? Pai si el voia sa vina lumea la galetile rosii, comuniste, ale lui? Cand vad puturosi ca asta care se urca pe o lada si isi dau cu pumnii in piept, ca gorilele, ma amuz teribil. Lumea a inceput sa se trezeasca si sa-i eticheteze la justa valoare, sa-si vada de treaba si sa-i lase sa vorbeasca singuri.
  • +17 (17 voturi)    
    Auzi si la asta... (Joi, 17 martie 2011, 0:08)

    Metec [utilizator]

    Mai, papagalule, cine a stat in cafenele astazi pana la 6 seara, in Bucuresti? Eu am stat la munca de la 9 la 19.30, adica 10 ore jumate, fraiere, tu stii ce inseamna asta?! Puturosii astia de la stat habar n-au ce inseamna munca, dar "urla de foame". Gata cu tatucul stat, baiete, e cazul sa mai produceti si voi ceva, nu sa-i lasati tot pe aia de la privat sa faca PIB-ul! Hai, sindicalistule, ca esti cat muntele, treci la saiba, nu la-ntins mana, in fata Parlamentului!
  • +12 (12 voturi)    
    Tov de la sindicat... (Joi, 17 martie 2011, 0:15)

    dan [anonim]

    a rupt biletele la intrare si a numarat cotoarele de bilet...bine tovule! Multi dintre protestatari erau pensionari(se protesta impotriva codului muncii)si majoritatea habar nu avea de ce sunt acolo si care paragrafe sunt marul discordiei dintre guvern si opozitie.
    Mai am o vorba pt. tov Nistor, rusinos ca va folositi de imaginea creata in jurul d-nului Sobaru...
  • +12 (12 voturi)    
    EP 1: Ce inseamna sa fi bucurestean? (Joi, 17 martie 2011, 0:19)

    Un bucurestean [anonim]

    Ma uit in jurul meu si vad conationali nascuti in toate colturile tarii, seful meu este din Suceava, am colegi din Ardeal, din Teleorman... am chiar si un roman venit din ucraina, si toti se considera bucuresteni si pe drept cuvant, locuiesc in bucuresti si asta e suficient ca sa fi bucurestean. Parerea mea este ca bucurestiul este o romanie in miniatura, aici gasesti romani din toate colturile tarii, inclusiv toate minoritatile nationale.
    Eu sunt din parinti nascuti in bucuresti care au avut parinti tot de aici, dar asta nu inseamna nimic mai mult decat ca poate stiu orasul mai bine si istoria lui, dar doar atat si nimic mai mult in comparatie cu oricine alcineva care traieste aici indiferent de cat de mult sau putin timp.
    Parerea mea este ca bucurestiul este o romanie in miniatura, aici gasesti romani din toate colturile tarii, inclusiv toate minoritatile nationale.
    Acum o sa trec la partea a doua unde voi face referire la rusinea ce mi se arunca in obraz, neintemeiat spun eu si o sa motivez de ce cred asta.
  • +12 (12 voturi)    
    rusine? (Joi, 17 martie 2011, 0:26)

    cip [anonim]

    cred ca rusine trebuie sa le fie liderilor de sindicat care aduc oameni cu autocarul in Bucuresti si-i prostesc pe fata (care este diferenta intre galeata portocalie si sandwich-urile sindicale?); altfel, dl lider ar putea sa incerce sa nu-i jigneasca pe cei care merg la servici si refuza sa ingroase randul fraierilor manipulati (macar sa nu le jigneasca inteligenta cu declaratii ce tin de fsn-ismul anilor '90), in Bucuresti nu toata lumea sta in cafenele sau pe la shopping, cum poate e dansul obisnuit; cand o sa ne obisnuim oare ca festivalurile astea cu muzica revolutionara si mititei moka nu reformeaza o societate bolnava in primul rand din cauza acestor "conducatori" de plutoane?
  • +13 (13 voturi)    
    EP2: De ce sa-mi fie rusine? (Joi, 17 martie 2011, 0:28)

    Un bucurestean [anonim]

    Acum sa revin la rusinea pe care mi-o arunca in obraz un lider de sindicat pe care sincer, eu nu il cunosc, nu am lucrat niciodata in 20 de ani intr-o activitate bugetara, nu prea ma uit la televizor (prefer sa fac alceva cu timpul meu liber), nu am retinut nimic notabil legat de activitatea domnului...cum ii spune?...asa...Marius Nistor in presa sau ceva de acest gen.
    In cele ce urmeaza o sa incerc sa-mi motivez lipsa de la miting, intr-un mod care sa condenseze parerea mea pe aceasta tema.
    Mesajul transmis de sindicate pe tema codului muncii pentru mine nu a insemnat nimic.
    Nu a insemnat nimic din ce motive:
    1. Prevederile legate de impunerea de performante angajatului. Asta este valabila in mediul privat dintodeauna, la momentul actual, ca angajat al unei socetati private, daca nu-ti faci treaba esti dat afara. Cel putin asa este unde lucrez eu. Nu mi se cere sa fac imposibilul, mi se cere doar sa muncesc alea 8-10 ore pentru care sunt platit si nu sa ma prefac ca fac ceva; mi se cere sa ma implic in munca mea, sa o fac cat pot de bine si sa-mi dau interesul sa iasa bine. Pentru asta sunt recompensat, deci nu ma simt deloc aiurea ca muncesc in acest mod. Timp de cafele si tigari si momente de relaxare le am dupa amiaza cand ma intalnesc cu prietenii/colegii la o cafea undeva in oras.
    2. O parte importanta din mesajul sindicalistilor are legatura cu obtinerea sau mentinerea unor avantaje materiale care in mediul privat nu se aplica. Aici dau exemplu prevederile din domeniul bugetar in contractele colective care spun ca un angajat disponibilizat trebuie sa primeasca uneori pana la 40 de salarii compensatorii in cazul disponibilizarii. Asta ma face sa cred ca, practic, acel angajat chiar daca nu-si face treaba este aproape imposibil de restructurat, mai ales in perioade de criza, cand practic ar trebui sa fie primul care pleaca din lipsa de bani pentru compensatii.
    Urmeaza motivul 3 in alt post din lipsa de spatiu :)
  • +13 (13 voturi)    
    EP3: De ce sa-mi fie rusine? (Joi, 17 martie 2011, 0:43)

    Un bucurestean [anonim]

    3. Imaginea liderului de sindicat in romania este una cel putin dubioasa pentru mine pentru a-i asculta indemnurile. Situatiile ambigue in care se afla liderii de sindicat nu-mi ofera incredere.
    Ce incredere sa am intr-un lider de sindicat care ajunge deputat sau senator pe listele unui partid care a fost la guvernare in timpul in care el reprezenta un sindicat. Sa nu mai vorbesc de suspiciunile de coruptie atunci cand activitatea sindicala se impleteste cu afacerile cu excroci-cu-rotule-sparte-recidivisti?
    Cum sa fac front comun cu asa ceva?
    In concluzie, azi am preferat sa stau acasa, fiind in concediu, sa citesc o carte, sa stau cu familia si pe seara sa ies in parc.
    Credeti-ma, ma jur ca nu-mi este rusine absolut deloc, iar domnul asta...cum ii spune?... in fine...mi-e lene sa mai ma uit odata.... a lovit fix pe langa cu afirmatia lui fata de bucuresteni, unul dintre cei ~3 mil care traiesc si muncesc pe petecul asta de pamant romanesc.
    Sanatate si voiosie va doresc, bai conationalilor :).
    • +9 (9 voturi)    
      excelente (Joi, 17 martie 2011, 1:11)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui Un bucurestean

      Comentarii excelente!!! Sa ne spuna dnii sefi de sindicate daca li se pare normal ca un angajat neperformant, care chiuleste, nu isi indeplineste sarcinile de serviciu sa nu poata fi practic concediat. pentru ca asa se intampla, mai ales in firmele mari sau la stat: trebuie avertismente, inca o perioada de 3 luni, analize etc. Daca nu se respecta aceasta procedura, angajatul da in judecata firma si castiga, iar firma trebuie sa-i plateasca salariile pe perioada concedierii + penalizari.
      Sau, e normal sa fie impus tuturor firmelor contractul colectiv national? Inclusiv la firmele care nu sunt afiliate unui patronat? Adica, eu nu sunt parte in contract, dar trebuie sa il respect! Unde s-a mai pomenit asa ceva?
      In concluzie: am impresia ca Aliantei socialiste (pt ca asta e, nu e social-liberala, care este de fapt o contradictie in termeni) incepe sa-i fuga pamantul de sub picioare (situatia economica se imbunatateste si in curand se va vedea la nivel micro, nu numai macroeconomic), simte ca e posibil sa piarda alegerile, si nu mai stie ce sa faca astfel incat sa dea jos guvernul pana nu incepe redresarea nivelului de trai.
  • +5 (5 voturi)    
    temnita (Joi, 17 martie 2011, 1:06)

    ion [anonim]

    Tu n-ar trebui sa fii la puscarie la ora asta?!
  • +6 (6 voturi)    
    comentariu (Joi, 17 martie 2011, 1:14)

    cristian mihailescu [anonim]

    Sunt bucurestean si, da, mi-e rusine...Mi-e rusine cu dl. Nistor si alti lideri sindicali. Si cu asta punct.
  • -5 (7 voturi)    
    rusine (Joi, 17 martie 2011, 1:18)

    andrei [anonim]

    rusine trebuie sa le fie redactorilor hotnews ca interpreteaza in stilul libertatea afirmatiile acestui domn. bune sau rele el nu a spus sa le fie rusine bucurestenilor ci ca ii este lui rusine din cauza lor, este o mare diferenta pe care redactorii acestui site o pun in titlu dar daca cititi o sa vedeti ca declaratia este alta.
    este al doilea comentariu pe care il pun pe tema asta si vad ca este moderat pentru ca nu este in linia impusa.
    rusine.
  • +8 (8 voturi)    
    Pentru dl. lider de sindicat (Joi, 17 martie 2011, 1:26)

    Florin [anonim]

    Lasand la o parte lipsa de cel mai elementar bun simt de care dati dovada facand aceste afirmatii, eu, ca bucurestean, va doresc din suflet sa va angajati in mediul privat. Termeni ca MUNCA, MEDIU CONCURENTIAL, PERFORMANTA, DEADLINE samd va vor schimba total perspectiva asupra a ce inseamna cu adevarat un loc de munca, va asigur! Ca sa va ingrozesc si mai rau, v-as dori sa fiti, precum subsemnatul, un antreprenor care se zbate sa isi consolideze propriul business, sa castige clienti, sa isi plateasca taxele si angajatii etc. Nu doar 4-6 ore pe zi si 4-5 zile/saptamana, ca la sindicat, ci 24/7. Si apoi sa va vad cum mai jigniti bucurestenii care nu au participat la mascarada voastra numita miting!
  • +10 (10 voturi)    
    HotNews, incerc sa postez inca o data... (Joi, 17 martie 2011, 1:26)

    Colette [utilizator]

    La ora 22/16 martie am incercat sa postez acest comentariu, in zadar, vad ca nu a fost adaugat.
    Mai incerc, chiar sunt curioasa ce scuze veti mai gasi fata de cele pe care le-am primit deja, cu ceva timp in urma.
    "Nu sunt bucuresteanca dar ma simt jignita de acest lider de sindicat! Unde s-a mai vazut, in lumea civilizata, ca un lider de sindicat sa-si jigneasca concetatenii pentru ca nu se alatura ideilor promovate de el si sindicatul pe care il conduce? Marius Nistor nu a auzit de dreptul la opinie, consfintit de Constitutie? Adica pt el 'cine nu e cu noi e impotriva noastra'? Prin aceste afirmatii si-a probat 'valoarea' sa ca lider sindical si ca om! Sa-i fie lui rusine lui ca isi permite sa jigneasca si daca as fi din Bucuresti l-as actiona in judecata pentru acesta calomnie!"
  • +5 (5 voturi)    
    miting politic (Joi, 17 martie 2011, 4:56)

    valy_spick [anonim]

    domnul nistor inca nu isi da seama ca mitingul a fost unul politic .de ce nu au iesit bucurestenii.simplu nu isi pierd timpul ascultind sindicatele politice.oamenii muncesc sa aibe ce pune pe masa .
  • +1 (1 vot)    
    Miting (Vineri, 18 martie 2011, 12:18)

    Sindi [anonim]

    Mitingul a fost un succes pentru ca au fost prezenti toti membrii si simpatizantii USL din Romania .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri