Emil Boc: Mircia Giurgiu va fi exclus din partid/ M. Giurgiu: Nu voi demisiona. Voi respecta decizia partidului si voi ramane independent

de Catalina Ciociltan     HotNews.ro
Miercuri, 16 martie 2011, 23:39 Revista Presei | Radio TV

Emil Boc si Mircia Giurgiu
Foto: AGERPRES
Premierul Emil Boc a declarat la finalul votului asupra motiunii de cenzura ca dupa promulgarea Codului Muncii, Romania va intra in "randul lumii si al UE". Boc sustine ca deputatul PDL Mircia Giurgiu a votat pentru motiune si in consecinta, "va fi exclus din partid".

"Un singur deputat PDL a votat pentru motiune, adica Mircea Giurgiu. El va fi exclus din partid. Nu ne vom agata de un singur vot si vom impune disciplina riguroasa, iar el va fi exclus din partid la prima sedinta a Biroului Permanent", a spus Emil Boc, care a argumentat ca a fost incalcata regula deja stablita, conform careia parlamentarii PDL nu au votat motiunea de cenzura.

Premierul a afirmat ca a prezentat textul lui Viktor Orban si "nimic din ce au declarat liderii opozitiei nu s-a regasit in mesajul initial". "Am facut apel la calm si la abordare echilibrata.

"Cred ca reactia unor lideri ai opozitiei fara sa verifice acest text face rau tarii. Trebuie sa dea dovada de decenta. M-a deranjat extrem de tare gestul cu privire la Avram Iancu, a fost un gest de incitare la ura natioanla", a mai spus prim-ministrul la Palatul Parlamentului.

In legatura cu decizia USL de a contesta Codul Muncii la Curtea Constitutionala, Emil Boc a declarat ca "acesta nu prezinta niciun risc de neconstitutionalitate".

Intr-o interventie telefonica la Realitatea TV, deputatul PDL, Mircia Giurgiu a declarat ca nu se gandeste sa demisioneze din partid si ca va ramane independent.

"Nu sunt de acord cu doua articole din Codul Muncii. Nu voi demisiona din PDL, insa voi respecta decizia partidului. Deocamdata, voi ramane independent", a spus deputatul.


Citeste mai multe despre   























3581 vizualizari

  • -17 (29 voturi)    
    Hai unanimitatea (Miercuri, 16 martie 2011, 23:47)

    Calin [anonim]

    Buna treaba asta cu unanimitatea.. Mai era unu pana in '89 care daca avea unu impotriva il impusca. Ne intoarcem cu 30 de ani in urma. Buna treaba. good bye Rromania, good bye tapalaba, goodbye baselu
    • +5 (9 voturi)    
      minte scurta (Joi, 17 martie 2011, 1:49)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      toate partidele fac la fel. Sau ai uitat de ce face Antonescu in PNL, Ponta in PSD, ai uitat de Nastase. Esti ca ala cu "Batman, Batman"
      • 0 (4 voturi)    
        sorry dar nici dumneata nu o ai prea lunga (Joi, 17 martie 2011, 13:26)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Sa inteleg ca daca si altii sunt ipocriti, hoti, excroci..s.am.d. atunci e firesc sa fim si noi la fel?

        Daca am ajuns sa ni se para firesc, ca in parlament sa avem parlamentari roboti, ridicatori de maini si yesmeni ai sefului atunci de ce ne miram ca suntem (ca tara) acolo unde suntem
    • +4 (8 voturi)    
      cam asa este (Joi, 17 martie 2011, 2:27)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      voi astia care faceti asa comentarii lucrati la stat de nu stiti ce se intampla cand nu iti faci treaba asa cum iti zice sefu`
      • 0 (2 voturi)    
        ba nu prea e asa (Joi, 17 martie 2011, 13:27)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

        Dar seful lui (al parlamentarului) n-ar trebui sa fie electoratul care l-a trimis acolo?
        De ce mai facem alegeri atunci, doar sa mimam democratia?
        • -1 (1 vot)    
          este relativ (Vineri, 18 martie 2011, 16:19)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui zambara

          nu poti sa stabilesti ce vor cei care te-au votat...prin simplul fapt ca sunt unii care protesteaza impotriva legii nu inseamna ca asta vor toti, asta inseamna ca restul care nu protesteaza sunt deacord...plus ca la orice firma ai lucra faci ce zice sefu tau nu ce zice directorul de personal( ca el te`a angajat)
          • 0 (0 voturi)    
            da e relativ, dar uneori e simplu (Marţi, 22 martie 2011, 9:51)

            zambara [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

            Aveti dreptate, lucrurile nu sunt asa simple intodeauna, insa pe ce alta parte in ceea ce priveste comparatia cu firmele lucrurile sunt foarte clare....aici nu e firma, nu faci ce zice seful ci faci (ma rog, asa ar trebui) ce e in interesul electoratului nu al firmei (sefului).
            Ma indoiesc ca exista vreo persoana candidata la alegeri de orice fel care sa ceara voturile electoratului pentru a putea fi yesmen-ul sefului. Credeti ca e vreunul care spune : eu vreau voturile voastre nu ca sa va slujesc pe voi ci ca sa-l slujesc pe sefu'?


            Cel putin in teorie, ca in practica bineinteles ca nu-i asa.
            • 0 (0 voturi)    
              asa e (Miercuri, 23 martie 2011, 15:51)

              adyQ [anonim] i-a raspuns lui zambara

              dar ca sa ajungi la la satisfacae interesul electoratului trebuie munca de echipa, si daca unu trage stanga altu dreapta si toti fac ce cred eu unu nu mai vad munca de echipa :)
              • 0 (0 voturi)    
                ca sa ai echipa (Vineri, 25 martie 2011, 16:10)

                nenea [anonim] i-a raspuns lui adyQ

                trebuie sa imparti malaiul. cand furau la conducere cei ce compun usl mai imparteau malaiul, acum pdl-ul chiar nu vrea...
      • 0 (0 voturi)    
        mai adyQ, ce le stii tu pe toate (Vineri, 25 martie 2011, 16:09)

        nenea [anonim] i-a raspuns lui adyQ

        altceva mai inteligent nu puteai scoate? pe tine sigur te da seful afara la ce concluzii logice emiti
        • 0 (0 voturi)    
          nu cred (Luni, 28 martie 2011, 19:27)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui nenea

          ce nu ti se pare logic?? vino tu cu ceva mai inteligent, de exemplu un raspuns sau oricum ceva inteligent din partea ta
          oricum nu iti face tu griji pt mine ca nu ma da nimeni afara,
          democratia asta pe care o vedeti voi la tv nu exista, in nici o tara, poate in filme
  • -12 (26 voturi)    
    democratie... (Joi, 17 martie 2011, 0:05)

    eu [anonim]

    asta da democratie... daca nu esti de acord cu noi... esti impotriva noastra... yeeeeeeeeee... mai vreau inca 20 de ani in stilul asta... halal sa va fie
    • +2 (8 voturi)    
      unde traiesti? (Joi, 17 martie 2011, 1:50)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui eu

      ai vazut altfel in alt partid?
      • +3 (3 voturi)    
        dar tu? (Joi, 17 martie 2011, 13:20)

        zambara [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Daca si altii fac la fel inseamna ca asa e normal?
        • 0 (2 voturi)    
          nu e (Joi, 17 martie 2011, 17:37)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui zambara

          in politica normalitatea este o utopie. Uita-te la ce se petrece in lume si vei vedea ca nu exista politician corect.
  • +16 (28 voturi)    
    Mirciulica, ai fost vreodata intr-un razboi? (Joi, 17 martie 2011, 1:18)

    Tase Rotta [utilizator]

    Capitanul iti spune ca trebuie sa tragi cu mitraliera in dusmsni, iar tu intorci mitraliera si tragi in colegii tai. Ce crezi ca face capitanul? Iti trage un glont in cap! Sa nu ne aburesti ca asa au vrut alegatorii tai din colegiu ca nu te cred, pentru ca daca din fiecare colegiu ar fi venit cate 20 de sindicalisti, azi in piata ar fi fost de 10 ori mai multi manifestanti decat excursionistii care au vizitat azi capitala. Deci, bye,bye d-le giurgiu!
    • -3 (13 voturi)    
      da? (Joi, 17 martie 2011, 6:48)

      a [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

      auzi maestre, dar pe colegul lor care are decizie definitiva ca a colaborat cu securitatea de ce nu il dau afara din partid/suspenda? asa cum spune statutul partidului?

      Cand s-a pus problema Boculet a zis ca aoleo au nevoie de votul ala, acum de asta nu mai au nevoie?

      In primul rand ca de aia e democratie sa aiba si pareri proprii, era treaba lui sa il faca sa inteleaga. In al doilea rand ca a judeca cu 2 masuri e de-a dreptul rusinos. Mai nou vad ca nu ai voie nici sa zici ceva diferit de majoritatea partidului (in vreo sedinta adica) ca esti persona non grata.
      Pai cum sa sustii democratia cand tu te comporti exact pe dos? jenant
    • +1 (1 vot)    
      razboi ? (Joi, 17 martie 2011, 15:36)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Tase Rotta

      tu compari razboiul cu circul care e in parlament ? ... grow up !

      in alta ordine de idei , parlamentarii sunt alesi pe circumscriptii de oamnei , ei ar trebuii sa slujeasca acie oameni , nu pe capitanul partidului .

      mai ai mult de invatat despre ce inseamna democratie !
  • -2 (8 voturi)    
    vot (Joi, 17 martie 2011, 1:25)

    george [anonim]

    in tara asta s-a murit ca noi cei ramasi sa putem vota liber. Cine da dreptul de a nterzice un vot ? Unde e democratia din tara asta ???
  • +3 (7 voturi)    
    Mai bine fara Giurgiu decat fara Buta! (Joi, 17 martie 2011, 1:38)

    taranistu [utilizator]

    mesaj clar de la Boc: ne putem lipsi de M. Giurgiu, dar nu ne putem dispensa de votul securistului Buta!
  • +2 (6 voturi)    
    Stat mafiot (Joi, 17 martie 2011, 2:19)

    Inchizitorul [anonim]

    Nimic neasteptat dealtfel intr-un stat mafiot. Procedura e clasica deja.
  • -8 (16 voturi)    
    Bravo Mircia Giurgiu! (Joi, 17 martie 2011, 5:24)

    Eba [anonim]

    Macar in al 12 lea ceas ai dovedit ca mai ai un pic de onoare. Ca fost sindicalist gestul tau este de apreciat.
    Faptul ca ai acceptat sa devi membru PDL, asta e o alta poveste.....
    • +2 (6 voturi)    
      a acceptat??? (Joi, 17 martie 2011, 8:02)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Eba

      cred ca-i curgeau balele sa prinda trenul asta -PDL- la alegeri... era singura modalitate sa puna botul.. sau crezi ca se bateau pentru el celelalte partide??
      A dovedit onoare?? Mare incuiat esti...
    • +1 (7 voturi)    
      Onoare? (Joi, 17 martie 2011, 8:33)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Eba

      Este un tradator. Tradatorii nu au onoare.
      • -1 (7 voturi)    
        Spune si asta (Joi, 17 martie 2011, 9:59)

        The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Razvan007

        La partenerii de coalitie a PDL - UNPR sau cum le zice, ca nimeni nu ii stie. Aia toti unul si unul is tradatori
  • +3 (7 voturi)    
    ...era cazul (Joi, 17 martie 2011, 7:45)

    kappa_cj [utilizator]

    ......sunt clujean, și cu mâhnire pot să spun, că păcăliciul ăsta de Mircia Giurgiu nu are nici o treabă cu dreapta. Toate intervențiile lui de până acum au fost extrem de populiste și fără absolut nici o ancorare în realitate, fără nici o noimă. În primă fază, mi-am zis că sigur e un om care nu are nimic de spus și trebuie să-și facă cumva publicitate, să audă lumea de el prin tot felul de propuneri legislative una mai aiuristică decât alta...dar, pe parcurs..și mai ales acum mi-am dat seama, că săracul..așa e el..aiuristic. Ar trebui să demisionezi, ar fi trebuit demult să faci asta Mircia Giurgiu...cu apucăturile astea de lider sindical...nu ți-ai găsit partidul potrivit
  • +2 (2 voturi)    
    sa explice m.giurgiu (Joi, 17 martie 2011, 11:43)

    nahir [utilizator]

    cum poate in acelasi timp sa repecte decizia partidului, sa nu-si dea demisia din partid (deci sa ramana pdl-ist) si sa fie si independent?

    "Nu voi demisiona. Voi respecta decizia partidului si voi ramane independent "
    • +1 (1 vot)    
      Nu stiu ... (Joi, 17 martie 2011, 13:01)

      nety [anonim] i-a raspuns lui nahir

      ... cum poate impca si capra si varza, dar stiu un lucru: are o farama de demnitate. Eu il felicit sincer si spun ca mi-e rusine sa spun ca ma trag din Horea, de acolo de unde vine undeputat, Cornel Olar, care se da mare aparator a motilor, un demn urmas a lui Iancu. Ce a dovedit acum? Poate sta in banca alaturi de cei care l-au facut pe Iancu nebun cat traia, si, iata, il spanzura sibolic acuma. Toti motii din morminte se rasucesc la gandul ca acest papagal se da aparatorul lor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică