Seful Serviciului Roman de Informatii: Au mai fost premieri care si-au dus rudele cu elicopterul SRI, Emil Boc a cerut factura din proprie vointa

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 21 iulie 2011, 17:09 Revista Presei | Radio TV

George Cristian Maior
Foto: Agerpres
Au mai fost premieri care si-au dus rudele cu elicopterul SRI, iar domnul Emil Boc a cerut factura, a vrut sa ajute astfel bugetul SRI, a declarat joi directorul Serviciului Roman de Informatii, intr-o emisiune la B1TV. George Maior a comentat astfel incidentul de saptamana trecuta, cand seful Executivului a fost surprins in timp ce cobora dintr-un elicopter al Serviciului Roman de Informatii, pe Aeroportul Baneasa, el fiind insotit de doi copii, dintre care unul era fiica sa mai mica. Purtatorul de cuvant al Executivului, Ioana Muntean, a spus ulterior ca premierul a achitat SRI contravaloarea transportului.

"Au mai fost premieri care si-au dus rudele cu elicopterul, iar ei stiu acest lucru", a afirmat Maior. Intrebat daca "le-a taiat factura", seful SRI a raspuns: "Nu era necesara taierea unei facturi. Daca domnul Boc a vrut sa ajute bugetul SRI... a facut-o datorita vointei lui. Acest lucru este legat de calitatea oficiala de prim-ministru, e irational sa ne gandim ca ar fi trebuit acesti apropriati ai lui Emil Boc sa nu se urce in elicopter cand zborul oricum se facea".

"Era vorba de o actiune care se face, in mod legal, in foarte multe alte state. Observati de exemplu Administratia americana", a spus Maior. "Si viitorii prim-ministrii vor avea aceasta facilitate", a precizat seful SRI.

"Nu e nimic spectaculos sau ilegal in legatura cu zborul" facut de premier, a afirmat George Maior.

Referindu-se la declaratiile omului de afaceri Sorin Ovidiu Vantu, potrivit carora SRI actioneaza ca o politie politica a presedintelui Traian Basescu, Maior a afirmat ca "eu stiu ca el stie ca serviciul este independent", adaugand ca "am luat masuri, unele dure, pentru a asigura neutralitatea" Serviciului Roman de Informatii.

In timpul emisiunii "Actual B1", Maior a mai spus ca "de la SRI n-a plecat nicio stenograma" din cele aparute in presa ultimilor ani. "Putem afla in maximum 2 ore daca au plecat de la noi" pentru ca "avem un sistem de securitate bine pus la punct", a afirmat Maior. "Va spun cu toata responsabilitatea: SRI nu scurge intentionat sau neintentionat asemenea stenograme", a declarat directorul sorin ovidiu Serviciului de Informatii.

Intrebat daca au fost politicieni care au pus presiune pe SRI, Maior a replicat ca "da".

Referindu-se la bugetul SRI, Maior a afirmat ca el reprezinta 0,15% din PIB.

Seful SRI s-a referit si la implicarea serviciului sau in anchetele de la vami, el catalogand aceasta implicare ca "importanta".


Citeste mai multe despre   






















5592 vizualizari

  • +20 (24 voturi)    
    fapt (Joi, 21 iulie 2011, 17:15)

    daroc [utilizator]

    Asta spune totusi ceva.
    • -6 (6 voturi)    
      nu e un capat de tara, dar... (Vineri, 22 iulie 2011, 10:48)

      remusachis [utilizator] i-a raspuns lui daroc

      e inca o gogomanie politica.

      cand stii ca toata lumea e cu ochii pe tine, fiind cel mai impopular prim-ministru din istorie, nu pui in situatii de felul asta.

      daca o faci, demonstrezi ca esti fie un nesimtit caruia nu-i pasa de nimic, fie un iresponsabil care nu are ce cauta in functia respectiva.
  • -11 (19 voturi)    
    Boc a taiat factura ? (Joi, 21 iulie 2011, 17:19)

    Djidji Duru [anonim]

    credeam ca SRI a taiat factura nu Boc :))))))
    • +13 (21 voturi)    
      daaaa (Joi, 21 iulie 2011, 17:33)

      aaaa [anonim] i-a raspuns lui Djidji Duru

      Nu a taiat, a cerut ... rosule.
    • +19 (25 voturi)    
      hahaha ! (Joi, 21 iulie 2011, 17:41)

      gica suru [anonim] i-a raspuns lui Djidji Duru

      dana grecu, tu esti, nebunatico ?!

      daca nu, ai deficiente grele de atentie.
      boc a cerut factura. asa scrie mai sus.

      buna ziua lea' concioaie !
      iaca maica, mulg o oaie..
      lea' concioaie, esti cam surda ?
      fac si branza, fac si urda....

      s'auzim de bine ! :-))
      • +6 (6 voturi)    
        iGoogle (Joi, 21 iulie 2011, 18:00)

        SebyS [anonim] i-a raspuns lui gica suru

        La gadget-ul Hotnews din iGoogle asa scrie:
        "Seful Serviciului Roman de Informatii: Au mai fost premieri care si-au dus rudele cu elicopterul SRI, insa doar Emil Boc a taiat factura" si banuiesc ca asa era la inceput si aici pe site, insa ulterior a fost modificat (vezi "Stirea se actualizeaza" la sfarsitul articolului). De aici si confuzia.
    • +8 (12 voturi)    
      Asa sunteti toti? (Joi, 21 iulie 2011, 17:48)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Djidji Duru

      Obtuzi!?
      Ii spui ca este alb si el sustine ca este...rosu?
      Nea sapunule, citeste ce se scrie, nu da drumul boilor in aratura!
      Sa inteleg ca bombo avea elicopter personal?
      Ca se plimba fara... factura?
      Pa si... succesuri!
      (Stiu ca mori dupa eba!)
  • -16 (26 voturi)    
    boc si elicopterul (Joi, 21 iulie 2011, 17:29)

    tonei [anonim]

    Normal ca seful SRI isi apara premierul ce painea alba care o papa de unde o ia ?
    • 0 (14 voturi)    
      de la basescu.... (Joi, 21 iulie 2011, 17:37)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui tonei

      ca basescu numeste sefii serviciilor....
    • +8 (16 voturi)    
      Coane, ori esti pr..., ori esti pr...! (Joi, 21 iulie 2011, 17:51)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tonei

      Maior este de la pesede!
      Al cui zici ca este seful SRI?
      Nu l/as fi vazut pe prostanac, daca (Doamne Fereste, ar fi ajuns presedinte de ... luat m..ie cu hidrantu', de la nush!) sa numeasca un sef de servicii de la pedelei!
      Asa ca las/o moale! Fa/te ca lucrezi!
  • +14 (18 voturi)    
    Pluralul (Joi, 21 iulie 2011, 17:34)

    CezarN [utilizator]

    "Premieri" insemna mai multi, doi cel putin.
    Or, admitand ca Maior nu se refera la premierii guvernelor Boc I si Boc II :)), pluralul ar insemna Tariceanu, Nastase, Ciorbea, etc. Oricum ar fi cei doi, ei se afla in barca contestatarilor de serviciu ai actualei guvernari chiar folosind intamplarea cu pricina, deci sa numim aceasta barca "barca ipocritilor".
  • -11 (19 voturi)    
    Serviciul Roman de Intoxicare (Joi, 21 iulie 2011, 17:35)

    Kapo [utilizator]

    Astia chiar ne cred tampiti? Pai de cand SRI este inregistrat la ONRC ca prestator de servicii ca sa poata emite factura? Sa ne intelegem; daca avea cea mai mica intentie sa plateasca, BOC-bOC putea sa apeleze la una din companiile de taxi aerian si la serviciul de protectie SPP. Nu avea nevoie de un elicopter de la care NU POATE LUA FACTURA! Chiar daca SRI poate desfasura activitati economice cu scop de autofinantare, acestea nu constau in servicii destinate persoanelor fizice. Altfel, o sa-mi angajez si eu portat la bloc de la SRI!
    • +8 (16 voturi)    
      revino-ti (Joi, 21 iulie 2011, 17:50)

      -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

      ce impiedica SRI sa emita factura?
      Daca ai si gandi si nu doar rumega, ai sti ca Dl. premier Emil Boc folosise elicopterul in interes de serviciu si a platit doar contravaloarea deplasarii copiilor. Eu chiar i-as zice merci ca a mai amortizat din cheltuieli.
      • -4 (6 voturi)    
        ..... (Joi, 21 iulie 2011, 18:55)

        Zsolt Bodola [utilizator] i-a raspuns lui -Myth-

        Iti prezint cu placere Codul Fiscal. Acela te impiedica sa tai factura. Daca nu esti inregistrat ca organizatie prestatoare de activitate comerciala nu ai cum sa dai facturi. Simplu.
        Deci totul e o minciuna sfruntata.
        • +5 (7 voturi)    
          ai si n-ai dreptate. (Joi, 21 iulie 2011, 20:10)

          bula [anonim] i-a raspuns lui Zsolt Bodola

          Si MAI (incl.politia si jandarmeria) pot presta servicii catre populatie contra cost. E legal. Jandarmeria a pazit un transport al unor firme private contra cost. Presteaza activitate comerciala Jandarmeria?
    • +4 (12 voturi)    
      ssst ! (Joi, 21 iulie 2011, 17:51)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui Kapo

      ciocu mic!
      n'auzisi c'a_carat si panzele matusii tamara ?
      dar, ce mai conteaza o cursa la cornu, aaaa ?!
      doi pasi.
    • +2 (4 voturi)    
      Caldura mare! (Joi, 21 iulie 2011, 18:57)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Kapo

      Chiar ca esti tampit. In ce tara din lumea asta ai auzit ca premierul, ministrul etc. a luat taxi si a plecat cu el?Chiar si aerian. Cat despre portarul de la SRI ai grija ca vezi cam multe filme.
  • +12 (14 voturi)    
    Domnilor (Joi, 21 iulie 2011, 17:45)

    Vizitiul [utilizator]

    Calmati-va, personal prefer sa-l am pe Boc in elicopter si Romania fara coruptie. Totusi avem probleme mai mari (oua, carucioare etc).

    Haideti sa nu ne mai cramponim in ceea ce este chiar un nimic fata de problemele reale ale tarii.
  • +3 (19 voturi)    
    !!! (Joi, 21 iulie 2011, 17:50)

    neo [anonim]

    O fi cel mai pitic dintre pitici, cel mai "poc" dintre "poci", cel mai "marioneta" dintre "marioneti", dar e ardelean, deci e cumsecade. De asta are viata lunga ca prim-ministru.
    Felicitari d-le profesor!
  • +9 (17 voturi)    
    Emil Boc - un demnitar cinstit si corect! (Joi, 21 iulie 2011, 18:06)

    Colette [utilizator]

    Abia peste niste ani si cei care isi bat joc acum de dl prim ministru Emil Boc vor realiza ca a fost primul demnitar in functia asta cinstit si corect. Un ardelean dintr-o bucata, chiar daca nu cu talent oratoric a reusit sa se faca inteles si sa spuna 'verde' in fata cum stau lucrurile! A fost singurul care a avut curajul sa ia 'criza' de coarne si sa inceapa aplicarea unor masuri restrictive. Si ar fi facut mai mult daca Opozitia noastra ar fi dat dovada de realism si orientare in spatiu, ca sa nu spun ca sa tina cont de interesul national al Romaniei! Veti vedea cand o sa fie prim ministru Victor Ponta si presedinte Crin Antonescu!!! Atunci vreau sa vad comentariile rautaciosilor de azi despre cinstea si corectitudinea demnitarilor USL aflati la putere! Cum isi vor plati ei toate serviciile, chiar si elicopterul de la SRI....
    • +10 (14 voturi)    
      Stai linistit (Joi, 21 iulie 2011, 18:19)

      abur [anonim] i-a raspuns lui Colette

      cand o sa fie asa [Crin presedinte/Ponta prim], doamne fereste, nu o sa se mai afle nimic. Cum era pe vremea PSD: niciun scandal, nicio greva, nicio iesire in strada, nimic... doar saracie crunta! Acum e mai bine, eu personal o duc mai bine de 2 ani incoace... adica de cand e PDL-ul si atat la guvernare. Doamne ajuta sa mearga si mai bine, doar doar s-or trezi oamenii din ura si prostie
    • +2 (6 voturi)    
      Boc e cinstit (Joi, 21 iulie 2011, 20:13)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Colette

      Boc e cinstit (mare lucru in Romania), pacat insa ca tolereaza hotia colegilor sai de partid la fel ca nea Nelu.
  • -4 (8 voturi)    
    alta e discutia (Joi, 21 iulie 2011, 18:12)

    alt nemaniplat [anonim]

    Problema este daca SRI mi-ar taia si mie factura daca vreau sa merg cu elicopterul.
    • +3 (3 voturi)    
      ti-ar taia, normal... (Joi, 21 iulie 2011, 18:29)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui alt nemaniplat

      ...dar nu factura :)))
    • +2 (4 voturi)    
      da (Joi, 21 iulie 2011, 18:29)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui alt nemaniplat

      iar daca nu vor iti tai eu, dar sa prestezi bine !
    • +1 (5 voturi)    
      Gandeste! (Joi, 21 iulie 2011, 19:02)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui alt nemaniplat

      Nu pricepi sau nu te duce..? Daca vei ajunge candva demnitar al acestei tari, vei putea sa mergi si cu elicopterul SRI fara sa ceri factura.
    • +3 (5 voturi)    
      Daca ai tinere de minte. (Joi, 21 iulie 2011, 19:05)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui alt nemaniplat

      Ai sti ca SRI sau politia au voie sa puna la dispozitia oricui si contracost elicopterele din dotare.Stirea a fost data prin primavara si era o masura de crestere a surselor de finantare pentru intretinerea flotei acestor institutii.Deci daca ai bani si vrei sa te dai mare poti inchiria elicopterul SRI si sa te ducu cu el la mare,munte,prieteni sau la un gratar.Banuiesc totusi ca nu-i prea ieftin si de aceia nu se prea inghesuie romanii.Cei care dispun de fonduri au elicoptere personale.Eu cred ca actuala discutie pe tema folosirii de catre premier e un fel de reclama mascata.Romanii nu au luat in serios stirea ca pot folosi aceste mijloace de transport si acum,cu scandalul provocat afla ca se poate.
  • +12 (14 voturi)    
    Tara geme de idioti. (Joi, 21 iulie 2011, 18:53)

    nico2 [utilizator]

    Comentarii idioate. Dl. Boc a platit factura din exces de zel. Si in aceasta situatie tot a fost balacarit de posturile tv Irealitatea si antene. In mod normal, in orice stat din lumea asta, persoanele care il insotesc pe premier, presedinte etc. fac deplasarea cu acelasi mijloc de transport. Mijlocul de transport se alege impreuna cu SPP si se comunica traseul tuturor institutiilor statului care se ocupa de paza.
  • +8 (10 voturi)    
    O sa regretati pe Boc (Joi, 21 iulie 2011, 22:08)

    georgio [anonim]

    Pentru toti postacii si prostacii, o sa il regretati pe Boc. Juniorul lui Nastase a avut parte de o calatorie cu elicopterul cand a mers la ceva "party" la Sinaia. Evident ca nici unul din postacii lobotomizati nu mai tine minte asta. Pruncii lui Taricienu mergea la gradinita in fiecare dimineata cu masina primului ministru, plus masinile de SPP. Asta in timp ce Tariceanu facea spectacol ecologist cu plimbatul pe bicicleta pana la guvern.
    • +5 (5 voturi)    
      aveti dreptate (Vineri, 22 iulie 2011, 10:29)

      red [anonim] i-a raspuns lui georgio

      in ceea ce spuneti dar din pacate se pare ca romanii au minte scurta. Toata lumea il huleste pe boc si pe basescu de parca pana acum totul a fost mai bine decat in germania.

      Alti prim ministri isi faceau de cap pe bani publici si noi, prostimea, habar nu aveam si era foarte bine. Acuma, daca s-a aflat ca boc a platit transportul copiilor cu elicopterul, sare toata lumea in aer...nu am cuvinte, nicicum nu este bine in tara asta, daca plateste, de ce plateste, daca nu plateste, de ce nu plateste. Nu puteti aprecia bunele intentii ale unui om????
  • -5 (5 voturi)    
    Sunteti acolo (Vineri, 22 iulie 2011, 10:02)

    CETATEANU [anonim]

    Sunteti acolo sa aparati tara de jaful ce continua de 20 de ani finalizat prin VINZAREA TARII si nu sa plimbati pe Boc cu fetele cu elicopterul !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri