Business Report: "Oil Terminal" - adevarata tinta a rusilor in tara noastra; Unde se poate duce cursul euro dupa alegeri; Criza a facut hocus-pocus cu pretul locuintelor. Apartamentele s-au ieftinit cu 50%; Cand vom scapa de platile intarziate pe RCA

de Mircea Barzoi     HotNews.ro
Vineri, 7 decembrie 2012, 4:21 Revista Presei | Business

BUSINESS REPORT
Foto: Colaj foto
"Oil Terminal" - adevarata tinta a rusilor in tara noastra. Rusii de la TISE-Gazprom sunt interesati sa cumpere "Oil Terminal" si, ca sa obtina acest lucru, ar fi dispusi sa achizitioneze si alte active de pe piata romaneasca, printre acestea numarandu-se si Oltchim, potrivit surselor noastre. Compania constanteana presteaza servicii in domeniul petrolier, fiind una din principalele societati romanesti cu acces la Marea Neagra prin care se face importul/exportul de titei, produse petroliere, petrochimice si produse chimice lichide. Faptul ca rusii sunt foarte interesati de "Oil Terminal" este in concordanta cu declaratiile lui Sorin Ciutureanu, director general Oil Terminal Constanta, facute in cadrul unui interviu acordat ziarului BURSA, publicat pe 19 noiembrie. Domnia sa ne-a declarat: "Ca tendinte, un important punct de analiza il constituie pentru noi relatia cu rafinaria Nis din Serbia, incarcarile si descarcarile de produse ale acesteia putand creste semnificativ prin Oil Terminal", scrie Bursa.ro.

Unde se poate duce cursul euro dupa alegeri.
Incertitudinea cu privire la componenta viitorului guvern, ca urmare a tensiunilor existente intre presedinte si USL, vor determina nefavorabile evolutiei leului, potrivit unei analize a X-Trade Brokers. Vezi ce scenarii avanseaza cea mai mare casa de brokeraj pe pietele financiare din Europa Centrala si de Est si de la ce nivel al cursului BNR ar putea interveni direct sa apere leul. Pietele valutare din Europa Centrala si de Est sunt, de obicei, preocupate de "scorul democratiei" tarii dupa alegeri si mai putin de detaliile specifice ale programelor electorale, spune Claudiu Cazacu, analistul-sef al XTB Romania. Potrivit lui, acest lucru explica volatilitatea ridicata a leului in perioada verii acestui an, dupa suspendarea presedintelui, care a atras declaratii severe ale unor oficiali europeni referitor la situatia creata, anunta Capital.ro.

Lucrul de acasa – Avantaje si dezavantaje.
A lucra de acasa pare pentru multi dintre cei angajati o optiune practica si prin care se mai reduce din stresul acumulat la birou, acolo unde sefii pot pune uneori presiune suplimentara pe subalterni. Putem sa ne gandim la mai multe avantaje dar cu siguranta vom gasi si dezavantaje. De exemplu conform unui studiu realizat de Regus, doua treimi dintre repondentii romani sustin ca sunt distrasi in mod regulat de copiii si familiile lor atunci cand lucreaza de acasa. Astfel vom incerca sa gasim avantajele si dezavantajele ideii de a lucra la domiciliu. Integral pe WorkFinder.

Când vom scăpa de plăţile întârziate pe RCA. Noua conducere a Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor s-a întâlnit cu reprezentanţii service-urilor, dar şi cu şefii a două dintre societăţile de asigurare cu probleme de plată. Peste 5.400 de reclamaţii referitoare la plata despăgubirilor pe poliţe RCA au ajuns la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor(CSA) doar în primele nouă luni ale acestui an. Majoritatea petiţiilor reclamă plata cu întârziere sau chiar refuzul societăţilor de asigurare de a plăti reparaţiile în urma daunelor înregistrate de clienţi. Situaţia este cu atât mai tensionată cu cât două dintre asociaţiile service-urilor auto au anunţat recent că intenţionează să rupă contractele cu Euroins pe motiv că respectiva companie nu face plăţile la timp, scrie EVZ.

Criza a facut hocus-pocus cu pretul locuintelor. Apartamentele s-au ieftinit cu 50%. Iti amintesti cand un apartament modest dintr-un cartier periferic al Capitalei costa in 2007-2008 aproape 100.000 de euro? Suma ar putea sa para acum exorbitanta, insa atunci contractarea unui imprumut nu era o problema. Mergeai la banca, obtineai destul de repede si de usor un credit si, chiar daca rata era destul de mare, nu iti faceai probleme, te asteptai ca salariul tau sa creasca in continuare, asa cum crescuse in ultimii ani. Numai ca a venit criza, iar salariul tau nu a mai crescut, din contra, a scazut sau ti-ai pierdut jobul. Dobanzile, in schimb, au crescut semnificativ, iar euro s-a scumpit si el, astfel ca luna de luna a trebuit sa scoti tot mai multi bani din buzunar pentru a-ti achita rata, anunta Adevarul.

Draghi, BCE: Activitatea economica din zona euro va fi slaba si anul viitor.
Activitatea economica din zona euro va fi slaba si anul viitor, insa in a doua parte a lui 2013 aceasta ar trebui sa se redreseze gradual, pe fondul unei consolidari a cererii globale, considera presedintele Bancii Centrale Europene (BCE), Mario Draghi, subliniind ca aceasta evolutie va fi sustinuta de imbunatatirea conditiilor la nivel mondial si de politica monetara relaxata a institutiei. Dar, Mario Draghi avertizea-za ca, in perioada urmatoare, ajustarile necesare din sectorul financiar si cel non-financiar, precum si incertitudinea persistenta din regiune vor continua sa puna presiuni pe economie, informeaza Bursa.ro.

BMW Seria 4 Coupe Concept. BMW a furnizat primele informatii referitoare la conceptul Seria 4, care va fi prezentat la inceputul anului viitor, la Salonul de la Detroit. In principiu, vorbim despre versiunea cu 2 usi a noii generatii Seria 3, lansata in 2011. Aproape sigur, versiunea finala, de serie, va fi lansata oficial in primele luni ale anului viitor. In comunicatul de presa dat publicitatii cu aceasta ocazie, din care am spicuit si noi cele ce urmeaza mai jos, BMW nu a facut nicio referire la motorizari. Totusi, o trecere in revista a agregatelor disponibile pe Seria 3 ne poate lamuri in aceasta privinta, scrie 24auto.ro.


Citeste mai multe despre   



















5921 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    pe pariu ca se va vinde Oil Terminal? (Vineri, 7 decembrie 2012, 5:53)

    T34 [utilizator]

    Cele mai importante surse de venituri a Olandei sunt aeroportul din Amsterdam si portul din Rotterdam, prin care Europa primeste marfuri de peste tot din lume. Interesant este ca acestea sunt operate DOAR de companii olandeze (cu exceptia reprezentantilor operatorilor aerieni sau maritimi straini). Iar noi vrem sa vindem Oil Terminal rusilor, mai ales acum, dupa ce s-au gasit zacaminte importante de hidrocarburi in Marea Neagra?! Dar, daca se ofera o spaga consistenta pentru a umple buzunarele politicienilor, punem pariu ca afacerea se va face?! Mai ales ca USL e la guvernare si ca stapanii lor se afla la Moscova...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri