Anul acesta a fost mai sarac in tranzactii spectaculoase pe piata media din Romania. in 2007, trusturile au incercat sa isi consolideze pozitia si sa se dezvolte pe nise. Media Pro a preluat posturile sport.ro si MTV Romania, Realitatea Catavencu a lansat Romantica, iar trustul lui Dan Voiculescu a scos pe piata Antena 2.

Compania Media Pro se poate lauda la sfarsitul lui 2007 cu doua televiziuni pe nise diferite. in martie, trustul a relansat fostul TV Sport, cumparat de la Silviu Prigoana cu 6,7 milioane de euro, transformandu-l in sport.ro.

Directorul postului sportiv a fost numit Costi Mocanu, mana dreapta a lui Adrian Sarbu. Ultima achizitie tv a familiei Pro este preluarea francizei MTV Romania. Acest canal va fi un „magnet" care va atrage publicul tanar, important pentru advertiseri.

Grupul Intact al lui Dan Voiculescu a fost mai retinut in businessul media. in aprilie, Dan Voiculescu a lansat televiziunea de talk-show-uri Antena 2, un canal care nu si-a conturat inca o identitate puternica. Pe piata zvonurilor se vehiculeaza ca grupul se va extinde in 2008 prin lansarea a inca trei „Antene".

Tot la bursa zvonurilor este cotata si o posibila tranzactie dintre RTL Group si trustul familiei Voiculescu.

Integral in Adevarul