Site-ul Gsp.ro s-a aflat, in anul 2007, pe primul loc in topul celor mai vizitate site-uri ale publicatiilor tiparite, in functie de numarul de vizitatori inregistrat de Trafic.ro. Potrivit aceleiasi surse, citata de Netbridge Investments, Hotnews.ro a fost, in 2007, cea mai citita publicatie online, Sport.ro - cel mai vizitat site al unui post TV, iar Mykiss.ro - cel mai vizitat site al unui post de radio.

Astfel, daca, in print, tirajele publicatiilor au inregistrat scaderi in ultimii ani, in mediul online, tendinta este opusa. De exemplu, desi Libertatea, liderul din print, are un tiraj de 2,5 ori mai mare decat cel al Gazetei Sporturilor, in online, Gsp.ro este liderul incontestabil al publicatiilor romanesti. Locul doi este ocupat de site-ul Pro Sport, urmat de cel al tabloidului Libertatea, apoi al cotidienelor Evenimentul zilei si Jurnalul National.

Pe langa editiile electronice ale publicatiilor care apar si in varianta tiparita (offline), in 2007, in online-ul romanesc si-au consolidat pozitia cateva publicatii cu o prezenta 100% online. Datorita succesului avut, o parte dintre acestea s-au transformat, in mod natural, din site-uri de revista presei in publicatii online. Cel mai citit site este Hotnews.ro, urmat de 9am.ro, Ziare.com, Ziare.ro si WallStreet.ro.

De asemenea, tendinta de dominatie a publicatiilor sportive in online, observata in presa scrisa, se regaseste si in televiziune. In ciuda faptului ca Pro TV a fost, in 2007, liderul de audienta al televiziunilor, in online, Sport.ro reuseste sa isi asigure primul loc in clasamentul online al televiziunilor din Roma­nia, dovedind faptul ca iubitorul de sport din Romania este mult mai activ in online decat consumatorul mediu de presa generalista si televiziune. Locul doi in acest clasament este ocupat de site-ul Pro TV, urmat de doua televiziuni de stiri, Antena 3 si Realitatea TV.

Cea de-a cincea pozitie este ocupata de site-ul Antena 1. In cazul radiourilor, prezenta online a fost mai putin exploatata in 2007, in comparatie cu televiziunile. Exceptie face postul de radio Kiss FM, al carui site a devenit un adevarat portal si a atras un numar mare de vizitatori prin interactivitatea sa. Intr-un mod similar, Radio21 s-a folosit de evenimentele din offline pentru a genera trafic in online, Nunta Pe NeVe fiind un exemplu concludent in acest sens. Astfel, pe primul loc se afla site-ul Kiss FM, urmat de cel al Radio 21, apoi cel al Europa FM, Pro FM si Romantic FM.

Business Standard