Business report: Cele 10 porunci ale Romaniei economico-sociale catre cei cativa inconstienti de la butoane; Dezvoltare puternica la Timisoara: sectorul care a atras aproape jumatate din cei 8.000 de noi angajati in ultimul an

de George Sandu     HotNews.ro
Miercuri, 30 august 2017, 3:49 Revista Presei | Business

Business
Foto: Colaj foto
Cele 10 porunci ale Romaniei economico-sociale catre cei cativa inconstienti de la butoane. Nu mai e o joaca: ceea ce acum cateva luni socoteam doar simple diversiuni si spectacol de incompetenta, intra in lucru de saptamana viitoare la transpunere in legislatie. Sub presiunea deficitului care risca sa sparga bariera de 3% si a programelor absolut fantasmagorice , majoritatea PSD-ALDE poate dezechilibra profund nu doar Romania pe termen scurt, ci si adecvarea ei pe termen mediu si lung. Punctele pe care le insiram mai jos pleaca de la experienta ultimilor 15 ani, de la capacitatea politica si administrativa de-a preintampina haosul si, nu in ultimul rand, de la reaua credinta a decidentilor care tasneste din orice declaratie publica a acestora, scrie curs de guvernare.

Tot mai multe companii renunta la testele de angajare eliminatorii. Din ce in ce mai putini angajatori folosesc testele eliminatorii cand fac selectia candidatilor, in timpul interviurilor, in special din cauza rapiditatii cu care se fac recrutarile si a diminuarii numarului de potentiali angajati, arata Smartree, companie specializata in externalizarea proceselor de resurse umane. Trendul nu a fost preluat si de catre companiile multinationale, care au o politica de recrutare la nivel global, ce presupune aplicarea unor teste si care se respecta si la nivel national, scrie New Money.

Calota (ANRE): Factura bucurestenilor la caldura nu va creste. Majorarea tarifului RADET nu va duce la cresterea facturii platite de bucuresteni, intrucat acesta reprezinta doar o parte a pretului final, a declarat, marti, Emil Calota, vicepresedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE). Ceea ce de fapt solicita acum RADET este asezarea tarifului, care nu este pretul care se factureaza catre cetateni, catre beneficiarii sistemului de alimentare, este pur si simplu asezarea tarifului RADET pe baza costurilor reale, pentru ca, din 2011, de cand a fost aprobat ultima data tariful RADET, tariful a fost tot timpul sub costuri. Potrivit acestuia, in spatiul public au circulat informatii nereale, potrivit carora cresterea tarifului RADET ar insemna automat majorarea facturilor platite de populatie, potrivit Capital.ro.

Dezvoltare puternica la Timisoara: sectorul care a atras aproape jumatate din cei 8.000 de noi angajati in ultimul an. Daca in jurul Bucurestiului dezvoltatorii au construit mai mult depozite pentru retaileri si marii jucatori de pe piata logistica, in Timisoara, cele mai multe astfel de spatii sunt destinate fabricilor. Iar din cei aproape 8.000 de noi angajati in ultimul an, jumatate au fost atrasi de sectorul industrial. Timisoara este a doua cea mai mare piata a spatiilor logistice si industriale si atrage atentia dezoltatorilor care au anuntat deja investitii in noi unitati de productie. Segmentul spatiilor logistice si industriale, amortit in perioada de criza, a prins avant in ultimii ani, informeaza Economica.net.

Aproape 5% din vehiculele verificate de RAR în primele şase luni prezentau pericol iminent de accidente. Aproximativ 5% dintre vehiculele verificate tehnic la nivel naţional în trafic de inspectorii Registrului Auto Român (RAR) în primele şase luni ale anului, adică un număr de 1.758 de vehicule, prezentau pericol imminent de accidente. Maşinile aveau defecţiuni grave la sistemele de frânare şi direcţie, la punţi şi fuzete. Registrul Auto Român a verificat în trafic 35.468 de vehicule în toată ţara. Dintre acestea, la aproximativ 48% s-a depistat cel puţin o neconformitate tehnică. Din punctul de vedere al siguranţei rutiere ponderea de respingere al vehiculelor neconforme a fost 37,21%. În urma testărilor efectuate, pentru 9,27% dintre autovehiculele verificate inspectorii RAR au constatat depăşiri ale limitelor admise ale emisiilor poluante, relateaza Capital.ro.

Eurolines Romania se asociaza cu FlixBus, cel mai mare transportator european de persoane, pentru traseele de pe continent. Omul de afaceri Dragos Anastasiu a anuntat marti ca Eurolines Romania a semnat o colaborare cu FlixBus, liderul european al transportului cu autocarul, astfel ca din septembrie, liniile internationale ale Eurolines Romania catre Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franta vor fi integrate in reteaua de rute internationala a FlixBus. Majoritatea autocarelor Eurolines vor fi astfel rebranduite sub sigla Flixbus, urmand ca unele curse, de exemplu cele spre Republica Moldova, sa ramana sub brandul Eurolines, relateaza Economica.net.


Citeste mai multe despre   























1746 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică